Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 142 opinii

1.53 / 5

  • Prostota obsługi
    1.49
  • Oferta
    1.63
  • Obsługa klienta
    1.54

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 15
  • ~paweł / 2019-01-15 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank który jest nastawiony tylko na siebie samego i na Twoje pieniądze w ogóle się przy tym nie kryjąc. Nic nie jest proste łatwe i przyjemne. Cokolwiek nie chciałbym zrobić czy to z kontem osobisty, kartą kredytową czy kredytem nigdy nic się nie da .... Zero udogodnień dla klienta, zero informacji, zero możliwości!
  • ~OlaAnna / 2018-12-28 12:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa PRL, załatwienie drobnej sprawy (zmiana adresu korespondencyjnego) zajeła mi 2 dni po 1,5 godziny. Dlugie kolejki, bardzo powolna obsluga..podjęłam decyzje o przeniesieniu konta.
  • ~Kamil / 2018-12-25 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukują ludzi pobierają opłaty za nie używanie kart itp nie liczą się z ludzmi kredyty po jednej nie zaplacie sglaszają i robią pod góre na pszyszłość dlatego chętnie dają pożyczki OSTRZEGAM PRZED PKO Z ZUBREM
    Zaletyniema
    Wadysame wady
  • ~Dariusz / 2018-12-23 01:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce. Wiecznie cos nie dziala, agresywne wciskanie kredytow i konsultanci-oszusci. W tym roku zdecydowalem sie zamknac konto. Konsultantka oszukala mnie obiecujac calkowicie darmowe konto przez 12 miesiecy. Bank Pekao SA olal moja reklamacje. Przerwa techniczna w sobotnia noc to tez grube przegiecie. Nie polecam.
  • ~marimario / 2018-12-12 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Blokada dostępu do własnych środków przy zajęciu. Zajęcie zakończone pół roku temu, dostępu nadal nie ma, mimo oficjalnej informacji od kancelarii.
    Ale to najlepsze: na koncie są srodki na spłąte raty kredytu. Umowa kredytowa narzuca spłatę pobieraną z salda. Ze względu na blokadę (bezprawną), środki nie zostają zdjęte z salda. Więc komunikat o zaległości (!??). Chcemy wypłacić osobiście z salda i wpłacić na konto kredytowe. I co? NIE DA SIĘ! Bo ratę można zapłacić... TYLKO Z SALDA!
    Bareja mógłby o nich cały serial nakręcić!
    Doradzam ucieczkę jak najszybciej. A jeśli szukasz banku do założenia konta i widzisz Pekao, to skręć w inną ulicę.
    ZaletyJeśli były, to 30 lat temu. Teraz to walący się PGR w PRLu.
    WadyObsługa i zwyczaje personelu jak w sklepie za komuny. Min 2 godz na załatwienie prostej sprawy, bardzo zcęsto pdsyłanie do innych oddziałów żeby się pozbyć problemu. Totalna niewiedza i brak kompetencji. Blokowanie własnych pieniędzy klienta, wewnętrzne procedury niezgodne z prawem. Łamanie nawet własnych umów. Nie akceptowalne traktowanie klienta.
  • ~wsciekly klient / 2018-12-11 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    konto zamkniete z dniem 30,10 po miesiacu okazuje sie ze nadal jest otwarte i naliczane sa oplaty i odsetki. na infolinii powiedzieli ze 'nie zamkneli konta, bo mysleli, ze bedzie jeszcze tam cos wplywac'. panie bawia sie w wrozki i wiedza lepiej co klient chce, bo glupi klient tylko ma placic.oszustwo i wyludzanie pieniedzy. spac nie moge przez ten bank i chyba ciezko sie bedzie od nich uwolnic. oplaty kosmiczne, obsluga dramat, Nie polecam
    Zaletyzero
    Wadycaly ten bank to pomylka
  • ~Darek / 2018-12-10 15:44
    Ocena: 2.33 / 5
    wkurwiam się bo nie mogę od czterech godzin zrobić przelewów. Trzeba po wypłatach wypłacać gotówkę z konta do zera , bo temu bankowi nie można jużżż ufać .
    Zaletynie widzę już !
    Wadywidać z daleka !
  • ~Darek / 2018-12-10 15:34
    Ocena: 3.00 / 5
    strona internetowa jest bardzo niebezpieczna ponieważ nigdy nie wiadomo czy ma się dostęp do SWOICH pieniędzy!!!
    Zaletybrak!!!
    Wadydużoooo!!!
  • ~princess12 / 2018-12-10 13:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Do banku nie mam zarzutów, ale zarówno aplikacja mobilna jak i strona internetowa jest kompletnie bezużyteczna, ciągle są jakieś prace serwisowe i kiedy muszę szybko dokonać płatności to akurat trwają pracę serwisowe, nie polecam.
  • ~Damian / 2018-12-10 13:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie mam nic do zarzucenia samemu bakowi jaki obsłudze banku, Jednak aplikacja mobilna jak i sama strona internetowa to tragedia nie zdarzyło mi się ani razu żebym mógł się zalogować do aplikacji bez problemu za każdym razem kiedy chcę coś sprawdzić czy wykonać którąś z zachwalanych przez bank czynności na mobilnej aplikacji wyskakuje informacja o pracach serwisowych lub innym błędzie.
    Bank jako bank ok ale nad mobilnością radzę popracować.
strona 1 z 15
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie » Zobacz wszystkie pytania »

Zobacz również

mBank
Ocena: 2.13, ilość opinii: 408
Deutsche Bank
Ocena: 1.98, ilość opinii: 184
PEKAO SA
Ocena: 1.53, ilość opinii: 142
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.78, ilość opinii: 132
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 1.99, ilość opinii: 61
Raiffeisen Polbank
Ocena: 2.43, ilość opinii: 38
Flixbus
Ocena: 2.04, ilość opinii: 251
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 215
ITAKA
Ocena: 2.89, ilość opinii: 151
nju mobile
Ocena: 3.42, ilość opinii: 98
Netflix
Ocena: 3.06, ilość opinii: 88
Virgin Mobile
Ocena: 2.68, ilość opinii: 48