Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 149 opinii

2.41 / 5

  • Oferta
    2.38
  • Obsługa klienta
    2.44
  • Prostota obsługi
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 8
  • ~Katarzyna / 2021-12-08 22:56
    Ocena: 2.33 / 5
    7 grudnia wpłatomat "zjadł" 3000zł wyświetli błąd i oddał karte, pieniądze zamrożone, średnio sympatyczna pani złożyła reklamacje, pieniedzy moge sie spodziewac w ciągu 2 tygodni albo i nie bo nie jest powiedziane ze reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie,dnia następnego inny wpłatomat wciągnął kartę. bank rozkłada ręce, ma w nosie klienta, w żadnym innym banku nie spotkałam się z obsługą na tak niskim poziomie, brakiem poszanowania dla klienta i tak psującymi się maszynami (dla porównania 8 lat w mBanku, wpłaty co drugi dzien i ani jednej takiej sytuacji) nikomu nie polecam tego banku, lepiej wybrać inny w szerokiej ofercie rynkowej i zaoszczędzić sobie stresu i nerwów.
    Wadyprzestarzałe źle serwisowane maszyny
    w przerażającej większości bardzo niemiła obsługa klienta
  • ~Janek / 2021-12-06 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Święte słowa poco bank tworzy aplikacją oparte na profilowaniu biometrycznym i nas profiluje. Jeżeli istnieją sprzętowe klucze bezpieczeństwa, które są znacznie bezpieczniejsze. Na Onecie, Gmailu, Facebooku i wielu innych stronach można już używać takich kluczy a w bankach nie. Umożliwiajcie wreszcie polakom bezpieczne logowanie do kont bankowych i zróbcie logowanie z kluczami U2F.
    Wadybrak obsługi kluczy U2F
  • ~zdenerwowana / 2021-12-05 15:11
    Ocena: 2.67 / 5
    Marketingowy bełkot o różnych nowościach a od 2 lat nie potraficie zrobić logowania z użyciem kluczy bezpieczeństwa np. Yubikey
    WadyBrak nowoczesnych zabezpieczeń np. kluczy bezpieczeństwa są bezpieczniejsze i nie dostarczają danych biometrycznych.
  • ~Małgorzata / 2021-12-03 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam wszystkim którzy chcą założyć konto w tym banku!W tajemniczy sposób zniknęły nam z konta pieniądze w kwocie 80 zł kwota być może niedużo ale dla kogo nieduża????Próbowaliśmy wyjaśnić tą sytuację w banku ale saldo które drukuje bank zawiera tylko dokonano operację nie ma śladu o tym jaka kwota była przed dokonaniem operacji po dokonaniu przelewu itd.Pracownik banku nie potrafi zresztą żaden z pracowników banku nie potrafi wyjaśnić nam jak to się stało że wieczorem saldo w ico wynosiło 48,80 rano przyszedł przelew w wysokości 130 zł a saldo po wpłynięciu tego przelewu wynosi 98,80.Po to jest aplikacja mobilna jak w każdym banku aby kontrolować nawet swoje małe wydatki.Oczywiście nikt nam nie zwróci zaginionych 80 zł pytanie tylko jest takie ile jest takich osób jak my że w tajemniczych okolicznościach znikają kwoty które nie wiadomo na co są potrącane i co się z nimi dzieje nigdy w życiu ich państwo nie odzyska cię tak jak my teraz pozostaje jedynie wycofać się i zamknąć konto w takim banku!!!!!Odradzam wszystkim szczególnie młodym którzy nie zawsze kontrolują swoje małe wydatki proszę sobie wyobrazić że jeśli takich osób jest 100 bądź 1000 to proszę sobie taką kwotę 80 zł pomnożyć przez tą ilość osób i wtedy okaże się jak poważne to jest problem.Nigdy w życiu nie polecę PKO BP nikomu mogłam słuchać swoich znajomych którzy odradzali nam konto w owym banku!!!!
    ZaletyBrak zalet żadne zalety
    WadyMyślę że podstawową kwestią jest znikanie pieniędzy z konta w tajemniczych okolicznościach to jest podstawowa wada i bankowość internetowa na etapie późnego Gierka.
  • ~Wiesław / 2021-12-01 12:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsługa czas oczekiwania 10 sekund konto założone w 5 minut bardzo miła obsługa w banku w Brodnicy
    ZaletyBardzo miła obsługa i krótki czas oczekiwania
  • ~Rrd / 2021-12-01 10:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Infolinia dramy 40 minut czekania i przełącza ko
  • ~Dafna12 / 2021-11-26 20:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Ja zostałam normalnie okradziona, moje pieniądze za zakupy internetowe zostały przewalutowane, najpewniej przez księgowego banku. Sprawa pokrótce wygląda tak:
    Robie zakupy przez internet, kupuję w polskim sklepie internetowym, płacę z przekierowania sklepu - z ipko - robię przelew w złotówkach (PAYU), (mam potwierdzenie z PAYU o dokonanej transakcji w złotówkach PLN), a tu patrzę na konto a pieniądze schodzą mi z konta walutowego w USD, po niskim kursie. W ten sposób tracę.
    Jak to możliwe, że sprzedawca "Rolser.pl", otrzymuje pieniądze w złotówkach (mam potwierdzenie), a z mojego konta "schodzą" pieniądze w walucie. Księgowośc tego banku działa nieuczciwie. Ten sklep nie ma cen w dolarach. Jest to polski sklep i przyjmuje zapłate tylko w złotówkach.
    Idę do banku reklamować te transakcję a tu słyszę, że ja nie wiem co robię pewnie sama zapłaciłam w dolarach, pewnie nie umiem się posługiwać bankowością elektroniczna itd.. Normalnie mnie obrażano. Ewentualne zwalano winę na sklep " Rolser.pl" Na potwierdzeniu przelewu widnieje nieznany nr. konta, nie jest żadne z moich kont, nie jest to konto PAYU, nie jest to konto sprzedawcy. Wygląda to na transakcję wiązanę. A zakupy w internecie robię od lat i wiem jak się płaci. Przelewy dokonuje też od lat. Teraz całkowicie straciłam zaufanie do tego banku
    Zaletybliskość oddiału i to wszystko.
    WadyNa infolinii czas oczekiwania ok. 1 godz. Brak kompetencji, zero wyjaśnienia.Robię przelew w złotówkach a mi walutę zabierają (trace na kursie). W banku mnie obrażają, robią ze mnie babcię co przelewów robić nie umie. Szok!! Przelewy robię od lat. Posługuje się biegle komputerem, telefonem też.
  • ~Zdesperowany w walce o swoje pieniądze / 2021-11-25 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Obsluga stacjonarna fatalna. Nie interesuje ich zdanie i wymagania klienta. Obietnice nie poparte żadnymi czynami. Terminy które podają nigdy nie sa zgodne z rzeczywistością. Infolinia odrzuca albo nie odbiera połączen. Jedyne co zgadza sie z procedurami to domagania się każdego swojego grosza.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~Stop bank pko / 2021-11-25 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie spotkalam sie z taka ignoracja. Wszystko jest po czasie , poniewaz mają swoj wyimaginowany czas . Nastepny dzien roboczy w banku to z poniedziałku wychodzi czwartek . Nie polecam jezeli ktos ceni uczciwość i przejrzystosc pracy swoich pieniędzy.
    WadyOpieszałość , ignoracja
  • ~Mariusz / 2021-11-24 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Infolinia beznadziejna, serwis IPKO beznadziejny, klient to wróg.Amatorzy niekompetencja. UNIKAĆ TEGO BANKU!!!!!
    ZaletyŻADNE
    WadyWIELE
  • ~Renata / 2021-11-23 19:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem XVIII Oddziału Pko bp w Warszawie od 20 lat. Pani Ewa Zarzycka zawsze kompetentnie, życzliwie i z wysokimi standardami obsługiwała mnie. Zawsze potrafiła jasno i rzeczowo wskazać właściwe rozwiązania.Pani Ewa Zarzycka wyróżnia się wysoką kulturą osobistą, emanuje ciepłem co powoduje,że szybko nawiązuje kontakt z klientem.Brawo Pani Ewa Zarzycka
  • ~Anna Pietruszka Chmara / 2021-11-23 14:47
    Ocena: 5.00 / 5
    korzystam z usług tego Oddziału od momentu otwarcia konta ,zawsze spotykam się z mila ,profesjonalna obsługa. Wszystkim znajomym polecam wyżej wymieniona placówkę. Zycze samych sukcesow na rynku bankowosci
  • ~Olga / 2021-11-19 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno. Od 2 godzin nie mogę się dodzwonić na infolinię.
  • ~grazyna / 2021-11-19 16:05
    Ocena: 5.00 / 5
    polecam obsługę w oddziale 33/pkobp krakow ul długa 12 profesjonalna i miła obsługa pracownicy bardzo dobrze doradzają
  • ~Paweł / 2021-11-18 16:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Ttoalne dno, dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Przelewy z systemu przelewy24 na ING dochodza po minucie a tutaj 3 godziny i nic. Wiadomo, państwowe gówno więc cudów nie można się spodziewać
  • ~Paulina / 2021-11-16 14:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsługa , pani potrafi odpowiedzieć na wszystkie pytania.
  • ~kaja / 2021-11-16 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział Lubsko nie polecam kolejka 12 osób, panie kasjerki zamiast obsługiwać klientów załatwiają kredyty i bezpiecznia bez kolejki proszą swoich znajomych, kompletnie nie licząc się z osobami, które czekają w swojej kolejce.
    Porażka można robić kredyty nie mam problemu, ale powinno być stanowisko do bieżącej obsługi klienta.
    Wadyobsługa klienta w oddziale
  • ~Ja / 2021-11-15 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Komunistyczny bank. Masakra za wszystko trzeba płacić .
    Zalety????
  • ~Barbara / 2021-11-15 09:42
    Ocena: 4.67 / 5
    Bardzo miła i kompetentna obsługa. Wszystko w bardzo jasny i czyteny sposób wyjaśnione podczas spotkania
    ZaletyMiła obsługa, wszystkie wątpliwości wyjaśnione podczas spotkania
  • ~it admin / 2021-11-13 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ubolewam, że taki duży bank nie chcę wprowadzić dwuetapowego logowania z użyciem kluczy U2F. 
    To jest bezpieczniejsze niż SMS-y i te wszystkie wasze aplikacje.
    WadyBrak możliwości użycia kluczy U2F.
strona 1 z 8
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1040
PEKAO SA
Ocena: 1.55, ilość opinii: 614
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 549
Millennium
Ocena: 1.53, ilość opinii: 352
ING Bank Śląski
Ocena: 2.06, ilość opinii: 206
PKO Bank Polski
Ocena: 2.41, ilość opinii: 149
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.11, ilość opinii: 2655
VECTRA
Ocena: 1.69, ilość opinii: 2551
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2381
UPC Internet
Ocena: 1.92, ilość opinii: 2242
Play
Ocena: 1.42, ilość opinii: 1829
Orange
Ocena: 1.43, ilość opinii: 1681