Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 4015 opinii

1.41 / 5

  • Oferta
    1.50
  • Obsługa klienta
    1.39
  • Cena/Jakość
    1.32
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 201
  • ~Mario / 2025-09-03 14:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Ceny telefonów w salonach są bardzo wysokie , ten sam telefon w innym sklepie można kupić dużo taniej tak samo dają na raty , przy kupnie telefonu przepłacamy dużo
    ZaletyMiła obsługa
  • ~Oskar / 2025-09-03 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet działa bardzo słabo, prędkość cały czas jest poniżej 1 MBPS czyli praktycznie nic się nie da zrobić Nie polecam.
  • ~Tatiana / 2025-09-02 17:22
    Ocena: 5.00 / 5
    26.08.2025 ZADZWONIŁAM NA INFOLINIĘ, PO KRÓTKIEJ ROZMOWIE Z PANEM MAKSEM POŁĄCZONO MNIE Z KONSULTANTEM PANIĄ JULIĄ JAGIELNIK. CHCĘ PODZIEKOWAĆ ZA BARDZO DOBRĄ, FACHOWĄ I UPRZEJMĄ OBSŁUGĘ. DZIĘKI TAKIEJ OBSŁUDZE ZAŁATWIŁAM BEZ PROBLEMU SWOJĄ SPRAWĘ, ZA CO BARDZO DZIĘKUJĘ.
  • ~Koka / 2025-09-02 09:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieuregulowane zasady opłat, nr rozliczony i zlikwidowany firma dalej nalicza jakies odsetki ,po czym sprzedaje dlug do windykacji która nęka klientów.
    ZaletyBrak
    WadyOszukują klientów
  • ~Patryk / 2025-09-01 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgirsze ścierwo jakie może być złodzieje i naciągacze i tyle w temacie
    ZaletyO każdą fakturę się uponą
    WadyNic z tym nie robią tylko naciągają nowych klientów a obecnych daleko w d***ę mają
  • ~Karolina / 2025-09-01 19:40
    Ocena: 1.67 / 5
    To jest jakaś masakra poza domem mam zasięg i internet w momencie którym wchodzę do mieszkania internet i zasięg się gubi ….
    ZaletyNie ma
    WadyBrak zasięgu i internet w momencie wejścia do domu
  • ~Tapon / 2025-08-29 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Dopisywanie paczek do umowy to stala praktyka

    Nic nie wartajace tearetycNe uslugi za ktore trzrba placic. Uwazajcie na tych zlodziei.
    ZaletyNie widze
    WadyNiejasne umowy. Dopisywanie uslug.
  • ~mecenassławek / 2025-08-28 13:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta jest tylko na papierze. Orange to firma złodziejska, z komunistycznym rodowodem, przchrzszczona Telekomunikacja.
    sam a umowa jest złodzieska i perfidna. Jeżeli kupujesz od nich pakiet 600 mb dostaniesz 150 maksymalnie i wynika to bezpośrednio z treści umowy. Najprawdopodobniej mają ludzi w UOKiK i nikt ich nie ściga, wyłącznie pozwy cywilne co odstrasza jeżeli chodzi o odszkodowania. Do meritum. mam umowę na 600 Mba dostaję 80 MBa bez prawa do reklamacji. Na infolini nie ma konsultantów!!! Jest tylko bot z którym rozmawiasz. Sprawy techniczne obsługują w tej firmie nastolatkowie pracujący na czarno. Jak pokazuję znajomym, nagranie kto przyszedł montować dekoder to myślą że sobie żartuję. To było dziecko 15 lat max! Narobił mi bałaganu i poszedł. Jest do brze przez dwa tygodnie, potem wszystko siada, pikseloza w telewizji. Bot na infolini każe wam zresetować dekoder, i na tym kończy się ich obsługa. Owszem bot może Wam przysłać technika ale dostajecie jak mój szwagier fakturę grozy. Omijać szerokim łukiem! To bankrut!!
    Zaletyładne reklamy i ulotki, kuszące
    Wadykompletne olewanie klienta, rozmowa wyłącznie z botem, do punktu stacjonarnego nie ma mozliwości dodzwonić się, sprawdżcie sami, po odczekaniu w kolejce w punkcie , nastoletnia dziewczyna stwierdza że w systemi ejest OK, i wina leży po Waszej stronie oferuje odpłatną wizytę ich pracownika
  • ~M. / 2025-08-27 14:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Właśnie zakończyliśmy przygodę z Orange, zanim ją zaczęliśmy. Rzecz ma się w okolicach Nowego Sącza. Na zakupionej przez nas działce stoi słup, na którym mamy skrzynkę światłowodową Orange z zapasem światłowodu. Mieliśmy zamiar skorzystać z usługi światłowodowej/internetowej. W lutym 2025 złożyliśmy zapytanie o możliwość podłączenia do istniejącej sieci. Jest koniec sierpnia, a panowie z Orange nadal szukają działki. Nie mamy jeszcze nadanego numeru budynku, ale mądrzy panowie nie potrafią odczytać aktualnych map i nie znajdują wskazanego przez nas numeru działki. Z jakiegoś powodu posługują się numeracją sprzed kilku lat, zanim działka została podzielona na działki mniejsze, spośród których jedną kupiliśmy. Dzisiaj, po niekończących się rozmowach z kolejnymi konsultantami i próbach wyjaśnienia o którą działkę chodzi, zrezygnowaliśmy z oferty Orange, decydując się na ofertę mobilnego internetu z sieci Play. Oby tak dalej panowie, to klientela wykruszy wam się sama.
    ZaletyNie ma
    WadyWszelkie mozliwe
  • ~Xyz / 2025-08-27 00:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Orange energia przestrzegam faktury nie wiadomo jak naliczane mimo że nie ma prognozy tylko faktyczne zużycie rachunek na 4400 a zużycie niby 8000 kWh co jest nie możliwe efekt skarga do urzędu Energetyki ale tam pracują uśmiechnięci i sami nie umieją policzyć ich rachunków od pół roku .efekt wyłączony prąd i konieczność przejścia do innego operatora.. cóż brak elementarnego poszanowania klienta więc Fuck off Orange
  • ~Jarek / 2025-08-26 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    To francuskie badziewie powinno zniknąć z Polski i to natychmiast!! Oni totalnie olewają klienta jeśli chodzi o reklamację odnośnie zaniedbanej infrastruktury do nich należącej.
    ZaletyBrak
    WadyOkłamywanie klienta, podawanie nieprawdziwych informacji
  • ~Ewa / 2025-08-26 22:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Niestety człowiek wciąż odbija się od AI nikt nie dzwoni by zająć się sprawa trzeba się przebija przez bardzo upierdliwy system weryfikacji by się dobić do obsługi. Kilka dni temu telefonicznie umówiłam usługę - czysty montaż, do teraz nikt nie zadzwonił. Wcześniej pisałam na czacie również bezowocnie. MIMO ZE DWULROTNIE POWIEDZIANO MI ZE TECHNIK ZADZWONI W CIAGU 3 DNI BY UMOWIC TERMIN..abonament sobie place a technika brak.
  • ~BaranStanisław / 2025-08-26 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Drożej niż było w uomwie, za wszystko chceta pieniądze...
    Zaletynie ma zalet, zero zalet
    Wadydrogo, wolno, nieciekawie
  • ~Paweł / 2025-08-26 10:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam, czekam tylko do końca umowy. W momencie kończenia się umowy dzwonią co chwilę wszyscy chętni do pomocy. Po podpisaniu i pojawieniu się problemu który dla wszystkich jest oczywisty olewanie klienta, zbywanie, zero zaangażowania w próbę pomocy dopiero rzecznik praw konsumenta został potraktowany poważnie. Walka 3 miesiące o oczywista rzecz którą powinna być załatwiona od ręki to kpina z klienta
  • ~Mery / 2025-08-25 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w sieci Orange od początku lipca 2025 (czyli ok 1,5 msca). To co przeszłam i nadal przechodzimy wraz z pozostałymi domownikami po zmianie operatora to istny koszmar (dziś polały się z bezsilności łzy...). Totalny brak zasięgu internetowego po opuszczeniu zasięgu Wi Fi domowego. Problemy ze zwykłymi rozmowami telefonicznymi. Reklamacja w tej sprawie ciągnie się już kilkanaście dni, ponieważ za każdym razem reklamacja jest przekazywana przez konsultanta poprzez sporządzaną przez niego notatkę. Nie mamy więc wiedzy co zostanie napisane i przekazane do rozpatrzenia. Dziś usłyszałam że nie mogę bez kosztowo zerwać umowy nawet jeśli ma takie problemy z korzystaniem z ich usług, ponieważ umowa została zawarta na "usługi mobilne", czyli Orange nie gwarantuje tak naprawdę możliwości wykonywania rozmów oraz korzystania z Internetu w miejscu gdzie akurat znajduje się usługobiorca!!!
    Mieszkam w mieście graniczącym z Czechami, po przekroczeniu granicy mimo na stałe aktywowanego Roamingu i automatycznego przełączania sieci sieć zagraniczna nie przełącza się. Ma to miejsce dopiero po oddaleniu się na kilkanaście kilometrów od granicy (w tym czasie nie mam możliwości dzwonienia o Internecie nie wspominając)! Lub muszę wyszukać zagraniczną sieć ręcznie, co ostatnio trwało kilkanaście minut. O dziwo po zalogowaniu się do sieci zagranicznej wszystko działa prawidłowo.
    Ze wzglądu na szkołę dzieci po czeskiej stronie przekraczam granicę kilka razy dziennie. W salonie zalecono mi: "restartowanie aparatu tel. każdorazowo po przekroczeniu granicy". Czego jadąc autem z przyczyn bezpieczeństwa nie jestem w stanie zrobić.
    Przed przystąpieniem do Orange uprawiałam aktywnie sport wzdłuż granicy polsko-czeskiej. Korzystałam z aplikacji sportowej oraz słuchałam muzyki online. Teraz to jest niemożliwe. Przestałam uprawiać sport, bo nie cieszy mnie "walka" o zasięg internetowy.
    Moje dzieci (9-12 l.) nie mogą się ze mną skontaktować wychodząc samodzielnie z domu, bo nie mają zasięgu.
    Dziś piąty raz kontaktowałam się z Orange ŻĄDAJĄC (już nie prosząc), by nie wysyłano nam smsów o płatnościach! Taki sms ma przychodzić tylko na jeden numer z grupy rodzinnej, który dokonuje tej płatności. Nie mam pewności czy to zostanie zrobione, bo zgodnie ze słowami konsultanta: "on dokonuje zgłoszenia". Jedyne co mogę zrobić to zerwać umowę za kwotę ok. 800 zł za jeden numer.
    Ten operator oraz usługi, które rzekomo miał nam dostarczać to totalna porażka. Proszę każdego kto rozważa podpisanie umowy z Orange o dokładne przemyślenie tej decyzji.

    WadyCałość
  • ~Gabriela / 2025-08-24 18:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Chcę bardzo podziękować doradcy Pani Annie S. za profesjonalne podejście, pomoc i rozwiązanie mojego problemu. Była bardzo miła i cierpliwa. Dziękuję i pozdrawiam????
  • ~Max / 2025-08-22 09:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Tak traktują klienta,że po 12 latach trzebia będzie przenosić numery do innej sieci.Robią nawet łaskę,że przedłużą umowę.
    ZaletyŻadnych
    WadyBardzo wiele
  • ~Natalka / 2025-08-21 08:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Od początku wzięcia internetu były problemy. Zapewniali kiedy weźmiemy cały pakiet z ruterem nie będzie problemów bo super ruter za 700 zł i co od ponad pół roku nic nie mamy a płacić trzeba. Chcieliśmy rozwiązać umowę okazało się że za rozwiązanie trzeba zapłacić ponad 2000 zł. Nie polecam wręcz odradzam. Tragedia na reklamacjach nic nie znajdują
    ZaletyNie ma
    WadyFirma
  • ~Mary / 2025-08-20 20:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybko i sprawnie załatwiona reklamacja dotycząca pakietu GO 10. Otrzymałam zwrot pieniędzy na konto.
  • ~Jan / 2025-08-19 09:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie działającą neostrada , monterzy
    Nie naprawili
    WadyOd dziesięciu dni nie działa internet, a orange nie może sobie z tym poradzić
strona 1 z 201
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4805
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4015
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3104
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2656
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1317
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1196
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4572
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2050
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187