Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 2142 opinii

1.94 / 5

  • Niezawodność
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.74
  • Cena
    2.10
  • Parametry
    2.13
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~k. / 2021-07-14 18:28
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragedia… marketinguja, ze dostarcza internet za 60 zl. Przychodzi specjalista, montuje wszystko, a papiery do podpisania na 150% tego co bylo zamówione. „no bo polityka upc to dostarczenie Ci tez telewizji i jak zamawiasz net to dorzucimy ci cos czego nie potrzebujesz ale i tak cie za to skasujemy... Wypowiedziałem umowe, oplacilem miesiac z gory i 6 tygodni pozniej dostaje kolejna fakture za miesiac w ktorym umowa byla juz wypowiedziana. Handlowcy o zadnej etyce biznesu, nauczeni klamstw. Najgorsza praktyka biznesowa z jaka sie spotkalem w tego typu uslugach. Serdecznie odradzam
    Zaletypłynny internet
    Wadyslaby customer service, dodatkowe naciaganie i oplaty, wysylanie faktur ponad miesiac po wypowiedzeniu
    MiejscowośćGdynia
  • ~Paweł / 2021-07-14 17:13
    Ocena: 2.75 / 5
    Na co dzień Internet chodzi przyzwoicie. Niestety dość często zdarza się że zacina, a czasami pojawiają się dłuższe okresy jego braku. Bywa to szczególnie frustrujące w momencie załatwiania ważnych spraw typu przelewy bankowe. W czasie awarii ciężko skontaktować się z obsługą klienta.
    ZaletyDobra jakość szybkości sieci
    WadyCzęsto przerywa, czasami na dłużej
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Użytkownik niezadowolony z UPC / 2021-07-14 11:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam serdecznie.
    Od dłuższego casu korzystam z internetu UPC .
    Niestety po miłej wizycie Przedstawiciela , który pięknie opowiadał , obiecywał iż jest to cudowny szybki internet pozostało mało prawdy.
    Co chwilę przerywa zasięg i strony otwierają się czasami po 2 minuty.
    Szczerze nie polecam nikomu, kto chce pracować przez internet.
    Zgłaszane było już , był Pan "na odwal się wymienił kabelek powiedział zę jest "ok" i pszedł sobie" ( był za drugim zgłoszeniem ponieważ za pierwszym udał że podjechał pod szlaban na osidle i że nikt nie odbiera. Jestem osobą niepełnosprawną , która siedzi non stop w domu i odbiera domofon wieć to było nie miłe.

    Miłego dnia i weryfikujcie od razu co Ci cudowni Przedstawiciele oferują za cudone usługi.

    Zdrowia
    WadySłaby internet, często przerywa. Po południami zwłaszcza jak sąsiedzi wracają z pracy to widać różnicę w szybkości internetu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~MK / 2021-07-11 19:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie działa wogóle i nie ma kto rozpatrzyć reklamacji
    MiejscowośćLechówek
  • ~Łukasz / 2021-07-11 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonić się do was to tragedia internet też tragedia
    ZaletyBrak
    WadyDużo
    MiejscowośćGryfino
  • ~Szymon / 2021-07-09 10:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Od trzech miesięcy występują problemy z internetem. Przez kilka lat wszystko było okej, z kolei od marca, to jest jakiś dramat. Internet regularnie zrywa połączenie kilkanaście razy w ciągu dnia na 15-30 sekund, co jest bardzo odczuwalne, szczególnie w godzinach wieczornych. Zarówno po kablu jak i bezprzewodowo, po prostu pada wszystko. Kilkukrotnie był u mnie technik, connect box wymieniany za każdym razem, a problemy wciąż są. Najwidoczniej firma nie radzi sobie z własną infrastrukturą (albo ich serwery nie mają w ogóle chłodzenia? heh). Konsultanci oczywiście mówią, że wina jest po mojej stronie, pomimo tego, że wina leży 100% po stronie UPC. Z kolei prędkość zawsze była taka jak na umowie, nieważne czy było to 5, 25 czy 250mb/s. Kiedyś bym polecił, obecnie odradzam całkowicie, problemy ze stabilnością są zbyt duże na komfortową pracę czy rozrywkę. Przez 10 lat nie było żadnych problemów, ale od tych 3 miesięcy jest dramat. Internet niby jest, ale co z tego, skoro ciągle rozłącza? :)
    Nie polecam, i mam nadzieję, że upc się ogarnie i zrobi coś w kwestii stabilności, bo to już podchodzi pod niewywiązywanie się z umowy.
    Zaletyprędkość
    Wadystabilność, internet wariuje kiedy robi się cieplej
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ewa / 2021-07-09 08:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Ilu ludzi, tyle opinii.
    Ja jestem zadowolona. Korzystam z internetu przez Connect Box, osobno mam dekoder do telewizji. W ciągu roku 2 razy musiałam restartować Box bo internet wyłączył się, ale poza tym rewelacja. Mam szybkość 300 i tyle wystarczy do gier, filmów itp. Korzystam w Tychach. Polecam.
    Zaletynie zacina się
    MiejscowośćTychy
  • ~Tomasz / 2021-07-08 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    co 5 minut rozłącza z internetem, mimo wykupionego pakietu 500mb chodzi on na maksymalnie 5 :) nie polecam kupiwac jakichkolwiek jakich od tej firmy
    Zaletybrak
    Wadycała firma
    MiejscowośćWarszawa
  • ~norbert11 / 2021-07-07 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    COdziennie po 2 razy wywala mi internet na 10minut. Internet beznadziejny i nie warty swojej ceny
    Zaletynie ma zalet.
    Wadycala ta firma to jedna wielka wada!
    MiejscowośćPomorskie
  • ~Tommy / 2021-07-06 23:34
    Ocena: 1.25 / 5
    Wielki zawód i beznadzieja, częste awarie, a firma nie przyznaje się że to po ich stronie jest przyczyna zbyt słąbego sygnału, który uniemożliwia korzystanie z internetu. A mimo to obniżyli rachunek. Paradoks i kłamstwo.
    ZaletyUmiarkowana cena, ale to powinna być norma, a nie zaleta
    WadyCzęste awarie, firma nie przyznaje się do nich, a sprawa ewidentna
    MiejscowośćTychy
  • ~k / 2021-07-06 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i muł. Internet słabo działa, odzyskanie hasła niemożliwe. Nie polecam najgorszemu wrogowi.
    ZaletyBrak!!!!!!!!
    Wadyinternet muli, odzyskanie hasła do moje UPC niemożliwe
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Mateusz / 2021-07-06 16:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Korzystam z UPC od około 2 lat. Co jakiś czas losowo występują braki w dostawie internetu, przeważnie w nocy między 1 a 2. Pomimo wykupionego transferu 300 Mbps (a teraz zwiększonego do 750 Mbps), nigdy nie osiągnąłem więcej niż 105 Mbps.
    Dzisiaj czala goryczy przelała się kiedy brak internetu wystąpił w godzinach mojej pracy zdalnej (między 9 a 17).
    NIE POLECAM.
    ZaletyBRAK
    Wadyograniczony transfer, notoryczne i losowe przerwy w dostawie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~manimania / 2021-07-05 17:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Od momentu zakończenia się umowy przy automatycznym przedłużaniu mam wrażenie że Internet zaczął zwalniać, wcześniej podczas korzystania nie było tyle błędów w korzystaniu z usług UPC. Od 4 miesięcy pojawia się śnieg na oglądanym programie TV nawet przy wysyłaniu maila bez załączników lub przy otwarciu prostej strony. Internet 150 mb, wcześniej nie było takich problemów. Czy ktoś z Was miał tak samo po zakończeniu okresu umowy? Mam wrażenie że na siłę próbują mnie przekonać do szybszego Internetu i nowej umowy, podczas gdy wcześniej przy 150mb nie miałam takich problemów i byłam zadowolona z szybkości Internetu. Dodatkowo bardzo często podczas pół godzinnej sesji korzystania z internetu na tablecie kilka razy muszę restartować połączenie w tablecie bo połączenie się zawiesza... z innymi punktami WIFI tablet działa normalnie.
    Zaletycena
    Wadyproblemy z oglądaniem tv, śnieg w obrazie, błędy łączenia
    MiejscowośćOpole
  • ~Patryk / 2021-07-05 11:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Wybieranie terminu podłączenia usługi na stronie jest bez sensu, ponieważ i tak nikt nie bierze tego pod uwagę. W dniu realizacji montażu dowiaduje się, że nie ma wolnych terminów. Podłączenie UPC wiąże się z zabraniem urlopu...
    WadyZacofany system, opieszałość BOK, zlanie klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~zuza / 2021-07-05 10:36
    Ocena: 3.33 / 5
    Okropna obsługa klienta, nie można się dodzwonić. Irytująca automatyczna asystentka, automatowi podajesz w jakiej sprawie dzwonisz, swój numer klienta, a po piętnastu minutach czekania i tak mało ogarniętemu konsultantowi podajesz wszystko od początku. Dodatkowo mają bałagan w dokumentach dotyczących klienta. Wszelkie sprawy dotyczące umowy lepiej od razu załatwiać z nimi drogą mailową, szkoda czasu na rozmowy telefoniczne. Uwaga również na oferty okresowe, zawierasz np. na dwa lata, przeprowadzasz się, w nowym miejscu UPC nie świadczy usług, nie ma technicznych możliwości przeniesienia usługi, a za umowę trzeba nadal płacić.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Iwo / 2021-07-04 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Codziennke trace internet 1-2 razy na parę godzin mimo, że mieszkam niedaleko centrum na osiedlu tak rozwiniętym jak centrum. Opinie UPC pewnie są kupowane na 1 stronach po wpisaniu "UOC OPINIE", więc proszę się nie sugerować
    ZaletyNie ma
    Wady0 profesjonalności, niby są od internetu, ale jednak go nie dostarczają, żyją w epoce kamienia
    MiejscowośćKatowice
  • ~majowa / 2021-07-02 13:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Kategorycznie odradzam jakikolwiek kontakt z tą firmą. Umówiłam przez telefon usługę instalacji w przedziale godzinowym 9-11. Nikt się w tym czasie nie pojawił. Ponieważ nie miałam czasu czekać, skontaktowałam się z infolinią, że odwołuję wizytę. Osoba która odebrała potwierdziła, że przyjmuje do wiadomości rezygnację i przekazuje ją do firmy zewnętrznej, która miała dokonać instalacji. Pomimo tego, przed godz 12 pojawił się technik. Twierdził że do mnie dzwonił, ale ja żadnego telefonu ani sygnału na domofonie nie słyszałam. Pomijając, że żadnego przepraszam, nic kompletnie. Po wejściu do salonu, stwierdził że z przyczyn technicznych nie wykona instalacji. Jednocześnie był bardzo nadpobudliwy i mocno machał swoją skrzynką z narzędziami, do tego stopnia, że uderzył nią z całej siły w bok mojej szafy. Mieszkanie mam małe i ten pan powinien kontrolować to, co robi i jak się porusza. W rezultacie uderzenia bok szafy mam teraz pęknięty i widać wyraźnie ślad. Sprawę kieruję do miejskiego rzecznika praw konsumenta. Nie dość, że mam telewizor bez telewizji, to jeszcze w dodatku uszkodzoną szafę. A to, że mam w mieszkaniu okablowanie, można było zweryfikować już w trakcie pierwszej rozmowy na infolinii we środę.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mateusz / 2021-06-30 20:29
    Ocena: 4.25 / 5
    Jestem zadowolony z jakości internetu i usługi. Szkoda, że mam ukryte koszta, o których nie byłem poinformowany.
    MiejscowośćOpole
  • ~Piotr / 2021-06-28 21:45
    Ocena: 4.50 / 5
    w porządku sieć, choć błędów i czasowych przerw, głównie w nocy, ustrzec się nie udaje. Jak na stacjonarny - z tych co znam - powyżej średniej. 8,5 / 10
    Miejscowośćwrocław
  • ~tomsg / 2021-06-28 21:35
    Ocena: 2.75 / 5
    Od pół roku prosiliśmy się z dwoma sąsiadami o podpięcie do UPC mimo wcześniej przygotowanej przez nas i na nasz koszt instalacji. Po pół roku z powodu braku porozumienia z infolinią UPC udało się poprzez znajomego zawiadomić bezpośrednio firmę Taurus o przygotowanej instalacji. Firma Taurus podłączyła nas (3 użytkowników) do skrzynki UPC znajdującej się na słupie. Przez 3 tygodnie dzwoniłem bezskutecznie do UPC z prośbą o podłączenie internetu. Co rozmowę otrzymywałem inne informacje. Dopiero po 3 tygodniach udało się uzyskać połączyć osobą, która poprowadziła sprawę do końca- Pan Rafał. Wcześniej każdy odbierający sprawdzał adres i mówił, że oddzwoni w następny dzień. Nikt nie oddzwaniał więc po 3 dniach dzwoniłem ponownie przez 3 tygodnie !!!!!. Niestety korporacja, poza infolinią nie ma innej możliwości kontaktu.
    ZaletyJakość internetu
    Wadykontakt z infolinią
    MiejscowośćBytom
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.11, ilość opinii: 2625
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2438
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2360
UPC Internet
Ocena: 1.94, ilość opinii: 2142
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.68, ilość opinii: 1725
Play Online
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1632
Play
Ocena: 1.43, ilość opinii: 1540
Orange
Ocena: 1.43, ilość opinii: 1513
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1098
Plus
Ocena: 1.53, ilość opinii: 1062
mBank
Ocena: 1.85, ilość opinii: 993
T-Mobile
Ocena: 1.55, ilość opinii: 991