strona 1 z 13
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Klientka / 2025-11-04 13:20Ocena: 5.00 / 5
Świetna obsługa, fachowe podejście do klienta. Pan Paweł z placówki Nestbank w Piotrkowie Trybunalskim to profesjonalista, bardzo miły i kompetentny człowiek . Polecam! -
-
~Jolanta / 2025-10-28 11:57Ocena: 1.00 / 5
Koszmarny bank. Od 10 dni mam konto zablokowane. Panie z infolinii potwierdzały, że blokada jest bezzasadna (ostatnio wczoraj) i ciągle jest zablokowane!!!!!!!! ZaletybrakWadyOpisane w opinii -
~administartor / 2025-10-22 15:37Ocena: 1.00 / 5
Bank bezprawnie przejmuje mienie, blokując pieniądze na koncie pod pozorem braku jakiś bezprawnych wniosków , które podpisują zarząd wspólnoty mieszkaniowej , zarządca i wszystko mało. Kompletny brak obsługi klienta . Traaaaaagediaaaaaa.
jak najdalej od tego banku -
~Aneta / 2025-10-18 10:20Ocena: 1.00 / 5
Zablokowali mi konto, wprowadzili w błąd i na koniec oskarżają że to moja wina. ZaletyBrakWadyNie profesjonalni, chamscy. -
~frajer / 2025-10-17 22:33Ocena: 1.00 / 5
Chciałem aktywować aplikację mobilną. Straciłem dostęp do konta.
Trzeba będzie być może do sądu albo prokuratora bo zostały na koncie pieniądze. Przez kilka godzin próbowałem dzwonić na infolinię i odzyskiwać konto na ich stronach . Wszystko na nicZaletynie maWadyWszelkie ułatwienia mogą zablokować dostęp do konta. -
~Zbigniew / 2025-10-16 16:02Ocena: 1.33 / 5
Beznadzieja Komunikacja z infolinią beznadziejna, obsługa dramat. ZaletyBrakWadyJ. W -
~Klient Nest Banku / 2025-10-16 14:45Ocena: 1.00 / 5
Wszystko wirtualnie. Żywego człowieka trafić cud. Do najbliższego punktu z Bielska Białej około 50 kilometrów. ZaletyKonto za darmo.WadyNie ma z kim gadać , chyba że z maszyną. Nikt nie oddzwania bo nie ...może ? nie wolno ? czy ma klienta w ....każdy wie gdzie. Chyba opcja numer 3. -
~AM / 2025-10-07 15:37Ocena: 1.00 / 5
Debile.
W aplikacji mobilnej pojawia sie komunikat o uzupelniniu danych. Mialam wprowadzić dane nowego dowodu osobistego, bo stary się skończył. W przeciwnym razie mialam stracić dostęp do konta.
Wprowadziłam dane nowego dowodu,a oni to odrzucili. Kurtyna -
-
~Ewa / 2025-08-19 23:19Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank we wszechświecie Od 2,5 miesiąca aktualizują mi dane tj. zmieniony numer telefonu bez którego nie mam dostępu do aplikacji a tym samym do swoich pieniędzy Pomimo 15 prób kontaktu nie daje sie uzyskać kontaktu z konsultantem Durny bot klepie w kólko to samo a jak łaskawie konsultant sie odezwie dokladnie 2 odebrało to obiecują załatwienie sprawy w przeciągu 1 godziny, dziś a potem dalej nic...a nie nie nic oprócz nieaktualnego telefonu mam już zablokowanà aplikację Trzymajcie się zdała od tej firmy krzak jest nierzetelna, niekompetentni pracownicy, brak rzeczowego kontaktu, chęci pomocu i zainteresowania klientem. ZaletyBrakWadyNierzetelna obsługa -
~Sajetoop / 2025-07-20 19:14Ocena: 1.00 / 5
Oszuści i złodzieje! Nie chcą zwrócić prowizji za udzielenie kredytu po wcześniejszej spłacie. Omijać szerokim łukiem! ZaletyBrakWadySame wady -
~poczciwy obywatel, / 2025-07-18 13:08Ocena: 1.00 / 5
prezes banku nest-MAREK KULCZYCKI-to byly esbek.jesli masz odrobine rozsadku to jako przedsiebiorca bedziesz uciekal od bezpieczniakow,jesli jestes oczadzialy to ten bank jest FOR YOU MATE XD
zobaczcie sobie material radia WNET -"Prezes Nest Bank S.A. był esbekiem. Woyciechowski: Praca b. esbeków w finansjerze zagraża państwu"Zaletytwoje finanse nadzorowane przez esbekaWadywady?no co wy,mysle ze to jest genialny pomysl. -
~Roger / 2025-06-27 22:30Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejnie beznadziejny, banda złodziei omijać szerokim łukiem. Zaletybrak -
~Wykadacz / 2025-06-25 22:39Ocena: 1.00 / 5
Wprowadzanie ludzi w błąd i oszukiwanie klientow -
~Marcin / 2025-06-24 15:54Ocena: 1.00 / 5
Obsługa przy leasingu tragedia!!!
Chca nowych klientów a obsługa strasznaZaletybrakWadynajgorszy leasing jaki w zyciu brałam -
~Teresa / 2025-06-06 12:43Ocena: 5.00 / 5
Bardzo miła i profesjonalna obsługa w Krakowie przy ul.Mogilskiej 123 -
~Wiola / 2025-06-03 20:01Ocena: 1.00 / 5
W Nestbank moja firma wytrzymała 9 dni i zdecydowanie nie polecamy. Zamykany konto ZaletyNicWadyWszystko, obsługa warunki -
-
~nick / 2025-04-24 19:48Ocena: 2.33 / 5
Przeszedłem z mbanku po 15 latach... po tym jak Polakom zaczęli podnosić koszty za prowadzenie konta a innym nie. Oferta spoko 0zł za prowadzenie konta, 0zł za kartę i wybieranie z niektórych bankomatów ...wydawało się spoko.
...teraz walczę od kilku godzin nad odblokowaniem dostępu... prosta rzecz ale smsy autoryzujące przychodzą z opóźnieniem. Zablokowane tylko przez stronę www ale jak się zalogowałem przez aplikację to mi sami zablokowali aplikację.
nie ma porównania do mbanku tylko ten zrobił sie chciwy.ZaletyProwadzenie konta za zero złotych i ...tylko to nic wiecej.WadyWszystko... po za prowadzeniem konta za zero zł -
~Kobieta / 2025-04-17 14:54Ocena: 1.00 / 5
ZŁODZIEJE I OSZUŚCI. NAJGORSZY BANK NIKOMU NIE POLECAM. NIE MOZNA SIĘ Z NIKIM DOGADAĆ. NIE SŁUCHAJĄ KLIENTA. ZLODZIEJSKI BANK¡!!!!!!! ZaletyNicWadyWszystko -
~Andrzej / 2025-03-19 11:31Ocena: 2.00 / 5
Omijać szerokim łukiem. Bardzo niebezpieczny bank. Zablokowano mi dostęp do konta bo wygasł zwykły dowód osobisty i zaktualizować w apce, internecie czy przez telefon można ale tylko nowy zwykły dowód osobisty! Nie akceptują mDowodu i paszportu, co tam po pozytywnej weryfikacji telefonicznej i tak nic nie zrobisz. ODRADZAM Zaletybezpłatne kontoWadyarchaiczne procedury, aktualizacja dokumentu, odblokowanie konta, większość rzeczy tylko w oddziale banku. -
~drogowiec / 2025-01-14 15:52Ocena: 2.33 / 5
Miałem konto bankowe w 3 bankach: Pekao BP, Alior Bank i NestBank. Z tych trzech jedyne który mógłbym polecić to Alior Bank - wszystko tu było dobrze zorganizowane. Pekao BP był zacofany, miał wiele braków. Jednakże Nest Bank zawiódł mnie najbardziej i nigdy do niego nie wrócę, bo chociaż miałem darmowe konto to jednak miałem różne perypetie z nim. Dwa razy zdarzyło się, że nagle przestawiło się coś i płatności kartą w kwotach poniżej 100 zł wymagały podawania za każdym razem PINu i nie było możliwości odwrócenia tego w ustawieniach. Dopiero musiałem pisać do banku w tej sprawie. Druga sprawa to bank wypowiedział mi umowę z miesięcznym wyprzedzeniem, bo nie prowadzę już działalności gospodarczej. Konto przestało działać przed Sylwestrem zeszłego roku choć Pani na infolinii powiedziała, że będzie ono działało do 4 stycznia. Dodatkowo jest już połowa stycznia, a ja do tej pory nie mogę odzyskać swoich pieniędzy z tego konta. Tydzień temu byłem w banku wyjaśnić tą sprawę i okazało się, że środki są na koncie technicznym i zostaną mi udopstępnione do następnego dnia. Minął tydzień, więc zadzwoniłem i tyma razem powiedziano mi, że powinienem złożyć przez internet wniosek o zamknięcie konta. Zrobiłem to wczoraj, jednak dalej muszę czekać. Szczerze nie polecam tego pseudobanku! ZaletyDarmowe kontoWadyZero kontaktu, zero porozumienia. Nieintuicyjna strona internetowa. Ustawienia, które zmieniają się same.
strona 1 z 13
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
