strona 1 z 194
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Kasia / 2024-12-06 20:48
Od dwóch dni nie działa światłowód. Jedyne co mam to numer zgłoszenia od robota i brak naprawy ze strony Orange. Nie polecam -
-
~Mirka / 2024-12-05 13:32
Oszuści. Ich 5G to kant. Sieć 5G w Orange to zwykłe 3G i tyle w temacie.
Dowód?
Proszę:
speedtest.pl/wynik/424820882
8.5 Mb/s
Przy takiej ilości aplikacji jak dziś w Androidzie, gdy każda aplikacja łączy się z internetem ...
internet w kpinie Orange nie istnieje.
Nie da się używać ani Allegro ani Olx i wielu, wielu innych.
Najgrosze jest to, że panuje zmowa między operatorami i ten sam wynik jest u wszystkich !!!
Identyczne downloady o tej samej porze dnia w tej samej lokalizacji są u trzech innych operatorów, zatem nie ma
szans zmiany na nic lepszego.
Co na to BOK, UKE i inni?
Nic!
Od lat wielkie nic!
T-Mobile ostatnio zareklamowało 5Gbardziej w Mławie.
I co?
Miało być 500Mb/s , jest każdego dnia do 10Mb/s!
Zj....bany kraj (pod względem technologicznym)
Upadlak i tyle. Tu nigdy nic nie działało.
Testowane na:
Moto G54 5G
iPhone 12 Mini
(oba sprawne, kilka tygodni temu za granicą bez problemu podchodzą oba pod 800Mb/s nocą i średnio 450Mb/s za dnia)
WadyBrak 5G
Brak 4G
Downloady na poziomie do kilku Mb/s -
~grzel3 / 2024-11-28 18:48
TRAGEDIA , od 45 dni NIE MAM internetu LTE. Kilkukrotne wizyty w punktach ORANGE, wielokrotne zgłaszanie telefoniczne,
wielokrotne sprawdzanie, próbowanie, łącznie z wymianą karty sim - I NIC !!!!
grzel3ZaletyKILKADZIESIĄT LAT bycia w orangeWadyjak powyżej + brak kompetencji -
~Seba / 2024-11-27 18:27
Mnie też Orange oszukało przy umowie Orange live wcisnęli mi inny numer niż mój miałem wziąć jeszcze 3 numery ale już się rozmyślałem .czuje się oszukany więcej nie podpisze żadnej umowy ZaletyFdWadyKłamstwo -
~Grzegorz / 2024-11-22 15:19
Firma z którą zawsze jest problem, nie umie zainstalować usługi która praktycznie sprowadza się do dostarczenia modemów! WadyDno, nie można niczego się dowiedzieć i zaplanować, miło jest tylko przy podpisywaniu umowy -
~olo / 2024-11-20 21:28
Brak zainteresowania ze strony BOK klientów biznesowych. Jakaś awaria spowodowała wyłączenie mojego kluczowego numeru na przeszło dwa dni. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że nikt z obsługi orange nie był w stanie kiedy może nastąpić usunięcie usterki. Ogólnie totalna dezinformacja ze strony obsługi. Co innego na infolinii, co innego na czacie a jeszcze co innego w punkcie. Straszny bałagan. Z powodu tej całej sytuacji zmieniłem opreratora nie zważając na koszty. Druga sprawa to naliczanie kosztów i totalny tumiwisizm w sprawie, że numer był wyłączony. Omijać ta firmę z daleka. Ogólnie nie polecam. A jeszcze jedno. Na odpowiedzi złożonej reklamacji nie ma możliwości się odwołania. Tylko UOKIK Zaletybrak zaletWadyBrak obsługi klienta biznesowego. Lekceważenie problemów klienta. Rezygnacja z umowy - naliczanie bezsensownych kar -
~Grażyna / 2024-11-20 15:53
Opinia bardzo DOBRA, którą napisałam wcześniej dotyczy Pani ESTERY ZaletyProfesjonalna obsługaWadyNie ma -
~Elżbieta / 2024-11-18 23:25
Dnia 18 listopada odwiedziłam salon Orange w Galerii Łódź. Podziękowania dla P.Eweliny za miłą,profesjonalną obsługę . Elżbieta Palak -
-
~Emilia / 2024-11-18 20:23
Dno, złodzieje, porażka!nie bieżcie! Okradają klientów, i dekodery się zawieszają! Internet tak samo!! ZaletyBrakWadySame wady! -
~Kasia / 2024-11-18 12:39
Od prawie 5 tygodni moja prawie 80- cio letnia mama użera się z tą kompaną. Oni mają klienta za nic. Obiecali jej przysłac nowy telefon za dwa dni i do dzisiaj nic. Ona nie ma już siły do nich dzwonić. Ponieważ nie może korzystać z komórki jej rachunek za telefon stacjonarny jest dużo wyższy niż zwykle. Nie tylko nie wywiązali się z umowy i obietnicy ale aby dodać do cierpienia podnieśli jej rachunek za inne serwisy obsługa klienta tej firmy jest nieistniejąca nie wiedzą co robią nie mają pojęcia nie potrafią pomóc nie potrafią połączyć z osobą która mogłaby pomóc I wpadliśmy w czarną dziurę. Ja mieszkam za granicą bo gdybym była na miejscu to już bym jej dawno poszukała innej kompanii ona ma 78 lat, jest inwalidką pierwszej grupy, korzysta z tlenu i to nie jest sprawa tylko dostępu do telefonu w jej przypadku jest to sprawa bezpieczeństwa i śmierci i życia a
Orange ma to wszystko w nosie gdybym mogła dałabym im ujemne gwiazdki.WadyBrak obsługi klienta -
~Mirosław / 2024-11-13 16:23
Dno, nie mogę się zalogować na konto mój orange. Durna autoryzacja konta z numerami na kartę wykorzystywanymi w M2M przez co nie ma do nich dostępu. Z daleka od nich! WadyDno, nie mogę się zalogować na konto mój orange. Durna autoryzacja konta z numerami na kartę wykorzystywanymi w M2M przez co nie ma do nich dostępu. Z daleka od nich! -
~Wojciech / 2024-11-11 10:54
Dzien dobry
9 listopada 2024 odwiedzilem Salon Orange w Galerii Bronowice by wymienic router.Sprawa niby banalna ale z uwagi
na wczesniejszy kontakt w tej sprawie z infolinia Orange pojawily sie nieprzewidziane komplikacje.Na szczescie dzieki Pani Klaudii z Orange w Galerii i Pani Monice z infolinii udlao sie proces wymiany routera zalatwic pozytuwnie.
Bardzo dziekuje
WojciechZaletySprawna obslugaWadyNie ma -
~Andrzej / 2024-11-06 14:44
Obsługa klienta bardzo miła, pani Karolina profesjonalizm, zaangażowanie w "problem" klienta, spokój i zrozumienie. -
~Mateusz / 2024-11-05 19:46
Kontakt bardzo słaby każdy mówi co innego jak się tam zadzwoni, niby mają czas 36 h na usunięcie usterki a usuwają kilka dni i proszą o wyrozumiałość. Stanowczo odradzam -
~azbest31 / 2024-11-03 13:17
Szczerze wolał bym nie mieć internetu niz miec orange WadyWszystko -
~Krzysztof / 2024-11-02 07:02
Dlaczego konsultanci Orange wymuszają podanie nr. PESEL przed rozmową -
-
~Teresa54 / 2024-10-30 10:53
Dziadostwo - kaciapa w Korona Wrocław. Trzy podejścia, aby zdać ruter z wymiany. Wciąż kolejka do jednego tylko stanowiska. Za trzecim razem już się zawzięłam i czekam 40 minut, aby łaskawca przyjął sprzęt w czasie 30 sekund. Doskonale wiedział ile to będzie trwało, ale mają cas klientów w d up ie. Generalnie firma dziadostwo i nie szanują klientów. Nie polecam. -
~Barbara. K / 2024-10-26 08:25
Narzekałam na Play bo po wielu wielu latach bycia ich klientem chcieli mi wcisnąć telefon za który miałam zapłacić nie małą sumę a w Orange był za te przysłowiową, złotówkę- ale to co robi Orange to jest jakiś kosmos!!! Oszukują klientów ile wlezie- zabierają w trakcie trwania umowy programy. Ten sam pakiet ale przy podpisaniu umowy zostało wyłączone połowę programów i nazywa się to u nich * no tych programów nie ma w tym pakiecie. Ale 10 min przed nową umową były. Kompletna wyrypa na ludzi byłe zgarnąć kasę a zasięgu wszędzie brak. Nigdy więcej ZaletyBrakWadyOszuści. -
~Inna / 2024-10-25 21:31
Bardzo .Bardzo zadośćuczynieni i chcą sprawiedliwości.Ile można wyciągnąć z nas pieniędzy.Powiedzieli ci 1000 razy, że dwa lata mijają i nie chcemy już Twoich usług.Co jest z tego niezrozumiałe???Dlaczego znowu przedłużyłeś swój zły internet o kolejne dwa lata???Nie ma klientów, więc wabisz w ten sposób?
Orange Chojnice Pomorskie województwo w Kauflande -
~Piotr / 2024-10-21 16:05
Ktos wlaczyl bez mojej zgody pakiet bezpieczne dziecko, po czym zjadlo mi 10 zl, a przez to nie mogl sie aktywowac pakiet darmowych smsow i rozmow za 25 zl, bo nie starczylo pieniedzy z powodu tego pakietu bezpieczne dziecko, ktorego nie wlaczylem tylko samo sie wlaczylo.
Nie wiedzac, ze nie mam wlaczonego pakietu darmowych rozmow pieniadze szybkoo sie skonczyly na koncie.
Wszystko sie dzialo samo. Albo ktos sie wlamal, alboo jakis konsultant to zrobil.
Dodzwonic sie nna infolinie graniczy z cudem, do tego trzeba miec kase na koncie by sie polaczyc z infolinia
strona 1 z 194
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »