Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 46 opinii

1.69 / 5

  • Oferta
    1.74
  • Obsługa klienta
    1.70
  • Prostota obsługi
    1.72

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 3
  • ~Alicja / 2020-09-30 08:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Przyjazny bank, obsluga na wysokim poziomie.
    Szybkie rozwiazywnie problemów oraz duża pomoc.
    Najlepszy bank jeżeli chodzi o aplikację mobilną.
    ZaletySzybkość i profesjonalizm
  • ~Kris / 2019-05-12 17:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Przeszedłem z Credit Agricole, zarówno z kontem firmowym, jak i indywidualnym. Na razie rewelacja, świetny Bank
    ZaletyIPKO, IKO, obsługa Klienta w placówkach.
    WadyDrobne, nie wiedziałem że w jednym z oddziałów trzeba pobrać numerek, słaba informacja o takiej procedurze i złe ustawienie maszyny.
  • ~Zadowolony klient / 2020-06-06 10:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Pragnę podziękować pracownikom PKO Bank Polski - Oddział ul. 11 Listopada 24, 41-300 Dąbrowa Górnicza w szczególności Pani Agnieszce za: jej kompetencję, profesjonalne podejście do klienta. Jej profesjonalizm i wyczerpujące informacje przyczyniają się do tego, ze klient tego oddziału z ochotą powraca tutaj, aby załatwić swoje sprawy.
    Z wyrazami szacunku
    zadowolony klient
    Zaletyprofesjonalizm
  • ~Daniel / 2019-04-26 00:24
    Ocena: 4.67 / 5
    Chciałem odejść od banku ,ale ...nie jest źle ,a nawet całkiem pod moje potrzeby .Dorzuciłbym bezpłatne wypłacanie we wszystkich bankomatach w Polsce i byłoby 100 % zadowolenia . Nie podoba mi się za to przyjmowanie ludzi (polityków) na stanowiska dyrektorskie w PKO BP ,no ale cóż...na razie zostaję ,choć dokładnie się przyglądam .
    Zaletyoferta dopasowana do mnie ,nie wiem jak dla innych klientów
    Wadybrak możliwości bezpłatnej wypłaty gotówki w bankomatach innych niż PKO (konto darmowe ,dla osoby fizycznej )
  • ~Jacenty66 / 2020-01-09 08:51
    Ocena: 3.67 / 5
    Przez ponad 30 lat jestem klientem tego banku i zawsze miałem pewność że moje pieniądze są bezpieczne. W piątek 27.12. 2019 o godzinie 20.13 otrzymałem SMS o treści " Twoja przesyłka została wstrzymana z tytułu niedopłaty 0,88 PLN. Za utrudnienia przepraszamy. Ureguluj należność: i poniżej link a w nim paczka-polska" . Nic nie wzbudziło moich podejrzeń ale spytałem się partnerki czy czegoś nie zamawiała ( mamy wspólne konto) jako że na naszym wspólnym rachunku było tylko nieco ponad 7 zł a w pierwszej kolejności z niego schodzą pieniądze, w innym przypadku trzeba wskazać rachunek z którego, mają być pobrane środki, zażartowała " przecież nas stać". Cała operacja przebiegała standardowo, wybór banku z listy logowanie do IPKO i pierwszy SMS z kodem, na którym kwota widniała 00.88 PLN, jako że transakcji dokonywałem przez telefon oczywistym było zwinięcie do paska strony odczytanie SMS odnowienie strony wpisanie kodu.......informacja kod niepoprawny, więc nadszedł kolejny po wpisaniu całość się zamknęło co wzbudziło moje podejrzenie. Po wejściu na bankowość zauważyłem brak pieniędzy. Były to kwoty 2900,88. Oczywiście natychmiast złożyłem reklamacje. Po dwóch dniach odpowiedź Banku, że operacji dokonałem samodzielnie i on nie poczuwa się do winy. Ok. Dlaczego Bank nie zabezpieczył tak strony że ktoś dokonał wyboru rachunku do spłaty, to po pierwsze, po drugie przelew natychmiastowy również trzeba oznaczyć, ja tego nie zrobiłem, a kolejna sprawa limit 3000 PLN. Pieniądze poszły do banku WBK Wrocław, czyli przelew krajowy. Wyprowadzam się z tego banku ja i wielu moich znajomych. Pozostała trauma i lęk przed kolejnym oszustwem. W moim przypadku mogę się tylko odwołać do Rzecznika Praw Klienta tegoż Banku tak więc nie spodziewam się że zostaną mi zwrócone pieniążki. Ku przestrodze państwa, proszę być ostrożnym.
    WadyNie polecam
  • ~arek / 2020-02-20 13:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie wiem co za standardy w tym banku ale żeby kasjerki wstawały na baczność przed podchodzącym do biurka klientem ? To jakiś mobing. Druga sprawa konto za zero, z zerem ma tyle wspólnego co patriotyzm z uczciwością.
  • ~Kuba / 2020-10-13 15:51
    Ocena: 3.00 / 5
    "Blokuję dostęp do konta z powodu zbyt młodo brzmiącego głosu" - oświadczył konsultant infolinii PKO BP po tym, jak okazało się, że nie potrafi pomóc w obsłudze interfejsu aplikacji. Chwilę wcześniej dokonał mojej pełnej pozytywnej weryfikacji jako właściciela konta. CO TO JEST? Od 25.09.2020 do dziś nie mam dostępu do konta, pomimo złożonej reklamacji.
    ZaletyRachunki walutowe obsługiwane jedną kartą.
    WadyTroglodyci (co najmniej jeden) w infolinii. Ogólne wrażenie, jakby do obsługi klienta zatrudniano tam "rodzinę", zamiast fachowców.
  • ~Od Klienta / 2019-11-06 13:25
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam.
    Byłem w PKO o 1 i ok sprawę załatwiłem,ale nie podobał mi wystrój biurka ,
    kawka, ciasteczka,obierki,papierki między papierami,
    aż w domu sprawdzałem czy nie mam okruchów w teczce z dokumentami.
    Ale polecam choć płatne bankomaty.
    ZaletySprawa załatwiona od ręki ok
    WadyNie przyjemnie było przy tym biurku.przeciez są jadalnie.
  • ~Tosiencja / 2017-11-02 19:00
    Ocena: 2.67 / 5
    Duża opłata za konto lub za kartę (dotyczy tzw. "konta za zero") lub trzeba wydać 300 zł kartą, żeby mieć ja za darmo. Pobierają opłatę za prowadzenie konta oszczędnościowego, więc przy dość mizernych oszczędnościach to konto się u nich nie opłaca.
    Konto na pewno nie opłaca się osobom z najniższym uposażeniem, bo wychodzi za drogo
    Zaletyma oddziały w większości miast
    Wadydrogie usługi
  • ~Przemek / 2021-01-08 17:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Absolutnie nie polecam. Pracują ludzie bez honoru, bez żadnego etosu dla swojej pracy.
    Kilka lat temu naciągnęli mojego ojca (lat obecnie 84) na konto platinum. I przez wiele lat kasowali za jego obsługę 80 zł miesięcznie, bo indywidualny (!) doradca do konta nie doradził jego zmiany. Kiedy zauważyłem to zdzierstwo wziąłem ojca do banku i zmieniłem mu rachunek na tańszy. Od razu zrezygnowaliśmy z karty kredytowej. Do rachunku przysłali nową kartę debetową. Ojciec nie wiedział jak ją aktywować i poszedł po pomoc w tej sprawie do placówki banku PKO. I co mu tam - 84 letniemu człowiekowi, który przyszedł po pomoc ws aktywacji karty do konta wcisnęli? Oczywiście kartę kredytową. NIE POLECAM TEGO BANKU!!!!!!!!!!!!!
  • ~bożka / 2018-09-13 18:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Rok temu wpłaciłam pieniądze na Konto w Banku PKO S.A Miała byc to lokata prosta ,więc Pan Maciej powiedział mi i mojemu już zmarłemu mężowi ,że to będzie lokata na 3% w skal roku .Zaufałam i poszłam po roku wybrac te nasze cieżko zarobione pieniądze .Co się okazało wrobił mnie w Fundusz inwestycyjny PKO TFI ku mojemu zaskoczeniu poprosiłam ,że nie chcę tych odsetek (160,78zł za rok) tylko chcę odzyskac MOJE PIENIĄDZE z wpłaconych 10000zł otrzymam 9677,67PLN myślałam ,że to żart Popłakałam się bo to były moje oszczędności i za to miałam postawic pomnik dla męża Nie poddam się opisze to na wszystkich portalach będę Wszystkich ostrzegac przed tym bankiem jakim jest PKO Bank Polski SA.

  • ~Maciej W. / 2020-09-25 08:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Jedyne co ich poratowało to BLiK. W praktycznie każdym banku obsługują naburmuszone kasjerki. Kompletnie nieczytelne zestawienie przelewów, które miały miejsce w inny dzień niż podaje strona. Definitywnie kończę "współpracę"
    ZaletyPrzez telefon zawsze wszystko i szybko załatwiłem. (Jedyny funkcjonujący aspekt obsługi klienta.)
    WadyNajgorsze szambo to babska w oddziałach.
  • ~Tomasz / 2020-03-03 09:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Po raz pierwszy od ponad sześciu lat zdarzyło mi się spóźnić z ratą kredytu i karty kredytowej. Spóźnienie to niecałe dwa tygodnie, a presja i sposób komunikacji z banku jest jakbym wyłudził kredyt. Nikt nie zapytał co jest przyczyną, kiedy ureguluję tylko z buta dostałem serię żądań jak od terrorysty. Takie bombardowanie o poranku obraca dzień w gruzy i rodzi jedynie nienawiść do tej instytucji. Jak tak można? Na szczęście za chwilę spłacę ich całkowicie i zapomnę o tej beznadziejnej instytucji. Mam porównanie z Santander Bank, gdzie mamy kredyt firmowy i też w pakiecie pojawiło się opóźnienie bo trochę wystawił nas kontrahent. Tam uprzejmie Pani zapytała co jest przyczyną, zanotowała deklarowaną datę wpłaty i uprzejmie życzyła miłego dnia oraz szybkiego rozwiązania problemu. Czy naprawdę w PKO BP ktokolwiek sądzi, że strasząc zyska więcej?!
  • ~Aferzytka / 2020-06-25 08:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Kłamstwa co do kont założonych i do tego pieniędzmi na dzieci dysponują jak chcą non stop giną mi pieniądze z konta
    ZaletyBrak
    WadyKłamstwo
  • ~Anżei / 2020-08-31 17:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Byłem związany z tym bankiem około 5 lat, brak zniżek dla starych klientów. Sztandarowy produkt dla mas, czyli konto za zero wcale nie jest za zero - szereg warunków do spełnienia. Pierwszy lepszy bank, którego głównym udziałowcem nie jest państwo polskie, a prywatny przedsiębiorca oferuje znacznie więcej dla zwykłego użytkownika. Opłaty w banku są wysokie, nawet dla konta osobistego, nie wspominając o koncie walutowym - z tym jest dopiero cyrk.
  • ~Już nie klient / 2019-11-15 20:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Patologia obsługa to zwykła patologia,tylko żreć przychodzą i to na swoich biurkach , aż żygac się chce upackanie biurka i nakruszone , pełno kółek od szklanek do których kleją się papiery.????
    ZaletyZadnych
    WadyWszelka patologia
  • ~Klient / 2019-12-20 22:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Porażka. Dziś odwiedziłam bank w celu częściowej spłaty kredytu. Pani nie umiała obsługiwać programu komputerowego. Uzyskanie informacji o stanie zadłużenia po wpłacie częściowej było niemożliwe. Rozmowa pomiędzy pracownikami banku na poziomie zerowym a wręcz minusowym. Cała operacja zajęła 95 minut. Masakra.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~magniet / 2020-05-23 20:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie liczą się że stałymi klientami, a wizyta w oddziale to powrót do PRL. Internetowo nie ma rewelacji, jedyny plus to aplikacja IKO, inne produkty są dużo korzystniejsze w innych bankach.
    ZaletyDuży bank
    WadyOpieszałość, niejasne procedury, problemy na każdym kroku
  • ~~absurd / 2020-04-10 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Kredyt hipoteczny odrzucony z powodu zadlużenia na koncie zamknietym od lat (Inteligo) -na kwotę 0,08 zł , z odsetkami łączne 0,16zł!!!!Pomimo tego,ze zakladajac nowe konto w grudniu ub roku żaden z Pracowników PKO BP nie wspomniał słowem, że mam jakieś zadłuzenie. Żyłam w swiadomosci bycia rzetelnym płatnikiem, aż do marca 2020.
  • ~129F125CA / 2020-05-13 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Naliczyli opłatę za kredyt, który nigdy nie był wykorzystany, reklamacja opłaty nic nie dała.

    NIE POLECAM
    Zaletybrak
    Wadywszystko
strona 1 z 3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.90, ilość opinii: 858
PEKAO SA
Ocena: 1.59, ilość opinii: 450
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 400
Millennium
Ocena: 1.60, ilość opinii: 207
ING Bank Śląski
Ocena: 2.34, ilość opinii: 106
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 1.96, ilość opinii: 82
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2533
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2272
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2148
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1939
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1060
Play
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1023