Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1420 opinii

1.75 / 5

  • Prostota obsługi
    1.72
  • Oferta
    1.79
  • Obsługa klienta
    1.74

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr Li / 2024-03-04 11:57
    Ocena: 2.67 / 5
    Pekao SA to bank, który usiłuje wdrażać nowoczesne metody, ale za pomocą pracowników w oddziałach tkwiących w latach 80 ubiegłego wieku. Tacy ludzie się nie zmienią a ich podejście do klienta jest zawsze w stylu urzędnika pocztowego: klient to petent, ma być upodlony i ma czekać w kolejce i ogon pod siebie. Urzędnik w banku to PAN i WŁADCA a klient jest zawsze głupi.
    Żeby nie było, że hejtuję - mam konta w kilku bankach, ale założyłem konto przekorzystne w Pekao SA z uwagi na atrakcyjną ofertę konta oszczędnościowego oraz lokatę w walucie USD. O ile założenie samego konta odbyło się w miarę sprawnie (internet,apka, selfie) to już wpłata gotówki w USD i założenie z niej lokaty to PIEKŁO!!!!! oddziału w Sulejówku ul Reymonta 43.
    Pomimo, że umówiłem się na konkretną godzinę, z konkretną osobą to spędziłem w oddziale ponad godzinę przy nienawistnych obelgach ze strony starszych ludzi czekających już od 8:40 przed drzwiami oddziału. Oddział został otwarty dopiero po uporczywym naciskaniu dzwonka o godzinie 9:10
    O ile wpłata gotówki odbyła się średnio sprawnie (osobna kolejka do kasy), to założenie lokaty w umówionym okienku to koszmar słusznie minionych lat: podpisywanie stosów, dokumentów, ankiety ryzyka inwestycyjnego, kopiowanie mojego dowodu osobistego na kserografie (co jest ponoć niedozwolone prawnie) i teksty, że jak mi się nie podoba to można nie zakładać lokaty.

    Reasumując - pracownikom banku, a przynajmniej tego oddziału nie zależy na kliencie, klient jest traktowany jak intruz. Polecam, aby osoba odpowiedzialna za jakość obsługi klienta wsadziła swoje 4 litery w firmowy samochód z logiem żubra i sama się przekonała incognito jak wygląda nowoczesność w oddziale Pekao SA, ul. Rejmonta 43 w Sulejówku.

    Ja w kazdym razie uciekam z tego banku jak mi się skończy lokata tj. za 3 miesiące
    ZaletyCiekawa oferta konta oszczędnościowego i lokata walutowa
    Wady1. Brak możliwości obsługi lokat przez internet i konieczność przyjazdu do oddziału
    2. Tragiczny poziom obsługi ludności w oddziale ul. Rejmonta 43 Sulejówek - lata 80 XX wieku w rozkwicie
    3. Brak szacunku do klienta, brak poszanowania dla jego czasu
    4. Oddział jest czynny pon-pt od 9:00 do 16:30 - to jest może czas dla emerytów ale nie dla pracującego człowieka
  • ~RTS / 2024-03-03 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto kilka miesięcy i bardzo żałuję. Zmieniłbym żeby nie fakt że trzeba znowu zgłaszać do różnych instytucji.
    WadyAplikacja bardzo uboga i mało intuicyjna
  • ~użytkownik / 2024-03-02 17:31
    Ocena: 4.67 / 5
    2-3.03.2024 r. wystąpią przerwy w działaniu usług maklerskich i profilu zaufanego.
    29.02.2024

    2.03 w godz. 7.00-18.00 możesz mieć trudności w dostępie do składania dyspozycji i zleceń na rachunkach inwestycyjnych w serwisie Pekao24, aplikacji PeoPay oraz platformie eTrader Pekao.
    Od 2.03 od godz. 19.00 do 3.03 do godz. 1.00 nie skorzystasz z usługi profilu zaufanego. W tym czasie będą prowadzone prace serwisowe po stronie dostawcy usługi

    Przepraszamy. A co tu jest niejasne bo dla mnie wszystko. Skoro jest serwis to kasę biorę wcześniej i spadam bo mogę później nie skorzystać z zasobów.
    Zaletyzawsze jakieś są
    Wadyczłowiek zawsze jakieś znajdzie
  • ~MarJan / 2024-03-02 13:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Gdańsk, brak możliwości płacenia kartą, blikiem, opcja telefon nie działa, brak możliwości wybrania pieniędzy w bankomacie, dramat po całej linii, całe szczęście że konto dodatkowo w innym banku bo do domu bym nie wrócił, XXI wiek i bez gotówki ani rusz, dramat po całej linii, jakby nie inną możliwość to bym spał na dworcu i zebrał o jedzenie, z czym do ludzi, uciekać z takiego banku jak najszybciej.
    ZaletyJuż brak zalet
    WadySame wady
  • ~St / 2024-03-02 06:24
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest nie potrzebny bank i kropka.............................................................!
    ZaletyDużo.
    WadyNie działa tak jak należy.
  • ~Nirvana / 2024-03-01 22:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Od prawie już roku mam nieprzyjemność posiadać kredyt hipoteczny w PKO S.A. W lutym spotkało mnie bardzo niemiłe zaskoczenie. 6 dni po dniu pobierania raty późnym popołudniem otrzymałam sms od windykacji banku informujący mnie o zaległości w spłacie kredytu. Po zalogowaniu okazało się, że owszem jest zaległość. Bank pobiera ratę 15ego, ja na początku miesiąca pozostawiam na koncie rozliczeniowym dokładnie tyle ile potrzeba na ratę. Okazało się, że 7go lutego (z datą obowiązywania od 1go lutego) bank zwiększył mi marżę na kredycie o 1,5%. Nie było żadnego wyjaśnienia ani powiadomienia. Aplikacja PKO nie wysyła żadnych powiadomień o tak istotnych rzeczach. Nie było szansy na uzupełnienie środków na koncie przed pobraniem raty. Mam wpis o zaległości w BIK. Czy tak się powinno traktować klientów?
    Dodatkowo infolinia nie była w stanie wyjaśnić jak rozumieć informacje o marży promocyjnej. Cytat ze strony:

    Obniżysz marżę kredytu mieszkaniowego o 1,5 punktu procentowego jeśli Twoje wpływy na konto będą dwukrotnie wyższe niż rata kredytu hipotecznego.

    W rzeczywistości te wpływy mają przez cały okres kredytowania wynosić min dwukrotność PIERWSZEJ raty kapitałowej.
    Jak dla mnie to ogromna różnica. Infolinia twierdzi, że umowy kredytowe są indywidualne i nie mogą nic zinterpretować.
    Czas oczekiwania na infolinii to porażka. 2 dni, 3 roowy, 0 wyjaśnień, 0 możliwości załatwienia sprawy i ponad DWIE GODZINY oczekiwania na rozmowę z konsultantem. Sprawa oczywiście nie została jeszcze rozwiązana. Mam kilka wiadomości wewnętrznych bez odpowiedzi, kilka reklamacji w trakcie realizacji i jeszcze korespondencję mailową.
    WadyBRAK POWIADOMIEŃ O TAK ISTOTNYCH ZDARZENIACH JAK ZMIANA OPROCENTOWANIA!!!!
  • ~Maria / 2024-03-01 21:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem od wielu lat klientką Banku PKO SA W Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 72. Chciałabym szczególnie podziękować Panu Pawłowi Dudkiewiczowi, który jest zawsze wyjątkowo uprzejmy, przyjazny i miły dla klientów. Z wielkim z angażowaniem, profesjonalizmem i rzetelnością udziela informacji. Cierpliwie słucha i taktownie wyjaśnia wszelkie wątpliwości.
    Przychodzę do banku spokojna, z przeświadczeniem, że spotkam się z fachową i życzliwą obsługą.
    Bardzo, bardzo Panu Dziękuję.
  • ~g / 2024-02-29 13:40
    Ocena: 1.33 / 5
    nic nie można normalnie załatwić, infolinia kieruje do oddziału banku, jednego i jedynego i żadnego innego ew. do aplikacji mobilnej. Na każda akcje trzeba czekać po kilka dni jak nie kilka tygodni. Gorąco odradzam korzystanie z usług tego banku
  • ~Trado / 2024-02-29 03:35
    Ocena: 2.33 / 5
    Problemy z przelewami Elixir i inne awarie:
    Przelew Elixir z mojego drugiego banku (wysłany na moje konto w Pekao S.A.) wychodził ostatnią sesją wychodzącą (o 14:30), ale bank Pekao S.A. nie zaksięgował pieniędzy na moim koncie po swojej najbliższej sesji przychodzącej (o 15:00), ani nawet w tuż po drugiej sesji przychodzącej (17:30). Bank Pekao S.A. zaksięgował przelew dopiero po godzinie 18:30 (po ponad godzinie, po ostatniej sesji przychodzącej) - po tym jak już zdążyłem wszcząć alarm w banku z którego wysyłałem pieniądze, gdyż był to bardzo ważny przelew. Na złożoną reklamację w tej sprawie bank odpowiedział mi nonszalancko, że jak pieniądze doszły w dniu wysłania, to nie widzi problemu. Otóż problem jest, bo z tak wielkim opóźnieniem księgowania przelewów jeszcze nie miałem do czynienia (a miałem konta w wielu bankach na przestrzeni wielu lat). Przeważnie przelew przychodzący jest księgowany najpóźniej po około 15 minutach od sesji przychodzącej, no ale nie w Pekao S.A. gdzie na przyjęcie przelewu trzeba było czekać ponad 3 godziny, a w międzyczasie klient banku może zastanawiać się gdzie wsiąkły pieniądze. Do tego dochodzą inne problemy - kilka razy mój przelew (z konta w Pekao) był odrzucany (w wyniku awarii), a webowa strona banku Pekao ulegała awarii (wylogowanie w środku operacji). Niepowodzeniem zakończyły się też moje niedawne próby kupna rzeczy na Allegro (zakupy opłacane były przelewem online przez Pekao), pomimo potwierdzenia przez stronę Pekao, że transakcja powiodła się - chociaż w tym wypadku winny może być serwis Przelewy24, z którego korzysta Allegro. Podsumowując: nie polecam usług w banku Pekao, bo nie działają zgodnie z oczekiwaniami i kosztują masę nerwów, i straconego czasu. Nie jest to bankowość XXI wieku, tworzona z myślą o klientach banku Pekao.
    Zalety- dosyć przejrzyście funkcjonujący i łatwy obsłudze serwis online dla klientów banku.
    Wady- problemy z przelewami,
    - awarie serwisu online dla klientów banku,
    - nieżyczliwa obsługa, nierozumiejąca potrzeb klientów banku.
  • ~jkjanka@wp.pl / 2024-02-28 16:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientką od wielu lat banku w Białymstoku przy ul Rynek Kościuszki. Chcę bardzo podziękować szczególnie Pani Ani Domian,która jest zawsze bardzo uprzejma,serdeczna z wielkim zaangażowaniem tłumaczy szczegóły wszystko o co pytam nigdy nie widziałam jakiegoś zniecierpliwienia zawsze cierpliwie wysłucha i spokojnie tłumaczy jasno,profesjonalnie. Bardzo,bardzo Pani Ani dziękuję
  • ~Ula / 2024-02-26 19:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa klienta w Banku Pekao na Placu Bankowym 1 jest na najwyższym poziomie. Wpływ na to ma kompetentny i rzeczowy Zespół doradców. Chcę podziękować w tym miejscu w szczególności Pani Małgosi Góreckiej za szybką pomoc w wyjaśnieniu sprawy związanej z kredytem hipotecznym. Pani Małgosia to przemiła osoba, która posiada ogromne kompetencje i wykazuje się profesjonalizmem w swoim fachu.
    ZaletyOgromna wiedza, kompetencje i profesjonalizm doradców, szybkość załatwienia spraw.
  • ~Anna / 2024-02-26 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest tragedia wpłatomat nieczynny już któryś dzień kolejka do kasy że szkoda słów dwie panie obsługujące...szanujmy swój czas
    ZaletyŻadnych na teraz
    WadyNie liczy się kloent
  • ~Bartek / 2024-02-26 12:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo Dobry Bank Polecam Serdecznie :) Wszystko przebiega szybko i sprawnie.
    ZaletyMiło Sympatycznie
    Wadybrak
  • ~Roki / 2024-02-25 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny bank , żeby coś załatwić trzeba iść do placówki,a w innych bankach da radę przez infolinię nawet jak chcę zamknąć konto muszę udać się do placówki.Nie polecam.
  • ~Wiesław / 2024-02-24 12:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsługa i kompetentna. Pani która mnie obsługiwała wyjaśniła mi bardzo dobrze o programie usług bankowych.
    ZaletyByło miło
    WadyBrak
  • ~Ania / 2024-02-23 20:32
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam, mam pytanie w sprawie zajęcia komorniczego na koncie pekao , mają Państwo jakaś informacje? Chciałabym się dowiedzieć czy przy zajęciu można płacić kartą i robić normalnie przelwy ? Czy zostaje opcja tylko wypłaty w banku ?

  • ~Sylwuś / 2024-02-22 13:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Jedyną opcją ich aplikacji jest wk**wianie użytkownika. Nic nie działa, ciągle wywala, czas oczekiwania na weryfikację tożsamości, to 21h, po czym wywala błąd xD ponowna próba weryfikacji miała, tym razem innym sposobem miała trwać do 5 minut, a trwała 3h. Następnie już nie można było przejść dalej, bo uwaga... wykorzystano limit SMSów (gdzie by wysłane z 3 SMSy z kodem danego dnia. Obsługa klienta odpowiada, że pewnie mam przepełnioną skrzynkę SMS. Mają klienta za idiotę
    ZaletyBrak
    WadyW c**j
  • ~Sylka / 2024-02-22 11:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam serdecznie Bank SA ul Sienkiewicza 18, jestem wieloletnią klientką, obsługiwaną przez Panią Ewę M. Zawsze mam rzetelną, miłą i pełną profesjonalizmu opiekę i obsługę. Polecane przez Panią Ewę usługi i produkty Bankowe są w sposób subtelny nie nachalny i odpychający.Zawsze z przyjemnością wracam i korzystam. Takich oddanych i pełnych profesjonalizmu łudzi życzę więcej.
    ZaletyDostępność, miłą obsluga
    WadyBez umówienia, długi czas oczekiwania
  • ~JAK / 2024-02-21 20:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecamy bardzo Oddział Banku Pekao SA przy ul. Fabrycznej 11 w Krakowie. Pracują tam osoby bardzo kompetentne i bardzo pomocne. A ich pomoc nie kończy się zaraz po spotkaniu w banku. Doradzą tak, że wyszliśmy mega zadowoleni. Podczas pobytu w Oddziale widziałam, że nie tylko my wychodziliśmy z uśmiechami.
    ZaletyObsługa. Przyjazny klimat. Parking.
    WadyBrak
  • ~Emilila / 2024-02-21 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Otwierasz konto online! Zamknąć musisz w okienku w banku! W banku zawsze czekasz! Na 6 stanowisk jest 1 pracownik! Żeby zamknąć konto czekałam 1,5 h! Kontakt z bankiem online utrudniony! Nie jest to bank dla ludzi młodych!
    Nie wypłacają obiecanych premii i nagród za spełnione warunki promocji
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1919
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1420
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1168
Millennium
Ocena: 1.73, ilość opinii: 885
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 769
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 767
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4230
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4084
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3180
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770