strona 3 z 176
-
~Tomi / 2024-04-10 20:54
UPC to było coś naprawdę, problemy pewnie wynikają z fuzji UPC do PLAY gdzie PLAY na pewno robi to specjalnie żeby przejść do PLAY do czego nie namawiam. Ja tak zrobiłem i już żałuję po 2 miesiącach, a cuda obiecywali a płacisz 2x więcej jak w UPC -
-
~Kami / 2024-04-08 21:36
Dzwonie do nich od października w sprawie wymiany rutera, ponieważ internet znika co jakiś czas na X czasu za każdym razem zapewniają mnie, że została wiadomość wysłana do techników i że będą się kontaktować dziś mamy kwieceń i do dzisiaj nie było żadnego kontaktu ze strony UPC, ponieważ wszystkie zawiadomienia były anulowane po prostu jeden wielki syf MiejscowośćMierzęcice -
~Adam / 2024-04-06 15:22
Nie da rady nic robić wszystko się zacina i trzeba czekać około 10 min aż się uruchomi nie polecam ZaletyDziała tylko w nocyWadyPrawie wszystko -
~Olek / 2024-04-05 22:08
Internet jest do wywalenia przes ten internet nabawiłem się złości bo chodzi jak za przeproszeniem gówno nie polecam ZaletyTylko w nocy działaWadyWszystko prawie -
~Anonimowa / 2024-03-25 21:14
Ludzie,tyle się tu trąbi o tym,że po przejęciu upc przez play..jeżeli ktoś przechodzi na dekodery z play,to im nic nie działa,w ogóle nie można nagrywać, ani cofać 7 dni wstecz.Podejrzewam,że powodem takiej sytuacji jest brak synchronizacji ich sprzętu.. z okablowaniem itp z upc,bo podłączają swój sprzęt do tzw STAREJ SIECI UPC.Dlatego najlepiej jest zostać na sprzęcie z UPC,płacąc o te parę złotych więcej po zakończeniu terminowej umowy i przejść na umowę na czas nieokreślony. ZaletyNie maWadyWiele -
~iRoompel / 2024-03-24 15:41
Jezeli checsz mieć internet który działa jak na papierze to tu odbijesz sie od ściany. Pobieranie czegokolwiek stabilnie przez zewnętrzne serwisy jest cudem, skoki pobierania to normalność. Opóźnienia mimo niskiej ilości urządzeń w sieci zdarzają się notorycznie. Opcje routera to jakiś żart i nawet nie można ustawić przekierowania portów, tylko trzeba PRÓBOWAĆ się dodzwonić do centrali by mogli ci włączyć taką możliwość zdalnie. Dodam że korzystam z internetu po kablu sieciowym. Jednym słowem nie polecam, chyba że ktoś lubi jak go przelewa wkurwienie ZaletybrakWadywszystkoMiejscowośćWarszawa -
~Adrian Niewiadowski / 2024-03-23 16:42
UPC, Play to debile , w opisach programów pracują jakieś nieudaczniki, przedszkolaki, a może one nawet lepiej opisywałyby aktualne programy MiejscowośćLublin -
~Matrix / 2024-03-14 17:49
Masakra.
Jedyne co odróżnia tą firmę od śmieciowych, to namolne "wciskanie dziecka w brzuch".
Rozwiązałem z nimi umowę, a tutaj dzwoni konsultantka z propozycją, że przyślą technika do pomiaru łącza.
Na pytanie na jakiej podstawie dzwoni do mnie, skoro numeru nie udostępniałem do telemarketingu, zapluła się i powiedziała, że są to przepisy unijne. Jedyna prawdziwa wypowiedź panienki to "ja się na tym nie znam".
Płaciłem za 1GHz, a miałem 5MHz. I to byłoby na tyle.ZaletyDawno, dawno temu to byłą firma normalna. Ale to było dawno.WadyKartki brakuje, by to opisaćMiejscowośćNowa Huta -
-
~Pytek Frytek / 2024-03-13 22:58
Tragedia...mam dość 5 metrów od routera mam ciągle przerywany internet ZaletyJest internetWadyTragiczny internetMiejscowośćRuda Śląska -
~Kozak / 2024-03-13 22:58
Tragedia...mam dość 5 metrów od routera mam ciągle przerywany internet ZaletyJest internetWadyTragiczny internetMiejscowośćRuda Śląska -
~Mario / 2024-03-13 18:46
Od momentu przejęcia UPC przez Play zaczął się dramat z jakością usług. Płacę za 1Gb łącze a mam po kablu ok 520 Mb. Jedyne co panna na helpdesku potrafi zaproponować to twardy reset modemu a co za tym idzie, przywrócenie ustawień fabrycznych, całą konfigurację modemu diabli biorą, wszystko musisz robić od nowa. Wg "pani konsultantki" play gwarantuje użytkownikowi tylko 40% przepustowości PO KABLU. A to już jest grabież w biały dzień.
Trzymajcie się z daleka od play, szkoda czasu, pieniędzy i nerwów.ZaletybrakWadyniska przepustowość łączaMiejscowośćZabrze -
~patrycja / 2024-03-08 20:46
bylo dobrze zanim play ich przejal, codziennie losowe skoki pingu podczas gry online, umowa niby na 500mb/s a chyba nigdy nie widzialam zeby download mial wiecej niz 50 mimo tego ze mam internet na kablu, wifi losowo zrywa, support niepomocny, nie polecam Zaletynie maWadydoslownie wszystkoMiejscowośćTychy -
~Asia / 2024-03-07 13:11
Prosząc o technika do awarii internetu nie chcą nikogo wysłać ponieważ twierdzą że wszystko działa a nie działa mi na żadnym urządzeniu wifi i nie chcą nic z tym zrobić. Nawet w pomieszczeniu gdzie jest ruter nic nie działa. Nie interesują się niczym i swoich klientów traktują olewająco.Najgorsza sieć jaka może być nie polecam !!! ZaletyNie ma żadnychWadyWszystkieMiejscowośćSarbinowo Drugie -
~Sorcheror / 2024-03-05 16:46
Play całkowicie wykończył UPC i teraz nie da się nic zrobić w internecie, nie ma zdjęć do oglądania ani filmów, nie da się nawet po prostu komunikować, bo ciągle gubi sieć, ale jak powiedział mi konsultant "bracie, kup kabel i będzie dobrze", a potem jeszcze płać 70 zł miesięcznie za niską prędkość, na co powiedziano mi "No to ma pan problem w laptopach i telefonach (4 urządzenia), a u nas wszystko gra, więc pa".
Przetłumaczono z www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)MiejscowośćSosnowiec -
~Brat / 2024-03-05 08:19
Po tym jak Play przejął UPC internet jest praktycznie nieużywalny. Kilka razy dziennie na krótką chwilę zrywa połączenie, koło godziny 19-20 zaczyna się najgorsze, nie da się obejrzeć filmu w fhd, ciągle buforowanie przy parametrach ściętych do minimum. Przed przejęciem tych problemów nie było... ZaletyCzasem internet jestWadyTragiczna jakość sygnału, beznadziejny BOKMiejscowośćWarszawa -
~Wlodko / 2024-03-04 13:59
Umowa na 600mb/s. Nigdy nie widzialem wsiecej niz 200. Jak takie oszustwo mozliwe? Zaletyjest internet. CHwala BoguWadyPlace za 600 dostaje 200.MiejscowośćLublin -
-
~Smutny / 2024-03-03 12:21
Ciągłe braki w internacie. Cały tydzień jest a w weekendy zawsze go nie ma problemy prace techniczne. Notorycznie najwueksze gowno na świecie to jest Internet z upc -
~Adrian z Mokotowa / 2024-02-29 21:57
Ten internet to dramat, prewywa mi przynajmniej kilka razy dziennie, obsługa klienta każę ciągle resetować modem co działa na jeden dzień może a trwa pół godziny. Poza tym, żeby dostać się do obsługi klienta to trzeba poświęcić z pół godziny, podając dane do weryfikacji ZaletyBrakWadyMnóstwoMiejscowośćWarszawa -
~69 / 2024-02-28 17:32
Wszystko gra! W przypadkach drobnych awarii - szybka pomoc i doradztwo ZaletyZgodnie z wymaganiami, szybka pomoc i doradztwo.MiejscowośćWarszawa -
~Eugeniusz / 2024-02-27 15:38
Najgorszy internet z jakiego kiedykolwiek korzystałem, niestabilne połączenie, support nie chce niczego rozwiązać. Nie polecam ZaletyCenaWadypołączenie WI-FI, supportMiejscowośćWarszawa
strona 3 z 176