Od kiedy połączyli się z Play totalne dno. Jak się dzwoni na infolinię przełączają od osoby do osoby. Moja mama chciała wziąść u nich internet i telewizję jako nowy klient. Instalacja na dwa razy i oczywiście za instalacje 2 razy trzeba zapłacić. Ja osobiście do nich juz nie wrócę,bo kontakt z nimi jest naprawdę slaby.nie potrafili przedstawić nawet żadnej konkretnej oferty. Pan który miał do mnie oddzwonić na drugi dzień nie zrobił tego. Nie powiem bo internet mają super I telewizję również, korzystałam z ich usług 12 lat i bylam zadowolona,natomiast teraz jeżeli chodzi o obsługę jednym słowem masakra.
z 300mb/s jest stale 7 caly dzien a ping 4razy wiekszy, nie dziala csgo i inne gry od valve czego nie da sie naprawic i jest to blad z strony upc, zajebisty internet
Zaletynie ma
Wadynie dzialaja gry + pogorszyl sie internet
MiejscowośćSzczecin
~jebator upc / 2023-08-29 21:18
Ocena: 1.25 / 5
z 300mb/s jest stale 7 caly dzien a ping 4razy wiekszy, nie dziala csgo i inne gry od valve czego nie da sie naprawic i jest to blad z strony upc, zajebisty internet
Zaletynie ma
Wadynie dzialaja gry + pogorszyl sie internet
MiejscowośćSzczecin
~Maciek / 2023-08-28 23:03
Ocena: 1.00 / 5
Żart jakiś, internet wiecznie nie działa albo się zacina...
~darecki / 2023-08-28 21:09
Ocena: 1.00 / 5
Od 2 tygodni nie można oglądać telewizji.na godz jest około 5 minut.kontakt to farsa.na początku automat potwierdzał awarie która miała być usunięta w ciągu 12 godzin. Teraz automat przekonuje że wina leży po stronie odbiorcy bo sygnał rwie albo nawet go niema.gdybym 3 miesiące nie przedłużył z nimi umowy to napewno już był zmienił dostawcę tv i internatu. Szczerze odradzam
ZaletyBrak
WadyTelewizja której niema.i internet który przerywa
MiejscowośćWrześnia
~Xgzywgzy / 2023-08-28 12:10
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa to jakiś żart kontaktowałem się 4 razy w ciągu dwóch tygodni i ciągle słyszałem że
,, kolega do Pana oddzwoni do max trzech dni,,
Niepoważne traktowanie potencjalnego klienta.
Cieszę się że wybrałem innego dostawcę internetu.
~Wkur...wiony / 2023-08-24 22:59
Ocena: 1.00 / 5
Gówno, złodzieje, oszuści i naciągacze. Wszystko tylko nie oni.
ZaletyJakie zalety? Powaliło?
WadyDługo by pisać o tych złodziejach
~Kasia / 2023-08-24 12:32
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta to jakiś żart - co chwilę awaria, umówiony serwisant po dwóch dniach oczekiwania wyszedł po 4 min, stwierdził że kable były źle podłączone (to jak działało przez 4 lata wcześniej?), nawet nie pozwolił przy nim sprawdzić czy działa tylko wybiegł. Do konsultanta nie można się dodzwonić - tylko automat, który każe restartować router. Po złożeniu skargo mieli dzwonić w celu umówienia dalszych działań - nikt się nie skontaktował.
Nie jestem w stanie wykonywać swojej pracy - praca zdalna. To jakiś żałosny żart.
~UPC od 20 lat... / 2023-08-23 22:55
Ocena: 1.50 / 5
Codziennie zrywa internet na 5-10 min nawet 20x dziennie. Nic nie pomaga obsługa klienta "super" technik umówony na naprawe najbliższy termin 2tyg oczekiwania... Niedługo będzie jak Na NFZ.
Jakies rozwiązanie na ten czas? No musi Pan restartować swój router...
Zajebista obsługa...
Zaletybrak
WadyWszystko od PLAY
MiejscowośćGdańsk
~Kamil / 2023-08-23 17:08
Ocena: 1.00 / 5
Mam za darmo w mowie z Play... Działa tak fatalnie że kupiłem światłowod u innego operatora... Za darmo tego nie brać. Zrywa, spowalnia, a klienta traktują jak wroga
MiejscowośćPłock
~o / 2023-08-23 09:32
Ocena: 1.00 / 5
Nagrywają rozmowy, a potem nie stosują się do ustaleń. To zwykli oszuści. Twierdzą, że nie archiwizują tych rozmów.
Wadydziałanie niezgodne z umową
~Przemek / 2023-08-22 20:09
Ocena: 1.00 / 5
Trudno inaczej ocenić usługę, która nie działa. Jedynie ktoś kto ustawia prognozowaną datę usunięcia usterki zasługuje na słowa uznania. Przyznaję że jestem pod wrażeniem konsekwencji z jaką codziennie podaje kolejny termin :). Bardzo, ale to bardzo nie polecam. Na próbę rozwiązania umowy, zostałem poinformowany o karze jaką mnie obciążą za zerwanie umowy. To że upc bierze pieniądze za obietnicę działania internetu, nie ma dla nich znaczenia, Jestem już tak zmęczony, że oddam sprawę radcy prawnemu.
WadyJak mam opisać wady czegoś co nie działa? Upc powinno zmienić nazwę na „wada”.
MiejscowośćSzczecin
~smartmart / 2023-08-22 19:34
Ocena: 2.25 / 5
Internet ok, ale obsługa klienta ma chyba zakaz odbierania telefonów w sprawie rezygnacji z usług... Na infolinii można wisieć w nieskończoność a rozwiązać umowy się nie da. Nie polecam.
WadyTrudności z rozwiązaniem umowy
MiejscowośćWarszawa
~Małgorzata / 2023-08-22 18:24
Ocena: 2.00 / 5
Od soboty zgłaszam awarie dekodera. Mimo że zgłaszałam awarie domofonu, tak się zdarza, pan technik jest ponad to. Nie zadzwoni ,bo po co. Klientem jestem 30 lat. Zawsze płacę i nie mam znizek jak mówi klienci.
ZaletyMało
WadyDrogo. Brak profesjonalnej obslugi
MiejscowośćWarszawa
~Jake / 2023-08-22 14:56
Ocena: 1.00 / 5
Pakiet 1 gigabit nie wyciaga nawet 1 Megabita. Ciągłe konsultacje z UPC nie pomagają.
ZaletyBrak
MiejscowośćKielce
~Gggg / 2023-08-21 22:27
Ocena: 1.75 / 5
Tragedia. Internet to nieporozumienie… wróć! Nie ma internetu… non stop rwie sygnał. Infolinia guzik pomoże… odradzam
ZaletyBrak
MiejscowośćGdańsk
~Nina / 2023-08-21 21:32
Ocena: 1.00 / 5
Kompletne badziewie się porobiło od kiedy play przejął upc.Internet wciaz rwie,nie mogę oglądać na TV np Amazon ,a konsultantka każe zrobić twardy reset modemu poprzez włożenie szpilki w otwor,dokładnie tak się wyraziła.. kon bu się uśmiał.Mam w umowie niby światłowodowy,ale od ponad roku modem musi być podłączony z TV kablem,sek w tym,że to kabel koncentryczny,więc ten cały światłowód to pic na wodę.Czekam tylko na koniec umowy....a na dodatek po połączeniu ta ich wirtualna asystentka mia mowi że rzekomo mam nie opłacony abonament,sek w tym,że zapłaciłam go już dawno,a najśmieszniejsze jest to,że już chyba od 3 mcy dostaje od nich na meila,że niby wszystko opłacone,ale termin zapłaty mija...I tu jest najlepsze 01.01.1970 r,tylko,że ja byłam wtedy dzieckiem..
Cha,cha,cha
Jestem bardzo zadowolony z usług UPC, które świadczyło mi przez blisko 5 lat na ternie Szczecina. Z prawdziwym żalem musiałem przejść do innego mniejszego operatora tylko dlatego, że w nowym miejscu zamieszkania nie miałem możliwości przeniesienia usługi. Absolutnie polecam wszystkim.
Zalety- Szybkość
- Stabilność
- Jakość obsługi
Wady- Nie wszędzie jeszcze są :(
MiejscowośćSzczecin
~Jan / 2023-08-20 21:30
Ocena: 1.50 / 5
UPS FIKCYJNA FIRMA .PRACUJE DLA PLEY23 -CENY ABONENTOW
BARDZO DROGE .Konsultanci
oklamują klientów
I ABONENTOW Falszują opłaty
ABONENTOW.?
MiejscowośćGdańsk
~Daga / 2023-08-20 19:37
Ocena: 2.00 / 5
Internetowo Jesteśmy w UPC chyba już od ponad 12 lat, samym UPC znacznie więcej. Może się mylę, ale przejęcie UPC przez Play sprawia wrażenie, że ten internet nie chodzi. Do tej pory chwaliłam sobie ich usługi, wszystko było tak jak miało być. Umowa obecnie całe szczęście jest już na czasie nieokreślonym, czekam na dobrą ofertę innego dostawcy i uciekam. W dobie dzisiejszych czasów, wstyd że kiedyś mniejszy wykupiony pakiet chodził lepiej niż ten niby większy i szybszy. Jest znacznie gorzej. NIE POLECAM. Przykro mi, że tak się podziało. Z Play nie miałam dobrych doświadczeń i omijam tą firmę szerokim łukiem. Jak usłyszałam o przejęciu to wiedziałam, że zaczną się problemy ... i ... nie myliłam się. Dziękuję za wspólne lata, czas na rozwód!
Zalety- obecnie brak
Wady- internet nie adekwatny do usługi od momentu połączenia firmy z Play