Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 938 opinii

2.75 / 5

  • Oferta
    2.70
  • Obsługa klienta
    2.78
  • Prostota obsługi
    2.72

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 47
  • ~Bogdan Piekarski / 2025-10-05 19:31
    Ocena: 2.67 / 5
    Bank którego pracownicy nie znają i stosują się do zapisów prawa bankowego, a w szczególności do Art. 54 i 54A tej ustawy, chroniących pieniądze klientów banku. Współpracują z wszelkiego rodzaju złodziejami i oszustami okradającymi emerytów i rencistów.
    ZaletyDuża ilość placówek i bankomatów.
    WadyDziałalność przestępcza jak wyżej opisano.
  • ~Jan / 2025-10-04 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    W PKO BP Oddział Mysłowice Brzęczkowice załatwiana było aktualizacja moich danych, ponieważ konto zostało z tego tytułu zablokowane. Pani weszła na konto i poinformowała, że dane zostały zaktualizowane i wszystko jest już w porządku. Zrobiła nawet wydruk operacji na koncie. Od tego czasu nie mogę wejść na konto - jest zablokowane. Na infolinii powiedzieli, że nie mogą odblokować i aby to zrobić trzeba iść do banku. "Wspaniałe" załatwianie sprawy z bankiem.
  • ~Ewelina / 2025-09-26 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed korzystaniem z Oddziału PKO przy Rynku w Krakowie, wykorzystują niewiedzę klienta bez skrupułów, pracownik udzielił mi nieprawdziwej informacji, wprowadzając mnie w błąd, przez co poniosłam straty finansowe, reklamacje w tym banku są fikcją, wszystkiego się wypierają. pracownik może poszukać klienta a ich rzecznik nie ma z tym najmniejszego problemu.
  • ~Niezadowolony / 2025-09-17 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank w czerwcu wypowiedział umowę konta firmowego założonego w styczniu, na który wpływy zaczęły się od czerwca. Opóźnienie wpływów wynikało z wpłat z ZUS na prowadzenie żłobka. Nie polecam. Opóźni to przelewy na działanie placówki
  • ~Elżbieta I Czesław / 2025-09-14 18:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Jesteśmy klientami banku PKO BP w Sosnowcu ul.Kilinskiego i chcielibyśmy serdecznie podziękować Pani Joli Nowakowskiej za wyjątkowe wsparcie i profesjonalizm w obsłudze mojego konta bankowego. Dzięki jej zaangażowaniu ,wiedzy i życzliwości każda sprawa była załatwiona szybko sprawnie i w życzliwej atmosferze !!Pani Jola jest osobą godną zaufania z którą współpraca to czysta przyjemność!!Jeszcze raz za wszystko dziękujemy I życzymy Samych tak wspaniałych pracowników.
  • ~Anka / 2025-09-11 17:57
    Ocena: 1.33 / 5
    PKO ul.Powstancow Slaskich 1 Warszawa,doradcy hipoteki powinni zostać zweryfikowani przez kierowników regionalnych.
    Zaletybrak
    Wadynieuprzejmość,zero pomocy,wulgarnosc
  • ~Diana / 2025-09-09 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzy lata nie mogą zmienić numeru na który przychodzą sms z potwierdzeniem płatności online, gdy chce zapłacić się kartą za usługi lub zakupy, jedynie zmienili numer jeśli płaci się przez stronę banku. Żeby było lepiej, nie podawałam im tego numeru telefonu tylko inny, ale z tym sobie radziłam. Szczyt bezczelności osiągnęli dzisiaj, gdzie na stronie pisze, że placówka jest czynna, idę i co? nie ma. Jestem osobą niepełnosprawną i to jest przegięcie, zmieniam bank..
  • ~Grażyna / 2025-09-09 10:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem PKO BP w Lublinie przy ul. Lipowej zarówno prywatnym jak i firmy. Bardzo miła i kompetentna obsługa. Życzliwi i pomocni pracownicy. Brak kolejek.
    ZaletyDobra lokalizacja. Dostępne miejsca parkingowe.
  • ~Ludmiła / 2025-09-05 20:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani Katarzyna Janikowska z Oddziału 56 w Warszawie wyjaśniła mi jasno i dogłębnie przepisy dotyczące konta po zmarłym tacie. Przedtem byłam w dwóch innych oddziałach gdzie dostałam sprzeczne informacje.
    Pani Janikowska została po swoich gadzinach pracy, żeby nie zostawić nic co by było dla mnie niejasne.
    Bardzo życzliwa i kompetentna osoba.
  • ~Zuzia / 2025-08-28 16:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałabym niesamowicie podziękować Pani Karolinie Hejman, która bardzo rzetelnie i sprawnie prowadzi nas przez cały proces otrzymywania kredytu hipotecznego. Informuje mnie i męża o urlopie i możliwym problemie z kontaktem, jest z nami w stałym kontakcie. Na wszystkie pytania odpowiada niesamowicie obszernie, a jej podejście do klienta jest rzadko spotykane. Na szczególne podziękowania zasługuje kierowniczka działu hipotecznego - Pani Siatkowska-Cieślak Maja. Po początkowej odmowie złożyliśmy nowy wniosek - konieczne było wyjaśnienie nieścisłości - bez niesamowitego zaangażowania Pani Maji w naszą sprawę nie dostalibyśmy kredytu na wymarzony dom, czego jestem pewna. Nie spodziewałam się tak niebywałej pomocy. Pani Maja była w stałym kontakcie z naszą agentką nieruchomości, walczyła o nas i nasz dom z niespotykanym zaangażowaniem. Składając nowy wniosek nie spodziewałam się takiego ogromu pomocy i nieustępliwości. Wszystkim osobą, które obawiają się całego procesu serdecznie polecam zarówno Panią Karolinę jak i Panią Maję., https://pl.revieweuro.com/west-pomeranian/pko-bank-polski-902476
  • ~mariusz / 2025-08-23 08:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Od dawna korzystam z usług banku PKOBP. Chciałem założyć nowy rachunek u nich - i jak zobaczyłem, że nawet za wybór wyglądu karty płatniczej z ich listy życzą sobie 14,90 - to od razu odpuściłem zakładanie rachunku.
  • ~MCC / 2025-08-21 21:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Oddział PKO BP w Poznaniu przy ul. Wierzbięcice, niezwykłe zaangażowanie i chęć pomocy w rozwiązaniu problemu ze strony Pani Kasjer Danuty Furszpaniak. Dzięki Jej wnikliwej i profesjonalnej analizie problem został załatwiony. Bardzo dziękuję
  • ~Renata / 2025-08-21 21:28
    Ocena: 3.67 / 5
    Najwyzsze słowa uznania i wdzięczności za pomoc w rozwiązaniu problemu blokady konta. Pomimo zbliżającej się godziny zamkniecia placówki Pani Doradca Kasjer Danuta Furszpaniak z wielkim zaangażowaniem starała się znaleźć sposób załatwienia ważnej dla mnie sprawy.Dzieki jej determinacji udało się problem rozwiązać. Wspaniały przykład życzliwości ale również profesjonalizmu.
  • ~Magdalena / 2025-08-20 15:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa miła pracownicy mili pomocni
    Jeśli chodzi o windykatorów to są bezczelni zero empatii znieczulica
    ZaletyPomocni w załatwieniu spraw . doradztwa
    WadyWindykacja zastrasza wydzwania 50 razy dziennie wymuszając natychmiastowa spłatę kredytu choć tłumaczy się że jestem osobą bezrobotna bez prawa do zasiłku
  • ~Jadwiga / 2025-08-19 15:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank bardzo przyjazny klientowi .Bardzo profesjonalna obsługa.Panie obsługujące klienta bardzo miłe udzielające konkretnych odpowiedzi,empatyczne.Szczegolnie Pani Krystyna .
  • ~Janusz. / 2025-08-14 13:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem od wielu lat klientem Banku PKO BP Oddział Rzeszow ul. Rejtana. Moim opiekunem finansowym jest Pani Dorota Ostrowska. To osoba merytoryczna i biegła w obsłudze produktów bankowych oraz niezwykle profesjonalna oraz rzetelna Ostatnio Pani Dorota poleciał mi produkt bankowy na preferencyjnych warunkach finalizujące go sprawnie i w krótki czas. Polecam PKO BP i z wielkim uznaniem pozdrawiam Panią Dorotę Ostrowską.
    ZaletyProfesjonalizm, perfekcyjna merytoryczna i sprawna obsługa Pani Doroty Ostrowskiej.
    WadyBrak.
  • ~Elzbieta / 2025-08-13 22:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem nową klientką oddziału w Izabelinie. Przy zakładaniu konta byłam obsługiwana przez Pana Marcina. Jestem bardzo zadowolona z poziomu obsługi i wyczerpujących informacji dotyczących produktów banku. Na pytania które nasunęły mi się już po wizycie w oddziale Pan Marcin chętnie udzielił mi odpowiedzi telefonicznie. Z czystym sumieniem mogę polecić oddział banku w Izabelinie.
  • ~Marcin / 2025-08-12 01:55
    Ocena: 5.00 / 5
    na słowa uznania oraz dużą pochwałę zasługuje Pani Michalina posiada duża wiedze oraz doświadczenie jest wyrozumiała pełna empatii jej profesjonalne podejście do klienta pozwala tobie dobrze ulokować swoje oszczędności nawet najbardziej niezdecydowanym . Wybierze najkorzystniejsza ofertę dla ciebie informując cię również o ryzyku jakie możesz ponieść zyskuje twoje zaufanie a to bardzo ważne w biznesie
    Zaletyżyczliwość duże doświadczenie wiedza profesjonalizm w obszarze oszczędności i inwestycji
    Wadybrak
  • ~Sław / 2025-08-11 03:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy i najbardziej nieodpowiedzialny bank. Uważajcie wyjeżdżając z kraju!!! Próbowałem zapłacić kartą w Chinach, niestety nie udało się . Bank zablokował czasowo kartę. Raczyli zadzwonić po 2 dniach. Dobrze, że miałem kartę z normalnie działającego banku, PKO BP zostawiło mnie bez środków do życia ????
    ZaletyBrak
    WadySame wady w zakresie obsługi klienta. Błędnie założyłem, że skoro są jednym z najdroższych banków to obsługa będzie na wysokim poziomie. Pomyliłem się, Pani z obsługi klienta nie udało się powiedzieć przepraszam.
  • ~Magdalena / 2025-08-09 08:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa online to jakiś dramat, masz problem z przelewami w weekend to nic nie zrobisz. Dogadanie się z maszyną kompletna porażka. Wszystko trzeba załatwiać stacjonarnie w banku.
    WadyObsługa online koszmarna
strona 1 z 47
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2059
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1565
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1233
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1052
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 996
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 938
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4868
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4063
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3143