Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 1004 opinii

1.82 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 51
  • ~Tomasz / 2025-12-04 20:12
    Ocena: 1.00 / 5
    4 grudnia 2025r. zakończyła się zgodnie z planem dwuletnia lokata w banku Millennium "Potencjał Japonii". Nie mogłem uwierzyć kiedy zobaczyłem odsetki na poziomie 0,97% rocznie....Czuję się oszukany, tym bardziej że w tym czasie rynek kapitałowy Japonii odnotowałem hosse i wzrost kilkadziesiąt procent. pseudo doradca z banku nie potrafił wytłumaczyć mi dlaczego rynek rósł a ja dostałem ledwo 1% za rok. Nigdy więcej nie kupię takiego produktu jak lokata strukturyzowqna. Bank tworzy algorytm, zeby przypadkiem klient nie zarobił. Ostrzegam Was!
  • ~Z / 2025-11-27 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Ukryte oplaty za platnosci karta. To jest granda! No tak bylo bardzo nie polecam kazali mi pisac wiecej wiec pisze
  • ~Tom / 2025-11-24 11:34
    Ocena: 2.67 / 5
    Żeby dziecko nie mogło przelać swoich pieniędzy do innego banku.
    W oddz nic nie mogą. Potwierdzają zgodność dok.tak nam sie wydaje a oni nie bo nie .Bo duplikat płatny albo zaświadczenie płatne.
    A cis w tym jest muru głową nie przebijesz.
    W tym zakresie poraszka i przestroga jak ktoś chce żeby dziecko nauczyło sie oszczedzac
    ZaletyProdukt oszczędność
    WadyProcedury w stosunku do dzieci prehistoryczne
  • ~Lechu / 2025-11-21 04:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto mam u nich od miesiaca, bankowość internetowa to porażka... pesele, kosy sms, po jasna choplere w innych bankach wystarczy hasło i login, nie kazdy nie zawsze nosi komóre ani kartke i papier aby wystukac pojedyncze cyfry z peselu, Oni nie pilnuja moich pienędzy ale skostniałych niezyciowych procedur.
    Druga rzecz, smsy potwierdzajace opertacje od nich nie dochodzily długp tel Samsung flagowiec a obecnie dochodza ale z automatu trafja do zablokowanych numerów ich informatycy sa bezradni , jeden przrelew z instytucji i arivederci Millenium...
    Zaletysporo bankomatów i oddzaiłów
    Wadyinternet banking poziom afrykanski sprzed pandemi...
  • ~ANNA / 2025-11-14 12:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Świetna placówka Banku Millenium w Jastrzębiu-Zdroju w Galerii na ul. Warszawskiej, bardzo miła obsługa,sprawy załatwiane bardzo szybko , na wszystkie pytania bardzo wyczerpujące odpowiedzi. Panie bardzo pomocne.
    ZaletyMIŁA I POMOCNA OBSŁUGA
    SZYBKA I SPRAWNA OBSŁUGA
    CIEKAWE PRZEDSTAWIANE OFERTY
  • ~Mariusz / 2025-10-26 15:06
    Ocena: 1.33 / 5
    No cóż chyba najgorszy bank jaki można wrogowi polecić, blokowanie przelewow, transakcji
    ZaletyPrzez 3 tygodnie brak zalet
    WadyJak wyzej
  • ~Agnieszka / 2025-10-22 14:10
    Ocena: 4.67 / 5
    Chciałbym serdecznie podziękować pracownikom banu Milenium w Żorach na rynku , za wyjątkową obsługę, którą zapewnił Wasz zespół. Pomoc, którą otrzymalam, była nie tylko szybka, ale także wykonana z wyjątkową biegłością i profesjonalizmem
    Przyjazna atmosfera calego zespolu pomógł nam uporać się z odzyskaniem mojego konta ktory został zhakowany a został zablokowany w odpowiednim momencie przez bank
    Specialne podziękowanie dla pani Aleksandry ktora jest bardzo młodą osobą ale podejście i profesinalizm jest po prostu niesamowite Bardzo dziękuję
  • ~seba99317 / 2025-10-20 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    oszusci wymuszaja nieterminowe spłaty nie pobierajac z własnego rachunku technicznego za kredyt choc pieniadze były od conajmniej 5 dni konsultant debil najpierw mówi zadłuzenie 200zł potem nagle 192zł
    Zaletybrak
    Wadybrak kempetencji
  • ~Beata / 2025-10-06 16:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam bardzo przykre doświadczenia z tym bankiem. Jestem spadkobiercą i procedura spadkowa w tym banku to jakiś dramat.
    Obsługa w banku bardzo miła, ale żeby coś załatwić decyduje góra, która ma wymagania z kosmosu. Kwestionują akty notarialne i pełnomocnictwa, terminy są przeciągane maksymalnie. Jak uda mi się wszystko załatwić to nie chcę mieć z tym bankiem nic wspólnego.
    ZaletyMiła pani w oddziale w Bytomiu.
  • ~Zosia / 2025-10-02 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Jak dobrze, że zanim zmieniłam bank postanowiłam "wypróbować" Milenium przez jakiś czasz. Nie polecam nikomu. słabe instrukcje jak korzystać z apki. I nikt nie odbiera na infolinii. Dosłownie kilka razy dzwoniłam i po 15 min.
    Zaletyżadnych
    Wadypełno
  • ~ZAWIEDZIONY KLIENT DLUGOLETNI / 2025-09-26 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nieuczciwy BANK wazniejsze sa procedury niz klient. Jak szybko otworzylem rachunek tak szybko go zamknalem.
    ZaletyNie ma zalet zadnych
    WadyBrakuje wyrozumialosci I ZROZUMIENIA brak szacunku do czasu klienta wazne zeby procedury byly wykonane.
  • ~Barbara / 2025-09-15 11:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Niezmiennie polecam Bank Millennium (placówka nr 291 w Gdańsk ul. Grunwaldzka 102). Serdeczne podziękowania kieruję do Pani Eweliny Kowalskiej , która spełniła moje oczekiwania. Pani ,bardzo miła, profesjonalna, kompetentna, zasługująca na najwyższe uznanie! Jeszcze raz dziękuję i polecam. Pozdrawiam:))) Barbara J.
    Wadybrak
  • ~Tesa / 2025-09-11 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowano mi konto, po kilku dniach się zorientowałam, bo nawet nikt nie poinformował. . Na infolinii informacja, że trzeba udać się do oddziału 100 km. W oddziale zweryfikowano nr telefonu na ten sam, który miałam od lat. Kserowano dowód, kartę płatniczą?? Czekanie odbywało się na stojąco /0k.30 min/, bo panie nie zainteresowały się po co się czeka i może by tak zaproponować miejsce do siedzenia. Infolinia dramat, cudzoziemcy trzymający człowieka na linii i nie potrafiący odpowiedzieć na proste pytania. Po co siedzą? Bank porażka.
    ZaletyBrak
    WadyCała reszta
  • ~Marcin / 2025-09-09 17:02
    Ocena: 2.33 / 5
    toporność
    aplikacja tragiczna
    generalnie banki spółdzielcze bardziej ogarniają UX
    masz firme? trzymaj się z dala od milenium jak chcesz mieć tam konto operacyjne
    Zaletynie zauważyłem
    Wady- aplikacja
    - integracje
    - obsługa klienta biznesowego
    - UX
    - logowanie
  • ~Jola / 2025-09-04 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy zamykaniu konta pani poinformowała mnie że środki zostaną przesłane na konto w innym banku,ale mimo tego ,że tłumaczyłam jej że nie chce ponosić żadnych kosztów - nie poinformował a mnie ,że przelanie będzie płatne . Gdyby to zrobiła za darmo przelalabym sama. Złodziejstwo
    ZaletyBrak
  • ~Edmund / 2025-09-04 13:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Pracownik banku placówki 225 w Kwidzynie p.Dariusz Wojciechowski bardzo sympatycznie i profesjonalnie obsłużył mnie przy zakładaniu konta Pracownik godny naśladowania Pozdrawiam Edmund
  • ~Karyna / 2025-08-27 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Millennium Bank pokazuje, jak NIE powinien działać bank. Ofiara przestępstwa? Dla nich to nie problem do rozwiązania, tylko klient do obciążenia. Reklamacje odrzucane jak kopiuj-wklej, bez realnej analizy. Zamiast szukać sprawiedliwości, bank wini ofiarę i udaje, że nic się nie stało. Dopiero gdy sprawa trafia do sądu i widzą, że są na przegranej pozycji – nagle zmieniają ton. To nie jest odpowiedzialny bank, to instytucja, która ignoruje ludzi w najtrudniejszych momentach.”
    ZaletyŻadnych zalet., nie polecam, omijać ten bank!
    WadyCała ta instytucja to jedna wielka wada dla społeczeństwa!
  • ~Marek Siedzik / 2025-08-05 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja matka posiada konto w banku Millenium. ma 91 lat, jest osoba niepełnosprawna w stopniu znacznym, nie może samodzilenie chodzic, jest osoba keżącą, nie zdolna do samodzilenej egzystencji. Zwróciła się do mnie abym reprezentował ją we wszytkich intytucjach.
    w związku z faktem ubiegania sie o pomoc finansową potrzebuje internetowego dostepu do konta. aby sledzić rzeczywiste wpływy z instytucji wsparcia, czy instytucje płacą rzetelnie i terminowo, nie mogę mnieć dostępu internewego ponieważ jest potrzebny akt notarialny, który zrobiłem (koszt 350 zł)aby uzyskać ten dostęp. .Jestem upowazniony do konta. mimo że zostałem upoważniony do konta prze moja mamę pracownik banku poinformował , że niem mogę dostępu przez internet
    Pracownik banku poinformował mnie, że jest potrzebny akt notariany, który upowazni mnie do tego dostępu.
    otrzymałem informacje z banku, . Przekazałem ten akt do banku, został zweryfikowany i po kilku dniach otrzymałem odmowę dostępu, ponieważ nie jest to mozliwe, nie podano żadnej sensownej przyczyny braku zgody, otrzymałem informację żemoja niepełnosprawna mama ze stopniem znacznym ma przyjechac do banku zaby udzielić mi upoważnienia,. Bank dąży do dygitalizacji, a odmawia dostępu internetowego.
    To nie jset bank dla starszych, schorowanych ludzi, z dużą niepłnosprawnością, szczególnie dla emerytów, którzy potrzebuja wsparcia rodziny. aby załatwić sowoje sprawy, mimo posiadania przez upoważnioną rodzinę atu notarialnego. Odradzam niepełnosprawnym otwierania konta w banku Millenium, ponieważ nazywa się tylko bank. Mam wszelkie pełnoimocnistwa, brak tylko reprezentowania jej u Boga.
    Kochani emeryci, wiec ie jak kontrolować nasze złotówki, a ten bank nie szanuje emerytów, i ich rodzin
    Wadysame wady
  • ~Jack / 2025-08-01 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jakaś porażka. Wpisali mnie do Biku jako dłużnika,nie mogę przez nich dostać nigdzie kredytu. Niby tak to powinno działać,lecz...No właśnie, problem w tym ,ze ja nie mam u nich żadnego pieprzonego kredytu????????????. Co jednak najgorsze nikt nie potrafi rozwiązać tego problemu. I odbijanie piłki od punktu do infolinii. Nawet konto kazałem zamknąć i to zrobili. Jednak nadal widnieję w Biku jako ich dłużnik. Sprawa pójdzie do sądu
    WadySame wady
  • ~Ania / 2025-07-28 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny bank. Kilkanaście dni temu bankomat Banku Millennium przywłaszczył moich kilkanaście tysięcy złotych nie wpłacając ich na moje konto. Reklamacja w toku. Prowadzę działalność gospodarczą i pieniądze są mi potrzebne. Klient prestige, a mają nas cały kawał gdzieś. To nie jest 100 czy 200 zł! Jak można tak traktować człowieka?
strona 1 z 51
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2072
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1579
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1236
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.81, ilość opinii: 1140
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1004
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 963
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4975
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4635
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4115
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3189