Ciąg dalszy ....... W czwartek otrzymałam informacje przez wirtualną sekretarke, że usterka zostanie usunięta do 29 listopada do godz 10,00 czyli do dziś...... Wczoraj dzwoniłam do Biura Obsługa Pani konsultantka to potwierdziła, siedzę w domu kolejne dni, ale niestety chyba na darmo, bo patrzę w historię mojego zgłoszenia i czytam, że moje zgłoszenie oczekuje na przydzielenie technika .... . Wczoraj jak Pani konsultantce to powiedziałam, że jestem wprowadzana w błąd, bo nie jest przydzielony jeszcze nawet technik, powiedziała, że ona nic nie wie. Na prośbę, aby mi dała telefon do kogoś co ktoś wie, powiedziała że nie może. Jak przyjedzie technik do 10.00 to poinformuję i dam same 5
ZaletyBrak
WadyLekceważenie klienta. Wprowadzanie w blad klienta Konsultantki są tylko i wyłącznie do uśmiechania się, kompletny brak wiedzy. Nie ma gdzie się zwrócić o pomoc.