Banki
strona 1 z 3
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- nastepna »
-
mBank
1.66 na podstawie 1999 opinii“mBank był kiedyś przyjazny dla klienta i tani. Teraz się to zmienia. Np. powiązanie opłaty za użytkowanie karty debetowej z koniecznością logowania się co miesiąc do aplikacji mobilnej ...
-
PEKAO SA
1.78 na podstawie 1512 opinii“Po 20 latach korzystania z usług PKO SA zmieniam zdecydowanie bank. Nowa strona internetowa jest beznadziejnym wymysłem w myśl powiedzenia "co by tu jeszcze spieprzyć Panowie..."Nieczytelna, z ...
-
Santander Bank Polska (BZWBK)
1.86 na podstawie 1201 opinii“Z łezką w oku wspominam czasy BZWBK. Obecnie niezaksięgowana wpłata we wpłatomacie urasta do rangi olbrzymiego problemu. Reklamacja zgłoszona na infolinii, potwierdzenie nieprawidłowego ...
-
Millennium
1.81 na podstawie 961 opinii“Najgorsza obsługa klienta. Mam wrażenie, że ludzie których zatrudniają, potrafią obsłużyć tylko twittera i tiktoka. W ramach jednej konwersacji dotyczącej jednego błędu w Millenecie ...
-
PKO Bank Polski
2.68 na podstawie 851 opinii“Infolinia TRAGICZNA!!! Od doby usiłuję się dostać do mojego konta, bo rzekomo nie mam już kodów (a zostało mi ich jeszcze 6), aby dostać się na konto, bo wprowadzono "dodatkowe narzędzia ...
-
ING Bank Śląski
1.79 na podstawie 819 opinii“Kiedyś był to bezsprzecznie jeden z lepszych banków. Obsługa klienta na najwyższym poziomie, kompetentni i kulturalni ludzie. Każdy klient był ważny. To się niestety w ostatnich latach ...
-
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
4.68 na podstawie 671 opinii -
BGŻ BNP Paribas
1.63 na podstawie 502 opinii“Ten bank to dno i trzy metry mułu. 1. Miałam nieszczęście zaciągnąć tu kredyt hipoteczny i dwa razy w roku mam z tym bankiem jazdę. Sama, przed czasem niosę im polisę na życie i ...
-
Alior
1.79 na podstawie 481 opinii“ W moim przypadku zablokowali kilkadziesiąt tysięcy dolarów CAD bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Po kilku dniach zażądali ode mnie faktur umów i wszelkich dokumentów dotyczących ...
-
Getin Bank
1.53 na podstawie 254 opinii“Jak dla mnie jest zupełnie w porządku. No i mega plus za obsługę klienta
-
Nest Bank
1.94 na podstawie 236 opinii“Wycofałem się Deutsche Banku gdzie panował straszny bałagan i zła obsługa. Jestem zadołowany z Nest Bank. Mały, prosty, wszystko załatwione szybko. Oferta doskonała, naprawdę bez ...
-
Deutsche Bank
1.92 na podstawie 196 opinii“Beznadziejny system intenetowy ! Wolno działa, nie czytelny, nic się nie da załawtić online. Masakra.
-
Bank Pocztowy
1.68 na podstawie 152 opinii“BP Odział STALOWA WOLA Obsługa klienta, podejście pracownic oraz ich aroganckie zachowanie, nigdy i nigdzie się z takim nie spotkałam, tym bardziej byłam z moją starszą mamą, która wielu ...
-
Inteligo
2.19 na podstawie 137 opinii“dostałam nową kartę w październiku nie moge jej aktywować , bowiem nikt nie odbiera telefonu dzisiaj trzymałam słuchawke półtorej godziny bez przerwy i nie uzyskałam połączenia to ...
-
Citi Handlowy
1.55 na podstawie 128 opinii -
PKO Inteligo / iPKO
2.10 na podstawie 118 opinii“Znowu zmienili wygląd IPKO , dopiero co się przyzwyczaiłam do nowej wersji to znowu zmienili. To co teraz jest to jest tragedia, nie wiadomo gdzie czego szukać, wszystko poukrywane, ale za to na ...
-
Raiffeisen Polbank
2.05 na podstawie 60 opinii -
MultiBank
2.21 na podstawie 57 opinii -
VW Bank direct
2.47 na podstawie 51 opinii“Spółki, które prowadzę mają tak konta od kilkunastu lat. Miałem też konto osobiste, ale niezrozumiała dla mnie polityka banku zmusiła mnie do rezygnacji z niego. To bodaj jedyne istotne dla ...
-
Nordea Bank
1.80 na podstawie 44 opinii
strona 1 z 3
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- nastepna »