Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 106 opinii

2.34 / 5

  • Prostota obsługi
    2.34
  • Oferta
    2.38
  • Obsługa klienta
    2.34

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 6
  • ~Michał / 2021-01-05 19:45
    Ocena: 5.00 / 5
    dla mnie ing jest najlepszy

    maja fajna bankowosc www i aplikacje

    nie wciskaja kredytow

    pracownicy sa dobrze szkoleni pomocni itp nie ma sytuacji jak w mBanku ze jeden mowi tak a 2 co innego albo musi kogos zapytac bo nie wie .... w ing pytasz i masz odpowiedz dodam ze nie jestem klientem premium czy cos mam u nich konto direct

    konto posiadam od 9 lat i nie mialem sytuacji ze cos mi nie dziala itp

    polecam każdemu
  • ~Piotr B / 2021-01-05 12:00
    Ocena: 1.67 / 5
    To jest masakra żeby klient czekał 40min i po tym czasie został rozłączony.
    Nigdy więcej ING.Traktują klientów jak śmieci.
    WadyBarak możliwości kontaktu.
  • ~Korel Walden / 2021-01-03 15:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Jest 3 styczeń 2021.Proszę zobaczyć na ofertę kont oszczędnościowych.Tak ogromna bogata jedna z największych instytucji finansowych świata oferuje,i to nie żart 0,05% minus podatek.Wychodzi jakieś 0,037.No rozpacz.Jak masz np.sto tysięcy, dostaniesz 5 zł miesięcznie.Jak to nazwać.Co innego z kredytem.Wbistocie trzymając forsę w banku na koncie traci się ja realnie.Nie pozdrawiam Was.Nie macie wstydu i przyzwoitosci
    ZaletyMiła obsługa...Ale co z z tego.Pieniedzy nam od tego nie prxybefzie
    WadyZabrakło by miejsca.Powinniscie konkurować.Dajcie chociaż 2 %.Nie zbiedniejecie a na pewno uzyskacie nowych klientów i to wielu.
  • ~Sko / 2020-12-22 22:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Bank sprzedaje produkt.. po czym zmienia zasady i aneksem wprowadza niekorzystne zmiany..
    ZaletyPrzed podpisaniem umowy super.
    WadyPo podpisaniu to już same problemy z finalizacja wyplaty transz itp. Dostawcy czekają na zapłatę. Bank ma czas. Reszta czeka.
  • ~Klusia / 2020-12-20 09:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety ani banku ani bankomatów ani wplatomatow nic w Busku nie ma najbliższy bankomat mam 16km w jedną stronę kpina ! Niestety inne bankomaty nie obsługuja ing ani wplatomaty byłam od lat niestety konkurencja wygrywa .
    ZaletyBrak
    WadyBrak bankomatów i wplatomatu oraz banku
  • ~Andrzej / 2020-12-09 07:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki Może być istny monolit. Nie można nic się dowiedzieć. Miałem zablokowane konto i tydzień czasu ponad po setkach tel. Nawet syndyk nie mógł tego odblokować. Jak się rozmawia to jedna piosenka i to z konsultantami zero jakich kolwiek tel do osób decyzyjnych. Masakra nikomu nie polecam to jest państwo w państwie klienta mają gdzieś liczą się przepisy.
  • ~Magda / 2020-12-08 01:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Najbardziej czytelna, przejrzysta aplikacja mobilna. Jestem bardzo zadowolona.
  • ~Michał / 2020-12-04 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 3 dni nie ma dostępu do rachunków maklerskich. Niespotykany skandal - kpina nie bank.
    Zaletybrak
    Wadyunikać z daleka
  • ~rafał / 2020-12-04 09:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Oceniam wyłącznie maklera a nie afery zw z pralnia kasy, makler to tragedia na całej linii, błędy brak dostępności Bank całkowicie niepoważnie podchodzi do klientów. Jedyny plus banku jak dotąd to że jak nie wyrazisz zgody to nikt do ciebie nie dzwoni z kredytami, ofertami. Kiedyś myślałem że żadne bank nie upadnie niżej paribasa a jednak...
    Zaletynie dzwonią z kredytem co 5 minut
    Wadyniedostępne, niepewne i błędnie działające usługi np. makler ing. w XXIw. eliminuje ten bank
  • ~@EK / 2020-12-04 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie rekomenduję korzystania z Maklera. Często niedostępna aplikacja, brak możliwości reagowania. W tym przypadku Bank działa nieodpowiedzialnie i na szkodę Klienta. Dla przykładu aplikacja jest niedostępna już 2 dzień, również brak możliwości składania zleceń telefonicznie. Bank nie poczuwa się do odpowiedzialności. Jeżeli chcesz inwestować pieniądze na giełdzie to nie z Maklerem ING.
  • ~AKD / 2020-12-03 21:01
    Ocena: 2.00 / 5
    bank z obsługą strony schodzi na coraz większe dno. Ciekawe za jaki czas zupełnie nie będzie działać. Może czas złożyć doniesienie o przywłaszczaniu aktywów klientów. Zablokowanie dostępu klientom do własnych większych lub mniejszych funduszy to jawne okradanie w imię obrotu gotówką przez nich samych. znowu nie działa zakładka makler.!! i to ponad 24h. Wystarczy zrobić odpowiednią ilość operacji bankowych aby bank sam zarobił (dochody im przecież spadły). Jawna kradzież z tłumaczeniem się że informatyk czy programista po raz kolejny się nie odnalazł w pracy?.... Taką obsługę mają jaką chcą. Jak to byłaby ich wina dawno pożegnaliby się ze stanowiskami. Sądzę, że to celowe działanie banku
  • ~Rafał / 2020-12-03 09:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i wodorosty. Po raz kolejny w tym tygodniu nie działa Makler, ani aplikacja mobilna. A mamy dopiero czwartek. Pani w BOK grzecznie przeprasza (po raz kolejny) i twierdzi, że prace serwisowe się przedłużają (po raz kolejny). Szczerze nie polecam. Po nowy roku zabieram stamtąd pieniądze. Reklamacji na to złożyć nie można bo się zabezpieczyli. Szkoda, że nie myślą o pieniądzach klientów. Dno, dno i jeszcze raz dno.
    ZaletyŻadne
    WadyMnóstwo
  • ~Irek / 2020-11-28 21:45
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie ma tragedii mimo mojej rezygnacji z konta u nich polecam.Minus każde zaświadczenie kosztuje ok 20 zł i trzeba czekać tydzien
    ZaletyObsługę aplikacja
    WadyOpłata za zaświadczenie mimo tego że jest się klientem
  • ~li-na / 2020-11-17 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadziejny bank,obsługa marna, a konsultanci bez pojęcia, nie można dodać pełnomocnika do konta walutowego przez internet mimo, że jest on klientem banku, należy się udać do oddziału!! w dobie pandemii!! to są ułatwienia dla klienta.Bank nie prowadzi konta we frankach, pomieszczane banku nieprzyjazne, małe, a wejście jak kiosku.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Wiola / 2020-11-12 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam dzis bylam w banku Bytom-Stroszek obsługa masakra zwlaszcza pani ,która rozdziela petentów pod dane okienko.Kobieta bez uczuć jestem na ostatnich nogach w ciąży mam zaświadczenie od lekarza że nie mogę zakrywac ust i noca niczym to chciala mnie wyprosic na zewnatrz przed bank gdzie jest zimno i tam kazala czekać mówię tej kobiecie o ciąży a ona zero reakci masakra a przy okienku druga nieogarnieta kasjerka nie wie co ma robic a ja chcialam tylko wyplacic pieniadze z konta Oko i walutowego.Masakra szkoda ze jestem na L 4 ciążowym a później bede miec macierzynski płatny na konto bo jakby nie to zamknęłabym konto i bank Śląski mijala dużym łukiem bank i obsługa schodzi na psy.
    ZaletyZadne
    WadyObsluga
  • ~jerzy / 2020-11-05 12:23
    Ocena: 3.00 / 5
    NIE POLECAM usług ING emerytom. W przypadku zajęcia komorniczego ,niezależnie od egzekucji ZUS ,Bank dokonuje kolejnej egzekucji./ jak przy wynagrodzenia za prace !! /. W m-cu 10/2020 ZUS zajął dopuszczalne 25% , a ING nielegalnie dodatkowe 33 % . Reklamacja w tej sprawie + skarga nie załatwiona od 24.09. 2020.
  • ~Przemek / 2020-10-19 12:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem bez pieniędzy już 7 dni, bo nie potrafią odblokować konta. Każdy mówi to samo, że czeka na dalsze informacje, albo odsyła do kogoś innego. Specjaliści w cudzysłowie, niektórzy nie rozumiem, co tam robią.
  • ~Bartek / 2020-10-13 09:54
    Ocena: 5.00 / 5
    dla mnie nie ma lepszego banku :)
    zero problemow
    kompetentni pomocny mili :)
    polecam
  • ~michal / 2020-10-10 21:51
    Ocena: 5.00 / 5
    najlepszy bank w polsce
    obsługa na najwyższym poziomie awarii nie ma wcale jestem klientem od 16 lat u nich
    szanują ludzi i pomagają nie wciskaja kredytow itp
    aplikacja mobilna i bankowosc online cos pięknego
    polecam kazdemu
  • ~Arleta / 2020-10-09 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Oceniam funkcjonowanie strony internetowej a konkretnie dodawanie pełnomocnictw do konta i powiem tak: DNO i METRÓW MUŁU . Miałam zaawizowaną większą ilośc gotówki (czeka się na nią aż 5 dni i trzeba wypłacić w oddziele) , a w międzyczasie złapałam grypę z wysoką gorączką i dostałam L4 z przykazaniem leżeć ( w dobie koronawirusa ogólnie rzecz biorąc każda infekcja powinna wykluczać wizytę w oddziale). Probowałam więc dodać męża jako pełnomocnia do mojego kąta (walczę z tym od godziny 11.00 rano, a jest 16.50 i mąż stoi w oddziale banku i nie chcą mu wypłacić pieniędzy), ale się NIE DA, bo system na stronie ingbanku NIE CHCE TEGO PRZYJĄĆ tylko zaprasza mnie osobiście z pełnomocnikiem do oddziału banku, mimo że dzwoniłam juz do 2 konsultantów i mimo , że mąż zaktualizował dane w oddziale ingbanku (jest klientem archiwalnym- tzn. że był kiedyś klientem banku, ale jego dane nadal funkcjonują. NIKOMU NIE POLECAM !!!
    ZaletyUprzejma konsultantka pragnąca pomóc i oddzwaniająca kilkakrotnie, ale niestety nie będąca w mocy nic zrobić
    Wadystrona internetowa, długie oczekiwanie na odbiór WŁASNYCH PIENIĘDZY zaawizowanych w banku , określone gdziny odbioru gotówkI tylko w wybranych bankomatach.
strona 1 z 6
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.90, ilość opinii: 856
PEKAO SA
Ocena: 1.59, ilość opinii: 450
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 397
Millennium
Ocena: 1.60, ilość opinii: 206
ING Bank Śląski
Ocena: 2.34, ilość opinii: 106
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 1.96, ilość opinii: 82
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2532
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2271
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2148
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1937
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1059
Play
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1015