Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 1708 opinii

1.98 / 5

  • Niezawodność
    1.88
  • Obsługa klienta
    1.75
  • Cena
    2.12
  • Parametry
    2.18
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 86
  • ~Jot Wu / 2020-02-22 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Radzę trzymać się z daleka, poszukać innego dostawcy internetu i kablówki i NIGDY nie podpisywać z nimi żadnej umowy przez telefon (dotyczy przedłużenia) - takich oszustów jak w UPC, to naprawdę ze świecą szukać. I jeszcze mają czelność po wcześniejszym oszustwie dzwonić pół roku później, proponując rozszerzenie pakietu. Po wypomnieniu oszukańczych praktyk gość z infolinii tak się zbulwersował, że załączał się drzeć do słuchawki! Dno!
    Zaletybrak
    Wadywszystko, a już przede wszystkim pracownicy infolinii i oszustwa przy przedłużaniu umowy
    MiejscowośćKędzierzyn-Koźle
  • ~andreas166@op.pl / 2020-02-20 14:20
    Ocena: 1.25 / 5
    UPC Kraków to oszuści i złodzieje, co roku podwyżka abonamentu, bgrak technika a jak przyjdzie to pobierana jest opłata
    Zaletynie ma zalet
    Wadyco roku podwyżka, brak technika bo pobierają pieniądze, żenada
    MiejscowośćKraków
  • ~Artur / 2020-02-19 23:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Serdecznie nie polecam, od 2 miesięcy użeram sie z debilami z biura obsługi klienta odnosnie działania sieci.
    Oni twierdza ze działa poprawnie lecz tak nie jest i nie racza wysłać nikogo aby to sprawdził bo ewidentnie nie jest ok.
    ZaletyBrak
    WadyOlewka Klienta / 0 zaangażowania w rozwiązaniu problemu.
    MiejscowośćŚląsk
  • ~Marek / 2020-02-18 18:59
    Ocena: 2.50 / 5
    Tragedia i olewanie klienta. Ponadto piszą np. gratulujemy ma pan od dzisiaj 300Mb/s po czym sie okazuje że owaszem ale 30Mb/s czyli nic się nie zminiło! po zgłoszeniu piszą "nie zauwazliśmy problemów technicznych" i nadal olewka. NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
    WadyOszukiwanie klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jan / 2020-02-18 10:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Od jakiegoś czasu jestem użytkownikiem dostawcy internety UPS w Bydgoszczy. Na początku wszystko jakoś w miarę chodziło. Pierwsze dwa dni było super, można powiedzieć idealnie. Potem z tygodnia na tydzień było coraz gorzej. Potem zadzwonili do mnie, że proponują mi "lepszy" internet za około dwa razy wyższą cenę. Oczywiście odmówiłem i od tego momentu zaczął się jakiś koszmar. Są nawet problemy z wysłaniem zwykłego emaila. Internet ciągle się wiesza i zrywa połączenie. Ja się pytam czy takie działanie to już kwalifikuje się do UOKIK ????
    ZaletyPierwsze 2 dni dobrze internet bardzo dobrze działał
    WadyPodwyższają cenę a jak się nie zgodzisz to ciągle zakłócają połączenia
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~kati / 2020-02-18 09:22
    Ocena: 2.00 / 5
    UPC zupełnie nie dba o klienta. Jestem z nimi związana od dłuższego czasu, chcąc pzredłużyć umowę mam tylko podwyższoną cenę usług pomimo, że nowych dla nowych klientów ( wabik) są lepsze propozycje zarówno w szbkości internetu jak i w pakiecie telewizyjnym. Wymówienie może nastapić wyłącznie za pośrednictwem poczty lub strony internetowej. tzn. nie można przez telefon albo w PUKCIE obsługi. Reasumując jak Cię złapiuą to najpierw niby jest fajnie a potem schody. Powodzenia UPC z innymi.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Banmer / 2020-02-15 19:49
    Ocena: 4.75 / 5
    Posiadam światłowód, internet + Telewizja UPC 1Gb/s Dopiero Montaż zwrotnicy która rozdzieliła mi sygnał tv i Data osobno, uzyskałem pełną moc i całkowity brak spadków pakietów i to na ipv 6 Może ktoś zyska na tym komentarzu :c
    ZaletyStabilność łącza ( prawidłowo zamontowane )

    Kontakt z monterami

    WadyBrak pełni dostępnych ustawień conetc Box
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Anna / 2020-02-15 10:37
    Ocena: 2.50 / 5
    Przez montera straciłam możliwość podłączenia w promocji usługi w UPC. Monter się spóźnił i stwierdził, ze nie da rady podłączyć usługi na czwartym pietrze tylko ze u sąsiadów których mam aż trzech na moim pietrze ma usługi UPC monter był leniwy i mu się nie chciało podłączać. Obsługa klienta beznadziejna złożyłam reklamacje i nikt się nie odezwał sama zadzwoniłam i pytam się pani co z reklamacja która złożyłam prawie dwa miesiące temu ona na to ze nic nie może zrobić. Za to z mojej rodziny zrezygnowali z UPC i przeszli do innej sieci wiadomo sprzęt kazali cały zwrócić w ciągu dwóch tygodni ( zwrócony został na początku grudnia bo do końca listopada była umowa ) a oni przesłali rachunek za telefon w lutym za telefon którego nie mogli korzystać bo sprzęt musiał być zwrócony
    ZaletyBrak
    WadyNie miła obsługa klienta, kiepscy monterzy i leniwi ,
    MiejscowośćWrocław
  • ~Olgierd / 2020-02-15 00:15
    Ocena: 1.25 / 5
    UPC nie dla graczy - jitter i tzw pingi co 2-3sek skaczą do 200-300ms (ale icmp zhackowali i nie widać) więc tylko na TCP/UDP testach widać.
    Wadynie dla graczy
    MiejscowośćKatowice
  • ~internet z drutu / 2020-02-13 19:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Działanie Internetu pozostawia wiele do życzenia, braki w dostępie oraz problemy z utrzymaniem prędkości. Kontakt jest praktycznie zerowy infolinia to 15 min oczekiwania natomiast z konsultantem online nigdy nie da się skontaktować. Bardzo często zdarzał się bardzo wysoki ping 200-250 ms nie były to skoki ale notoryczna sytuacja która utrzymywała się przez cały wieczór
    Zaletybrak
    Wadylagi, duży ping, przerwy w działaniu, słaby kontakt z obsługą
    MiejscowośćLublin
  • ~Ve00 / 2020-02-12 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Syf nie firma. Podczas zawarcia nowej umowy przez telefon, umowa nie zgadza się z tym co zostało mi przedstawione.
    Cena telewizji została podniesiona o 15 zł (ten sam pakiet co wcześniej), z pakietu został usunięty MultiRoom bez mojej zgody (10 zł stary pakiet, 27 zł nowa cena[nieuwzględniona w umowie]), dzięki czemu cena końcowa była zgodna z ceną podaną przez gościa. Pakiet 500 Mb/s internetu to tak właściwie 300 Mb/s, jeszcze niedawno sprawdzałem czy jest możliwość zainstalowania 500 Mb/s w mojej klatce, nie było takiego wała. Dodatkowo znowu aktywowali pakiet bezpieczny internet (+9 zł) bez mojej zgody, jeśli ktoś by nie zauważył płaciłby za coś czego nigdy nie użyje jak ja przez rok.

    Podczas rozmowy

    UPC > mamy dla pana ofertę 500 MB w cenie 154 zł, w takiej samej cenie jest 300 MB ale mamy dla pana promocje

    Ja > Weź przestań z tym syfem, oszustwem zalogowałem się na stronie mam cene 144 zł w ofercie specjalnie dla mnie

    UPC > przepraszam na chwilę, muszę porozmawiać, jeśli mógłby pan się rozłączać

    UPC > Uzyskałem dodatkową ulgę dla pana, możemy aktywować 500 MB za 144 zł (kosztem usług które mi usunęli)
    ZaletyBrak
    WadyInfolinia to szajs
    Naciągacze
    Kłamstwa na każdym kroku
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Bon / 2020-02-11 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z klientem - spróbuj tylko się skontaktować...
    wciąż nie działająca strona - włączam stronę upc - idę zaparzyć herbatę - sory takie rzeczy może 20 lat temu, nie teraz....
    problemy z bazą danych - kilka dni temu wchodzę na stronę (jak co miesiąc) w celu opłacenia rachunku - saldo - zer. Cóż uznałem że musiałem zapłacić. Po kilku dniach odcięcie od internetu a na rachunku nagle saldo (powiększone o jakąś śmieszną kwotę - nawet nie wiem skąd).

    Żart a nie dostawca. Gdybym tylko miał inną możliwość - od razu zmieniłbym dostawcę.
    Jeśli tylko masz możliwość - zrób to.
    ZaletyNo chyba żartujesz :D
    WadyJak wyżej.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~pcadmin / 2020-02-10 20:35
    Ocena: 2.25 / 5
    Wrzucam oryginalna wiadomosci, która otrzymalem od UPC - oceńcie sami ...

    Szanowny Kliencie,

    nawiązując do dzisiejszej rozmowy, potwierdzam, że w przypadku rozwiązania Umowy z dniem 2020-02-01, kwota do zapłaty, wynikająca z konieczności zwrotu ulg przyznanych w promocji, wyniesie 3399.99 zł.

    Prosimy nie odpowiadać na tę wiadomość. Jeżeli masz pytania, użyj wygodnych i szybkich narzędzi samoobsługowych na www.upc.pl/pomoc lub skorzystaj z wiedzy doświadczonych użytkowników UPC spolecznosc.upc.pl


    Z poważaniem

    Bartosz Milde
    Doradca ds. Utrzymania Klientów
  • ~n / 2020-02-10 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Góóóóóówno. Nie ma czegoś takiego, jak infolinia. Nie wierzysz - spróbuj w necie znalezc nr.
  • ~Adam / 2020-02-10 18:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Od 5 dni nie działają żadne usługi a termin naprawy jest codziennie przesuwany o kolejną dobę. Podobno został uszkodzony światłowód w Studzienice ale Netią jakoś w 24 godz. usunęła usterkę... żal
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marek / 2020-02-08 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Mam wykupiony internet z prędkością do 500 Mb/s. Jak się okazuje zwrot "do" ma dla UPC kluczowe znaczenie. Na speed testach prędkość 60-80 Mb/s. Kilka zgłoszeń i kilka wizyt techników potwierdzających moje spostrzeżenia mam już za sobą. Odpowiedź UPC jest taka, że prędkość mniejsza jest też dobra, wszak w umowie jest "do 500Mb/s" , a opłaty za abonament z większą prędkością są moim wyborem. I tyle na temat UPC.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~cathy / 2020-02-08 08:09
    Ocena: 2.75 / 5
    Horizon zbyt często się wiesza. Net zwłaszcza wieczorami strasznie muli lub zrywa połączenia
    Zaletynie mam pomysłu
    WadyZbyt częste awarie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Adam / 2020-02-08 01:05
    Ocena: 2.25 / 5
    Pragnę uprzedzić przede wszystkim nowych klientów UPC TVK w przypadku przedłużania, lub zawierania nowych umów na przyszłość przez telefon, ponieważ po za wiedzą klienta wciskane są do umowy usługi o których mowy, wzmianki nie było w trakcie rozmowy klienta z osobą która dzwoniła z TVK UPC. Piszę to na przykładzie moim, gdzie (dobrze, że sprawdziłem dokładnie przed potwierdzeniem umowy przesłanej na email) dodano mi do umowy bez mojej wiedzy, zgody usługę telefon stacjonarny a za razem nie zwiększono mi szybkości internetu przewidzianej dla mojego abonamentu, gdzie powinienem mieć szybkość zwiększoną do 500 Mb/s pobierania w abonamencie w zamian tego dano mi na umowie 300 Mb/s. Największą groteską, wręcz czarną komedią w wykonaniu przez TVK UPC jest to, że klient ma sam sprzątać bejzel zrobiony przez pracowników UPC, precyzyjniej, przez TVK UPC, bo to przecież pracownicy wykonują polecenia pracodawcy.
    ZaletyDobrej jakości obraz TV
    WadyBrak możliwości sortowania kanałów telewizyjnych przez abonenta.
    Niższa prędkość internetu, do tej pory miałem mieć 120 Mb/s, było w okolicach 94 Mb/s.
    Kiepska obsługa na infolinii.
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Jan / 2020-02-07 22:46
    Ocena: 1.75 / 5
    Jak usługi działają to ok. Ale w razie problemów czas oczekiwania na serwis abonencki jest różny, w zależności od regionu. U mnie przedział czasowy jest od 2-6 dni????, bez gwarancji że serwis się odbędzie, ale o tym nikt nie informuje abonenta. Pigułka o jakości obsługi https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=10221&postdays=0&postorder=asc&start=0
    ZaletyJak infrastruktura jest nowa to w miarę dziala
    WadyBrak możliwości wyboru urządzeń końcowych
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Daro / 2020-02-07 22:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet DWA razy w miesiącu jest wyłączony na cały dzień
    Tragedia
    ZaletyNie ma
    WadyDużo
    MiejscowośćPiekary Śląskie
strona 1 z 86
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.15, ilość opinii: 2445
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2071
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 1943
UPC Internet
Ocena: 1.98, ilość opinii: 1708
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.70, ilość opinii: 1650
Play Online
Ocena: 1.88, ilość opinii: 1407
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 849
mBank
Ocena: 1.94, ilość opinii: 662
ITAKA
Ocena: 2.79, ilość opinii: 365
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 336
Netflix
Ocena: 2.62, ilość opinii: 209
nju mobile
Ocena: 3.14, ilość opinii: 149