Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 2323 opinii

2.15 / 5

  • Niezawodność
    2.05
  • Obsługa klienta
    1.96
  • Cena
    2.49
  • Parametry
    2.20
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 117
  • ~koala / 2019-07-18 09:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Netia , kiedyś jak szukała klientów, bardzo się starała o jakość usług.
    Niestety dzisiaj lepiej poszukać innego dostawcy usług. Na stronie internetowej tworzą pozory biura obsługi, a naprawdę nic nie można załatwić. Zgłosiłem uszkodzony zasilacz, minęły cztery dni - zgłoszenie zamknięto , a ja dalej pozostaję z problemem
    ZaletyGiga nagrywarka
    WadyZaniżona szybkość internetu,częste awarie ,skandaliczna dbałość o klienta i jego problemy
    MiejscowośćŚwidnica, pow. świdnicki
  • ~e2rdo / 2019-07-16 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeniosłem abonament do Netii bo namówił mnie jej przedstawiciel, który oszukał mnie na 200 zł. wysyłając moja rezygnację z Vectrą miesiąc za wcześnie co spowodowało naliczenie opłat karnych za wcześnie zerwanie umowy. Reklamacja nic nie dała, przedstawiciel się wyparł że go informowałem o tym żeby rezygnację wysłał za miesiąc a nie od razu. Następnym razem i to polecam wszystkim, oficjalnie nagrywać rozmowy z przedstawicielami!
    Abonament też miał być tańszy ale jak się skończył okres próbny to wyłączyli giganagrywarke i możliwość cofania oglądanego programu. Za taką przyjemność trzeba dopłacić 15 zł więc suma abonamentu w porównaniu do tego co miałem w Vectra będzie taka sama a mam mniej kanałów, więc podwójnie żałuję że się przeniosłem.
    Do tego irytuje mnie bardzo powolny i awaryjny dekoder, którego raz dziennie trzeba odłączać od prądu aby się zresetował. Aplikacje na nim wgrane np. YouTube wieszają dekoder przy przewijaniu.
    Na koniec obsługa klienta to porażka. W trakcie testów padła im usługa giganagrywarki. Pół godziny czekałem na połączenie z konsultantem który stwierdził że mają awarię i trzeba czekać. Czekałem więc, tydzień. Super!
    Miałem mieć lepiej a wyszło gorzej niż źle.
    Nie polecam nikomu.
    ZaletyCiut lepszy obraz niż w Vectra
    WadyKłamliwy przedstawiciel
    Wieszający się dekoder.
    Awarie giganagrywarki.
    Pakiety telewizyjne które dublują kanały.
    Pół godziny na połączenie z serwisem to minimum
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wojtek / 2019-07-12 20:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Podczas awarii czekałem 3 dni aby przywrócono mi TV i internet - reklamacja by odliczyć ten czas od opłaty zostało odrzucona. Cały czas wysyłają mi fakturę na złą kwotę, piszę do nich, oni przepraszają, mówią, że się pomylili, a miesiąc później robią to samo. Tak już od 3 miesięcy. Telewizja często zacina. To mój trzeci operator i ten jest pod każdym względem najgorszy. Nikomu nie polecam.
    MiejscowośćCzechowice-Dziedzice
  • ~Paweł S / 2019-07-09 20:55
    Ocena: 1.50 / 5
    internet bardzo wolny i drogi nie reagują na awarie przynajmniej jedna w tygodnu,cena z kosmosu,
    ZaletyJeżeli kogoś nie lubicie to można polecić mu internet w neti
    MiejscowośćWrocław
  • ~Amadeusz / 2019-07-09 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestroga dla wszystkich, którzy zamierzają podpisać umowę z Netią/Internetią:
    1. Umowę mam od 4 miesięcy, w tym czasie dwukrotnie miałem w przerwy dostawie TV/Internetu trwające dłużej niż tydzień
    2. W umowie jest zapis, że usterki naprawiane są w 48H od zgłoszenia - to kpina
    3. W tej chwili w całym bloku nie mamy Internetu od wtorku 2.07.2019, operator unika odpowiedzi co się dzieje
    4. Konsultanci tłumaczą że Technicy nie są w stanie dostać się do skrzynek w piwnicy - kłamią, przy usuwaniu usterki wcześniej nie było takiego problemu
    5. Z umowy: Operator grawrantuje dostęp do Internetu 24h/7 dni w tygodniu - kolejna kpina
    6. Prędkość 150Mb jest tylko w teorii (nowy blok, nowa instalacja). Faktyczna prędkość 95Mb. Usterka została zgłoszona ale również nie było odpowiedzi.
    7. Czas oczekiwania na odpowiedź mailową z BOK wynosi 3 tygodnie (lub wcale)
    8. Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem wynosi minimum 20 minut
    9. Podczas zgłaszania awarii współmieszkańcowi zaproponowano pakiet danych na telefon komórkowy (zamiast naprawić usterkę)
    10. Brak zapisów w umowie mówiących o rabacie na kolejnym rachunku w związku z awarią.
    11. Sytuacja ma miejsce w Krakowie na ul. Kordiana 50B.
    12. Być może to sprawa dla UOKiK ?
  • ~Kuba / 2019-07-08 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada!!!!! Najgorsza telewizja jaką kolwiek w życiu posiadam!!! Nie polecam nikomu. Największy syf na rynku!!!!
    WadyWszystko
  • ~Bartek / 2019-07-08 09:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero ! Kompletne ZERO - powinni to zamknąć ! Nie mam w ogole internetu, jezeli juz to przez 5 minut i przerywa! Telefon domowy co chwile odcina, zasięg w komórce brak komentarza, ZERO kompletne.
    ZaletyBRAK
    WadyBrak internetu, telefonu, ciągłe przerwania awarie etc
    MiejscowośćKraków
  • ~Leszek / 2019-06-25 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Telewizja notorycznie traci kontrast , wezwany serwisant próbował mi wcisnąć kit że ktoś ma mocniejszy router i on zaciąga sygnal????takiej bzdury nieslyszalem jeszcze. Internet działa jak by chciał a nie mógł. W przeciągu pół roku wymieniony trzeci router i znowu powtórka z rozrywki. Niepolecam.
    ZaletyBrak. Absolutnie brak.
    WadyKiepska jakości, kiepski serwis.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Zioło / 2019-06-19 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam w biurze i w domu, Netia to porażka. Na początku było ok. Potem sukcesywne obniżanie parametrów.
    Można dzwonić, ale obsługa coś tam testuje i dalej kicha.
    MiejscowośćKraków
  • ~Patryk / 2019-06-18 01:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Porażka! Nie polecam usług Netii. Z roku na rok Internet coraz wolniejszy i wolniejszy. Kontakt z obsługą klienta dobry, zaproponowane rozwiązanie, lecz kompletnie nic nie przyniosło. Zamiast się tak ogłaszać, zadbajcie o stałych klientów, którzy niedługo się będą bardzo szybko wykruszac.
    MiejscowośćRadłów
  • ~kms / 2019-06-11 23:08
    Ocena: 1.00 / 5
    mam to GUW.O od 3 miesięcy i walczę bez poz. rezultatów
    netia to wielkie oszustwo
    po kablu 150kB/s po wi fi ok 20kB/s
    kto dzisiaj lata z kablem po domu ?
    nigdy nie podpisujcie odbioru jeśli nie macie 80% zamowionego pakietu ( podpisałem bo na drógi dzień będzie w pelni śmigał , pan technik tak powiedział a ja uwierzyłem )
    mają tandetne rutery i techników bez wiedzy i polotu
    Zaletybrak
    Wadysame
    MiejscowośćWarszawa
  • ~rase33 / 2019-06-06 22:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam internetu w netii. Dzwonie do tych niekompetentnych ludzi średnio co tydzień od pół roku. Jest to banda kłamców, leni i amatorów nie potrafiących rozwiązać jednego problemu z zaniżoną prędkością internetu. Omijać szerokim łukiem.
    Miejscowośćolsztyn
  • ~. / 2019-05-28 22:31
    Ocena: 1.50 / 5
    niby szybkość 20 gb a muli jak na 3. Skoki są takie że przy grze pingów sa tysiące. Mam tylko że nie chce mi się chodzić.
    MiejscowośćKoszwały
  • ~Kasia / 2019-05-22 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat.
    Totalnie niekompetentni i nieogarnięci pracownicy. Jedne pisze/mówi jedno, a inny drugie.
    Bardzo długi czas oczekiwania na odpowiedź na reklamację.
    W przypadku odrzucenia, polecam pisać zawsze drugą i wytykać im wszystkie popełnione błędy, działa.
    Mimo pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, nie umieją skorygować faktur, nie zapisują zmian i ponownie źle naliczają ceny, co skutkuje kolejną reklamacją, że znowu popełnili błąd.
    Nie polecam nikomu, szkoda czasu i nerwów na użeranie się z tymi " idiotami".
    Zaletybrak
    Wadyopisane w opinii
    MiejscowośćWrocław
  • ~somuel / 2019-05-21 14:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Moja odpowiedź na ankietę. Sami sobie dopiszcie resztę. Firma o jakimkolwiek braku kompetencji. NIE POLECAM!

    Jestem Państwa klientem od prawie 3 lat. Do tej pory byłem bardzo zadowolony ze świadczonych usług z Państwa strony. Problemy się zaczęły w momencie, kiedy podobno router zaczął się psuć. Zaproponowaliście Państwo wymianę na nowy. Byłem początkowo bardzo zadowolony z jakości obsługi. Po wymianie routera na nowy internet zaczął notorycznie zwalniać a połączenie było nie stabilne. Wielokrotne marnowanie mojego czasu na oczekiwanie w kolejce na infolinii (o pieniądzach nie wspomnę, bo Państwa infolinia jest płatna) w celu zgłoszenia awarii. Usterka została "usunięta", a problem wracał po kilku dniach. Obsługa na infolinii (oprócz obsługi technicznej) jest całkowicie niekompetentna. Pomijam fakt, że zostałem zirytowany tym, że w związku z tym, że nie przedłużyłem umowę z Państwem moje usługi zostały powiększone o około 15% (złodziejstwo w biały dzień). Po wielokrotnej próbie zgłoszenia reklamacji, finalnie udało mi się to zrobić. Po 14 dniowym okresie na odpowiedź z Państwa strony otrzymałem pismo, że reklamacja jest w trakcie rozpatrywania i dostanę niebawem finalną odpowiedź. Odpowiedzi na zgłoszenie ani nie dostałem na piśmie ani na maila. W związku z tym postanowiłem zadzwonić na infolinię w celu uzyskania odpowiedzi na reklamację. Pytam się spokojnym głosem Pani na infolinii jaka jest odpowiedź na moje zgłoszenie reklamacyjne, a Pani zadaje mi pytania czy już zapoznałem się ze zgłoszeniem reklamacyjnym i kiedy dokonam płatności za usługi. Faktycznie usługi nie były opłacone przez 2 faktury, ale w związku z tym, że oczekiwałem na pełną odpowiedź reklamacyjną. Odkąd jestem Państwa klientem wszystkie płatności wykonywałem w terminie. Pani poinformowała mnie, że nie może udzielić mi informacji i może mnie połączyć z odpowiednim działem po czym się rozłączyła. Finalnie dodzwoniłem się we własnym zakresie do konsultantki i poinformowała mnie, że reklamacja została przyjęta i zostaną anulowane 1/30 z bieżącej faktury do zapłaty. Również zostałem poinformowany, że za każdym razem kiedy problem występuję jestem zobowiązany do zgłoszenia awarii. Płacę za stabilne świadczenie usługi, i jako normalny, pracujący człowiek nie mam czasu, żeby z każdą usterką dzwonić do Państwa (a było ich naprawdę sporo). Były jeszcze 2 sytuacje które nawet nie mam ochoty opisywać bo ani nie mam na to ochoty ani pewnie i tak nikt tego nie przeczyta. Byłem bardzo zadowolonym, lojalnym klientem a własną polityką i brakiem jakiejkolwiek kompetencji Państwa pracowników bardzo szybko zmotywowaliście mnie do złożenia wypowiedzenia. Miałem bardzo dobrą opinię na temat Państwa firmy. Od tego momentu będę omijać Netię szerokim łukiem i każdemu powiem jaka ta firma jest nie kompetentna.
    ZaletyDo pewnego momentu wszystko było ok.
    WadyKarygodny poziom obsługi klienta.
    MiejscowośćCieszyn
  • ~RTG / 2019-05-16 07:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Dziadostwo od tygodnia mam wyłączony internet , TV bo miałam niedopłatę ....1,50zł !!!

    Dzwonienie po kilka razy do BOK i rozłączanie przez ich operatora to żenada. Nie polecam. Kiedyś Netia była OK teraz to dno.
  • ~Heen / 2019-05-10 21:29
    Ocena: 4.00 / 5
    Sugeruję wysyłać faktury w inny dzień niż piątek wieczorem, żeby nie wkurzać ludzi i nie psuć im weekendu, bo zdarza wam się wysłać fakturę z zawyżonymi kwotami albo fakturę na miesiąc, kiedy w życie weszło już złożone wypowiedzenie.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Maciejmm / 2019-05-09 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Każda próba zgłoszenia problemu lub komunikacji zwiąże się z wieloma godzinami oczekiwania. Idiotyczne rady restartowanie routerów po 10 razy mimo, że problem nie leży w naturze technicznej u odbiorcy. Ceny wygórowane, przerwy w dostarczaniu internetu. Oczekiwania na techników lub "fachową" pomoc wynoszące tydzień. Mimo oczekiwania owi "fachowcy" są osobami po 65roku życia które pierwszy raz widzą tego typu routery i urządzenia i kompletnie nie wiedzą jak usunąć usterkę. Serdecznie nie polecam, firma sprzedana i jakoś usług od tego czasu ciągle spada.
    WadyPrzerwy w dostawie internetu. Częste awarie ze strony nadawcy. Długie oczekiwania na kontakt. Nieprofesjonalna obsługa.
    MiejscowośćOborniki
  • ~Mry / 2019-05-08 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga!

    Netia klamie! Ostatnio czekalam na rozwiazanie problemu dot. mojej umowy przez 28 dni roboczych. Bylo wyslano ponad 5 maili, kilka zgloszen na portalu klienta i nieliczone telefony do infolinii - wszystko zostalo zignorowane do momentu poki ja nie wyslalam list rezygnacji i powiezialm ze podziele sie absurdalna sytuacja w media. Wtedy na nastepny dzien rano dostalam telefon od przedstawiciela firmy, ktory przekonal mnie zostac na kolejne 12 miesiecy pod warunkiem ze szczegoly mojej umowy zostana bez zmian. Ostatnia faktura, ktora dostalam po odstapeniu od umowy, przyszla na powiekszona kwote. Inny przedstawiciel firmy poweidzial ze „nie wie jak to moze byc”, ona czyta dane z jakies tabelki na moim koncie. Na pytanie gdzie moge znalezc wypisane szczegoly zmiany warunkow, poniewaz na moim koncie na portalu klienta ‘tej tabelki’ nie ma, przedstawiciel firmy poprosil napisac zgloszenie na glowna infolinie Netii, bo ona „no nie wie jak to moze byc”. Przedstawicieli firmy Netia sa niekompetentne, nie szanuja swojego klienta i traktuja go niepowaznie. Nie polecam nikomu.
    MiejscowośćKraków
  • ~Paweł / 2019-05-05 22:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet nadaje się tylko i wyłącznie dla osób, którzy korzystają tylko i wyłącznie z telefonu, bądź jednego komputera. Jednak nie oszukujmy się, gdyż w tym wieku na jednym internecie jest podłączonych stale ok. 4 urządzeń. Przy takiej sytuacji Netia nie radzi sobie absolutnie. Jeśli ktoś ma wybór między tym internetem, a innym to wiadomo jaki wybrać pod względem ceny i sposobu działania.
    ZaletyŻadne w porównaniu do innych internetów
    WadyDziałalność
    Łączność
    MiejscowośćOzimek
strona 1 z 117
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.15, ilość opinii: 2323
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.56, ilość opinii: 1926
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1758
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.70, ilość opinii: 1632
UPC Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 1465
Play Online
Ocena: 1.91, ilość opinii: 1304
Flixbus
Ocena: 2.19, ilość opinii: 493
mBank
Ocena: 2.09, ilość opinii: 482
Link4
Ocena: 1.58, ilość opinii: 286
ITAKA
Ocena: 2.83, ilość opinii: 222
Netflix
Ocena: 2.89, ilość opinii: 127
nju mobile
Ocena: 3.17, ilość opinii: 123