Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 2211 opinii

2.17 / 5

  • Niezawodność
    2.07
  • Obsługa klienta
    1.97
  • Cena
    2.51
  • Parametry
    2.22
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 222
  • ~Anna / 2018-10-12 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Brak zaangażowania ze strony pracowników.. umowa miała być dostarczona tydzień temu a do dnia dzisiejszego nic... każda konsultantka na infolini czy dziale mówi co innego! Jeszcze nigdy nie spotykałam się z takim brakiem niewiedzy ze strony pracujących! Brak szacunku do klienta! Stanowczo nie polecam
    ZaletyŻadnych
    MiejscowośćKraków
  • ~Maciej / 2018-10-12 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Reklamujecie superszybki internet światłowodowy a jak dzisiaj zadzwoniłem do was z pytaniem kiedy będę mógł z niego korzystać w mojej miejscowości to usłyszałem od konsultanta żebym się raczej na to zbyt szybko nie nastawiał bo Netia inwestuje w miasta i osiedla a nie jakieś małe miejscowośc i że obecnie max jaki mogę mieć to internet z łącza telefonicznego do 20 Mega. To jest kpina z klienta który jest z wami od X lat, ale koniec z tym. Umowa kończy mi się 13 stycznia 2019 i więcej nie chce mieć z wami nic wspólnego. Prywatna firma potrafi założyć łącze światłowodowe a wy macie gdzieś klientów z małych miejscowości?? Żenada to najlepsze określenie waszej polityki
    ZaletyŻadnych
    WadyOpisałem w tekście
    MiejscowośćŚWIĘTONIOWA
  • ~Pawcio / 2018-10-12 10:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Marketing prowadzony przez Netię jest tragiczny. Zakupienie najprostszej usługi wymaga dużej uwagi na ukryte koszty i masy czasu. Rozmowy telefoniczne trwają godzinami. Potrafią nie mieć w systemie umowy podpisanej przez internet. Lepiej nawet dopłacić i użyć innego dostawcy.
    MiejscowośćWrocław
  • ~bargl / 2018-10-10 07:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Kraków - ciągłe problemy, prawie brak dnia bez awarii. Internet nie stabilny. Beznadziejny i awaryjny sprzęt dołączany do routera. Rezygnuje jak tylko skończy się umowa...
    Zaletycena
    WadyWszystko inne
    MiejscowośćKraków
  • ~Marcin / 2018-10-05 15:21
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie kupujcie obiecują gruszki na wierzbie przed zakupem jaki to wspaniały internet a jak już podpisze z nimi umowę to wychodzi szydlo z worka wolniutki często w ogóle niema zasięgu jednym słowem dramat nie nie nie i jeszcze raz nie nigdy więcej Marcin
    MiejscowośćPontefract
  • ~tymek24 / 2018-10-02 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dziala internet od tygodnia, infolinia nic nie wie.
    "Mamy awarie, pracę trwają, nie jestem w stanie podać terminu naprawy".
    Porażka.
    Zaletybrak
    WadyNie reagują na uwagi klientów
  • ~dama234 / 2018-10-02 16:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie dziala internet od ponad tygodnia i nikt nie zamierza naprawic usterki. Dzwonimy na infolinie i na tym sie konczy. Porazka. Nie polecam!!!
  • ~Ewa / 2018-09-22 14:21
    Ocena: 1.25 / 5
    Rybnik ok 12.09 jest awaria. Codziennie dzwonię do bok i codziennie słyszę inną datę naprawy wczoraj czyli 21 września usłyszałam że na pewno do końca miesiąca internetu mieć nie będę. Pytałam się czy mogę z nimi w takim bądź razie rozwiązać umowę niestety nie ponieważ oni są w stanie dostarczyć mi internet tylko chwilowo Mają awarię i nie wiedzą kiedy będzie naprawiona zero kontaktu z ich strony żadnych starań żeby cokolwiek zrobić zamontować radiowke,cokolwiek. Konsultant na infolinii wręcz mi powiedział że on od tego jest żebym nie odpowiadać na moje pytania przynajmniej szybciej mu czas leci Kiedy wiecznie do niego dzwonimy żenada
    ZaletyW tej chwili brak
    WadySame
    MiejscowośćRybnik
  • ~Elvis / 2018-09-20 21:11
    Ocena: 2.25 / 5
    1) Wykupiony pakiet 100 Mbit/s okazało się, że było zaledwie kilkanaście. Wyczytałem, że specjalnie przycinają na swoich routerach bo linia nie wyrabia (1 światłowód 1Gb/s na kilkadziesiąt/kilkunastu klientów?). Infolinia oczywiście kłamie w żywe oczy, że wina jest po mojej stronie - błędna konfiguracja i itp. Podczas wizyty serwisanta udowodniłem, że żadne urządzenie nie wyciąga pełnej wykupionej prędkości. W końcu z bólem przyznał, że przycinają prędkość, wykonał jeden telefon do kolegi i było 100Mbit/s.
    Żadnych korekt do faktur nie wystawili - brali kasę za 100Mbit miesiącami a dawali kilkanaście.

    2) Pierwsza poważna awaria - internet raz działa raz nie, cały czas przerywa. Efekt jest taki, że nie da się nawet zrobić przelewu w banku bo sesja wygasa. Ponad 2 tygodnie męczenia się codziennie z infolinią, gdzie kłamią jak z nut, wmawiają winę po mojej stronie itp. W końcu jedna Konsultantka wymiękła i przyznała że w mojej klatce w bloku jest uszkodzone ich urządzenie (pewnie router) już od kilku miesięcy... Po awanturze w końcu odezwał się Serwisant (dzwoni z reguły z zastrzeżonego nr komórki) i też to potwierdził. Oczywiście wymiana urządzenia się przeciągła i na święta też nie było internetu.
    O korektę FV trzeba było dzwonić do ich działu finansowego bo sami od siebie nie wystawiają.

    3) Aktualna awaria - dziś 8 dzień bez internetu. Budowlańcy uszkodzili ich światłowód.Infolinia oczywiście kłamie, ze to Tauron wyłączył im prąd. Kolejnego dnia już przyznają się że światłowód uszkodzony, podają że czekają na zgodę spółdzielni na naprawę. Kolejnego dnia twierdzą, ze czekają na zgodę Kierownika Budowy na wejście na ich teren. Po telefonie do Spółdzielni okazuje się, ze sami ustalili termin naprawy na 6 dzień awarii i spółdzielnia dawno wyraziła zgodę.
    Oczywiście nie naprawiają w terminie. Teraz podają nowy termin, twierdzą że budowlańcy rozbiorą 10 piętrowe rusztowanie (ha ha ha) żeby mogli kopać światłowód.

    W międzyczasie podczas jednego z kontaktów z infolinią jedna Konsultantka wmawiała mi, że mam internet bo ona widzi jak modem/router loguje się prawidłowo user/pass i przesyła dane. Chyba telepatycznie na przeciętym światłowodzie. Po kilku godzinach dostaję maila, że pomyliła mnie z innym Klientem. W międzyczasie dostaję SMS i maila, ze skontaktuje się ze mną Serwisant w sprawie awarii. Podejrzewam, że chce się ze mną umówić, kiedy będziemy razem kopać rów pod nowy światłowód :-)

    itd itp


    Oczywiście w przypadku jakiejkolwiek awarii ZERO powiadomień SMSem czy mailem że coś nie działa i kiedy usuną awarię. Oczywiście z wciskaniem nowej umowy dzwonią średnio raz w tygodniu.
    Dodzwonienie się na infolinie to minimum 10 minut czekania....
    ZaletyJak działa to działa OK
    WadyJak już nie działa to nawet melisa nie pomoże. Płać i płacz. Zero informacji, ewentualnie robią na infolinii z Klienta idiotę.
    MiejscowośćRybnik
  • ~Raf / 2018-09-19 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA! Rozłącza internet po kilkanaście razy dziennie, dzień za dniem, miesiąc w miesiąc. Koszmar. Radzę wszystkim trzymać się z daleka od tego pseudo-dostawcy internetu.
    ZaletyKiedyś były, dziś absolutnie żadnej nie widzę.
    MiejscowośćRadom
strona 1 z 222
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania