Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 352 opinii

1.53 / 5

  • Prostota obsługi
    1.57
  • Oferta
    1.64
  • Obsługa klienta
    1.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 18
  • ~iThink997 / 2021-12-07 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    G***o nie bank. Stali klienci zlewni są zimnym moczem.
    Zapomnijcie, że zalatwicie coś przez telefon...
    Na połączenie z konsultantem czekałem w moim przypadku 57 minut. Polecam znaleźć jakieś zajęcie przy czekaniu. Polecam też ćwiczyć oddech i emocje, gdyż będą przydatne przy próbie nawiązania rozmowy z tą zinfantylizowaną firma". Taaak - wieeeelki cudzysłów.
    Obsługa jest niekompetentna i wszystkie ich grzechy zwalają na dyrektywy UE.
    Próbowałem zmienić numer telefonu do Haseł SMS z polskigo na brytyjski, gdyż mieszkam w Anglii, więc z oczywistych względów mam angielski numer. Nie mogę!
    Muszę udac sie do placówki... Muszę wskoczyć w samolot, odbyć kwarantanne, zapłacić za hotel... Bank oczywiście za to nie zapłaci, a ja jestem ich zdaniem niepowazny człowiekiem pytajac o takie rzeczy...
    Podobno mamy kryzys, jakiś covid jest na świecie, ale bank nie znalazł na to rozwiązania...
    Teraz jeśli chce wykonac przelew, muszę czekać na polaczenie z konsultantem 45-60 minut i powiedzieć im łaskawie, że chce zrobić przelew. Kpina!
    Nie załatwicie tez nic mając Nokie 3310, bo nie ma na niej aplikacji, która jest Zbawcą Świata, a Ci którzy jest nie mają nazywani są nazwani "zacofanymi analogowymi ludźmi nienadążajacymi za aktualnym prymem świata".
    Z grzeczności nie polecam. Gdy tylko wrócę do kraju, zamykam konto i zmieniam ZOO.
    Pozdrawiam, Marcin
    ZaletyPieknie kobiety i ulzani faceci w placówkach, ale g***a tam panującego pudrem nie zakryją...
    WadyWada, że ludzie dostają pozwolenia na otwarcie takich banków.
  • ~infoliniatodno / 2021-12-07 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to jakaś kpina, czekasz po pół godziny i nic
    Wadyinfolinia
  • ~Kasia / 2021-12-05 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś kpina nie bank!!! Po zrobieniu czterech przelewów z konta internetowego, moje hasło do konta internetowego zostało zablokowane. Wyskakuje informacja, że ktoś do mnie zadzwoni w celu odblokowania lub że mogę się skontaktować pod numerem telefonu [tu nr telefonu infolinii]. Pod numerem nikt telefonu nie odbiera, jak rownież pod żadnym innym numerem infolinii całodobowej. Nie mam dostępu do własnych pieniędzy, nie mogę wykonac przelewow, pobrac potwierdzeń, pozałatwiać spraw. Jedna gwiazdka to za duzo na ten kołchoz!
    ZaletyMiłe i pomocne Panie w oddziale (co nie ma znaczenia w moim opisanym przypadku, ponieważ w niedziele bank jest nieczynny)
    Wadywszystko pozostale
  • ~Adahu / 2021-12-04 08:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem banku millennium od 2006 roku i odrazu napiszę że już szukam nowego banku dla moich środków. Kiedyś było normalnie. Teraz to tragedia i to na wszystkich usługach jak również na infolini. Ludzie pracujący na infolini (bombelki) nie mają zupelnie pojęcia o bankowości, usługach i zachowaniu w stosunku do klienta banku. Dlaczego tak jest? Poczytajcie sobie wpisy na gowork bank millennium. To co tam wypisują stwarza obraz pracowników banku. Najniższa krajowa plus prowizja od przydzielonych kredytòw. Już teraz wiem dlaczego wiecznie wydzwaniają z ofertami. Tak to jest jak (bombelek) chciał by nic nie robić, być od razu kierownikiem (bez nawet podstawowej wiedzy) i zarabiać 7 do 10k miesięcznie. Odradzam bank millennium zważywszy również na to że jest to kapitał zachodni, więc wszystkie odsetki od kredytów i opłaty wypływają z kraju. W Polsce jest 26 banków, tak że jest w czym wybierać. A najlepszy produkt to taki, który nie musi się reklamować.
    ZaletyBrak
    WadyBrak podstawowej wiedzy ludzi pracujących na infolini, arogancja
  • ~Zeeq / 2021-12-03 10:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank ogólnie tragiczny. Ostatnio 3 razy załatwiałem ten sam problem na infolinii, do której żeby się dodzwonić to trzeba na prawdę uzbroić się w cierpliwość. Jak już się uda to obsługa strasznie niekompetentna, mówią, że coś naprawią i nie robią tego, dają rady, które nie działają. Ja osobiście miałem bardzo dużo problemów z kartą kredytową na którą namówiła mnie pani z działu sprzedaży, ogólnie karta spoko, ale jakieś dziwne blokady zostały na nią nałożone i podczas zakładania jej nie zostałem poinformowany o opłacie za nią. Nie polecam tego banku serdecznie.
  • ~Jagoda / 2021-12-02 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Nie polecam nikomu. Nie da się dodzwonić od dwóch dni na infolinię.
    ZaletyBrak
  • ~Adam / 2021-12-02 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Pół godziny czekasz aż ktoś łaskawie raczy odebrać i co??? I nic tragedia
  • ~Danuta / 2021-12-02 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,31 min i czekam dalej na infolinii super oby tak dalej
  • ~odchodzę / 2021-12-01 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbowałem dzisiaj telefonicznie zlikwidować kartę 'IMPRESJA". Pan kazał mi w celu weryfikacji wpisać na telefonie Millekod a następnie kod dostępu. Po tym już tylko cisza, cisza, i cisza.Nikt nie nie podjął rozmowy przez ponad 7 minut.Rozłączyłem się, bo ile można czekać na łaskę pana z infolinii???Teraz nie tylko rezygnuję z karty ale rezygnuję z banku, gdyż nie pierwszy to raz gdy spotykam się z ignorancją klientów w tym pseudo banku. A dyrekcji gratuluję kompetentnych pracowników.
    ZaletyNie dostrzegam żadnych
    WadyJak widać same wady
  • ~B.hil / 2021-11-30 23:31
    Ocena: 1.00 / 5
    W środę poprzez infolinię (bo w oddziale banku w moim mieścir powiedzieli że nie dysponują walutą obcą) zamówiłam awizowanie wypłaty gotówki w euro. Pani na infolinii zapytała na kiedy chcę no i potrzebowałam na już a więc w czwartek miały być do odbioru. Specjalnie jechałam do innego miasta po odbiór umówionej kwoty.Pani w banku zdziwiona, że takie coś zamawiałam, gdyż nie mieli tej kwoty na stanie. Sprawdziła w systemie i faktycznie było zlecenie, ale nie zostało zaakceptowane przez skarbnika (cokolwiek to oznacza). Odesłano mnie do domu i powiedziano że mogę wypłacić tylko 1000euro(moja kwota była wyższa). Po powrocie do domu po raz kolejny zadzwoniłam na infolinię, złożyłam reklamację i czekam... jeżeli ja nie odbiorę gotówki to czeka mnie kara pieniężna, a jeżeli bank nie wykona mojego awizowania to co? Jest bezkarny?! na prawdę?! Ale to nie koniec. W niedzielę zadzwoniłam ponownie aby zamówić wypłatę gotówki. Powiedziano mi, że będzie we wtorek do odbioru. Byłam po odbiór i co? pojawia się ta sama sytuacja!!!!!! Takie lekceważenie klienta. To ja powierzam im moje pieniądze a oni w ten oto sposób nie są w stanie wypłacić MOICH pieniędzy. Obsługa fatalna, brakowało tylko żeby zaczęli się z tej całej sytuacji śmiać... Kto jest winny? nikt. A może ja? bo zadzwoniłam przez infolinię a nie złożyłam tego osobiście jadąc tylko po to 15km od mojego miasta. Brak słów, zero kompetencji, ani słowa przepraszam. Marnowanie ludzkiego czasu. Nie polecam bardzo Millenium bank Bytom Agora ul.Kościuszki
    Zaletybrak zalet!
    Wadyobsługa
  • ~Natalia / 2021-11-29 13:11
    Ocena: 2.67 / 5
    M A S A K R A. Nie polecam totalnie dla osob, które dostają przelewy w Euro i później chca sobie przewalutować na zł.
    ZaletyProsta obsługa aplikacji
    WadyBardzo niski kurs euro różnica nawet 13gr między Millennium a konkurencja.
  • ~Klient Milenium / 2021-11-28 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Placówka w Szczecinie przy ul. Pl.Rodła 9 w budynku PZM to najgorszy oddział w mieście. Faszystowskie zapędy personelu. Zmuszanie klientów do udziału w eksperymencie medycznym. Art. 191par.1 kk kłania się mili państwo. Bezprawie w oddziale to norma. Wstyd i hańba, odradzam, brak szacunku dla wasnego klienta. W oddziele zostałem potraktowany jak przestępca, straszono mnie policją, innym razem nawet nie obsłuono. Noie do wiary co tam się wyrabia
    Zaletybrak
    Wadyfaszyzm
  • ~robert / 2021-11-28 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego Banku zwłaszcz co do kredytów hipotecvznych.
    Starałem się o kredyt na mieszkanie . Wpłacone pieniądze u dewelopera. Bieganina za dokumetami bo nie wyrażne podpisy to na pieczątce nie wyrażna literka. Po dwóch pozytywnych odpowiedziach mieliśmy tylko donieść ostatni papierek z zusu dla zapieczętowania i oczekiwać yrzy dni na pozytywną decyzję. Oczywiście po trzech dniach decyzja odmowna ... Z nie wyjaśnionych przyczyn, bez żadnego wyjaśnienia. O mały włos nie straciłem kasy wpłaconej u dewelopera, kwoty kary umownej o nie zmieszczenie się w terminie... mam z żoną od wielu lat trzy konta w milenium. Postanowiliśmy już z nich zrezygnować bo ta sytuacja pokazuję że tylko kasują kasę z klientów zapominając że to dzięki tym klientom mają pieniądze. Odradzam i nie polecam..
  • ~sisi / 2021-11-26 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku! Proszę uważać na zakładanie konta dla dzieci niepełnoletnich. Mimo że mogą mieć pieniądze na koncie (powyżej 5,5 tys) nie mogą więcej wypłacać w różnej formie ! Czyli 16 latek może pracować, może zarabiać, ale nie może w pełni dysponować swoimi pieniędzmi!! Jedynym wyjściem, to jest założenie konta na niepełnoletnie dziecko w innym banku- gdzie nie ma limitów (PKO BP) i zamknąć konto w Millennium i zadysponować wypłatę na nowe konto!
    Zaletynie ma
    Wadydużo
  • ~Lena / 2021-11-25 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia dno. Dozwolone się nie da. Prędzej do ZUSu się dozwolone niż do nich.
    ZaletyZero
    WadySame wady
  • ~Klient / 2021-11-24 01:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Konto w Millennium mam od X lat. Nigdy nie chciałam kredytu wiec w tej kwestii sie nie wypowiem, ale w kwestii obsługi klienta chciałabym sie dowiedzieć czy tylko ja tak mam czy o co chodzi. Wiele razy byłam zmuszona dzwonic na infolinie, bo nie mogłam transakcji przez internet zrobić, czy karta mi z byle powodu nie działała itp, nigdy nie mialam żadnych problemów dosłownie żadnych. Od kilku miesięcy NOTORYCZNIE mam problem z dodzwonieniem sie do konsultanta, rekord czekania na połączenie 1h 43min i sie rozłączyłam bo mi głowa wysiadła od tej melodyjki. Połączenie z chatem to „sekunda” ale to tylko czysto informacyjny profil przez który nie da sie nic załatwić związanego z np „usunięciem urządzenia z konta” itp. Nie wszystko działa na stronie stad w takich sprawach telefony. I czy naprawde tylko ja mam takiego pecha ze połączenia które trwały 10min Max, trwają godziny a państwo na chatach nie udzielając odpowiedzi sie poprostu rozłącza? Rozumiem ze dla pracowników pewne kwestie sa jasne, ale nie wszystko jasne jest dla klientow ktorzy polegają tylko na opisach ze stron. Dzis poraz kolejny (wybrałam specjalnie pozna porę bo w dzien jest „armagedon”) próbowałam przez chat sie dowiedzieć czy dziecko mające konto junior i aplikacje w telefonie bedzie ze swojego konta miało wgląd do mojego (bo skoro ja mam do wszystkich to skąd mam wiedziec czy on nie bedzie miał tez). Nie mam jak sprawdzić bo jestem za granica a on jest z babcią w Polsce ktora nie ogarnia „smartfonów” wiec tez mi tego nie sprawdzi i Pani Konsultant Monika S. Była tak uprzejma ze mi odpisała bardzo wyczerpująca odpowiedz „Dziecko moze miec aplikacje w telefonie” SUPER- DZIEKI ZA INFO. Nie zdążyłam osobiscie bo po tym sie od razu rozłączyła ???? Albo mi sie wydaje albo Bank który myslalam ze jest na jakims poziomie zjechał do piwnicy..
    ZaletyNie dostrzegam.
    WadyGromadzą się.
  • ~KAROLINA / 2021-11-23 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    ABSOLUTNIE ODRADZAM KONTA FIRMOWE W TYM BEZNADZIEJNYM BANKU PRZY PLATNOSCI KARTA SYSTEM Z BYLE POWODU BLOKUJE KARTE BEZ MOZLIWOSCI JEJ ODBLOKOWANIA SAMODZIELNIE BA NAWET BEZ MOZLIWOSCI ODBLOKOWANIA W BANKU !!!!
    2 GODZINY SPEDZONE NA INFOLINI Z BOTEM ALBO W KOLEJCE , PRZELACZANIE DO KOLEJNYCH DZIAŁÓW I NIC RADA INFOLINII PROSZE ISC DO ODDZALU TAM PANI POMOGA I PACH 2 GODZINY W BANKU I NIC NIE MOGA ZROBIC JEDYNYM WYJSCIEM JEST ZAMOIWNIE NOWEJ KARY BO TAMTA ZOSTALA SKUTECZNIE ZSTRZEZONA NIE PRZEZEMNIE PARANOJA DODOAM TYLKO , ZE TO JUZ 2 TAKA SYTACJA W TYM MIESIACU !!!!!!!!CZYLI JAKBY NIE BYLO TYLKO KILKA DI MOZNA POCIESZYC SIE SPOKOJNYMY TRANZKACJAMI BO W RESZIE PRZYPADKOW TRZEBA WYSIADYWAC JAJKO W ODDZIALE . OMIJAC ! OMIJAC I JESZCZE RAZ OMIJAC TO DZIADOSTWO !
    ZaletyBRAK
    WadyW/W
  • ~radziu / 2021-11-22 21:09
    Ocena: 5.00 / 5
    nie wiem skąd tyle negatywów, ludzie czytacie umowy, które podpisujecie? Ogarniacie bankowość internetową?
    Zaletydigitalizacja, możliwość ogarnięcie większości spraw zdalnie
    Wadybrak google pay
  • ~Sławek / 2021-11-22 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Spóźniłem się 2 dni że spłatą raty za mikrofalówkę wziętą na raty i za kolejne 2 tygodnie dzwoni do mnie Pani i firmy windykacyjnej Kruk S.A. z żądaniem natychmiastowej spłaty gigantycznego zadłużenia w wysokości 0.04 zł albo zostanę wpisany jako do BIK jako dłużnik itd itp. Oczywiscie przelew miałem wykonać natychmiast ponieważ Bank nie będzie czekał 2 tygodnie do kolejnej raty kiedy mógłbym dołożyć te 4 grosze. Żenada, nikomu nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Maciek / 2021-11-22 09:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie rozumieją co się do nich mówi na infolini. Koszmar
    Bankomat w miejscowości Braniewo to coś okropnego używam tylko innych które są za darmo ale z limitem 1000zl bo millennium nigdy nie działa albo nie przyjmuje karty albo pusty.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
strona 1 z 18
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1040
PEKAO SA
Ocena: 1.55, ilość opinii: 614
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 549
Millennium
Ocena: 1.53, ilość opinii: 352
ING Bank Śląski
Ocena: 2.06, ilość opinii: 206
PKO Bank Polski
Ocena: 2.41, ilość opinii: 148
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.11, ilość opinii: 2655
VECTRA
Ocena: 1.69, ilość opinii: 2551
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2381
UPC Internet
Ocena: 1.92, ilość opinii: 2242
Play
Ocena: 1.42, ilość opinii: 1828
Orange
Ocena: 1.43, ilość opinii: 1681