strona 1 z 77
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Tcond / 2025-04-13 15:39
Dzisiaj 13.04.2025 próbowałem wpłacić pieniądze w 4 bankomatach. Żaden nieczynny. Syf nie bank... -
-
~XXX / 2025-04-12 20:04
Najgorszy Bank w jakim miałem konto, wypłacałem pieniądze z bankomatu, pieniędzy nie otrzymałem ale konto zostało obciążone. Reklamacja, potem następna odrzucona,transakcja z historii rachunku została usunięta. Posiadam potwierdzenie, bank twierdzi że moje konto nie zmieniło stanu i w taki sposób zostałem okradziony na 700 zł WadyInfolinia totalne dno i zniczulica -
~Dolcenera / 2025-04-04 20:07
W skali od 0 do 10 to jest -50. Ten bank to jest pozostałość komunistycznego monopolu i pisowskiej władzy do pobierania zaliczki na podatek. Posiadam tu konto w zł oraz €, na które przychodzi moja zagraniczna e.emerytura. Na samych wewnętrznych transakcjach (zaliczka na podatek, międzynarodowe przelewy ekspres oraz przelewy z jednego konta na drugie) bank zarobił na mnie 950 euro w ciągu 10 miesięcy co oznacza koszt w wysokości 95 EURO miesięcznie. Do tego niekompetenta obsługa w siedzibie oraz na infolini ora wszystkie reklamacje, które są niezasadne. Mają szczęście bycia wyłącznie polskim bankiem bo zagranicą zamknęli by swoje odziały. Merda totalne. Total shit. ZaletyNie maWadyWszystko. Zamknąć barak. -
~L. / 2025-04-02 10:05
W dniu dzisiejszym byliśmy w Oddziale w Kolbudach-super obsługa. Był problem z rejestracją do MObywatel-Panie szybko znalazły przyczynę i teoretycznie prosty bo błąd w imieniu ( brakowało dtugiego "n"). Szacunek dla Pań bo sama nie mogłam na to wpaść.
Lila -
~Dorota / 2025-04-01 12:23
WSZYSTKO OK, JESTEM ZADOWOLONA OD LAT KORZYSTAM Z TEGO BANKU
PANI BARBARA Ż Z PUASECZYŃSKUEGO ODDZUALU BARDZO POMOCNA
NA PLUS -
~Jolanta S / 2025-03-31 18:59
Ostatnio odwiedzałam oddział banku w Konstantynowie Łódzkim, bardzo miła obsługa. W kasie Pani bardzo przyjazna dla klienta pełen profesjonalizm ,szybka obsługa w miłej atmosferze . -
~Marek Andrzej Purowski / 2025-03-18 07:45
Niedawno odwiedziłem oddział banku PeKaO SA na ul. Emilii Plater w Warszawie. Załatwiałem sprawy związane z konsolidacją kredytu oraz likwidacją karty kredytowej. Panie Danuta i Anna, które pomagały mi w załatwieniu sprawy, w prosty i zrozumiały sposób pomogły w uzyskaniu właściwych informacji i wypełnieniu dokumentów. Od lat korzystam z usług banku Pekao SA i jestem zadowolony ze świadczonych usług. W tym przypadku oprócz profesjonalnej obsługi chciałbym zwrócić uwagę na miłą atmosferę i uprzejmość. ZaletyLiczne oddziały. Dobre i proste w użyciu oprogramowanie. Korzystne oferty -
~Andrzej / 2025-03-04 12:31
Bank PKO SA w Ząbkach- profesjonalna obsługa oraz szybkie i sprawne załatwienie wszystkich spraw finansowych.
Jestem stałym klientem tej placówki. -
-
~ELA / 2025-02-27 12:41
WSZYSTKO OK, JESTEM ZADOWOLONY OD LAT KORZYSTAM Z TEGO BANKU ZaletyMIŁA OBSŁUGAWadyNIE MA -
~Gerda / 2025-02-27 10:41
Moja opinia nie należy do najlepszych gdyż ani pracownicy ani ludzie nad nimi Nie potrafili mi w prostej rzeczy pomóc jaką jest odblokowanie konta internetowego.
Nie dość że trzeba było czekać do następnego dnia za kodem który i tak nie wchodził to słowa które mówiłam nie docierały do pracowników i kazali mi od nowa wprowadzać rzeczy które wcześniej Wprowadzałam 500 razy w kółko i to samo a potem pani stwierdziła że no niestety nie może mi pomóc i żebym poczekała chwilkę bo musi mnie z kimś połączyć i tak kolejna osoba którą mnie połączyła też niestety nie potrafiła mi pomóc także uważam że trzeba jakieś kompetentne osoby zatrudniać na tych stanowiskach które potrafią ludziom pomóc w prostych rzeczachWadyMnóstwo -
~Bartunio / 2025-02-13 22:42
Potwierdzam co ludzie mówią i piszą. Ja uciekłem od banku od sytuacjj co miałem zakup bez autoryzacji w Google sklep. Zero jakiekolwiek pomocy z ich strony i rozwiązania problemu i kłopotu. A ostatnio walczę o zwrot odsetek za wcześniejszą spłatę kredytu u nich przez kancelarie. Nie dość że pół roku czekałem na odpowiedź to jeszcze odrzucili wniosek kancelarii bo niby podpis się nie zgadza u nich. Bzdura bo wszędzie mam identyczny podpis. To jest specjalna ich zagrywka żeby nie wydać moich pieniędzy. Złożyłem reklamację nie dawno ale znów żadnej odpowiedzi a kancelaria czeka na odpowiedź kolejne pół roku. Nie korzystajcie z tego banku szkoda słów i nerwów. Wszystko i kontakt do klienta, poszanowanie i ogólnie na totalnym dnie. -
~Gosia / 2025-02-11 16:06
Byłam w Pekao SA w Przeźmierowie, bardzo miła i szybka obsługa. Szczególnie dziękuję Pani Magdzie - doskonały doradca klienta. Gratuluję takiego pracownika???? ZaletySzybko, pomocny Doradca klientaWadyNie na -
~Beata Berner / 2025-02-10 08:02
W dniu 6 lutego miałam wielką przyjemność być obsługiwana przez Panią Urszulę Bielicką z Peko w Łodzi ul. al.Kościuszki 63. Pani jest bardzo miła, profesjonalna i empatyczna. Naprawę miło jest być obsługiwanym przez taką osobę. Niestety nie w każdym oddziale banku tak jest. Do Pani Bielickiej trafiłam z oddziału na ul. Piotrkowskiej 76 gdzie pracownica odmówiła zajęcia się sprawą. Stwierdziła, że w oddziale jest mało pracowników i mam się udać z 88 letnim tatą do oddziału na al. Kościuszki 63 lub na ul. Sienkiewicza. Pani nie mogła zająć się sprawą, bo ona zajmuje się tylko udzielaniem kredytów. Była przy tym bardzo niemiła i arogancka. Podobna sytuacja była w oddziale na ul. Palki. Pan do którego się zgłosiłam robił wszystko abym zrezygnowała z załatwienia sprawy. Zalecał wybór innego oddziału. Wszystko to było związane z tym, że chodziło o sprawy spadkowe odnośnie funduszu inwestycyjnego a ich załatwienie jest bardzo czasochłonne i trwa 3-4 godziny. Pani Bielicka stanęła na wysokości zadania i zajęła się w pełni profesjonalnie sprawą. ZaletyMiła, profesjonalna, empatycznaWadyBrak -
~MJ / 2025-01-31 09:07
Mam w Banku Pekao SA kredyt hipoteczny na mieszkanie. Jedna z osób, od której kupiłam mieszkanie mieszka za granicą i przelew do tej osoby "odbił się" i wrócił na konto techniczne (ja nie mam dostępu do tego konta). NIKT z banku mnie o tym nie poinformował... Dowiedziałam się o tym tylko dlatego, że osoba od której kupiłam mieszkanie dopytywała się o pieniądze. Nie usłyszałam żadnego przepraszam, ktoś powinien był się odezwać - cokolwiek. Musiałam wywalczyć nie płacenie za drugi przelew.
Wczoraj prosiła o wyciąg z banku w języku angielskim.... Bank czegoś takiego nie oferuje... No to już jest kompletne dno. Przecież takie rzeczy się planuje już na etapie budowania strony www czy aplikacji.
Jeśli nie musisz to absolutnie nie korzystaj z tego banku! Polecam ING lub Millennium - oni wydają się być bardziej przychylni użytkownikom. -
~Oleksandr Mihal / 2025-01-30 12:50
Bardzo profesjonalna I dobra obsługa klienta w wydziale Pekao m. Stargard . Oddzielne podziękowanie Alicji Maruszak.
Pozdrawiam. -
~ofiara / 2025-01-30 11:12
usuwają opinie o nieuczciwych banksterach mimo tego że bank oddał wszystkie pieniądze klientowi okradzionemu przez tzw. doradcę. Uwaga na pochlebcze opinie lizusów tego banku. Wymuszają gwiazdki, przyznaję ZERO gwiazdek. Zaletybanczek po polsku, dnoWadydno wychodka -
-
~Jedenztysięcyniezawodolonych / 2025-01-20 15:29
Fatalna obsługa klienta i niekompetencja. STANOWCZO NIE POLECAM
Jestem bardzo rozczarowany obsługą klienta w Banku Pekao S.A. Pracownicy są niekompetentni i nie potrafią udzielić rzetelnych informacji. Dodatkowo, bank blokuje środki na koncie, co jest niezgodne z przepisami w celu pobrania nieokreślonych opłat bądź prowizji. Nalicza opłaty i prowizje niezgodne z cennikiem. Brak odpowiedniego kontaktu i podawanie błędnych informacji lub unikanie odpowiedzi to niestety standard w tej placówce. Zdecydowanie nie polecam korzystania z ich usług.
Dla tych, którzy zastanawiają się nad wyborem tego banku - NIE WARTO!
Przez wiele lat był przeciętny ale od dłuższego czasu jest po prostu zaskakująco nędznyZaletybrak zalet
opłaty i prowizje w Banku Pekao S.A. wywindowały w górę i są niejasne, natomiast jakość obsługi klienta gwałtownie spadłaWady- bardzo mała liczba bankomatów, a te które są, bardzo często nie działają
- niewystarczająca liczba oddziałów
- naliczanie opłat i prowizji niezgodnych z cennikami
- blokowanie środków bez uzasadnionego powodu
- bardzo niska jakość obsługi klienta
- częste przerwy w działaniu przestarzałego portalu oraz wyskakujące okienka rodem z lat 90-tych -
~Andrzej / 2025-01-15 09:51
Bank OOdział w Deblinie . Obsługa miła , merytoryczna i bardzo sprawna w dniu 15.01.2025 ZaletyDuża wiedza o inwestycjachWadybrak -
~Maria / 2025-01-13 22:57
Bank przyjazny dla klienta.Bardzo rzetelna i miła obsługa w banku.Szeroki wachlarz usług i produktów. -
~Konrad / 2024-12-15 18:13
1. Największy zarzut: Konsultant dzwoniący z konkretną propozycją jeśli otrzyma odmowę ignoruje potrzeby klienta, mimo że zapewnił że ktoś się skontaktuje w danym temacie. 2. Częste awarie wybranych funkcjonalności elektronicznych, czesto ciągnące się miesiącami. 3. Obsługa w wielu placówkach fizycznych pozostawia wiele do życzenia w kwestii obsługi klienta. Często spotkać się można z lekceważącym i dość niemiłym podejściem. ZaletyJeżeli funkcjonalności, których używamy działają, to jest OK.WadyObsługa klienta, nastawienie na zysk przy jednoczesnym ignorowaniu potrzeb klienta, awarie usług elektronicznych
strona 1 z 77
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »