Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 356 opinii

2.40 / 5

  • Oferta
    2.42
  • Obsługa klienta
    2.42
  • Prostota obsługi
    2.37

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysztof / 2022-06-07 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i wodorosty bywałem w różnych miejscach na świecie mam konto w UK ale z takim brakiem kompetencji kultury z jakim spotkałem się w w/w banku w mieście w Łodzi przy Placu Reymonta jeszcze się nie spotkałem.
    Zaletybrak
    Wadytakie jakie można sobie tylko wyobrazić
  • ~tomasz / 2022-06-07 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Bałagan
    brak informacji lub wprowadzanie klienta w błąd .
    tytlko po to żeby ściągnąć nas do banku najgorszy bank jaki do tej pory miałem .
  • ~Użytkownik / 2022-06-02 11:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Dobrze zorganizowany bank miła i sprawna obsługa telefoniczna
  • ~Piotr / 2022-05-31 01:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Co to za bank w którym nie da sie wykonywac przelewów bo wymagana rozmowa telefoniczna, nie ma natychmiastowych przelewów
  • ~Sl / 2022-05-30 15:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Czas oczekiwania na wizytę na Sali - 67 minut.
    Znacznie przywraca standardy obsługi w instytucjach, które pobierają opłaty za usługi.
    ZaletyBrak
    WadyZbyt mało punktów usługi klienta
  • ~Zyga / 2022-05-28 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego Banku dużo obiecują A co do czego przychodzi to nie kwalifikuje się co to za bank najpierw proponują A później zostajesz bez niczego nawet jak chcesz debet to musisz mieć konto u nich 6 miesięcy A w innych bankach po 3 miesięcy dla tego rezygnuję z tego Banku zamykam konto
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak pomocy dla klientów
  • ~Lwowianka / 2022-05-27 17:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Wielkie podziękowania p. Katarzynie z 29 Oddziału PKO BP za udzielenie kwalifikacyjnej pomocy w moim problemie.
  • ~tutko / 2022-05-24 22:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank zarabia na kartach kodów i szantażem zmusza klientów do dopisywania co tydzień mojego komputera do „zaufanych” w przeciwnym wypadku mogę ich w D pocałować a z płatności on-linę nie skorzystam… i co im zrobię??? co tydzień powtarza sie cyrk z ponownym wpisaniem kodu z płatnej zdrapki aby oni uznali żem godzien… Wrrr…
    Zaletybrak
    Wadywyłudzanie kodów ze zdrapki
  • ~Pablo / 2022-05-23 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako klient PKO bp od 7 lat czuję się w tym momencie zwyczajnie opluty. Złożyłem wniosek o wydanie zaświadczenia. Miałem pilną sprawę, więc już składając pani z obsługi zaznaczyła wniosek jako "pilny". Po miesiącu czekania okazało się, że muszę zrobić w jednym miejscu zmianę. Prosiłem o jak najpilniejsze rozpatrzenie. Obiecano mi gotowe zaświadczenie za kilka dni. Po dwóch tygodniach czekania i 6 telefonach z ponagleniami (za każdym razem dostawałem obietnicę, że ktoś zaraz się tym zajmie) dostałem powiadomienie z banku, że rozpatrzenie mojego wniosku może się przedłużyć. Kpina z klienta. Proszę nie popełniać tego błędu, co ja.
    WadyLekceważące podejście do klienta.
  • ~Jaroslaw / 2022-05-20 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Moim zdaniem to najgorszy bank w Polsce! Nie polecił bym wrogowi.
    ZaletyNie ma
    WadySame
  • ~Beata / 2022-05-19 17:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientka Bank PKO w Pile,szybko i sprawnie rozwiążą problem w dziale hipotecznym z ubezpieczeniem i odszkodowaniem ,bardzo miła obsluga
    ZaletyBardzo dobre
    WadyBrak
  • ~były klient / 2022-05-19 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Drugi dzień czekam na wykonanie przelewu przez bank z konta osobistego na rachunek w innym banku. Mieli kontaktować się z celu potwierdzenia transakcji (???) Drugi dzień zero kontaktu. Dodatkowo przez 2 tygodnie blokada na koncie. Po udaniu się do banku w obsłudze nie widzieli błędu. Wiele czasu straconych przy wyjaśnianiu sprawy. Złożona reklamacja. Naciągają klientów, nie proponując tańszego rozwiązania, tylko nastawieni na maksymalne zyski. Panie przy okienku zmęczone. Wysokie opłaty. Z całego serca odradzam !!!
    Zaletybrak
    Wadyj/w
  • ~Antoni / 2022-05-18 10:19
    Ocena: 4.67 / 5
    Dla mnie PKO Bp jest ok, Czytelna strona , jasne reguły poszczególnych produktów i kompetentni ludzie w placówkach. Zupełne przeciwieństwo Banku Credite Agricole w którym otworzyłem konto dla Ciebie na którym miałem zyskać 555 złotych . Nie tylko niczego nie zyskałem ( ani 55 zł. za otwarcie konta ani zwrotów za zakupy karta ) ale nawet nie mogę uzyskać odpowiedzi na reklamację . Obsługa punktu w którym zawierałem umowę także nie potrafi wyjaśnić faktu nie wywiązania się banku z umowy. I ostatnia rzecz - piszę na stronie PKO BP bo serwer Agricole zablokował moje IP gdy chciałem opisać tę sytuację. Nigdy więcej Credite Agricole
  • ~Mariola / 2022-05-17 13:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo profesjonalna obsługa. Dziękujemy bardzo.
  • ~Monika / 2022-05-16 23:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziękuję Pani Magdalenie Podurgirl, która jest pracownikiem banku w Brzegu Dolnym za rzetelnie i profesjonalnie przedstawienie mi oferty ubezpieczenia.Pani Magdalena jest jak najbardziej kompetentną osobą na tym stanowisku. Życzę sobie i innym klientom banku takiej wspaniałej obsługi w banku w przyszłości.
  • ~Elmira / 2022-05-16 15:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo jestem zadowolona! ???? szybka obsługa ,miła pana .????????
    ZaletySzybka obsługa
    WadyNiema
  • ~Henryk / 2022-05-15 14:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Załatwiałem sprawę w Oddziale I Banku PKO we Wrocławiu przy ul.Piotra Skargi w dniu 11.05.2022r.Pani Marta na stanowisku 5 była niezwykle uprzejma,profesjonalna i pomocna,chociaż spraw była skomplikowana.
    ZaletyBardzo pomocna,fachowa i miła obsługa.
  • ~Aga / 2022-05-13 07:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo profesjonalna, pomocna i
    miła obsługa.
    ZaletyŁatwość kontaktu z doradcą.
  • ~Łukasz / 2022-05-10 21:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam serdecznie. Jestem klientem Banku PKO oddział w Tychach przy ul. Dmowskiego 27. Pragnę podzielić się swoją opinią na temat obsługi przy zawarciu umowy kredytu hipotecznego przez pracownicę Waszego banku. Wszystkie czynności związane z udzieleniem nam kredytu koordynowała pełnomocnik banku Pani Agnieszka Urbanek.
    Jesteśmy wraz z żoną bardzo zadowoleni z profesjonalnej i fachowej obsługi a przy tym Pani Agnieszka była osobą uprzejmą, pomocną i nad wyraz życzliwą w naszych kontaktach.
    Pani Agnieszko, bardzo dziękujemy i życzę aby było więcej takich kompetentnych doradców kredytowych w Waszym banku.
    Zaletyprofesjonalizm, miła i empatyczna
    Wadybrak
  • ~Bogumiła / 2022-05-10 07:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Oddział w Mrągowie, obsługa kredytów hipotecznych, Pani Iwona Jankiewicz.
    Rewelacyjna, pomocna, kompetentna. Przyjechałam to tego oddziału z innej miejscowości, bo w swojej nie mogłam liczyć na pomoc. Pani Iwona bardzo szybko i sprawnie załatwiła moją sprawę choć nie zaciągałam kredytu a więc nie miała w tym osobistego interesu, a spłacałam go. Sytuacja była trudna, ale Pani Iwoną wszystko ogarnęła. Pani Iwono, bardzo dziękuję i oby było więcej takich opiekunów/ doradców kredytowych jak Pani!
    ZaletySprawnie, szybko, kompetentnie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.77, ilość opinii: 1282
PEKAO SA
Ocena: 1.48, ilość opinii: 890
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.56, ilość opinii: 720
Millennium
Ocena: 1.53, ilość opinii: 543
PKO Bank Polski
Ocena: 2.40, ilość opinii: 356
ING Bank Śląski
Ocena: 1.90, ilość opinii: 352
VECTRA
Ocena: 1.66, ilość opinii: 3089
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.07, ilość opinii: 2872
UPC Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2645
Play
Ocena: 1.40, ilość opinii: 2490
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2461
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 2373