Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1562 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.82

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 79
  • ~Tesa / 2025-09-11 11:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Cały długi dzień spędzony w banku /Bielsko/, nie można założyć konta online ponieważ 30 lat temu było się klientem tegoż banku. Panie bardzo miłe, ale również bardzo niekompetentne. Wzajemnie pytały się o przepisy bankowe. Odnosiło się wrażenie, że tych osób nikt nie szkoli. Zamiast dać nr klienta i nr założonego konta, aby klient sam mógł założyć bez problemu aplikację, twierdziły, że to one muszą zrobić, niestety z bardzo marnym skutkiem. Klikały, wysyłały różne informacje na aplikacje, niestety bezskutecznie. I tak trzeba było założyć samodzielnie. Straconego czasu nikt nie odda. Infolinia banku to również totalna porażka. Na 4 osoby jedna kompetentna. Cała reszta funkcjonowania konta-do analizy w trakcie bycia klientem tegoż banku. Opinie nie napawają optymizmem. Bank wg informacji /Al/ miał być najbardziej zaawansowany cyfrowo, na razie nic na to nie wskazuje.
    ZaletyTrudno na razie dostrzec
    WadyWięcej szkoleń dla pracowników, wówczas mniej straconego czasu przez klientów.
  • ~Norbert / 2025-09-10 22:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank dziadownia jestem klijetem grubo 20 lat bank beznadziejny nie chcę opisywać swojej sprawy brak słów dziadownia
    ZaletyBeznadziejny
    WadyWszystko
  • ~Małgorzata / 2025-08-23 13:26
    Ocena: 5.00 / 5
    W zeszłym tygodniu korzystałam z usług banku PEKAO SA oddział w Pruszkowie na Al. Wojska Polskiego.
    Bardzo dziękuję za profesjonalne podejście i pomoc w rozwiązaniu mojej sprawy. Szczególne podziękowania kieruję do p. Joanny, która była moją osobą kontaktową – cierpliwa, zaangażowana i bardzo pomocna na każdym etapie mojej sprawy.
    Czułam, że mogę liczyć na wsparcie i zrozumienie, co bardzo doceniam.
  • ~Kate / 2025-08-19 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas na obsługę klienta w siedzibie w Słupsku to dramat, nie polecam tego banku.
    WadyBardzo długi czas obsługi w siedzibie
  • ~Klientka / 2025-08-18 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank Pekao SA to relikt PRL, zwłaszcza obsługa banku szczególnie w Warszawie na ulicy Klopotowskigo. Nie polecam nikomu tego banku i załatwienia tam jakiejkolwiek sprawy.
  • ~ANNA / 2025-08-08 21:07
    Ocena: 4.67 / 5
    Wczoraj byłam w Banku Pekao SA V Oddział w Łodzi przy ulicy Piotrkowskiej 293/305.Dziękuję za szybką i profesjonalną obsługę przy założeniu konta. Anna
  • ~Ewa / 2025-08-08 14:26
    Ocena: 1.00 / 5
    bardzo opieszali pracownicy, pracownicy niepomocni , nie zainteresowani klientem
  • ~Ewa / 2025-08-08 14:26
    Ocena: 1.00 / 5
    bardzo opieszali pracownicy, pracownicy niepomocni , nie zainteresowani klientem
  • ~rootek / 2025-08-07 18:09
    Ocena: 2.67 / 5
    Najgorszy bank na świecie przetrzymuje pieniądze wszyscy pracownicy którzy mają w innych bankach typu mBank czy Santander itd mają pieniądze już na kontach tego samego dnia niestety w Pekao przetrzymują zawsze pieniądze i nie chodzi tu wcale o godziny sesji tak szczerze nie wiem co oni robią z tymi pieniędzmi bo ja i reszta znajomych którzy mają w tym banku konto otrzymują pieniądze dopiero na drugi dzień po 11:30 albo i później.
    ZaletyBrak
    WadyPrzetrzymywanie pieniędzy. Wysoka opłata 4.99 za szybki przelew
  • ~Rychu / 2025-08-07 16:32
    Ocena: 4.33 / 5
    Jestem klientem Banku Pekao SA V Oddział w Łodzi przy ulicy Piotrkowskiej 293/305 od, jak dzisiaj policzyłem, 31 lat. Dzisiaj po raz kolejny załatwiałem sprawę w Oddziale. Pani Wioleta Mosińska pomogła mi w sposób szybki i profesjonalny przeprowadzić wszystkie dyspozycje dotyczące zmian na rachunku indywidualnym, które musiałem wykonać. Pozdrawiam
  • ~Arek / 2025-08-05 09:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam placówkę w Tarnowie na pl.K.Wlk
    Miła i profesjonalna obsługa
  • ~X / 2025-08-02 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu tragedia i totalna aberracja. W Lublinie nie ma bankomatu z możliwością wpłaty środków przy pomocy funkcji NFC w telefonie, nawet jeśli nad urządzeniem widnieje napis "WPŁATOMAT", a funkcja NFC jest (okazuje się, że można przy jej pomocy środki jedynie wypłacić). Ludzie zatrudnieni na infolinii nie wiedzą, które bankomaty coś takiego umożliwiają lub na temat działających bankomatów. Mogą jedynie klepać formułki i stosować zdartą płytę, nie ruszą się sprzed komputera, żeby podejść do przełożonego i dopytać, jeśli się ich nie przyciśnie. Kiedy po dłuższej "chwili" dana osoba już wraca po konsultacji z przełożonym, a bateria w telefonie ledwo zipie, nadal nic wie wiadomo. Przecież nie mieszkamy już w jaskiniach i nie powinno być w związku z tym żadnego problemu. Konsultantka w celu udzielenia informacji sprawdza lokalizację wpłatomatów na stronie internetowej banku - przecież to kpina, każdy może sobie tam zajrzeć bez dzwonienia i czekania na swoją kolej, już pomijając fakt, że na stronie są na ten temat oczywiście informacje nieaktualne, o czym panienka nawet nie wie.
  • ~elowelo / 2025-07-16 13:13
    Ocena: 5.00 / 5
    dzisiaj skorzystałam z usługi bankowej telefonicznie, nie wychodząc z domu. Przez wizytówkę w aplikacji potwierdziłam tożsamość pani Danuty Muszyńskiej. Dostałam wyczerpujące i rzetelne odpowiedzi na moje pytania. Pani Danusia pomogła mi skutecznie "przejść" przez wszystkie etapy i kolejne kroki w zawiłym dla mnie procesie. Cierpliwie i skutecznie tłumacząc wszystko. Oceniam bank w pekao sa w Rybniku jako bardzo dobry
    Zaletysolidność
    Wadybrak
  • ~Adrian / 2025-07-15 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank coraz bardziej zacofany nie nadąża z innymi bankami
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji pracownikow
  • ~Aga / 2025-07-11 19:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Od lat jestem klientem Banku Pekao S.A. Zawsze tam spotykałam kompetentnych pracowników. Dziś byłam w Oddziale Banku przy ul. Grójeckiej 74. Obsługiwała mnie Pani Anna Szpindler. Jestem pod wrażeniem jakości usług i zaangażowania Pani Anny. To osoba z ogromną wiedzą, komunikatywna i cierpliwa. Pełna zrozumienia do moich obaw i ciągłych pytań. Czułam się komfortowo. Zawsze spokojnie i dokładnie w szczegółach odpowiadała,wyjaśniała,pomagała aż była pewna, że poradzę sobie sama z obsługą aplikacji.
    Bardzo dziękuję Pani Aniu.
    W tym banku panuje miła i uprzejma atmosfera.
    Zdecydowanie polecam ten bank.
    ZaletyProfesjonalizm.
  • ~Anna / 2025-07-06 09:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Byłam obsługiwana w Oddziale banku przy ul. Grochowskiej w Warszawie. Sytuacja była dla mnie z różnych względów stresująca. Pani Anna z życzliwością i spokojem obsługiwała mnie. Wyjaśniła kilka rzeczy, pomogła w instalacji aplikacji. Nie wiem, jakie opinie ma bank,ale mając takich pracowników powinien w nich inwestować.
  • ~Harbii / 2025-07-04 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie jest bank tylko mafia do golenia z własnych depozytów a konto chłam i nie polecam
    ZaletyNie ma możliwości reklamacji to jak mafia i nie polecam lepszy bank to mb bo są właściwe osoby na właściwych stanowiskach
    WadyChamstwo i brak możliwości żeby reklamacja z winy banku była neutralnie zakończona
  • ~Jaga / 2025-07-04 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Dotyczy BankPekao z żubrem ;) Oddział w Gdańsku przy ul. Garncarskiej w dziale na parterze z obsługą kasową klienta pracuje w stylu strajku włoskiego tj. wolniej już nie można. Czekam już blisko godzinę . Odnoszę wrażenie, że pracownicy mają czas do 17.00 i w ogóle nie spieszą się.
    Nazwa konta przekorzystne jest mocno przesadzona.
  • ~Kasia J. / 2025-06-27 15:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Warto otworzyc konto firmowe z zubrem :)

    do 1500 zł zwrotu z transakcji bezgotówkowych.
    300 zł za otwarcie konta online z kartą Mastercard
    0 zł za prowadzenie konta i wiele innych korzysci finansowych

    wiecej szczegolow tutaj

    https://leadstar.pl/c?pid=109857&tid=3270&ha=2557993167&r=2497
  • ~Ela / 2025-06-22 00:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Byłam w placówce w Kaliszu przy Nowym Rynku.Naprawdę polecam, pani Ania z dużą wiedzą i w sposób zrozumiały wszystko nam wyjaśniła. Napewno wrócimy.
    ZaletyMały oddział bez kolejek
    WadyBrak
strona 1 z 79
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1562
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1230
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1037
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 993
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 935
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4832
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4585
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4040
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3128