Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 21 opinii

2.32 / 5

  • Prostota obsługi
    2.48
  • Oferta
    2.24
  • Obsługa klienta
    2.24

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 2
  • ~były klient :) / 2019-07-09 14:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Bank jak bank , ale dwie sprawy muszę opisać , pierwsza odnośnie kredytu hipotecznego , pomimo tego że mieliśmy w millenium kredyt na działkę to na budowę domu już nie dostaliśmy , bez konkretnej odpowiedzi czemu.
    wiec kredyt wzieliśmy w innym banku i przenieslismy obecny .

    kolejna sprawa to numer infolini banku millenium dla klientów 801331331 , za kilkuminutową rozmowę z konsultantem przyszło mi zapłacić 21 zł !! ciekawe praktyki wielkiego banku w czasach gdzie rozmowy są tak tanie , może trzeba im załatwić jakiś pakiet u operatora .
  • ~Max / 2019-06-28 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Od wielu lat posiadam konto w miernym banku. Co chwila zmiany regulaminów - opłat, kontakt z konsultantem na czacie beznadziejny trudne pytania pomija stwierdzeniem " czy mam inne pytania" Infolinia podobnie brak kompetencji. Krótkoterminowy kredyt w pakiecie wciśnięto mi ubezpieczenie którego wcale nie musiałem brać, za rezygnację oczywiście opłata. Reklamacja odrzucona bo bank ma zawsze racje - pani konsultantka naciąga jak może oczywiście ma prowizję od ubezpieczenia. Wizyta w banku to obowiązkowa aktualizacja chociaż nie zmieniałem dowodu, adresu niczego i oczywiście odmowa wypłaty pieniędzy z konta gdyż odmówiłem podpisania kolejnych zgód na niewiadomi co. Kierownik oddziału interweniuje i Pani w kasie przeprasza a jeszcze chwile temu odmawia dostępu do środków. Batalia o kartę którą bank zapomniał wysłać a urlop w zanadrzu. Porażka ludzie jesteście dla klientów. Po urlopie zmiana banku z przykrością.
    ZaletyJuż były
    WadyCzy ja jestem inny niż zakladający nowe konto?
  • ~olany / 2019-04-16 18:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Chciałem wziąć w Millenium kredyt hipoteczny po przedstawieniu symulacji przez pracownika banku zapłaciłem zadatek na mieszkanie kilkadziesiąt tyś.zł gdy przyszło co do czego zostałem poinformowany o braku zdolności kredytowej ponieważ podobno wg. analityka tegoż banku “jestem w zmowie z kierownikiem zakładu w którym pracuję (budżetówka) by uzyskać kredyt” – nadmieniam że podwyżkę dostali wszyscy pracownicy zakładu- i teraz zostałem na lodzie -straciłem cały zadatek a sprzedający też jest zirytowany i takie oto jest traktowanie klienta który od wielu lat korzysta z usług banku Millenium- jest to ostrzeżenie dla potencjalnych klientów tego indywiduum
  • ~Eleonora / 2019-03-21 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank oszustów w ciągu 1godz okradli mnie na tysiąc zł miałam alacone 15 tys ludzie uciekajcie z daleka a w dodatku czekałam 2 godzi na wypłatę musiałam zgłosić 2 tygodnie wcześniej i prosić o swoje emeryckie grosze które miałam na leki i choroby drugi idea bank i alpend Gold to banda oszustów o złodziei ludzie miejcie oczy otwarte nie zostwiajcie nawet 1 grosza bo nalicza wam odsetki karne ubezpieczenie obudzicie się z ręka wnocnikue
  • ~Mmmmartusia / 2019-03-09 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno! Brak kompetentnych pracowników. Z mojego konta zniknęło 1200zł w ciągu 24h z trzech różnych krajów a bank w tych transakcjach nie widział nic dziwnego. Co więcej uważa ze to nie jego odpowiedzialność ze ktoś zhakował dane mojej karty. Unikają kontaktu z klientem! Uciekam jak najdalej
    WadyWszystko!
  • ~Klientka z Poznania / 2019-02-20 23:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak kompetentnych pracownikow.
    Duża rotacja a co za tym idzie.....zatrudnianie nowych bez żadnej wiedzy....
    Jeśli idę do swojego banku i obsługuje mnie dziewczynka lat ok. 23, której zadaniem jest tylko ładnie sie uśmiechać i nie potrafiąca nic więcej, to to jest żenada.

    W dzisiejszych czasach klient wymaga kompetentnych informacji i pracowników
    a u Państwa niestety takich BRAK!!!!!!!
    ZaletyOddziały w CH, godziny otwarcia,
    WadyBrak uprzejmości, brak wiedzy,
  • ~As / 2019-02-12 21:57
    Ocena: 4.00 / 5
    Konto mam od wielu lat i ogólnie jestem zadowolona,ale miałam nieprzyjemną sytuację. Biorąc kredyt w oddziale Pani pracująca w banku okłamała mnie, że nie mogę wziąć go bez ubezpieczenia. Na infolinii dowiedziałam się, że to bzdura i w innym oddziale przyznano mi tak jak chciałam. Próbowano mnie oszukać dla większej prowizji.
    ZaletyDobra aplikacja.
    Program poleceń z nagrodami.
    Dobra oferta kont osobistych.
    WadyOszuści w obsadzie oddziałów
  • ~Kokos / 2019-02-02 00:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko działa idealnie, wszelkie usługi mam za 0 zł, bezpłatnie założyli mi również dodatkowy portfel na wypadek braku stanu na koncie, choć osobiście nie widzę sensu tego używania, taki gadżet po prostu. Czasem jakieś promocje np. za polecenie osoby do ich konta, czy ekspres za 0 zł.
    ZaletyUsługi Promocje Obsługa
    Wadybrak
  • ~tex / 2018-10-04 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Procesowanie wniosku o kredyt hipoteczny trwa (jeszcze trwa) już trzy miesiące!
    Infolinia ściemnia non stop wymyślając coraz to nowe wymówki - co tydzień wniosek był u analityka, ma trafić do analityka albo jest u analityka i że już wkrótce, już niebawem. Syf kiła i niekompetentni analityce którzy co dwa tygodnie wyczarowują jakiś dokument z kapelusza który jest jeszcze potrzebny a po dostarczeniu czekasz 2-3 tygodni żeby wymyślił coś nowego!
    Nie wydają decyzji kredytowej tylko dają ofertę po spełnieniu której można otrzymać od nich kredyt...
    i mówią że to decyzja. Syf!
    Jesli nie musicie nie korzystajcie z tego banku! To jest cyrk co tam się dzieje, takiej niekompetencji jak u nich nie ma nigdzie!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~evka / 2018-07-10 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Klientką banku jestem od ok 18 lat. Zamknęłam kartę kredytową w Banku Millennium. Karta była całkowicie spłacona. Po zamknięciu na kartę została zwrócona spora kwota ze sklepu internetowego za zwrot towaru. Kwota widnieje w moim millenecie, dostałam też wydruk informujący o nadpłacie z samego banku. Bank jednak do dzisiaj nie przelał tej kwoty na moje konto i kazano mi wnieść reklamację. To nie pierwsze moje przejścia z tym bankiem. Tym, którzy zastanawiają się gdzie założyć konto, bądź kartę kredytową, stanowczo odradzam Bank Millennium!
  • ~Andrzej / 2016-05-31 22:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Korzystam od pięciu lat z usług tego Banku i nie zamieniłbym na inny
    ZaletyKonto całkowicie bezpłatne ,wszystkie produkty dostępne przez Milenet
    WadyBrak wpłatomatu
  • ~Adam / 2016-04-14 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzymać się z daleka! Jedni z największych oszustów - nielegalne zapisy w umowach, nieprzestrzeganie przez bank własnych umów (tak!), wprowadzanie i podnoszenie cichcem opłat za usługi, które miały być darmowe, odrzucanie reklamacji na zasadzie "i co nam zrobisz?". Jedyny sposób na ten bank to bujanie się latami w sądzie. Poza tym bank jest niesamowicie umoczony w kredyty pseudofrankowe - w razie czego popłynie razem z Waszymi pieniędzmi na lokatach, więc trzymanie tam jakichkolwiek pieniędzy to zabawa dla samobójców i desperatów. Jednym słowem - dno i pół metra mułu.
    Zaletybrak
    Wadywadą jest to, że instytucje nadzoru finansowego w ogóle pozwalają im jeszcze na działanie...
  • ~greg / 2016-04-04 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Mój developer miał tam konto i było mniej papierkologii dlatego wziąłem kredyt w Millennium. Konto Premium było za darmo dla posiadaczy kredytów "hipotecznych". od 2009 Millennium powiedziało, że wali to i konto kosztuje 15zł a posiadanie kredytu nie jest czynnikiem wystarczającym do zwolnienia z opłaty. Aby uzyskać zwolnienie trzeba trzymać 5.000zł na nieoprocentowanym rachunku. Potem Millennium wprowadziło rachunki z możliwością uniknięcia opłaty jak przelewasz pencję. No dobra ale to dla nowych klientów. Dla tych co mają kredyt to zmiana rachunku do spłacania kredytu wiąże się z prowizją 500zł !!! Przy każdej okazji próbują wcisnąć ankes usuwający niedozwolone klauzule z umowy kredytu. Wręcz złodziejski spread 6,3% do sprawdzenia na stronie jak poniżej http://spred.pl/ Millennium przysłał mi pismo, że łaskawie pozwoli mi na przewalutowanie kredytu pseudo CHF po aktualny kursie CHF w NBP. mają gest skurczysyny. :) Uciekać jak najdalej od tego banku !!!
    Zaletyprzekręcą klienta na wszystkim co się tylko da.
    Wadyj.w.
    konto i kredyt pseudo CHF od 2007
  • ~Rudolf / 2016-04-03 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank świata ,złodziejstwo na całego.Opłaty za wszystko i przy każdej okazji.Kredyty w psełdo frankach, klauzule zabronione,nielegalne umowy zakwestionowane przez sądy a oni nic sobie z tego nie robią. Ostrzegam przed tym bankiem i nie polecam nikomu.
    ZaletyZero zalet
    WadyIstnieje na rynku
    W 2006 wziolem 92000zł po 10 latach splacania zostalo mi do splaty 104000!!!
  • ~dece / 2016-02-12 06:06
    Ocena: 4.67 / 5
    Jestem klientem tego banku od ponad 5 lat. W tym czasie wiele zmienili sie na lepsze. Pierwotnie miałem płatne konto ale dość szybko pojawiła sie możliwość zmiany na rachunek bez opłat i taki mam do dzis. Do tego łatwy dostęp do kredytu (bez żadnych formalności). Z obsługi tez jestem zadowolony. Polecam
    Zaletyprzyjazna obsluga, bezplatne konto
    Wadybrak wplatomatow
    5 lat
  • ~Andrzej / 2011-12-22 14:01
    Ocena: 3.33 / 5
    Trochę według mnie jest niepotrzebne podczas logowania dodatkowo podawanie wybiórczo cyfr z regonu nipu pesla.Korzystałem z różnych banków ale z tym spotkałem się pierwszy raz.
    Usługi banku są fajne ,bank jest otwarty do klienta miła obsluga ,
    Wkórzają kolejki żeby na luzie wpłacać pieniądze ,przydałby się wpłatomat Sosnowiec ul,Żytnia
    Zaletyżetelna informacja i oferta
    Wadykolejki w oddziale Sosnowiec ul.Żytnia.Brak wplatomatu
  • ~Shamian / 2011-04-06 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    BANK KOSZMAR!!! NIE POLECAM JEŚLI KTOŚ CHCE ŻYĆ SPOKOJNIE I NIE UŻERAĆ SIĘ Z NIEWYSZKOLONYMI PRACOWNIKAMI OBSŁUGI KLIENTA! Błędy w prawidłowym zamykaniu rachunków kart kredytowych, poświadczanie nieprawdy w BIK-u o nadal otwartym debecie na karcie kredytowej pomimo faktu zamknięcia rachunku i całkowitej spłaty co Bank wcześniej potwierdził dokumentem papierowym! Bank całkowicie wyjechany poza wszelkie normy traktowania klienta! Brak kontaktu to tylko czubek góry lodowej. Raz jeszcze nie polecam: żadnych kont, żadnych kart i pożyczek, omijać z daleka albo przechodzić na drugą stronę ulicy :-D
    Zaletyładne logo i kolor błuhaha
    Wadybrak plusów
  • ~zakap / 2011-04-02 20:59
    Ocena: 3.00 / 5
    opłaty za prowadzenie konta pobierają co dziennie
    PRZELEW WEWNĘTRZNY WYCHODZĄCY
    Do: Bank Millennium SA
    Tytuł: Opłata za prow. rachunku w EUR
    -1,00 EUR 1 093,00 EUR
    2011-04-02/2011-04-02

    PRZELEW WEWNĘTRZNY WYCHODZĄCY
    Do: Bank Millennium SA
    Tytuł: Opłata za prow. rachunku w EUR
    -1,00 EUR 1 094,00 EUR
    2011-04-01/2011-04-01

    PRZELEW WEWNĘTRZNY WYCHODZĄCY
    Do: Bank Millennium SA
    Tytuł: Opłata za prow. rachunku w EUR
    -1,00 EUR 1 095,00 EUR
    2011-04-01/2011-04-01

    PRZELEW WEWNĘTRZNY WYCHODZĄCY
    Do: Bank Millennium SA
    Tytuł: Opłata za prow. rachunku w EUR
    -1,00 EUR 1 096,00 EUR
    2011-04-01/2011-04-01

    PRZELEW WEWNĘTRZNY WYCHODZĄCY
    Do: Bank Millennium SA
    Tytuł: Opłata za prow. rachunku w EUR
    -1,00 EUR 1 097,00 EUR
    2011-04-01/2011-04-01

    PRZELEW WEWNĘTRZNY WYCHODZĄCY
    Do: Bank Millennium SA
    Tytuł: Opłata za prow. rachunku w EUR
    -1,00 EUR 1 098,00 EUR
    2011-03-31/2011-03-31

    PRZELEW WEWNĘTRZNY WYCHODZĄCY
    Do: Bank Millennium SA
    Tytuł: Opłata za prow. rachunku w EUR
    -1,00 EUR 1 099,00 EUR
  • ~Marek Makówka / 2010-09-24 09:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem od 5 lat klientem tego banku. Korzystam z kilku produktów i naprawdę jestem zadowolony.
    Konto internetowe jest moim zdaniem genialne. Mam drugie w BZWBK więc mogę porównać tylko z nim. WBK to moim zdaniem klęska w porównaniu z Millenium.
    ZaletyDużo haseł = bezpieczeństwo
    Możliwość wybou produktów z poziomu konta internetowego.
    Baardzo prosta obsługa
    Możliwość zmiany nr telefonu z poziomu konta
    W koncie Premium mam możliwość wykonania nieograniczonej ilości przelewów bez dodatkowych kosztów.
    Kredyt hipo (stary) jest śmiesznie nisko oprcentowany.
    99% operacji umnów i aneksów mogę podpisać on-line.
    WadyMało oddziałów
    5 lat
  • ~Andrzej / 2010-03-22 21:53
    Ocena: 1.33 / 5
    nowa bankowość internetowa jest inna, ale ... coś chyba im nie wyszło - jest jeszcze bardziej prymitywna niż poprzednia - czy oni w ogóle to testowali pod względem obsługi przez klienta ??? czy po prostu wgrali słabą wersję i nie ma odwrotu.
strona 1 z 2
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 2.05, ilość opinii: 512
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.63, ilość opinii: 209
PEKAO SA
Ocena: 1.56, ilość opinii: 201
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 2.03, ilość opinii: 67
ING Bank Śląski
Ocena: 2.83, ilość opinii: 47
Millennium
Ocena: 2.32, ilość opinii: 21
Flixbus
Ocena: 2.22, ilość opinii: 562
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 294
ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 246
Netflix
Ocena: 2.86, ilość opinii: 134
nju mobile
Ocena: 3.15, ilość opinii: 124
Virgin Mobile
Ocena: 2.57, ilość opinii: 86