Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 894 opinii

2.73 / 5

  • Oferta
    2.68
  • Obsługa klienta
    2.76
  • Prostota obsługi
    2.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 45
  • ~An / 2025-05-20 06:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani Katarzyna T. w oddziale PKOBP w Chorzowie Batorym jest bardzo profesjonalna, empatyczna i cierpliwa. Udziela dobrych rad i jest bardzo pomocna. Jeszcze raz dziekuje.
  • ~Wojtek / 2025-05-16 21:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Profesjonalna i miła obsługa z głęboką znajomością spraw finansowych. Aplikacja IPKO jasna i wygodna zarówno na komputerze jak i w telefonie. Polecam współpracę z tum bankiem.
  • ~Edyta / 2025-05-15 15:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsługa. Pani Irena Karpińska była bardzo pomocna. Szybko i sprawnie pomogła otrzymać pożyczkę. Zdecydowanie polecam
  • ~Małgorzata / 2025-05-04 21:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa na infolinii (04.05.25)godz.19 bardzo profesjonalna ,miła czytelnie wszystko wytłumaczone przez panią Natalię W.szybka reakcja na oszustwo.Nastepnie inna pani Julia M.bardzo sprawnie odblokowała konta i równie miła obsługa .Rzadko się zdążą na infolinii taki profesjonalizm.
    ZaletyProfesjonalizm
  • ~Tomek / 2025-05-01 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank pobiera po kilka razy za ten sam kredyt każe pisać reklamacje potem twierdzą że nie wiedzą jak to się stało dają też na blokadę też nie wiadomo co i za co nie polecam tego banku .
    ZaletyBrak zalet
  • ~Dorota / 2025-05-01 13:55
    Ocena: 5.00 / 5
    Od lat jestem klientką PKO BP i jestem bardzo zadowolona z obsługi i oferty banku. Szczególne podziękowania dla Pani Iwony Bańkowskiej z oddziału w Połczynie Zdroju za szybką, miłą i profesjonalną pomoc przy uzyskaniu pożyczki.
    ZaletyProfesjonalizm, sprawna obsługa,dobre warunki
  • ~Roman / 2025-04-03 10:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Pan Piotr Pantalon z oddziału 5 w Poznaniu jest wyjątkowo uprzejmy i załatwia sprawy dla klientów w sposób wzorcowy. Brawo Panie Piotrze!!
  • ~Były Klient / 2025-03-28 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i złodzieje, najkrócej mówiąc.
    Zamykając konto, obejmuje okres wypowiedzenia miesięczny, naliczyli sobie opłatę za prowadzenie konto przez ten okres, konto zamknięte, a naliczają opłaty - brak możliwości uregulowania ich wymyślonej kwoty, z racji zamkniętego konta, wiec naliczają odsetki za każdy dzień. Na infolinii nie da się załatwić sprawy, trzeba jeździć po bankach i osobiście zapłacić wraz z odsetkami oczywiście.
    Mam konto jednocześnie w kilku bankach, w żadnym nie było takiego naciągania nawet w 1%... Szczerze radzę omijać.
    Osobiście przyjrzę się wszystkim umowom z tym bankiem, jest spora szansa na wygranie co do naliczania ich prowizji i innych pobranych opłat (umowa kredytowa). A może już ktoś ich wziął na widelec? Dajcie znać.
    WadyWszystko na minus dosłownie
    Naciągacze
  • ~Piotr / 2025-03-27 17:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dziękuję Pani Katarzynie Lędzion oraz przemiłej kasjerce, Pani Iwonce z PKO w Przasnyszu za fachową i uprzejmą obsługę, a także wyjątkowe podejście do indywidualnych potrzeb klienta, nawet tego wymagającego. Za każdym razem od kilku już lat doświadczam w tym Oddziale wysokich standardów jakości obsługi klienta.
    ZaletyWysoki profesjonalizm i ogromna życzliwość oraz indywidualne podejście do klienta i jego sprawy
    WadyJedyna wada, krępująco bliska odległość od kolejnego klienta.
  • ~Grażyna / 2025-03-26 14:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałabym serdecznie podziękować Pani Agnieszce Wałachowskiej, opiekun bankowy z Oddziału 4 w Słupsku, za profesjonalną i niezwykle życzliwą obsługę. Wykazała się ogromnym zaangażowaniem i chęcią pomocy, dzięki temu udało się wszystko pomyślnie załatwić. To osoba, która naprawdę dba o klienta, dlatego z pełnym przekonaniem polecam współpracę z tak kompetentną a zarazem uprzejmą osobą. Dzięki Pani Agnieszce wizyta w Banku była przyjemna i pozbawiona stresu.
    ZaletyWiedza, profesjonalizm, cenne rady, uprzejmość
  • ~Małgorzata / 2025-03-25 07:33
    Ocena: 4.67 / 5
    Jestem Bardzo zadowolona z obsługi w 27 Oddziale Banku PKO BP SA w Gdańsku. Pani Dorota ( stanowisko nr 5) miła, służąca pomocą. Pan Kierownik kompetentny, pomocny.
    Sprawa z którą przyszłam zajęła ok.30 min. - szybko i sprawnie. Polecam.
    Zaletypozytywnie
    Wadybrak
  • ~Nevermind111 / 2025-03-20 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia - utrudnienia że wszystkim. Aplikacja słaba, proces autoryzacji beznadziejny. Utrudniają dostęp do własnych pieniędzy.
    ZaletyBrak!!!!
  • ~Agnieszka / 2025-03-20 15:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Serdecznie polecam II oddział w Gdańsku zawsze profesjonalna i bardzo dobra obsługa!
    Zalety100% satysfakcji obsługa P. iIwony B.
    WadyBrak
  • ~Jolanta / 2025-03-18 15:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona korzystam od wielu lat z tego banku zawsze miła i kompetentna obsługa czternasty oddział w gdańsku Kartuska
    ZaletyWspaniała obsługa
  • ~Edy H / 2025-03-17 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsluga klienta, totalny brak standardów zawodowych
  • ~Krzysztof / 2025-03-16 17:58
    Ocena: 4.67 / 5
    Bardzo szybkie i sprawne załatwienie sprawy kredytu. A przy tym miło i uprzejmie. Dziękuję !
  • ~Malachit / 2025-03-14 13:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Panie latają tu i tam zamiast obsłużyć kolejkę klientów. Zadnego ubezpieczenia bym od nich nie brał. OC u nich to żenada. Lokaty strasznie niskie w innych banków znajdą się lepsze oferty. Brak osobnej osoby do kasy, oraz brak osobnej osoby do lokat, pożyczek i kredytów. Brak czasem potwierdzeń transakcji na papierze, brak podpisu, daty i pieczątki na dokumentach. Ważne dokumenty powinny być podpisywane własnoręcznie.
    ZaletyWC za darmo
    WadyDługie kolejki
  • ~Eligiusz / 2025-03-03 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpienie z klienta.Lekceważenie go,pomimo stazu w banku ponad 25 lat.Nie polecam nikomu.Ignoranci,oszusci.
    ZaletyNie ma
    WadySame wady
  • ~Były klient / 2025-03-02 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka AWARIA. Dno i wodorosty. Tak nigdy nic nie działa. Jedyne, co umieją to ignorować klienta w razie problemów!
    ZaletyBrak
    WadySame wady.
  • ~Andrzej / 2025-03-02 14:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to złodzieje i oszuści. U mnie też z dnia na dzień saldo ujemne i brak możliwości korzystania z rachunku. Na "infolinii" pracują sami debile i nikogo nic nie interesuje.
    Widzę na FB, że 1-2.03.2025 problem z saldem ma ogromna ilość osób i ten pseudo "bank" wszystkich ignoruje!
    ZaletyBrak
    WadyAwaria za awarią. Ignorowanie problemów przez "infolinię"
strona 1 z 45
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1538
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1212
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 978
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 894
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.75, ilość opinii: 892
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4635
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4472
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3937
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2996