Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 396 opinii

2.14 / 5

  • Prostota obsługi
    2.27
  • Oferta
    2.24
  • Obsługa klienta
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 40
  • ~Emma / 2018-12-12 14:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragiczny bank. W dniu dzisiejszym o 13,30 wpłaciłam pieniadze we wpłatomacie o 14,30 nadal ich nie było na koncie wiec zadzwoniłam na infolinie i usłyszałam ze środki wpłyną do 4 godzin. W innych bankach pieniądze pojawiają dur na koncie po 15/20 minutach od wpłaty we wpłatomacie. Na dodatek nie bede mogła dzisiaj wysłać żadnego przelewu ponieważ realizują przelewy tylko do 14 a pieniądze pojawia sie około 17/18. To sa chyba jakieś żarty.
    Odradzam korzystanie z tego banku
    ZaletyBrak
    WadyPieniądze sa przetrzymywane i bardzo drogie przelewy firmowe 1,50 zł/szt - najdroższe przelewy na rynku
  • ~gucio67 / 2018-12-11 09:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Okradają klientów,blokują kasę z najniższą krajową
    nie polecam - omijać
  • ~Nick / 2018-12-10 14:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo mili i konkretni konsultanci, przyjazna aplikacja, oferta również bardzo korzystna. Przez 1,5 roku ani razu nie spotkałem się z niczym nieoczekiwanym.
  • ~marian / 2018-12-10 13:56
    Ocena: 2.67 / 5
    Wniosek o wspólne konto eKonto Plus.
    Kurier zadzwonił tylko raz, ale nie pasowały mu godziny i miał oddzwonić jak coś więcej ustali.
    Po kilku godzinach doszedł sms z inPostu, że kurier się niby nie mógł dodzwonić.
    Inpost stwierdził że dokumenty wracają do Mbanku z ich inicjatywy.
    Kontakt z Mbankiem dwa razy i nic w sprawie się nie wyjaśniło. Umywają ręce że oni nic nie mogą a to oni zamawiają kuriera. Żenada !!! Da się wyczuć że przeczekują czyjeś opowieści i mają to gdzieś.
    Zero zaangażowania w problem. NIE POLECAM !!!
    WadyOlewają klienta
  • ~Agnes / 2018-12-07 19:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Konto ok I aplikacja. Aż do momentu kiedy człowiek chce wziąść kredyt. Zarobki 7000 a na decyzję czeka się baaaardzo długo można liczyć w dniach. Nie polecam szkoda czasu
    ZaletyAplikacja
    WadyDługie oczekiwanie na decyzję o niskim kredycie. Żadnych fajnych ofert
  • ~Adam / 2018-12-07 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    PROPONUJĘ WSZYSTKIM POKRZYWDZONYM PRZYGOTOWAĆ POZEW ZBIOROWY I PODAĆ TEN BANK DO PROKURATURY!!!!! Tak jak poniższe osoby zostałem okradziony przez ten bank. Nie mogę odzyskać swoich własnych pieniędzy z mojego własnego konta. Czekam od miesięcy, żeby wybrać dużą sumę, która się tam znajduje. Przecież to złodziejstwo i to jeszcze w formie legalnie działającego banku.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Zara / 2018-12-07 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEGAM przed korzystaniem z Mbanku. Okradają ludzi. Przy większych wpłatach, które wpływają na konto blokują konto tłumacząc się względami bezpieczeństwa. Ja w ten sposób miałam zablokowane konto przez miesiąc. Ciekawe, kto z pracowników banku w tym czasie założył sobie lokatę i zyskał procent z moich pieniędzy. Nic nie dawały reklamacje. Po miesiącu, gdy powiedziałam, że chcę natychmiast zlikwidować konto, robiono mi problemy i trwało to miesiącami. Omijajcie tych złodziei szerokim łukiem
    ZaletyTotalnie brak zalet
    WadyZłodzieje i jeszcze raz ZŁODZIEJE
  • ~Ania / 2018-12-05 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda kryminalistów i złodziei. Samo zamknięcie konta w mBanku przysporzyło mi kłopotów i kilkukrotnego stawienia się w placówce. Nie dość że naliczyli mi opłaty nie wiadomo za co to po ich spłaceniu podali mnie do zespołu Windykacji. Obsługa nieogarnięta, załatwienie czegoś trwa wieki i zanim to ogarną naliczają opłaty itp co jeszcze wymyślą
    Zaletybrak
  • ~smart / 2018-12-03 15:00
    Ocena: 4.00 / 5
    Paniom w infolinii mbanku brakuje klasy. Rozmawiają z klientem bardzo arogancko, co druga!. Niech się nauczą od Panów, którzy są zawsze bardzo kulturalni i nie słychać "że mają problemy w domu" jak rozmawiają z klientem. Pozdrawiam!
  • ~natalia / 2018-11-27 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostal mi zablokowany dostep do konta. Mam tam kilkanascie tysiecy zlotych. Kontaktowalam sie wielokrotnie infolinia i czatem. Dowiedzialam sie ze nie moga mi odblokowac konta i jedyny sposob w jaki moge odzyskac dostep do srodkow jest stawienie sie w placowce. Mieszkam za granica wiec nie jest to mozliwe. Sprobuje zamknac konto listownie. Mam nadzieje, ze odzyskam chociaz czesc moich pieniedzy. Obsluga jest bardzo niedoszkolona. Kazda rozmowa z infolinia byla przerywana na conajmniej kilka minut a tlumaczenia pozostawialy baaardzo wiele do zyczenia (np "zobaczymy co moge z Pania zrobic..." lub "to nie moja wina, ze Pani nie rozumie procedury. Ja nie moge pani odblokowac Internetu")
    Zaletyniskie oplaty
    WadyBardzo miski poziom obslugi klienta
    brak dostepu do wlasnych pieniedzy
    utrudnienia w zamknieciu konta
    Niekompetentna obsluga
strona 1 z 40
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie » Zobacz wszystkie pytania »

Zobacz również

mBank
Ocena: 2.14, ilość opinii: 396
Deutsche Bank
Ocena: 1.98, ilość opinii: 184
PEKAO SA
Ocena: 1.55, ilość opinii: 138
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.80, ilość opinii: 128
Inteligo
Ocena: 2.63, ilość opinii: 62
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 1.99, ilość opinii: 60
Flixbus
Ocena: 2.08, ilość opinii: 226
Link4
Ocena: 1.60, ilość opinii: 207
ITAKA
Ocena: 2.92, ilość opinii: 141
nju mobile
Ocena: 3.51, ilość opinii: 93
Netflix
Ocena: 3.24, ilość opinii: 73
Virgin Mobile
Ocena: 2.73, ilość opinii: 45