Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 831 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 42
  • ~Iwona / 2025-02-20 16:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam tego banku,wpłacasz pieniądze w platomacie który przyjmuje a kasa nie trafia na konto składasz reklamację i negatywnie nagranie jest ale raptem nie ma momentu jak wkładasz kasę do wplatomatu , bank sam decyduję które fragmenty nagrania udostępnić i na tej podstawie rozpatruje reklamację. Twierdzą również że wplatomat działał poprawnie. Kina. Okradaja ludzi i to nie jedna osobę tak już potraktowali nawet w tv był program o tym i o identycznej sytuacji jak moja i tak samo potraktowali ludzi . To jest bank złodziejski który dorabia się na ludziach którzy ciężko pracują i chcą coś odłożyć to cie okradaja. Nie polecam
    WadyZłodziejstwo
  • ~Alina / 2025-01-28 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim ten bank. To jest porażka. W Radomiu zlikwidowano oddział banku w centrum miasta a wraz z nim 2 bankomaty znajdujące się w budynku banku. Dodam, że bankomaty były ciągle oblężone, więc bank doskonale wiedział że dużo klientów korzysta z usług tych bankomatów. W pobliżu mnóstwo bankomatów – tylko żaden nie jest Planetcash ani ING. Za pobranie gotówki w innym bankomacie opłata 10 zł. Blisko mam Galerię Słoneczną – jest tam 5 bankomatów innych banków i 1 bankomat ING. Wczoraj po raz trzeci w tym miesiącu byłam w Galerii wypłacić pieniądze. I trzeci raz ta sama sytuacja – wszystkie bankomaty czynne, nieczynny tylko bankomat ING. To jest granda w biały dzień żeby nie móc wypłacić środków z konta bezpłatnie. Za wypłatę z innych bankomatów natychmiast jest opłata 10 zł. Nie polecam tego banku, na poważnie rozważam zmianę banku.
    WadyBardzo mała liczba bezpłatnych bankomatów, słaba obsługa klientów, wieczne kolejki w banku
  • ~ewa / 2025-01-24 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa , Pani na infolinii rozłączyła się mówiąc, że wchodzę jej w słowo, gdy próbowałam opisać problem....
    Dramat
    Wadyobsługa klienta
  • ~Anna Maria / 2025-01-08 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank bardzo nieprzyjazny starszym osobom. Polikwidowane placówki, skrócone godziny - moja matka nie jest w stanie sama dotrzeć do banku, a ja żeby ją zawieść musiałabym zwolnić się z pracy!! Sobota - nieczynne. Popołudnia - ani jedno. Tak jakby starsi klienci nie istnieli. Albo raczej po prostu nie mają dla nich żadnego znaczenia. Brak szacunku.
    Zaletymoże kiedyś jakieś będą
    Wadypozamykane placówki, skrócone godziny - moja matka nie jest w stanie sama dotrzeć do banku, a ja żeby ją zawieść musiałabym zwolnić się z pracy!! Sobota - nieczynne. Popołudnia - ani jedno. Tak jakby starsi klienci nie istnieli. Albo raczej po prostu nie mają dla nich żadnego znaczenia. Brak szacunku.
  • ~Piotr / 2025-01-07 09:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam wprowadzono opłaty za przelewy na koncie firmowym, tragedia 1,2zł. za przelew powyżej 15 stu przelewów.
    To tak jakby wprowadzono opłaty za konto.
    jak można tak potraktować ludzi, tragedia
  • ~Klient 10 / 2024-12-26 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Decyzje nie wiadomo w oparciu o jakie przesłanki podejmowane. Nie polecam. Najgorszy bank, jaki znam.
    ZaletyŻadnych
    WadyNiejasne kryteria przyznawania oferty.
  • ~Artur / 2024-12-18 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed tym bankiem. Wpłaciłem na konto córki pieniądze ze swego konta i nie mogę ich wyjąć bank blokuje wypłatę mich własnych pieniędzy. Złodziejstwo w biały dzień/
  • ~Ken / 2024-12-18 13:41
    Ocena: 2.67 / 5
    2024.12.18.
    Wypowiadam się na temat aplikacji moje ing,
    bo to że jak będziecie komuś żyrować, to o nie spłacaniu zadłużenia powiadomią was po pół roku, gdy zadłużenie wzrośnie o 100%, sam to u nich przeżyłem kilkanaście lat temu.
    Mówię o ing Zawiercie.

    Wracając do aplikacji - od poniedziałku (2022.10.24) - opieram tę datę o forum ing, zaczęły się w nim "naloty" na użytkowników nie mających w swoich telefonach szpiegowskich usług google, oraz proktologicznych androidów i sprawdzanie skąd ich apka została pobrana/zainstalowana.
    Zaczął się pogrom wolnomyślicieli, poprzez ograniczanie ich swobód - ja również nie lubię proktologii i być szpiegowanym w moim telefonie bo po prostu nie jestem jak to powiedział pewien znawca tematu ;) LUNATYKIEM.

    Zmuszają nas do instalowania z tzw. "bezpiecznych źródeł" jakim niby jest google HeHeHe, DLA NASZEGO DOBRA jak tłumaczą HaHaHa.

    Chciałbym zapytać do czego te usługi gogle są potrzebne aplikacji bankowej?, podtekst jest wiadomy.

    Reasumując, pomimo tego, że aplikacja moje ing jest produktem własnościowym ing, posiadającym własny certyfikat potwierdzający legalność produktu - to nie udostępnia ono tego programu na własnym serwerze tak jak to powinno mieć miejsce, aby było bezpieczne, a zmusza do pobierania z dziurawych play.google.com, czepiając się w ten sposób użytkowników którzy preferują anty szpiegostwo.

    Po drugie, dlaczego aplikacja banku wymaga "Oficjalnego" pochodzenia?,
    wiedząc że google nie jest bezpieczne i udostępnia zarażone aplikacje, o czym w sieci nie raz było mówione i jest do dzisiaj.
    Co ciekawe przy pierwszym uruchomieniu na wstępie nie sprawdza pochodzenia aplikacji co było by uczciwe żeby nie marnować naszego czasy, ale jak już od nas wydoi wszystkie dane wiedząc że to my i wszystko jest OK, to wtedy nam drukują, że apka jest z nielegalnego źródła(mimo tego że jest legalna, a ściągnięta poprzez ApkDownloader z gogli), tym samym nas denerwując nas.

    Z tego co widzę dotyczy to wielu banków, a to już jest patologia.

    Prawdę mówiąc jest to zagrywka ze strony banku(w) w wolność i niezależność klientów.
    Dla mnie jest to wystarczający powód aby zmienić bank i bardzo wielu ludzi tak to interpretuje.

    Aplikacja jeśli już się uda aktywować co często się dzieje z perypetiami, jest nie w pełni intuicyjna, ale znośna, system zabezpieczenia OK.
    Zaletyj.w.
    Wadyj.w.
  • ~Staruszka / 2024-12-17 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem od samego początku. Teraz to tragedia. Niczego nie załatwisz od ręki. Trzeba się umawiać.nie udzielą żadnych informacji, mimo, że nie ma klientów a obsługa podpiera szklane drzwi. Pracuję cały dzień i nie mam czasu latać co chwilę do placówki,po to żeby umawiać się ze specjalistą w danej dziedzinie. Nie m czasu czekać z tel. w ręku na infolinii, żeby połączyć się z konsultantem. Żenada.w innych bankach każdy pracownik udzieli rzetelnej informacji i pomoże ,bez umawiania na termin.Niech ktoś w końcu zrozumie,ze to bank jest dla klienta a nie odwrotnie
    .
    ZaletyBrak
    WadyCałość obsługi i brak kompetencji we wszystkich placówkach.brak możliwości załatwienia sprawy od ręki
  • ~Bartek / 2024-12-16 18:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam banku ani konta Żenada. Bank nie respektuje własnych ustaleń konta promocyjnego klienta indywidualnego.Mimo spełnienia warunków brak wypłaty 500 zl za założenie konta.Reklamacja złożona
    ZaletyBrak
    WadyJak wyzej
  • ~Sylwia / 2024-12-03 12:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa klienta na najwyższym poziomie- placówka bankowa w Dąbrowie Górniczej przy ul. 3 Maja 1.
    Powyższa opnie dotyczy zwłaszcza Pani Anety, która docelowo pracuje w placówce banku ale przy ul. Al. J. Piłsudskiego 19.
    Bardzo rzetelny i konkretny Pracownik w/w banku!
    Na pewno będę polecać właśnie ta Panią!

    Zaletyszybko, konkretnie, na temat
  • ~Andrzej / 2024-11-30 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Łódź. Likwidacja konta. Zostalem skierowany do poczekalni. Poczekalem godzinę. Pytam sie kiedy będe przyjety skoro wszyscy doradcy mają umówione spotkania. Pani stwierdziła ze może mnie umówić. zmarnowałem godzine czasu. Na recepcji powinny być bardziej rozgarnięci pracownicy.
  • ~Grażyna / 2024-11-18 16:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z profesjonalnej obsługi. Uzyskałam pomoc i kompletną informację na każe pytanie i wątpliwość. Podziwiam cierpliwość pracownika do mnie osoby seniora co w obecnej dobie postępu jest tak bardzo ważne. OPINIA należy do Pana Bartosza Kosiorowskiego.Wszyscy pracownicy mogą brać przykład z kolegi.Moja skala oceny od 1 do 10 to 10+
    ZaletySzybkie uzyskanie kontaktu z doradcą
  • ~tom / 2024-10-25 11:56
    Ocena: 2.67 / 5
    uważajcie na haczyki na koncie oszczędnościowym bonus

    możesz nie otrzymać premi
    Zaletyfajnie wygląda
    Wadyna końcu możesz dostać guzik
  • ~Misiek / 2024-10-22 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem a właściwie mogę powiedzieć że byłem 30 lat klientem tego banku. Kiedyś był to jeden z lepszych. Dziś jakość obsługi i podejście do klienta jest na poziomie dna.
  • ~Ja / 2024-10-20 11:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Aplikacja stałe nie działa. Problemy z płatnością kartą. Zwinęli oddział w Grudziądzu. Jak masz sprawę w banku musisz jechać do Torunia. Patobank
    ZaletyBrak
    WadyCięgle nie działająca aplikacja,oraz ciągle awarie płatności kartą
  • ~Małgorzata / 2024-09-30 05:06
    Ocena: 1.00 / 5
    INie polecam!!!
    Karta bankomatowa uszkodzona przez bankomat.
    Poprosiłam o duplikat.
    Wysłali kartę do miejscowości obok,sprawdziło tylko nr domu i ulicę.
    Zablokowałam,wysłali drugą kartę,nie otrzymałam jej mimo że minął już miesiąc.
    Wysyłają kartę zwykłym listem i zrzucają winę na pocztę polską.
    Brak słów!
  • ~JERZY / 2024-09-25 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Poznaniu. Aby utrudnić wypłatę gotówki większej niż limit na karcie wynieśli się na obrzeża miasta, ode mnie jest około 9 km . w samym centrum ul. Głogowska jest duża siedziba ale nie ma kasy. Panie tam pracujące są tylko od informacji i załatwianie spraw przez internet, przy tym bardzo się nudzą. STANOWCZO ODRADZAM MIEĆ COŚ WSPÓLNEGO Z TYM BANKIEM. Mnie panie na Głogowskiej poradziły że jak mi się ten bank nie podoba mam zmienić bank, NAPRAWDĘ SKORZYSTAM Z ICH RADY.
  • ~Iwona / 2024-09-05 07:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Sprawna i profesjonalna obsługa,nienajgorsza oferta produktów.
    Jestem ich klientką od ponad 20 lat, to o czymś świadczy!
    ZaletyBudzą zaufanie
    WadyNie zauważyłam mimo częstego kontaktu.
  • ~Ana / 2024-08-12 17:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Profesjonalna obsługa klienta w Oddziale w Słupsku. Sprawnie⁷ fachowo, bezstresowo dnia 12.08.2024r.
strona 1 z 42
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2010
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1523
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 971
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 868
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 831
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4513
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4427
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3902
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2945