Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 420 opinii

2.38 / 5

  • Oferta
    2.39
  • Obsługa klienta
    2.41
  • Prostota obsługi
    2.34

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Brab / 2022-07-21 22:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia katastrofa. Po ustaleniu wszystkich danych, nie mogłam uaktywnić karty kodów.
    ZaletyNie ma
    Wady Utrudnienia w małych prostych sprawach
  • ~Xxx / 2022-07-20 13:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Oddział w Hrubieszowie, kolejki kilkugodzinne do obsługi. Nie chodzi nawet o okres urlopowy, jeśli chcesz coś załatwić osobiście musisz brać urlop. Z tego względu nie polecam.
  • ~Małgorzata / 2022-07-19 09:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsługa. Czytelna oferta. Od wielu lat korzystam z usług tego banku. Zawsze spełnione są moje oczekiwania. Pozdrawiam
    ZaletyJasny prekaz informacji
    WadyBrak
  • ~Amaretto / 2022-07-16 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział banku w Supraslu, otwarty pół godziny za późno, jedna osoba w okienku, wypytuje klientów o personalne sprawy, czy ktoś sie rozwiódł czy nie, jak układa sie w rodzinie...!!! Kto zatrudnia taka osobę? Kto szkoli takich pracowników? Dodatkowo zatrudnia bez wykształcenia, nawet średniej szkoły?
    Ciągła korupcja i kumoterstwo ..
  • ~Aneta / 2022-07-15 20:30
    Ocena: 4.67 / 5
    V Oddział PKO BP w Łodzi przy ul. Żeligowskiego, jest najlepszą jednostką Banku PKO BP w Łodzi. Życzliwość wobec klienta, chęć współpracy, empatia w stosunku do petenta jest na bardzo wysokim poziomie. Otwartością na petenta i sympatycznym, a zarazem profesjonalnym podejściem wyróżnia się w szczególności Pan Paweł Czerwiński pracownik banku w tym oddziale oraz kierownik tej placówki, Pan Marcin (nazwiska niestety nie pamiętam).
    Jako wieloletni klient Waszego Banku (mój staż to ponad 20 lat) jestem bardzo pozytywnie zaskoczona profesjonalizmem ze strony pracowników tej jednostki. Mimo, że w moim mieści-Łodzi- jest wiele jednostek Waszego/Naszego Banku to V Oddział uważam za najlepszy.
    Proszę przyznać, że mimo kredytu na 20 000,00 PLN, jaki wzięłam w PKO BP, wyszłam z Banku uśmiechnięta i zadowolona z obsługi:)
    ZaletyProfesjonalizm w obsłudze i empatia w stosunku do Petenta.
    WadyStopy procentowe, ale to nie wina tej jednostki...hahahaha.
    Jako wieloletni klient PKO BP, powinnam mieć jakieś większe zniżki-to też nie zależy od V Oddziału PKO BP w Łodzi:)
  • ~Malgorzata / 2022-07-14 14:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Skorzystalam z uslugi w banku PKO przy ul. Grabiszynskiej 88. Obsluga bardzo mila, profesjonalna i co najwazniejsze kompetentna. Polecam i na pewno skorzystam ponownie. Z pozdrowieniami
    Malgorzata
    ZaletyProfesjonalizm, grzecznosc
    WadyBrak
  • ~Klient / 2022-07-10 14:11
    Ocena: 2.67 / 5
    Chciałem wypłacić 50 zł z innego bankomatu niż PKO BP za pomomoca blik. Okazało się że płaci się prowizje. To bardzo dziwne bo blik zawsze wszędzie chwała jako bezpłatny. Pani na infolinii potwierdziła że prowizja jest bo nie ten typ konta. Po 15 minutach czekania dostałem na dzień dobry ofertę kredytu 67 tys bez formalności. Spieszyłem się i nie o takie informacje mi chodziło. Czy to normalne że blik jest płatny?
    ZaletyAplikacja mobilna
    WadyPłatny blik z innych bankomatów
  • ~Anne / 2022-07-09 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam PKO BP Oddzial 1 w Zabrzu , w którym obsluguje pewien facet, który nigdy chyba nie widzial banknotów 50 funtowych. Chcialam zalozyc konto walutowe w funtach, a ten koles zaczal odrzucac co drugi banknot mowiac ze sa zniszczone, a banknoty byly w bardzo dobrym stanie wyplacone z banku angielskiego. Przez inny bank zostaly przyjete bez problemu. Stracilam duzo czasu i nerwow przez brak kompetencji urzednika bankowego.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji, brak szkolen, brak znajomosci przepisow.
  • ~- / 2022-07-08 14:06
    Ocena: 4.00 / 5
    Doradca Bankowości Hipotecznej 1 Oddział w Gdańsku - bardzo miła, rzetelna i kompetentna osoba.
    Zaletykompetentność, pomoc, rzetelność, kultura osobista
  • ~Jarek1233 / 2022-07-08 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety pomimo kosmetycznych zmian, jak likwidacja okienek i zmiana ubioru, mentalnie ten bank nadal jest w czasach komuny. Długie kolejki i problemy z załatwieniem czegokolwiek przez internet lub telefon. Żaden z normalnych banków nie robi takich problemów jak PKO.
    Zaletybrak
    Wadykolejki, niekompetentna obsługa na infolinii, brak możliwości otwarcia konta po przez przelew autoryzacyjny, cokolwiek chce się zmienić, to trzeba iść osobiście i potgwierdzić.
  • ~I.M.P. / 2022-07-08 12:11
    Ocena: 4.67 / 5
    Jestem klientem PKO BP od 2 lat w oddz. VI na Pulawskiej. Jestem zdumiona grzecznością i dyspozycyjnością Pracowników. Pani Małgosia i Pani Grażynka zawsze odpowiadają na telefon. Ten komfort rekompensuje długie kolejki bo lokal faktycznie jest mały. Grzeczni są również portierzy/strażnicy> Nie ma lekceważenia klienta jak jest w PKO SA gdzie dotąd załatwiłama większość spraw. To nie zależy w PKO BP od zamożności klienta. Tak dalej i gratulacje
    Zaletyfachowość i uprzejmość
    Wadykolejki
  • ~Arturo / 2022-07-05 06:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Niestety, po 10 latach współpracy z bankiem bardzo mnie rozczarował. Kredyt hipoteczny, oraz 3 inne w tym okresie. Kontakt z obsługą klienta czy to w placówce czy infolinii zawsze zadowalający. W ostatnich 2 miesiącach problemy finansowe spowodowały opóźnienie w spłacie kredytu, i moje dane zostały przekazane do kancelarii prawnej Hyperion. Mimo spłaty zobowiązania,kancelaria wysyła pisma( z opóźnieniem) strasząc wypowiedzeniem umowy. Strasznie przykra sytuacja dla mnie, jak traktuje się klienta po tylu latach współpracy.
    ZaletyJ. W
    WadyJ. W
  • ~Grzegorz / 2022-07-03 17:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolony z Państwa usług, zawsze jestem pozytywnie załatwiony. Jestem klijentem waszego banku od 5 lat.
  • ~Ewa / 2022-07-01 09:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem PKO i co chwilę oferują mi pożyczkę gotówkową i nie tylko, uważam to za natrętne. Mój partner od 15 lat pracował dla jednej firmy i jest inżynierem więc jego zarobki nie są małe, nie dostał pożyczki gotówkowej 17000 zł w PKO bp, w sumie bez uzasadnienia. Ale oczywiście konto w PKO musiał założyć. Piskorski Bank w sumie sama się zastanawiam czy nie zmienić Banku.
  • ~streetek / 2022-07-01 08:24
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadzieja! 5razy mnie przełączają, jakies hasła telefoniczne! beznadzieja!
  • ~Dupa / 2022-06-30 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Strata czasu. Zero szacunku wobec klienta. Robią z ludzi debili którymi nie są. Dostałam starą kartę zamiast nowej. Nie polecam. A byłam już w wielu bankach...
    ZaletyBrak
    WadyWredne baby
  • ~Tomasz / 2022-06-29 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy złodziejski bank na rynku drogo a obsługa bezmózgie odpady z innych placówek bankowych.
  • ~Irena / 2022-06-29 11:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałam się podzielićmoją opinią co do profesjonalizmu a równocześnie uprzejmości pracownikó Oddziału 11 w Gdańsku PKO bp.
    Otóż wczoraj byłam obsługiwana w tymże Oddziale PKO bp nr.11 w Gdańsku przez Pana Bartosza Burdyńskiego.Mimo mojego wieku (84 lata)potraktował mnie z wyjatkowa uprzejmością i wyczerpującym wyjaśnieniem co do obsługi konta bankowego elektronicznego tak przy pomocy smartfona jak i laptopa.
    Pragnę tą drogą jeszcze raz podziękować Panu Bartoszowi,jak i Kierownictwu placówki,że posiada w swoim zespole,grono pracowników tak wyrozumiałych i "pochylonych"nad osobami starszymi.
    Serdecznie gratuluję!
    oraz serdecznie pozdrawiam
  • ~Donia / 2022-06-28 13:28
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziękuję przesympatycznym dziewczyną z banku PEKAO SA oddzial 47 na osiedlu Stefana Batorego 79 w Poznaniu za absolutne „must have”!komunikatywność, umiejętność formułowania wyraźnych dla klienta wypowiedzi, śmiałość, a także zdolność prowadzenia i podtrzymywania rozmowy. Jest w nich entuzjazm – bez niego trudno cokolwiek. Sprawy zalatwilam szybko i w sympatycznej atmosferze. Polecam wszystkim ten oddział. Jedyny mankament to klimatyzacja, duchota przy upale :-(
    ZaletyJ. W
    WadyJ. W
  • ~Sylwia / 2022-06-28 06:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem rozczarowana płatnościami internetowymi. Bank ma 7 dni na rozliczenie przelewu, gdzie czas moim zdaniem jest bardzo długi. Płatność jest dokonana ponad 8 dni temu, do dnia dzisiejszego jest nie rozliczona i nie mam ani swojej gotówki ani zamówionych przedmiotów, a dodam że nie pierwszy raz zamawiam z tego sklepu. Kontaktując się z obsługą oni nie są w stanie nic zrobić i udzielić mi pomocy.
    WadyDlyg
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.74, ilość opinii: 1415
PEKAO SA
Ocena: 1.51, ilość opinii: 980
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.59, ilość opinii: 786
Millennium
Ocena: 1.56, ilość opinii: 622
ING Bank Śląski
Ocena: 1.84, ilość opinii: 430
PKO Bank Polski
Ocena: 2.38, ilość opinii: 420
VECTRA
Ocena: 1.65, ilość opinii: 3298
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.06, ilość opinii: 2958
UPC Internet
Ocena: 1.86, ilość opinii: 2804
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2790
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2683
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2483