Sytuacja w Mińsku mazowieckim... Wypłacam blikiem z bankomatu PKO S.A swoje środki pieniężne 150 zł. Bankomat wypluwa komunikat "bankomat nieczynny"
Żadnej informacji z banku Millennium... Gdzie są moje pieniądze gdzie się znajdują kazali czekać na 15 dni w innych przypadkach 35 dni.
Były to moje ostatnie pieniądze za które mogłem dziecku kupić bilet powrotny bo nie jestem z tym miejscowości.
Nikt z banku Millennium tym bardziej z PKO SA nie poczuwa się do oddania moich pieniędzy złodzieje !
ZaletyBrak
WadyKradzież pieniędzy.
~Dede / 2025-02-26 11:52
Ocena: 3.33 / 5
W Radomiu punkt na ul.Żeromskiego jako jedyny obsluguje wplaty i wyplaty gotowkowe. NIE PISZE tu o wplatomatach, bankomatach. Czekalem ponad 45minut żeby wypłacic walute i wpłacic plny. PRZEDE MNA jeden klient, ktory robil niewielka opłate na okolo 2tys.zł, kasjerka musiala sie dwa razy doładowac kasa... co jest śmieszne. Jedna kasa otwarta, żenada... Marnowanie czyjegos czasu, czyjegos czyli czasu klienta.
WadyJednen punkt w jednym miejscu do obslugi gotowkowej.
~Barbara / 2025-02-17 13:10
Ocena: 5.00 / 5
POLECAM , Bank Millennium ( Gdańsk ul. Grunwaldzka 102 , placówka 291) i serdecznie dziękuję Pani Sylwii Szygulskiej za miłą i profesjonalną obsługę. Pozdrawiam :)
~Dorka1 / 2025-02-13 15:20
Ocena: 2.67 / 5
Pracownicy chyba bez szkoleń. Nie radzą sobie z prostymi sprawami. Odsyłają klienta do innych placówek. Nastawieni na sprzedaż kredytów
Zaletybrak niestety
Wadyzakłamania przy udzielaniu kredytów
~Staszek / 2025-02-12 17:32
Ocena: 1.00 / 5
Mamy XXI wiek w Millenium natomiast chyba średniowiecze. Brak autoryzacji przez mobywatela, na moje zdziwienie odpowiedź pracownika"no bez dowodu Pan przyszedł?" Wstyd
~małgorzta / 2025-02-11 15:30
Ocena: 5.00 / 5
W dniu 11.02.2025r. zostałam obsłużona przez przesympatyczną pracownicę Waszego Banku. Nazywa się Pani Anna Cienka .Już wcześniej kilka razy udzielała mi informacji. Stwierdzam , że jest osobą bardzo kompetentną i rzeczową na swoim stanowisku . Potrafi przekazać najważniejsze informację i bardzo dobrze doradzić w zagadnieniu. Jest miła , życzliwa, pełna empatii na klienta.
ZaletyJak wyżej
WadyNie stwierdzam .
~Marcin / 2025-01-10 14:29
Ocena: 1.00 / 5
Jest kilka punktów moim zdaniem na dzień dzisiejszy nie do zaakceptowania.
- bankomat ciągle zepsuty, pracownicy banku tłumaczą to w ten sposób, że to klienci bankomaty psują.
- Brak wyciągów w formie csv, tylko pdf. Brak analiz finansowych, w których samemu można filtrować
- wyplata w euro. Jakakolwiek kwotę trzeba zamawiać
- wypłacając no 5000zl skarbnik musi iść otworzyc sejf, na co czeka soe nawet 30min.
Tragedia.
~Stoigniew / 2024-12-31 17:10
Ocena: 5.00 / 5
Obsługa w banku Millenium na ul. PIŁSUDSKIEGO w JastrzębieZdrój jest bardzo kompetentna fachowa i przemiła
ZaletyKultura i cierpliwość w stosunku do klienta.
WadyBrak
~Jan / 2024-12-23 14:44
Ocena: 1.00 / 5
Kliencie uważaj na pracowników banku, ponieważ pracownicy okradają konta emerytów.
~AgnieszkaJ / 2024-12-21 23:59
Ocena: 1.67 / 5
Om dłużej jestem klientką tym gorsza jest moja opinia na temat tego banku. Kredyty i inne oridukty wysoko oprocentowane, a jak wybiera się pridukt w innym miejscu to wtedy dzwonią do upadłego i się proszą. Jak trafi się reklamacja to system rozwiązywania tragiczny. Najgorzej rozwiązują obecnie moją reklamację związaną z bankomatem wewnątrz ich placówki. Każą mi czekać na własne pieniądze 35 dni, a w babkunpo godzinie czekania żeby zgłosić reklamację poinfirmowano że do końca dnia naprawią bankomat i powinnam mieć pieniądze na koncie. Ich urządzenie niesprawne a ja muszè cierpieć i mbue zablokowane pieniądze na Święta.
~Krycha / 2024-12-04 09:26
Ocena: 1.67 / 5
Od kiedy bank przeszedł pod Portugalczyków to po prostu tragedia. Obsługa coraz niższej kategorii.
WadySame wady
~Edward / 2024-11-22 19:17
Ocena: 1.00 / 5
Będąc dziś w Banku Milenium w Iławie zostaliśmy bardzo źle potraktowani przez pracownika Panią Monikę Leśniewski jest bardzo nie miła nie zamknęła drzwi swojego stanowiska pracy i krzyczy na klientów że mają nie patrzeć na nią mając klienta który okazał się wulgarny.Majac konta od 15 lat w banku Millenium postanowiliśmy z żoną zamknąć konta i przenieść się do innego banku.Nie polecam banku w Iławie.
ZaletyŻadne
WadyJak wyżej w opini
~Sara Neumiler / 2024-11-17 23:03
Ocena: 5.00 / 5
Pani Ewa Kochmala na infolini banku Millenium przezajebista kobieta pomocna i powinna otrzymać premie ! Dla klientów równa kobieta rozumiejącą problem i z chęcią pomocy od zaraz !
ZaletyPomocna ,przyjacielska
~Marek / 2024-10-30 09:22
Ocena: 2.00 / 5
Bank katastrofa, nie polecam.
Chciałem zamknąć konto, na koncie posiadałem ok 45zł, przypomnę że mieszkam za granicą i zależalo mi na tej sprawie. Pani za biurkiem powiedziała że nie można od razu zamknąć konta i mogę przyjść za kolejną podróżą do Polski, a tymczasem zrobi mi konto techniczne tymczasowe , oczywiście bezpłatne, potem zauważyła że mam środki na koncie , powiedziałem że wypłacę w okienku na co ona że nie mają możliwości wypłat, i poleciła wysłac komukolwiek, zaznaczając że nie będzie to za 50gr tylko za 7 zł bo to konto techniczne. Minęło kilka dni a teraz pobrano mi 4 zł za bezpieczną karte kredytową, nawet nie mogę nic na konto wysłac aby spłacic poza tym miało być wszystko za darmo.
Banda złodzieji.
~Stanisława / 2024-10-24 08:08
Ocena: 4.33 / 5
Obsługa w Banku Millenium Kraków Bronowice jest bardzo dobra . pani Klaudia Łypik rzetelnie wyjaśniła zawiłości bankowe , pełna kompetencja i traktowanie klienta jak partnera a nie intruza , cierpliwość i empatia na 10 .
Zainteresowanie sprawą od początku załatwiania sprawy do końca .Takich pracowników winien mieć wszędzie
wasz bank. Inne placówki banku to porażka .
Zaletyempatia
Wadyprzeszkolić pracowników innych placówek
~art.340 / 2024-10-20 12:35
Ocena: 5.00 / 5
W dniu 17.102024 udałem się do oddziału banku w Zielonej Górze placówka nr 459 aby zrobić porządek z kartami płatniczymi .Pani Wiktoria Jaroszko bardzo rzeczowo odpowiadała na moje pytania. Dodatkowo bardzo szybko przedstawiła na moja prośbę krótkie zastawienie dokumentów. Pozwoliło to na szybkie podjęcie decyzji z mojej strony i całkowite , pozytywne załatwienie spraw. Szkoda tylko, że mam małe szanse na ponowne spotkanie bo jestem mieszkańcem Katowic i w Zielonej Górze przebywałem na wypoczynku. Miło było spotkać takiego pracownika, dbającego o klienta i wysokie standardy banku.
Zaletywygodne dla klienta miejsce oczekiwanie na załatwienie
~nigrylod / 2024-10-19 11:55
Ocena: 2.33 / 5
Bank który nie ufam swoim klientom!!!
W żadnym wypadku nie polecam tego banku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZaletyDobra obsluga
WadyNiema zaufania do tego banku!!!!!!
~Barbara / 2024-10-17 11:02
Ocena: 5.00 / 5
Obsługa w banku Millennium w Puławach jest rewelacyjna, Panie są bardzo miłe i pomocne, według Mnie odpowiednie osoby na odpowiednim miejscu.
~Elam / 2024-10-15 09:44
Ocena: 5.00 / 5
W dniu 14.10.24 około godziny 12.30 byłam w placówce Banku przy ul. Marszałkowskiej 136.
Na samym wejściu powitała nas bardzo sympatyczna Pani, udzieliła stosownych informacji.
Następnie udaliśmy się do bardzo sympatycznej młodej osoby, która nas obsługiwała. Zaskoczeniem, bardzo pozytywnym była znajomość tematu względem obsługi Wspólnot Mieszkaniowych.
Pani była bardzo sympatyczne, pomocna, kompetentna, nastawiona na pomoc Klientowi.
Niestety nie zapisał tej Pani nazwiska , ale myślę że data, czas i miejsce ustalą daną osobę. Oby jak najwięcej takich osób w Banku Millenium.
~….. / 2024-10-13 20:11
Ocena: 1.00 / 5
Bank to porażka
Wpłaciłam sporą sumę do banku przez bankomat pieniądze zostały mi zatrzymane a oni nic nie robią aby klient mógł z własnych pieniędzy korzystać . Co chwilę ta sama śpiewka ze czas oczekiwania taki i taki i że to nie ich bankomat pomimo że jest przy ich banku i karta była z ich banku. Brak słów.
Czuję się okradziona z własnych pieniędzy.