Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3491 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.65
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 175
  • ~Beata / 2024-11-12 19:11
    Ocena: 4.00 / 5
    Prawie bez awarii, od ładnych paru lat. Cena dla stałych klientów mogłaby być niższa.
    ZaletyBrak awarii
    Wadycena
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jacek / 2024-11-01 12:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Było UPC było znośnie , jest pLAy jesy ujoza straszna Pingi ~15ms wczesniej max9
    buforowanie na dekoderach tv - wczesniej nic sie nie działo no i wiśienka
    Okazuje sie ze mieszkam w Warszawie a mieszkam całe życie w Kato wg. dns pLAy jednak Warszawa
    Zaletyagregacja
    Wadyj.w. plus brak ligi mistrzów
    MiejscowośćKatowice
  • ~Użytkownik UPC / 2024-10-10 07:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Łamane prawa użytkowników, niedziałające funkcje logowania, niedziałające poprawnie płatności do usług, zmiany w płatnościach na gorsze względem intuicyjnego i przejrzystego, zawsze działającego panelu, wcześniej UPC, dziś nie-umiem-nic-zrobic-latwo-PLAY.
    ZaletyBrak
    WadyPlay
  • ~Pani S / 2024-09-26 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści, czekałam cały dzień w firmie na technika, ponoć był, ochrona go nie wpuściła do biurowca, ponoć stał pod drzwiami i nikogo nie było, wleciał oknem skoro ochrona go nie wpuściła, ponoć dzwonił, a nie było sygnału.
    Od pół roku ok 3-5 razy nie ma internetu. Było już 3 techników, każdy jak odchodzi mówi, że już będzie ok.....
    ZaletyWysyłka faktur zawsze jest w terminie;)
    WadyNie działa internet, technicy oszukują, nie przyjeżdzają. Internet nie działa tak jak należy, zrywa się ok 5 razy dziennie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Monika / 2024-09-16 18:39
    Ocena: 1.25 / 5
    UPC to totalna porażka. Internet jest tragiczny, ciągłe przerwy w dostawie i śmiesznie niska prędkość, która nawet w połowie nie odpowiada temu, co obiecują. Serwis klienta to jakiś żart – zero pomocy, tylko przerzucanie odpowiedzialności. Jak ktoś chce się denerwować na co dzień, to polecam. Jeśli jednak zależy Ci na stabilnym internecie, to omijaj UPC szerokim łukiem. Ch*jowy jak mało co.
    WadyUPC ma sporo do poprawy. Internet często przerywa, a prędkość jest daleka od obiecanej – zwłaszcza wieczorami, kiedy korzysta z niego więcej osób. Obsługa klienta to osobny dramat – czas oczekiwania na rozwiązanie problemu potrafi być bardzo długi, a często kończy się na nieudanych próbach naprawienia sytuacji. Dodatkowo, przy przedłużaniu umowy, ceny idą w górę bez większych korzyści dla użytkownika. Szczerze mówiąc, za te pieniądze można znaleźć lepsze opcje na rynku.
    Miejscowośćos,a, mickiewicza 22d, 10
  • ~Ann / 2024-09-16 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet beznadziejny więcej nue działał niż działał. Słaba jakość
  • ~Pootr / 2024-08-29 16:27
    Ocena: 2.50 / 5
    Intrrnet czesto zrywa na chwile . Teraz juz ponad 24 godz jest awaria . Podają godziny usuniecia i dalej nie dzisla . Nie polecam
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Sebastian / 2024-08-20 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszny śmietnik, do momentu przejęcie przez Play było OK. Po przejęciu przez play totalne gowno, po 13 latach w UPC odchodzę bo się nie da. Od 2 miesięcy z 600 mb netu zrobiło się 6 mb normalnie śmiech. Przygłupia kobita na infolini po miesiącu czekania na technika mówi że jeszcze raz zrobi zgłoszenie ale 50 zł za wizytę !!!! Debile normalnie debile!!!
    ZaletyBrak
    WadyJ/w
    MiejscowośćChorzów
  • ~Sebastian / 2024-08-12 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinie o tej firmie miałem dobre do czasu gdy przejoł je PLAY , przedemną użytkownicy już napisali wiele z przykrością potwierdzam to ,brak usług tv ,internet od 70h i ciągłe przestawianie godziny usunięcia problemu ,ile można usówac awarie czy ktoś tam wogóle pracuję ,na infolini ustawili bota i brak komunikacji z kimkolwiek poraszka ,chyba trzeba się zastanowić nad zmianą operatora
    ZaletyBrak
    WadyBrak komunikacji i zlewanie klienta
    MiejscowośćMikołów
  • ~Zniesmaczona / 2024-08-08 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś znów ta sama sytuacja z routerem,a w konsekwencji brak internetu..a "pani konsultantka" mowi,żebym wsadziła szpilkę do otworu w routerze,nie wiem już,czy mam się śmiać,czy płakać z powodu takiej FACHOWEJ porady.Kompletna porażka.
    ZaletyBrak
    WadyJw
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Zniesmaczona / 2024-08-02 18:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle problemy z internetem,router sam się resetuje.Masakra..a konsultanci maja to gdzieś.
    ZaletyBrak
    WadyJw
  • ~Lucyna / 2024-07-23 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest poprostu kpina odkąd Play przejął upc,od tamtej pory notoryczny problem z internetem. Kilkadziesiąt rozmów z tak zwanymi doradcami mimo to problem nie rozwiązany,umawiane wizyty techników (zakres możliwej wizyty 3 godziny)które zostają odwołane raz człowiek zostanie o tym powiadomiony raz nie. Człowiek płaci faktury za usługi z których nie może korzystać. Traktują klientów słabo,ocena to powinna być zero gwiazdek za wszystko
    ZaletyBrak
    WadyCalokształt
    MiejscowośćChorzów
  • ~Karol / 2024-07-21 15:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet od trzech dni muli, codziennie wywala na dosłownie sekundę i później nagle wraca sygnał
    ZaletyBrak
    WadyInternet
    MiejscowośćNowa Sól
  • ~Andrzej / 2024-07-19 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Na początek moja ocena nie zasługuje na ani jedną gwiazdkę. Ale do dzieła, rozpoczęło się od "mojego wybryku" po ponad dziesięciu laty bycia klientem UPC i prośby wymiany starego routera internet0wego. Moja sugestia została przyjęta bez większych oporów i tu zaczyna się błyskotliwość realizatorów. Przysłano dekoder Horaizon jednocześnie wyłączając sygnał internetu ze starego routera na świeżo przysłany Horaizon, który leżał na stole w paczce dostawcy. Wymagano ode mnie umiejętność technika. Niestety technikiem nie jestem a w dodatku wieku zaawansowanego emeryta.
    Kiedy okazało się iż wybitni! decydeńci odłączyli sygnał internetu w posiadanym starym routerze. Dziecko z przedszkola grupy maluchów zauważy, że zostałem pozbawiony z korzystania z opłacanego internetu. (Horaizon na stole a router zieje pustką ;(( )
    To dopiero początek osiągnięć intelektualnych decydentów UPC.
    Kiedy dzwoniąc do telefonicznej sekcji napraw, .... itd po wysłuchaniu upierdliwych informacji miałem zaszczyt spotkać AI (imienia nie pamiętam) i po moim wygłoszeniu potoku słów ogólnie uznanych za wulgarny, wspomniana "inteligencja" zdecydowała się dopuścić mnie przed oblicze jaśnie wielmożnego doradcy. Ten wstęp powtórzyłem wielokrotnie. W rozmowie, w której wyjaśniłem idiotyzm zachowania działu technicznego, dowiedziałem się, że Pani nic nie może jedynie przekazać notatkę do działu technicznego by rozwiązać mój problem a oczekiwanie na reakcję może potrwać do tygodnia uffff! Jak ta wiadomość dotarła do mnie ZAGOTOWAŁEM. Ryzykując radość rozmowy z doradcą po kilku próbach poprosiłem o powrotne podłączenie mojego routera. Decyzja pozytywna a termin realizacji pominę (..........) Zorganizowałem podłączenie Horaizona i cieszyłem się internetem w Horaizanie. Radość była krótka bo ekspresowo działający dział techniczny przyjął do realizacji moją prośbę z przed ok tygodnia o powtórne zasilenie internetem mojego starego routera. Niestety router był już w drodze powrotnej do UPC. jak nie trudno zauważyć mam Horaizona tyle, że bez internetu.
    W tym momencie nastąpiła kolejna przygoda rozmów z działem klienta (nie będę powtórnie opisywał ilości telefonów i rozmów)przy kolejnej rozmowie pani powiedziała, że przekazała moją prośbie do działu technicznego w trybie PILNYM. Uznając długoterminowe załatwianie sprawy zawnioskowała zdjęcie opłat internetowych za czas braku dostawy internetu.
    Tu trzeci rozdział upojnego kontaktu z UPC. Po kolejnych dniach ciszy zdecydowałem się ponownie zadzwonić dzisiaj. I tu zaskoczenie na wstępie, bez głupkowatych informacji wstępnych oraz bez ociągania się AI zostałem dopuszczony przed oblicze doradcy. Przecierając oczy po wielokroć porozmawiałem z Panem Doradcą, który w dwadzieścia minut rozwiązał problem nierozwiązywalny przez ponad tydzień. Mam internet i cieszę się jak dziecko.
    Wszystkie te moje przygody można sprawdzić na nagraniach. Proszę nie łapać mnie za szczegóły dat, ilość rozmów i pozostałych detali.
    Proszę o rozliczenie osób, które zgotowały mi to piekło oraz wyraźne usatysfakcjonowanie i pochwalenie Kompetentnego i sprawnie działającego Doradcy z dzisiejszego poranka. (po raz kolejny przypominam, szczegóły na waszych nagraniach).
    Przeprosin nie wymagam ale sugeruję wysnucie wniosków do Waszej obsługi klienta.
    Z poważaniem wieloletni klient
    Andrzej
    MiejscowośćSkawina
  • ~wama59 / 2024-07-19 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Po połaczeniu UPC z Plaj same problemy z internetam drastyczny spadek predkości z 150mb spada na 56mb i niżej. Problem nie jest jednostkowy co widać na detektorze awarii
  • ~Damosz / 2024-06-30 22:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Chyba najlepszy dostawca w Polsce obecnie, po przejęciu przez P4 było trochę zgrzytów, ale nic co by mnie zniechęciło. Niestety z przyczyn technicznych (wynajmowane mieszkanie) musiałem zmienić operatora i był to kardynalny błąd. W UPC miałem może ze 2-3 usterki przez okres 9 LAT, które dodatkowo były rozwiązane bardzo sprawnie. Przyznam szczerze, że jeśli nie będzie możliwości instalacji UPC/Play ponownie pod moim obecnym adresem, to się przeprowadzę, bo internet to jak trzecia ręką w obecnych czasach i jest to tak samo ważne jak dobra komunikacja, czy cicha okolica.
    ZaletyPodejście proklienckie, stabilny internet, dobry sprzęt, przystępna cena.
    WadyNic, czego nie byłbym w stanie zrozumieć
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Anonim / 2024-06-28 21:48
    Ocena: 1.25 / 5
    Totalne gówno, jeden z gorszych sieci w Polsce, cały czas ścina, cały czas skacze
    Wady- najgorszy internet
    MiejscowośćPoznań
  • ~Perun / 2024-06-11 07:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Nic dodać bardzo dobra firma polecam. Nic dodać bardzo dobra firma polecam. Nic dodać bardzo dobra firma polecam.
    ZaletyUczciwość rzetelni operatorzy w biurze obsługi klienta.
    WadyJedyna wada to ta, że łączy przez automat do biura obsługi klienta.
    MiejscowośćBytom
  • ~Paulus / 2024-06-08 00:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Potrzebowałem szybkiego interentu do operowania frontem wschodnim z Kielc. OCZYWIŚCIE PRZEZ brak kompetencji techników i brak połączenia i ciągłe zaniki internetu czołgi się teleportowały 6 armia znikła z mapy niczym duch, a rosjanie zmaterailizowali się naokoło stalingradu, a mnie złapali i dzięki UPC znajduję w niewoli sowieckiej. NIE POLECAM
    Zaletyuzupełnienie equipmentu
    Wadygułag
    wyparowanie 6 armii
    MiejscowośćStalingrad
  • ~Patrycja / 2024-06-06 21:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam jestem bardzo nie zadowolona od 3 tyg nie mam internetu za ktury place wzywałam technika miał być u mnie 31.05 nie dotarł nie dostałam żadnej wiadomości zgłosiłam to umówilio następnego technikana godz 18(21 dostałam 20 min przed 21 SMS że technik się spóźni bo są korki nie dotarł zadzwoniłam rano dostałam nowy termin technika na dziś też na popołudniu bo rano pracuje też między 18.a 21 też dostałam SMS też nie dotarł jest to nie poważne jak zadzwoniłam o 21.51 że go dalej nie ma dali mi nowy termin na sobotę przecież to jest żałosne jak oni sobie olewają klienta
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu
    MiejscowośćWarszawa
strona 1 z 175
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4396
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4408
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2901
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1226