strona 1 z 44
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Zbigniew / 2025-02-20 14:40
Ogólnie obsługa w porządku. Jako osoba starsza wiekiem (70 lat) mam jednak uwagi odnośnie do obsługi na infolinii osób starszych. Najlepiej byłoby wydzielić oddzielny numer telefonu na który mogły by dzwonić osoby starsze, często z niedosłuchem, nie będące biegłymi w obsłudze telefonu czy komputera. Osoba udzielająca informacji czy porady (np. pomagająca - jak to było w moim przypadku - w odblokowaniu IKO) powinna mówić wolno i wyraźnie, a urządzenia służące komunikacji powinny być najwyższej jakości. W przypadku mojej ostatniej rozmowy na infolinii (20.02.2025 r.) połączenie nie było najwyższej jakości. Oczywiście istnieje niebezpieczeństwo, że na numer przeznaczony do obsługi osób starszych, będą dzwoniły osoby młode, chcące np. uniknąć oczekiwania na konsultanta na "normalnej" linii, i to należałoby w jakiś sposób rozwiązać.
Nadmieniam, że to był drugi raz gdy korzystałem z infolinii aby odblokować IKO. Za pierwszym razem rozmowa z konsultantką była lepszej jakości (chodzi oczywiście o jakość techniczną). -
-
~Bożena / 2025-02-17 15:28
Bardzo dziękuję za super sprawne załatwienie formalności związanych z udzieleniem kredytu dla Pani Marzeny Pietrzak z PKO BP Odział w Węgorzewie. ZaletySzybko i profesjonalnie -
~antygona / 2025-02-11 18:18
Historia dnia jak każda inna .Chciałam załatwić prosta sprawę w banku .Wszak przekształciło się społeczeństwo na planetarne ,byłam pewna ,ze bez problemów załatwię ja z rana umawiając sie przez Internet do doradcy .Syt.w ktorej sie znalazłam miała w sobie pewna zasadnicza sprzeczność ;rozmawialm rowniez na infolinii ze sztuczna inteligencja i w poczuciu ułomności skierowano mnie do innego oddzialu banku przy ul.Zablocinskiej 10 .Oddzial 20 w W-wie.
Mialam jednak szczęście i trafiłam na wspaniala uśmiechnięta , nie tylko profesjonalistkę ,ale wspaniałego czlowieka,ktora mnie nie odrzuciła i z szybkością rakiety rozwiązała cały zaistniały problem finansowy.
Jedynie dobry czlowiek usiłuje zrozumieć innych ,ich intencje ich trudnosci i natychmiast ,od pierwszej chwili staje sie ich czescia losu.
Pragne jeszcze raz serdecznie podziekowac pani IWONIE LUBAK za grzecznosc,cierpliwosc i profesjonalizm i oczywiscie czlowieczenstwo,ktorego juz bedzie coraz mniej ,a coraz więcej chorob psychicznych.Jest Pani wzorem do nasladowania .
Jeszcze raz dziekuje i-,, Prosze o zachowanie ducha innosci „o ,ktora zawsze prosila znana polska feministka.Pozdrawiam Pania i caly zespol tego oddzialu banku.
Wdzieczna A.Ch.
-
~Mw / 2025-02-10 10:19
Od wielu lat klienci banku, a więc opanowane kwestie np. prostoty obsługi, używania zabezpieczeń, korzystania z pomocy 24h. Oferta mogłaby być bardziej na czasie, jak widzę, inne banki mają lepsze oprocentowanie. Ale cóż - takie jest prawo dużego. Polecam. Zaletyrzetelność obsługi i pomocy 24h z żywym człowiekiem, bezproblemowość w korzystaniu z usług -
~Dorota / 2025-02-07 11:42
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z PKO BP. Wczoraj w warszawskim oddziale na ul. Rembielińskiej zostałam bardzo profesjonalnie obsłużona przez Pana Marcina Lesaka.
PolecamZaletyKrótki czas oczekiwania na obsługę, cały personel placówki życzliwy, służący pomocą -
~Jadwiga / 2025-02-05 11:08
W dniu wczorajszym miałam przyjemność być obsłużoną przez Paną Dorotę Ostrowską w PKOBP w Rzeszowie przy ul. Rejtana.
Merytoryczność i ogromna cierpliwość urzędniczki pozwoliły sprawnie załatwić wszystkie moje sprawy. Na koniec zostałam poinformowana o mozliwości korzystania z dodakowych usług banku, o ktorych istnieniu, mimo że jestem wieloletnią klientką, nie miałam pojęcia. Zachęcono do korzystania i zapeniono dalszą pomoc.
Profesjonalizm i wysoka kultura urzędnicza.
Gratuluję Bankowi takich pracowników. -
~Marzenka / 2025-02-04 12:20
Najlepszy bank. Sprawna i przemiła obsługa. Swoją sprawę załatwiłam bardzo szybko -
~Wacław / 2025-01-24 17:39
Mam złe doświadczenia z PKO bp oszukano mnie z kartą kredytową podano datę rozliczeń na 20 dzień każdego miesiąca i okres bezodsetkowy dla każdej karty kredytowej od PKO BP wynosi 55 dni w przypadku spłaty całej kwoty zadłużenia w terminie ale to nie dotyczyło mnie opłacałem wczasy zagraniczne i aby to opłacić skorzystałem z karty kredytowej płacąc około 5 tys złotych i tą kwotę spłaciłem 20 kolejnego miesiąca czyli 30 dni i jak się okazało naliczono mi odsetki a rozliczenia dokonano 17 dnia miesiąca czyli 3 dni przed czasem i naliczono 60 zł odsetek. Następnego dnia zrezygnowałem z tej karty a pożyczki biorę w ING bo do PKO nie mam już zaufania. Druga sprawa która mi się nie podoba to dopuszczalny debet mam w wysokości 1000 zł jak tylko na kilka dni z niego skorzystam to naliczane mi są odsetki, ale jakoś nie widzę odsetek od pieniędzy które są gromadzone na koncie i leżą tam o wiele dłużej. W Anglii była podobna sytuacja w banku Barclays to po zaskarżeniu banku bank musiał oddawać pieniądze za ostatnie 5 lat i od tego momentu naliczał odsetki za gromadzone środki na koncie. ZaletyObsługa w bardzo dobraWadyJak wpisałem powyżej -
-
~Jarek / 2025-01-16 19:17
Najlepszy Bank.Przy próbie wyłudzenia kredytu skuteczna pomoc,infolinia zawsze pomaga, aplikacja przejrzysta,a możliwość czatu z konsultantem genialna opcja. ZaletyObsługaWadyBrak -
~Magic / 2025-01-07 12:32
Pomoc z ksiazeczkami oszczednoscowymi. Pani Ania z Odzialu w Walbrzych na ulicy B Chrobrego zajela sie nami bardzo profesjonalnie, pomogla nam uaktualnic done osobowe i podala infromacje dotyczaca ksiazeczek. Na wszystko miala czas i byla bardzo cierpliwa, odpowidziala kazde z naszych pytani. Jestesmy bardzo zdowolone z obslugi. Pani Aniu dziekujemy bardzo. Zaletykompetencja, wiedza, pomocWadybrak wizualniej infromacji ze trzeba pobrac numerek do kolejki - nie bedac swiadmoma tego mialam troche problemu -
~ANNA / 2024-12-30 19:45
Jestem od 10 lat klientem banku PKO BP w Grodzisku Wlkp. Skorzystałam z usługi Kredytowej mogę szczerze polecić ten oddział. Pełen profesjonalizm w obsłudze ze strony DYREKTORA a także ze strony pracowników doradztwa bankowego. Krótko pisząc odpowiednie osoby na odpowiednich stanowiskach .Dziękuję
-
~Grzegorz / 2024-12-22 13:21
Założyłem konto ipko w celu kupienia obligacji . W placówce pko poinformowałem jaki jest cel mojego konta . Po jakimś czasie otrzymałem kartę debetową której nie zamawiałem i nie aktywowałem ale na koncie mam obciążenia miesieczne 10zł za kartę . Czuję się oszukany przez to obciążenie miesięczne -
~Andrzej / 2024-12-20 17:14
Jestem klientem banku od 2007 roku. Wziąłem tam dziesiątki kredytów które sukcesywnie spłacałem. Mam tam hitoptekę , a nawet dwie. wpływy na konto 7 cyfrowe w ciągu roku, a oni robią oferty kredytowe jak w parabankach. Zyjemy w 21 wieku już od jakiego czasu a oni opierają swoją opinię o zdolności na podstawie scorringu a nie ze względu na historię współpracy czy wpływy na konto. Owszem zrobią idioci ofertę, ale jak pisałem wyżej na poziomie parabanków. Zeby tego było mało na IPKO widnieje ogromna reklama, jeżeli nie brałeś u nas jeszcze nigdy kredytu to masz tutaj super warunki. Ja jako wieloletni lojalny klient nawet nie mam co pytać o takie warunki, a szkoda. Przez to zaściankowe i korpoludowe myślenie stracili klienta z wszystkimi wpływami oraz 2 hipotekami i potencjalnie przyszłymi kredytami. Podsumowując stracili kilkadziesiąt milionów przyszłych zysków, bo scoring powiedział że mogą mi dać kredyt o 3 % wyższy niż mnie interesował. Brawo, Mistrzowie marketingu. Od razu widać że to spółka skarbu państwa bo nie mają pojęcia jak generować zyski. Ale jak tam takie wypasione grube dupy z mózgiem kury zasiadają w zarządzie to w sumie nie ma co się dziwić :D Nie polecam, odradzam i będę mocno namawiał wszystkich do rezygnacji.ps. Sprawdzałem różne oferty w innych bankach ( wszędzie są lepsze oferty niż tam ) Zaletyludzie pracujący na najniższych szczeblachWadykorpoludy, wypasione trole, -
~El Stan / 2024-12-19 09:20
Jestem bardzo zadowolona z usługi ubezpieczenia nieruchomości
Obsługa w oddziale 12 w Łodzi bardzo sprawna i kompetentna -
~Mucha / 2024-12-15 02:46
Omijajcie bank w Olkuszu jeśli chodzi o doradzwto hipoteczne. Jedna osoba która obsługuje ten temat wydzwaniała i odbierała połączenia jak myślała że sprzeda mi produkt. Gdy załatwiłam to w innej firmie oczywiście dużo korzystniejsze warunki i chciałam tylko umówic sie na złożenie dokumentów telefon pozostał głuchy bądź odrzucała połączenia. Nikt inny prócz niej w Olkuszu tych dokumentów nie mógł przyjąć. Nigdy więcej tam nie postanie moja noga. Załatwiam wszystko w innym odziale. -
~Krzysztof / 2024-12-13 15:44
Oddział w Olsztynie przy ul. Jaroszyka, Bardzo niekompetentna i nie miła obsługa, Omijajcie z daleka -
-
~Andrzej Tymczewski / 2024-12-10 13:56
Od wielu lat jestem klientem Oddziału PKO w Kępnie. Po wielu latach współpracy mogę tylko pogratulować kompetencji pracowników i ich empatii. Dzisiaj tj. 10.12.2024 roku byłęm w banku i zostałęm przemiło obsłużony przez panią Ewę Wożniak . Tylko pogratulować takim pracownikom. Dziękuję ZaletyKompetencja , Uprzejmość, Sprawność , Wygląd zewnętrzny , Empatia . Same zalety !WadyBrak -
~Patryk / 2024-12-10 05:13
Chore gówno 24/7 to spią na tej infolini obsrańce WadyŚpijcie dalej cioty -
~Katarzyna / 2024-12-09 12:24
Polecam Panią Iwonę Sitnik z Banku PKO BP Oddział w Nowych Dworze Mazowieckim, bardzo miła oraz kompetentna osoba. W razie potrzeby służy pomocą oraz szybko rozwiązuje problemy. -
~Magdalena / 2024-11-28 12:50
Dzień dobru,
Polecam oddział na u. Skierniewckiej 21. Obsługa miła, kompetentna i czujna. Pani Małgosia wraz z kierownikiem stanęli na wysokości zadania. Przyszłam do banku szantazowana przez oszusta, który podawał się za policjanta. Mówił że, jak nie przeleję wszystkich pieniędzy na bezpieczne konto to stracę wszystko co mam. Zespół tej placówki udzielił mi wsparcia za co im bardzo dziękuję i życzę wszystkiego dobrego
strona 1 z 44
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »