Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 1513 opinii

1.43 / 5

  • Oferta
    1.57
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.34
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 76
  • ~Sp / 2021-09-22 15:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Idź pan z tym jak najdalej, płacisz i nie dostajesz danej rzeczy z oferty :)
    ZaletyŚwiatłowód
    WadyWszystko poza światłowodem
  • ~x / 2021-09-22 09:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta zalosna siec nie potrafi nawet zapewnic stabilnego internetu 10mb w miescie. "przepustowosc linii" latajaca od 0.5 do max 7mb a biora kase za 10, do tego predkosc wysylu zalosna po 0.1-0.3, internet co chwile rozlaczajacy a zgloszenie daje tydzien efektu po czym znowu wraca ten sam problem. Na infolinii mozna zalatwic tyle co sie zdazy powiedziec zanim sie rozlaczy olewajac klienta. Do tego w salonie fachowcy najwyzszej klasy wcisneli matce na sile karte sd w miejsce sim2 w telefonie i stwierdzili ze teraz jej nie braknie miejsca na karcie... DNO NIE OPERATOR dlatego wlasnie dolaczam do grona szczesliwcow zrywajacych po latach wszystkie umowy z nimi - tak zreszta jak wielu moich sasiadow, ktorzy ida za moim przykladem i juz z 10 domow bedzie zrywalo albo nie przedluzalo umowy z ta zlodziejska siecia wciskajaca kit ze sa nr1 w kraju... jesli pod wzgledem beznadziejnosci to sie zgodze.
    Zaletypozornie szybki serwis dajacy chwilowy efekt
  • ~KAJKA / 2021-09-21 16:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z oslugi komorkowej-z oferty w ktorej zaistnialam-obsluga w kasie Sosnowiec-bezczelna.Jesli
    chodzi o Oferty Orang-superjestem bardzo zadowolona.Szkoda ze przedstawicieletej firmy skupili sie na kasie -nie na obsludze klienta.Kazde zle zachowanie wobec klienta powinno byc karane-Amoze szkolenie???????????//
    Zaletypolaczenia,oferty--naprawde super-POLECAM-
    WadyBRAK
  • ~Baltazar / 2021-09-21 13:52
    Ocena: 4.00 / 5
    Sama usługa jak najbardziej na plus, jednak dzwoniący konsultanci są upierdliwi i nie rozumieją słowa " nie".
  • ~Cz. Kabra / 2021-09-21 12:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Korzystam z internetu, telewizji i komórki w Orange od kilku lat. W tym czasie zdarzyła się jedna krótkotrwała awaria internetu i to wszystko (na neo, bo od 3 lat ma światłowód i wszystko działa jak trzeba). Jestem bardzo zadowolony. Z obsługi klienta korzystam tylko w internecie, bo nie potrzebuje dzwonić ani pisać do nich.
    Przy okazji - na forum nasz.orange.pl mają bardzo łatwy konkurs dzięki, któremu można za darmo wymienić Funboxa na 6:
    https://nasz.orange.pl/t5/Og%C5%82oszenia/Konkurs-quot-Wymiana-na-Funbox-6-quot/td-p/283542
  • ~Json / 2021-09-20 15:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet jest koszmarny aby w 2021 roku PING w grze był 2k oraz aby gry pobierały się tydzień to przesada.
    Zaletyżadne
    WadyWSZYSTKO CO MOŻŁIWE
  • ~Moniks / 2021-09-19 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki mam !!!! Przerywa. Internet z lat 90
    ZaletyBrak
    WadyDuuuzo
  • ~Ja / 2021-09-19 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez ostatnie dni wywala z discorda, nie da się oglądać filmów nawet w 360p, 300 pingu grach.
    ZaletyBrak
    WadyOrange
  • ~Radek / 2021-09-18 11:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Dziś rano Orange omyłkowo wyłączył mój numer telefonu. Pani konsultant przyznała że owszem to ich wina (tzn. oczywiście nie pracownika , bo to bład systemu), ale jedyną opcją jest zgłoszenie reklamacji i czekanie na jej rozpatrzenie. Tylko że proces reklamacji może trwać do 7 dni , zaś kontaktu z działem reklamacji nie ma.
    Sytuacja więc wygląda tak iż Ja jestem bez telefonu, jedyne co mogę zrobić to przebierać nóżkami i liczyć na to że dział reklamacji rozpatrzy sprawę szybciej niż później.
    Orange to niestety wysoce nieprofesjonalna firma, której usług nie polecam.
    WadyMoloch w których problem który powinien być rozwiązany w 5 minut może czekać wiele dni/tygodni/miesięcy
  • ~Anna / 2021-09-17 19:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Czekałam na umówioną wcześniej wizytę technika,niestety nikt do mnie nie dotarł, okazało się że zgłoszenie zostało anulowane bez konsultacji ze mną!
    WadyBrak internetu.
  • ~Marysia / 2021-09-17 16:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam nikomu ! Tylko nerwy i stres w ramach usługi.
    ZaletyBrak
    WadyWprowadzanie klientów w błąd to raz . Opłata za połączenie z konsultantem mając abonament w Orange ! Chcąc coś ustalić podwaja się miesięczna FV to dwa .
  • ~Orange / 2021-09-17 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsluga klienta fatalna, a oferta jeszcze gorszą.
  • ~Ewka / 2021-09-16 14:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Telefon stacjonarny nie dział ponad 2 miesiace a oni nic z tym nie robiom tylko kasujom kasę za nic skandal
  • ~mapod / 2021-09-16 13:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Przestrzegam przed wykupowaniem tak zwanych usług dodatkowych polegających na ubezpieczeniu telefonu. W przypadku zdarzenia pomoc jest iluzoryczna. Telefon wypadł mi z ręki i uległ uszkodzeniu wyświetlacz, szkło hartowane na ekranie i obudowa. Firma Digital Care działająca na rzecz Orange stwierdziła, że wyświetlacz nie jest uszkodzony ale należy go wymienić, uszkodzenie obudowy jest kosmetyczne a pęknięte i uszkodzone szkła hartowane sam sobie nakleiłem.
    Autoryzowany serwis wykonał ekspertyzę i diagnoza wykazała, że w celu skutecznej naprawy konieczna jest wymiana części, które nie są objęte zakresem usługi, czyli:
    1.Wyświetlacz
    2.Robocinza
    3.Logistyka
    4.Ekspertyza
    Kwota dopłaty wynosi 944,22 zł.
    Oczywiście stanowisko firmy Digital Care oprotestowałem, rzecznik tejże firmy tylko powtarza absurdalne stwierdzenia tak zwanych ekspertów.
    Zgłosiłem również skargę w Orange, na razie bezskutecznie.
    Cóż, oferuje się ubezpieczenia, zapewnia się, że w przypadku zdarzenia nie będzie żadnych problemów, a następnie życie weryfikuje tak świetnie marketingowo sprzedaną usługę.
  • ~Chi / 2021-09-15 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie pozdrawiam. Zakładając wszystkim dookoła światłowody mama zapytała uprzejmie Pana ile to by kosztowało. Powiedział, że 100zl i że odezwie się za miesiąc czysie decyduje czy nie, żeby się zastanowiła. Po ponad miesiącu dziwni jakiś pan i mówi że będą zakładać. Mama informuje, że miała dać odpowiedź i za taką cenę podziękuje na co pan oburzony zaczął na mamę krzyczeć i na koniec rzucił słuchawką. Pięknie traktujecie klientów, dodatkowo szykujemy skargę na okropnie słaby internet, GPS świruje, zasięg jest słaby od dobrych kilku miesięcy, gdy zaczęto zakładać dookoła światłowody (nikt się za ten czas nie wybudował, bo nie ma gdzie) za co ja płacę miesięczny abonament?
    ZaletyŻadne
    WadyObsługa klienta, jakość internetu
  • ~Anna / 2021-09-15 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam internet światłowodowy oraz telewizję. Niby się da, niby na piątek (4 dni czekania). Najpierw mnie przerzucili z czasem o 5 dodatkowych dni, żebym później usłyszała, że światłowodu nie ma i nie będzie (300MB), a na kablach jest 10-20 MB.

    Szarpanie się z działami, ciągle słyszę że nic nie mogą, albo że się nie da ale przy zamawianiu usługi się da, jest, nawet jutro.

    Kłamcy straszni, każdy konsultant mówi co innego.
    Marnowanie czasu i pieniędzy ludzi.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko! Dosłownie wszystko!
  • ~Dorota / 2021-09-13 23:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszny balagan, firma nikompetentna, klamiaca i nieszanujaca klijentow.
    ZaletyZadnych zalet
    WadyTylko wady
  • ~PIES / 2021-09-13 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    tylko zjeb umi robic takie rzeczy i na dodatek jak gram to ciagle mnie zacina i huj to jest do bana najgorszy internet na świecie
    Zaletyto gowno
    Wadyto gowno
  • ~ja nie jestem / 2021-09-13 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    internet to jakiś żart, cały czas jest jakaś awaria internet-u, nawet kiedy działa to tak słabo że nie idzie nic zrobić
    Zaletynic
    WadyCały czas awarie internet-u.
    bardzo słaba jakość internet-u.

  • ~Wera / 2021-09-13 10:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet od Orange to porażka. Od miesięcy jest bardzo wolny i dodatkowo co chwile przerywa Po 7 telefonach na infolinie i prośbach o przysłanie monterów do domu nadal nikogo nie przysłali. Jedyne co słyszę to ,że u nich się wyświetla, że wszystko jest ok... Porażka. Podczas zdalnej pracy internet rozłącza się średnio 3-5 razy w ciągu godziny. próba wysłania pliku 60Mb i informacja, że potrwa to około 45minut. w skrócie, w Orange internet na miarę średniowiecza.
strona 1 z 76
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.43, ilość opinii: 1540
Orange
Ocena: 1.43, ilość opinii: 1513
Plus
Ocena: 1.53, ilość opinii: 1062
T-Mobile
Ocena: 1.55, ilość opinii: 991
nju mobile
Ocena: 2.95, ilość opinii: 227
Virgin Mobile
Ocena: 2.39, ilość opinii: 211
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.11, ilość opinii: 2625
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2438
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2360
UPC Internet
Ocena: 1.94, ilość opinii: 2142
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1098
mBank
Ocena: 1.85, ilość opinii: 993