Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 188 opinii

1.58 / 5

  • Prostota obsługi
    1.55
  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.56

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 10
  • ~Ags / 2019-07-19 12:58
    Ocena: 2.33 / 5
    W zwiazku z kredytem musialam zrezygnowac z poprzedniego banku I przejsc do Pekao SA. Niestety obsluga w banku jest bardzo slaba. Panie w 2 punktach na terenie Krakowa sa nie pomocne, przynoszac dokumenty czuje sie, jakbym znowu zorbila cos zle a pani byla niezadowlona, ze znowu z czyms przyszlam I ze zadaje jakiekolwiek pytanie. Widac, ze traktuje sie klienta jak osobe, ktora nic nie wie.
    ZaletyW miare logiczne konto online
    WadyOplata sa sms z kodem do przelewow. Brak znizek/zwrotow za zakupy w niektorych sklepach. Bardzo zla obsluga z przypadku kredytu.
  • ~Bea63 / 2019-07-17 17:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Byłam klientka tego banku ponad 20 lat i z wielką ulgą wymiksowałam się ze wspólnym kontem do innego banku. Odkąd przedszedł repolonizację, usługi są coraz gorsze. To nawet nie chodzi tylko o to, że już niewspaera WOŚP ( chociaż to dla mnie było ważne). Miałam stare (a zatem bardzo drogie) konto, za obsługę którego pobierano, jeśli dobrze pamiętam 11,50 miesięcznie. W zamian nic. Każdy przelew zrobiony przeze mnie dodatkowo płatny, smy z kodami do przelewów płatne 0,20 za każdy. Najgorsze było dla mnie jednak to, że taki sms przychodził na przykład po 30 minutach, albo po godzinie, kiedy dawno wygasała mi sesja w płatności. Teraz widzę, że klientka ( moja Mama) otrzymała informację o rezygnacji z formy papierowych kart kodów do potwierdzania transakcji i...albo 20 gr za sms, albo aplikacja. Serio? Dla starszej osoby? Beznadziejny pomysł. Nie polecam. W ogóle miałam wrażenie, że bank nie szanował swoich długoletnich klientów...
    Zaletynie widzę, no może możliwośc zarządzania kontem przez internet
    Wadybrak szacunku dla stałych klientów;
    wysokie opłaty za obsługę starych kont;
    opłaty za smsy potwierdzające transakcje;
    rezygnacja z obslugi WOŚP
  • ~EB / 2019-07-16 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnio miałam wątpliwą przyjemność,korzystać z nieuprzejmości i całkowitej niekompetencji młodej pani pracującej przy stanowisku obsługi.Pomagałam starszej pani,która chciała założyć konto na które spływała by emerytura ,była wcześniej zachęcana i obiecano ,że bank wszystkim się zajmie.Otóż nie.Starsza Pani nie znała adresu ZUSu więc pani obsługująca była poirytowana /choć ten adres wystarczyło wyszukać w internecie/.Powiedziałam ,że weżmiemy do domu i wypełnimy ,w odpowiedzi usłyszałam ,że będziemy musiały sobie wszystko same załatwiać.Myślałam ,że w interesie każdego banku jest pozyskiwanie klientów a nie zniechęcanie ich już we wstępnej rozmowie.Starsza Pani założy w końcu konto ale już w innym banku.
    WadyObsługa klienta
  • ~tony clifton / 2019-07-09 20:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam

    Miałem (i mam) konta w wielu bankach.
    Ale czegoś takiego jak na infolinii tego banku nigdzie nie spotkałem. Czekanie w nieskończoność, rozłączenia podczas oczekiwania, przekazywanie połączeń niby poziom wyżej, w rzeczywistości niekończąca się pętla (o dziwo bez rozłączeń) dopiero sprawdzająca cierpliwość klienta..
    WadyProblemy rożnej maści już na etapie zakładania konta. Infolinia bezużyteczna.
  • ~Magda / 2019-07-09 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wszystkich. Jestem bardzo cierpliwą osobą ale czegoś takiego to i święty się oburzy. Potrzebowałam dwa terminale do dwóch punktów, umowę bank podpisał w locie ale na terminale czekałam prawie 3 tygodnie. W trakcie wpłacania pieniędzy we wpłatomacie, wpłatomat się zepsuł i dostałam zwrot po miesiącu 2800 zł zamiast wpłaconych 3000 zł. czyli o 200 zł mniej. Spłata raty spóźniłam się o 3 dni. Po tygodniu jak już rata została dawno spłacona zadzwoniono do mnie i usłyszałam, ze jestem oszutką i grożono mi wyciągnięciem konsekwencji z kodeksu karnego. Pieniądze za piątek i sobotę z terminali płatniczych brak. Po prawie godzinnym oczekiwaniu na wolnego konsultanta ( w miedzy czasie zrzucają połączenia i trzeba na nowo dzwonić i słuchać jakiś informacji ) konsultant za każdym razem podaje mi inny numer telefonu i znowu prawie godzina z głowy i też zrzucanie połączeń. I tak od dwóch dni. Co to k...a jest ??? Bank w Stalingradzie z lat 50-tych ???? Ludzie, omijajcie ten bank szerokim łukiem. Bank sobie znalazł metodę na zarobek. Kilka tysięcy klientów pozbawi kilka tysięcy złotych i już aktywa rosną na miliony.
    ZaletyUsilnie szukałam i nie znalazłam.
    WadyPrzede wszystkim złodziejstwo. Reszta za dużo aby spisać.
  • ~Gosiek1403 / 2019-07-09 10:37
    Ocena: 4.00 / 5
    Od maja 2019 PEKAO SA zmienił układ prezentowanych transakcji na wyciągach firmowych. Teraz wyciągi to straszy bałagan. Kiedyś operacje były w sposób uporządkowany - kwoty rosnąco , następnie malejąco. Teraz : CYRK. Wyciąg księguje się obecnie dwukrotnie dłużej i jest to bardzo męczące. Na infolinii reklamacje przywrócenia pliku pdf wyciągu do poprzedniej wersji rozpatrzono -odmownie. Koleżance księgowej sugerowano, że jak się nie podoba nawet drogę sądową. Bank - beton żadne argumenty nie trafiają. Odnoszę wrażenie że dział techniczny nadzorujący takie zmiany zawalił coś i teraz nie może się wycofać. Może uda mi się nakłonić szefa do zmiany banku z lepszymi wyciągami. Wiem że inni klienci korporacyjni też już szukają.
    WadyTotalny bałagan w prezentowanych operacjach na wyciągach firmowych od maja 2019.
    Bank nie dał możliwości dostępu wyciągów w pdf wg. starej dobrej wercji
  • ~beatrycze / 2019-07-05 00:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem zła , bo od ponad miesiąca czekam na pieniądze,które zostały pobrane przelewem na prywatne konto w innym banku ale odbiorca ich nie otrzymał i nie wróciły z powrotem na moje konto . Jak teraz wyglądam w oczach odbiorcy ??? Będę musiała chyba zmienić bank ,bo u złodziei nie będę trzymać moich ciężko zarobionych złotówek ????????????
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by je wymieniać
  • ~OszukanyKlient / 2019-07-04 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Większość obsługi nastawiona na wciskanie klientom niekorzystnych ofert. Przy czym Oferty przedstawiane przez bank wprowadzają w błąd.
    ZaletyBrak
    WadyCałe mnóstwo
  • ~Cesary / 2019-07-04 17:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Bank z czasów PRL-u. Blokują wszystko na koncie łącznie z dezaktywacją karty do rachunku gdy komormik jest na koncie. Jedyny bank co tak robi. Zmiana potrzebna.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Sara / 2019-06-28 21:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank zdecydowanie nie idzie za duchem czasu. W trakcie próby logowania na stronie wpisałam źle hasło, co każdemu może się zdarzyć, niestety w tym banku hasło można wpisać tylko raz. Po jednej próbie logowania automatycznie blokuje całe konto, wylogowało mnie nawet z aplikacji gdzie logowanie następuje za pomocą numeru PIN. Dodatkowo została zablokowana karta do konta, nie działa przy płatnościach powyżej 50 zł, co ciekawe nie ma problemu z transakcjami zbliżeniowymi... Już drugi dzień próbuję się dodzwonić na infolinie, ponad 40 minut oczekiwania łącznie, a co najlepsze pomimo darmowych połączeń w ofercie od operatora przy dzwonieniu na infolinię przeznaczoną dla telefonów komórkowych zjadło mi ponad 35 złotych z konta, co ciekawe nigdy nie miałam takiej sytuacji, a nie jest to pierwszy raz kiedy korzystam z infolinii. Żałość, jedyny plus to konto walutowe, które przydaje się przy zagranicznych podróżach, poza tym dno. Dziękuję i nie pozdrawiam.
    ZaletyKonto walutowe
    WadyObsługa klienta
    Brak możliwości resetu hasła przez internet
    Wszystko trzeba załatwiać przez płatną infolinie lub w oddziale banku.
  • ~Agata / 2019-06-28 12:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank fatalny,bankomat zabrał mi z karty 1800 zł,nie wypłacił pieniędzy. Reklamacje przyjęto ale rozpatrzona będzie w przeciągu 30-tu dni.Nie wiadomo czy pozytywna bedzie odpowiedz czy pieniądze zwrócą. Podobno nie zawsze udaje się odzyskać SWOJE pieniądze. Czekam na odpowiedz,w razie czego zwróce się na policje o popełnienia przestępstwa. Swoją drogą czekać 30 dni na odzyskanie pieniędzy?Pani w banku niesympatyczna ,gburowata. Jednym słowem porażka.
  • ~kredytobiorca / 2019-06-21 18:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Po raz kolejny zlekceważona przez doradcę klienta (a może raczej odradcę). Pani Pieprzyk z oddziału w Rynku nienastawiona na klienta, kliencie raczej jej przeszkadzają w prywatnych rozmowach telefonicznych. Obsługa jest żenująca, pomoc żadna. Pani nie posiada wiedzy dotyczącej produktów proponowanych przez bank a takze nie obsługuje klientów, którzy nie są "jej" ... "nie będe rozwiązywała problemów, jakie ma Pani z Panią X (inny doradca z tej placówki)".
    I prawdą jest to,że jeżeli chcemy uzyskać kredyt w tym banku wszystko jest możliwe, wszyscy są mili, nawet sam dyrektor interesuje się klientem, poźniej - lepiej omijać ten oddział z daleka... Chyba, że ktoś potrzebuje dodatkowej dawki adrenaliny
    WadyLekceważący stosunek do klienta
  • ~Adi / 2019-06-19 15:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Bank jakby zatrzymał się w czasie.Masa dziwnych opłat i prowizji za usługi i prowadzenie konta.Przelewy dochodzą po terminie.Jak do pożyczki to mili do bulu a potem totalna olewka i zero kontaktu.Niemiła obsługa.Dlatego po 15latach zmieniłem bank i tego nie żałuje.
    WadyArogancja wobec klienta.Masa opłat za usługi co w innych bankach ich nie ma.
  • ~Koffie / 2019-06-15 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety już drugi raz wpłatomat mnie okradł, mimo , że zawsze liczę pieniądze przed kamerą. Zgłosiłam reklamację, minęły 2 miesiące i zero odpowiedzi oraz zero zwrotów na konto.
  • ~Klient / 2019-06-12 08:27
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy bank w Polsce !!!! nie polecam nikomu , czegoś takiego jeszcze nie spotkałem w żadnym banku , obsługa jak za komuny , nikt nic nie wie , na infolini nic nie można załatwić , odsyłają do banku oddalonego od mojego miejsca zamieszkania o 20 km ,a po przyjezdzie dowiaduje się że muszę zadzwonić na infolinie , scenariusz jak u Bareji ,
  • ~Julia / 2019-06-04 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo NIE polecam!!! Jestem totalnie rozczarowana i zazenowana tym bankiem . Od 20 lat byłam klientem .Konto firmowe, prywatne . Przy każdej wizycie w banku pytanie - a moze kredycik??? Nie dziekuje ! Ale gdy przyszedł moment gdy powiedziałem Tak - proszę o kredyt .Bank wypiął się! W innym banku bez problemu dostałam kredyt ...A zatem szanowny Bank Pekao szanujcie swoich stałych klientów dzięki który zarabiacie, bo beda wam uciekać do konkurencji !
  • ~Pepe / 2019-06-02 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogolnie jest to bank nastawiony na golenie ludzi z kasy.
    Koszt obslugi rachunku i karty: przy zakladaniu konta 10 zl, w rzeczywistosci 37.99 zl
    Dzien po zlozeniu dyspozycji zamkniecia rachunkow zablokowano dostep online i zaczely sie telefony by przekac pozostale na rachunku srodki. Zenujace.
    Panie z obslugi na pietrze (oddzial w Szczecinie) nie kompetente i wogole zdziwione, kto ma tupet im przeszkadzac.
    Bank to dramat.
    Ludzie, na rynku jest mnostwo lepszych i tanszych mozliwosci
    ZaletyBrak
    WadyPodejscie do klienta i koszty obslugi
  • ~Largona / 2019-05-24 21:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja nie rozumiem słabych ocen. Jestem w tym banku odkąd skończyłam 18 lat. Jestem bardzo zadowolona. Zawsze łatwo i szybko mogę wszytko załatwić. Niezależnie od tego czy chcę zrobić przelew czy zablokować kartę po zagubieniu. Ja polecam z czystym sercem
    ZaletyMiła obsługa, dobra oferta
  • ~Nie zadowolony klient / 2019-05-14 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki w życiu widziałem. Nie polecam pod żadnym względem. Opłaty za wszystko co się da nawet na każdego smsa z kodem który jest potrzebny do przelewu , jakieś dziwne limity które mimo zmiany nadal są i nie ulegają zmianie. Infolinia 2/10 jeśli chodzi o pomoc.
    Wady-wysokie opłaty za przelewy, smsy i duże prowizje
    -obsluga strony nie intuicyjna
  • ~Grzegorz / 2019-04-30 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank świata. Opłata za przelew w obrocie dewizowym 4 funty za otrzymane pieniądze. W oddziale banku reklamacji nie można złożyć tylko przez internet! Przy każdym przelewie muszę czekać na autoryzowanie przez telefon. Niby bank o zwiększonym bezpieczeństwie a skąd ja mam wiedzieć przez telefon czy ktoś się nie podszywa pod nich w celu wyłudzenia danych?!! Gdyby nie kredyt już dawno bym ich olał. Najgorszemu wrogowi nie życzę konta w tym pseudobanku! Zakichane pekao upadnij jak najszybciej!
    ZaletyBrak
    WadyOpłaty , obsługa, konto internetowe i wiele innych
strona 1 z 10
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 2.09, ilość opinii: 482
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.65, ilość opinii: 199
PEKAO SA
Ocena: 1.58, ilość opinii: 188
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 2.04, ilość opinii: 66
ING Bank Śląski
Ocena: 2.87, ilość opinii: 46
Millennium
Ocena: 2.32, ilość opinii: 21
Flixbus
Ocena: 2.19, ilość opinii: 492
Link4
Ocena: 1.58, ilość opinii: 286
ITAKA
Ocena: 2.83, ilość opinii: 220
Netflix
Ocena: 2.89, ilość opinii: 127
nju mobile
Ocena: 3.17, ilość opinii: 123
Virgin Mobile
Ocena: 2.56, ilość opinii: 84