Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 2455 opinii

2.14 / 5

  • Niezawodność
    2.04
  • Obsługa klienta
    1.95
  • Cena
    2.47
  • Parametry
    2.18
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 123
  • ~Fan Netii / 2020-03-26 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Od początku stycznia przechodzę do Netii z Orange. dostałem router juz w połowie stycznia. Do dzisiaj czyli do 25 marca nikt sie nie pojawił i nie zadzwonił w sprawie przejscia. Zadzwoniłem z zapytaniem co z routerem? dostałem informację ze mam go odesłać na własny koszt. HAHAHAHAHA
    T R A G I K O M E D I A
    ZaletyRouter za darmo po którego nikt nie chce się zgłosić
    WadyBrak usługi internetu (to chyba zaleta)
    MiejscowośćBolków
  • ~Hundoxsn / 2020-03-25 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, największe gowno na świecie, gdy jedna osoba ogląda telewizor, filmów na laptopie nie da się obejrzeć. Często problemem jest nawet wysłanie wiadomości na Messengerze. Odradzam
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćKępno
  • ~Leszek / 2020-03-25 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakaś porażka od 2 tygodni niema internetu. Konsultanci mówią że awaria jest i nie mają informacji kiedy będzie usunięta a rachunki czeba zapłacić za internet którego niema również ponieważ odliczyć mogą dopiero jak usuną awarię. A jak pytam czy w takim wypadku mogę zrezygnować to chcą naliczyć jakieś koszty.
    ZaletyNie ma żadnych
    WadyBrak pomocy, brak internetu i mógł bym tak dalej ale szkoda pisać!
    MiejscowośćŁaziska Górne
  • ~Ania / 2020-03-22 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Szybki internet???!!! To chyba kpina... Najgorszy z możliwych. Wystarczy trochę śniegu albo burza i już nic nie działa.... Dramat. Dramat. Dramat. Nie wiem jak można być tak beznadziejna firma... W życiu gorszej nie spotkałam... Internet to kpina... Szybciej chodził internet 15 lat temu gdy dopiero wchodził na rynek... Niż z tej żenującej firmy, poniżej jakiejkolwiek normy... To jest tak dramatyczna firma że brak mi słów
    ZaletyJakie k*rwa zalety.... Hahaha to chyba żart.
    WadyWszystko, cała firma i jej polityka.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Czerwony Kapturek / 2020-03-20 22:43
    Ocena: 1.25 / 5
    Warszawa. Mam 150 mb, nigdy nie przekracza 75 mb a bardzo często jest ok 15 mb i bywają przerwy. Infolinia to jakieś nieporozumienie, co innego gadają co innego robią. Dzisiaj dostałem e-maila, że w prezencie przyspieszają na 30 dni do 300 mb a faktycznie jest 12. DNO. Zamierzam rozstać się z tym dziadostwem.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Dafjo / 2020-03-20 15:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaby przesył internetu, nagle i częste zrywy zasięgu. Bez kontaktu samodzielnie z obsługą nie ma co liczyć na naprawę jakiejś awarii. Chodź w ofercie mam 11mb/s to przy dobrych wiatrach jest 5mb/s a zazwyczaj poniżej 1mb/s...
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Marta / 2020-03-17 16:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Od czwartku 12.03 brak internetu. Awaria zgloszona, problem mial byc rozwiązany w ciagu 48h. Kilka razy ponownie zgloszone, 'ktos mial przyjsc', do tej pory usterka nie naprawiona. W chwili obecnej kontakt przez infolinie praktycznie niemożliwy.
    MiejscowośćLublin
  • ~Damianantyfannetii / 2020-03-15 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak internet chodzi to jest cud. Obsługa klienta fatalna.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
    MiejscowośćKraków
  • ~Szymon / 2020-03-15 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet jest po prostu nie możliwy nie dość że jak się dzwoni do nich to zazwyczaj jak się powie że internet nie działa od kilku/kilkunastu dni operator się rozłącza. ten internet to jest porażka wrzucam zdj speedtestu i tak to wygląda u mnie od jakiś 7 dni https://www.speedtest.pl/test/236267831 0.03 Download 0.07 Upload i ping około 100ms nie ma szans w cokolowiek pograć a o oglądaniu filmów nie ma mowy

    Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćWrocław
  • ~Konrad Muter / 2020-03-14 13:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam, mam do opowiedzenia historię pewnej usterki, moja usterka trwa już od 4 marca godzin rannych. Zgłaszałem usterkę już parokrotnie, odpowiedziano mi, że trwa modernizacja i prowadzony jest światłowód - ok, jestem w stanie to zrozumieć, lecz kabel jest poprowadzony od mniej więcej 4 dni, a technika który podłączyłby Internet jak nie było, tak nie ma. Sprawa dotyczy całego bloku. Z tego, co się dowiedziałem, w samej mojej klatce jest 6 mieszkań z "netią", wszyscy zgłaszają ten sam problem, niektórzy ponoć codziennie, a Państwo mają nas, że tak się wyrażę w głębokim poważaniu. Od Państwa pracownika pracującego pod tym numerem: 223526468 usłyszałem wczoraj, że technik na 100% będzie u mnie 13.03.2020, jak się Państwo domyśla kolejny raz zostaliśmy zignorowani. Wobec takiego zachowania, jestem zmuszony udostępniać tą wiadomość na każdym profilu Waszej firmy jaki znajdę. Tylko błagam, proszę się nie tłumaczyć stanem zagrożenia epidemiologicznego, mieliście Państwo wystarczająco dużo czasu na usunięcie usterki. Nie ma tutaj żadnych zgromadzeń ludzkich, także można być spokojnym o bezpieczeństwo pracowników. Są jedynie ludzie pozamykani w domach, często starsi, pozbawieni jakiegokolwiek kontaktu ze światem, ponieważ usterka dotyczy także telewizji. Moja frustracja spowodowana jest nie tym, że nie mogę zobaczyć ulubionego serialu na netflixie, tylko tym, że od poniedziałku internet będzie potrzebny w pracy zdalnej, a już w ten weekend przy e-learningu. W takim wypadku odliczenie dni bez usługi od faktury to trochę zbyt mała rekompensata. Proszę o szybką odpowiedź, choć znając państwa procedury niewiele ona wniesie.
  • ~Adam / 2020-03-08 16:05
    Ocena: 4.50 / 5
    W Rudzie Śląskiej internet działa dobrze z Netii mam 300 mega i telewizje w komplecie -opłata 50 zł co miesiąc. Od zeszłego roku mam ten internet i nie miałem jeszcze awari. Firma która zakłada internet twierdzi ze dzwonila do mnie i nie odbierałem a to nieprawda ale dlatego czekałem długo na podłączenie. ..
    ZaletyDobrze działa ,stabilny
    Wady dlugi brak kontaktu w sprawie podłączenia
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~jebacnetia / 2020-03-04 23:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Chyba najgorszy dostawca internetu . Jeżeli jesteś masochistą lub lubisz płacić za internet , którego prędkość jest tak wysoka (w teori 100mb/s xdxdxdxdxddxxdxddxxdxd) , że często wiadomości dochodzą po kilku minutach.
    ZaletyMożna z niej zrezygnować (Polecam)
    WadyIstnieje .
    Praktycznie o każdej funkcji tego internetu tego dostawcy można coś złego powiedzieć .
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Adam / 2020-03-02 09:14
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM
    Bez zgody wciskają usługi dodatkowe (ePrawnik) na 2 lata i nie da się wypisać.
    Łącze słabe i niestabilne.
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Karol / 2020-02-29 19:35
    Ocena: 4.50 / 5
    Aby docenić stabilność łącza oraz w razie problemów infolinię Netii, proponuję podpisać umowę z Multimedia.
    Tam jest zupełny dramat.
    Miałem internet z Netii przez wiele lat i bardzo żadko były problemy. Jak już to do infolini można było się w miarę dodzownić.
    W Multimedia bardzo częste rozłączenia internetu, aby połączyć się infolinią i zgłosić problem trzeba się przebijać przez automat kilka razy
    ZaletyStabilność
    WadyDoceniłem jakość Netii jak odeszłem do Multimedi
  • ~User2137 / 2020-02-28 01:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet jest beznadziejny. Bardzo słaby zasięg. Nie da się obejrzeć filmu i korzystać z internetu bez zacięć i nerwów.
  • ~polnets / 2020-02-27 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z konsultantami to coś strasznego. Każdy z nich mówi co innego. Następny zaprzecza. Na stronie www jest hasło "Przetestuj Internet Światłowodowy", natomiast konsultanci twierdzą, że najpierw trzeba podpisać umowę, światłowód zostanie podłączony w ciągu trzech miesięcy (do 100dni)!, a zrezygnować można w ciągu 14 dni od podpisania umowy. To jak testować??! Początkowo Konsultantka twierdziła, że z usługi zrezygnować mogę nawet w momencie przyjazdu ekipy montującej (jeśli np. cena montażu, ze względów technicznych, będzie odbiegała od podawanego 200zł). Czyli właściwą umowę podpisuję przy montażu i mogę usługę przetestować przez 14dni. Rozumiem, że wtedy podłączenie światłowodu to moje ryzyko, ale jest sens testowania. Już nie wiem w co wierzyć. Jeśli wersja z 14toma dniami OD PODPISANIA PRZED MOŻLIWOŚCIĄ PRZETESTOWANIA jest prawdziwa to robią klienta w.... Może ktoś z doświadczenia wie coś pewnego????
    MiejscowośćPoznań
  • ~Przedstawiciel / 2020-02-26 11:58
    Ocena: 4.75 / 5
    Netia działa na terenie Polski w pięciu różnych technologiach. Na dwóch z nich działa niezadowalająco i stąd tyle negatywnych opinii.
    Jeśli zastanawiasz się nad podłączeniem, sprawdź najpierw jaka technologia jest u Ciebie. Zadzwoń bezpośrednio, tel. ‭791 946 043‬
    Przedstawiciel Netia S.A.
  • ~Kris-Ufol / 2020-02-22 22:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Negatywy to chyba konkurencja pisze, albo ludzie którzy mają starą infrastrukturę na kablach telefonicznych i z żalu i bólu 4 liter że nie mają światłowodu je wystawiają. Internet 300/50 i tv za 50 zł to chyba bestseller na rynku.
    Na światłowodzie doprowadzonym aż do mieszkania!-rzadko się tak zdarza u innych operatorów-pingi poniżej 10ms-dla tych co się znają.
    Dla mnie najlepsza oferta na rynku.
    4 razy dzwoniłem na infolinię i nigdy nie czekałem dłużej niż minutę.
    Polecam bo zwyczajnie to bardzo dobrze działa - żeby nie napisać za........a ;-)
    ZaletyŚwiatełko :-)
    Wadybrak
    MiejscowośćGrudziądz
  • ~xxxmiloszxxx / 2020-02-22 18:13
    Ocena: 3.00 / 5
    PRZEDŁUŻENIE UMOWY NETIA
    Dwa lata temu (2018) zaproponowali mi umowę (kontynuacja) na 24 miesiące, za 34,90 zł (wcześniej płaciłem bodajże 49,90 zł).
    Wczoraj konsultant zaproponował nową umowę na 24 miesiące w tej samej cenie, z 3 miesiącami za free/1 zł (nie pamiętam). Odmówiłem.
    Zaproponował umowę na 12 miesięcy, z dwoma miesiącami za free. Gdybym ich przetrzymał jeszcze dłużej (1. nie wiedziałem, że umowa kończy się na dniach, 2. w telefonie mam aplikację blokującą natrętów) możliwe, że dostałbym ciut lepszą ofertę. Podpisuję umowę na rok („Dynamiczna Oferta dla Abonentów – dotychczasowa 12 m”). Za rok raczej już jej nie przedłużę (linia po Dialogu, w teście łącza max 50, realnie kilkanaście mb/s, obsługa …).
    Wadyobsługa
    MiejscowośćWrocław
  • ~ktos tam / 2020-02-22 09:43
    Ocena: 3.75 / 5
    Widze ze konkurencja przesciguje sie w komentarzach!! Jeden nadaje na drugiego a szary Kowalski dalej nie wie jaki internet wybrac!To jest wlasnie czysta "sportowa" rywalizacja ......zgnoic konkurence!!
strona 1 z 123
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.14, ilość opinii: 2455
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2101
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 1973
UPC Internet
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1743
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.69, ilość opinii: 1657
Play Online
Ocena: 1.88, ilość opinii: 1419
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 858
mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 681
ITAKA
Ocena: 2.72, ilość opinii: 382
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 348
Netflix
Ocena: 2.59, ilość opinii: 226
nju mobile
Ocena: 3.11, ilość opinii: 153