To bank ing Śląski, to jakaś pomyłka miałam konto wiele lat i zamykam teraz. TO JEST KPINA KLIENTA !!!!PRACOWNICY NIEKOMPETETNI
ZaletyŻadne
WadyOgrom
~Nabrany w_ING / 2025-08-24 12:51
Ocena: 1.00 / 5
Kto dał się jeszcze nabrać na konto w Euro do karty płatniczej ING ?
„Celowe wprowadzenie w błąd w celu uzyskania korzyści materialnej (art. 286 § 1 k.k.).”
Przekręt polega na tym, że bank oferuje produkt-usługę, której nie ma, nie jest w stanie w pełni realizować, podpięcie konta Euro do automatycznych płatności karty płatniczej.
Płacąc karta w Euro za granicą, należy się pilnować, ponieważ dowolna zarejestrowana instytucja finansowa, spod ciemnej gwiazdy może mieć pomysł, aby nie wysyłać do banku zapytania o pokrycie wartości w Euro, tylko zażądać dowolnej sumy dowolnie licząc sobie kurs Euro.
ZaletyBrak
WadyDno i wodorosty
~Ola / 2025-08-22 14:35
Ocena: 2.00 / 5
Ma wrażenie,że polityka banku ma na celu pozbycie się klientów. Bylam klientem banku 15 lat i potraktowali mnie jak śmiecie, przez tydzień nie miałam dostępu do własnych środków bo zostala zablokowana bankowość internetowa, a ja nie korzystam z karty. w oddziale wszyscy chodzą po banku i udaja ze są strasznie zajęci. Sprawę załatwiałam 4 godziny .... nigdy więcej
Zaletybrak
Wadyobsługa i brak kompetencji
~Rafał / 2025-08-21 21:58
Ocena: 1.00 / 5
Likwidują kasy i likwidują filie.
Nie można się łatwo dodzwonić na infolinie czeka się do 2o minut, aż obsługa odbierze.
Telefon odbiera automat trzeba kilka razy powtarzać, żeby automat zrozumiał.
ZaletyNie ma.
WadyLikwidacja filii i kas, długie odbiera telefon automat nie człowiek i na połączenie ceka się 20 min.
~Barbaramrzyk / 2025-08-05 10:08
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia nic dodać nic ująć Pani w banku ewidentnie chciała nas naciągnąć na większe koszta gdy rozmawiała z nami na osobności to miła a gdy już dzwoniła przez telefon służbowy to totalnie inna gadka nie polecam brak kredytu u tej Pani i w tym banku
ZaletyBrak
WadyOgrom
~Man / 2025-07-31 17:31
Ocena: 1.00 / 5
tragedia. mimo, że jesteśmy ich klientami od wielu lat i nigdy nie mieli złotówki zaległości a obroty na poziomie 200% zapisów umowy to postanowili zamknąć nam kredyt obrotowy (mimo tego, że miesiąc temu opiekunka zapewniała że będzie nawet wyższy) a teraz właśnie zauważyliśmy, że mimo iż karta kredytowa jest jeszcze ważna 2 lata to też zamykają...bo rzekomo działalność ubezpieczeniowa jest wyłączona z ich finansowania. A do tego tak okropna obsługa, że nawet nie odpowiadają na wysyłane wnioski i maile. niczego się człowiek nie dowie
~Mirex / 2025-07-24 16:12
Ocena: 1.00 / 5
Bank ING upoczywie przekazuje informacje w firmie Kaczmarski inkasso jakim cudem bez naruszenia ustawy o RODO dane klienta w banku ING znalazły się w posiadaniu firmy Kaczmarski inkasso. Gdyż klient nie miał żadnych zobowiązanych względem banku ING śląskiego więc firma ING nie miała prawa przekazywać takich informacji jak numer telefonu i dane tele adresowe filmie Kaczmarski inkasso najprawdopodobniej robią to pracownicy ING lub sam bank
~Seba / 2025-07-11 11:55
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek miałem styczność. Obsługa klienta to jakiś koszmar. Durna SI nie rozumie nic, złapanie konsultant graniczy z cudem (próbowałem 6 dni z rzędu po kilkanaście razy dziennie). Jak się już dodzwonisz to Cię przełączają do innych osób i znów przechodzisz przez SI i nikt nie odbiera.
WadySame wady
~cash / 2025-07-04 09:39
Ocena: 2.33 / 5
mimo barku zgody na marketing: handlują danymi - odkąd miałam u nich konto non stop po 6,7 x dziennie telefony od pseudo oszustów i jakieś maile od firm typu "koksztys" czy coś takiego - wyłudzające pieniądze za fikcyjne zobowiązania. Mimo braku zgody na listy w formie papierowej, w skrzynce listy od nich z info że 5 zł, 9 zł na minusie... nie szkoda im papieru ? To po co pytają się o zgody jak handlują danymi i mają to w d...e. Na infolinii ich pracownik udaje, że "naprawdę? no dziwne...". Za taki mobbing i zgrywanie głupa zamknęłam konto i nigdy więcej niczego od nich !
Zaletymiła obsługa
Wadyhandel danymi
~lunia / 2025-07-02 18:05
Ocena: 1.00 / 5
Założyliśmy konto dziecku i w placówce ING Katowice SILESIA została przedstawiona nam oferta że jeśli zamówimy kartę oraz na dzień 28.06.2025 zostanie przelana kwota 200 zł. z konta rodzica to otrzyma bonus w kwocie 200zł. Po czym po rozmowie z konsultantem w dniu 02.07.2025r. dowiedzieliśmy się że pieniądze miały być przelane na dzień 16.06.2025.
Dziecko czuje się oszukane ponieważ było razem z nami w banku.
NIE POLECAM
~kpina / 2025-06-26 10:53
Ocena: 1.00 / 5
Mają beznadziejną aplikację, nie działa, zacina się, płatności zbliżeniowe nie działają kiedy chcę zapłacić. Zdecydowanie odradzam.
~McinekN / 2025-06-10 13:55
Ocena: 1.00 / 5
Jeszcze jestem klientem tego banku, Od 7 lat prowadze konto osobiste i firmowe w tym otoz banku.
Wszsytko bylo dobrze do momentu powstania dzialu KYC, Ktory 2 lata temu straszyl mnie zablokowanie srodkow za przelewy ktory ksiegowalem od klienta. Ta historia zostala wyprostowana po wyslaniu wielu informacji do KYC.
Dzisiaj KYC zablokowalo mi dostep do konta i kart, gdy jestem zagranica(USA) w celach biznesowych. Dzieki KYC zostalem bezdomnym z dnia na dzien!.
Cala akcja dotyczy przelewu ktory wyslalem swojej MaŁżonce. miesiac temu dostalem informacje z prosba o wytlumaczenie przelewu. Przez aplikacje Moje ING wyslalem im certificat zawarcia malzenstwa. Oczywiscie o czym nie wiedzialem wiadomosci nie zostala z aplikacji (jakis bug). Święcie przekonamy iz dokonalem biurokratycznych zachcianek KYC przestalem sie przejmowac sprawa. W miedzy czasie Bank dalej czekal na odpowiedz poniewaz apka nie zdolala dostarczyc dokumentu. Bank nie informowal mnie o tym przez dluzszy czas, żadnych popupow tylko jedna wiadomosc w moje ing miedzy wiadomosciami ze spamek typu(Chce pan kredy?).
Po zablokowaniu mojego konta, wyslalem im jeszcze raz certyficat tym razem upewnilem sie ze doszedl. i poprosilem o kontakt z przelozona asystentki na Czacie z ing. Oczywiscie przelozony nie jest dzisiaj w pracy ani jego przelozony ani nikt decyzyjny. Pani mogla tylko wyslac wiadomosc do KYC aby ponaglili weryfikacje. Taka weryfikacja trwa do 4 dni. Takze zostalem bezdomnym i bez jedzenia Środkow do Życia dzieki "wspanielemu" Banku ING. Gdzie Dzialy nie moge sie kontaktowac bezposrednio a klient jest wrogiem publicznym zlodziejem prajacym pieniadze.
ZaletyTen bank od kilku lat nie ma zadnych zalet
WadyBiurokracja.
Traktowanie klientow jak zlodzieji.
Obslujga klienta niekompetentna i niedecyzyjna
Wrogie nastawienie do klienta.
~slawek / 2025-05-26 11:45
Ocena: 1.00 / 5
Porażka dziady zablokowały pieniądze gdzie nie miałem żadnych zajęć egzekucyjnych i nikt nie potrafi udzielić żadnej odpowiedzi a ja nie mogę korzystć z konta
~niezadowolona / 2025-04-08 17:22
Ocena: 1.00 / 5
infolinia to jakaś porażka ... najpierw do mnie gada jakaś sztuczna inteligencja - masakra , naprawdę tak lekceważycie klientów ? , potem gdy już udało mi się połączyć z prawdziwym człowiekiem , to okazało się że pomimo prób i tak pani tam siedząca nie umiała mi pomóc . PORAŻKA
~rafnik / 2025-04-04 12:23
Ocena: 2.00 / 5
Bank beznadziejny... Mając konto już od 12 z debetem nieużywanym 2 tysięcy bez kredytów z kontem inwestycyjnym na 500tysięcy i przychody w wysokości 7 tys. w miesiącu . Nie da się uzyskać zwiększenia debetu do 12 tys. trzeba wypełniać wniosek dostarczać zaświadczenia czekać na rozpatrzenie 4 dni roboczę
Zaletybrak
Wadydużo
~Rozczarowany / 2025-03-30 19:51
Ocena: 2.67 / 5
W ramach promocji oferują do 500zł za założenie konta, ale co z tego skoro konta nie da się założyć, bo aplikacja nie rozpoznaje dowodu i ciągle pokazuje komunikat, że "Dokument za daleko" xd Nie ma też oczywiście przycisku, żeby samodzielnie zrobić zdjęcie. Straciłem tylko czas i trochę irytacji.
WadyWadliwa aplikacja
~Ble / 2025-03-24 22:23
Ocena: 2.33 / 5
Czekałam w kolejce na rozmoww,ludzi było mało więc myslałam że szybko pójdzie Godzinę czekałam obsługi dwie panie to masakra i porażka była
ZaletyBrak
WadyZa długi czas oczekiwania na rozmowe
~Adela Röschke / 2025-03-08 18:27
Ocena: 1.00 / 5
Dlaczego w Oleśnica dolnośląskie nie ma banku , przecież Oleśnica jest dużym miastem
~zdenerwowany / 2025-02-26 09:49
Ocena: 1.00 / 5
Kontakt z bankiem bardzo utrudniony, nawet gdy jest sie kllientem premium i ma doradce premium.
Zasada, masz u nich pieniądze to mozesz ich pocałowac w dupę jak coś chesz.
Zaletybrak
Wadykontakt ze specjalista prawie niemożliwy
~Iwona / 2025-02-20 16:31
Ocena: 2.33 / 5
Nie polecam tego banku,wpłacasz pieniądze w platomacie który przyjmuje a kasa nie trafia na konto składasz reklamację i negatywnie nagranie jest ale raptem nie ma momentu jak wkładasz kasę do wplatomatu , bank sam decyduję które fragmenty nagrania udostępnić i na tej podstawie rozpatruje reklamację. Twierdzą również że wplatomat działał poprawnie. Kina. Okradaja ludzi i to nie jedna osobę tak już potraktowali nawet w tv był program o tym i o identycznej sytuacji jak moja i tak samo potraktowali ludzi . To jest bank złodziejski który dorabia się na ludziach którzy ciężko pracują i chcą coś odłożyć to cie okradaja. Nie polecam