Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1490 opinii

1.76 / 5

  • Prostota obsługi
    1.73
  • Oferta
    1.79
  • Obsługa klienta
    1.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 75
  • ~Damian / 2024-09-05 21:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank całkowicie nie odpowiedni dla osób, które mają problemy z obsługą telefonu, itp.
    ZaletyBrak
    WadyAplikacja + infolinia
  • ~Renata / 2024-09-05 15:11
    Ocena: 4.50 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z obsługi w Banku PKO S.A., mieszczącym się przy ul. Piotrkowskiej 76 w Łodzi, pracująca tam pani Dorota St., jest osobą kompetentną, bardzo dobrze doradzi, poinformuje, wyjaśni wszelkie wątpliwości, przy tym jest to osoba miła i cierpliwa. Prezentuje pełen profesjonalizm.
    Klientka Renata.
  • ~Krzych / 2024-09-04 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    10 lat temu zrezygnowałem z usług tego banku ze względu na opłaty.Dzisiaj udałem się tam rozmienić pieniądze,a pani kasjerka spytała czy jestem ich klientem,a gdy powiedziałem że nie to odmówiła tej usługi.Totalna porażka,nie wiem czy tak można?
    Zaletybrak
    Wadyduże
  • ~M. / 2024-09-04 07:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa i dbanie o klienta na poziomie zerowym . Organizacja tego miejsca to dramat. nie ma absolutnie zadnej mozliwosci kontaktu z okrslona placowka banku , dostepna jest wyłacznie infolinia , na której konsultacji prezentuja sie gorzej niz sztuczna cwiercininteligencja. W momencie gdy jakis pracownik banku jest na urlopie lub choruje nikt go nie zastępuje, a klient zostaje z niezalatwiona sprawa i tak jak w moim przypadku traci kolejne pieniadze. Byc moze jest to celowy zabieg działajacy na szkode klienta.
    Zero wspolpracy, zero komunikacji , wylacznie ignorancja, obwinianie klienta i brak jakiegokolowiek wsparcia i wspolpracy.
  • ~klijent / 2024-08-30 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy bank z jakim mialem do czynienia w swoimzyciu.. przy zakladaniu konta online aplikacja sie zawieszala w koncu calkowicie wystapil jakis problem... zadnych danych czy konto utworzone czy nie.. totalnie maja klijenta w dupie nigdy wiecej nic w tym syfie
    Zaletybrak
    Wadyten bank to jedna wielka wada
  • ~Rozczarowany Klient Pekao SA / 2024-08-27 22:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyjątkowo kiepski bank, nie potrafią oddzwonić w kwestii zmiany limitów w ciągu 2 godzin; kiedy dzwonię sama potwierdzając dane i dyspozycję po pozytywnej weryfikacji każą czekać i zabawa od nowa. Czy to jakaś Kambodża ???
  • ~Jola / 2024-08-07 16:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Spotkanie z Doradcą Panią Katarzyną Napora było dla mnie bardzo profesjonalne i przebiegło w bardzo miłej atmosferze. Na wszystkie moje pytania otrzymałam konkretną i rzeczową odpowiedź. Mogę polecić Panią Katarzynę moim znajomym.
  • ~SZE / 2024-07-31 16:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Wyrazy uznania dla pani Bożeny Markowskiej, Specjalisty ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta, z usługi której dzisiaj korzystałam w związku z udzielaną darowizną. Cierpliwa, komunikatywna, rzeczowo wyjaśniająca wątpliwości, profesjonalistka. Gratuluję takiego pracownika.
  • ~Helena / 2024-07-28 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    W czerwcu (ponad miesiąc)otworzyłam konto dla dziecka, aby miało kartę bankową na wyjazdy. Za chwilę będzie sierpień, wakacje są w pełnym rozkwicie, a mój syn nie może zapłacić kartą, ponieważ karta nadal nie została dostarczona. Zostały zepsute mu wszystkie wyjazdy na obozy. Starszy syn też czekał ponad 3 tygodnie na kartę. Zadzwonił do banku zamulił nową kartę, a wysłali mu najpierw starą, która już była zastrzeżona i zablokowana. Fatalnie!
  • ~Kopertka / 2024-07-26 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank w Jelenoej Górze to tragedia. Szczególnie pseudo panie w tym banku. Liżą tyłki jedynie wybranym klientom a do reszty podchodzą z łaską. Nie polecam. A wręcz radzę trzymać się z daleka od tego banku. Jak tylko tam wchodzę to zbiera mnie na wymioty.
    WadyChamska obsługa
  • ~Monia / 2024-07-25 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w pl. A bank w Policach to już tragedia .
    ZaletyZadnych
    WadyZa dużo by pisac
  • ~Okradziona / 2024-07-22 17:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Bankomaty banku PEKAO SA OKRADAJĄ KLIENTÓW. Obuguje je jakaś firma zewnętrzna, z którą chyba dział reklamacji banku ma jakieś układy i pewnie dzieli się ukradzionąforsą, bo pomimo że masz prawo wglądu do swoich danych osobowych i zapisu z kamery, oni ci tych danych nie udostępnią, bo nie i już. Ubieganie się o zwrot UKRADZIONYCH PIENIĘDZY to jak kopanie się z koniem.
    OKRADLI MNIE CI ZŁODZIEJE, dlatego odeszlam z tego banku. I życzę temu bankowi jak najgorzej, a głównie żeby zbankrutował bo wtedy przestanie OKRADAĆ KLIENTÓW.
    ZaletyZero
    WadySame wady
  • ~Zbyszek / 2024-07-20 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, w poniedziałek zmieniam bank , chamstwo, niekompetencja
    ZaletyBrak
    WadyCałą pożal się Boże instytucja
  • ~A.B. / 2024-07-19 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak za raz się nie wypowiem na temat tego banku to wybuchnę... Zasady panujące w tym banku to jakaś porażka... Bank przy zajęciu komorniczym i po przekroczeniu kwoty wolnej blokuje dosłownie wszystko nawet świadczenia typu 800+ alimenty... Żaden bank nie robił mi tak pod górkę jak ten bank... Żaden znany mi bank nie blokuje tego typu świadczeń... Blokuje bo podobno system nie rozpoznaje tego typu wpływów... Żałuję każdej chwili i złotówki poświęconej dla tego banku... Mam nadzieję że jak najszybciej rozstanę się z tym bankiem bo to jest jakaś totalna porażka!!!
    ZaletyBrak
    WadyZbyt wiele
  • ~Meg / 2024-07-19 09:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa w placówce w Łowiczu słaba. Wolno i „z łaski”.
    Infolinia zupełnie bezużyteczna. Nie można rozwiązać problemu. Aplikacja
    Nigdy więcej nie skorzystam. NIE POLECAM!!!
  • ~Katarzyna / 2024-07-18 13:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałam podziękować pracownicy banku w Zduńskiej Woli przy ul.Kilińskiego za pomoc w odblokowaniu zatrzymanych środków na koncie, jeszcze raz bardzo dziękuję za zaangażowanie i pomoc w tej sprawie.
  • ~Hmmm / 2024-07-10 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbuje już 4 raz dostać karte kredytowa Miles and More. 2x wprowadzili mnie w błąd mówiąc ze mogę podjechać do Wrocławia w sobotę i to załatwić od ręki. Drugi raz dzwoniłam na infolinie by sprawdzić czy napewno bank otwarty w sobotę. Mieszkam poza miastem. Oczywiście żaden oddział nie jest otwarty w sobotę ! Reklamacji nie przyjmą bo nie mam u nich konta, które próbuje założyć .
    W końcu ściągnęłam apke by założyć konto. Oczywiście apka sie zawiesiła w połowie i podało informacje ze muszę podjechać do oddziału !
    Dzisiaj miałam czas podjechać do oddziału, bo mam wolne. Oddziały tylko czynne w godzinach 16-17 wiec nie mam opcji dojechać po pracy.
    W oddziale pani poinformowała mnie ze konto nie moze być założone bo ktoś w strukturach rządowych ma takie samo nazwisko jak ja. Wiec oni musza spytać centrali i czekać na odpowiedz do dnia kolejnego. Czy to konto może byv założone !!!!! To jakiś cyrk !
    To jak ktoś jest Nowak czy Kowalski , to wykluczają polowe Polaków z obsługi !!!
    Zastanawiam się jak bardzo nieprofesjonalni ludzie tam pracują ??? W okienku pani 3 razy warknęla. Na infolini robią ludzi w konia.
    A podstawowe tematy są dla nich nie do przejścia ! Bank masakra. Jestem więcej niż pewna ze gdybym raz jeszcze pojechała po kartę tez byłoby to niewykonalne.
    Bardzo nieprofesjonalne. Pani powiedziała ze tylko jedna moja rozmowa jest zarejestrowana w systemie i ze chciałam uzyskać kredyt gotówkowy !!! Strach im powierzyć swoje dane
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja i brak wiarygodności.
  • ~Ubojnia świń / 2024-07-10 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    W Pekao SA w Tarnowie ul. Plac Kościuszki 4 żeruje doradca Małgorzata Grobecka drapieżny i agresywny sprzedawca produktów bankowych. Za tytułem doradcy ukrywa się WYBITNY operator drukarki komputerowej. Zadrukuje klienta toną papieru nie udzielając żadnych ustnych informacji i wyjaśnień. Łapie NAIWNIAKÓW na papierologię i podpisy, zwłaszcza STARSZE OSOBY. Uważajcie na TYCH milczących drukarzy. 5-cio letnie dzieci też umieją dzisiaj drukować. Ten sprytny BANKSTER atakuje od tyłu i wbija nóż w plecy klientowi. Do MAŁgorzatY GROBeckiej zawsze idźcie we 2 OSOBY. Będzie świadek przekrętu. Ostrzeżcie znajomych przed BANKSTEREM M. GROBecką i podobnymi paniami z tego banku. Te panie to drapieżniki, sprytne pasożyty na klientach banku.
    ZaletyPanie w KASACH są OK. Sprawnie obsługują klientów w transakcjach i ciężko pracują. Życzę IM wszystkiego najlepszego.
    WadyDoradca to BANKSTER i sprytny podstępny OSZUST jak M. GROBecka
  • ~Magdalena / 2024-07-08 19:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Konto Przekorzystne to rachunek płatniczy bez opłat za jego prowadzenie, obsługę karty debetowej i wypłaty gotówki z bankomatów. https://tmlead.pl/redirect/810952_1134
  • ~Mateusz / 2024-07-08 04:04
    Ocena: 1.00 / 5
    1. Pomimo braku zmiany z stopach procentowych podnieśli ratę o 400 zł. Z 2890 na 3w00. Pierwotna rata przed inflacja 1600 xd
    2. Karają za wakacje kredytowe. 2 lub 3 miesiące po nich zmieniają oprocentowanie pomimo WIBOR 6 i odbijają sobie straty,nawet pomimo,faktu że nie mają do tego prawa.
    3. Nie odpisują na pytania, dlaczego tak robią. Na infolinii nie umieją odpowiedzieć.
    4. Szczytem chamstwa było odzyskanie pieniędzy z tdi ppk. Nowy login wysyłali listem, który nie doszedł. Nawet ten polecony. W XXI wieku oni wysyłają login listem XD i to poczta polską, druga tak samo beznadziejna forma jak oni.
    ZaletyZadnychm
    WadyWszystko.
strona 1 z 75
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1989
PEKAO SA
Ocena: 1.76, ilość opinii: 1490
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1197
Millennium
Ocena: 1.78, ilość opinii: 941
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 834
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 813
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4364
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4337
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3835
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3482
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2876