Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 901 opinii

1.74 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.80
  • Obsługa klienta
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 46
  • ~Sebastian / 2024-04-24 09:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam kredytu gotówkowego online. Przy dochodach rodziny czteroosobowej ok 9500-10000 zł netto miesięcznie kredyt 10000zł na 60 miesięcy z ratą poniżej 220zł miesięcznie ODRZUCONY. Rata praktycznie nie obciążająca budżetu ODRZUCONA. NIE POLECAM.
  • ~Marc / 2024-04-21 21:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybka i fachowa pomoc.Sympatyczne i pomocne Panie w placówce.Polecam
    Zaletyszybko ,konkretnie ,miło
  • ~Okradziony klient przez millennium / 2024-04-19 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Odchodzę z tego banku po ponad 12 latach bycia rzetelnym klientem. Bank sprzedaje produkty-buble. Konta dzieci są nazwane dokładnie tak samo jak konta rodziców, co doprowadza do pomyłkowych przelewów. Przelałem 40 tys. na potencjalnie swoje konto oszczędnościowe. Okazało się że środki są na koncie mojego dziecka i nie jestem w stanie odzyskać tych pieniędzy w pełnej kwocie. Pieniądze będę odzyskiwać ponad 5 miesięcy ponosząc przy tym ogromne straty. Oprócz tego system bankowy jest niedostatecznie zabezpieczony ponieważ dzieją się dziwne rzeczy na moim koncie o których informuje mnie automatyczne powiadamianie w aplikacji a następnie jest to usuwane. Kontakt z osobą o wyższych kompetencjach niż konsultant jest w tym banku niemożliwy. Bank w swoich decyzjach powołuje się na prawo, a sam prawa nie przestrzega oszukując i okradając klientów.
    WadySprzedają produkty pod którymi kryją się niejasności i brak precyzji. Każdą zła decyzja banku jest przypisywana klientowi.
  • ~Ewa / 2024-04-17 22:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam wszystkim Państwu bank Milennium w Pile przy ul 1 Maja.Profesjonalna zaloga przemiłych, kompetentych obsługujących pod egidą z szefem Panem Szymonem.W tym banku zostaniesz obsłużony szybko i sprawnie z uśmiechem na ustach.Takich banków z taką obsługa potrzeba w Pilsce więcej.
    Z pozdrowieniem Ewa Kaplon Plawecka
    ZaletySprawność w obsludze, kompetencja ,wiedzą i uprzejmisc Bank Piła ul 1 Maja
    WadyNie ma
  • ~marian / 2024-04-17 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    potwierdzam dno - są rachunki które może obsługiwać tylko pani w okienku, na iinfolini Pan ze zdartą płytą, zamiast pomóc powtarza w kółko to samo - proszę udać się do oddziału.
    XXIw? raczej nie - nie polecam
    Wadybrak możliwości obsługi konta online lub telefonicznie
  • ~Ewa / 2024-04-15 21:48
    Ocena: 5.00 / 5
    To jest najlepszy bank. Miałam problemy finansowe i nie było żadnych problemów żeby dojść do porozumienia i bank Millennium zgodził się bez żadnych problemów na zmniejszenie rat. Doradcy w banku czy na infolinie bardzo mili,pomocni i nie było żadnej sprawy żeby nie dojść do porozumienia. Dziękuję pracownikom banku za pomoc. Zmieniłam konto z przelewami do Alior i bardzo żałuję ale to zmienię. Z Alior nikt nie zadzwoni, nie informuje o ważnych sprawach a w millenium były często informacje na aplikacji, jak były podejrzane sytuacje związane np z kartą to od razu pracownicy dzwonili i informowali mnie o zdarzeniach. Alior, mBank, Santander i inne to dopiero beznadziejne banki. W millenium czułam się bezpieczna. Inne banki powinni się uczyć od millenium podejścia do klienta.
    ZaletyProfesjonalne i uczynne podejście do klienta
    Pomoc klientowi w trudnych dla niego czasu, szukanie kompromisu i rozwiązania
    Opłaty za konto nie są kosmiczne jak w innych bankach
    Dla mnie jako klienta który miał konta w różnych bankach to najlepszy bank
    WadyNie zauważyłam wad
  • ~mariusz / 2024-04-13 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    na włąsne konto nie można się zalogować, same awarie.... INFOLINIA TO PORAŻKA
    ZaletyBRAK BRAK
    WadyCZŁOWIEK TREACI ZDROWIE Z TYM BANKIEM
  • ~Magdalena / 2024-04-10 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Od rana informacja o "chwilowej awarii". Nie działa BLIK.
    Proponuję zajrzeć do słownika PWN i sprawdzić definicję słowa chwila.
    ZaletySłucham? Ten bank nie ma żadnych zalet
    WadyCały czas jakieś problemy i awarie
  • ~Tomasz / 2024-04-10 14:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Proponuję zmienić nazwę na milenium, ale za innymi bankami
    ZaletyBrak
    WadyAwaria za awarią
  • ~Tomasz / 2024-04-10 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank. Cały czas awarie. Dzisiaj mam termin płatności raty. Pieniądze zdjęte z konta, transakcja niezrealizowana!
    Pieniądze zwrócą następnego dnia roboczego. Bardzo śmieszne.
    ZaletyBrak
    WadyNie ma tygodnia bez poważniejszej awarii
  • ~oburzona / 2024-04-10 13:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank łamiący prawa.Alimenty wolne od zajęć komorniczych a bank oddaje komornikowi pieniądze.Komornik w danym miesiacy otrzymał już sporą sumę na poczet zadłuzenia a mimo to że malutkie alimenty dziecko otrzymuje to bank je oddaje do komornika i na pytania rozkłada rece i sama mam to prostować bo oni maja to w głebokim poszanowaniu. Najgorszy bank jaki może być
  • ~alex / 2024-04-09 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    W Szczecinie na Mickiewicza wciskają starszym ludzią karty kredytowe nie informując ich o opłatach z tym związanych.
    ZaletyBrak
    Wadyoszukują starszych ludzi na ofertę banku. Otwieraja konta bez zgody właściciela konta
  • ~Eugeniusz i Jolanta / 2024-04-08 12:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Oddział w Gdańsku Wrzeszczu, Pani Renata Nowak. Znakomita obsługa! Pracowniczka banku niezwykle kompetentna, mająca dużo cierpliwości oraz zmysł pedagogiczny. Uświadomiła nas, mnie i żonę, w prosty i jasny sposób. Skorzystaliśmy z przedstawionej oferty i - naprawdę - nie żałujemy. Dziękujemy!
    ZaletyKompetencje, szacunek do klienta oraz dbanie o prestiż swojego banku.
    WadyBrak wad
  • ~Klient millennium / 2024-04-07 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mogłem wykonac przelewu za bilety lotnicze. Straciłem dwie godziny i nerwy. Myślałem , ze coś żle zrobiłem , ponowny przelew do uruchomienia za godzine w usługach lotniczych. Ponony przelew nie udany a na dodatek zMillennium zablokował mi konto. Na infolini powiedzieli , że to wszystko dla mojego bezpieczeństwa i jutro się skontaktują celem dalszych kroków aby można było zapłacić za bilety. Tak baznadziejny bank dba o moje bezpieczeństwo , ze nie można kupić biletu na samolot ani wykonać żadnego przelewu bo zablokowali dostęp. Likwiduję moję konto w tym banku i nie chcę z nimi mieć nic wspólnego
    Zaletybrak
    Wadydużo by pisać ( jak w opisie )
  • ~Marko / 2024-04-05 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na świecie wiecznie zepsute bankomaty w Koszalinie i problemy z aplikacją... Po 15latach nie polecam
  • ~art.340 / 2024-04-04 08:21
    Ocena: 4.67 / 5
    Wczoraj w dniu 3.04.2024 byłem w banku Millennium oddział Silesia Katowice wraz z córka, aby łącznie załatwić sprawy bankowe. Byliśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni. Obsługująca nas Pani wykazała się pełnym profesjonalizmem. spokojnie i z uśmiechem przedstawiała informacje i odpowiadała na nasze pytania. Dla osób starszych byli ważne jest, aby od wejścia do banku pracownik od razu się nim zainteresował. I tak się dzieje w tym Oddziale.vWyszliśmy z córką w pełni zadowoleni z obsługi pracownika banku.
    ZaletyDla osób zmotoryzowanych ważne jest ,że mogą spokojnie zaparkować
  • ~Madi85 / 2024-03-25 17:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Osoba leżąca z nowym dowodem osobistym,nie posługuje się internetem,nie posiada millenetu ma ogromny problem z aktualizacją dowodu w banku,ma stawić się w placówce nieprzystosowanej dla osób niepełnosprawnych osobiście,syn nie może podać dowodu ojca do aktualizacji...Przecież to tylko do wiadomości banku a taki problem.Pożyczki przez telefon tak,aktualizacja dowodu osobistego nie.Bez komentarza.
  • ~Zofia / 2024-03-25 12:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo niemiła obsługa bank Millennium koło aury w Olsztynie pracownik bez wiedzy wprowadzający w błąd klienta oszustwo
    ZaletyBrak
    WadyMega
  • ~Wiesław / 2024-03-25 12:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Pracownik bez wiedzy wprowadza w błąd klienta Jeden pracownik mówi że mogę założyć lokatę a drugi nie
    Zalety..brak w tym czasie
    WadyNiewiarygodny pracownik
  • ~Piotr / 2024-03-14 15:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsługa i jasne tłumaczenie na czym się stoi
strona 1 z 46
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1944
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1434
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 901
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 790
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4144
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2795