Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 160 opinii

1.64 / 5

  • Oferta
    1.80
  • Obsługa klienta
    1.57
  • Cena/Jakość
    1.58
  • Parametry
    3.00
  • Cena
    3.00
  • Niezawodność
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 8
  • ~gg / 2019-07-19 16:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna niemoc, chamskie traktowanie przez doradcę klienta o inicjałach MK z infolinii . W celu złożenia reklamacji musiałam udać się do salonu, bo sztuczna inteligencja twierdziła, że nie ma żadnych uszkodzeń i rozłączała się. Prowadzę firmę, gdzie dostęp do internetu jest konieczy. W tym miesiącu po raz 6 nie mam połączenia internetowego. Na poczatku miesiąca przez 5 kolejnych dni i dziś. DNO. LEKCEWAŻENIE KLIENTA.
    Zaletybrak
    Wadyza mała rubryka, aby to dno opisać
  • ~Weronika / 2019-07-17 17:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo lekceważące podejście do długoletniego klienta. W połowie czerwca burza uszkodziła linie i uniemożliwiła dostęp do internetu, telefonu domowego oraz telewizji. Zgłoszona usterka nie została naprawiona przez ponad miesiąc, a odpowiedzią na kolejne telefony są przesuwane terminy naprawy i próba „wciśnięcia” abonamentu.
    WadyLekceważące podejście do stałych klientów.
  • ~r / 2019-07-16 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Wypowiedziałam internet mobilny pisemnie listem poleconym najpierw w jednym punkcie stwierdzili że jest ok i umowa się kończy 5 czerwca w lipcu przyszła faktura do zapłaty na kolejny miesiąc. W punkcie stwierdzili że nie ma żadnego wypowiedzenia a po pokazaniu dowodu przesyłki Pani stwierdziła ze ona nie wie co wysłałam i żeby złożyć pisemną reklamację bezczelnie dodała żeby też wysłać listem poleconym jak rozwiązanie umowy po prostu kpina
    ZaletyŻADNYCH
    WadySAME
  • ~Gln / 2019-07-16 12:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Doładowałem telefon na kwotę 25 zł, bo wedle informacji na stronie operatora, ta suma miała mi umożliwić nielimitowane dzwonienie oraz korzystanie z przydzielonych gb internetu.Tymczasem po czterech dniach otrzymałem powiadomienie, że upłynął termin użytkowania środków i mam ponownie doładować telefon.
  • ~janala / 2019-07-14 21:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Od pół roku brak negatywów.Mam kartę za 25 zł.Rozmowy i smsy no limit i internetu ogrom 15+15 i 5 na 2 tygodnie.Razem 35.Nie ma się do czego przyczepić.Byłem u wielu operatorów lecz ten jest najlepszy.Zasięg dobry.
    ZaletyWszystko
    WadyBrak
  • ~Były użytkownik / 2019-07-12 09:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć w jakiej do tej pory byłem, po za Heyah bo o tej sieci nic nie wiem
    ZaletyDobre telefony w abonamencie dla firm
    WadyNiska jakość obsługi, naciąganie na dodatkowe opłaty, kiepski zasięg, internet LTE jest taki chyba tylko z nazwy
  • ~PIONeeR1337 / 2019-07-10 18:35
    Ocena: 2.67 / 5
    Internet domowy przeniosłem z Netii do Orange to teraz o losowych porach dnia lub czasami raz na 2 tygodnie mam ping wysoki czasami 1000 ms czasami 500ms, prędkość spada do 0,4 - 0,8 mb/s . Brak światłowodu w okolicy domków jednorodzinnych Łódź, Trzcinowa (miejsce pomijane). Pracownicy obsługi Orange mówili że przeniosą usługi z Neti do nich a tym czasem po 2-3 miesiącach przyszedł rachunek za usługi...
    Zaletykusząca oferta
    Wadysłaby internet i obsługa
  • ~Nie_polecam_Orange / 2019-07-09 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego dostawcy. Kiedy nikt w domu nie używa internetu, poza mną, nadal ping w grach jest wysoki. Nawet oglądanie filmów na serwisie YouTube czy Netflix staje się niemożliwe. Filmy i seriale odpalane są w najniższej rozdzielczości i nadal nie chcą się ładować. Czasami mam wrażenie że kradnę internet od sąsiada wiaderkami, jest taki wolny. Czasami wydaje mi się że zrobienie routera ze starej Nokii 3310 byłoby lepszym pomysłem niż używanie internetu od Orange.

    Pozdrawiam :)
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Piotr / 2019-07-09 21:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Orange - firma szykanująca klienta po rozważaniu umowy. Zwrot dekoderów tylko i wyłącznie prze osobę podpisującą umowę. Jest to przepis wewnętrzny ORANGE. Na pytanie na infolinii czy klient ma to gdzieś wpisane w obowiązkach odpowiedź padła cytuję " że NIe MA, ale jak by się ZAPYTAŁ to dostał by odpowiedź!"
    To są szykany KLIENTA. Można to by było zaakceptować gdyby to była niemiecka firma, ale nasz POLSKA!!!!

    ZERO GWIAZDEK !!!!!!!!!!!
  • ~Wiktoria / 2019-07-09 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam problem z internetem w domu. Pracownicy przyjechali i pogorszyli sprawę i założyli mi ruter w piwnicy bo nigdzie indziej nie da rady. Po tym wszystkim przestał mi działać telefon, nie było kompletnie wifi a jak zgłaszałam problem to umawiali się pisząc sms a i tak nie przyjeżdżali. W końcu przyjechali któregoś dnia i mieli problem że nikogo nie zostali, a nie było żadnej informacji o przyjeździe. Nie polecam tej firmy, pracownicy kompletnie olewaja sprawę. Na przesunięcie kabla żeby polepszyć zasięg wifi czekałam miesiąc, gdzie w końcu przyjechali i założyli to w 10 minut.
  • ~Anka / 2019-07-08 17:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem właśnie salonie Orange w Jaworznie CH Galena..Czekam czekam bo klient od 50minut podpisuje umowę!! W XXI wieku trzeba tyle czasu ba podpisanie umowy.. jestem tu 3 raz w przeciągu 4 ostatnich dni..podpisanie przedłużenia umowy na usługi stacjonarne trwało godzinę A dzisiaj moja umowa o ile do niej dojdzie niedługo zajmie mi 2gdz..jestem tu id 15.57!..można oszalec..jestem tu ostatni raz
  • ~Norbert / 2019-07-07 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć jaka może być, korzystam z usługi telewizja internet telefon, i jest masakra. Telewizja i internet cały czas nie działają, sprawy zglaszane trafiają do kosza i nic nie dają, nie.mieliśmy telewizi i.Internetu przez 3tygodnie w czerwcu założyłem reklamację którą uznali na 17,60zł według Orange to.jest 3/4 ceny z 99zł.. śmiech na sali złodzieje i.oszuści którzy mają w nosie ludzi ważne tylko to aby umowe podpisać i kasę brać za nic...
    WadyInternet, telewizaja, internet w telefonie, zasięg.
  • ~Biezczasnyh / 2019-07-06 12:35
    Ocena: 2.67 / 5
    Peryferia miasta 350+, alglomeracja 500. Lublin. Inny Internet praktycznie tu nie istniał, więc byłem na nich skazany. Od n-lat mam limit na Internet domowy 13 Mbit. Więcej po prostu ich łącza nie udźwigną. Dosyć częste awarie sieci, ale to akurat mogła być wina mojego starego reutera. Kiedy przeglądam oferty konkurencji łapię się za głowę za co ja płacę 100 zł co miesiąc (?!) W tym roku z dużym prawdopodonieństwem pożegnamy się na zawsze, wliczając w to likwidację linii telefonicznej. Radzę uważać na agresywny marketing, graniczący wręcz z akwizytorką gdy kończy się umowa. Sprytnie wcisną wam to czego nie potrzebujecie w wysokiej cenie. Później przez 24 miesiące trzeba płacić. Na mój telefon często dzwonią naganiacze z garnkami i badaniami dla emerytów. Przypadek?
    ZaletyDobra jakość Internetu i połączeń, kiedy nie ma awarii (u mnie od jakiegoś roku prawie nie ma). Względna elastycznosć oferty (od niedawna, ja się na to nie załapałem). Internet bez limitu GB.
    WadyCeny. Drogi abonament za telefon stacjonarny niezbędny przy neostradzie. Kompletny brak inwestycji w infrastrukturę w moim rejonie. Mam osobiste odczucie, że w Orange wieje peerelem.
  • ~Tomek / 2019-07-05 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda oszustów i naciągaczy. Przy podpisaniu umowy wcisnęli mi jakąś dodatkową kartę. Umowa się skończyła rok temu i przeniosłem nr do innej sieci. A oni teraz przesyłają mi rachunek roczny za nieużytą ani razu kartę. Jak zapytałem na infolini dlaczego tak późno to jakąś p.... powiedziała że wysłali mi SMS na nr tej niaktywnej karty. Przecież im dłużej klient nie wie, tym więcej będzie musiał palantom zapłacić. A miałem z nimi podpisać umowę na orange Love. Nigdy więcej.
  • ~Krysia / 2019-07-05 14:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem w Orange (kiedyś Idea) od 2013r. Tak źle jak obecnie jeszcze nie było. Internet niemrawy, było 20 w poprzedniej umowie i chodził teraz jest niestety 10 bo ponoć więcej nie może ?! dlaczego ?. Faktury wystawiane z księżyca. Umowę kolejną zawarłam 26 kwietnia tego roku, ale jak się okazało "ktoś ją anulował" i nie weszła w życie co spowodowało naliczanie horendalnych cen za internet 160zł jak i telefon stacjonarny 79,00zł. Nikt z Orange nie raczył mnie poinformować ,że umowa na 20MB/s nie jest możliwa tylko walnęli ceny za umowę bezterminową. Po dwóch miesiącach ( tyle trwało wyjaśnianie) zawarłam już prawidłową umowę, ale jest to ostatnia umowa . Wytrzymam z nimi te dwa lata ,spłacam telefony i koniec. Odradzam Orang. To już nie ta solidna firma co kiedyś była. Nie radzę tez dzwonić na infolinie, bo choć to ich infolinia to liczą sobie jak za rozmowę z EscoBarem.
    Zaletyżadne
    Wadycoraz trudniej w prosty sposób cokolwiek wyjaśnić,
  • ~Blablabla / 2019-07-05 09:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Przedłużenie umowy, wzięty nowy telefon. Raz w rękach (szkło hartowane i etui pancerne) na drugi dzień okazało się że wyświetlacz nie działa tak jak powinien. Zanosze na gwarancję, Pani przyjmuje, pisze opis, że żadnych rys nic - telefon jak nowy. Po tygodniu dostaje telefon z Orange, że wyświetlacz został uszkodzony mechanicznie i kosz naprawy 290 zł. Ze niby wysłali zdjęcie peknietego ekranu.
    ZaletyŻadne
    WadyBark słów
  • ~jorg / 2019-07-03 22:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie dawno zmieniłem operatora na ORANGE i to był mój błąd. U poprzedniego operatora zasięg i możliwość wykonywania połączeń w górach gdzie mam domek letniskowy był słaby , ale był. Natomiast teraz jest to całkowicie nie możliwe - czarna dziura. Zgłosiłem problem do ORANGE. Po kilku dniach otrzymałem odpowiedż że u nich jest wszystko w porządku , a to że w tej okolicy jest brak zasięgu to krótko mówiąc bardzo im przykro i nie gwarantują wszędzie zasięgu (paranoja) Jeżeli chodzi o infolinię to trzeba mieć wiele szczęścia aby się dodzwonić, a jak się już uda to osoba z którą się rozmawia jest kompletnie nie kompetentna
    Zaletyżadne
    WadySłaby zasięg, Infolinia to żenada
  • ~Monika / 2019-07-03 07:43
    Ocena: 1.67 / 5
    przenosiłam usługi z play do nich. Nie przeniesiono numeru stacjonarnego a ponieważ to jest "pakiet" płacę w orange i w play gdzie numer został nie przeniesiony. A kontakt z infolinią poprzez sztuczną inteligencję to jakaś masakra. Jak słyszę " wprowadź numer neostrady" to mnie szlag trafia. Kto pamięta taki numer. Dwa miesiące użerania się aby poprawili źle położony kabel. Ta firma to KPINA.
    Zaletyżadnych
    Wadybrak kontaktu przez infolinię, opieszałość w rozpatrywaniu reklamacji,
  • ~bsz / 2019-07-03 07:39
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO. Jeśli chcesz mieć czasami (a nie stale) internet, to wybierz ORANGE. Jeśli masz firmę, w której wymagany jest stały dostęp do internetu, to ODRADZAM to operatora. Na infolinii tylko sztuczna inteligencja, która żeby połączyć z doradcą klienta nabija ci impulsy , żeby w zamian za brak dostępu do internetu stacjonarnego zaproponować internet mobilny. Jeśli zdarzy się awaria od doradcy klienta nie dowiesz się niczego. Zmieniam operatora. Mam ich serdecznie dość. Awarię zawsze są tłumaczone opadami deszczu (w trakcie suszy), wiatrem, temperaturą itd. DNO
    Zaletyżadnych
    Wadycałe mnóstwo
  • ~Majka / 2019-07-01 22:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Wytrzymałam miesiąc i zmieniłam na poprzedniego operatora. Fakt internet w tel jest szybki ale oszustwo związane z roamingiem i „pakietem” to kpina z klienta.
    WadyWysoka Cena, brak PAKIETU w roamingu UE. (Te 2GB + dopłata.) to oszustwo
strona 1 z 8
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.56, ilość opinii: 293
T-Mobile
Ocena: 1.68, ilość opinii: 255
Orange
Ocena: 1.64, ilość opinii: 160
Plus
Ocena: 1.84, ilość opinii: 157
nju mobile
Ocena: 3.17, ilość opinii: 123
Virgin Mobile
Ocena: 2.56, ilość opinii: 84
Flixbus
Ocena: 2.19, ilość opinii: 493
mBank
Ocena: 2.09, ilość opinii: 482
Link4
Ocena: 1.58, ilość opinii: 286
ITAKA
Ocena: 2.83, ilość opinii: 221
Netflix
Ocena: 2.89, ilość opinii: 127
a2mobile
Ocena: 3.37, ilość opinii: 54