Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 1465 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.93
  • Obsługa klienta
    1.78
  • Cena
    2.16
  • Parametry
    2.22
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~psmao / 2019-06-12 10:42
    Ocena: 1.75 / 5
    Umowę podpisałem 2 miesiące temu. Do tej pory urządzenie zawieszało się już kilkanaście razy, przy czym 4 razy trwało to kilka godzin. Na zgłoszone reklamacje reagują: "ale przecież urządzenie jest sprawne". Szczycą się jakością, tymczasem Vectra jest w moim odczuciu (przynajmniej w Warszawie) zdecydowanie lepsza i chyba do niej wrócę. Dodatkowo straszą mnie karami jeśli zechcę rozwiązać umowę :)
    Zaletyrelacja oferta/cena
    Wadybrak możliwości wykorzystywania oferty. sprzęt zawodzi. pracownicy biura obsługi aroganccy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~epidemic / 2019-06-12 08:18
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia, co chwilę jakieś problemy, nie ma internetu przez pół dnia, potem magicznie wraca i tak w kółko. Ciężko polecić coś takiego.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Mario / 2019-06-11 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolega mi powiedział jak chcesz mieć kłopoty to podpisz umowę z UPC.DZIADOSTWO PRZED PODPISANIEM UMOWY OBIECUJĄ WSZYSTKO A PUZNIEJ JEST ZUPEŁNIE INACZEJ!!!
    ZaletyBrak
    WadyNiedotrzymanie słowa
    MiejscowośćLublin
  • ~Toja / 2019-06-10 21:29
    Ocena: 2.75 / 5
    Dodzwonić się-zapomnij. Umówiony technik-nie przyszedł. Dwkoder dali stary-no bo tak. Dno
    ZaletyBrak
    WadyZnikające i zacinające kanały.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Witol / 2019-06-10 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Horizon,model dekodera o którym piszą wszyscy.POMYLKA!Dodzwonienie się na infolinie graniczy z cudem !Czas wiszenia na słuchawce to 21 minut.Umowienie się ztechnikiem :będzie w przedziale czasowym od 12-15 albo 15-18.To znaczy ze ty pracujący zwolnij się z roboty i leżą plackiem czekając na niego.Szkoda ze się zdecydowałem na upc !!
  • ~Adam / 2019-06-09 12:03
    Ocena: 4.00 / 5
    Długie oczekiwanie na konsultanta. Jako długoletni klient spodziewałbym się promocji.
    ZaletyB.dobra obsługa klienta
    Wadyoczekiwanie na konsultanta częste zmiany kanałów
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~wolak / 2019-06-09 11:56
    Ocena: 1.25 / 5
    Przed rokiem wymieniono mi modem Thomsona na rzekomo nowoczesnego Connect Boxa. I zaczęły się problemy z permanentnym zrywaniem połączenia z internetem. Po kilka razy dziennie, przerwy trwają od kilku do kilkunastu minut. A dwa tygodnie w maarcu br. takie problemy występowały kilka kilkanaście razy w ciągu godziny, uniemożliwiając praktycznie korzystanie z internetu. Technicy z UPC w mniej lub bardziej aroganckiej wmawiają mi, że wina leży w instalacji w mieszkaniu i sugerują rozwiązanie wymagające kucia i wiercenia ścian. Żaden nie wpadł na pomysł wypróbowania nowego modelu Connect Boxa. Na moje prośby, by przywrócić starego Thomsona odpowiedzią jest, że nie ma ich w magazynie.
    MiejscowośćWarszawa, dzielnica Wola
  • ~Tdk / 2019-06-08 09:02
    Ocena: 2.75 / 5
    dobre dla nowych klientów, żenada dla aktualnych
    Zaletyszybkie łącze
    Wadyczęste awarie
    maksymalnie utrudniony kontakt z pomocą
    nieszanowanie stałych klientów - masz dostępne tylko droższe opcje, nie da się kontynuować w tej samej cenie. Promocje są niedostępne dla aktualnych klientów
    MiejscowośćWarszawa
  • ~rozczarowany / 2019-06-06 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    oszukiwanie i naciągane klientów. bez prawnie zwiększają cenę usług raz do roku... po wypowiedzeniu usługi kolejne problemy i nie ścisłości. jednym słowem DNO
    MiejscowośćKraków
  • ~Adrian / 2019-06-05 21:39
    Ocena: 1.25 / 5
    Totalna porażka. Już ponad 1,5 roku nie mogę swobodnie korzystać z internetu. Cały czas mnie zbywali pierdołami. A teraz tak się zabezpieczyli, że nie mogę zwyczajnie zadzwonić na infolinie poinformować o problemie (który występuje od kilkunastu miesięcy!!!), bo tonę w formularzach internetowych. I tak ich nigdy wszystkich nie wypełnię przez... brak internetu od dostarczyciela czyli UPC!!!! Porażka, nikomu nie polecam. Prawdopodobnie zgłoszę sprawę do Rzecznika Spraw Konsumenckich, a jestem wyjątkowo wytrwałym klientem.
    ZaletyBrak
    WadyNie sprawny internet
    MiejscowośćTychy
  • ~bogus / 2019-06-05 11:59
    Ocena: 5.00 / 5
    nie narzekam działa bez zarzutu polecam działa lepiej niż z satelity na której zawsze jakies problemy bez roznicy Polsat czy nc niema jak kablowka upc
    Zaletyniemiałem zadnych awarii super
    Wadybrak
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Wiktoria / 2019-06-04 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet to tragedia. Nie polecam nikomu. Z ręką na sercu mogę powiedzieć, że nie ma ani jednego dnia, w którym internet działałby nieprzerwanie, a większość czasu kiedy już jest, to jest tak wolny, że nie można nic zrobić. Po ostatniej awarii, której naprawa trwała 2 dni (oraz miała być naprawiona do 17 - internet łaskawie zaczął działać o 21) jest tylko jeszcze gorzej. Jeśli internetu nie masz kilka godzin dziennie przez kilka dni z rzędu - tutaj to całkowicie normalne. Nie polecam płacić za coś, czego nie dostaniecie.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~kuki / 2019-06-04 11:23
    Ocena: 1.25 / 5
    Słabo słabo, internet za taką cene powinien śmigać szybciej niż bugatti i jest jak kubica. Częste awarie uniemożliwiają normalne funkcjonowanie, a przerwy w dostawie internetu są już na porządku dziennym. Nie polecam
    ZaletyNIE MA ZALET, jeden wielki szajs
    Wady-Częste przerwy w dostawie
    -Jak już raczy się pojawić to jest tak wolny, że szkoda gadać
    -Czarny ojciec odwiedza swojego bękarta częściej niż internet UPC moje mieszkanie a ja mu za to płace...
  • ~niezadowolony klient / 2019-06-02 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    nie działa, cały czas się wyłącza. nie da się nic w spokoju obejrzeć. nie polecam
    Zaletybrak
    Wadynie działa
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysztof / 2019-06-01 15:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Firma w ostatnim okresie idzie ewidentnie na ilość a nie jakość usługi. Awarie praktycznie występują 1 raz w tygodniu a usunięcie trwa minimum 1/2 dnia. Chcąc dodzwonić się na infolinię trzeba mieć dużo czasu i cierpliwości a już jak się dodzwonić to się ma wrażenie iż rozmawia się z osobami nie do końca wiedząc i co mówią ( spokojnie można by było ich nazwać inaczej ale nie chce nikogo obrażać).
    ZaletyDuża oferta
    WadyCzęste awarię
    Słabo działająca infolinia
    Mają klienta w d..ie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marcin / 2019-05-30 18:31
    Ocena: 2.75 / 5
    Z tygodniowym wyprzedzeniem zarezerwowałem termin instalacji internetu 17-19:00. Oczywiście o 17:00 zadzwonili, że nie dadzą rady bo coś tam... (korki itp.) Zrezygnowałem z instalacji UPC. Nie podoba mi się podejście do klienta.
    MiejscowośćKatowice
  • ~And2 / 2019-05-28 15:15
    Ocena: 2.75 / 5
    Wi fi w UPC to jakieś nieporozumienie i firma o tym wie ,bo w umowie nie odpowiada za sygnał.Masz w umowie 300 MB internetu ,w rzeczywistości dostajesz 175 MB . Jak zgłaszasz problem to w zależności na kogo trafisz jesteś traktowany jak albo idiota, albo próbują ci wepchnąć większą prędkość lub dodatkowe kanały , jak by to miało pomóc w niezawodności .Cena dla stałych klientów dwa razy wyższa niż dla nowych , to jakieś nieporozumienie i prędzej to się zemści na firmie .Ja czekam jeszcze miesiąc na uruchomienie światłowodu w orange i po 10 latach znikam z tej firmy . Dekoder Horizon ,ponoć najlepszy zawiesza się co i rusz ,wyłączanie go i resetowanie to jego ukryte przed klientem cechy. Firma dzwoni tylko wtedy jak kończy się umowa i mami. Nie proponuje dla stałych klientów obniżek ,tylko wręcz namawia do zakupu jeszcze droższych pakietów.
    Zaletybrak
    Wadycena, jakość i sposób traktowania klientów
    MiejscowośćKraków
  • ~Adam / 2019-05-27 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Dałbym 1 gwiazdke, gdyby to było możliwe. Od marca nie mam internetu, za który place. Mam za to 1Mbps zamiast 433 Zielona Góra
    ZaletyBrak
    WadyCena
    Jakosc(a raczej jej brak)
    Brak jakichkolwiek informacji
    MiejscowośćZielona góra
  • ~Darek / 2019-05-26 00:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety 2 lata użytkowania, a 3 razy reklamacje już składałem. 3 razy wymieniali dekoder - kompletna porażka.
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Wojciech / 2019-05-21 08:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz korzystam z UPC! Zrywa co chwilę internet, że nic nie można obejrzeć, wyrzuca z sieci, kiedy kontaktuje się wielokrotnie z niedoświadczonymi w rozmowie telefonicznej konsultantami, co chwilę powielają schemat rozmowy zamiast faktycznie pomoc. Ostatnio zamówiłem serwisanta który został mi przez nich zaproponowany i całe szczescie, że odmówiłem wizyty z przyczyn niezależnych bo konsultant nie poinformował mnie nawet, że jeżeli serwisant stwierdzi, że wina leży po moich sprzętach to dodatkowo zapłacę 50zl... Żenada, nie polecam
    MiejscowośćBydgoszcz
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.15, ilość opinii: 2323
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.56, ilość opinii: 1926
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1758
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.70, ilość opinii: 1632
UPC Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 1465
Play Online
Ocena: 1.91, ilość opinii: 1304
Flixbus
Ocena: 2.19, ilość opinii: 493
mBank
Ocena: 2.09, ilość opinii: 482
Link4
Ocena: 1.58, ilość opinii: 286
ITAKA
Ocena: 2.83, ilość opinii: 221
Netflix
Ocena: 2.89, ilość opinii: 127
nju mobile
Ocena: 3.17, ilość opinii: 123