Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 2007 opinii

1.95 / 5

  • Niezawodność
    1.84
  • Obsługa klienta
    1.73
  • Cena
    2.11
  • Parametry
    2.14
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kismet / 2021-02-25 15:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Oferta ciekawa, internet póki co działa (z drobnymi wyjątkami podczas pandemii). Mam sugestię mimo wszystko - proponuję popracować nad stroną moje upc, ponieważ działanie doprowadza człowieka do poziomu arcywściekłości. Chcesz zapłacić rachunek to strona raz działa a raz nie, z naciskiem na NIE DZIAŁA. Może rachunki też zacznę płacić w ten sposób? Raz tak a raz nie.
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~cknin / 2021-02-25 13:48
    Ocena: 2.25 / 5
    Panuje tam permanentny bałagan i chaos, który przypomina bredzenie w malignie. Ta firma istnieje tylko dlatego, że często nie ma innej alternatywy. Brak słów...
    ZaletyBo są.
    Wadysame wady.
    MiejscowośćGdynia
  • ~PASTOR / 2021-02-24 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    szczebrzeszyniak ty trolu z UPC pieniądze ci zwrócili he he he rozwiązałem z nimi umowę przed czasem nie jestem parobkiem by tyrać na złodziei i oszustów jestem wolnym dumnym POLAKIEM.
    ZaletyZERO
    WadyKŁAMSTWO,ZŁODZIEJSTWO ,PROSTACTWO.OCENA ZERO BEZWZGLĘDNE
    MiejscowośćKORZYSTAŁEM
  • ~Zadowolony Klient / 2021-02-24 11:13
    Ocena: 4.75 / 5
    Polecam, światłowód szybki że japierdole, awarie naprawiane do kilku minut max
    MiejscowośćWrocław
  • ~MARCIN / 2021-02-23 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Historia krótka - od 3 lat użytkowałem UPC. Umowa wygasła, a ja od tygodnia nie mogę skontakować się z nikim w sprawie jje przedłużenia na lepszych warunkach. Oszuści, naciągacze i ZERO SZACUNKU DLA KLIENTA. Za każdym razem, kiedy dział techniczny słyszy, z czym dzwonie, UWAGA - ROZŁĄCZA SIĘ W BEZCZELNY SPOSÓB.
    ZaletyZERO
    WadyWSZYSTKO
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~jaro / 2021-02-22 18:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Niezawody, obsługa w callcenter na nawyzszym poziomie, dbają o klienta, polecam
    Miejscowośćchorzów
  • ~KAZDAN63 / 2021-02-20 20:48
    Ocena: 4.75 / 5
    500/30 Mb/s
    Po roku czasu bez większych uwag. 600/300 Mb/s za 60 zł byłoby "ideałem"!
    https://photos.app.goo.gl/3tDMc53TP5PZLpK9A
    ZaletyZgodnie z umową.
    WadyPrędkość wysyłania.
    MiejscowośćRZESZÓW
  • ~jan / 2021-02-19 22:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Z ofeowanej w umowie prędkości 300 Mb/s faktycznie 45 góra 50 Mb/s w miesiącu jak pojawi się prędkośc 150 mb/s na 3-4 dni to można to nazwać szczęściem.
    ZaletyJest
    Wadypowolny
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Mateusz nick:jakubekkk / 2021-02-19 09:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu internetu z upc.Caly czas sie zacina, ma bardzo duzo błedów
    ZaletyNie ma żadnych zalet
    WadyMa bardzo duzo wad, Nic nie dziala poprawnie
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~elo / 2021-02-18 14:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam, internet ciągle muli i się zacisna, zwiększenie prędkości i wizyta technika nic nie przyniosła.
    MiejscowośćJaworzno
  • ~Marek / 2021-02-17 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem starym klientem dlatego nie przysluguja mi zadne znizki -gdy prosilem o rozszerzenie umowy chciano mi naliczyc bajonskie sumy-nie polecam!!!
    ZaletyZadnych
    WadyWszystkie mozliwe
    MiejscowośćKrakow
  • ~Witek / 2021-02-12 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC customer experience:
    problem od kilku tygodni :

    - niestabilny internet , kilka razy dziennie znika sygnał (ja, żona pracujemy on-line , video-konferencje non stop, córka - nauka zdalna + egzaminy on-line (studentka)
    -płacę za 1gb/s mam od kilku tygodni po kablu 80-90 mb/s , wifi przy routerze między 30-90 mb/s
    - zapłaciłem 1 300 zł za "niestandardowy montaż" wykonany zreszt ą przez technika UPC (chciałem uniknąć argumentacji typu " instalację zrobił ktoś inny więc nie działa")

    Piątek 05/02 - BOK UPC zapewnia mnie, że w poniedziałek 08/02 18:00-21:00 będzie technik (pomny doświadczeń : prosze aby technik miał sprawnego laptopa/ narzędzia niezbędne do diagnozy "szybkiego" 1gb łącza , UPC - jasne , oczywiście .
    - Poniedziałek 08/02 ok. 18:00 Technik UPC - sorry zepsuło mi się auto - siła wyższa nie dojadę (sic?)
    Kolejna wizyta 10/02 (miała być 18:-21:00 przyjmują jako taką, ale potwierdzenie sms 15:00 - 18:00 - myślę ok , ważne że przyjadą , zmieniamy godziny ustalonych video -konferencji (przepraszając kilkanaście osób za zmianę)
    - 10/02 ok 15:00 "Technik " UPC dzwoni - sorka nie ma sensu żeby przyjeżdżał , bo pan ma łącze 1gb/s a, ja mam latopa z 2009 i nie można nim zdiagnozować takiego łącza (sic!).... ale nowe przyszły tylko jeszcze nie odebrałem (he, he dobre nie ?)
    - dzwonię reklamuję - jasne, sorry itp , rozumiemy , przepraszamy etc. Nowa wizyta kompetentnego, z właściwymi narzędziami "technika" UPC (3-ia w tym tygodniu ) będzie technik UPC 18:00-20:00 w Piątek 12/02.

    Uwaga: 19:45 Sms z UPC "Technik właśnie wyruszył" , drugi sms od "technika" 19:30 (15 min przed sms z UPC , że technik właśnie wyruszył") że ni ma dalej sprzętu i bez sensu jest przyjeżdzać .....
    Zaletybrak
    Wadyprzerażająco słaby serwis techniczny, niestabilne połączenie, 10% wartości umownej szybkości łącza (w umowie 1 Gb/s - realnie poniżej 100 mb/s
    MiejscowośćWarszawa- mokotów
  • ~Mario / 2021-02-11 20:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Ostatnio coraz gorzej. Nie utrzymują nawet parametrów szacunkowych.
    ZaletyŁatwa dostępność.
    MiejscowośćKraków
  • ~kaszanixxxxx / 2021-02-10 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    gram sobie w grę komputerową a tu nagle 500 pingu i utrata połącze nia mam ofertę 1000 mb na sekundę i psia jucha mam średnio 20 i płace 200 zł nie opłaca się nie polecam.
  • ~T0M4S7 / 2021-02-10 00:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Codzienne rozłączenia z internetem, chwilowe braki dostępu.
    ZaletyCena
    WadyCała reszta
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~STANISŁAW / 2021-02-05 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 2009 zawarłem umowę z firmą UPC na świadczenie usług internetu. Przez cały okres umowy byłem rzetelnym płatnikiem. Rzetelność nie była jednak domeną firmy UPC. W ciągu ostatnich lat świadczenie usług przez UPC wyraźnie się pogorszyło. Stary ruter i notorycznie zrywanie sygnału czy w ogóle brak sygnału było nagminne. Od początku 2019 bardzo słaba jakość usług, powodowała moje interwencje. Moje monity telefoniczne wskazujące na słaby sygnał i konieczną wymianę przestarzałego modemu były bez odpowiedzi .Także próby powiadamiania przez internet nie dawały żadnych efektów, zawiłości w nawiązaniu kontaktu w celu złożenia reklamacji były i są celowe, a takie utrudnianie było typowym dla monopolisty jakim jest UPC . W związku z tym , że UPC nie realizował wymaganej umową usługi , rozwiązałem umowę.
    MiejscowośćKRAKÓW
  • ~Rłonaldo / 2021-02-04 22:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam,

    na umowie 500 mGps - rzeczywistość 90.... fakt czasem bywa i więcej ale tak na 20% czasu korzystania. Pracuję z domu i już kilka razy musiałem zbierać zabawki i zapinać do biura bo (ta-da ) Internetu nie było.
    W dzisiejszych czasach UPC to Upośledzona Parszywa Ciemnota

    niestety stabilność łącza to jakiś żart

    Obsługa klienta to fakt rosyjska ruletka gadzie na 90% kończy się strzałem w głowę.

    Czekam do zakończenia umowy i ciao UPS

    Złodziejski badziew z kłamliwą i robiącą z człowieka idiotę pomoc ze strony UPC.
    Generalnie wszystko inne jest lepsze .
    MiejscowośćChorzów
  • ~NIEPOLECAM / 2021-02-04 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam zrezygnować z sieci w listopadzie 2020 ( ponieważ zmieniałam adres zamieszkania i nie miałam możliwości przeniesienia usługi), usłyszałam od konsultanta że moja umowa kończy się 11 lutego 2021 i jeśli zerwę umowę wcześniej to zapłacę karę w wysokości 180zł. Polecono mi abym złożyła rezygnację i zaznaczyła że wypowiedzenie ma nastąpić z końcem trwania umowy. Tak też uczyniłam i przez 2 miesiące opłacałam abonament za usługę której nie użytkowałam. 4 lutego dostałam od smsa że w wyniku zerwania promocji abonamentu została mi naliczona kara w wysokości 180 zł. Zadzwoniłam więc do konsultanta i okazało się że na wcześniejszy adres który zamieszkałam wprowadzili się inni lokatorzy którzy wykupili usługę od tego dostawcy i w związku tym rozwiązano moją umowę oraz naliczono na mnie karę. Dostawca zerwał ze mną umowę i w wyniku tego naliczył na mnie karę za zerwanie umowy...ABSURD!!!
    Przez 2 miesiące opłacałam usługę zgodnie z wypowiedzeniem i dodatkowo naliczyli mi karę której mieli nie doliczyć, z tytułu tego że opłacałam abonament do końca czasu trwania umowy....ZŁODZIEJE, OSZUŚCI...

    Nie chcę nawet myśleć co by było jeżeli miałabym umowę ważną dłużej niż do lutego , np jeszcze dwa lata, nie chce nawet wiedzieć jaka byłaby wtedy kara... ZŁODZIEJE OSZUŚCI

    Podczas rozmowy z konsultantem odnośnie naliczonej kary dowiedziałam się że w przypadku rezygnacji z usługi moim OBOWIĄZKIEM JEST PRZENIEŚĆ USŁUGĘ NA INNY ADRES LUB ZROBIĆ CESJĘ, WHAT??????!!!!! Takie słowa świadczą o tym że w takim wypadku nie mam prawa zrezygnować z usługi wgl, ŻART..

    Abstarchując od tego że naliczanie kary w przypadku wypowiedzenia umowy już jest nie dopuszczalne i nie działa to tak u innych dostawców.

    Dodatkowo kiedy składałam wypowiedzenie dowiedziałam się że od 2 lat mam naliczą opłatę za telefon stacjonarny którego nie posiadam i wynosi ona 10 zł miesięcznie, czyli naciągnięto mnie na 240 zł dodatkowo. ZŁODZIEJE , OSZUŚCI


    1 GWIAZDKA TO ZDECYDOWANIE ZA DUŻO!!!!!!
    NIE POLECAM
    OSZUŚCI, ZŁODZIEJE, NACIĄGACZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    FATALNY DOSTAWCA INTERNETU, OSZUST!!!!!!!!!!
    WadyFatalne, niedopuszczalne warunki zerwania umowy
    Naciąganie na usługi z których się nie korzysta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marian /2781015 / 2021-02-04 16:15
    Ocena: 2.75 / 5
    Mając już umowę na czas nieokreślony,dałem się wymanewrować konsultantowi.Teraz mam umowę dwuletnią i za taką samą usługę będę płacił 11 zł więcej.Mimo że ceny mają wysokie to jeszcze manipulują faktami.
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~camper / 2021-02-04 14:58
    Ocena: 3.75 / 5
    Korzystam z ich internetu (centrum Krakowa) - jestem zadowolony, szybko i bez problemów. Jeśli chodzi o obsługę klienta, rozmowę z konsultantem to ruletka - jedni konsultanci są ok, wszystko sprawnie można załatwić.. ale też można trafić na takich gdzie na początku powinieneś przeprosić, że w ogóle dzwonisz... a jak nie chcesz zgodzić się od razu na następną umowę, którą Ci próbują wcisnąć, a prosisz o informacjeszczegóły to od razu traktują Cię z buta i rozłączają..
    Zaletyszybki Internet, bez problemowe łącze
    Wadypoziom obsługi w call center to ruletka
    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2572
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2311
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2256
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 2007
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.69, ilość opinii: 1700
Play Online
Ocena: 1.85, ilość opinii: 1572
Play
Ocena: 1.46, ilość opinii: 1224
Orange
Ocena: 1.45, ilość opinii: 1150
Orange Neostrada
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1073
mBank
Ocena: 1.88, ilość opinii: 910
T-Mobile
Ocena: 1.56, ilość opinii: 842
Plus
Ocena: 1.53, ilość opinii: 829