ZaletyBrak!!!!
strona 1 z 45
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Nevermind111 / 2025-03-20 17:39
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia - utrudnienia że wszystkim. Aplikacja słaba, proces autoryzacji beznadziejny. Utrudniają dostęp do własnych pieniędzy. -
-
~Agnieszka / 2025-03-20 15:31
Serdecznie polecam II oddział w Gdańsku zawsze profesjonalna i bardzo dobra obsługa! Zalety100% satysfakcji obsługa P. iIwony B.WadyBrak -
~Jolanta / 2025-03-18 15:00
Jestem bardzo zadowolona korzystam od wielu lat z tego banku zawsze miła i kompetentna obsługa czternasty oddział w gdańsku Kartuska ZaletyWspaniała obsługa -
~Edy H / 2025-03-17 17:48
Fatalna obsluga klienta, totalny brak standardów zawodowych -
~Krzysztof / 2025-03-16 17:58
Bardzo szybkie i sprawne załatwienie sprawy kredytu. A przy tym miło i uprzejmie. Dziękuję ! -
~Malachit / 2025-03-14 13:00
Panie latają tu i tam zamiast obsłużyć kolejkę klientów. Zadnego ubezpieczenia bym od nich nie brał. OC u nich to żenada. Lokaty strasznie niskie w innych banków znajdą się lepsze oferty. Brak osobnej osoby do kasy, oraz brak osobnej osoby do lokat, pożyczek i kredytów. Brak czasem potwierdzeń transakcji na papierze, brak podpisu, daty i pieczątki na dokumentach. Ważne dokumenty powinny być podpisywane własnoręcznie. ZaletyWC za darmoWadyDługie kolejki -
~Eligiusz / 2025-03-03 17:28
Kpienie z klienta.Lekceważenie go,pomimo stazu w banku ponad 25 lat.Nie polecam nikomu.Ignoranci,oszusci. ZaletyNie maWadySame wady -
~Były klient / 2025-03-02 14:48
Jedna wielka AWARIA. Dno i wodorosty. Tak nigdy nic nie działa. Jedyne, co umieją to ignorować klienta w razie problemów! ZaletyBrakWadySame wady. -
-
~Andrzej / 2025-03-02 14:26
Ten bank to złodzieje i oszuści. U mnie też z dnia na dzień saldo ujemne i brak możliwości korzystania z rachunku. Na "infolinii" pracują sami debile i nikogo nic nie interesuje.
Widzę na FB, że 1-2.03.2025 problem z saldem ma ogromna ilość osób i ten pseudo "bank" wszystkich ignoruje!ZaletyBrakWadyAwaria za awarią. Ignorowanie problemów przez "infolinię" -
~Artur / 2025-03-01 16:34
W dniu 1 marca 2025 roku nie mogłem zapłacić kartą w sklepie za zakupy, nie mogłem zapłacic w aptece za lekarstwa dla dziecka. Pomimo, iz 28 lutego 2025 roku na moim koncie było wszystko w porzadku na drugi dzień 1 marca 2025 roku w aplikacji widniała kwota zadłuzenia prawie 100 tys zł , pomimo iz takiej kwoty kredytu w ramach rachunku osobistego nigdy nie zaciągałem. Posiadam tylko dopuszczalne saldo debetowe 1000zł , w dniu 1 marca 2025 roku były wolne srodki na koncie a limit kwoty wolnej od zajecia wynosił 3499,50zł. Nawet w ramach kwoty 800+ nie mogłem operować na rachunku bankowym.
Jestem 25 lat klientem detalicznym PKO BP SA i czuje sie w tym momencie znieważony i ponizony przez Bank PKO BP SA. pierwszy raz spotkała mnie taka kuriozalna sytuacja , abym nie mógł korzystac z wolnych środków na koncie.ZaletyNa ta chwile nie widze żadnych zaletWadyBank pozbawił mnie środków do zycia, pomimo przysługujacych limitów ochronnych z tyt 800+ DSB i kwoty wolnej od zajecia 3499,50zł ktora odnawia sie co miesiąc. Na infolinii Pani nie wiedziała co mam mi odpowiedzieć -
~Arleta / 2025-02-28 15:50
Jestem miło zaskoczona obsługą w placówce w Brodnicy na ul. Mostowej. Obsługiwała mnie p Dorota D. Osoba bardzo miła, uprzejma, mająca czas dla klienta. Zaskoczyła mnie swoją wiedzą merytoryczną. Bardzo jasno przedstawiła ofertę banku, zachęciła do inwestowania. Poświęciła mi dużo uwagi. Odpowiedziała na moje pytania. Polecam obsługę w tym banku. Wizyta była pouczająca i bardzo miła. Zaletykompetencje, życzliwość, komunikatywność -
~Justyna / 2025-02-27 13:18
Nie polecam bankomatu/wpłatomaty na ulicy Piłsudskiego w Zamościu bankomat się zacina, po wpłaceniu pieniędzy nie zostają one zaksięgowane i trzeba zgłaszać reklamacje. Reklamacja jest rozpatrywana przez 15 dni roboczych a wpłacającemu pozostaje tylko cierpliwie czekać na swoje pieniądza. -
~Joanna / 2025-02-26 09:13
Jestem zadowolona z obsługi w PKO na ulicy Dworcowej w Chełmnie. ZaletyPanie bardzo życzliwe, kompetentne. -
~Aleksandra / 2025-02-25 11:36
Profesjonalna obsługa Pani Agnieszki Kreczmer-Skenda. ZaletyTylko zaletyWadybrak -
~Emilia / 2025-02-24 12:59
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z PKO BP. Szczególnie serdecznie polecam współpracę z Panią Magdaleną Macała z
Oddziału 24 w Łodzi / ul. Aleksandrowska 72. Pani Magdalena wyróżnia się wysokim profesjonalizmem, rzetelnością oraz indywidualnym podejściem do klienta. Jej zaangażowanie i kompetencje sprawiają, że każda sprawa jest załatwiana szybko, skutecznie i w miłej atmosferze. To osoba, której można w pełni zaufać, dlatego z pełnym przekonaniem rekomenduję ją jako rzetelnego i godnego zaufania specjalistę! -
~Zbigniew / 2025-02-20 14:40
Ogólnie obsługa w porządku. Jako osoba starsza wiekiem (70 lat) mam jednak uwagi odnośnie do obsługi na infolinii osób starszych. Najlepiej byłoby wydzielić oddzielny numer telefonu na który mogły by dzwonić osoby starsze, często z niedosłuchem, nie będące biegłymi w obsłudze telefonu czy komputera. Osoba udzielająca informacji czy porady (np. pomagająca - jak to było w moim przypadku - w odblokowaniu IKO) powinna mówić wolno i wyraźnie, a urządzenia służące komunikacji powinny być najwyższej jakości. W przypadku mojej ostatniej rozmowy na infolinii (20.02.2025 r.) połączenie nie było najwyższej jakości. Oczywiście istnieje niebezpieczeństwo, że na numer przeznaczony do obsługi osób starszych, będą dzwoniły osoby młode, chcące np. uniknąć oczekiwania na konsultanta na "normalnej" linii, i to należałoby w jakiś sposób rozwiązać.
Nadmieniam, że to był drugi raz gdy korzystałem z infolinii aby odblokować IKO. Za pierwszym razem rozmowa z konsultantką była lepszej jakości (chodzi oczywiście o jakość techniczną). -
-
~Bożena / 2025-02-17 15:28
Bardzo dziękuję za super sprawne załatwienie formalności związanych z udzieleniem kredytu dla Pani Marzeny Pietrzak z PKO BP Odział w Węgorzewie. ZaletySzybko i profesjonalnie -
~antygona / 2025-02-11 18:18
Historia dnia jak każda inna .Chciałam załatwić prosta sprawę w banku .Wszak przekształciło się społeczeństwo na planetarne ,byłam pewna ,ze bez problemów załatwię ja z rana umawiając sie przez Internet do doradcy .Syt.w ktorej sie znalazłam miała w sobie pewna zasadnicza sprzeczność ;rozmawialm rowniez na infolinii ze sztuczna inteligencja i w poczuciu ułomności skierowano mnie do innego oddzialu banku przy ul.Zablocinskiej 10 .Oddzial 20 w W-wie.
Mialam jednak szczęście i trafiłam na wspaniala uśmiechnięta , nie tylko profesjonalistkę ,ale wspaniałego czlowieka,ktora mnie nie odrzuciła i z szybkością rakiety rozwiązała cały zaistniały problem finansowy.
Jedynie dobry czlowiek usiłuje zrozumieć innych ,ich intencje ich trudnosci i natychmiast ,od pierwszej chwili staje sie ich czescia losu.
Pragne jeszcze raz serdecznie podziekowac pani IWONIE LUBAK za grzecznosc,cierpliwosc i profesjonalizm i oczywiscie czlowieczenstwo,ktorego juz bedzie coraz mniej ,a coraz więcej chorob psychicznych.Jest Pani wzorem do nasladowania .
Jeszcze raz dziekuje i-,, Prosze o zachowanie ducha innosci „o ,ktora zawsze prosila znana polska feministka.Pozdrawiam Pania i caly zespol tego oddzialu banku.
Wdzieczna A.Ch.
-
~Mw / 2025-02-10 10:19
Od wielu lat klienci banku, a więc opanowane kwestie np. prostoty obsługi, używania zabezpieczeń, korzystania z pomocy 24h. Oferta mogłaby być bardziej na czasie, jak widzę, inne banki mają lepsze oprocentowanie. Ale cóż - takie jest prawo dużego. Polecam. Zaletyrzetelność obsługi i pomocy 24h z żywym człowiekiem, bezproblemowość w korzystaniu z usług -
~Dorota / 2025-02-07 11:42
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z PKO BP. Wczoraj w warszawskim oddziale na ul. Rembielińskiej zostałam bardzo profesjonalnie obsłużona przez Pana Marcina Lesaka.
PolecamZaletyKrótki czas oczekiwania na obsługę, cały personel placówki życzliwy, służący pomocą
strona 1 z 45
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »