Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 1845 opinii

1.95 / 5

  • Niezawodność
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.73
  • Cena
    2.11
  • Parametry
    2.15
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 93
  • ~Janusz / 2020-08-11 12:34
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam usługę w UPC od kilku lat,zbliża się koniec aktualnej umowy,której na pewno nie odnowię.Mam internet 150mb i nie zdażyło się żeby kiedykolwiek na niezależnym mierniku miał tą szybkośc.Używałem go w jednym pokoju na wifi lecz musiałem ciągnąć kabel .ponieważ zrywał połączenie.Nie polecam tej firmy.Im bardzo szybko idzie tylko przypominanie o płatności.
    Zaletybrak
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~NIE NIE NIE UPC / 2020-08-11 07:41
    Ocena: 1.25 / 5
    po prostu ręce opadają. Miałem internet 300 MB/s jakoś to działało ale zrywało połączenie wi-fi w pokoju obok 7 metrów dalej. Sprawdziłem ofertę 1000/MB/s w dość dobrej cenie i tu się zaczął mój koszmar technik przyszedł podłączył modem był u mnie dosłownie 5 minut nawet nie weryfikując czy usługa działa czy nie. dwukrotnie wzywałem serwisanta każdy przychodzi na 5 minut i albo mówi że jest wszytko ok albo zmienia jakieś ustawienia i mówi że musi iść i żeby zweryfikować czy działa. Tragedia połącznie Wi-fi zrywa sięco kilka minut. Odstępuję od umowy i zmieniam operatora
    Ludzie trzymajcie się od tej firmy z daleka
    Zaletybrak
    Wadyrozłączenie internetu fi-fi
    Niekompetentni serwisanci
    MiejscowośćKatowice
  • ~Gdynia / 2020-08-08 22:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Beznadziejny internet, co chwilę nie działa. Kontakt jedynie przez infolinie, ktora jest wiecznie zajęta - jeszcze nigdy nie udało mi się porozmawiać z kimkolwiek. Nowe mieszkanie, wszystkie nowe sprzęty, nowy "super" internet, a normalnie pracować czy filmu obejrzeć nie można przez brak internetu. Juz nie wspomnę o monterze w cenie, któremu nie chciało się podłączyć routera w szafie w przedpokoju, gdzie chcieliśmy mieć go ladnie schowane,zamiast tego postawił go nam na podłodze w salonie na krótkim kablu kolo gniazdka. Nie polecam, lepiej unikać
    WadyCiągłe awarie, brak internetu, brak kontaktu i zajęta infolinia
    MiejscowośćGdynia
  • ~Piotr / 2020-08-06 12:20
    Ocena: 2.75 / 5
    UPC na osiedlu B.Prusa w Pruszkowie. Istnieją tu od kilku lat i ciągle są problemy z jakością łącza. Objawia się to tym że w ciągu dnia przerywa połączenie najczęściej na kilka, kilkanaście sekund. Takich przerw w ciągu dnia jest czasem kilkadziesiąt. Jak to widać? Wystarczy na komputerze otworzyć okienko przez prawy prz.myszy na Start -> Uruchom-> CMD, nastęnie wpisać komendę np. ping -t www.google.pl (strona dowolna). Będzie pokazywał czy ping przechodzi czy nie. Przykład z teraz:

    C:UsersPiotr>ping -t www.google.pl

    Pinging www.google.pl [216.58.215.99] with 32 bytes of data:
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=12ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=11ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=8ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=8ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=9ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=16ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=12ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=9ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=9ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=11ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=3021ms TTL=118
    Request timed out.
    Request timed out.
    Request timed out.
    Request timed out.
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=11ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=11ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=9ms TTL=118

    Przy takich przerwach często urządzenia podłączane po Wifi jak np. drukarka (a mam bardzo dobrą) mają później problem żeby pracować poprawnie. Drukarkę trzeba restartować. Żeby sobie wszystko ustawiła znów poprawnie....

    Inny objaw to spowolnienie łącza. Trzeba restartować router (czyli wyłączyć i włączyć) żeby zaczęło znowu działać dobrze. Bywały miesiące że musiałem to robić co kilka dni. Ostatnio fakt - żadziej ale i tak 2-3 razy w miesiącu.

    Wiem że naprawiali te problemy kilkukrotnie (były informacje na stronie że w mojej okolicy są problemy i pracują nad tym). Nie rozumiem jednak jak można coś naprawiać tyle razy i żeby wciąż były problemy. Ktoś nie wyciąga właściwych wniosków. Brak profesjonalizmu albo ktoś źle tym zarządza serwisem w tym rejonie. Słabe to jest.

    Składałem reklamacje gdzie zgadzali się nie pobierać opłat za dany dzień kiedy była awaria. Polecam tą opcję wszystkim którzy będą mieli podobne problemy. Jednak wpływ finansowy to chyba najskuteczniejsza metoda wywierania wpływu.

    Przyglądam się jakości łącza do końca okresu umowy i rozważam przejście do innego dostawcy. Mam to szczęście że taki jest tylko czy będzie lepiej?

    Szkoda bo w UPC zakres usług jest ciekawy i pracują nad ofertą, niestety są braki w podstawach. Może mam niefart do lokalizacji. Może po prostu sekcja serwisowa obsługująca Pruszków jest słaba i sobie nie radzi.

    Smutne przy tym jest to że na stronie UPC poziom zadowolenia klientów jest wielki, szkoda tylko że nie ma miejsca na komentarze.
    MiejscowośćPruszków
  • ~Pola / 2020-07-31 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy!!! Brak poszanowania klienta i zero profesjonalizmu. Terminy przekładane z tygodnia na tydzień, brak kontaktu ... sztampowe regułki wypowiadane przez osoby na infolinii i na Facebooku!!! Naprawdę nie podpisujcie umowy z ta firma bo będziecie bardzo żałować!!
    MiejscowośćKęty
  • ~Magdalena / 2020-07-30 17:02
    Ocena: 2.75 / 5
    Nie radzę.
    Padł mi internet. Nie mam jak tego zgłosić.
    Spędziłam długie godziny na linii telefonicznej, nataomiast nie zdołąłm się w ogóle do dzwonić.
    Brak możliwości napisania e-maila w tej sprawie - nie ma nigdzie podanego adresu e-mail.
    Czat nie działa, wszyscy operatorzy są zajęci - tak się wyświetla non stop.

    mojeupc - nie działa zapomniałam hasła, nie dostję zadnych wskazówek na maila do jego zresetowania; załozyłam nowe konto, ale nie mogę uzywac, bo moje dane są powiązane ze starym kontem, którego nie mogę odzyskać.
    widać, że mają klienta w tzw pewnym miejscu.

    W sobotę wybiorę się do BOK , aby zakończyć tą współpracę. czas najwyższy !!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~upc_tragiczna_jakosc / 2020-07-29 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszego dnia użytkowania internetu nie było prawie wcale, dalej średnio kilka razy w tygodniu były bardzo długie (ponad godzinne) przerwy w dostawie. Korzystam tylko dlatego, że nie ma w budynku innego dostawcy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysztof / 2020-07-28 20:39
    Ocena: 2.75 / 5
    Z usług UPC korzystam od ponad dwóch lat. Zakończenie umowy zbiegło się wraz z przeprowadzką. Profilaktycznie sprawdziłem czy pod nowym adresem jest możliwość zainstalowania internetu UPC - co potwierdził zarówno konsultant jak i funkcja na stronie internetowej (na bazie adresu można sprawdzić czy jest tam dostępny internet). Gdyby nie to umowa oczywiście nie zostałaby przedłużona, jednak wtedy jeszcze wierzyłem w rzetelność UPC.

    Gdy zjawił się technik okazało się, że nie można się podłączyć. Powodem był brak podstawowych elementów w skrzynce na klatce schodowej. Technik zgłosił problem i po kilku dniach (i telefonach - samodzielnie musiałem tłumaczyć o co chodziło gdyż notatka od technika była pobieżna i niezrozumiała) dostałem informację, iż wszystko jest gotowe i można wykonać instalację. Gdy ponownie zjawił się technik, okazało się iż stan skrzynki zupełnie się nie zmienił i dalej nie można z niej korzystać. Ponownie zostało stworzone zawiadomienie, tym razem opisane bardzo dokładnie zarówno ze strony technika jak i mojej... i nic. Telefony na infolinię na nic się nie zdały, zlecenie jest ciągle "w realizacji", żadnych konkretów, pomimo iż UPC ma zaznaczone w umowie dwudniowy termin realizacji przełączenia usługi, a jeśli nie jest to możliwe to jest zobowiązane podać termin wykonania. I na koniec HIT - Pani konsultantka po dosyć długim upraszaniu się (oczywiście z zachowaniem należytej kultury) o jakiekolwiek konkrety bądź przełączenie do kogoś bardziej zorientowanego (niestety przełożeni lub technicy bezpośrednio wykonujący instalację są niedostępni) przyznała iż trzeba czekać, ale jest szansa że ta instalacja w ogóle nie zostanie wykonana.
    Dodam iż pracuję zdalnie, przez UPC opóźniłem przeprowadzkę o trzy tygodnie. Niestety przesuwać dalej nie mogę i w tym tygodniu się przeprowadzam, a że nie mam internetu to zmuszony jestem wrócić do biura (to nic że COVID i pandemia a pracodawcy stają na głowie żeby się dało pracować zdalnie) bo... UPC mnie okłamało.

    Dlaczego na stronie internetowej UPC, a także przez konsultanta podawane są adresy pod którymi nie ma internetu? - na to pytanie nikt nie był w stanie mi odpowiedzieć.
    Dlaczego dostałem błędną informację, że braki w skrzynce zostały nadrobione i odpowiednio wyposażone? - na to pytanie nikt nie był w stanie mi odpowiedzieć.
    Dlaczego pomimo zapisów w umowie UPC nie jest w stanie podać mi terminu wykonania usługi? - na to pytanie nikt nie był w stanie mi odpowiedzieć.
    ZaletyPrzez dwa lata nie było większych problemów.
    WadyDezorientacja, brak informacji, łamanie umowy, wprowadzanie w błąd.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Map98 / 2020-07-26 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Serdecznie nie polecam korzystania z usług UPC, od dawna moja rodzina z nich korzysta, nie było żadnych problemów. Pojawiły się dopiero nie dawno, brak internetu prawie całodobowy od marca, z czego dostęp do internetu jest mi bardzo potrzebny ze względu na pracę. Po kontaktowaniu się z obsługą klienta jedyne, jakie można było uzyskać odpowiedzi to cały czas coś innego- uważam, że jest to brak szacunku w stosunku do klienta, aby takie rzeczy miały miejsce. Niby najlepsza firma z dostawą do internetu a wcale tego nie widać. Obsługa również w ogóle niepomocna cały czas mówiąca co innego i zmieniająca zdanie. Niestety, ale nie chcę być dużej klientką UPC. Gorąco nie polecam jej Państwu. Nikt nie traktuje w niej klientów poważnie. Zawiodłam się na nich, z przykrością muszę poinformować.
    ZaletyŻadne
    WadyCałodobowy brak internetu, zła obsługa klienta niepomagająca, wysokie ceny.
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~michał / 2020-07-23 07:56
    Ocena: 1.33 / 5
    nie polecam blokują ci internet bez przyczyny wezwania technika odwołują albo udają że nie było infolinia to strata czasu ustawiają twój numer pod automatyczną sekretarką z błędnymi informacjami-twój numer jest przekierowany na błędne połączenie i dzwonisz jak idiota cały dzień nie zobowizuja się do zapewnienia ci sieci według umowy, wpuszczają obce osoby do twojej sieci głównie hakerów i udają głupa ustawienia modemu zmieniają tak by nie wykrył żadnych błędów
    Zaletybrak
    Miejscowośćkraków
  • ~plkdybala / 2020-07-20 22:47
    Ocena: 1.50 / 5
    podczas transmisji na zywo ktora prowadze trace srednio 16000 klatek
    Zaletyczasami dziala
    Wadyza duzo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marrk / 2020-07-12 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawialem 2 razy w Katowicach i zadnego razu nie przyjechali! I nawet nie zatelefonowalu ze nie przejada! Nie polecam.
  • ~Janek / 2020-07-11 13:48
    Ocena: 3.75 / 5
    Internet działa bardzo sprawnie, czasami zdarzy się awaria która jest naprawiana w tydzień.
    Co do telewizji nie mam zastrzeżeń.
    Dosyć dobry stosunek ceny do jakości.
    Jedyne co na minus to obsługa klienta i poziom wiedzy konsultantów
    ZaletyDobra cena
    Prędkość podobna do tej na umowie
    WadyZła obsługa klienta
    MiejscowośćChorzów
  • ~Marco / 2020-07-10 18:42
    Ocena: 1.25 / 5
    Worry company ever never choose it I got the new modem doesn t connect to my work vpn in 15 Calls no one was able to help or find a solution tomorrow tech Will come in place and i m sure He Will not solve it so Will end i Will have to come back to 250 and in the positive case work from office 1 week before they install my old modem so piss off don t choose especialy if u dont speak polish good luck with comunication in polenglish
    ZaletyNo one
    WadyTerrible Costumer service
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Stan / 2020-07-08 10:49
    Ocena: 4.50 / 5
    Dobrej jakości decoder, odbiór TV oraz internetu bez problemów. W razie problemów - szybka i sprawna pomoc konsultantów. Polecam.
    Zaletyprodukty dobrej jakości
    Wadycena usług
    MiejscowośćLublin
  • ~ataner / 2020-07-02 11:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem klientem od ok. 1,5 miesiąca i od pierwszego dnia mam problem z internetem wifi, połączenia są zrywane z różną częstotliwością, czasami kilka na 1 godzinę, czasami 1 raz na ok. 1 godz. Problem bardzo uciążliwy. Dodam, że tego problemu nie miałam korzystając z usług innych operatorów na przestrzeni ok. 20 lat.
    Zgłaszany problem jest traktowany na zasadzie, zbywania klienta np. "zaraz sprawdzimy zdalnie, potem u nas wszystko jest OK.") a po prośbie aby przysłać serwis w celu zdiagnozowania problemu na umówiony termin nikt się nie pojawia, po ponownym telefonie dowaiaduję się, że wyznaczają kolejny termin dla serwisu za następne 3 dni.

    jestem bardzo zawiedziona, że zmieniłam operatora za namową znajomych !!!!!!!
    Zaletydodam, że z tv jestem zadowolona
    MiejscowośćGdańsk
  • ~wscieklaklientka / 2020-06-26 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny internet. Codziennie go nie ma prez kilka godzin. Problem do technikow zglaszany kilkukrotnie.
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Kuba / 2020-06-24 23:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Największa kpina jaką widziałem. Od półtorej miesiąca nie potrafią wezwać montera do montażu internetu w mojej klatce schodowej. Dzwonią, życzą miłego weekendu, po czym później sami sobie zaprzeczają w przekazie informacji. Monter już 5 razy wysyłał mi smsa z informacja o zbliżającym si terminie montażu. Ostatni jego sms to że może się chwilkę spóźnić (spóźnienie trwa już ponad tydzień) radziłbym wysłać po niego jakiś patrol, lub ewentualnie rzadziej korzystać z kolei transsyberyjskiej. Aż boje się pomyśleć co by było gdyby faktycznie korzystał ich usług. DRAMAT
    WadySame wady
    MiejscowośćWrocław
  • ~Bugiardo / 2020-06-22 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez około 10 lat było ok, do czasu zmiany adresu zamieszkania. Wtedy to udałem się do salonu UPC na ulicy Targowej w Warszawie. Miła Pani sprawdziła nowy adres stwierdzając iż można nań dokonać transferu usług, na co przystałem. Na następny dzień został umówiony monter, który niestety się nie pojawił, nie było też żadnej informacji w tej sprawie od UPC. Ponownie skontaktowałem się z UPC i znowu zlecono wizytę montera, który znowu się nie pojawił, bez żadnego wyjaśnienia ze strony UPC, ani przeprosin za marnowanie mojego czasu na bezczynne czekanie. Po kolejnych kontaktach z mojej strony udało mi się dowiedzieć, że instalacja w nowym miejscu zamieszkania jest nieskończona. Powiedziano mi iż administrator budynku ma się w tej sprawie skontaktować z UPC. W między czasie UPC zerwało umowe, obarczając mnie jej kosztami, za to że nie potrafili sie wywiązać z własnej propozycji transferu usług. Po 8 miesiacach dowiedziałem się iż jednak UPC wysłało maila do administratora w mojej sprawie ale nie otrzymało odpowiedzi. Nie udzielono mi odpowiedzi na pytanie na jaki adres wysłano przedmiotową wiadomość. Wyglada na to, ze wysłąno wiadomość do poprzedniego administratora a nie aktualnego który działa od początku 2019 roku. W tęgich umysłach pracowników UPC niestety nie zrodziła się myśl, aby mnie jako głównego zainteresowanego zapytać, z czego może wynikać milczenie ze strony administratora. Finał był taki, ze zaczęto mi grozić sądem i nasłano na mnie aroganckiego prawnika. Reasumując, totalna olewka względem wieloletniego klienta i brak elementarnego profesjonalizmu. Jak UPC chce pozyskać klienta lub go utrzymać, to jest w stanie klęknać na kolana w tym celu. Ale jeżeli pojawiają się problemy wymagające jakiego kolwiek wysiłku i myślenia, to się zlewa klienta i straszy sądem za własne błędy. DNO. "A ci Amerykanie… oni nie są wcale tacy źli. Oni napadną, a potem przeproszą." A mnie za ten cyrk i marnowanie czasu to nikt k***a nie przeprosił.
    ZaletyŁadne logo.
    WadyLekceważące podejscie do klienta i unikanie odpowiedzialności za własne błędy.
    MiejscowośćZąbki
  • ~Aga / 2020-06-17 13:34
    Ocena: 2.50 / 5
    Od 3 lat nic nie robię tylko co 3-4 miesiące zgłaszam problemy techniczne. Już myśle o zmianie operatora! Naprawy trwają do 2 tygodni i są krótkotrwałe. Sprzęt chyba zbierany na złomowisku i składany na kolanie! Internet w UPC to totalna porażka!
    ZaletyBrak
    WadyJakość usługi i sprzętu
    MiejscowośćKraków
strona 1 z 93
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2493
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2198
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2062
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1845
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.69, ilość opinii: 1675
Play Online
Ocena: 1.88, ilość opinii: 1460
Orange Neostrada
Ocena: 1.98, ilość opinii: 1038
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 917
Play
Ocena: 1.50, ilość opinii: 798
mBank
Ocena: 1.92, ilość opinii: 765
Orange
Ocena: 1.46, ilość opinii: 732
T-Mobile
Ocena: 1.56, ilość opinii: 612