Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 2924 opinii

2.07 / 5

  • Niezawodność
    1.95
  • Obsługa klienta
    1.88
  • Cena
    2.39
  • Parametry
    2.10
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 147
  • ~Ewa / 2022-10-04 15:31
    Ocena: 2.50 / 5
    obsługa klienta w punkcie na ul.Józefowskiej w Katowicach jest tragiczna.Zero kompetencji.Pani krzyczy nie wie co się dzieje, jest bezczelna .Jako klient chciałabym wiedzieć za co ta osoba otrzymuje pieniadze.
    Zaletyzero zalet obslugi
    Wady bezczelnosc.brak poszanowania klienta
    Miejscowośćkatowice
  • ~Beata / 2022-10-02 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    ZERO, TOTALNE DNO, NAJGORSZY INTERNET JAKI MIAŁAM, KILKANASCIE RAZY DZIENNIE SIĘ WYŁÅCZA,NA ZGŁOSZENIA AWARII NIKT NIE REAGUJE, PO PROSTU MASAKRA, NIE POLECAM
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Lvksz / 2022-10-01 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle sie ścina, nic sie nie da zrobic oszukaństwo i tyle niby 100mb/s a jest 8 MASAKRA
    Zaletynie ma
    Wadyzasieg,infolinia
    MiejscowośćPoznań
  • ~Maciej / 2022-09-30 21:49
    Ocena: 2.25 / 5
    Pomoc techniczna nie odbiera po godzinie, a dział sprzedaży po jednym sygnale. Miliony na marketing, ale jak już podpiszesz umowę to mamy Cię w dupie :)
    WadyAwaryjność, pomoc techniczna
    MiejscowośćPoznań
  • ~Миша / 2022-09-29 10:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorętsze internet który mogę być
    Będę rozwiązania umowy!!!
    MiejscowośćOpole
  • ~Not good / 2022-09-29 10:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Podpisując umowę radzę się zastanowić dwa razy i przeczytać dokładnie umowę. Zostałam wprowadzona w błąd i płacę za internet, którego z powodu przeprowadzki już nie mogę używać, umowa jest na 2 lata chociaż miała być na rok. Z obsługą klienta przez telefon nie da się dogadać, nie okazują żadnej chęci pomocy, ton i sposób odpowiadania jasno pokazują, że rozmowa z klientem im nie odpowiada ( dzwoniłam dwa razy, rozmawiałam z dwoma różnymi osobami)
    Jedyną uczciwą osobą był pan podłączający internet i telewizję, który wszystko podłączył, zademonstrował działanie
    ZaletyGdy dotrwam do końca umowy, anuluję ją i na przyszłość będę mądrzejsza i nigdy więcej nie wybiorę netii
    MiejscowośćLubsko
  • ~Zofia / 2022-09-28 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta: pani po drugiej stronie słuchawki po zapoznaniu sie z sytuacja ze zrezygnowałam z ich usług , na zadane ogólne pytanie na temat wypełnienia formularza za zwrot nadpłaty zostałam wykrzyczana i odłożyla słuchawkę. Takie zachowanie pracownika Netii nie daje dobrej reklamy. Netia- stać was na więcej !!!!!
    MiejscowośćBialystok
  • ~Mateusz / 2022-09-24 13:21
    Ocena: 1.75 / 5
    Ubolewam nad tym, że mieszkam w bloku i nie mam opcji wykupić światłowodu od innej firmy. Stąd jestem zmuszony korzystać z usług Netii, które są poniżej wszelkiej krytyki. Mimo w miarę atrakcyjnej ceny, realizacja jest żałosna - Internet przerywa non stop, obsługa klienta tragiczna, a tydzień po naprawie usterek znowu to samo - koło się zamyka. Nie polecam nikomu, a decydując się na przygodę z Netią warto uzbroić się w przynajmniej 30GB internetu mobilnego - często to jedyna opcja uniknięcia frustracji i niepotrzebnych problemów, których można było uniknąć decydując się na internet innego usługodawcy. Jeśli pracujesz z domu i cenisz sobie zatrudnienie - nie decyduj się na Netię, bo z pracy wylecisz szybciej niż polska reprezentacja piłki nożnej z mistrzostw. Za okładką atrakcyjnych cen, miłych głosów konsultantów i konsultantek kryje się prawdziwie czarne oblicze internetowego potwora, a pieniądze naiwnych ludzi wpadają do kieszeni CEO, jakby nie miała dna. Jeśli komuś nie chce się czytać tych wypocin - podsumowując zdecydowanie NIE polecam.
    ZaletyBrak
    WadyZbyt wiele, nie mam całego dnia na pisanie
    MiejscowośćKraków
  • ~Ola / 2022-09-24 11:30
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam, gorąco NIE polecam Neti. Od dwóch tygodni nie mam internetu ponieważ burza zerwała kabel, problem był zgłaszany od samego początku. Codziennie dzwoniłam na infolinię z pytaniem czy ta usterka zostanie kiedykolwiek naprawiona. Za każdym razem moja sprawa była ponaglania, a panowie technicy jak się nie pojawiali tak do dziś się nie pojawili. Za pierwszym razem nie mieli wozu z drabiną ponieważ nikt nie poinformował ich, że problemem jest zerwany kabel, za drugim razem panowie znowu nie zostali o tym poinformowani, tylko zwinęli kabel i odjechali nie pojawiając się już więcej. Do techników nie można się nawet dodzwonić. Jest sobota a ja kolejny weekend nie mogę nic zrobić. Netia ma bardzo lekceważące podejście do klienta.
    MiejscowośćKraków
  • ~A / 2022-09-23 14:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Cyrk :) Z takim brakiem komunikacji i organizacji jeszcze sie nie spotkalam. Zdecydowalam sie na uslugi Netii poczatkiem sierpnia. Bardzo mily Pan konsultant przedstawil bardzo korzystna oferte i zaproponowal wizyte montera za ok 1.5 tygodnia. Pan monter przyszedl punktualnie jednak z wyzsza stawka na umowie. Podpial internet, dekoder zostawil mi w pudelku, a w sprawie ceny kazal sie skontaktowac z infolinia - "na pewno nie bedzie problemu ze zmiana ceny". Pani na infolinii z kolei poinformowala, ze trzeba odeslac urzadzenia (poczta polska na swoj koszt), oni za miesiac odetna te "zle" uslugi i pozniej juz na pewno w ciagu 2-3 dni przyjdzie monter. Zaproponowala rownie korzystna oferte. Minal miesiac, a montera nie ma. Po kilku mailach i telefonach okazuje sie, ze oferta jest juz nieaktualna dlatego nikt nie wyslal umowy do kolejnego dzialu i monter sie nie pojawil.
    Az strach pomyslec jak wyglada wspolpraca po podpisaniu umowy skoro potencjalnego klienta ma sie za przeproszeniem w 4 literach... A montaz zamowionej uslugi (zmienianej wielokrotnie z powodu bledow i braku komunikacji wsrod pracownikow) trwa 2 msce (Internetu wciaz nie ma).
    Dla porownania konkurencja w dniu zdecydowania sie na ich uslugi wyznaczyla termin montazu na kolejny dzien..
    ZaletyCena
    WadyObsluga klienta, organizacja, komunikacja
    MiejscowośćKraków
  • ~Noname / 2022-09-22 09:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam! Posiadam interner oraz TV z Netii, czesto się rozłacza, szczególnie przy brzydkiej pogodzie. Jeśli chodzi o kontakt i obsługe klienta to porażka od 1,5 jesteśmy bez internetu, ponieważ Panie nie wiedzą dlaczego nikt nie przychodzi do Nas w celu naprawy i jest wielkie nieporozumienie. Odradzam.
    MiejscowośćKrakow
  • ~Piotr / 2022-09-20 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Lipa straszna,internet zacina obraz w tv bardzo zanazany. Oszukują.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćSiechnice
  • ~AM / 2022-09-18 19:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Masakra!
    Od trzech dni, nie idzie obejrzeć TV.
    Bardzo słaba jakość.
    Nie idzie się dodzwonić na infolinię.
    Netia nie wywiązuje się z umowy, więc trzeba ich do sądu podać.
    Może zbiorowy pozew zmusi ich do zmiany polityki.
    Dno.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćKraków
  • ~ikikhj / 2022-09-18 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    uważajcie oszukują pisze ten komentarz bo place 90 dych za neta a nie mam ciagle scina a wszsyt
    Zaletynic
    Wadywszystko
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~ikikhj / 2022-09-18 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    uważajcie oszukują pisze ten komentarz bo place 90 dych za neta a nie mam ciagle scina a wszsyt
    Zaletynic
    Wadywszystko
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Arek / 2022-09-18 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Do bani wszystko, braki w dostarczaniu tv i internetu , problem z połączeniem się z operatorem i sprzęt lipa tragedia odradzam
    ZaletyBRAK
    WadyWszystko
    MiejscowośćTychy
  • ~Krzysiek / 2022-09-17 08:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Masakra częsty brak podstawowych programów TV Infolinia to oczekiwanie ponad 30 minut.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej +różne dywagacje techników na temat awarii całkowicie niespójne ze sobą
    MiejscowośćKraków
  • ~Pat / 2022-09-16 23:34
    Ocena: 2.25 / 5
    I teren 600MB tto w rzeczywistości ~470MB. TV ścina się niezależnie od rodzaju połączenia (LAN/Wii-Fii) obsługa kile ta, to kpina ( 3 otwarte zlecenia na usunięcie usterek, żadne nie zamknięte), obietnice bez pokrycia składane na infolinie i drogą mailową. Problem do dziś nie rozwiĄzany, dramat!
    ZaletyCena
    WadyJakość
    MiejscowośćAglomeracja Śląska
  • ~bladyk / 2022-09-15 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam usług Netii. Trzeba bardzo uważać na ich chwyty. Przy każdej umowie lub aneksie do umowy próbują wcisnąć płatne usługi dodatkowe przy czym konsultantka w ogóle nie poinformowała że przy zmianie internetu na szybszy będę musiał cokolwiek dezaktywować. Ja już na pewno nie przedłużę kolejnej umowy z Netią !
    MiejscowośćWrocław
  • ~Tomek / 2022-09-14 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Namawiają starsze osoby a później tylko problemy z odbiorem Tv. Totalnie odradzam
    , Dodzwonienie się graniczy z cudem. Totalnie olewanie klienta i nieradzenie sobie z własnym sprzętem.
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady i tylko wady
    MiejscowośćWrocław
strona 1 z 147
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.66, ilość opinii: 3201
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.07, ilość opinii: 2924
UPC Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2714
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2473
Play Online
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1867
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1793
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2635
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2517
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 1769
T-Mobile
Ocena: 1.54, ilość opinii: 1542
mBank
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1358
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1142