Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 2983 opinii

1.84 / 5

  • Niezawodność
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.65
  • Cena
    2.03
  • Parametry
    2.01
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysztof / 2023-02-06 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Od momentu jak Play został właścicielem to problemy z internetem są prawie codziennie. Chcesz pogadać wysłucha cię robot. Chcę rozwiązac umowę. ....... nstytucja
    ZaletyBez internetu żadne
    WadyTandeta nie kontrahent
    MiejscowośćKatowice
  • ~Przem / 2023-02-06 19:00
    Ocena: 4.00 / 5
    w dzisiejszych czasach upload na poziomie 20Mb/s (download 300Mb/s) i 30Mb/s upload przy 600Mb/s download.
    wygląda słabo, ale jest stabilnie przynajmniej u mnie.
    Graczem jestem od święta więc o pingu się nie wypowiem dla mnie wystarczający.
    Programów TV mam wrażenie że ubywa albo zmieniają się ich numery.
    Zalety-w ciągu 8 lat może 1 dzień awarii się nazbiera
    -obsługa ekspresowa
    Wady-niestety wysyłanie jest kiepskie
    -cena mogłaby być niższa
    MiejscowośćTychy
  • ~Michał / 2023-02-06 11:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet 940/40 na papierze w praktyce 400/30
    miesiąc do końca umowy 200/30, umówili wizytę technika później odwołali tłumacząc degradacją sieci, żart nie isp, lte z plusa lepiej działa niż upc. Odradzam zakup
    Zaletybrak
    Wadycodzienny brak Internetu bądź prędkości niższe niż na umowie
    MiejscowośćGdańsk
  • ~okokok / 2023-02-05 17:50
    Ocena: 1.25 / 5
    Gówno. Działa raz na pół roku. Do wyjebania za okno. Nie polecam.
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
    Miejscowośćkrosno
  • ~George Floyd / 2023-02-05 03:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Żart a nie provider. Pisze z mobilnego bo Mongoły z UPC nie potrafią zapewnić ciagnloscii usług
    ZaletyBrak
    WadyLiczne
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Klient / 2023-02-04 22:09
    Ocena: 1.25 / 5
    Dno totalne ,jak polski rząd !!! Nikt wam tyle nie da co oni są wstanie na obiecywać !!! Obsługa klienta poracha .Gdyby troszczyli się o wasze plony w przydomowym ogródku .... mielibyście kompostownik ale tylko na papierze !!!!
    ZaletyAbsoluty brak zalet
    WadyWyłączenie wady, w dzisiejszych czasach to prehistoryczne działanie w każdym aspekcie
    MiejscowośćGDYNIA
  • ~Andrzej / 2023-02-03 14:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie da się nawet dodzwonić do konsultanta tylko rozmowa jest z botem który nie pomaga w rozwiązaniu problemu
  • ~zez / 2023-02-03 14:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Od dwóch dni staram sie dodzwonić do punktu w Opolu , potwierdzając problem z telefonem stacjonarnym informując o tym w poczcie głosowej . Cami dniami telefon punktu jest niedostepny.
  • ~Marta / 2023-02-03 11:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Dział obsługi klienta to porażka. Telekonsultanci są totalnie niekompetentni. Każdy mówi co innego, zaprzeczają sobie nawzajem, nie dotrzymują słowa. Chyba nie są zupełnie szkoleni. Zapisujcie nazwiska osób, z którymi rozmawiacie i nie wierzcie, że zrobią to co obiecują zrobić. Zmarnowane 8 godzin przez dwa miesiące na konsultacje.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćKraków
  • ~Krzysztof / 2023-01-31 19:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Firma tragedia, nie polecam, kontakt tragedia łączom z kimś po czym czeka się 40min i nic,internet przerywa połączenie, przy pracy zdalnej to ogromny kłopot przerwanie na jedną sekundę wywala z VPN. Umowa była wypowiedziana i miał być internet do końca miesiąca a wyłączyli wcześniej,nie mogłem pracować z domu musiałem brać wolne.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćLegnica
  • ~Stały klient / 2023-01-31 16:49
    Ocena: 4.00 / 5
    Jakosc bardzo dobra, ale obsługa za bez mała prawie 30 lat płacenia i żadnej zaległości ,wiarygodność klienta...wszystko na nic... Żal aż muszę się tym podzielić.. nie ma dla mnie lepszych usług, muszę płacić więcej niż ktoś nowy, mało wiarygodny, może przestanie płacić, może zrobi dług.. poprostu polityka firmy dla dobrych sprawdzonych klientów jest żenująca...ale niestety takie czasy mamy...wszystko piękne na reklamie;(((( a możliwości kontaktu z kimś wyżej niż obsługa nie możliwa...trzeba pisać czyli tyle samo czasu co wypowiedzenie umowy i stanie się nowym klientem...
    ZaletyNiezawodnosc
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćGdańsk
  • ~pavel / 2023-01-28 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet.1 minuta działa, 10 minut nie działa. Nie polecam !!!
  • ~Gucio / 2023-01-28 18:14
    Ocena: 4.50 / 5
    A ja jestem zadowolony. Parametry trzyma, awarii nie ma. Problemem raczej jest stosunek do frajera czyli klienta. Telefony z atrakcyjną promocją polegającą na dopłaceniu kasy i podniesieniu prędkości to jakaś porażka. A kiedy chciałem dodatkową kartę ci do telewizora to zaproponowano mi wizytę i instalatora. Był szczyty pandemii a oni mi pchają faceta, który ma mi włożyć kartę do gniazdka w telewizorze ????. Oczywiście odpłatnie.
    ZaletyW zasadzie bezawaryjnie.
    WadyBrak promocji (prawdziwych) dla wieloletnich klientów.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Jar46 / 2023-01-27 18:48
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam.Wprowadzili na rynek Horizon który jest niedopracowany.Jestem klientem od kilkunastu lat ale juz moja cierpliwość się wyczerpuje.Co najmniej raz w tygodniu Horizon wymaga resetu ponieważ nie reaguje na pilota.Nie wiem kto jest odpowiedzialny,kogo zatrudniają do opisu filmów i programow.Opis jest inny niż emitowany film.W programie Zaproszenie w opisie jest,że będzie dotyczył Lublina,a program jest o Lubinie.Zdarza się,że zaprogramowane filmy do nagrywania nie nagrywają się i wyświetla się info że sie nie powiodło.Żenada
    Zaletydziala
    Wadycena i funkcjonowanie Horizonu
    MiejscowośćMińsk Mazowiecki
  • ~JD / 2023-01-27 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest kpina z ludzi. Zamawiałam w grudniu. Termin przekładany już kilka razy. Wczoraj na 30 stycznia a dziś 6 luty! Pani nie poda nr tel do osoby decyzyjnej bo RODO, hehe.(Przecież nie nalegałam na prywatny numer). Nie zamawiajcie!
  • ~Irena / 2023-01-27 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam problem z internetem, niestety automat blokował mi kontakt z konsultantem. 3 razy się łączyłam i wciąż bylam blokowana przez automat który sprawdzał mój problem i po dłuższej dyskusji na końcu mnie przełaczł do konsultanta i na tym kończył się kontakt. Przy kolejnym telefonie było zapytanie, czy dzwonie z tym samym problemem i na odpowiedź,,tak,, znów zaczynała się ta sama procedura i automat nie chciał mnie przełaczyc do konsultanta tylko tracilam czas na ponowne sprawdzenie od początku tego samego. Masakra!! Czy nie można tak ustawić automatu, że jeśli już dzwonie kolejny raz z tym samym problemem to nie można automatycznie przelanczac do konsultanta.Dlaczego na siłę jesteśmy zmuszani na ponowne dyskusje z automatem i tracimy tylko czas.
    WadyAutomat przy pierwszym kontakcie, powinien być inaczej ustawiony, powinno nam się pozwolić na kontakt z konsultantem
    MiejscowośćGdynia
  • ~Mojnick / 2023-01-27 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Panowie zainstalowali router w kotłowni z dala od części tzw domowej. Na moje obawy że nie będzie zasięgu stwierdzili że tak było że starymi routerami a teraz to są takie nowoczesne że hoho.
    Finalnie internet mi działa w kotłowni. Czyli muszę telewizor z salonu, drugi z sypialni przenieść do kotłowni żeby pooglądać netflixa. No i jeszcze drukarkę pasowałoby przenieść bo nic nie działa. Podumowujac mam najdroższy dostępny u nich pakiet, z którego nie mogę korzystać.
    Na infolinii (godzinę po montażu) stwierdzili że za zmianę umieszczenia routera muszę zapłacić a i tak nie wiadomo kiedy przyjadą
    ZaletyŁadny, biały router
    WadyBrak internetu za który place 89 zł miesięcznie
  • ~bfbfg / 2023-01-26 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Cóż mogę napsiać, awarie, nie można się dodzwonić do działu technicznego, jak już to robią z Ciebie debila, miesiącami się dopraszasz o to by by coś naprawili.

    I jeszcze próbują wciskać kolejne usługi, polecam uciekać, nawet jak nie ma światłowodu są jeszcze radiówki i na kartę sim.
    Zaletyczytaj niżej
    WadyJedna wada - brak zalet
  • ~Mirek / 2023-01-26 12:33
    Ocena: 3.00 / 5
    24 stycznia o godzinie 10:24 zadzwoniła do mnie pani z informacją o promocjach. Swoim tonem głosu i prowadzeniem rozmowy, dała mi do zrozumienia, że robi łaskę przekazując mi te informacje a ja powinienem być jej wdzięczny, że łaskawie do mnie zadzwoniła i zaszczyciła mnie swoją rozmową. Ponieważ coś robiłem, nastawiłem telefon na głośnomówiący i odłożyłem go nieco dalej. W domu grała muzyka i automatycznie zacząłem głośniej mówić.
    W pewnym momencie pani stwierdziła, że nie podoba się jej ton mojego głosu.
    Zaznaczam, że odzywałem się w sposób kulturalny, grzeczny i nie wulgarny. Zaczęła mi przerywać, nie pozwoliła dokończyć mi swojej wypowiedzi i odniosłem wrażenie, że łaskawa pani jest obrażona.
    Nie wiem co powiedziała w dalszej części rozmowy, ponieważ mówiła cały czas razem ze mną. W pewnym momencie zakończyła rozmowę, rozłączając się.
    Dała odczuć swoje niezadowolenie, jak i to, że pani ma muchy w nosie i nieasertywne nastawienie do powierzonych jej zadań, a ja powinienem jej przytakiwać i być wdzięczny za to, że zadzwoniła do mnie i chce ze mną łaskawie rozmawiać, a ja w swej arogancji mówię do pani podniesionym głosem, może, ale na pewno grzecznie.
    „Księżna pani” się obraża, kończy rozmowę, czuje się niedoceniona, nie dowartościowana a może i to, że nie powinna dzisiaj przychodzić do pracy, bo we wtorek jej się żle pracuje i może powinna być w domu, bo ją głowa boli albo ma zły humor.
    Myślę, że tacy ludzie przewartościowani swoim ego, nie powinni rozmawiać z klientami, psują tym wizerunek firmy.

    W trudnych warunkach pandemii i w ogóle finansów klientów, konsultanci powinni stwarzać pozytywny obraz firmy którą reprezentują. A w tym wypadku jest to absolutnie nieżyczliwa twarz którą ja jako klient widzę, a którą reprezentuje pani konsultantka.
    Bardzo przepraszam, że naruszyłem spokój osobisty owej pani i może zachwiałem jej pewność siebie dzisiejszego dnia, a może ta pani powinna zmienić pracę.
    Z poważaniem
    Mirek Wojciechowski.
    A najbardziej to jest mi przykro, że nie dowiedziałem się, jaką to bardzo ciekawą propozycję o promocji ma pani dla mnie. Już się dowiedziałem. Propozycja dotyczyła zwiększenia abonamentu około 30 zł i nieco zwiększenia prędkości. Czyli chodziło o kasę wyciągniętą od klienta.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Nala / 2023-01-25 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najorsza firma. Pokuszę się o napisanie, że są złodziejami. Po rozwiązaniu umowy naliczyli mi pakiety startowe i pakiet start na telefon gdzie nie korzystałam nigdy u nich z usługi na telefon. co kilka miesiecy doliczaja sobie pakiety.
    Zaletybrak
    WadyKażda moznliwa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.65, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.05, ilość opinii: 3026
UPC Internet
Ocena: 1.84, ilość opinii: 2983
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2501
Play Online
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1948
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1823
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3073
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2995
Plus
Ocena: 1.42, ilość opinii: 2075
T-Mobile
Ocena: 1.55, ilość opinii: 1841
mBank
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1536
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1153