Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 80 opinii

2.37 / 5

  • Prostota obsługi
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Obsługa klienta
    2.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 4
  • ~Ewa / 2020-07-03 22:24
    Ocena: 4.33 / 5
    W piątek miałam wątpliwą przyjemność odwiedzić ING przy pl. Unii Lubelskiej w W-wie. Wizyta była koszmarem, brak dostatecznej ochrony w temacie Covid, obsługa w postaci filigranowej brunetki - wiele do życzenia;
    aby załatwić temat ZAMKNIĘCIE KONTA, musiałabym uiścić 8 zł, co nie było wykonalne bo kasa czynna do 16:00.
    Wróciłam do domu i nie omieszkałam zamieścić opinię ze swoimi odczuciami na str. ING.
    Dziś (3 dni później, musiałam wziąć pół dnia urlopu aby zdążyć przed zamknięciem kasy.
    Jakież było moje zdziwienie, kiedy powitał mnie uroczy młody człowiek koordynujący ruchem klientów. Miałam wrażenie, że jestem w innym świecie, zaopiekował się mną jakbym była jedynym klientem w banku, oczywiście robił to w sposób subtelny, nie przytłaczał swoją troską ale czuć było, że nadzoruje płynność tematu. Dodatkowym zaskoczeniem była otwarta kasa (do godz. 17:00). Ogólnie czuć było miłą atmosferę pracowników
    Myślę, że trzeba było mojego negatywnego wpisu na str. ING aby stała się magia a wizyta w oddziale Banku była przyjemnością. Bardzo mnie cieszy jako, że BANKOWI powierzamy swoje pieniądze a w zamian powinniśmy czuć się bezpieczni i obdarzeni szacunkiem. Moja ocena w temacie OFERTA jest na 3 gwiazdki - z prostej przyczyny. Założyć konto jest bardzo prosto i on line, natomiast zamknąć to już duże wyzwanie - TYLKO osobiście w oddziale BANKU
    Zaletyreagowanie na uwagi klienta
    Wadywciąż zbędna papierologia
  • ~paserby / 2020-07-01 17:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Posiadam konto od 1997r a od tego czasu posiadałem konta w wielu innych bankach. Przez ten czas skorzystałem z wielu usług, które zawsze były konkurencyjne na rynku. Dla mnie ING należy do grona najlepszych banków w Polsce.
  • ~Piotr / 2020-05-27 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Bankomaty ciągle się psują, infolinia nic nie umie załatwić, obietnice załatwienia sprawy nigdy nie są realizowane w terminie.
  • ~Klient / 2020-05-06 03:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Sprawdzajcie banki po tym jak traktują klienta w czasie pandemii. Jedyny, który odmawia zawieszenia rat. Wybierajcie banki z rodzimym kapitałem. Ten śląski jest tylko z nazwy....
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Lilla / 2020-05-05 00:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Mam 16 lat doswiadczenia z tym bankiem .Radze omijac szerokim lukiem. Zwłaszcza firmy, które licza na jakies wsparcie
    lub kredyt obrotowy. Szkoda czasu. Nie polecam.

    WadyOMIJAC
  • ~misiu / 2020-04-30 10:36
    Ocena: 2.00 / 5
    bardzo droga oferta dla terminali płatniczych , jako klient banku od 25 lat powinno być o wiele taniej przecież i tak zarabiają , opłata abonamentowa to porażka , wystarczyłaby prowizja od transakcji np 2 % , informacja do zarządu ing
    Zaletybrak
  • ~BOLESŁAW / 2020-04-29 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakś beznadzieja bank zamyka konta i znikają pieniądze w odpowiedzi otrzymuję informacje że wszystko zgodnie z umowa . Innym razem czekam na kartę płatniczą 30 dni i jej nie dostaje nigdy ale bank obciąża mnie 50 zł za ekspresową dostawę kurierem . Obciąża mnie również odsetkami za debet który sam spowodował . Oczywiście za kartę zwrócił ale nie zwrócił pieniędzy za debet który sam bank wywołał pobierając najpierw pieniądze a potem je oddając .
    Wadybrak komunikacji nie ma osób odpowiedzialnych
  • ~Slao / 2020-04-21 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą. Od dwóch dni walczę z zalożeniem profilu zaufanego. Panie na infolinii nie wiedzą co i jak. Bylem w oddziale. Podobno brakowało jakićhś skanów - uzupełniłem i... dalej nie ma możliwości... NIkt nie wie co i jak, nikt nie może mi pomóc. KOronowirus szaleje - muszę wysłać dokumenty do urzędu i nie mogę bo Bank który obraca moimi niemałymi pieniędzmi nie jest w stanie udzielić rzeczowej odpowiedzi. NIkt nic nie wie...
    MOże mniej wydawać na reklamę a ulepszyć system? Nie polecam tego Banku!!!!!! Dzień Świra i Kondrat!!!!!!!
  • ~Nick851 / 2020-04-10 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 8 lat moja mama jest w ing Banku A oni stwierdzili że taka osoba nie istnieje w systemie.
    Chcąc zarejestrować narodziny dziecka,Bank nie wyraża zgody na dołączenie do profilu zaufanego.
    Nie polecam nikomu tego konta,żadnych korzyści,same problemy.
    Będąc 8 lat i płacąc rachunki przez bank stwierdzono że dana osoba nie istnieje w systemie.
  • ~djy / 2020-04-03 07:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Od pewnego czsu jest coraz gorzej, szczegolnie wprowadzane ograniczenia w wyplatach walut w oddzialach banku, w dobie gdzie banki nie sa napadane pod pozorem bezpieczenstwa ogranicza sie nam dostep do nasze gotowki. ze smutkiem nie polecam mojego kiedys ulubionego Banku
    Skanowanie DO w obecnych czasach jest nielegalne ale nasz Bank stoji ponad tym prawem
  • ~PanM / 2020-03-31 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank mnie oszukał nie podając kursu dolara , kurs był wyższy nawet o ponad 20 gr, obsługa czatowa to pomyłka , reklamacje każdą odrzucają.
    ZaletyGdyby były
    WadyNie warto
  • ~Tenet / 2020-03-18 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejki przed bankiem pracuje jedno na 5 stanowisk panie z obsługi stoją o się smieja
    ZaletyBrak
    WadyObsługi
  • ~Iv / 2020-02-28 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Horrible working hours. If you are working from 9 to 17 just avoid this bank because they are closed in any normal time. In case you need to finish anything face to face you will need to take time off from work just to visit the bank. And recently they shorten it even more. They are open till 17h still deposit can be done only until 16h (really curious WHY).
    Will just transfer all bank activities to Millenium.
  • ~Pawel / 2020-02-26 05:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Bylem po terminal platniczy, bardzo drogo, 40zl miesiecznie plus dodatkowo prowizja za transakcje, Pani w Lublinie gdy jej powiedzialem ze mam terminal i place tylko 1.49% od transakcji popatrzyla na mnie jak na debila i drogo mowi, mam przychody miesiecznie przez terminal ok 1000zl wychodzi 14.9zl w sumup a u nich 40zl plus od transakcji, chciala zrobic zenie debila wiec chyba czas pozegnac sie z bankiem
    ZaletyLadne pracownice ale puste
    WadyMysla ze ktoa nie umie liczyc
  • ~Paweł Wilczyński / 2020-02-21 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nielegalne praktyki zajmowania pieniędzy jest w ing na porządku dziennym. Sami na infolini potwierdzają, że dokonują zajęcia środków bez podstawy prawnej, ale nic sobie z tego nie robią. Kpina
    Wadyniekompetentny personel, niejasne zasady.
  • ~Krzysiek / 2020-02-10 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbowałem otworzyć konto online - aplikacja zawiesza się. Idę do oddziału, chcę TYLKO konto, bez żadnego debetu, kart kredytowych, czy nawet płatniczych. Samo konto.

    Uwaga - system weryfikuje moje dane 40 minut (!). Zażenowana pracownica przeprasza mnie wielokrotnie i mówi, że to "takie dziwne procedury". Sama nie rozumie dlaczego system weryfikuje mnie i każe czekać tak długo, skoro chcę same konto.

    W końcu kończy mi się cierpliwość i rezygnuję. Pracownica mówi, że jej koleżanka z centrali co chwilę pisze do niej na Skype, że "jeszcze około 10 minut". Po trzecim razie sama pracownica wybuchnęła śmiechem i przepraszała mnie za niedopuszczalną niekompetencję firmy.

    Brawo zarząd ING!
    ZaletyŁadne logo
    WadyObsługa klienta. Wadliwa aplikacja mobilna.
  • ~Arkadiusz / 2020-02-02 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat wpłaciłem pieniądze do wplatomatu i ich nie ma. Minęło 24h pan na infolinii przyjął zgłoszenie potrwa to 21 dni i ich nie interesuje że nie ma środków do życia... 15 lat u nich i ani dnia dłużej. NIE ZAKŁADAJCIE W ING KONTA....
    ZaletyLogo
    WadyBankomaty płatne
    Słabe warunki kredytowania
    Klient to po prostu sztuka, statystyka
  • ~Dominik / 2020-01-11 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałosny bank. Nie potrafią zrobić i wysłać karty. Są cholernie drodzy. Odradzam!!!
  • ~Maciek / 2020-01-10 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej Nawet jak powiesz,że masz ich dość to jeszc, e będą na złość zasypywac Cię mailami
  • ~bx / 2020-01-07 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyplata i wpłata w kasie banku to kpina z poufności, RODO, tajemnicy bankowej itp. Przy jednej ladzie dwie panie no i dwóch klientów chcesz czy nie "wszystkiego się dowiesz" ....wiadomo jak po kredyt to do gabinetu robi wrażenie, ale obsługa kasowa to jest jeden wielki skandal - dlaczego otocznie klientów ma znać szczegóły mojej sprawy? Jakie jest w tym zapewnienie bezpieczeństwa ? Kiedyś było w tym banku inaczej -wiem co mówię bo mam tam rachunek od 20-lat. Takie to nadeszły zmiany,
    Zaletyładne logo
    Wadybrak poufności przy kasie -to ogranicza zaufanie
strona 1 z 4
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.92, ilość opinii: 754
PEKAO SA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 390
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.53, ilość opinii: 363
Millennium
Ocena: 1.68, ilość opinii: 163
ING Bank Śląski
Ocena: 2.37, ilość opinii: 80
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 1.99, ilość opinii: 76
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 890
ITAKA
Ocena: 2.69, ilość opinii: 396
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 358
Netflix
Ocena: 2.60, ilość opinii: 261
HBO GO
Ocena: 1.79, ilość opinii: 188
nju mobile
Ocena: 3.02, ilość opinii: 176