Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3494 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 175
  • ~Anna / 2025-01-13 14:27
    Ocena: 3.67 / 5
    Po Kilku dniach korzystania z PLAY wróciłam do UPC.
    ZaletyDobry serwis.
    WadyZa długi czas na połączenie, Trudna rozmowa z botem
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Zniesmaczona / 2024-12-16 12:53
    Ocena: 4.75 / 5
    NIECH ZNOW WROCI UPC,bo to co się dzieje teraz w play,po przejęciu UPC,to DRAMATTT,czytam,ze znow jest jakaś ogólnopolska awaria w tej sieci.Wspolczuje ludziom nerwow.Powinniscie ubiegać się o odszkodowania..I to nie tylko za okres w którym nie macie dostępu do usługi,ale również jako zadoscuczynienie.DLA BYLEGO UPC DAJE 5 GWIAZDEK,A DLA PLEYA 0
    ZaletyUPc,w porównaniu do play,było prawie bezawaryjne.
    WadyPrzejęcie przez play.
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Wojtek / 2024-12-10 15:02
    Ocena: 4.50 / 5
    Nie miałem z nim żadnych problemów. Więc nie mam o czym pisać.
    ZaletyJest ok
    WadyNiekiedy nie wiem tylko czy muli internet czy mój komp
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Beata / 2024-11-12 19:11
    Ocena: 4.00 / 5
    Prawie bez awarii, od ładnych paru lat. Cena dla stałych klientów mogłaby być niższa.
    ZaletyBrak awarii
    Wadycena
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jacek / 2024-11-01 12:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Było UPC było znośnie , jest pLAy jesy ujoza straszna Pingi ~15ms wczesniej max9
    buforowanie na dekoderach tv - wczesniej nic sie nie działo no i wiśienka
    Okazuje sie ze mieszkam w Warszawie a mieszkam całe życie w Kato wg. dns pLAy jednak Warszawa
    Zaletyagregacja
    Wadyj.w. plus brak ligi mistrzów
    MiejscowośćKatowice
  • ~Użytkownik UPC / 2024-10-10 07:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Łamane prawa użytkowników, niedziałające funkcje logowania, niedziałające poprawnie płatności do usług, zmiany w płatnościach na gorsze względem intuicyjnego i przejrzystego, zawsze działającego panelu, wcześniej UPC, dziś nie-umiem-nic-zrobic-latwo-PLAY.
    ZaletyBrak
    WadyPlay
  • ~Pani S / 2024-09-26 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści, czekałam cały dzień w firmie na technika, ponoć był, ochrona go nie wpuściła do biurowca, ponoć stał pod drzwiami i nikogo nie było, wleciał oknem skoro ochrona go nie wpuściła, ponoć dzwonił, a nie było sygnału.
    Od pół roku ok 3-5 razy nie ma internetu. Było już 3 techników, każdy jak odchodzi mówi, że już będzie ok.....
    ZaletyWysyłka faktur zawsze jest w terminie;)
    WadyNie działa internet, technicy oszukują, nie przyjeżdzają. Internet nie działa tak jak należy, zrywa się ok 5 razy dziennie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Monika / 2024-09-16 18:39
    Ocena: 1.25 / 5
    UPC to totalna porażka. Internet jest tragiczny, ciągłe przerwy w dostawie i śmiesznie niska prędkość, która nawet w połowie nie odpowiada temu, co obiecują. Serwis klienta to jakiś żart – zero pomocy, tylko przerzucanie odpowiedzialności. Jak ktoś chce się denerwować na co dzień, to polecam. Jeśli jednak zależy Ci na stabilnym internecie, to omijaj UPC szerokim łukiem. Ch*jowy jak mało co.
    WadyUPC ma sporo do poprawy. Internet często przerywa, a prędkość jest daleka od obiecanej – zwłaszcza wieczorami, kiedy korzysta z niego więcej osób. Obsługa klienta to osobny dramat – czas oczekiwania na rozwiązanie problemu potrafi być bardzo długi, a często kończy się na nieudanych próbach naprawienia sytuacji. Dodatkowo, przy przedłużaniu umowy, ceny idą w górę bez większych korzyści dla użytkownika. Szczerze mówiąc, za te pieniądze można znaleźć lepsze opcje na rynku.
    Miejscowośćos,a, mickiewicza 22d, 10
  • ~Ann / 2024-09-16 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet beznadziejny więcej nue działał niż działał. Słaba jakość
  • ~Pootr / 2024-08-29 16:27
    Ocena: 2.50 / 5
    Intrrnet czesto zrywa na chwile . Teraz juz ponad 24 godz jest awaria . Podają godziny usuniecia i dalej nie dzisla . Nie polecam
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Sebastian / 2024-08-20 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszny śmietnik, do momentu przejęcie przez Play było OK. Po przejęciu przez play totalne gowno, po 13 latach w UPC odchodzę bo się nie da. Od 2 miesięcy z 600 mb netu zrobiło się 6 mb normalnie śmiech. Przygłupia kobita na infolini po miesiącu czekania na technika mówi że jeszcze raz zrobi zgłoszenie ale 50 zł za wizytę !!!! Debile normalnie debile!!!
    ZaletyBrak
    WadyJ/w
    MiejscowośćChorzów
  • ~Sebastian / 2024-08-12 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinie o tej firmie miałem dobre do czasu gdy przejoł je PLAY , przedemną użytkownicy już napisali wiele z przykrością potwierdzam to ,brak usług tv ,internet od 70h i ciągłe przestawianie godziny usunięcia problemu ,ile można usówac awarie czy ktoś tam wogóle pracuję ,na infolini ustawili bota i brak komunikacji z kimkolwiek poraszka ,chyba trzeba się zastanowić nad zmianą operatora
    ZaletyBrak
    WadyBrak komunikacji i zlewanie klienta
    MiejscowośćMikołów
  • ~Zniesmaczona / 2024-08-08 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś znów ta sama sytuacja z routerem,a w konsekwencji brak internetu..a "pani konsultantka" mowi,żebym wsadziła szpilkę do otworu w routerze,nie wiem już,czy mam się śmiać,czy płakać z powodu takiej FACHOWEJ porady.Kompletna porażka.
    ZaletyBrak
    WadyJw
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Zniesmaczona / 2024-08-02 18:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle problemy z internetem,router sam się resetuje.Masakra..a konsultanci maja to gdzieś.
    ZaletyBrak
    WadyJw
  • ~Lucyna / 2024-07-23 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest poprostu kpina odkąd Play przejął upc,od tamtej pory notoryczny problem z internetem. Kilkadziesiąt rozmów z tak zwanymi doradcami mimo to problem nie rozwiązany,umawiane wizyty techników (zakres możliwej wizyty 3 godziny)które zostają odwołane raz człowiek zostanie o tym powiadomiony raz nie. Człowiek płaci faktury za usługi z których nie może korzystać. Traktują klientów słabo,ocena to powinna być zero gwiazdek za wszystko
    ZaletyBrak
    WadyCalokształt
    MiejscowośćChorzów
  • ~Karol / 2024-07-21 15:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet od trzech dni muli, codziennie wywala na dosłownie sekundę i później nagle wraca sygnał
    ZaletyBrak
    WadyInternet
    MiejscowośćNowa Sól
  • ~Andrzej / 2024-07-19 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Na początek moja ocena nie zasługuje na ani jedną gwiazdkę. Ale do dzieła, rozpoczęło się od "mojego wybryku" po ponad dziesięciu laty bycia klientem UPC i prośby wymiany starego routera internet0wego. Moja sugestia została przyjęta bez większych oporów i tu zaczyna się błyskotliwość realizatorów. Przysłano dekoder Horaizon jednocześnie wyłączając sygnał internetu ze starego routera na świeżo przysłany Horaizon, który leżał na stole w paczce dostawcy. Wymagano ode mnie umiejętność technika. Niestety technikiem nie jestem a w dodatku wieku zaawansowanego emeryta.
    Kiedy okazało się iż wybitni! decydeńci odłączyli sygnał internetu w posiadanym starym routerze. Dziecko z przedszkola grupy maluchów zauważy, że zostałem pozbawiony z korzystania z opłacanego internetu. (Horaizon na stole a router zieje pustką ;(( )
    To dopiero początek osiągnięć intelektualnych decydentów UPC.
    Kiedy dzwoniąc do telefonicznej sekcji napraw, .... itd po wysłuchaniu upierdliwych informacji miałem zaszczyt spotkać AI (imienia nie pamiętam) i po moim wygłoszeniu potoku słów ogólnie uznanych za wulgarny, wspomniana "inteligencja" zdecydowała się dopuścić mnie przed oblicze jaśnie wielmożnego doradcy. Ten wstęp powtórzyłem wielokrotnie. W rozmowie, w której wyjaśniłem idiotyzm zachowania działu technicznego, dowiedziałem się, że Pani nic nie może jedynie przekazać notatkę do działu technicznego by rozwiązać mój problem a oczekiwanie na reakcję może potrwać do tygodnia uffff! Jak ta wiadomość dotarła do mnie ZAGOTOWAŁEM. Ryzykując radość rozmowy z doradcą po kilku próbach poprosiłem o powrotne podłączenie mojego routera. Decyzja pozytywna a termin realizacji pominę (..........) Zorganizowałem podłączenie Horaizona i cieszyłem się internetem w Horaizanie. Radość była krótka bo ekspresowo działający dział techniczny przyjął do realizacji moją prośbę z przed ok tygodnia o powtórne zasilenie internetem mojego starego routera. Niestety router był już w drodze powrotnej do UPC. jak nie trudno zauważyć mam Horaizona tyle, że bez internetu.
    W tym momencie nastąpiła kolejna przygoda rozmów z działem klienta (nie będę powtórnie opisywał ilości telefonów i rozmów)przy kolejnej rozmowie pani powiedziała, że przekazała moją prośbie do działu technicznego w trybie PILNYM. Uznając długoterminowe załatwianie sprawy zawnioskowała zdjęcie opłat internetowych za czas braku dostawy internetu.
    Tu trzeci rozdział upojnego kontaktu z UPC. Po kolejnych dniach ciszy zdecydowałem się ponownie zadzwonić dzisiaj. I tu zaskoczenie na wstępie, bez głupkowatych informacji wstępnych oraz bez ociągania się AI zostałem dopuszczony przed oblicze doradcy. Przecierając oczy po wielokroć porozmawiałem z Panem Doradcą, który w dwadzieścia minut rozwiązał problem nierozwiązywalny przez ponad tydzień. Mam internet i cieszę się jak dziecko.
    Wszystkie te moje przygody można sprawdzić na nagraniach. Proszę nie łapać mnie za szczegóły dat, ilość rozmów i pozostałych detali.
    Proszę o rozliczenie osób, które zgotowały mi to piekło oraz wyraźne usatysfakcjonowanie i pochwalenie Kompetentnego i sprawnie działającego Doradcy z dzisiejszego poranka. (po raz kolejny przypominam, szczegóły na waszych nagraniach).
    Przeprosin nie wymagam ale sugeruję wysnucie wniosków do Waszej obsługi klienta.
    Z poważaniem wieloletni klient
    Andrzej
    MiejscowośćSkawina
  • ~wama59 / 2024-07-19 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Po połaczeniu UPC z Plaj same problemy z internetam drastyczny spadek predkości z 150mb spada na 56mb i niżej. Problem nie jest jednostkowy co widać na detektorze awarii
  • ~Damosz / 2024-06-30 22:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Chyba najlepszy dostawca w Polsce obecnie, po przejęciu przez P4 było trochę zgrzytów, ale nic co by mnie zniechęciło. Niestety z przyczyn technicznych (wynajmowane mieszkanie) musiałem zmienić operatora i był to kardynalny błąd. W UPC miałem może ze 2-3 usterki przez okres 9 LAT, które dodatkowo były rozwiązane bardzo sprawnie. Przyznam szczerze, że jeśli nie będzie możliwości instalacji UPC/Play ponownie pod moim obecnym adresem, to się przeprowadzę, bo internet to jak trzecia ręką w obecnych czasach i jest to tak samo ważne jak dobra komunikacja, czy cicha okolica.
    ZaletyPodejście proklienckie, stabilny internet, dobry sprzęt, przystępna cena.
    WadyNic, czego nie byłbym w stanie zrozumieć
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Anonim / 2024-06-28 21:48
    Ocena: 1.25 / 5
    Totalne gówno, jeden z gorszych sieci w Polsce, cały czas ścina, cały czas skacze
    Wady- najgorszy internet
    MiejscowośćPoznań
strona 1 z 175
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2235
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2076
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4483
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2546
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1240