Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 1623 opinii

1.99 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Cena
    2.13
  • Parametry
    2.19
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 82
  • ~Konrad / 2019-11-16 11:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Największa lipa jaka może być!!! nie dajecie się przedstawicielom co pukają do drzwi i namawiają na podpisanie umowy! Zmieniłem z lokalnego operatora i to był błąd, wieczorami nie mam 300 mb tylko o połowę mniej, do tego tnie TV i net... czekam na koniec umowy, bo nie idzie się dodzwonić na infolinię, a najbliższe biuro prawie 20 km ode mnie... jakaś masakara
    Zaletybrak
    Wadyspadki transferu, szczególnie wieczorami, brak serwisu i biura na miejscu, wspaniała infolinia na której nabijam rachunki telefoniczne i nikt mi nie pomaga
    MiejscowośćŚwidnik
  • ~Smyku / 2019-11-15 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet 150mb/s,makx jaki z siebie dał to przy pobieraniu 3.3mb/s,kanaly blokowane, porostu szkoda slow
    ZaletyJedyna zaletą to taka że kończy mi się umowa
    WadyCałe UPC jest wada
    MiejscowośćGdańsk
  • ~End / 2019-11-15 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder Horizon uszkodzony od początku,instalator nie potrafił połączyć pilota z dekodera z telewizorem.Konsultanci notorycznie dzwonili z nową ofertą,do dnia kiedy dostali info o wciśnięciu mi uszkodzonego dekodera.Brak jakiegokolwiek zainteresowania ani oferty pomocy zmiany dekodera ze strony konsultanta.Dekoder miał być z nagrywarką,jest bez.Nie można dodzwonić się na infolinie.Dekoder notorycznie się tnie,blokowanie kawałów Puls i Puls 2.Moja ostatniaostatnią umowa UPC,prędkość internetu też inna już w umowie.
    ZaletyBrak
    WadySłabszy internet,problemy z dekoderem,częste awarie,utrudnienia na infolinii,brak dekodera z nagrywarką co było ustalone z konsultantką
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Buba / 2019-11-13 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    3xDNO. Router raz działa raz nie, dodzwonić się ciężko, jeszcze dłużej czeka się na serwis, a za dni kiedy brak jest usługi płacić trzeba. W infolinii/BOK telefoniczny wprowadzają notorycznie w błąd, co przy byle problemie nakręca skalę tworzących się kolejnych problemów.
    Za to ze sprzedażą usług wręcz NĘKAJĄ telefonami: jednego dnia dzwoni konsultant, mówię że nie jestem zainteresowana, następne 3-4 dni dzwonią kolejni konsultanci z tą samą ofertą. Nie radzę wdawać się w jakiekolwiek pytania lub próbę uzyskania informacji bo w kolejnym okresie rozliczeniowym może się okazać, że oferowana usługa jest doliczona do rachunku i samo odbycie rozmowy uznano za potwierdzenie chęci jej zakupu. Najlepiej kontakt na piśmie bo potem nie da się u nich nic odkręcić!
    Poza tym ze zgłoszeniami mają totalny bałagan, za każdym razem rozmawia się z innym konsultantem i problem trzeba tłumaczyć od stworzenia Gór Świętokrzyskich, to chyba tak, żeby zmęczyć Klienta żeby dał sobie spokój z roszczeniami.
    Uważajcie też przy wypowiadaniu Umowy, bo zawrzeć można telefonicznie ale żeby rozwiązać to już trzeba się nachodzić i jeszcze mogą nie uznać złożonego wypowiedzenia wg własnej oceny!
    RADZĘ się trzymać z daleka, obługa i poziom usług jak za komuny.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    Miejscowośćwarszawa
  • ~NIENAWIDZEUPC / 2019-11-13 00:48
    Ocena: 2.50 / 5
    jebać ich w ich ciasną nadętą dupe 3000 pingu co 1 min nie polecam do gier
    Zaletybrak ciule
    Wadywszystko jest wadą
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Agnieszka / 2019-11-12 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    4 dni bez internetu i telewizji. Moja praca = dostęp do internetu. Kto mi zapłaci za poniesione straty?
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Damian / 2019-11-12 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    W panelu klienta nie ma możliwości rozwiązania umowy, trzeba zadzwonić do nich i czekać pół godziny na konsultanta, żeby się dowiedzieć, że on musi odblokować mi tą opcję i wtedy będę mógł sobie wyklinać, że chcę rozwiązać umowę, poza tym trzeba do nich było wysłać pismo. Ta opcja nie działała poprawnie, coś się chyba wtedy wysypało na ich serwerze. W każdym razie dzisiaj dostałem sms, że brakuje im jakiejś wpłaty jak by naliczyli mi to i myśleli, że umowa nie jest rozwiązana. Życzę tej firmie upadłości, niech się ode mnie odczepi raz na zawsze.

    W przypadku wyprowadzki nie dali żadnej możliwości negocjowania, ani możliwości przeniesienia usług, ani ich zamrożenia na pewien czas.
    ZaletyBrak
    Wady- najgorsza obsługa na świecie
    - pół godziny czekania aby odblokowali mi opcję rozwiązania umowy w panelu
    - panel klienta lubi nie działać
    - internet się zacina
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marcin / 2019-11-10 17:08
    Ocena: 3.50 / 5
    Nie wiem jak u innych, który tu piszą swoje opinie, u mnie teraz wszystko działa bardzo dobrze. Wcześniej były opisywane przez Innych problemy, ale od czasu jak wymieniono skrzynki i przewody w całym bloku nie mogę narzekać.
    Nagrywarka Horizon zacięła się tylko raz w ciągu ostatnich 4 miesięcy. Niestety potrafi nie nagrać niektórych programów. Większość da się obejrzeć tydzień wstecz ale włącznie z reklamami. Przerwy w dostępie do internetu było 2 po około 15 minut - resetował się ruter.
    Obsługa klienta wydaje mi się dobra jak już się człowiek dodzwoni, ale czas oczekiwana to porażka!
    ZaletyWynik Speed Testu
    Ping opóźnienia * 9 ms
    Download predkość pobierania * 859.22 Mb/s
    Upload prędkość wysyłania * 40.89 Mb/s
    WadyObsługa klienta
    Oprogramowanie w dekoderze przydały by się dodatkowe funkcje
    MiejscowośćWarszawa
  • ~emil / 2019-11-08 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    jakość obsługi, możliwość skontaktowania się z kimś na infolinii graniczy z cudem, oczkiwałem 15 minut na połączenie telefoniczne, tak samo wygląda możliwość skontaktowania się online z konsultantem, czas oczekiwania, to 25 minut i brak reakacji, nie udało mi się z nikim skontaktować
    ODRADZAM komukolwiek korzystać z usług tej firmy, brakuje słów do komentarza, bo cisną mi się na usta inwektywy, bo UPC POLSKA, to żenująco zarządzana "instytucja", Proszę unikać jakiegokolwiek kontaktu z Tą "firmą", emil

    Awarie za awarią, dwa, trzy dni nie ma telewizji i nikt nie podejmuje żadnych działań, aby zrekomensować ten fakt klientowi
    Zaletynie ma żadnych zalet, jest żenada
    Wadytak jak napisałem w opinii, proszę z daleka trzymać się od tych ludzi
    Miejscowośćnie korzystam z internetu, korzystam z TV
  • ~Kams / 2019-11-08 21:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam zakup UPC. Naciągają tylko klientów na kasę. Robią niby ulepszenia, a w efekcie zmniejszają liczbę kanałów i uważają że to klienta problem że coś nie działa. Żenada i kpina z klienta
    ZaletySame wady
    WadyZbyt dużo wad żeby wymienić
    MiejscowośćLublin
  • ~marzena / 2019-11-08 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    Odradzam z calego serca firme UPC! jest to najgorsza firma z jaka mialam do czynienia. Bez wczesniejszej informacji co miesiac podwyzszaja oplaty, wylaczaja kanaly nawet dostepne w podstawowym pakiecie takie jak polsat czy tvn7, internet bardzo wolny o tak slabym zasiegu, ze w mieszkaniu 50m2 nie dziala w pokoju obok. Unikajcie tej firmy!
  • ~Kuba / 2019-11-07 21:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Padaka w centrum warszawy pobieranie na poziomie 200kb/s. Kurwa czy mamy 2001 rok ??????? Zenada nie ma komu zglosic bo i tak tam kazdy ma wyjebane. Nawet telewizja z dekodera czasem klatkuje..
    WadyPredkosc obsluga
    MiejscowośćWarszawa
  • ~JebacUPC / 2019-11-07 20:12
    Ocena: 1.00 / 5
    kurwy jebane 14000ms pingu, przerywa co 10s, chuj im w pysk wszystkim
    ZaletyNikt tak nie wkurwia
    WadyWszystko kurwa
    MiejscowośćKraków
  • ~Mała mi / 2019-11-07 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    W momencie łapania nowego klienta,wszystko jest super pieknie,korzystne oferty po latach bycia klientem jestes traktowany jak piąte koło u wozu,niemile obslugiwany a proponowane pakiety to jakas kpina.
    Jestem w trakcie rozwiazywania umowy z w/w powodów.
    Zaletynie ma
    Wadywymienione wyzej
    MiejscowośćKraków
  • ~Sylwia / 2019-11-07 07:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam to jakiś żart ciągle awarie na serwis czekam 1-2 dni
    Zaletybrak
    Wadyserwis
    MiejscowośćŚwidnik
  • ~Maciula / 2019-11-07 00:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Upc to jakiś żart tv i Internet katastrofa, usługa 1Gb/s zanizony transfer ale upc nie widzi problemu tv sygnał masakryczny czy to po dekoderze czy moduł Ci. Nie polecam obsługa jak i dział techniczny na poziomie podstawówki siedzą tam same capy
    ZaletyBrak
    WadyUslugi
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Maciula / 2019-11-07 00:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Upc to jakiś żart tv i Internet katastrofa, usługa 1Gb/s założony transfer ale upc nie widzi problemu tv sygnał masakryczny czy to po dekoderze czy moduł Ci. Nie polecam obsługa jak i dział techniczny na poziomie podstawówki siedzą tam same cały.
    ZaletyBrak
    WadyUslugi
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Kisiel / 2019-11-06 18:09
    Ocena: 2.50 / 5
    Upc horizon Internet 250mb/s + telewizja
    Nie dość że poblokowali większość kanałów w telewizji to jeszcze laptop komputer telefon ani inne urządzenie w domu nie widziało takiej prędkości internetu max 50mb/s porażka i za to 120zł na miesiąc
    ZaletyŻe coś tam działa niby
    WadyPrędkość internetu
    MiejscowośćNysa
  • ~Marioo / 2019-11-03 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    dalej z netem chujnia,ale oczywiście twierdzążeto moja wina,bo na pewno coś grzebałem
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćŻory
  • ~_oo_00 / 2019-11-02 19:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet potrafi się w ciągu dnia zerwać kilkadziesiąt razy od kilku minut do kilkudziesięciu. Stanowczo nie polecam! Obsługa klienta to jakieś dno czekam tylko na koniec umowy.
    Zaletybrak
    Wadywszytsko
    Miejscowośćwarszawa
strona 1 z 82
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.14, ilość opinii: 2406
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2002
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1869
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1642
UPC Internet
Ocena: 1.99, ilość opinii: 1623
Play Online
Ocena: 1.89, ilość opinii: 1364
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 751
mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 600
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 318
ITAKA
Ocena: 2.79, ilość opinii: 311
Netflix
Ocena: 2.78, ilość opinii: 167
nju mobile
Ocena: 3.17, ilość opinii: 134