Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 517 opinii

1.58 / 5

  • Prostota obsługi
    1.53
  • Oferta
    1.65
  • Obsługa klienta
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 26
  • ~Marek S. / 2021-07-28 15:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Radzę unikać jak ognia! Dzisiaj już TRZECI raz...

    ...w banku, bo bank postanowił zweryfikować przelew wewnętrzny! W dodatku trzecie pytanie weryfikacyjne było tak niezrozumiałe, że oczywiście weryfikacja przeszła negatywnie. Mamy zablokowane karty, konta i dostęp do aplikacji. Z każdą usługą wiążą się niezliczone odwiedziny w tym banku i mnóstwo telefonów na infolinię. Terminal - odkąd go mamy ciągłe brak usług związanych jego z normalnym funkcjonowaniem i kolejne wizyty w banku. Nic nie jest jak powinno być a sam bank jest bardzo absorbujący, w tym tygodniu musiałem być w nim SIEDEM razy po min 1 godzinie! Telefonów w oddziale nikt nie odbiera a Infolinia pisze do nich maile, które są bez odpowiedzi. Jak ci coś obiecają to po twoim wyjściu z banku zaraz zapominają. Infolinia to też totalna porażka i obiecanki bez pokrycia. Jestem hotelarzem, zamiast zająć się swoimi sprawami codziennie mam negatywną przygodę z bankiem...
    ZaletyNie ma
  • ~Agnieszka / 2021-07-22 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank . W sobotę wpłaciliśmy 500 zł oczywiście ich wpłatomat . ....Do dzisiaj jest czwartek nie ma naszych pieniędzy.. Usłyszeliśmy proszę złożyć skargę a ona jest rozpatrywana do 2 tyg . Gdybym wyrzuciła potwierdzenie wpłaty jest po mnie... Zastanawiamy się czy nie złożyć zawiadomienia o popelnieniu przestapstwa ... Jak można przetrzymywać od kogoś pieniądze. Jak tylko to oddają zmieniamy ten bank PORAZKA!!!
  • ~Klient Kowidowy / 2021-07-22 22:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Po przejęciu Idea Bank bank PEKAO wydzwania natarczywie do klientów Idea by ich pozyskać mimo braku zgody na kontakty marketingowe. Kilka telefonów tygodniowo. Sprawa zgłoszona do Prezesa UODO. A konto już zakładam u konkurencji
    ZaletySłaba oferta
    WadyNachalny marketing
  • ~zaik / 2021-07-21 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Porazka bankomaty wplatomaty. zapchane ciagle awarie nic nie dziala kolejki , kasjerzy zamiast wyplacac sprzedaja wydluza to obsluge . nie polecam najgorszy bank jaki znam
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Dagmara / 2021-07-15 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Biorąc wolny dzień w pracy razem z synem udaliśmy się do placówki banku na Jagiellońskiej w Oświęcimiu.Chcielismy złożyć wniosek o likwidację PKP funduszu pracowniczego.Zaznaczam , że jest to jedna z niewielu placówek wyznaczonych do wykonania tej usługi.W pustym banku Pani dyrektor powiedziała nam żebyśmy wpadli w połowie sierpnia i powiedzieli , że byliśmy w lipcu bo są zawaleni robotą.Nie rozumiem ,w banku umówiliśmy się na (gębę)z Panią zawaloną niewidzialnymi klientami .Pierwszy i ostatni raz tam byłam.Pani dyrektor bank jest dla klienta a nie na odwrót.Nie uwierzy Pani ,ale klienci też pracują ,żeby Pani mogła dostać wypłatę.
    ZaletyPlacówka w Kętach powinna być przykładem dla placówki w Oświęcimiu.Tam każdy jest obsłużony z kulturą ,zrozumieniem i przede wszystkim nie w drzwiach.
  • ~msi / 2021-07-09 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    odszyfrowałem co oznacza skrót pekao - pieniądze kiedyś ewentualnie adwokatem odzyskasz
    Zaletybrak?
    Wadychyba wszystko, kontakt z klientem zarówno onliine jak i w oddziale banku, nikt nie wie co się dzieje, mieliśmy zablokowane konto przez kilka dni i nikt nie potrafił nam odpowiedzieć dlaczego... nienormalne
  • ~Krzysztof / 2021-07-08 20:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo chcę podziękować Pani w kasie w placówce przy Wrocławskiej w Warszawie, która swoim ponad przeciętnym zaangażowaniem pomogła mi 8.07 ok. godz. 16 w trudnej, bardzo ważnej dla mnie sprawie. Dziękuję????
  • ~M / 2021-07-08 13:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Wczoraj zadzwoniła do mnie pani z banku Pekao S.A., która nie przedstawiła na początku tematu rozmowy. Wydawała się obrażona, że w dzień roboczy, w godzinach, w których wiele osób pracuje, nie mam czasu na jej weryfikację i długie dochodzenie do sedna (przypuszczam, że chodziło o zaproponowanie kredytu). Natomiast poniżej wszelkiej krytyki było, gdy zasugerowała, że ja MUSZĘ z nią rozmawiać, bo jestem klientką banku. Jeszcze jeden taki telefon i zmieniam bank w trybie natychmiastowym!
    Poza tym - nowy serwis pekao 24 znacznie mniej przejrzysty od starego.
  • ~Długoletni klient banku / 2021-07-07 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiem krótko, żenada obsługa, każdy mówi co innego w jednej sprawie albo, że nie wie . To jest koszmar tera to już na pewno zmienię ten koszmarny bank na inny. do dziś sprawa nie załatwiona a minęło na razie 4 dni i nie wiem kiedy ja załatwię i chyba w momencie zamykania konta może wtedy zrobią szpagat i wezmą się do roboty. NIE POLECAM
    ZaletyŻADNYCH
    WadyDługo by pisać
  • ~Rafał / 2021-07-07 09:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Dodzwonić się na infolinie Idea Banku po przejęciu przez PKO to jakaś droga przez mękę 3x po ponad 30min i jeszcze rozłączają. Pieniedzy z bankomatu nie idzie wypłacić, a środki na koncie sa, przelewy mozna wykonywać.jeszcze skasowali za sprawdzenie salda w bankomacie, bo byłem zdziwiony dlaczego nie ma środków na koncie skoro rano sprawdzalem i były.
    Zaletynie widze
    Wadybardzo słaby kontakt z infolinia, jak również zero odpowiedzi po przez wysłanie wiadomości z konta
  • ~Hanna / 2021-07-01 22:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Po 20 latach korzystania z usług PKO SA zmieniam zdecydowanie bank. Nowa strona internetowa jest beznadziejnym wymysłem w myśl powiedzenia "co by tu jeszcze spieprzyć Panowie..."Nieczytelna, z informacjami dla księgowych, albo analityków finansowych, nie dla zwykłych klientów: (Na starej stronie miałam czytelny obraz moich kont i sum, teraz muszę szukać, wśród mnogości całkowicie zbędnych i dla mnie nieczytelnych danych. Udręka! Jestem pewna, że ta zmiana, wpłynie na znaczący odpływ klientów drogiego w obsłudze i mało przyjaznego banku: (
    ZaletyMiłe niektóre Panie w punktach obsługi:)
    WadyFatalna nowa strona internetowa. Absolutnie wydumana i mało funkcjonalna
  • ~Mateusz / 2021-06-30 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem problem z załatwieniem drobnego zrezygnowania z usług. Przez pomyłkę pracownika banku, nawet po reklamacji musiałem zapłacić finalnie 2k zł. Co lepsze 5 razy dzwoniłem na konsultację i za każdym razem dostawałem inne informacje. Nie polecam też obsługi konta, bo naprawdę ciężko coś załatwić.
    Zaletynie widzę
    Wadychaos
  • ~szlag by ich trafił! / 2021-06-30 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj otworzyłem konto przekorzystne /dlaczego nie przewielebne lub przeje..ne?/. Chciałem zamknąć posiadane konto w Idea Bank dzwoniąc na infolinię. Mimo podania wszystkich moich danych, dwukrotnie nie zweryfikowano ich jako prawidłowych. Dzisiaj jadę do banku i likwiduję konto w Pekao i w Idei. Nie chcę mieć z tym bankiem nic do czynienia.
  • ~Łukasz / 2021-06-22 09:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Dziadostwo jakich mało. Kiedyś to był bank, teraz chłam. Wydzwaniają o 10 groszy niedoplaty!!!!Cały czas. Powiedziałem, żeby doliczyli do następnej raty odpowiedź: NIE BO TO NIE ZGODNE Z UMOWĄ!!! tylko, że ja podpisując byłem poinformowany, że tak będzie. Co za shitowie. Wyobraźcie sobie, że prowadzicie firmę, macie stałego klienta od ponad 10 lat. Przy inwestycji nie dopłacił 10 groszy a Wy do niego ciągle o te 10 groszy wydzwaniacie. Debilizm i nękanie poprzez opłacane za Swoje pieniądze szczekaczki. Ostatnia współpraca.
  • ~Dorota / 2021-06-21 18:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Słaba obsługa online. Co i rusz pojawiające się nowe opłaty za użytkowanie konta, konieczność ciągłego śledzenia korespondencji i regulaminów. Korespondencja mailowa w sprawie reklamacji trwająca ponad 90 dni. Z każdym błedem lub zawieszeniem w uslugach konta trzeba chodzić do banku, który w dodatku jest oznakowany niepoprawnymi godzinami otrwarcia. Zdecydowanie odradzam.
  • ~Edyta / 2021-06-18 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na świecie. Zamykają konta bez żadnego powodu i bez uprzedzenia blokując tym samym środki na koncie! Trzeba się użerać żeby odzyskać własne pieniądze!!!!
    Infolinia odsyła do doradcy, doradca odsyła do siedziby banku gdzie mówią, że nie mają już doradcy, a pani dyrektor nie kwapi się zejść do klienta. Po ra żka!!!!
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~Iza / 2021-06-16 14:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank z roku na rok spada jakosciowo. Pomijając ogromny bajzel - co dziwne bo np. taki Santander wchłonął kilka innych i świetnie sobie radzi a ten bank zamyka się póki co we własnej strukturze i systemach ale nie panują kompletnie nad obsługą klienta, danymi w systemach, ich forma zdalna jest sprzed 10 lat. Cokolwiek człowieku chcesz załatwić - leć osobiście, 4 usług na krzyż dostępne a i to wyłącznie w podstawowym zakresie. Panel aplikacji fatalny, połowy się nie da wyedytować, wielu czynności dostępnych u innych on line tu się nie da. Mimo iż od wielu lat jestem klientką czas chyba na zmianę. Ten bank stanął w realiach monopolu, wyłącznie pozornie dba o klientów i nie widzi własnych błędów. )
  • ~Janusz / 2021-06-14 15:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo zła obsługa klienta, na czas umówiony nikt nie podchodzi do klienta
  • ~Kazik / 2021-06-10 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku
    W Grodzisku Mazowieckim w oddziale wiecznie nie działające bankomaty.Skargi,pretensje i nic nie pomaga. Kolejki do kas przez pół banku.
    Nikt nie potrafii nic z tym zrobic.
    Zero kompetencji pracownikow.
    Tragedia...
  • ~mirek / 2021-06-10 09:38
    Ocena: 2.00 / 5
    w czterech oddziałach w Lublinie próbowałem wpłacić pieniądze na swoje konto jeden dopiero od 9 drugi- wpłatomat uszkodzona funkcja wpłacania trzeci przy wieniawskiej przy urzędzie miasta powiedziano mi, że obsługują tylko wpłaty do urzędu w dwóch miejscach płaciłem za parkowanie i czekałem w kolejce w urzędzie ponad 15 minut. przy krakowskim nieczynny. tragedia
    Zaletypeopay - obsługa przez internet
    Wadymnóstwo problemów dla chcących wpłacić pieniądze zmarnowałem 1,5 godz i objeździłem 10 km i nie dokonałem wpłaty
strona 1 z 26
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.87, ilość opinii: 957
PEKAO SA
Ocena: 1.58, ilość opinii: 517
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.54, ilość opinii: 483
Millennium
Ocena: 1.59, ilość opinii: 281
ING Bank Śląski
Ocena: 2.32, ilość opinii: 143
PKO Bank Polski
Ocena: 2.14, ilość opinii: 92
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.11, ilość opinii: 2610
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2387
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2350
UPC Internet
Ocena: 1.94, ilość opinii: 2113
Play
Ocena: 1.44, ilość opinii: 1426
Orange
Ocena: 1.43, ilość opinii: 1402