Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 907 opinii

2.73 / 5

  • Oferta
    2.68
  • Obsługa klienta
    2.76
  • Prostota obsługi
    2.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 46
  • ~Mario / 2025-06-30 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja, z jaką się do tej pory jeszcze nie spotkałem. W jednej z placówek w Rzeszowie od 15.00 do zamknięcia banku usiłowano otworzyć IKE i IKZE dla mnie i żony, jednak po kilku godzinach pani stwierdziła że już nie zdąży, skończyły się godziny pracy i trzeba zamknąć bank. Wyszliśmy z niczym, zostawiając de facto dane i wzory podpisów w placówce.
    Innym razem chcieliśmy założyć online jedno z kont. W obu przypadkach się udało. Mieliśmy już możliwość zalogowania się na IKO/IPKO, po czym jedna osoba ma nadal to konto, a druga nie, bo zniknęło. Oczywiście dane tej osoby też gdzieś dalej w systemie są.
    Jedno z tych kont funkcjonowało już kilka tygodni, jednak co chwilę były problemy z logowaniem, hasłami, dostępnością, funkcjonalnością - np. powiązaniem z innymi produktami. Nie było podglądu do IKE/IKZE/Biura Maklerskiego itp. Nie można było zmienić limitów transakcji. Blokowało, odsyłało do placówki, po czym, gdy już miało być WSZYSTKO OK, było jeszcze gorzej. Nadal nie działała większość rzeczy, a dodatkowo zaczęły się dziać takie cuda, że jeden przelew wychodził, a kolejne już nie - pomimo ustawionego znacznie wyższego limitu dobowego. Wywalało wszystko - zarówno IKO, jak i IPKO.
    Dochodziło do takich absurdów, że siedziałem w banku, a następnie wisiałam na infolinii i urządzeniach od 08.00 do 13.00 żeby zrobić jeden przelew. W tym czasie kilkanaście razy mnie całkowicie wyrzucało z systemu i wymagało to rozmów z kilkunastoma pracownikami, z których może i część próbowała coś ogarnąć, ale nie mieli jak. Nie mieli też żadnych komunikatów, co i dlaczego się dzieje.
    Zabawa trwała około trzech tygodni. Funkcjonalności nie uzyskałem. Przez kilka dni de facto środki miałem zablokowane, bo nie mogłem nabyć produktów które mnie interesowały, nie mogłem założyć lokaty bo poleciały terminy, nawet nie mogłem przelać środków na konto z którego je wpłaciłem.
    Zlecenie przelewu zwrotnego na inne konto w Polsce, w innym banku trwało 5 godzin. I tu na koniec kolejna niespodzianka. Przelew wymagał telefonicznej autoryzacji i po chwili połączenie było, tyle że "głuche". Dopiero interwencja na infolinii o kontakt i zatwierdzenie skutkowała, że w końcu ktoś zadzwonił.
    Koszmar. Blisko 10 wizyt w placówkach. Kilkanaście godzin połączeń telefonicznych. Kilkanaście osób w placówkach i drugie tyle na infolinii. Dwie reklamacje... Kilka tygodni... i nadal nie było pełnej funkcjonalności konta.
    ZaletyBRAK
    WadyBeznadzieja, z jaką się do tej pory jeszcze nie spotkałem. W jednej z placówek w Rzeszowie od 15.00 do zamknięcia banku usiłowano otworzyć IKE i IKZE dla mnie i żony, jednak po kilku godzinach pani stwierdziła że już nie zdąży, skończyły się godziny pracy i trzeba zamknąć bank. Wyszliśmy z niczym, zostawiając de facto dane i wzory podpisów w placówce.
    Innym razem chcieliśmy założyć online jedno z kont. W obu przypadkach się udało. Mieliśmy już możliwość zalogowania się na IKO/IPKO, po czym jedna osoba ma nadal to konto, a druga nie, bo zniknęło. Oczywiście dane tej osoby też gdzieś dalej w systemie są.
    Jedno z tych kont funkcjonowało już kilka tygodni, jednak co chwilę były problemy z logowaniem, hasłami, dostępnością, funkcjonalnością - np. powiązaniem z innymi produktami. Nie było podglądu do IKE/IKZE/Biura Maklerskiego itp. Nie można było zmienić limitów transakcji. Blokowało, odsyłało do placówki, po czym, gdy już miało być WSZYSTKO OK, było jeszcze gorzej. Nadal nie działała większość rzeczy, a dodatkowo zaczęły się dziać takie cuda, że jeden przelew wychodził, a kolejne już nie - pomimo ustawionego znacznie wyższego limitu dobowego. Wywalało wszystko - zarówno IKO, jak i IPKO.
    Dochodziło do takich absurdów, że siedziałem w banku, a następnie wisiałam na infolinii i urządzeniach od 08.00 do 13.00 żeby zrobić jeden przelew. W tym czasie kilkanaście razy mnie całkowicie wyrzucało z systemu i wymagało to rozmów z kilkunastoma pracownikami, z których może i część próbowała coś ogarnąć, ale nie mieli jak. Nie mieli też żadnych komunikatów, co i dlaczego się dzieje.
    Zabawa trwała około trzech tygodni. Funkcjonalności nie uzyskałem. Przez kilka dni de facto środki miałem zablokowane, bo nie mogłem nabyć produktów które mnie interesowały, nie mogłem założyć lokaty bo poleciały terminy, nawet nie mogłem przelać środków na konto z którego je wpłaciłem.
    Zlecenie przelewu zwrotnego na inne konto w Polsce, w innym banku trwało 5 godzin. I tu na koniec kolejna niespodzianka. Przelew wymagał telefonicznej autoryzacji i po chwili połączenie było, tyle że "głuche". Dopiero interwencja na infolinii o kontakt i zatwierdzenie skutkowała, że w końcu ktoś zadzwonił.
    Koszmar. Blisko 10 wizyt w placówkach. Kilkanaście godzin połączeń telefonicznych. Kilkanaście osób w placówkach i drugie tyle na infolinii. Dwie reklamacje... Kilka tygodni... i nadal nie było pełnej funkcjonalności konta.
  • ~Pani Ewa / 2025-06-25 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto dziecka założone z dostępem dla opiekuna i oka uje się, że non stop jakieś problemy ma Bank. Dodam że dziecko niepełnosprawne. Legitymacja niepełnosprawności nie jest dla nich wogole dokumentem a przy kradzieży legitymacji szkolnej z zaświadczeniem i numerem legitymacji nawet z zwiększeniem limitu bank m problem. Podkreślam że konto zakładane jako z nadzorem dorosleho. Tymczasem wymogi by dziecko chore było obecne. Nigdy się z czymś takim wcześniej nie spotkałam.
  • ~Pani Ewa / 2025-06-25 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto dziecka założone z dostępem dla opiekuna i oka uje się, że non stop jakieś problemy ma Bank. Dodam że dziecko niepełnosprawne. Legitymacja niepełnosprawności nie jest dla nich wogole dokumentem a przy kradzieży legitymacji szkolnej z zaświadczeniem i numerem legitymacji nawet z zwiększeniem limitu bank m problem. Podkreślam że konto zakładane jako z nadzorem dorosleho. Tymczasem wymogi by dziecko chore było obecne. Nigdy się z czymś takim wcześniej nie spotkałam.
  • ~Robert / 2025-06-24 12:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzień dobry
    W dniu dzisiejszym byłem klientem PKO BP oddział w Pucku.
    Chciałem podziękować Pani Beacie z działu bankowości hipotecznej. Pomimo , że nie jestem klientem tego oddzislu( jestem tutaj na wakacjach ), zostałem potraktowany bardzo fachowo i profesjonalnie. Dziękuję bardzo tej Pani za cierpliwość oraz fachową pomoc. Pozdrawiam serdecznie
  • ~Malgorzata K. / 2025-06-23 20:49
    Ocena: 4.33 / 5
    According to my experience excelent servicing at the PKO site in Pisz Grunwaldzka Street.
    Zaletyszybka i efektywna pbsluga w skomplikownaych operacjach spadkobrania
  • ~Eligiusz / 2025-06-23 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam tego banku.Tak jak juz ktoś napisał,to lichwiarstwo niszczy ten bank.Byłem klientem tego banku ponad 26 lat,potraktowano mnie jak przysłowiowego"śmiecia".Ponadto konsultanci infolinni wykonujac polecenia przełożonych w najzwyklejszy sposob oszukują klientów,Nic dodać,nic ująć.Telefony od konsultantów w sprawie zaległości,podczas gdy przed wykonaniem telefonu,nie sprawdza sie stanu faktycznego.Dobrze radzę,gdy przechodzisz ulicą obok tego banku,przejdż na drugą strone.
  • ~Anna / 2025-06-21 10:21
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest opinia dziś. Po 2 latach od spłaty długu po zmarłym mężu nagle blokadą, nikt nic nie wie. Po 2 m- cach telefon : ma pani po mężu kredyt 37 tys. Ile może pani wpłacić w ciągu 7 dni? Spłacam kredyt wzięty na długi męża. Upewniałam się,czy jest ok, 2 lata bez informacji i nagle blokadą, kajdanki na BIK ? Powinnam się powiesić ale mam starego psa bez 1 łapy, po wypadku pod opieką.
    ZaletyMój doradca
    WadyBrak kontaktu, informacji o przyczynie do klientów,, przed blokowaniem konta, karty brak kontaktu. Nie ma współpracy między oddziałami,
  • ~Iwona / 2025-06-02 16:01
    Ocena: 5.00 / 5
    PKO BP Oddział 11 Kraków - profesjonalna obsługa, szybko i sprawnie. Szeroka gama produktów. Gorąco polecam!
    ZaletySzybko i profesjonalnie
  • ~Lama / 2025-06-01 07:54
    Ocena: 3.00 / 5
    LICHWIARZE ! Odzierajcie i "okradajcie" dalej wiernych klientów, wymyślajcie częściej nowe opłaty i chwalcie się zyskami. Ja już jestem za stary aby zmienić bank , ale robię "wam" robotę. A może by tak wprowadzić jeszcze opłatę za chęć do życia.....
    ZaletyKosmicznie opłaty a oprocentowanie zgromadzonych środków żenująco niskie !!!!!
    WadyLichwiarstwo niszczy zalety pracy banku
  • ~Tom / 2025-05-31 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Non stop są z czymś problemy, nikt nic nie wie i nie może udzielić pomocy.

    Dzisiaj okazało się, że bank wprowadził na moim koncie dzienny limit przelewów - bez mojej zgody. Gdy próbowałem zmienić wielkość limitu, przeszedłem całą procedurę, wpisałem kod potwierdzający, po czym bank anulował operację. Bez podania powodu. Gdy skontaktowałem się z biurem obsługi powiedziano mi, że nie wiadomo dlaczego tak się stało, aktualnie nie ma 'specjalistów', którzy mogą sprawdzić o co chodzi, niech pan próbuje za kilka dni.

    Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi.
    Wadynierzetelne, ciągłe usterki, brak pomocy w razie problemów, ograniczanie klientom dostępu do własnych środków, brak poszanowania dla czasu klienta
  • ~Ewa / 2025-05-28 21:37
    Ocena: 4.33 / 5
    Od wielu lat jestem wierną klientką PKO BP. Przez ten okres współpracy, doradcy z którymi przyszło mi współdziałać nigdy nie stworzyli sytuacji, bym nie została obsłużona niefachowo. Wręcz przeciwnie charakteryzował ich profesjonalizm, życzliwość i indywidualne podejście do klienta. Obecnie moim doradcą w V oddziale banku w Poznaniu jest Pani Kamila. Osoba bardzo życzliwa, pomocna i posiadająca odpowiednie podejście do klienta. Charakteryzuje ją uprzejmość, komunikatywność oraz profesjonalna obsługa. Służy bieżącym doradztwem oraz rzeczowością w trakcie załatwianej sprawy. Jednym słowem z pełnym przekonaniem mogę stwierdzić, że jest to osoba godna polecenia do współpracy. Jestem zadowolona ze współpracy z bankiem (PKO BP) mając nadzieję na dalszą, profesjonalną i życzliwą pomoc w bieżącej obsłudze mojej osoby jako klienta.
    Dziękuję i polecam potencjalnym klientom ww. oddział banku.
    Zaletyprofesjonalizm, rzeczowość, empatia
    Wadybrak
  • ~Małgorzata / 2025-05-28 15:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobra i sprawną obsługa oraz świetną znajomość obsługi klienta z wielkim szacunkiem przez Pana Rafała Mazura w banku przy ul. Piłsudskiego we Wrocławiu. Bardzo dziękuję z przyjemnością tam wrócę. Wieloletnia klientka banku Małgorzata.
  • ~Iza / 2025-05-27 22:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank PKO BP oddział Gryfino.
    Pani Wioletta Baranowska jest super pracownikiem .Jest bardzo ambitna ,zawsze każdą sprawę załatwia mega profesjonalnie i przede wszystkim do końca .Jak trzeba to walczy (można tak powiedzieć ) o każdy szczegół załatwienia nieraz bardzo trudnej sprawy .Zawsze jest bardzo miła ,uśmiechnięta i co ważne wytłumaczy każdą sprawę ze zrozumieniem .Także proszę doceniacie swoich pracowników bo naprawdę nie jest ich za dużo .
    P.S.
    Ogólnie jeszcze powiem że odział waszego banku w Gryfinie ma super obsługę włącznie z panem dyrektorem ,który również interesuje się zwykłym klientem (bardzo mnie to miłe zaskoczyło ).Uważam że wasz bank w Gryfinie zrobił ogromny postęp w obsłudze klienta ,a mogę się wypowiedzieć bo jestem wasza klientką ponad trzydzieści lat .Dziękuję i pozdrawiam.
  • ~An / 2025-05-20 06:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani Katarzyna T. w oddziale PKOBP w Chorzowie Batorym jest bardzo profesjonalna, empatyczna i cierpliwa. Udziela dobrych rad i jest bardzo pomocna. Jeszcze raz dziekuje.
  • ~Wojtek / 2025-05-16 21:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Profesjonalna i miła obsługa z głęboką znajomością spraw finansowych. Aplikacja IPKO jasna i wygodna zarówno na komputerze jak i w telefonie. Polecam współpracę z tum bankiem.
  • ~Edyta / 2025-05-15 15:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsługa. Pani Irena Karpińska była bardzo pomocna. Szybko i sprawnie pomogła otrzymać pożyczkę. Zdecydowanie polecam
  • ~Małgorzata / 2025-05-04 21:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa na infolinii (04.05.25)godz.19 bardzo profesjonalna ,miła czytelnie wszystko wytłumaczone przez panią Natalię W.szybka reakcja na oszustwo.Nastepnie inna pani Julia M.bardzo sprawnie odblokowała konta i równie miła obsługa .Rzadko się zdążą na infolinii taki profesjonalizm.
    ZaletyProfesjonalizm
  • ~Tomek / 2025-05-01 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank pobiera po kilka razy za ten sam kredyt każe pisać reklamacje potem twierdzą że nie wiedzą jak to się stało dają też na blokadę też nie wiadomo co i za co nie polecam tego banku .
    ZaletyBrak zalet
  • ~Dorota / 2025-05-01 13:55
    Ocena: 5.00 / 5
    Od lat jestem klientką PKO BP i jestem bardzo zadowolona z obsługi i oferty banku. Szczególne podziękowania dla Pani Iwony Bańkowskiej z oddziału w Połczynie Zdroju za szybką, miłą i profesjonalną pomoc przy uzyskaniu pożyczki.
    ZaletyProfesjonalizm, sprawna obsługa,dobre warunki
  • ~Roman / 2025-04-03 10:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Pan Piotr Pantalon z oddziału 5 w Poznaniu jest wyjątkowo uprzejmy i załatwia sprawy dla klientów w sposób wzorcowy. Brawo Panie Piotrze!!
strona 1 z 46
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2027
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1544
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 940
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 907
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4686
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4499
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3959
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024