strona 1 z 78
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~ANNA / 2025-08-08 21:07
Wczoraj byłam w Banku Pekao SA V Oddział w Łodzi przy ulicy Piotrkowskiej 293/305.Dziękuję za szybką i profesjonalną obsługę przy założeniu konta. Anna -
-
~Ewa / 2025-08-08 14:26
bardzo opieszali pracownicy, pracownicy niepomocni , nie zainteresowani klientem -
~Ewa / 2025-08-08 14:26
bardzo opieszali pracownicy, pracownicy niepomocni , nie zainteresowani klientem -
~rootek / 2025-08-07 18:09
Najgorszy bank na świecie przetrzymuje pieniądze wszyscy pracownicy którzy mają w innych bankach typu mBank czy Santander itd mają pieniądze już na kontach tego samego dnia niestety w Pekao przetrzymują zawsze pieniądze i nie chodzi tu wcale o godziny sesji tak szczerze nie wiem co oni robią z tymi pieniędzmi bo ja i reszta znajomych którzy mają w tym banku konto otrzymują pieniądze dopiero na drugi dzień po 11:30 albo i później. ZaletyBrakWadyPrzetrzymywanie pieniędzy. Wysoka opłata 4.99 za szybki przelew -
~Rychu / 2025-08-07 16:32
Jestem klientem Banku Pekao SA V Oddział w Łodzi przy ulicy Piotrkowskiej 293/305 od, jak dzisiaj policzyłem, 31 lat. Dzisiaj po raz kolejny załatwiałem sprawę w Oddziale. Pani Wioleta Mosińska pomogła mi w sposób szybki i profesjonalny przeprowadzić wszystkie dyspozycje dotyczące zmian na rachunku indywidualnym, które musiałem wykonać. Pozdrawiam -
~Arek / 2025-08-05 09:40
Polecam placówkę w Tarnowie na pl.K.Wlk
Miła i profesjonalna obsługa -
~X / 2025-08-02 15:47
Po prostu tragedia i totalna aberracja. W Lublinie nie ma bankomatu z możliwością wpłaty środków przy pomocy funkcji NFC w telefonie, nawet jeśli nad urządzeniem widnieje napis "WPŁATOMAT", a funkcja NFC jest (okazuje się, że można przy jej pomocy środki jedynie wypłacić). Ludzie zatrudnieni na infolinii nie wiedzą, które bankomaty coś takiego umożliwiają lub na temat działających bankomatów. Mogą jedynie klepać formułki i stosować zdartą płytę, nie ruszą się sprzed komputera, żeby podejść do przełożonego i dopytać, jeśli się ich nie przyciśnie. Kiedy po dłuższej "chwili" dana osoba już wraca po konsultacji z przełożonym, a bateria w telefonie ledwo zipie, nadal nic wie wiadomo. Przecież nie mieszkamy już w jaskiniach i nie powinno być w związku z tym żadnego problemu. Konsultantka w celu udzielenia informacji sprawdza lokalizację wpłatomatów na stronie internetowej banku - przecież to kpina, każdy może sobie tam zajrzeć bez dzwonienia i czekania na swoją kolej, już pomijając fakt, że na stronie są na ten temat oczywiście informacje nieaktualne, o czym panienka nawet nie wie. -
~elowelo / 2025-07-16 13:13
dzisiaj skorzystałam z usługi bankowej telefonicznie, nie wychodząc z domu. Przez wizytówkę w aplikacji potwierdziłam tożsamość pani Danuty Muszyńskiej. Dostałam wyczerpujące i rzetelne odpowiedzi na moje pytania. Pani Danusia pomogła mi skutecznie "przejść" przez wszystkie etapy i kolejne kroki w zawiłym dla mnie procesie. Cierpliwie i skutecznie tłumacząc wszystko. Oceniam bank w pekao sa w Rybniku jako bardzo dobry ZaletysolidnośćWadybrak -
-
~Adrian / 2025-07-15 20:46
Bank coraz bardziej zacofany nie nadąża z innymi bankami ZaletyBrakWadyBrak kompetencji pracownikow -
~Aga / 2025-07-11 19:04
Od lat jestem klientem Banku Pekao S.A. Zawsze tam spotykałam kompetentnych pracowników. Dziś byłam w Oddziale Banku przy ul. Grójeckiej 74. Obsługiwała mnie Pani Anna Szpindler. Jestem pod wrażeniem jakości usług i zaangażowania Pani Anny. To osoba z ogromną wiedzą, komunikatywna i cierpliwa. Pełna zrozumienia do moich obaw i ciągłych pytań. Czułam się komfortowo. Zawsze spokojnie i dokładnie w szczegółach odpowiadała,wyjaśniała,pomagała aż była pewna, że poradzę sobie sama z obsługą aplikacji.
Bardzo dziękuję Pani Aniu.
W tym banku panuje miła i uprzejma atmosfera.
Zdecydowanie polecam ten bank.ZaletyProfesjonalizm. -
~Anna / 2025-07-06 09:06
Byłam obsługiwana w Oddziale banku przy ul. Grochowskiej w Warszawie. Sytuacja była dla mnie z różnych względów stresująca. Pani Anna z życzliwością i spokojem obsługiwała mnie. Wyjaśniła kilka rzeczy, pomogła w instalacji aplikacji. Nie wiem, jakie opinie ma bank,ale mając takich pracowników powinien w nich inwestować. -
~Harbii / 2025-07-04 16:37
To nie jest bank tylko mafia do golenia z własnych depozytów a konto chłam i nie polecam ZaletyNie ma możliwości reklamacji to jak mafia i nie polecam lepszy bank to mb bo są właściwe osoby na właściwych stanowiskachWadyChamstwo i brak możliwości żeby reklamacja z winy banku była neutralnie zakończona -
~Jaga / 2025-07-04 11:56
Dotyczy BankPekao z żubrem ;) Oddział w Gdańsku przy ul. Garncarskiej w dziale na parterze z obsługą kasową klienta pracuje w stylu strajku włoskiego tj. wolniej już nie można. Czekam już blisko godzinę . Odnoszę wrażenie, że pracownicy mają czas do 17.00 i w ogóle nie spieszą się.
Nazwa konta przekorzystne jest mocno przesadzona. -
~Kasia J. / 2025-06-27 15:00
Warto otworzyc konto firmowe z zubrem :)
do 1500 zł zwrotu z transakcji bezgotówkowych.
300 zł za otwarcie konta online z kartą Mastercard
0 zł za prowadzenie konta i wiele innych korzysci finansowych
wiecej szczegolow tutaj
https://leadstar.pl/c?pid=109857&tid=3270&ha=2557993167&r=2497 -
~Ela / 2025-06-22 00:14
Byłam w placówce w Kaliszu przy Nowym Rynku.Naprawdę polecam, pani Ania z dużą wiedzą i w sposób zrozumiały wszystko nam wyjaśniła. Napewno wrócimy. ZaletyMały oddział bez kolejekWadyBrak -
~Bogdan / 2025-06-20 09:40
Sprawa trochę skomplikowana załatwiana w oddziale w Krakowie tysiaclecia 42. Miła i - przede wszystkim - profesjonalna obsługa zwłaszcza w osobie Pani Wiesławy, która znalazła rozwiązanie mojego problemu. -
-
~Józefa / 2025-06-16 04:28
Korzystam z placowek wLesku i Ustrzykach.Jestem pod wrazeniem obslugi pracownikow w Lesku.przemiła atmosfera duza profesjalnosć pracowników.ten spokój jaki wprowadzaja pracownicy przy załatwianiu sprawy zasługuje na wyróznienie.Dziekuje za zatrudnienie tych pracowników w Tej placówce.Polecam tą placówkę każdemu klientowi -
~Artur / 2025-06-14 15:15
Tragedi. Absolutnie ni polecam tego banku. Jakas porazka. Zablokowali mi konto z brak nie aktualnego dowodu osobistego. TO KPINA I ZART. NIEMOGE ZROBI PRZELWOW CO GENERUJE WIEKSZYMI KOSZTAMI Z MOJEJ STEONY. NIE POLECAM TEGO BANKU. OMIJAC DUZYM ŁUKIEM. TRAGEDIA BANK -
~Marek / 2025-06-01 15:27
Podczas próby uzyskania kredytu obiecują gruszki na wierzbie, dyrektor oddziału twierdzi że wszystko jest ok tylko trzeba założyć konto. Zakładamy z żoną i nagle po przesłaniu danych do ich systemu okazuje się że jednak nie dostaniemy kredytu. Mam działalność na karcie podatkowej i rozumiem że dla nich to czarna magia ale naciąganie na dane osobowe i zakładanie konta tylko dla ich statystyk to wg mnie lekkie oszustwo. Beznadzieja i dno mułu. ZaletyBrakWadyOpisałem -
~Tomek / 2025-05-19 15:13
Bardzo profesjonalna i rzetelna obsluga.Szczególne podziekowanie za uprzejme i fachowe zalatwienie sprawy dla Pani Justyny z 13 oddziału PKO w Bydgoszczy. ZaletyWysokie profesjonalizm oraz indywidualne podejście do klienta.
strona 1 z 78
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »