Porażka jednym słowem.. nie dość, że 3 razy próbowałam zamknąć konto, Panie nie potrafiły tego zrobić... A do tego zostałam wprowadzona w błąd. Panie w oddziale zamiast pracować to dzwonią do swoich bliskich, zamiast zająć się klientem przy stanowisku, rozglądają się, błądzą myślami - jest to tak bardzo mało kompetentne, że aż brakuje słów.
Dzisiaj mimo, że konto już jest zamknięte - wysłali, że mam zaległą opłatę za konto, które już nie istnieje... Najgorszy bank w jakim miałam konto - jeżeli chcecie mieć święty spokój, radzę poszukać innego banku.
ZaletyBrak
WadyDługi czas oczekiwania na obsługę, wiecznie niezadowolone panie, brak kompetencji w zamykaniu kont, zero pomocy od pań pracujących - ciągłe odsyłanie do kogoś innego...
~Karina / 2024-04-07 18:04
Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa nie bank. Blokują kartę kiedy chcą aplikację tak samo. Zostawiają cię z zablokowanymi pieniędzmi i masz se iść do banku odblokować, nie ważne że niedziela. Odradzam zakładać konto w tym banku
~Emilia / 2024-04-01 19:36
Ocena: 1.00 / 5
Dziaderski bank PKO nie szanuje stałego klienta , nie stara się go nawet zatrzymać. W banku PKO ( jak na kwiecień 2024) na trochę wyższym oprocentowaniu 4,5 % jest tylko lokata mobilna 3 miesięczna. W Santander (lokata wiosenna) i ING (lokata terminowa Plus) takie lokaty są także do bankowania na komputer, a nie na bzdurny smartphone ,który że względów bezpieczeństwa powinien służyć tylko jako narzędzie do otrzymywania kodów,dodatkowo są to lokaty dla stałych klientów( a nie na żadne bzdurne nowe środki) z opcją do przelewu po wygaśnięciu na rachunek oszczędnościowy a nie osobisty. Na dzień dzisiejszy PKO to bank nieruchawych życiowo emerytów i ludzi (sądząc po wizycie w oddziale) z krajów byłego bloku ZSSR. A jak już zakutym łbom z kierownictwa odbije to w ramach "unowocześniania" chcą rezygnować z kart płatniczych na rzecz aplikacji na androidzie, który jest łatwy do hakowania.
ZaletyBrak
~Mariusz / 2024-03-29 18:00
Ocena: 2.00 / 5
Imbecylna postawa obsługi wobec klienta,jeśli chodzi o transfer pieniędzy z zagranicy na konto walutowe przed świętami, bo pracownikom już się nie chce zaksięgować tych pieniędzy i zostajesz na święta bez grosza przy dupie.
~DS / 2024-03-28 10:00
Ocena: 1.00 / 5
To raczej mafia niż bank. Mój doradca finansowy przedstawił ich ofertę kredytu hipotecznego jako najkorzystniejszą dla mnie w tamtym momencie. Wtedy zaczęły się moje problemy. Aby otrzymać ofertę (8% kredytu hipotecznego) musiałem otworzyć u nich konto i ustawić je jako moje główne konto do przelewów wynagrodzeń, kupić ich kartę kredytową, otworzyć kredyt debetowy na koncie i opłacić szereg ubezpieczeń. Ostatecznie dostałem kredyt hipoteczny (500 tys. zł i muszę spłacić milion zł w ciągu 25 lat). Kilka lat później z powodu mandatu za parkowanie zablokowali całe moje konto na 7 dni, co jest nielegalne. Nie potrafią podać ku temu żadnej podstawy prawnej. Nie polecam ich usług, chyba że chcesz stracić dostęp do swoich pieniędzy, wtedy tak, zrób z nimi interesy, wszystko będzie dobrze.
~Piotr / 2024-03-27 19:57
Ocena: 4.33 / 5
Chcę wyrazić opinię na temat banku PKO bp oddział w Rymanowie . Mimo iż jest to jeden z największych banków w Polsce
jako klient jesteś traktowany z uwagą i zrozumieniem i zawsze ( jeśli tylko jest to możliwe ) wyjdziesz z banku zadowolone , że załatwiłeś sprawę z którą przyszedłeś . Pracownicy wszyscy bardzo uprzejmi i podchodzący do każdego klienta indywidualnie . Sam byłem świadkiem rozmowy zwłaszcza ze starszymi ludzmi którzy potrzebują więcej wytłumaczenia czy to obsługi konta , czy karty czy innej rzeczy i tak się tutaj dzieje . Gorąco polecam ten bank a zwłaszcza ten oddział
~waterkowyy / 2024-03-27 19:41
Ocena: 3.50 / 5
fajny bank, dziala to najwazniejsze polecam wszystkim ciep[lutko az pazy
Zaletyfajne
Wadynie intuicyjny pamrl
~Justyna / 2024-03-25 22:20
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dziękuję pani Dorota Swajdo z oddziału w Skarżysku Kamienna za profesjonalną i miłą obsługę. Pani Dorota to osoba z dużą wiedzą, przy tym niezwykle sympatyczna i otwarta na klienta .Z czystym sercem polecam współpracę z tą panią. Klient naprawdę czuje się zaopiekowany.
~Zofia / 2024-03-25 21:58
Ocena: 5.00 / 5
Dziękuję Pani Agnieszce Giec z II Oddziału Banku PKO BP w Koszalinie za bardzo miła i profesjonalną obsługę, ogromną kulturę i cierpliwe wyjaśnianie zawiłości. Polecam korzystanie z tego Oddziału Banku PKO BP.
~Joan / 2024-03-25 16:42
Ocena: 2.67 / 5
Bank jest zdrewniały Decyzję za ludzi podejmuje system . Uzyskanie pożyczki uzależnione jest od urządzenia. W moim przypadku z powodu starych zaległości których dawno nie ma wystąpienia l problem nawet z pożyczka która można spłacić w tydzień a mianowicie mam obrót na koncie powyżej 200k a problemem jest nawet uzyskanie kilku tysięcy pożyczki ???? . Dodam iz jestem klientem długo i rocznie bank zarabia nA mnie dużo .Dla porównania żona która zarabia 40% tego co ja dostaję oferty 20x Wyższe Szok BeZmuzgowy bank .
ZaletyIstnieje
WadyNie ma zaufania do ludzi
~ozyjasz / 2024-03-18 19:14
Ocena: 4.67 / 5
super polecam, szczególnie dzięki lnstagram:znieprawiona super mi poprawiła wieczór!!
~Florencja / 2024-03-15 17:10
Ocena: 1.00 / 5
Ubezpieczenia pojazdów to jakaś pomyłka. Pieniądze biorą pierwsi ale żeby wypłacić odszkodowanie to już oczywiście nie. Złodzieje, kłamcy, oszuści. Z takimi sprawy kończą się w sądzie
~Dariusz / 2024-03-15 15:38
Ocena: 5.00 / 5
Serdeczne podziękowania dla Pani Iwony Myślińskiej, za profesjonalizm, fachowość i miłą obsługę w związku ze złożonym wnioskiem dotyczącym kredytu hipotecznego a następnie jego przyznaniem.
Pani Iwono tak trzymać, a klienci zawsze to docenią.
Zaletysame zalety
Wadybrak
~Neutrino / 2024-03-09 17:23
Ocena: 1.00 / 5
Złodziejskie oprocentowanie lokat i rachunków oszczędnościowych (i nie mówię tu o mobilnej, którą łatwo można zhakować) w porównaniu do innych banków
Infolinia, tragedia , ciągle jakieś boty walisz głową w mur i nic nie załatwisz
~Zuzanna / 2024-03-07 10:38
Ocena: 5.00 / 5
Współpraca z bankiem jest super. Przemiła obsługa. Jak na moje transakcje itp. Nie mam zarzutów jest ok.
~Renata / 2024-03-06 13:41
Ocena: 5.00 / 5
Oddzial 4 we Wloclawku. Zawsze korzystam z uslug w tym oddziale ktore sa dla mnie na profesjonalnym poziomie. Panie potrafia pomoc w najmniejszym problemie.
ZaletyB.mila obsluga i profesjonalna
~Iddy / 2024-03-04 19:13
Ocena: 1.67 / 5
Dostałem smsa aby uzupełnić dane. Przez internet się nie da bo nie wyświetla się zakładka - niech Pan porozmawia na chacie. Na chacie się nie da - niech Pan zadzwoni. Dzwonię - bot nie rozumie, łączy mnie dalej dopiero po 10 minutach użerania się z nim. Zły konsultant, który się tym nie zajmuje...
Zaletyniskie opłaty
Wadysystem internetowy ciągle ma problemy
na chacie nic nie załatwisz
infolinia to mordęga
~użytkownik / 2024-03-02 16:12
Ocena: 4.67 / 5
2-3.03.2024 r. wystąpią przerwy w działaniu usług maklerskich i profilu zaufanego.
29.02.2024
2.03 w godz. 7.00-18.00 możesz mieć trudności w dostępie do składania dyspozycji i zleceń na rachunkach inwestycyjnych w serwisie Pekao24, aplikacji PeoPay oraz platformie eTrader Pekao.
Od 2.03 od godz. 19.00 do 3.03 do godz. 1.00 nie skorzystasz z usługi profilu zaufanego. W tym czasie będą prowadzone prace serwisowe po stronie dostawcy usługi
Przepraszamy. A co tu jest niejasne bo dla mnie wszystko. Skoro jest serwis to kasę biorę wcześniej i spadam bo mogę później nie skorzystać z zasobów.
Kraków Bohaterów Września jeden z nielicznych oddziałów z obsługą kasowo gotówkową , kolejki nawet kilkanaście osób na 4 stanowiska czynne 2 . Po korytarzach snuje się kilka osób personelu a tylko dwa aktywne stanowiska
ZaletyŻadnych
WadyLikwidacja placówek nastawieni tylko na zdzieranie odsetek od kredytów