Dzisiaj za wypłatę pieniędzy z sieci euronet pobrało mi 60zl a wypłacałem 3000. 60zł !!!!! WLASNIE TRACA DOBREGO FIRMOWEGO KLIENTA. DRAMAT. Najgorszy bank w Polsce. Tak polskie banki dbają o klientów. Dojenie baranòw.
ZaletyBrak
WadySame
~Oburzony / 2023-11-23 19:52
Ocena: 2.00 / 5
Ten bank to jest tragedia! Gdzie sa jakies darmowe bankkmaty, za granica?? W polsce tylko wlasne, czesto jeden albo wcale w mniejszych miejscowosciach i to ma byc dbanie o klienta?! Do tego za wszystko oplaty..za wyplate wlasnych pieniedzy z konta w banku min 8zl, za przelew 10zl, co to ma byc? Skandal!
ZaletyBrak
WadyBrak darmowych wyplat z bankomatow.
Oplaty za wyplaty w banku
~Przemysław / 2023-11-23 18:08
Ocena: 2.67 / 5
BEZNADZIEJNY BANK. Euronet ukradł mi 13 500 ZŁ przy wpłacie kartą do banku, a bank od 1,5 tygodnia nic z tym nie robi i mnie olewa!! Przestrzegam bo panuje tam ogromny burdel i nikt nie potrafi mi pomóc. Przenoszę swoje konto jako długoletni klient do mBanku a w sprawie tych oszustów jutro idę na policję i skonsultuję sprawę z prawnikiem. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!
~Radesa / 2023-11-23 10:59
Ocena: 1.00 / 5
Banda oszustów. Banksterzy pełną gębą. Nie polecam !!! Omijać !!!
~Grzegorz / 2023-11-20 17:27
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo miła obsługa przez panią Paulinę która pomogła mi z kartą kredytową
~angelika / 2023-11-17 13:25
Ocena: 5.00 / 5
bank pko24 dzis rozmawialam z Pania w sprawie firmowej odnosnie karty bardzo profesjonalna obsluga mimo tego ze nie zajmuja sie firmami pomogla mi Pani sprawe zalatwic wszystko przez telefon 5 minut i sprawa zalatwiona
gdzie ja posiadam opiekuna firmowego gdzie on powinien mi pomoc to wiecznie koles ma jakis problem i nic nie wie
bank pko24 na bora komorowskiego polecam profejonalna konkretna pomoc
angelika
~Kaka / 2023-11-17 11:52
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to jedna wielka porażka! Wpłatomat wciągnął mi pieniądze po 3 tyg mam odpowiedz, ze przedłużone jest o następne 4 tyg! Żeby wziąć kasę to szybko bądź dać kredyt a jeśli ze swojej winy nawalili to już maja w dupie! Ludzie maja firmę i 2 miesiące czekać na pieniądze mam! Druga sprawa wiecznie niedziałające wpłatomaty i człowiek czy jest zepsute czy nie mając firmę ma płacić prowizje ŻENADA!
Zaletybrak
~Klaudia / 2023-11-16 19:57
Ocena: 3.00 / 5
Widać że bank stara się nadążyć za konkurencją i wyjść na przeciw oczekiwaniom klientów, jednak według mnie długa jeszcze droga. Wcześniej bardzo słabo wypadała obsługa bezpośrednia, teraz widać duży postęp w tej sprawie ale infolinia to jakaś porażka, wprowadzają w błąd klientów, nie potrafią w większości przypadków pomóc zdalnie i nie mają wiedzy w temacie na który się wypowiadają. Mam wrażenie że to jacyś uczniowie albo stażyści bez znajomości zagadnień bankowych
ZaletyPoprawa obsługi bezpośredniej
WadyInfolinia
~KASSADIN ABUSER / 2023-11-15 17:58
Ocena: 1.00 / 5
po zmianie limitu dziennego w usludze blik, nic sie nie zmienia, dalej nie mozna wyslac danej kwoty
30 minut czekania na rozmowe z supportemXD
Zaletybrak
Wadyduzo
~Michał / 2023-11-15 16:14
Ocena: 5.00 / 5
Byłem dziś w Poznaniu w oddziale przy ul.Grunwaldzkiej po uprzednim umówionym kontakcie jeszcze nie spotkałem się z takim profesjonalnym podejściem do klienta naprawdę czuję, że muszę to napisać bo naprawdę było bardzo miło gdyby można było wystawić więcej gwiazdek to bym się nie wachał tego zrobić. Oczywiście moja sprawa załatwiona beż problemu ale jakie podejście załogi tego oddziału aby wszystko załatwić dla mnie z korzyścią naprawdę wielki szacunek i duży plus chciałbym aby wszystkie moje wizyty w różnych instytucjach tak wyglądały tak powinno to wyglądać duży plus i dużo uśmiechów dla załogi tego oddziału.
ZaletyMega profesjonalizm
WadyBrak
~Justyna / 2023-11-15 08:29
Ocena: 1.00 / 5
W życiu nie widziałam gorszej aplikacji. Mam 14 znakowe hasło, aplikacja wymaga hasła 15 znakowego. I nie, nie mam błędnego hasła, bo zdarza się, że czasami włącza się jednak hasło 14 znakowe i wtedy mogę je użyć. Infolinia może mi oczywiście pomóc, ale muszę podać 15 znakowe hasło, a ja mam 14 znakowe. Więc mam na koncie pieniądze, których nie mogę swobodnie używać, bo aplikacja mnie nie puści.
WadyBezsensu aplikacja
~Andrzej / 2023-11-13 21:19
Ocena: 4.33 / 5
Ocena: 5.00 / 5
PKO SA przy ul. Bielskiej w Opolu 1-placówka spełnia moje oczekiwania,jestem zadowolony z obsługi Pani Beaty,które tam pracuje,jest zawsze uśmiechnięte .potrafią profesjonalnie doradzić klientowi,pozdrawiam Andrzej.
~Janusz / 2023-11-12 12:58
Ocena: 5.00 / 5
PKO SA przy ul. Bielskiej w Opolu 1-placówka spełnia w pełni swoją rolę banku. Obsługa - panie które tam pracują zawsze pomagają przy załatwianiu w sposób bardzo zadawalający są taktowne grzeczne barrrdzo uprzejme załatwiając sprawę problematyczną pomogą] , człowiek wychodzi z placówki załatwiony zadowolony i ma poczucie że warto było i z chęcią tu wróci. Polecam tę placówkę bo tam jest dobry klimat.
ZaletyZałatwienie sprawy miło i pozytywnie
WadyBrak
~Piotr / 2023-11-10 09:18
Ocena: 1.00 / 5
Drugi tydzień próbuję się skontaktować z bankiem odnośnie podniesienia raty kredytu bez żadnej informacji. Infolinia, miala, aplikacja - zero odzewu. Nie spodziewałem się takiej ignorancji ze strony banku..
Zaletybrak
Wadykontakt kontakt kontakt
~Aga / 2023-11-07 13:44
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam!!!
Obsługa fatalna .
Brak zwrotu prowizji, pobieranie opłat z konta za nie wiadomo za co i brak zwrotu. Ciagle pisanie reklamacji i przeciąganie w czasie do maximum.
Brak bankomatów i prowizje w innych.
Najgorszy bank na rynku.
Byłam klientem wiele lat ale to co się tam teraz wyrabia to masakra.
Zamknęłam konto i nigdy więcej jakichkolwiek usług z tego banku.
ZaletyBrak
WadySame wady.
~Gość / 2023-11-02 21:22
Ocena: 4.67 / 5
Nigdy z tym bankiem nie było problemu aplikacja i strona działają dobrze ale wiadomo jak jest awaria to święty nie pomoże
ZaletyAplikacja i strona
WadyNarazie brak
~Anna / 2023-11-02 18:44
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta w banku to jakiś żart! Przełączają miedzy sobą i nikt nie umie odpowiedzieć na pytanie w sprawie kredytu! Oczekiwania na infolini po 30minut. Nie polecam
ZaletyBRAK
WadyNiekompetentni konsultanci
Obslugi klienta BRAK
Mało placówek obslugujacych kredyty hipoteczne
Konsultant on-line nie odpowiada
Telefon na infolinie = gadanie z botem
Prosba o kontakt = oczekiwaniem na infolinii godzinami
Jak juz jest połączenie to tak słabej jakości że nic nie słychać i pani się rozłącza i ze to ja mam dzwonić jeszcze raz!!!
Może teraz po takiej opinii ktoś się w końcu ze mną skontaktuje KOMPETENTNY!!
~Ania / 2023-11-02 14:34
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to oszuści.Na infolinia nie da się nic załatwić pracują tam osoby nie posiadające żadnej wiedzy które celowo wprowadzają klienta w błąd
ZaletyBrak
WadyZa dużo do wymienienia
~Dariusz / 2023-10-30 15:22
Ocena: 1.00 / 5
Bank ,,Polski,, a rasistowski lub ksenofobiczny dlaczego już wyjasniam .Partnerka obywatelka kraju uni europejskiej posiadajaca od 4 lat zameldowanie w PL ubezpieczenie społeczne nr PESEL itd niemoże założyc konta ponieważ potrzebuje zaswiadczenie o legalizacji pobytu ,na pytanie kto takie zaswiadczenie wydaje odpowiedz w banku i na infolini ,,niewiem tylko mówie jakie mamy przepisy i wkoło ta sama regułka .W ambasadzie ani w urzędzie gminy nikt o takim zaswiadczenu niesłyszał .Pan kierownik oddzialu banku w Myszyncu poprostu gbur
~Jacek / 2023-10-28 12:12
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to totalna porażka. Uszkodzone wpłatomaty pożerają pieniądze a reklamacja trwa w nieskończoność. Przez telefon informacja że została przyjęta i czas reklamacji do 15 dni. Po paru dniach ponowny telefon i informacja że reklamacji nie złożono a czas do 30 dni. Wpłatomatu nikt nie naprawia (raz działa poprawnie raz nie taka ruletka) strach wpłacać a w oddziale kolejka trwająca godzinę i oczywiście opłata 8 PLN za wpłatę. Kierownik banku oczywiście zbyt ważny żeby wyjść na rozmowę. Moje wrażenie jest takie że bank robi to celowo żeby zmusić mniej zamożnych klientów do wzięcia szybkiego i wysoko oprocentowanego kredytu (propozycja padła natychmiast). Jak najdalej od tego czegoś. Szukam już innego.