Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 821 opinii

2.70 / 5

  • Oferta
    2.67
  • Obsługa klienta
    2.73
  • Prostota obsługi
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wojtek / 2024-04-10 11:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Od wielu lat jestem obsługiwany przez 3 oddział PKO BP S.A. w Kielcach i jestem bardzo zadowolony z obsługi i doradztwa . Wszelkie sprawy są załatwiane bardzo sprawnie a także często profesjonalne doradztwo pomaga mi w podejmowaniu decyzji .
    ZaletyBrak
  • ~Jadwiga / 2024-04-09 21:58
    Ocena: 4.67 / 5
    Jestem klientem banku PKO BP w Kluczborku obsługa jest na wysokim poziomie dzisiaj załatwiała mnie Pani Beata pomocna, profesjonalna obsługa, grzeczna potrafi doradzić zawsze miła i uczynna
    ZaletyBardzo dobra obsługa klienta
    WadyBrak
  • ~Sławomir / 2024-04-09 14:19
    Ocena: 4.33 / 5
    Zaskoczony jestem bardzo wysokim poziomem obsługi przez telefon. Zamówiłem sobie kontakt z konsultantką panią Magdaleną M. z oddziału w Pszczynie. Z dokładnością co do minuty Pani nawiązała ze mną kontakt, poprowadziła step by step i w 5 minut sprawa załatwiona pozytywnie. Poziom godny XXI wieku. Naprawdę gdy czytam niektóre opinie, to nie wiem, czy to ja takim szczęśliwcwm jestem, że jako klient PKO BP od 30 lat zawsze byłe dobrze i fachowo obsłużony, czy dziwnym trafem inni mają takie przeboje. Aż się boję napisać, że to jakieś porachunki czy...?
    Pozdrawiam serdecznie cały personel PKO BP oddz.Pszczyna
  • ~P. / 2024-04-08 08:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka jednym słowem.. nie dość, że 3 razy próbowałam zamknąć konto, Panie nie potrafiły tego zrobić... A do tego zostałam wprowadzona w błąd. Panie w oddziale zamiast pracować to dzwonią do swoich bliskich, zamiast zająć się klientem przy stanowisku, rozglądają się, błądzą myślami - jest to tak bardzo mało kompetentne, że aż brakuje słów.

    Dzisiaj mimo, że konto już jest zamknięte - wysłali, że mam zaległą opłatę za konto, które już nie istnieje... Najgorszy bank w jakim miałam konto - jeżeli chcecie mieć święty spokój, radzę poszukać innego banku.
    ZaletyBrak
    WadyDługi czas oczekiwania na obsługę, wiecznie niezadowolone panie, brak kompetencji w zamykaniu kont, zero pomocy od pań pracujących - ciągłe odsyłanie do kogoś innego...
  • ~Karina / 2024-04-07 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa nie bank. Blokują kartę kiedy chcą aplikację tak samo. Zostawiają cię z zablokowanymi pieniędzmi i masz se iść do banku odblokować, nie ważne że niedziela. Odradzam zakładać konto w tym banku
  • ~Emilia / 2024-04-01 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziaderski bank PKO nie szanuje stałego klienta , nie stara się go nawet zatrzymać. W banku PKO ( jak na kwiecień 2024) na trochę wyższym oprocentowaniu 4,5 % jest tylko lokata mobilna 3 miesięczna. W Santander (lokata wiosenna) i ING (lokata terminowa Plus) takie lokaty są także do bankowania na komputer, a nie na bzdurny smartphone ,który że względów bezpieczeństwa powinien służyć tylko jako narzędzie do otrzymywania kodów,dodatkowo są to lokaty dla stałych klientów( a nie na żadne bzdurne nowe środki) z opcją do przelewu po wygaśnięciu na rachunek oszczędnościowy a nie osobisty. Na dzień dzisiejszy PKO to bank nieruchawych życiowo emerytów i ludzi (sądząc po wizycie w oddziale) z krajów byłego bloku ZSSR. A jak już zakutym łbom z kierownictwa odbije to w ramach "unowocześniania" chcą rezygnować z kart płatniczych na rzecz aplikacji na androidzie, który jest łatwy do hakowania.
    ZaletyBrak
  • ~Mariusz / 2024-03-29 18:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Imbecylna postawa obsługi wobec klienta,jeśli chodzi o transfer pieniędzy z zagranicy na konto walutowe przed świętami, bo pracownikom już się nie chce zaksięgować tych pieniędzy i zostajesz na święta bez grosza przy dupie.
  • ~DS / 2024-03-28 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    To raczej mafia niż bank. Mój doradca finansowy przedstawił ich ofertę kredytu hipotecznego jako najkorzystniejszą dla mnie w tamtym momencie. Wtedy zaczęły się moje problemy. Aby otrzymać ofertę (8% kredytu hipotecznego) musiałem otworzyć u nich konto i ustawić je jako moje główne konto do przelewów wynagrodzeń, kupić ich kartę kredytową, otworzyć kredyt debetowy na koncie i opłacić szereg ubezpieczeń. Ostatecznie dostałem kredyt hipoteczny (500 tys. zł i muszę spłacić milion zł w ciągu 25 lat). Kilka lat później z powodu mandatu za parkowanie zablokowali całe moje konto na 7 dni, co jest nielegalne. Nie potrafią podać ku temu żadnej podstawy prawnej. Nie polecam ich usług, chyba że chcesz stracić dostęp do swoich pieniędzy, wtedy tak, zrób z nimi interesy, wszystko będzie dobrze.
  • ~Piotr / 2024-03-27 19:57
    Ocena: 4.33 / 5
    Chcę wyrazić opinię na temat banku PKO bp oddział w Rymanowie . Mimo iż jest to jeden z największych banków w Polsce
    jako klient jesteś traktowany z uwagą i zrozumieniem i zawsze ( jeśli tylko jest to możliwe ) wyjdziesz z banku zadowolone , że załatwiłeś sprawę z którą przyszedłeś . Pracownicy wszyscy bardzo uprzejmi i podchodzący do każdego klienta indywidualnie . Sam byłem świadkiem rozmowy zwłaszcza ze starszymi ludzmi którzy potrzebują więcej wytłumaczenia czy to obsługi konta , czy karty czy innej rzeczy i tak się tutaj dzieje . Gorąco polecam ten bank a zwłaszcza ten oddział
  • ~waterkowyy / 2024-03-27 19:41
    Ocena: 3.50 / 5
    fajny bank, dziala to najwazniejsze polecam wszystkim ciep[lutko az pazy
    Zaletyfajne
    Wadynie intuicyjny pamrl
  • ~Justyna / 2024-03-25 22:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dziękuję pani Dorota Swajdo z oddziału w Skarżysku Kamienna za profesjonalną i miłą obsługę. Pani Dorota to osoba z dużą wiedzą, przy tym niezwykle sympatyczna i otwarta na klienta .Z czystym sercem polecam współpracę z tą panią. Klient naprawdę czuje się zaopiekowany.
  • ~Zofia / 2024-03-25 21:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziękuję Pani Agnieszce Giec z II Oddziału Banku PKO BP w Koszalinie za bardzo miła i profesjonalną obsługę, ogromną kulturę i cierpliwe wyjaśnianie zawiłości. Polecam korzystanie z tego Oddziału Banku PKO BP.
  • ~Joan / 2024-03-25 16:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Bank jest zdrewniały Decyzję za ludzi podejmuje system . Uzyskanie pożyczki uzależnione jest od urządzenia. W moim przypadku z powodu starych zaległości których dawno nie ma wystąpienia l problem nawet z pożyczka która można spłacić w tydzień a mianowicie mam obrót na koncie powyżej 200k a problemem jest nawet uzyskanie kilku tysięcy pożyczki ???? . Dodam iz jestem klientem długo i rocznie bank zarabia nA mnie dużo .Dla porównania żona która zarabia 40% tego co ja dostaję oferty 20x Wyższe Szok BeZmuzgowy bank .
    ZaletyIstnieje
    WadyNie ma zaufania do ludzi
  • ~ozyjasz / 2024-03-18 19:14
    Ocena: 4.67 / 5
    super polecam, szczególnie dzięki lnstagram:znieprawiona super mi poprawiła wieczór!!
  • ~Florencja / 2024-03-15 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Ubezpieczenia pojazdów to jakaś pomyłka. Pieniądze biorą pierwsi ale żeby wypłacić odszkodowanie to już oczywiście nie. Złodzieje, kłamcy, oszuści. Z takimi sprawy kończą się w sądzie
  • ~Dariusz / 2024-03-15 15:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Serdeczne podziękowania dla Pani Iwony Myślińskiej, za profesjonalizm, fachowość i miłą obsługę w związku ze złożonym wnioskiem dotyczącym kredytu hipotecznego a następnie jego przyznaniem.
    Pani Iwono tak trzymać, a klienci zawsze to docenią.
    Zaletysame zalety
    Wadybrak
  • ~Neutrino / 2024-03-09 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejskie oprocentowanie lokat i rachunków oszczędnościowych (i nie mówię tu o mobilnej, którą łatwo można zhakować) w porównaniu do innych banków
    Infolinia, tragedia , ciągle jakieś boty walisz głową w mur i nic nie załatwisz
  • ~Zuzanna / 2024-03-07 10:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Współpraca z bankiem jest super. Przemiła obsługa. Jak na moje transakcje itp. Nie mam zarzutów jest ok.
  • ~Renata / 2024-03-06 13:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Oddzial 4 we Wloclawku. Zawsze korzystam z uslug w tym oddziale ktore sa dla mnie na profesjonalnym poziomie. Panie potrafia pomoc w najmniejszym problemie.
    ZaletyB.mila obsluga i profesjonalna
  • ~Iddy / 2024-03-04 19:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Dostałem smsa aby uzupełnić dane. Przez internet się nie da bo nie wyświetla się zakładka - niech Pan porozmawia na chacie. Na chacie się nie da - niech Pan zadzwoni. Dzwonię - bot nie rozumie, łączy mnie dalej dopiero po 10 minutach użerania się z nim. Zły konsultant, który się tym nie zajmuje...
    Zaletyniskie opłaty
    Wadysystem internetowy ciągle ma problemy
    na chacie nic nie załatwisz
    infolinia to mordęga
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1980
PEKAO SA
Ocena: 1.76, ilość opinii: 1481
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.85, ilość opinii: 1190
Millennium
Ocena: 1.78, ilość opinii: 930
PKO Bank Polski
Ocena: 2.70, ilość opinii: 821
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 810
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4268
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3806
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3477
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3190
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2851