Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 852 opinii

1.46 / 5

  • Oferta
    1.61
  • Obsługa klienta
    1.39
  • Cena/Jakość
    1.38
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 43
  • ~kasia / 2020-12-01 22:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletnie niepowazna firma, nie mozna się doprosić naprawy, internet poniżej wszelkiej krytyki, oferta telewizyjna bardzo słaba.A za połaczenie z biurem obsługi ciagna straszna kasę. Dla swoich stałych klientów nie maja ciekawych ofert i nie rekompensuja strat z powodu niedziałających urzadzeń. I to ma być świetna zachodnia firma! Szukajcie lepszych.
    Przypomina się PRL, choc podbno minąl 30 lat temu.
  • ~Lukasz / 2020-12-01 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć jest beznadziejna, mają w głębokim poważaniu stałych, wieloletnich klientów. Nic nie zgadza się z tym co zostało napisane w ofercie, ciągłe spadki prędkości, obejrzenie czegokolwiek "na żywo" graniczy z cudem. Najgorszemu wrogowi bym nie polecił.
    Zaletybrak
    Wadyspadki prędkości
    ciągle się rozłącza

  • ~Piotrek / 2020-12-01 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno. Nigdy nie ma internetu, nie polecam nikomu z całego serca.
    ZaletyŻadna
    WadyWszystko
  • ~lee / 2020-12-01 12:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Orange oszukuje swoich klientów, przy przedłużeniu umowy nie informuje o włączaniu nowych usług, to jest działenie celowe i jest obrzydliwe w stosunku do swoich klientów
    Zaletynie ma już zalet
    Wadyhandlowcy orange nie przekazują wszystkich informacji w momencie przedłuzania umowy!!!!
  • ~Nie ujawniam danych osobowych. / 2020-11-30 15:42
    Ocena: 1.33 / 5
    A co tu Opiniować. Musiałbym rzucać urwanymi.
    1. Mierny kontakt.
    2. jakiś robocik który bawi sie z nami przy kontakcie na czacie.
    3. Jednynie co w miarę działa to internet.
    4. patrz wstęp.
    ZaletyZERO
    WadyKompletny brak fachowości ze strony specy od usuwania awarii. Debilny robocik do rozmów na czacie. Zlewanie zgłoszeń reklamacji. Odcięli się od klienta nawet maila usunęli. Przez czat nic nie idzie załatwić, podają ci numer zgłoszenia i to wszystko co robią w temacie. MASAKRA. Ludzie nie dawajcie się nabierać na ich reklamy.
  • ~Oszukana / 2020-11-28 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Skorzystałam z oferty telefonu na abonament wraz z ubezpieczeniem. Jak się później okazało nie da się z niego skorzystać, ponieważ wymogiem do jakiejkolwiek naprawy jest zepsuty ekran, którego wartość przekracza ustalony limit kwotowy napraw (limit o którym nie informują) w gruncie rzeczy płacisz za nic bo telefonu nie naprawią . Uwaga Digital cafe zwróciło mi bardziej zepsuty telefon i nie zamierza podjęcia się naprawy. Finalnie zamiast z uszkodzonym aparatem zostałam bez telefonu bo w serwisie zepsuli mi antenę
    ZaletyŻadnych zalet. Na miejscu w punktach kłamią naciągnąć na kolejne usługi. Pracownicy nie mają pojęcia o tam robią. Nie są skłonni do współpracy ani pomocy. Chór ją własne tyłki i tylko rozkładają ręce.
  • ~Andrzej / 2020-11-26 18:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Za rozmowę doradcą w swojej sieci powtarzam w swojej sieci biorą pieniądze chyba biedna firma? Dno maksymalne.
  • ~Odzan / 2020-11-25 01:10
    Ocena: 3.67 / 5
    portal Orange jest całkowicie bez sensu skonstruowany.
    Przedłużenie umowy nie jest praktycznie możliwe bez kontaktu z obsługą via telefon, można tylko zamówić nową usługę
    Dramat.
  • ~Kibb / 2020-11-24 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny brak zasiegu oraz internetu
    Nie można się nigdzie dodzwonić
    ZaletyNie ma
    WadyBrak internetu i brak zasiegu
  • ~Marian / 2020-11-22 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważam że padłem ofiarą oszustwa i to chamskiego oszustwa ze strony Orange, a ściślej salonu w Katowicach ul 3Maja.Po wielu latach współpracy szukam czegoś innego.
    Telefon który kupiłem na początku przedłużanej umowy zepsuł się raz, i drugi, i trzeci więc zostało mi go zwrócić. Do salonu pojechała uprawniona przedstawicielka mojej firmy i w protokole zażądała zwrotu pieniędzy. Jajka zaczęły się po dwóch tygodniach kiedy paienka od obsługi klienta powiedziała że - cytuję - "nie będzie zwrotu pieniędzy bo to była pierwsza naprawa" i nawet jej powieka nie drgnęła. Kiedy została poproszona żeby sprawdziła w komputerze, że ta naprawa była czwarta, powiedziała że system był w międzyczasie uaktualniany i nie ma już tych danych. My niestety nie przechowujemy każdego papierka naiwnie wierząc że w kontaktach między firmami obowiązuje jakiś kodeks moralny. Ale w końcu szkoda energii na głupi telefon. Tak jak przewidzieliśmy to co zepsuło się cztery razy zepsuło się i piąty. Tym razem przedstawicielka poszła uzbrojona w trzy odnalezione kwity z poprzednich napraw. Usłyszała że "gwarancja się właśnie skończyła" a o tym że czas po naprawie biegnie od nowa pan nawet nie słyszał. Na pismo do Orange od pół roku nie mam odpowiedzi. Podejżewam więc że jest to polityka całej firmy Skoro tak to zabieram wszystkie moje numery i idę gdzie indziej. Nigdy więcej Orange.
    ZaletyBrak
    WadyChamskie oszustwo, skrajna nieuczciwość.
  • ~chel / 2020-11-20 08:39
    Ocena: 2.33 / 5
    Od dłuższego czsu nie można zalogowac sie na moje orange.pl, mało tego serwer orange.pl nie odpowiada i nie otwiera sie strona orange.pl. Brak kontaktu z operatorem brak adresu e-meilowego, podnosza cene abonamentu bez uzgodnienia.
  • ~Joanna / 2020-11-19 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna sieć pod każdym względem , nie polecam nikomu.
    ZaletyŻadnych
    WadyBardzo dużo
  • ~Mariusz / 2020-11-18 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    witam nie polecam firmy orange .Podpisałem z nimi umowę internet tv i dostałem w prezencie telefon który nie chciałem oczywiście Pan z obsługi twierdził że jest za darmo i nie bede za niego nic płacił oczywiście Panom z montażu nie chciało się wykopać kabla który był zasypany 0.40 cm pod ziemią oczywiście kabel idzie przez moją działkę . Po miesiącu przyszło pismo że nie da się podpiąć do kabla bo twierdzili że go nie ma Po kolejnym miesiącu sam wykopałem kabel . Zadzwoniłem do orange jaka jest sytuacja. Przyjechali i stwierdzili ze za dwa miesiące będzie wymieniony na światłowód żeby poczekać. Po kolejnych trzech miesiącach wkopali ten światłowód. Umowę kolejna podpisała żona . A ta wcześniejsza umowa miała być anulowana .Oczywiście tak nie jest w orange zaczęły przychodzić rachunki na umowę która nie doszła do skutku. Opłata za telefon który miał być za darmo. Nagrywajcie tych z którymi podpisujecie umowy .
    Zaletyprzykro mi żadnych
    Wadynie polece nikomu waszej firmy
  • ~wiola / 2020-11-17 15:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa sieci Orange jest fantastyczna zgłoszona została usterka i na następny dzień roboczy została naprawiona
    ZaletySzybka obsługa
    WadyBrak
  • ~Naprawcie to plz / 2020-11-16 13:07
    Ocena: 5.00 / 5
    ping skacze od 60 do nawet kilku tysięcy ms, wezcie to wyjebcie czy cos bo ten internet to ziemniak.
    Zalety- Brak internetu
    - Dzieciaki nie siedzą przed kompem
    Wady- całkowity brak wad, jestem bardzo zadowolony z usługi
  • ~Pekin / 2020-11-16 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam,dziadostwo brak zasięgu przy granicach państwa i tłumaczenie że tam nie mogą mieć odbiorników bo granica A z pleya antena stoi 100m od granicy
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystko ch.jowe począwszy od internetu
  • ~Ola / 2020-11-16 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów poprostu dno ! A Maksa nie będę nawet komentowac... Zapłaciłam rachunek w terminie (ostatni dzień) mimo to po 3 dniach od zapłaty zablokowali mi konto a dodzwonić się nie da bo Max nie połączy z konsultantem !! To jak ja mam wyjaśnić tą sprawę !!!???
    ZaletyZero
    WadySzkoda wymieniać bo są same wady ! Od instalacji (która trwa i trwa a monter przyjeżdża bez sprzętu a doświadczenie ma takie jak pierwszy lepszy gość zgarnięty z przystanku) przez użytkowanie (wiecznie trzeba resetować dekoder bo problem z połączeniem nawet po wymianie dekodera) po rachunki które nawet jak się zapłaci w terminie to itak zablokują i nie dają możliwości wyjaśnić sprawy bo jest jeb***niety MAX !!! Który jest kolejną porażka tej pożal się Boże firmy
  • ~Ewelona / 2020-11-15 22:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Uważam że sztuczna inteligencja Maxx to porażka nie idzie się dodzwonić i porozmawiać z normalnym człowiekiem. Pracownicy są nie mili,nie można uzyskać od nich pomocy ,zbywaja.Moja mama ma sprawę w Sądzie z Orange która trwa już 2 lata a przez to wszystko jak pracownicy potraktowali moją mamę ona straciła bardzo dużo zdrowia,nerwów(jest na tabletkach).
    Jedynie kto tam zasługuje na dobrą a nawet bardzo dobra opinię jest Pani Anna Marszalik jedyna kobieta która się nami zajęła, wysłuchała i pomogła.Kobieta o dobrym sercu i widać że jest tam by naprawdę pomoc. Dziekuje
    ZaletyJedyna zaleta to dobra pracownica Anna Marszalik
    WadyBrak slow
  • ~Robson / 2020-11-14 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    podła firma, która wykorzystuje klientów. obsługa klientów beznadziejna, a ta tzw. "sztuczna inteligencja" to porażka, nie można się porozumieć i często przerywa połączenie (w ten sposób Orange generuje sobie zyski, bo opłata za nr *100 jest doliczana do abonamentu. no i trzeba kilku połączeń bo większość konsultantów jest niekompetentna). czekam na koniec umowy i wypisuje się z tej złodziejskiej firmy.
  • ~DjW / 2020-11-14 13:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem można by rzec starym klientem (tpsa, IDEA) jak widzę z roku na rok jakość usług się obniża. natomiast obecnie firma przechodzi samą siebie, tzn., mam abonament LOVE STANDART z kwotą 99.98 brutto po wszelkich zniżkach/zwyżkach, natomiast od listopada okazało się ż abonament wzrósł do 200 pln a ponadto jakimś cudem w dniu rozliczenia mimo, iż z niczego jeszcze nie było korzystane kwota ponad abonament wynosi w pierwszym dniu już 5,69. Aby złożyć reklamację to trzeba skorzystać z infolinii WYSOKO PŁATNEJ, obecna polityka firmy jest taka,
    że adresu e-mail firma obecnie nie posiada,
    wolą aby ludzie albo się tłoczyli przed punktami obsługi klienta (gdzie obiektywnie mówiąc osoby wyłażą ze skóry aby klient wyszedł zadowolony) albo dodatkowo dopłacali jak chcą coś zgłosić,
    o sztucznej "NIEINTELIGENCJI MAX" na czacie nie wspomnę!.
    Tak wygląda sytuacja osoby mającej kilka telefonów komórkowych, i stacjonarnych wraz z Internetem, będąca klientem od przeszło 20 lat.
    Zalety swoje stacje bts, nie zacina się łączność jak np. w ply,
    cena niektórych ofert
    Wadygeneralnie obsługa klienta przez telefon - ciężko się dodzwonić,
    złożenie reklamacji za pomocą poczty elektronicznej,
    Swiatłowody poza dużymi aglomeracjami wydzierżawiają firmą takim jak fiberlink o czym dowiedziałem się niedawno (tragedia)
strona 1 z 43
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.48, ilość opinii: 925
Orange
Ocena: 1.46, ilość opinii: 852
T-Mobile
Ocena: 1.56, ilość opinii: 701
Plus
Ocena: 1.57, ilość opinii: 619
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 174
Virgin Mobile
Ocena: 2.42, ilość opinii: 150
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2514
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2250
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2098
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1896
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1050
mBank
Ocena: 1.92, ilość opinii: 814