Dostałem smsa aby uzupełnić dane. Przez internet się nie da bo nie wyświetla się zakładka - niech Pan porozmawia na chacie. Na chacie się nie da - niech Pan zadzwoni. Dzwonię - bot nie rozumie, łączy mnie dalej dopiero po 10 minutach użerania się z nim. Zły konsultant, który się tym nie zajmuje...
Zaletyniskie opłaty
Wadysystem internetowy ciągle ma problemy
na chacie nic nie załatwisz
infolinia to mordęga
~użytkownik / 2024-03-02 16:12
Ocena: 4.67 / 5
2-3.03.2024 r. wystąpią przerwy w działaniu usług maklerskich i profilu zaufanego.
29.02.2024
2.03 w godz. 7.00-18.00 możesz mieć trudności w dostępie do składania dyspozycji i zleceń na rachunkach inwestycyjnych w serwisie Pekao24, aplikacji PeoPay oraz platformie eTrader Pekao.
Od 2.03 od godz. 19.00 do 3.03 do godz. 1.00 nie skorzystasz z usługi profilu zaufanego. W tym czasie będą prowadzone prace serwisowe po stronie dostawcy usługi
Przepraszamy. A co tu jest niejasne bo dla mnie wszystko. Skoro jest serwis to kasę biorę wcześniej i spadam bo mogę później nie skorzystać z zasobów.
Kraków Bohaterów Września jeden z nielicznych oddziałów z obsługą kasowo gotówkową , kolejki nawet kilkanaście osób na 4 stanowiska czynne 2 . Po korytarzach snuje się kilka osób personelu a tylko dwa aktywne stanowiska
ZaletyŻadnych
WadyLikwidacja placówek nastawieni tylko na zdzieranie odsetek od kredytów
~pablo / 2024-02-27 13:33
Ocena: 1.00 / 5
Radomsko duża kolejka. Dążą do tego aby połowa klientów odeszła i wtedy dojdzie do normalności.
~Bernadeta / 2024-02-27 10:50
Ocena: 4.67 / 5
Chciałam podzielić się swoją opinią na temat obsługi klienta w oddziale banku przy ulicy Sienkiewicza 35/33 w Kielcach jest bardzo fachowa i miła oraz kompetentna ????
~Anna / 2024-02-27 00:40
Ocena: 3.00 / 5
Wprawdzie stronę internetową mają przejrzystą, to ich oferta jest kiepska. Oprocentowanie lokat w porównaniu pewnych innych banków mają zaniżoną. Jak na dzień dzisiejszy 27/02/2024 lokata odnawialna 3 miesięczna powinna być uczciwie oprocentowana na 5% uwzględniając podatek i bez żadnych warunków typu nowe środki tak jak jest w Citi i Santander. Dwa ,konto osczędnościowe powinno być na 2%
~Antoni / 2024-02-26 14:15
Ocena: 5.00 / 5
Jestem długoletnim klientem Banku PKO BP.Obecnie mieszkam w Szczekocinach i korzystam z usług Banku przy ul.Śląskiej.Od dawna dokonywałem różnych operacji bankowych.Zawsze byłem załatwiany miło i solidnie.Mimo zmian pracowników(pań)zawsze odchodziłem od okienka z zadowoleniem.Od jakiegoś czasu nie miałem potrzeby załatwiania sprawy.Dziś jak z resztą zawsze obsługiwany byłem z uśmiechem choć były to już inne panie.Po odejściu od okienka również byłem zadowolony z obsługi.
Polecam mieszkańcom Bank PKO BP w Szczekocinach ul Śląska.
ZaletyMiła i solidna usługa.
WadyNie mam uwag.
~Renata / 2024-02-26 07:47
Ocena: 5.00 / 5
Bank PKO z oddziałem w Szczekocinach przy ul. Śląskiej zasługuję na bardzo wysoką ocenę, ze względu na przemiłą obsługę ze strony pracowników. Panie faktycznie nastawione są na pomoc klientowi, profesjonalnie potrafiące rozwiązywać problem klienta, osobiście doświadczyłam tego w tej placówce, wyszłam bardzo zadowolona i nawet trudno było mi uwierzyć, że tak klient może być potraktowany. Potrzebowałam wypłaty większej gotówki co od ręki jest to nie możliwe ze względu na limity ale Panie swoim doradztwem i profesjonalizmem rozwiązały mój problem. POLECAM i na pewno tam wrócę.
ZaletyMiła i profesjonalna obsługa
Wadyna ten moment brak
~Fundacja Porta Vitae / 2024-02-21 15:52
Ocena: 5.00 / 5
Szczerze polecam bank PKO przy ul. Narutowicza w Piotrkowie Trybunalskim za doskonałą obsługę naszej Fundacji. Chciałabym wyrazić szczególne podziękowania dla Pani Beaty Jakubowskiej za profesjonalizm i skuteczną pomoc. Jesteśmy wdzięczni za zaangażowanie i wysoki standard obsługi. Dziękujemy.
ZaletyPełen profesjonalizm
WadyBrak
~Krzysztof / 2024-02-20 23:08
Ocena: 5.00 / 5
Fachowa obsługa w Chorzowie na ulicy Kościuszki 5 Panie zawsze uśmiechnięte i życzliwie. Pomoc w dzisiejszych czasach nie jest taka oczywista a tam wiem, że mój problem zawsze będzie rozwiązany. Nigdy się jeszcze nie zawiodłem. Czasem trzeba długo czekać ale i tak nie zmienie, bo to Polski Bank a nie jakieś tam obce.
ZaletyRzetelność, dbałość, uśmiech
WadyDługi czas oczekiwania
~Marcin / 2024-02-19 19:29
Ocena: 2.33 / 5
Bank wydawal sie zetelny lecz niestety taki nie jest.Prubowano mnie wyrolowac na walutach.Posiadam konto w zlotowkach i euro.Gdy koncza sie zlotowki a musze zaplacic rachunki .Dziwnym trafem blokuje mi sie doladowanie do konta revolut gdzie moge zamienic euro na zł. po korzystniejszym kursie.Dzwoniac na infolinie pani mowi ze odblokuje nie potrafiac wytlumaczyc czemu sie zablokowalo.Mysla ze zamienie euro u nich i bede w plecy kolo 40gr na kazdym.Nie zemna te numery Cwaniaki z PKO. Mnie juz nie zrobicie wiecej bo zmieniam bank za takie cos tyle zyskaliscie.
ZaletyLadne gadanie
WadyWciskanie kredytow mimo ze sie ma kupe kasy na koncie i glupie myki takie jak opisalem a jest ich pewnie wiecej
~aadekk1984 / 2024-02-19 11:35
Ocena: 5.00 / 5
Polecam PKO Bank Polski ,zetelne i fachowe podejście do każdego klienta indywidualnie
ZaletyFachowość i rzetelność
WadyBrak
~Grażyna / 2024-02-16 12:33
Ocena: 5.00 / 5
Dziękuję za profesjonalną obsługę i doradztwo paniom w Oddziale oś. Paderewskiego PKO Banku Polskiego w Jawiszowicach.
~Mirosława Sękowska / 2024-02-14 15:25
Ocena: 5.00 / 5
Dziś po raz kolejny zostałam obsłużona przez Panią Alinę Sarnowska w banku PKO BP w Gdańsku, dziękuję Pani za jej empatię, profesjonalność i cierpliwość
~Nauczyciel / 2024-02-14 13:04
Ocena: 5.00 / 5
Z PKO Bankiem Polskim Oddział 1 w Krynicy-Zdroju współpracujemy jako technikum ekonomiczne od wielu lat. Zawsze doświadczamy ogromnej życzliwości, otwartości i wsparcia w realizacji naszych działań edukacyjnych. Dziękujemy.
~Jaw-mar / 2024-02-12 19:39
Ocena: 5.00 / 5
Miłe podejście do nowego klienta oraz doradztwo na 5 plus beż żadnego pośpiechu także bardzo polecam.Pani Agnieszka Wojciechowska służy pomocą oraz doradzeniem jak.nalepszego konta pozdrawiam nowy klijent pko
~Jaw / 2024-02-12 13:52
Ocena: 5.00 / 5
Polecam Panią Agnieszkę Wojciechowska rzetelna i pomocną osoba. Pozdrawiam moja sprawa przebiegła bez problemowo oraz szybko z pozdrowieniami nowy zadowolony klijent
~Aneta / 2024-02-12 11:14
Ocena: 1.67 / 5
To jest jakaś porażka. Miesiąc w miesiąc to samo. Blokują kwoty wolne od zajęcia choć nie powinni. Walczy się na infolini dwa dni o oddanie. W tamtym miesiącu na koncie sam zrobił się debet, którego nie mam uruchomionego. A jak piszę zapytanie do banku dlaczego tak się dzieje że saldo nie pokrywa się z tym co mam na koncie i skąd te debety tona infolini słyszę że to nie jest możliwe, że to jakaś anomalia (miesiąc w miesiąc anomalia). A potem wszystko wraca do normy i przychodzi odpowiedź z banku że przecież wszystko jest ok. Dawno żaden bank nie robił że mnie takiego durnia co miesiąc.
ZaletyKiedyś fajny bank. Obecnie złodziejstwo
WadyBrak możliwości opiniowania na stronie banku. Każdy konsultant mówi co innego. Jakby przepisy banku zależały od punktu widzenia
~Zenon / 2024-02-10 17:42
Ocena: 1.00 / 5
Na tej radzyńskiej wsi jeden bankomat do ktorego jest wiecznie problem z wpłatą pieniędzy ciagle co idę to moduł zepsuty ja nie wiem na tej wsi nic nie działa nic nie ma