Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 30 opinii

1.78 / 5

  • Oferta
    1.81
  • Obsługa klienta
    1.86
  • Prostota obsługi
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 2
  • ~Bożena 59 / 2020-07-30 05:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapłaciłam karta za wczasy hotel+ lot, zarówno hotel jak i linia lotnicza nie wywiązały się z usługi co jednoznacznie potwierdziły w wiadomościach mailowych, chciałam skorzystać z procedury chargeback - bank nie ma takiej składa się zwykłą reklamacje po 45 dniach zarówno w stosunku do nierzetelnego hotelarza jak linii lotniczych otrzymałam odpowiedz negatywna mimo, iż usługi zostały niewykonane co potwierdzili sami akceptanci, argumenty żenujące, kompetencje pracowników zerowe chyba, że celowo bank każe im tak postępować gdyż procedura chargebank jest dla banku nieopłacalna. Zrywam umowę i nigdy więcej nie chce z nimi mieć do czynienia
  • ~Luki / 2020-07-20 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze nie polecam. Niby wyplata z bankomatow blik darmowa dla klientow konta za zero ale tylko dla klientow konta za zero, którzy otworzyli konto po marcu 2020 a na stronie banku tego nie ma tylko gdzies w czeluściach regukaminu. Jawna kpina i wprowadzanie klienta w błąd, czara goryczy się przelała. Po 10 latach zamykam konto o 10 lat za późno.
    ZaletyBrak, polski monopolista
    WadyTylko brać a nic nie daje porównując inne banki
  • ~Mon / 2020-07-07 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na swiecie. Nie polecam klamia klienta. Zamniecie konta wymaga szeregu telefonow i wizyt w odzialach. Czytajcie umowy.
    ZaletyBrak
    WadyObsluga klienta klamie
  • ~Aferzytka / 2020-06-25 08:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Kłamstwa co do kont założonych i do tego pieniędzmi na dzieci dysponują jak chcą non stop giną mi pieniądze z konta
    ZaletyBrak
    WadyKłamstwo
  • ~Zadowolony klient / 2020-06-06 10:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Pragnę podziękować pracownikom PKO Bank Polski - Oddział ul. 11 Listopada 24, 41-300 Dąbrowa Górnicza w szczególności Pani Agnieszce za: jej kompetencję, profesjonalne podejście do klienta. Jej profesjonalizm i wyczerpujące informacje przyczyniają się do tego, ze klient tego oddziału z ochotą powraca tutaj, aby załatwić swoje sprawy.
    Z wyrazami szacunku
    zadowolony klient
    Zaletyprofesjonalizm
  • ~magniet / 2020-05-23 20:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie liczą się że stałymi klientami, a wizyta w oddziale to powrót do PRL. Internetowo nie ma rewelacji, jedyny plus to aplikacja IKO, inne produkty są dużo korzystniejsze w innych bankach.
    ZaletyDuży bank
    WadyOpieszałość, niejasne procedury, problemy na każdym kroku
  • ~129F125CA / 2020-05-13 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Naliczyli opłatę za kredyt, który nigdy nie był wykorzystany, reklamacja opłaty nic nie dała.

    NIE POLECAM
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Mariusz / 2020-04-25 08:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa!!! Tak zacofanego banku na świecie już nie ma przelew SORBNET nie jest obsługiwany w weekendy hahaha to jakiś żart??? i jeszcze 30 PLN buhahaha Jesteście beznadziejni Dno!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko jest jedną wielką pomyłką
  • ~Zizu / 2020-04-17 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank wycofał się z operacji gotówkowych czyżby już nie mieli kasy?
  • ~Jagoda / 2020-04-15 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam jest to najgorszy bank na świecie jak można człowiekowi w kryzysowej sytuacji jakim jest wirus pobrać 68zl za płatność blikiem a później jeszcze prowizję 4zl za nie terminowa spłatę. Serio? Moglibyście darować sobie z racji tego że nie którzy dostają teraz malutkie wynagrodzenie.
    Złodzieje
    ZaletyBrak
    WadyZa wszystko prowizje
  • ~~absurd / 2020-04-10 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Kredyt hipoteczny odrzucony z powodu zadlużenia na koncie zamknietym od lat (Inteligo) -na kwotę 0,08 zł , z odsetkami łączne 0,16zł!!!!Pomimo tego,ze zakladajac nowe konto w grudniu ub roku żaden z Pracowników PKO BP nie wspomniał słowem, że mam jakieś zadłuzenie. Żyłam w swiadomosci bycia rzetelnym płatnikiem, aż do marca 2020.
  • ~Rita / 2020-03-22 23:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze nienawidzę banku PKO BP.
    Przez lata korzystania napotykałam na same utrudnienia i absurdy! Łącznie z tym, że mimo spłaconego kredytu już trzeci miesiąc z rzędu uniemożliwiają mi zamknięcie konta pobierając absurdalną opłatę 11 zł za konto bez karty. Poza tym, dwukrotnie złamali RODO wysyłając mi smsy reklamowe mimo wyraźnego zaznaczenia braku zgody marketingowej. Jak się potem okazało, zgoda była zaznaczona w bankowości elektronicznej - czyli sami to sobie zmienili.

    Porażka! Nie polecam nikomu tego banku, chyba że chce się szarpać bez końca.
    ZaletyŻADNYCH!
    WadyNaciągacze!
  • ~Janusz Rogozinski / 2020-03-09 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Loguję się podając swój numer klienta podaje hasło ,wchodzę na swoje konto zmieniam dyspozycję przelewu potwierdzam numerem zdrapki system potwierdza zmiane ,wylogowuje się .Ponownie loguje sie na swoje konto klienta ,okazuje sie że zmian nie ma próbuje jeszcze raz sytuacja sie powtarza ,w końcu pojawia się komunikat ze będzie do mnie dzwonić jakiś frajer z tego pieprzonego banku dzwoni mówi mi że zostałem wylosowany do ponownej weryfikacji. Gdybym ponownie nie zajrzałbym na swoje konto byłbym przekonany że dyspozycja została zmieniona. Nie dawno mialem problem z blikiem transakcja potwierdzona ,Nazajutrz sprawdzam a firma w której dokonywałem zakupu nie dostała kasy.Bank zablokował kwotę 300pln przy stanie konta 2700 .Do dupy z wasza aplikacja na internet ,bliki zdrapki nie funkcjonują jak powinny .Możecie kartofle sprzedawać a nie brać sie za bankowość.Nie tłumaczcie matoły tm że to dla mojego bezpieczeństwa ,bo porostu wasze aplikacje są do dupy ,niedoróbki . Wykonałem wszystko procedury zgodnie i dyspozycje powinny być realizowane od ręki . Dobry bak to bank to bank który działa w tle i nie zawraca dupy klientowi.Ale dla was to zbyt skomplikowane
    Zaletyżadnych
    WadyIndolencja brak profesjonalizmu Kłamstwo jeśli chodzi o obsługę w internecie , aplikacje niedoróbki
  • ~Tomasz / 2020-03-03 09:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Po raz pierwszy od ponad sześciu lat zdarzyło mi się spóźnić z ratą kredytu i karty kredytowej. Spóźnienie to niecałe dwa tygodnie, a presja i sposób komunikacji z banku jest jakbym wyłudził kredyt. Nikt nie zapytał co jest przyczyną, kiedy ureguluję tylko z buta dostałem serię żądań jak od terrorysty. Takie bombardowanie o poranku obraca dzień w gruzy i rodzi jedynie nienawiść do tej instytucji. Jak tak można? Na szczęście za chwilę spłacę ich całkowicie i zapomnę o tej beznadziejnej instytucji. Mam porównanie z Santander Bank, gdzie mamy kredyt firmowy i też w pakiecie pojawiło się opóźnienie bo trochę wystawił nas kontrahent. Tam uprzejmie Pani zapytała co jest przyczyną, zanotowała deklarowaną datę wpłaty i uprzejmie życzyła miłego dnia oraz szybkiego rozwiązania problemu. Czy naprawdę w PKO BP ktokolwiek sądzi, że strasząc zyska więcej?!
  • ~arek / 2020-02-20 13:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie wiem co za standardy w tym banku ale żeby kasjerki wstawały na baczność przed podchodzącym do biurka klientem ? To jakiś mobing. Druga sprawa konto za zero, z zerem ma tyle wspólnego co patriotyzm z uczciwością.
  • ~Marian / 2020-02-14 08:34
    Ocena: 1.00 / 5
    PKO BP poinformował mnie o zadłużeniu na koncie 363zł o którym myslałem że jest zamknięte podszedłem wpłaciłem te 363 zł lecz nikt nie chciał zamknąć konta bo bank naliczył sobie dodatkową opłatę 285 zł na moje pytanie czy to ostateczna suma nikt w banku w Mińsku Maz ani na infolini nie chciał mi odpowiedzieć bo żeby się dowiedzieć trzeba wpłacić te 285 zł i wtedy pani sprawdzi czy bank nie ma jeszcze innych karnych opłat to nie bank to parabank
    ZaletyBrak
    WadyBrak wykształconej i przeszkolonej obsługi
  • ~Kiki / 2020-02-11 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    infolinia BEZNADZIEJNA, nie miłe osoby, z zerowym podejściem do Klienta. Nie polecam!
    Zaletybrak
    Wadywysokie opłaty, niepomocna infolinia
  • ~Jacenty66 / 2020-01-09 08:51
    Ocena: 3.67 / 5
    Przez ponad 30 lat jestem klientem tego banku i zawsze miałem pewność że moje pieniądze są bezpieczne. W piątek 27.12. 2019 o godzinie 20.13 otrzymałem SMS o treści " Twoja przesyłka została wstrzymana z tytułu niedopłaty 0,88 PLN. Za utrudnienia przepraszamy. Ureguluj należność: i poniżej link a w nim paczka-polska" . Nic nie wzbudziło moich podejrzeń ale spytałem się partnerki czy czegoś nie zamawiała ( mamy wspólne konto) jako że na naszym wspólnym rachunku było tylko nieco ponad 7 zł a w pierwszej kolejności z niego schodzą pieniądze, w innym przypadku trzeba wskazać rachunek z którego, mają być pobrane środki, zażartowała " przecież nas stać". Cała operacja przebiegała standardowo, wybór banku z listy logowanie do IPKO i pierwszy SMS z kodem, na którym kwota widniała 00.88 PLN, jako że transakcji dokonywałem przez telefon oczywistym było zwinięcie do paska strony odczytanie SMS odnowienie strony wpisanie kodu.......informacja kod niepoprawny, więc nadszedł kolejny po wpisaniu całość się zamknęło co wzbudziło moje podejrzenie. Po wejściu na bankowość zauważyłem brak pieniędzy. Były to kwoty 2900,88. Oczywiście natychmiast złożyłem reklamacje. Po dwóch dniach odpowiedź Banku, że operacji dokonałem samodzielnie i on nie poczuwa się do winy. Ok. Dlaczego Bank nie zabezpieczył tak strony że ktoś dokonał wyboru rachunku do spłaty, to po pierwsze, po drugie przelew natychmiastowy również trzeba oznaczyć, ja tego nie zrobiłem, a kolejna sprawa limit 3000 PLN. Pieniądze poszły do banku WBK Wrocław, czyli przelew krajowy. Wyprowadzam się z tego banku ja i wielu moich znajomych. Pozostała trauma i lęk przed kolejnym oszustwem. W moim przypadku mogę się tylko odwołać do Rzecznika Praw Klienta tegoż Banku tak więc nie spodziewam się że zostaną mi zwrócone pieniążki. Ku przestrodze państwa, proszę być ostrożnym.
    WadyNie polecam
  • ~Klient / 2019-12-20 22:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Porażka. Dziś odwiedziłam bank w celu częściowej spłaty kredytu. Pani nie umiała obsługiwać programu komputerowego. Uzyskanie informacji o stanie zadłużenia po wpłacie częściowej było niemożliwe. Rozmowa pomiędzy pracownikami banku na poziomie zerowym a wręcz minusowym. Cała operacja zajęła 95 minut. Masakra.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Niezadowolony klient / 2019-12-14 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda, że nie można ujawniać nazwisk. Wstydzicie się ?
    Z prawie normalnego banku zrobiono twór pt karykatura banku.
    Po ponad 40 latach pożegnaliśmy definitywnie coś co podobno jest polskim bankiem.
    Zamiast pożegnać wieloletniego klienta i podziękować za wieloletnią współpracę kazano sobie zapłacić 25,00 zł. za zaświadczenie, że nie mam wobec nich żadnych zobowiązań.
    Zero rozliczenia kosztów. Przedłużanie "rozstania" aby wyłudzić jeszcze opłatę za prowadzenie konta. Chciałbym wiedzieć co takiego robi bank, cóż to za skomplikowane operacje. ŻENADA
    Nie spodziewali się, że przeniosę WSZYSTKIE pieniądze do innego banku.
    Szczerze odradzam obecne PKO BP
    Szkoda, że w skali ocen nie ma 0
    ZaletyWolne żarty proszę państwa
    WadySzkoda słów . Musiałbym obrazić sporo menagarów
strona 1 z 2
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.92, ilość opinii: 766
PEKAO SA
Ocena: 1.62, ilość opinii: 397
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 361
Millennium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 171
ING Bank Śląski
Ocena: 2.35, ilość opinii: 82
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 2.00, ilość opinii: 78
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2493
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2199
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2062
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1846
Orange Neostrada
Ocena: 1.98, ilość opinii: 1038
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 918