Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3437 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kasica / 2023-12-10 00:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Randomowe wyłączenia internetu, które utrudniają pracę zdalną.
  • ~Kasica / 2023-12-10 00:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenujący poziom usług. Przy pracy zdalnej niestety robotę ratuje internet z telefonu. Ale oczywiście wg dostawcy wszystko jest super...
  • ~Ela / 2023-12-09 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra czekam aż kaczy mi się termin końca umowy i odchodzę od nich od ksd przeszli do play to masakra brak kanauw 2 godziny prubuje się do dzwonić do ifolini i nic masakra nie polecam z całego serca chyba że ktoś ma nerwy ze stali i czas by cokolwiek tam załatwić
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Marcin / 2023-12-08 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. 5 lat jestem użytkownikiem.internet cały czas zacina, TV też. Za mała przepustowość Lini tak mówią po cichu technicy. Cena prawie 300 zł. Nigdy więcej.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Chruki / 2023-12-08 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Przed połączeniem z PLAY było średnio. Teraz to tragedia. Kiedy pracuje zdalnie, to w zasadzie nie pracuje. Co chwilę rwie, awarie przynajmniej raz w tygodniu. Nawet po pracy obejrzenie filmu w Ultra HD to tragedia (na każdej platformie streamingowej). Zamykajcie interes bo "nie potraficie w internety".
    1/10

    Ach... I od kiedy są połączeni z Play to od czasu do czasu zmniejszają ilość dobrych programów w pakietach telewizyjnych. I mówię tu o dobrych kanałach, a nie jakieś bzdurne radio kanały, czy inne estońskie telewizję, które nie interesują Polaków...
    ZaletyBrak aktualnie
    WadyTa firma to jedna wielka wada...
  • ~Anastasia / 2023-12-07 13:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Moja znajoma miała problem z telewizją a raczej było brak jakichkolwiek programów...zadzwoniłam po specjalny numer i było mi dane rozmawiać z Wirtualną konsultantka . Śmiech na sali .a raczej ciężko rozmawiać z nie człowiekiem ...po paru dobrych minutach udało mi się skonsultować z realna obsługa klienta ,,pomoc techniczna ,,odezwał się pan w niezbyt dobrym humorze, wytłumaczyłam mu w czym problem i krok po kroku tłumaczył mi co mam zrobić ,, trwało to jakiś czas , zabawa na zasadzie włącz i wyłącz kabelek . Gościu był irytujący , wkurzający i niezbyt miły ...taki młody cham. Na koniec rozmowy podziękowałam oczywiście za pomoc , on chciał bym wyraziła zgodę na jakieś promocje w telewizji , internecie itp - stanowczo odmówiłam bo on sam nie wiedział o jakie promocje chodziło a kit chciał mi wcisnąć ot tak by sobie kieszeń nabić za kolejnego ,, jelenia ,, który się zgodzi na coś o czym nie ma pojęcia .
    ZaletyNa razie działa wszystko jak powinno
    WadyPoczątkowa rozmowa z robotem ,
    Konsultanci niezbyt mili uprzejmi ,
    Częste usterki w sieci telewizyjnej...
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Dominik Rumin / 2023-12-06 22:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Gdy się dołącza na grę, internet wywala i nie można grać, ponieważ to zużywa więcej internetu. Ten internet jest tragiczny do grania w gry komputerowe.
    ZaletyWmiare szybki (czasem)
    WadyWszystko oprócz Nie najszybszy internet.
    MiejscowośćAleja Pokoju Częstochowa
  • ~IzaS. / 2023-12-06 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    właśnie im wymówiliśmy umowę, 2 tygodnie bez internetu, technik drugi raz już nagle nie przyjechał i zamknął zlecenie, pomimo całodniowego oczekiwania, infolinia ma nas w d..., ta firma ewidentnie tonie, uciekać jak najszybciej; ale opczywiście faktury wystawiają, jakżeby nie, rozważam czy to już aby nie podpada pod próbę wyłudzenia nianależnych środków
    Zaletyteraz już żadne
    Wadynie działa usługa - a dział obsługi klienta ma to gdzieś; PR jak z buszu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jarek / 2023-12-06 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zbyt skomplikowany dostęp do konta internetowego , nie można się zalogować, dodzwonić się nie można
  • ~INTERNETOWASRAKA / 2023-12-06 18:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Czas na zmiany! po przejsciu z UPC na PLAY, wczesniej juz nie bylo kolorowo teraz jest tragicznie. Rwanie polaczenia to standard w jakiej jest oferowana nam usluga od PLAY, dodatkowo nie jestem wylacznie posiadaczem internetu, a zarowno dekodera od UPC, co dwa trzy tygodnie, przestaje dzialac, nie istnieje w tym urzadzeniu cos takiego jak automatyczna aktualizacja oprogramowania, sam z konsultantem krok po kroku trzeba bedzie przeprowadzac taka operacje, az nauczysz sie wszyskiego, do momentu az twoja wiedza nie bedzie wystarczajaca i trzeba bedzie uczyc sie nowej podstawy nauczania do softwareu zajebanego dekodera UPC, rozmowy przez kamere podczas pracy zdalnej, wygladaja jak polaczenie radiowo telewizyjne z lat 50 ubieglego wieku, relacji nowosybirsk- nowy york. Oby standard polaczenia nadal stal na takim poziomie to ten twor w koncu zniknie z rynku.
    Zaletyopcja ustawienia hasla na dekoderze (innowacja jak na UPC)
    WadyWszystko poza opcja ustawienia hasla na dekoderze
    MiejscowośćWrocław
  • ~Magdalena / 2023-12-06 16:08
    Ocena: 2.25 / 5
    Moja ocena to 0, mój problem nie został rozwiązany. Jestem stałym klientem od lat zwiazanym zarówno z Play jak i UPC i nie ukrywam że chciałabym być traktowana jak stały klient który na czas dokonuje opłat za usługi i mieć do nich stały dostęp. Bardzo jestem zawiedziona tym ile muszę czekać na usunięcie usterki. Internet nie działa mi od soboty zgłosiłam to w niedzielę ( dodam że wezeanie serwisu jest naprawdę dla cierpliwych ludzi) z zaproponowanych mi wizyt nadogodniejszy był wtorek między 15 a 18 i wtedy zjawił się serwisant, dokonał on jakiś pomiarów sprawdził coś na klatce schodowej i stwierdził że już jest wszystko naprawione, na moje pytanie co było powodem braku internetu niestety nie doczekałam się odpowiedzi. Niestety 15 minut po wyjściu serwisanta problem z internetem powrócił i procedura ta sama wydzawnianie na infolinię umawianie kolejnej wizyty (niestety dopiero na czwartek) gdzie moim zdaniem serwisant powinien być zawrócony i przyjechać jeszcze tego samego dnia. Koniec końców 6 dni będę bez dostępu do internetu który jest mi potrzebny ponieważ prowadzę firmę i wiele rzeczy wykonuje z domu. Jestem bardzo niezadowolona i rozważam zmianę usługodawcy. Na koniec taka mała uwaga przydałoby się żeby serwisant zakładał ochraniacze na buty zwłaszcza w taką pogodę.
    MiejscowośćMińsk Mazowiecki
  • ~Piko / 2023-12-05 23:59
    Ocena: 2.50 / 5
    UPC już nie ma. Teraz jest Play i nowa dziwna rzeczywistość.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~grzula / 2023-12-05 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma słów na niekompetencję pracowników obsługi klienta. Sprawy nie można załatwić za 1 razem, a każdy z odbierających co innego mówi, udziela innej informacji w tej samej sprawie. Dodatkowo w trakcie rozmowy konsultant wycisza się niby coś sprawdza w komputerze i poprostu raz w 8 minucie, następny w 9 się rozłącza. Kolejny, do którego się dodzwoniłam był chamski stwierdził, że koleżanki nie ma w pracy i się rozłączył. Szkoda słów, a rozmowy z nimi to strata czasu.

    MiejscowośćChełm
  • ~Anna / 2023-12-03 14:02
    Ocena: 1.25 / 5
    Po wielu latach czas chyba zakończyć przygodę z UPC, praca zdalna do niczego, wciąż rwie internet, spotkania online tragedia, praca z interenetem trwa w nieskończoność.... jakaś masakra.
    Zaletyzero
    Wadyostatnio wszystko
    MiejscowośćLublin
  • ~Zdzisiek / 2023-12-02 20:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Awarię w Lublinie naprawiają 2 dni, problemem jest brak możliwości logowania przez dekodery Horizon.Łżą jak natchnieni , wstyd że taki monopolistą nie jest przygotowany na taką wielce skądinąd prawdopodobna możliwość.. a użytkownicy bez dostępu do tv i internetu nadal pozostają..
    ZaletyBrak
    WadyIstnienie
    MiejscowośćLublin
  • ~Stan31 / 2023-12-02 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Od czasu przejęcia przez PLAY,"znikają " kolejne kanały za które płacimy,za usługi technika pobierane są opłaty!!
    ZaletyNie ma!
    WadyOpłaty za usługi technika(pikselizacja obrazu),znikają kanały z których do tej pory można było korzystać.
    MiejscowośćTychy
  • ~Monika / 2023-12-02 12:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Notorycznie zawiesza się dekoder a obsługa klienta właściwie nie istnieje. Odzywa się bot który w kółko powtarza żeby wyłączyć dekoder. Jakość świadczenia usług jest koszmarna.
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt
    MiejscowośćWarszawa
  • ~John / 2023-12-01 21:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat w działaniu Internetu dramat jeżeli chodzi o techników dramat jeżeli chodzi obsługę klienta
    ZaletyBrak
    WadyWszystko jest jedną wielką wadą
    MiejscowośćWarszawa
  • ~John / 2023-12-01 21:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat w działaniu Internetu dramat jeżeli chodzi o techników dramat jeżeli chodzi obsługę klienta
    ZaletyBrak
    WadyWszystko jest jedną wielką wadą
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Czas na zmiany / 2023-12-01 17:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Końcówka umowy tu mówia żeby czekać tu mówia żeby iść do salonu tam mówią żeby czekać. I tak liczą aż człowiek wpadnie w przejście na przedłużenie umowy na czas nieokreślony z podwyższoną ceną o 70 zł. Miła pani akurat mi się trafiła i zrozumiała że nie chce przedłużać oczywiście później wydzwanianie codziennie czy może jednak chciałbym przedłużyć. Na koniec umowy internet nagle przyspieszył. Zdarzyło mi się wiele razy że były przerwy w dostawie 10-20 min w nocy lub po 5-10 min w dzień. Cena nienajgorzej jeśli liczyć promocje bez niej tragedia. Z umowy radzę rezygnować telefonicznie. Do Play nie idźcie bo z kwitem was odeślą.
    A i wisienka na torcie internet 600mb światłowód ale nie do końca. Metoda fttb czyli miedź do mieszkania (no to niezły światłowód) okej błąd w systemie pokazało mi że nie ma możliwości podłączenia takiego internetu jak sprawdzałem za drugim razem. Ale się przeprowadziłem i na klatce jest światłowód i co? No i znów mi miedź poprowadził. Dlatego też umowa się kończyła i powiedziałem dziękuję bardzo.
    MiejscowośćBydgoszcz
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.62, ilość opinii: 4165
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3437
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3168
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2529
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2188
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2016
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4006
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3705
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2720
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2387
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1881
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1177