Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 749 opinii

2.67 / 5

  • Oferta
    2.64
  • Obsługa klienta
    2.71
  • Prostota obsługi
    2.64

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Małgorzata / 2023-10-28 08:38
    Ocena: 4.67 / 5
    Bardzo Dziękuję Pani Jolancie Bajon oraz Marcie Półka i Panu Wojtkowi za wnikliwe rozpoznanie trudnej sytuacji a następnie doprowadzenie do szczęśliwego końca.
    ZaletyWytrwałość,zaangażowanie ,solidność
  • ~Zołza / 2023-10-27 15:05
    Ocena: 3.67 / 5
    Proszę uważać na aplikacje skarbonka na ipoko,myślałam, że odkładam tam pieniądze na ważny cel i jakie było moje zdziwienie jak po rozbiciu skarbonki okazało się że pieniędzy nie ma ,i tu niespodzianka ....przemiła Pani z informacji powiadomiła mnie że te pieniądze to takie wiralowe, są a jakby ich nie było ponieważ jak nam się wydaje że przelewamy kasę to jej nie przelewamy bo nie ma potwiedzenia na koncie .Lepiej odkładać do skarpety przynajmniej by kasa z tego była,a tak nie ma ani kasy ani zaplanowanego zakupu ,wręcz cudnie.
  • ~KZ / 2023-10-26 18:55
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani w okienku bardzo sympatyczna i przyjaźnie nastawiona do klienta. Bardzo miła i szybka obsługa. Informacje i wyjaśnienia sprawy przekazywane są w jasny i przystępny sposób.
    ZaletyPełny profesjonalizm i kompetencje pracownika.
  • ~Pokrzywdzony klient / 2023-10-25 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam banku PKO naciągają na debety o których nie informują przy zakładaniu konta odradzam każdemu kto nie chce mieć na koncie pewnego dnia - 500 zł SKANDAL!
    WadyOszuści i naciągacze
  • ~Koja / 2023-10-24 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety,przerażający brak kompetencji i nawet pewna złośliwość personelu. Oto moja historia. Mam konto walutowe tak w PKO BP jak i w Banku Santander. W Oddziale PKO BP złożyłem dyspozycję przelewu 20 tysięcy Euro na moje konto walutowe w Santanderze. Obsługująca mnie pani bąknęła, że będzie to przelew zagraniczny na co zdziwiłem się, bo przecież miał to być przelew między dwoma polskimi bankami. Pani nic nie powiedziała, przedstawia mi do podpisu zlecenie przelewu 20.000 Euro i tyle. Po powrocie do domu sprawdziłem, że z konta zeszło mi te 20.000. Trzy dni później stwierdziłem, że na moje konto w Santander wpłynęło ok. 18.500 Euro. Oczywiście interweniowałem w PKO BP. Okazało się, że obsługująca mnie pani 20.000 Euro zamieniła na złotówki i za te złotówki kupiła Euro, które przesłała do Santander.i w ten Oto sposób PKO BP pozbawił mi 1.500 Euro na różnicy kursów kupna i sprzedaży,edaży. Oczywiście złożyłem reklamację, ale wątpię czy coś ona da chociaż złośliwie nie poinformowano mnie o powziętym działaniu.
    ZaletyZero
    WadyBrak kompetencji personelu
  • ~ANNA / 2023-10-23 15:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Miałam przyjemność, tak przyjemność załatwiać trudną moim zdaniem sprawę w PKO Bank Polski Odział 3 Elbląg. Pani obsługująca stanowisko 3 nie tylko zainteresowała się moim problemem, ale w sposób zrozumiały dla mnie, szczegółowo przeprowadziła mnie przez wymaganą procedurę. Zrobiła to w sposób perfekcyjny z miłym uśmiechem. Profesjonalizm i szacunek dla klienta jest w tym Banku wzorem.
  • ~Kot / 2023-10-20 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Pełno niejasności a przelicznik euro to katastrofa zapłaciłem depozyt 200€ za kilka dni zwrot takiej samej kwoty przelicznik banku pobranie/zwrot z konta ponad 100zl
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Kazimierz / 2023-10-17 17:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem PKO BP od 30 lat. Zawsze miła obsługa. Przydzielony opiekun klienta. Super. Serdecznie pozdrawiam.
  • ~Naya. / 2023-10-17 08:39
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem klientem banku w Kostrzynie nad Odrą od 30 lat. Współpraca układała się zawsze pozytywnie. Szczególne uznanie należy się Pani Agnieszce J., opiekującej się kontami osobistymi, za bardzo profesjonalną i pomocną współpracę z klientem. Od kilku lat noszę się z zamiarem zmiany banku, ze względów ekonomicznych, i tylko myśl o stracie takiego cennego opiekuna powstrzymuje mnie przed podjęciem ostatecznej decyzji. Serdecznie pozdrawiam.
    ZaletyObsługa.
    WadyWysokość opłat.
  • ~Duśka / 2023-10-16 08:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jakiś stan umysłu. Niekompetencja to chyba ich słowo przewodnie. Jedną sprawę załatwia się kilka miesięcy i tak w rezultacie nic nie ogarnięte. Za każdym razem słyszy się coś innego.
    Od kilku lat mam wspólne konto z moim byłym już mężem I nie mogę się z niego wypisać mimo listów o rozdzielności stosownych dokumentach itp bo były mąż zapadł się pod ziemię. Bez mojej wiedzy wziął kredyt na to wspólne konto i go nie płaci a szanowny Bank sądzi że to ja mam spłacać długi obcego człowieka... bo oni bezmyślnie mogą robić wszystko. To co się w tym banku dzieje to jakaś abstrakcja. I choćby to był ostatni bank w Polsce nikt i nic nie zmusiłoby mnie do przeniesienia tam swojego wynagrodzenia.
    ZaletyBrak
    WadyFakt że w ogóle jeszcze istnieje ten bank jest jego największą wadą.
  • ~Leszek sadurski ???????? / 2023-10-10 21:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Uważam.jest.0k.jestem.kilka.lat.b.zadowolny.z
    Usług.nie.narzekam.po.prostu.super.oby.tal.dalej.zycze.samych..sukcesow.zeby.sie.rozwijala
    Na.nastepne.lata
    ZaletyDobrzy.pracownici.mila.obsluga.przredewszystkimprofesjonalm.wydoka.kultura
    WadyNiezauwazylem
  • ~Czaro75 / 2023-10-09 21:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank państwowy a najbardziej okrada rodaka !! Zmieniałem odnawialny z 2500 zł na 1000 zł przez iPKO i pobrano mi za to 50 zł z czego tydzień wcześniej od kwoty 2500 zł na rok 62,50 zł .. to chory bank jak i jego prezes i rząd..
    ZaletyZero
    WadySame
  • ~Alicja / 2023-10-09 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Ogromny rozjazd między informacjami podawanymi na infolinii a w różnych oddziałach banku. Na zwrócenie uwagi, że infolinia podaje inne informacje, pracownice przewracają oczami. Załatwianiem jednej sprawy zajmują się trzy pracownice. Brak wiedzy o prawach, jakie ma klient przedstawiający stosowne dokumenty. Bardzo duża niekompetencja.
  • ~Wojciech, Teresa / 2023-10-09 13:40
    Ocena: 4.67 / 5
    Przekazuję pozytywną opinię o pracy pani Natalii Styborskiej z Oddziału PKO w Gdyni przy ulicy Waszyngtona 17. Pani Natalia rzeczowo i przystępnie zapoznała nas z dostępnymi opcjami sfinansowania planowanych wydatków oraz związanymi z tym kosztami. Pani Natalia oraz kierownictwo Oddziału wykonuje obsługę klienta sprawnie, kompetentnie i w miłej atmosferze.
    Zaletykomunikatywność, rzeczowość, kultura obsługi klienta
    Wadybrak
  • ~Bogusław / 2023-10-06 18:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dziękuję Pani Sylwii Wróbel pracującej w dziale windykacji za wykazanie dużego zrozumienia do mojej trudnej sytuacji i poprowadzenie mojej sprawy do pozytywnego rozwiązania. Nikt wczesniej a odbyłem mnóstwo rozmów nie pomógł mi tak jak Pani Wróbel. Oby więcej tak wspaniałych pracowników na infolini, Pani serdeczna, z wielkim serduchem.
  • ~Gosia78 / 2023-10-06 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Założyłam konto dla dziecka. Syn miał otrzymać bon do allegro za spełnienie warunków. Nie otrzymałam informacji,że musi mieć poniżej 13 lat...Syn jest starszy więc nic nie dostał .Nie zależy im na klintach, potrafią tylko naciągać ludzi na kredyty i zakładanie kont.
  • ~Zdzisław / 2023-10-03 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesteście żałośni.
    Już drugi dzień próbuję udzielić przez internet pełnomocnictwa i przychodzą mi za każdym razem dwie sprzeczne informacje na maila i smsa, że wniosek został zaakceptowany i niezaakceptowany.
    Czyli to taka gra, do wyboru do koloru !!!!
    Wy jesteście poważnym bankiem ????
    Jaja sobie robicie ?!
    Żądam natychmiastowego załatwienia sprawy i przeprosin, inaczej rozgłoszę opinię o was wszem i wobec w tysiącach egzemplarzy na wszystkich dostępnych forach publicznych.
    ZaletyŻarty
    WadySame
  • ~Zdzisław / 2023-10-03 08:07
    Ocena: 3.67 / 5
    Chciałem tylko spytać konsultanta czy zlecenie zostało przyjęte do systemu, a on biorąc ode mnie wszystkie dane kieruje mnie na bota ?!! Ludzie co wy robicie ? Ci programiści wyprali wam mózgi. To musi być przyjazny bank, bo waszymi klientami w 80% są ludzie starsi.
    Zaletylogin do konta przez internet
    Wadyrozmowy telefoniczne tylko z botami
  • ~Bozena / 2023-10-02 12:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolona z obslugi miłej Pani w 14 odz. PKO BP Anny Tomaszkiewicz. Kompetena osoba na stanowisku.Dziekujr
    ZaletyBardzo Dobre
    WadyBrak
  • ~Rafał / 2023-09-27 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbuje zapłacić nie mogę bo konto zablokowane, i wysyłają zły numer klienta tłumacząc się że że to dziwne. a ja zostałem bez pieniędzy kiedy musiałem zapłacić za usługę mówiąc mi że muszę się udać do oddziału banku w nocy kiedy jest zamknięty..
    WadyNie polecam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1881
PEKAO SA
Ocena: 1.73, ilość opinii: 1388
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1150
Millennium
Ocena: 1.70, ilość opinii: 868
PKO Bank Polski
Ocena: 2.67, ilość opinii: 749
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 742
VECTRA
Ocena: 1.62, ilość opinii: 4165
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4006
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3708
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3437
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3168
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2720