Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Nest Bank opinie

Ocena na podstawie 219 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa klienta
    1.83
  • Oferta
    2.04
  • Prostota obsługi
    2.04

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~KLient / 2023-11-07 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank ukrywa mnóstwo opłat. Umowy pisane są w sposób niejasny i mający na celu ukrycie kosztów. Nie polecam relacji z tym bankiem.
    WadyUkryte opłaty
    Niejasno napisana umowa
  • ~gunter / 2023-10-29 14:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten (para*) bank ukrywa odsetki kredytu w opłacie administracyjnej /prawie 200 PLN/ za zaksięgowanie raty kredytu!!!
    jeśli nie masz takiej opłaty, to kredyt jest oprocentowany co najmniej o 3% więcej. Dodatkowo tabela prowizji i opłat to "rzeka złota" ale dla nich /zmienne stopy oprocentowania wcześniejszej spłaty kredytu itp "smaczki"/. Pewnie dostaną niedługo złotą statuetkę "najlepszy bank ble ble", który przyznają między sobą, a klienci przemieleni, wyssani i zostają w głębi zagmatwanych przepisów i małych druczków jak piechurzy, co chodzą po skórkach od bananów. Nic tylko się poślizgnąć i stracić następną kasę na rzecz rady nadzorczej, która już niedługo sprzeda ten bank i zacznie tworzyć nowy, kolejny już "bęben" do "mielenia" tzw klientów.

    * nie określa banku ale zwraca uwagę czytelnikowi tej opinii na niektóre działania nest, których źródło pochodzi zapewne z parabanków
    ZaletyJeśli potrafisz uczyć się na własnych błędach, to ich tabela opłat i prowizji jest doskonała do zapamiętania i później unikania wielu podobnych zapisów stosowanych pewnie w innych instytucjach tego typu
    Wadydla klienta ta instytucja w całości jest WADĄ !
  • ~amanda / 2023-10-24 21:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Co chwilę zmieniam bank bo co rusz jakieś kwiatki się pojawiają. Kierowanie się opiniami czy rankingami nie ma żadnego sensu. Tutaj wszystkie opinie są jednakowo złe. Zatrważająca większość banków oscyluje wokół oceny1.5 a 2. Tam gdzie ta opinia jest wysoka rażąco rzuca się w oczy fakt, że opinia ta została dodana przez jakiegoś moderatora, pracownika banku lub kogoś z jego rodziny co tutaj postanowili się powymieniać pozdrowieniami. Wszystkie rankingi można o dupę potłuc bo opierają się jedynie na ofertach banku(czyli tych reklamach), a nie na faktycznym stanie zadowolenia klientów. BankPolski wydaje się bezpieczny ale obsługa klijenta jest dramatyczna. Ten nest to poraża. Konto za zero nie jest za zero. Ja rozumiem, że chwyt marketingowy ale wszystko ma jakieś swoje granice. Tylko czekać nna reklamę w stylu "Pyszna bułka*" a pod gwiazdką wyjaśnienie, że tak naprawdę to gówno nie bułka a tekst jest jedynie chwytem marketingowym i nie stanowi oferty. Nie ma tu możliwości na bieżąco być ze stanem swojego rachunku operacje są księgowane potem blokowane środki na koncie na poczet tej operacji jeszcze raz i na koniec miesiąca niby ma się wyrównać a tak na prawdę w rezultacie znikają pieniądze z konta i jeszcze pojawiają się opłaty o których w ofercie nie było mowy, może dopiero w umowie gdzieś małym druczkiem. No to jak to nie jest złodziejstwo i oszustwo to ja nie wiem co jest. Dodać do tego jeszcze inwigilowanie klijentów i mamy pełny obraz polskiej bankowości. Czemu politycy się za to nie wezmą tylko jak już dopiero ludziom grube miliony znikają to dopiero się lansują na aferach. Wystarczy wejść na jedną czy drogą stronę z podobnymi opiniami żeby zauważyć że coś tu jest nie tak. Co to za różnica czy komuś zniknie 10 zł 100 czy 100 tysięcy. Kradzież to kradzież i nie wolno n to przyzwalać.
  • ~amanda / 2023-10-24 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Co się dzieje w Polsce z tymi bankami????!!! tO JUŻ TRZECI ZŁODZIEJ PO PEKAO I SANTANDERZE PRZEZE MNIE PRZYŁAPANY NA KRADZIEŻY I OSZUSTWIE. cZY JEST W TYM KRAJU JAKIŚ DOBRZE FUNKCJONUJĄCY BANK, kTÓREMU MOŻNA ZAUFAĆ. TE WSZYSTKIE OPINIE BARDZO ŹLE ŚWIADCZĄ O NASZEJ BANKOWOŚCI. W MOMENCIE KIEDY BANK PRZESTAJE BYĆ BANKOWY PRZESTAJE BYĆ BANKIEM. CHYBA PRZYJDZIE NAM FAKTYCNIE TRZYMAĆ PIENIĄDZE W SKARPETACH.
  • ~paweł / 2023-10-20 18:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Przelewy wychodzący zrobiłem po 21:00-na inny bank= chciałem przelew anulować-czyli wycofać, nie da się z punktu panelu.
    Ich śmieszna infolina jest czynna od 8 :00 do 20:00- dzwonie następnego dnia 8:01 Pani odpowiada ze przelew już poszedł tuż po 8:00 i się nie da, ale zobaczy co da się zrobić .Zadzwonił do mnie konsultant po godzinie 13:00 odpowiada ze się nie da. Pewnie by się dało to zrobić, ale po co sobie robotę dodatkową robić.Tak więc jesli zrobicie przelew tam gdzie nie potrzeba to oni będą mieli cię głęboko w dddd.
    Zaletydarmowe konto
    Wadybrak anulowania przelewu
    infolinia czynna zbyt krótko
  • ~Xx / 2023-10-07 16:40
    Ocena: 4.00 / 5
    Bank w miare ok.darmowe konto osobiste.prostota obslugi. Szybkosc przelewow oki
    ZaletyDarmowe konto
    WadyCzeste awarie .problemy z blikiem
  • ~Irek / 2023-10-03 23:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysokie opodatkowanie kredytu.Brak kontaktu,niemili.
  • ~Jack / 2023-10-02 16:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Przelew wewnatrz banku idzie 24 godziny pomimo zapewnien ze trwa to kilka minut. Przelew expresowy za 60PLN! idzie ponad 2 godziny.
    Zaletydarmowe konto
    Wadykoszty za bledy banku
  • ~olpiuk / 2023-09-26 14:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Z punktu widzenia mikroprzedsiębiorcy bardzo dobry bank. Prowadzenie kont i karty całkowicie bezpłatne. Aplikacja mobilna jest intuicyjna i przejrzysta. Praktycznie wszystkie podstawowe sprawy można załatwić przez internet. To, że zamykają oddziały to akurat na plus, jeśli ma to usprawnić usługi zdalne, a na przestrzeni kilku ostatnich lat dużo się poprawiło.
    Produkty depozytowe dobrze oprocentowane. Kredytów nie oceniam, bo nie biorę.
    ZaletyZa darmo
    Zdalna obsługa
    Oprocentowanie depozytów
    WadyZ punktu widzenia swoich potrzeb, nie zauważam
  • ~Andrzej / 2023-09-26 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga!!! Bezprawnie zablokowali mi konto. Wymagaja wizyte w odziale w celu aktualizacji danychbdo tego momentu konto pozostaje zablokowane !!!! Do odzialu mam 70 km musze urlop
    ZaletyBrak
    WadyKatastrofa
  • ~Paweł / 2023-09-24 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Słabe zabezpieczenia . Okradli mi konto … a bank ma wyjeban…n!!!!!
    Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Aneta / 2023-09-23 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie polecam, dla własnego "widzimisie" blokują pieniądze które przelałam na swoją kartę, mam rachunki w innych bankach, nigdy się z czymś takim nie spotkałam. Infolinia to dno totalne, nie ma szans aby czegokolwiek się dowiedzieć, wg konsultantów wina leży w całym świecie tylko nie w nestbanku, omijać szerokim łukiem !!!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Zawiedziony / 2023-09-18 22:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Omijać szerokim łukiem. Brak szacunku do klienta, osoby na infolinii bez kompetencji. Za zaksięgowanie raty kredytu liczą sobie 180 zł ( wliczone w ratę miesięczna).
    Miałem przypadek, że fiskus nie rozłożył mi podatku rocznego na raty (wiec po otrzymaniu pisma spłaciłem zaległość) ale fiskus wszedł mi na konto - to fakt nie wina banku że na czas nie odnotowali mojej wpłaty, ale odrazu przesłali do banku stosowną informację i fiskus powiedział że bank powinien odblokować mi pieniądze na koncie do 24h, może inne banki do 24h odblokowuja ale nie Nest Bank.. Po kontakcie na infolinii usłyszałem - cytuje "to Pan sobie poczeka parę dni i pieniądze wrócą na konto..." - odebrałem to tak że "bank" chyba chciał mnie ukarać że nie zapłaciłem podatku dla fiskusa na czas. W sumie na odblokowanie pieniędzy na koncie czekałem 12 dni, ponieważ bank nie wiadomo dlaczego zaczął przesyłać dwa razy moje środki dla fiskusa bez żadnych podstaw!! Nawet fiskus do mnie dzwonił z informacją dlaczego bank im ta kasę przesyła a oni robią zwroty... I to jest niby "bank" przyjazny przedsiębiorcom.
    ZaletyŻadne
    WadyJest ich cała masa...
  • ~Konrad / 2023-09-14 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Ważne by płacił.
    Po podpisaniu doimy do zera
    ZaletyDaje wszystkim
    WadyZabija
  • ~Janusz Januszek / 2023-09-14 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny już dzień infolinia jest niedostępna . Czekam już min.4 miesiące na zwrot pieniędzy z tego banku bez rezultatu. Chyba zaraz zmienią nazwę . Straciłem już całą cierpliwość do głupot opowiadanych przez pracowników tej instytucji. SERDECZNIE NIE POLECAM
    Zaletyzero
    Wadytylko to mnie spotkało niestety
  • ~Zibi / 2023-09-14 12:58
    Ocena: 2.00 / 5
    obsługa klienta to jakbyś gadał z maszyną, żadna pomoc i żaden profesjonalizm.mnie ich system zapomniał dostarczyć karty do bankomatu i już 14 dzień jestem bez pieniędzy i pomocy ze strony banku. w d....e mają osoby niepełnosprawne i starsze. OMIJAJCIE TEN BANK DALEKIM ŁUKIEM.
    Zaletyna obecną chwilę nie widzę żadnych
    WadyMoża by książkę napisać ale to w wolnym czasie
  • ~A-S / 2023-09-14 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, brak kontaktu, osoby za infolinią niekompetentne, zdecydowanie nie polecam, bank utrudnia klientom funkcjonowanie , brak oddziałów gdzie można załatwić pilną sprawę , tylko kontakt mailowy na odpowiedź i reakcję czeka się 15 dni
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu, brak oddziałów , bardzo niewiele wpłatomatów
  • ~Greg / 2023-09-14 09:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja i złodziejstwo na przelicznikach,. Lepiej omijać szerokim łukiem
    Zaletymożna zapłacić w biedronce
    Wadyopłaty, przewalutowania, wprowadzanie w błąd klienta, ukryte koszty i inne oszustwa
  • ~Nowi / 2023-09-14 08:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak kontaktu z klientem. Bez ich chęci współpraca nie ma sensu. Dziwne bo mieli ochotę powalczyć o rynek
    ZaletyDobre pierwsze wrażenie
    WadyOlewka
  • ~Tomek / 2023-09-12 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam wiązania się z tym tworem. Używanie terminu bank jest w tym wypadku totalnym nieporozumieniem.
    Zgubione dokumenty (pełnomocnictwo do rachunku) - odpowiedź z banku: to nie ich wina.
    Naliczanie opłat dodatkowych, na zasadzie widzimisię których do dnia dzisiejszego nie odnalazłem w tabeli opłat i prowizji - standard.
    Zamknięcie rachunku - niby banał - nie tu.
    Dyspozycja zamknięcia złożona w portalu, podany numer konta do zwrotu środków - minęły 4 tygodnie od zamknięcia - środki na koncie technicznym ale nie na moim. Infolinia - żenada. Poziom obsługi poniżej jakiejkolwiek krytyki.

    Dałbym 0 jak większość ale niestety nie można.

    Odradzam
    Odradzam
    Odradzam
    ZaletyZalety - brak.
    A przepraszam, jedna. W końcu nie jestem klientem tej pseudo instytucji finansowej.
    WadyJak wyżej.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1915
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1419
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1168
Millennium
Ocena: 1.73, ilość opinii: 885
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 769
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 767
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4082
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3179
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770