Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 479 opinii

1.58 / 5

  • Prostota obsługi
    1.52
  • Oferta
    1.63
  • Obsługa klienta
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 24
  • ~MAdFox / 2021-04-11 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT!!!!! Jestem klientem tego banku od lat 19. Chyba już z lenistwa i przyzwyczajenia tam jestem, bo to co CI Państwo sobą reprezentują to DNO i 2 metry mułu. Otóż zdarzył mi się nie zaplacić mandatu w terminie, US skierował do banku dyspozycję zajęcia danej kwoty, co rozumiem doskonale i jest to oczywiste. Jednakże bank stwierdził, że zajmie mi nie żądaną kwotę, a 500 zł więcej, hmmm. Malo z tego nie widniało to zajęcie w żadnym posiadanym przeze mnie serwisie banku, na żadnej infolinii nie byli w stanie udzielić mi informacji o tym czemu z mojego konta zniknęły pieniądze, kompletnie nic, po prostu ze stanu 8000zł, zrobiło się 7000zł i nikt nic nie wie... To była sobota, byłem w stanie iść to zgłosic na Policję, bo myślałem że to jakaś nieautoryzowana transakcja. Gdy udałem się w poniedziałek do banku, by wyjaśnić sprawę nikt nie był mi w stanie odpowiedzieć na pytanie jakim prawem i na jakiej podstawie zajeto mi środki, których nie chciał US, pani w okienku cyt. "to Pani z Warszawy mi kazała", kierowniczka nie byla w stanie podać mi żadnej podstawy prawnej tej sytuacji, pełna samowolka!!!
    To jeszcze nic, teraz wisienka na torcie tej samozwańczej instytucji. Otóż, posiadam karte kredytową w Pekao S.A., karta traci ważność 05/21, więc w miesiący kwiecień 2021 powinna być aktywna, mogło by się tak wydawać. Jak się okazuję nie, gdyż bank już na moje konto wrzucił nową kartę, która jest aktywna ale i jej nie przysłał, więc mam starą kartę terminowo ważną ale nie działającą oraz nową aktywną, lecz jej nie mam fizycznie, więc nie mam kodu na odwrocie do wykonania transakcji, na infolinii nie mogą podac numeru na odwrocie, bo go nie mają, a ze starej nie moge już korzystać. Przeżył bym to, gdyby nie sytuacja związana z inwestycją. Przewidując ruchy na rynku inwestuje w kryptowaluty, więc z karty kredytowej chciale przelac dodatkowe środki, by dokonać 2 dniowej inwestycji, z racji tego że jest weekend przelew by się zaksięgował w poniedziałek, a środki z karty w 30 min, jednak nie mogę tego zrobić, bo mam nową aktywną kartę, której nie mam i posiadam satrą, która nie działa pomimo, że ma jeszcze miesiąc ważności!!!AAAAAAA. Dzięki tej fantastycznej instytucji stracilem, a właściwie nie zarobiłem 1200 zł!!! Dziękuję. To, że Wy jako bank macie lokaty na poziomie 1% w skali roku, to Wasza sprawa, ale że w tak idiotyczny sposób pozbawiacie ludzi zarobku, to świadczy tylko o bałaganie jaki panuję w tym banku!!! Serdecznie odradzam posiadanie konta w tej instytucji. Ja też uciekam po 19 latach.
    ZaletyZEROWE
    WadyBalagan i samowolne dysponowanie środkami klienta
  • ~Niezadowolony / 2021-04-09 09:18
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO. Oferta beznadziejna. Oprocentowanie lokaty 0,01%, to już nawet w ING mają 0,05%. Fuzja z IDEA bankiem tragedia. Nikt nic nie wie, przełączanie między jednym konsultantem, a drugim. Najlepiej aby klient zadzwonił sam, poczekał godzinę przy graniu na czekanie, stracił kasę na telefon i już więcej nie dzwonił. Brak wiedzy i decyzyjności, odpowiedzi w stylu " ja nie mogę, ja nie wiem, przełączę Pana tam pomogą ". Zamawiałem rozmowę bez podania jej tematu. Pani oddzwania i mi wmawia, że ja chcę kredyt dla firm ( " ciśnie " mi go na siłę ) że taki formularz zgłosiłem. Gdy zostaje się przełączony po raz kolejny i konsultant wie, że nie może mnie nikomu podrzucić informuje aby klient trochę poczekał bo musi się zorientować w temacie. Puszcza granie na czekanie i po jakiś czasie kończy rozmowę. Oczywiście przy następnej próbie kontaktu następny konsultant tłumaczy się problemami technicznymi....
  • ~Mariusz / 2021-04-08 18:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Rano dzwonili do mnie z propozycją pożyczki, przemyślałem oddzwoniłem.. Poinformowali mnie ze oddzwonia za godzinę cisza zadzwonilem drugi raz umówiłem się na 17:30czekalem i cisza. Mam świetna historie kredytowa i umowę o pracę. Bank jest do dupy i to kompletnej pod względem ludzi którzy tam pracują i jak traktują klijenta. Czekam do wieczora jak nie dostanę sygnału to zmieniam to gowno na inny.
    ZaletyOferta
    WadyNiesłowność
  • ~Kamil / 2021-04-06 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdyby nie beznadziejna aplikacja na której nie można odczytać historii z powodu cieniutkiej,malutkiej szarej czcionki, to konto Pekao byłoby ok.
    WadyZa mała i cienka, jasno szara czcionka w aplikacji. Po co ta szara czcionka ?
  • ~Kryspin / 2021-04-02 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz nie mogę wypłacić większej sumy pieniędzy z własnego konta choć byłem umówiony na dziś. Rezygnuje z tego banku bo znowu mają problem z wypłatą gotówki.
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Ewa / 2021-03-26 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra nigdy wiecej!!! zlodzieje i bandyci nie polecam
    Wadywszystko
  • ~Prezes za 8,95ml PLN / 2021-03-20 10:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Posiadającym konto w Pekao proponuję po zalogowaniu wpisać w historię: " opłata"" prowizja " np. za ostatni rok.
    Mam konto ponad dwadzieścia lat w Pekao.
    Bardzo droga obsługa konta w stosunku do konkurencji z pierwszych miejsc rankingu banków.
    Drogie przelewy do zus, drogie wypłaty z obcych bankomatów, wymiana walut i prowadzenie dodatkowego rachunku walutowego to już kosmos dla małej firemki.
    Jedynie co moja firma ma za zero zł to wypłata z bankomatów Pekao (tylko Pekao o ile są czynne).

    Nowa aplikacja na telefon w prywatnym rachunku, pomimo iż wcześniej korzystałem z telefonu-nieintuicyjna.
    Otwarłem równolegle konto w N... Banku zero opłat (teraz już wypłata w niektórych bankomatach z prowizją).

    Patriotyzm i sentyment nie wygrają z bilansem rachunku ekonomii-: Wniosek o zamknięcie rachunku Pekao Biznes.
    ZaletyPolski Bank.
    WadyDrogo, zbyt drogo do tego co jest na rynku.

  • ~Kasia / 2021-03-12 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, kilka dni temu zauważyłam na koncie dziwne przelewy dwa przelewy zagraniczne na Rosję na łączną kwotę prawie 60000zl i kredyt na 38000zl zareagowałam 10 min po tym jak wyszedł ostatni przelew, w drodze do oddzialu dzwoniłam na infolinię aby blokowali przelewy nic nie mogli zrobić w oddziale Pani która zamiast blokować natychmiast przelewy zaczęła wyliczac mi ratę kredytu. Okazało się że po 25min nie dało się nic zrobić pieniądze były już na moskiewskich kątach, niewyobrazalne jest to że na przelew krajowy czekać się czasem cały dzień a tutaj pieniądze zostały wyprowadzone poza Unię Europejską w niecałe pół godziny. Reklamacja została odrzucona, brak kompetencji pracowników które nie wiedziały co w mojej sytuacji w której liczył się czas mają robić, dno totalne straciłam prawie 70000zl a bank umywa ręce
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji pracowników, bezczynność i brak jakiejkolwiek pomocy
  • ~Pawwlo / 2021-03-12 08:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy Bank jaki może być. Odradzam wszystkim. Szukajcie normalnych ludzi a nie tych zmanierowanych własnym ego.
  • ~Przedsiębiorca / 2021-03-08 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra!! Nie ma słów, ile trzeba się nerwów najeść w tym banku. Aplikacja bardzo nieczytelna, nie ma żadnych powiadomień, przelewy bardzo długo dochodzą, potrafią zablokować całą kwotę pieniężną o głupi mandat nie informując wcześniej klienta. Nie widziałam jeszcze placówki, w której działałyby wpłatomaty tak jak trzeba. Nie polecam z całego serca.
    ZaletyŻadne
  • ~Gryfon / 2021-03-02 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje pieniądze nie są w tym banku bezpieczne.Plotkarstwo w małej miejscowości i nepotyzm."Betonowe" towarzystwo w obsłudze.Rezygnuję.Jak najdalej od nich.
    ZaletyŁadnie ubrane.
    WadyUuuuuuuu.
  • ~Patryk Molenda / 2021-03-02 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki może być nie potrafią się zająć swoim klientem połowa pracowników nie wie gdzie pracuje chyba po prostu porażka gdyby nie kredyt bym zamknął konto bankowe bo pieniądze za kredyt żeby pobrać odrazu biorą a na przelewy żeby zaksięgować to trzeba się prosić do miesiąc
    ZaletyŻadne
    WadyCały bank wraz z obsługą
  • ~Monika / 2021-02-24 17:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Bank się wyróżnia ale niestety w tym negatywnym sensie. Opłaty praktycznie za wszystko , wieczny problem z zalogowaniem do bankowości elektronicznej, przelewy idą chyba piechotą. Na infolini nie można praktycznie nic załatwić bo w jakiej sprawie nie dzwonić nikt nic nie wie. Szkoda że jeden z najstarszych Banków w Polsce nie dba wogole o klienta. Otworzyłam niedawno konto w ING i różnica jest kolosalna. Żadnych problemów.
    ZaletyMiła obsługa w oddziałach.
    WadyOpłaty, Spóźnione przelewy, Infolinia
  • ~Marzanna / 2021-02-24 16:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Bank na wniosek komornika zablokował mi konto...chodziło o 48 zł nie,aplaconego mandatu...miało to miejsce 5 lutego...tego samego dnia wpłaciłam re pieniądze komornik wyslal pismo do banku i zaczęła się droga przez mękę...Na infolinii nikt nie umiał nic powiedzieć czemu konto jest nieodblokowane i tak mijał dzień za dniem...dopiero dzisiaj 24 lutego bank łaskawca odblokował mi konto...dodam jeszcze że komornik interweniował w tej sprawie wielokrotnie...to jakaś paranoja...a jeśli ktoś przebywałby za granicą i bank zablokowalby mu konto no to trzeba umrzeć z głodu...
    ZaletyZadnychwszystko
    WadyWszystko co mozliwe
  • ~dwilk / 2021-02-22 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmarny Bank z niedouczoną i nieprofesjonalną obsługą, która żadnego problemu nie umie rozwiązać i nie zna nawet zasad regulujących ich własne produkty i usługi bankowe. Porażka. Założyłem tam konto kilka lat temu. Pani mi powiedziała o nowoczesnej aplikacji mobilnej banku. Pobrałem ją na smartfona NOKIA i nie zadziałała. Udałem się do banku po rozwiązanie problemu i po 1.30 godzinie rozmowy z 6 pracownikami placówki w Kielcach, dowiedziałem się , że nie wiedzieli, że nie działa na Smartfonach pracujących na Windowsie i nie są w stanie rozwiązać tego problemu. Zamknąłem więc konto na szczęście bezkosztowo wobec wprowadzenia w błąd przez doradcę przy jego założeniu informacją, że działa na każdym smartfonie.
    ZaletyBank inwalidów elektronicznych
    WadyBank inwalidów elektronicznych
  • ~Drik / 2021-02-22 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Tydzień temu żona zadzwoniła do banku z inną sprawą. Nie mogła podpisać na koncie bankowym Pekao SA wniosku z tarczy antykryzysowej , jako pełnomocnik konta mamy. Specjalista od 7 boleści "Doradca osobisty" mamy firmy powiedział, ze nie wie dlaczego. Żona poprosiła go by uzupełnił swoją wiedzę i oddzwonił doradzając jej, jak rozwiązać ów problem. Niestety doradca już do niej , ani mamy nie oddzwonił w ogóle. Zostawił ją z nierozwiązanym problemem.... Czy to jest Bank????? Czy przechowalnie polityczna inwalidów umysłowych????
    Zaletynie ma żadnych
    WadyArchaiczna struktura umysłowych starców, niedostosowanych do czasów bankowości elektronicznej.
  • ~Iwona / 2021-02-19 00:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Co chwila niedostępne konta. Pracę jakieś trwają. Chcesz zrobić przelew A nie możesz. Nie można sprawdzić ilości środków. Aplilacja słaba. Mam kredyt hipoteczny. Problem z obiegiem dokumentów ogromny. Nie polecam.
    WadyZacofany
  • ~bnbnjb / 2021-02-17 16:57
    Ocena: 2.00 / 5
    NAJGORSZY BANK. Kiedy kiedykolwiek zadzwonię na infolinie to rzadko kiedy uzyska satysfakcjonującą pomoc
    ZaletyBRAK
    WadyZawsze musiałam radzić sobie sama
  • ~Pawelus / 2021-02-17 08:39
    Ocena: 1.00 / 5
    We wrześniu bank zablokował mi 3500 zł przez to, że źle księgował przelewy własne(one nie wilczają się do limitu zwykłego zarządu). bank w ogóle nie chciał mi pomóc w końcu przyjął reklamacje i ją rozpatrzył pozytywnie. Dzisiaj w lutym mam ten sam problem bank znowu blokuje mi 2000 zł przez to, że nie naprawił błędu. Bank Peako sa blokuje pięniądze BEZ PRAWNIE ORAZ ROZKŁADA RĘCE. Jest bardzo nie profesjonalny oraz ZDECYDOWANIE GO NIE POLECAM. Jest dużo lepszych banków np. ING.
    ZaletyBRAK!!!!
    WadyCały dział techniczny, serwis transakcyjny, źle księgowane pieniądze
  • ~~andro~ / 2021-02-16 09:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Posiadam w tym banku wraz z zona konto od prawie trzydziestu lat.Uwazalem, ze jest patriotycznie posiadac konto w polskim banku.Na poczatku lutego 2021 posiadajac srodki na koncie zmuszony bylem zrobic przelew za granice.Rozmowa z konsultantem, uzyskalism zgode. Po wykonaniu przelewu konto mi zablokowano,mimo, ze posiadam na nim srodki.Rozmowa z konsultantem i nic.Pieniadze na koncie mam, ale zadnych zakupow zrobic nie moge. Nie polecam tego banku.Wzrosly oplaty za posiadanie konta i dokonywanie operacji.Zdecydowanie nie polecam.
strona 1 z 24
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.88, ilość opinii: 908
PEKAO SA
Ocena: 1.58, ilość opinii: 479
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 444
Millennium
Ocena: 1.62, ilość opinii: 237
ING Bank Śląski
Ocena: 2.30, ilość opinii: 116
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 1.96, ilość opinii: 86
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2569
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2309
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2251
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 2002
Play
Ocena: 1.46, ilość opinii: 1216
Orange
Ocena: 1.46, ilość opinii: 1140