Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 86 opinii

2.35 / 5

  • Prostota obsługi
    2.37
  • Oferta
    2.34
  • Obsługa klienta
    2.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 5
  • ~Krzysztof / 2020-09-25 13:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko w najlepszym porządku. Profesjonalne doradztwo. Podejście do klienta na wysokim poziomie. Nie należę do klientów VIP i też nie pracuje w tej branży. Nie cisną kredytów. Bardzo dobrze funkcjonuje bankowość internetowa.
  • ~BIKia / 2020-09-24 19:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank używa tego samego raportu BIK przez 30 dni !!!! Jakaś kpina. Mam swój profil w koncie online. Chciałam wziąć pożyczkę ale miałam w BIK zobowiązania ktore były niespĺacone. W ciągu 2 tyg spłaciłam wszystko i sprawdziłam to na swoim koncie w BIK. W dniu złożenia wniosku o kredyt w bankowości internetowej został pobrany raport BIK którego bank nie aktualizuje bo używa tego samego przez miesiąc jednocześnie wysyłając aktualizację ze swojej strony 2 razy w tyg. Raport BIK ktory moze sie zmieniac kilka raz wcciagu dnia !!! Chciałam ponieść koszt raportu ale nic sie nie da zrobic.
  • ~Anna / 2020-09-15 18:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Wplatomat zabrał pienadze w kwocie 1800 zł i wyskoczyła infornacjs iż automat nieczynny. Na koncie oczywiście pieniędzy brak!
    ZaletyBrak
    WadyWszytsko. Całe szczęście że nie założyłam tam konta firmowego. Oszuści.
  • ~Magda / 2020-09-01 23:23
    Ocena: 1.00 / 5
    W galerii córka została zaczepiona przez jakiego przedstawiciela. Tak ją zbajerował i powiedział , że ściągnie jej aplikacje na telefon , że córka dała panu dowód na podstawie którego pan założył córce konto i dał papiery do podpisania . Córka pare dni temu obchodziła swoje 18 urodziny. Jak tak można okłamywać młode osoby. Mój błąd , że nie powiedziałam córce , nie uprzedziłam , żeby nie dawała nikomu obcemu dowodu i nie podpisywała żadnych dokumentów No ale nie przyszło mi to do głowy . W życiu nie potrafiłabym zachować się tak jak ten frajer . Jutro jedziemy zamknąć to konto i będziemy taki bank omijać szerokim łukiem . Kogo oni zatrudniają oszustów , krętaczy . Świadczy to o banku . My z kimś takim nie chcemy mieć nic wspólnego .
    Pozdrawiamy frajera ze Szczecina z galerii Galaxy środkowym palcem. Kiedyś cwaniaku też będziesz miał dzieci i oby twojego dziecka ktoś nie oszukał Krystianie K
    WadyNaciągacze , omijać szerokim kukiem
  • ~Eliza / 2020-07-25 10:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Prostota obsługi jest tak prosta, że każdy może włamać się na konto a pieniądze znikną. Do tego bank nie ponosi żadnej odpowiedzialności za kradzież
  • ~Marian oko / 2020-07-14 11:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Dajcie sobie państwo spokój z tym bankiem. Zacofana aplikacja,.która co 3 dni nie działa, wszystkie wnioski sprawdzane baaardso wolno ( mój o wakacje kredytowe przez covid-19 sprawdzają już 3ci miesiąc). To wszystko sygnowane i promowane przez Pana Marka K.- doskonałego aktora ,który prywatnie jest snobem i odmawia zdjęć np. z niepełnosprawnymi dziećmi."Bo licza się ludzie?" Nie w tym banku. Wakacje kredytowe które nie istnieją mimo spadku zarabkow i masy zwolnień. Polecam inne , bardziej nowoczesne banki.
    ZaletySolidne wpłatomaty
    WadyWszystko inne
  • ~Ewa / 2020-07-03 22:24
    Ocena: 4.33 / 5
    W piątek miałam wątpliwą przyjemność odwiedzić ING przy pl. Unii Lubelskiej w W-wie. Wizyta była koszmarem, brak dostatecznej ochrony w temacie Covid, obsługa w postaci filigranowej brunetki - wiele do życzenia;
    aby załatwić temat ZAMKNIĘCIE KONTA, musiałabym uiścić 8 zł, co nie było wykonalne bo kasa czynna do 16:00.
    Wróciłam do domu i nie omieszkałam zamieścić opinię ze swoimi odczuciami na str. ING.
    Dziś (3 dni później, musiałam wziąć pół dnia urlopu aby zdążyć przed zamknięciem kasy.
    Jakież było moje zdziwienie, kiedy powitał mnie uroczy młody człowiek koordynujący ruchem klientów. Miałam wrażenie, że jestem w innym świecie, zaopiekował się mną jakbym była jedynym klientem w banku, oczywiście robił to w sposób subtelny, nie przytłaczał swoją troską ale czuć było, że nadzoruje płynność tematu. Dodatkowym zaskoczeniem była otwarta kasa (do godz. 17:00). Ogólnie czuć było miłą atmosferę pracowników
    Myślę, że trzeba było mojego negatywnego wpisu na str. ING aby stała się magia a wizyta w oddziale Banku była przyjemnością. Bardzo mnie cieszy jako, że BANKOWI powierzamy swoje pieniądze a w zamian powinniśmy czuć się bezpieczni i obdarzeni szacunkiem. Moja ocena w temacie OFERTA jest na 3 gwiazdki - z prostej przyczyny. Założyć konto jest bardzo prosto i on line, natomiast zamknąć to już duże wyzwanie - TYLKO osobiście w oddziale BANKU
    Zaletyreagowanie na uwagi klienta
    Wadywciąż zbędna papierologia
  • ~paserby / 2020-07-01 17:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Posiadam konto od 1997r a od tego czasu posiadałem konta w wielu innych bankach. Przez ten czas skorzystałem z wielu usług, które zawsze były konkurencyjne na rynku. Dla mnie ING należy do grona najlepszych banków w Polsce.
  • ~Piotr / 2020-05-27 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Bankomaty ciągle się psują, infolinia nic nie umie załatwić, obietnice załatwienia sprawy nigdy nie są realizowane w terminie.
  • ~Klient / 2020-05-06 03:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Sprawdzajcie banki po tym jak traktują klienta w czasie pandemii. Jedyny, który odmawia zawieszenia rat. Wybierajcie banki z rodzimym kapitałem. Ten śląski jest tylko z nazwy....
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Lilla / 2020-05-05 00:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Mam 16 lat doswiadczenia z tym bankiem .Radze omijac szerokim lukiem. Zwłaszcza firmy, które licza na jakies wsparcie
    lub kredyt obrotowy. Szkoda czasu. Nie polecam.

    WadyOMIJAC
  • ~misiu / 2020-04-30 10:36
    Ocena: 2.00 / 5
    bardzo droga oferta dla terminali płatniczych , jako klient banku od 25 lat powinno być o wiele taniej przecież i tak zarabiają , opłata abonamentowa to porażka , wystarczyłaby prowizja od transakcji np 2 % , informacja do zarządu ing
    Zaletybrak
  • ~BOLESŁAW / 2020-04-29 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakś beznadzieja bank zamyka konta i znikają pieniądze w odpowiedzi otrzymuję informacje że wszystko zgodnie z umowa . Innym razem czekam na kartę płatniczą 30 dni i jej nie dostaje nigdy ale bank obciąża mnie 50 zł za ekspresową dostawę kurierem . Obciąża mnie również odsetkami za debet który sam spowodował . Oczywiście za kartę zwrócił ale nie zwrócił pieniędzy za debet który sam bank wywołał pobierając najpierw pieniądze a potem je oddając .
    Wadybrak komunikacji nie ma osób odpowiedzialnych
  • ~Slao / 2020-04-21 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą. Od dwóch dni walczę z zalożeniem profilu zaufanego. Panie na infolinii nie wiedzą co i jak. Bylem w oddziale. Podobno brakowało jakićhś skanów - uzupełniłem i... dalej nie ma możliwości... NIkt nie wie co i jak, nikt nie może mi pomóc. KOronowirus szaleje - muszę wysłać dokumenty do urzędu i nie mogę bo Bank który obraca moimi niemałymi pieniędzmi nie jest w stanie udzielić rzeczowej odpowiedzi. NIkt nic nie wie...
    MOże mniej wydawać na reklamę a ulepszyć system? Nie polecam tego Banku!!!!!! Dzień Świra i Kondrat!!!!!!!
  • ~Nick851 / 2020-04-10 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 8 lat moja mama jest w ing Banku A oni stwierdzili że taka osoba nie istnieje w systemie.
    Chcąc zarejestrować narodziny dziecka,Bank nie wyraża zgody na dołączenie do profilu zaufanego.
    Nie polecam nikomu tego konta,żadnych korzyści,same problemy.
    Będąc 8 lat i płacąc rachunki przez bank stwierdzono że dana osoba nie istnieje w systemie.
  • ~djy / 2020-04-03 07:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Od pewnego czsu jest coraz gorzej, szczegolnie wprowadzane ograniczenia w wyplatach walut w oddzialach banku, w dobie gdzie banki nie sa napadane pod pozorem bezpieczenstwa ogranicza sie nam dostep do nasze gotowki. ze smutkiem nie polecam mojego kiedys ulubionego Banku
    Skanowanie DO w obecnych czasach jest nielegalne ale nasz Bank stoji ponad tym prawem
  • ~PanM / 2020-03-31 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank mnie oszukał nie podając kursu dolara , kurs był wyższy nawet o ponad 20 gr, obsługa czatowa to pomyłka , reklamacje każdą odrzucają.
    ZaletyGdyby były
    WadyNie warto
  • ~Tenet / 2020-03-18 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejki przed bankiem pracuje jedno na 5 stanowisk panie z obsługi stoją o się smieja
    ZaletyBrak
    WadyObsługi
  • ~Iv / 2020-02-28 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Horrible working hours. If you are working from 9 to 17 just avoid this bank because they are closed in any normal time. In case you need to finish anything face to face you will need to take time off from work just to visit the bank. And recently they shorten it even more. They are open till 17h still deposit can be done only until 16h (really curious WHY).
    Will just transfer all bank activities to Millenium.
  • ~Pawel / 2020-02-26 05:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Bylem po terminal platniczy, bardzo drogo, 40zl miesiecznie plus dodatkowo prowizja za transakcje, Pani w Lublinie gdy jej powiedzialem ze mam terminal i place tylko 1.49% od transakcji popatrzyla na mnie jak na debila i drogo mowi, mam przychody miesiecznie przez terminal ok 1000zl wychodzi 14.9zl w sumup a u nich 40zl plus od transakcji, chciala zrobic zenie debila wiec chyba czas pozegnac sie z bankiem
    ZaletyLadne pracownice ale puste
    WadyMysla ze ktoa nie umie liczyc
strona 1 z 5
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.91, ilość opinii: 782
PEKAO SA
Ocena: 1.62, ilość opinii: 408
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 369
Millennium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 178
ING Bank Śląski
Ocena: 2.35, ilość opinii: 86
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 2.00, ilość opinii: 79
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2501
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2213
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2075
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1866
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1040
Flixbus
Ocena: 2.27, ilość opinii: 949