Cały długi dzień spędzony w banku /Bielsko/, nie można założyć konta online ponieważ 30 lat temu było się klientem tegoż banku. Panie bardzo miłe, ale również bardzo niekompetentne. Wzajemnie pytały się o przepisy bankowe. Odnosiło się wrażenie, że tych osób nikt nie szkoli. Zamiast dać nr klienta i nr założonego konta, aby klient sam mógł założyć bez problemu aplikację, twierdziły, że to one muszą zrobić, niestety z bardzo marnym skutkiem. Klikały, wysyłały różne informacje na aplikacje, niestety bezskutecznie. I tak trzeba było założyć samodzielnie. Straconego czasu nikt nie odda. Infolinia banku to również totalna porażka. Na 4 osoby jedna kompetentna. Cała reszta funkcjonowania konta-do analizy w trakcie bycia klientem tegoż banku. Opinie nie napawają optymizmem. Bank wg informacji /Al/ miał być najbardziej zaawansowany cyfrowo, na razie nic na to nie wskazuje.
ZaletyTrudno na razie dostrzec
WadyWięcej szkoleń dla pracowników, wówczas mniej straconego czasu przez klientów.