Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 357 opinii

2.39 / 5

  • Oferta
    2.41
  • Obsługa klienta
    2.42
  • Prostota obsługi
    2.37

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Teresa Zakolska / 2022-06-27 15:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dziękuję Paniom pracującym w Banku PKO BP w Lęborku za szybką i bardzo miłą obslugę oraz profesjonalną obsługę każdego klienta. W dowód swojej osobistej wdzięczności wyszczegolnie Panią Beate Kasprzak oraz Iwinę Żok. Także Panią Beatę Szocińską Justynę Złotek oraz Dorotę Bułkę. Wszystkie swoje bankowe sprawy realizuje już tylko w tym banku. Dziękuję.
  • ~Kasia / 2022-06-27 14:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Bardzo słaba możliwość obsługi online. Do wielu rzeczy, jak np zmiana nazwiska trzeba iść do punktu obsługi klienta. Nie ma możliwości, tak jak u konkurencyjnych banków, załatwienia takich spraw online co jest ciężkie dla osób pracujących w godzinach otwarcia placówki banku. Brak możliwość i wideoczatu z obsługą żeby załatwić sprawy przez internet pokazując jedynie dowód w kamerkę
  • ~Toliano / 2022-06-26 11:22
    Ocena: 3.67 / 5
    Jestem klientem tego banku od wielu lat ale zastanawiam się nad zmianą na inny z może dla większości klientów mało istotnego powodu ale dla mnie bardzo ważnego ,jako jedyny bank w Polsce do tej pory nie ma możliwości płacenia zegarkiem z Google pay dla zwykłego kowalskiego !! dali taką możliwość korporacją które pompują duże pieniądze, zwykły klient jest traktowany jak gorszy sort ,czyżby duży wpływ naszych rządzących ?
  • ~Andrzej / 2022-06-24 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    PKO BP banda oszustów, która nabiła mnie najpierw w kredyt frankowy, teraz chcą mnie nabić w ugodę w związku z kredytem frankowym.
    Zaletybrak
    Wadycała masa
  • ~Zbigniew / 2022-06-24 17:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałem podzielić się opinią na temat traktowania klientów przez Personel PKO Oddziału 2 w Rynku. Na stałe mieszkamy (ja i Brat)w Australii...????kiedy przybywamy do Wrocławia i udajemy się do 2 oddz.PKO Jesteśmy niezmiennie bardzo Profesjonalnie i Sympatycznie traktowani przez Wasz Personel. W szczególności Pani Bożena T.G.!okazuje Nam cierpliwość godną "matki Teresy "..Dziękujemy bardzo za wzorową pomoc i życzliwość. P.Dyrektor ma prawo czuć się dumnie z Życzliwego Personelu...Ryszard i Zbigniew Grzelka...!
    ZaletyEmpatia, Życzliwość .Profesjonalizm...
    WadyBrak....!
  • ~Jestemnanie / 2022-06-24 11:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo nie polecam placówki w Stalowej Woli. Obsługa fatalna. Ciężko się dodzwonić, a dwie diwy zajmujące się kredytami hipotecznymi to już jakiś ewenement. Paniom się chyba wydaje, że są jakimiś bożkami, traktują ludzi z góry, brak kultury i taktu. Bardzo się rozczarowaliśmy. Nie wrócimy tam więcej.
  • ~Marko / 2022-06-23 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem czy obsługa ma z tego jakieś pieniądze,ale kary godne jest to że namawiają klientów na inwestowanie ,a klienci później tracą duże pieniądze. Nie informują o ryzyku straty,tylko namawiają tylko po to aby mieć wyniki sprzedaży-straty klientów ich nie interesują. Nie dajcie się zwieźć jakim kolwiek zyskiem.
  • ~aaa / 2022-06-22 23:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Wpłata w okienku na ich konto była bez opłaty ,po czym jak oprocentowania spadły to wprowadzili opłatę . Teraz oprocentowanie jest wysokie a opłata nie dość że jest to jeszcze wzrosła o 200% ,ale chwalą się że mają 5 mln dochodu ze złupionych Polaków
    Zaletybrak
    Wadykomplet
  • ~EiR / 2022-06-21 16:12
    Ocena: 5.00 / 5
    PKO BP SA Oddział w Nowym Sączu.Profesjonalna, miła obsługa(pani Małgorzata).
    Oferty zawsze dopasowane do naszych możliwości, z naciskiem na bezpieczeństwo środków.Od wielu lat korzystamy z doradztwa w tym oddziale i zawsze lokowanie naszych środków przynosiło nam zadowolenie.
    Elżbieta i Robert
  • ~Akskskaka / 2022-06-20 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Płatność blik zablokowana!. Karzą czekać po 7 dni na zwrot przetrzymują bezprawnie czyjeś pieniądze !!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak !
  • ~Nathalie / 2022-06-17 16:16
    Ocena: 4.67 / 5
    Bardzo miła obsługa, szczególnie Pani Sławy w oddziale w Gdańsku, Grunwaldzka 105. Pani Sława bardzo się starała, by załatwić moją sprawę szybko i sprawnie, czułam się zaopiekowana.
  • ~Dkw / 2022-06-16 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Stały klient a traktowany jak intruz , zero szacunku dla wieloletnich klientów!!
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Tomasz B. / 2022-06-16 08:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga! Wypowiedzieli mi umowę kredytową gdzie mam idealny BIK od początku swojej historii kredytowej, nigdy żadnego spóźnienia nie mówiąc już o nie płaceniu jakichkolwiek rat, powód? Prywatny nakaz zapłaty na drobna kwotę z którym wciąż walczę w Sądzie, zrobili to nie zgodnie z prawem, bo co mają do rzeczy prywatne sprawy klienta??? Uważajcie bo to jest zwykły dramat a nie bank, jeśli nie chcecie żeby wam bez powodu wypowiedzieli umowę przed samymi wakacjami to unikajcie ten Anty Polski bank!!!
  • ~Joanna / 2022-06-14 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości dodzwonienia się na infolinię. Poddałam się po 20 minutach melodyjek na dwóch numerach. Chyba jest jeden konsultant na całą Polskę.
  • ~Brrr / 2022-06-14 15:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragiczna aplikacja mobilna i sposób rozliczania płatności. Korekty przychodzą jako powiadomienia bez żadnej treści i przez to nie można połączyć tego z żadną z płatności.
    WadyAplikacja mobilna, rozdział płatności na obciążenia i blokady
  • ~Tadeusz / 2022-06-13 13:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Jak zwykle wysoki poziom obsługi. Jestem zadowolony.
    Zaletyprofesjonalizm
    Wadybrak
  • ~Danny / 2022-06-12 12:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank PKO Tarnowskie Gory. Bardzo mila i kompetentna obsluga. Cieszymy sie ze wybralismy ten Bank.
    Zaletydobrze zainwestowany cenny czas, super obsluga.
  • ~Bogumiła / 2022-06-10 20:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Oceniam oddział bankowy na os Centrum E w Krakowie.
    Całkowicie nieprofesjonalna i niekulturalna obsługa. Podczas realizacji zagranicznego przekazu zostaliśmy trzy razy ofuknięci przez obsługującą nas pracownicę. Cały czas mówiła podniesionym głosem , po mojej uwadze, że nie życzę sobie aby tak nas traktowała, stwierdziła, że takie ma wytyczne.
    ZaletyBrak zalet
    WadyNieprzyjemna, nieprofesjonalna obsługa.
  • ~AuR / 2022-06-08 16:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam w PKO BP Oddział 28 w Warszawie na Jubilerskiej.
    Oprócz bardzo miłej obsługi, spotkałam się z fachowością i profesjonalizmem, konkretną pomocą, chęcią do załatwienia każdej sprawy.



    ZaletyProfesjonalizm, życzliwe traktowanie klienta.
  • ~Małgorzata / 2022-06-08 11:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Szan.Państwo
    Chciałam bardzo serdecznie podziękować Pani Joannie Wójcik za niezwykle miłą obsługę, uśmiech, profesjonalizm zawodowy i doradczy w sprawie produktów bankowych. Należy promować takich pracowników zwłaszcza w tak dużej firmie jaką jest bank.
    ZaletySkrupulatność, solidność i rzetelność obsługi
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.77, ilość opinii: 1282
PEKAO SA
Ocena: 1.48, ilość opinii: 891
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.56, ilość opinii: 720
Millennium
Ocena: 1.53, ilość opinii: 543
PKO Bank Polski
Ocena: 2.39, ilość opinii: 357
ING Bank Śląski
Ocena: 1.90, ilość opinii: 352
VECTRA
Ocena: 1.66, ilość opinii: 3089
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.07, ilość opinii: 2872
UPC Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2645
Play
Ocena: 1.40, ilość opinii: 2490
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2461
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 2373