Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Banki

Sortuj wg: ilości opinii | oceny | nazwy
strona 1 z 3
  • mBank

    1.78 na podstawie 1229 opinii
    mBank był kiedyś przyjazny dla klienta i tani. Teraz się to zmienia. Np. powiązanie opłaty za użytkowanie karty debetowej z koniecznością logowania się co miesiąc do aplikacji mobilnej ...
  • PEKAO SA

    1.47 na podstawie 838 opinii
    Po 20 latach korzystania z usług PKO SA zmieniam zdecydowanie bank. Nowa strona internetowa jest beznadziejnym wymysłem w myśl powiedzenia "co by tu jeszcze spieprzyć Panowie..."Nieczytelna, z ...
  • Santander Bank Polska (BZWBK)

    1.56 na podstawie 694 opinii
    Z łezką w oku wspominam czasy BZWBK. Obecnie niezaksięgowana wpłata we wpłatomacie urasta do rangi olbrzymiego problemu. Reklamacja zgłoszona na infolinii, potwierdzenie nieprawidłowego ...
  • Millennium

    1.55 na podstawie 515 opinii
    Najgorsza obsługa klienta. Mam wrażenie, że ludzie których zatrudniają, potrafią obsłużyć tylko twittera i tiktoka. W ramach jednej konwersacji dotyczącej jednego błędu w Millenecie ...
  • ING Bank Śląski

    1.91 na podstawie 331 opinii
    Kiedyś był to bezsprzecznie jeden z lepszych banków. Obsługa klienta na najwyższym poziomie, kompetentni i kulturalni ludzie. Każdy klient był ważny. To się niestety w ostatnich latach ...
  • PKO Bank Polski

    2.39 na podstawie 322 opinii
    Infolinia TRAGICZNA!!! Od doby usiłuję się dostać do mojego konta, bo rzekomo nie mam już kodów (a zostało mi ich jeszcze 6), aby dostać się na konto, bo wprowadzono "dodatkowe narzędzia ...
  • Deutsche Bank

    1.95 na podstawie 192 opinii
    Beznadziejny system intenetowy ! Wolno działa, nie czytelny, nic się nie da załawtić online. Masakra.
  • BGŻ BNP Paribas

    1.30 na podstawie 184 opinii
    Ten bank to dno i trzy metry mułu. 1. Miałam nieszczęście zaciągnąć tu kredyt hipoteczny i dwa razy w roku mam z tym bankiem jazdę. Sama, przed czasem niosę im polisę na życie i ...
  • Getin Bank

    1.54 na podstawie 173 opinii
    Jak dla mnie jest zupełnie w porządku. No i mega plus za obsługę klienta
  • Inteligo

    2.26 na podstawie 101 opinii
    dostałam nową kartę w październiku nie moge jej aktywować , bowiem nikt nie odbiera telefonu dzisiaj trzymałam słuchawke półtorej godziny bez przerwy i nie uzyskałam połączenia to ...
  • PKO Inteligo / iPKO

    1.96 na podstawie 96 opinii
    Znowu zmienili wygląd IPKO , dopiero co się przyzwyczaiłam do nowej wersji to znowu zmienili. To co teraz jest to jest tragedia, nie wiadomo gdzie czego szukać, wszystko poukrywane, ale za to na ...
  • Alior

    1.37 na podstawie 80 opinii
    W moim przypadku zablokowali kilkadziesiąt tysięcy dolarów CAD bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Po kilku dniach zażądali ode mnie faktur umów i wszelkich dokumentów dotyczących ...
  • LUKAS Bank

    1.97 na podstawie 69 opinii
  • Bank Pocztowy

    2.12 na podstawie 68 opinii
    BP Odział STALOWA WOLA Obsługa klienta, podejście pracownic oraz ich aroganckie zachowanie, nigdy i nigdzie się z takim nie spotkałam, tym bardziej byłam z moją starszą mamą, która wielu ...
  • BOŚ Bank Ochrony Środowiska

    3.69 na podstawie 62 opinii
  • MultiBank

    2.04 na podstawie 54 opinii
  • Raiffeisen Polbank

    2.17 na podstawie 46 opinii
  • Nordea Bank

    1.82 na podstawie 43 opinii
  • Nest Bank

    2.16 na podstawie 42 opinii
    Wycofałem się Deutsche Banku gdzie panował straszny bałagan i zła obsługa. Jestem zadołowany z Nest Bank. Mały, prosty, wszystko załatwione szybko. Oferta doskonała, naprawdę bez ...
  • VW Bank direct

    2.54 na podstawie 38 opinii
    Spółki, które prowadzę mają tak konta od kilkunastu lat. Miałem też konto osobiste, ale niezrozumiała dla mnie polityka banku zmusiła mnie do rezygnacji z niego. To bodaj jedyne istotne dla ...
strona 1 z 3