Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 201 opinii

1.56 / 5

  • Prostota obsługi
    1.52
  • Oferta
    1.67
  • Obsługa klienta
    1.54

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~OlaAnna / 2018-12-28 12:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa PRL, załatwienie drobnej sprawy (zmiana adresu korespondencyjnego) zajeła mi 2 dni po 1,5 godziny. Dlugie kolejki, bardzo powolna obsluga..podjęłam decyzje o przeniesieniu konta.
  • ~Kamil / 2018-12-25 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukują ludzi pobierają opłaty za nie używanie kart itp nie liczą się z ludzmi kredyty po jednej nie zaplacie sglaszają i robią pod góre na pszyszłość dlatego chętnie dają pożyczki OSTRZEGAM PRZED PKO Z ZUBREM
    Zaletyniema
    Wadysame wady
  • ~Dariusz / 2018-12-23 01:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce. Wiecznie cos nie dziala, agresywne wciskanie kredytow i konsultanci-oszusci. W tym roku zdecydowalem sie zamknac konto. Konsultantka oszukala mnie obiecujac calkowicie darmowe konto przez 12 miesiecy. Bank Pekao SA olal moja reklamacje. Przerwa techniczna w sobotnia noc to tez grube przegiecie. Nie polecam.
  • ~marimario / 2018-12-12 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Blokada dostępu do własnych środków przy zajęciu. Zajęcie zakończone pół roku temu, dostępu nadal nie ma, mimo oficjalnej informacji od kancelarii.
    Ale to najlepsze: na koncie są srodki na spłąte raty kredytu. Umowa kredytowa narzuca spłatę pobieraną z salda. Ze względu na blokadę (bezprawną), środki nie zostają zdjęte z salda. Więc komunikat o zaległości (!??). Chcemy wypłacić osobiście z salda i wpłacić na konto kredytowe. I co? NIE DA SIĘ! Bo ratę można zapłacić... TYLKO Z SALDA!
    Bareja mógłby o nich cały serial nakręcić!
    Doradzam ucieczkę jak najszybciej. A jeśli szukasz banku do założenia konta i widzisz Pekao, to skręć w inną ulicę.
    ZaletyJeśli były, to 30 lat temu. Teraz to walący się PGR w PRLu.
    WadyObsługa i zwyczaje personelu jak w sklepie za komuny. Min 2 godz na załatwienie prostej sprawy, bardzo zcęsto pdsyłanie do innych oddziałów żeby się pozbyć problemu. Totalna niewiedza i brak kompetencji. Blokowanie własnych pieniędzy klienta, wewnętrzne procedury niezgodne z prawem. Łamanie nawet własnych umów. Nie akceptowalne traktowanie klienta.
  • ~wsciekly klient / 2018-12-11 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    konto zamkniete z dniem 30,10 po miesiacu okazuje sie ze nadal jest otwarte i naliczane sa oplaty i odsetki. na infolinii powiedzieli ze 'nie zamkneli konta, bo mysleli, ze bedzie jeszcze tam cos wplywac'. panie bawia sie w wrozki i wiedza lepiej co klient chce, bo glupi klient tylko ma placic.oszustwo i wyludzanie pieniedzy. spac nie moge przez ten bank i chyba ciezko sie bedzie od nich uwolnic. oplaty kosmiczne, obsluga dramat, Nie polecam
    Zaletyzero
    Wadycaly ten bank to pomylka
  • ~Darek / 2018-12-10 15:44
    Ocena: 2.33 / 5
    wkurwiam się bo nie mogę od czterech godzin zrobić przelewów. Trzeba po wypłatach wypłacać gotówkę z konta do zera , bo temu bankowi nie można jużżż ufać .
    Zaletynie widzę już !
    Wadywidać z daleka !
  • ~Darek / 2018-12-10 15:34
    Ocena: 3.00 / 5
    strona internetowa jest bardzo niebezpieczna ponieważ nigdy nie wiadomo czy ma się dostęp do SWOICH pieniędzy!!!
    Zaletybrak!!!
    Wadydużoooo!!!
  • ~princess12 / 2018-12-10 13:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Do banku nie mam zarzutów, ale zarówno aplikacja mobilna jak i strona internetowa jest kompletnie bezużyteczna, ciągle są jakieś prace serwisowe i kiedy muszę szybko dokonać płatności to akurat trwają pracę serwisowe, nie polecam.
  • ~Damian / 2018-12-10 13:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie mam nic do zarzucenia samemu bakowi jaki obsłudze banku, Jednak aplikacja mobilna jak i sama strona internetowa to tragedia nie zdarzyło mi się ani razu żebym mógł się zalogować do aplikacji bez problemu za każdym razem kiedy chcę coś sprawdzić czy wykonać którąś z zachwalanych przez bank czynności na mobilnej aplikacji wyskakuje informacja o pracach serwisowych lub innym błędzie.
    Bank jako bank ok ale nad mobilnością radzę popracować.
  • ~Sabina / 2018-12-07 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam!bardzo zawiodła się na pekao,nie wiem jak można tak traktować swoich wieloletnich klientów...zacznę od początku 13liatopada wplciclam w waszym wplatomacie pieniądze na moje konto wpłatomat wydrukował potwierdzenie po czym w domu okazało się że pieniędzy na koncie w domu nie ma oczywiście odrazy to zgłosiłam wasz pracownik n infolinia zgłosił reklamacje i zaznaczył żeby sprawa była rozpatrzona bo to moje pieniądze na życie które w waszym wplatomacie zniknęły!na rozpatrzenie sprawy 30 dni ale że sprawa pryjorytetowa mialabyc potraktowana zostałam poinformowana że przepuszczalnie pewnie będzie koło 10 dni...byłam później osobiście w waszej siedzibie też zostałam poinformowana że do 10 pewnie sprawa będzie rozwiązana i pieniądze będą na koncie.10 dni minęło dawno temu od tej pory dzwoniłam na infolinię żeby zapytać co dzieje się z moimi pieniędzmi pani powiedziała że tak jest zaznaczone żeby sprawa była szybko roWizana ale ona żadnej odpowiedzi nie może mi udzielić bo reklamacja nie jest jeszcze rozpatrzona.jest 7 grudnia pieniędzy nie ma od banku także żadnej informacji to jest według was rozpatrzenie sprawy pryjorytetowo??w waszym wplatomacie zginęły moje pieniądze nie usłyszałam nawet przepraszam,ciekawe czy bank w takich sytuacjach przewiduje jaka rekompensate bo jest ktoś wam jest dłużny pieniądze naliczanie odsetki a jak wy jesteście dłużni to co wtedy??
  • ~KRYSTIAN / 2018-12-05 22:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Dzień dobry nie zdaża mi się pisać tego typu komentarzy lecz w tym przypadku postanowiłem podzielić się. W dniu dzisiejszym dzwoniłem na państwa infolinię w celu potwierdzenia prawidłowości mojego nr. Konta tak aby został zrobiony przelew na moje konto. Dzwoniłem trzy krotnie i za każdym razem z innym rozmawiałem z innym konsultantem zostałem połączony niestety pracownicy zachowywalisię tak aby jak najszybciej skrucić rozmowę tłumacząc że nie mogą pomuc i odsyłając Mie do placówki stacjonarnej w celu uzyskania informacji. Placówka otwarta jest następnego dnia od 9 a sprawa moja była pilna i niby błacha sprawa okazała przerastać Panie. Szczególnie Pani jak się przedstawiła jako Joanna Widmozer robiła mega problem zastawoajac się bezpieczeństwem. Nieusilnie podawałem pesel/nr karty płatniczej ostatnie 4 nr konta nie mogła zweryfikowość mojego nr. Rachunku dodam że podczas rozmowy był kierownik. ŻENADA I ZDENERWOWANIE postanowiłem zadzwonić ostatni raz w. Celu uzyskania informacji i na szczęście trafiłem na Panią Gołembiewska Anna która w parę minut po weryfikacji wszystkich danych *pesel nazwisko rodowe i tak dalej (szacunek za bezpieczeństwo) porostu potwierdziła zgodność więc poczułem się zaopiekoowany. I to że osoba z kturą rozmawiam wie co robi. Tak więc na Państwa ręce składam podziękowania dla Pani Anny Gołembieeskiej za profesjonalizm żetelność i dbałość o klienta. Oby państwa usługi były za każdym razem jakim wykazała się Pani Anna pogratulować takiego pracownika
    Z poważaniem
    Krystian Kadłubowska wieloletni klient
    Dnia 05.12.18
    Rozmowa odbyła się ok. Godz. 20








    ZaletyZielonka
    WadyNiemiła obsługa brak chęci pomocy
  • ~Zlyklijent / 2018-12-04 03:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jakiś relikt z innej epoki, przelewy idą kilka dni, godziny sesji wychodzących i przychodzących są chyba wyssane z palca nic się nie zgadza. Wypłatę dostaje najpóźniej w całym zakładzie bo na drugi dzień a jeśli pracodawca robi przelewy w piątek to pieniądze mam najwcześniej poniedziałek po południu lub nawet we wtorek dopiero, nie polecam i jak tylko skończy mi się kredyt hipoteczny z którym też były cyrki Znikam stąd i nigdy więcej,Zły Bank, zła nieprofesjonalna obsługa, opłaty nie wiadomo za co, wieczne kolejki,Bank z koszmaru
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyCały ten bank to jedna wielka wada
  • ~Artur / 2018-11-28 18:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa klienta w telepeakao24 tragedia. Po odebraniu telefonu Pan konsultant rozłącza się. Dopiero po ponownym połączeniu i spisaniu danych osobowych konsultanta otrzymałem informacje, że muszę się połączyć z centrum informacyjnym dotyczącym kart.
    ZaletyKredyty, karty kredytowe.
    WadyMało oprocentowane lokaty, fundusze inwestycyjne, drogie opłaty za konto ROR.
  • ~Ja / 2018-11-25 10:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Gdy potrzebowałam gotówki w czerwcu to jej nie dostałam, bo moje pieniądze wpływające co miesiąc na konto (walutowe) były jakieś nie takie. Kredyt wzięłam w innym banku. Teraz dwa razy w miesiącu dostaję esmesy, że mają przygotowane dla mnie super okazjonalne pożyczki. Tylko, że teraz nie potrzebuje pieniędzy. Zastanawiam się czy to bank jest dla ludzi, czy ludzie dla banku. No i ciągle zwiększający się koszt utrzymania konta. Chyba pora zmienić bank
    ZaletyNie widzę
    WadyNapisałam wyżej co mi się nie pidoba
  • ~Paaaaat / 2018-11-19 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra ???????????????????? kiedy człowiek nie pojedzie do tego banku wiecznie kolejka która by to godzina nie była to kolejka jak stąd do Warszawy.. Siedzą trzy panny a obsługuje jedna!!! To jak ma nie być kolejki? .. Wiedza ze dużo ludzi przychodzi to powinni więcej ludzi zatrudnic... Masakra ???? ????
    ZaletyBrak
  • ~ozy / 2018-11-16 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Rano zostały wysłane na moje konto pieniądze i jest godzina 15.40 a ich dalej nie ma i czy ten bank obraca moimi pieniędzmi?? Nie polecam nikomu tego dziadostwa!!!
  • ~kubos / 2018-11-15 14:08
    Ocena: 1.00 / 5

    Nie polecam nikomu !!!! Tragedia !!! Od 2 dni próbuję dodzwonić się do oddziału w Olsztynie ul.1 Maja 10 i nic,nikt nie odbiera. Masakra !!!!
  • ~Lola / 2018-10-29 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!! Odradzam ten bank:historia prosta jak trzeba było podpisać umowę kredytu to Doradca dzwonił 3 razy dziennie i informował co się dzieje, po podpisaniu umowy brak kontaktu z Dordczynią, nie odbiera telefonu, nie odpisuje na maile mam wrażenie że nie umie korzystać z komórki. Oddział Lublin ul. Królewska ODRADZAM!!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Przemyslaw / 2018-10-29 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Przelewy idą mega mega długo, zaczynam się zastanawiać czy pieniądze w ogóle zostały wysłane gdzie w innym banku pieniążki są czasem tego samego dnia przy zwykłym przelewie BARDZO MOCNO NIE POLECAM!!!!!!! Zmieniałam dane personalne 3 razy bo Pani przy okienku się pomyliła, opieszała obsługa, nikomu się nie śpieszy, kolejki po drzwi, klient jest wprowadzany w błąd!
    Zaletybrak
    Wadydługi okres oczekiwania na przelew,
  • ~wiesław / 2018-10-21 09:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Z dnia 19 10 2018 na 20 10 2018 zniknęło mi z konta ponad 5000 zł konsultant banku nie potrafił mi tego wyjaśnić bo z wykazu rozchodów nie ma takiej kwoty. Doradził mi udanie się do mojego oddziału banku ( tylko że 20 i 21 10 2018- sobota i niedziela oddział jest zamknięty) albo złożenie reklamacji na rozpatrzenie której bank ma 30 dni. 5000 zł jest kwotą znaczącą i jej ubytek jest widoczny przy monitorowaniu konta ale kto mi teraz da gwarancję że wcześniej nie ginęły mi drobniejsze kwoty ,czego mogłem nie zauważyć. BANK DNO (zastanawiam się czy nie zgłosić na policję przestępstwa kradzieży)
    Wadyjak w opisie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 2.05, ilość opinii: 512
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.63, ilość opinii: 209
PEKAO SA
Ocena: 1.56, ilość opinii: 201
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 2.03, ilość opinii: 67
ING Bank Śląski
Ocena: 2.83, ilość opinii: 47
Millennium
Ocena: 2.32, ilość opinii: 21
Flixbus
Ocena: 2.22, ilość opinii: 563
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 294
ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 246
Netflix
Ocena: 2.86, ilość opinii: 134
nju mobile
Ocena: 3.15, ilość opinii: 124
Virgin Mobile
Ocena: 2.57, ilość opinii: 86