Wczoraj oszust wyczyścił mi konto na zero po godzinie od wpływu alimentów na dzieci. Pani z działu kart zareagowała i zadzwoniła, gdy podejrzanych transakcji było już kilkanaście a ja nie miałam już pieniędzy. Nie zadziałał żaden system wcześniejszej automatycznej blokady karty by zapobiec wyczyszczenie jej do zera.Pani miała dla mnie jedno pytanie - blokujemy kartę czy nie.Zlozylam reklamację, którą bank będzie rozpatrywał tygodniami. NIE. Poinformowałam ich, że jest ust.2 art. 46 i 50, które obligują bank do niezwłocznego oddania nieautoryzowanych przelewów. Czekam 2 a później zgłaszam sprawę działalności NESTBANKU do Prokuratury ZaletyMacie ustawę 2art 46 i 50 prawa bankowego, którą chroni was przed naciąganiem przez bank na długie terminy czekania gdy zostaliście jawnie okradzeni i zwrot pieniędzy należy wam się na pierwszm miejscu, potem bank rozpatruje zasadność zwrotu
WadyTaką transakcja nie mogła być przez was autoryzowana