Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 494 opinii

2.51 / 5

  • Oferta
    2.53
  • Obsługa klienta
    2.55
  • Prostota obsługi
    2.48

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 25
  • ~Celina / 2023-03-30 19:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam tego banku.
    Złożyłam dyspozycje zamknięcia rachunku a bank i tak naliczał opłaty za dalsze prowadzenie konta! Nierzetelność,brak kompetencji i lekceważenie klienta.
    ZaletyBrak
    WadyBrak odpowiedzialności za powierzone dane osobowe.
  • ~Małgorzata / 2023-03-30 19:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Pkobp oddział nr1 w Szczytnie. Jestem klientą od ponad 20 lat. Dziękuję za miłą i rzetelną obsługę. Nigdy się nie zawiodłam i oby tak dalej. W mojej ocenie 10/10. Pozdrawiam cały zespół
    ZaletyZaletą jest brak wad
  • ~Henryka / 2023-03-30 00:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Profesjonalna obsługa, pani Renata Mróz-Kułakowska wszystko cierpliwie wytłumaczyła,pomogła z aplikacją bankową w telefonie.Jestem bardzo zadowolona.Polecam.
    ZaletyProfesjonalnie i w miłej atmosferze.
    WadyBrak
  • ~Patrycja / 2023-03-24 13:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam banku. Ktoś mi ukradł pieniądze z konta i niestety bank nie uznał reklamacji. Bank wogole się nie stara zapewnić klientom bezpieczeństwa. Zawiodłam się na tym banku i właśnie szukam godnego polecenia który przywiązuje uwagę do zabezpieczenia środków na koncie klienta. Oczywiście ja tak tej sprawy nie zostawię naglosnie to w mediach i sprawa trafi do sądu.
    WadyBrak bezpieczeństwa nad przechowywanymi środkami.
  • ~JOHN / 2023-03-24 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzeczne informacje od każdego z pracowników. Długi czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji
  • ~Krzysztof / 2023-03-21 16:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Miła profesjonalna obsuga.Pani wyczerpująco odpowiedziała na moje pytania
    ZaletyWyczepująca obsuga
  • ~Maria / 2023-03-20 20:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Tarnowskie Góry, ul. Opolska

    Dziękuję za pomoc, którą dzisiaj uzyskałam w banku. Pani,która mnie obsługiwała wykazała ogromną chęć pomocy.
    Odpowiedziała ze znawstwem i cierpliwością na wszystkie moje pytania.
    Czułam się zaopiekowana.
    Polecam ten oddział.
    ZaletyWysokie kompetencje, kultura, opanowanie.
    WadyBrak
  • ~Klient / 2023-03-20 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Patrząc jakie wały robią na walucie DKK tragedia.Waluta na gieldzie już cały weekend stoi od 0,63 do 0,64 a tutaj 0,627.Oszuści!!!!
  • ~Robert / 2023-03-18 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia a nie bank. Skradziono mi pieniądze, a bank odmawia wszczęcia postępowania. Założyłem konto w innym banku.
    WadySłabe zabezpieczenie konta,, długie kolejki, niemiła obsługa, długie czekanie na infolinii
  • ~Łukasz / 2023-03-18 08:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tego banku nikomu . Ratę podnieśli ponad 100 procent gdzie miałem stałą.
    ZaletyBrak
    WadyNie informują o podnoszeniu rat kredytu. Zero jakiej informacji.
  • ~Łukasz / 2023-03-18 08:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tego banku nikomu . Ratę podnieśli ponad 100 procent gdzie miałem stałą.
    ZaletyBrak
    WadyNie informują o podnoszeniu rat kredytu. Zero jakiej informacji.
  • ~Bb / 2023-03-17 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Wpierw pozwalają na aktualizacje danych online, po czym po 1 kontakcie z infolinią blokują dostęp do konta, gdyż nie dokonałam aktualizacji w oddziale i muszę się tam udać osobiście… nie wspominając już o tym, ze konsultant się rozłączył i nie oddzwonił
  • ~Elwis / 2023-03-17 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani Elwira Karluk z Krasnegostawu to doradca o baaaardzo wysokich kompetencjach. Posiada ogromną wiedzę z zakresu szeroko rozumianej bankowości(ubezpieczenia, kredyty itd., itp) a ponadto jest bardzo komunikatywna i bardzo kulturalna. Wszystko bardzo zwięźle i precyzyjnie wyjaśnia, we wszystkim pomaga, doradza. Jest to osoba bardzo skrupulatna a przy tym sprawna i szybkaw obsłudze. Polecam każdemu takiego doradcę.
    ZaletyPani Elwira Karluk posiada same zalety
    WadyBrak
  • ~Julia / 2023-03-13 10:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Pomoc w odblokowaniu aplikacji IKO super aczkolwiek dzowniniłam dwa razy w pierwszym połączeniu nie dostałam pomocy przerwano połączenie dzwoniąc natomiast drugi raz uzyskałam podpowiedź bez wizyty w banku dla mnie na plus jednak sądzę że to wszystko zależy do kogo się dodzwoni miałam już raz sytuację gdzie miałam zablokowaną aplikacje i dużo łatwiej i szybciej dorastałam dostęp do konta niż podczas wizyty w banku
    ZaletySzybki dostęp
  • ~Grzegorz Orczyk / 2023-03-12 13:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Ostrowiec oddział na ul.Siennieńskiej
    Jestem zadowolony z obsługi ludzi z działu MSP. Ich pomoc kompetencja zaangażowanie i staranność zasługują na pochwały . Pozazdrościć takich pracowników . Polecam z czystym sumieniem
    ZaletyUczciwość,pomocny personel,kompetencja, odpowiedni ludzie na odpowiednim stanowisku
  • ~Hubert Zaręba / 2023-03-12 13:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Dział obsługi MSP w oddziale w Ostrowcu na ul.Siennieńskiej stoi na najwyższym możliwym poziomie. Tylko pozazdrościć takiego pracownika. Klasa pozytywne nastawienie kompetencja i zaangażowanie. Te słowa najlepiej oddają zalety obsługi MSP. To przyjemność korzystać z tak fachowej obslugi
    ZaletySzybka obsługa wiele rozwiązań cierpliwość do klienta i wysoki zakres wiedzy pracownika
    WadyŻadnych
  • ~Irena / 2023-03-09 16:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam gorąco 8 oddział PKO BP we Wrocławiu w KORONIE pani Bożena Hruszowiec Opiekun Bankowy .Obsługa z klasą , bez żadnej łaski z bardzo pozytywnym nastawieniem do problemu.Gratuluję takiego pracownika. Irena Zarębska
    ZaletyEMPATIA
    WadyBrak
  • ~Nella / 2023-03-09 10:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Profesjonalna, kompetentna i pomocna obsługa. Polecam oddział w Wieliczce.
  • ~mala_mi / 2023-03-06 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden z oddziałów pko w Krakowie, al. Kijowska. Pani wpuszcza na salę obsługi klientów w określonej ilości, pozostali stoją za drzwiami zamkniętymi na klucz. Podchodzę jako kobieta wraz z panem ok. 20 lat do drzwi, pani wpuszczająca zabiera mężczyznę do środka i chce mi zamknąć drzwi przed nosem. Zdenerwowałam się, bo jestem w ciąży (7 miesiąc) i mówię, że chciałabym wejść i poproszę kogoś z klientów oczekujących na sali, żeby mi ustąpił miejsce na ławeczce, bo jestem pewna, że zrozumieją. Pani stanowczo odmawia, argumentując, że NIE MAJĄ PRZEPISU, aby wpuszczać kobiety w ciąży priorytetowo. Robi mi się gorąco z frustracji, prosze o rozmowę z kimś z jej przełożonych, pani prowadzi mnie na zaplecze do miłęj pani na wyższym stanowisku, która sugeruje, żeby jednak mnie wpuścić i zapytać klientów czy ktoś mi zwolni miejsce w poczekalni. Teraz będzie hit, wchodzę, siadam bez proszenia nikogo, bo akurat zwolniło się miejsce, a do sali obsługi wchodzą dwie młode kobiety, jedna z nich coś szepce do pani wpuszczającej i ta od razu prowadzi je do okienka POZA KOLEJNOŚCIĄ. Duet to Ukrainka i jej pomocnica-tłumaczka. Ja nadal czekam, Polka w ciąży. Podłe i niegodne zachowanie obsługi banku, gdzie obywatel POlski jest traktowany gorzej niż obcokrajowiec.
    Zaletybrak
    Wadynierówne traktowanie klientów
  • ~Katarzyna / 2023-03-02 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda oszustów czychajacych na biednych ludzi !!!! Nigdy więcej nie będę klientem tego banku
strona 1 z 25
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1536
PEKAO SA
Ocena: 1.57, ilość opinii: 1081
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.58, ilość opinii: 868
Millennium
Ocena: 1.60, ilość opinii: 693
PKO Bank Polski
Ocena: 2.51, ilość opinii: 494
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 494
VECTRA
Ocena: 1.65, ilość opinii: 3494
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3073
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.05, ilość opinii: 3026
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2995
UPC Internet
Ocena: 1.84, ilość opinii: 2983
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2501