Jestem bardzo rozczarowany obsługą klienta w Banku Pekao S.A. Pracownicy są niekompetentni i nie potrafią udzielić rzetelnych informacji. Dodatkowo, bank blokuje środki na koncie, co jest niezgodne z przepisami w celu pobrania nieokreślonych opłat bądź prowizji. Nalicza opłaty i prowizje niezgodne z cennikiem. Brak odpowiedniego kontaktu i podawanie błędnych informacji lub unikanie odpowiedzi to niestety standard w tej placówce. Zdecydowanie nie polecam korzystania z ich usług.
Dla tych, którzy zastanawiają się nad wyborem tego banku - NIE WARTO!
Przez wiele lat był przeciętny ale od dłuższego czasu jest po prostu zaskakująco nędzny
Zaletybrak zalet
opłaty i prowizje w Banku Pekao S.A. wywindowały w górę i są niejasne, natomiast jakość obsługi klienta gwałtownie spadła
opłaty i prowizje w Banku Pekao S.A. wywindowały w górę i są niejasne, natomiast jakość obsługi klienta gwałtownie spadła
Wady- bardzo mała liczba bankomatów, a te które są, bardzo często nie działają
- niewystarczająca liczba oddziałów
- naliczanie opłat i prowizji niezgodnych z cennikami
- blokowanie środków bez uzasadnionego powodu
- bardzo niska jakość obsługi klienta
- częste przerwy w działaniu przestarzałego portalu oraz wyskakujące okienka rodem z lat 90-tych
- niewystarczająca liczba oddziałów
- naliczanie opłat i prowizji niezgodnych z cennikami
- blokowanie środków bez uzasadnionego powodu
- bardzo niska jakość obsługi klienta
- częste przerwy w działaniu przestarzałego portalu oraz wyskakujące okienka rodem z lat 90-tych