Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Nest Bank opinie

Ocena na podstawie 5 opinii

2.93 / 5

  • Obsługa klienta
    2.60
  • Oferta
    3.20
  • Prostota obsługi
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 1
  • ~Fazi / 2020-01-05 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia od poniedziałku do piątku ?? Nie, dziękuję. Szukam dalej.
    WadyInfolinia od poniedziałku do piątku ?? Nie, dziękuję. Szukam dalej.
  • ~Iga / 2019-02-05 07:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero satysfakcji, zła obsługa pracowników, zero kompetencji. Nie otrzymałam od nich pisma o zajęciu komorniczym, a co dziwne -- nie mam długów. Powinni tych młodych przyuczyć do zawodu. Zawiodłam się, i nie polecam.
    Zaletybrak opłat
    Wadybrak kompetencji pracowników banku, ignorowanie klienta
  • ~Satis Rarus / 2018-09-04 17:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Zmieniłem bank z PKO SA i jestem bardzo zadowolony. Na moje potrzeby idealny i bez myślenia o spełnianiu warunków, żeby nie było opłat, lub żeby były mniejsze! Super!
    Zalety- brak opłat w najbardziej podstawowych kwestiach (karta debetowa, konto)
    - mobilność
    - całkiem dobra oferta
    - brak przereklamowania, a szczególnie superdrogimigwiazdami
    Wady- raczej nie ma
  • ~ADAM STEFAN / 2017-09-28 12:41
    Ocena: 4.33 / 5
    Wycofałem się Deutsche Banku gdzie panował straszny bałagan i zła obsługa.
    Jestem zadołowany z Nest Bank. Mały, prosty, wszystko załatwione szybko.
    Oferta doskonała, naprawdę bez żadnych opłat.
    ZaletySzybko, prosto, dobra oferta.
    WadyNarazie nie widzę
  • ~bartosz / 2017-08-09 11:12
    Ocena: 3.33 / 5
    Miesiąc temu zdecydowaliśmy się z dziewczyną na wspólny rachunek w Nest Banku, zachęceni zerowymi kosztami i dobrym oprocentowaniem. Generalnie ok, ale problem zaczął się gdy rachunek i konta chcieliśmy "uwspólnić" lub wskazać drugą osobę jako pełnomocnika. Ich systemy nie bardzo sobie radzą z taką operacją, dopiero druga wizyta w oddziale i długi czas oczekiwania rozwiązały problem. Może nie jest to często praktykowane rozwiązanie, ale infolinia i szeregowi pracownicy w oddziale niezbyt przygotowani. Reszta na razie ok.

    "Macierzystymi" bankomatami (np. do operacji typu zmiana PIN na karcie) są należące BZ WBK, więc tragedii nie ma.

    Generalnie wygląda to na bank z potencjałem, który chce dużo zrobić żeby pozyskać klientów, ale nie zawsze im to dobrze wychodzi, więc trzeba uzbroić się w cierpliwość. Dobre na proste rachunki, bez "udziwnień".
    Zalety- dobre warunki (korzystne oprocentowanie, niskie koszty, lokaty)
    - prosta i czytelna strona > ma to swoje drugie dno
    - jak się "przyciśnie", to obsługa w oddziale ok
    Wady- problem jak w opinii - gubią się przy jakichkolwiek rozwiązaniach odbiegających od standardu
    - małą liczba oddziałów, a te otwarte tylko w godzinach pracy, ciężko się dodzwonić
    - infolinia działa ok, ale co z tego skoro często nie mogą pomóc i trzeba iść do oddziału > patrz wyżej
    - długi czas oczekiwania na realizację zlecenia
    - panel użytkownika BARDZO prosty i niby ok, ale brakuje mi tam wielu prostych funkcjonalności które są np. w mBanku (np. możliwość ponazywania kont, gdy ma się ich dużo)
    jestem klientem od m-ca
strona 1 z 1
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.93, ilość opinii: 647
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.53, ilość opinii: 295
PEKAO SA
Ocena: 1.62, ilość opinii: 280
Deutsche Bank
Ocena: 1.97, ilość opinii: 185
Millennium
Ocena: 1.88, ilość opinii: 77
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 1.99, ilość opinii: 71
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 807
ITAKA
Ocena: 2.76, ilość opinii: 340
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 328
Netflix
Ocena: 2.64, ilość opinii: 200
nju mobile
Ocena: 3.13, ilość opinii: 144
Virgin Mobile
Ocena: 2.53, ilość opinii: 114