Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 2506 opinii

1.89 / 5

  • Niezawodność
    1.77
  • Obsługa klienta
    1.70
  • Cena
    2.06
  • Parametry
    2.06
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 126
  • ~Grzegorz / 2022-05-21 09:32
    Ocena: 4.50 / 5
    Jestem nowym uzytkownikiem od kilku miesięcy internetu światłowodowego UPC pakiet 600/100 . Internet działa w 100% , bardzo szybki , bardzo mały ping . Po prostu internet idealny . Obsługa klienta bardzo miła i pomocna . Niewiem skad się biorą negatywne opinnie

    Polecam UPC
    ZaletySzybkość i stabilność
    MiejscowośćGrojec
  • ~Tom / 2022-05-20 21:44
    Ocena: 2.50 / 5
    Cóż. Wszedłem tutaj się wyżalić, bo po raz n-ty wieczorem nie mogę korzystać z internetu. Jest tak wolny, że przypominają mi się czasy modemów i początków kablówek. Portal regionalny nie ładuje się... fb nie ładuje się, muzyka ze spotify nie ciągnie... Piszę tego posta... bo udostępniłem sobie Wifi z telefonu. Dramat. Do końca miesiąca zmieniam. Jak ktoś się waha - nie polecam.
    ZaletyCena byłaby OK, gdyby internet działał (działa rano i w ciągu dnia).
    Wadybrak internetu wieczorami
    MiejscowośćGdańsk
  • ~UK / 2022-05-18 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Jezu najgorszy provider w całym świecie. Mieszkam w centrum dużego maista, mam problemy z połączeniem prawie codziennie oraz w nocy, internet miga jak szalony, NIE polecam. Mamy tak zwane "awarie" których nikt nie usuwa. Pracować zdalnie to ciągłe męczenia.
    ZaletyNIC
    WadyWszystko
    MiejscowośćWrocław
  • ~Filip / 2022-05-17 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Pop prostu po porażka. Odradzam każdemu. Niekorzystne warunki umowy, słaby zasięg.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćKatowice
  • ~Pola / 2022-05-17 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam zostać Klientką UPC ale chyba sobie daruję. Jakimś chorym nieporozumieniem jest zamówienie u nich instalacji WiFi + TV. Od ponad miesiąca próbuje umówić się z technikiem UPC na instalację i już 5 raz jestem zbywana. Tak dokładanie, 5 RAZY. Za pierwszym razem technik nie mógł przyjechać bo zalało mu mieszkanie, za drugim brakowało mu zgody spółdzielni mieszkaniowej, która dawno już była wydana, następnie miał notoryczne spóźnienia z finalnym telefonem iż "nie przyjedzie bo jest zawalony robotą i nas już nie załatwi". Dziś był już 5 termin umówienia się z technikiem. Miał być między 15:00 a 17:00. Następnie otrzymałam SMSa, że jak zwykle się spóźni, po czym o godzinie o której miał być napisał kolejnego SMSa, że jednak znowu do nas nie przyjedzie bo w ciągu 30 minut się rozchorował. Otrzymałam 6 już termin następnej jego wizyty, która znając życie znowu się nie odbędzie. Zadzwoniłam na infolinię by wytłumaczyli mi ten cyrk, przełączono mnie na dział techniczny, z którego zostałam rozłączona. Ja nie wiem czy oni w tym UPC kompletnie powariowali czy jak? To jest po prostu jakieś nienormalne z ich strony. Zamawiam usługę u konkurencji bo u nich podłączenia się nie doczekam za cholerę. Omijać szerokim łukiem.
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Bos227 / 2022-05-17 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra jednym słowem , przed tą ofertą wifi działało stabilnie teraz non stop przerywa , na pewno nie przedłużę umowy .Obsługa techniczna nie pomaga ,dodam że mieszkam w bloku, dawniej było lepiej ????????
    ZaletyBrak
    WadyCena , nie stabilne połączenie ,brak deklarowanej prędkości
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Bos227 / 2022-05-17 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra jednym słowem , przed tą ofertą wifi działało stabilnie teraz non stop przerywa , na pewno nie przedłużę umowy .Obsługa techniczna nie pomaga ,dodam że mieszkam w bloku, dawniej było lepiej ????????
    ZaletyBrak
    WadyCena , nie stabilne połączenie ,brak deklarowanej prędkości
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~AgGa / 2022-05-15 10:42
    Ocena: 1.25 / 5
    Od ponad roku jestem klientem UPC. Zgodnie z umową powinnam mieć dostęp do internetu, telewizji kablowej i telefonu łącznie z roamingiem. Internet działa przeciętnie. Jeśli chodzi o telewizję, to raz zdarzyło się, że nie miałam dostępu do telewizji. Raz, ale porządnie. Przez pięć dni jedynym dostępnym kanałem było TVP1. Telefoniczna pomoc techniczna nie poradziła sobie z problemem, a technicy pojawili się w domu dopiero we wtorek, pomimo tego, że problem zgłosiłam w piątek. Po kilku miesiącach było tylko gorzej, bo postanowiłam wyjechać na urlop. Przed wyjazdem sprawdzałam u operatora ilość internetu w ramach roamingu. Zapewniano mnie, że wszystko będzie działać. Jednak po wyjeździe z polski nie działało nic, nie miałam internetu, nie mogłam dzwonić, wysyłać sms. Mój telefon był jedynie zegarkiem i aparatem telefonicznym. Wiele osób z wycieczki próbowało rozwiązać problem, niestety bezskutecznie. Po powrocie do domu usłyszałam od pracownika UPC - "niemożliwe".
    ZaletyBRAK
    Wadycałe UPC to jedna wielka wada
    MiejscowośćRadlin
  • ~Equillibrium. / 2022-05-13 10:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Byłem klientem w Warszawie UPC przez prawie 15 lat i opowiem o moich doświadczeniach. Najpierw pozytywnie: co do parametrów i niezawodności nie mam uwag.

    Natomiast co do technik sprzedażowych i utrzymania klienta to są one BRUTALNE, po prostu BRUTALNE. Wykorzystują manipulatywne techniki psychologiczne polegające na wzbudzeniu poczucia winy i wstydu u klienta, a także emocji smutku. UPC bardzo dobrze wie, że każdy człowiek wstydzi się przyznać do błędu względnie chce jak najszybciej wyjść z negatywnej emocji w postaci smutku względnie pozbyć się poczucia winy. Stąd, żeby się nie skompromitować w trakcie rozmowy z telemarketerem, klient jest skłonny pójść na ustępstwo w rozmowie z telemarketerem, byleby zakończyć dokuczliwą rozmowę telefoniczną. Z MOJEGO DOŚWIADCZENIA WYNIKA, ŻE KAŻDY TELEFON OBSŁUGI KLIENTA BYŁ BRUTALNA PRÓBĄ MANIPULACJI !!!

    Byłem przez UPC wielokrotnie zaskakiwany rozmowami telefonicznymi z katowickiego numeru obsługi klienta - prefix 032 - i nakłaniany do absurdalnie drogich abonamentów. W 2017 r. płaciłem abonament w wysokości 212 zł/miesięcznie brutto za internet 1 GBit/s i telefon w ramach działalności gospodarczej. Po zakończeniu działalności gospodarczej w 2019 r. złożyłem wypowiedzenie umowy, ale dział utrzymania klienta zaproponował mi pozostanie przy cenie za dokładnie te same usługi w wysokości 92 zł/miesięcznie. Bezterminowo, nikt nic nie wspominał o jakiejkolwiek promocji. Czyli jak widzicie wysokość abonamentu wynika wyłącznie z tego, jak łatwo dacie się nabić w butelkę. Sama usługa jest śmiesznie tania i mogliby ją oferować nawet za 20 zł w miesiącu.

    W maju 2022 r. dostałem bez żadnego powodu rachunek podwyższony do 102 zł. UPC powiedziało mi, że to dlatego, że skończyła się promocja. Promocja trwająca 3 lata? Spotkaliście się kiedyś z czymś takim ? W tym momencie rozejrzałem się u konkurencji i znalazłem ofertę na te same usługi w Netii za 74 zł w miesiącu. W trakcie rozmowy z biurem utrzymania klienta UPC próbowało w typowy sposób wykazać, że popełniłem błąd, bo byliby w stanie dać mi lepszą ofertę. To nieprawda, bo dzwoniłem do nich i trzymali mnie 1,5h na infolinii, przy czym ostatecznie nie udało się sfinalizować oferty za cenę poniżej 70 zł/mies. Czyli znów, od początku mogliby zaoferować 20 zł w miesiącu, tylko tego nie robią, bo tak jak ktoś już pisał, cennik jest objęty tajemnicą i UPC klientów traktuje jak pijane dzieci we mgle, ogłupiając je jeszcze dodatkowo poprzez wywoływanie ekstremalnych emocji w trakcie rozmowy. Cóż, nie mogłem dłużej zgodzić się na takie traktowanie mnie i zmieniłem operatora.

    Z powyyższego wynika następujący wniosek: UPC NIE JEST WASZYM SPRZYMIERZEŃCEM, TYLKO WIKLIEM W OWCZEJ SKÓRZE. WASZYM PRAWDZIWYM SPRZYMIERZEŃCEM JEST TYLKO WOLNA KONKURENCJA I LEPSZE CENY U KONKURENTÓW !!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Robert / 2022-05-13 08:46
    Ocena: 2.50 / 5
    Niestety ostatnio Internet działa żle przy abonamencie 300Mb/s ciągnie od 0,5 do 1,5Mb/s. Wcześniej nie było problemu ale ostatnio tragedia. Gdybym miał inny wybór to bym się wypisał.
    Zaletyumiarkowana cena
    Wadyszybkość
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Bartek / 2022-05-13 04:13
    Ocena: 1.00 / 5
    TV... jest obraz, brak sygnału... jest obraz, brak sygnału... itd itp i tak KILKANAŚCIE albo i KILKADZIESIĄT razy dziennie.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKIE
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Maciek / 2022-05-12 09:27
    Ocena: 2.25 / 5
    10 lat korzystania i nic nie było, poczem od momentu połączenia z Play nie mogę streamować, nie mogę obejrzeć filmiku na YouTube, już nawet nie wspomnę o messengerze, który praktycznie nie potrzebuje dobrego łącza, a jednak nie mogę nawet i z tego korzystać. Jak przychodzi monter to mówi, że jest wszystko git przesył 936mb, poczem pokazuje mu na ps4 przesył 2.4mb, laptop który stoi obok modemu 3.6mb, czasami nawet i w kb/s
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćSzczecin
  • ~bydgoszcz / 2022-05-11 20:44
    Ocena: 1.25 / 5
    upc nie jest warte niczego, internet nie działa NA ŻADNYM urządzeniu.
    Zaletyinternet działa dobrez gdy z niego nie korzystam
    Wadyinternet chodzi wolniej niż ja stoję
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Piedrol Sień / 2022-05-11 15:16
    Ocena: 3.50 / 5
    W moim przypadku postawa kuriera była do przyjęcia. Ocenę obniża to, iż niełatwo uzyskać nr tel. do kuriera a status doręczenia nie jest rzetelnie aktualizowany.
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Adoniran / 2022-05-10 18:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Usługa działała dobrze, kiedy z niej korzystałem. Ale teraz odsyłam modena i list z informacją, że anuluję usługi, jak proszą, ale wysyłają mi więcej rachunków i nie mogę rozmawiać z prawdziwym człowiekiem (tylko automatyczny czat na ich stronie internetowej). To jest okropne.
  • ~Rafał / 2022-05-09 23:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie chciałbym używać przekleństw, ale ,,kuriwca" mnie bierze przy funkcjonowaniu z tym internetem. Od zrywania połączenia, poprzez skoki pingu, aż do utraty połączenia na x czasu. Przechodząc do meritum, najgorszy internet z jakim się w życiu spotkałem. Z całego serca nie polecam
    ZaletyBrak
    WadySky is no limit
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ajja / 2022-05-07 17:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Ciągle przerywa internet ...................................
    ZaletyNie ma
    WadyNie ma w ogóle internetu
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Gorion / 2022-05-07 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka, po podłączeniu (10 dni po terminie) internet działał kilka godzin. Po zgłoszeniu zero odzewu z ich strony, trzy dni wydzwaniam żeby zasięgnąć informacji (żadnej sensowniej). I tak 5 dni po podpisaniu umowy składam wypowiedzenie bo z debilami nie ma o czym rozmawiać, nie są tego godni. NIE POLECAM!!!
    ZaletySkutecznie podnoszą ciśnienie
    WadyMożna wylewu dostać
    MiejscowośćRutkowice
  • ~Dosia / 2022-05-06 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC to jedna wielka kpina.
    Internet który nie działa tak jak powinien, zgłaszany problem wielokrotnie na infolinię, zero jakiejkolwiek pomocy z ich strony, lekceważenie klienta.
    Po informacji sms że technik pojawi się o danej godzinie, technik się nie pojawia oraz także nie kontaktuje się że wcale się nie pojawi ani nie informuje o spóźnieniu.
    Najgorszy Internet.
    Człowiek płaci za coś co nie działa.
    Absurd.
    ZaletyBrak
    Wadywiele
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Awo / 2022-05-06 18:52
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet? Śmieszne! "Posiadam internet" który uwaga rozłącza sie z 5 telefonów co kilka godzin. Możecie zapytać co mam na myśli rozłącza otóż jak są te kreski przy znaczku wi-fi na telefonie to magicznie znikają wraz z internetem za który płacę. Po drugie częste awarie i nie chodzi mi tu tylko o ogólne awarie, które zdarzają się często ale takie gdzie tylko wykrywa, że jest wi-fi ale o zużyciu danych na kilka godzin po prostu nie ma. Po 3 internet niby szybki dzielisz na 7 urządzeń niby po 107 mb per urządzenie oczywiście każde urządzeń zużywa go mniej lub więcej ale jeśli pc gdzie jest ethernet działa ale nie za bardzo to troszkę jest to śmieszne.
    ZaletyNie.
    WadyDużo.
    MiejscowośćWarszawa
strona 1 z 126
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.67, ilość opinii: 2915
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.08, ilość opinii: 2795
UPC Internet
Ocena: 1.89, ilość opinii: 2506
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2438
Play Online
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1788
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1768
Play
Ocena: 1.41, ilość opinii: 2221
Orange
Ocena: 1.42, ilość opinii: 2098
Plus
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1474
T-Mobile
Ocena: 1.54, ilość opinii: 1310
mBank
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1184
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1129