Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 388 opinii

2.37 / 5

  • Oferta
    2.39
  • Obsługa klienta
    2.39
  • Prostota obsługi
    2.33

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 20
  • ~olivka / 2022-10-04 16:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Chcąc złożyć dyspozycję spłaty części kredytu muszę stać w kolejce od kilku dni, gdyż w tym archaicznym banku, muszę się podpisać.
  • ~Iwa / 2022-10-04 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat czekać w kolejce 3 dni aby pieniądze wypłacić
    ZaletyBrak
    WadyWszystko w jednym okienku
  • ~Agnieszka / 2022-09-30 14:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Specjalne podziękowania za wspaniałą obsługę mojej osoby,dla Pana Krzysztofa z działu kredyty hipoteczne w odziale banku w Rumi .
  • ~Amelia / 2022-09-29 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy na infolinii specjalnie wprowadzają w błąd klienta, a w banku nie chcą obsłużyć kierując na infolinię. Nie potrafią załatwić problemu klienta
    ZaletyNie ma
    WadyBrak umiejętności obsługi klienta
  • ~Natalie / 2022-09-29 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nawiązując doostatniego komentarza (opinii) chciałam dodać, że miałam podobną sytuację z uszkodzonym banknotem w Oddziale na ul. Mieszka w Wołomine,a pomimo to: 1. była źle spisana umowa, zadzwonili żeby przyjść poprawić, 2. godzinę czasu "praktykowali" zanim przelew zagraniczny gdyby nie podeszła inna pracownica, to by pierwsza do której się zwróciłam nie poradziła by sobie. Wreszcie jako wisienka na torcie - dostałam uszkodzony banknot 50 euro. Wypłacałam 1000 euro, 1 banknot 500 i 10 po 50, po przeliczeniu na maszynce się zgadzało ale nawet nie przyszło mi do głowy żeby dokładnie badać każdy banknot, bo z założenia bank nie powinien posiadać uszkodzonych banknotów (był odcięty rożek i wyglądał jak zagięcie). W związku z odmową przyjęcia poszłąm do dyrekrorki i to dopiero się okazała porażka, bo powiedziała że ona jak kupuje jabłka na straganie to je maca, a wieć ja też powinnam byłam to zrobić. Niska kultura osoby poraża i mocno zniechęca do tej instytucji, a byłam u nich klientem VIP. Brak przestrzegania procedur czy świadome upłynnienie takich banknotów ? Tego juz się nie dowiem ale się przekonałam że w tym Oddziale brak rzetelności oraz szacunku do Klientów. Znajoma też wycofała z tego Oddziału ponad 270 tys z powodów nieporozumienia z obsługą. Należy domniemywać że reszta nie jest lepsza. Powiedziałam tej dziwnej dyrektorce że w Hiszpanii i w ogóle za granicą jak wydają inne waluty to prezentuja każdy banknot a nie podaja na kupce, na co ona zaczęła prowadzić jakieś bazarowe dyskusje typu że powinnam tam się przenieść. Żenada skąd wykopują tych dinozaurów?
    Zaletybrak zalet
    Wadybrak profesjonalizmu jak i szacunku do Klientów
  • ~Olena / 2022-09-28 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry.
    Posiadam w banku konto walutowe w dolarach.
    02.09.22. odebrałam 100 dolarów gotówką w banku (PKO Bank Polski Oddział 1 we Wrześni, ul. Szkolna, 3) u specjalisty pod numerem 12. Potrzebowałam gotówki, przez to nie skorzystałam się kantorem w aplikacji IKO. Dostałam od specjalisty dwa banknoty po 50 dolarów, pierwszy z 2003 roku, drugi z 1981 roku. Drugi banknot wyglądał źle, ale Pani zapewniła że wszystko jest w porządku. Wyszło tak, że nie skorzystałam się z tych dolarów, i 28.09.22. postanowiłam wymienić te pieniądze na złotówki w kantorze. Banknot z 2003 roku wymieniły na złoty za zgłoszonym kursem ( 5.9. zł za dolar), a banknot z 1981 został zaoferowany do wymiany po kursie 3,5 przez to, że jest za stary. W oddziale banku, gdzie dostałam tę banknoty, otrzymałam odpowiedź, że one nie mogą przyjmując taki banknot przez to, że on jest popisany długopisem i w ogóle nie mogły mieć w banku takie banknoty, nie mają możliwości wrócić ich na konto. Nie nadały możliwości spotkać się z specjalisty, który to zrobił, i powiedziały że jestem winna przez to że nie sprawdziłam przy kasie czy wszystko jest w porządku. Ale przyszłam za gotówką do banku, a nie na targowisko.
    Polecali mnie PKO Bank jako najlepszy bank w Polsce, ale nie dostałam tego poziomu usług, co był zaoferowany. Tylko skorzystały się z tego, że nie dobrze mówię po Polsku.
    Przez miesiąc miałam problemy z kontem trzy razy:
    1. Źle powiedziały szczegóły dla SWIFT przelewu, i jak by specjalista z innej strony nie zwrócił uwagi to, wtrąciła bym pomóc od rodziców i nie miała bym środków na życia.
    2. Rachunek walutowy przy otwarciu nie był podpięty pod konto w złotych, i przez to było pobrano opłaty za korzystanie z rachunku. Musiałam o to zgłaszać. To nie stało mnie wiele pieniędzy, ale wzbudziło wątpliwości co do jakości usług banku.
    3. Dostałam zepsuty banknot obniżonej zawartości jako normalny.
  • ~Natalie / 2022-09-27 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Rok temu przelałam swoje oszczędności w walutach wymienialnych z innego Banku do PKO. W tym miesiącu poszłam wypłacić tysiąc euro, pierwsze co to osoba obsługująca chciała wypłacić je w złotówkach po tym jak powiedziałam że jednak chce w euro, poszła pi te euro. Wróciła za 15 minut włożyła banknoty do maszyny, faktycznie wskazało że 1000€. Poszłam z tym do kantoru gdzie Pan zaczął sprawdzać jak powiedziałam że z PKO to powiedział ze tym bardziej i że właśnie z nimi się rozstał. Okazało się że jeden z banknotów miał ucięty rożek a z maszyny pracowniczka podała banknoty na kupce i to nie zostało przeze mnie zauważone. Wyparli się tego że banknot z ich banku, chociaż jestem ( byłam bo odchodzę ) klientem ViIP i kombinowanie w moim przypadku było by śmieszne. Pytanie dlaczego maja w banku uszkodzone banknoty s jeśli już to na te okoliczność powinni sporządzić protokół. Jestem zszokowana tym że w Banku w ogóle mogą się dziać takie rzeczy! Nie znam żadnego Banku gdzie by tak niewiarygodnego o żenujacym zachowaniu dyrekcji, która pozwala na taki balagan. Poza tym za każdym razem był tak problem wynikający z niskich kwalifikacji pracownic a to niepoprawnie spisana umowa, dzwonili żeby przyjść, a to był problem z wysłaniem pieniędzy za granice..Odradzam stanowczo bo nic dobrego tam nikogo nie czeka, zwłaszcza że oferta też kiepska. Zwłaszcza omijać oddział w Wołominie, reszta może lepsza, chociaż sadzać po tych to wątpię.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo kiepska obsługa, nieuczciwe traktowanie Klienta
  • ~Henryk / 2022-09-27 18:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank nie jest przyjazny starszym ludziom potrzebujących pomocy przy przelewach internetowych. Masa potwierdzeń i wefekcje brak zgody na przelew w przypadku potwierdzenia że sama wszystko robiła. Pieniądze zablokował bank moje pieniądze bank zablokował przelew. Konto walutowe to kolejny wyzysk i bezprawie kurs 4,77 a oni chcą 4,94 zgroza. Czas aktywa przenieść do innego banku
    ZaletyŻadnych
    WadyTen bank to nieporozumienie
  • ~Piotr / 2022-09-23 09:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Placówki czynne w godzinach w których każdy normalny człowiek jest w pracy.
    Brak możliwości załatwienia czegokolwiek beż zwalniania się z pracy.
    ZaletyJuz brak!
    WadyGodziny otwarcia placówek!
  • ~Ula / 2022-09-21 13:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Klient musi płacić za błędy obsługi. Mało przyjazna instytucja. Zwłaszcza oddziały w małych miastach. Nie polecam
  • ~Zara / 2022-09-19 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam zwłaszcza pomoc na infolinii, przełączania od jednego do drugiego A w końcu żadnej pomocy tylko odesłanie do oddziału. NIE POLECAM!!!!!!
  • ~Viola / 2022-09-13 21:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam
    Udałam się do banku w celu załatwienia swoich spraw.
    Pierwszy raz spotkałam się z milą, profesjonalną obsługą.
    Pan Tomasz Aponowicz ujął mnie uśmiechem, pomógł w obsłudze i nie zrażał się moimi pytaniami.
    Kiedy nie miał pewności co do mojego problemu zasięgnął opini Pana kierownika Adama Błonk.
    Pan kierownik ,chylę czoła dla wiedzy i nastawienia, pomógł w problemie, który spędzał mi sen z powiek.
    Bardzo dziękuje i bardzo polecam placówkę 27.

    Wioletta Olszak
    ZaletyMiłe podejście do klienta, profesjonalizm , brak dystansu, uczciwość.
    WadyBrak
  • ~Julia5690 / 2022-09-13 00:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Mimo opinii ja bardzo lubię ten bank. Wspierają klientów jak mogą, obsługa bardzo miła i pomocna. Miałam sytuacje ostatnio iż znikały mi pieniądze z konta Pani jako obsługa mi bardzo pomogła i o dziwo PKO zwróciło mi utracone koszty. Polecam serdecznie
  • ~Mea / 2022-09-12 19:46
    Ocena: 1.33 / 5
    W oddziale banku w Głogowie obsługuje się jednego klienta na 20 minut. Wszystkie Panie na zapleczu, a klienci czekają... i czekają ... i czekają
    ZaletyBrak
    WadyTrzeba mieć bardzo dużo czasu i cierpliwości
  • ~seriopkoniepolecam / 2022-09-12 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    pko to najgorszy bank, nie polecam, nie polecam, nie polecam, nie polecam
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~EwaK / 2022-09-09 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed promocjami typu NAGRADZANIE ZA POLECANIE
    Ja jak rowniez osoba, która założyła polecone przeze mnie konto nie otrzymaliśmy zadnej nagrody!!!!!!!!!!!!!?????????????????????????
    ZAISTNIALEJ SYTUACJI NIE MOZNA REKLAMOWAC W PLACOWCE BANKU A JEDYNIE ON LINE
    Jest to nierzetelne postepowanie wobec klienta masakra
    WadyZagmatwany, skomplikowany, nierzetelny, NIGDY WIĘCEJ ZADNEJ OFERTY!!!!
  • ~nickcave / 2022-09-08 11:17
    Ocena: 3.67 / 5
    10 zł za wypłatę z oszczędnościowego, kpina
    poza tym całkiem ok bank, aczkolwiek fajnie by było, gdyby była możliwość analizowania wydatków z poziomu aplikacji, czy tworzenia wirtualnych kart
    Zaletydobra apka
    popularny, więc szybko przelewy dochodzą
    dobra sieć bankomatów
    y
    Wadypowiązania z rządem
    wysokie opłaty za wypłaty z oszczędnościowego
    brak kart wirtualnych
    słaba oferta inwestowania
  • ~Nieznajoma 30 / 2022-09-08 05:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jest tragedia miałam limit odnawialny gdzie została wypowiedziana mi umowa Bo sama chciałam zrezygnować z tego. Poszłam do banku żeby dogadać się w sprawie spłaty babka była bardzo wredna nie miła nie mogłam nic się dowiedzieć ale Ok złożyłam wniosek mam czekać na odpowiedź do 30dni. Parę godzin później dostałam przelew z PuP dla bezrobotnych 700 zł zdąrzyłam zrobić zakupy a oni resztę pieniędzy zabrali mi bez mojej zgody gdzie wcześniej w banku babka mnie zapewniała że nie ruszą mi żadnych pienidzy. Ja chciałam poprostu dogadać się z nimi nie dało się. Znowu na infolinii za każdym razem co innego słyszałam albo wmuszali mi kredyt którego nie chciałam i grzecznie mówię że nie dziękuję a oni dalej swoje. Ludzie nie dajcie się oszukać ja po ich zachowaniu zmieniam bank złodzieje i oszuści.
    ZaletyZero
    WadyZa dużo by wymieniać
  • ~Ren / 2022-09-06 12:18
    Ocena: 4.00 / 5
    Ogromne podziekowania dla pań z BOK Biura Maklerskiego o.w Bydgoszczy przy ul. Gdańskiej za profesjonalizam, gotowość pomocy, błyskawiczną ofertę popartą działaniem. D. Ochała i A. Kuszewska- miałam niewatpliwą przyjemność. Do zobaczenia.
  • ~Adam / 2022-09-05 23:20
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie bank tylko parodia banku. Trzeba bardzo uważać na naliczanie odsetek z obligacji. Oszukują w każdym okresie rozliczeniowym + zawieszanie dostępu do konta inwestycyjnego. Dno
    ZaletyBrak
strona 1 z 20
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1357
PEKAO SA
Ocena: 1.51, ilość opinii: 940
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.58, ilość opinii: 750
Millennium
Ocena: 1.56, ilość opinii: 584
ING Bank Śląski
Ocena: 1.88, ilość opinii: 391
PKO Bank Polski
Ocena: 2.37, ilość opinii: 388
VECTRA
Ocena: 1.66, ilość opinii: 3201
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.07, ilość opinii: 2924
UPC Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2714
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2633
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2516
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2473