WadyŻadnych
strona 1 z 47
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Elżbieta / 2024-07-24 18:25
Jestem bardzo zadowolona z obsługi banku milenium w Myślenicach. Pani Monika bardzo dokładnie i sumiennie podchodzi do sprawy.Zawsze wychodzę z banku zadowolona i świetnie obsłużony. Polecam bank Milenium -
-
~k_a / 2024-07-22 13:37
Szybka, sprawna obsługa. Doradca Pani Renata Grudzień miła i kompetentna. -
~Dominik / 2024-07-18 18:04
Po spłaceniu rat za telefon na moim rachunku technicznym pozostały środki. Próbowałem przelać w aplikacji ale nie dało się. Nie wyświetliła się żadna informacja, co jest przyczyną. Wyświetlało się jedynie logo banku, a następnie znikało. Po napisaniu wiadomości do konsultanta, otrzymałem odpowiedź, że przelew z rachunku technicznego mogę wykonać jedynie w odziale banku. Będąc w galerii handlowej, chciałem załatwić tą sprawę przy okazji w wyspie banku. Oczywiście tam też się nie dało. Pozostaje mi jechać specjalnie do odziału banku, który jest dosyć daleko, żeby prosić się o własne pieniądze i zmarnować cenny czas. Poziom User Experience szoruje brzuchem po dnie. -
~Łukasz / 2024-07-16 16:07
Wiecie może czy da się w pl wypłacić limit walutowy w bankomacie euro? ZaletyOkWadyW miarę -
~Łukasz / 2024-07-16 16:07
Wiecie może czy da się w pl wypłacić limit walutowy w bankomacie euro? ZaletyOkWadyW miarę -
~Anna / 2024-07-15 11:31
Porażka. Oddziały czynne od 8-16 nie wiem dla kogo takie godziny .
Dodzwonić się żeby załatwić sprawę na linii 1 h czekania bez odzewu .porażka!!! -
~Była wieloletnia klientka / 2024-07-12 20:55
Bank nie zasługuje na żadną gwiazdkę,stanowczo odradzam bo środki pieniężne nie są w tym banku bezpieczne. -
~Klient / 2024-07-08 07:47
Po raz kolejny nie działa strona tzw. "banku millenium" i nie można korzystać z własnych pieniędzy. Jest to jak zwykle wina :przeglądarki,komputera,kosmitów tylko nie zaocznego buractwa z Millenium nie będącego w stanie zapanować nad sytuacją. Dzwoniąc na infolinię tego kuriozalnego tworu należy podać WSZYSTKIE hasła i zabezpieczenia bo inaczej nawet po godzinie się nie dodzwonimy. Co to ma być????????? ZaletyBRAKWadyfatalna obsługa -
-
~Lech / 2024-07-04 20:56
Bardzo miła i profesjonalna obsługa w oddziale w Czestochowie ul. Pl. Daszyńskiego. Wielu pracowników innych banków zapraszam po naukę. -
~Niepolecam / 2024-06-28 09:09
Uwaga złodzieje ! Pod przykrywka komornika ukradli mi 200zl, po przekroczeniu kwoty wolnej od zajęcia ( wpłaciłem 100zl ) straciłem 88 i 11 bank ukradł za przelew reklamując się ze przelewy ma darmowe. Co kilka dni kradli mi kolejne pieniądze mino braku wpłat, ukradli mi zwrot ze zakupy z kwoty wolnej od zajęcia. Ukradli mi kolejne 20 zł po przelaniu środków z konta oszczędnościowego. Ukradli nawet 2zl z karty prepaid do końca miesiąca co kilka dni traciłem pieniądze . Łącznie 5 razy zostałem okradziony z czego komornik dostał ponad 100zl a bank ukradł 55zl za przelewy których nie robiłem. Po reklamacji dostałem odpowiedz ze jak mi się nie podoba to mogę iść do sądu ! Uważajcie ZaletyBrakWadyZlodziejstwo i marna aplikacja która gubi zasięg w centrum stolicy -
~Ann / 2024-06-20 17:57
nigdy w życiu więcej ! jak tylko skończę procedurę odzyskania moich pieniędzy wywalę konto u nich w powietrze! ZaletybrakWadykontakt jest prawie niemożliwy, a nawet jak uda się dodzwonić- konsultanci kompletnie niekompetentni.od 3 tyg nie potrafią mi powiedzieć co zrobili z moim przelewem który przesłałam sobie sama z innego banku- żenada!!!
oddajcie mi moje pieniądze! -
~Edyta / 2024-06-18 14:22
Bardzo miła i fachową pomoc w sprawach finansowych. Pracownik wzbudza zaufanie. -
~Zygmunt / 2024-06-14 21:24
Ten Bank jest prostu śmieszny. Chciałem otworzyć limit kredytowy w koncie. Zarządali ode mnie zaświadzenia że pobieram 500+ pomimo że wysokość wnioskowanego limitu nie przekraczała mojej 1 msc wypłaty i nie miałem wobec banku i jakiegokolwiek inneg podmiotu żadnych innych zobowiązań.Wyśmiałem ich i zmieniłem bank na normalny. Zaletyzero zaletWadycałkowicie zakłamane reklamy i skostniałe procedury. -
~Kasia / 2024-06-08 00:04
Niestety ,ale ten bank oszukuje swoich klientów zabierając pieniądze z konta ( RODZINNE Z OPS) zwalajac na przepisy .Odradzam każdemu!!!!!!!!!!! -
~Tomasz / 2024-05-29 14:53
Zamówiłem na infolinii wyciągi z konta, które jak mnie zapewniono miały być do odbioru po 3 dniach roboczych w oddziale banku, w Bielsku -Białej przy ul. Leszczyńskiej 20
W tym terminie wyciągów jednak nie było.
Sprawę załatwiła dopiero Pani Mariola z powyższej placówki, osoba bardzo uprzejma, kompetentna i uczciwa.
Myślę, że należy się jej odpowiednia premia ????
dziękuję i pozdrawiam -
~B. / 2024-05-29 10:14
Miałam problem z likwidacją funduszu inwestycyjno-ubezpieczeniowego. gdyby nie pomoc Pani Oliwii z oddziału przy Placu Grunwaldzkim oraz wsparcie Pani Kierownik tej Placówki nie poradziłabym sobie z problemem. Mimo że sprawa była długotrwała i niełatwa Panie okazały nadzwyczajną cierpliwość i wyrozumiałość. Efekt - wszystko załatwione jak należy. -
-
~Mała / 2024-05-27 21:41
Dzień dobry, przyszlam do banku aby założyć konto w banku. Takiej nie miłej obsługi jeszcze nie wiedziałam! -
~PatrykPatryk / 2024-05-27 05:04
Zwroty za zakupy przez ten bank to grosze.
Bank pobiera większą część zwrotów.
Polecam pobrać aplikację do zwrotów bez udziału banku.
Zwroty są na prawdę spore.ZaletyNie maWadyZdzierstwo bankierów. -
~Kopola / 2024-05-24 07:31
Zakładanie konta miało trwać dobę. Bank nie odpowiedział po siedmiu (7) dobach!
Zrezygnowałem z dalszego czekania i założyłem konto od ręki w innym banku.
Nie polecam tego banku!ZaletyMiało być szybko i łatwo.WadyTen bank powinien sobie zrobić przerwę w działalności na zrewidowanie swojego stosunku do klientów -
~Małgorzata B / 2024-05-21 08:28
Bank Millennium w Warszawie Galeria Młociny. Wspaniała i kompetentna obsługa. Szybka realizacja. Uprzejmość i pomocność. Serdeczne podziękowania dla Pani Pauliny K z odziału w Galerii Młociny.
strona 1 z 47
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »