Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 1385 opinii

2.03 / 5

  • Niezawodność
    1.96
  • Obsługa klienta
    1.79
  • Cena
    2.16
  • Parametry
    2.25
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 70
  • ~Natalia / 2019-04-24 15:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia! Od 2 lat nie można doprosić się o przyznanie dostępu do platformy. Komunikacja na poziomie żałosnym, osoby tam pracujące nie potrafią czytać ze zrozumieniem. Nikt nie odbiera telefonów. Internet na poziomie zerowym. Nie polecam.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Maciej / 2019-04-22 10:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Na początku było w miarę dobrze z ich internetem, czasami awarie jak to bywa,ale ostatnio jak się umowa kończy to awarie na początku dziennym.
    ZaletyDwa kanały Wi-Fi szybszy i wolniejszy.
    WadyCzęste braki w dostawie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tranceok / 2019-04-20 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Żeby napisać tą opinie, włączyłem internet na telefonie.
    Napisze poprostu!
    Najgorszy „internet” jaki tylko wiedziałem!!!!!!!!!
    Bardzo nie polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyNie ma
    WadyWszystkie
    MiejscowośćSopot
  • ~BlackHawk / 2019-04-19 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa, totalny brak szacunku do klienta. Zero empati do kupującego. Od 12 dni nie ma internetu i kazdy telefon do UPC kończy sie przesuwaniem terminu naprawy na kolejne kilka dni. Zero kontaktu z klientem, nie wspomnę już o tym, że przez te 12 dni jednym słowem za przeproszeniem "gówno" zostało zrobione.
    Stanowczo nie polecam każdemu zainteresowanemu.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marek / 2019-04-17 20:05
    Ocena: 1.75 / 5
    Mam internet 120Mb/s, a naprawdę 30 Mb/s.Kontakt z biurem obsługi to jakaś porażka , wciskają taką ofertę którą ty nie akceptujesz. Nie można jej później zmienić.Nie polecam.
    ZaletyMoże cena
    WadyPrędkość
    MiejscowośćKołobrzeg
  • ~Paweł / 2019-04-17 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługa na najniższym poziomie. Brak kontaktu z technikiem, brak kontaktu z bok, na infolinie nie da się dodzwonić.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z bok
    brak kontaktu z serwisem
    usługa nie działa prawidłowo
    MiejscowośćLublin
  • ~Dymek227 / 2019-04-17 12:12
    Ocena: 2.50 / 5
    Kupilem dekoder HORIZON nie dziala w nim internet ktory tez zamowilem w zestawie i nikt nie udzielil nam pomocy z upc
    ZaletyNie ma zalet
    WadyNie dzialajacy internet i obsluga nie pomaga
    MiejscowośćGdańsk
  • ~kliner / 2019-04-14 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny trash wsród internetów dostępnych na rynku. Te 500 mb/s to totalny żart. Przy zakupie gwarantowali że WI-FI będzie conajmniej te 200 mb/s. Gówno prawda, internet wyciąga ledwo 10 mb/s, a w grach co chwile mam zgubione pakiety przez co nie da sie grać. Jak dla mnie, szukam nowego dostawcy.
    Wadywszystko inne
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Magdalena / 2019-04-12 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    150 mb/s chodzi na zero pobierane 10 wysyłane, co za gówno. Chciałem dodać zdjęcie ze speed testa ale się nie da
    ZaletyBrak
    WadyGówno
    MiejscowośćKraków
  • ~Infinitum / 2019-04-12 13:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Okropna obskuga. Odstapilem od umowy z 2 miesacy temu. Otrzymalem rozkiczenie za 2 miseaca, chociaz w dziale obslugi klienta pan ktory pryjal moja decyzje, powiedzial ze na reygnacje jest podany 1 miesac za ktory musze zaplacic. Po otrzymaniu faktury zadzwonilem do obslugi klienta na co pani powiedzala ze dzil obslugi klienta w ogole tym nie zajmuje( chodzi o lokal) i niestety musze zaplacic za 2 miesace. Nie polecam
    ZaletySzybki internet
    WadyOkropna obsluga
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marczles / 2019-04-10 13:54
    Ocena: 2.25 / 5
    moim zdaniem jest to bardzo słaby internet , na wakacjach w 2018 roku internet wyrzucało co 20 minut , często bardzo zamulony
    Zaletycena
    Wadywyrzuca internet co pół godziny
    MiejscowośćBolesławiec
  • ~Henryk Sandomierski / 2019-04-09 21:43
    Ocena: 1.25 / 5
    Żadnych pozytywów. W moim miejscu zamieszkania nie miałem wyboru, musiałem korzystać z tej sieci. Codziennie po kilka razy tracilem Internet LATAMI. Rozmowy telefoniczne beznadziejne - od razu straszył mnie zapłata 50pln za "serwis" gdyby było z mojej winy. Grzebania mi w skrzynce co 2 tygodnie, wymieniano routery co miesiąc, ale nie było czasu by wymienić uszkodzone kable na trasie...

    Wieczny brak pomysłu na usunięcie "awarii", a w między czasie 5 krotnie musiałem się stawiać na policję z powodu przekrętów w Internecie z mojego IP, z którymi nie miałem nic wspólnego. To ciekawe. Ja nie mogłem korzystać ze swojego opłaconego Internetu, ale złodzieje w tym samym czasie mogli z niego robić przekręty...

    NIE POLECAM!
    WadyWszystko
    MiejscowośćTychy
  • ~Michał / 2019-04-08 23:23
    Ocena: 1.75 / 5
    Najczęściej zrywający się internet jaki miałem (wliczając mobilne i Neostradę piętnaście lat temu). Nie miałem miesiąca bez padu internetu, a wielokrotnie padał po parę razy w tygodniu. Do tego kiedy tylko mogą wciskają dodatkowe płatne usługi - a sam internet też jest dosyć drogi. Absolutnie nie polecam, ciężko chyba trafić gorzej.
    Zaletyw miarę szybki
    Wadybardzo zawodny, drogi, wciskają dodatkowe płatne usługi
    MiejscowośćWarszawa
  • ~barti / 2019-04-08 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    infolinia na ktora mozna zglosic awarie czynna do godziny 18 bardzo nieczytelna strona reklamacji
  • ~oszukana przez upc / 2019-04-07 08:56
    Ocena: 1.00 / 5
    oszukują podczas przedłużania umowy przez telefon, nie podają wszystkich danych, a potem okazuje się, że dodatkowo wciskają usługi, o których nawet nie wspomnieli! radze omijać szerokim łukiem!!
    Zaletybrak
    Wadykłamstwa ciecia z infolinii
    Miejscowośćwoj. opolskie
  • ~ac / 2019-04-01 18:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Od 15.03.2019roku czekam na przeniesienie numeru telefonu z Netii do UPC. Netia przekazała do dyspozycji UPC nr. telefonu w dniu 15.03.2019r. Konsultanci przyjmują zgłoszenia reklamacyjne i nic się nie dzieje.
    Codziennie ponawiam zgłoszenie i za każdym razem konsultanci przyjmują je jako nowe zgłoszenie mimo tego,że było już wielokrotnie zgłaszane.
    Lekceważą klientów. Najważniejsze, żeby podpisać umowę a potem klient idzie w ,,odstawkę''.
    Zaletybrak
    Wadylekceważenie klienta; zupełny brak reakcji na zgłoszone problemy techniczne.
    MiejscowośćPodkowa Leśna
  • ~Patrycja / 2019-04-01 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!! Od ponad godziny wiszę na infolinii, bo nie ma internetu, który jest niezbędny do pracy i nikt nie raczy odebrać telefonu!! Masakra, nie polecam nikomu! Niewiarygodne jest to, ze przez godzinę wszyscy konsultanci są zajęci!!
  • ~Aleksander / 2019-04-01 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet - codziennie po kilka razy występują przerwy. Teoretyczny zasięg sygnału z dekodera 30 m - praktycznie w kuchni (linia łamana 10 m) już nie odbiera. Dekoder wymaga ciągłego resetowania.
    Ich "Fachowcy" to partacze. Aby połączyć przewodem dekoder z istniejącego gniazdka, wnętrze gniazdka zostało zdemontowane, przewód przełożony przez otwór w gniazdka, a tym samym gniazdo i ramka wisi na przewodzie. Zdjęcie tej partaniny zamieszczę na You Toubie.
    ZaletyŻadne
    WadyInternet. Brak kontaktu z obsługą. Obiecują poprawę i nic z tego wychodzi.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Paweł / 2019-03-29 16:05
    Ocena: 4.50 / 5
    Korzystam już chyba z 20 lat i nigdy mnie nie zawiódł
    Zaletyniezawodność
    Wadymoże to że najtaniej wychodzi w pakiecie
    MiejscowośćKatowice
  • ~C / 2019-03-27 22:28
    Ocena: 4.25 / 5
    Owszem zdarza się, że nagle nie ma internetu, ale to raczej maksymalnie 1-2 dni w miesiącu (szkoda, że nie informują o tym zawczasu). Jednak te opinie, które czytam są nieco wyssane z palca i administratorzy powinni to jakoś ogarnąć. Bo generalnie nie ma (póki co) oferty internetu, który byłby niezawodny 10000 dni bez przerwy. Więc jeżeli w jakiś losowy dzień urwało Ci neta, to zamiast dodawać bzdety na opiniuj.pl, lepiej weź kabel usb, podłącz telefon do komputera i przez te 5 godzin przeglądaj internet z transferu sieci (w tych czasach to nie jest wcale takie drogie). Faktycznie w umowie jest do 300 mb/s, ale jeszcze ani razu od czerwca 2018 roku nie miałem prędkości poniżej 250 mb/s. https://www.speedtest.net/result/8144720270 oto mój wynik.
    Nie rozumiem jak UPC Internet może mieć niższą ocenę niż Orange Światłowód, kiedy najczęściej moi znajomi narzekają na Orange, następnie po mojej opinii przenoszą się do UPC i już więcej nie narzekają na internet. Wręcz śmieje się z ludzi, którzy nie mają internetu albo mają, ale powolny, a ja mam szybki internet prawie zawsze.
    Dlatego szczerze i osobiście polecam UPC.
    ZaletySzybki i dość niezawodny internet
    WadyZdarza się, że w losowy dzień internetu nie ma
    MiejscowośćWrocław
strona 1 z 70
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.16, ilość opinii: 2298
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.57, ilość opinii: 1888
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 1693
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1621
UPC Internet
Ocena: 2.03, ilość opinii: 1385
Play Online
Ocena: 1.91, ilość opinii: 1268
mBank
Ocena: 2.11, ilość opinii: 440
Flixbus
Ocena: 2.11, ilość opinii: 335
Link4
Ocena: 1.63, ilość opinii: 249
ITAKA
Ocena: 2.90, ilość opinii: 168
nju mobile
Ocena: 3.27, ilość opinii: 111
Netflix
Ocena: 2.97, ilość opinii: 107