strona 1 z 79
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Urszula / 2025-12-04 18:58Ocena: 5.00 / 5
profesjonalna miła obsługa , szybko i sprawnie , jestem bardzo zadowolony z relacji z odziałem banku w Jaśle. Bardzo polecam
Panią Dorotę Mlecz to osoba z ogromną wiedzą, komunikatywna i cierpliwa,pełen profesjonalizm, wysoka kultura osobista -
-
~Urszula / 2025-12-01 22:20Ocena: 1.00 / 5
Moim zdaniem bardzo niepoważny bank, nie jest nastawiony na pomaganie starszym osobom tylko na komplikowanie maksymalnie sprawy. Na infolinii pracują ogromnie NIEPROFESJONALNI ludzie - bardzo aroganccy i opryskliwi. BARDZO BARDZO nie polecam tego banku !!!!!!!!! ZaletybrakWadywszystkie możliwe -
~Andrzej / 2025-11-16 22:28Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Wniosek o informację - mijają 2 miesiące a odpowiedzi brak. Wypowiedziana umową a Bank skrzętnie ściąga kasę z konta przez pół roku. Na pytanie dlaczego-bezczelnie mówią że nie wiedzą.
Nie mamy Pana płaszcza i co Kliecie nam zrobisz?WadyTylko wady. Obsługa albo złośliwa albo za takie wynagrodzenie o lepszych trudno. -
~Maciej / 2025-11-05 15:17Ocena: 1.33 / 5
Jak widzę nie jestem odosobniony w mojej sytuacji. Bank działa opieszale, bez cienia empatii, bez wsparcia w trudnych chwilach, z niskim poziomem znajomości przepisów w prawie spadkowym. Teraz, kiedy oddałem sprawę w ręce prawników przestałem się denerwować. Będzie mnie to kosztowało, ale w końcu uwolnię się od tej instytucji - uciekam po odebraniu tego co mi się należy od ponad dwóch miesięcy. ZaletyBardzo chętnie i szybko działają w zakresie udzielenia pożyczek i kredytów - na tym etapie są nawet mili :-)Wady30 dniowe terminy rozpatrywania prostych próśb/wniosków, słaba lub brak znajomości przepisów o prawie spadkowym, traktowanie klienta z 30-letnim "stażem" w banku jak osobę próbującą ukraść.... Żenujące i przykre. -
~Maciej / 2025-11-05 15:17Ocena: 1.33 / 5
Jak widzę nie jestem odosobniony w mojej sytuacji. Bank działa opieszale, bez cienia empatii, bez wsparcia w trudnych chwilach, z niskim poziomem znajomości przepisów w prawie spadkowym. Teraz, kiedy oddałem sprawę w ręce prawników przestałem się denerwować. Będzie mnie to kosztowało, ale w końcu uwolnię się od tej instytucji - uciekam po odebraniu tego co mi się należy od ponad dwóch miesięcy. ZaletyBardzo chętnie i szybko działają w zakresie udzielenia pożyczek i kredytów - na tym etapie są nawet mili :-)Wady30 dniowe terminy rozpatrywania prostych próśb/wniosków, słaba lub brak znajomości przepisów o prawie spadkowym, traktowanie klienta z 30-letnim "stażem" w banku jak osobę próbującą ukraść.... Żenujące i przykre. -
~AmerykaninUSA / 2025-11-05 09:21Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jeszcze post-komunistyczny Przetrzymują klientów pieniądze zarabiając na tym. Nie mogę od dłuższego czasu odzyskać swoich pieniędzy po sprzedaży mieszkania....bank zlodzieii -
~Ewa / 2025-10-30 18:06Ocena: 5.00 / 5
Jestem klientem banku ponad 20 lat. Obsługa profesjonalna, zawsze mogę liczyć na rzetelną i szybka pomoc zarówno przy udzielaniu kredytów, jak i obsłudze bieżącej konta. Pani Basia z oddziału Łomża zawsze dba o to by szybko i dobrze załatwić problem. ZaletySzybko, super obsluga -
~Waldemar / 2025-10-25 21:21Ocena: 1.00 / 5
Aplikacja ma wieczne awarie. Chcesz złożyć reklamację to nie ma takiej opcji i dalej cię nie przepuści. Częste telefony z ofertami ale jak prosisz o kontakt w sprawie pomocy to cisza. Słabo to działa ZaletyBrakWadyJedna. Brak zalet -
-
~Lola / 2025-10-24 22:55Ocena: 1.00 / 5
ardzo opornie się załatwia w tym banku. Niby Ci konsultanci coś tam doradzają, ale i tak ta aplikacja PeoPay źle. Jakies problemy techniczne. Aby zlożyc dyspozycje on-line zamkniecia konta graniczy z cudem. Składałam kilkakrotnie, za kazdym razem dyspozycje zostawały odrzucane. Może celowo, zeby wydusic jakies 5 zł „za konto przecudowne ” nim się to zniesie i sfinalizuje. Zastanawiam się czy nie udac sie do odziału i wylac im kubeł zimnej wody na głowe, bo gdy jestem bardzo uprzejma i tak nie da sie dojsc do porozumienia. Jak kiedys byłam wredna to szybciej w banku załatwiłam z dyrektorka w innym banku, bo Ci w obsludze tylko naciagaja na byle oferty, zeby doic z tych ludzi ,. Tak mam negatywne emocje , bo od pewnego czasu nie da sie dojsc do porozumienia z tym czyms i predko mi ten stan nie minie. ZaletybrakWadypełno -
~Anna / 2025-10-22 20:20Ocena: 5.00 / 5
Dziękuję Pani z pokoju nr 28 z Oddziału Pekao SA na al. Cieplińskiego 1 w Rzeszowie za za pomoc w mojej sprawie i profesjonalną obsługę -
~Joanna / 2025-10-17 08:02Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dobra professionalna obsluga. Polecam Bank Pekao w Gdyni na Kartuskiej. ZaletyProfesjonalna pomoc pani Elzbiety z obslugi klienta. -
~Dariusz / 2025-10-10 07:15Ocena: 2.33 / 5
Mam konto firmowe. Omyłkowo wyszedł przelew na konto w innym banku i zorientowałem się o tym po 30 minutach. NIESTETY, OKAZAŁO SIĘ, ŻE NIE MOŻNA TEGO COFNĄĆ. Muszę się ,,dogadywać" z tym przypadkowym odbiorcą a dopiero jeśli to nie poskutkuje - mam pisać do nich wniosek...To nie jest XXI wiek !!!!! Zaletyładne logo, czytelny interfaceWadydługie oczekiwanie na połączenie tel. -
~Ja / 2025-10-09 23:58Ocena: 1.00 / 5
Przelałam omylkowo 500 zł na inne konto z tym samym nazwiskiem imieniem i te samo miasto,w tym samym banku nie potrafią wyedzyskowac pieniędzy od tej osoby. Pomimo 5 razy pisania reklamacji.Nadal odmowa z mojej winy. Złodzieje ZaletyBrakWadyZłodzieje -
~Anna / 2025-10-08 11:58Ocena: 5.00 / 5
Polecam placówkę Bank Pekao S.A. w Krośnie, ul. Powstańców Warszawskich 3
Miła i profesjonalna obsługa, polecam szczególnie pana Krzysztofa.ZaletyMiła obsługa Klienta -
~Tomek / 2025-10-03 13:53Ocena: 1.00 / 5
Za czasów idea banku to było to konto wygodne przejrzyste i proste, po przejęciu przez PKO SA to TRAGEDIA JEDNA WIELKA NIEWIADOMA TO MAŁO POWIEDZIANE. pracownice-tępe i nie douczone, zero jednym słowem, księgowania przelewów przychodzących też masakra, ocena od 1 do 10 to dając 1 to chyba i tak za dużo ZaletyBrakWadyWszystkie z mozliwych -
~Krystyna / 2025-09-22 20:01Ocena: 5.00 / 5
dot. Banku PKO SA we Włocławku ul. T. Kościuszki nr 20
W dniu 19.09.2025r. korzystałam z usług w/w placówce. Bardzo miła i kompetentna obsługa Pani Wandy, którą pozdrawiam.
Polecam ten Bank innym klientom. -
-
~xan / 2025-09-21 22:19Ocena: 2.00 / 5
Bank to jedna wielka tragedia, na infolinii nikt nic nie wie. Najlepsze każdy mówi coś innego. Wcześniejsza spłata kredytu hipotecznego masakra walka 2 miesiace. Banda idiotów . Nigdy nie bierz kredytu w tym banku. To jest relikt PRL Wadycały bank to jedna wielka porażka -
~Tesa / 2025-09-11 11:54Ocena: 1.67 / 5
Cały długi dzień spędzony w banku /Bielsko/, nie można założyć konta online ponieważ 30 lat temu było się klientem tegoż banku. Panie bardzo miłe, ale również bardzo niekompetentne. Wzajemnie pytały się o przepisy bankowe. Odnosiło się wrażenie, że tych osób nikt nie szkoli. Zamiast dać nr klienta i nr założonego konta, aby klient sam mógł założyć bez problemu aplikację, twierdziły, że to one muszą zrobić, niestety z bardzo marnym skutkiem. Klikały, wysyłały różne informacje na aplikacje, niestety bezskutecznie. I tak trzeba było założyć samodzielnie. Straconego czasu nikt nie odda. Infolinia banku to również totalna porażka. Na 4 osoby jedna kompetentna. Cała reszta funkcjonowania konta-do analizy w trakcie bycia klientem tegoż banku. Opinie nie napawają optymizmem. Bank wg informacji /Al/ miał być najbardziej zaawansowany cyfrowo, na razie nic na to nie wskazuje. ZaletyTrudno na razie dostrzecWadyWięcej szkoleń dla pracowników, wówczas mniej straconego czasu przez klientów. -
~Norbert / 2025-09-10 22:27Ocena: 1.33 / 5
Bank dziadownia jestem klijetem grubo 20 lat bank beznadziejny nie chcę opisywać swojej sprawy brak słów dziadownia ZaletyBeznadziejnyWadyWszystko -
~Małgorzata / 2025-08-23 13:26Ocena: 5.00 / 5
W zeszłym tygodniu korzystałam z usług banku PEKAO SA oddział w Pruszkowie na Al. Wojska Polskiego.
Bardzo dziękuję za profesjonalne podejście i pomoc w rozwiązaniu mojej sprawy. Szczególne podziękowania kieruję do p. Joanny, która była moją osobą kontaktową – cierpliwa, zaangażowana i bardzo pomocna na każdym etapie mojej sprawy.
Czułam, że mogę liczyć na wsparcie i zrozumienie, co bardzo doceniam.
strona 1 z 79
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
