Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 59 opinii

2.67 / 5

  • Prostota obsługi
    2.64
  • Oferta
    2.63
  • Obsługa klienta
    2.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 3
  • ~Wojtek / 2019-11-04 16:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Zblokowali mozliwosc korzystania z konta na godzinę bez żadnego powodu. Spóźniłem się z opłatą (musiałem zapłacić w ciągu kilku minut, bo modyfikowałem zamówienie)
    ZaletyŚląski w nazwie
    WadyNiezasłużenie Śląski w nazwie
  • ~Klietn / 2019-11-02 12:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo słaba sieć bankomatów, żeby wypłacić pieniądze trzeba udać się do kilku kilometrów.
  • ~Mikołaj / 2019-10-31 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie będę się rozpisywać bo ten bank to porażka
    ZaletyKontakt
    WadyKsięgowanie przelewów jest do kitu!
  • ~Helga / 2019-10-15 17:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Closed my acc half a year ago, still receive “letters of happiness” that I need to bring smth, to sign, wtf???
    Don’t recommend this bank.
  • ~Paulina / 2019-10-13 12:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Po pierwsze chciałam pochwalić obsługę klienta. Zawsze miła i profesjonalna. Szczególnie w Poznaniu w galerii Poznania, gdzie ostatnio pani z biura obsługi wykazała się dużym zaangażowaniem w rozwiązaniu mojego niecodziennego problemu, mimo że wynikł głównie z mojej winy.
    Właściwie to był jedyny raz, gdzie musiałam iść stacjonarne, bo wszystko załatwiam sprawnie przez ich stronę internetową. Jest naprawdę intuicyjna i przyjemna w obsłudze.
    Poza tym zarobiłam już trochę na ich promocjach, trzeba po prostu umieć szukać ;)
    Warunki na lokatach i oszczędnościowce się pogarszają, ale ogólnie rynki finansowe mają się coraz gorzej, więc nie ma co się dziwić. I tak ING trzyma poziom i poza mniejszym oprocentowaniem nie mam żadnych nowych opłat.
    ZaletyMożliwośc załatwiania spraw przez aplikację internetową
    Przejrzyste zasady
    Miła i profesjonalna obsługa
    Dobre promocje, gdzie da się zarobić dodatkowe pieniądze
    Możliwość zalozenia profilu zaufanego - umożliwia załatwianie spraw urzędowych w 100% przez internet
    WadyCoraz słabsze oprocentowanie na koncie oszczędnościowym
  • ~Barbara / 2019-10-08 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zakładania konta w tym banku. Założyłam konto firmowe z umową obejmującą bezpłatne przelewy, bezpłatne wypłaty ze wszystkich bankomatów i bezpłatne prowadzenie konta. Już po kilku miesiącach warunki umowy zostały zmienione (wypłaty z obcych bankomatów stały się płatne, tylko 5 pierwszych przelewów bezpłatnych). Zmieniłam więc bank, na taki, który mi zapewnił to, co zmienił ing, ale wpłacone na konto ing środki dalej tam pozostały. Jednak na to konto nie było kolejnych wpłat. Po 6 miesiącach konto zostało automatycznie zamknięte i tu uwaga! - informację o planowanym zamknięciu konta dostałam już po jego zamknięciu, a środki z konta zostały PRZELANE na "konto techniczne" czyli mówiąc bez ogródek skonfiskowane przez bank! Do dnia dzisiejszego nie odzyskałam swoich pieniędzy, ani nie uzyskałam informacji jak mogę je odzyskać. Na moje interwencje brak reakcji.
    Biorąc pod uwagę groźbę zagarnięcia przez bank środków z konta, myślę, że warto się zastanowić nad sensem zakładania w nim konta.
  • ~Kuba / 2019-10-01 15:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Slabizna i drozyzna na każdej płaszczyźnie. Każda wizyta w banku to strata 30 do 40 minut, przy nawet najbardziej błachej sprawie.
    ZaletyŁadne logo
    WadyWieczne kolejki do kas mimo dostatku pracowników na zmianie.
  • ~bezatu / 2019-09-26 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank mimo opinii UODO o nielegalności skanowania dokumentów nadal to robi. A jako dowód na o, że ma prawo skanować dowody WSZYSTKICH klientów, przedstawia podstępnie artykuł 24.4 z ustawy o praniu pieniędzy i przeciwdziałaniu terroryzmowi. Z ustawy tej wynika, że bank ma do tego prawo, ale tylko w wypadku podejrzenia klienta o przestępstwo oraz wpłat powyżej 15 tys. euro.
    Ustawa Prawo bankowe, zgodnie z opinią UODO, nie zezwala na skanowanie wszystkich dowodów.
    Dodam, że widziałam notatkę wewnętrzną; "weszły nowe ustawy, ale my działamy według starych". Proponowałabym np. działać według tych z 1826 roku, może były korzystniejsze dla banków niż te obecne
    Absolutnie straciłam zaufanie do ING Sląskiego
  • ~Mpps / 2019-09-13 23:43
    Ocena: 1.00 / 5
    2 przelewy z konta,tylko 1 widoczny w historii tylko srodkow brak, żaden z nich w zleconych, bo awaria... wiec bujaj sie najpierw z chatem ing a pozniej z odbiorca zeby Ci kase zwrócił. Polecam ????
  • ~Dorota / 2019-09-13 10:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeśli jest awaria jak dziś, to taka informacja powinna pokazać się w bankomacie, czy na terminalu przy kasie, a nie: BRAK ŚRODKÓW- na terminalu i DEBET- w bankomacie. Nie myślicie wcale jak ktoś może to przyjąć- że zwyczajnie kasa zniknęła z konta. TO OBURZAJĄCE , bo sms można wysłać skoro rozsyłacie o zmianach.
  • ~Ursgru / 2019-09-12 23:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Aplikacja nie działa, brak możliwości zalogowania do aplikacji mobilnej poza domowa siecią wi fi
  • ~Almid Haid / 2019-09-09 16:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Instrumenty finansowe ING to łagodnie mówiąc rabunek. Nie polecam inwestowania w ING.
    ZaletyGrzeczna i miła obsługa
    WadyFatalne wyniki funduszy inwestycyjnych
  • ~Daria / 2019-08-31 13:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo polecam ten bank. Dostałam kredyt od razu bez żadnego problemu, z wpływami na konto ing
    ZaletyDobry kontalt z pracownikami.
  • ~Mimi / 2019-07-23 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polegecam wieczne problemy wysyłam z konta z ING na ing co powinna być kasa natychmiast a jest na następny dzień i poniżej majac ubezpieczenie za 4 płacisz 13,86...chore
    ZaletyBrak
    WadyMase
  • ~Mesi / 2019-07-11 13:55
    Ocena: 2.00 / 5
    nie polecam, nie dostałam kredytu hipotecznego, pomimo wkładu własnego 70 tys i stabilnej historii zatrudnienia, mieli problem że zmieniłam praCE i zatrudniona jestem na karcie nauczyciela na umowy czasowe związane z awansami zawodowymi...tragedia byłam zwodzona pół roku, mieszkanie już sobie wyremontowałam, a kredyt dalej wisiał. Przeszłam do konkurencji Pekao inaczej podszedł do klienta bez porównania !!!!!!!
    odradzam bank.
    Zaletykonto firmowe i indywidualne pod jedna aplikacją
    Wadydużo
  • ~Oleksandr / 2019-07-05 20:40
    Ocena: 2.00 / 5
    I heard some good stuff about ING Bank, but that is trap and just advertising... You can read in news about how their services 'work', only failures... First things first,
    so I tried to open a new account, that took 2 hours with 2 tries, then I applied for the cash loan (learn your staff what cash loan is, this is basics...).
    They state that the decision will be made in 24 hours. Wrong.
    So I got positive decision in few days and went to the branch to sing agreement, but... At branch they claimed that I have 2 issues with my income statement (they already saw it in the online application, so could say this earlier):
    1) I need one more stamp (ok, I can ask my employer for that); 2) trailing zero was trimmed in one of the amounts (the funniest and dumbest thing is that their pdf template trims zeros, I can fix your template but this is no free).
    Looks like their personal is not trained, the same with your low skilled software engineers. If you do not value your time, do not waste time of others. The result of my story: I got cash loan in other bank in 30 minutes.
    Rubbish attitude! Definitely not the proper service in banking they claim they are!
  • ~NIEZADOWOLONAiOSZUKANA / 2019-06-03 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Zamówiłam terminal w placówce ing... oferta 12 +2 misesiące... nikt nie powiedział że umowa będzie na 18 miesięcy :/ i po 14 trzeba będzie płacić 40 zł netto ... mimo że teraz tylko prowadzę działalność przez internet to będę musiała płacić przez 4 miesiące ! same komplikacje do tego terminal katastrofa! tak się zdenerwowałam że przeniosę konto gdzie indziej! OSZUŚCI do tego brak wglądu do umowy... a i jeszcze wygląda że dostałam miesiąc ekstra czyli będę płacić przez 5 miesięcy po 40 zł netto!!! nie polecam!
  • ~BarBara / 2019-05-19 12:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Ewentualne wypłacanie gotówki w oddziale to porażka. Pieniądze zamówione odpowiednio wcześniej, a w oddziale znudzone panie, znudzony i przygłuchych pan kierownik. Trzeba mu wykrzykiwać nazwisko tylko po to, aby następnie odesłał do kolejki do kasy. Pani z koleżanką obok ustala w jakich nominałach ma wypłacić... pieniądze wcześniej zamówione (celowo powtarzam). Zgłoszenie uwag o tej sytuacji powoduje, że dostaniecie śmieszną odpowiedź od pani „specjalistki” ds. relacji z klientem, że ona sugeruje, aby dokonywać przelewów w zaciszu domowym, bo oni działają transparentnie i jawnie, a bezpieczeństwo klienta mają gdzieś. I gdzie tu jest to ich „liczą się ludzie”?
  • ~Niezadowolona / 2019-05-12 11:19
    Ocena: 2.33 / 5
    System do bani ,kupując w kantorze GBP po tp by je przelać do UK pobiera PLN ,waluta zostaje na rachunku walutowym,przelew przechodzi ale prowizja zostaje pobrana ,nie jak zaznaczyłam w przelewie z konta w PLN lecz z konta które zostało w GBP.Klient walnięty po kieszeni bo kupiłam po to GBP żeby zapłacić za przelew do UK 40PLN a nie przewalutować złotówki na funty i zostawić na koncie,z którego nota bene pobrano prowizję za przelew za granicę.Smieszne,że przelewy w innych bankach idą bez problemu ,a w ING system nie czyta przelewu w walucie z konta walutowego.Po to kupiłam funtu,by je przesłać do UK a nie by mieć na koncie.Tak,że wydałam 10 000PLN na zakup GBP i pozostało z 1980 funtów 1972 GBP a z konta złotówkowego pobrano 10 210 zl.Paranoja,to po co mi teraz funty kupione za niemałe pieniadze.Ostrzegam,co to za bank-system ciągle szwankuje,długie logowanie,jeszcze dłużdsze wylogowanie.Nie nadążają za nowoczesnoScią.tylko reklama wszechobecna co to bank nie oferuje.Tylko załatwię reklamacje,ciekawe ile potrwa i zwijam konto.
    Zaletyniewiele
    Wadydługie logowanie,jeszcze dłuższe wylogowanie,przelewy walutowe masakra-system nie czyta przelewu
  • ~IZA / 2019-04-29 22:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zażenowana tym bankiem i już przeniosłam swoje konto do konkurencji.
    Swoją droga, darujcie sobie tych przygłupów, którzy nagabują ludzi w galeriach handlowych na stoiskach ING, bo to jak się zachowują i jak są bezczelni to przekracza pojęcie... Na pewno nie polecam stoiska w Atrium Koszalin. Banda gówniarzy, którzy wręcz rzucają się na ciebie, a jak podziękujesz to w prymitywny sposób to komentują... odradzam
    WadyObsługa
strona 1 z 3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 600
PEKAO SA
Ocena: 1.65, ilość opinii: 266
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 259
Deutsche Bank
Ocena: 1.97, ilość opinii: 185
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 2.01, ilość opinii: 70
ING Bank Śląski
Ocena: 2.67, ilość opinii: 59
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 751
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 319
ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 315
Netflix
Ocena: 2.77, ilość opinii: 169
nju mobile
Ocena: 3.17, ilość opinii: 134
Virgin Mobile
Ocena: 2.57, ilość opinii: 102