Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 2007 opinii

1.95 / 5

  • Niezawodność
    1.84
  • Obsługa klienta
    1.73
  • Cena
    2.11
  • Parametry
    2.14
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Viki / 2021-01-07 18:26
    Ocena: 2.25 / 5
    Szybko działają tylko w momencie, kiedy chcą ci zaoferować nowy produkt. Spróbuj się do nich dodzwonić - niemożliwe. Usiłowałam częściowo rozwiązać umowę to tak lawirują i wyliczają termin, że jest to możliwe po 1,5 miesiącu. Czekam na końcowy termin umowy.
    Zaletybrak
    Wadybez liku
    MiejscowośćSzczecin
  • ~BerdAtrt / 2021-01-06 22:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Pierwszy raz spotkaliśmy się z taką bezczelnością ze strony montera. Nie dość, że nie przyjechał w określonych godzinach, tylko spóźnił się ponad godzinę, to w momencie, gdy miał poczekać 2 min żeby ochroniarz mógł otrzymać odpowiednie klucze, stwierdził, że nie ma czasu i odjechał (wcześniej zdążył na krzyczeć na ochroniarza). Przez tą osobę nie mieliśmy możliwości swobodnej pracy (praca zdalna) i byliśmy zmuszeni korzystać z innego źródła internetu, który nie był w stanie sprostać zadaniu.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Szczebrzeszczyniak / 2021-01-02 20:42
    Ocena: 4.50 / 5
    Mam internet z UPC od ponad roku. Połączenie trzyma parametry. W ciągu roku zderzyły się 3-4 przerwy. Na ogół trwały jeden dzień. Jedna trwała około tygodnia. Za okres kiedy sieć nie działała zwrócili pieniądze. Żeby uzyskać zwrot opłat trzeba zgłosić do nich usterkę, chociaż sami wiedzą że sieć w danym rejonie nie chodzi. Połączenie się z konsultantem UPC czy przez telefon, czy przez czat, wymaga dużo cierpliwości. Można czekać nawet do dwóch godzin na połączenie, i to nazwałbym największą ich wadą.
    Zalety99% czasu działa i wtedy wszystko jest ok.
    WadyDługi czas czekania na połączenie z konsultantem kiedy chce się coś zgłosić.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Damian / 2020-12-31 00:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nie uprzedza swoich klientów o przerwach w dostępie do internetu. Trzeba dzwonić do nich na infolinię by się czegokolwiek dowiedzieć. Reklamację przyjęli dopiero po 2 tygodniach od jej złożenia. Jest teraz cały czas problem z internetem, który kilka dni temu miał być już rozwiązany. Nie polecam nikomu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Grzegorz / 2020-12-29 18:45
    Ocena: 1.50 / 5
    nie warto być użytkownikiem upc ponieważ praktycznie codziennie są usterki za to co ja płacę miałbym o wiele lepszą ofertę w innych sieciach
    MiejscowośćKatowice
  • ~martyna / 2020-12-28 22:35
    Ocena: 4.75 / 5
    bardzo dobra sieć. Internet szybki. Jedynie co to trochę spora cena ale jak za taką jakość nie jest źle.
    Zaletyszybkosc,jakosc,raczej brak awarii
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Weronika / 2020-12-28 11:36
    Ocena: 1.25 / 5
    Na obecną chwilę UPC to jakaś kpina. Nie dość że pani sprzedająca okłamała mnie w związku ceną instalacji to na dodatek termin instalacji światłowodu był przekładany. Gdy doszło do instalacji nie została ona wykonana ze względu na wadliwy modem/router ewentualnie problem ze sterownikami. Instalacja była przeprowadzona 21 grudnia bez rezultatu. Inżynierowie od tego czasu nie odzywali się w celu umówienia kolejnej wizyty. Routera jak i karty SIM nie posiadam gdyż wzięli że sobą w celu zdania ich. Na mojej stronie UPC dane karty jak i modemu są wpisane mimo tego iż nie jestem ich posiadaczem ( mówię tu o numerach seryjnych). Dzień po nieudanej instalacji dostała maila do z mogę teraz cieszyć się z internetu. Którego nie posiadam . Ze względu na to iż umowę z poprzednim dostawca zerwałam nim mam ją tylko do końca grudnia - jeżeli nic się nie zmieni w tym temacie zostanę bez neta. Kontakt przez czat niemożliwy a przez telefon bardzo długi czas oczekiwania.
    ZaletyBrak jak narazie
    WadySame wady
    MiejscowośćMałyszyn dolny
  • ~Katarzyna / 2020-12-25 19:58
    Ocena: 2.75 / 5
    Dramat!!! Działa wolno.Trzeba wspomagać się innymi routerami. Nową Grę loguje już 5 godzin
    MiejscowośćKraków
  • ~Bob bob / 2020-12-25 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupujcie tego bo to po prostu oszustwo bo nie działa w innych pomieszczeniach.i
    ZaletyZalet żadnych nie ma
    WadySłaby internet nie działa w innych pomieszczeniach bardzo długo się niektóre rzeczy pobierają.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~tak / 2020-12-23 08:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Jak wiele innych osób doświadczam ciągłych problemów. W moim przypadku z Giga Connect Box. Dziesiątki reklamacji, trzy wymiany modemu i nadal nie działa jak powinno.
    Wszystko trwa strasznie wolno. Konsultanci są mało kompetentni. Trzeba prostować podstawowe sprawy, gdyż nie rozumieją działania modemu. Mylą adresy IP itp.
    Nie widać żadnego specjalnego zaangażowania w rozwiązanie problemów.
    WadyFatalne modemy - także Giga Connect Box, gdzie soft jest mocno niedopracowany. Jak jedno naprawią, to inne popsują.
    Słaby upload.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Dorota / 2020-12-23 00:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz pierwszy spotykam się z sytuacją że nowy klientów tak się olewa. Po trzech próbach wyczekiwania na montera, dziś się poddaje i rezygnuje. Jeśli tak zaczynają współprace to strach pomyśleć co będzie dalej.
    MiejscowośćWarszawa, pow. Warszawa
  • ~Mat i Daw / 2020-12-22 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Przyszedł gościu z UPC bo router sam się wyłączał a coś popsuł i jest jeszcze gorzej.
    MiejscowośćPabianice
  • ~PWA / 2020-12-22 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Cokolwiek tylko nie upc. Beznadziejna obsługa techniczna, router wymieniany już chyba 10 razy, nadal zrywa połączenie wi-fi, jedyny sposób przywrócenia połączenia to restart routera. Problem jest powszechny – wystarczy sprawdzić na google. upc oczywiście o niczym nie wie, nikt nic nie zgłaszał, wszystko jest ok i tym podobne brednie. Infolinia – totalne dno. Jedyne co można usłyszeć to: “przykro mi, nic nie poradzę. czy w czymś jeszcze (nie)pomóc? co? nadal chce pan abym rozwiązała problem z którym pan dzwoni? dziwne… prosze złożyć reklamację”.
    Zaletybrak
    Wadycałokształt
    MiejscowośćLublin
  • ~teninternetjestslaby / 2020-12-21 11:05
    Ocena: 1.25 / 5
    bardzo slaby internet, niepolecam. Niedajcie sie nabrac
    ZaletyBrak
    Wadydoslownie co chwile przerywa internet, chcesz sobie pograc w csa: wywala cie, chcesz zagrac z kolega w gre multi: wywala cie.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~gosc / 2020-12-21 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat predkosc grawarntowana za ktora place 150 mb / s swiatolowod max 300 mb / s

    Predkosc relna osiagana w porywach do 20 mb / s ( światłowód ) dramat nikomu nie polecam kto ceni sobie swoje poniadze i nerwy
  • ~Upc / 2020-12-20 13:53
    Ocena: 3.75 / 5
    Zmieniłem prędkość Internetu z 300 na 500 mb/s. Zmiana parametrów wymagala wizyty techników którzy przynieśli osobny router żeby obsłużyć wyższą prędkość przesyłu bo dekoder horizon nie da już rady. Miało być lepiej bo osobny router i bedzie lepszy zasięg wifi. Od chwili uruchomienia nowego routera jest masakra. Niestabilna łącze, co chwila zrywa połączenie z Internetem, straty pakietów. Obejrzenie filmu na netflix lub hbo nie jest możliwe bo co kilka minut rozłącza Internet. Internet po wifi praktycznie nie działa wcale, kilka razy dziennie reset routera, brak Internetu lub blokuje większość stron internetowych. Żałuję zmiany prędkości Internetu.
    Zalety Ładnie wygląda prędkość na pomiarze szybkości (jak działa)
    WadyZrywanie połączenia. Brak Internetu po wifi. Działa tylko na kablu
    MiejscowośćRadom
  • ~Krzysztof / 2020-12-19 19:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Średnio raz w.miesiscu przerwa internetu na pół dnia. Obsługa klienta odpowiada po kilku godzinach.
    WadyAwaryjnie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Piotr / 2020-12-18 12:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Kretyni. Monter nie przyjeżdża mimo, że dostaję smsy, że będzie. Zgody spoldzielni nie potrafią przeczytać. Idioci tam pracują. Mam nadzieję że ta firma upadnie. Router wadliwy, połączenie traci. Firm aumywa się od odpowiedzialnosci
  • ~Dorota / 2020-12-17 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Chamstwo i niekompetencja konsultantów. Kasowanie reklamacji. Zmiana danych dostępowych do panelu Moje UPC na dane obcej osoby czyli przekazanie w obce ręce dostępu do tego panelu więc i możliwości zmiany zakresu umowy. Brak merytorycznych odpowiedzi na reklamacje. Dno.
    ZaletyBrak.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~RPM / 2020-12-15 19:26
    Ocena: 5.00 / 5
    500 Mb/s chodzi w spped test 498 na WiFi w 5Ghz.
    Tv z bez zarzutów Replay tv fajna opcja na przewijanie reklam.
    Zamówiłem u przedstawiciela , miły i uprzejmy, nie jak na infolinii.
    Na razie nie zawodzi od 4 miesięcy.
    ZaletyStabilny i szybki
    Wadybrak
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2572
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2311
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2256
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 2007
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.69, ilość opinii: 1700
Play Online
Ocena: 1.85, ilość opinii: 1572
Play
Ocena: 1.46, ilość opinii: 1224
Orange
Ocena: 1.45, ilość opinii: 1150
Orange Neostrada
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1073
mBank
Ocena: 1.88, ilość opinii: 910
T-Mobile
Ocena: 1.56, ilość opinii: 842
Plus
Ocena: 1.53, ilość opinii: 829