Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 614 opinii

1.55 / 5

  • Prostota obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.57

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 31
  • ~Anna / 2021-12-08 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Na zaksięgowanie pieniędzy trzeba bardzo długo czekać. Tragedia. Myślę o rezygnacji
    ZaletyŻadnych
    WadyDrogi, długie księgowanie
  • ~Artur / 2021-12-08 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Godzinę już wiszę na telefonie nikt nie odbiera. Dostałem raz telefon do mojego opiekuna biznesowego -> nigdy nie odebrał telefonu, nie odpisał na maila -> Bartłomiej Konopka
    Zaletybrak
    Wadypatrz na opinię
  • ~Robert / 2021-12-07 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno totalne, podczas wpłaty pieniędzy wpłatomat połknął moje pieniądze, rozpatrzenie reklamacji 30dni a pinda z infolini zablokowała mi kartę, bankomat 5 x w tygodniu nieczynny, żeby wypłacić pieniądze trzeba korzystać z innych płacąc prowizję, trzymać się z dala od tego dziadostwa
  • ~Paweł / 2021-12-05 19:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Też jako klient Idea Banku czuję się oszukany. Nie działają niektóre przelewy internetowe z których korzystałem na co dzień. Do tego opłaty za przelewy, które w Idea były darmowe. Zmieniam bank, nie polecam nikomu konta firmowego w tym banku.
    Zaletybrak
    Wadykonto firmowe drogie i nie działa wiele funkcji
  • ~Ircys / 2021-12-04 21:26
    Ocena: 1.00 / 5
    W Idea Banku wszystkie przelewy były za o zł.
    W Pekao każdy przelew jest płatny. Przelewy w Banku - 0,7 zł, po za Bank 1,0 zł.
    Tabela opłat i prowizji tak skonstruowana, że aż się boję jakie opłaty przyjdą na końcu miesiąca.
    ODRADZAM!

    Konsultant na infolinii nie potrafi odpowiedzieć na proste pytanie, każe czekać (leci muzyczka),a on/ona co kilka minut, po cwaniacku, sprawdza, czy już się poddałem z tym czekaniem, czy może jeszcze "walczę"..., później zrzuca połączenie i zabawa zaczyna się od nowa. Przy jednej z takich rozmów wymusiłem spisanie notatki/zgłoszenia i konsultant powiedział, że w przeciągu 2 godz. odezwie się do mnie pracownik banku. Minęło kilka dni i żadnego kontaktu nie było.
    Zadałem pytanie, po zalogowaniu się na konto, w poczcie wewnętrznej - tydzień mija i brak odpowiedzi.
    Dzwonię jeszcze raz na infolinię i teraz próbuję już nie daj się "zrzucić na drzewo", więc dostaję telefon komórkowy do, właśnie przydzielonego mi, opiekuna. Dzwonię i dzwonię, nikt nie odbiera... jakiś matrix, czy to dzieje się naprawdę, czy może jesteśmy w jakiejś ukrytej kamerze??!!! To jest moje konto firmowe, ręce opadają….
    ODRADZAM!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Wiesław / 2021-12-04 14:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Czy tylko ja po przeniesieniu z Idea Bank nie mogę się zalogować, bo system zamiast żądania nr pesel żąda hasła 16 znaków? Na infolini nic nie wiedzą - nikt nie potrafi wskazać gdzie są moje pieniądze z lokaty. Czy ktoś miał taki problem i go rozwiązał?
  • ~Adam / 2021-12-03 15:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Beznadziejna aplikacja PeoPay. Starsza osoba aby coś odczytać musi używać szkła powiększającego.
    W aplikacji jest malutka szara cieniutka czcionka. Wygląda to tak jakby jakiś chińczyk robił tą aplikację. Powinni brać przykład z mBanku, tam jest super.
    ZaletyBrak
    WadyMała czcionka w aplikacji.
  • ~Beata / 2021-12-03 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałam siłą wcielona po przejęciu Idea Bank. Koszmar. Miało się nic nie zmienić a zmieniło się wszystko. Już raz uciekłam z tego banku i czas na kolejna ewakuację.
  • ~Aga / 2021-12-02 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 47 minutach czekania na obsługę pani odłożyła telefon

    Rozmowa dzisiaj tj 02/12/2921 rozpoczęta o 17:38 skończyła się niczym
    System jest do dupy, nie chce wlogowac hasła
    Czyli sumując, Bank jest do dupy
  • ~pekało / 2021-12-02 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO i KILO MUŁU.
    Chapnięty z idea banku.

    - Przydzielenie opiekuna indywidualnego WOOW ;). Zapewnienie telefoniczne, że opłaty nie zostaną zmienione - 0 zł za prowadzenie konta i obsługę transakcji na koncie i teraz będzie tylko lepiej! Przecież my nie mamy czasu wczytywać się w tabele opłat zapewnienie to zapewnienie. Myślę rozmawiam z poważna instytucją. Generalnie ciężko znaleźć te tabelki he he.
    - migracja przeprowadzona w najbardziej niekorzystnym okresie płatności dla firmy CIT i VAT.
    - 3 dni bez dostępu do środków na koncie.
    - 5 dni nie działała możliwość podglądnięcia historii operacji - nie wiesz kto Ci wpłacił pieniądze jakie zobowiązania zostały itp.
    - 7 dni nie działały wyciągi z konta - księgowość leży
    - 30.11 pojawiły się na koncie dziwne opłaty, infolinia po 50min odebrała - nie jest w stanie powiedzieć co się stało, czego one dotyczą. Kolejne przerzucanie rozmów itp.
    - Prosiłem o kontakt z opiekunem, który nie odbiera bezpośredniego telefonu - zapewniał mnie, że warunki nie ulegną zmianie.
    - 3 dni zajęło im okradzenie "ściągnięcie" prawie 100 zł za różne opłaty tzw. "Pakiet powitalny"
    obsługa rachunku 64 zł
    każdy przelew 1 zł
    kody do autoryzacji sms 30gr każdy
    za użytkownika rachunku, którego macie podłączonego do banku 10 zł. Czyli jak w firmie macie 10 to 100zł.
    za reset hasła 10 zł
    - na pytanie tzw opiekuna o co chodzi odpowiedź "że o wszystkim byliśmy powiadamiani" gdzie? gdzieś ;) chyba siódma klapa kontener 5 śmietnik 6.
    - Dodatkowo dowiedziałem się, że przecież bank może zmienić warunki z 2 tygodniową informacją ech...
    - dzisiaj został zwrócony przelew za obsługę rachunku - niezłe archeo.
    - boje się pomyśleć co będzie dalej zabrane zwrócone zmienione "na 2 tygodnie po"
    - problem z firmami jest taki, że mamy masę zobowiązań u kontrahentów. Nie da się z dnia na dzień zamknąć tego badziewia.
    - Tutaj nie chodzi o 100 czy 200 zł a o pewien profesjonalizm, zaufanie, jasne reguły. Przecież powierzam im moje pieniądze i musze wiedzieć czego się spodziewać.
    Chce dać "0" gwiazdek może się uda - nie dało się niestety.
    Ot to taka historyja.
    Miejcie się i baczcie co by was dalej nie okradali ;).
    Zaletynawet nie jest zimno i bez śniegu na razie
    Wadynie zmieszczą się w tej tabelce!
  • ~Piotr / 2021-12-01 21:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia na temat banku 3×0
    Zgadzam się w pełni z opiniami osób przeniesionych z idea.
    To jest katastrofa powinien zająć się tym sąd
  • ~Bart94 / 2021-12-01 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie polecam. Fatalna obsługa klienta, infolinia nie działa, do placówek się dodzwonić nie można...a gdy już uda Ci się gdzieś dodzwonić, jesteś odsyłany gdzie indziej... gdzieś gdzie nie ma kontaktu. Dramat.
    ZaletyBrak
    WadyCała masa
  • ~martini / 2021-12-01 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA! Ciągłe odsyłania od infolinii po jakieś zasrane czaty. Nikt nic nie wie, nie potrafi pomóc, odsyła dalej. przez pierwsze 5 dni po przeniesieniu do Pekao bank zainkasował sobie ponad 100 zł opłat za konto. 5 dni! Oszukano nas, ponieważ opiekun klienta, infolinie oraz wszelkie newslettery informowały o bezwarunkowym 0 zł za prowadzenie konta. Wszystko zmieniło się nagle w momencie samej migracji kont. Nie ma szczegółowego cennika, a już na pewno NIKT nie został uprzedzony, że "bezwarunkowe zero" i utrzymanie dotychczasowych warunków prowadzenia konta to tak naprawdę tylko żart. Oszustwo w najczystszej postaci. Planujemy pozwać bank oraz przekazać sprawę wprowadzenia w błąd i narażenia firmy na znaczne straty. Nadal pojawiają się dziwne potrącenia, których wytłumaczyć nie potrafią sami pracownicy.
    P.S. Jeśli jest ktoś również zainteresowany nagłośnieniem sprawy i zbiorowym pozwem - zapraszam.
    Zaletyżadne!
    Wadywszystko jest płatne, nic nie działa, celowo wprowadzają w błąd, x 10 stawka dla byłych klientów Idea Banku
  • ~janko muzykant / 2021-11-29 08:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam zajęcie komornicze i nie mogę korzystać z kwoty wolnej od zajęcia tylko muszę wypłacać pieniądze w kasie to jakiś koszmar. Myślałem, że po przejęciu z IdeaBanku przejmą ich standardy ale się myliłem. Oczywiście wypowiedzenie konta złożyłem bo strata czasu na ten pseudo bank z PRL-u.
    Zaletybrak
    Wadybraknie miejsca do opisu
  • ~Rayala / 2021-11-28 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Po przymusowym przejściu z Idea Bank zostałem odcięty od elektronicznych form płatności. Przelewy on line nie działają. Wyłaczyli mi kartę debetową Idea Bank 22 listopada, chociaż na swojej stronie podawali, że wyłączenie nastąpi 26 listopada. Tragedia.
    ZaletyBrak
    WadyMigracja klientów z innego banku poniżej krytyki. Tak działały banki 30 lat tamy ‼️‼️‼️
  • ~Daro / 2021-11-27 23:29
    Ocena: 1.00 / 5
    co się tu kur....va dzieje , po migracji z Idea do tego syfu na moment zobaczyłem swoje konto i jakies przelewy z USA !!!!!!!!!???? nie mogę się zalogować .... nic nie działa o co kurde chodzi ????????????????
    Zaletybrak
    Wadybrak dostępu do środków !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Marek / 2021-11-27 11:10
    Ocena: 4.33 / 5
    U mnie wszystko przebiegało bez przeszkód. Wszystkie pieniądze z Idea Bank trafiły na konto pkosa. Cała historia operacji także jest dostępna. Mam tylko problem z płaceniem kartą biznes za granicą, ale chyba dlatego że karta przypisana jest do konta w PLN na którym nie posiadam środków.
  • ~Iwona / 2021-11-26 22:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsługa. Niemalże wszystko można już załatwić online.
    Najlepsze warunki kredytu i obsługa konta darmowa.
    ZaletyDarmowe konto i wszystko załatwia się online
    WadyBrak
  • ~olo / 2021-11-26 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Po migracji z Idea Banku do Pekao na dzień dobry zabrali mi kasę z konta firmowego, jako opłata za prowadzenie rachunku, mimo, że wszystkie warunki do zwolnienia z opłat zostały spełnione. Na moją reklamację na infolinii "konsultant" stwierdził, że on nie ma mojej firmy w bazie. Reklamacja on-line pozostała bez odpowiedzi. Porażka. Złożyłem wypowiedzenie konta. Mam wrażenie, ze ktoś chce mnie okraść- oto ten bank.
    Zaletybrak
    Wadycałe mnóstwo
  • ~Krystyna / 2021-11-26 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Przrvzytalam parę opini i wszystko się zgadza ja byłam dzisiaj we wrocławskim oddziale i powiem ze ludzie k tórzy tam pracujA to porażka. Jestem byłym klientem idea bank moja emerytura i 14zostaly wpłacone na konto pko i zablokowane musiałam wypłacić w kasie kwota która została w idea banku wg pracownika nie istnieje dopiero na moje kategoryczne zapewnienie że pieniądze są przyznał zeto prawda ale wypłacić mi w środę, trochę stracił na pewności kiedy powiedziałam że mam nagrany cały przebieg rozmowy już nie był chamski wyraźnie się zdenerwował ale ja i tak nie odpuszczę muszą ponieść konsemwencje
    Zalety
strona 1 z 31
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1040
PEKAO SA
Ocena: 1.55, ilość opinii: 614
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 549
Millennium
Ocena: 1.53, ilość opinii: 352
ING Bank Śląski
Ocena: 2.06, ilość opinii: 206
PKO Bank Polski
Ocena: 2.41, ilość opinii: 149
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.11, ilość opinii: 2655
VECTRA
Ocena: 1.69, ilość opinii: 2551
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2381
UPC Internet
Ocena: 1.92, ilość opinii: 2242
Play
Ocena: 1.42, ilość opinii: 1828
Orange
Ocena: 1.43, ilość opinii: 1681