Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1390 opinii

1.73 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.77
  • Obsługa klienta
    1.72

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bardzo rozczarowana / 2023-12-11 22:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Zdecydowanie odradzam i radzę stamtąd uciekać. Od września bank wysyła moją kartę do bankomatu na zły adres mimo wielokrotnych zgłoszeń. Co więcej Bank wysyła kartę mimo próśb o jej nie wysyłanie i mimo złożenia już 2 miesiące temu dyspozycji zamknięcia rachunku. W odpowiedzi na wysyłane reklamacje - przeprasza, przyznaje, że wysyła kartę płatniczą na zły adres, ale nic z tym nie robi (rzekomo adres składa się ze zbyt dużej ilości znaków i system tego nie czyta, wiec wysyłają na adres innej miejcowości!!!). Bank olewa również dyspozycję zamknięcia rachunku. Do tej pory nie doczekałam się zwrotu środków pozostałych na koncie (uwaga!! - nie można wyzerować samodzielnie konta - bo od razu bank nalicza dodatkowe odsetki).
    ZaletyOprocentowanie rachunku oszczędnościowego
    WadyWysyłanie kart płatniczych bez zamawiana na niepełne adresy, nie trzymanie się regulaminu, brak możliwości odzyskania środków z zamkniętego rachunku, blokowanie kart płatniczych bez przyczyny, brak wysyłania informacji drogą tradycyjną, mailem lub sms (niewygodne informacje idą tylko przez pocztę wewnętrzną, między reklamami), nie uwzględnianie reklamacji, bardzo długi czas oczekiwania na infolinii, brak możliwości załatwienia wielu spraw przez infolinię. Moim zdaniem najgorszy ban ever.
  • ~Karolina / 2023-12-11 21:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank bezpodstawnie przetrzymuje pieniądze! To skandal. Wyszedł przelew w piątek przed południem i nie doszedł... Jest poniedziałek noc. Co za absurd!
  • ~Karolina / 2023-12-11 13:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie otrzymuje przelewów!!! Dramat w piątek rano została przesłana kasa, jest poniedziałek 14 i nie ma kasy!
    ZaletyBrak
    WadyWiecznie zajęta infolinia
  • ~Paweł / 2023-12-11 08:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacja pko24 tragiczna, robi błędy podaje niewłaściwe saldo, gubi transakcje w dniu dzisiejszym ani śladu spłaty kredytu, a w aplikacji spłacone, często podaje nie włąściwe saldo, pko pobiera pieniądze za nieistniejące karty, zamknięte
  • ~Przemysław / 2023-12-08 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Lichwa i arogancja. Dwukrotnie przez pomyłkę banku podniesiono mi oprocentowanie kredytu hipotecznego, ale już do wyjaśniania chętnych nie ma. Sprawy ciągną się tygodniami, nikt nic nie wie - nawet doradcy kredytowi nie potrafią wyjaśnić pomyłek, bo to tylko anonimowy system. Jedynie upór i ich ciągłe opier... można coś uzyskać, ale ile można szargać nerwy?
    Nigdy z własnej woli nie polecam.
    No i te ich prowizje za bankomat... Przy wypłacie 5000 z bankomatu Euronet, zabrało 1000zł prowizji. Pomiajam lichwiarski procent, który sprawia, że rata ledwo starcza na ich odsetki
    Zaletyprzepraszam, co?
    Wadypadlina
  • ~Joanna / 2023-12-07 11:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam. Od wielu lat mam przyjemność jako pracownik jednostki gospodarki uspołecznionej być obsługiwaną przez pracowników Banku Pekao S.A. W oddziale w Łodzi ul. Sienkiewicza 87/85 spotykam miłe panie kasjerki. Szczególnie ukłon w stronę Pani Beaty. Perfekcyjna, fachowa i szybka obsługa dla Firm Biznesowych. Sukcesów w dalszej pracy.
    Zaletyprofesjonalizm i szybka obsługa
  • ~elena / 2023-12-06 14:26
    Ocena: 1.00 / 5
    nie da się ponownie założyć konta online, jeżeli było kiedys juz zakładane. Trzeba isć do oddziału. Bez sensu. Aha, zamknąć tez można tylko w oddziale (konto premium)
    Zaletynic
    Wadytopornosc, NIE POLECAM
  • ~Klient / 2023-12-03 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i oszuści. Nie polecam tego banku. Nie korzystam z debetu a tu trzeba im 1000 zł oddać niby za użycie debetu. Gdzie nie korzystam z tego konta. Śmiech na sali.
    ZaletyBrak
    WadyWyłudzają pieniądze
  • ~Paweł / 2023-11-24 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj za wypłatę pieniędzy z sieci euronet pobrało mi 60zl a wypłacałem 3000. 60zł !!!!! WLASNIE TRACA DOBREGO FIRMOWEGO KLIENTA. DRAMAT. Najgorszy bank w Polsce. Tak polskie banki dbają o klientów. Dojenie baranòw.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Oburzony / 2023-11-23 19:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Ten bank to jest tragedia! Gdzie sa jakies darmowe bankkmaty, za granica?? W polsce tylko wlasne, czesto jeden albo wcale w mniejszych miejscowosciach i to ma byc dbanie o klienta?! Do tego za wszystko oplaty..za wyplate wlasnych pieniedzy z konta w banku min 8zl, za przelew 10zl, co to ma byc? Skandal!
    ZaletyBrak
    WadyBrak darmowych wyplat z bankomatow.
    Oplaty za wyplaty w banku
  • ~Przemysław / 2023-11-23 18:08
    Ocena: 2.67 / 5
    BEZNADZIEJNY BANK. Euronet ukradł mi 13 500 ZŁ przy wpłacie kartą do banku, a bank od 1,5 tygodnia nic z tym nie robi i mnie olewa!! Przestrzegam bo panuje tam ogromny burdel i nikt nie potrafi mi pomóc. Przenoszę swoje konto jako długoletni klient do mBanku a w sprawie tych oszustów jutro idę na policję i skonsultuję sprawę z prawnikiem. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!
  • ~Radesa / 2023-11-23 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda oszustów. Banksterzy pełną gębą. Nie polecam !!! Omijać !!!
  • ~Grzegorz / 2023-11-20 17:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsługa przez panią Paulinę która pomogła mi z kartą kredytową
  • ~angelika / 2023-11-17 13:25
    Ocena: 5.00 / 5
    bank pko24 dzis rozmawialam z Pania w sprawie firmowej odnosnie karty bardzo profesjonalna obsluga mimo tego ze nie zajmuja sie firmami pomogla mi Pani sprawe zalatwic wszystko przez telefon 5 minut i sprawa zalatwiona
    gdzie ja posiadam opiekuna firmowego gdzie on powinien mi pomoc to wiecznie koles ma jakis problem i nic nie wie
    bank pko24 na bora komorowskiego polecam profejonalna konkretna pomoc
    angelika
  • ~Kaka / 2023-11-17 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jedna wielka porażka! Wpłatomat wciągnął mi pieniądze po 3 tyg mam odpowiedz, ze przedłużone jest o następne 4 tyg! Żeby wziąć kasę to szybko bądź dać kredyt a jeśli ze swojej winy nawalili to już maja w dupie! Ludzie maja firmę i 2 miesiące czekać na pieniądze mam! Druga sprawa wiecznie niedziałające wpłatomaty i człowiek czy jest zepsute czy nie mając firmę ma płacić prowizje ŻENADA!
    Zaletybrak
  • ~Klaudia / 2023-11-16 19:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Widać że bank stara się nadążyć za konkurencją i wyjść na przeciw oczekiwaniom klientów, jednak według mnie długa jeszcze droga. Wcześniej bardzo słabo wypadała obsługa bezpośrednia, teraz widać duży postęp w tej sprawie ale infolinia to jakaś porażka, wprowadzają w błąd klientów, nie potrafią w większości przypadków pomóc zdalnie i nie mają wiedzy w temacie na który się wypowiadają. Mam wrażenie że to jacyś uczniowie albo stażyści bez znajomości zagadnień bankowych
    ZaletyPoprawa obsługi bezpośredniej
    WadyInfolinia
  • ~KASSADIN ABUSER / 2023-11-15 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    po zmianie limitu dziennego w usludze blik, nic sie nie zmienia, dalej nie mozna wyslac danej kwoty
    30 minut czekania na rozmowe z supportemXD
    Zaletybrak
    Wadyduzo
  • ~Michał / 2023-11-15 16:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Byłem dziś w Poznaniu w oddziale przy ul.Grunwaldzkiej po uprzednim umówionym kontakcie jeszcze nie spotkałem się z takim profesjonalnym podejściem do klienta naprawdę czuję, że muszę to napisać bo naprawdę było bardzo miło gdyby można było wystawić więcej gwiazdek to bym się nie wachał tego zrobić. Oczywiście moja sprawa załatwiona beż problemu ale jakie podejście załogi tego oddziału aby wszystko załatwić dla mnie z korzyścią naprawdę wielki szacunek i duży plus chciałbym aby wszystkie moje wizyty w różnych instytucjach tak wyglądały tak powinno to wyglądać duży plus i dużo uśmiechów dla załogi tego oddziału.
    ZaletyMega profesjonalizm
    WadyBrak
  • ~Justyna / 2023-11-15 08:29
    Ocena: 1.00 / 5
    W życiu nie widziałam gorszej aplikacji. Mam 14 znakowe hasło, aplikacja wymaga hasła 15 znakowego. I nie, nie mam błędnego hasła, bo zdarza się, że czasami włącza się jednak hasło 14 znakowe i wtedy mogę je użyć. Infolinia może mi oczywiście pomóc, ale muszę podać 15 znakowe hasło, a ja mam 14 znakowe. Więc mam na koncie pieniądze, których nie mogę swobodnie używać, bo aplikacja mnie nie puści.
    WadyBezsensu aplikacja
  • ~Andrzej / 2023-11-13 21:19
    Ocena: 4.33 / 5
    Ocena: 5.00 / 5
    PKO SA przy ul. Bielskiej w Opolu 1-placówka spełnia moje oczekiwania,jestem zadowolony z obsługi Pani Beaty,które tam pracuje,jest zawsze uśmiechnięte .potrafią profesjonalnie doradzić klientowi,pozdrawiam Andrzej.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1883
PEKAO SA
Ocena: 1.73, ilość opinii: 1390
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1150
Millennium
Ocena: 1.70, ilość opinii: 868
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 750
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 743
VECTRA
Ocena: 1.62, ilość opinii: 4166
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4009
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3710
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3438
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3168
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2720