Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4264 opinii

1.61 / 5

  • Niezawodność
    1.45
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.88
  • Parametry
    1.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Czarmar / 2024-02-22 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga!!! Firma stosuje mocno wątpliwe, a prawdopodobnie nielegalne zapisy w umowach, nazywane klauzulą inflacyjną. Przez wielu klauzulą ta jest traktowana jako klauzula niedozwolona (abuzywna). Ceny za usługi podawane podczas podpisywania usługi nie są wiarygodne. Stosowane zapisy pozwalają podwyższyć opłaty ze względu na poziom inflacji w poprzednim roku do końca trwania umowy. Nie dają też abonentowi możliwości odstąpienia od umowy. Zarówno UOKiK jak i UKE prowadzą w tej sprawie postępowania.
    MiejscowośćToruń
  • ~Marek / 2024-02-22 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia stop klatka co chwila zanik obrazu internetu Odradzam wszystkim
    ZaletyBrak
    WadyJedna wielka porażka
    MiejscowośćGdynia
  • ~piter / 2024-02-21 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Telewizja - często zawiesza się obraz ; jakieś błędy wyskakują
    MiejscowośćGdynia , Chwarzno
  • ~Darek234 / 2024-02-21 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch miesięcy regularnie ja i moi znajomi z róznych części Polski zgłaszamy rozłączanie internetu kilka razy dziennie na kilkadziesiąt sekund - wszystkim rozłącza w tym samym momencie. Vectra każdemu z nas odpowiada, że nie ma żadnej globalnej awarii i to indywidualny problem ...
  • ~Klient / 2024-02-21 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka nie polecam nie usuwają problemów bardzo beszczelni najgorsza firma w Polsce
    WadyPorażka konsultanci?noo cóż do nich nie dociera co się do nich mówi jedną usterkę usuwają przez parę kat
    MiejscowośćRacibórz
  • ~P / 2024-02-21 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Od października do dziś (21-02-24) codziennie, regularnie, przerwy w dostawie internetu. Zgłaszanie reklamacji kończy się odpowiedzią w stylu "u nas działa". Odradzam, szkoda nerwów i pieniędzy.
    Zaletymożna wziąć ofertę bezterminową - wtedy okres wypowiedzenia wynosi tylko miesiąc i nie trzeba płacić żadnej kary za przedterminowe zerwanie umowy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Timek76 / 2024-02-21 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. mam pytanie czy ktoś zrywał umowę z Vectrą zanim minął okres jej zakończenia(z0stał jeszcze rok)?. Bo dzisiaj zrywając umowę dowiedziałem się że muszę zapłacić karę w wysokości 930 zł!!!! Nie dają nic tłumaczenia że sprzedałem mieszkanie w którym usługi były realizowane, nawet to że w nowym miejscu nie ma możliwości ich kontynuacji. Jutro zamierzam udać się do Rzecznika Praw Konsumenta w tej sprawie :( bo to jak dla mnie jest najzwyklejsze okradanie człowieka z pieniędzy. Już nie wspomnę o tym że podwyższyli opłaty za usługi w ramach inflacji. Ta firma to jakaś porażka!!!
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~Ishidor / 2024-02-21 07:48
    Ocena: 1.00 / 5
    internet slabej jakosci plus czesto przerywa albo go nie ma
    jak chca ci cos sprzedac to telefony non stop i nigdy nie przestaja, jak ty cos chcesz to sie nie dodzwonisz
    utrudniaja rozwiaznie umowy oraz poprawe jakichkolwiek bledow

    nawet jesli masz do wyboru brak internetu albo vectra to po prostu wybierz zdrowie psychiczne :)
    Zaletybrak
    Wadybraknie miejsca
    MiejscowośćWrocław
  • ~Duszka / 2024-02-19 23:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Ręce opadają!!!!! Po miesiącu nie mogą zlikwidować USTERKI . Mało tego PISZA na mailu że SAMA MUSZĘ robić jakieś "ruchy" w dekoderze- to jest ŚMIECH !!!!!! tylko nie wiem czy z Klienta czy z Vectra Sama z Siebie?????!!!!!
    Ja Sama mam ICH BŁĘDY POPRAWIĆ ???!!!!! A GDZIE SĄ TECHNICY?????? PRZECIEŻ ZA PEŁNĄ USLUGE PŁACĘ !!!! Po raz Pierwszy z
    spotkalam się z TAKĄ IGNORANCJĄ z ICH strony!!!!!
    ZaletyW porównaniu z Innymi prawie Zero
    WadyTOTALNA IGNORANCJĄ klienta!!!!!! Na poziomie "- 1"
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Rob / 2024-02-19 17:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Niebawem kończy mi się umowa. Nowy klient: oferta za 104 zeta (internet+tv), klient obecny: ponad 170 zł. Nie ma możliwości kontynuacji umowy na nowych warunkach, tak jak dla nowych klientów za niższą kwotę. Żeby zawrzeć umowę jak dla nowych klientów, po wypowiedzeniu Vectra daje karę w postaci 3 miesięcy karencji. W tym czasie nie można podpisać umowy. To jest jakieś dziadostwo. Całkowity brak szacunku do obecnych klientów. Utrudnianie ludziom życia. Kiedy ta firma zmądrzeje? Ręce opadają. Nigdy więcej nie podpiszę umowy. Wyjątek to zmiana mentalności w tej firmie przez decydentów. Zwolnić to dziadostwo, co nie potrafi dostosować się do obecnego świata..
    MiejscowośćPoznań
  • ~Marian / 2024-02-19 17:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Vectra i multimedia połączyły się prawie 4 lata temu a nadal funkcjonują jako dwa podmioty, podpisujesz umowę z jedną firma a dostajesz faktury z dwóch. AI które obsługuje infolinię jest na poziomie podstawówki. Trzeba się dobrze natrudzić żeby dojść do informacji komu i za co płacimy, jedna firma a dwie faktury. Dotarcie do infolinii która obsługuje konsultant a nie AI zajęło 30 minut.
    ZaletyZamęt
    WadyZamęt i chaos.
    MiejscowośćGołdap
  • ~Marta / 2024-02-19 14:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Pomimo dopełnienia formalności utrudniają rozwiązanie umowy.
    MiejscowośćBochnia
  • ~życzliwy / 2024-02-18 10:20
    Ocena: 1.25 / 5
    widać że informowanie o tym że kanał kończy nadawanie 1 03 2024 nie ma znaczenie dla abonenta .brak rzetelnej informacji o zmianach w ofercie programowej 2024 luty /marzec .podnoszona cenna a jakości usługi już nie .porównując konkurencję wypada blado . konkurencja robi promocje na wydarzenia sportowe od lat olimpiady letnie i zimowe a tu NIC .odkoduje dla zapoznania ewentualnej zachęty dołożenia sobie a vectra KALISZ NIC .
    Zaletyniema
    Wadysame .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Arsis / 2024-02-17 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Problemy z modemem za każdym razem kiedy jest odłączany od prądu. Skutkuje to brakiem internetu nawet do kilku dni, ponieważ jeśli odłączymy modem w piątek to technicy zjawią się dopiero w poniedziałek przy dobrych wiatrach. Telefonicznie nie da się tego załatwić... porażka
    MiejscowośćStalowa Wola
  • ~Jerzy / 2024-02-17 12:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorsza telewizja jaką miałem liczyć się dla nich kasa jak podpiszesz umowę to wtedy jesteś już nikim bo będziesz musiał już płacić TV nonstop się zawiesza internet to porażka 2-3 osoby używają to trzeba wyłączyć ich internet w telefonie na abonentowt nie polecam trzymać się od Vectry z daleka
    ZaletyBrak
    WadyMało miejsca do pisania
    MiejscowośćMiędzyrzecz
  • ~Krzysztof / 2024-02-16 19:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Od 2 miesięcy Vectra ma globalny problem z tym, że kilka razy dziennie równoczesnie wszystkim użytkownikom Vectry w całej Polsce wyłącza internet na kilkanaście-dziesiąt sekund. Może nie brzmi to tragicznie, ale dla ludzi, dla których stały dostęp do internetu jest niezbędny do pracy oraz takich, którzy grają w gry online jest to dość duży problem. Najbardziej frustrujące w tym jest to, że za każdym razem jak skontaktuję się z Vectrą żeby to zgłosić, otrzymuję odpowiedź, że to nie jest globalny problem, że tylko ja tak mam i poza mną nikt tego nie zgłasza - mimo że dobrze wiem, że co najmniej 6 moich znajomych z różnych części Polski (wszyscy moim znajomi używający Vectry) też to ciągle zgłaszają i też jest im wmawiane, że to problem po ich stronie...
    Na facebooku każdy komentarz pod postem zgłaszający to jest natychmiast ukrywany i nagle widzimy że po postem jest 30 komentarzy, a widzimy tylko 4 z nich na całkiem inny temat. Proszę o pomoc. Jak zgłosić ten globalny problem tak żeby nie odbić się po raz 10. od obslugi klienta twierdzącej żebym sprawdził kolor diod na modemie...
    Zaletykiedys działało ok
    Wadyobecnie tragedia, zero pomocy BOK, BOK kłamie
  • ~Maciej / 2024-02-15 22:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Od miesiąca wyrzuca mi internet na kilka minut, po kilka razy dziennie. To jakiś żart... pracuje zdalnie a ponadto lubie sobie pograć w gry online wieczorami ze znajomymi, to się nie da. Płacę 119zł za 1gb internetu miesięcznie, a te patałachy z Vectry nie potrafią nic z tym zrobić żeby to naprawić. Czekam tylko aż mi się umowa skończy i nara, poszukam czegoś lepszego, a napewno znajdę. Nie pozdrawiam VECTRA.
    ZaletyBrak
    WadyPodpisanie umowy.
    MiejscowośćTarnów
  • ~sanitariusz / 2024-02-15 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Informuję wszem, że HR Vectra zatrunia na inolini i pomocy klienta, celowo osoby z IQ max 70.
    Wadydebil debila debilem pogania
    Miejscowośćkońskoszpotawe
  • ~Osk / 2024-02-15 19:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia, nie istnieje czekam na połączenie po czym konstulant odbiera i rozłącza polecenie.

    Jakość, jakości również nie ma. Internet na WiFi działa może parę godzin w ciągu tygodnia. Słowa konsultanta „nikt nie obiecywał działającego internetu”
    Telewizja, ciągle ucinają programy, w zamian nie dodają innych .

    UWAGA NA ZAPIS INFLACYJNY, podpisujesz umowę na 80 zł po czym po 3 miesiącach dostajesz informację że opłaty za już za 150 zł!!!
    WadyPodpisanie umowy z tą firmą.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Z / 2024-02-14 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Ciągle są problemy nic nie działa. Żałuję że popisałam umowę z nimi
    WadyInternet, ciągle niedziałające programy wszystkie lub kilka
    MiejscowośćRadom
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3755
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2793
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2438
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1943
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179