Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 782 opinii

1.78 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.81
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Oliwia / 2024-01-31 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku , jak czytam te wszystkie opinie to muszę powiedzieć że wszystko się zgadza, bank traktuje klientów do momentu jak się kasa zgadza ale jeżeli klient potrzebuje czegoś od banku to już jest na straconej pozycji
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Monika / 2024-01-31 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z wszystkimi negatywnymi opiniami tego banku
    ZaletyBrak
    WadyBank to jedna wielka WADA !
  • ~Mariusz / 2024-01-31 13:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tego banku, kontakt fatalny, pracownicy na infolinii chyba pracują tam za karę
  • ~Paula957 / 2024-01-30 20:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Profesjonalna obsługa, zero naciągania i ukrytych kosztów. Polecam wszystkim.
  • ~Ewelina / 2024-01-30 16:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam miła i profesjonalna obsługa,wszystko wyjaśnione w prostu i zrozumiały sposób
  • ~vovkylaka / 2024-01-30 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam wcześniejsze opinie. Bank zajmuje siu biurokracja i interesuje go tylko skąd pochodzą pieniądze. Co chwile prośby żeby im wysłać jakieś dokumenty podpisane z informacją. Opracowanie takich dokumentów trwa miesiące, czyli w tym czasie jesteś zablokowany i nie możesz korzystać z bankowości.
    Obsługą klienta jest fatalna.
    Nie polecam już tego banku!!! Mam dość przysyłanych pism o treści Potrzebujemy kilku informacji.
    Zaletybrak
    Wadywysyłanie pism o treści potrzebujemy informacji
  • ~Eda74 / 2024-01-27 23:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam zajecie poniewaz , by sie oddluzyc zglosilam upadlosc. Zgodnie z prawem syndyk zabiera mi z pensji mase jemu nalezna, bank ing ma swoje prawa. Mimo opinii syndyka ze maja mi udostepnic dostep do konta bank zablokowal mi nawet wglad do mojego rachunku. Oczywiscie syndyk stwierdził ze jest to niezgodne z prawem, ale bank ma klientow w głebokim powazaniu i niestety przez dwa miesiace nie miałam dostepu do wlasnych środkow wolnych od zajecia. Najgorsza decyzja w zyciu by miec konto w tym banku. Jak mozna zablokowac czlowiekowi wglad do wlasnego konta i mozliwosc wyplaty wynagrodzenia skazujac go na wegetacje. Nie polecam tego banku omijajcie szerokim łukiem. Rozne sytuacje mamy w zyciu . Bank powinien chronic swoich klientow a nie dokladac im problemow.
    ZaletyBrak
    WadyBrak podstaw prawnych do zarzadzania srodkami klienta. Bezprawne blokady konta.
  • ~bartolomeo / 2024-01-27 11:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo polecam bo dali mi pożyczkę na spotkanie z lnstagram:znieprawiona i to był najlepszy wybór w życiu serio!!!
    Zaletyinsta: znieprawiona
  • ~Piotr / 2024-01-21 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam wcześniejsze opinie.W ostatnim czasie bank Śląski zamienił się nie w bank tylko interesuje się skąd pochodzą pieniądze,żeby im wysłać jakieś dokumenty podpisane z informacją msz czas na udzelenie informacji bo nie bedziesz mógł robić tego i tego do dnia a na koniec info zamkniemy twoje konto!!!.
    To jedyny chyba taki bank w ostatnim czasie który interesuje się kasą nie swoją a nie zajmuje się dobrą obsługą klienta.
    Nie polecam już tego banku konta pozamykałem bo już miałem dość przysyłanych pism o treściPotrzebujemy kilku informacji.
    Zaletybrak
    Wadywysyłanie pism o treści potrzebujemy informacji
  • ~Mariusz / 2024-01-20 23:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Multum zabezpieczeń, wpiszesz źle lin i musisz odblokowywać całe konto. Masa utrudnień dla klienta, masakra.
  • ~Małgorzata / 2024-01-16 15:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Wyrażam słowa wielkiego uznania i podziwu dla Pani Sylwii Lewandowskiej z Oddziału w Bielsku-Białej na ul Kolistej Państwa Placówki.Ogromna wiedza, pełny profesjonalizm, życzliwość dla klienta ,sprawia ,że klient czuje się "zaopiekowany" od początku do końca.
    Dzięki Pani Sylwii Lewandowskiej wizytę w Banku można śmiało nazwać samą przyjemnością a pomoc jaką otrzymuje się od Pani Sylwii nie ma CENY! Niejednokrotnie przez wiele lat /23 prawie/ potrzebowałam doradztwa i pomocy i ja dzięki Pani Sylwii otrzymałam!Duże DZIEKUJE! Oby wszyscy pracownicy ING Banku mieli taką wiedzę. Tak trzymać!
    ZaletyWiedza w pracy
    Wadybrak
  • ~Nicky / 2024-01-14 13:23
    Ocena: 1.67 / 5
    wywalic zarząd i dyrekcję na zbity pysk Zeby system się walil i walił bez konca? Komu zlecają robotę? bratankom i siostrzenco? Proponuję zacząć od zafajdanego szefa banku, Wyrzucić i wręczyć czarny list
    Zaletybrak
    Wadysystem sie wali, tnaie rozwiązania it, częste włamania do systemu it
  • ~Alicja / 2024-01-13 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki mogłam wybrać! Ciągle awarie, problemy techniczne, bankomaty/wpłatomaty ciągle zepsute... Infolinia i jakakolwiek pomoc z ich strony również dramat...
  • ~Bruno / 2024-01-13 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Znalesc bankomat graniczy z cudem. Wplacic kase we wplatomacie to cud na sterydach. Widać przygotowują sie do obrzydzenia ludziom gotówki.
  • ~Kazimierz / 2024-01-12 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Bakomaty nieczynne porażka jeden na cały Lubliniec i tak co tydzień
    WadyDużo
  • ~Tad / 2024-01-11 10:28
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dziękuję za szybką pomoc. Pani Agnieszka Zajączkowska poświęciła nam czas i załatwiła wszystko szybko i bez problemu mimo że nie mieliśmy terminu. Polecamy super Service ING w Katowicach na ul. Stawowej.
  • ~Elle / 2024-01-10 14:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam latwy i szybki dostep przez aplikacje, duzo udogodnien, nawet oferty promocyjne w roznych sklepach. Bardzo zadowolna z uslug banku.
    ZaletyKiedys skorxystalam z szybkiej pozyczki do 5 tys zl bardzo pomocne nie jestem pewna czy nadal jest taka usluga bez zadncuh zbednych zaswiadzczen.
    WadyZmiany w aplokacji. Wczesniej bylo latwiej wszystko odnalezc.
  • ~Mateusz / 2024-01-09 01:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo proszę nie popełnianiajcie błędu jak ja i nie zakładajcie tam konta, chyba że chcecie stracić wpływy od pracodawcy czyli pensję jak ja. Pół roku walki dopiero dziś odzyskane pieniądze!!!! I to nie przez nich a przez urząd skarbowy!!!. Bank stanowi swoje własne prawo nad ustawą a rozmowa z każdym pracownikiem jest taka sama, czyli rozmowa z robotem i powtarzanie wokoło wewnętrznych formulek banku. Dostaje od szefa na konto podstawę jako najniższa krajowa i drugą część która jest delegacja służbową czyli zwrotem poniesionych kosztów podróży. Wedugl ustawy tzw delegacje nie są wpływem jako zysk tylko kosztem podniesionym przez pracownika i nie podlegają przez żaden bank jakim kolwiek zajęcia, zwłaszcza że dostaję je cyklicznie przez 3 lata u tego samego pracodawcy co miesiąc . Wie to każdy adwokat u którego byłem i przyznał mi rację , przyznał mi rację naczelnik urzędu skarbowego tylko Nie Ing i przez nich mój zwrot był zablokowany przez pół roku, dopiero urząd skarbowy wypłacił mi pieniądze przesłane do ich placówki. Skandal, złodziejstwo, bandycstwo i brak kompetencji. To mało by wyrazić opinie o tych złodziejach!!! Tego co się na szarpałem, na dzwoniłem nie wróci nikt tych nerwów. Nie zakładajcie tam konta, bo będziecie mieli problemy jak ja zwykły uczciwy pracownik.
    ZaletyBrak
    WadyTen bank to jedna wielka wada
  • ~Maria / 2024-01-08 14:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Tuż przed świetami udałam się do banku ING w celu otwarcia rachunku oszczędnościowego w walucie Euro. Niestety z powodu zblokowania systemu nie udali mi się nic załatwić, umówiłam się na kolejny dzień. Następnego dnia pracownik banku rozpoczął procedurę otwarcia rachunku prywatnego, w walucie. Po kilkunastu minutach „przesłuchań” , pytania: skąd mam pieniądze, skąd będą wpływy, gdzie pracuje, ile mam lat, wykształcenie …. - pracownik banku poinformował mnie, że konta mi dzisiaj nie otworzy ponieważ trwa weryfikacja mojej tożsamości i potrwa ona do dnia następnego. Jeżeli moja osoba zastanie pozytywnie zweryfikowana to będziemy mogli jutro otworzyć rachunek ????
    Przepraszam ale przeżyłam szok, chciałam tylko otworzyć rachunek oszczędnościowy który to rok wcześniej, w tym samym banku zamknęłam. Podziękowałam za obsługę i szybko wyszłam. Po drodze weszłam do banku PKO BP gdzie bez kolejki, przesłuchań i w przeciągu dosłownie pięciu minut otworzyłam rachunek
    Do ING już nigdy nie wrócę, nie polecam i odradzam
    ZaletyZero zalet
    WadyKolejki, żmudne i niczym nie uzasadnione przesłuchania
  • ~Sławek / 2024-01-06 08:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Patrząc na ofertę i kulturę można powiedzieć że jest SUPER .Nagle przychodzi taki dzień najczęściej przed weekendem i z niewiadomych przyczyn nie masz dostępu do własnych pieniędzy ,przelewy z niewiadomych przyczyn nie wychodzą. Dwa lub trzy dni święto a ty jesteś odcięty od kasy i zero informacji. Oczywiście w banku nawet inteligentna sztuczna sekretarka informuje że mogą cię obsłużyć w dni robocze. e-mail nie działa czat nie działa a ty jak uwierzysz Bankowi że bezpiecznie zajmą się twoimi środkami to możesz głodować do czasu otwarcia banku w dni robocze. Wtedy miły głos inteligentnej, sztucznej sekretarki poinformuje cię że wszystkie stanowiska zajęte i już możesz skontaktować się drogą mailową lub na czacie.
    ZaletyOferta
    WadyBez informacji nagle zazwyczaj w dłuższe weekendy usługi nie działają i dostępu do kasy nie masz
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1938
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1427
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1171
Millennium
Ocena: 1.73, ilość opinii: 898
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 785
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 782
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4257
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4129
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3746
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2786