strona 1 z 45
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~An / 2025-05-20 06:59
Pani Katarzyna T. w oddziale PKOBP w Chorzowie Batorym jest bardzo profesjonalna, empatyczna i cierpliwa. Udziela dobrych rad i jest bardzo pomocna. Jeszcze raz dziekuje. -
-
~Wojtek / 2025-05-16 21:11
Profesjonalna i miła obsługa z głęboką znajomością spraw finansowych. Aplikacja IPKO jasna i wygodna zarówno na komputerze jak i w telefonie. Polecam współpracę z tum bankiem. -
~Edyta / 2025-05-15 15:40
Bardzo miła obsługa. Pani Irena Karpińska była bardzo pomocna. Szybko i sprawnie pomogła otrzymać pożyczkę. Zdecydowanie polecam -
~Małgorzata / 2025-05-04 21:46
Obsługa na infolinii (04.05.25)godz.19 bardzo profesjonalna ,miła czytelnie wszystko wytłumaczone przez panią Natalię W.szybka reakcja na oszustwo.Nastepnie inna pani Julia M.bardzo sprawnie odblokowała konta i równie miła obsługa .Rzadko się zdążą na infolinii taki profesjonalizm. ZaletyProfesjonalizm -
~Tomek / 2025-05-01 17:23
Bank pobiera po kilka razy za ten sam kredyt każe pisać reklamacje potem twierdzą że nie wiedzą jak to się stało dają też na blokadę też nie wiadomo co i za co nie polecam tego banku . ZaletyBrak zalet -
~Dorota / 2025-05-01 13:55
Od lat jestem klientką PKO BP i jestem bardzo zadowolona z obsługi i oferty banku. Szczególne podziękowania dla Pani Iwony Bańkowskiej z oddziału w Połczynie Zdroju za szybką, miłą i profesjonalną pomoc przy uzyskaniu pożyczki. ZaletyProfesjonalizm, sprawna obsługa,dobre warunki -
~Roman / 2025-04-03 10:05
Pan Piotr Pantalon z oddziału 5 w Poznaniu jest wyjątkowo uprzejmy i załatwia sprawy dla klientów w sposób wzorcowy. Brawo Panie Piotrze!! -
~Były Klient / 2025-03-28 11:13
Oszuści i złodzieje, najkrócej mówiąc.
Zamykając konto, obejmuje okres wypowiedzenia miesięczny, naliczyli sobie opłatę za prowadzenie konto przez ten okres, konto zamknięte, a naliczają opłaty - brak możliwości uregulowania ich wymyślonej kwoty, z racji zamkniętego konta, wiec naliczają odsetki za każdy dzień. Na infolinii nie da się załatwić sprawy, trzeba jeździć po bankach i osobiście zapłacić wraz z odsetkami oczywiście.
Mam konto jednocześnie w kilku bankach, w żadnym nie było takiego naciągania nawet w 1%... Szczerze radzę omijać.
Osobiście przyjrzę się wszystkim umowom z tym bankiem, jest spora szansa na wygranie co do naliczania ich prowizji i innych pobranych opłat (umowa kredytowa). A może już ktoś ich wziął na widelec? Dajcie znać.WadyWszystko na minus dosłownie
Naciągacze -
-
~Piotr / 2025-03-27 17:54
Bardzo dziękuję Pani Katarzynie Lędzion oraz przemiłej kasjerce, Pani Iwonce z PKO w Przasnyszu za fachową i uprzejmą obsługę, a także wyjątkowe podejście do indywidualnych potrzeb klienta, nawet tego wymagającego. Za każdym razem od kilku już lat doświadczam w tym Oddziale wysokich standardów jakości obsługi klienta. ZaletyWysoki profesjonalizm i ogromna życzliwość oraz indywidualne podejście do klienta i jego sprawyWadyJedyna wada, krępująco bliska odległość od kolejnego klienta. -
~Grażyna / 2025-03-26 14:51
Chciałabym serdecznie podziękować Pani Agnieszce Wałachowskiej, opiekun bankowy z Oddziału 4 w Słupsku, za profesjonalną i niezwykle życzliwą obsługę. Wykazała się ogromnym zaangażowaniem i chęcią pomocy, dzięki temu udało się wszystko pomyślnie załatwić. To osoba, która naprawdę dba o klienta, dlatego z pełnym przekonaniem polecam współpracę z tak kompetentną a zarazem uprzejmą osobą. Dzięki Pani Agnieszce wizyta w Banku była przyjemna i pozbawiona stresu. ZaletyWiedza, profesjonalizm, cenne rady, uprzejmość -
~Małgorzata / 2025-03-25 07:33
Jestem Bardzo zadowolona z obsługi w 27 Oddziale Banku PKO BP SA w Gdańsku. Pani Dorota ( stanowisko nr 5) miła, służąca pomocą. Pan Kierownik kompetentny, pomocny.
Sprawa z którą przyszłam zajęła ok.30 min. - szybko i sprawnie. Polecam.ZaletypozytywnieWadybrak -
~Nevermind111 / 2025-03-20 17:39
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia - utrudnienia że wszystkim. Aplikacja słaba, proces autoryzacji beznadziejny. Utrudniają dostęp do własnych pieniędzy. ZaletyBrak!!!! -
~Agnieszka / 2025-03-20 15:31
Serdecznie polecam II oddział w Gdańsku zawsze profesjonalna i bardzo dobra obsługa! Zalety100% satysfakcji obsługa P. iIwony B.WadyBrak -
~Jolanta / 2025-03-18 15:00
Jestem bardzo zadowolona korzystam od wielu lat z tego banku zawsze miła i kompetentna obsługa czternasty oddział w gdańsku Kartuska ZaletyWspaniała obsługa -
~Edy H / 2025-03-17 17:48
Fatalna obsluga klienta, totalny brak standardów zawodowych -
~Krzysztof / 2025-03-16 17:58
Bardzo szybkie i sprawne załatwienie sprawy kredytu. A przy tym miło i uprzejmie. Dziękuję ! -
-
~Malachit / 2025-03-14 13:00
Panie latają tu i tam zamiast obsłużyć kolejkę klientów. Zadnego ubezpieczenia bym od nich nie brał. OC u nich to żenada. Lokaty strasznie niskie w innych banków znajdą się lepsze oferty. Brak osobnej osoby do kasy, oraz brak osobnej osoby do lokat, pożyczek i kredytów. Brak czasem potwierdzeń transakcji na papierze, brak podpisu, daty i pieczątki na dokumentach. Ważne dokumenty powinny być podpisywane własnoręcznie. ZaletyWC za darmoWadyDługie kolejki -
~Eligiusz / 2025-03-03 17:28
Kpienie z klienta.Lekceważenie go,pomimo stazu w banku ponad 25 lat.Nie polecam nikomu.Ignoranci,oszusci. ZaletyNie maWadySame wady -
~Były klient / 2025-03-02 14:48
Jedna wielka AWARIA. Dno i wodorosty. Tak nigdy nic nie działa. Jedyne, co umieją to ignorować klienta w razie problemów! ZaletyBrakWadySame wady. -
~Andrzej / 2025-03-02 14:26
Ten bank to złodzieje i oszuści. U mnie też z dnia na dzień saldo ujemne i brak możliwości korzystania z rachunku. Na "infolinii" pracują sami debile i nikogo nic nie interesuje.
Widzę na FB, że 1-2.03.2025 problem z saldem ma ogromna ilość osób i ten pseudo "bank" wszystkich ignoruje!ZaletyBrakWadyAwaria za awarią. Ignorowanie problemów przez "infolinię"
strona 1 z 45
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »