Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 898 opinii

1.73 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.81
  • Obsługa klienta
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 45
  • ~Ewa / 2024-04-17 22:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam wszystkim Państwu bank Milennium w Pile przy ul 1 Maja.Profesjonalna zaloga przemiłych, kompetentych obsługujących pod egidą z szefem Panem Szymonem.W tym banku zostaniesz obsłużony szybko i sprawnie z uśmiechem na ustach.Takich banków z taką obsługa potrzeba w Pilsce więcej.
    Z pozdrowieniem Ewa Kaplon Plawecka
    ZaletySprawność w obsludze, kompetencja ,wiedzą i uprzejmisc Bank Piła ul 1 Maja
    WadyNie ma
  • ~marian / 2024-04-17 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    potwierdzam dno - są rachunki które może obsługiwać tylko pani w okienku, na iinfolini Pan ze zdartą płytą, zamiast pomóc powtarza w kółko to samo - proszę udać się do oddziału.
    XXIw? raczej nie - nie polecam
    Wadybrak możliwości obsługi konta online lub telefonicznie
  • ~Ewa / 2024-04-15 21:48
    Ocena: 5.00 / 5
    To jest najlepszy bank. Miałam problemy finansowe i nie było żadnych problemów żeby dojść do porozumienia i bank Millennium zgodził się bez żadnych problemów na zmniejszenie rat. Doradcy w banku czy na infolinie bardzo mili,pomocni i nie było żadnej sprawy żeby nie dojść do porozumienia. Dziękuję pracownikom banku za pomoc. Zmieniłam konto z przelewami do Alior i bardzo żałuję ale to zmienię. Z Alior nikt nie zadzwoni, nie informuje o ważnych sprawach a w millenium były często informacje na aplikacji, jak były podejrzane sytuacje związane np z kartą to od razu pracownicy dzwonili i informowali mnie o zdarzeniach. Alior, mBank, Santander i inne to dopiero beznadziejne banki. W millenium czułam się bezpieczna. Inne banki powinni się uczyć od millenium podejścia do klienta.
    ZaletyProfesjonalne i uczynne podejście do klienta
    Pomoc klientowi w trudnych dla niego czasu, szukanie kompromisu i rozwiązania
    Opłaty za konto nie są kosmiczne jak w innych bankach
    Dla mnie jako klienta który miał konta w różnych bankach to najlepszy bank
    WadyNie zauważyłam wad
  • ~mariusz / 2024-04-13 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    na włąsne konto nie można się zalogować, same awarie.... INFOLINIA TO PORAŻKA
    ZaletyBRAK BRAK
    WadyCZŁOWIEK TREACI ZDROWIE Z TYM BANKIEM
  • ~Magdalena / 2024-04-10 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Od rana informacja o "chwilowej awarii". Nie działa BLIK.
    Proponuję zajrzeć do słownika PWN i sprawdzić definicję słowa chwila.
    ZaletySłucham? Ten bank nie ma żadnych zalet
    WadyCały czas jakieś problemy i awarie
  • ~Tomasz / 2024-04-10 14:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Proponuję zmienić nazwę na milenium, ale za innymi bankami
    ZaletyBrak
    WadyAwaria za awarią
  • ~Tomasz / 2024-04-10 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank. Cały czas awarie. Dzisiaj mam termin płatności raty. Pieniądze zdjęte z konta, transakcja niezrealizowana!
    Pieniądze zwrócą następnego dnia roboczego. Bardzo śmieszne.
    ZaletyBrak
    WadyNie ma tygodnia bez poważniejszej awarii
  • ~oburzona / 2024-04-10 13:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank łamiący prawa.Alimenty wolne od zajęć komorniczych a bank oddaje komornikowi pieniądze.Komornik w danym miesiacy otrzymał już sporą sumę na poczet zadłuzenia a mimo to że malutkie alimenty dziecko otrzymuje to bank je oddaje do komornika i na pytania rozkłada rece i sama mam to prostować bo oni maja to w głebokim poszanowaniu. Najgorszy bank jaki może być
  • ~alex / 2024-04-09 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    W Szczecinie na Mickiewicza wciskają starszym ludzią karty kredytowe nie informując ich o opłatach z tym związanych.
    ZaletyBrak
    Wadyoszukują starszych ludzi na ofertę banku. Otwieraja konta bez zgody właściciela konta
  • ~Eugeniusz i Jolanta / 2024-04-08 12:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Oddział w Gdańsku Wrzeszczu, Pani Renata Nowak. Znakomita obsługa! Pracowniczka banku niezwykle kompetentna, mająca dużo cierpliwości oraz zmysł pedagogiczny. Uświadomiła nas, mnie i żonę, w prosty i jasny sposób. Skorzystaliśmy z przedstawionej oferty i - naprawdę - nie żałujemy. Dziękujemy!
    ZaletyKompetencje, szacunek do klienta oraz dbanie o prestiż swojego banku.
    WadyBrak wad
  • ~Klient millennium / 2024-04-07 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mogłem wykonac przelewu za bilety lotnicze. Straciłem dwie godziny i nerwy. Myślałem , ze coś żle zrobiłem , ponowny przelew do uruchomienia za godzine w usługach lotniczych. Ponony przelew nie udany a na dodatek zMillennium zablokował mi konto. Na infolini powiedzieli , że to wszystko dla mojego bezpieczeństwa i jutro się skontaktują celem dalszych kroków aby można było zapłacić za bilety. Tak baznadziejny bank dba o moje bezpieczeństwo , ze nie można kupić biletu na samolot ani wykonać żadnego przelewu bo zablokowali dostęp. Likwiduję moję konto w tym banku i nie chcę z nimi mieć nic wspólnego
    Zaletybrak
    Wadydużo by pisać ( jak w opisie )
  • ~Marko / 2024-04-05 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na świecie wiecznie zepsute bankomaty w Koszalinie i problemy z aplikacją... Po 15latach nie polecam
  • ~art.340 / 2024-04-04 08:21
    Ocena: 4.67 / 5
    Wczoraj w dniu 3.04.2024 byłem w banku Millennium oddział Silesia Katowice wraz z córka, aby łącznie załatwić sprawy bankowe. Byliśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni. Obsługująca nas Pani wykazała się pełnym profesjonalizmem. spokojnie i z uśmiechem przedstawiała informacje i odpowiadała na nasze pytania. Dla osób starszych byli ważne jest, aby od wejścia do banku pracownik od razu się nim zainteresował. I tak się dzieje w tym Oddziale.vWyszliśmy z córką w pełni zadowoleni z obsługi pracownika banku.
    ZaletyDla osób zmotoryzowanych ważne jest ,że mogą spokojnie zaparkować
  • ~Madi85 / 2024-03-25 17:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Osoba leżąca z nowym dowodem osobistym,nie posługuje się internetem,nie posiada millenetu ma ogromny problem z aktualizacją dowodu w banku,ma stawić się w placówce nieprzystosowanej dla osób niepełnosprawnych osobiście,syn nie może podać dowodu ojca do aktualizacji...Przecież to tylko do wiadomości banku a taki problem.Pożyczki przez telefon tak,aktualizacja dowodu osobistego nie.Bez komentarza.
  • ~Zofia / 2024-03-25 12:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo niemiła obsługa bank Millennium koło aury w Olsztynie pracownik bez wiedzy wprowadzający w błąd klienta oszustwo
    ZaletyBrak
    WadyMega
  • ~Wiesław / 2024-03-25 12:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Pracownik bez wiedzy wprowadza w błąd klienta Jeden pracownik mówi że mogę założyć lokatę a drugi nie
    Zalety..brak w tym czasie
    WadyNiewiarygodny pracownik
  • ~Piotr / 2024-03-14 15:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsługa i jasne tłumaczenie na czym się stoi
  • ~Kolec / 2024-03-13 16:02
    Ocena: 2.50 / 5
    Klient wieloletni banku dorobił się kłopotów finansowych i mający zablokowaną aplikację już nie zrobi nic a w oddziałach życzą sobie oplaty za pobranie pokwitowań gdzie mógłbym to zrobić sam przy odblokowanej aplikacji ale po co kiedy można jeszcze dobić niewygodnego klienta
    ZaletyBrak
    WadyOlewka klienta z kłopotami
  • ~beta / 2024-03-07 23:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia dotyczy Millenetu. Po nieudanym przelewie nie z winy klienta, pokazują się buźki z napisem cos poszło nie tak. To znaczy co się stało ze środkami klienta? Po wykonanym przelewie pokazuje się ikona Tranzakcja anulowana. A jednak przelew poszedł ...
    Nigdy nie wiesz czy będzie przelew czy tez nie. A kuku..niespodzianka.
    Tygodniami bot od reklamacji wysyła mail - odpowiemy za 3 dni. Na koniec wytłumaczenie niczego nie tłumaczy.
    WadyMożliwość reklamowania usług to atrapa
  • ~AWAS / 2024-03-07 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieprzyjazny. Lokaty i rachunki oszczędnościowe z nieczytelnymi warunkami. Limity przelewów niskie. Inne produkty oszczednościowe jak lokaty strukturyzowane tak zagmatwane aby nikt nie zrozumiał
strona 1 z 45
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1939
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1428
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1171
Millennium
Ocena: 1.73, ilość opinii: 898
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 785
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 784
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4257
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4135
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3747
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2787