Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 163 opinii

1.68 / 5

  • Prostota obsługi
    1.73
  • Oferta
    1.80
  • Obsługa klienta
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 9
  • ~BeaT / 2020-07-07 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA! Bank Millennium aż do 75 dni roboczych przetrzymuje pieniądze na rachunku osoby zmarłej które powinien jak najszybciej wypłacić spadkobiercom po złożeniu wszelkich koniecznych dokumentów. To jest skandal.
    Zaletybrak
    WadySkandalicznie długi termin realizacji wypłaty z tytułu spadku.
  • ~Jarosław / 2020-07-03 12:53
    Ocena: 2.67 / 5
    Badanie zdolności kredytowej w banku do przyjemnych nie należy. Rozmawiałem z 5-cioma osobami (wykonując 3 telefony), usłyszałem 3 różne opinie (2 pozostałe telefony zakończyły się prośbą o zadzwonienie w innym terminie). Nie skupiając się na nieprzychylnych szczegółach napiszę tylko, że podczas pierwszej (przerwanej nie z mojej winy) rozmowy przekazano mi, że umowa zlecenie w moim przypadku nie będzie stanowić problemu, toteż dzwoniłem dalej, żeby po 2 dniach dowiedzieć się, że jednak stanowi :)
    ZaletySzybki kontakt ze strony banku.
    WadyNiezgodność przekazywanych informacji przez konsultantów.
  • ~Zdzislaw / 2020-07-01 21:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam nie polecam tego banku od razu w placówce doradca klienta informacje udzielane są nie jasne po dłuższej rozmowie glubiai przeczą same sobie na infolinii to samo podają informacje sprzeczne co inny operator inaczej tłumaczy mam komornika zawyżają kwota wolna od zajęcie aby jak najlepiej mniej było wolnej kwoty co nie którzy operatorzy są bardzo wulgarni nie spotkałem jeszcze takiego banku nie polecam to mafia a nie hank
  • ~superokazja / 2020-07-01 02:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to kpiny. Wolna kwota od zajęcia komorniczego to 1950 zł. Miałem na koncie niecałe 1300 zł a bank zablokował mi 265 zł z konta i przelał je do komornika. Poza tym zrobił to dwa razy. Po mojej interwencji w oddziale banku, zrobili tak samo jeszcze dwa razy i dalej moje pieniądze nie są bezpieczne, mimo, że na koncie nie przekraczam kwoty 1300 zł.Wycofuję się z tego badziewia i innym też nie polecam!!!!!
    Zaletybrak
    Wadyoszustwa
  • ~Oszukany Klient / 2020-06-29 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdyby nie to ,że byłem wcześniej klientem w Eurobanku i automatycznie zostałem przeniesiony do tego pożal się Boże Millenium Banku to bym nigdy tam nie poszedł. Czuję się oszukany przez ten bank. Dno wielkie dno.
    ZaletyBrak
    WadyJedno wielkie oszustwo .
  • ~maroo / 2020-06-25 22:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiona na kredyt lodówka w Mediaexpert , kredytodawcą bank Millenium , oprocentowanie kredytu 34%.
    Bandytyzm w biały dzień.Zrezygnowałem.Nie polecam banku
    Zaletybrak
    WadyCałe mnóstwo.
  • ~ALBERT / 2020-06-20 16:39
    Ocena: 3.00 / 5
    prosze o pomoc czy może mi ktoś pomóc potrzebuje skan ike w millenium.
  • ~Matty / 2020-06-12 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jakaś paranoja. Blokują pieniądze na koncie. A obsługa infolini jest nie kompetentna i nie douczona. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo wiele
  • ~Damian / 2020-06-10 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorąco odradzam
    Nie polecam
    naciagaja na kasę
    Odradzsm
  • ~Marcin / 2020-05-28 00:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Chciałbym się podzielić moją historią z innymi, aby przestrzec przed Wielkim błędem podpisywania umowy kredytowej z Bankiem Millennium, którego kredyty ubezpiecza firma Societe Generale Insurance Poland. Firma owa poprzez swojego przedstawiciela oszukała moją zmarłą mamę. We wniosku o ubezpieczenie kredytu, zastosowała niedozwoloną klauzulę, dotyczącej wykluczenia z wypłaty ubezpieczenia na wypadek śmierci, gdy choroba, na którą zmarł ubezpieczony, była zdiagnozowana i leczona 5 lat przez podpisaniem umowy. Ta klauzula w całości przerzuca odpowiedzialność na klienta i zdaniem Rzecznika Finansowego oraz m.in. wyroku sądu z Gdańska jest klauzulą niedozwoloną. Od mojej mamy przedstawiciel banku, a zarazem ww. firmy ubezpieczeniowej nie poprosił o dokumentację medyczną, ani nie wypełnił ankiety medycznej. Efektem tego jest brak wypłaty ubezpieczenia do bardzo dużej kwoty kredytu. Kredyt trzeba spłacić, mimo, iż przedstawiciel Banku twierdził, iż jest on ubezpieczony na wypadek śmierci kredytobiorcy. Uważajcie więc co podpisujecie, biorąc kredyt w banku Millennium, którego przedstawiciel brał udział w ww. niegodnej sprawie, wspólnie z owym ubezpieczycielem. Oczywiście pozostaje jeszcze droga sądowa, ale czy będąc w żalu po zmarłej mamie, będę miał silę, by kontynuować walkę, tego nie wiem...
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Don Arturro / 2020-05-26 15:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Z Bankiem jestem związany od 2006 roku. Wówczas wszelkiego rodzaju formalności załatwiało się "od ręki".
    Od 2 lat obserwuję niestety szybką postępującą degradację całego ich systemu: brak rzetelnej kadry na infolinii, niesłusznie naliczane kary, pomyłki ludzi pracujących w palcówkach oraz brak elementarnej wiedzy z zakresu bankowości. No i ostatnio dochodzą ciągłe problemy z logowaniem. OBRZYDLIWOŚĆ ODRADZAM ZAKŁADANIE KONTA !!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~Dorota / 2020-05-25 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    To są jakieś jaja z tym bankiem Millenium nie można korzystać z aplikacji mobilnej nawet zapłacić masakra ciągle coś robią a opłaty za konto Umią brać niech sobie ten bank wsadza w 4 literyy
  • ~Waldemr / 2020-05-20 16:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem w Banku MILLENIUM od początku , jeszcze za czasów Banku Gdańskiego i co Mój Bank " zrnie Mnie jak chce, kwota raty jest większa od średniego Banku o 70 zł, straciłem do BM zaufanie.Rozmowa on line nic w tym temacie nie zmieniła, krótko powiedziano mi ,ze tak musi być. wziąłem kredyt gdzie indziej i planuje się przenieść do innego Banku
  • ~Ren / 2020-05-20 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam zrezygnować z karty kredytowej gdyż z niej nie korzystam. aby zakończyć współpracę straciłam dwa dni i cztery wizyty w tym banku nowoczesności.
  • ~Ada / 2020-05-12 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Od lutego nie mogę doprosić się o swoje pieniadze, zlodzieje
    ZaletyŻadnych
    WadyKłamcy, zlodzieje
  • ~Jarosław Kaczor / 2020-05-08 01:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Usiłują żerować na klientach. Kręcą i zmieniają zasady promocji dla np. konta oszczędnościowego. Brak przejrzystych zasad. Obsługa nastawiona na oszukiwanie i wprowadzanie w błąd klienta.

    Przy okazji - bardzo słabe zabezpieczenia przeciwko oszustwom i naciągaczom oraz przeciwko kradzieży danych lub/i podszywanie się pod klienta.

    ODRADZAM STANOWCZO !
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Rafał / 2020-05-07 15:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Porażka. Wprowadzanie ludzi w błąd. Chciałem odwiedzić oddział banku, sprawdziłem godziny otwarcia bo w tym czasie pandemia różnie bywa ake podają że godziny otwarcia bez zmian. Zajeżdżam do oddziału a tam zamknięte i na drzwiach zupełnie inne godziny. I tak odwiedziłem trzy oddziały i dopiero w kolejnym mogłem załatwić sprawę. Niepoważne traktuje się klienta.
    WadyObsługa jakby za karę tam siedziała.
  • ~Akir / 2020-05-05 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Kobieta, która założyła konto wprowadziła mnie umyślnie w błąd. Za konto miały nie być naliczane żadne opłaty przez okres przez nią wskazany, a na koniec tego okresu miała zadzwonić. Nic takiego nie miało miejsca. Opłaty zostały naliczone, a konta nie mogłem "zamknąć ot tak", bo obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia. Nie polecam. Mogę polecić inne banki, które nie okłamują klientów i w jasny sposób przedstawiają warunki.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetentni pracownicy
    opłaty za prowadzenie konta
  • ~Oszukany / 2020-05-04 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam absolutnie tego banku. Kłamią, nie informują i żerują na naiwnych uczciwych klientach. Koszmar. Zlikwidowałem to konto i mam w poważnym banku gdzie normalnie mnie jako klienta traktują.
    Zaletyżadnych
    Wadybrak profesjonalizmu i empatii do klienta. Kłamstwa.
  • ~inna / 2020-05-04 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    ponad miesiąc temu złożyłam wniosek o wypłatę środków po zmarłym ojcu i do tej pory mi ich nie przekazano powołując się na wirusa . Powiedziano mi że będę czekać co najmniej 3 miesiące na wypłatę .
    Nie mogą mi też rzekomo powiedzieć ile tych środków jest na rachunku choć złożyłam wszystkie dokumenty uprawniające do spadku .
    W 2 innych bankach tę samą sprawę załatwiłam od ręki - jeszcze tego samego dnia była wypłata .

    Szczerze odradzam ten bank
    Zaletybrak
    Wadyprzetrzymywanie pieniędzy klienta
strona 1 z 9
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.92, ilość opinii: 754
PEKAO SA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 390
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.53, ilość opinii: 363
Millennium
Ocena: 1.68, ilość opinii: 163
ING Bank Śląski
Ocena: 2.37, ilość opinii: 80
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 1.99, ilość opinii: 76
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 890
ITAKA
Ocena: 2.69, ilość opinii: 396
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 358
Netflix
Ocena: 2.60, ilość opinii: 261
HBO GO
Ocena: 1.79, ilość opinii: 188
nju mobile
Ocena: 3.02, ilość opinii: 176