Nie polecam tego banku.
Złożyłam dyspozycje zamknięcia rachunku a bank i tak naliczał opłaty za dalsze prowadzenie konta! Nierzetelność,brak kompetencji i lekceważenie klienta.
ZaletyBrak
WadyBrak odpowiedzialności za powierzone dane osobowe.
~Małgorzata / 2023-03-30 19:15
Ocena: 5.00 / 5
Pkobp oddział nr1 w Szczytnie. Jestem klientą od ponad 20 lat. Dziękuję za miłą i rzetelną obsługę. Nigdy się nie zawiodłam i oby tak dalej. W mojej ocenie 10/10. Pozdrawiam cały zespół
ZaletyZaletą jest brak wad
~Henryka / 2023-03-30 00:09
Ocena: 5.00 / 5
Profesjonalna obsługa, pani Renata Mróz-Kułakowska wszystko cierpliwie wytłumaczyła,pomogła z aplikacją bankową w telefonie.Jestem bardzo zadowolona.Polecam.
ZaletyProfesjonalnie i w miłej atmosferze.
WadyBrak
~Patrycja / 2023-03-24 13:37
Ocena: 2.33 / 5
Nie polecam banku. Ktoś mi ukradł pieniądze z konta i niestety bank nie uznał reklamacji. Bank wogole się nie stara zapewnić klientom bezpieczeństwa. Zawiodłam się na tym banku i właśnie szukam godnego polecenia który przywiązuje uwagę do zabezpieczenia środków na koncie klienta. Oczywiście ja tak tej sprawy nie zostawię naglosnie to w mediach i sprawa trafi do sądu.
WadyBrak bezpieczeństwa nad przechowywanymi środkami.
~JOHN / 2023-03-24 09:53
Ocena: 1.00 / 5
Sprzeczne informacje od każdego z pracowników. Długi czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji
~Krzysztof / 2023-03-21 16:34
Ocena: 5.00 / 5
Miła profesjonalna obsuga.Pani wyczerpująco odpowiedziała na moje pytania
ZaletyWyczepująca obsuga
~Maria / 2023-03-20 20:34
Ocena: 5.00 / 5
Tarnowskie Góry, ul. Opolska
Dziękuję za pomoc, którą dzisiaj uzyskałam w banku. Pani,która mnie obsługiwała wykazała ogromną chęć pomocy.
Odpowiedziała ze znawstwem i cierpliwością na wszystkie moje pytania.
Czułam się zaopiekowana.
Polecam ten oddział.
ZaletyWysokie kompetencje, kultura, opanowanie.
WadyBrak
~Klient / 2023-03-20 15:16
Ocena: 1.00 / 5
Patrząc jakie wały robią na walucie DKK tragedia.Waluta na gieldzie już cały weekend stoi od 0,63 do 0,64 a tutaj 0,627.Oszuści!!!!
~Robert / 2023-03-18 10:38
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia a nie bank. Skradziono mi pieniądze, a bank odmawia wszczęcia postępowania. Założyłem konto w innym banku.
WadySłabe zabezpieczenie konta,, długie kolejki, niemiła obsługa, długie czekanie na infolinii
~Łukasz / 2023-03-18 08:21
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam tego banku nikomu . Ratę podnieśli ponad 100 procent gdzie miałem stałą.
ZaletyBrak
WadyNie informują o podnoszeniu rat kredytu. Zero jakiej informacji.
~Łukasz / 2023-03-18 08:21
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam tego banku nikomu . Ratę podnieśli ponad 100 procent gdzie miałem stałą.
ZaletyBrak
WadyNie informują o podnoszeniu rat kredytu. Zero jakiej informacji.
~Bb / 2023-03-17 19:05
Ocena: 1.00 / 5
Wpierw pozwalają na aktualizacje danych online, po czym po 1 kontakcie z infolinią blokują dostęp do konta, gdyż nie dokonałam aktualizacji w oddziale i muszę się tam udać osobiście… nie wspominając już o tym, ze konsultant się rozłączył i nie oddzwonił
~Elwis / 2023-03-17 14:54
Ocena: 1.00 / 5
Pani Elwira Karluk z Krasnegostawu to doradca o baaaardzo wysokich kompetencjach. Posiada ogromną wiedzę z zakresu szeroko rozumianej bankowości(ubezpieczenia, kredyty itd., itp) a ponadto jest bardzo komunikatywna i bardzo kulturalna. Wszystko bardzo zwięźle i precyzyjnie wyjaśnia, we wszystkim pomaga, doradza. Jest to osoba bardzo skrupulatna a przy tym sprawna i szybkaw obsłudze. Polecam każdemu takiego doradcę.
ZaletyPani Elwira Karluk posiada same zalety
WadyBrak
~Julia / 2023-03-13 10:57
Ocena: 5.00 / 5
Pomoc w odblokowaniu aplikacji IKO super aczkolwiek dzowniniłam dwa razy w pierwszym połączeniu nie dostałam pomocy przerwano połączenie dzwoniąc natomiast drugi raz uzyskałam podpowiedź bez wizyty w banku dla mnie na plus jednak sądzę że to wszystko zależy do kogo się dodzwoni miałam już raz sytuację gdzie miałam zablokowaną aplikacje i dużo łatwiej i szybciej dorastałam dostęp do konta niż podczas wizyty w banku
ZaletySzybki dostęp
~Grzegorz Orczyk / 2023-03-12 13:32
Ocena: 5.00 / 5
Ostrowiec oddział na ul.Siennieńskiej
Jestem zadowolony z obsługi ludzi z działu MSP. Ich pomoc kompetencja zaangażowanie i staranność zasługują na pochwały . Pozazdrościć takich pracowników . Polecam z czystym sumieniem
ZaletyUczciwość,pomocny personel,kompetencja, odpowiedni ludzie na odpowiednim stanowisku
~Hubert Zaręba / 2023-03-12 13:22
Ocena: 5.00 / 5
Dział obsługi MSP w oddziale w Ostrowcu na ul.Siennieńskiej stoi na najwyższym możliwym poziomie. Tylko pozazdrościć takiego pracownika. Klasa pozytywne nastawienie kompetencja i zaangażowanie. Te słowa najlepiej oddają zalety obsługi MSP. To przyjemność korzystać z tak fachowej obslugi
ZaletySzybka obsługa wiele rozwiązań cierpliwość do klienta i wysoki zakres wiedzy pracownika
WadyŻadnych
~Irena / 2023-03-09 16:13
Ocena: 5.00 / 5
Polecam gorąco 8 oddział PKO BP we Wrocławiu w KORONIE pani Bożena Hruszowiec Opiekun Bankowy .Obsługa z klasą , bez żadnej łaski z bardzo pozytywnym nastawieniem do problemu.Gratuluję takiego pracownika. Irena Zarębska
ZaletyEMPATIA
WadyBrak
~Nella / 2023-03-09 10:47
Ocena: 5.00 / 5
Profesjonalna, kompetentna i pomocna obsługa. Polecam oddział w Wieliczce.
~mala_mi / 2023-03-06 16:16
Ocena: 1.00 / 5
Jeden z oddziałów pko w Krakowie, al. Kijowska. Pani wpuszcza na salę obsługi klientów w określonej ilości, pozostali stoją za drzwiami zamkniętymi na klucz. Podchodzę jako kobieta wraz z panem ok. 20 lat do drzwi, pani wpuszczająca zabiera mężczyznę do środka i chce mi zamknąć drzwi przed nosem. Zdenerwowałam się, bo jestem w ciąży (7 miesiąc) i mówię, że chciałabym wejść i poproszę kogoś z klientów oczekujących na sali, żeby mi ustąpił miejsce na ławeczce, bo jestem pewna, że zrozumieją. Pani stanowczo odmawia, argumentując, że NIE MAJĄ PRZEPISU, aby wpuszczać kobiety w ciąży priorytetowo. Robi mi się gorąco z frustracji, prosze o rozmowę z kimś z jej przełożonych, pani prowadzi mnie na zaplecze do miłęj pani na wyższym stanowisku, która sugeruje, żeby jednak mnie wpuścić i zapytać klientów czy ktoś mi zwolni miejsce w poczekalni. Teraz będzie hit, wchodzę, siadam bez proszenia nikogo, bo akurat zwolniło się miejsce, a do sali obsługi wchodzą dwie młode kobiety, jedna z nich coś szepce do pani wpuszczającej i ta od razu prowadzi je do okienka POZA KOLEJNOŚCIĄ. Duet to Ukrainka i jej pomocnica-tłumaczka. Ja nadal czekam, Polka w ciąży. Podłe i niegodne zachowanie obsługi banku, gdzie obywatel POlski jest traktowany gorzej niż obcokrajowiec.
Zaletybrak
Wadynierówne traktowanie klientów
~Katarzyna / 2023-03-02 15:57
Ocena: 1.00 / 5
Banda oszustów czychajacych na biednych ludzi !!!! Nigdy więcej nie będę klientem tego banku