Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Banki

Sortuj wg: ilości opinii | oceny | nazwy
strona 1 z 3
  • mBank

    1.69 na podstawie 1729 opinii
    mBank był kiedyś przyjazny dla klienta i tani. Teraz się to zmienia. Np. powiązanie opłaty za użytkowanie karty debetowej z koniecznością logowania się co miesiąc do aplikacji mobilnej ...
  • PEKAO SA

    1.70 na podstawie 1272 opinii
    Po 20 latach korzystania z usług PKO SA zmieniam zdecydowanie bank. Nowa strona internetowa jest beznadziejnym wymysłem w myśl powiedzenia "co by tu jeszcze spieprzyć Panowie..."Nieczytelna, z ...
  • Santander Bank Polska (BZWBK)

    1.73 na podstawie 1044 opinii
    Z łezką w oku wspominam czasy BZWBK. Obecnie niezaksięgowana wpłata we wpłatomacie urasta do rangi olbrzymiego problemu. Reklamacja zgłoszona na infolinii, potwierdzenie nieprawidłowego ...
  • Millennium

    1.64 na podstawie 786 opinii
    Najgorsza obsługa klienta. Mam wrażenie, że ludzie których zatrudniają, potrafią obsłużyć tylko twittera i tiktoka. W ramach jednej konwersacji dotyczącej jednego błędu w Millenecie ...
  • PKO Bank Polski

    2.57 na podstawie 649 opinii
    Infolinia TRAGICZNA!!! Od doby usiłuję się dostać do mojego konta, bo rzekomo nie mam już kodów (a zostało mi ich jeszcze 6), aby dostać się na konto, bo wprowadzono "dodatkowe narzędzia ...
  • ING Bank Śląski

    1.78 na podstawie 618 opinii
    Kiedyś był to bezsprzecznie jeden z lepszych banków. Obsługa klienta na najwyższym poziomie, kompetentni i kulturalni ludzie. Każdy klient był ważny. To się niestety w ostatnich latach ...
  • BGŻ BNP Paribas

    1.39 na podstawie 356 opinii
    Ten bank to dno i trzy metry mułu. 1. Miałam nieszczęście zaciągnąć tu kredyt hipoteczny i dwa razy w roku mam z tym bankiem jazdę. Sama, przed czasem niosę im polisę na życie i ...
  • Alior

    1.67 na podstawie 342 opinii
    W moim przypadku zablokowali kilkadziesiąt tysięcy dolarów CAD bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Po kilku dniach zażądali ode mnie faktur umów i wszelkich dokumentów dotyczących ...
  • Getin Bank

    1.53 na podstawie 252 opinii
    Jak dla mnie jest zupełnie w porządku. No i mega plus za obsługę klienta
  • Deutsche Bank

    1.93 na podstawie 195 opinii
    Beznadziejny system intenetowy ! Wolno działa, nie czytelny, nic się nie da załawtić online. Masakra.
  • BOŚ Bank Ochrony Środowiska

    4.13 na podstawie 193 opinii
  • Nest Bank

    1.95 na podstawie 191 opinii
    Wycofałem się Deutsche Banku gdzie panował straszny bałagan i zła obsługa. Jestem zadołowany z Nest Bank. Mały, prosty, wszystko załatwione szybko. Oferta doskonała, naprawdę bez ...
  • Credit Agricole

    1.73 na podstawie 157 opinii
  • Inteligo

    2.19 na podstawie 131 opinii
    dostałam nową kartę w październiku nie moge jej aktywować , bowiem nikt nie odbiera telefonu dzisiaj trzymałam słuchawke półtorej godziny bez przerwy i nie uzyskałam połączenia to ...
  • Bank Pocztowy

    1.81 na podstawie 111 opinii
    BP Odział STALOWA WOLA Obsługa klienta, podejście pracownic oraz ich aroganckie zachowanie, nigdy i nigdzie się z takim nie spotkałam, tym bardziej byłam z moją starszą mamą, która wielu ...
  • PKO Inteligo / iPKO

    2.10 na podstawie 110 opinii
    Znowu zmienili wygląd IPKO , dopiero co się przyzwyczaiłam do nowej wersji to znowu zmienili. To co teraz jest to jest tragedia, nie wiadomo gdzie czego szukać, wszystko poukrywane, ale za to na ...
  • LUKAS Bank

    1.99 na podstawie 71 opinii
  • Citi Handlowy

    1.62 na podstawie 70 opinii
  • MultiBank

    2.21 na podstawie 57 opinii
  • Raiffeisen Polbank

    2.09 na podstawie 54 opinii
strona 1 z 3