Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1572 opinii

1.84 / 5

  • Prostota obsługi
    1.80
  • Oferta
    1.86
  • Obsługa klienta
    1.83

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 79
  • ~Waldemar / 2025-10-25 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacja ma wieczne awarie. Chcesz złożyć reklamację to nie ma takiej opcji i dalej cię nie przepuści. Częste telefony z ofertami ale jak prosisz o kontakt w sprawie pomocy to cisza. Słabo to działa
    ZaletyBrak
    WadyJedna. Brak zalet
  • ~Lola / 2025-10-24 22:55
    Ocena: 1.00 / 5
    ardzo opornie się załatwia w tym banku. Niby Ci konsultanci coś tam doradzają, ale i tak ta aplikacja PeoPay źle. Jakies problemy techniczne. Aby zlożyc dyspozycje on-line zamkniecia konta graniczy z cudem. Składałam kilkakrotnie, za kazdym razem dyspozycje zostawały odrzucane. Może celowo, zeby wydusic jakies 5 zł „za konto przecudowne ” nim się to zniesie i sfinalizuje. Zastanawiam się czy nie udac sie do odziału i wylac im kubeł zimnej wody na głowe, bo gdy jestem bardzo uprzejma i tak nie da sie dojsc do porozumienia. Jak kiedys byłam wredna to szybciej w banku załatwiłam z dyrektorka w innym banku, bo Ci w obsludze tylko naciagaja na byle oferty, zeby doic z tych ludzi ,. Tak mam negatywne emocje , bo od pewnego czasu nie da sie dojsc do porozumienia z tym czyms i predko mi ten stan nie minie.
    Zaletybrak
    Wadypełno
  • ~Anna / 2025-10-22 20:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziękuję Pani z pokoju nr 28 z Oddziału Pekao SA na al. Cieplińskiego 1 w Rzeszowie za za pomoc w mojej sprawie i profesjonalną obsługę
  • ~Joanna / 2025-10-17 08:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobra professionalna obsluga. Polecam Bank Pekao w Gdyni na Kartuskiej.
    ZaletyProfesjonalna pomoc pani Elzbiety z obslugi klienta.
  • ~Dariusz / 2025-10-10 07:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam konto firmowe. Omyłkowo wyszedł przelew na konto w innym banku i zorientowałem się o tym po 30 minutach. NIESTETY, OKAZAŁO SIĘ, ŻE NIE MOŻNA TEGO COFNĄĆ. Muszę się ,,dogadywać" z tym przypadkowym odbiorcą a dopiero jeśli to nie poskutkuje - mam pisać do nich wniosek...To nie jest XXI wiek !!!!!
    Zaletyładne logo, czytelny interface
    Wadydługie oczekiwanie na połączenie tel.
  • ~Ja / 2025-10-09 23:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Przelałam omylkowo 500 zł na inne konto z tym samym nazwiskiem imieniem i te samo miasto,w tym samym banku nie potrafią wyedzyskowac pieniędzy od tej osoby. Pomimo 5 razy pisania reklamacji.Nadal odmowa z mojej winy. Złodzieje
    ZaletyBrak
    WadyZłodzieje
  • ~Anna / 2025-10-08 11:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam placówkę Bank Pekao S.A. w Krośnie, ul. Powstańców Warszawskich 3
    Miła i profesjonalna obsługa, polecam szczególnie pana Krzysztofa.
    ZaletyMiła obsługa Klienta
  • ~Tomek / 2025-10-03 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Za czasów idea banku to było to konto wygodne przejrzyste i proste, po przejęciu przez PKO SA to TRAGEDIA JEDNA WIELKA NIEWIADOMA TO MAŁO POWIEDZIANE. pracownice-tępe i nie douczone, zero jednym słowem, księgowania przelewów przychodzących też masakra, ocena od 1 do 10 to dając 1 to chyba i tak za dużo
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie z mozliwych
  • ~Krystyna / 2025-09-22 20:01
    Ocena: 5.00 / 5
    dot. Banku PKO SA we Włocławku ul. T. Kościuszki nr 20

    W dniu 19.09.2025r. korzystałam z usług w/w placówce. Bardzo miła i kompetentna obsługa Pani Wandy, którą pozdrawiam.
    Polecam ten Bank innym klientom.
  • ~xan / 2025-09-21 22:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank to jedna wielka tragedia, na infolinii nikt nic nie wie. Najlepsze każdy mówi coś innego. Wcześniejsza spłata kredytu hipotecznego masakra walka 2 miesiace. Banda idiotów . Nigdy nie bierz kredytu w tym banku. To jest relikt PRL
    Wadycały bank to jedna wielka porażka
  • ~Tesa / 2025-09-11 11:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Cały długi dzień spędzony w banku /Bielsko/, nie można założyć konta online ponieważ 30 lat temu było się klientem tegoż banku. Panie bardzo miłe, ale również bardzo niekompetentne. Wzajemnie pytały się o przepisy bankowe. Odnosiło się wrażenie, że tych osób nikt nie szkoli. Zamiast dać nr klienta i nr założonego konta, aby klient sam mógł założyć bez problemu aplikację, twierdziły, że to one muszą zrobić, niestety z bardzo marnym skutkiem. Klikały, wysyłały różne informacje na aplikacje, niestety bezskutecznie. I tak trzeba było założyć samodzielnie. Straconego czasu nikt nie odda. Infolinia banku to również totalna porażka. Na 4 osoby jedna kompetentna. Cała reszta funkcjonowania konta-do analizy w trakcie bycia klientem tegoż banku. Opinie nie napawają optymizmem. Bank wg informacji /Al/ miał być najbardziej zaawansowany cyfrowo, na razie nic na to nie wskazuje.
    ZaletyTrudno na razie dostrzec
    WadyWięcej szkoleń dla pracowników, wówczas mniej straconego czasu przez klientów.
  • ~Norbert / 2025-09-10 22:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank dziadownia jestem klijetem grubo 20 lat bank beznadziejny nie chcę opisywać swojej sprawy brak słów dziadownia
    ZaletyBeznadziejny
    WadyWszystko
  • ~Małgorzata / 2025-08-23 13:26
    Ocena: 5.00 / 5
    W zeszłym tygodniu korzystałam z usług banku PEKAO SA oddział w Pruszkowie na Al. Wojska Polskiego.
    Bardzo dziękuję za profesjonalne podejście i pomoc w rozwiązaniu mojej sprawy. Szczególne podziękowania kieruję do p. Joanny, która była moją osobą kontaktową – cierpliwa, zaangażowana i bardzo pomocna na każdym etapie mojej sprawy.
    Czułam, że mogę liczyć na wsparcie i zrozumienie, co bardzo doceniam.
  • ~Kate / 2025-08-19 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas na obsługę klienta w siedzibie w Słupsku to dramat, nie polecam tego banku.
    WadyBardzo długi czas obsługi w siedzibie
  • ~Klientka / 2025-08-18 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank Pekao SA to relikt PRL, zwłaszcza obsługa banku szczególnie w Warszawie na ulicy Klopotowskigo. Nie polecam nikomu tego banku i załatwienia tam jakiejkolwiek sprawy.
  • ~ANNA / 2025-08-08 21:07
    Ocena: 4.67 / 5
    Wczoraj byłam w Banku Pekao SA V Oddział w Łodzi przy ulicy Piotrkowskiej 293/305.Dziękuję za szybką i profesjonalną obsługę przy założeniu konta. Anna
  • ~Ewa / 2025-08-08 14:26
    Ocena: 1.00 / 5
    bardzo opieszali pracownicy, pracownicy niepomocni , nie zainteresowani klientem
  • ~Ewa / 2025-08-08 14:26
    Ocena: 1.00 / 5
    bardzo opieszali pracownicy, pracownicy niepomocni , nie zainteresowani klientem
  • ~rootek / 2025-08-07 18:09
    Ocena: 2.67 / 5
    Najgorszy bank na świecie przetrzymuje pieniądze wszyscy pracownicy którzy mają w innych bankach typu mBank czy Santander itd mają pieniądze już na kontach tego samego dnia niestety w Pekao przetrzymują zawsze pieniądze i nie chodzi tu wcale o godziny sesji tak szczerze nie wiem co oni robią z tymi pieniędzmi bo ja i reszta znajomych którzy mają w tym banku konto otrzymują pieniądze dopiero na drugi dzień po 11:30 albo i później.
    ZaletyBrak
    WadyPrzetrzymywanie pieniędzy. Wysoka opłata 4.99 za szybki przelew
  • ~Rychu / 2025-08-07 16:32
    Ocena: 4.33 / 5
    Jestem klientem Banku Pekao SA V Oddział w Łodzi przy ulicy Piotrkowskiej 293/305 od, jak dzisiaj policzyłem, 31 lat. Dzisiaj po raz kolejny załatwiałem sprawę w Oddziale. Pani Wioleta Mosińska pomogła mi w sposób szybki i profesjonalny przeprowadzić wszystkie dyspozycje dotyczące zmian na rachunku indywidualnym, które musiałem wykonać. Pozdrawiam
strona 1 z 79
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2065
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1572
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1234
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1081
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 949
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4923
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4617
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4089
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3164