Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 860 opinii

2.69 / 5

  • Oferta
    2.65
  • Obsługa klienta
    2.72
  • Prostota obsługi
    2.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 43
  • ~Jarek / 2025-01-16 19:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepszy Bank.Przy próbie wyłudzenia kredytu skuteczna pomoc,infolinia zawsze pomaga, aplikacja przejrzysta,a możliwość czatu z konsultantem genialna opcja.
    ZaletyObsługa
    WadyBrak
  • ~Magic / 2025-01-07 12:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Pomoc z ksiazeczkami oszczednoscowymi. Pani Ania z Odzialu w Walbrzych na ulicy B Chrobrego zajela sie nami bardzo profesjonalnie, pomogla nam uaktualnic done osobowe i podala infromacje dotyczaca ksiazeczek. Na wszystko miala czas i byla bardzo cierpliwa, odpowidziala kazde z naszych pytani. Jestesmy bardzo zdowolone z obslugi. Pani Aniu dziekujemy bardzo.
    Zaletykompetencja, wiedza, pomoc
    Wadybrak wizualniej infromacji ze trzeba pobrac numerek do kolejki - nie bedac swiadmoma tego mialam troche problemu
  • ~ANNA / 2024-12-30 19:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem od 10 lat klientem banku PKO BP w Grodzisku Wlkp. Skorzystałam z usługi Kredytowej mogę szczerze polecić ten oddział. Pełen profesjonalizm w obsłudze ze strony DYREKTORA a także ze strony pracowników doradztwa bankowego. Krótko pisząc odpowiednie osoby na odpowiednich stanowiskach .Dziękuję



  • ~Grzegorz / 2024-12-22 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyłem konto ipko w celu kupienia obligacji . W placówce pko poinformowałem jaki jest cel mojego konta . Po jakimś czasie otrzymałem kartę debetową której nie zamawiałem i nie aktywowałem ale na koncie mam obciążenia miesieczne 10zł za kartę . Czuję się oszukany przez to obciążenie miesięczne
  • ~Andrzej / 2024-12-20 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem banku od 2007 roku. Wziąłem tam dziesiątki kredytów które sukcesywnie spłacałem. Mam tam hitoptekę , a nawet dwie. wpływy na konto 7 cyfrowe w ciągu roku, a oni robią oferty kredytowe jak w parabankach. Zyjemy w 21 wieku już od jakiego czasu a oni opierają swoją opinię o zdolności na podstawie scorringu a nie ze względu na historię współpracy czy wpływy na konto. Owszem zrobią idioci ofertę, ale jak pisałem wyżej na poziomie parabanków. Zeby tego było mało na IPKO widnieje ogromna reklama, jeżeli nie brałeś u nas jeszcze nigdy kredytu to masz tutaj super warunki. Ja jako wieloletni lojalny klient nawet nie mam co pytać o takie warunki, a szkoda. Przez to zaściankowe i korpoludowe myślenie stracili klienta z wszystkimi wpływami oraz 2 hipotekami i potencjalnie przyszłymi kredytami. Podsumowując stracili kilkadziesiąt milionów przyszłych zysków, bo scoring powiedział że mogą mi dać kredyt o 3 % wyższy niż mnie interesował. Brawo, Mistrzowie marketingu. Od razu widać że to spółka skarbu państwa bo nie mają pojęcia jak generować zyski. Ale jak tam takie wypasione grube dupy z mózgiem kury zasiadają w zarządzie to w sumie nie ma co się dziwić :D Nie polecam, odradzam i będę mocno namawiał wszystkich do rezygnacji.ps. Sprawdzałem różne oferty w innych bankach ( wszędzie są lepsze oferty niż tam )
    Zaletyludzie pracujący na najniższych szczeblach
    Wadykorpoludy, wypasione trole,
  • ~El Stan / 2024-12-19 09:20
    Ocena: 4.67 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z usługi ubezpieczenia nieruchomości
    Obsługa w oddziale 12 w Łodzi bardzo sprawna i kompetentna
  • ~Mucha / 2024-12-15 02:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie bank w Olkuszu jeśli chodzi o doradzwto hipoteczne. Jedna osoba która obsługuje ten temat wydzwaniała i odbierała połączenia jak myślała że sprzeda mi produkt. Gdy załatwiłam to w innej firmie oczywiście dużo korzystniejsze warunki i chciałam tylko umówic sie na złożenie dokumentów telefon pozostał głuchy bądź odrzucała połączenia. Nikt inny prócz niej w Olkuszu tych dokumentów nie mógł przyjąć. Nigdy więcej tam nie postanie moja noga. Załatwiam wszystko w innym odziale.
  • ~Krzysztof / 2024-12-13 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział w Olsztynie przy ul. Jaroszyka, Bardzo niekompetentna i nie miła obsługa, Omijajcie z daleka
  • ~Andrzej Tymczewski / 2024-12-10 13:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Od wielu lat jestem klientem Oddziału PKO w Kępnie. Po wielu latach współpracy mogę tylko pogratulować kompetencji pracowników i ich empatii. Dzisiaj tj. 10.12.2024 roku byłęm w banku i zostałęm przemiło obsłużony przez panią Ewę Wożniak . Tylko pogratulować takim pracownikom. Dziękuję
    ZaletyKompetencja , Uprzejmość, Sprawność , Wygląd zewnętrzny , Empatia . Same zalety !
    WadyBrak
  • ~Patryk / 2024-12-10 05:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Chore gówno 24/7 to spią na tej infolini obsrańce
    WadyŚpijcie dalej cioty
  • ~Katarzyna / 2024-12-09 12:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam Panią Iwonę Sitnik z Banku PKO BP Oddział w Nowych Dworze Mazowieckim, bardzo miła oraz kompetentna osoba. W razie potrzeby służy pomocą oraz szybko rozwiązuje problemy.
  • ~Magdalena / 2024-11-28 12:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzień dobru,

    Polecam oddział na u. Skierniewckiej 21. Obsługa miła, kompetentna i czujna. Pani Małgosia wraz z kierownikiem stanęli na wysokości zadania. Przyszłam do banku szantazowana przez oszusta, który podawał się za policjanta. Mówił że, jak nie przeleję wszystkich pieniędzy na bezpieczne konto to stracę wszystko co mam. Zespół tej placówki udzielił mi wsparcia za co im bardzo dziękuję i życzę wszystkiego dobrego
  • ~Sylwia / 2024-11-20 22:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Pobrano całą ,,najniższą krajową,,dla komornika.Od 31 pazdzienika(dzień wyplaty-kazdego ostatniego dnia miesiąca)jestem bez środków do życia.Byly reklamace,prośby..i tak Bank odpisał że,,postąpił prawnie,,Przedostatnia wypłata była 30 września..i na miesiąc październik wiadomo zostały pieniądze na koncie..31 października nastęona wyplata-ktorej nie otrzymałam.
    Nie mam za co żyć.Gdxie można to zgłosić?Bo jak widać żadnej konkretnej pomocy
    ZaletyŻadnych zalet
  • ~Agnieszka / 2024-11-20 14:53
    Ocena: 4.67 / 5
    Polecam oddzial banku w Warszawie przy ul. Modlińskiej w Auchan. Obsługa profesjonalna panie miłe i kompetentne.
  • ~Agnieszka / 2024-11-16 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno nie bank. Omijać szerokim łukiem. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyZa mała rubryka, żeby wyliczyć wady
  • ~Witek / 2024-11-16 13:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i wodorosty. W nosie mają przepisy. 800+ potrafią odliczyć od kwoty wolnej i zrobić bez powodu ujemne saldo na rachunku, za które później naliczają odsetki.
    ZaletyBrak
    WadyNie respektują przepisów i ustaw
  • ~J / 2024-11-11 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas wizyty w oddziale 2 we Wrocławiu przekonałam się że bank na zero szacunku dla klienta indywidualnego. Kiedy weszłam była kolejka na 10 osob tylko 2 czynne okienka ponieważ pozostałe panie spacerowały po oddziale dopijaly kawę i doładowywały telefony. Na domiar złego klienci przychodzący po mnie byli traktowani priorytetowo ponieważ byli to klienci biznesowi bądź tacy którzy konto chcieli otworzyć. Jeśli jest się stałym klientem banku to można czekać bo już im nie zależy. Podczas obsługi klient nie ma żadnej prywatności i tak siedząc 45 minut w kolejce (nadmienię że nie załatwiłam tematu bo pewnie musiałabym czekać jeszcze kolejne 45 minut ) dowiedziałam się że starsza pani ma 850000 do przelania - idealna sytuacja do potencjalnych wyłudzaczy nie muszą się męczyć wystarczy posiedzieć w oddziale i posłuchać rozmów. Dodam że sprawa z którą przyszłam to były 2 minuty - ogarnęłam to w innym oddziale.
    WadyBrak szacunku do klienta, brak prywatności przy obsłudze klienta
  • ~Marcin / 2024-10-29 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Szok składałem dyspozycję o historię spłaty kredytu w aplikacji IKO za 50 zł . Nagle okazuje się że wniosek jest do odbioru w jakimś innym serwisie iPKO. Dramat. Skoro składam w aplikacji IKO to powinno być podstawione pod aplikację IKO. Nie mam możliwości zalogowania się na komputerze ponieważ składałem specjalnie dyspozycję na otworzenie konta Żeby wszystko w komórce załatwiać . Dno konto likwiduje ,????Pani na infolinię powiedziała że mogę iść do banku odebrać wniosek no szok skoro place to wymagam .powinien być podstawiony w tej aplikacji IKO co był skaldany
    ZaletyBrak
    WadyDziwne zasady wewnętrzne banku i ich upór, powinni wyjść do klienta a nie na odwrót.
    Najlepsze jest to że dyrektor placówki banku w Pasłęku 14-400 na ul. Bankowej non stop mówi jak go spotykam że wkrótce pieniądza nie będzie, będzie cyfrowy.taki człowiek na takim stanowisku nie powinien tak mowic
  • ~Damian / 2024-10-23 10:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Najgorszy bank na świecie! Chce zapłacić faktury i w ciągu jednego miesiąca trzy razy mam zablokowany token. Przebić się przez wirtualną asystentkę to jakiś dramat. Nomenklatura i mylenie Nr Klienta z Loginem to standard wśród rozmówców z infolinii. Kierowanie z infolinii do placówki i z placówki do infolinii to standard. Może i jestem porywczy ale z innym bankami nie mam takich problemów a mam kilkanaście kont na różne spółki.
  • ~Zygmunt / 2024-10-20 22:43
    Ocena: 2.33 / 5
    liczą sobie już za wszystko nawet za internetowe przelew własny wypłate z konta w kasie nie długo u nich za dzień dobry policzą sobie prowizje ,nie polecam .
    Zaletydużo bankomatów
    Wadyza wszystko prowizje
strona 1 z 43
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1517
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 860
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4485
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3888
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929