strona 1 z 50
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Sandra / 2025-06-29 09:11
Już któryś raz z rzędu w ciągu miesiąca blokują mi aplikacje z powodu przelewów.
Po dodzwonieniu się na infolinię, nie otrzymuje pomocy a zamiast tego grożono mi policją, za domniemane oszustwa finansowe... (???) Muszę się tłumaczyć po co przelewam swoje własne pieniądze, bo bank uważa mnie za złodzieja...
W poniedziałek widzimy się na zamknięciu konta.
-
-
~Ja / 2025-06-26 15:17
Beznadziejny bank, którego nie polecam- nie można się dodzwonić, rozpatrzenie reklamacji trwa do 35 dni i blokują w tym czasie nie swoje pieniądze. ZaletyBrak -
~Aaaa / 2025-06-13 13:05
Ten bank to jest na porażka jednego dnia Drukarka nie działa na drugi dzień kolejki kosmicznej nikt się niczym nie interesuje Nie polecam dwie godziny stanio ZaletyŻadnych -
~Jac / 2025-05-22 13:47
Żyjemy w świecie idiotów i botów. które zapraszają do placówki banku. A w placówce nic nie można załatwić. Jakiś głupek wymyślił konto techniczne z którego po wcześniejszej spłacie kredytu nie można odzyskać nadpłaty jaka została na koncie. Po co te placówki skoro tam nie ma kasy. Będąc w placówce żądają aby uruchomić aplikację żeby coś załatwić. W placówce musimy wprowadzać piny, hasła odsłuchiwać kody weryfikacyjne, przecież to każdy może zrobić w domu. W placówce w Mysłowicach siedzą dwie blondynki... które nie potrafią obsługiwać smartfona. A klient nie może uruchomić aplikacji, bo w placówce nie ma zasięgu GSM, orange, play, T-mobile nie działa. A korzystanie z czyjegoś wi-fi jest niebezpieczne. Już nigdy nie skorzystam z kredytu banku Millenium. -
~Jac / 2025-05-22 13:44
Żyjemy w świecie idiotów i botów. które zapraszają do placówki banku. A w placówce nic nie można załatwić. Jakiś głupek wymyślił konto techniczne z którego po wcześniejszej spłacie kredytu nie można odzyskać nadpłaty jaka została na koncie. Po co te placówki skoro tam nie ma kasy. Będąc w placówce żądają aby uruchomić aplikację żeby coś załatwić. W placówce musimy wprowadzać piny, hasła odsłuchiwać kody weryfikacyjne, przecież to każdy może zrobić w domu. W placówce siedzą dwie blondynki... które nie potrafią obsługiwać smartfona. A klient nie może uruchomić aplikacji, bo w placówce nie ma zasięgu GSM, orange, play, T-mobile nie działa. A korzystanie z czyjegoś wi-fi jest niebezpieczne. Już nigdy nie skorzystam z kredytu banku Millenium. WadyKonto techniczne. -
~Dariusz / 2025-05-20 13:39
Dramat!!!!
tydzień chodzenia do placówki w Kępnie , Pani owszem miła i stara się pomóc ,ale przez tydzień nie można zmienić nr.tel. do autoryzacji. po tygodniu starań, nie mam dostępu do konta . Jaką kolwiek operację muszę iść do placówki . i nikt nie wie co się stało . Niedość za system kiepski to jeszcze nie mają osoby która się na tym zana -
~Sfrustrowany czekaniem / 2025-05-14 18:43
Na infolinię czekasz w nie skończoność. Porażka muszą się dużo jeszcze nauczyć od innych banków. -
~pieczarka / 2025-04-06 17:23
Nie polecam Banku Millenium w Zywcu przy ul.Tadeusza Kościuszk.Osoby które starają się o pracę są wykorzystywane do zadań które maja do wykonania pracownicy banku.Osoby przechodzą dwie rekrutacje po czym jednym z zadań jest zakładanie
jak najwiekszych ilości kont w danym banku nie będąc pracownikiem(starający się o prace w owej placówce) W rzeczywistości nie dochodzi do trzeciej rozmowy kwalifikacyjnej a ponadto jest problem z udzieleniem jakichkolwiek informacji,Jest to wykorzystywanie i oszukiwanie osób poszukujących pracy w celach realizacji planów placówki banku.Ponadto ogłoszenia są odświeżane co pare dni by zachęcić w ten sposób ludzi do aplikowania o dane stanowisko a rzeczywistość jest inna. -
-
~Tomasz / 2025-03-02 15:09
Sytuacja w Mińsku mazowieckim... Wypłacam blikiem z bankomatu PKO S.A swoje środki pieniężne 150 zł. Bankomat wypluwa komunikat "bankomat nieczynny"
Żadnej informacji z banku Millennium... Gdzie są moje pieniądze gdzie się znajdują kazali czekać na 15 dni w innych przypadkach 35 dni.
Były to moje ostatnie pieniądze za które mogłem dziecku kupić bilet powrotny bo nie jestem z tym miejscowości.
Nikt z banku Millennium tym bardziej z PKO SA nie poczuwa się do oddania moich pieniędzy złodzieje !ZaletyBrakWadyKradzież pieniędzy. -
~Dede / 2025-02-26 11:52
W Radomiu punkt na ul.Żeromskiego jako jedyny obsluguje wplaty i wyplaty gotowkowe. NIE PISZE tu o wplatomatach, bankomatach. Czekalem ponad 45minut żeby wypłacic walute i wpłacic plny. PRZEDE MNA jeden klient, ktory robil niewielka opłate na okolo 2tys.zł, kasjerka musiala sie dwa razy doładowac kasa... co jest śmieszne. Jedna kasa otwarta, żenada... Marnowanie czyjegos czasu, czyjegos czyli czasu klienta. WadyJednen punkt w jednym miejscu do obslugi gotowkowej. -
~Barbara / 2025-02-17 13:10
POLECAM , Bank Millennium ( Gdańsk ul. Grunwaldzka 102 , placówka 291) i serdecznie dziękuję Pani Sylwii Szygulskiej za miłą i profesjonalną obsługę. Pozdrawiam :) -
~Dorka1 / 2025-02-13 15:20
Pracownicy chyba bez szkoleń. Nie radzą sobie z prostymi sprawami. Odsyłają klienta do innych placówek. Nastawieni na sprzedaż kredytów Zaletybrak niestetyWadyzakłamania przy udzielaniu kredytów -
~Staszek / 2025-02-12 17:32
Mamy XXI wiek w Millenium natomiast chyba średniowiecze. Brak autoryzacji przez mobywatela, na moje zdziwienie odpowiedź pracownika"no bez dowodu Pan przyszedł?" Wstyd -
~małgorzta / 2025-02-11 15:30
W dniu 11.02.2025r. zostałam obsłużona przez przesympatyczną pracownicę Waszego Banku. Nazywa się Pani Anna Cienka .Już wcześniej kilka razy udzielała mi informacji. Stwierdzam , że jest osobą bardzo kompetentną i rzeczową na swoim stanowisku . Potrafi przekazać najważniejsze informację i bardzo dobrze doradzić w zagadnieniu. Jest miła , życzliwa, pełna empatii na klienta. ZaletyJak wyżejWadyNie stwierdzam . -
~Marcin / 2025-01-10 14:29
Jest kilka punktów moim zdaniem na dzień dzisiejszy nie do zaakceptowania.
- bankomat ciągle zepsuty, pracownicy banku tłumaczą to w ten sposób, że to klienci bankomaty psują.
- Brak wyciągów w formie csv, tylko pdf. Brak analiz finansowych, w których samemu można filtrować
- wyplata w euro. Jakakolwiek kwotę trzeba zamawiać
- wypłacając no 5000zl skarbnik musi iść otworzyc sejf, na co czeka soe nawet 30min.
Tragedia. -
~Stoigniew / 2024-12-31 17:10
Obsługa w banku Millenium na ul. PIŁSUDSKIEGO w JastrzębieZdrój jest bardzo kompetentna fachowa i przemiła ZaletyKultura i cierpliwość w stosunku do klienta.WadyBrak -
-
~Jan / 2024-12-23 14:44
Kliencie uważaj na pracowników banku, ponieważ pracownicy okradają konta emerytów. -
~AgnieszkaJ / 2024-12-21 23:59
Om dłużej jestem klientką tym gorsza jest moja opinia na temat tego banku. Kredyty i inne oridukty wysoko oprocentowane, a jak wybiera się pridukt w innym miejscu to wtedy dzwonią do upadłego i się proszą. Jak trafi się reklamacja to system rozwiązywania tragiczny. Najgorzej rozwiązują obecnie moją reklamację związaną z bankomatem wewnątrz ich placówki. Każą mi czekać na własne pieniądze 35 dni, a w babkunpo godzinie czekania żeby zgłosić reklamację poinfirmowano że do końca dnia naprawią bankomat i powinnam mieć pieniądze na koncie. Ich urządzenie niesprawne a ja muszè cierpieć i mbue zablokowane pieniądze na Święta. -
~Krycha / 2024-12-04 09:26
Od kiedy bank przeszedł pod Portugalczyków to po prostu tragedia. Obsługa coraz niższej kategorii. WadySame wady -
~Edward / 2024-11-22 19:17
Będąc dziś w Banku Milenium w Iławie zostaliśmy bardzo źle potraktowani przez pracownika Panią Monikę Leśniewski jest bardzo nie miła nie zamknęła drzwi swojego stanowiska pracy i krzyczy na klientów że mają nie patrzeć na nią mając klienta który okazał się wulgarny.Majac konta od 15 lat w banku Millenium postanowiliśmy z żoną zamknąć konta i przenieść się do innego banku.Nie polecam banku w Iławie. ZaletyŻadneWadyJak wyżej w opini
strona 1 z 50
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »