Po zmianie telefonu bank bez mojej zgody i wiedzy włączył mi Blika, którego wcześniej miałem wyłączonego.
Założyłem zgłoszenie. Bank odpisał, że odpowie do 6h lub 24h w szczególnych przypadkach.
Po 3 dniach bez odpowiedzi założyłem kolejne zgłoszenie (bank uniemożliwia komunikację w istniejącym zgłoszeniu). Otrzymałem odpowiedź ale nie na temat. Długa rozprawka o tym, że jak zmieniłem telefon to zmieniło się urządzenie do autoryzacji - czyli nic w związku z tym co się stało.
Problem jest dalej nie rozwiązany, bank dalej traktuje mnie bez szacunku.
Wadywadliwa aplikacja
włączanie funkcji bez wiedzy i zgody klienta
nie odpowiadanie na zgłoszenia
brak szacunku
~WOJCIECH / 2025-11-18 17:46
Ocena: 3.33 / 5
Złodziej konkretny zabiera po 40 zł i wtrąca się w zobowiazania
ZaletyPrawie brak
WadyPrzerzucanie historii z dnia na dzień
~Dorota B. / 2025-11-14 15:31
Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolona z obsługi i pomocy w załatwieniu moich spraw w oddziale banku-Oddział3 w Krakowie oś. Bohaterów Września 82 , przez mojego doradcę panią Beata Klima ,która wykazała się rzetelnością i profesjonalizmem . Dziękuje.
~Dorota Kosiak / 2025-11-09 19:45
Ocena: 1.00 / 5
Doradca Edyta Wasilewska nie zachowuje dyskretności klientów, opowiada o stanie konta oraz transakcjach znajomymi klientów.
~Klient / 2025-11-07 12:34
Ocena: 5.00 / 5
Pani Małgorzata Skórczewska bardzo miła= rzetelna= sprawna obsługa
Merytorycznie odpowiada na pytania, z dużym zasobem wiedzy
Polecam obsługę przez tą Panią
~Jacek N / 2025-11-06 13:41
Ocena: 5.00 / 5
Pani Ewa.. fachowa i konkretna , pełna profeska. Polecam
~Patryk / 2025-11-04 10:58
Ocena: 1.00 / 5
Chciałem wymienić banknoty 100 zł na 5000 zł,w banku islyszalem że to nie jest instytucja do wymiany pieniędzy. Paranoja,gdzie my żyjemy.
WadyWszystko w tym banku działa źle.
~Nikoś59 / 2025-10-30 19:49
Ocena: 1.00 / 5
Brak wsparcia , Brak naprawy błędów na infolinii ci nie pomogą a jeszcze ci wcisnąć pożyczkę
Błędy zgłoszone po miesiącu nikt z tym nic nie zrobil, aplikacja to gowno jedno powiadomienie o płatności pojawia sie ikonka ze z iko mam 10 powiadomień przenoszę sie gdzieś indziej pie*dole nie będę dłużej okłamywany
Brak ciemnego motywu na kompie mnie przeraża mamy 21 wiek a developer nie umie napisać prostego kodu na motyw xD ludzie tam pracujący nie dają sobie pomoc mówisz im że jest niepotrzebnych znak w powiadomienie a oni robią z ciebie debiut z robieniem aktualizacji japie*dole
ZaletyBrak
WadyTępy bot który nic nie rozumie Brak wsparcia, tickety działające na zasadzie jedna wiadomość = odpowiedź i ticket zamknięty
~Jan Krzysztof / 2025-10-30 12:05
Ocena: 1.00 / 5
Od dwóch lat chciałem się przenieśc z kontem do polskiego banku z niemieckiego zdolność kredytową na 7tys w niemieckim banku mam a na tę samą kwotę w polskim PKO bp nie mam mimo o 4 procent wyższego oprocentowania kredytu... To nie jest bank dla Polaków nie ma indywidualnego podejścia do klienta.
ZaletyBrak
WadyWysokie oprocentowanie ponad 16procent przy kredycie konsolidacyjnym
~Robert / 2025-10-29 20:46
Ocena: 1.00 / 5
Ciekawe jaki ćwierćinteligent każe pracownikom wydzwaniać po ludziach o 21ej żeby oferować swoje usługi, w ciągu dnia po 5 natarczywych numerów w ciągu dnia, porażka
~Krystyna / 2025-10-28 16:31
Ocena: 5.00 / 5
Szanowni Panstwo/Dyrekcja Banku/
Ta droga pragne podziekowac Panu Rafalowi Ciechocinskiemu za przyjecia mnie dzis na wizycie
w 110 Oddziale ul Piekna 16 b.Na przestrzeni ostatnich kilkudziesieciu lat bedac klientem tego banku
doswiadczylam wyjatkowego profesjonalizmu,zyczliwosci,cierpliwosci I kultury osobistej ze strony
Pana Rafaela Ciechocinskiego.Dziekuje Panu jeszcze raz za Pomoc w transakcjach internetowych
I udzielenie mi wszelkich potrzebnych informacji.
Z wyrazami uznania klientka.
Zaletyjw
WadyND
~Marta / 2025-10-23 20:14
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dziękuję pani Alicji Zboch. PKO BP oddział w Świdnicy:) za profesjonalną obsługę od wielu lat, cierpliwość, życzliwość:)
~Lukasz / 2025-10-22 16:41
Ocena: 5.00 / 5
Podziękowanie. Oddział Maratońska 106 Lodź p. Małgorzata W i jej koleżanka. Dziękuje za pomoc w sytuacji próby wyłudzenia pieniędzy przez złodziejską stronę internetową. Milo profesjonalnie bezpiecznie i konkretnie. Polecam LE
~anmar / 2025-10-21 19:28
Ocena: 1.00 / 5
Od pewnego czasu same problemy. np.
pewnego dnia postanowili zmienić wszystkim limity na najniższe - kilka dni ustawianie aby zwiekszyć/przywrócić poprzednie ustawienia limitów przelewów blików kart i firmowe i indywidualne-zresztą do tej pory nie ustawiłem jeszcze wszystkich,
-wypłaty z bankomatu z konta prywatnego Platinium do 50tys z konta firmowego 15 czy 20tys max - nieporozumienie
-limit przelewów firmowych do 200 tys dziennie - no czasami to za mało przy większych transakcjach
-blokada konta przy kilku przelewach nawet małych np na inną kartę czy np. ebay lub tym podobne, nie zadzwonią trzeba się dobijać żeby odblokować, kiedyś na ebayu czy Amazonie kupiłem 3 maszynki do golenia, ponieważ płatności kilka godzin nie potwierdzone a potem okazuje się, że poszły. Zmiana telefonu to dramat, uruchamiając M-Obywatela dzwonili 4 razy co 4 godziny potwierdzałem nazwisko panieńskie, i wszystkie te pierdoły,
-przelew 50tys czekasz- 20 minut na telefon aby poszło i przy okazji czy przeczytałem wiadomość sms o jakiś możliwych oszustach bo jak nie potwierdzę przeczytania sms, że tam oszustwa na wnuczka, policjanta i inne to nie puszczą.
-aplikacja ino od kiedy rozdzielili prywatne od firmowych to tragedia bo żeby zrobić przelew prywatny trzeba się przelogowwać z konta firmowego i na odwrót nie tak jak kiedyś że porostu wybierasz konto z listy z którego robisz przelew.
Podsumowując mam już ich serdecznie dosyć jak tylko spłacę kredyt firmowy to nie zostaję u nich nawet minuty.
---i jeszcze jedno- logowanie do konta na kompie bez potwierdzenia w aplikacji IKO na telefonie(ABY BYŁO SZYBCIEJ): jeśli nie wyrażę zgody na szpiegowanie mnie na telefonie -wszystkich zakupów i płatności, zachowania biochawiraene i wiele innych, które Pko wysyła do Masrerkard za granicę chyba do Belgii, pomimo całkowitego wycofania kart Mastercard, bo teraz mamy tylko VISA.
Gdyby nie przesympatyczna Pani Joasia opiekunka firmowa ze Szczecinka to bym skończył z tym bankiem przygodę już 5-6 lat temu.
ZaletyRaczej żadne
WadyJak w opisie
~Henio / 2025-10-21 18:12
Ocena: 5.00 / 5
Jestem z bankiem 17 lat. Jestem.bardzo zadowolony. A zwłaszcza z konta za 0 zł.
ZaletyAplikacja, dużo opcji do zakupu
~daniel / 2025-10-21 15:08
Ocena: 5.00 / 5
Pozdrawiam bardzo miłą Panią z banku, problem z numerem telefonu został szybko rozwiazany
WadyBrak
~Waldek / 2025-10-16 10:19
Ocena: 5.00 / 5
Super polecam.Wszystko szybko sprawnie.Podczascjednej rozmowy załatwiłem dwie sprawy.
~Kilient nr 0828-2843 / 2025-10-14 13:12
Ocena: 1.67 / 5
Fatalna obsługa klienta. Dwa lata temu próbowałem założyć nowe konto i pani kazała czekać. Były trzy stanowiska (biurka, nie kasy) przy których byli pracownicy i nic nie robili prócz odwiedzani siebie i, widocznie, wymieniali zabawne historie. Wyszedłem po 10 minutach czekania i założyłem konto w innym banku.
Nie związana z doświadczeniem powyżej: próbuję od roku ustawić starszemu członkowi rodziny, który ma w PKO konto, automatyczne opłaty telefonu komórkowego. Najpierw chodziliśmy trzy razy osobiście bo im się podpis nie zgadzał. Osoba ta ma tremor dłoni (trzęsienie się dłoni) o czym bank był powiadomiony. W końcu powiedzieli że wszystko się zgadza ale opłaty dalej nie były realizowane. Po roku otrzymywania powiadomień o opóźnionych opłatach musieliśmy zrezygnować i płacimy poprzez przelew wpisywany co miesiąc ręcznie.
Zacofanie.
Podwyższyła limity w aplikacji.
Zablokowali mi aplikację.
Nie mogę odblokować aplikacji, bo nie dochodzą SMSy.
Nie mogę dochodzą SMSy, bo mam dual SIM...
Ogarnijcie się. Jest 2025!!!!!
ZaletyPracownicy zawsze bardzo się starają! ???? Chwała Im za to!
WadyZmieńcie informatyków albo Ich przełożonego!!!! Nie ogarniają technologii.
~Sorian / 2025-10-08 13:39
Ocena: 3.33 / 5
Ogólnie korzystam z tego banku od 2004 roku. W zasadzie wszystko było ok do momentu kiedy musiałem zrobić przelew do innego kraju (zakup auta od firmy która działa na rynku ponad 20 lat) oraz później problem z przelewem w innej walucie. Mimo ustawienia limitów na najwyższe nie mogłem dokonać przelewu. Po zatwierdzeniu przelewu wyświetlił się błąd i zablokowana została aplikacja iPKO oraz dostęp do serwisu WWW. Ta sama sytuacja miała miejsce kiedy próbowałem dokonać tego przelewu na tablecie w banku przy pracowniku. Musiałem zlecić wykonanie tego przelewu przez bank za co oczywiście musiałem zapłacić dodatkowe pieniądze. Przy próbie przelewu tych walut na konto walutowe w innym moim banku również nastąpiło całkowite zablokowanie dostępów... Czyli mam konta walutowe, które są bezużyteczne jeśli chce dokonać przelewu za granicę. Infolinia tłumaczy to ,,względami bezpieczeństwa". Nie zrobiłem żadnych ruchów, które mogłyby uruchomić taki mechanizm w banku. Były to zwykłe przelewy tylko w innej walucie zgodnie z krajem do którego miały trafić. Kiedy zleciłem przelew przez infolinię u Pani również wystąpił ten sam błąd co u mnie. Złożyłem oficjalną reklamację i czekam na konkrety dlaczego nie mogę dokonać przelewów zagranicznych. Wpłata gotówki we wpłatomatach to kolejny koszmar... Mnóstwo niepotrzebnych plansz zabierających czas ale najgorszą rzeczą jest konieczność podawania liczby banknotów. Dla porównania w Pekao S.A. przy wpłatomacie podajemy tylko kwotę i wkładamy pieniądze do podajnika... Być może nie ma to znaczenia przy wpłatach rzędu 1000 zł ale jeśli ktoś prowadzi firmę i wpłaca większe kwoty to liczenie banknotów to jakiś ponury żart...
ZaletyIntuicyjna aplikacja iko (moim zdaniem jedna z najlepszych na rynku)
WadyFatalne oprogramowanie wpłatomatu, które oprócz podawania kwoty każe podawać liczę banknotów