Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 844 opinii

1.78 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 43
  • ~Mirex / 2025-07-24 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank ING upoczywie przekazuje informacje w firmie Kaczmarski inkasso jakim cudem bez naruszenia ustawy o RODO dane klienta w banku ING znalazły się w posiadaniu firmy Kaczmarski inkasso. Gdyż klient nie miał żadnych zobowiązanych względem banku ING śląskiego więc firma ING nie miała prawa przekazywać takich informacji jak numer telefonu i dane tele adresowe filmie Kaczmarski inkasso najprawdopodobniej robią to pracownicy ING lub sam bank
  • ~Seba / 2025-07-11 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek miałem styczność. Obsługa klienta to jakiś koszmar. Durna SI nie rozumie nic, złapanie konsultant graniczy z cudem (próbowałem 6 dni z rzędu po kilkanaście razy dziennie). Jak się już dodzwonisz to Cię przełączają do innych osób i znów przechodzisz przez SI i nikt nie odbiera.
    WadySame wady
  • ~cash / 2025-07-04 09:39
    Ocena: 2.33 / 5
    mimo barku zgody na marketing: handlują danymi - odkąd miałam u nich konto non stop po 6,7 x dziennie telefony od pseudo oszustów i jakieś maile od firm typu "koksztys" czy coś takiego - wyłudzające pieniądze za fikcyjne zobowiązania. Mimo braku zgody na listy w formie papierowej, w skrzynce listy od nich z info że 5 zł, 9 zł na minusie... nie szkoda im papieru ? To po co pytają się o zgody jak handlują danymi i mają to w d...e. Na infolinii ich pracownik udaje, że "naprawdę? no dziwne...". Za taki mobbing i zgrywanie głupa zamknęłam konto i nigdy więcej niczego od nich !
    Zaletymiła obsługa
    Wadyhandel danymi
  • ~lunia / 2025-07-02 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyliśmy konto dziecku i w placówce ING Katowice SILESIA została przedstawiona nam oferta że jeśli zamówimy kartę oraz na dzień 28.06.2025 zostanie przelana kwota 200 zł. z konta rodzica to otrzyma bonus w kwocie 200zł. Po czym po rozmowie z konsultantem w dniu 02.07.2025r. dowiedzieliśmy się że pieniądze miały być przelane na dzień 16.06.2025.
    Dziecko czuje się oszukane ponieważ było razem z nami w banku.
    NIE POLECAM
  • ~kpina / 2025-06-26 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają beznadziejną aplikację, nie działa, zacina się, płatności zbliżeniowe nie działają kiedy chcę zapłacić. Zdecydowanie odradzam.
  • ~McinekN / 2025-06-10 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze jestem klientem tego banku, Od 7 lat prowadze konto osobiste i firmowe w tym otoz banku.
    Wszsytko bylo dobrze do momentu powstania dzialu KYC, Ktory 2 lata temu straszyl mnie zablokowanie srodkow za przelewy ktory ksiegowalem od klienta. Ta historia zostala wyprostowana po wyslaniu wielu informacji do KYC.

    Dzisiaj KYC zablokowalo mi dostep do konta i kart, gdy jestem zagranica(USA) w celach biznesowych. Dzieki KYC zostalem bezdomnym z dnia na dzien!.
    Cala akcja dotyczy przelewu ktory wyslalem swojej MaŁżonce. miesiac temu dostalem informacje z prosba o wytlumaczenie przelewu. Przez aplikacje Moje ING wyslalem im certificat zawarcia malzenstwa. Oczywiscie o czym nie wiedzialem wiadomosci nie zostala z aplikacji (jakis bug). Święcie przekonamy iz dokonalem biurokratycznych zachcianek KYC przestalem sie przejmowac sprawa. W miedzy czasie Bank dalej czekal na odpowiedz poniewaz apka nie zdolala dostarczyc dokumentu. Bank nie informowal mnie o tym przez dluzszy czas, żadnych popupow tylko jedna wiadomosc w moje ing miedzy wiadomosciami ze spamek typu(Chce pan kredy?).

    Po zablokowaniu mojego konta, wyslalem im jeszcze raz certyficat tym razem upewnilem sie ze doszedl. i poprosilem o kontakt z przelozona asystentki na Czacie z ing. Oczywiscie przelozony nie jest dzisiaj w pracy ani jego przelozony ani nikt decyzyjny. Pani mogla tylko wyslac wiadomosc do KYC aby ponaglili weryfikacje. Taka weryfikacja trwa do 4 dni. Takze zostalem bezdomnym i bez jedzenia Środkow do Życia dzieki "wspanielemu" Banku ING. Gdzie Dzialy nie moge sie kontaktowac bezposrednio a klient jest wrogiem publicznym zlodziejem prajacym pieniadze.
    ZaletyTen bank od kilku lat nie ma zadnych zalet
    WadyBiurokracja.
    Traktowanie klientow jak zlodzieji.
    Obslujga klienta niekompetentna i niedecyzyjna
    Wrogie nastawienie do klienta.
  • ~slawek / 2025-05-26 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka dziady zablokowały pieniądze gdzie nie miałem żadnych zajęć egzekucyjnych i nikt nie potrafi udzielić żadnej odpowiedzi a ja nie mogę korzystć z konta
  • ~niezadowolona / 2025-04-08 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    infolinia to jakaś porażka ... najpierw do mnie gada jakaś sztuczna inteligencja - masakra , naprawdę tak lekceważycie klientów ? , potem gdy już udało mi się połączyć z prawdziwym człowiekiem , to okazało się że pomimo prób i tak pani tam siedząca nie umiała mi pomóc . PORAŻKA
  • ~rafnik / 2025-04-04 12:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank beznadziejny... Mając konto już od 12 z debetem nieużywanym 2 tysięcy bez kredytów z kontem inwestycyjnym na 500tysięcy i przychody w wysokości 7 tys. w miesiącu . Nie da się uzyskać zwiększenia debetu do 12 tys. trzeba wypełniać wniosek dostarczać zaświadczenia czekać na rozpatrzenie 4 dni roboczę
    Zaletybrak
    Wadydużo
  • ~Rozczarowany / 2025-03-30 19:51
    Ocena: 2.67 / 5
    W ramach promocji oferują do 500zł za założenie konta, ale co z tego skoro konta nie da się założyć, bo aplikacja nie rozpoznaje dowodu i ciągle pokazuje komunikat, że "Dokument za daleko" xd Nie ma też oczywiście przycisku, żeby samodzielnie zrobić zdjęcie. Straciłem tylko czas i trochę irytacji.
    WadyWadliwa aplikacja
  • ~Ble / 2025-03-24 22:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Czekałam w kolejce na rozmoww,ludzi było mało więc myslałam że szybko pójdzie Godzinę czekałam obsługi dwie panie to masakra i porażka była
    ZaletyBrak
    WadyZa długi czas oczekiwania na rozmowe
  • ~Adela Röschke / 2025-03-08 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dlaczego w Oleśnica dolnośląskie nie ma banku , przecież Oleśnica jest dużym miastem
  • ~zdenerwowany / 2025-02-26 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z bankiem bardzo utrudniony, nawet gdy jest sie kllientem premium i ma doradce premium.
    Zasada, masz u nich pieniądze to mozesz ich pocałowac w dupę jak coś chesz.
    Zaletybrak
    Wadykontakt ze specjalista prawie niemożliwy
  • ~Iwona / 2025-02-20 16:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam tego banku,wpłacasz pieniądze w platomacie który przyjmuje a kasa nie trafia na konto składasz reklamację i negatywnie nagranie jest ale raptem nie ma momentu jak wkładasz kasę do wplatomatu , bank sam decyduję które fragmenty nagrania udostępnić i na tej podstawie rozpatruje reklamację. Twierdzą również że wplatomat działał poprawnie. Kina. Okradaja ludzi i to nie jedna osobę tak już potraktowali nawet w tv był program o tym i o identycznej sytuacji jak moja i tak samo potraktowali ludzi . To jest bank złodziejski który dorabia się na ludziach którzy ciężko pracują i chcą coś odłożyć to cie okradaja. Nie polecam
    WadyZłodziejstwo
  • ~Alina / 2025-01-28 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim ten bank. To jest porażka. W Radomiu zlikwidowano oddział banku w centrum miasta a wraz z nim 2 bankomaty znajdujące się w budynku banku. Dodam, że bankomaty były ciągle oblężone, więc bank doskonale wiedział że dużo klientów korzysta z usług tych bankomatów. W pobliżu mnóstwo bankomatów – tylko żaden nie jest Planetcash ani ING. Za pobranie gotówki w innym bankomacie opłata 10 zł. Blisko mam Galerię Słoneczną – jest tam 5 bankomatów innych banków i 1 bankomat ING. Wczoraj po raz trzeci w tym miesiącu byłam w Galerii wypłacić pieniądze. I trzeci raz ta sama sytuacja – wszystkie bankomaty czynne, nieczynny tylko bankomat ING. To jest granda w biały dzień żeby nie móc wypłacić środków z konta bezpłatnie. Za wypłatę z innych bankomatów natychmiast jest opłata 10 zł. Nie polecam tego banku, na poważnie rozważam zmianę banku.
    WadyBardzo mała liczba bezpłatnych bankomatów, słaba obsługa klientów, wieczne kolejki w banku
  • ~ewa / 2025-01-24 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa , Pani na infolinii rozłączyła się mówiąc, że wchodzę jej w słowo, gdy próbowałam opisać problem....
    Dramat
    Wadyobsługa klienta
  • ~Anna Maria / 2025-01-08 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank bardzo nieprzyjazny starszym osobom. Polikwidowane placówki, skrócone godziny - moja matka nie jest w stanie sama dotrzeć do banku, a ja żeby ją zawieść musiałabym zwolnić się z pracy!! Sobota - nieczynne. Popołudnia - ani jedno. Tak jakby starsi klienci nie istnieli. Albo raczej po prostu nie mają dla nich żadnego znaczenia. Brak szacunku.
    Zaletymoże kiedyś jakieś będą
    Wadypozamykane placówki, skrócone godziny - moja matka nie jest w stanie sama dotrzeć do banku, a ja żeby ją zawieść musiałabym zwolnić się z pracy!! Sobota - nieczynne. Popołudnia - ani jedno. Tak jakby starsi klienci nie istnieli. Albo raczej po prostu nie mają dla nich żadnego znaczenia. Brak szacunku.
  • ~Piotr / 2025-01-07 09:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam wprowadzono opłaty za przelewy na koncie firmowym, tragedia 1,2zł. za przelew powyżej 15 stu przelewów.
    To tak jakby wprowadzono opłaty za konto.
    jak można tak potraktować ludzi, tragedia
  • ~Klient 10 / 2024-12-26 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Decyzje nie wiadomo w oparciu o jakie przesłanki podejmowane. Nie polecam. Najgorszy bank, jaki znam.
    ZaletyŻadnych
    WadyNiejasne kryteria przyznawania oferty.
  • ~Artur / 2024-12-18 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed tym bankiem. Wpłaciłem na konto córki pieniądze ze swego konta i nie mogę ich wyjąć bank blokuje wypłatę mich własnych pieniędzy. Złodziejstwo w biały dzień/
strona 1 z 43
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1550
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1222
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 984
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 968
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 911
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4518
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062