Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 518 opinii

1.54 / 5

  • Prostota obsługi
    1.57
  • Oferta
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.48

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 26
  • ~adr / 2022-06-30 21:42
    Ocena: 2.00 / 5
    7 kwietnia złożyłem wniosek o przejście na stałe oprocentowanie. Czekałem 40 dni na sprawdzenie i okazało się, że wniosek który wypełnił mi pracownik banku był źle wypełniony.
    Po podpisaniu już aneksu dostałem informację, że zmiana pojawi się w systemie za kilka dni. Po tygodniu zadzwoniłem i dowiedziałem się, że czas oczekiwania wynosi 25 dni roboczych.
    Szkoda, że w między czasie mam 10 lipca zapłacić kolejną ratę (aneks podpisałem 21 czerwca) która miała być na nowym oprocentowaniu. Niestety będzie na wyższym o 1,6%.
    Jak rata rosła to jakoś system z automatu działał. Zmianę na niższej musi zrobić pracownik. Pewnie ich niewielu mają żeby więcej jeszcze ściągnąć z klientów.
    Zaletybrak
    Wadyopieszałość, długie załatwianie spraw
  • ~Zawiedziona / 2022-06-30 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki mogłam znaleźć, jak zakładałam konto to kłaniali się w pas, teraz ja się muszę kłaniać przy drzwiach i tłumaczyć po co przyszłam zanim mnie ktoś zaprosi do biurka i obsłuży
    ZaletyBrak
    WadyCaloksztalt
  • ~Beata / 2022-06-30 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Robią wszystko aby złapać klienta a potem wykręcają się. Mnie tak zrobili z niby promocja na konto 360. Jak przyszedł czas na nagrodę to się wypięli.
    ZaletyBrak
    WadyCała instytucja to wawda
  • ~Marek / 2022-06-23 22:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Do du....
    Tak wprost. Wymiana dowodu i trzeba całować klamkę żeby dać im zarobić na pożyczce.
    NIGDY WIĘCEJ
    ALI SIĘ JUŻ CIESZY
    ZaletyRodo czyli ogrodki działkowe w ich rozumieniu
    WadyRodo czyli rób co chcesz
  • ~Ewa / 2022-06-21 00:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Gdyby nie kredyt hipoteczny to dawno bym z niego uciekła,jest najgorszym bankiem z jakim miałam do czynienia. Najgorsza jest obsługa po prostu porażka
    ZaletyNie ma
    WadyPełno
  • ~Anna / 2022-06-20 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, omijać szerokim łukiem!!! Nękają telefonami, kontaktują się z osobami spokrewnionymi (nieupowaznieni z kontem/kredytem)
    ZaletyBrak
  • ~Wkurzona / 2022-06-17 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank. Dzisiaj o 10:05 wpłacałam swoje pieniądze. I do tej pory nie są na koncie. Kilka razy. Mimo zapewnień że do końca dnia będą nie ma ich. O 15:46 dostałam informację sms że konto jest zasilone, i na bankowości elektronicznej i aplikacji nie ma śladu wpłaty, a transakcja została odrzucona
    ZaletyNie widzę
    WadySporo
  • ~Gutek / 2022-06-17 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowita porażka. Wpłaty we wpłatomatach nie księgują się potem oczekiwanie do 35 dni roboczych na zwrot własnych pieniędzy.szczerze odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Angelika / 2022-06-17 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako osoba, która ma konta w różnych częściach świata chciałabym ostrzec ludzi, że ten bank jest najgorszy z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia. Używałam go może z 10 razy na co 4/5 były problemy. Notoryczne problemy z wpłatą gotówki!!! Po ostatnim razie jak wpłaciłam pieniądze i ich nie otrzymałam na koncie stwierdziłam, że to jest takie przegięcie, że usuwam konto. Naprawdę nigdy ani się nie spotkałam osobiście ani nie słyszałam żeby były z bankiem aż takiego problemy. Unikajcie jak chcecie zaoszczędzić nerwów i pieniędzy.
    ZaletyJedyna zaleta to aplikacja.
    WadySame wady- najgorszy bank jakiego kiedykolwiek używałam.
  • ~TOMASZ / 2022-06-14 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem co się stało ale ktoś podszył się za bank w aplikacji więc szybko zamknąłem konto w tym banku nie czułem się bezpiecznie będąc w banku
    ZaletyBrak
    WadyZbyt łatwo dostępny dla hakerów dla tez mnie nie ma w tym banku
  • ~Danny / 2022-06-12 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank Millennium w Tarnowskich Gorach ,ul.Krakowska 23.
    Totalny brak kompetencjii.Zero dyskrecjii. Zero pomocy.
    Stracony czas.
    WadyNie doszkolona obsluga
  • ~Pola / 2022-06-10 11:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Ten bank to jakiś żart. Wczoraj zrobiłam przelew natychmiastowy a dopiero dziś po 11.30 doszedł. Oczywiście w żaden sposób nie dało się skontaktować z obsługą klienta.
  • ~Ann / 2022-06-10 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Przeciągają zmianę oprocentowania ile się da.
  • ~Ee / 2022-06-08 23:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank okej . Aplikacja i nowe konto z ofert bardzo dobre. Fajne e vouchery i lepsze warunki bezpłatności konta . Polecam warto wypróbować.
    ZaletyAplikacja bankowa
    WadyMało placowek
  • ~marek / 2022-06-08 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyjątkowo niesympatyczny pan Wojciech z Banku Millenium w Gdańsku ul. Targ Drzewny.
    Młody, poniżający klientów (dzięki którym ma pracę ),brak empatii i wyrozumienia dla osób starszych, naśmiewający się z osób wypłacających pieniądze i w sposób głośny i z ironią komentujący.
    Panie Wojciechu , nie odpowiada panu praca proszę się zwolnić, nie nadaje się pan do obsługi bezpośredniej.
  • ~Kasia / 2022-06-08 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam ten bank. Hakerzy zapłacili moją kartą kredytową na platformie Twich. Bank zaakceptował 2 transakcje na kwotę prawie 1400 zł po czym zablokował kartę bo u, należy te transakcje za podejrzane. Jak się zorientowałam, że mam zablokowaną kartę to złożyłam w banku reklamacje. Ja nie kupowałam niczego na tej platformie. Pierwszy raz o niej usłyszałam jak bank zablokował kartę. Nie dostałam na tel żadnych kodów autoryzujących te 2 fałszywe transakcje. Zastrzegłam kartę i zgłosiłam sprawę na policji. Bank odrzucił moją reklamacje. Złożyłam odwołanie i czekam.
    Chciałam skorzystać z procedury charge back, ale nie znalazłam wniosku na Millenet ani w aplikacji. Udałam się do placówki a pracownik olał mnie totalnie i kazał czekać na odpowiedź z odwołania się na nieuznaną reklamacje.
    W końcu po 4 półgodzinnych próbach dodzwoniłam się na infolinię i złożyłam wniosek o chargeback.Czekam na rozpatrzenie.
    Bankowe systemy zawiodły, zostałam okradziona a bank umywa ręce.
    Nie polecam
    WadyBrak ochrony klienta, słabe zabezpieczenia, brak chęci pomocy,
  • ~Adam / 2022-06-07 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank ze wszystkich możliwych . Właśnie straciłem 340 zł przez źle działający blik który sugeruje przekroczony limit transakcji co jest bzdurą bo to 1 transakcja od 3 dni:/(można zrobić 20 transakcji na dzien)Bank oczywiście nie poczuwa sie do problemu bo nie widzi tego w historii transakcji, nie mam jej tam gdyż została zbanowana na dzień dobry przez Blik.Moge tu wylewać szambo godzinami bo zawsze jak musze dokonąc czynności bankowym mam jakis problem.Wpłatomaty nie działają zmiana danych (nowy nr dowodu) sugeruje że jestem idiotą i źle wpisuje kilka cyferek i 3 literki ,CIĄGLE coś . Zmieniam bank i ludzie prosze was nie zakładajcie tam konta
    ZaletyBrak
  • ~Bogusław / 2022-06-07 12:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo profesjonalna obsługa pani Pauliny Żaba z Placówki w Krakowie, ul. Zakopiańska 62 przy otwieraniu rachunku.
  • ~nyska / 2022-06-03 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam kiedykolwiek doczynienia. Nie polecam! A raczej namawiam za omijaniem tego banku szerokim łukiem! Okłamują klientów namawiając na kolejne kredyty. Nawet problemy są z zamknięciem rachunku. Totalna porażka!! Takie banki nie powinny wogole istnieć
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo. Przede wszystkim okłamywanie i naciąganie ludzi
  • ~Paulina / 2022-06-02 17:57
    Ocena: 1.00 / 5


    Bank Millennium
    plac Tadeusza Kościuszki 1, 41-902 Bytom
    Edit 2.6.22 z 5mc wstecz 4mc i Kierownik oczywiście nie widzi problemu że nie wypełnił kompletnie dokumentów. W sposób lekceważący,arogancki rozmawia mimo wielu błędów i niedopatrzeń nie pada nawet spoko przepraszam. Nie informują o fakcie tylko trzeba samemu dzwonić na infolinię i potem informować pracowników. TRAGEDIA NAJGORSZY ODDZIAŁ Z NIEKOMPETENTNĄ OBSŁUGĄ Z KIEROENIKIEM NA CZELE Do oddziału przyszłam pół godziny przed zamknięciem,było 4 pracowników,gdzie tylko jeden miał klienta. Pani,która do mnie podeszła,stwierdziła że nie zdążę załatwić sprawy ( złożenie 1stronicowego wniosku -kwestia Max 10min).Poinformowałam,że poczekam.Mimo wolnych pracowników zaczęto obsługiwać mnie 10minut po zamknięciu,czyli po ponad 40min oczekiwania w oddziale bez klientów. Do Pana,który mnie obsługiwał nie mam zastrzeżeń,mimo że nie zrealizował sprawy do końca,ponieważ się "zablokował",ostatecznie sprawę zakończyć miał Pan Kierownik,po czym od 29pazdziernika do dzisiaj nie ma dokumentacji-jak potwierdziła infolinia. Załatwienie sprawy zawsze w tym oddziale jest problemem. Raz obsługiwała mnie nową pracownica,nie odmówiła,ale za to Pani która jej "pomagała" odnosiła się do niej bardzo nieprzyjemnie. Wracając do ostatniej wizyty Panie nie raczyły załatwić mojej,ale za to nie omieszkały komentować że jest już zamknięte,między sobą komentując oczywiście wymownie patrząc na mnie i na męża.Epitety Pań jak k**** itp,zgodne zapewne z Państwa standardami. Nigdy nie spotkałam się z takim zachowaniem,bulwersuje mnie to jako klienta A także jako pracownika,bo sama pracuje w tym sektorze i jest to dla mnie nie do pomyślenia.
    WadyNiekompetentni pracownicy z Kierownikiem na czele,nie potrafi dwóch dokumentów wypełnić nie widzi problemu nawet jeśli sprawa ciągnie się miesiącami. W dodatku arogancki i nieuprzejmy,niepotrafi się męskie ego przyznać do błędu.
strona 1 z 26
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1231
PEKAO SA
Ocena: 1.47, ilość opinii: 840
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.56, ilość opinii: 696
Millennium
Ocena: 1.54, ilość opinii: 518
ING Bank Śląski
Ocena: 1.91, ilość opinii: 331
PKO Bank Polski
Ocena: 2.39, ilość opinii: 323
VECTRA
Ocena: 1.67, ilość opinii: 2987
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.07, ilość opinii: 2831
UPC Internet
Ocena: 1.89, ilość opinii: 2559
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2451
Play
Ocena: 1.40, ilość opinii: 2339
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 2240