Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 36 opinii

1.85 / 5

  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89
  • Prostota obsługi
    1.85

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 2
  • ~Kuba / 2020-10-13 15:51
    Ocena: 3.00 / 5
    "Blokuję dostęp do konta z powodu zbyt młodo brzmiącego głosu" - oświadczył konsultant infolinii PKO BP po tym, jak okazało się, że nie potrafi pomóc w obsłudze interfejsu aplikacji. Chwilę wcześniej dokonał mojej pełnej pozytywnej weryfikacji jako właściciela konta. CO TO JEST? Od 25.09.2020 do dziś nie mam dostępu do konta, pomimo złożonej reklamacji.
    ZaletyRachunki walutowe obsługiwane jedną kartą.
    WadyTroglodyci (co najmniej jeden) w infolinii. Ogólne wrażenie, jakby do obsługi klienta zatrudniano tam "rodzinę", zamiast fachowców.
  • ~Alicja / 2020-09-30 08:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Przyjazny bank, obsluga na wysokim poziomie.
    Szybkie rozwiazywnie problemów oraz duża pomoc.
    Najlepszy bank jeżeli chodzi o aplikację mobilną.
    ZaletySzybkość i profesjonalizm
  • ~Maciej W. / 2020-09-25 08:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Jedyne co ich poratowało to BLiK. W praktycznie każdym banku obsługują naburmuszone kasjerki. Kompletnie nieczytelne zestawienie przelewów, które miały miejsce w inny dzień niż podaje strona. Definitywnie kończę "współpracę"
    ZaletyPrzez telefon zawsze wszystko i szybko załatwiłem. (Jedyny funkcjonujący aspekt obsługi klienta.)
    WadyNajgorsze szambo to babska w oddziałach.
  • ~belushi71 / 2020-09-22 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Co do banku tego juz mam ugruntowana opinie bo prosze mi wytłumaczyc jak Bank Polski nie rozmienia pieniedzy szok ???!!!!!! prosze sprobować rozmienic pieniadze . mało z tego pani chciała opłate za rozmienienie pieniedzy dopiero po mojej interwencji w siedzibe rozmienile ale na drugi dzien sytucja powtorzyła sie . Opłaty wszedzie i ile sie tylko da wyciagnąć z klienta . Szczerze nie polecam to mało wiatygodny partner jesli chodzi o trzymanie czy oswzczedzanie pieniedzy
    ZaletyA są takie???????!!!!!!
    WadyWad posiada tyle ze wystarczy zobaczyć w tv kto zarzadza bankiem sama odpowiedz sie nasunie
  • ~Remek / 2020-08-31 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    "Wpływ pieniędzy na konto spłaca Twój wykorzystany limit odnawialny i zwiększa ilości dostępnych środków" to bzdura
    Bank, w którym wcześniejsza wpłata w limicie odnawialnym ( zawsze wpłacałem, kiedy był niewielki debet na koncie) powoduje utratę tych środków. Dziś mnie podkusiło i głupi byłem wpłacając wcześniej. Wychodzi na to, że bank ma zysk w odsetkach karnych przy debecie.Na infolinii bardzo przepraszała mnie pani konsultant za zaistniałą sytuację,proponowała abym wpłacił 340 zł i limit się odnowi. O nie, tak nie zrobię i pani przekazała sprawę do odpowiedniego działu. I co z tego. Nie warto wpłacać wcześniej środków w limicie odnawialnym, lepiej się spóźnić. Nie straci się limitu, jak miało to miejsce dziś.
    Zaletyładne panie i karty bankomatowe
    Wadyopłaty niemal od wszystkiego,zagmatwane zapisy, infolinia - błędne koło.
  • ~Anżei / 2020-08-31 17:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Byłem związany z tym bankiem około 5 lat, brak zniżek dla starych klientów. Sztandarowy produkt dla mas, czyli konto za zero wcale nie jest za zero - szereg warunków do spełnienia. Pierwszy lepszy bank, którego głównym udziałowcem nie jest państwo polskie, a prywatny przedsiębiorca oferuje znacznie więcej dla zwykłego użytkownika. Opłaty w banku są wysokie, nawet dla konta osobistego, nie wspominając o koncie walutowym - z tym jest dopiero cyrk.
  • ~Bożena 59 / 2020-07-30 05:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapłaciłam karta za wczasy hotel+ lot, zarówno hotel jak i linia lotnicza nie wywiązały się z usługi co jednoznacznie potwierdziły w wiadomościach mailowych, chciałam skorzystać z procedury chargeback - bank nie ma takiej składa się zwykłą reklamacje po 45 dniach zarówno w stosunku do nierzetelnego hotelarza jak linii lotniczych otrzymałam odpowiedz negatywna mimo, iż usługi zostały niewykonane co potwierdzili sami akceptanci, argumenty żenujące, kompetencje pracowników zerowe chyba, że celowo bank każe im tak postępować gdyż procedura chargebank jest dla banku nieopłacalna. Zrywam umowę i nigdy więcej nie chce z nimi mieć do czynienia
  • ~Luki / 2020-07-20 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze nie polecam. Niby wyplata z bankomatow blik darmowa dla klientow konta za zero ale tylko dla klientow konta za zero, którzy otworzyli konto po marcu 2020 a na stronie banku tego nie ma tylko gdzies w czeluściach regukaminu. Jawna kpina i wprowadzanie klienta w błąd, czara goryczy się przelała. Po 10 latach zamykam konto o 10 lat za późno.
    ZaletyBrak, polski monopolista
    WadyTylko brać a nic nie daje porównując inne banki
  • ~Mon / 2020-07-07 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na swiecie. Nie polecam klamia klienta. Zamniecie konta wymaga szeregu telefonow i wizyt w odzialach. Czytajcie umowy.
    ZaletyBrak
    WadyObsluga klienta klamie
  • ~Aferzytka / 2020-06-25 08:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Kłamstwa co do kont założonych i do tego pieniędzmi na dzieci dysponują jak chcą non stop giną mi pieniądze z konta
    ZaletyBrak
    WadyKłamstwo
  • ~Zadowolony klient / 2020-06-06 10:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Pragnę podziękować pracownikom PKO Bank Polski - Oddział ul. 11 Listopada 24, 41-300 Dąbrowa Górnicza w szczególności Pani Agnieszce za: jej kompetencję, profesjonalne podejście do klienta. Jej profesjonalizm i wyczerpujące informacje przyczyniają się do tego, ze klient tego oddziału z ochotą powraca tutaj, aby załatwić swoje sprawy.
    Z wyrazami szacunku
    zadowolony klient
    Zaletyprofesjonalizm
  • ~magniet / 2020-05-23 20:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie liczą się że stałymi klientami, a wizyta w oddziale to powrót do PRL. Internetowo nie ma rewelacji, jedyny plus to aplikacja IKO, inne produkty są dużo korzystniejsze w innych bankach.
    ZaletyDuży bank
    WadyOpieszałość, niejasne procedury, problemy na każdym kroku
  • ~129F125CA / 2020-05-13 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Naliczyli opłatę za kredyt, który nigdy nie był wykorzystany, reklamacja opłaty nic nie dała.

    NIE POLECAM
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Mariusz / 2020-04-25 08:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa!!! Tak zacofanego banku na świecie już nie ma przelew SORBNET nie jest obsługiwany w weekendy hahaha to jakiś żart??? i jeszcze 30 PLN buhahaha Jesteście beznadziejni Dno!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko jest jedną wielką pomyłką
  • ~Zizu / 2020-04-17 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank wycofał się z operacji gotówkowych czyżby już nie mieli kasy?
  • ~Jagoda / 2020-04-15 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam jest to najgorszy bank na świecie jak można człowiekowi w kryzysowej sytuacji jakim jest wirus pobrać 68zl za płatność blikiem a później jeszcze prowizję 4zl za nie terminowa spłatę. Serio? Moglibyście darować sobie z racji tego że nie którzy dostają teraz malutkie wynagrodzenie.
    Złodzieje
    ZaletyBrak
    WadyZa wszystko prowizje
  • ~~absurd / 2020-04-10 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Kredyt hipoteczny odrzucony z powodu zadlużenia na koncie zamknietym od lat (Inteligo) -na kwotę 0,08 zł , z odsetkami łączne 0,16zł!!!!Pomimo tego,ze zakladajac nowe konto w grudniu ub roku żaden z Pracowników PKO BP nie wspomniał słowem, że mam jakieś zadłuzenie. Żyłam w swiadomosci bycia rzetelnym płatnikiem, aż do marca 2020.
  • ~Rita / 2020-03-22 23:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze nienawidzę banku PKO BP.
    Przez lata korzystania napotykałam na same utrudnienia i absurdy! Łącznie z tym, że mimo spłaconego kredytu już trzeci miesiąc z rzędu uniemożliwiają mi zamknięcie konta pobierając absurdalną opłatę 11 zł za konto bez karty. Poza tym, dwukrotnie złamali RODO wysyłając mi smsy reklamowe mimo wyraźnego zaznaczenia braku zgody marketingowej. Jak się potem okazało, zgoda była zaznaczona w bankowości elektronicznej - czyli sami to sobie zmienili.

    Porażka! Nie polecam nikomu tego banku, chyba że chce się szarpać bez końca.
    ZaletyŻADNYCH!
    WadyNaciągacze!
  • ~Janusz Rogozinski / 2020-03-09 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Loguję się podając swój numer klienta podaje hasło ,wchodzę na swoje konto zmieniam dyspozycję przelewu potwierdzam numerem zdrapki system potwierdza zmiane ,wylogowuje się .Ponownie loguje sie na swoje konto klienta ,okazuje sie że zmian nie ma próbuje jeszcze raz sytuacja sie powtarza ,w końcu pojawia się komunikat ze będzie do mnie dzwonić jakiś frajer z tego pieprzonego banku dzwoni mówi mi że zostałem wylosowany do ponownej weryfikacji. Gdybym ponownie nie zajrzałbym na swoje konto byłbym przekonany że dyspozycja została zmieniona. Nie dawno mialem problem z blikiem transakcja potwierdzona ,Nazajutrz sprawdzam a firma w której dokonywałem zakupu nie dostała kasy.Bank zablokował kwotę 300pln przy stanie konta 2700 .Do dupy z wasza aplikacja na internet ,bliki zdrapki nie funkcjonują jak powinny .Możecie kartofle sprzedawać a nie brać sie za bankowość.Nie tłumaczcie matoły tm że to dla mojego bezpieczeństwa ,bo porostu wasze aplikacje są do dupy ,niedoróbki . Wykonałem wszystko procedury zgodnie i dyspozycje powinny być realizowane od ręki . Dobry bak to bank to bank który działa w tle i nie zawraca dupy klientowi.Ale dla was to zbyt skomplikowane
    Zaletyżadnych
    WadyIndolencja brak profesjonalizmu Kłamstwo jeśli chodzi o obsługę w internecie , aplikacje niedoróbki
  • ~Tomasz / 2020-03-03 09:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Po raz pierwszy od ponad sześciu lat zdarzyło mi się spóźnić z ratą kredytu i karty kredytowej. Spóźnienie to niecałe dwa tygodnie, a presja i sposób komunikacji z banku jest jakbym wyłudził kredyt. Nikt nie zapytał co jest przyczyną, kiedy ureguluję tylko z buta dostałem serię żądań jak od terrorysty. Takie bombardowanie o poranku obraca dzień w gruzy i rodzi jedynie nienawiść do tej instytucji. Jak tak można? Na szczęście za chwilę spłacę ich całkowicie i zapomnę o tej beznadziejnej instytucji. Mam porównanie z Santander Bank, gdzie mamy kredyt firmowy i też w pakiecie pojawiło się opóźnienie bo trochę wystawił nas kontrahent. Tam uprzejmie Pani zapytała co jest przyczyną, zanotowała deklarowaną datę wpłaty i uprzejmie życzyła miłego dnia oraz szybkiego rozwiązania problemu. Czy naprawdę w PKO BP ktokolwiek sądzi, że strasząc zyska więcej?!
strona 1 z 2
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.90, ilość opinii: 792
PEKAO SA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 417
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 374
Deutsche Bank
Ocena: 1.97, ilość opinii: 186
Millennium
Ocena: 1.63, ilość opinii: 181
ING Bank Śląski
Ocena: 2.40, ilość opinii: 90
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2506
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2227
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2085
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1873
Orange Neostrada
Ocena: 1.98, ilość opinii: 1046
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 878