Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange światłowód Wrocław opinie

  • ~Niebiesky72 / 2019-01-20 22:49:10
    Dostawcy internetu › Orange Światłowód
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie mogę rozwiązać umowy na LTE, którą zwarłem będąc wprowadzony w błąd przez konsultanta Orange w zakresie światłowodu.

    Od sierpnia 2018 jestem mieszkańcem nowego domu. Deweloper zawarł umowę z Orange na zapewnienie światłowodu. W sierpniu ja i inni mieszkańcy inwestycji rozpoczęli rozmowy ws instalacji światłowodu z przedstawicielem Orange, co
    zostało potwierdzone złożeniem przez nas zamówień. Deklaracje SMSowe konsultanta nt. terminu instalacji to:
    • „Planowane podłączenie na koniec października”
    • „Ta data jest realna i bardzo mocno prawdopodobna”
    Zachęcony tymi deklaracjami postanowiłem „pomostowo” zamówić dostęp do Internetu LTE. Konsultant zapewniał, że w
    momencie instalacji światłowodu bezproblemowo będę mógł zmienić umowę na LTE w umowę na światłowód.
    Po zamówieniu modemu LTE powziąłem informacje (m.in. z BOKu Orange), że z instalacją światłowodu w naszej
    lokalizacji nic się nie dzieje i nie wydarzy w najbliższej przyszłości. Poczułem się oszukany, ponieważ nigdy nie
    zamówiłbym LTE, gdybym wiedział, że Orange nie zainstaluje światłowodu w rozsądnym terminie.
    Ponieważ konsultant nie odpowiadał na żadne próby kontaktu (mail/sms/telefon), a BOKi też nie były zbyt pomocne,
    podjąłem próbę kontaktu przez Goldenline z dyrektorem regionu w Orange, który 20 listopada odpisał mi następująco:
    „z uwagi na brak odbioru kanalizacji przez ZDiUM nadal nie możemy sfinalizować podłączenia lokalizacji na ul xxxxx.
    Termin opóźnienia w podłączeniu może się przesunąć z uwagi na powyższe na koniec 1 kwartału 2019. Państwa opiekun
    będzie z Państwem w kontakcie ws ewentualnych zmian.”
    a gdy przedstawiłem w tych warunkach chęć rozwiązania umowy na LTE dostałem w odpowiedzi
    „w tej sprawie proszę skierować pismo do BOK Orange ze szczegółowym opisem sytuacji.”
    Zwlekałem z dalszym działaniem ze względu na czynniki zewnętrzne w postaci ZDiUM. Gdy jednak udało mi się
    zainstalować światłowód przez innego operatora w tych samych studzienkach – poczułem się wprowadzony w błąd.
    Na moje kolejne zgłoszenie BOK odpisał, że „prezentowana w rozmowie oferta ma charakter jedynie negocjacyjny” i nie
    widzą podstaw do rozwiązania umowy.

    Powyższe cytowane stwierdzenie oznacza, że konsultant Orange może obiecać cokolwiek, byle tylko doprowadzić do
    zawarcia umowy. Nie godzę się z tym. Nie wiem, czy motywem działania są prowizje handlowe tytułem złożonych
    zamówień, czy coś innego – nieważne, to nieuczciwe.
    Orange zamiast moderować działania swoich przedstawicieli próbuje je uzasadniać „negocjacjami” - to nikczemne.
    Zgłaszam sprawę do PIH i UOKiK, a Was ostrzegam przed darzeniem zaufaniem konsultantów Orange.
    Wadyto, że go nie ma, ale Orange trzyma mnie za j...
    Miejscowośćwrocław
  • ~Zuzanna / 2018-01-12 21:03:15
    Dostawcy internetu › Orange Światłowód
    Ocena: 4.50 / 5
    Super nowa po światłowodzie, dobrze działa, poprzednie parametry usługi w starsze technologii w poprzednim mieszkaniu były mniejsze
    Zaletykorzystałam z wcześniej i teraz nowa usługa faktycznie jest ok
    Wadyjeszcze nie mam powodów do ich zgłoszenia
    Miejscowośćwrocław