Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 4108 opinii

1.41 / 5

  • Oferta
    1.51
  • Obsługa klienta
    1.39
  • Cena/Jakość
    1.32
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 206
  • ~Przedsiębiorca / 2025-12-01 12:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Orange żeruje na przedsiębiorcach – infolinia 510 100 100 kosztuje 1,50 zł.
  • ~Barney / 2025-11-30 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mam dobrej opinii o sieci Orange posiadam w Orange numer na abonament i na kartę numer na abonament nie działa prawidłowo bo telefon na okrągło ma brak sieci a numer na kartę ma spowolniony internet wszystko działa do bani dlatego wkrótce zmienię sieć Nie polecam Orange nikomu
    ZaletyBrak
    WadyJak najbardziej
  • ~Barney / 2025-11-30 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej sieci nikomu ponieważ na okrągło problem ze zasięgiem a ponadto w ofercie Orange na kartę nastąpiło spowolnienie internetu
  • ~Aga / 2025-11-29 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciąg dalszy....Niestety nikt nie dojechał do 10.00. zadzwoniłam do Pani konsultantki.....ta sama śpiewka z tym, że bardzo się zdziwiła, że światłowód dalej nie naprawiony ...czyżbym go miała naprawić sama?
    W każdym bądź razie dowiedziałam się to samo, czego dowiadywałam się przez cały tydzień. Nikt nic nie wie, kontaktu do kogoś kto coś wie nie ma. ......dowiedziałam się za to innej rzeczy. Powiedziałam jej, że nie szanują klienta, że niech ta naprawa dłużej trwa jak jest nawał, ale niech nie informują, że przyjadą, a potem nikogo nie ma, bo ja na darmo siedzę w domu, a każdy ma jakieś sprawy o obowiązki.... To mi powiedziała, że przecież to nie ona ok szala mi siedzieć w domu.
    Profesjonalizm w każdym calu, poza miłym głosem, pustka
    ZaletyBrak
    WadyKompletna pogardą dla klienta
  • ~Aga / 2025-11-29 08:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciąg dalszy ....... W czwartek otrzymałam informacje przez wirtualną sekretarke, że usterka zostanie usunięta do 29 listopada do godz 10,00 czyli do dziś...... Wczoraj dzwoniłam do Biura Obsługa Pani konsultantka to potwierdziła, siedzę w domu kolejne dni, ale niestety chyba na darmo, bo patrzę w historię mojego zgłoszenia i czytam, że moje zgłoszenie oczekuje na przydzielenie technika .... . Wczoraj jak Pani konsultantce to powiedziałam, że jestem wprowadzana w błąd, bo nie jest przydzielony jeszcze nawet technik, powiedziała, że ona nic nie wie. Na prośbę, aby mi dała telefon do kogoś co ktoś wie, powiedziała że nie może. Jak przyjedzie technik do 10.00 to poinformuję i dam same 5

    ZaletyBrak
    WadyLekceważenie klienta. Wprowadzanie w blad klienta Konsultantki są tylko i wyłącznie do uśmiechania się, kompletny brak wiedzy. Nie ma gdzie się zwrócić o pomoc.
  • ~Aga / 2025-11-28 08:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Przeszłam do Orange po śmierci męża i to był wielki błąd. Przy podpisaniu umowy dostałam promocje za to że podpisuje umowę i zaproponowano mi darmowy aparat telefon, który podobno należał się tym, którzy podpisują pierwsza umowę z Orange...i za który przy faktorze pobierają raty. Na moją uwagę w salonie, otrzymałam informacje, że przecież dostałam promocje przy podpisywaniu umowy, więc to tak jak bym za aparat nie płaciła????. Internet światłowodowy, ale bardzo kiepski, zgłaszałam ....więc zaproponowano mi odpłatny wzmacniacz, który nic nie daje.
    Rozmowy? Muszę chodzić po domu, lub wychodzić na zewnątrz, aby złapać zasięg, a nie mieszkam na odludziu
    Teraz został przerwany światłowód i zgłoszenie tego to prawdziwa porażka, 23 listopada zauważyłam że nie mam TV, po południu idąc drogą zauważyłam, że jedna część kabla po mojej stronie wisi na drzewach, a druga część kabla leży po drugiej stronie ulicy w fosie. Zgłosiłam ten fakt na infolinię, konsultantka powiedziała mi, że problem zostanie usunięty w ciągu 48 godzin. Na drugi dzień 24 listopada dostałam telefon od chyba Pana technika z informacją, że ja zgłaszałam nie brak internetu, tylko zagrożenie życia......i usterka nie zostanie usunięta.bo nie ma zagrożenia życia i muszę jeszcze raz zgłosić, że nie mam internetu...prąd tam nie płynie, więc nie wiem jakie zagrożenie życia mogłam zgłaszać? Zadzwoniłam więc jeszcze raz na infolinię i ponownie zgłosiłam przerwany kabel i brak internetu, pani konsultantką poinformowała mnie, że usterka zostanie naprawiona w 48 godz
    Na następny dzień rano ok godz 7 otrzymałam SMS, że moje zgłoszenie zostało przyjęte do realizacji,tego samego dnia o godz 8.00 otrzymałam wiadomość telefoniczna że w ciągu 3 godzin usterka zostanie usunięta....... Ale nikogo nie było do usunięcia usterki.....więc zadzwoniłam pod numer. Który poinformował mnie, że usterka zostanie naprawiona w ciągu 3 godz tam wirtualna sekretarka, poinformowała mnie , że na mój nr tel nie otrzymali rzadnegoo zgłoszenia o usterce.O godz 12,20 zadzwoniłam na infolinię Orange z zapytaniem, czy było zgłoszenie usterki i czy ktoś przyjedzie, bo nie wiem czy siedzieć w domu.Pani powiedziała, że nic nie wie, że zadzwoni do techników, zapyta i ktoś zadzwoni z informacją do mnie.....
    Na następny dzień otrzymałam informacje , od wirtualnej sekretarki że usterka zostanie usunięta do dnia 29 listopada do godz 10.00..... napisałam też mejla, ale tam na odpowiedź 7 dni
    Widząc jak można polegać na słowach i czynach Orange na wszelki wypadek wykupuję u innego dostawcy internet i TV bezprzewodowa, więc mi już nie zależy czy naprawia i kiedy naprawia przerwany światłowód. Pozostałe niesmak , wiadomo, że jest nawał po ostatnich zamieciach śnieżnych. Ale jak można tak nie szanować klienta i nim pomiatać. Jak można mówić, że zgłoszenie nieważne, bo nie ma zagrożenie życia, albo podawać terminy o naprawie, po czym nikt się nie zgłasza? A ktoś siedzi w domu i czeka, nie ma nawet możliwości o nic zapytać, bo nikt nic nie eie.Można podać informacje że o naprawie zostanie abonent poinformowany, a nie podawać sprzeczne informacje bez pokrycia. To jest tragedia, że takie niekompetentne firmy i ich pracownicy mają dostęp do naszych wrażliwych danych
    ZaletyBrak
    WadyChaos, dezinformacja, brak szacunku do klienta
  • ~T. Kaminski / 2025-11-27 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zasięgu w miejscu zamieszkania beznadziejna sieć komórkowa. Wcześniej byłem w plusie i nie było takich problemów. Kompletny brak reakcji że strony orange. Najczęściej konsultant odpowiada że nie jest od tego i nic nie może zrobić.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyPermanentny brak zasięgu w miejscu zamieszkania.
  • ~Grażyna / 2025-11-27 18:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Jakość skończyła się dawno temu. 15 dni usuwają usterkę i usunąć nie mogą. Konsultanci też pozostawiają dużo do życzenia - próbują nadrabiać uśmiechem w sytuacji, gdy firma nie wywiązuje się z umowy.

    Nigdy więcej tego dostawcy usług.
    ZaletyBrak
    WadyPoziom kadr sięga dna. Usługi działają świetnie, ale tylko w reklamie.
  • ~zbyszek / 2025-11-26 08:57
    Ocena: 2.67 / 5
    W Orange jestem od początku telefonii komórkowej. Po każdorazowym zawarciu nowej umowy włosy stawały na głowie jak przyszła faktura. Problemy z dostępem do sieci były od zawsze, ale w tej chwili, to już jest tragedia. Żeby przeprowadzić rozmowę, trzeba wychodzić na podwórko, lub przynajmniej wychylić się przez okno.
    Robią problemy z rozwiązaniem umowy i straszą karami finansowymi.
    Brak odpowiedniej usługi, brak internetu i mówią, że ja mam ich zrozumieć, bo to wina firmy od nadajników i że sytuacja ma się poprawić za dwa lata. Natomiast faktury Trzeba płacić , bo znowu straszą windykacją.
    Nie polecam nikomu usług tej pseudo firmy .
    ZaletyBrak
  • ~max / 2025-11-15 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    oszusci rano doladowalem za 30 zl a na moj orenge bylo ze mam saldo 26.17 groszy to nie pierwszy raz
    Zaletyniema zalet
    Wadyinternet sie zawiesza i znikaja pieniondze
  • ~Artur / 2025-11-14 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej Orange!!!!
    Nieprofesjonalni
    Nieodpowiedzialni
    Niewydolni
    Odradzam wszystkim
    Aaaa szefowa w Polsce zarabia ponad 5mln rocznie
    Niezły absurd
    ZaletyBrak
    Wadywszystko
  • ~XYZ / 2025-11-14 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma telekomunikacyjna z jaką mieliśmy styczność. Mieli założyć nam światłowód, zawarliśmy umowę z Orange i następnego dnia przyjechał technik, który stwierdził bezpodstawnie, że jest uszkodzona wewnętrzna sieć deweloperska. Z racji, że jest to blok mieszkalny nie miał kluczy do pomieszczenia technicznego, co było stwierdzone bezpodstawnie i usługa została wycofana. Kontaktowaliśmy się w tej sprawie na infolinii, byliśmy w salonie, żadnych reakcji ze strony Orange. Zadzwoniliśmy na infolinię, Pani ustaliła nam termin wizyty technika za następne 3 dni, poczekaliśmy, jednak technik się nie pojawił a od Orange żadnej informacji- ciągle tylko, że wyślą zapytanie do działu technicznego, do działu serwisu. Zero reakcji i zero odzewu z ich strony. Finalnie zrezygnowaliśmy z ich usług.
  • ~Alicja / 2025-11-13 21:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Salon Orange w Plejadzie w Sosnowcu jest godny polecenia. Najlepszy salon w okolicy. Tylko w tym punkcie udało się załatwić wszystkie sprawy związane z cesja numeru. Pani Iwona i Pan Sebastian to bardzo kompetentni pracownicy
  • ~Agnieszka / 2025-11-12 23:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak jakiejkolwiek współpracy i chęci pomocy ze strony pracowników w punkcie jak i na infolini. Jeżeli kupujesz i pracownik już liczy prowizje jest ok lecz jeżeli mają rozwiązać problem klient pozostaje sam. Obsługa na poziomie zerowym . Postępowanie reklamacyjne trwa od sierpnia nikt nic nie wie,jedyne odpowiedzi jakue uzyskuje to : jest to skomplikowane bądź wysyłam ponaglenie. Nie polecam najlepiej zapomnieć, że taka firma istnieje na rynku.
    ZaletyBrak
    WadyCałe mnóstwo, cała firma jest wielką porażką.
  • ~Piotr75 / 2025-11-12 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Orange ma wszystkich klientów z małych miejscowości w szerokim poważaniu. Ich interesują tylko klienci z dużych miast. Moja kobieta chciała wziąć na raty telefon z dostawą do salonu w moim mieście. Była to sobota. Obsługiwał nas szef salonu. Zapewniał nas że zrobi wszystko żeby telefon był u niego w salonie w poniedziałek, a na pewno będzie w środę. Nie dość że do dzisiaj nie dotarł ten telefon do salonu, to jeszcze człowiek ten w chamski sposób powiedział że nie ma i nic na to nie poradzi. W jego głosie zabrzmiało to jakby miał w to wy....ne i byłoby mu to obojętne. tak są traktowani klienci w salonach w mniejszych miejscowościach. Pytam się więc Orange dla kogo wy jesteście? Skoro dla was priorytetem są duże miasta to po co otwieracie salony w mniejszych miastach? W sobotę w tym salonie nie było właściwie żadnych telefonów do odbioru natychmiastowego. Ciekaw jestem czy ktoś z Orange odpowie na ten mój komentarz
    ZaletyBrak
    WadyChamskie podejście do klienta
  • ~Joanna / 2025-11-07 15:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Orange ogólnie jest coraz gorszą siecią,. brak zasięgu, obsluga na kiepskim poziomie, pomimo terminu płatności do 24 października, zablokowano mi telefon 21 października ???????????????????????? porażka
    ZaletyŻadnych
    WadyCałe mnóstwo
  • ~Hanna / 2025-11-07 06:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko mi było zablokowane . I nie mogłam się połączyć z pracownikiem. Za cały rok musiałam zapłacić, Tragicznie!
  • ~Nikoś59 / 2025-10-30 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Ku*wa Dramat jakiś internetu wiecznie nie ma brak połączenia nie mkzna sie połączyć z siecią nosz japie*dole za co my płacimy za te,wieczne ku*wa problemy? Za tego zje**nego bota na jeb**ej infolinii który gowno rozumie? Najgorsza firma jaka kolwiek mogła być ku*wa zamknijcie to w pi**u i skończcie ludzi okradać tą firmą to dno japie*dole po co ja przedłużałem umowę ku*wa światłowód łaskawie po 4 latach uruchomili a kabel wisiał pod domem tyle pisania "ktoś przyjedzie i podlaczy" i tak od 4 lat japie*dole kontakt z ludźmi brak nawet światłowód zaczął sie pie*doli a internet mobilny od paru miesięcy już wcale nie działa w skrócie yebać orange elo
    ZaletyBrak XDDD
    WadyBrak wsparcia, tępy bot który nic nie rozumid
  • ~Łukasz / 2025-10-30 10:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Katastrofa. Utrudniony kontakt przez ich boty , zrezygnowałem z usługi montera bo w domu wszystko było podłączone i działalo już , bułek w pracy technik nie mógł się dodzwonić oni mi umowę anulowali światłowodu nikomu nie polecam
  • ~BK / 2025-10-29 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Cena żadna rewelacja, obsługa skrajnie niekompetentna. Oferta kłamliwa i oszustwo. Takie mam doświadczenie.
    Zaletybrak
    Wadyza mało miejsca na opis
strona 1 z 206
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4966
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4108
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3187
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2723
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1354
Lajt Mobile
Ocena: 3.78, ilość opinii: 1211
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4632
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2071
INEA
Ocena: 2.18, ilość opinii: 1195