Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Nest Bank opinie

Ocena na podstawie 225 opinii

1.96 / 5

  • Obsługa klienta
    1.85
  • Oferta
    2.06
  • Prostota obsługi
    2.05

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Janusz Januszek / 2023-09-14 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny już dzień infolinia jest niedostępna . Czekam już min.4 miesiące na zwrot pieniędzy z tego banku bez rezultatu. Chyba zaraz zmienią nazwę . Straciłem już całą cierpliwość do głupot opowiadanych przez pracowników tej instytucji. SERDECZNIE NIE POLECAM
    Zaletyzero
    Wadytylko to mnie spotkało niestety
  • ~Zibi / 2023-09-14 12:58
    Ocena: 2.00 / 5
    obsługa klienta to jakbyś gadał z maszyną, żadna pomoc i żaden profesjonalizm.mnie ich system zapomniał dostarczyć karty do bankomatu i już 14 dzień jestem bez pieniędzy i pomocy ze strony banku. w d....e mają osoby niepełnosprawne i starsze. OMIJAJCIE TEN BANK DALEKIM ŁUKIEM.
    Zaletyna obecną chwilę nie widzę żadnych
    WadyMoża by książkę napisać ale to w wolnym czasie
  • ~A-S / 2023-09-14 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, brak kontaktu, osoby za infolinią niekompetentne, zdecydowanie nie polecam, bank utrudnia klientom funkcjonowanie , brak oddziałów gdzie można załatwić pilną sprawę , tylko kontakt mailowy na odpowiedź i reakcję czeka się 15 dni
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu, brak oddziałów , bardzo niewiele wpłatomatów
  • ~Greg / 2023-09-14 09:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja i złodziejstwo na przelicznikach,. Lepiej omijać szerokim łukiem
    Zaletymożna zapłacić w biedronce
    Wadyopłaty, przewalutowania, wprowadzanie w błąd klienta, ukryte koszty i inne oszustwa
  • ~Nowi / 2023-09-14 08:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak kontaktu z klientem. Bez ich chęci współpraca nie ma sensu. Dziwne bo mieli ochotę powalczyć o rynek
    ZaletyDobre pierwsze wrażenie
    WadyOlewka
  • ~Tomek / 2023-09-12 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam wiązania się z tym tworem. Używanie terminu bank jest w tym wypadku totalnym nieporozumieniem.
    Zgubione dokumenty (pełnomocnictwo do rachunku) - odpowiedź z banku: to nie ich wina.
    Naliczanie opłat dodatkowych, na zasadzie widzimisię których do dnia dzisiejszego nie odnalazłem w tabeli opłat i prowizji - standard.
    Zamknięcie rachunku - niby banał - nie tu.
    Dyspozycja zamknięcia złożona w portalu, podany numer konta do zwrotu środków - minęły 4 tygodnie od zamknięcia - środki na koncie technicznym ale nie na moim. Infolinia - żenada. Poziom obsługi poniżej jakiejkolwiek krytyki.

    Dałbym 0 jak większość ale niestety nie można.

    Odradzam
    Odradzam
    Odradzam
    ZaletyZalety - brak.
    A przepraszam, jedna. W końcu nie jestem klientem tej pseudo instytucji finansowej.
    WadyJak wyżej.
  • ~Magda / 2023-09-07 01:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Wczoraj oszust wyczyścił mi konto na zero po godzinie od wpływu alimentów na dzieci. Pani z działu kart zareagowała i zadzwoniła, gdy podejrzanych transakcji było już kilkanaście a ja nie miałam już pieniędzy. Nie zadziałał żaden system wcześniejszej automatycznej blokady karty by zapobiec wyczyszczenie jej do zera.Pani miała dla mnie jedno pytanie - blokujemy kartę czy nie.Zlozylam reklamację, którą bank będzie rozpatrywał tygodniami. NIE. Poinformowałam ich, że jest ust.2 art. 46 i 50, które obligują bank do niezwłocznego oddania nieautoryzowanych przelewów. Czekam 2 a później zgłaszam sprawę działalności NESTBANKU do Prokuratury
    ZaletyMacie ustawę 2art 46 i 50 prawa bankowego, którą chroni was przed naciąganiem przez bank na długie terminy czekania gdy zostaliście jawnie okradzeni i zwrot pieniędzy należy wam się na pierwszm miejscu, potem bank rozpatruje zasadność zwrotu
    WadyTaką transakcja nie mogła być przez was autoryzowana
  • ~Mariusz / 2023-09-05 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompeteci ludzie pracujący tam matacza jakby byli 1 dzień w pracy bez przeszkolenia zwłaszcza w Rzeszowie żeby załatwić zamknięcie konta straciłem ponad godzinę wymyślał mi pan jak mam to zrobić 20 opcji a po chwili mówi tak nie można bo regulamin. Co to za bank jeśli nie może wypisać czeku zrobić przelewu wypłacić gotówki dno dno dno i jeszcze meter wodorostów
    ZaletyJakie zalety stargane nerwy
    WadyPowini splajtować dla dobra ogułu
  • ~Zuza / 2023-09-01 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Daje jedna gwiazdkę bo mniej nie można. Wniosek o otwarcie konta złożony elektronicznie został odrzucony z niewiadomych przyczyn. Pani na infolinii nie wiedziała dlaczego, powiedziała ze ona błędów we wniosku nie widzi i sugeruje ponowne złożenie wniosku z opcja potwierdzenia danych przez kuriera. Kolejny wniosek odrzucony, na pisemna prośbę o wyjaśnienie oddzwoniła inna pani i poinformowała, ze bank nie ma takiej oferty (a w formularzu można było wybrać opcje konta dla spółki z o.o.) a poza tym bank nie musi wyjaśniać dlaczego odrzucił wniosek, Strata czasu i brak zainteresowania ze strony infolinii pozyskaniem nowego klienta.
    ZaletyBrak
  • ~Klient z Łodzi / 2023-08-30 09:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Po kilku miesiacach bycia klientem tego "banku" przestraszony balaganem oraz niekompetencja pracownikow poszedlem zakonczyc ten koszmar. Podczas Mojej ostatniej wizyty poprosilem zeby zamknac wszystkie umowy oraz sprawdzic czy jestem z tym "bankiem" na tzw. zero. Pracownik obslugujacy Mnie zapewnil Mnie, ze nie mam zadnych zaleglosci w platnosciach oraz, ze konto zostalo zamnkniete. Uwaga: po okolo 4,5 roku dostaje pismo z Nest Bank, ze mam wzgledem nich dlug i nie rozwiazalem z nimi umowy! Prawnik powiedzial Mi, ze Moim bledem bylo nie wziecie do reki potwierdzenia zamkniecia umowyz(rachunku) z tym "bankiem". Ciekawostka: w miescie Łódź (prawie milion mieszkancow) zamkneli WSZYSTKIE oddzialy!
    ZaletyLadne logo
    WadyObsluga, luki w bezpieczenstwie, dzialanie na szkode klientow
  • ~Anty nestbank / 2023-08-27 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje, naliczają 200 zł za niby obsługę zajęcia komornicze a takiego nie było. Oczywiście za zaległości mnie ścigają i temat finalnie do sądu.
    WadyWielkie g.... złodzieje a nie bank.
  • ~Sławomir / 2023-08-22 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Od 3 dni nie mogę otworzyć konta. Bo konsultanci odrzucają połączenia. Zarówno weryfikacja internetowa jak i telefoniczne próby kontaktu to czekanie pół godziny a potem pytanie konsultanta czym mogę pomóc i zakończenie połączenia przez konsultanta. Dramat nie bank
  • ~Łukasz / 2023-08-18 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nie godny zaufania wcale zablokowali mi dostęp do kąta i do mojch pieniędzy na wszystkie sposoby Ani wypłacić Anię wpłacić pieniędzy z kąta ani przelewu zrobić
    ZaletyBrak
    WadyOszukane klientów
  • ~Łukasz / 2023-08-18 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nie godny zaufania wcale zablokowali mi dostęp do kąta i do mojch pieniędzy na wszystkie sposoby Ani wypłacić Anię wpłacić pieniędzy z kąta ani przelewu zrobić
    ZaletyBrak
    WadyOszukane klientów
  • ~Manek / 2023-08-11 09:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam problemy z założeniem konta, nie oddzwaniają. Za to mają zgody, mogą przetwarzać dane bez założenia konta, więc nawet nie jest łatwo te zgody odwołać.
  • ~Marcin / 2023-08-11 00:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Wygląda to wszystko na wyłudzanie danych. W zakładaniu kont znam się dobrze, bo miałem już w większości banków. Ale założenie w Nest bank mnie przerosło. Na stronie informacja, że można w 5 minut założyć konto, a mnie się w 2 dni nie udało. Wniosek przez wideokonferencję - kamerka w aplikacji banku nie ma włącznika, a nie włącza się automatycznie mimo przydzielenia odpowiednich uprawnień przeglądarce (co jest weryfikowane żeby zacząć rozmowę z pracownikiem banku - więc skoro przeszło test dlaczego nie działa). Następnie w apce - po skanie dowodu i zrobieniu fotek twarzy informacja że się nie powiodło. Drugi raz to samo. Dowiedziałem się, że jak wniosek był przez przeglądarkę zaczęty to z apki nie pójdzie (to dlaczego na etapie po skanie dowodu już nie odrzuciło z odpowiednim komunikatem). W końcu wysłałem wniosek przez potwierdzenie przelewem blik. Tutaj normalnie w innych bankach po zaksięgowaniu przelewu jest automatycznie konto zakładane, ale nie w nest bank. Dostaje się informację, że pracownik banku skontaktuje się w ciągu 1 dnia roboczego. Wniosek wysłany rano, zero kontaktu ze strony banku przez cały dzień. Totalne dziadostwo i wygląda na wyłudzanie danych i skanów twarzy (nie twierdzę że tak jest, ale tak to wygląda), a co najmniej wprowadzanie w błąd że konto można założyć w 5 minut, a w rzeczywistości przez cały dzień nawet nie oddzwonią. Jak tak ten bank działa jakie ma procedury zakładania konta to ja dziękuję. Omijać szerokim łukiem, szkoda nerwów.
  • ~JanuszJanuszek / 2023-08-08 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno.Serdecznie nie polecam. Wszystko fajnie jak wchodzą pieniążki. Zrobiłem przelew natychmiastowy z firmowego konta za koszt 40pln a pieniądze dotarły po 12 ej dnia następnego . Odmawiają wydania wyciągów , infolinia podaje sprzeczne informacje a w przypadku powinięcia nogi nie licz na nich bo za obsługę komorniczą pobierają kosmiczne sumy. Odpierają nawet nakazy i postanowienia wystawione przez Urząd skarbowy a czas ucieka z zablokowanym kontem. Kłamią i przeciągają czas przy jakichkolwiek sporach do maximum . Instytucje lichwiarskie to poziom idealny dla tej instytucji . Straciłem kupę nerwów i czasu przez ten bank . Zastanów się przed założeniem konta 10 razy bo ja też byłem zadowolony do czasu a potem się dowiedziałem czemu konto jest za zero. P.S. Jestem byłym klientem a nie konkurencją jak często tuszuje negatywy ta pseudo instytucja.
    ZaletyNie znalazłem
    Wadybardzo wiele , płatności internetowe trwają wieki , praktycznie brak możliwości szybkich opłat w serwisach internetowych
  • ~Mat / 2023-08-05 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank Nest Bank -nie polecam
    mnie okradziono w tym banku na 20000, skradziono mi pieniądze, prawie na moich oczach, jak tylko zauważyłem transakcje, w tym samym momencie zadzwoniłem zablokować ten przelew i zgosic kradzież, ale osoba, która siedzi na infolinii, nie dośc ,że ma 2 IQ to nie potrafiła , ani zablokować tej transakcji, ani dobrze przyjąć zgłoszenia. Po 3 tygodniach , gdzie bank ma obowiązek zwrócic taką skradziona transakcję w ciagu 24h , zopiniował, że transakcja została pomyślnie zrobiona i nie widzi nieprawidłowości. Gdzie ja tego przelewu nie robiłem, nie wiem skąd Ktoś miał dostęp do moich danych i jak zrobił ten przelew, śmiem twierdzić,że bank udostępnia te dane!!!!!
    Dla mnie są złodziejami i nigdy nie chciałbym miec już z nimi do czynienia.
    Ja tego na pewno tak nie zostawię
    Zaletybrak
    Wadybrak
  • ~BeerBear / 2023-08-02 22:16
    Ocena: 2.67 / 5
    Obsługa klienta poniżej dna Rowu Mariańskiego. Masz problem - Twoja sprawa, odpowiedzą, że "bank" nic nie może. Wznowiona karta dociera na kilka dni przed upływem ważności starej. Jeśli miałeś planowany wyjazd to albo rezygnujesz, albo w trakcie podróży zostajesz bez karty. Nowa karta okazuje się atrapą z uszkodzonym chipem - infolinia nie umie zlecić natychmiastowej wysyłki nowej karty paczkomatem. Ostatecznie proponuje kuriera i ... przez miesiąc nie potrafią podać daty wysyłki i numeru przesyłki. Nagle jakaś kretynka informuje Cię, że wysłali w dzień po zgłoszeniu, ale nie podali kurierowi danych kontaktowych i przesyłka wróciła. I według niej to było prawidłowo Czyli procedura wysyłki kurierskiej wygląda tak:
    1. Kurier nie ma prawa wiedzieć, jak powiadomić klienta, że ma przesyłkę
    2. Klient nie powinien wiedzieć, że przesyłka jest w drodze
    3. Jak kurier zastanie klienta w domu - klient miał szczęście
    4. Jak kurier klienta nie zastanie - niech klient nie marudzi, mógł siedzieć na dupie w chałupie i czekać do usranej śmierci !!! Niech się frajer buja ...
    Po 7 tygodniach nadal nie masz karty i nie dostaniesz jej, chyba że znowu zamówisz i zapłacisz.
    Jeśli to się przytrafi starszej, chorej, niedowidzącej osobie, która nie da rady obsłużyć apki w telefonie by choćby wypłacić gotówkę blikiem - taka osoba zostaje bez dostępu do pieniędzy z emerytury i możliwości zrobienia podstawowych zakupów. Ale te szmaty z obsługi w NestSmieciu mają to gdzieś.
    Wniosek: jeśli kończy się ważność karty i nie dostałeś nowej 3 tygodnie przed końcem, otwieraj konto w innym banku, gdzie dostaniesz nowa kartę bez użerania się z idiotami.
    Zaletyw miarę tanio
    WadyBezczelna, tępa, niekompetentna obsługa. Zero szacunku dla klienta. Zero chęci rozwiązania problemów, które sami tworzą.
  • ~Janusz binzesu / 2023-08-01 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    21 wiek nie potrafią w prosty sposób obsłużyć kyc. Blokada i likwidacja konta. Urwy nie potrafią znaleźć aktualnego spółki zoo w KRS. Nigdy więcej, lepiej dopłacić w konkurencji, przynajmniej jest więcej oddziałów niż jeden na Polskę. Gówno nie bank
    ZaletyTanie mięso psy jedza
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1943
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1434
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 901
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 789
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3755
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2793