Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Banki

Sortuj wg: ilości opinii | oceny | nazwy
strona 1 z 3
  • mBank

    1.74 na podstawie 1415 opinii
    mBank był kiedyś przyjazny dla klienta i tani. Teraz się to zmienia. Np. powiązanie opłaty za użytkowanie karty debetowej z koniecznością logowania się co miesiąc do aplikacji mobilnej ...
  • PEKAO SA

    1.51 na podstawie 980 opinii
    Po 20 latach korzystania z usług PKO SA zmieniam zdecydowanie bank. Nowa strona internetowa jest beznadziejnym wymysłem w myśl powiedzenia "co by tu jeszcze spieprzyć Panowie..."Nieczytelna, z ...
  • Santander Bank Polska (BZWBK)

    1.59 na podstawie 786 opinii
    Z łezką w oku wspominam czasy BZWBK. Obecnie niezaksięgowana wpłata we wpłatomacie urasta do rangi olbrzymiego problemu. Reklamacja zgłoszona na infolinii, potwierdzenie nieprawidłowego ...
  • Millennium

    1.56 na podstawie 622 opinii
    Najgorsza obsługa klienta. Mam wrażenie, że ludzie których zatrudniają, potrafią obsłużyć tylko twittera i tiktoka. W ramach jednej konwersacji dotyczącej jednego błędu w Millenecie ...
  • ING Bank Śląski

    1.84 na podstawie 430 opinii
    Kiedyś był to bezsprzecznie jeden z lepszych banków. Obsługa klienta na najwyższym poziomie, kompetentni i kulturalni ludzie. Każdy klient był ważny. To się niestety w ostatnich latach ...
  • PKO Bank Polski

    2.38 na podstawie 420 opinii
    Infolinia TRAGICZNA!!! Od doby usiłuję się dostać do mojego konta, bo rzekomo nie mam już kodów (a zostało mi ich jeszcze 6), aby dostać się na konto, bo wprowadzono "dodatkowe narzędzia ...
  • BGŻ BNP Paribas

    1.33 na podstawie 246 opinii
    Ten bank to dno i trzy metry mułu. 1. Miałam nieszczęście zaciągnąć tu kredyt hipoteczny i dwa razy w roku mam z tym bankiem jazdę. Sama, przed czasem niosę im polisę na życie i ...
  • Getin Bank

    1.56 na podstawie 237 opinii
    Jak dla mnie jest zupełnie w porządku. No i mega plus za obsługę klienta
  • Deutsche Bank

    1.94 na podstawie 194 opinii
    Beznadziejny system intenetowy ! Wolno działa, nie czytelny, nic się nie da załawtić online. Masakra.
  • Alior

    1.40 na podstawie 155 opinii
    W moim przypadku zablokowali kilkadziesiąt tysięcy dolarów CAD bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Po kilku dniach zażądali ode mnie faktur umów i wszelkich dokumentów dotyczących ...
  • Inteligo

    2.22 na podstawie 116 opinii
    dostałam nową kartę w październiku nie moge jej aktywować , bowiem nikt nie odbiera telefonu dzisiaj trzymałam słuchawke półtorej godziny bez przerwy i nie uzyskałam połączenia to ...
  • BOŚ Bank Ochrony Środowiska

    4.08 na podstawie 110 opinii
  • PKO Inteligo / iPKO

    2.02 na podstawie 100 opinii
    Znowu zmienili wygląd IPKO , dopiero co się przyzwyczaiłam do nowej wersji to znowu zmienili. To co teraz jest to jest tragedia, nie wiadomo gdzie czego szukać, wszystko poukrywane, ale za to na ...
  • Nest Bank

    2.22 na podstawie 93 opinii
    Wycofałem się Deutsche Banku gdzie panował straszny bałagan i zła obsługa. Jestem zadołowany z Nest Bank. Mały, prosty, wszystko załatwione szybko. Oferta doskonała, naprawdę bez ...
  • Bank Pocztowy

    1.94 na podstawie 84 opinii
    BP Odział STALOWA WOLA Obsługa klienta, podejście pracownic oraz ich aroganckie zachowanie, nigdy i nigdzie się z takim nie spotkałam, tym bardziej byłam z moją starszą mamą, która wielu ...
  • LUKAS Bank

    1.97 na podstawie 69 opinii
  • MultiBank

    2.04 na podstawie 54 opinii
  • Raiffeisen Polbank

    2.15 na podstawie 48 opinii
  • Nordea Bank

    1.82 na podstawie 43 opinii
  • VW Bank direct

    2.50 na podstawie 39 opinii
    Spółki, które prowadzę mają tak konta od kilkunastu lat. Miałem też konto osobiste, ale niezrozumiała dla mnie polityka banku zmusiła mnie do rezygnacji z niego. To bodaj jedyne istotne dla ...
strona 1 z 3