Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Banki

Sortuj wg: ilości opinii | oceny | nazwy
strona 1 z 3
  • mBank

    1.71 na podstawie 1536 opinii
    mBank był kiedyś przyjazny dla klienta i tani. Teraz się to zmienia. Np. powiązanie opłaty za użytkowanie karty debetowej z koniecznością logowania się co miesiąc do aplikacji mobilnej ...
  • PEKAO SA

    1.57 na podstawie 1081 opinii
    Po 20 latach korzystania z usług PKO SA zmieniam zdecydowanie bank. Nowa strona internetowa jest beznadziejnym wymysłem w myśl powiedzenia "co by tu jeszcze spieprzyć Panowie..."Nieczytelna, z ...
  • Santander Bank Polska (BZWBK)

    1.58 na podstawie 868 opinii
    Z łezką w oku wspominam czasy BZWBK. Obecnie niezaksięgowana wpłata we wpłatomacie urasta do rangi olbrzymiego problemu. Reklamacja zgłoszona na infolinii, potwierdzenie nieprawidłowego ...
  • Millennium

    1.60 na podstawie 693 opinii
    Najgorsza obsługa klienta. Mam wrażenie, że ludzie których zatrudniają, potrafią obsłużyć tylko twittera i tiktoka. W ramach jednej konwersacji dotyczącej jednego błędu w Millenecie ...
  • ING Bank Śląski

    1.78 na podstawie 494 opinii
    Kiedyś był to bezsprzecznie jeden z lepszych banków. Obsługa klienta na najwyższym poziomie, kompetentni i kulturalni ludzie. Każdy klient był ważny. To się niestety w ostatnich latach ...
  • PKO Bank Polski

    2.51 na podstawie 494 opinii
    Infolinia TRAGICZNA!!! Od doby usiłuję się dostać do mojego konta, bo rzekomo nie mam już kodów (a zostało mi ich jeszcze 6), aby dostać się na konto, bo wprowadzono "dodatkowe narzędzia ...
  • BGŻ BNP Paribas

    1.33 na podstawie 271 opinii
    Ten bank to dno i trzy metry mułu. 1. Miałam nieszczęście zaciągnąć tu kredyt hipoteczny i dwa razy w roku mam z tym bankiem jazdę. Sama, przed czasem niosę im polisę na życie i ...
  • Getin Bank

    1.54 na podstawie 251 opinii
    Jak dla mnie jest zupełnie w porządku. No i mega plus za obsługę klienta
  • Alior

    1.48 na podstawie 217 opinii
    W moim przypadku zablokowali kilkadziesiąt tysięcy dolarów CAD bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Po kilku dniach zażądali ode mnie faktur umów i wszelkich dokumentów dotyczących ...
  • Deutsche Bank

    1.93 na podstawie 195 opinii
    Beznadziejny system intenetowy ! Wolno działa, nie czytelny, nic się nie da załawtić online. Masakra.
  • BOŚ Bank Ochrony Środowiska

    4.20 na podstawie 156 opinii
  • Nest Bank

    2.14 na podstawie 128 opinii
    Wycofałem się Deutsche Banku gdzie panował straszny bałagan i zła obsługa. Jestem zadołowany z Nest Bank. Mały, prosty, wszystko załatwione szybko. Oferta doskonała, naprawdę bez ...
  • Inteligo

    2.20 na podstawie 120 opinii
    dostałam nową kartę w październiku nie moge jej aktywować , bowiem nikt nie odbiera telefonu dzisiaj trzymałam słuchawke półtorej godziny bez przerwy i nie uzyskałam połączenia to ...
  • PKO Inteligo / iPKO

    2.04 na podstawie 103 opinii
    Znowu zmienili wygląd IPKO , dopiero co się przyzwyczaiłam do nowej wersji to znowu zmienili. To co teraz jest to jest tragedia, nie wiadomo gdzie czego szukać, wszystko poukrywane, ale za to na ...
  • Bank Pocztowy

    1.98 na podstawie 85 opinii
    BP Odział STALOWA WOLA Obsługa klienta, podejście pracownic oraz ich aroganckie zachowanie, nigdy i nigdzie się z takim nie spotkałam, tym bardziej byłam z moją starszą mamą, która wielu ...
  • LUKAS Bank

    1.96 na podstawie 70 opinii
  • MultiBank

    2.10 na podstawie 55 opinii
  • Credit Agricole

    2.09 na podstawie 54 opinii
  • Raiffeisen Polbank

    2.10 na podstawie 50 opinii
  • Nordea Bank

    1.80 na podstawie 44 opinii
strona 1 z 3