Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 2066 opinii

1.94 / 5

  • Niezawodność
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.73
  • Cena
    2.10
  • Parametry
    2.13
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 104
  • ~BG / 2021-06-16 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Syf , kiła i mogiła.
    Firma ciągnie kasę za wszystko , przy każdej okazji, nawet jak się zmieni adres zamieszkania to nie można zerwać umowy.
    Biorą kasę za nic i to jest to co takim nędznym firmom pasuje
    ZaletySymulują że są uczciwi
    WadyDno , dno , dno i nieuczciwość
    MiejscowośćWsrszawa
  • ~Filipe strzela z luku / 2021-06-16 13:42
    Ocena: 2.00 / 5
    wycina czesto i nie da sie grac, wywalilo mnie 10 razy podczas clasha i nie wygralem finalu, oblusga ssie
    Zaletyszybki ale zalezy od humoru
    Wadywszystko poza zaletami i nie ja za niego place esssa
    MiejscowośćPszuw city
  • ~Tomek / 2021-06-15 22:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo,
    nie polecam tej firmy, ponieważ firma jest nieuczciwa i sprzedaje długi firmom windykacyjnym nawet wtedy, jeśli nie jesteście dłużnikami, ale UPC tak sobie postanowiło. Miałem z UPC taki przypadek. Dowiedziałem się, że niby jestem coś winny firmie UPC dopiero jak zaczęła do mnie dzwonić firma windykacyjna - najpierw jedna, potem druga, aż w końcu sprawa wylądowała w sądzie. Oczywiście sprawę wygrałem (druga strona nawet nie przyszła na rozprawę), ale przy okazji dowiedziałem się, że UPC sprzedaje rzekome długi za 20% ich teoretycznej wartości.
    Nigdy więcej nie podpiszę z UPC umowy, chyba, że mi za darmo dadzą internet/TV.
    Unikajcie tego dziadostwa.
    Zaletyżadne - każda inna firma ma podobną ofertę
    WadyFirma ma w nosie klienta. Woli wytoczyć ciężkie działa w postaci firmy windykacyjnej niż wysłuchać klienta, który na koniec i tak miał rację (tylko nie każdy się zdecyduje, aby pójść do sądu)
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Insta / 2021-06-15 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i 3 metry mułu.
    Internet zrywa po 30-40 razy dziennie (nie przesadzam).
    Nie wiem, jak mam pracować z domu, bo czasami to zwyczajnie mi już wstyd, jak podczas jednej wideokonferencji (albo i bez kamer), jako jedyny uczestnik, co chwile tracę łączność. Dramat.
    Zaletybrak
    Wadysame
    MiejscowośćWarszawa
  • ~AP / 2021-06-15 11:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet jest dobry, kablowka się ciągle tnie. Na infolinii czeka sie bardzo dlugo.

    Przy wykupieniu usługi zawsze są jakieś promocje - nie ma regularnych cen - więc jeżeli chcesz odstąpić od umowy to ZAWSZE musisz zapłacić dodatkowe kilkaset złotych za tą promocję, z której korzysatłeś.

    Nie polecam.
    Zaletydobry internet
    Wadyobsluga klienta
    oszukiwanie na cenach
    jakość telewizji (zacinanie sie)
    MiejscowośćKraków
  • ~repe / 2021-06-12 20:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety.
    Jakość UPC leci na łeb na szyję.
    Ceny z kosmosu, przeszedłem ostatnio na internet światłowodowy i jestem zawiedziony.
    Praktycznie codziennie od godzin wieczornych do późnych godzin porannych nie mam w ogóle internetu.
    Pani na infolinii rozkłada ręce. Na technika trzeba czekać tydzień czasu.
    D R A M A T.
    Od wielu, wielu lat jestem ich klientem, ale już umowy raczej nie przedłużę.
    Z upc jest tak, że jak jest dobrze to jest dobrze. Jak jest źle to pomocy ze świecą szukać.
    ZaletySzybki internet
    WadySzybki tylko kiedy jest, a często go nie ma :)
    MiejscowośćGliwice
  • ~ 4621456 / 2021-06-12 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Klent upc
    4621456. Najgorszy syf na swiecie. Od dwoch miesiecy mam dekoder 4k i nie ma dnia zeby nie bylo kilka czy kilkanascie razy dziennie awarii.Wtym dziadostwie nie mozna rozwiazac umowy w punkcie stacjonarnym.Trzeba wysylac pismo z miesiecznym wyprzedzeniem do Katowic.Pare lat temu CANAL+ malo nie odlecial z polskiego rynku dzieki opiniom internautow Doprowadzmy swoimi opiniami do tego samego. Na pochybel im.
    ZaletyBRAK
    WadyBrak zalet.
    MiejscowośćBolesławiec
  • ~Dominik / 2021-06-11 13:00
    Ocena: 1.75 / 5
    Hahah no szkoda slow panowie, strasznie syfiasta usługa, częściej zawodzi niż działa a ostatnio to już jakies apogeum.
    Zaletybrak
    WadyCiagle awarie
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Jack / 2021-06-11 08:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Od ok.2tygodni nie działa internet i tv termin naprawy przesuwany o parę dni i brak reakcji ze strony upc.Obawiam się że nie naprawią przez całe lato i nadszedł czas by się pożegaać
    ZaletyNa dzień dzisiejszy brak
    WadyCzęste problemy z tv i internetem
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Piotr / 2021-06-11 06:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Katastrofalna jakoś (non stop awarie internetu) katastrofalna obsługa klienta (już sama nazwa "obsługa klienta " w tej firmie to żart(
    MiejscowośćWroclaw
  • ~KlientUPC / 2021-06-10 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały czas przerywa, internet jest coraz wolniejszy (ale mówią, że coś zmieniali i jest szybszy), jak nam się zepsuł całkowicie na kilka dni (wszyscy w domu na home office) powiedzieli, se tak, tam jest coś nie tak z kablem (nawet nie w mieszkaniu tylko gdzieś poza budynkiem) ale teraz nie naprawią bo pandemia. Mam problem z odtwarzaniem filmików na yt. Cały czas płacę te same pieniądze, za produkt, który nie działa. Czas zrezygnować z usług tej firmy.
  • ~Pimpon / 2021-06-09 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Po wielu latach rozstałam się z trudem z UPC.ufff. w skrócie na koniec okazali się bandyckim złodziejami. Również łamią RODO. Szukają znajomych i rodziny i wysyłają smsy, maile.w szoku jestem.Poza tym za kilka miesięcy musiałam im dla świętego spokoju darmo zapłacić. Obłęd.Nie polecam.Ciesze się,że w końcu od nich uciekłam.
    WadyCiągły brak internetu
    MiejscowośćDęby Brzozowe
  • ~Adam GD / 2021-06-09 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Szajs jakich mało... w tej chwili zlikwidowano możliwość połączenia się z pomocą techniczną, firma funduje nam możliwość rozmowy z automatem który stwierdza że usługa za którą płacimy nie działa i tyle.... tak wygląda usługa posprzedażowa w tej firmie (gratuluję)... natomiast NIESPODZIANKA... kiedy automat poinformujemy, że chcemy zakupić nowe usługi to pod dwóch dzwonkach znajdzie się konsultant... czyli nowy klient zostanie obsłużony, a ten który już podpisał i płaci za usługi... umową może się podetrzeć... on jest tylko od płacenia. Tak wygląda prawda na temat jakości usług UPC... zakup usługi po 10 sekundach możesz rozmawiać z konsultantem... reklamacja... ja czekam już pół godziny na połączenie z konsultantem...
    ZaletyBRAK
    Wadyserwis, stabilność usługi, jakość nagrywarki
    MiejscowośćGdańsk
  • ~emek / 2021-06-09 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako stary użytkownik UPC czyli ten gorszy sort Polaków bez nowych umów uważam że ta firma się zmieniła w przeciągu roku jeszcze wcześniej było w miarę ok oczywiście cena chora nie adekwatna to starej umowy no ale tak jak wspomniałem stary użytkownik to gorszy sort i bydło
    Podsumowując cena bandycka awarie 2 razy w miesiącu naprawa często trwa 24h moze ich kiedyś oleje i nie będę wysyłał im pieniędzy
    ZaletyNa chwilę obecną nie ma
    WadyBandycka cena
    stary klient to zwykły śmieć traktowany jak gówno
    MiejscowośćGryfino
  • ~Błażej / 2021-06-09 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet, nie da się nic robić na komputerze, obyście zbankrutowali.
    ZaletyNie ma
    WadyCałe UPC to jedna wielka wada
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Agata / 2021-06-08 14:43
    Ocena: 3.25 / 5
    Ogólnie wszystko fajnie działa, czasami dostaje komunikat, że są jakieś pracę w moim terenie i słabiej działa co potrafi irytować, bo dość często się to zdarza. Jeżeli chodzi o tv to pilot nie wiadomo czemu przestaje działać... Promocje dla stałych klientów są słabe ale i tak nie jest drogo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Monika / 2021-06-08 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 10.30 nie mam Internetu telewizji i telefonu . Pracuję zdalnie. Szefowa wydzwania za ile będę dostępna. awarie miala byc usunięta do 14.30 . Cza już minął i nadal nic. Jestem potwornie zawiedziona
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~meloman / 2021-06-07 09:38
    Ocena: 2.25 / 5
    Jestem związany z tą firmą od wielu lat. Niestety dbałość o klienta jest na ostatnim miejscu. Awarii uległ router, który zakłócał całą sieć. Przyszli panowie z UPC odłączyli i kazali się umówić z serwisem na wymianę routera pozostawiając mnie na prawie tydzień bez internetu. Nie było tłumaczenia, że jeśli jest zepsuty z WINY UPC to można to było usunąć na miejscu. NIE DA SIĘ!!!!!!!! SKANDAL NIE POLECAM TEJ FIRMY ABSOLUTNIE!!!!!!!
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Barbara / 2021-06-06 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilkanaście razy w ciągu dnia brak internetu. Zgłaszałam wielokrotnie.Owszem pomoc techniczna bardzo miła. Ale co z tego? Powinien ktoś przyjść i zobaczyć jaka jest przyczyna. Teraz już nie zgłaszam, tylko czekam, kiedy umowa się skończy i pożegnam UPC.
    Zaletyzero
    Wadyciągły brak internetu.
    MiejscowośćGdynia
  • ~kojak / 2021-06-05 12:11
    Ocena: 1.75 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Prędkość usługi internetowej pozostawia wiele do życzenia, najgorzej jest jednak z niezawodnością. Od dwóch tygodni połączenie wielokrotnie(10< razy) przerywa na czas do pół godziny - brak jakiejkolwiek reakcji ze strony usługodawcy. Jedynym rozwiązaniem jest połączenie się na płatną(!) infolinię, na której odczeka się około dziesięciu minut i konsultant zaleci zresetowanie modemu(!).
    MiejscowośćWrocław
strona 1 z 104
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.12, ilość opinii: 2590
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2330
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2327
UPC Internet
Ocena: 1.94, ilość opinii: 2066
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.69, ilość opinii: 1707
Play Online
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1601
Play
Ocena: 1.45, ilość opinii: 1327
Orange
Ocena: 1.45, ilość opinii: 1268
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1083
mBank
Ocena: 1.87, ilość opinii: 931
T-Mobile
Ocena: 1.55, ilość opinii: 900
Plus
Ocena: 1.53, ilość opinii: 896