Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 828 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 42
  • ~Anna Maria / 2025-01-08 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank bardzo nieprzyjazny starszym osobom. Polikwidowane placówki, skrócone godziny - moja matka nie jest w stanie sama dotrzeć do banku, a ja żeby ją zawieść musiałabym zwolnić się z pracy!! Sobota - nieczynne. Popołudnia - ani jedno. Tak jakby starsi klienci nie istnieli. Albo raczej po prostu nie mają dla nich żadnego znaczenia. Brak szacunku.
    Zaletymoże kiedyś jakieś będą
    Wadypozamykane placówki, skrócone godziny - moja matka nie jest w stanie sama dotrzeć do banku, a ja żeby ją zawieść musiałabym zwolnić się z pracy!! Sobota - nieczynne. Popołudnia - ani jedno. Tak jakby starsi klienci nie istnieli. Albo raczej po prostu nie mają dla nich żadnego znaczenia. Brak szacunku.
  • ~Piotr / 2025-01-07 09:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam wprowadzono opłaty za przelewy na koncie firmowym, tragedia 1,2zł. za przelew powyżej 15 stu przelewów.
    To tak jakby wprowadzono opłaty za konto.
    jak można tak potraktować ludzi, tragedia
  • ~Klient 10 / 2024-12-26 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Decyzje nie wiadomo w oparciu o jakie przesłanki podejmowane. Nie polecam. Najgorszy bank, jaki znam.
    ZaletyŻadnych
    WadyNiejasne kryteria przyznawania oferty.
  • ~Artur / 2024-12-18 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed tym bankiem. Wpłaciłem na konto córki pieniądze ze swego konta i nie mogę ich wyjąć bank blokuje wypłatę mich własnych pieniędzy. Złodziejstwo w biały dzień/
  • ~Ken / 2024-12-18 13:41
    Ocena: 2.67 / 5
    2024.12.18.
    Wypowiadam się na temat aplikacji moje ing,
    bo to że jak będziecie komuś żyrować, to o nie spłacaniu zadłużenia powiadomią was po pół roku, gdy zadłużenie wzrośnie o 100%, sam to u nich przeżyłem kilkanaście lat temu.
    Mówię o ing Zawiercie.

    Wracając do aplikacji - od poniedziałku (2022.10.24) - opieram tę datę o forum ing, zaczęły się w nim "naloty" na użytkowników nie mających w swoich telefonach szpiegowskich usług google, oraz proktologicznych androidów i sprawdzanie skąd ich apka została pobrana/zainstalowana.
    Zaczął się pogrom wolnomyślicieli, poprzez ograniczanie ich swobód - ja również nie lubię proktologii i być szpiegowanym w moim telefonie bo po prostu nie jestem jak to powiedział pewien znawca tematu ;) LUNATYKIEM.

    Zmuszają nas do instalowania z tzw. "bezpiecznych źródeł" jakim niby jest google HeHeHe, DLA NASZEGO DOBRA jak tłumaczą HaHaHa.

    Chciałbym zapytać do czego te usługi gogle są potrzebne aplikacji bankowej?, podtekst jest wiadomy.

    Reasumując, pomimo tego, że aplikacja moje ing jest produktem własnościowym ing, posiadającym własny certyfikat potwierdzający legalność produktu - to nie udostępnia ono tego programu na własnym serwerze tak jak to powinno mieć miejsce, aby było bezpieczne, a zmusza do pobierania z dziurawych play.google.com, czepiając się w ten sposób użytkowników którzy preferują anty szpiegostwo.

    Po drugie, dlaczego aplikacja banku wymaga "Oficjalnego" pochodzenia?,
    wiedząc że google nie jest bezpieczne i udostępnia zarażone aplikacje, o czym w sieci nie raz było mówione i jest do dzisiaj.
    Co ciekawe przy pierwszym uruchomieniu na wstępie nie sprawdza pochodzenia aplikacji co było by uczciwe żeby nie marnować naszego czasy, ale jak już od nas wydoi wszystkie dane wiedząc że to my i wszystko jest OK, to wtedy nam drukują, że apka jest z nielegalnego źródła(mimo tego że jest legalna, a ściągnięta poprzez ApkDownloader z gogli), tym samym nas denerwując nas.

    Z tego co widzę dotyczy to wielu banków, a to już jest patologia.

    Prawdę mówiąc jest to zagrywka ze strony banku(w) w wolność i niezależność klientów.
    Dla mnie jest to wystarczający powód aby zmienić bank i bardzo wielu ludzi tak to interpretuje.

    Aplikacja jeśli już się uda aktywować co często się dzieje z perypetiami, jest nie w pełni intuicyjna, ale znośna, system zabezpieczenia OK.
    Zaletyj.w.
    Wadyj.w.
  • ~Staruszka / 2024-12-17 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem od samego początku. Teraz to tragedia. Niczego nie załatwisz od ręki. Trzeba się umawiać.nie udzielą żadnych informacji, mimo, że nie ma klientów a obsługa podpiera szklane drzwi. Pracuję cały dzień i nie mam czasu latać co chwilę do placówki,po to żeby umawiać się ze specjalistą w danej dziedzinie. Nie m czasu czekać z tel. w ręku na infolinii, żeby połączyć się z konsultantem. Żenada.w innych bankach każdy pracownik udzieli rzetelnej informacji i pomoże ,bez umawiania na termin.Niech ktoś w końcu zrozumie,ze to bank jest dla klienta a nie odwrotnie
    .
    ZaletyBrak
    WadyCałość obsługi i brak kompetencji we wszystkich placówkach.brak możliwości załatwienia sprawy od ręki
  • ~Bartek / 2024-12-16 18:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam banku ani konta Żenada. Bank nie respektuje własnych ustaleń konta promocyjnego klienta indywidualnego.Mimo spełnienia warunków brak wypłaty 500 zl za założenie konta.Reklamacja złożona
    ZaletyBrak
    WadyJak wyzej
  • ~Sylwia / 2024-12-03 12:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa klienta na najwyższym poziomie- placówka bankowa w Dąbrowie Górniczej przy ul. 3 Maja 1.
    Powyższa opnie dotyczy zwłaszcza Pani Anety, która docelowo pracuje w placówce banku ale przy ul. Al. J. Piłsudskiego 19.
    Bardzo rzetelny i konkretny Pracownik w/w banku!
    Na pewno będę polecać właśnie ta Panią!

    Zaletyszybko, konkretnie, na temat
  • ~Andrzej / 2024-11-30 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Łódź. Likwidacja konta. Zostalem skierowany do poczekalni. Poczekalem godzinę. Pytam sie kiedy będe przyjety skoro wszyscy doradcy mają umówione spotkania. Pani stwierdziła ze może mnie umówić. zmarnowałem godzine czasu. Na recepcji powinny być bardziej rozgarnięci pracownicy.
  • ~Grażyna / 2024-11-18 16:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z profesjonalnej obsługi. Uzyskałam pomoc i kompletną informację na każe pytanie i wątpliwość. Podziwiam cierpliwość pracownika do mnie osoby seniora co w obecnej dobie postępu jest tak bardzo ważne. OPINIA należy do Pana Bartosza Kosiorowskiego.Wszyscy pracownicy mogą brać przykład z kolegi.Moja skala oceny od 1 do 10 to 10+
    ZaletySzybkie uzyskanie kontaktu z doradcą
  • ~tom / 2024-10-25 11:56
    Ocena: 2.67 / 5
    uważajcie na haczyki na koncie oszczędnościowym bonus

    możesz nie otrzymać premi
    Zaletyfajnie wygląda
    Wadyna końcu możesz dostać guzik
  • ~Misiek / 2024-10-22 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem a właściwie mogę powiedzieć że byłem 30 lat klientem tego banku. Kiedyś był to jeden z lepszych. Dziś jakość obsługi i podejście do klienta jest na poziomie dna.
  • ~Ja / 2024-10-20 11:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Aplikacja stałe nie działa. Problemy z płatnością kartą. Zwinęli oddział w Grudziądzu. Jak masz sprawę w banku musisz jechać do Torunia. Patobank
    ZaletyBrak
    WadyCięgle nie działająca aplikacja,oraz ciągle awarie płatności kartą
  • ~Małgorzata / 2024-09-30 05:06
    Ocena: 1.00 / 5
    INie polecam!!!
    Karta bankomatowa uszkodzona przez bankomat.
    Poprosiłam o duplikat.
    Wysłali kartę do miejscowości obok,sprawdziło tylko nr domu i ulicę.
    Zablokowałam,wysłali drugą kartę,nie otrzymałam jej mimo że minął już miesiąc.
    Wysyłają kartę zwykłym listem i zrzucają winę na pocztę polską.
    Brak słów!
  • ~JERZY / 2024-09-25 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Poznaniu. Aby utrudnić wypłatę gotówki większej niż limit na karcie wynieśli się na obrzeża miasta, ode mnie jest około 9 km . w samym centrum ul. Głogowska jest duża siedziba ale nie ma kasy. Panie tam pracujące są tylko od informacji i załatwianie spraw przez internet, przy tym bardzo się nudzą. STANOWCZO ODRADZAM MIEĆ COŚ WSPÓLNEGO Z TYM BANKIEM. Mnie panie na Głogowskiej poradziły że jak mi się ten bank nie podoba mam zmienić bank, NAPRAWDĘ SKORZYSTAM Z ICH RADY.
  • ~Iwona / 2024-09-05 07:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Sprawna i profesjonalna obsługa,nienajgorsza oferta produktów.
    Jestem ich klientką od ponad 20 lat, to o czymś świadczy!
    ZaletyBudzą zaufanie
    WadyNie zauważyłam mimo częstego kontaktu.
  • ~Ana / 2024-08-12 17:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Profesjonalna obsługa klienta w Oddziale w Słupsku. Sprawnie⁷ fachowo, bezstresowo dnia 12.08.2024r.
  • ~aaa / 2024-08-01 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Wypowiedziałem umowy na wszystkie posiadane produkty i ... czuję się o wiele lepiej. Polecam to rozwiązanie, jako antidotum na problemy z ING. Zapewniam, działa!
    Zaletybrak
    WadyA-Z
  • ~Danuta / 2024-07-23 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Pamiętaj, że celem napisania opinii jest pomoc innym użytkownikom w podjęciu dobrych decyzji zakupowych.
    Więc opiniuje ten Bank to porażka. Pracują tam ludzie niekompetentni zakłamani. Oddział w Skierniewicach lepiej omijać z daleka. Pani wypierają się nawet że się u nich było. Na pisma czeka się miesiącami nie mówiąc już o jakimkolwiek kontakcie.
    Kredyt po spłaceniu 4 lat oni mają zaksięgowane 3 raty. Nikt nic nie wiem nie umie odpowiedzieć na żadne pytanie tylko proszę o cierpliwość i tak 7 lat.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko
  • ~Kuba / 2024-07-16 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie jest wiarygodna intytucja.
    Pozwoli na wyciek danych tysięcy klientów.
    Uwaga na mogą narzeczoną ktoś próbował wziąć kredyt i dzwonił z numeru telefonu ING, czyli na telefon też dopuścili żeby im zhakowali.... Wstyd i hańba
    ZaletyŻadne
    WadyJak w opisie
strona 1 z 42
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 860
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929