Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 858 opinii

1.90 / 5

  • Prostota obsługi
    1.99
  • Oferta
    1.96
  • Obsługa klienta
    1.82

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 43
  • ~MBank gowno / 2021-01-20 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    gówno jebane przelew mial byc wieczorem doszedl po 6 dniach nie polecam
  • ~Mario / 2021-01-20 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto firmowe. Bank Trzęsac gaciami utrudnia w każdy możliwy sposób odblokowanie możliwości korzystania z konta internetowego. Nie mam dostępu nawet ponwizycie w oddziale. Infolinia zmusza do korzystania zdodatkowych kodów i automatycznych panów a niekończące potwierdzanie danych doprowadza do białej gorączki. Zdecydowanie odradzam komukolwiek .Zakładam konto w innym banku bo m bank na pewno nie jest dla mikro przedsiębiorców ani przychylny ani pomocny. To bogaty bank i może sobie pozwolić na lekceważenie małych klientów...
    ZaletyJuz brak zalet.
    WadyBrak szacunku i prostych zasad dla jakichkolwiek problemów na końcu.
  • ~Heniu / 2021-01-18 19:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra.Dodzwonić się do tzw. mLinii graniczy z cudem.Brak placówek mBanku w poszczególnych miastach-musiałbym zasuwać do innego miasta by cokolwiek załatwić (a nie mieszkam przecież na wsi,czy w jakiejś dziurze).Chciałem zmienić nr.tel. ponieważ go straciłem gubiąc telefon.Wszystkie sms-y do transakcji przychodzą na ten nieistniejący.Chciałem im podać nowy,bo sam w serwisie transakcyjnym tego zrobić nie mogę.Mogę zmienić wszystkie inne dane,nawet PIN do karty ale nie nr. fona.Nie wystarczyło im podanie na mLinii moich danych personalnych,nazwiska panieńskiego matki,peselu,adresu,identyfikatora za pomocą którego loguję się do serwisu (konto bankowe).Kazano mi utworzyć na koncie mBanku tzw. telekod.Jednak by to zrobić,muszę potwierdzić to kodem,który przychodzi na nr.tel. którym już przecież nie dysponuję.Masło maślane.Nie ważne moje wnikliwe dane,ważny jakiś zakichany telekod.Nic nie idzie załatwić za pośrednictwem mLinii.Z racji tego,że w moim mieście nie ma placówki mBanku,doradca stwierdził że wyślą mi jakiś pakiet aktywacyjny po otrzymaniu którego mam zadzwonić raz jeszcze i wówczas zmienią mi ten nieszczęsny nr.tel.Ale okazuje się,że po tej rozmowie nie mogę się już nawet zalogować na własne konto (jakby je zablokowali do czasu kolejnej rozmowy po otrzymaniu tego pakietu aktywacyjnego) Mówiąc krótko upierdzielili mnie tak,że nie tylko nie mogę dokonać żadnej transakcji,ale nawet nie mogę sprawdzić stanu swojego konta.Chyba,że będę zapierdzielał do innego miasta,gdzie mieści się najbliższa placówka tego zakichanego banku.Ewentualnie bezpośrednio w bankomacie,choć nie wiem jeszcze,czy i tego mi uniemożliwili.To ostania historia z mBankiem,ale było ich znacznie więcej.Szereg problemów,niejasności,same utrudnienia a pomoc na mLinni żadna.Na podstawie wieloletniego doświadczenia,wielu przygód z tym "tęczowym" bankiem mogę stwierdzić jednoznacznie: OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!!!!!!!!!!
    ZaletyWłaściwie żadne.To,co można by uznać za plus,znajdziemy w każdym innym banku.Reszta,to same wady.
    WadyZbyt wiele
  • ~Tomek / 2021-01-17 12:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Mam konto w mBanku od zawsze. Pewnie jakieś 20 lat. Ale jest coraz gorzej... przerwy techniczne które planowane są w nocy niestety przenoszą się na dzień (np. Przerwa techniczna z nocy 16/17 stycznia 2021, ale system nie działa o godzinie 12:46 w dzień na komputerze). Intuicyjności systemu przeszła do historii poprzez nieprzemyślane zmiany. Mi się to już nie podoba... szukam gdzie indziej
    ZaletyJuż nic czego nie ma konkurencja
    WadyCoraz więcej
  • ~Annamaria / 2021-01-16 08:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Podnoszą opłaty. Regulaminy bardzo niekorzystne dla klienta. Nie daj boze masz jakiś problem i ujemne saldo na rachunku jesteś z gory zblokowany nieoczekiwanie np wygaśnie ważność karty - to nie przyślą nowej
    Fatalna współpraca
  • ~Adrianna / 2021-01-14 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZY BANK Z JAKIM MIALAM KIEDYKOLWIEK KONTAKT! OBSKUGA DNO TOTALNE. KAŻDY Z INFOLINI UDZIELA INNEJ INFORMACJI. OBSŁUGA ZERO PROFESJONALIZMU. NIE POTRAFIĄ ZAŁATWIĆ ŻADNEJ SPRAWY. DNO TOTALNE
  • ~der / 2021-01-13 09:10
    Ocena: 1.00 / 5
    znów MDM nie działa - patologia niedziałajacych usług w XXIw tylko w Mbanku
  • ~Neta / 2021-01-12 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Po rozmowie z konsultantem miano mężowi zwrócić 3 100 zł za odnowienie kredytu, którego nie chciał, pieniądze ściągnięto 8 listopada i mąż wtedy zadzwonił i rozmawiał, umowa miała działać dopiero od jutra czyli od 9 listopada. Obiecano w ciągu miesiąca zwrócić pieniądze, oczywiście mąż grzecznie czekał, pieniędzy się jednak na koncie nie pojawiły a później kazano mu jeszcze opisać sytuację gdy będzie z banku rezygnować. To chyba powinni oddać pieniądze bo z kredytu nie korzystał. Kredyt tzw. odnawialny, 1. rok bezpłatny, namówili a ten dał się nabrać, ale w ciągu roku nie skorzystał ani razu, a potem automatycznie bez powiadomienia, przypomnienia i mimo, że 1 dzień wcześniej na infolinii zrezygnował z umowy to pieniędzy nie zwrócono, które pobrano dzień wcześniej przed oficjalną datą umowy /niedziel/
    Zaletyżadnych
    Wadyzłodziejstwo
  • ~tomek / 2021-01-12 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy bank jaki widzialem córka załozyła konto na paszport zablokowali jej konto jak skonczyła 18 lat bo chcieli dowód wzieła zaswiadczenia ze wyrabia dowód konto dalej zablokowane obsluga na poziomie macdonalda nikt nic nie wie obsługa na infolini godzinna rozmowa konto dalej nie aktywne dziadowstwo
    Zaletyzadne
    Wadywszystko obsluga nie kompetencja zero pomocy na infolini
  • ~Piotr / 2021-01-11 23:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Fatalna, żenująca obsługa!!!! 45 minut na infolinii,dramat
    ZaletyMic
    WadyWszystko
  • ~magda2306qt / 2021-01-11 20:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta po prostu "leży". Wypowiedziałam umowę ale email z zestawieniem kosztów był wadliwy, a dokumenty nawet nie działały, pisałam wielokrotnie e-maile, podawałam wszystkie dane itp a mimo to, że potrafili rozwiązać mojego problemu. Jestem zawiedziona
  • ~Monika / 2021-01-10 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani z obsługi bardzo nieuprzejma i pretensjonalna. Nie potrafi roziwązać problemu ani doradzić. Polecam lepiej dopierać pracowników na stanowisko, gdzie kontakt z ludźmi jest najważniejszy.
    Zaletybrak
    Wadynieuprzejma i niemiła obsługa!!!!
  • ~Mariusz / 2021-01-10 09:54
    Ocena: 3.33 / 5
    Poprzednie doświadczenia wypadły całkiem dobrze. Obecnie w czasie załatwiania wszystkich spraw w necie to trochę kiepsko. Wziąłem nie duży kredyt i rozpisałem wszystkie raty automatycznie do spłaty a tu po spłaceniu wezwania do zapłaty!!! Kwota nie duża na poziomie 2 zł, ale jest powód by uprzykrzyć życie. Znowu bank ma Cię w garści. Bardzo nieuczciwe postępowanie.
    Ciekawe, czy sytuacja byłaby taka sama jakby spłaty były robione nie z automatu tylko manualnie?
    ZaletySzybkie załatwienie sprawy online.
    WadyNaciąganie Klienta na niedopłatę!
  • ~Lord / 2021-01-08 23:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukali pewnie jak każdego
    Żenada
    Obsługa reklamacji jeszcze większa żenada
    Nie wystarczy grać z WOŚP
  • ~Mbank_mało_nam / 2021-01-08 15:05
    Ocena: 3.33 / 5
    Kryzys, kryzysem, a opłaty za byle pierd. Oferty produktowe oraz ich oprocentowania na niskim poziomie. Czas odejść od Banku, który z założenia miał być online, czyli jeśli robisz coś sam, to opłat nie powinno się tak radykalnie wprowadzać jak teraz. Tylko czekam kiedy wróci, czas w którym to zwykłe przelewy będą darmowe do 3 transakcji.
    ZaletyZrobić beckup transakcji do pdf i odejść do nowego lepszego.
    WadyZa dużo opłat, wymuszanie opłat.
  • ~R / 2021-01-08 10:25
    Ocena: 2.33 / 5
    EMAKLER praktycznie co drugi dzien nie dziala.
    Kontakt na mlinie trwa wieki.
    Nie polecam!!
    Najwieksze prowizja a najgorszy serwis
    Zaletybrak
    Wadyzbyt wiele
  • ~Kasia / 2021-01-07 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Bezduszny, drogi i najbardziej beznadziejny bank ever. Nic sobie nie robi z przepisów prawa.
    Zaletynie ma żadnych
  • ~toro / 2021-01-07 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Chyba najgorszy bank. Miesiąc czasu trwa walka z cesją do ubezpieczenia AC i żaden przesłany dokument nie pasuje. Towarzystwo ubezpieczeniowe już nie wie jakiego dokumentu bank oczekuje.
    Kontakt z infolinią - gorzej niż źle, czas oczekiwania około 30 minut. Pracownicy niekompetentni i niezbyt mili i oczywiście nic nie mogą pomóc, bo... Placówki banku oczywiście ZAMKNIĘTE (bo niby epidemia)
    Chyba lepiej brać "chwilówki" niż być klientem tego "banku"
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO. PRZESTRZEGAM.
  • ~rob / 2021-01-06 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejne opłaty za kartę Wymuszanie korzystania z aplikacji.Dramat Zmieniam bank.
    Zaletyjuż nie ma
    Wadyciągłe podnoszenie opłat, kombinacje z aplikacjami
  • ~Beata / 2021-01-05 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    poziom obsługi klienta tragiczny, każda czynność trwa co najmniej 30 min, przez mlinie ciężko coś załatwić, dodzwonienie się graniczy z cudem, w oddziale nie jest lepiej, wciskają aplikację mobilną, bo niby jej instalacja jest konieczna, a później same problemy z którymi klient zostaje sam
strona 1 z 43
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.90, ilość opinii: 858
PEKAO SA
Ocena: 1.59, ilość opinii: 450
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 400
Millennium
Ocena: 1.60, ilość opinii: 207
ING Bank Śląski
Ocena: 2.34, ilość opinii: 106
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 1.96, ilość opinii: 82
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2533
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2272
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2148
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1939
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1060
Play
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1023