Moja matka posiada konto w banku Millenium. ma 91 lat, jest osoba niepełnosprawna w stopniu znacznym, nie może samodzilenie chodzic, jest osoba keżącą, nie zdolna do samodzilenej egzystencji. Zwróciła się do mnie abym reprezentował ją we wszytkich intytucjach.
w związku z faktem ubiegania sie o pomoc finansową potrzebuje internetowego dostepu do konta. aby sledzić rzeczywiste wpływy z instytucji wsparcia, czy instytucje płacą rzetelnie i terminowo, nie mogę mnieć dostępu internewego ponieważ jest potrzebny akt notarialny, który zrobiłem (koszt 350 zł)aby uzyskać ten dostęp. .Jestem upowazniony do konta. mimo że zostałem upoważniony do konta prze moja mamę pracownik banku poinformował , że niem mogę dostępu przez internet
Pracownik banku poinformował mnie, że jest potrzebny akt notariany, który upowazni mnie do tego dostępu.
otrzymałem informacje z banku, . Przekazałem ten akt do banku, został zweryfikowany i po kilku dniach otrzymałem odmowę dostępu, ponieważ nie jest to mozliwe, nie podano żadnej sensownej przyczyny braku zgody, otrzymałem informację żemoja niepełnosprawna mama ze stopniem znacznym ma przyjechac do banku zaby udzielić mi upoważnienia,. Bank dąży do dygitalizacji, a odmawia dostępu internetowego.
To nie jset bank dla starszych, schorowanych ludzi, z dużą niepłnosprawnością, szczególnie dla emerytów, którzy potrzebuja wsparcia rodziny. aby załatwić sowoje sprawy, mimo posiadania przez upoważnioną rodzinę atu notarialnego. Odradzam niepełnosprawnym otwierania konta w banku Millenium, ponieważ nazywa się tylko bank. Mam wszelkie pełnoimocnistwa, brak tylko reprezentowania jej u Boga.
Kochani emeryci, wiec ie jak kontrolować nasze złotówki, a ten bank nie szanuje emerytów, i ich rodzin
Wadysame wady
~Jack / 2025-08-01 18:41
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to jakaś porażka. Wpisali mnie do Biku jako dłużnika,nie mogę przez nich dostać nigdzie kredytu. Niby tak to powinno działać,lecz...No właśnie, problem w tym ,ze ja nie mam u nich żadnego pieprzonego kredytu????????????. Co jednak najgorsze nikt nie potrafi rozwiązać tego problemu. I odbijanie piłki od punktu do infolinii. Nawet konto kazałem zamknąć i to zrobili. Jednak nadal widnieję w Biku jako ich dłużnik. Sprawa pójdzie do sądu
WadySame wady
~Ania / 2025-07-28 16:14
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejny bank. Kilkanaście dni temu bankomat Banku Millennium przywłaszczył moich kilkanaście tysięcy złotych nie wpłacając ich na moje konto. Reklamacja w toku. Prowadzę działalność gospodarczą i pieniądze są mi potrzebne. Klient prestige, a mają nas cały kawał gdzieś. To nie jest 100 czy 200 zł! Jak można tak traktować człowieka?
~Marta / 2025-07-24 13:20
Ocena: 3.00 / 5
Zamknięcie konta firmowego w Millennium to jakaś porażka. Kiedy chcemy założyć konto wszystko jest super- można to zrobić przez internet, nie potrzeba wiele, ot dowód osobisty. Schody zaczynają się w momencie kiedy konto chcemy zamknąć- nie można tego zrobić w millenecie, przez infolinie oraz nie każda placówka może, czy raczej chce, zamknąć takie konto. Placówka w Grajewie twierdzi, że nie ma możliwości zamknąć konto, z kolei infolinia twierdzi, że taką możliwość jak najbardziej posiadają. Trudno stwierdzić kto ma rację- klient chyba nie powinien tracić czasu na ustalanie tego. Podsumowując nie polecam tego banku- chyba, że chcecie tracić czas!
Zaletyaplikacja
Wadytrudności z zamknięciem konta
~Polk / 2025-07-09 14:44
Ocena: 1.00 / 5
Traktowany jestem nie jako klient a intruz, na pytanie o podstawę prawną dotyczącej wpisu do hipoteki odpowiedź działu analiz i zabezpieczeń bezcenna - bo tak się robi, omijajcie szerokim łukiem ten bank
ZaletyBrak
~Beata / 2025-07-01 07:44
Ocena: 5.00 / 5
Bank Millenium, placówka nr 364 w Lublinie. Pracownik banku, Pani Ewelina Welman bardzo profesjonalnie i w ekspresowym tempie załatwiła sprawę z jaką udaliśmy się do banku jako jego klienci. Od ręki odnalazła i przekazała nam historię operacji na rachunku sprzed ponad 7 lat chociaż mogła to zrobić w zwykłym terminie od 3 do 7 dni. Ponadto zrobiła to w miłej atmosferze, epatując profesjonalnym podejściem do klienta i własną inicjatywą. Wiem, że może to zabrzmieć jako laurka ale jako klient wielu banków obecnie i w przeszłości wiem , że nie często spotyka się takie podejście . Tak trzymać!
ZaletyProfesjonalność, miła atmosfera
~Sandra / 2025-06-29 09:11
Ocena: 1.00 / 5
Już któryś raz z rzędu w ciągu miesiąca blokują mi aplikacje z powodu przelewów.
Po dodzwonieniu się na infolinię, nie otrzymuje pomocy a zamiast tego grożono mi policją, za domniemane oszustwa finansowe... (???) Muszę się tłumaczyć po co przelewam swoje własne pieniądze, bo bank uważa mnie za złodzieja...
W poniedziałek widzimy się na zamknięciu konta.
~Ja / 2025-06-26 15:17
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejny bank, którego nie polecam- nie można się dodzwonić, rozpatrzenie reklamacji trwa do 35 dni i blokują w tym czasie nie swoje pieniądze.
ZaletyBrak
~Aaaa / 2025-06-13 13:05
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to jest na porażka jednego dnia Drukarka nie działa na drugi dzień kolejki kosmicznej nikt się niczym nie interesuje Nie polecam dwie godziny stanio
ZaletyŻadnych
~Jac / 2025-05-22 13:47
Ocena: 1.67 / 5
Żyjemy w świecie idiotów i botów. które zapraszają do placówki banku. A w placówce nic nie można załatwić. Jakiś głupek wymyślił konto techniczne z którego po wcześniejszej spłacie kredytu nie można odzyskać nadpłaty jaka została na koncie. Po co te placówki skoro tam nie ma kasy. Będąc w placówce żądają aby uruchomić aplikację żeby coś załatwić. W placówce musimy wprowadzać piny, hasła odsłuchiwać kody weryfikacyjne, przecież to każdy może zrobić w domu. W placówce w Mysłowicach siedzą dwie blondynki... które nie potrafią obsługiwać smartfona. A klient nie może uruchomić aplikacji, bo w placówce nie ma zasięgu GSM, orange, play, T-mobile nie działa. A korzystanie z czyjegoś wi-fi jest niebezpieczne. Już nigdy nie skorzystam z kredytu banku Millenium.
~Jac / 2025-05-22 13:44
Ocena: 2.33 / 5
Żyjemy w świecie idiotów i botów. które zapraszają do placówki banku. A w placówce nic nie można załatwić. Jakiś głupek wymyślił konto techniczne z którego po wcześniejszej spłacie kredytu nie można odzyskać nadpłaty jaka została na koncie. Po co te placówki skoro tam nie ma kasy. Będąc w placówce żądają aby uruchomić aplikację żeby coś załatwić. W placówce musimy wprowadzać piny, hasła odsłuchiwać kody weryfikacyjne, przecież to każdy może zrobić w domu. W placówce siedzą dwie blondynki... które nie potrafią obsługiwać smartfona. A klient nie może uruchomić aplikacji, bo w placówce nie ma zasięgu GSM, orange, play, T-mobile nie działa. A korzystanie z czyjegoś wi-fi jest niebezpieczne. Już nigdy nie skorzystam z kredytu banku Millenium.
WadyKonto techniczne.
~Dariusz / 2025-05-20 13:39
Ocena: 1.00 / 5
Dramat!!!!
tydzień chodzenia do placówki w Kępnie , Pani owszem miła i stara się pomóc ,ale przez tydzień nie można zmienić nr.tel. do autoryzacji. po tygodniu starań, nie mam dostępu do konta . Jaką kolwiek operację muszę iść do placówki . i nikt nie wie co się stało . Niedość za system kiepski to jeszcze nie mają osoby która się na tym zana
~Sfrustrowany czekaniem / 2025-05-14 18:43
Ocena: 1.00 / 5
Na infolinię czekasz w nie skończoność. Porażka muszą się dużo jeszcze nauczyć od innych banków.
~pieczarka / 2025-04-06 17:23
Ocena: 3.00 / 5
Nie polecam Banku Millenium w Zywcu przy ul.Tadeusza Kościuszk.Osoby które starają się o pracę są wykorzystywane do zadań które maja do wykonania pracownicy banku.Osoby przechodzą dwie rekrutacje po czym jednym z zadań jest zakładanie
jak najwiekszych ilości kont w danym banku nie będąc pracownikiem(starający się o prace w owej placówce) W rzeczywistości nie dochodzi do trzeciej rozmowy kwalifikacyjnej a ponadto jest problem z udzieleniem jakichkolwiek informacji,Jest to wykorzystywanie i oszukiwanie osób poszukujących pracy w celach realizacji planów placówki banku.Ponadto ogłoszenia są odświeżane co pare dni by zachęcić w ten sposób ludzi do aplikowania o dane stanowisko a rzeczywistość jest inna.
~Tomasz / 2025-03-02 15:09
Ocena: 1.00 / 5
Sytuacja w Mińsku mazowieckim... Wypłacam blikiem z bankomatu PKO S.A swoje środki pieniężne 150 zł. Bankomat wypluwa komunikat "bankomat nieczynny"
Żadnej informacji z banku Millennium... Gdzie są moje pieniądze gdzie się znajdują kazali czekać na 15 dni w innych przypadkach 35 dni.
Były to moje ostatnie pieniądze za które mogłem dziecku kupić bilet powrotny bo nie jestem z tym miejscowości.
Nikt z banku Millennium tym bardziej z PKO SA nie poczuwa się do oddania moich pieniędzy złodzieje !
ZaletyBrak
WadyKradzież pieniędzy.
~Dede / 2025-02-26 11:52
Ocena: 3.33 / 5
W Radomiu punkt na ul.Żeromskiego jako jedyny obsluguje wplaty i wyplaty gotowkowe. NIE PISZE tu o wplatomatach, bankomatach. Czekalem ponad 45minut żeby wypłacic walute i wpłacic plny. PRZEDE MNA jeden klient, ktory robil niewielka opłate na okolo 2tys.zł, kasjerka musiala sie dwa razy doładowac kasa... co jest śmieszne. Jedna kasa otwarta, żenada... Marnowanie czyjegos czasu, czyjegos czyli czasu klienta.
WadyJednen punkt w jednym miejscu do obslugi gotowkowej.
~Barbara / 2025-02-17 13:10
Ocena: 5.00 / 5
POLECAM , Bank Millennium ( Gdańsk ul. Grunwaldzka 102 , placówka 291) i serdecznie dziękuję Pani Sylwii Szygulskiej za miłą i profesjonalną obsługę. Pozdrawiam :)
~Dorka1 / 2025-02-13 15:20
Ocena: 2.67 / 5
Pracownicy chyba bez szkoleń. Nie radzą sobie z prostymi sprawami. Odsyłają klienta do innych placówek. Nastawieni na sprzedaż kredytów
Zaletybrak niestety
Wadyzakłamania przy udzielaniu kredytów
~Staszek / 2025-02-12 17:32
Ocena: 1.00 / 5
Mamy XXI wiek w Millenium natomiast chyba średniowiecze. Brak autoryzacji przez mobywatela, na moje zdziwienie odpowiedź pracownika"no bez dowodu Pan przyszedł?" Wstyd
~małgorzta / 2025-02-11 15:30
Ocena: 5.00 / 5
W dniu 11.02.2025r. zostałam obsłużona przez przesympatyczną pracownicę Waszego Banku. Nazywa się Pani Anna Cienka .Już wcześniej kilka razy udzielała mi informacji. Stwierdzam , że jest osobą bardzo kompetentną i rzeczową na swoim stanowisku . Potrafi przekazać najważniejsze informację i bardzo dobrze doradzić w zagadnieniu. Jest miła , życzliwa, pełna empatii na klienta.