Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2043 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.72
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 103
  • ~Piotr / 2025-08-14 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Bezwzględnie odradzam mbank do prowadzenia działalności gospodarczej. Ciągłe błędy systemy, kompletna niekompetencja pracowników, wieczne nieprawidłowości i nieporadność.
  • ~Janina / 2025-08-13 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta to jakaś porażka! brak kompetentnych pracowników, za każdym razem trafia się na inna osobę i jak masz jakiś problem z kontem to od początku musisz tłumaczyć. Bardzo często występują problemy z płatnościami i dostępem do środów, jestem klient od ponad 15 lat i takiego bałaganu jak jest w mBanku obecnie nigdy nie było. NIE POLECAM!!!!
  • ~Klingon / 2025-08-07 20:51
    Ocena: 1.67 / 5
    W dniu 7 sierpnia 2025 roku udałam się do Centrum Handlowego Pogoria w Dąbrowie Górniczej o godzinie 18.15. W punkcie mBank zastałam dwie młode panie. Jedna z nich obsługiwała klientów, natomiast druga patrzyła gdzieś w przestrzeń. Podeszłam do jednej z młodych pań i chciałam tylko zapytać czy zdąży mnie obsłużyć i czy mogę poczekać ale wtedy z usteczek jej wylał się jad połączony z drwiną, ironią i chamstwem. Poinformowała mnie podniosłym tonem, że obsługuje klientów i z prawdziwym obrzydzeniem odwróciła głowę.
    Straszone to było zdarzenie bo jeśli to wizytówka mBanku to myślę, że trzeba zmienić bank bo tyle prostactwa i pogardy to ja dawno nie spotkałam. Wystarczyło powiedzieć – chwileczkę, proszę poczekać itp. Dwie żmijki w jednym malutkim punkcie w Centrum handlowym Pogoria. Brawo MBank za chamstwo w XXI kiedy walczy się o każdego klienta!

    Zaletyzero
    Wadychamstwo personelu ale tylko w Pogorii na pasażu w Dąbrowie Górniczej
  • ~Iga / 2025-08-06 20:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Jak mBank zarabia na nieświadomych Klientach - w prosty sposób . W momencie awarii bankomatu obsługa nie zgłasza awarii co wiąże się z koniecznością pobrania opłaty za wypłatę gotówki w placówce . Każda taka wypłata to 9 zł , a klientów sporo. Dopóki placówka nie zgłosi awarii bankomatu, Klient nie może skorzystać z prawa wypłaty w placówce ze względu na nie działającą maszynę bez opłat. Dodam ,że jest to jeden bankomat w samym centrum miasta który wypłaca większe kwoty niż limit w Euronecie a cała sprawa dzieje się w Rybniku. To już druga taka sytuacja z tym, że za pierwszym razem, po stanowczym „nie „łaskawie zgłoszono awarię i wypłacono gotówkę bez opłaty . Teraz postawiono na zarobek placówki kosztem Klienta. By cała sprawa się sfinalizowała trzeba było odczekać swoje w kolejce 4 osób. Kilka lat temu tak powolna obsluga byłaby nie do przyjęcia przez nadzorujących prace . Jestem klientem tego banku od bardzo dawna ale czas na zmiany. Taka obsługa jest nie do przyjęcia!!!!
  • ~Ryszard / 2025-08-05 17:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa klienta w Banku w Koszalinie przez Panią Anna Szałapska wspaniała profesjonalna bardzo pomocna i przemiła
    ZaletySuper
    WadyBrak
  • ~Joanna / 2025-08-03 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa. Kupowałam bilety lotnicze za 563 dolary, w tej samej sekundzie zablokowano mi na koncie (od prawie tygodnia nie wiem dlaczego) dwa razy tyle..Linia lotnicza pobrała pieniądze (oczywiście raz), a bank mimo moich interwencji nadal nie „uwolnił” zablokowanej mi dodatkowej kwoty. Mam czekać na rozstrzygnięcie reklamacji. To oznacza, że nie ze swojej winy jestem pozbawiona 2 tysięcy złotych. Jak długo? Obsługą mBanku nie wie.
  • ~Marcin / 2025-08-01 08:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Co innego mówi konsultant a ostatecznie okazuje się inaczej - uważać na ten BANK i omijać z daleka. Pomimo że w umowie kredy tu nie było mowy o naliczeniu prowizji za wcześniejsze rozwiązanie (i tak mnie informował też konsultant przed podpisanie umowy) to i tak naliczają.
    Zaletybrak
    Wadychyba wszystko
  • ~Iddy / 2025-07-31 15:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Na mój rachunek wysłano przelew na kilka tysięcy złotych. Mamy potwierdzenie przelewu wychodzącego (zaksięgowany). Pieniądze nie dotarły na konto w mBank. Konsultant powiedział, że w takiej sytuacji nic się nie da zrobić - potwierdzono, że pieniądze powinny były dotrzeć. Ale niedotarły. I bank nie ma możliwości dowiedzieć się dlaczego nie i nic z tym nie można zrobić. "Nie mamy pańskich pieniędzy i co nam pan zrobi."
  • ~Adam / 2025-07-30 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, zablokowali mi konto firmowe, z własnego widzimisię. Miałem dostarczyć jakiś dokument, który można sobie wydrukować na Internecie, a że byłem na wakacjach, to nie mogłem więc zablokowali. Pozbawili tym firmę środków i nawet do nie mogłem VATu do urzędu skarbowego wysłać. Po powrocie i złożeniu tego dokumentu, mieli odblokować maksymalnie następnego dnia, po 3 dniach dalej nic, a firma stoi i nie mogę płacić kontrahentom. Jakim prawem Bank od tak może sobie przywłaszczać jakiekolwiek pieniądze? A na infolinii nikt tam nic nie może, parodia to mało powiedziane, to przegięcie wszystkiego.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko, wpłacając im pieniądze tracisz je!
  • ~Sławomir / 2025-07-22 18:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Przy przelewie na moje własne konto w ING mbank zablokował mi wszystkie konta i operacje.
    Podobno dla mojego bezpieczeństwa.
    Infolinia powiedziała, że muszę przyjechać osobiście z dokumentem tożsamości.
    Fajnie, że nie byłem na wczasach w dalekich krajach. Ani bliższych.
    Przyjeli reklamację. Dali sobie na odpowiedz 60 dni. Super
    Uważajcie! Nie potrzeba oszustów i hakerów. Załatwi was własny mbank.
  • ~Ewa / 2025-07-21 17:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.Bank zablokował mi środki które wpływają na dzieci i przekazał je komornikowi. Bank nie ma prawa zabierać pieniędzy które wpływają na dzieci to jest 800+ czy rodzinne. Bank również blokuje mi zasiłek chorobowy który jest w kwocie 1700 zł i również przekazuje komornikowi. Rządzą się oni swoimi prawami. Obsługa jest nie miła i nie umie rozwiązać sprawy. Każą się kontaktować z Centralą do której masakra się dodzwonić. Nie odpowiadają na reklamację. Na czacie siedzą niekompetentni konsultanci którzy wprowadzają w błąd klienta. Moja droga z mbankiem dobiega końca. NIE POLECAM
  • ~Tomek / 2025-07-10 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiem krótko. DZIADOSTWO szczególnie w stosunku do klienta. Omijać
    ZaletyBrak
  • ~Arek / 2025-07-03 09:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Ludzie w tym banku to chyba za karę pracują bardzo nieprzyjemne odczucia
    ZaletyBrak
    WadyZmiana personelu
  • ~Fuck / 2025-07-02 18:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo kiepski jestem z nim od 2006 i tylko lenistwo mnie hamuje od zmiany ale teraz czarka siw przelala
    ZaletyJuż dawno zmikly
    Wady Nie szanowanie własnych klijetow
  • ~Piotrek / 2025-07-02 14:55
    Ocena: 1.67 / 5
    poziom profesjonalizmu ludzi na infolinii jest żenujący
  • ~Robert / 2025-06-29 23:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Banksterstwo na dzieciach .
    Konto dla 13 latka. Chciałem żeby dziecko czuło się bezpiecznie i odkładało na cele, to co chce oszczędzać, ale czasami potrzebuje coś kupić za każdy przelew swoich pieniędzy musi zapłacić. Zamiast oszczędzać płaci bankowi za to że dysponuje swoimi pieniędzmi.
    Próbowałem interweniować, ale mnie olali, więc ja zrobię to samo.
    Zabieram wszystkie pieniądze swoje i dziecka z tego banku.
    I wszędzie to opiszę i nikomu ich nie polecę
    ZaletyBrak
    WadyOszukują i naciągają dzieci, które nie zarabiają
  • ~Ja / 2025-06-29 06:58
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie ma to jak nadać nazwę „bankowość bez barier i dawać takie limity, ze stoi się pod bankomatem 20 min żeby wybrać potrzebną kwotę. Nie wspomnę o tym że praktycznie nie ma bankomatów.
  • ~Użytkownik niestety, ale mało / 2025-06-27 00:26
    Ocena: 2.33 / 5
    20 lat temu był to najnowocześniejszy bank w Polsce. Teraz w 2025 roku to bank o przestarzałym interface-sie dla użytkowników, z topornym układem użytkowym, nieprzystępnym dla klienta, trudno cokolwiek znaleźć w panelu klienta, nie polecam. Konkurencyjne banki są mega przyjazne dla klientów, mBank po prostu odstrasza. Może kiedyś się obudzą????
    ZaletyMało
    WadyDużo
  • ~Klient / 2025-06-20 16:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy bank jeśli chodzi o infolinie !!! czeka się godzinami !!! obsługa fatalna
    Zaletybrak
  • ~Pełnomocnik / 2025-06-10 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    MBank najgorszy ze wszystkich na rynku nie polecam nikomu korzystanie z ich usług zablokowali konto właścicielowi i nie można na nim robić żadnych ruchów nie mogę zapłacić za prąd gaz mieszkanie i inne nie mogę korzystać z karty bo też jest zablokowana opłatę za kartę sobie liczą co miesiąc a jakże pomimo tego że z ich winy Nie można nią zapłacić – wszelkie próby odblokowania konta na infolinii pomimo poprawnych weryfikacji są niemożliwe pracownicy kłamią że nie mogą połączyć z kierownikiem mnie / okropna obsługa Nie polecam tego banku nikomu
    ZaletyBrak!!!!
    WadyBardzo wiele
strona 1 z 103
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2043
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1557
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 993
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 923
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4756
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4544
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3993
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3086