Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1577 opinii

1.84 / 5

  • Prostota obsługi
    1.80
  • Oferta
    1.86
  • Obsługa klienta
    1.83

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 79
  • ~Andrzej / 2025-11-16 22:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Wniosek o informację - mijają 2 miesiące a odpowiedzi brak. Wypowiedziana umową a Bank skrzętnie ściąga kasę z konta przez pół roku. Na pytanie dlaczego-bezczelnie mówią że nie wiedzą.
    Nie mamy Pana płaszcza i co Kliecie nam zrobisz?
    WadyTylko wady. Obsługa albo złośliwa albo za takie wynagrodzenie o lepszych trudno.
  • ~Maciej / 2025-11-05 15:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Jak widzę nie jestem odosobniony w mojej sytuacji. Bank działa opieszale, bez cienia empatii, bez wsparcia w trudnych chwilach, z niskim poziomem znajomości przepisów w prawie spadkowym. Teraz, kiedy oddałem sprawę w ręce prawników przestałem się denerwować. Będzie mnie to kosztowało, ale w końcu uwolnię się od tej instytucji - uciekam po odebraniu tego co mi się należy od ponad dwóch miesięcy.
    ZaletyBardzo chętnie i szybko działają w zakresie udzielenia pożyczek i kredytów - na tym etapie są nawet mili :-)
    Wady30 dniowe terminy rozpatrywania prostych próśb/wniosków, słaba lub brak znajomości przepisów o prawie spadkowym, traktowanie klienta z 30-letnim "stażem" w banku jak osobę próbującą ukraść.... Żenujące i przykre.
  • ~Maciej / 2025-11-05 15:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Jak widzę nie jestem odosobniony w mojej sytuacji. Bank działa opieszale, bez cienia empatii, bez wsparcia w trudnych chwilach, z niskim poziomem znajomości przepisów w prawie spadkowym. Teraz, kiedy oddałem sprawę w ręce prawników przestałem się denerwować. Będzie mnie to kosztowało, ale w końcu uwolnię się od tej instytucji - uciekam po odebraniu tego co mi się należy od ponad dwóch miesięcy.
    ZaletyBardzo chętnie i szybko działają w zakresie udzielenia pożyczek i kredytów - na tym etapie są nawet mili :-)
    Wady30 dniowe terminy rozpatrywania prostych próśb/wniosków, słaba lub brak znajomości przepisów o prawie spadkowym, traktowanie klienta z 30-letnim "stażem" w banku jak osobę próbującą ukraść.... Żenujące i przykre.
  • ~AmerykaninUSA / 2025-11-05 09:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jeszcze post-komunistyczny Przetrzymują klientów pieniądze zarabiając na tym. Nie mogę od dłuższego czasu odzyskać swoich pieniędzy po sprzedaży mieszkania....bank zlodzieii
  • ~Ewa / 2025-10-30 18:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem banku ponad 20 lat. Obsługa profesjonalna, zawsze mogę liczyć na rzetelną i szybka pomoc zarówno przy udzielaniu kredytów, jak i obsłudze bieżącej konta. Pani Basia z oddziału Łomża zawsze dba o to by szybko i dobrze załatwić problem.
    ZaletySzybko, super obsluga
  • ~Waldemar / 2025-10-25 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacja ma wieczne awarie. Chcesz złożyć reklamację to nie ma takiej opcji i dalej cię nie przepuści. Częste telefony z ofertami ale jak prosisz o kontakt w sprawie pomocy to cisza. Słabo to działa
    ZaletyBrak
    WadyJedna. Brak zalet
  • ~Lola / 2025-10-24 22:55
    Ocena: 1.00 / 5
    ardzo opornie się załatwia w tym banku. Niby Ci konsultanci coś tam doradzają, ale i tak ta aplikacja PeoPay źle. Jakies problemy techniczne. Aby zlożyc dyspozycje on-line zamkniecia konta graniczy z cudem. Składałam kilkakrotnie, za kazdym razem dyspozycje zostawały odrzucane. Może celowo, zeby wydusic jakies 5 zł „za konto przecudowne ” nim się to zniesie i sfinalizuje. Zastanawiam się czy nie udac sie do odziału i wylac im kubeł zimnej wody na głowe, bo gdy jestem bardzo uprzejma i tak nie da sie dojsc do porozumienia. Jak kiedys byłam wredna to szybciej w banku załatwiłam z dyrektorka w innym banku, bo Ci w obsludze tylko naciagaja na byle oferty, zeby doic z tych ludzi ,. Tak mam negatywne emocje , bo od pewnego czasu nie da sie dojsc do porozumienia z tym czyms i predko mi ten stan nie minie.
    Zaletybrak
    Wadypełno
  • ~Anna / 2025-10-22 20:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziękuję Pani z pokoju nr 28 z Oddziału Pekao SA na al. Cieplińskiego 1 w Rzeszowie za za pomoc w mojej sprawie i profesjonalną obsługę
  • ~Joanna / 2025-10-17 08:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobra professionalna obsluga. Polecam Bank Pekao w Gdyni na Kartuskiej.
    ZaletyProfesjonalna pomoc pani Elzbiety z obslugi klienta.
  • ~Dariusz / 2025-10-10 07:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam konto firmowe. Omyłkowo wyszedł przelew na konto w innym banku i zorientowałem się o tym po 30 minutach. NIESTETY, OKAZAŁO SIĘ, ŻE NIE MOŻNA TEGO COFNĄĆ. Muszę się ,,dogadywać" z tym przypadkowym odbiorcą a dopiero jeśli to nie poskutkuje - mam pisać do nich wniosek...To nie jest XXI wiek !!!!!
    Zaletyładne logo, czytelny interface
    Wadydługie oczekiwanie na połączenie tel.
  • ~Ja / 2025-10-09 23:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Przelałam omylkowo 500 zł na inne konto z tym samym nazwiskiem imieniem i te samo miasto,w tym samym banku nie potrafią wyedzyskowac pieniędzy od tej osoby. Pomimo 5 razy pisania reklamacji.Nadal odmowa z mojej winy. Złodzieje
    ZaletyBrak
    WadyZłodzieje
  • ~Anna / 2025-10-08 11:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam placówkę Bank Pekao S.A. w Krośnie, ul. Powstańców Warszawskich 3
    Miła i profesjonalna obsługa, polecam szczególnie pana Krzysztofa.
    ZaletyMiła obsługa Klienta
  • ~Tomek / 2025-10-03 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Za czasów idea banku to było to konto wygodne przejrzyste i proste, po przejęciu przez PKO SA to TRAGEDIA JEDNA WIELKA NIEWIADOMA TO MAŁO POWIEDZIANE. pracownice-tępe i nie douczone, zero jednym słowem, księgowania przelewów przychodzących też masakra, ocena od 1 do 10 to dając 1 to chyba i tak za dużo
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie z mozliwych
  • ~Krystyna / 2025-09-22 20:01
    Ocena: 5.00 / 5
    dot. Banku PKO SA we Włocławku ul. T. Kościuszki nr 20

    W dniu 19.09.2025r. korzystałam z usług w/w placówce. Bardzo miła i kompetentna obsługa Pani Wandy, którą pozdrawiam.
    Polecam ten Bank innym klientom.
  • ~xan / 2025-09-21 22:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank to jedna wielka tragedia, na infolinii nikt nic nie wie. Najlepsze każdy mówi coś innego. Wcześniejsza spłata kredytu hipotecznego masakra walka 2 miesiace. Banda idiotów . Nigdy nie bierz kredytu w tym banku. To jest relikt PRL
    Wadycały bank to jedna wielka porażka
  • ~Tesa / 2025-09-11 11:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Cały długi dzień spędzony w banku /Bielsko/, nie można założyć konta online ponieważ 30 lat temu było się klientem tegoż banku. Panie bardzo miłe, ale również bardzo niekompetentne. Wzajemnie pytały się o przepisy bankowe. Odnosiło się wrażenie, że tych osób nikt nie szkoli. Zamiast dać nr klienta i nr założonego konta, aby klient sam mógł założyć bez problemu aplikację, twierdziły, że to one muszą zrobić, niestety z bardzo marnym skutkiem. Klikały, wysyłały różne informacje na aplikacje, niestety bezskutecznie. I tak trzeba było założyć samodzielnie. Straconego czasu nikt nie odda. Infolinia banku to również totalna porażka. Na 4 osoby jedna kompetentna. Cała reszta funkcjonowania konta-do analizy w trakcie bycia klientem tegoż banku. Opinie nie napawają optymizmem. Bank wg informacji /Al/ miał być najbardziej zaawansowany cyfrowo, na razie nic na to nie wskazuje.
    ZaletyTrudno na razie dostrzec
    WadyWięcej szkoleń dla pracowników, wówczas mniej straconego czasu przez klientów.
  • ~Norbert / 2025-09-10 22:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank dziadownia jestem klijetem grubo 20 lat bank beznadziejny nie chcę opisywać swojej sprawy brak słów dziadownia
    ZaletyBeznadziejny
    WadyWszystko
  • ~Małgorzata / 2025-08-23 13:26
    Ocena: 5.00 / 5
    W zeszłym tygodniu korzystałam z usług banku PEKAO SA oddział w Pruszkowie na Al. Wojska Polskiego.
    Bardzo dziękuję za profesjonalne podejście i pomoc w rozwiązaniu mojej sprawy. Szczególne podziękowania kieruję do p. Joanny, która była moją osobą kontaktową – cierpliwa, zaangażowana i bardzo pomocna na każdym etapie mojej sprawy.
    Czułam, że mogę liczyć na wsparcie i zrozumienie, co bardzo doceniam.
  • ~Kate / 2025-08-19 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas na obsługę klienta w siedzibie w Słupsku to dramat, nie polecam tego banku.
    WadyBardzo długi czas obsługi w siedzibie
  • ~Klientka / 2025-08-18 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank Pekao SA to relikt PRL, zwłaszcza obsługa banku szczególnie w Warszawie na ulicy Klopotowskigo. Nie polecam nikomu tego banku i załatwienia tam jakiejkolwiek sprawy.
strona 1 z 79
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1577
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1109
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1000
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 956
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4948
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4629
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4099
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3175