Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 357 opinii

2.39 / 5

  • Oferta
    2.41
  • Obsługa klienta
    2.42
  • Prostota obsługi
    2.37

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bogumiła / 2022-05-10 07:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Oddział w Mrągowie, obsługa kredytów hipotecznych, Pani Iwona Jankiewicz.
    Rewelacyjna, pomocna, kompetentna. Przyjechałam to tego oddziału z innej miejscowości, bo w swojej nie mogłam liczyć na pomoc. Pani Iwona bardzo szybko i sprawnie załatwiła moją sprawę choć nie zaciągałam kredytu a więc nie miała w tym osobistego interesu, a spłacałam go. Sytuacja była trudna, ale Pani Iwoną wszystko ogarnęła. Pani Iwono, bardzo dziękuję i oby było więcej takich opiekunów/ doradców kredytowych jak Pani!
    ZaletySprawnie, szybko, kompetentnie
  • ~Jaro / 2022-05-05 01:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda nawet czasu aby komentować to towarzystwo.
  • ~Niezadowlaona / 2022-05-04 10:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Radzę się najpierw rozłączyć i dopiero później żartować z klienta.
  • ~XyTom / 2022-05-04 08:26
    Ocena: 5.00 / 5
    PKO Gdansk Chelm.
    Mila obsluga. Nigdy nie mialem problemow z bankiem PKO.
    Polecam
  • ~Paula / 2022-05-03 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank nie zasługuje na miano banku wiarygodnego. Oferty dla klientow a właściwie ich brak okradają ludzi ,którzy całe życie oszczedzali a w tej chwili tracą swój włożony kapitał nie mówiąc już o jakichkolwiek drobnych zyskach. przykładem jest produkt IKZE,który zachęcał do oszczędzania przede wszystkim przyszłych emerytów, którzy corocznie mogli zainwestowane pieniądze odliczać od podatku dochodowego i co się okazało, ze bank dosłownie w chwili obecnej okrada swoich klientow, Przykad osoba wpłaciła własnych pieniedzy 18 tys.zł które były inwestowane w funduszach przez okres 6 lat w chwili obecnej włożony kapitał zmalał do kwoty 15 tys,żl. Czy to jest uczciwe ? Nie jest rozbój w biały dzień ???????? Pracownicy banku sprzedający ten produkt byli tak zachłystnięci otrzymanymi premiami za ten produkt, ze zapominali przekazywać klientom podstawowych informacji odnśnie ukrytrgo przez bank ryzka.
    Od dłuższego czasu banki zapomniały tak naprawdę dzięki komu istnieją i o czyje powinny dbać interesy bo na pewno nie dbają o interesy klienta. Stały się hienami do robienia karier i okradania zwykłych ludzi. To przykre ale prawdziwe.
    Wygląda na to że stara metoda ,,skarpety" jest najbezpieczniejsza bo bynajmniej ile włożysz tyle masz i nic nie tracisz. Czas najwyższy aby banki zaczęly stawiać na jakość a nie na ilość. I jeszcze jedno żeby była jasność -opisany powyżej przykład to fakt poparty dokumentami bo znając ten bank nie przyjmie on odpowiedzalności za produkt- bubel ponieważ stosuje je brzez długie lata i nikt nie może zrobić z tym porządku- trochę zastanawiające.
    Zaletybrak
    Wadybrak rzetelności i uczciwości
  • ~Zawiedziony / 2022-04-28 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa klienta jaką widziałem.
    1. Bank zablokował normalną tranzakcje blikiem.
    2. Godzinę później zablokowany został dostęp do aplikacji mobilnej oraz konta iPKO
    3. Od 5 dni nie mogę się doprosić odblokowania iPKO. Mimo 2 wizyt w placówce banku i kilku telefonów na infolinię, wciąż jestem zbywany hasłami "dziś już się nie da, ale jutro panu odblokujemy konto".

    To jest skandal!
    Nie polecam. Można zostać odciętym od własnego konta, bez podania jakiegokolwiek powodu!
  • ~lucek / 2022-04-26 13:05
    Ocena: 5.00 / 5
    JESTEM klientem Odziału 127 w warszawie.Obsługuje mnie Pani Ania Banaszak.Z usług jestem bardzo zadowolony.Bardzo uprzejma,uczciwie doradza,potrafi zaproponować korzystne lokaty.Oby więcej takich pracowników było w waszym banku.
    Zaletybrak
    Wadybrak
  • ~Ewa / 2022-04-25 18:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Chcialabym pochwalic oddzial PKO.bp w Walczu wszystkie Panie ktore tam pracuja i Pania Marzenke za mila i fachowa obsluge z ktorej jestem bardzo zadowolona.
    ZaletyMiła obsluga
  • ~Artur / 2022-04-25 17:41
    Ocena: 4.33 / 5
    Jestem waszym klientem od 2017 roku
    Przez ten czas nieocenioną pomoc uzyskiwałem od pani Anity Shmidt z waszego oddziału w Wolinie
    Ta Pani jest niezastąpiona,pełen profesjonalizm w obsłudze klienta
    Mnóstwo empatii, w podejściu do prostych ludzi, czyli takich jak ja
    Więcej takich ludzi w waszym personelu, a będziecie nadal najlepszym bankiem!!!
    ZaletyWłaściwa osoba,na właściwym miejscu!
    WadyAbsolutny brak!
  • ~Martin / 2022-04-25 08:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry byłem klientem tego banku kilka lat i powiem tak wszystko ładnie pięknie dopóki cie ktoś nie okradnie wtedy bank ma cie gdzieś 2 reklamację odrzucone mimo że była szybką reakcja komenda policj oraz bank oni puścili przelew za granicę i tyle wszystko ładnie pięknie poprostu pozostaje tylko walka sądową tragedia .A i najlepsze jest to przysłali ofertę pożyczki żeby jeszcze bardziej się zadłużyć .
    Zalety0 zalet
    WadyPojawi się problem kradzieży odrzucają reklamacje i wina spada tylko na właściciela rachunku
  • ~Andzia / 2022-04-23 19:04
    Ocena: 4.67 / 5
    Bardzo dobra współpraca od wielu lat
    Sprawny kontakt z infolinia.
    Pomocni konsultanci.
    Szybki kontakt z doradcą.
    Miła fachowa obsługa.
    ZaletySzybki i pomocny kontakt z infolinią.
    Szybki i pomocny kontakt z doradcą.
    Przejrzystość.
    WadyBrak
  • ~Waldemar / 2022-04-22 14:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolony. Pozdrawiam mojego opiekuna Panią Suchy. Zawsze życzliwa i pomocna.
    ZaletySzybko i skutecznie
    WadyBrak
  • ~Ewa / 2022-04-22 14:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona miła i profesjonalna obsługa przez Panią Suchy. Pozdrawiam Ewa
    ZaletySzybki kontakt fachowa obsluga
    WadyBrak
  • ~Paweł / 2022-04-22 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś chciałem wpłacić pieniądze we wpłatomacie oczywiście pieniędzy nie przyjmował.Udałem się więc do oddziału ,na wstępie Panie zaczęły krzyczeć że przyjmują do oddziału po 3 osoby choć pandemia się skończyła ,podszedłem do okienka gdzie Pani w najlepsze sobie rozmawiała przez telefon totalnie ignorując mnie jako kliena,lecznajgorsze co mnie z irytowało to fakt że grzecznie spytałem czy wpłatomat jest czynny bo nie chce mi przyjąć pieniędzy na to pani opryskliwie wykrzyczała mi że to nie jej sprawa nie stoi przy bankomacie.Oczyqiście z wpłatą tez problem był .Rozumie brak kadry pracowniczej ale jestem handlowcem i poruszam się po całym województwie ale taka obsługa jak w tym oddziale to nigdzie mnie nie spotkała
  • ~Zofia / 2022-04-20 11:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Znikają pieniądze z kont, obciążają kosztami które nie są w umowie, nie rozliczają od razu konta, problem z wydostaniem własnych pieniędzy i zamknięciem konta, wprowadono oplany między własnymi kontami w tym banku i dziećmi, kiepska aplikacja z błędami. Mam konta w innych bankach i tamte to prawdziwe banki. Robienie w konia klientów bo tylko w nazwie mają bank polski
    WadyNajgorszy bank od stycznia
  • ~mp / 2022-04-15 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie do wiary. Panie w oddziale odmawiają wypłaty, ponieważ mają archiwalny wpis (nieaktualny) o zajęciu komorniczym sprzed kilku lat. Nie ma blokady ale one nie wypłacą bo nie.
    Konto szło do zamknięcia więc ani karty ani bankowości internetowej. Załatwienie sprawy ciągnie się już drugi tydzień.

  • ~Robert / 2022-04-12 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Biurokracja i zmuszanie ludzi do płacenia za nic dokonując wpłaty na konto bo wpłatomaty mają popsute pobierają opłatę w moim przypadku za wpłatę 300 zł musiałem zapłacić 10 zł podczas gdy w bankomacie niepłacisz nic , zwykłe złodziejstwo w majestacie prawa
    ZaletyBrak
    WadyKolejki , złe procedury ,złodziejstwo
  • ~Iwona / 2022-04-11 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta na bardzo niskim poziomie. Przede wszystkim bardzo utrudniony kontakt - niemalże nie ma mozliwości by dodzwonić się na infolinię czy do lokalnego oddziału banku.
  • ~Iwona Ś. / 2022-04-11 10:49
    Ocena: 4.33 / 5
    Oddział 12 Banku, kredyty hipoteczne. Pani Gabriela osoba o niezwykłej empatii zawsze uśmiechnięta i uprzejma, ale jednocześnie fachowa, szybka i dokładna. Bardzo rzetelnie załatwiła moją sprawę, wszystkim osobom , które w najbliższym czasie starać się będą o kredyt hipoteczny POLECAM Panią Gabriele.
    ZaletySympatyczna obsługa pracowników Banku
  • ~Michael / 2022-04-11 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Przyszedłem 3 w koleje o 8:55
    Czekałem więcej niż 1 godzinę na wymianę walut.
    Obsługa przyjmuje klientow tylko do otwierania konta i reszta pytań, ja przyszedłem byłem 3, a przed mną poszło 10 osób.

    Bardzo długa obsługa.
    Brakuje pracowników, za wolno obsługuję klientow i przez to za duże kolejki są.
    Dla pracowników kawa jest ważniej niż klienci
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.77, ilość opinii: 1282
PEKAO SA
Ocena: 1.48, ilość opinii: 891
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.56, ilość opinii: 720
Millennium
Ocena: 1.53, ilość opinii: 543
PKO Bank Polski
Ocena: 2.39, ilość opinii: 357
ING Bank Śląski
Ocena: 1.90, ilość opinii: 352
VECTRA
Ocena: 1.66, ilość opinii: 3089
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.07, ilość opinii: 2872
UPC Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2645
Play
Ocena: 1.40, ilość opinii: 2490
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2461
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 2373