Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 120 opinii

1.74 / 5

  • Prostota obsługi
    1.82
  • Oferta
    1.86
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 6
  • ~JASIU MASZKETNIK / 2020-04-06 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam WSZYSTKIM ten bank. Nie jestem konkurencją lecz osobą, która po połączeniu banków musiała przejść do tego banku. Moje problemy są od samego początku. Na dzień dzisiejszy miarka się przebrała.Obsługa zarówno na infolinii jak i na czacie jest poniżej zera. "konsultanci" nie wiedzą NIC, nie potrafią udzielić odpowiedzi lub NIE odpowiadają, wybierają sobie pytania, na które chcą odpowiedzieć. Nie akceptują umów kredytowych wcześniej podpisanych tylko narzucają swoje "nowe warunki, od dziś", np naliczając odsetki, których nie mogą naliczać, nie informują klienta w żaden sposób jaką kwotę ma do zapłaty, odpowiedź Pani na infolinii- proszę sobie samemu obliczyć ile trzeba zapłacić ŻENADA!!!


    Omijajcie ten bank SZEROKIM ŁUKIEM
    Zaletyżadne
    Wadybrak wiedzy konsultantów, okradanie ludzi z ich własnych pieniędzy, brak akceptacji umów wcześniej podpisanych, ignorowanie pytań i proś na odpowiedzi
  • ~JASIU MASZKETNIK / 2020-04-06 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam WSZYSTKIM ten bank. Nie jestem konkurencją lecz osobą, która po połączeniu banków musiała przejść do tego banku. Moje problemy są od samego początku. Na dzień dzisiejszy miarka się przebrała.Obsługa zarówno na infolinii jak i na czacie jest poniżej zera. "konsultanci" nie wiedzą NIC, nie potrafią udzielić odpowiedzi lub NIE odpowiadają, wybierają sobie pytania, na które chcą odpowiedzieć. Nie akceptują umów kredytowych wcześniej podpisanych tylko narzucają swoje "nowe warunki, od dziś", np naliczając odsetki, których nie mogą naliczać, nie informują klienta w żaden sposób jaką kwotę ma do zapłaty, odpowiedź Pani na infolinii- proszę sobie samemu obliczyć ile trzeba zapłacić ŻENADA!!!


    Omijajcie ten bank SZEROKIM ŁUKIEM
    Zaletyżadne
    Wadybrak wiedzy konsultantów, okradanie ludzi z ich własnych pieniędzy, brak akceptacji umów wcześniej podpisanych, ignorowanie pytań i proś na odpowiedzi
  • ~Firma Handlowa / 2020-04-06 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesteśmy klientami Banku Milenium, złożyliśmy wniosek o prolongatę rat leasingowych 23 marca 2020 roku i do dnia dzisiejszego nie została udzielona jakakolwiek odpowiedź a w dniu dzisiejszym (tj 06.04.2020) otrzymaliśmy frakturę do zapłaty za raty leasingowe. Jest to nasza pierwsza i ostatnia umowa zawarta z Bankiem Milenium. Kategorycznie odradzam współprace z tym bankiem .
    Zaletybrak
    Wadyopieszałość
  • ~Honorata / 2020-04-04 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Dołączam do grona niezadowolonych klientów Banku Millenium.
    12 marca zostałam okradziona na bardzo wysoką kwotę. Ktoś dokonał 4 nieautoryzowanych przeze mnie transakcji w dolarach amerykańskich. Natychmiast zastrzegłam kartę i złożyłam reklamację, jak również zgłosiłam sprawę na Policję. Tego dnia, oprócz mnie, zostało okradzionych jeszcze kilka innych osób (przez ten sam podmiot), które otrzymały warunkowy zwrot środków ze swoich banków w ramach (obowiązującej wszystkie banki) dyrektywy PSD2.
    Ja do tej pory czekam na rozpatrzenie swojej reklamacji! Bank poinformował mnie, że wystąpił o wyjaśnienie do Usługodawcy, który ma czas na odpowiedź do 8 maja!. Od decyzji Usługodawcy, zatem, zależy, czy moje pieniądze zostaną mi zwrócone.
    Pragnę Państwa uczulić na obsługę Banku Millenium oraz na bezpieczeństwo kont i transakcji w Banku Millenium.
    Jestem klientką od 2016r i zamierzam zlikwidować wszystkie produkty w Banku Millenium, ponieważ sposób potraktowania mnie zasługuje wyłącznie na skierowanie do Sądu (czego nie wykluczam).

    Zaletybrak
    Wadyj.w.
  • ~Agnieszka / 2020-04-02 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Problem z pierwszym logowaniem do konta internetowego, infolinia, Pani nie tylko, ze nie moze pomoc, a jeszcze podnosila na mnie glos. Tym sposobem w czasie epidemi osoba starsza, ktora ma siedziec w domu musi isc do oddzialu , zeby naprawic blad jaki wyskakuje, bo inaczej sie nie da. Oczywiscie nie pozwolilam na to. Wielka akcja zostan w domu, a bank taki pomocny. Wszystkie dane do logowania byly wyskakiwal blad, ktory bez obecnosci wlascicielki w banku nie do rozwiazania jest. Sytuacja nie rozwiazna nadal , ja zwyczajnie oplace te rachunki, za ta osobe . Tylko nie kazdy ma taka mozliwosc , srodki itp. W takiej chwili jednak bank powinien wychodzic na przeciw ludziom, stan epidemii jest zaskoczeniem nie tylko dla bankow ale i dla zwyklych ludzi , mysle, ze warto byc empatycznym, pomocnym zwlaszcza w takim czasie i dla osoby starszej. Pamietajmy kazdy kiedys bedzie starszym i mniej radzacym sobie w nowej rzeczywistosci.
    Zaletybrak
    Wadyjak wyzej
  • ~Ona / 2020-04-02 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to żenada. Brak jakiekolwiek pomocy, poziom rozmów z konsultantem ponizej zera.
  • ~Ilona / 2020-03-31 19:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Czytam opinie i trochę jestem zdziwiona. Alicja napisała że musi 13 transakcji karta wykonywać, żeby nie ponosić opłat.mlze warto konwersję konta na 360 zronic i tam jedna płatność kartą, a kk jest 5 transakcji i wtedy bez opłat (teraz promocja że nawet jedna transakcja wystarczy).
    Co do waluty to w większości banków jest problem z waluta, to nie jakiś wymyśl Millennium. Można zamówić, pracownicy odezwą się gdy będą mieli na stanie. Zawsze można skorzystać z walutomatu albo innego kantory online, bo euro i tak w pl nie zapłacisz a za granicę chyba też nie za bardzo można teraz wyjeżdżać.
  • ~Łukasz / 2020-03-30 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Codzienne reklamy smsami... mimo próśb o zaprzestanie. Dzwonią, zapraszają do siebie pod fasadą "wspaniałej oferty"... przychodzę, pani mówi że nic dla mnie nie mają. Dno, zero ludzkiego podejścia/szacunku. Odradzam .
  • ~przemek / 2020-03-30 18:10
    Ocena: 1.00 / 5
    16 marca bank wysłał mi umowę o rachunek oszcz-rozl do dzisiaj 30 marca nie widziałem ani razu kuriera TNT, który podobno 4 razy dzwonił do furtki i do mnie na telefon (nie zrobił tego bo nigdy go nie było pod moim adresem), bank nie chce wysłać umowy innym kurierem, nie ma możliwości w oddziale, ani epuapem, ani kwalifikowanym podpisem elektronicznym. na infolinii slucham ciągle tylko muzyczki - od 17 marca straciłem na telefonie na tą zabawę w sprawie konta millenium z 6 godzin na róznych infoliniach, w ogóle trudno jest wyklikać na telefonie taką opcje żeby po drugiej stronie infolinii odezwał się człowiek, a nie krótka formułka informacyjna i automatyczne zakończenie rozmowy. Szczerze nie polecam tego banku. dno i kilometr mułu
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~andrzej / 2020-03-30 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    byłem klientem tego banku ok. 10 lat; dopóki nic nie potrzebowałem tylko korzystali ze mnie było w porządku ale kiedy chciałem zrezygnować z głupiej usługi ( debetu na karcie ) to nie mogłem tego zrobić w inny sposób jak osobiście w banku; jest to o tyle głupie, że przez internet mogę wydatkować wszystkie moje pieniądze mając tylko dla zabezpieczenia kod sms a nie można zrezygnować z takiej błahostki; poza tym kroją na każdym kroku - pazerni jak pis; o wzięciu pożyczki nie wspomnę, a karta kredytowa to już szaleństwo; zdecydowanie nie polecam ;
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej
  • ~mark / 2020-03-28 19:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy bank, bo który z banków odważyłby się, aby odmówić wypłaty klientowi jego własnych pieniędzy zgromadzonych na rachunku, a ten - Bank Millennium to zrobił, tzn. w sposób bardzo lekceważący klienta odmówił mi oddania moich 2000EUR, mówiąc, że nie mają moich pieniędzy i nie wiedzą kiedy mogą mieć taką sumę. Pytam to żart?! A oni, obsługa oddziału przy ul. Kwiatkowskiego 1 w Warszawie, mówi 25 marca 2020, że nie żartują, a poza tym to polski bank, który ma złotówki, a nie obce waluty, wię nie zawracaj pan nam głowy. Pieniędzy nie mam do dziś i wiem, że w ciągu najbliższego miesiąca, albo miesięcy nie zobaczę od nich pieniędzy, które im powierzyłem !
    Po tym czego doświadczyłem w tym banku dziwię się, że w Radzie Nadzorczej są takie osoby jak pan A.Koźmiński, pan B.Kott, czy pan D.Rosati.
    Zaletydobry program do obsługi rachunku przez internet
    Wadymożna stracić swoje pieniądze, bo bank źle zarzadzany, bo nie zabezpieczył się na wypadek takiego kryzysu i nie zgromadził dostatecznego zapasu, aby mieć płynność finansową pozwalającą oddać klientom pieniądze, które zostały im powierzone.
  • ~JB / 2020-03-28 01:12
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA: Konto w Banku Millennium może być tym, które tylko przyjmuje wpłaty, ale nie żeby później oddać włożone zasoby. Takie jest moje doświadczenie z końcówki marca 2020 kiedy chciałem odebrać swoje pieniądze (EURO) wpłacone w 2019 roku w oddziale przy ul. Kwiatkowskiego w W-wie powiedziano mi, że: "to jest bank polski i tu nie ma obcych walut", a kiedy próbowałem tłumaczyć, że tu właśnie wpłaciłem to co chcę, aby mi zwrócono, "my tego nie mamy i mieć nie będziemy, bo waluty przywozimy samolotami, a teraz nie wiemy kiedy mogą one dotrzeć do Polski, więc proszę nam głowy nie zawracać". To samo usłyszałem od konsultanta z Infolinii: "nie ma pieniędzy i nie wiemy kiedy będą", ale przecież nie mamy tu ani stanu wojennego, ani żadnego stanu nadzwyczajnego, więc znaczy to, że bank jest fatalnie zarządzany, bo nie utrzymuje obowiązkowej płynności finansowej i nie uwzględnia minimalnego współczynnika wypłacalności. Pieniędzy jak nie otrzymałem tak nadal nie mam pomimo że ich bardzo potrzebuję Dziwi mnie to szczególnie, gdy poznałem jakie osoby wchodzą do Rady Nadzorczej, a są tu takie osoby jak pan A.Koźmiński, pan B.Kott, czy pan D.Rosati.
    Zaletydobrze zrobiona strona internetowa
    WadyBARDZO DUŻE ryzyko utraty pieniędzy przez źle zarządzaną instytucję finansową i brak płynności finansowej oraz całkowity brak odpowiedzialności za powierzone im pieniądze klientów.
  • ~Klaudia / 2020-03-27 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Narodowa kwarantanna. A bank tak zacofany, że przez telefon nie załatwi się nic. Zmuszają 72-latke do chodzenia po mieście bo może placówka otwarta, bo geniusze na infolinii nie potrafia nawet stanu konta sprawdzić.
  • ~Meg / 2020-03-27 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Z racji posiadania konta 360 jak również karty kredytowej muszę w sumie wykonać 13 płatności oboma kartami by nie ponosić kosztów konta i kart. W związku z ogłoszona kwarantanna nie chodzę po sklepach. Z oczywistych względów zakupy online robię zbiorczo co jakiś czas i place blikiem, napisałam do banku by na czas wymuszony kwarantanny zawiesił opłaty z powodu braku transakcji kartami. Te transakcji ja wszak wykonuje ale place blikiem lub przez PayU. Dostałam odpowiedź bym wykonała tych kilkanaście transakcji w internecie podając numery kart? To jakiś żart? Po co zatem cała kampania o bliku i bezpiecznym bankowaniu którą zasypują nam aplikacje i maile? Zwykła kpina z wieloletniego klienta. Pójdę dzisiaj do znajomego sklepu i kupię 13cie cukierków za każdy zapłacę oddzielnie kartą. Proszę banku Millennium !
  • ~Alicja / 2020-03-27 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem wieloletnia klientką banku juz ponad 60 letnią osobą. Obserwuję jak z roku na rok obsluga klienta pogarsza się., a takze ofert dla klientow są coraz mniej atrakcyj e i nie zachecaja do oszczedzanja tam. Pracownicy obslugi sa niekompetentni, często udzielajacy informacji niezgodnych z obecnymi tabelami w banku.Są malo cierpliwi i czesto bez elementarnych zasad kultury osobistej i kultury obslugi klienta. To sprawia, ze większość swoich osczednosci przenoszę i na lepszych zasadach do innych bankow. Przeżywam stres, gdy muszę sie udac do odz. Banku Millennium w Galerii Jurowiecka w Bialymstoku. Tam ze strony obslugi zawsze napotykam na niemiłe sytuacje.
    ZaletyWystarczajaca ilosc oddzialow w mjescie
    Wadybrak ciekawych, konkurencyjnych ofert dla klientow, zwlaszcza dla stalych. Jezeli sie pojawiaja to dla nowych klientow. Czesto niekompetentna obsluga, ktora cechuje czesto brak kultury osobistej a nawet arogancja. Dlugie oczekiwanie na infolinnii,niedotrzymywanie terminow reklamacji.
  • ~Aga / 2020-03-26 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z możliwych, nie przestrzegają przepisów, robią tak jak im pasuje. Omijać go szerokim łukiem
  • ~MARIAN / 2020-03-25 15:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Za przelew w wewnącz banku z rachunku na rachunek pomiędzy kontami 7,5zł kpina kpina i jeszcze raz kpina gdzie przelewy w sieci sa za darmo
    Zaletychyba brak kontroly kadrowej i dlatego taki ganc
    Wadydo potegi
  • ~lukste / 2020-03-25 14:28
    Ocena: 1.33 / 5
    "Geniusze"...
    Chce załatwić sprawę kredytu,ale nie pamiętam millekodu. Dzwonię więc na infolinie,żeby go uzyskać.
    Ale kontakt z doradcą jest tylko po wpisaniu millekodu!
    BRAWO!
    Zaletybrak
    Wadysame "mózgi" tam pracują.
  • ~Magda / 2020-03-22 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA !!!
    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !
    Odradzam pod każdym względem
    ZaletyBRAK
  • ~Wściekła / 2020-03-20 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Wpędzili mnnie w ogromne długi,pracownica źle wydrukowała numer konta, pieniądze poszły nie tam gdzie trzeba, problem duuuuzy z ich odzyskaniem, zbywają klienta, taką postawą napewno nie będą mieli dobrej opinii nigdzie.Nie wyrabiają się, chodzą gdzieś, czegoś zapominają,masakra. Kasjerki obgadują każdego kto odchodzi od okienka,wieczne pretensje. Niczego tak w życiu nie żałuję,że założyłam tam konto,ale niedługo od nich uciekam. Jak się wyjaśnią moje sprawy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak
strona 1 z 6
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 683
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.54, ilość opinii: 328
PEKAO SA
Ocena: 1.62, ilość opinii: 319
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 120
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 2.00, ilość opinii: 74
ING Bank Śląski
Ocena: 2.43, ilość opinii: 71
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 860
ITAKA
Ocena: 2.72, ilość opinii: 387
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 348
Netflix
Ocena: 2.58, ilość opinii: 235
nju mobile
Ocena: 3.10, ilość opinii: 154
HBO GO
Ocena: 1.74, ilość opinii: 134