Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 3913 opinii

1.40 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.31
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 196
  • ~Hanna / 2025-03-10 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    5 dni po terminie usługi blokują usługi, chamscy doradzcy którzy częstwo muszą się poprawiać bo nie znają podstawowych informacji
    Zaletyszybki internet
    Wadywszystko inne
  • ~Scarlett / 2025-03-06 07:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Wycofanie przez Orange bonusowych GB przy tradycyjnym doładowaniu z paragonu to przegięcie. Czym płatność gotówką różni się od płatności bezgotówkowej? To nie są te same pieniądze? Orange zaczęło dyskryminować klientów i dzielić ich na lepszych (nowoczesnych) i gorszych (tradycjonalistów)?
    Bardzo nieeleganckie. Czas się rozstać, bo tylko to mnie tu trzymało - te bonusowe GB (były świetne), bo rozmowy i smsy/mmsy to drożyzna.
    Płacę tylko gotówką. Dziękuję. Żegnam.
    ZaletyByły, ale się skończyły
    WadyBrak ofert dla ceniących tradycyjne zakupy i rozwiązania
  • ~Madej / 2025-03-04 07:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Centrum miasta a internet jak bym w środku lasu w wielkim dole siedział. Prędkość internetu tragedia. Przy pierwszej możliwości żegnam się z tą żenującą siecią.
    ZaletyBrak
    WadySłaby internet, marny zasięg w centrum miasta, dno
  • ~staach / 2025-02-28 14:41
    Ocena: 2.67 / 5
    Od środy próbuję z Orange zawrzeć umowę na światłowód,lądowanie na Księżycu jest dużo łatwiejsze.Zazwyczaj moi rozmówcy przy moim nazwisku popełniają 1 błąd przy adresie e-mail 2,pani która przyjęła moje zamówienia 3(trzy).
    Umowę nie mogę podpisać dopóki te idiotyzmy nie zostaną usunięte,a więc będę miał światłowód za ....kilka dni!Pani powiedziała że wykonuje swoją pracę już 16 lat i że ją lubi.Zdumiewające,co więcej zaraz potem otrzymałem prośbę o ocenę pracy mojej rozmówczyni.,To proste,całkiem do dupy!
    ZaletyBrak
    Wady,wtórny analfabetyzm
  • ~BARTAZ / 2025-02-27 19:35
    Ocena: 2.33 / 5
    Wysłałem dwa smsy.. a tu jeb jeb.. I prawie dwa zeta poszło się pierd.. Ić!!! Połączenia również bardzo szybko wysysają środki z konta gdzie sekundowe naliczanie chyba się popsuło jak i wszystko inne wydaje się być bajeczką dla dzieci..To jest moje osobiste doświadczenie odnosnie tegoż opetatora, a na myśl od razu przychodzi takie powiedzenie, że KARMA WRACA i to nie jako kara, ale rezultat owych poczynań, a ta pazerność się Orange w ogóle nie opłaci... bo klienci już uciekają do innych sieci. W ciągu roku to tylko ok. 30tyś. użytkowników zmieniło operatora.. Ale co to takiego dla takiego telekomunikacyjnego giganta czyż nie?? Oczywiście orenż zaprzeczy dlatego 4 wacki im w żarcie.. Sorry Vinnetou, ale prawie złotówa za zwyklego esa i koszty połączeń wymykające się wszelkiej logice to już k.. zdeka przesada nie uważacie? Pakiety to już inny temat, ale koszty bez pakietów pozostawiają bardzo wiele do życzenia.. Ja uciekłem do LYC..MoBILE na kartę, gdzie koszty za połączenia bez pakietów jak i z pakietem są jedne z najtańszych na rynku w polsce jak i połączenia i esy na całym kontynencie to groszowa sprawa Haa!

    P. S. A teraz hejtujcie sobie pracownicy sieci zgnitej pomarańczy macie za to płacone pieniędzmi od nas biednych użytkowników!!!

    A Dla kumatych dużo zdrówka i jak najniższych rachunków za telefon.
    Peace!
    ZaletyMożliwość wykupienia kredytu to chyba jedna z niewielu zalet tej sieci
    WadyKoszty!!! Bardzo wysokie koszty!!
  • ~jk / 2025-02-27 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem podłączony telefon stacjonarny sieci Orange do z centrali alarmowej w domu. Stan sieci powodujący złą jakość przesyłu danych powodował, że domowa centrala alarmowa nie mogła poprawnie przesyłać i otrzymywać danych (dźwiękowych kodów elektronicznych) z agencji ochrony. Jak wiadomo, w takim przypadku centrala podejmuje próbę połączenia co 2-3 minuty. Ostatnia faktura za telefon stacjonarny Orange wykazała ponad 11 tys. Połączeń (!) na kwotę ponad 2,1 tys. zł. Pracownicy Orange nie zgadzają się z potwierdzanym przez wielu niezależnych ekspertów zjawiskiem, że zły stan linii telefonicznej, jej tzw. „zaszumienie” powoduje błędy w komunikacji z centralami alarmowymi. Orange nie ma sobie w tej kwestii nic do zarzucenia. Moja reklamacja została odrzucona. Reasumując, nie polecam tego operatora.
    WadyBrak fachowości i obiektywnej oceny złożonych reklamacji. Nieliczenie się z klientem.
  • ~Jolanta / 2025-02-27 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    W sierpniu 2024 podpisałam z nimi umowę. Do tej pory prawie co miesiąc składam reklamacje (na 6 m-cy trwania umowy, 5 reklamacji), kroją mnie na prawie każdej fakturze. Do tego nie informują przy podpisaniu umowy o wszystkich jej warunkach lub też wprost kłamią, a później umowa nie zgadza się z tym co mówił przedstawiciel przy podpisywaniu umowy. Nie polecam, kłamią, oszukują, nie chcą też rzetelnie wyjaśniać reklamacji. Beznadziejni są.
    Zaletybrak
    Wadyoszukaństwo, buta pracowników, lekceważące traktowanie klientów, celowe wprowadzanie w błąd, błędne naliczanie wysokości faktur prawie w każdym miesiącu
  • ~Były klient / 2025-02-26 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 15 latach zmieniam operatora . Orange okroiła mnie wielokrotnie na doładowaniach ilości GB etc.. Przykład : wykonuje doładowanie konta … i …. I nic muszę to powtarzać i takich podwójnych doładowań miałem mnóstwo .. internet a w zasadzie jego brak , gdy potrzebowałem dla klienta wykonać usługę nagle brak neta !!!
  • ~Marcin / 2025-02-24 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam obsługa masakra popełniają błędy podstawowe nie można się ich doprosić zachowanie bezczelne
  • ~Remigiusz / 2025-02-12 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć z możliwych gdzie nie pojadę tam brak zasięgu i problem z rozmowami SMS i internetem ludzie omijajcie ta sieć z daleka marże na telefonach zawyzone jak nie wiem a co chwile wydzwaniają żeby u nich brać. Nie Polecam pierwszy raz i ostatni mam nadzieję że takie sieci znikną z rynku bo podnoszą tylko ciśnienie!!
    ZaletyHaha brak!!
    WadyZasieg, oferty obsługa, wszystko!!
  • ~Lepiej już było / 2025-02-08 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Orange free na kartę to teraz jedna wielka żenada zrobili z tego abonament teraz tylko same gówna cykliczne rozmowy SMS GB jeszcze zayebali GB po doładowaniu przez terminal z najlepszej sieci stali się gównem.
    ZaletyNie ma
    Wady
  • ~miki / 2025-02-07 10:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam tę sieć.Jakieś 2 tygodnie temu robili serwis sieci na terenie miasta Sokółka w podlaskim,uprzedzali że możliwy jest brak zasięgu i niestety ten brak został do tej pory.Nawet z nikim nie można się połączyć,bo jest brak zasięgu i przerywa rozmówcę.A obsługa salonu nie istnieje,bo nawet nie odbierają telefonu.Trzeba szukać czegoś innego
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Daria / 2025-02-05 22:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Odradzam tę sieć z całego serca, największe gówno jakie może być. Internet i zasięg w Orange poprostu nie istnieją.W własnym mieszkaniu w środku miasta nie mam zasięgu a jak mam dwie kreski to cud nad cudami. Internet to już totalna porażka,nawet głupie komentarze na FB czy innych socialach się nie ładują, filmiki itd wiecznie się zawieszają. Nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyZasięg,INTERNET BEZNADZIEJA
  • ~teraz klient Orange / 2025-02-05 16:32
    Ocena: 4.67 / 5
    U mnie internet od Orange światłowodem śmiga bardzo dobrze. Podkreślam - ŚWIATŁOWODEM !
    ZaletyDOBRE PARAMETRY INTERNETU PRZEKAZYWANEGO ŚWIATŁOWODEM .
    WadyNa razie brak . Chociaż mogłoby być taniej
  • ~Smaczek12 / 2025-02-05 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat ten Orange Polska internet to tragedia w Polsce nie polecam
    ZaletyDrogie
    WadyInternet
  • ~Rozczarowana klientkw / 2025-02-03 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Pani w Szperku w Gdyni w salonie Orange z uśmiechem na ustach wciska umowę na telefon z cudownym internetem mobilnym. W domu szybkość internetu na poziomie 2-10 Mb/s (!!!). Zgłaszam reklamację, dostaję informację, że w ciągu 24h ktoś zareaguje. Cisza. Potem info, że w ciągu 2 dni, potem tygodnia, a docelowo to w sumie nawet miesiąc. Koniec końców reklamacja rozpatrzona negatywnie i proponują kupić sobie antenę. Pajace. Żenada, cyrk i tragiczne podejście do klienta.
    ZaletyBrak
    WadyPrędkość internetu poniżej jakiegokolwiek poziomu, fatalna obsługa klienta
  • ~Jabłoń / 2025-02-02 10:24
    Ocena: 2.33 / 5
    > wysoki ping (w okolicach 100 ms)
    > losowe utraty połączenia (raz odzyska połączenie po pewnym czasie a innym razem musisz zrestartować modem, loteria)
    > losowe spadki w transferze (z 50 mbs do 8-6 mbs)
    > utrata połączenia w godzinach 18-22 każdego dnia (chciałbym żeby to było wyolbrzymienie)

    Internet co najwyżej do oglądania sieci chociaż stream czy wideo też przycina.
  • ~Daria / 2025-01-30 14:13
    Ocena: 2.67 / 5
    Chciałam przestrzec przed orange flex. Przeniosą numer za Ciebie, ale kary umowne zapłacisz Ty. Proszę uważacie na nich i nie przenoście numeru przez ich aplikacje. Nie ma żadnych informacji, że może pociągnąć to za sobą koszty, a potem będzie Wasza wina, bo to Wy wybraliście datę przeniesienia numeru
  • ~Arek / 2025-01-25 21:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Rachunki.oplacone,w aplikacji wciąż kręci się informacja, przetwarzamy Twoją płatność. Zresztą tak.jest do tej pory od listopada. Za bardzo się tym.nie martwiłam. Tymczasem sms z firmy windykacyjnej, że orange przekazał mój rachunek do windykacji, myślałem, że padnę. Na szczęście udowodniłem wszystko wyciągiem z banku a Pani skomentowała Cóż to tylko.orange
    ZaletyJuż brak
    WadyCała masa
  • ~Ula / 2025-01-25 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Cierpliwie czekam do końca umowy. Takiej obsługi jeszcze nigdzie nie spotkałam. Totalne lekceważenie klienta. Widać u was jeszcze tymczasem pracy sporo. Mam nadzieję że jak wszędzie i was dotknie i zaczniecie zabiegać o klienta. Nie mam internetu czwarty dzień. Zgłaszałam już pierwszego dnia. Św.Max informuje najpierw że awarii brak. Potem pani mówi że awaria zostanie usunięta w ciągu 48 godz. Później Sw. Max mówi że do godz.24 tej. Piszę na czacie z panią która odpowiada że właśnie przyjęła reklamację??? i podaję mi termin naprawy za dwa tygodnie?????!!!!!. W między czasie 5 semesow że zbliża się termin zapłaty za internet.!!!. 5 smsow z nowymi propozycjami pakietów!!!!. Na prawdę uważacie ludzi za idiomów?!.
    ZaletyTotalny brak
    WadyCzęste przerwy w dostarczaniu przesyłu int. Beznadziejna obsługa. Doradcy czy jak ich tam nazywacie niczym nie różnią się od Sw. Maksa. Nic od siebie prócz tempych regułek wykutych na pamięć. Żenada.
strona 1 z 196
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2956
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1261
Lajt Mobile
Ocena: 4.09, ilość opinii: 986
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185