Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 390 opinii

1.61 / 5

  • Prostota obsługi
    1.56
  • Oferta
    1.67
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 20
  • ~Andrzej / 2020-07-10 17:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Czytam opinie innych osob o problemach jakie maja i nie rozumiem skad te problemy. Moja zona jest klientem banku od 30 lat, ja dolaczylem 4 lata temu i nigdy nie mielismy problemow. Mamy karte debit, czyli zyjemy za to co mamy, nie ponad stan, nie biezemy zadnych pozyczek, mamy dobrej jakosci smartphones, aplikacja chodzi bezblednie, nigdy mi sie nie zawiesila, strona internetowa chodzi bezblednie, szczegolnie ta nowa, nawet bylem mile zdumiony, testowalem ja zmieniajac specjalnie hasla, itp. Bez zarzutu. Jest to tez jedyny bank w Polsce, ktory umozliwil mi zrealizowanie czeku z USA. Inne banki odmowily, a ten bank mi pomogl. Urzednicy moze nie biegli w angielskim, ale przyszla kierowniczka i zalatwila mi sprawy od reki. Nie mam zastrzezen. Jestem klientem oddzialu w Gdansk-Srodmiescie.
    ZaletyUprzejma obsluga, starali sie pomoc.
    WadyPowinni robic szkolenia dla kasjerow w temacie fizycznych czekow
  • ~Angelika / 2020-07-09 20:58
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta bez szału. Po zmianach wyglądu panelu obsługi klienta liczne problemy techniczne. Reklamacje rozpatrywane tygodniami, ewidentna gra na zniechęcenie klienta, odpowiadanie przez automat, często bez związku ze sprawą. Po zdecydowaniu się na usługę i podpisaniu umowy, serwis zerowy. Nie można domówić karty zdalnie, nie można rozwiązać umowy zdalnie, a przy przedłużaniu profilu zaufanego nieustanny problem techniczny. Nie polecam!
  • ~ASIA88 / 2020-07-09 20:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Nowy peopay powolny,zawiesza sie i potrafi mega zdraznic. Jesli chodzi o obsługę klienta,to..slow mi brakuje...w skrócie- od 24.05.piszac przez Pekao24 do dzialu Reklamacje,staram sie wyjasnic bledna decyzje banku z dnia 10.05. co do mojej prosby z dnia 24.04...do dzisiaj cisza. 19.07 jest ostatnim dniem w ktorym mozna odkrecic sprawe. Dzwonie na infolinie i slysze ze Pani nie ma wgladu do mojej sprawy i nie pomoze,w punkcie stacjonarnym Pan twierdz ze sie tym nie zajmuje i informuje mnie ze prosze pisac do dzialu reklamacje przez Pekao24 a z Pekao24 dostaje odpowidz ze mam zadzwonić na infolinie lub isc do siedziby banku. Bledne kolo,czuje sie oszukana,bede zmieniala bank.
  • ~paserby / 2020-07-01 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Wszystko pod górkę, nieprzyjazny dla klienta
  • ~Mortadela / 2020-07-01 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbuje się dodzwonić od tygodnia ale po 14 nikt już nie odbiera telefonu mimo ze infolinia powinna być czynna do 16. Nie mam możliwości przyjechać do banku ani ani zadzwonić przed 14 wiec kontakt z bankiem stał się dla mnie nieosiągalny.
  • ~Daniel / 2020-06-30 02:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Chciałem szybko założyć konto. Pani była miła do momentu gdy sie okazało że 6 lat temu już miałem tu konto. Że jak uiszczę 11 zł to będzie ok bo wtedy nie zamknąłem konta jak trzeba. Po uiszczeniu kwoty pani zmieniła ton i wmawia mi że jestem oszustem który celowo nie odbierał wtedy telefonów z banku (?!) no i że konta mi jednak nie może założyć. Wyłudziła więc 11 zł i tyle. Pojechałem do konkurencji i założyłem kontobw 10 min.
    ZaletyNie widzę żadnych.
    WadyJak ww opinii.
  • ~123olo / 2020-06-29 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank dramat. Opłaty za wszystko co tylko możliwe. W innych bankach za darmo a tutaj za ciężką kasę. Od 1 lipca 2020 bank będzie pobierał opłaty za transkacje BLIK. Koszmar ! Wprowadzanie klienta w błąd co do oferty. Jak tyko skończy sie lokata, likwiduję rachunek !
    Zaletybrak
    WadyTen bank to jedna wielka wada
  • ~Gosia / 2020-06-28 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe awarie uniemożliwiają normalne funkcjonowanie. Strona internetowa bardzo nieintuicyjna. Rozważam zmianę banku.
  • ~Beata / 2020-06-27 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziala strasznie wolno. Jest nielogiczna i nieprzejrzysta. Bardzo czasochlonna i stresujaca w uzyciu. Jestem naprawde rozczarowana. Rozwazam zmiane banku. Poprzednia wersja byla super.
    ZaletyBrak.
  • ~Arielllle / 2020-06-25 16:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Nowa wersja aplikacji PeoPay jest okropna. Powoli działa, często sa przerwy techniczne. Czasami żeby zrobić jeden nieszczęsny przelew na kwotę 20 zł, trzeba nad tym spędzić 15 minut! Porażka. Poprzednia wersja była o wiele lepsza. Jestem bardzo rozczarowana.
  • ~maol / 2020-06-24 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Powolna, nieczytelna, nielogiczna. To są pieniądze, nie zabawka. Stara strona była o wiele lepsza.
  • ~Magda / 2020-06-23 07:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Komentarz dotyczący nowego layout`u pekao24.pl on line : Dla mnie okropne. Kompletnie nieintuicyjne, za dużo kolorów,ofert, podgrup.Stary layout był prosty i czytelny, stonowany kolorystycznie.
  • ~Paulina / 2020-06-17 16:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Problem z kartą (odrzucanie pin bez powodu), nie przyjmowanie płatności. Na infolinię nie można się dodzwonić, w punkcie obsługi kazali mi wykonać duplikat kart na WŁASNY koszt... nie polecam, promocja 200 zł za konto przekorzystne też jest jedną wielką ściemą, warunki spelnilam a pieniedzy nie dostalam. Nie polecam tego banku
  • ~Falek / 2020-06-17 10:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Uwaga na ten bank przelew zrobiony pieniądze nie doszły do kontrahenta a na koncie ich nie mam do tej pory.juz tydzień!przelew robiłem przez peo pay.
  • ~Niemiec / 2020-06-12 09:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka, nie wiem po co wprowadzać cos nowego co jest 5 razy bardziej skomplikowane i 5 razy gorzej działa, jakas paranoja, czas na zmiane banku
  • ~Asia / 2020-06-10 07:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Konto przekorzystne opłaty pobierane mimo spełnienia warunków. Nie polecam
    ZaletyPo spełnieniu warunków konto bez opłat. W moim przypadku nie działa.
    WadyKonto karta debetowa
  • ~Niunia / 2020-06-09 19:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowa aplikacja mobilna pko sa to jakieś nieporozumienie . Szybkość, możliwość wykonania przelewu czy zrobienie cokolwiek to trzeba mieć cierpliwość bo może kiedyś się załaduje. Poprzednia była o niebo lepsza , łatwiejsza i nie było z nią problemów jak z obecną.
  • ~Edyta / 2020-06-08 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj wasz bankomat wciągnął mi kartę oczywiście też waszego banku ale niestety tej karty odzyskać nie mogę! Uważajcie bank PKO s.a nie obsługuje swoich bankomatów, robi to firma zewnętrzna i tym sposobem zostałam bez karty i muszę wyrobić nową, to chore!!
  • ~były klient na szczęście / 2020-06-07 23:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeden z gorszych banków jakie spotkałem. Brak możliwości rezygnacji online z konta które można założyć ultranowoczesnym skanem dowodu i zdjęciem selfi, bez kontaktu nawet z kurierem. Do rezygnacji, jak mi napisano konieczne jest ustawienie się w kolejce do "pani z okienka" na poczcie lub w banku. Ten toporny sposób utrzymania klienta frajera skutecznie zachęca do rezygnacji. Zapytałem, co w związku z zagrożeniem życia i zdrowia gdzie inne banki stosują procedure "bezkontaktowe" i otrzymałem odpowiedz, że nie ma to dla nich znaczenia.
    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!
    PS. Tej opinii nie da się dodać na stronie PKO SA który prosi o opinie... Zakwalifikował moją jako spam... Jak widzisz drogi czytelniku. Ten bank to DNO!
    Zaletynie ma żadnych
    Wadywadą jest że klient jest traktowany jak frajer i bezmózga dojna krowa
  • ~Były pracownik / 2020-06-06 10:43
    Ocena: 3.67 / 5
    Do emi. Twoja chamska wypowiedź o leniwych kasjerkach jest żenująca! Dla Ciebie! Pojęcia nie masz o pracy w banku. Zawsze możesz zamknąć konto albo zostać kasjerem. Ciekawe czy będziesz mieć czas żeby wyjść do WC. Że względu na takich klientów jak Ty praca w banku jest już czasem niemożliwa.
    ZaletyMiła obsługa
    WadyAplikacja
strona 1 z 20
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.92, ilość opinii: 754
PEKAO SA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 390
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.53, ilość opinii: 363
Millennium
Ocena: 1.68, ilość opinii: 163
ING Bank Śląski
Ocena: 2.37, ilość opinii: 80
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 1.99, ilość opinii: 76
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 890
ITAKA
Ocena: 2.69, ilość opinii: 396
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 358
Netflix
Ocena: 2.60, ilość opinii: 261
HBO GO
Ocena: 1.79, ilość opinii: 188
nju mobile
Ocena: 3.02, ilość opinii: 176