Oszuści z Orange !!! Zadzwonił pracownik orange w celu przedłużenia umowy, powiedziałem że szukamy mieszkania i adres się zmieni na co on że bez problemu przeniesiemy internet, jak przyszło co do czego to się okazało że się nie da, złożyłem reklamację bo zostałem wprowadzony w błąd bo gdyby powiedział że istnieje ryzyko że nie wszędzie się da to bym nie przedłużał. Złożyłem reklamację, oczywiście negatywna bo wszystko się nagrywa ale moja rozmowa się nie nagrała, kara umowna 900zl, nigdy więcej tej cholernej firmy
ZaletyBrak
WadyKłamcy na potęgę
~player / 2025-06-08 21:42
Ocena: 3.33 / 5
Internek OK, ale telewizja do d''y. Prawie NICZEGO nie można nagrywać
Tłumaczą sie umowami z dostawcami.
A w INEI można nadrywać wszystko, więc o co chodzi?
~Nika / 2025-06-08 07:01
Ocena: 1.00 / 5
Ciągle usuwają zgromadzony internet. Najgorsza i najdroższa sieć!!!
WadyNajdroższe
~Marek / 2025-06-07 18:27
Ocena: 2.33 / 5
Maja nsprawde w dupie klienta. Tulko chodzi o wydojenie klienta z kasy. Nawet nie dostarczajac sprzetow +banda naganiaczy
WadyTragedia
~Bo / 2025-06-07 12:12
Ocena: 2.33 / 5
Witam, chcę podzielić się z innymi potencjalnymi klientami którzy zastanawiają się czy dołączyć do Orange z moimi wrażeniami. NIE POLECAM, brak poważnego traktowania klienta i próbowania udzielenia jakiej kolwiek pomocy w razie problemów. Kompetencje i chęci pracowników na bardzo niskim poziomie. Moim zdaniem pracownicy są aby być i nie zależy im na pozyskiwaniu nowych klientów a tym bardziej na zatrzymaniu już obecnych . W rozmowach czy telefonicznych czy osobistych każdy mówi co innego odnośnie załatwienia sprawy, brak wiedzy???czy o co chodzi, bo nie rozumiem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~Janusz / 2025-06-06 10:16
Ocena: 1.67 / 5
Konsultant telefoniczny nie chciał mi pomóc. Do weryfikacji potrzebował kwoty ostatniego doładowania i numeru puk a poprzednimi razami wystarczałomój pesel imie nazwisko i adres
~Bogdan / 2025-06-05 17:18
Ocena: 2.33 / 5
Przeniesienie umowy na nowy adres zajęło ponad tydzień.
Wniosek o przeniesienie został złożony 27.05.2025. Znalezienie i zaktualizowanie nowego adresu w systemie Orange zajęło dwa dni. W dniu 29.05.2025 menedżer powiedział, że technik będzie mógł podłączyć internet w sobotę, ale umowa nie może zostać przeniesiona i z jakiegoś powodu konieczne było jej zakończenie i rozpoczęcie nowej (umowa internetowa została podpisana pół roku temu). Co pociągało za sobą całą serię wychodzących niuansów. Termin podłączenia (przyjazdu technika) został ustalony na 31.05.2025 (sobota). W sobotę zgłoszono, że technik nie przyjedzie, okazało się, że mój router należy wymienić na inny (z 2 GB/s na 1 GB/s), więc podłączenie przełożono na wtorek (03.06.2025). I tu pojawia się pytanie: dlaczego nie można było od razu (27 lub 29 maja) zobaczyć w systemie, że potrzebny jest inny router i od razu wydać odpowiednie dyspozycje w systemie, aby router został dostarczony do dnia przyjazdu technika lub zorganizować tak, aby technik przyjechał z niezbędnym routerem do podłączenia i zabrał ze sobą poprzedni? Z tego powodu technik nie przyjechał na podłączenie w sobotę.
Musiałem wziąć dzień wolny w pracy, aby odebrać router, ponieważ dostawa odbywa się w godzinach pracy, kiedy większość ludzi pracuje, a nie znajduje się w domu. We wtorek, w dniu, w którym miał przyjechać technik, przez cały dzień nikt do mnie nie zadzwonił, nie uprzedził o niczym. Po 17:00 musiałem napisać do menedżera i zapytać, czy technik będzie tu dzisiaj. Otrzymałem odpowiedź, że system pokazuje, że technik będzie w czwartek (05.06.2025). Oznacza to, że cały dzień spędziłem w domu, czekając na technika, który nawet nie raczył uprzedzić, że podłączenie nie nastąpi o wyznaczonej godzinie.
Jednocześnie chciałbym zaznaczyć, że mam hybrydowy typ pracy i łącze internetowe w domu jest dla mnie bezpośrednio związane z moją pracą, internet mobilny jest słabej jakości w mojej okolicy (Kraków, Nowa Huta). Tym samym Orange skazał mnie na ogromne niedogodności i stratę czasu.
Nie mówię już o tym, że dopóki technik nie podłączy internetu, nie jest możliwe podłączenie żadnych dodatkowych usług (np. telewizji domowej). Dlaczego tego procesu nie można zautomatyzować? Tak, aby usługa o którą wnioskowałem została podłączona automatycznie wraz z podłączeniem internetu i nie musiałem poświęcać dodatkowego czasu na złożenie wniosku po podłączeniu, a mógłbym to zrobić w międzyczasie oczekując na technika.
Wszystko to mówi o całkowitym braku zainteresowania menedżerów, aby zrobić wszystko, co możliwe, aby podłączyć domowy internet w jak najkrótszym terminie. Brak jakiegokolwiek planowania i kalkulacji sytuacji z wyprzedzeniem ze strony menedżerów. System jest zbudowany wyjątkowo nieelastycznie i w przypadku jakichkolwiek trudności wszystko jest odkładane na bardzo długi czas (nawet nie na dzień, ale na dwa, w moim przypadku było to wielokrotnie). Takie podejście do klienta stanowi ogromną wadę usługi Orange i sprawia, że zastanawiam się nad zmianą dostawcy, który jest bardziej zorientowany na klienta.
WadyFatalna jakość, organizacja i szybkość obsługi. Brak elastyczności rozwiązań, zorientowania na klienta i chęci menedżerów do rozwiązania zadania podłączenia internetu domowego w jak najkrótszym czasie.
~Kamilsnm / 2025-06-05 13:29
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam ! Okropna firma za jeden dzień spóźnienia blokują połączenia i IMEI
Odradzam wszystkim korzystanie z ich usług !!!!
Obsługa to jedna wielka pomyłka
~Daniel / 2025-06-03 20:22
Ocena: 1.33 / 5
Tragedia nie polecam, pan nie przyjechał na znaczony termin przeniesienia Internetu na infolini pani powiedziała że nie jest prawa żeby z nim się kontaktować straciłem cały dzień pan miał być między 9 a 20 i nie przyjechał bardzo czekałem ponad tydzień żeby pan wgl przyjechał a sprawa była zgłoszona dużo wcześniej a cały czas opłacam internet i telewizję której nie mam masakra nie polecam !!!!
WadyBardzo słaba infolinia, oraz pan od zakładania internetu który wyznaczonym terminie nie przyjechał
~Daras / 2025-06-01 19:49
Ocena: 1.00 / 5
Irytuje mnie wysyłanie na pocztę promocji z Orange super oferty np. iPhone 16 pro za 5134zł wcześniej kosztował 5699zł wow ! a w Media Expert kosztuje 4600zł oni myslą ze mają doczynienia z debilami masakra.
~Niezadowolony / 2025-06-01 18:58
Ocena: 1.00 / 5
Orange to jedna wielka porażka. W czasie trwania umowy wszystko pod górkę. Postanowiłem zmienić operatora i oczywiście robienie klienta w konia sms że usługa zostanie wyłączona 2.06.2025 więc umówiłem się z technikiem na podłączenie internetu stacjonarnego na 3.06.2025, ale orange oczywiście wyłączyło 1.06.2025 po smsie z info o wyłączeniu 2.06 ani śladu ( musieli usunąć) niestety nie zrobiłem screenów. Nie polecam tego operatora.
~Jurek / 2025-05-30 15:44
Ocena: 1.00 / 5
miałem zamiar tylko przedłuzyć umowę a ja jakaś franca wcisneła mi niby dodatkowy numer za 0 zł . Teraz po przyjściu pierwszej faktury okazało sie ze niwa umowa jest na 36 miesiecy po około 50 zł
Zaletynaciągacze
Wadybra
~Nick / 2025-05-29 13:26
Ocena: 1.00 / 5
Mam od kilku lat to nieszczęście. I jyz chyba wystarczy tego szczęścia. Szkoda nerwów na te uslugi
ZaletyBrak
WadyKoszty i dziwne naliczanie
~ROZCZAROWANY I WKURZONY KLIENT / 2025-05-26 10:48
Ocena: 1.00 / 5
Orange to wielka pomyłka, mąż przeniósł 5 numerów z PLAY i to była gruuuuuba pomyłka. W domu dzwonienie działa tylko przez wifi calling, ale jak już jestem poza domem i dzwonię do kogoś w domu, strasznie zniekształca głos o ile w ogóle uda się połączenie. Oczywiście mąż jako właściciel zgłaszał problem, ale w Orange twierdzą, że nie ma problemu....
Kolejny absurd to nowa karta SIM, która po niespełna dwóch miesiącach przestała działać.... poszłam więc do punktu obsługi i oczywiście nie otrzymałam pomocy bo nie ja jestem właścicielem i nawet jakbym miała upoważnienie to też mieliby mnie gdzieś.....pomyłka i koszmar. Nie polecam nikomu. Strata czasu i pieniędzy, że już nie wspomną o stresie .....
ZaletyBRAK JAKICHKOLWIEK ZALET
WadyTYLKO I WYŁĄCZNIE WADY, POMYŁKA I NAJWIĘKSZY BŁĄD ŻYCIA
~Katarzyna / 2025-05-18 19:42
Ocena: 1.00 / 5
Został mi skradziony tel zgłosiłam o blokadę, ale złodziej od kilku godzin nabił mi już rachunek na kilkaset zl
Dzwonie na infolinię gdzie odbiera jakiś sztuczny Max i odmawia połączenia z konsultantem .
Już nigdy więcej usług w orange
Złodziej dobrze się bawi moim kosztem
~Były klient. / 2025-05-16 18:46
Ocena: 1.00 / 5
Po 14 latach odchodzę z orange, bardzo żałuję... że tak późno!
Niestety ostatnio same problemy:
- prędkość internetu pozostawia wiele do życzenia
- obsługa w salonie to jakaś farsa, pracownicy albo celowo albo przez brak kompetencji wprowadzają w błąd
- pakiety internetowe zmieniły się na gorsze
- ciągłe problemy z dostaniem obiecanych bonusów, w efekcie czego człowiek musi się wykłócać z botem Maxem (do niego trudno mieć pretensje, ale to człowiek powinien siedzieć po drugiej stronie i rozmawiać z klientem)
ZaletyObecnie już brak.
WadyWszystkie wypisane powyżej i pewnie jeszcze coś by się znalazło więcej.
~Prawdziwy klient / 2025-05-13 17:58
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze doradcy biznesowe oraz prywatne!!!
Robią z ludzi debilów ganiając od doradcy internetowego do doradcy w salonie a sukcesem ich jest odmowa klientowi i brak podania przyczyny odmów lub popełnienie błędu przez doradcy.
Nie polecam!
~Ryszard / 2025-05-12 05:39
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej firmy zastanów się zanim podpiszesz umowę
WadyNieuczciwość wobec klienta
~Zbigniew / 2025-05-09 22:27
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam. Podwójne opłaty.brak odpowiedzi na pisma -zbywanie dziwnymi odpowiedziami z poprzednich lat. Operatorzy nie odpowiadaj na telefon. Kłamstwa przy zawieraniu umowy.
ZaletyBrak
WadyBrak uprzejmości.
~Pasażer / 2025-05-07 11:10
Ocena: 1.00 / 5
Teraz oszukują klientów...doładowując telefon z kodu już nie ma dodatkowych gb za doładowanie..a jak doładujesz z kodu to nie doliczą czasu który miałeś w zapasie. Myślę że szybko zaczną tracić klientów...bo zaczęli uprawiać dziadostwo