Z punktu widzenia mikroprzedsiębiorcy bardzo dobry bank. Prowadzenie kont i karty całkowicie bezpłatne. Aplikacja mobilna jest intuicyjna i przejrzysta. Praktycznie wszystkie podstawowe sprawy można załatwić przez internet. To, że zamykają oddziały to akurat na plus, jeśli ma to usprawnić usługi zdalne, a na przestrzeni kilku ostatnich lat dużo się poprawiło.
Produkty depozytowe dobrze oprocentowane. Kredytów nie oceniam, bo nie biorę.
WadyZ punktu widzenia swoich potrzeb, nie zauważam
~Andrzej / 2023-09-26 11:21
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga!!! Bezprawnie zablokowali mi konto. Wymagaja wizyte w odziale w celu aktualizacji danychbdo tego momentu konto pozostaje zablokowane !!!! Do odzialu mam 70 km musze urlop
ZaletyBrak
WadyKatastrofa
~Paweł / 2023-09-24 15:49
Ocena: 1.00 / 5
Słabe zabezpieczenia . Okradli mi konto … a bank ma wyjeban…n!!!!!
Nie polecam
ZaletyBrak
WadyWszystkie możliwe
~Aneta / 2023-09-23 09:43
Ocena: 1.00 / 5
Niestety nie polecam, dla własnego "widzimisie" blokują pieniądze które przelałam na swoją kartę, mam rachunki w innych bankach, nigdy się z czymś takim nie spotkałam. Infolinia to dno totalne, nie ma szans aby czegokolwiek się dowiedzieć, wg konsultantów wina leży w całym świecie tylko nie w nestbanku, omijać szerokim łukiem !!!!!!
ZaletyBrak
~Zawiedziony / 2023-09-18 22:06
Ocena: 1.33 / 5
Omijać szerokim łukiem. Brak szacunku do klienta, osoby na infolinii bez kompetencji. Za zaksięgowanie raty kredytu liczą sobie 180 zł ( wliczone w ratę miesięczna).
Miałem przypadek, że fiskus nie rozłożył mi podatku rocznego na raty (wiec po otrzymaniu pisma spłaciłem zaległość) ale fiskus wszedł mi na konto - to fakt nie wina banku że na czas nie odnotowali mojej wpłaty, ale odrazu przesłali do banku stosowną informację i fiskus powiedział że bank powinien odblokować mi pieniądze na koncie do 24h, może inne banki do 24h odblokowuja ale nie Nest Bank.. Po kontakcie na infolinii usłyszałem - cytuje "to Pan sobie poczeka parę dni i pieniądze wrócą na konto..." - odebrałem to tak że "bank" chyba chciał mnie ukarać że nie zapłaciłem podatku dla fiskusa na czas. W sumie na odblokowanie pieniędzy na koncie czekałem 12 dni, ponieważ bank nie wiadomo dlaczego zaczął przesyłać dwa razy moje środki dla fiskusa bez żadnych podstaw!! Nawet fiskus do mnie dzwonił z informacją dlaczego bank im ta kasę przesyła a oni robią zwroty... I to jest niby "bank" przyjazny przedsiębiorcom.
ZaletyŻadne
WadyJest ich cała masa...
~Konrad / 2023-09-14 22:01
Ocena: 1.00 / 5
Ważne by płacił.
Po podpisaniu doimy do zera
ZaletyDaje wszystkim
WadyZabija
~Janusz Januszek / 2023-09-14 18:31
Ocena: 1.00 / 5
Kolejny już dzień infolinia jest niedostępna . Czekam już min.4 miesiące na zwrot pieniędzy z tego banku bez rezultatu. Chyba zaraz zmienią nazwę . Straciłem już całą cierpliwość do głupot opowiadanych przez pracowników tej instytucji. SERDECZNIE NIE POLECAM
Zaletyzero
Wadytylko to mnie spotkało niestety
~Zibi / 2023-09-14 12:58
Ocena: 2.00 / 5
obsługa klienta to jakbyś gadał z maszyną, żadna pomoc i żaden profesjonalizm.mnie ich system zapomniał dostarczyć karty do bankomatu i już 14 dzień jestem bez pieniędzy i pomocy ze strony banku. w d....e mają osoby niepełnosprawne i starsze. OMIJAJCIE TEN BANK DALEKIM ŁUKIEM.
Zaletyna obecną chwilę nie widzę żadnych
WadyMoża by książkę napisać ale to w wolnym czasie
~A-S / 2023-09-14 10:56
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, brak kontaktu, osoby za infolinią niekompetentne, zdecydowanie nie polecam, bank utrudnia klientom funkcjonowanie , brak oddziałów gdzie można załatwić pilną sprawę , tylko kontakt mailowy na odpowiedź i reakcję czeka się 15 dni
Zaletybrak
Wadybrak kontaktu, brak oddziałów , bardzo niewiele wpłatomatów
~Greg / 2023-09-14 09:12
Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja i złodziejstwo na przelicznikach,. Lepiej omijać szerokim łukiem
Zaletymożna zapłacić w biedronce
Wadyopłaty, przewalutowania, wprowadzanie w błąd klienta, ukryte koszty i inne oszustwa
~Nowi / 2023-09-14 08:49
Ocena: 1.67 / 5
Brak kontaktu z klientem. Bez ich chęci współpraca nie ma sensu. Dziwne bo mieli ochotę powalczyć o rynek
ZaletyDobre pierwsze wrażenie
WadyOlewka
~Tomek / 2023-09-12 20:44
Ocena: 1.00 / 5
Stanowczo odradzam wiązania się z tym tworem. Używanie terminu bank jest w tym wypadku totalnym nieporozumieniem.
Zgubione dokumenty (pełnomocnictwo do rachunku) - odpowiedź z banku: to nie ich wina.
Naliczanie opłat dodatkowych, na zasadzie widzimisię których do dnia dzisiejszego nie odnalazłem w tabeli opłat i prowizji - standard.
Zamknięcie rachunku - niby banał - nie tu.
Dyspozycja zamknięcia złożona w portalu, podany numer konta do zwrotu środków - minęły 4 tygodnie od zamknięcia - środki na koncie technicznym ale nie na moim. Infolinia - żenada. Poziom obsługi poniżej jakiejkolwiek krytyki.
Dałbym 0 jak większość ale niestety nie można.
Odradzam
Odradzam
Odradzam
ZaletyZalety - brak.
A przepraszam, jedna. W końcu nie jestem klientem tej pseudo instytucji finansowej.
WadyJak wyżej.
~Magda / 2023-09-07 01:09
Ocena: 2.00 / 5
Wczoraj oszust wyczyścił mi konto na zero po godzinie od wpływu alimentów na dzieci. Pani z działu kart zareagowała i zadzwoniła, gdy podejrzanych transakcji było już kilkanaście a ja nie miałam już pieniędzy. Nie zadziałał żaden system wcześniejszej automatycznej blokady karty by zapobiec wyczyszczenie jej do zera.Pani miała dla mnie jedno pytanie - blokujemy kartę czy nie.Zlozylam reklamację, którą bank będzie rozpatrywał tygodniami. NIE. Poinformowałam ich, że jest ust.2 art. 46 i 50, które obligują bank do niezwłocznego oddania nieautoryzowanych przelewów. Czekam 2 a później zgłaszam sprawę działalności NESTBANKU do Prokuratury
ZaletyMacie ustawę 2art 46 i 50 prawa bankowego, którą chroni was przed naciąganiem przez bank na długie terminy czekania gdy zostaliście jawnie okradzeni i zwrot pieniędzy należy wam się na pierwszm miejscu, potem bank rozpatruje zasadność zwrotu
WadyTaką transakcja nie mogła być przez was autoryzowana
~Mariusz / 2023-09-05 22:13
Ocena: 1.00 / 5
Brak kompeteci ludzie pracujący tam matacza jakby byli 1 dzień w pracy bez przeszkolenia zwłaszcza w Rzeszowie żeby załatwić zamknięcie konta straciłem ponad godzinę wymyślał mi pan jak mam to zrobić 20 opcji a po chwili mówi tak nie można bo regulamin. Co to za bank jeśli nie może wypisać czeku zrobić przelewu wypłacić gotówki dno dno dno i jeszcze meter wodorostów
ZaletyJakie zalety stargane nerwy
WadyPowini splajtować dla dobra ogułu
~Zuza / 2023-09-01 10:10
Ocena: 1.00 / 5
Daje jedna gwiazdkę bo mniej nie można. Wniosek o otwarcie konta złożony elektronicznie został odrzucony z niewiadomych przyczyn. Pani na infolinii nie wiedziała dlaczego, powiedziała ze ona błędów we wniosku nie widzi i sugeruje ponowne złożenie wniosku z opcja potwierdzenia danych przez kuriera. Kolejny wniosek odrzucony, na pisemna prośbę o wyjaśnienie oddzwoniła inna pani i poinformowała, ze bank nie ma takiej oferty (a w formularzu można było wybrać opcje konta dla spółki z o.o.) a poza tym bank nie musi wyjaśniać dlaczego odrzucił wniosek, Strata czasu i brak zainteresowania ze strony infolinii pozyskaniem nowego klienta.
ZaletyBrak
~Klient z Łodzi / 2023-08-30 09:11
Ocena: 1.00 / 5
Po kilku miesiacach bycia klientem tego "banku" przestraszony balaganem oraz niekompetencja pracownikow poszedlem zakonczyc ten koszmar. Podczas Mojej ostatniej wizyty poprosilem zeby zamknac wszystkie umowy oraz sprawdzic czy jestem z tym "bankiem" na tzw. zero. Pracownik obslugujacy Mnie zapewnil Mnie, ze nie mam zadnych zaleglosci w platnosciach oraz, ze konto zostalo zamnkniete. Uwaga: po okolo 4,5 roku dostaje pismo z Nest Bank, ze mam wzgledem nich dlug i nie rozwiazalem z nimi umowy! Prawnik powiedzial Mi, ze Moim bledem bylo nie wziecie do reki potwierdzenia zamkniecia umowyz(rachunku) z tym "bankiem". Ciekawostka: w miescie Łódź (prawie milion mieszkancow) zamkneli WSZYSTKIE oddzialy!
ZaletyLadne logo
WadyObsluga, luki w bezpieczenstwie, dzialanie na szkode klientow
~Anty nestbank / 2023-08-27 12:44
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje, naliczają 200 zł za niby obsługę zajęcia komornicze a takiego nie było. Oczywiście za zaległości mnie ścigają i temat finalnie do sądu.
WadyWielkie g.... złodzieje a nie bank.
~Sławomir / 2023-08-22 17:41
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Od 3 dni nie mogę otworzyć konta. Bo konsultanci odrzucają połączenia. Zarówno weryfikacja internetowa jak i telefoniczne próby kontaktu to czekanie pół godziny a potem pytanie konsultanta czym mogę pomóc i zakończenie połączenia przez konsultanta. Dramat nie bank
~Łukasz / 2023-08-18 13:06
Ocena: 1.00 / 5
Bank nie godny zaufania wcale zablokowali mi dostęp do kąta i do mojch pieniędzy na wszystkie sposoby Ani wypłacić Anię wpłacić pieniędzy z kąta ani przelewu zrobić
ZaletyBrak
WadyOszukane klientów
~Łukasz / 2023-08-18 13:06
Ocena: 1.00 / 5
Bank nie godny zaufania wcale zablokowali mi dostęp do kąta i do mojch pieniędzy na wszystkie sposoby Ani wypłacić Anię wpłacić pieniędzy z kąta ani przelewu zrobić