Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 152 opinii

1.52 / 5

  • Prostota obsługi
    1.47
  • Oferta
    1.63
  • Obsługa klienta
    1.52

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 16
  • ~Zako / 2019-03-18 10:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Placówka w Nowy Targ rynek, godzina 10:50 siedem osób w kolejce i tylko jedna Kasa czynna... Chyba oszczędzają na personelu kosztem czasu klientów. Bank dla ludzi czy odwrotnie, bo się pogubiłem.
    ZaletyMiła obsługa
    WadyWieczne kolejki, 10 minut to minimum.
  • ~Klient / 2019-03-08 23:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Od jakiegoś czasu bank ptzetrzymuje pieniądze, jeszcze rok temu pieniądze przelane rano z innego banku były w tym samym dniu w godzinach popołudniowych teraz jest tak, że są następnego dnua wieczorem.
  • ~Fell / 2019-03-06 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwonią z numeru, który nie jest opublikowany na ich stronie, oczekuję identyfikacji za pomocą danych osobowych, w wypadku rozmowy robią się nieuprzejmi. Nie polecam.
  • ~Ula / 2019-02-26 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank archaicznych systemów i rozwiązań. Traktują klienta jak idiotę, nie dając dostępu do podstawowych danych o jego transakcjach. Kompetencje obsługi kilenta - niżej niż dno.
  • ~Krys / 2019-02-22 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    skadnal dzwonie dwukrotnie by zastrzec kartę po jej zaginięciu, udzielam wszystkich prawidłowych odpowiedzi a oni robią jakiś chory problem że nie rozmawiają z osobą upoważnioną - bo mam za młody głos! Czy wy jesteście poważni?? Ludzie, chyba po to są pytania sprawdzające by uniknąć takich sytuacji- mam się tłumaczyć z młodego głosu bo jakaś niekompetentna osoba siedzi po drugiej stronie? Ogarnijcie się jeśli nic nie można załatwić przez telefon to po co taką opcje oferujecie!!
  • ~Arun / 2019-02-09 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wielu latach użytkowania kończe współpraca.z tym bankiem.Bardzo kiepski!
    4 razy przystani.mi kartę debetową za każdym.razem uszkodzoną.Aplikacja payopal nie.dziala .10.dni czeka się na nową.karte.5 zlotych za użytkowanie bankomatów euronet.Zdecydowanie odradzam.
  • ~Adam / 2019-01-27 23:30
    Ocena: 1.00 / 5

    Milion różnych haseł i pinów wysyłanych poleconym z dwa razy, weryfikacja telefoniczna zawiera pytania z kosmosu a i tak po 3 miesiącach nie odblokowali mi konta internetowego..... Kpina
    ZaletyZadne
    WadyBrak kompetencji
  • ~Janusz / 2019-01-25 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyrażam jak najgorszą opinie o banku PEKAO SA szczególnie w zakresie reagowania na reklamacje.
    W moim przypadku doszło do bezprawnego zablokowania całości wynagrodzenia za pracę przesłanego przez pracodawcę na moje konto. Bank nie uwzględnił kwoty wolnej od zajkęcia i pozostałem bez środków do życia. Skandal !!!
    ZaletyBrak
    WadyPowolność działania , brak szacunku dla klienta, brak reakcji na reklamacje
  • ~amaris / 2019-01-24 11:50
    Ocena: 3.67 / 5
    Konto w tym banku mam od roku 2004 i zdecydowanie mogę polecić obsługę. W ciągu tych lat zdarzyło mi się kilka nieprzyjemnych sytuacji życiowych, m.in. kradzież kart wraz z dowodem osobistym i bank zachował się w tej sytuacji bardzo pomocnie.
    Serwis bankowości elektronicznej działa stabilnie.
    Jedyne na co mogę narzekać to czas obsługi- zawsze muszę zarezerwować na to 30 min.
    Jestem zadowolona z karty kredytowej- dotychczas bez żadnych opłat wg umowy (spłata w terminie, wykorzystywanie środków)
    Zaletystabilny serwis internetowy, karta kredytowa
    Wadywolna obsługa w placówce banku
  • ~natalia / 2019-01-23 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważałam że jest to bardzo dobry bank póki nie doszło do sytuacji gdy bankomat nie wypłacił mi 700zł a z konta pieniądze zostały pobrane...
    W banku brak kompetencji pracowników, kazali czekać 2 tygodnie i nie składać reklamacji gdyż miały niby same wrócić po korekcie. Na infolinii jednak mówili co innego i przyjęli reklamację. Oczekiwałam na odpowiedź i po tygodniu zadzwoniłam na infolinie celem sprawdzenia na jakim jest etapie, dostałam informację że na rozpatrzenie reklamacji mają 30dni więc celowo wprowadzają klientów w błąd gdyż w tamtym roku zmieniło się prawo i na rozpatrzenie reklamacji mają 14 dni. Po 2 tygodniach ponownie kontaktowałam się z infolinią i za każdym razem konsultant próbował mi wmówić że mają 30 dni na rozpatrzenie ów reklamacji i nic nie może mi powiedzieć gdyż mają awarie systemu. Widać mają gdzieś klienta, bo sytuacje powtórzyła się jeszcze kilkakrotnie aż w końcu jedna konsultantka na tyle była kompetentna że potwierdziła że prawo się zmieniło i reklamacja powinna być rozwiązana w ciągu 2 tygodni ale nic więcej nie może powiedzieć gdyż nie ma do tego dostępu. Minął ponad miesiąc i brak rozstrzygnięć i nikt nic nie wie do tego minął termin odpowiedzi banku. Po czym doczytałąm że gdy nie dostanę odpowiedzi w terminie to reklamacja jest rozstryzgana na moją korzyść, wtedy pani na infolinii stwierdziłą że muszę mieć dokument że taką reklamację złożyłam... gdzie po zgłoszonej reklamacji otzrymałam jej numer i same rozmowy tez powinny byc dowodem w koncu są nagrywane. Mam już tego serdecznie dość, ciekawe gdyby była odwrotna sytuacja i ja byłabym krewna bankowi 700zł to pewnie od razu by leciały odsetki, przychodziłyby płatne pisma i ponaglenia i wszystko byłoby jasne i klarowne...

    Wystarczy wpisać w google "reklamacja pekao SA" - ja nie jestem jedynym przypadkiem jest tego multum..

    reklamacja nr 426627
    Zaletybrak
    Wadymultum
strona 1 z 16
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie »

Zobacz również

mBank
Ocena: 2.14, ilość opinii: 420
PEKAO SA
Ocena: 1.52, ilość opinii: 152
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.73, ilość opinii: 150
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 1.98, ilość opinii: 62
Raiffeisen Polbank
Ocena: 2.43, ilość opinii: 38
ING Bank Śląski
Ocena: 3.14, ilość opinii: 37
Flixbus
Ocena: 2.12, ilość opinii: 310
Link4
Ocena: 1.65, ilość opinii: 236
ITAKA
Ocena: 2.90, ilość opinii: 161
nju mobile
Ocena: 3.31, ilość opinii: 105
Netflix
Ocena: 3.03, ilość opinii: 99
Virgin Mobile
Ocena: 2.72, ilość opinii: 52