Wadybrak
strona 1 z 50
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Barbara / 2025-09-15 11:02
Niezmiennie polecam Bank Millennium (placówka nr 291 w Gdańsk ul. Grunwaldzka 102). Serdeczne podziękowania kieruję do Pani Eweliny Kowalskiej , która spełniła moje oczekiwania. Pani ,bardzo miła, profesjonalna, kompetentna, zasługująca na najwyższe uznanie! Jeszcze raz dziękuję i polecam. Pozdrawiam:))) Barbara J. -
-
~Tesa / 2025-09-11 11:32
Zablokowano mi konto, po kilku dniach się zorientowałam, bo nawet nikt nie poinformował. . Na infolinii informacja, że trzeba udać się do oddziału 100 km. W oddziale zweryfikowano nr telefonu na ten sam, który miałam od lat. Kserowano dowód, kartę płatniczą?? Czekanie odbywało się na stojąco /0k.30 min/, bo panie nie zainteresowały się po co się czeka i może by tak zaproponować miejsce do siedzenia. Infolinia dramat, cudzoziemcy trzymający człowieka na linii i nie potrafiący odpowiedzieć na proste pytania. Po co siedzą? Bank porażka. ZaletyBrakWadyCała reszta -
~Marcin / 2025-09-09 17:02
toporność
aplikacja tragiczna
generalnie banki spółdzielcze bardziej ogarniają UX
masz firme? trzymaj się z dala od milenium jak chcesz mieć tam konto operacyjneZaletynie zauważyłemWady- aplikacja
- integracje
- obsługa klienta biznesowego
- UX
- logowanie -
~Jola / 2025-09-04 17:46
Przy zamykaniu konta pani poinformowała mnie że środki zostaną przesłane na konto w innym banku,ale mimo tego ,że tłumaczyłam jej że nie chce ponosić żadnych kosztów - nie poinformował a mnie ,że przelanie będzie płatne . Gdyby to zrobiła za darmo przelalabym sama. Złodziejstwo ZaletyBrak -
~Edmund / 2025-09-04 13:36
Pracownik banku placówki 225 w Kwidzynie p.Dariusz Wojciechowski bardzo sympatycznie i profesjonalnie obsłużył mnie przy zakładaniu konta Pracownik godny naśladowania Pozdrawiam Edmund -
~Karyna / 2025-08-27 13:26
Millennium Bank pokazuje, jak NIE powinien działać bank. Ofiara przestępstwa? Dla nich to nie problem do rozwiązania, tylko klient do obciążenia. Reklamacje odrzucane jak kopiuj-wklej, bez realnej analizy. Zamiast szukać sprawiedliwości, bank wini ofiarę i udaje, że nic się nie stało. Dopiero gdy sprawa trafia do sądu i widzą, że są na przegranej pozycji – nagle zmieniają ton. To nie jest odpowiedzialny bank, to instytucja, która ignoruje ludzi w najtrudniejszych momentach.” ZaletyŻadnych zalet., nie polecam, omijać ten bank!WadyCała ta instytucja to jedna wielka wada dla społeczeństwa! -
~Marek Siedzik / 2025-08-05 17:50
Moja matka posiada konto w banku Millenium. ma 91 lat, jest osoba niepełnosprawna w stopniu znacznym, nie może samodzilenie chodzic, jest osoba keżącą, nie zdolna do samodzilenej egzystencji. Zwróciła się do mnie abym reprezentował ją we wszytkich intytucjach.
w związku z faktem ubiegania sie o pomoc finansową potrzebuje internetowego dostepu do konta. aby sledzić rzeczywiste wpływy z instytucji wsparcia, czy instytucje płacą rzetelnie i terminowo, nie mogę mnieć dostępu internewego ponieważ jest potrzebny akt notarialny, który zrobiłem (koszt 350 zł)aby uzyskać ten dostęp. .Jestem upowazniony do konta. mimo że zostałem upoważniony do konta prze moja mamę pracownik banku poinformował , że niem mogę dostępu przez internet
Pracownik banku poinformował mnie, że jest potrzebny akt notariany, który upowazni mnie do tego dostępu.
otrzymałem informacje z banku, . Przekazałem ten akt do banku, został zweryfikowany i po kilku dniach otrzymałem odmowę dostępu, ponieważ nie jest to mozliwe, nie podano żadnej sensownej przyczyny braku zgody, otrzymałem informację żemoja niepełnosprawna mama ze stopniem znacznym ma przyjechac do banku zaby udzielić mi upoważnienia,. Bank dąży do dygitalizacji, a odmawia dostępu internetowego.
To nie jset bank dla starszych, schorowanych ludzi, z dużą niepłnosprawnością, szczególnie dla emerytów, którzy potrzebuja wsparcia rodziny. aby załatwić sowoje sprawy, mimo posiadania przez upoważnioną rodzinę atu notarialnego. Odradzam niepełnosprawnym otwierania konta w banku Millenium, ponieważ nazywa się tylko bank. Mam wszelkie pełnoimocnistwa, brak tylko reprezentowania jej u Boga.
Kochani emeryci, wiec ie jak kontrolować nasze złotówki, a ten bank nie szanuje emerytów, i ich rodzinWadysame wady -
~Jack / 2025-08-01 18:41
Ten bank to jakaś porażka. Wpisali mnie do Biku jako dłużnika,nie mogę przez nich dostać nigdzie kredytu. Niby tak to powinno działać,lecz...No właśnie, problem w tym ,ze ja nie mam u nich żadnego pieprzonego kredytu????????????. Co jednak najgorsze nikt nie potrafi rozwiązać tego problemu. I odbijanie piłki od punktu do infolinii. Nawet konto kazałem zamknąć i to zrobili. Jednak nadal widnieję w Biku jako ich dłużnik. Sprawa pójdzie do sądu WadySame wady -
-
~Ania / 2025-07-28 16:14
Beznadziejny bank. Kilkanaście dni temu bankomat Banku Millennium przywłaszczył moich kilkanaście tysięcy złotych nie wpłacając ich na moje konto. Reklamacja w toku. Prowadzę działalność gospodarczą i pieniądze są mi potrzebne. Klient prestige, a mają nas cały kawał gdzieś. To nie jest 100 czy 200 zł! Jak można tak traktować człowieka? -
~Marta / 2025-07-24 13:20
Zamknięcie konta firmowego w Millennium to jakaś porażka. Kiedy chcemy założyć konto wszystko jest super- można to zrobić przez internet, nie potrzeba wiele, ot dowód osobisty. Schody zaczynają się w momencie kiedy konto chcemy zamknąć- nie można tego zrobić w millenecie, przez infolinie oraz nie każda placówka może, czy raczej chce, zamknąć takie konto. Placówka w Grajewie twierdzi, że nie ma możliwości zamknąć konto, z kolei infolinia twierdzi, że taką możliwość jak najbardziej posiadają. Trudno stwierdzić kto ma rację- klient chyba nie powinien tracić czasu na ustalanie tego. Podsumowując nie polecam tego banku- chyba, że chcecie tracić czas! ZaletyaplikacjaWadytrudności z zamknięciem konta -
~Polk / 2025-07-09 14:44
Traktowany jestem nie jako klient a intruz, na pytanie o podstawę prawną dotyczącej wpisu do hipoteki odpowiedź działu analiz i zabezpieczeń bezcenna - bo tak się robi, omijajcie szerokim łukiem ten bank ZaletyBrak -
~Beata / 2025-07-01 07:44
Bank Millenium, placówka nr 364 w Lublinie. Pracownik banku, Pani Ewelina Welman bardzo profesjonalnie i w ekspresowym tempie załatwiła sprawę z jaką udaliśmy się do banku jako jego klienci. Od ręki odnalazła i przekazała nam historię operacji na rachunku sprzed ponad 7 lat chociaż mogła to zrobić w zwykłym terminie od 3 do 7 dni. Ponadto zrobiła to w miłej atmosferze, epatując profesjonalnym podejściem do klienta i własną inicjatywą. Wiem, że może to zabrzmieć jako laurka ale jako klient wielu banków obecnie i w przeszłości wiem , że nie często spotyka się takie podejście . Tak trzymać! ZaletyProfesjonalność, miła atmosfera -
~Sandra / 2025-06-29 09:11
Już któryś raz z rzędu w ciągu miesiąca blokują mi aplikacje z powodu przelewów.
Po dodzwonieniu się na infolinię, nie otrzymuje pomocy a zamiast tego grożono mi policją, za domniemane oszustwa finansowe... (???) Muszę się tłumaczyć po co przelewam swoje własne pieniądze, bo bank uważa mnie za złodzieja...
W poniedziałek widzimy się na zamknięciu konta.
-
~Ja / 2025-06-26 15:17
Beznadziejny bank, którego nie polecam- nie można się dodzwonić, rozpatrzenie reklamacji trwa do 35 dni i blokują w tym czasie nie swoje pieniądze. ZaletyBrak -
~Aaaa / 2025-06-13 13:05
Ten bank to jest na porażka jednego dnia Drukarka nie działa na drugi dzień kolejki kosmicznej nikt się niczym nie interesuje Nie polecam dwie godziny stanio ZaletyŻadnych -
~Jac / 2025-05-22 13:47
Żyjemy w świecie idiotów i botów. które zapraszają do placówki banku. A w placówce nic nie można załatwić. Jakiś głupek wymyślił konto techniczne z którego po wcześniejszej spłacie kredytu nie można odzyskać nadpłaty jaka została na koncie. Po co te placówki skoro tam nie ma kasy. Będąc w placówce żądają aby uruchomić aplikację żeby coś załatwić. W placówce musimy wprowadzać piny, hasła odsłuchiwać kody weryfikacyjne, przecież to każdy może zrobić w domu. W placówce w Mysłowicach siedzą dwie blondynki... które nie potrafią obsługiwać smartfona. A klient nie może uruchomić aplikacji, bo w placówce nie ma zasięgu GSM, orange, play, T-mobile nie działa. A korzystanie z czyjegoś wi-fi jest niebezpieczne. Już nigdy nie skorzystam z kredytu banku Millenium. -
-
~Jac / 2025-05-22 13:44
Żyjemy w świecie idiotów i botów. które zapraszają do placówki banku. A w placówce nic nie można załatwić. Jakiś głupek wymyślił konto techniczne z którego po wcześniejszej spłacie kredytu nie można odzyskać nadpłaty jaka została na koncie. Po co te placówki skoro tam nie ma kasy. Będąc w placówce żądają aby uruchomić aplikację żeby coś załatwić. W placówce musimy wprowadzać piny, hasła odsłuchiwać kody weryfikacyjne, przecież to każdy może zrobić w domu. W placówce siedzą dwie blondynki... które nie potrafią obsługiwać smartfona. A klient nie może uruchomić aplikacji, bo w placówce nie ma zasięgu GSM, orange, play, T-mobile nie działa. A korzystanie z czyjegoś wi-fi jest niebezpieczne. Już nigdy nie skorzystam z kredytu banku Millenium. WadyKonto techniczne. -
~Dariusz / 2025-05-20 13:39
Dramat!!!!
tydzień chodzenia do placówki w Kępnie , Pani owszem miła i stara się pomóc ,ale przez tydzień nie można zmienić nr.tel. do autoryzacji. po tygodniu starań, nie mam dostępu do konta . Jaką kolwiek operację muszę iść do placówki . i nikt nie wie co się stało . Niedość za system kiepski to jeszcze nie mają osoby która się na tym zana -
~Sfrustrowany czekaniem / 2025-05-14 18:43
Na infolinię czekasz w nie skończoność. Porażka muszą się dużo jeszcze nauczyć od innych banków. -
~pieczarka / 2025-04-06 17:23
Nie polecam Banku Millenium w Zywcu przy ul.Tadeusza Kościuszk.Osoby które starają się o pracę są wykorzystywane do zadań które maja do wykonania pracownicy banku.Osoby przechodzą dwie rekrutacje po czym jednym z zadań jest zakładanie
jak najwiekszych ilości kont w danym banku nie będąc pracownikiem(starający się o prace w owej placówce) W rzeczywistości nie dochodzi do trzeciej rozmowy kwalifikacyjnej a ponadto jest problem z udzieleniem jakichkolwiek informacji,Jest to wykorzystywanie i oszukiwanie osób poszukujących pracy w celach realizacji planów placówki banku.Ponadto ogłoszenia są odświeżane co pare dni by zachęcić w ten sposób ludzi do aplikowania o dane stanowisko a rzeczywistość jest inna.
strona 1 z 50
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »