Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 839 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 42
  • ~McinekN / 2025-06-10 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze jestem klientem tego banku, Od 7 lat prowadze konto osobiste i firmowe w tym otoz banku.
    Wszsytko bylo dobrze do momentu powstania dzialu KYC, Ktory 2 lata temu straszyl mnie zablokowanie srodkow za przelewy ktory ksiegowalem od klienta. Ta historia zostala wyprostowana po wyslaniu wielu informacji do KYC.

    Dzisiaj KYC zablokowalo mi dostep do konta i kart, gdy jestem zagranica(USA) w celach biznesowych. Dzieki KYC zostalem bezdomnym z dnia na dzien!.
    Cala akcja dotyczy przelewu ktory wyslalem swojej MaŁżonce. miesiac temu dostalem informacje z prosba o wytlumaczenie przelewu. Przez aplikacje Moje ING wyslalem im certificat zawarcia malzenstwa. Oczywiscie o czym nie wiedzialem wiadomosci nie zostala z aplikacji (jakis bug). Święcie przekonamy iz dokonalem biurokratycznych zachcianek KYC przestalem sie przejmowac sprawa. W miedzy czasie Bank dalej czekal na odpowiedz poniewaz apka nie zdolala dostarczyc dokumentu. Bank nie informowal mnie o tym przez dluzszy czas, żadnych popupow tylko jedna wiadomosc w moje ing miedzy wiadomosciami ze spamek typu(Chce pan kredy?).

    Po zablokowaniu mojego konta, wyslalem im jeszcze raz certyficat tym razem upewnilem sie ze doszedl. i poprosilem o kontakt z przelozona asystentki na Czacie z ing. Oczywiscie przelozony nie jest dzisiaj w pracy ani jego przelozony ani nikt decyzyjny. Pani mogla tylko wyslac wiadomosc do KYC aby ponaglili weryfikacje. Taka weryfikacja trwa do 4 dni. Takze zostalem bezdomnym i bez jedzenia Środkow do Życia dzieki "wspanielemu" Banku ING. Gdzie Dzialy nie moge sie kontaktowac bezposrednio a klient jest wrogiem publicznym zlodziejem prajacym pieniadze.
    ZaletyTen bank od kilku lat nie ma zadnych zalet
    WadyBiurokracja.
    Traktowanie klientow jak zlodzieji.
    Obslujga klienta niekompetentna i niedecyzyjna
    Wrogie nastawienie do klienta.
  • ~slawek / 2025-05-26 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka dziady zablokowały pieniądze gdzie nie miałem żadnych zajęć egzekucyjnych i nikt nie potrafi udzielić żadnej odpowiedzi a ja nie mogę korzystć z konta
  • ~niezadowolona / 2025-04-08 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    infolinia to jakaś porażka ... najpierw do mnie gada jakaś sztuczna inteligencja - masakra , naprawdę tak lekceważycie klientów ? , potem gdy już udało mi się połączyć z prawdziwym człowiekiem , to okazało się że pomimo prób i tak pani tam siedząca nie umiała mi pomóc . PORAŻKA
  • ~rafnik / 2025-04-04 12:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank beznadziejny... Mając konto już od 12 z debetem nieużywanym 2 tysięcy bez kredytów z kontem inwestycyjnym na 500tysięcy i przychody w wysokości 7 tys. w miesiącu . Nie da się uzyskać zwiększenia debetu do 12 tys. trzeba wypełniać wniosek dostarczać zaświadczenia czekać na rozpatrzenie 4 dni roboczę
    Zaletybrak
    Wadydużo
  • ~Rozczarowany / 2025-03-30 19:51
    Ocena: 2.67 / 5
    W ramach promocji oferują do 500zł za założenie konta, ale co z tego skoro konta nie da się założyć, bo aplikacja nie rozpoznaje dowodu i ciągle pokazuje komunikat, że "Dokument za daleko" xd Nie ma też oczywiście przycisku, żeby samodzielnie zrobić zdjęcie. Straciłem tylko czas i trochę irytacji.
    WadyWadliwa aplikacja
  • ~Ble / 2025-03-24 22:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Czekałam w kolejce na rozmoww,ludzi było mało więc myslałam że szybko pójdzie Godzinę czekałam obsługi dwie panie to masakra i porażka była
    ZaletyBrak
    WadyZa długi czas oczekiwania na rozmowe
  • ~Adela Röschke / 2025-03-08 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dlaczego w Oleśnica dolnośląskie nie ma banku , przecież Oleśnica jest dużym miastem
  • ~zdenerwowany / 2025-02-26 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z bankiem bardzo utrudniony, nawet gdy jest sie kllientem premium i ma doradce premium.
    Zasada, masz u nich pieniądze to mozesz ich pocałowac w dupę jak coś chesz.
    Zaletybrak
    Wadykontakt ze specjalista prawie niemożliwy
  • ~Iwona / 2025-02-20 16:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam tego banku,wpłacasz pieniądze w platomacie który przyjmuje a kasa nie trafia na konto składasz reklamację i negatywnie nagranie jest ale raptem nie ma momentu jak wkładasz kasę do wplatomatu , bank sam decyduję które fragmenty nagrania udostępnić i na tej podstawie rozpatruje reklamację. Twierdzą również że wplatomat działał poprawnie. Kina. Okradaja ludzi i to nie jedna osobę tak już potraktowali nawet w tv był program o tym i o identycznej sytuacji jak moja i tak samo potraktowali ludzi . To jest bank złodziejski który dorabia się na ludziach którzy ciężko pracują i chcą coś odłożyć to cie okradaja. Nie polecam
    WadyZłodziejstwo
  • ~Alina / 2025-01-28 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim ten bank. To jest porażka. W Radomiu zlikwidowano oddział banku w centrum miasta a wraz z nim 2 bankomaty znajdujące się w budynku banku. Dodam, że bankomaty były ciągle oblężone, więc bank doskonale wiedział że dużo klientów korzysta z usług tych bankomatów. W pobliżu mnóstwo bankomatów – tylko żaden nie jest Planetcash ani ING. Za pobranie gotówki w innym bankomacie opłata 10 zł. Blisko mam Galerię Słoneczną – jest tam 5 bankomatów innych banków i 1 bankomat ING. Wczoraj po raz trzeci w tym miesiącu byłam w Galerii wypłacić pieniądze. I trzeci raz ta sama sytuacja – wszystkie bankomaty czynne, nieczynny tylko bankomat ING. To jest granda w biały dzień żeby nie móc wypłacić środków z konta bezpłatnie. Za wypłatę z innych bankomatów natychmiast jest opłata 10 zł. Nie polecam tego banku, na poważnie rozważam zmianę banku.
    WadyBardzo mała liczba bezpłatnych bankomatów, słaba obsługa klientów, wieczne kolejki w banku
  • ~ewa / 2025-01-24 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa , Pani na infolinii rozłączyła się mówiąc, że wchodzę jej w słowo, gdy próbowałam opisać problem....
    Dramat
    Wadyobsługa klienta
  • ~Anna Maria / 2025-01-08 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank bardzo nieprzyjazny starszym osobom. Polikwidowane placówki, skrócone godziny - moja matka nie jest w stanie sama dotrzeć do banku, a ja żeby ją zawieść musiałabym zwolnić się z pracy!! Sobota - nieczynne. Popołudnia - ani jedno. Tak jakby starsi klienci nie istnieli. Albo raczej po prostu nie mają dla nich żadnego znaczenia. Brak szacunku.
    Zaletymoże kiedyś jakieś będą
    Wadypozamykane placówki, skrócone godziny - moja matka nie jest w stanie sama dotrzeć do banku, a ja żeby ją zawieść musiałabym zwolnić się z pracy!! Sobota - nieczynne. Popołudnia - ani jedno. Tak jakby starsi klienci nie istnieli. Albo raczej po prostu nie mają dla nich żadnego znaczenia. Brak szacunku.
  • ~Piotr / 2025-01-07 09:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam wprowadzono opłaty za przelewy na koncie firmowym, tragedia 1,2zł. za przelew powyżej 15 stu przelewów.
    To tak jakby wprowadzono opłaty za konto.
    jak można tak potraktować ludzi, tragedia
  • ~Klient 10 / 2024-12-26 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Decyzje nie wiadomo w oparciu o jakie przesłanki podejmowane. Nie polecam. Najgorszy bank, jaki znam.
    ZaletyŻadnych
    WadyNiejasne kryteria przyznawania oferty.
  • ~Artur / 2024-12-18 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed tym bankiem. Wpłaciłem na konto córki pieniądze ze swego konta i nie mogę ich wyjąć bank blokuje wypłatę mich własnych pieniędzy. Złodziejstwo w biały dzień/
  • ~Ken / 2024-12-18 13:41
    Ocena: 2.67 / 5
    2024.12.18.
    Wypowiadam się na temat aplikacji moje ing,
    bo to że jak będziecie komuś żyrować, to o nie spłacaniu zadłużenia powiadomią was po pół roku, gdy zadłużenie wzrośnie o 100%, sam to u nich przeżyłem kilkanaście lat temu.
    Mówię o ing Zawiercie.

    Wracając do aplikacji - od poniedziałku (2022.10.24) - opieram tę datę o forum ing, zaczęły się w nim "naloty" na użytkowników nie mających w swoich telefonach szpiegowskich usług google, oraz proktologicznych androidów i sprawdzanie skąd ich apka została pobrana/zainstalowana.
    Zaczął się pogrom wolnomyślicieli, poprzez ograniczanie ich swobód - ja również nie lubię proktologii i być szpiegowanym w moim telefonie bo po prostu nie jestem jak to powiedział pewien znawca tematu ;) LUNATYKIEM.

    Zmuszają nas do instalowania z tzw. "bezpiecznych źródeł" jakim niby jest google HeHeHe, DLA NASZEGO DOBRA jak tłumaczą HaHaHa.

    Chciałbym zapytać do czego te usługi gogle są potrzebne aplikacji bankowej?, podtekst jest wiadomy.

    Reasumując, pomimo tego, że aplikacja moje ing jest produktem własnościowym ing, posiadającym własny certyfikat potwierdzający legalność produktu - to nie udostępnia ono tego programu na własnym serwerze tak jak to powinno mieć miejsce, aby było bezpieczne, a zmusza do pobierania z dziurawych play.google.com, czepiając się w ten sposób użytkowników którzy preferują anty szpiegostwo.

    Po drugie, dlaczego aplikacja banku wymaga "Oficjalnego" pochodzenia?,
    wiedząc że google nie jest bezpieczne i udostępnia zarażone aplikacje, o czym w sieci nie raz było mówione i jest do dzisiaj.
    Co ciekawe przy pierwszym uruchomieniu na wstępie nie sprawdza pochodzenia aplikacji co było by uczciwe żeby nie marnować naszego czasy, ale jak już od nas wydoi wszystkie dane wiedząc że to my i wszystko jest OK, to wtedy nam drukują, że apka jest z nielegalnego źródła(mimo tego że jest legalna, a ściągnięta poprzez ApkDownloader z gogli), tym samym nas denerwując nas.

    Z tego co widzę dotyczy to wielu banków, a to już jest patologia.

    Prawdę mówiąc jest to zagrywka ze strony banku(w) w wolność i niezależność klientów.
    Dla mnie jest to wystarczający powód aby zmienić bank i bardzo wielu ludzi tak to interpretuje.

    Aplikacja jeśli już się uda aktywować co często się dzieje z perypetiami, jest nie w pełni intuicyjna, ale znośna, system zabezpieczenia OK.
    Zaletyj.w.
    Wadyj.w.
  • ~Staruszka / 2024-12-17 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem od samego początku. Teraz to tragedia. Niczego nie załatwisz od ręki. Trzeba się umawiać.nie udzielą żadnych informacji, mimo, że nie ma klientów a obsługa podpiera szklane drzwi. Pracuję cały dzień i nie mam czasu latać co chwilę do placówki,po to żeby umawiać się ze specjalistą w danej dziedzinie. Nie m czasu czekać z tel. w ręku na infolinii, żeby połączyć się z konsultantem. Żenada.w innych bankach każdy pracownik udzieli rzetelnej informacji i pomoże ,bez umawiania na termin.Niech ktoś w końcu zrozumie,ze to bank jest dla klienta a nie odwrotnie
    .
    ZaletyBrak
    WadyCałość obsługi i brak kompetencji we wszystkich placówkach.brak możliwości załatwienia sprawy od ręki
  • ~Bartek / 2024-12-16 18:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam banku ani konta Żenada. Bank nie respektuje własnych ustaleń konta promocyjnego klienta indywidualnego.Mimo spełnienia warunków brak wypłaty 500 zl za założenie konta.Reklamacja złożona
    ZaletyBrak
    WadyJak wyzej
  • ~Sylwia / 2024-12-03 12:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa klienta na najwyższym poziomie- placówka bankowa w Dąbrowie Górniczej przy ul. 3 Maja 1.
    Powyższa opnie dotyczy zwłaszcza Pani Anety, która docelowo pracuje w placówce banku ale przy ul. Al. J. Piłsudskiego 19.
    Bardzo rzetelny i konkretny Pracownik w/w banku!
    Na pewno będę polecać właśnie ta Panią!

    Zaletyszybko, konkretnie, na temat
  • ~Andrzej / 2024-11-30 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Łódź. Likwidacja konta. Zostalem skierowany do poczekalni. Poczekalem godzinę. Pytam sie kiedy będe przyjety skoro wszyscy doradcy mają umówione spotkania. Pani stwierdziła ze może mnie umówić. zmarnowałem godzine czasu. Na recepcji powinny być bardziej rozgarnięci pracownicy.
strona 1 z 42
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1540
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 979
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 925
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4661
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009