Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 1813 opinii

1.96 / 5

  • Niezawodność
    1.86
  • Obsługa klienta
    1.73
  • Cena
    2.11
  • Parametry
    2.15
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 91
  • ~Maciej / 2020-05-25 15:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Czy ktoś zauważył, ze w umowie jest napisana nazwa usługi ” Fiber Power 500″ dla przykładu. Połączenie światłowodowe, a UPC dają kabel antenowy. Tłumacząc klientom, ze to nic nie zmienia, a kabel światłowodowy jest doprowadzany do skrzynki na ulicy. Po pierwsze jest to nieuczciwa reklama wprowadzająca klienta w błąd, bo niedostarczaną usługi oraz produktu zgodnie z umową. Czyli routera pod światłowód, ani okablowania światłowodem. Co za tym idzie jakość oraz prędkość usługi. Tłumaczą, że mogą dostarczyć 40% z oferowanej prędkości jak ktoś się reklamuje prędkość usługi. Zaobserwowałem u siebie, że w dzień w którym ma przyjść “technik” – gdzie jest to wątpliwe, że mają wykształcenie w tym kierunku prędkość chwilowo skacze na większa według speedtest.net – bardziej wiarygodne narzędzie. Większość z “techników” UPC to firmy podwykonawcze a ich praca ogranicza się do uruchomienia na ich własnym sprzęcie strony speedtest UPC. I wmawiają klientom, że to wina ich sprzętu. Technik nie sprawdza siły sygnału na kablu – nie posiadają odpowiedniego sprzętu, co już jest dziwne. Technik, który przychodzi z UPC nie posiada legitymacji ani nawet firmowej koszulki – NIC wiec skąd pewność, ze to od nich.
    Pomijając ten fakt. UPC sami łamią warunki umowy. Do istniejących klientów : Zgłoście to do rzecznika praw konsumenta, składajcie reklamacje i dzwońcie do UPC w celu wyjaśnienia dlaczego reklamują produkt i usługę, której nie dostarczają. Każą sobie płacić za 100% usługi a dostarczyć tylko muszą – co też im nie wychodzi 40%. Omijajcie tą firmę dalekim łukiem. Piszcie listy do rzecznika praw konsumenta i przekazujcie informacje wszystkim znajomym co mają usługi w UPC. Skoro płacone jest za łącze światłowodowe – takie powinno być dostarczone.
    Jest to również nieuczciwa technika co do klienta jak i konkurencji, np Orange dostarcza światłowód.
    Uzyskałem również informacje od technika, że w nowym budownictwie, klient posiadający taka samą usługę posiada kabel światłowodowy, czyli klienci są różnego sortu.
    Urząd ochrony praw konsumentów powinien przyjrzeć się tej sprawie i założyć pozew firmie UPC.
    Również zgłosiłem sprawę do praw konsumenta w EU, przepisy są unijne co do praw konsumentów, z racji tego, że rzecznik w Polsce za mało się przykłada do tej sprawy.
    Wystawianie faktury za produkt i usługę, której się nie dostarczyło jest zwykłym wyłudzeniem pieniędzy.
    Ja osobiście odmówiłem płacenia dopóki nie będzie łącza światłowodu, i prędkości zgodnej z reklamą, czyli w mojej ofercie 500, może się zdarzyć, że jest awaria ale nie codziennie. 2-3 razy w miesiącu a nie 28 dni na 1 ulicy czy dzielnicy. Skandal.

    Reklamujcie, dzwońcie, piszcie nie tylko do UPC ale do rzecznika praw konsumenta.
    Zaletybrak
    Wadysame wady bo to UPC - Złodzieje
    MiejscowośćOpole
  • ~daro / 2020-05-22 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    To zwykli krwiopijcy i wyzyskiwacze.
    Gdy moja mama zachorowała na raka i poprosiłem o wcześniejsze rozwiązanie umowy, gdyż nikt nie korzysta w ich usług, odmówili.
    Liczy się tylko ZYSK, najważniejsze by wydusić z klienta ostatni grosz, nieważne że jest śmiertelnie chory.
    Nie polecam i ostrzegam przed tą firmą, bo nigdy nie będzie się liczyć z klientem i jego problemami.
    NAJWAŻNIEJSZA DLA NICH JEST KASA !!!
    ZaletyBRAK
    WadyLICZY SIĘ TYLKO ZYSK
    MiejscowośćJAWORZNO
  • ~manio / 2020-05-22 00:22
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia, zasięg w 2-gim. 3-cim pokoju beznadziejny
    Zaletybrak!!!!!
    MiejscowośćKatowice
  • ~Luki / 2020-05-19 16:39
    Ocena: 2.25 / 5
    Bez przerwy awarie. Co chwilę przerwy w dostawie internetu nawet przez cały dzień. Nie polecam!
    ZaletyCzasami działa.
    WadyCzęste, całodniowe awarie i brak Internetu. Niepolecam zdecydowanie!
    MiejscowośćZdzieszowice
  • ~Delmes / 2020-05-17 03:40
    Ocena: 2.75 / 5
    Jakość internetu tragiczna od samego początku... zero informacji o przerwach w dostawie transmisji.. 3:36 i internet się zacina przy filmie 480p...Lokalizacja Gdańsk-Przymorze, więc powinno hulać.... w ciągu dnia łącze zrywane kilkunastokrotnie, w odcinkach kilkuminutowych... nie mam pojęcia z jakich nadajników korzysta UPC, ale w tej lokalizacji testowane były wszystkie sieci mobilne i rezultat o niebo lepszy... Taki internet, to naprawdę nie internet, tylko nerwy zszargane...porażka, nic więcej
    ZaletyTylko cena
    WadyKażde możliwe, słaba jakość pod każdym względem. Oczywiście kwestia zależna od lokalizacji, lecz
    MiejscowośćGdańsk
  • ~UPCwtf / 2020-05-16 00:04
    Ocena: 2.25 / 5
    Gdy nie działa internet twierdzą że trzeba zrobić hard reset...gdy mówiesz że godzinę temu to robiłeś zgodnie z ich zaleceniem to Pani twierdzi że wcześniej to powiedział jej kolega a teraz to ona mówi zrobić reset.
    W przypadku kontaktu z infolinią z powodu małej prędkości dostaje informacje że 'PROSIMY PODŁĄCZYĆ SIĘ KABLEM'...2020 rok a UPC nie jest w stanie dostarczyć ruter z dobrym WIFI ???
    W każdym bądź razie zawsze całą winę zrzucają na to że coś robisz złe lub masz zły sprzęt....tylko że ja pracuje w IT i wiem że 100% problem po ich stronie.

    Zdecydowanie NIE polecam i ja osobiście już wypowiedziałem umowę...
    ZaletySzybkie podłączenie
    WadyPrędkość internetu jest niższa od tej za którą się płaci nawet gdy korzystamy wyłącznie z kanału 5G
    Internet nie stabilny codziennie znika po kilka razy i tak tra już prawie miesiąc! (oba kanały)
    Obsługa uważa klientów za d@beli!
    MiejscowośćKraków
  • ~Rafał / 2020-05-15 16:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Klient 1714759 zgłoszenie jakiegokolwiek problemu graniczy z cudem. Internet nie stabilny a sygnał wi fii to już naprawdę dno - metr od routera raz jest raz nie i tak od jakiegoś czasu. Sprzęt mam dobrej jakości od telefonu po komputer. Na stronie upc testy wychodzą zawsze idealnie... tylko czemu w praktyce tak nie jest. Czytając opinie użytkowników 87%jest nie i to już powinno firmę upc zaniepokoić ale nie, upc nic z tym nie robi. Byle podpisać nową umowę i od reszty umyć ręce. Nie polecam ich usług!
    MiejscowośćBytom
  • ~Awi / 2020-05-14 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć jaką miałem, obiecane 500Mbps a na speedteście mam 30Mbps, a uploadu 20, z obiecywanych 100. Jedynie ping ratuje 14ms
    A gdy pobieram rzeczy skandal, max 5MB/s a to w porównaniu do umowy mało, przy obiecanych 500Mbps, a co po podzieleniu na 8 wyjdzie 62,5MB/s, co jest skandalicznym wynikiem. Nie polecam sieci wogóle
    Zaletybrak
    Wadypowolność
    kłamania w żywe oczy klienta
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Susan Wojcicki / 2020-05-13 12:23
    Ocena: 4.00 / 5
    Od kiedy skończyła się umowa z PLAY wybrałem tą sieć ale czasami jest duży ping i awarie ale w sumie wole sobie poczekać niż patrzeć jak sie strona ładuje 200 lat jak w play ok internet jest bez limitu można robić co się chce ale obsługa klienta ma tak wyjebane żeby tylko jak najszybciej zakończyć rozmowe
    ZaletyPrędkość
    Bez Limitu
    Cena
    WadyObsługa Klienta
    częste awarie
    ping
    MiejscowośćNew York
  • ~Sly / 2020-05-12 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    w dobie internetu niemozna sie z nimi skontaktowac przez internet ! NIE POLACAM
    Wady3500 pln kary za zerwanie umowy !!
  • ~Kam / 2020-05-07 14:55
    Ocena: 3.25 / 5
    Wszytko fajnie d czasu jeśli wszystko działa prawidłowo.
    MiejscowośćKraków
  • ~D100 / 2020-05-06 15:47
    Ocena: 2.25 / 5
    Warszawa, częste awarie internetu, okresowo spadki predkosci
    Za częsty marketing, czasem nachalny
    Oferta światłowodu, przy podłączeniu rutera kablem antenowym, o czy nie wspomniał konsultant.
    W maju 2020 duże awarie codziennie



    ZaletyBrak
    WadyJak wyzej
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Programista / 2020-05-06 15:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Centrum Wrocław, duża awaria przynajmniej raz w tygodniu, naprawy około 12h, częste spadki prędkości, jeśli potrzebujesz stałego łącza (np.praca zdalna), unikać UPC jak tylko się da,nigdy nie miałem takich cyrków.
    MiejscowośćWrocław
  • ~upcoszusci / 2020-05-06 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet o prędkosci 30 kbps w centrum Warszawy... schamieni, wulgarni monterzy, nieogarnięci dyspozytorzy, dział reklamacji który rozpatruje reklamacje przez 4 miesiące, powiedzieć że to oszuści to tak jakby pocałować w czółko i pogłaskać po głowce... Pozytywne opinie o firmie w internecie na 100% są opłacone i nie są prawdziwe
    ZaletyNic
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jaś / 2020-05-05 17:11
    Ocena: 4.75 / 5
    Jestem posiadaczem pakietu tv, internet i telefon od ponad 20 lat i w ciągu trwania poszczególnych umów nie zauważyłem niezgodności wynikających z transferów i awarii. Byc może jest to zasługa korzystania z umowy na terenie blokowiska, ale naprawdę nie ma sie do czego przyczepić.
    ZaletyZgodność umowy ze stanem faktyczym
    Wadynie do końca jasna polityka cenowa. Często nowi klienci otzrymują w ramach umowy lepsze ceny
    MiejscowośćKraków
  • ~Paulina / 2020-05-05 08:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie zmieniając miejsce zamieszkania gdzie siec Upc nie dociera nie mozna zrezygnować z usługi bez płacenia wysokiej kary! Przy rezygnachi z usług jest tragedia niby da sie tylko internetowo a formularz się nie wyświetla, obsługa jest dramatyczna z calego serca NIE POLECAM
    ZaletyBrak zalet
    WadyZałatwienie sprawy z firmą jest nie osiągalne
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Salva / 2020-05-03 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Od około 6 miesięcy internetu w godzinach porannych i wieczornych nie ma. Połączenie jest niestabilne, internet non stop się urywa, a jego prędkość śmieszna. Nie można wieczorem filmu obejrzec, pograć itp. Infolinia ludzi ma gdzieś. Ich pomoc kończy się na "niech pan zresetuje router". Dramat.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Zdalny / 2020-05-02 23:02
    Ocena: 4.25 / 5
    Konkurencja wymięka, dobra rada dla was, jak decydujecie się na upc to internet 500/1000 (bo wtedy macie zewnętrzny modem) i horizon bez nagrywarki. Za te info mogę beknąć z firmy ;) pozdrawiam monter UPC
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wściekła / 2020-05-01 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    To co się dzieje z UPC od tygodnia to jakiś żart, po zmianie internetu na "szybszy" komputer jeszcze częściej rozłącza się z internetem, internetu częściej nie ma jak jest. Ludzie korzystający z Waszych wątpliwej jakości usług pracują zdalnie, od tego zależy mój byt finansowy! Co mam powiedzieć uczniom że lekcji nie będzie bo znowu mi internet wywaliło???? Od trzech godzin próbuję sprawdzić nadesłane prace uczniów, udało mi się sprawdzić dwie bo ciągle brak internetu. Infolinia owszem działa ale zapomnij o rozmowie z konsultantem, nagrana formułka o problemach technicznych. W nosie mam Wasze problemy techniczne, chcę móc normalnie wykonać swoje obowiązki! Żenada, wstyd i hańba.
    ZaletyHaha: BRAK
    WadyNiedostarczanie opłacanych usług!!!!!
    MiejscowośćKozia wólka
  • ~Michał / 2020-04-30 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe awarie, nie polecam. Przez ostatni tydzień internetu częściej nie ma niż jest.
    ZaletyMożna ich zmienić na innego dostawcę
    WadyAwarie, problemy ze stabilnością
    MiejscowośćGdańsk
strona 1 z 91
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2477
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2166
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2027
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1813
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.69, ilość opinii: 1668
Play Online
Ocena: 1.88, ilość opinii: 1449
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 867
mBank
Ocena: 1.93, ilość opinii: 723
ITAKA
Ocena: 2.70, ilość opinii: 392
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 353
Netflix
Ocena: 2.58, ilość opinii: 244
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 172