strona 1 z 43
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Mirex / 2025-07-24 16:12
Bank ING upoczywie przekazuje informacje w firmie Kaczmarski inkasso jakim cudem bez naruszenia ustawy o RODO dane klienta w banku ING znalazły się w posiadaniu firmy Kaczmarski inkasso. Gdyż klient nie miał żadnych zobowiązanych względem banku ING śląskiego więc firma ING nie miała prawa przekazywać takich informacji jak numer telefonu i dane tele adresowe filmie Kaczmarski inkasso najprawdopodobniej robią to pracownicy ING lub sam bank -
-
~Seba / 2025-07-11 11:55
Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek miałem styczność. Obsługa klienta to jakiś koszmar. Durna SI nie rozumie nic, złapanie konsultant graniczy z cudem (próbowałem 6 dni z rzędu po kilkanaście razy dziennie). Jak się już dodzwonisz to Cię przełączają do innych osób i znów przechodzisz przez SI i nikt nie odbiera. WadySame wady -
~cash / 2025-07-04 09:39
mimo barku zgody na marketing: handlują danymi - odkąd miałam u nich konto non stop po 6,7 x dziennie telefony od pseudo oszustów i jakieś maile od firm typu "koksztys" czy coś takiego - wyłudzające pieniądze za fikcyjne zobowiązania. Mimo braku zgody na listy w formie papierowej, w skrzynce listy od nich z info że 5 zł, 9 zł na minusie... nie szkoda im papieru ? To po co pytają się o zgody jak handlują danymi i mają to w d...e. Na infolinii ich pracownik udaje, że "naprawdę? no dziwne...". Za taki mobbing i zgrywanie głupa zamknęłam konto i nigdy więcej niczego od nich ! Zaletymiła obsługaWadyhandel danymi -
~lunia / 2025-07-02 18:05
Założyliśmy konto dziecku i w placówce ING Katowice SILESIA została przedstawiona nam oferta że jeśli zamówimy kartę oraz na dzień 28.06.2025 zostanie przelana kwota 200 zł. z konta rodzica to otrzyma bonus w kwocie 200zł. Po czym po rozmowie z konsultantem w dniu 02.07.2025r. dowiedzieliśmy się że pieniądze miały być przelane na dzień 16.06.2025.
Dziecko czuje się oszukane ponieważ było razem z nami w banku.
NIE POLECAM -
~kpina / 2025-06-26 10:53
Mają beznadziejną aplikację, nie działa, zacina się, płatności zbliżeniowe nie działają kiedy chcę zapłacić. Zdecydowanie odradzam. -
~McinekN / 2025-06-10 13:55
Jeszcze jestem klientem tego banku, Od 7 lat prowadze konto osobiste i firmowe w tym otoz banku.
Wszsytko bylo dobrze do momentu powstania dzialu KYC, Ktory 2 lata temu straszyl mnie zablokowanie srodkow za przelewy ktory ksiegowalem od klienta. Ta historia zostala wyprostowana po wyslaniu wielu informacji do KYC.
Dzisiaj KYC zablokowalo mi dostep do konta i kart, gdy jestem zagranica(USA) w celach biznesowych. Dzieki KYC zostalem bezdomnym z dnia na dzien!.
Cala akcja dotyczy przelewu ktory wyslalem swojej MaŁżonce. miesiac temu dostalem informacje z prosba o wytlumaczenie przelewu. Przez aplikacje Moje ING wyslalem im certificat zawarcia malzenstwa. Oczywiscie o czym nie wiedzialem wiadomosci nie zostala z aplikacji (jakis bug). Święcie przekonamy iz dokonalem biurokratycznych zachcianek KYC przestalem sie przejmowac sprawa. W miedzy czasie Bank dalej czekal na odpowiedz poniewaz apka nie zdolala dostarczyc dokumentu. Bank nie informowal mnie o tym przez dluzszy czas, żadnych popupow tylko jedna wiadomosc w moje ing miedzy wiadomosciami ze spamek typu(Chce pan kredy?).
Po zablokowaniu mojego konta, wyslalem im jeszcze raz certyficat tym razem upewnilem sie ze doszedl. i poprosilem o kontakt z przelozona asystentki na Czacie z ing. Oczywiscie przelozony nie jest dzisiaj w pracy ani jego przelozony ani nikt decyzyjny. Pani mogla tylko wyslac wiadomosc do KYC aby ponaglili weryfikacje. Taka weryfikacja trwa do 4 dni. Takze zostalem bezdomnym i bez jedzenia Środkow do Życia dzieki "wspanielemu" Banku ING. Gdzie Dzialy nie moge sie kontaktowac bezposrednio a klient jest wrogiem publicznym zlodziejem prajacym pieniadze.ZaletyTen bank od kilku lat nie ma zadnych zaletWadyBiurokracja.
Traktowanie klientow jak zlodzieji.
Obslujga klienta niekompetentna i niedecyzyjna
Wrogie nastawienie do klienta. -
~slawek / 2025-05-26 11:45
Porażka dziady zablokowały pieniądze gdzie nie miałem żadnych zajęć egzekucyjnych i nikt nie potrafi udzielić żadnej odpowiedzi a ja nie mogę korzystć z konta -
~niezadowolona / 2025-04-08 17:22
infolinia to jakaś porażka ... najpierw do mnie gada jakaś sztuczna inteligencja - masakra , naprawdę tak lekceważycie klientów ? , potem gdy już udało mi się połączyć z prawdziwym człowiekiem , to okazało się że pomimo prób i tak pani tam siedząca nie umiała mi pomóc . PORAŻKA -
-
~rafnik / 2025-04-04 12:23
Bank beznadziejny... Mając konto już od 12 z debetem nieużywanym 2 tysięcy bez kredytów z kontem inwestycyjnym na 500tysięcy i przychody w wysokości 7 tys. w miesiącu . Nie da się uzyskać zwiększenia debetu do 12 tys. trzeba wypełniać wniosek dostarczać zaświadczenia czekać na rozpatrzenie 4 dni roboczę ZaletybrakWadydużo -
~Rozczarowany / 2025-03-30 19:51
W ramach promocji oferują do 500zł za założenie konta, ale co z tego skoro konta nie da się założyć, bo aplikacja nie rozpoznaje dowodu i ciągle pokazuje komunikat, że "Dokument za daleko" xd Nie ma też oczywiście przycisku, żeby samodzielnie zrobić zdjęcie. Straciłem tylko czas i trochę irytacji. WadyWadliwa aplikacja -
~Ble / 2025-03-24 22:23
Czekałam w kolejce na rozmoww,ludzi było mało więc myslałam że szybko pójdzie Godzinę czekałam obsługi dwie panie to masakra i porażka była ZaletyBrakWadyZa długi czas oczekiwania na rozmowe -
~Adela Röschke / 2025-03-08 18:27
Dlaczego w Oleśnica dolnośląskie nie ma banku , przecież Oleśnica jest dużym miastem -
~zdenerwowany / 2025-02-26 09:49
Kontakt z bankiem bardzo utrudniony, nawet gdy jest sie kllientem premium i ma doradce premium.
Zasada, masz u nich pieniądze to mozesz ich pocałowac w dupę jak coś chesz.ZaletybrakWadykontakt ze specjalista prawie niemożliwy -
~Iwona / 2025-02-20 16:31
Nie polecam tego banku,wpłacasz pieniądze w platomacie który przyjmuje a kasa nie trafia na konto składasz reklamację i negatywnie nagranie jest ale raptem nie ma momentu jak wkładasz kasę do wplatomatu , bank sam decyduję które fragmenty nagrania udostępnić i na tej podstawie rozpatruje reklamację. Twierdzą również że wplatomat działał poprawnie. Kina. Okradaja ludzi i to nie jedna osobę tak już potraktowali nawet w tv był program o tym i o identycznej sytuacji jak moja i tak samo potraktowali ludzi . To jest bank złodziejski który dorabia się na ludziach którzy ciężko pracują i chcą coś odłożyć to cie okradaja. Nie polecam WadyZłodziejstwo -
~Alina / 2025-01-28 15:20
Odradzam wszystkim ten bank. To jest porażka. W Radomiu zlikwidowano oddział banku w centrum miasta a wraz z nim 2 bankomaty znajdujące się w budynku banku. Dodam, że bankomaty były ciągle oblężone, więc bank doskonale wiedział że dużo klientów korzysta z usług tych bankomatów. W pobliżu mnóstwo bankomatów – tylko żaden nie jest Planetcash ani ING. Za pobranie gotówki w innym bankomacie opłata 10 zł. Blisko mam Galerię Słoneczną – jest tam 5 bankomatów innych banków i 1 bankomat ING. Wczoraj po raz trzeci w tym miesiącu byłam w Galerii wypłacić pieniądze. I trzeci raz ta sama sytuacja – wszystkie bankomaty czynne, nieczynny tylko bankomat ING. To jest granda w biały dzień żeby nie móc wypłacić środków z konta bezpłatnie. Za wypłatę z innych bankomatów natychmiast jest opłata 10 zł. Nie polecam tego banku, na poważnie rozważam zmianę banku. WadyBardzo mała liczba bezpłatnych bankomatów, słaba obsługa klientów, wieczne kolejki w banku -
~ewa / 2025-01-24 12:57
Tragiczna obsługa , Pani na infolinii rozłączyła się mówiąc, że wchodzę jej w słowo, gdy próbowałam opisać problem....
DramatWadyobsługa klienta -
-
~Anna Maria / 2025-01-08 19:21
Bank bardzo nieprzyjazny starszym osobom. Polikwidowane placówki, skrócone godziny - moja matka nie jest w stanie sama dotrzeć do banku, a ja żeby ją zawieść musiałabym zwolnić się z pracy!! Sobota - nieczynne. Popołudnia - ani jedno. Tak jakby starsi klienci nie istnieli. Albo raczej po prostu nie mają dla nich żadnego znaczenia. Brak szacunku. Zaletymoże kiedyś jakieś będąWadypozamykane placówki, skrócone godziny - moja matka nie jest w stanie sama dotrzeć do banku, a ja żeby ją zawieść musiałabym zwolnić się z pracy!! Sobota - nieczynne. Popołudnia - ani jedno. Tak jakby starsi klienci nie istnieli. Albo raczej po prostu nie mają dla nich żadnego znaczenia. Brak szacunku. -
~Piotr / 2025-01-07 09:04
Nie polecam wprowadzono opłaty za przelewy na koncie firmowym, tragedia 1,2zł. za przelew powyżej 15 stu przelewów.
To tak jakby wprowadzono opłaty za konto.
jak można tak potraktować ludzi, tragedia -
~Klient 10 / 2024-12-26 11:26
Decyzje nie wiadomo w oparciu o jakie przesłanki podejmowane. Nie polecam. Najgorszy bank, jaki znam. ZaletyŻadnychWadyNiejasne kryteria przyznawania oferty. -
~Artur / 2024-12-18 15:58
Przestrzegam przed tym bankiem. Wpłaciłem na konto córki pieniądze ze swego konta i nie mogę ich wyjąć bank blokuje wypłatę mich własnych pieniędzy. Złodziejstwo w biały dzień/
strona 1 z 43
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »