Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 2247 opinii

2.16 / 5

  • Niezawodność
    2.06
  • Obsługa klienta
    1.96
  • Cena
    2.50
  • Parametry
    2.21
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 225
  • ~Marek / 2018-12-15 00:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Ja korzystam z lacza 900mb i mi dziala na full nie wiem jak u innych ale to skomlenie caly czas o jakis fakturach to wyglada jak wpisy konkurencji bo co za problem zareklamowac fakture albo zglosic ze cos zle. Pewnie to UPC pisze bo widze ze z tamtad wszyscy przechodza bo rachunki w UPC po 230zl mialem a teraz mam 69
    ZaletyDziala
    WadySlaby support
    MiejscowośćKatowice
  • ~Zawiedziony klient / 2018-12-14 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką miałam kiedykolwiek styczność. Rzekomo Szybki internet, za który płacę nie jest nawet średniej prędkości. Niekompetentni konsultanci, którzy sami włączają jakieś uslugi o których dowiedziałam się przy otrzymaniu absurdalnie wysokiej faktury. Po dodzwonieniu się, co graniczy z cudem, i rozmowie z Panem zostałam poinformowana, że wszystkie niechciane usługi zostały wyłączone i cena abonamentu wraca do poprzedniej kwoty. Minął miesiąc i znowu przychodzi faktura praktycznie dwa razy większa niż powinna. Nie mam już siły do tej firmy, jedynym rozwiązaniem jest zerwanie umowy z tym państwem. Wszystkich przestrzegam i nie polecam. Jedno wielkie złodziejstwo!
    ZaletyZero zalet
    WadyZabraknie miejsca na wymieniane wad tej pseudo firmy
    MiejscowośćBiałystok
  • ~R. / 2018-12-13 15:36
    Ocena: 3.25 / 5
    Co do internetu nie jest zle - na ich wlasnej miedzi oczywiscie. Lacze stabilne, pingi dobre. Raz rok, albo i rzadziej, zdarzaja sie jednak problemy, jak to w IT bywa. Problemem jest BOK - kompletna, pitolona katastrofa. Panienka po drugiej stronie (dzial techniczny!) z uporem twierdzila, ze moj router "sie popsul" i wysle mi jego konfiguracje na SMS. I nic dla tej niuni nie znaczylo, ze jeszcze dzien wczesniej te same parametry dzialaly bezblednie - i to od lat. Jak papuga powtarzala "wysle panu SMS". Chwile pozniej okazalo sie, ze nie odroznia warstwy fizycznej od logicznej. Ci ludzie sa KOMPLETNIE nieprzeszkoleni, sa z lapanki z ulicy. W OGOLE nie ma sensu z nimi dyskutowac, tylko skladac reklamacje. Z PUNKTU. Co tez zrobilem slyszac brednie "profejonalistow" z BOKu. I tutaj drugi kontakt, tym razem z lokalnym technikiem. Roznica kolosalna. Facet stwierdzil krotko, co zreszta bylo do przewidzenia, ze moze port/karta na centrali pada. Po przeladzeniu na nowa problemy ustapily, a PING spadl o 50%.

    Gdybym sie nie znal na IT i sluchal BOKu do dzis bym sie meczyl z niedzialajacym internetem. I tak wiem, prosci ludzie zawsze maja pod wiatr, ale czy kazdy musi znac sie na IT skoro za te wiedze placi providerowi?

    Zaletyniezgorsza infrastruktura
    WadyBOK techniczny ponizej wszelkiej krytyki
    MiejscowośćTrojmiasto
  • ~-------------------------- / 2018-12-12 22:44
    Ocena: 3.50 / 5
    Nie mam zdania
    Nie mam zdania
    Nie mam zdania
    Nie mam zdania
    Nie mam zdania
  • ~Darek / 2018-12-12 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo rozczarowany firmą NETIA, ponieważ usiłują wyłudzać pieniądze od klientów. Kilka lat temu operator firmy Netia skontaktował się zemną telefonicznie i zaproponował mi ofertą specjalną z uwagi na długoletni okres współpracy. W skład tej oferty były modemy przenośne z internetem w cenie 1 zł brutto miesięcznie przez okres dwóch lat. Po upływie tego okresu należało zwrócić modemy firmie Netia, co też uczyniłem. Z uwagi na korzystną ofertę zamówiłem dwa takie modemy za pośrednictwem operatora sieci Netia. Po kilku dniach po zamówieniu tej usługi kurier przywiózł mi te urządzenia do domu i po zalogowaniu się były gotowe do użytkowania. Przez te dwa lata użyłem je w sumie może z dziesięć razy, będąc na wczasach i na dłuższym wyjeździe poza domem.Wszystko było by super do czasu kiedy po upływie prawie dwóch lat od oddania tych urządzeń do firmy Netia przychodzi mi do domu list polecony z Netii wraz z wezwaniem do zapłaty prawie 1100 zł za właśnie te modemy, które użytkowałem. Nie dowierzałem własnym oczom i po zalogowaniu się na Netia Online faktycznie stwierdziłem, że figuruje na moim koncie taka suma do zapłaty. Napisałem reklamacje i odwołanie do tej firmy o wyjaśnienie całej sytuacji. Po upływie miesiąca czasu otrzymałem ponowne pismo z Netia, że reklamacja została rozpatrzona negatywnie ponieważ w ich ofertach nie było abonamentu za 1 zł brutto. Tak firma NETIA postępuje z klientami. Z tego co udało mi się ustalić to pracownicy ( operatorzy ) dostawali za każdą podpisana taką fikcyjną umowę 150 zł od Netii. Obecnie wszyscy zostali zwolnieni z pracy, a koszty za te "wałki" mają pokryć klienci. Stanowczo odradzam współpracy z tą z tą firmą ponieważ teraz pozostało mi się sądzić z tą Firmą i dochodzić swoich racji za popełnione oszustwo przez Netia.
    WadyWyłudzacze pieniędzy
    MiejscowośćŁęczna
  • ~MP / 2018-12-09 14:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Netia to kpina. Po przejęciu Dialogu udało im się skopać jedną z najlepszych sieci we Wrocławiu. Powtarzające się przerwy w dostawie i dramatyczne spadki prędkości. Reklamacje nic nie dają, profilaktycznie wymieniłem nawet router. Dział techniczny umywa ręce - przy ostatniej reklamacji gość kazał mi zadzwonić do producenta routera i rozwiązać problem samemu (autentycznie). Wstyd i porażka! Oczywiście faktura za każdy miesiąc w takiej samej wysokości. Szczerze odradzam zawieranie umów z tą firmą.
    Zaletyobecnie absolutny BRAK zalet
    Wady- przerwy w dostępie do internetu
    - spadki prędkości
    - beznadziejna obsługa klienta
    MiejscowośćWrocław
  • ~Marionetka / 2018-12-04 18:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Od wczoraj od godziny 9 nie mam internetu. Przyzwyczajony do częstych wyłączeń jeszcze wczoraj byłem cierpliwy. Jakie było moje zdziwienie, gdy zobaczyłem na klatce schodowej wypatroszoną puszkę przyłączeniową i wyciętymi przewodami abonenckimi oraz pozostawionym kartonem z częściowo wciągniętą skrętką. A teraz najlepsze. Rzeczony karton ze skrętką leży do dziś nie ruszony nawet o centymetr. Callcenter to już temat na dramat.
    ZaletySzybki montaż.
    Na ogół działa :)
    WadyŚrednia prędkość bliska 50% deklarowanej. Częste awarie, krytyczne spadki prędkości.
    MiejscowośćTychy
  • ~maruda / 2018-12-02 16:57
    Ocena: 3.75 / 5
    Mam telefon stacjonarny (bez limitu do wszystkich) oraz internet.Miałem również komórkę,ale przeniosłem do lepszej sieci i lepszymi warunkami.Telefon działa bezproblemowo.Internet również.Mankamentem jest to ze firma nie informuje o zmianach.Dotychczas miałem dostęp do Netia_Fon_Free_Internet,a od kilku dni brak dostępu.W Netii odpowiedziano mi,że to z uwagi na zerwanie umowy z firmą Fon.Odnoszę wrażenie,że to tylko wymówka.Czy ktoś wie na ten temat
    ZaletyZnikoma awaryjność,przyzwoity abonament
    Wadydługie oczekiwanie na zgłoszenie konsultanta,opłata za połączenie z innego telefonu niż Netia,niezbyt szybka interwencja w usunięciu usterki
    MiejscowośćLublin
  • ~Vellony / 2018-12-01 23:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Na umowie minimalna prędkość odbierania danych to 2 Mbps, a w rzeczywistości potrafi czasem spaść do 0,7 i mniej, co uniemożliwia normalne korzystanie z Internetu. Fatalna obsługa klienta: brak darmowej infolinii, na połączenie z konsultantem czeka się b. długo, brak czatu. Mały plus za niewielką awaryjność (tzn. całkowity brak dostępu do sieci zdarza się b. rzadko) i stosunkowo niską cenę. Miejsce podłączenia: Osiedle Grabyszyn, Wrocław.
    Wadybardzo słaba infrastruktura sieciowa, niskie prędkości odbierania danych
    MiejscowośćWrocław
  • ~S / 2018-11-30 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie zawierajcie usług z tą firmą.Oszuści jakich mało. Pani zawierając umowę przez telefon naciągnęła mnie beszczelnie na 5 zł do abonamentu nie informując mnie o dodatkowych opłatach. Po kontakcie w celu wyjaśnienia otrzymałem przeprosiny że nie zostałem poinformowany o tym fakcie . I tak to naciągają jak tylko się da tu 5 zł tam 2 zł i już jest milion więcej na koncie .Nie polecam tej firmy .Firma która jest nie fer co do klienta nie jest godna polecenia co i czynię.Zdecydowanie odradzam.
strona 1 z 225
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie » Zobacz wszystkie pytania »

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.16, ilość opinii: 2247
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.58, ilość opinii: 1788
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1600
VECTRA
Ocena: 1.69, ilość opinii: 1574
UPC Internet
Ocena: 2.05, ilość opinii: 1271
Play Online
Ocena: 1.92, ilość opinii: 1208
mBank
Ocena: 2.14, ilość opinii: 396
Flixbus
Ocena: 2.08, ilość opinii: 226
Link4
Ocena: 1.60, ilość opinii: 207
ITAKA
Ocena: 2.92, ilość opinii: 141
nju mobile
Ocena: 3.51, ilość opinii: 93
Netflix
Ocena: 3.24, ilość opinii: 73