Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 4114 opinii

1.41 / 5

  • Oferta
    1.51
  • Obsługa klienta
    1.39
  • Cena/Jakość
    1.32
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 206
  • ~Ana / 2025-12-05 07:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Po dłuższej przerwie powróciłam do Orange światłowód myśląc, że zmieniła się nieuczciwa polityka firma względem klienta. Niestety nie, dla swojego bezpieczeństwa wykupiłam światłowód bezterminowo, zawierając umowę podczas trwania promocji bez kosztów aktywacji. Orane jednak koszt aktywacji naliczył w wysokości 100zł. Po rozpatrzeniu mojej reklamacji, przyjęli ją , jednakże kwota do zapłaty pozostała. Jej skorygowanie nastąpi dopiero w następnym miesiącu. Nieuczciwe praktyki cały czas obowiązują. Każdą fakturę trzeba dobrze przeanalizować, gdyż firma nalicza jakieś, pomyłkowe oczywiście, dodatkowe koszty.
    Zaletynie widzę
    Wadynieuczciwe praktyki stosowane wobec klientów jak dodatkowe opłaty do liczone do faktury
  • ~JS / 2025-12-04 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletny brak kompetencji - przenoszenie usługi na inną lokalizację - zmiana ze światłowodu na internet mobilny. Kilkukrotnie zostałam wprowadzona w błąd, zarówno na infolinii jak i w salonach jak i na chacie w aplikacji - każdy mówi co innego, samo przeniesienie usługi to 3 wizyty w salonie (każdorazowo bezskutecznie tłumaczenie rzekomą awarią systemu), w końcu udało się na infolinii (Pani w innym salonie powiedziała że tak będzie najszybciej), ale nikt mi nie powiedział jakie usługi przenosi co się dzieje, dostawałam po kilkadziesiąt SMS, kolejne wizyty w salonie żeby dowiedzieć się co te SMS oznaczają, co się dzieje i kiedy usługa będzie działać. Po wszystkim okazało się że niekompetentne osoby namieszały w ofercie, nie przekazały odpowiednio informacji (otrzymałam informację że na TV bez problemu będzie działało TV podczas gry tak nie było). Na końcu ponowne wprowadzanie w błąd w kolejnym salonie i mówienie czego innego niż na infolinii (nawet w tym salonie pani siedząca obok miała inną wiedzę niż pan nas obsługujący). Przy przenoszeniu usługi odpowiednio wcześniej upewniałam się że nie będzie problemu z dzialalnością TV na telewizorze, zostało to kilkukrotnie potwierdzone - łącznie w momencie podpisywania oferty. Potem okazało sie że jest problem - 3 różne osoby na chacie miały 3 różne wersje. Po podpisaniu umowy okazało się że będzie działać tylko na TV z android, później że jednak nie będzie wcale, później mi doradzono żeby kupić jakikolwiek stick - przejściówkę z androidem, okazało się po kupnie że nie działa... Na infolinii inna osoba przyznała że są zgłaszane z tym problemy... Potem powiedzieli żeby kupić jakiś konkretny stick z salonu orange (300PLN). W salonie dowiedziałam się (jakaś 15 wizyta w salonie Orange) że jednak żeby działało na TV muszę dokupić kolejną usługę (40zł/msc), bo to co mam obecnie w pakiecie działa tylko na aplikacji w tel (Orange TV Go) - MIMO ŻE ZA KAŻDYM RAZEM MÓWIŁAM ŻE CHCE MIEĆ TV NA TELEWIZORZE!! Jeszcze przy kupowaniu sticka w salonie pan nam doradził żeby kupić online bo jakby TV nie działało to bedzie można oddać a jak kupimy u niego to nie ma zwrotów, kupiłam z opcją odbioru (normalnie pokaząło się info że będzie można oddać) do 14 dni. Po zapłaceniu online i w momecie odbioru towaru pani obok mówi że jak sie odbiera osobiście to jednak nie ma możliwości zwrotu PORAŻKA CAŁY ORANGE - W OSTTANICH 3 TYG TRAWIŁAM NA 10 RÓŻNYCH OSÓB, KAŻDA Z NICH TO DNO TOTALNE, BRAK WIEDZY BRAK PROFESJONALIZMU, BRAK UMIEJETNOŚCI USTALENIA OFERTY, BRAK POMOCY KLIENTOWI NIE POLECAM - BYŁAM W ORANGE 15 LAT, OSTATNIE LATA ZASIĘG TO KOSZMAR, NA PEWNO TO MOJA OSTATNIA USŁUGA/UMOWA Z TĄ FIRMĄ PORAŻKA!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyŻADNYCH
    WadyWYMIENIONE POWYŻEJ - MNÓSTWO WAD, TYLKO WADY
  • ~Karol / 2025-12-04 09:26
    Ocena: 1.00 / 5
    TV nie działa 3 dzień!
    Nic z tym nie mogą zrobić.
    Jedynie wysłać technika za 129zl
  • ~Daro / 2025-12-03 12:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Instalowany internet światłowodowy, usluga źle eykonana przez instalatora, zadnej reakcji ze strony Orange, zlozona oferta telefonicznie do przyjęcia z czasem okazije die ze co miesiac wyzsza po 3 miesiacach siega prawie 200 procent trzymac się z daleka od ORANGE
  • ~John / 2025-12-02 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatal. Za 2 mies kończy mi się umowa i nigdy więcej!!!!. Wymyślili sobie że musisz korzystać z aplikacji i wtedy bombardowanie reklamami
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady
  • ~milan / 2025-12-02 11:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Kanalie, przestępcy, niech kary zapłacą za przestępstwa wszelkiego rodzaju nałożone przez UOKiK. BO co, BO przestępcze sądy ich wspierają. ZLIKWIDOWAC TO ŚWIŃSTWO. I tymi sms-ami niech nie nękają, bo zagrożenia i tragedie stwarzają. Dziękuję.
    ZaletyBrak
    WadyMożna wyliczać bez końca.
  • ~Przedsiębiorca / 2025-12-01 12:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Orange żeruje na przedsiębiorcach – infolinia 510 100 100 kosztuje 1,50 zł.
  • ~Barney / 2025-11-30 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mam dobrej opinii o sieci Orange posiadam w Orange numer na abonament i na kartę numer na abonament nie działa prawidłowo bo telefon na okrągło ma brak sieci a numer na kartę ma spowolniony internet wszystko działa do bani dlatego wkrótce zmienię sieć Nie polecam Orange nikomu
    ZaletyBrak
    WadyJak najbardziej
  • ~Barney / 2025-11-30 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej sieci nikomu ponieważ na okrągło problem ze zasięgiem a ponadto w ofercie Orange na kartę nastąpiło spowolnienie internetu
  • ~Aga / 2025-11-29 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciąg dalszy....Niestety nikt nie dojechał do 10.00. zadzwoniłam do Pani konsultantki.....ta sama śpiewka z tym, że bardzo się zdziwiła, że światłowód dalej nie naprawiony ...czyżbym go miała naprawić sama?
    W każdym bądź razie dowiedziałam się to samo, czego dowiadywałam się przez cały tydzień. Nikt nic nie wie, kontaktu do kogoś kto coś wie nie ma. ......dowiedziałam się za to innej rzeczy. Powiedziałam jej, że nie szanują klienta, że niech ta naprawa dłużej trwa jak jest nawał, ale niech nie informują, że przyjadą, a potem nikogo nie ma, bo ja na darmo siedzę w domu, a każdy ma jakieś sprawy o obowiązki.... To mi powiedziała, że przecież to nie ona ok szala mi siedzieć w domu.
    Profesjonalizm w każdym calu, poza miłym głosem, pustka
    ZaletyBrak
    WadyKompletna pogardą dla klienta
  • ~Aga / 2025-11-29 08:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciąg dalszy ....... W czwartek otrzymałam informacje przez wirtualną sekretarke, że usterka zostanie usunięta do 29 listopada do godz 10,00 czyli do dziś...... Wczoraj dzwoniłam do Biura Obsługa Pani konsultantka to potwierdziła, siedzę w domu kolejne dni, ale niestety chyba na darmo, bo patrzę w historię mojego zgłoszenia i czytam, że moje zgłoszenie oczekuje na przydzielenie technika .... . Wczoraj jak Pani konsultantce to powiedziałam, że jestem wprowadzana w błąd, bo nie jest przydzielony jeszcze nawet technik, powiedziała, że ona nic nie wie. Na prośbę, aby mi dała telefon do kogoś co ktoś wie, powiedziała że nie może. Jak przyjedzie technik do 10.00 to poinformuję i dam same 5

    ZaletyBrak
    WadyLekceważenie klienta. Wprowadzanie w blad klienta Konsultantki są tylko i wyłącznie do uśmiechania się, kompletny brak wiedzy. Nie ma gdzie się zwrócić o pomoc.
  • ~Aga / 2025-11-28 08:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Przeszłam do Orange po śmierci męża i to był wielki błąd. Przy podpisaniu umowy dostałam promocje za to że podpisuje umowę i zaproponowano mi darmowy aparat telefon, który podobno należał się tym, którzy podpisują pierwsza umowę z Orange...i za który przy faktorze pobierają raty. Na moją uwagę w salonie, otrzymałam informacje, że przecież dostałam promocje przy podpisywaniu umowy, więc to tak jak bym za aparat nie płaciła????. Internet światłowodowy, ale bardzo kiepski, zgłaszałam ....więc zaproponowano mi odpłatny wzmacniacz, który nic nie daje.
    Rozmowy? Muszę chodzić po domu, lub wychodzić na zewnątrz, aby złapać zasięg, a nie mieszkam na odludziu
    Teraz został przerwany światłowód i zgłoszenie tego to prawdziwa porażka, 23 listopada zauważyłam że nie mam TV, po południu idąc drogą zauważyłam, że jedna część kabla po mojej stronie wisi na drzewach, a druga część kabla leży po drugiej stronie ulicy w fosie. Zgłosiłam ten fakt na infolinię, konsultantka powiedziała mi, że problem zostanie usunięty w ciągu 48 godzin. Na drugi dzień 24 listopada dostałam telefon od chyba Pana technika z informacją, że ja zgłaszałam nie brak internetu, tylko zagrożenie życia......i usterka nie zostanie usunięta.bo nie ma zagrożenia życia i muszę jeszcze raz zgłosić, że nie mam internetu...prąd tam nie płynie, więc nie wiem jakie zagrożenie życia mogłam zgłaszać? Zadzwoniłam więc jeszcze raz na infolinię i ponownie zgłosiłam przerwany kabel i brak internetu, pani konsultantką poinformowała mnie, że usterka zostanie naprawiona w 48 godz
    Na następny dzień rano ok godz 7 otrzymałam SMS, że moje zgłoszenie zostało przyjęte do realizacji,tego samego dnia o godz 8.00 otrzymałam wiadomość telefoniczna że w ciągu 3 godzin usterka zostanie usunięta....... Ale nikogo nie było do usunięcia usterki.....więc zadzwoniłam pod numer. Który poinformował mnie, że usterka zostanie naprawiona w ciągu 3 godz tam wirtualna sekretarka, poinformowała mnie , że na mój nr tel nie otrzymali rzadnegoo zgłoszenia o usterce.O godz 12,20 zadzwoniłam na infolinię Orange z zapytaniem, czy było zgłoszenie usterki i czy ktoś przyjedzie, bo nie wiem czy siedzieć w domu.Pani powiedziała, że nic nie wie, że zadzwoni do techników, zapyta i ktoś zadzwoni z informacją do mnie.....
    Na następny dzień otrzymałam informacje , od wirtualnej sekretarki że usterka zostanie usunięta do dnia 29 listopada do godz 10.00..... napisałam też mejla, ale tam na odpowiedź 7 dni
    Widząc jak można polegać na słowach i czynach Orange na wszelki wypadek wykupuję u innego dostawcy internet i TV bezprzewodowa, więc mi już nie zależy czy naprawia i kiedy naprawia przerwany światłowód. Pozostałe niesmak , wiadomo, że jest nawał po ostatnich zamieciach śnieżnych. Ale jak można tak nie szanować klienta i nim pomiatać. Jak można mówić, że zgłoszenie nieważne, bo nie ma zagrożenie życia, albo podawać terminy o naprawie, po czym nikt się nie zgłasza? A ktoś siedzi w domu i czeka, nie ma nawet możliwości o nic zapytać, bo nikt nic nie eie.Można podać informacje że o naprawie zostanie abonent poinformowany, a nie podawać sprzeczne informacje bez pokrycia. To jest tragedia, że takie niekompetentne firmy i ich pracownicy mają dostęp do naszych wrażliwych danych
    ZaletyBrak
    WadyChaos, dezinformacja, brak szacunku do klienta
  • ~T. Kaminski / 2025-11-27 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zasięgu w miejscu zamieszkania beznadziejna sieć komórkowa. Wcześniej byłem w plusie i nie było takich problemów. Kompletny brak reakcji że strony orange. Najczęściej konsultant odpowiada że nie jest od tego i nic nie może zrobić.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyPermanentny brak zasięgu w miejscu zamieszkania.
  • ~Grażyna / 2025-11-27 18:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Jakość skończyła się dawno temu. 15 dni usuwają usterkę i usunąć nie mogą. Konsultanci też pozostawiają dużo do życzenia - próbują nadrabiać uśmiechem w sytuacji, gdy firma nie wywiązuje się z umowy.

    Nigdy więcej tego dostawcy usług.
    ZaletyBrak
    WadyPoziom kadr sięga dna. Usługi działają świetnie, ale tylko w reklamie.
  • ~zbyszek / 2025-11-26 08:57
    Ocena: 2.67 / 5
    W Orange jestem od początku telefonii komórkowej. Po każdorazowym zawarciu nowej umowy włosy stawały na głowie jak przyszła faktura. Problemy z dostępem do sieci były od zawsze, ale w tej chwili, to już jest tragedia. Żeby przeprowadzić rozmowę, trzeba wychodzić na podwórko, lub przynajmniej wychylić się przez okno.
    Robią problemy z rozwiązaniem umowy i straszą karami finansowymi.
    Brak odpowiedniej usługi, brak internetu i mówią, że ja mam ich zrozumieć, bo to wina firmy od nadajników i że sytuacja ma się poprawić za dwa lata. Natomiast faktury Trzeba płacić , bo znowu straszą windykacją.
    Nie polecam nikomu usług tej pseudo firmy .
    ZaletyBrak
  • ~max / 2025-11-15 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    oszusci rano doladowalem za 30 zl a na moj orenge bylo ze mam saldo 26.17 groszy to nie pierwszy raz
    Zaletyniema zalet
    Wadyinternet sie zawiesza i znikaja pieniondze
  • ~Artur / 2025-11-14 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej Orange!!!!
    Nieprofesjonalni
    Nieodpowiedzialni
    Niewydolni
    Odradzam wszystkim
    Aaaa szefowa w Polsce zarabia ponad 5mln rocznie
    Niezły absurd
    ZaletyBrak
    Wadywszystko
  • ~XYZ / 2025-11-14 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma telekomunikacyjna z jaką mieliśmy styczność. Mieli założyć nam światłowód, zawarliśmy umowę z Orange i następnego dnia przyjechał technik, który stwierdził bezpodstawnie, że jest uszkodzona wewnętrzna sieć deweloperska. Z racji, że jest to blok mieszkalny nie miał kluczy do pomieszczenia technicznego, co było stwierdzone bezpodstawnie i usługa została wycofana. Kontaktowaliśmy się w tej sprawie na infolinii, byliśmy w salonie, żadnych reakcji ze strony Orange. Zadzwoniliśmy na infolinię, Pani ustaliła nam termin wizyty technika za następne 3 dni, poczekaliśmy, jednak technik się nie pojawił a od Orange żadnej informacji- ciągle tylko, że wyślą zapytanie do działu technicznego, do działu serwisu. Zero reakcji i zero odzewu z ich strony. Finalnie zrezygnowaliśmy z ich usług.
  • ~Alicja / 2025-11-13 21:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Salon Orange w Plejadzie w Sosnowcu jest godny polecenia. Najlepszy salon w okolicy. Tylko w tym punkcie udało się załatwić wszystkie sprawy związane z cesja numeru. Pani Iwona i Pan Sebastian to bardzo kompetentni pracownicy
  • ~Agnieszka / 2025-11-12 23:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak jakiejkolwiek współpracy i chęci pomocy ze strony pracowników w punkcie jak i na infolini. Jeżeli kupujesz i pracownik już liczy prowizje jest ok lecz jeżeli mają rozwiązać problem klient pozostaje sam. Obsługa na poziomie zerowym . Postępowanie reklamacyjne trwa od sierpnia nikt nic nie wie,jedyne odpowiedzi jakue uzyskuje to : jest to skomplikowane bądź wysyłam ponaglenie. Nie polecam najlepiej zapomnieć, że taka firma istnieje na rynku.
    ZaletyBrak
    WadyCałe mnóstwo, cała firma jest wielką porażką.
strona 1 z 206
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4972
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4114
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3189
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2723
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1355
Lajt Mobile
Ocena: 3.78, ilość opinii: 1211
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4633
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2072
INEA
Ocena: 2.18, ilość opinii: 1197