Jeśli nic nie potrzebujesz o banku to zdzierają z ciebie aż piszczy pracownicy i dyrektorzy z dużym brakiem wiedzy
mamy - jeszcze- wszystkie konta i jak coś potrzebujemy to wszystko jest u nich "w dobrej cenie" np. terminal, przelewy wpłaty i wpłaty a dopiero po skorzystaniu wychodzą drkońskie opłaty i jak pytam skąd to się wzięło to słyszę ze "ja przecież mówiłam" i gdybym była tam sama to może by mnie nabrali ale zazwyczaj jestem z mężem i słyszy to samo.
Byle człowieka złapać i niech tylko podpisze umowę a później tylko skubać bo wiadomo że umowa obowiązuje a z nimi nie wygrasz.
ZaletyŻadnych zalet,
WadyKłamstwa, brak wiedzy i tylko oszukać
~MagdaLena / 2025-12-09 09:02
Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z Panią Agnieszką Pajor. Zawsze mogę liczyć na rzetelną i szybka pomoc, pełen profesjonalizm.
~Agnieszka / 2025-12-05 12:12
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo jestem zadowolona ze współpracy z Bankiem PKOBB we Włocławku .Agnieszka Okupska
~Iddy / 2025-12-05 09:23
Ocena: 1.00 / 5
Po autoryzacji apki na nowym telefonie bank bez pytania i bez zgody włączył BLIKA. Jest to konto firmowe, dlatego nie mogę czegoś takiego mieć na wydatki prywatne.
Biuro obsługi stwierdziło, że NIE DA SIĘ WYŁĄCZYĆ BLIKA, i że w żadnym innym banku też mi nie wyłączą, bo takie są przepisy prawa. Bzdury.
Po złożeniu reklamacji, nie odniesiono się do tej sprawy, tylko przesłano mi instrukcję aktywowania apki na nowym telefonie - nikt mojego zgłoszenia nawet nie przeczytał.
Po złożeniu kolejnej reklamacji poinformowano mnie, że mogę wyłączyć wykonywanie przelewów, ale nie da się wyłączyć możliwości otrzymywania przelewów na nr telefonu, bo takie jest prawo bankowe i procedury bezpieczeństwa w banku.
Po złożeniu kolejnej reklamacji wyłączono otrzymywanie przelewów. Jednak się da, niesamowite...
Skandaliczne traktowanie.
~Agnieszka / 2025-11-29 21:28
Ocena: 4.67 / 5
PKO BP Oddział 3 w Lublinie szczerze polecam. Jest to według mnie jeden z najlepszych oddziałów PKO BP w moim mieście. Profesjonalna obsługa. Pani Agnieszka Cimek jest sympatyczna, rzeczowa, obsługuje z pełną dyskrecją.
~Andrzej / 2025-11-28 17:13
Ocena: 5.00 / 5
Oddział 23 Banku we Wrocławiu, ul. Bierutowska 2f. Chciałem szczególnie wyróżnić i pochwalić Opiekuna Bankowego Panią Dorotę Szachniewicz. Tak miłej, profesjonalnej i uczynnej Opiekunki i doradczyni , nie spotkałem . Żyję 82 lata i od 2008 roku mam ogromną przyjemność być obsługiwany przez ta przemiłą osobę. Wiadomo, że w tym wieku już nie ma się takiej pamięci i koncentracji w bankowym posługiwaniu się kontem. Przez lata zawsze miałem szczęście być przez Panią Dorotę obsługiwany, Po sprzedaniu mieszkania we Wrocławiu kupiliśmy , z żona działkę i rozpoczęliśmy budowę domu . Często byłem w tym oddziale Banku PKO po wypłaty do uregulowania należności wykonawcom. Zdarzały się różne sytuacje, lecz Pani Dorota , zawsze życzliwa i z uśmiechem, doradziła i pomogła w załatwieniu sprawy. Dzisiaj również, jak zawsze, zostałem przywitany z uśmiechem i życzliwością. Pomyliłem hasła i nr klienta w serwisie iPKO. Pani Dorota szybko mi doskonale pomogła. Zwierzchnictwu PKO BP gratuluję takiego, wspaniałego i profesjonalnego pracownika. Pozdrawiam serdecznie Andrzej
ZaletySame bardzo dobre
WadyBrak
~Joanna / 2025-11-27 19:22
Ocena: 1.00 / 5
Brak słów na obsługę na infolinii - w dniu dzisiejszym pierwszy kontakt telefoniczny.
Czas trwania rozmowy 1,h - obsługa przez 8 konsultantów.
Niesety nikt nie był mi w stanie pomóc w odblokowaniu funkcjonalności zmiany limitów dla przelewów.
Życzę powodzenia i samych dobrych wskazników FCR, CSA, NPS
ZaletyBRAK
WadyWadą jest sama infolinii i konsultanci - bez wyjatku bo rozmawiałam z 8
~57dodo35 / 2025-11-19 16:17
Ocena: 1.00 / 5
Po zmianie telefonu bank bez mojej zgody i wiedzy włączył mi Blika, którego wcześniej miałem wyłączonego.
Założyłem zgłoszenie. Bank odpisał, że odpowie do 6h lub 24h w szczególnych przypadkach.
Po 3 dniach bez odpowiedzi założyłem kolejne zgłoszenie (bank uniemożliwia komunikację w istniejącym zgłoszeniu). Otrzymałem odpowiedź ale nie na temat. Długa rozprawka o tym, że jak zmieniłem telefon to zmieniło się urządzenie do autoryzacji - czyli nic w związku z tym co się stało.
Problem jest dalej nie rozwiązany, bank dalej traktuje mnie bez szacunku.
Wadywadliwa aplikacja
włączanie funkcji bez wiedzy i zgody klienta
nie odpowiadanie na zgłoszenia
brak szacunku
~WOJCIECH / 2025-11-18 17:46
Ocena: 3.33 / 5
Złodziej konkretny zabiera po 40 zł i wtrąca się w zobowiazania
ZaletyPrawie brak
WadyPrzerzucanie historii z dnia na dzień
~Dorota B. / 2025-11-14 15:31
Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolona z obsługi i pomocy w załatwieniu moich spraw w oddziale banku-Oddział3 w Krakowie oś. Bohaterów Września 82 , przez mojego doradcę panią Beata Klima ,która wykazała się rzetelnością i profesjonalizmem . Dziękuje.
~Dorota Kosiak / 2025-11-09 19:45
Ocena: 1.00 / 5
Doradca Edyta Wasilewska nie zachowuje dyskretności klientów, opowiada o stanie konta oraz transakcjach znajomymi klientów.
~Klient / 2025-11-07 12:34
Ocena: 5.00 / 5
Pani Małgorzata Skórczewska bardzo miła= rzetelna= sprawna obsługa
Merytorycznie odpowiada na pytania, z dużym zasobem wiedzy
Polecam obsługę przez tą Panią
~Jacek N / 2025-11-06 13:41
Ocena: 5.00 / 5
Pani Ewa.. fachowa i konkretna , pełna profeska. Polecam
~Patryk / 2025-11-04 10:58
Ocena: 1.00 / 5
Chciałem wymienić banknoty 100 zł na 5000 zł,w banku islyszalem że to nie jest instytucja do wymiany pieniędzy. Paranoja,gdzie my żyjemy.
WadyWszystko w tym banku działa źle.
~Nikoś59 / 2025-10-30 19:49
Ocena: 1.00 / 5
Brak wsparcia , Brak naprawy błędów na infolinii ci nie pomogą a jeszcze ci wcisnąć pożyczkę
Błędy zgłoszone po miesiącu nikt z tym nic nie zrobil, aplikacja to gowno jedno powiadomienie o płatności pojawia sie ikonka ze z iko mam 10 powiadomień przenoszę sie gdzieś indziej pie*dole nie będę dłużej okłamywany
Brak ciemnego motywu na kompie mnie przeraża mamy 21 wiek a developer nie umie napisać prostego kodu na motyw xD ludzie tam pracujący nie dają sobie pomoc mówisz im że jest niepotrzebnych znak w powiadomienie a oni robią z ciebie debiut z robieniem aktualizacji japie*dole
ZaletyBrak
WadyTępy bot który nic nie rozumie Brak wsparcia, tickety działające na zasadzie jedna wiadomość = odpowiedź i ticket zamknięty
~Jan Krzysztof / 2025-10-30 12:05
Ocena: 1.00 / 5
Od dwóch lat chciałem się przenieśc z kontem do polskiego banku z niemieckiego zdolność kredytową na 7tys w niemieckim banku mam a na tę samą kwotę w polskim PKO bp nie mam mimo o 4 procent wyższego oprocentowania kredytu... To nie jest bank dla Polaków nie ma indywidualnego podejścia do klienta.
ZaletyBrak
WadyWysokie oprocentowanie ponad 16procent przy kredycie konsolidacyjnym
~Robert / 2025-10-29 20:46
Ocena: 1.00 / 5
Ciekawe jaki ćwierćinteligent każe pracownikom wydzwaniać po ludziach o 21ej żeby oferować swoje usługi, w ciągu dnia po 5 natarczywych numerów w ciągu dnia, porażka
~Krystyna / 2025-10-28 16:31
Ocena: 5.00 / 5
Szanowni Panstwo/Dyrekcja Banku/
Ta droga pragne podziekowac Panu Rafalowi Ciechocinskiemu za przyjecia mnie dzis na wizycie
w 110 Oddziale ul Piekna 16 b.Na przestrzeni ostatnich kilkudziesieciu lat bedac klientem tego banku
doswiadczylam wyjatkowego profesjonalizmu,zyczliwosci,cierpliwosci I kultury osobistej ze strony
Pana Rafaela Ciechocinskiego.Dziekuje Panu jeszcze raz za Pomoc w transakcjach internetowych
I udzielenie mi wszelkich potrzebnych informacji.
Z wyrazami uznania klientka.
Zaletyjw
WadyND
~Marta / 2025-10-23 20:14
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dziękuję pani Alicji Zboch. PKO BP oddział w Świdnicy:) za profesjonalną obsługę od wielu lat, cierpliwość, życzliwość:)
~Lukasz / 2025-10-22 16:41
Ocena: 5.00 / 5
Podziękowanie. Oddział Maratońska 106 Lodź p. Małgorzata W i jej koleżanka. Dziękuje za pomoc w sytuacji próby wyłudzenia pieniędzy przez złodziejską stronę internetową. Milo profesjonalnie bezpiecznie i konkretnie. Polecam LE