Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 430 opinii

1.84 / 5

  • Prostota obsługi
    1.80
  • Oferta
    1.91
  • Obsługa klienta
    1.82

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 22
  • ~iu / 2022-12-05 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    dno dna a do tego ogromne koszty prowadzenia rachunku dla firm
  • ~Andrzej / 2022-12-03 23:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Zlikwidowano placówkę w Opolu na Niemodlińsiej,
    jest teraz tylko jeden Banomat , chciałem wpłacić pieniądze - kolejka 6 osób, temperatura 0 st, w Karolince bankomat nieczynny, za to działająca reklama dla klientów ukraińskich , na Zwierzynieckiej brak parkingu, zamiast dbać o klientów dbają o reklamę i spokój. Nie dotyczy to pracowników , tylko systemu, ograniczenia dostępu .

    Zaletynie ma
    Wadybrak placówek
  • ~Szymon / 2022-12-03 18:50
    Ocena: 4.33 / 5
    Aplikacja działa poprawnie, jest dużo rozwiązań ułatwiających wykonywanie przelewów. Niestety minusem jest to, że muszę mieć dwa osobne telefony korzystając z dwóch kont-na osobę prywatną i spółkę Cywilnaą. To dla mnie absurd chyba, ze Pani z oddziału z Pszczyny wprowadziła mnie w błąd...
    ZaletySzybkie przelewy
    WadyNie można zainstalować 2 aplikacji na 1 telefonie
  • ~M / 2022-12-01 21:10
    Ocena: 1.00 / 5
    W oddziałach banku w miastach Stryków, Skierniewice nie ma możliwości wypłaty gotówki, więc po co te Panie tam siedzą.
    Nie można zadzwonić do konkretniej placówki banku, jest automat i odpowiada na pytania.
    Aby wypłacić jednorazowo gotówkę powyżej 20 tyś musiałabym jechać do banku oddalonego o 50 km. Nie opłaca mi się podejmować takiego ryzyka.
  • ~Dawid / 2022-11-25 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem w ING tylko konto oszczędnościowe. Niestety nawet w takiej ofercie mają haczyki. Ja niestety straciłem przez ich haczyk cały bonusowy procent odsetek. Pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło i akurat w tym banku. Więcej komentować nie trzeba. Nie polecam.
  • ~Vladimir / 2022-11-25 07:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Zgłosiłem się do banku o otwarcie konta firmowego lub przeniesienia z innego banku, spojrzałi na nazwisko obywatelstwo (Rosja) i nie ważne że mieszkam w Polsce 30 lat ,firmę od 2008 roku.odmowili z polityki sankcyjnej. Taki rzeczy.Juz nigdy nie polecę tego banku
  • ~Ford / 2022-11-24 21:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Omijać szerokim łukiem, porażka, porazka. Pani nie kompetentną, czekałem miesiac na założenie konta
  • ~Anonim / 2022-11-23 06:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Katowice .Sokolska jestem waszym klientów ale pan Kempa jest nie miły nie polecam tego pana
  • ~pacjent / 2022-11-21 11:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamy ing to mozna z rzygac sie masakra !
    otwierasz strone jakieś rude paskudztwo zakolczykowane , kompletne dno !!!!!!!!!!!!!!!
    do tego płacisz , miesiecznie opłaty ,dno !!!
  • ~oLo / 2022-11-20 21:50
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem klientem ładnych parę lat. Generalnie nie mam problemów, czasem się zdarzy że coś nie działa ale rzadko trafiam na problemy, ogólnie śmiało mogę polecić. Obsługę ciężko mi ocenić bo wszystko udaje mi się załatwić na stronie banku. Z ofertą trochę słabo ale czy obecnie ktoś ma dobra ofertę na ten cza? Szukam i znaleźć nie mogę.
    ZaletyProstota działania
    WadySłaba oferta na ciężki czas
  • ~Gosia / 2022-11-18 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak jakiejkolwiek możliwości kontaktu - tylko infolinia, ale jej pracownicy nie są od rozwiązywana nawet najprostszych problemów, tylko spisuja reklamację. odwołanie od absurdalnych decyzji rozpatruje ta sama osoba, która ją wydała. Nie godzą się na arbitraż bankowy w sprawach spornych. Tragedia.
    Zaletybrak
    Wadybrak czytelnych regulaminów, brak jakiejkolwiek obsługi klienta, kłopoty z logowaniem
  • ~B.M. / 2022-11-18 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Dotyczy placówki ING Franciszka Klimczaka 5 w Warszawie i ogólnie ING. Konto zostało założone około 10 lat temu. Cztery miesiące temu w tej placówce na prośbę banku stawiłem się w celu uzupełnienia brakujących danych osobowych. Nie wiem jakich gdyż nikt tego nie powiedziała ale dane zostały uzupełnione i sprawa została załatwiona tak oznajmił pracownik. Po 4 miesiącach otrzymałem pismo z ING że jeżeli nie zgłoszę się do banku w celu uzupełniania danych osobowych to zablokują konto itd. Gdy skontaktowałem się tym razem mailowo prosząc o informację jakich danych brakuje skoro niedawno byłem w banku oraz poprosiłem o wyjaśnienie sytuacji, w trzy dni po tej wiadomości dostęp do konta został zablokowany zarówno w aplikacji jak i przez stronę internetową. Super bank, nigdy więcej nie chcę mieć z nim kontaktu.
    WadyPrzez 10 lat nie było problemów a nagle zostałem potraktowany jak jakiś oszust.
  • ~Ernest / 2022-11-14 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnie kilka miesięcy są takie problemy z tym bankiem że nie d się normalnie ani sprawdzić konto, ani wypłacić gotówki ani wpłacić przelanie z jednego konta na inne w ogóle przypomina jakąś grę strtegiczną.
    Zaletyładne logo, nic więcej
    WadyWięcej niż spadających liści jesienią w parku.
  • ~Długoletni klient / 2022-11-12 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia ! Zablokowali dostęp do aplikacji bo to dziadostwo nie potrafi dokładnie odczytać linii papilarnych. Chcąc zmienić hasło SMS nie dociera a pani na infolinii informuje, że zostały źle wprowadzone dane co jest niemożliwe.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko !!
  • ~Altos / 2022-11-10 10:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo zła obsługa: infolinia, czat, wiadomości. Wiadomość/zapytanie wysłałem 5.11, do dziś brak reakcji. Czat: na połączenie z konsultantem czekałem bezskutecznie 8 min !! Zadzwoniłem na infolinię, po długim oczekiwaniu komunikat: przede mnę czekają na rozmowę 23 osoby !!!! W banku strajkują czy tylko 1 osoba obsługuje czat i infolinię :(
    ZaletyNie znam
    WadyBardzo długi czas oczekiwania na kontakt z konsultantem
    Dyrekcja nie czyta opinii o banku. Chyba, bo w przeciwnym razie podjęliby działania.
  • ~Monika / 2022-11-10 06:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank do jakiego można by należeć! Wieloletni klient z umowa o pracę bez zobowiązań i kredytu dostać nie może. ZMIENIAM TYCH OSZUSTÓW I KAŻDEMU POLECAM ZROBIĆ TO SAMO!
    ZaletyNie ma zalet
    WadyZłodzieje
  • ~Sławek / 2022-11-07 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo jakich mało drugi raz to samo zablokowali mi pin do konta i teraz siedzę w Austrii bez pieniędzy bo pani każe mi j chcąc 1000 km do domu po umowę badziew badziew i gówno nie bank
    ZaletyBrak
    WadyCo chwilę nowe
  • ~Leo / 2022-11-07 08:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałem karty z błędem na infolinii oznajmiono że muszę czekać na nowe karty 2 tygodnie.zenujace
  • ~Majkel / 2022-11-03 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie bank to oszuści pierwszy raz w tym roku zostałem oszukany biorąc ekopozyczke miało być 500 zł premii której nie otrzymałem bo nie było jakiegoś kodu teraz drugi raz nie naliczyli odsetek od konta oszczędnościowego żenada w ciągu roku oszukali mnie na 1000 zl
  • ~Marco / 2022-11-03 06:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Chcesz otworzyc w tym banku konto ? Zapomnij !!! zucaja klody pod nogi !!! zadaja bezsensowne zapytania, daja 14 dni na odpowiedz by po 3 dniach odmowic tobie tej mozliwosci.
    Zapomnieli, ze bankow w Polsce duzo a klijentom indywidualnym jest naprawde obojetne ktory bank ich pieniedzmi obraca.
    NIE POLECAM !!!
    ZaletyObsluga klijentow w Przemyslu
    WadyW centrali pracuja miedzy innymi osoby, ktore powinni sie leczyc psychiatrycznie.
strona 1 z 22
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.74, ilość opinii: 1415
PEKAO SA
Ocena: 1.51, ilość opinii: 980
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.59, ilość opinii: 786
Millennium
Ocena: 1.56, ilość opinii: 622
ING Bank Śląski
Ocena: 1.84, ilość opinii: 430
PKO Bank Polski
Ocena: 2.38, ilość opinii: 420
VECTRA
Ocena: 1.65, ilość opinii: 3298
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.06, ilość opinii: 2958
UPC Internet
Ocena: 1.86, ilość opinii: 2804
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2790
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2683
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2483