strona 1 z 197
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Katarzyna / 2025-05-18 19:42
Został mi skradziony tel zgłosiłam o blokadę, ale złodziej od kilku godzin nabił mi już rachunek na kilkaset zl
Dzwonie na infolinię gdzie odbiera jakiś sztuczny Max i odmawia połączenia z konsultantem .
Już nigdy więcej usług w orange
Złodziej dobrze się bawi moim kosztem -
-
~Były klient. / 2025-05-16 18:46
Po 14 latach odchodzę z orange, bardzo żałuję... że tak późno!
Niestety ostatnio same problemy:
- prędkość internetu pozostawia wiele do życzenia
- obsługa w salonie to jakaś farsa, pracownicy albo celowo albo przez brak kompetencji wprowadzają w błąd
- pakiety internetowe zmieniły się na gorsze
- ciągłe problemy z dostaniem obiecanych bonusów, w efekcie czego człowiek musi się wykłócać z botem Maxem (do niego trudno mieć pretensje, ale to człowiek powinien siedzieć po drugiej stronie i rozmawiać z klientem)ZaletyObecnie już brak.WadyWszystkie wypisane powyżej i pewnie jeszcze coś by się znalazło więcej. -
~Prawdziwy klient / 2025-05-13 17:58
Najgorsze doradcy biznesowe oraz prywatne!!!
Robią z ludzi debilów ganiając od doradcy internetowego do doradcy w salonie a sukcesem ich jest odmowa klientowi i brak podania przyczyny odmów lub popełnienie błędu przez doradcy.
Nie polecam! -
~Ryszard / 2025-05-12 05:39
Nie polecam tej firmy zastanów się zanim podpiszesz umowę WadyNieuczciwość wobec klienta -
~Zbigniew / 2025-05-09 22:27
Odradzam. Podwójne opłaty.brak odpowiedzi na pisma -zbywanie dziwnymi odpowiedziami z poprzednich lat. Operatorzy nie odpowiadaj na telefon. Kłamstwa przy zawieraniu umowy. ZaletyBrakWadyBrak uprzejmości. -
~Pasażer / 2025-05-07 11:10
Teraz oszukują klientów...doładowując telefon z kodu już nie ma dodatkowych gb za doładowanie..a jak doładujesz z kodu to nie doliczą czasu który miałeś w zapasie. Myślę że szybko zaczną tracić klientów...bo zaczęli uprawiać dziadostwo ZaletyObecnie brakWadyPrzestali szanować klienta -
~kocham pomarańcze / 2025-05-03 23:04
orange to bardzo tragiczna firma ktora nie umie w internet lepszy jest internet na korbke nie polecam kupice cos innego Zaletymoze i są ale ja nie widze ichWadyjestem slepy -
~Łukasz / 2025-05-03 00:17
Zadowolony jestem nie mam zastrzeżeń fajny telefon jest dobra jest sieć tylko nie drogo kosztuje ZaletyDobra jakośćWadyZa często ładuje telefon -
-
~Ksawery / 2025-05-02 02:37
Po wielu latach korzystania, oferty są nie opłacalne. Rozliczenia nie są zrozumiałe. Obsługa klienta stacjonarnie w miejscowości oleśnica jest akurat na bardzo wysokim poziomie, nie mam czego zarzucić, natomiast infolinia to dramat, mało wiedzą i nie potrafią wyjaśnić rozliczenia, tylko odwołują się do faktur na których jest szczegółowe rozlicznie - które jw jest nie zrozumiałe i koło się zamyka.
Jakości nie ma, internet mobilny jest bardzo niestabilny tak jak i zasieg, jednego dania potrafi być pełny a przez tydzień brak. A że zgłoszeniami nic sobie nie robią, głównie mydlą oczy. Nie polecamZaletyDwóch konsultantów w miejscowości oleśnicaWadyWszystko inne ch**owe, łącznie z innymi konsultantami z którymi miałem styczność. -
~Wein / 2025-05-01 15:04
Ostatnio Orange przesadził bo włączył mi bez pytania usługę "Bezpieczne dziecko w sieci" Za 10 PLN. Ja takiej usługi nie zamawiałem. Na prośbę usunięcia i zwrotu kosztów powiedzieli że nie mogą zwrócić kosztów. To jest złodziejstwo. Nie wiem czy będę przedłużał z nimi umowę bo już mam bezterminową. Na dodatek Urząd ochrony klienta i konsumenta powinien się tym zająć bo nie jestem jedyną osobą z takim problemem. -
~EB / 2025-04-28 16:02
Tragiczna obsługa. Dzisiaj szefem salonu Orange przy ul.Orkana w Lublinie był p. Paweł. Nie wiem czy o go poznałam, ale Pan, który obsługiwał po ok 40 min mojego czekania w salonie oznajmił, że ma teraz umówioną wizytę z innym klientem i ja mam dalej czekać. Czy nie mógł mnie uprzedzić, że czas oczekiwania będzie długi?! Obecna w salonie druga Pani prowadziła w tym czasie bardzo długą "służbową" rozmowę ze swoim znajomym. Przez salon "przemknął" również trzeci Pan, który widząc to wszystko zniknął na zapleczu. Kompletne lekceważenie czyjegoś czasu -
~Arthur / 2025-04-24 18:27
Najgorsza sieć nie polecam . Jeśli takie sieci są w całej Polsce to ja współczuje . Jestem obywatelem nie polski i zakupiłem Orange internet aby mieć połączenie z monitoringiem i alarmem w moim domu oraz z firmą ochroniarską . Nie dość że ot tak sobie doliczają bez zgody jakieś dodatkowe pakietu czegoś i doliczają do rachunku ale i internet często ma długie przerwy w działaniu . Nie polecam ZaletyŻadnychWadyTylko kasę ciągnąć -
~kulturomaniak / 2025-04-17 16:02
Do Orange Przeszliśmy ponieważ nasz lokalny dostawca Internetu i telefonów zakończył działalność, i oczywiście nie obyło się bez problemów
Raz że przydzielono nam działający numer osoby prywatnej, na co każdy konsultant mówił że to "nie możliwe", jak to po kilku miesiącach wykryliśmy (tak, MY!) to kolejny miesiąc zajęło im wyprostowanie tej sprawy
Co do Internetu niby wszystko OK, ale w umowie internetu zapisane jakieś telewizje których nie wiadomo jak uruchomić i oczywiście które są wykazywane na fakturze, po roku dzwonienia i reklamowania dowiedzieliśmy się że dla naszej instytucji ta usługa nie jest dostępna.
Podsumowując: Nie polecamZaletynie widzęWadyNie świadczą usług zapisanych w umowie, brak profesjonalizmu w podejściu do klienta, firma zdaje się być nastawinona tylko na pozyskanie klienta, niekoniecznie na jego utrzymanie -
~Samson / 2025-04-14 15:32
System reklamacji i zlewania abonameta szczyt szczytów .Nie polecam.kilkugodzinne zawieszenia i internetu bardzo często.Ratuj się kto może .Szukajcie innej sieci . ZaletyKiedyś byłyWadyBrak odpowiedzi na reklamacje .problemu z dodzwonieniem .niestały zasięg. -
~Sebastian / 2025-04-10 16:21
tagiczna obługa a brak słow i oceny bo najchetniej bym wpisał -5 w skali od 0 do 5 ZaletybrakWadytagiczna obsuga i tragedia serwis -
~Anna / 2025-04-08 07:33
Odeszłam od Orange po 20 latach. Zabrałam ze sobą 3 numery które miałam. Nikt nie szanuje wieloletniego klienta. Mieli mnie gdzieś, nie starali się aby mnie zatrzymać. Obsługa fatalna. -
-
~OPINIODAWCA / 2025-03-28 12:40
PRZESTĘPCY, OSZUŚCI, ZŁODZIEJE, BANDYCI. ZLIKWIDOWAĆ WSZYSTKIE TAKIE SIECI, W OGÓLE KAPITALIZM, TAKIE SĄDY, FELCZERIĘ, ZBRUKANE MEDIA, UCHWAŁODAWCÓW. POŁAMAĆ IM KOŚCI KRZYŻOWE I TRZONY KRĘGOWE I W TRUMNY WPAKOWAĆ, BO ONI NARÓD ZBRODNIAMI USŁALI, SAMOBÓJSTWAMI I INNYMI TRAGEDIAMI .... -
~Marcin / 2025-03-25 19:45
Nie wiem kto w Orange wpadł na ten pomysł ale zaprawdę pogratulować za wypychanie klientów do konkurencji! Od tegoż roku brak możliwości doładowania internetu w orange na kod z karty. Tylko apka lub przez stronę internetowa z konta. W praktyce więc wygląda to tak: Najpierw, jak zawsze, nagle strona/film przestaje ci się praktycznie wczytywać, po kilku/nastu minutach przychodzi sms o treści "pozostało ci mniej niż 200 mb..." po dalszych kilku następny o braku środków i "ograniczeniu prędkości" co w praktyce oznacza w najlepszym razie wczytywanie strony głównej google przez 5 minut. W tej kolejności. Do zeszłego roku nie stanowiło to żadnego kłopotu: nie mając na "pakiet", kupiłeś doładowanie, wstukałeś kod i zaraz przywracali normalną prędkość (czytaj: w ogóle odzyskiwałeś internet). Teraz po "ograniczeniu prędkości" pozostaje: szukać na mieście "cafe internet", jechać, tam wpisywać swoje hasła w tym bankowe, doładowywać, wracać, prosić z pochylonym czołem bogatego w miłosierdzie aby nikt nie wykradł ci haseł. Jeszcze raz gratuluję genialnego pomysłu na pozbywanie się klientów! Od kilku lat jakość połączenia była na prawdę bez zarzutu ale z tym numerem to tylko się pożegnać. -
~Maciej / 2025-03-24 23:06
Od kilku miesięcy codziennie po 23 brak internetu. Nie idzie się z tymi przygłupami dogadać. Technicy byli już u mnie z 10 razy, za każdym razem twierdząc, że nic nie zrobią, bo wina leży po stronie orange. Oczywiście orange się z nimi nie zgadza i zwala winę na nich. Przeszedłem do konkurencji i innym osobą, które mają z nimi problemy, polecam zrobić to samo, nikt was przy nich nie trzyma. ZaletybrakWadywysoki ping
wysoki packet loss
0 stabilność łącza
brak internetu w godzinach wieczornych
0 obsługa klienta
nie posiadają swoich techników tylko korzystają z usług zwnętrznych firm i zwalają na nich winę
wysoka cena nie idąca w parze z jakością usług -
~Darek / 2025-03-24 15:42
Przeszedłem z pley do Orange to mój największy błąd Orange a pley to niebo a ziemia w Orange brak internetu mobilnego wifi wiele do życzenia zacina się raz jest raz go nie ma obsługa klienta to jakieś nieporozumienie mają wszystko i wszystkich gdzieś przysłali mi pierwszy rachunek naliczyli z kapelusza zwrócilem uwagę w obsłudze klienta powiedzieli że wszystko ok zadzwoniłem do biura i zgłosiłem reklamacje dostałem esa że bardzo przepraszają ale naliczyli 100 zł za wiele oczywiście zapłaciłem całość i czekam na jakiś ruch z ich strony bo nikt tych pieniędzy mi nie oddaje jednym słowem totalne dno nie polecam nikomu oszuści i naciągacze jest jeszcze wiele innych rzeczy inaczej mi mówiono w salonie a inaczej mam na umowie szokkkkk ZaletyZadnychWadyWszystko
strona 1 z 197
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »