Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 2310 opinii

2.16 / 5

  • Niezawodność
    2.06
  • Obsługa klienta
    1.96
  • Cena
    2.50
  • Parametry
    2.20
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 116
  • ~Kasia / 2019-05-22 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat.
    Totalnie niekompetentni i nieogarnięci pracownicy. Jedne pisze/mówi jedno, a inny drugie.
    Bardzo długi czas oczekiwania na odpowiedź na reklamację.
    W przypadku odrzucenia, polecam pisać zawsze drugą i wytykać im wszystkie popełnione błędy, działa.
    Mimo pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, nie umieją skorygować faktur, nie zapisują zmian i ponownie źle naliczają ceny, co skutkuje kolejną reklamacją, że znowu popełnili błąd.
    Nie polecam nikomu, szkoda czasu i nerwów na użeranie się z tymi " idiotami".
    Zaletybrak
    Wadyopisane w opinii
    MiejscowośćWrocław
  • ~somuel / 2019-05-21 14:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Moja odpowiedź na ankietę. Sami sobie dopiszcie resztę. Firma o jakimkolwiek braku kompetencji. NIE POLECAM!

    Jestem Państwa klientem od prawie 3 lat. Do tej pory byłem bardzo zadowolony ze świadczonych usług z Państwa strony. Problemy się zaczęły w momencie, kiedy podobno router zaczął się psuć. Zaproponowaliście Państwo wymianę na nowy. Byłem początkowo bardzo zadowolony z jakości obsługi. Po wymianie routera na nowy internet zaczął notorycznie zwalniać a połączenie było nie stabilne. Wielokrotne marnowanie mojego czasu na oczekiwanie w kolejce na infolinii (o pieniądzach nie wspomnę, bo Państwa infolinia jest płatna) w celu zgłoszenia awarii. Usterka została "usunięta", a problem wracał po kilku dniach. Obsługa na infolinii (oprócz obsługi technicznej) jest całkowicie niekompetentna. Pomijam fakt, że zostałem zirytowany tym, że w związku z tym, że nie przedłużyłem umowę z Państwem moje usługi zostały powiększone o około 15% (złodziejstwo w biały dzień). Po wielokrotnej próbie zgłoszenia reklamacji, finalnie udało mi się to zrobić. Po 14 dniowym okresie na odpowiedź z Państwa strony otrzymałem pismo, że reklamacja jest w trakcie rozpatrywania i dostanę niebawem finalną odpowiedź. Odpowiedzi na zgłoszenie ani nie dostałem na piśmie ani na maila. W związku z tym postanowiłem zadzwonić na infolinię w celu uzyskania odpowiedzi na reklamację. Pytam się spokojnym głosem Pani na infolinii jaka jest odpowiedź na moje zgłoszenie reklamacyjne, a Pani zadaje mi pytania czy już zapoznałem się ze zgłoszeniem reklamacyjnym i kiedy dokonam płatności za usługi. Faktycznie usługi nie były opłacone przez 2 faktury, ale w związku z tym, że oczekiwałem na pełną odpowiedź reklamacyjną. Odkąd jestem Państwa klientem wszystkie płatności wykonywałem w terminie. Pani poinformowała mnie, że nie może udzielić mi informacji i może mnie połączyć z odpowiednim działem po czym się rozłączyła. Finalnie dodzwoniłem się we własnym zakresie do konsultantki i poinformowała mnie, że reklamacja została przyjęta i zostaną anulowane 1/30 z bieżącej faktury do zapłaty. Również zostałem poinformowany, że za każdym razem kiedy problem występuję jestem zobowiązany do zgłoszenia awarii. Płacę za stabilne świadczenie usługi, i jako normalny, pracujący człowiek nie mam czasu, żeby z każdą usterką dzwonić do Państwa (a było ich naprawdę sporo). Były jeszcze 2 sytuacje które nawet nie mam ochoty opisywać bo ani nie mam na to ochoty ani pewnie i tak nikt tego nie przeczyta. Byłem bardzo zadowolonym, lojalnym klientem a własną polityką i brakiem jakiejkolwiek kompetencji Państwa pracowników bardzo szybko zmotywowaliście mnie do złożenia wypowiedzenia. Miałem bardzo dobrą opinię na temat Państwa firmy. Od tego momentu będę omijać Netię szerokim łukiem i każdemu powiem jaka ta firma jest nie kompetentna.
    ZaletyDo pewnego momentu wszystko było ok.
    WadyKarygodny poziom obsługi klienta.
    MiejscowośćCieszyn
  • ~RTG / 2019-05-16 07:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Dziadostwo od tygodnia mam wyłączony internet , TV bo miałam niedopłatę ....1,50zł !!!

    Dzwonienie po kilka razy do BOK i rozłączanie przez ich operatora to żenada. Nie polecam. Kiedyś Netia była OK teraz to dno.
  • ~Heen / 2019-05-10 21:29
    Ocena: 4.00 / 5
    Sugeruję wysyłać faktury w inny dzień niż piątek wieczorem, żeby nie wkurzać ludzi i nie psuć im weekendu, bo zdarza wam się wysłać fakturę z zawyżonymi kwotami albo fakturę na miesiąc, kiedy w życie weszło już złożone wypowiedzenie.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Maciejmm / 2019-05-09 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Każda próba zgłoszenia problemu lub komunikacji zwiąże się z wieloma godzinami oczekiwania. Idiotyczne rady restartowanie routerów po 10 razy mimo, że problem nie leży w naturze technicznej u odbiorcy. Ceny wygórowane, przerwy w dostarczaniu internetu. Oczekiwania na techników lub "fachową" pomoc wynoszące tydzień. Mimo oczekiwania owi "fachowcy" są osobami po 65roku życia które pierwszy raz widzą tego typu routery i urządzenia i kompletnie nie wiedzą jak usunąć usterkę. Serdecznie nie polecam, firma sprzedana i jakoś usług od tego czasu ciągle spada.
    WadyPrzerwy w dostawie internetu. Częste awarie ze strony nadawcy. Długie oczekiwania na kontakt. Nieprofesjonalna obsługa.
    MiejscowośćOborniki
  • ~Mry / 2019-05-08 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga!

    Netia klamie! Ostatnio czekalam na rozwiazanie problemu dot. mojej umowy przez 28 dni roboczych. Bylo wyslano ponad 5 maili, kilka zgloszen na portalu klienta i nieliczone telefony do infolinii - wszystko zostalo zignorowane do momentu poki ja nie wyslalam list rezygnacji i powiezialm ze podziele sie absurdalna sytuacja w media. Wtedy na nastepny dzien rano dostalam telefon od przedstawiciela firmy, ktory przekonal mnie zostac na kolejne 12 miesiecy pod warunkiem ze szczegoly mojej umowy zostana bez zmian. Ostatnia faktura, ktora dostalam po odstapeniu od umowy, przyszla na powiekszona kwote. Inny przedstawiciel firmy poweidzial ze „nie wie jak to moze byc”, ona czyta dane z jakies tabelki na moim koncie. Na pytanie gdzie moge znalezc wypisane szczegoly zmiany warunkow, poniewaz na moim koncie na portalu klienta ‘tej tabelki’ nie ma, przedstawiciel firmy poprosil napisac zgloszenie na glowna infolinie Netii, bo ona „no nie wie jak to moze byc”. Przedstawicieli firmy Netia sa niekompetentne, nie szanuja swojego klienta i traktuja go niepowaznie. Nie polecam nikomu.
    MiejscowośćKraków
  • ~Paweł / 2019-05-05 22:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet nadaje się tylko i wyłącznie dla osób, którzy korzystają tylko i wyłącznie z telefonu, bądź jednego komputera. Jednak nie oszukujmy się, gdyż w tym wieku na jednym internecie jest podłączonych stale ok. 4 urządzeń. Przy takiej sytuacji Netia nie radzi sobie absolutnie. Jeśli ktoś ma wybór między tym internetem, a innym to wiadomo jaki wybrać pod względem ceny i sposobu działania.
    ZaletyŻadne w porównaniu do innych internetów
    WadyDziałalność
    Łączność
    MiejscowośćOzimek
  • ~Diablo / 2019-05-05 22:19
    Ocena: 1.75 / 5
    Umowa jest do 50 mb/s ( DO ). Odkąd mam umowę z Netią ( 4 lata ) maksymalnie osiągnąłem 8 mb/s, gdzie 4 mb/s to norma. Jak dla mnie są to naciągacze :/ Mogę zgadywać, iż przy ofertach z 100,200 czy 500 mb/s również nie ma szans na zadowalający wynik.
    ZaletyŻadne
    WadySłaby zasięg
    MiejscowośćOzimek
  • ~Esti / 2019-05-02 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Naliczanie dodatkowych opłat bez wiedzy klienta.
    Zaletynie ma żadnych zalet
    MiejscowośćTychy
  • ~Zdzicho / 2019-04-30 14:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Drugi telewizor działa przez wifi-telewizor gaśnie i nie można oglądać .Zdzicho
    WadySłaby sygnał
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Grażyna / 2019-04-29 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwonisz na infolinię nic nie wiedzą nigdy. Zawsze tłumacza awaria systemu... Zawsze bo ciągle coś się dzieje. Zamawiasz montera czekasz cały dzień nie przychodzi dzwonisz na infolinię a odpowiedź brzmi nie wiem czemu nie przyszedł.
    MiejscowośćKraków
  • ~Gremlin / 2019-04-25 10:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Śmiech i żart parodia, stałym klientom oferują śmieszne oferty a nowym lepsze śmiech i żenada ????????????. ????????????????
    ZaletyCena
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kasia / 2019-04-21 20:31
    Ocena: 4.00 / 5
    internet w Rudzie Śląskiej z Netii działa dobrze , płace niedużo 40 zł razem z telewizją ,
    miałam 3 miesiące bez abonamentu i wszystkie programy za darmo , naprawdę nie ma na co narzekać..
    polecam ! prędkość światłowodowa ha mam 150 ale można więcej -w punkcie Netia mają najtaniej ...
    Zaletybezawaryjny, stabilny
    Wadynie znam
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Niezadowolony klient netii / 2019-04-20 00:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Największy scam i g**** jakich mało...
    Od 3 lat zmagam się z g****anym łączem , płacę za dużo , a oferta nie jest aktualna od 5 lat , pomimo tego firma ma mnie w d***e i interesuje ich tylko kasa , gdy mówię o statej ofercie dostaje jedynie odpowiedzi z serii "Stara instalacja itp." W rzeczywistości sąsiad ma normalne łącze z którego korzysta jeszcze pare innych domów a mi wciskają kit o starym łączu , więc rezygnuję od razu wraz z końcem terminu umowy.
    A poza tym pomimo faktu , że i tak moje połączenie nie przekracza 4 Mb to jeszcze firma tnie mi łącze do 1/3 tak więc szkoda na to słów ...
    ZaletyNie ma żadnych zalet
    WadyNajwięcej wad w polsce z sieci telekomunikacyjnych i internetowych , scamują , testy wykrywają wirusy na łączu , prędkość spada , brak stabilnego łącza...
  • ~Paulina / 2019-04-19 14:33
    Ocena: 4.75 / 5
    Zamówiłam usługi z Neti po analizie warunków różnych dostawców internetu i telewizji. Internet szybki i niezawodny. Bardzo sporadycznie zawiesza mi się telewizja: wyłączam listwę na minutkę i problem z głowy: ale zdarza się to raz na dwa miesiące, może rzadziej. Sama zadzwoniłam do Neti i powiedziałam czego chcę i później sprawdziłam umowę czy wszystkie moje warunki są spełnione. Wszystko gra jak należy. Na internecie korzystamy w domu z wielu urządzeń jednocześnie, gramy na dwóch komputerach online w tym samym momencie, ktoś ogląda filmy i nigdy nic się nie tnie, wszystko jest naprawdę super.
    Cenowo moje warunki w konkurencji byłyby spełnione za o wiele wyższą cenę.

    Widzę tu też negatywne komentarze i wynikają one z bezmyślności niektórych użytkowników - biorą to co jakiś przedstawiciel im wciska. Mamy XXI wiek! Tak się nie załatwia spraw przez przedstawicieli!
    Każdy człowiek sam może wybrać co chce, a nie pozwolić by ktoś wybrał za Ciebie, a później biadolić. Aż wstyd pisać później komentarz "że jestem niezadowolony bo jestem głupi i naiwny", taki komentarz nie dotyczy usługi tylko głupoty użytkownika. Tak jest wszędzie na wszystkich usługach. Ktoś pozwala by wybrano za niego, a później biadoli jaki to jest niezadowolony. Ludzie włączajcie myślenie kiedy coś kupujecie i czytajcie co podpisujecie!!!

    Wracając do Neti mam wszystko to co chciałam za bardzo rozsądną cenę. Z usługi korzystam ponad dwa lata i w porównaniu do UPC lub Polsatu,z których korzystałam wcześniej jestem o wiele bardziej zadowolona.
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Kinia / 2019-04-18 18:23
    Ocena: 1.25 / 5
    Szambo na drutach orange. Prędkość do 20mb, a mnie zapięli na 8 i mam się cieszyć. Bardzo często technicy pomarańczowi niechcący luzuję i internet poniżej 1 Mb. Rwie, nawet wiejskiego życia na FB nie załaduje!
    ZaletyBrak
    WadyDrogo, awaryjnie,
    MiejscowośćTarnowo
  • ~Blacky / 2019-04-14 00:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa jest wręcz fatalna. Tak samo zresztą jakość usług i fakt, że prędkość internetu różni się od tej na umowie. No i nie można nie wspomnieć o fakcie, że brak internetu przez 2-3 dni w tygodniu i losowe zerwania w inne dni to absolutna norma. Odradzam z całego serca. Firma zatrzymała się rozwojowo w okolicach początków internetu i tam tkwi do dziś najwyraźniej.
    ZaletyZero
    WadyTragiczna obsługa na infolinii
    Cena
    Brak dostępu do usług/regularne zerwania
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Romuald 1966 / 2019-04-13 14:53
    Ocena: 3.50 / 5
    Mnie denerwuje wszech obecne kłamstwo w reklamach takich jak to ,,SuperInternet światłowodowy” światłowód to Netia może i ma, jako zwykły użytkownik nie mam możliwości tego sprawdzić. Jako mieszkaniec bloku chciałem podpisać umowę z Netią zadzwoniłem na infolinie gdzie to potwierdzono, ale im dłużej rozmowa trwała tym więcej uzyskałem informacji.
    Poinformowałem Netię, że mam w domu światłowód od innego operatora i proszę o przełączenie gdzieś na klatce czy w piwnicy. Nie chcę żadnych wierceń, bo zarówno klatka jak i mieszkanie jest po kapitalnym remoncie, przypomnę mam światłowód w mieszkaniu wszystko poprowadzone pod tynkiem.
    Rozmówca powiedział mi Netia doprowadza światłowód do bloku (piwnicy) a dalej to wszystko idzie po staremu zwykłym koncentrykiem i tyle.
    Więc pytam gdzie ten światłowód, u obecnego operatora tak jak wyżej pisałem mam go w mieszkaniu widzę i czuję tą nowoczesność połączenia bardzo stabilne PING 5 zamówiona szybkość taka jak w umowie czasem nieznacznie większa.
    W Netii byłem przez dwa lata było OK przeniosłem się gdzie indziej, bo nowocześniej i też jest OK, ale drożej jak każdy szukam oszczędności pomyślałem o powrocie do Netii jednak nie chcę cofać się technologicznie.
    Czy polecam Netię, jako były użytkownik TAK zostanę jednak u obecnego operatora.
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Anna M / 2019-04-01 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Złożyłam rezygnację z usług (telefon stacjonarny i internet). Netia skontaktowała się ze mną telefonicznie i przedstawiła mi 'lepszą ofertę' - 50zł za sam internet i odłączenie telefonu (który mi nie był potrzebny). Powiedziałam wyraźnie, że najpierw chcę się zapoznać z ofertą i na nic się nie zgadzam. Ofertę miałam otrzymać mailowo i dopiero miałam ją potwierdzić. Nie otrzymałam oferty, a jedynie potwierdzenie anulacji rezygnacji z usług. Po telefonie do Netii usłyszałam, że mail został wysłany oraz, że telefonicznie zgodziłam się na ofertę 50zł za internet plus 30zł za łącze. O koszcie 30zł nie było ani razu wspomniane. Opłata 80zł za internet była przedstawiona jako korzystniejsza oferta, mimo iż płaciłam mniej razem z telefonem.

    Netia oszukała mnie:
    - wmawiając mi, że telefonicznie zgodziłam się na ich ofertę,
    - podając jedynie cenę internetu 50zł, bez jakiejkolwiek informacji o dodatkowej opłacie 30zł za łącze !!!

    ZaletyBrak
    WadyZatajanie całkowitych kosztów usługi.
  • ~Vlada / 2019-03-30 14:36
    Ocena: 1.50 / 5
    Odradzam. Firma robi co chce. Prędkość jak i obsługa na info linii jak i placówkach okropna j nie kompetentna. Nie niosą odpowiedzialność za słowa swoich pracowników. Przez 3 lata korzystałam z usług firmy. Gdzie za ostatni rok jestem nie zadowolona w całości i moi znajomi też. W piątke w tym rkku nir przedłużamy umow. Prędkość nie jest zgodna z podpisaną umową. Na info linie nie dasz radę dodzwonić się, czas oczekiwania jak i rozmuwa są płatne. Obsługa jest okropna. Jak zamówiłam ostatni abonament zgłosiłam co potrzebuje. Podłączył nie ten pakiet usług. Musieli odsłuchać rozmowy dla podtwiedzenia że mam rację. Po trzech miesiącach walki z nimi zostalo to zmienione.
    Wycofać się z umowy w normalny sposób nie ma możliwości. Z każdej strony położyli sobie poduche żeby pobierać pieniędzy.
    MiejscowośćKraków
strona 1 z 116
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.16, ilość opinii: 2310
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.56, ilość opinii: 1901
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1716
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1626
UPC Internet
Ocena: 2.03, ilość opinii: 1406
Play Online
Ocena: 1.91, ilość opinii: 1280
mBank
Ocena: 2.11, ilość opinii: 451
Flixbus
Ocena: 2.14, ilość opinii: 379
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 262
ITAKA
Ocena: 2.92, ilość opinii: 183
nju mobile
Ocena: 3.23, ilość opinii: 115
Netflix
Ocena: 2.92, ilość opinii: 113