Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 920 opinii

2.73 / 5

  • Oferta
    2.69
  • Obsługa klienta
    2.76
  • Prostota obsługi
    2.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 46
  • ~Sław / 2025-08-11 03:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy i najbardziej nieodpowiedzialny bank. Uważajcie wyjeżdżając z kraju!!! Próbowałem zapłacić kartą w Chinach, niestety nie udało się . Bank zablokował czasowo kartę. Raczyli zadzwonić po 2 dniach. Dobrze, że miałem kartę z normalnie działającego banku, PKO BP zostawiło mnie bez środków do życia ????
    ZaletyBrak
    WadySame wady w zakresie obsługi klienta. Błędnie założyłem, że skoro są jednym z najdroższych banków to obsługa będzie na wysokim poziomie. Pomyliłem się, Pani z obsługi klienta nie udało się powiedzieć przepraszam.
  • ~Magdalena / 2025-08-09 08:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa online to jakiś dramat, masz problem z przelewami w weekend to nic nie zrobisz. Dogadanie się z maszyną kompletna porażka. Wszystko trzeba załatwiać stacjonarnie w banku.
    WadyObsługa online koszmarna
  • ~Tadeusz . / 2025-08-08 19:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragiczna obsługa telefoniczna w przypadku problemów online. Jedyny podany sposób podany na infolinii to stacjonarne biuro. Jest to czasochłonne i wymagające czasu. Bank nie jest przyjazny dla osób niepełnosprawnych. Wymaga dojazdu do biura stacjonarnego.
    ZaletyBogata oferta.
    WadyPrzy problemach brak pomocy online.
  • ~Domino / 2025-08-04 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Najdroższy bank i najwyższe opłaty. Beznadzieja i brak przyszłości. Gdyby nie to, że to jest "państwowy" to "g" by mieli. Zrobić przelew w domu na większa sumę to jakaś masakra 6 smsów i kilka telefonów, gdzie wszędzie debile upominają klientów by uważać na oszustów dzwoniących. Liczą na to, że klient sie wystrasz i jednak nie dokona przelewu. Komuna w czystej formie. Nawet mają najdroższe na rynku metale szlachetne. Obsługa na sali minimum godzina kolejki.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Waldemar B... / 2025-07-31 15:39
    Ocena: 4.67 / 5
    Od paru lat moim doradcą w PKO Bank Polski Oddział 5 w Poznaniu jest Pani Alicja Kasicka. Ostatnia moja wizyta w Banku miała miejsce około tydzień temu. Jak zwykle spotkanie w pełni merytoryczne i profesjonalne. Mimo braku stosownego wykształcenia czułem się niemal jak wytrawny analityk finansowy. Podejmowane przeze mnie decyzje nie miały żadnych (lub prawie) pokładów emocji, czy niepewności. To wyłącznie zasługa Pani Alicji. I tak już to wygląda od kilku lat.
    Pani Alicjo dziękuję.

    Waldemar B...
    ZaletyMerytoryczność, profesjonalizm, cierpliwość, empatia.
    WadyBrak
  • ~Krzysztof / 2025-07-31 08:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Oddział 5 w Poznaniu.
    Szybka, merytoryczna i miła obsługa. Nie często tam jestem obecny ale za każdym razem wychodzę zadowolony.
    Oby ten poziom utrzymywał się jak najdłużej.
  • ~Stig / 2025-07-30 16:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam!
    Chcę złożyć serdeczne podziękowanie za błyskawiczne załatwienie bardzo ważnej dla mnie sprawy. Najpierw Panu Konsultantowi z infolini do którego dzwoniłem wczoraj o 15,18. Wskazał mi drogę jak mam rozwiązać mój problem I jeszcze tej wspaniałej drugiej (o wielkim sercu) Osobie, która zsłatwiła sprawę od ręki.
    Serdecznie pozdrawiam
    Stig Lundqvist



  • ~Anna Z / 2025-07-29 07:21
    Ocena: 5.00 / 5
    38 oddział PKO BP w Krakowie
    Jestem bardzo zadowolona z obsługi ,doradca klienta Pani Aneta M pełen profesjonalizm ,bardzo miła ,pomocną ,serdeczna osoba ,wszystko jasno tłumaczy i doradzi .Jestem zadowolona z BANKU PKO BP ,konto mam od 30 lat i tak już chyba zostanie .
  • ~Robert / 2025-07-28 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem dostarczyć polisę ubezpieczeniową domu wydrukowałem numerek N czyli obsługa kredyty polisy cesję na dom czekałem 50 minut i nic żadna z Pań nie poprosiła tego nr więc podszedłem się zapytać i jak się okazało Pani od kredytu i obsługi nie było stracony czas nie polecam tego banku PKO BP Przasnysz najwyzsza pora zmienić na inny
    ZaletyBrak
    WadyDwie Panie do obsługi z czego jedna cały czas dzwoniła
  • ~Ilona / 2025-07-25 19:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona po ostatniej wizycie w PKO BP O/ Ostrow Wlkp ul Raszkowska Moje sprawy zalatwiala pani Magdalena Sobieraj bardzo rzeczowo i kompetentnie Wszystko mi wyjaśniła spokojnie i cierpliwie Tym bardziej z przyjemnością i chętnie odwiedzę ten Bank jeśli będę miała taką potrzebę ! Dziękuję bardzo !
  • ~Lil / 2025-07-23 12:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Powiedzcie swoim konsultantom telefonicznym, że są w pracy, a nie w domu na kanapie. Wygłaszane znudzonym tonem teksty w stylu „ale nie o to mi chodzi” w rozmowie z klientem są bardzo nie na miejscu.
  • ~Alicja / 2025-07-07 15:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Miałam dzisiaj spotkanie z doradcą bankowym Panią Sandrą Wittig-Marszałkiewicz. Pani Sandra wykazała się ogromnym profesjonalizmem i fachowością w załatwieniu moich spraw. Jej bardzo przyjazna postawa i chęć pomocy stworzyły bardzo miła atmolsferę w trakcie spotkania. Pani Sandra wyjaśmiła mi wszystkie niezrozumiałe dla mnie kwestie w sposób bardzo przystępny, co zaowocowało założeniem przeze mnie dwóch lokat, a także zakupem funduszu.
    Zaletyduży wybór produktów inwestycyjnych oraz lokat pieniężnych, fachowość i pełen profesjonalim doradcy
  • ~Dyzio / 2025-07-05 07:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Jestem klientem banku PKO już 13 lat i niestety bardzo się zawiodłem ponieważ byłem w dużych kłopotach finansowych i mi nie pomogli. Poszedłem do konkurencji do innego banku i rozwiązali mój problem w moment tak że nie polecam PKO BP
  • ~Mario / 2025-06-30 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja, z jaką się do tej pory jeszcze nie spotkałem. W jednej z placówek w Rzeszowie od 15.00 do zamknięcia banku usiłowano otworzyć IKE i IKZE dla mnie i żony, jednak po kilku godzinach pani stwierdziła że już nie zdąży, skończyły się godziny pracy i trzeba zamknąć bank. Wyszliśmy z niczym, zostawiając de facto dane i wzory podpisów w placówce.
    Innym razem chcieliśmy założyć online jedno z kont. W obu przypadkach się udało. Mieliśmy już możliwość zalogowania się na IKO/IPKO, po czym jedna osoba ma nadal to konto, a druga nie, bo zniknęło. Oczywiście dane tej osoby też gdzieś dalej w systemie są.
    Jedno z tych kont funkcjonowało już kilka tygodni, jednak co chwilę były problemy z logowaniem, hasłami, dostępnością, funkcjonalnością - np. powiązaniem z innymi produktami. Nie było podglądu do IKE/IKZE/Biura Maklerskiego itp. Nie można było zmienić limitów transakcji. Blokowało, odsyłało do placówki, po czym, gdy już miało być WSZYSTKO OK, było jeszcze gorzej. Nadal nie działała większość rzeczy, a dodatkowo zaczęły się dziać takie cuda, że jeden przelew wychodził, a kolejne już nie - pomimo ustawionego znacznie wyższego limitu dobowego. Wywalało wszystko - zarówno IKO, jak i IPKO.
    Dochodziło do takich absurdów, że siedziałem w banku, a następnie wisiałam na infolinii i urządzeniach od 08.00 do 13.00 żeby zrobić jeden przelew. W tym czasie kilkanaście razy mnie całkowicie wyrzucało z systemu i wymagało to rozmów z kilkunastoma pracownikami, z których może i część próbowała coś ogarnąć, ale nie mieli jak. Nie mieli też żadnych komunikatów, co i dlaczego się dzieje.
    Zabawa trwała około trzech tygodni. Funkcjonalności nie uzyskałem. Przez kilka dni de facto środki miałem zablokowane, bo nie mogłem nabyć produktów które mnie interesowały, nie mogłem założyć lokaty bo poleciały terminy, nawet nie mogłem przelać środków na konto z którego je wpłaciłem.
    Zlecenie przelewu zwrotnego na inne konto w Polsce, w innym banku trwało 5 godzin. I tu na koniec kolejna niespodzianka. Przelew wymagał telefonicznej autoryzacji i po chwili połączenie było, tyle że "głuche". Dopiero interwencja na infolinii o kontakt i zatwierdzenie skutkowała, że w końcu ktoś zadzwonił.
    Koszmar. Blisko 10 wizyt w placówkach. Kilkanaście godzin połączeń telefonicznych. Kilkanaście osób w placówkach i drugie tyle na infolinii. Dwie reklamacje... Kilka tygodni... i nadal nie było pełnej funkcjonalności konta.
    ZaletyBRAK
    WadyBeznadzieja, z jaką się do tej pory jeszcze nie spotkałem. W jednej z placówek w Rzeszowie od 15.00 do zamknięcia banku usiłowano otworzyć IKE i IKZE dla mnie i żony, jednak po kilku godzinach pani stwierdziła że już nie zdąży, skończyły się godziny pracy i trzeba zamknąć bank. Wyszliśmy z niczym, zostawiając de facto dane i wzory podpisów w placówce.
    Innym razem chcieliśmy założyć online jedno z kont. W obu przypadkach się udało. Mieliśmy już możliwość zalogowania się na IKO/IPKO, po czym jedna osoba ma nadal to konto, a druga nie, bo zniknęło. Oczywiście dane tej osoby też gdzieś dalej w systemie są.
    Jedno z tych kont funkcjonowało już kilka tygodni, jednak co chwilę były problemy z logowaniem, hasłami, dostępnością, funkcjonalnością - np. powiązaniem z innymi produktami. Nie było podglądu do IKE/IKZE/Biura Maklerskiego itp. Nie można było zmienić limitów transakcji. Blokowało, odsyłało do placówki, po czym, gdy już miało być WSZYSTKO OK, było jeszcze gorzej. Nadal nie działała większość rzeczy, a dodatkowo zaczęły się dziać takie cuda, że jeden przelew wychodził, a kolejne już nie - pomimo ustawionego znacznie wyższego limitu dobowego. Wywalało wszystko - zarówno IKO, jak i IPKO.
    Dochodziło do takich absurdów, że siedziałem w banku, a następnie wisiałam na infolinii i urządzeniach od 08.00 do 13.00 żeby zrobić jeden przelew. W tym czasie kilkanaście razy mnie całkowicie wyrzucało z systemu i wymagało to rozmów z kilkunastoma pracownikami, z których może i część próbowała coś ogarnąć, ale nie mieli jak. Nie mieli też żadnych komunikatów, co i dlaczego się dzieje.
    Zabawa trwała około trzech tygodni. Funkcjonalności nie uzyskałem. Przez kilka dni de facto środki miałem zablokowane, bo nie mogłem nabyć produktów które mnie interesowały, nie mogłem założyć lokaty bo poleciały terminy, nawet nie mogłem przelać środków na konto z którego je wpłaciłem.
    Zlecenie przelewu zwrotnego na inne konto w Polsce, w innym banku trwało 5 godzin. I tu na koniec kolejna niespodzianka. Przelew wymagał telefonicznej autoryzacji i po chwili połączenie było, tyle że "głuche". Dopiero interwencja na infolinii o kontakt i zatwierdzenie skutkowała, że w końcu ktoś zadzwonił.
    Koszmar. Blisko 10 wizyt w placówkach. Kilkanaście godzin połączeń telefonicznych. Kilkanaście osób w placówkach i drugie tyle na infolinii. Dwie reklamacje... Kilka tygodni... i nadal nie było pełnej funkcjonalności konta.
  • ~Pani Ewa / 2025-06-25 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto dziecka założone z dostępem dla opiekuna i oka uje się, że non stop jakieś problemy ma Bank. Dodam że dziecko niepełnosprawne. Legitymacja niepełnosprawności nie jest dla nich wogole dokumentem a przy kradzieży legitymacji szkolnej z zaświadczeniem i numerem legitymacji nawet z zwiększeniem limitu bank m problem. Podkreślam że konto zakładane jako z nadzorem dorosleho. Tymczasem wymogi by dziecko chore było obecne. Nigdy się z czymś takim wcześniej nie spotkałam.
  • ~Pani Ewa / 2025-06-25 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto dziecka założone z dostępem dla opiekuna i oka uje się, że non stop jakieś problemy ma Bank. Dodam że dziecko niepełnosprawne. Legitymacja niepełnosprawności nie jest dla nich wogole dokumentem a przy kradzieży legitymacji szkolnej z zaświadczeniem i numerem legitymacji nawet z zwiększeniem limitu bank m problem. Podkreślam że konto zakładane jako z nadzorem dorosleho. Tymczasem wymogi by dziecko chore było obecne. Nigdy się z czymś takim wcześniej nie spotkałam.
  • ~Robert / 2025-06-24 12:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzień dobry
    W dniu dzisiejszym byłem klientem PKO BP oddział w Pucku.
    Chciałem podziękować Pani Beacie z działu bankowości hipotecznej. Pomimo , że nie jestem klientem tego oddzislu( jestem tutaj na wakacjach ), zostałem potraktowany bardzo fachowo i profesjonalnie. Dziękuję bardzo tej Pani za cierpliwość oraz fachową pomoc. Pozdrawiam serdecznie
  • ~Malgorzata K. / 2025-06-23 20:49
    Ocena: 4.33 / 5
    According to my experience excelent servicing at the PKO site in Pisz Grunwaldzka Street.
    Zaletyszybka i efektywna pbsluga w skomplikownaych operacjach spadkobrania
  • ~Eligiusz / 2025-06-23 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam tego banku.Tak jak juz ktoś napisał,to lichwiarstwo niszczy ten bank.Byłem klientem tego banku ponad 26 lat,potraktowano mnie jak przysłowiowego"śmiecia".Ponadto konsultanci infolinni wykonujac polecenia przełożonych w najzwyklejszy sposob oszukują klientów,Nic dodać,nic ująć.Telefony od konsultantów w sprawie zaległości,podczas gdy przed wykonaniem telefonu,nie sprawdza sie stanu faktycznego.Dobrze radzę,gdy przechodzisz ulicą obok tego banku,przejdż na drugą strone.
  • ~Anna / 2025-06-21 10:21
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest opinia dziś. Po 2 latach od spłaty długu po zmarłym mężu nagle blokadą, nikt nic nie wie. Po 2 m- cach telefon : ma pani po mężu kredyt 37 tys. Ile może pani wpłacić w ciągu 7 dni? Spłacam kredyt wzięty na długi męża. Upewniałam się,czy jest ok, 2 lata bez informacji i nagle blokadą, kajdanki na BIK ? Powinnam się powiesić ale mam starego psa bez 1 łapy, po wypadku pod opieką.
    ZaletyMój doradca
    WadyBrak kontaktu, informacji o przyczynie do klientów,, przed blokowaniem konta, karty brak kontaktu. Nie ma współpracy między oddziałami,
strona 1 z 46
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2041
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1557
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1225
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 991
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 920
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4748
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4538
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3989
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3082