Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 266 opinii

1.65 / 5

  • Prostota obsługi
    1.61
  • Oferta
    1.75
  • Obsługa klienta
    1.62

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~tymek / 2019-10-10 11:47
    Ocena: 5.00 / 5
    konto za 0 zł dodatkowo fajna szybka apka i oprocentowanie na oszczędnościowym aż 3%
  • ~Grzegorz Galos / 2019-10-10 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesteście normalni w tym banku?
    Bez jakiej kolwiek informacji deaktywujecie mi kartę ważna do 2022 roku bo rozwiązaliście umowe z wośp?
    ZaletyBrak
    WadyBrak poszanowania klienta
  • ~Maja97 / 2019-10-09 11:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Założyłam jakiś czas temu konto przekorzystne. 0 za wszystko, wysokie oprocentowanie, no i łatwa w obsłudze aplikacja, która nie wywala błędów. Na pewno zostanę na dłużej w tym banku.
  • ~Darek / 2019-10-08 21:58
    Ocena: 5.00 / 5
    To co dla mnie ważne to jasna oferta. Do tego dochodzi niezła aplikacja na telefon i dobrze oprocentowane konto oszczędnościowe. Z tym wszystkim konto przekorzystne wydaje mi się być dobrym wyborem.
  • ~Lunidia / 2019-10-08 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce. Przelewy realizowane są czasem kilka dni. Obsługa klientów ,fatalna,jak człowiek się do nich dodzwoni to ma wrażenie że przeszkadza im w piciu kawy.
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia w przelewach
    Ciężko połączyć się z infolinią
    Konsultanci niekulturalni
  • ~tomasz / 2019-10-08 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetentni, leniwi? -z uwagi na kredyt przeniosłem się do PKO BP stąd zdecydowałem się zamknąć konto osobiste w PEKAO SA -i jak to wyszło? no tak ze po 4 miesiącach wciąż nie zamkneli tego konta -mało tego wciąż naliczają opłaty. osobiście byłem w placówce dostałem potiwerdzenie ze w ciągu 30 dni się zamknie. od tamtego czasu co miesiąc naliczają mi opłaty -kiedy poprosiłem w związku z tym o kontakt -ktoś zadzownil i po wyjaśnieniach powiedział ze się tym zajmie, anuluje niesłusznie nabite opłaty i oddzwoni w ciągu kilku dni -nic.. -mało tego po 4 tyg anulowali opłaty a następnie zaczeli naliczać nowe i wciąż nie zamknęli konta -widać za trudne to ogarniecia stad moja opinia o tym banku i ocena to absolutne 0 -przynajmniej 2-3 osoby się tym zajmowaly i okazuje się to za trudne -ciesze się ze nie korzystam z konta w tym banku totalne dno
    Wadyniekompetencja
  • ~Była klientka / 2019-10-07 18:46
    Ocena: 2.67 / 5
    Pekao Mrągowo. Panie pracują jak za karę. Szczególnie jedna z pracownic odnosi się opryskliwie do klientów.
  • ~Adrian / 2019-10-06 17:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Posiadam konto Przekorzystne od jakiegoś już czasu. Aktywnie korzystam zarówno z aplikacji jak i bankowości online i jeszcze nigdy nie przytrafił mi się problem. Loguję się często przy użyciu biometrii i z tym aspektem też nie napotkałem kłopotów. Do tego obiecana premia za założenie konta dotarła do mnie praktycznie w terminie. Osobiście jestem zadowolony z usług tego banku.
    Zaletyświetna aplikacja
    dobre oprocentowanie lokaty
    pomocny BOK przez infolinię
  • ~Monika / 2019-10-05 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Bankowość elektroniczna to kpina, podanie prawidlowego numeru klienta nie gwarantuje zalogowania a konsultanci twierdzą, że to pomyłka z mojej strony. Logowanie na infolinii: raz przechodzi numer klienta a raz nie. Po zablokowaniu przez bank dostępu onlinendo konta odblokowanie tego to droga przez mękę, nie udało się tego dokonać po godzinie rozmowy z niemiłymi konsultantami. Mam osobiście udać się do oddziału.. Pójdę i przy okazji zamknę konto w tym żenujacym banku
    Zaletynie ma
  • ~joanna / 2019-10-04 18:35
    Ocena: 4.33 / 5
    Mam konto przekorzystne, fajną apke, zero za prowadzenie i 3% na koncie oszczędnościowym . Do tego logowanie przez odcisk dla mnie na pięć , łatwo ,szybko
  • ~Alaattin / 2019-10-04 09:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Od dwóch i pół roku używam kont dla biznesu. Jednak mam nadzieję, że prędko uda mi się założyć konto w innym banku. Od samego początku pojawiały się jakieś problemy - zawieszenia w działaniu płatności internetowych, czy prowizje za nie wiadomo co. Część personelu ignoruje klienta i nie potrafi pomóc w rozwiązaniu problemu. Opłaty są wysokie, a czasem naliczane błędnie, więc radzę to kontrolować. Nie polecam.
    Wadysystem internetowy ma częste blokady, prowizje
  • ~oszukana i bez kasy / 2019-10-02 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystając ze wpłatomatu, po pobraniu gotówki, wyskoczyła na ekranie awaria wpłatomatu, ze świstkiem papieru udałam się do oddziału, gdzie Pani nie wiedziała o co chodzi próbowała mnie zbyć, nie przyjęła reklamacji i kazała dzwonić na infolinię, bo tak "będzie szybciej" lub po moich prośbach o zwykłą, ludzką pomoc, ponieważ wpłacałam sporą gotówkę, zaoferowała, że pomoże mi złożyć wniosek online na miejscu, kazała się zalogować na komputerze stacjonarnym w oddziale. Po 15 min oczekiwania na tą własnie Panią zrezygnowałam, gdyż zaczęła obsługiwać kogoś innego - zostałam po porostu olana, sama złożyłam wniosek, który okazał się błędny, jak już dodzwoniłam się na infolinię i tam Pani, z którą rozmawiałam była pomocna. Czuję się bardzo rozczarowana postawą pracowników tego oddziału, a pieniądze nie wiadomo kiedy odzyskam, bo samo rozpatrywanie reklamacji trwa 20 dni. Serdecznie NIE POLECAM jeszcze raz. Dodam, że byłam w innym oddziale tego banku i tam również odprawili mnie z kwitkiem.
    WadyBrak zainteresowania klientem, brak kompetencji
  • ~Beba / 2019-09-27 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Amelua jestem w tej samej sytuacji. Bankomat zablokowal się 2 sierpnia 2019r.Pieniadze z konta zostaly pobrane. Żadnych wyjaśnień, zadnego.pisma w tej sorawie, wprowadzanie w błąd terminami rozpatrzenia reklamacji,wydluzanie sobie jej bez poinformowania.o czasie jej dalszego rozpatrywania i ppdstaw do tego,zero reakcji na maile i telefony. W oddziale banku zbywanie byle odpowiedzią. Nic nie wiem na temat wlasnej sorawy i toku jej postepowania. Obsluga klienta beznadziejna łącznie z czasem oczekiwania na polaczenie z konsultantem. Pracownicy banku malo.pomocni, wszędzie tajrmnice, rozkladane ręce i odgrywana bezradnosc. Oni są ponad prawem a klient ważny wedle.zasobnosci konta. Chyba nie znam.drugiego tak lekcewazacego klienta banku, jak ten.
    ZaletyPerfekcyjna niewiedza w sprawach ważnych dla.klienta.
    WadyBrak informacji w sorawach waznych dla.klienta, zbywanie.klienta, brak konkretnych i jasnych informacji.
  • ~EM / 2019-09-26 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsluga klienta na najnizszym poziomie z jakim sie do tej pory spotkalam - w glowie sie nie miesci! Zero dobrej woli pracownikow. Oddzialy w Nowym Targ to szczyt nieprofesjonalnego podejscia do klienta.
  • ~WW / 2019-09-23 12:08
    Ocena: 2.33 / 5
    Dokonałem zakupów ratalnych,początkowo było wszystko w porządku, 2 pozycje, liczba rat ,kwota do spłacenia. Po jakimś zrobił się bałagan. Pierwsza pozycja wygląda prawidłowo, liczba rat, kwota do spłaty, w drugiej pozycji znikła liczba rat, jest tylko kwota określona jako "całkowita kwota do spłaty". Trzy razy interweniowałem telefonicznie i nic się nie zmieniło. Po spłaceniu pożyczek zrezygnuję z tego banku, bo nie potrzebuję jakichś kłopotów z powodu bałaganu jaki w tym banku panuje. W placówkach tego banku pracownicy nie mają pojęcia o rachunkach internetowych albo nie chcą się tym interesować.
    ZaletyMożliwość rozłożenia na raty przy zakupach powyżej 300 zł. 10 pozycji i różne warianty rozłożeni na dogodne raty.
    WadySystem rachunków internetowych funkcjonuje źle.
  • ~Ja Ol / 2019-09-22 17:03
    Ocena: 1.67 / 5
    NAjgorszy bank! Odradzam wybór. Częste awarie kart i systemu online, więc zamrażają Ci pieniądze, nie możesz z nich skorzystać. Wyobraź sobie najgorsze - robisz zakupy na cały tydzień, przy kasie kolejka. A Tobie nie przechodzi autoryzacja. Próbujesz trzy razy i nic. A masz na koncie ponad 6000 zł. Wstyd i wkur*** A sytuacja powtarzała mi się przez kilka miesięcy raz na dwa tygodnie.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Amelua / 2019-09-17 09:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Nastąpiła kradzież środków z mojego konta, złożyłam reklamację. Do dnia dzisiejszego nie mam zwrotu środków choć minęły prawie dwa miesiące. Na wysylane e-maile nie otrzymalam żadnego wyjaśnienia dlaczego tak długo ta sprawa jest rozpatrywana. Jesli ktoś odpowiedzialny z pracowników banku czyta teraz tą opinię i chce pomoc proszę o kontakt na podany w załączeniu e-mail. Nadmienię że jestem klientką od 23 lat i do tej pory wszystko było prawidłowo prowadzone.
    WadyOpieszałość, łamanie prawa finansowego
  • ~Wojtek / 2019-09-14 16:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam pożyczki klick gotówka...co miesiąc wzrasta o ponad 100 zł ...mimo wysokiej prowizji i ustalonej liczby rat....pojęcia nie mam jak oni to robią
    ZaletyBrak
    WadyOpłaty dosłownie za wszystko ...radzę się rozejrzeć zanim otworzą państwo konto w tym banku .
  • ~Gosiek1403 / 2019-09-13 10:33
    Ocena: 2.67 / 5
    Od maja 2019 PEKAO SA zmienił układ prezentowanych transakcji na Wyciągach firmowych. Teraz wyciągi to straszy bałagan!!! Kiedyś operacje były w sposób uporządkowany - kwoty rosnąco , następnie malejąco. Byłam bardzo zadowolona z przejrzystości WB. Teraz jest CYRK!!! Wyciąg księguje się obecnie dwukrotnie dłużej i jest to bardzo, bardzo męczące. Na infolinii moją reklamację dot. przywrócenia pliku pdf WB do poprzedniej uporządkowanej wersji rozpatrzono - odmownie. Koleżance księgowej sugerowano nawet, że jak się nie podoba nawet drogę sądową !
    Bank - beton żadne argumenty nie trafiają. Odnoszę wrażenie że dział techniczny nadzorujący takie zmiany zawalił coś i teraz nie może się wycofać. Może uda mi się nakłonić szefa do zmiany banku z lepszymi wyciągami.

    Mam nadzieję że ktoś inteligentny w tym banku wreszcie rozwiąże powstały od maja 2019 problem w wyciągami firmowymi.... tylko czy ktoś taki w Banku PEKAO S.A tam pracuje??? i czyta takie uwagi klientów ?

    WadyTotalny bałagan w prezentowanych operacjach na wyciągach firmowych od maja 2019.
    Bank nie dał możliwości dostępu WB w pdf wg. starej dobrej wersji.
  • ~Bernik / 2019-09-12 23:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Nigdy żadna instytucja nie okazała takiego braku dbania o moje pieniądze jako klienta, jak bank pekao sa. Na konto tzw. Przekorzystne w tym banku została wykonany przelew zagraniczny. Otrzymałam o 12% procent mniej pieniędzy niż zostało przesłane. Przelew ten miał v kosztować 11 razy mniej niż okazało się to w rzeczywistości. Według pracowników banku, wszystko jest dobrze zrobione...
    Oferta brzmiała pięknie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 600
PEKAO SA
Ocena: 1.65, ilość opinii: 266
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 259
Deutsche Bank
Ocena: 1.97, ilość opinii: 185
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 2.01, ilość opinii: 70
ING Bank Śląski
Ocena: 2.67, ilość opinii: 59
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 751
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 319
ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 315
Netflix
Ocena: 2.77, ilość opinii: 169
nju mobile
Ocena: 3.17, ilość opinii: 134
Virgin Mobile
Ocena: 2.57, ilość opinii: 102