Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 782 opinii

1.91 / 5

  • Prostota obsługi
    2.02
  • Oferta
    1.97
  • Obsługa klienta
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 40
  • ~Robar / 2020-10-01 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden z najgorszych bankow na rynku, system często nie działa, doładowanie telefonu przez aplikacje zajmuje około 30 min, odstąpienie od umowy kredytowej u mnie zajęło około 2 miesięcy, chociaż powinno trwać 14 dni. Żeby płacić aplikacja, trzeba dodać kartę do Google Pay, NFC nie jest dostępna. Więc kontynuuje korzystać z aplikacji Pekao SA, chociaż mam kredyt hipoteczny w Mbank
  • ~Konrad / 2020-09-30 21:56
    Ocena: 2.00 / 5
    System MBanku ma problem, niewiadomo jakiej natury, ostatnio podczas dodawania numeru konta kolegi z przelewu dodał się losowy numer jakiejś osoby z MBanku i przez pomyłkę wysłałem do tej osoby przelew. Oczywiście dzięki jej uczciwości dostałem pieniądze z powrotem, ale MBank nie jest w stanie wyjaśnić skąd wziął się ten numer konta w mojej książce kontaktów ani nawet nie wzięli pod uwagę moich zastrzeżeń. Nie polecam tego banku, ze względu na marny system.
    ZaletyBOK
    WadySystem
  • ~Gosia / 2020-09-30 21:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Zastrzeglam karte poniewaz haker ukradl jej dane i stworzyl fikcyjne konto netlixowe z UK. Po czym 3 dni po zastrzezeniu karty - bank wykonal transakcje z karty ZASTRZEZONEJ!. (haker ponownie probowal)
    Pani w banku nie wydawala sie wielce zdziwiona--- jak dla mnie szok! musze sprawdzac historie codziennie zanim zmienie bank.
  • ~Aknibas / 2020-09-26 01:55
    Ocena: 2.67 / 5
    Konta walutowe traktowane są po macoszemu. Mają znacznie mniej możliwości niż konta złotówkowe. To skandal! Jestem tak samo klientem banku jak inni w Polsce, jednak obracając Euro w mBanku nie może prowadzić konta na pełnych prawach.
    Przelewy tylko w dni powszednie w dzień (nawet na inne konto w tym banku nie przeleję pieniędzy wieczorem ano w weekend), do książki odbiorców można dodać tylko jedno nazwisko, nie można wpłacać pieniędzy mTransferem.
    To naprawdę żenujące.
  • ~Andrzej / 2020-09-24 21:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Problemy z systemem są straszne. Zdecydowanie odradzam zakładania konta w tym banku. Ja nie mam dostępu do konta już 3 miesiące bo system nie daje zgody na zmianę numeru. Pracownicy też mają to w głębokim poważaniu a infolinia to całkiem porażka. Zdecydowanie nie zakładajcie konta w tym banku
    ZaletyBrak
    WadySystem rządzi wszystkim i koniec. Żaden konsultant nie pomoże bo system to, bo system tamto. TRAGEDIA
  • ~Anita / 2020-09-20 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to absolutna porażka, odradzam każdemu założenie konta. Wszystkie operacje maksymalnie utrudnione, brak możliwości drukowania potwierdzeń realizacji przelewów, obsługa na infolinii pozostawia wiele do życzenia. Nie ma dnia bez jakiś awarii. Polecam trzymać się z daleka od tego pseudobanku.
    ZaletyBrak
  • ~Rentgen / 2020-09-18 03:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zdecydowanie. Wystąpi problem nie ma osoby kompetentniej do załatwienia tematu. Napiszesz mejla dostajesz odpowiedź nie na temat na zasadzie kopiuj - wklej. Pogmatwane regulaminy - nie do strawienia przez przeciętnego Kowalskiego. Wyliczane saldo końcowe w tym banku to jakiś teoretyczny dziwoląg i wielka zagadka skąd to się wzięło.
    ZaletyBrak.
    WadyTo nie jest polski bank.
  • ~nielubiembanku / 2020-09-15 07:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam styczność. Naliczają odsetki od każdej operacji- dosłownie każdej. Domyslam się, że niebawem za wypowiedzenie ich nazwy trzeba będzie zapłacić prowizję. Informacja leci do Biku, o ich zdaniem opóźnieniach w spłacie, których nie ma.Uciekam do Ing, nigdy więcej mBanku.......
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta leży, system nalicza odsetki karne za brak środków na koncie i o razu ślą informacje do Biku, chociaż środki na koncie był. Chory cennik opłat, prowizji oraz marż. Ban zdecydwanie na nie!
  • ~klient / 2020-09-10 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    infolinia tragedia...ponad dwadziescia minut oczekiwania na jakiekolwiek połaczenie-bezskutecznie zresztą. Przez email-nic nie wyjasniono. Z pewnością nie skorzystam więcej z ich usług.
  • ~Magma / 2020-09-09 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank po prostu okradający ludzi. Wszystko jest dobrze jak są wpływy a jak się powinie noga . Zajmują wszystko jak leci nieważne ,ze to są świadczeniem na które są paragrafy i nie mają prawa . Jednak są ponad nie. Żadnych zabezpieczeń dla kilkunastoletnich klientów . Mało tego komornik nie ma wpływu tylko Bank . Po dwóch tygodniach pytani co dalej kiedy środki zostaną wypłacone proponują reklamację ... Większego gówna nie ma . Mam 3 konta żadne z innych banków nie okrada ludzi !!!!
    ZaletyŻadnych .
    WadyNie mam sił wymieniać . Po prostu czekam aż zamkną jego i zniknie z Naszego rynku .
  • ~Albert / 2020-09-08 22:56
    Ocena: 3.33 / 5
    serwis jest okej, ale na na dyspozycje która nie daję korzyści bankowi nie ma co liczyć wydłużają w nieskończoność, i miłym głosem informuję że zostanie uznana w następnym okresie
    Zaletyłatwość w otworzeniu konta
    Wadykomuchy
  • ~Bartosz / 2020-09-08 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!
    Bank pomimo blokady na płatności dokonał przelewu nienależnej kwoty z mojego rachunku na rzecz siłowni. Jak sam przyznał pracownik infolinii nastąpiło to w wyniku błędu w systemie mBanku. W ten sposób tworząc jednocześnie debat na moim koncie, które kontem debetowym nie jest. Od ponad tygodnia nie mogę korzystać z konta, gdyż dowolna wpłata zostanie zaksięgowana najpierw na poczet debetu na koncie. Teraz bank karze mi czekać do 60 dni na rozpatrzenie reklamacji chociaż pracownicy (co mam nagrane) ewidentnie przyznają że jest to wina banku.

    Cyrków z mBank'iem i waszą skrajną niekompetencją ciąg dalszy.
    - Cały czas otrzymuję monity z windykacji na temat rzekomej zaległości na koncie (podkreślam konto debetowe, nie kredytowe) która wynikła z waszego błędu jak sam pracownik infolinii to przyznał w trakcie nagranej rozmowy.
    - W dniu składania reklamacji 25 sierpnia poinformowano mnie że jest to wina banku i w ramach dobrej współpracy bank moją kartę anuluje i bezpłatnie wysyła mi nową kartę. Dzisiaj po moim telefonie otrzymałem informację, że wysłanie nowej karty zostało anulowane (nikt nie raczył mnie poinformować) ponieważ na koncie nie ma środków na pokrycie nowej karty która miała być wymieniona BEZPŁATNIE.
    Jeżeli ktokolwiek zastanawia się jeszcze nad skorzystaniem z oferty tego "banku" radzę przemyśleć to kilka razy. Od 25 sierpnia nie mogę korzystać z konta, z powodu błędu banku, od tego czasu jestem nękany przez windykację, a każdy konsultant mówi co innego. Przez dwa miesiące mam zamrożone środki na koncie, bo tyle może trwać rozpatrzenie reklamacji.
    WadyNiekompetencja na najwyższym możliwym poziomie
  • ~Wojtek / 2020-08-28 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Z niewyjaśnionych przyczyn na rachunku mSaver pojawiło się -0,04.

    Następnie dostałem mail od mbanku:
    "CEL o numerze rachunku 48 1140 2004 0000 **** **** **** czeka na spłatę.
    Na 2020-08-26 zaległość wynosi 4,79 ⁠PLN. "

    Dzień później na koncie automatycznie pojawił się przelew na tą kwotę.

    Takiemu bankowi nie można ufać/ zaczynam przenosiny...
    WadyKlienci tracą pieniądze przez wadliwy system
  • ~Jacek / 2020-08-27 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem mbanku od kilkunastu lat (raczej byłem, decyzja o odejściu zapadła). Jestem na etapie zakładania własnej działalności gospodarczej, wybór był oczywisty mbank. Skorzystałem z kompleksowego załatwienia wszystkiego czyli otworzenie działalności, założenie konta firmowego. Złożyłem odpowiedni wniosek i czekałem, czekałem, czekałem. Próba połączenia się z konsultantem to dwa razy po 40 min czekania, bo ponoć coś nas rozłączyło. Czwartego dnia zadzwoniłem i tu zaczyna się horror. Mój wniosek został anulowany nie wiadomo przez kogo (tajemnica banku) i bez podania przyczyny, po prostu zlikwidowano konto, a wniosek do CEiDG nigdy nie dotarł. Oczywiście straciłem też dotacje i szansę na poprowadzenie firmy. Może to przejściowe kłopoty, ale lepiej omijać ten bank szerokim łukiem.
    Zaletyżadnych szczególnych, wyróżniających się na tle innych banków.
    WadyZnikające konta i brak obsługi na podstawowym poziomie.
  • ~Bonifacy / 2020-08-27 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak wszystkie banki - zło konieczne.
    Wypłata kasy z karty kredytowej - 1000 zł - prowizja 50 zł. Wszystko dla klienta.
    Zmieniam i tyle.
    ZaletyBRAK!
    WadyJak wszystkie banki - zło konieczne.
  • ~Maciej / 2020-08-20 20:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Z mBankiem jestem związany przez kilkanaście lat zarówno prywatnie jak i firmowo. Chciałbym przestrzec innych przed niedoskonałością systemu tego Banku. Sprawa dotyczy firmowego kredytu hipotecznego z 2016r. Kredyt ustalony na określoną marżę + stopa procentowa zmienna, czyli wszystko normalnie. Do czasu wpisania hipoteki przez sąd, Bank podnosi marżę o 2 p.p. i to też jest uzgodnione pomiędzy stronami. Problem wypłynął dopiero teraz jak się zorientowałem, że oprocentowanie jest nadal duże a nie powinno. Jak się okazało, Bank po otrzymaniu pisma z ustanowieniem hipoteki na ich rzecz nie obniżył mi czasowo podniesionej marży. Obecnie złożyłem reklamację (sierpień 2020r) i uznano ją czego efektem był zwrot kwoty kilkunastu tysięcy złotych. Niby fajnie ale dlaczego bank zwraca tylko to co nadpłaciłem? Tu pojawiają się przynajmniej dwa rozwiązania, których bank nie dopuszcza, a wg mnie byłyby sprawiedliwe. Skoro wpłacałem więcej niż powinienem to znaczy, że mieli moje ponad planowe pieniądze. Przetrzymywali je przez ok. 4 lata (systematyczny wzrost kwoty do poziomu kilkunastu tysięcy złotych) nie obniżając mi kwoty kredytu będącej podstawą do naliczania odsetek. Drugim rozwiązaniem byłby zwrot kwoty jaką faktycznie dokonali ale plus odsetki analogicznie takie same jak mi naliczali do kredytu hipotecznego. Szanowni Państwo, intencją tego wpisu jest ostrzeżenie Państwa przed systemem tego Banku, bo jak widać nie jest on doskonały i przypadkiem działa raczej tylko na niekorzyść klientów. Bank nie ma chęci i ochoty dobrowolnego uczciwego rozliczenia wyrządzonej szkody, no ale w tym zakresie to jeszcze będę działał. Pozdrawiam wszystkich czytających tą opinię i zalecam sprawdzanie rozliczeń z mBankiem. M.T.
  • ~pawel / 2020-08-18 12:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Najdroższy chyba bank. W dzisiejszych czasach 44 PLN za przelew w ramach unii europejskiej i sepa????
    Ludzie opanujcie się !!!
  • ~Alicja / 2020-08-12 14:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Kredyt super niski, jeżeli chodzi o oprocentowanie, ale nie ma możliwości od razu podejrzeć ile zostało do spłaty, jaki jest status po ostatniej racie wpłaconej przeze mnie, totalnie zero możliwości otrzymania takiej informacji!
    Pani w mKiosku nic nie może, Pani na infolinii również nic nie może, jedynie co mogą to mogą do 10 dni!!! wysłać pakiet z loginem i hasłem do sprawdzenia takiej informacji!
    To ja ma czekać 10 dni, żeby sprawdzić status mojego kredytu?!
    W Santanderze, gdzie posiadam konta, wszystko można zrobić przez telefon nie czekając ponad tygodnia!!!
    Polecam tylko i wyłącznie swój bank - Santander!!
  • ~Zaza / 2020-08-10 12:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Konto w tym banku mam od 15 lat. Nie miałam problemów. Dopóki kilka dni temu nie chciałam zapłacić za pobyt w hotelu. Wchodzę na konto aby zrobić przelew a tu lipa na koncie mam 300 zł. A ja wiem ile powinno być. Dużo większa suma. Zaczęłam sprawdzać co się stało. Okazało się że od kilku miesięcy mbank robi mi niezłe przekręty na moim koncie. Np. Gdy robiłam przelew przez Internet na 50 zł saldo po tej operacji pokazało że zniknęło mi z konta 1000 zł. Gdy ktoś mi wpłacał 600 zł saldo zwiększyło się tylko o 50 zł. Po kilku tygodniach w cudowny sposób na koncie saldo zwiększa się np o 2000 zl. BEZ ŻADNEJ WPŁATY!!!!! Efekt? Likwiduje konto w tym złodziejskim banku.
    WadyZnikające pieniądze z konta.
  • ~andrzej / 2020-08-08 22:08
    Ocena: 3.00 / 5
    niew iem z jakiej przyczyny zablokowano mi dostep do serwisu transakcyjnego w dniu 07-08 sadzilem ze moga to byc przyczyny techniczne w nastepnym dniu ponowilem probe logowania i ten sam problem probowalem rozwiazac ten problem telefonicznie poniewaz jestem osoba starsza mialem problemy z wpisaniem wyslanego do mnie hasla po trzech probach oswiadczono mi ze juz nie skorzystam z dostepu do konta bo wykorzystalem limit a celem tego bylo pilne zrealizowanie przelewu
strona 1 z 40
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.91, ilość opinii: 782
PEKAO SA
Ocena: 1.62, ilość opinii: 408
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 369
Millennium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 178
ING Bank Śląski
Ocena: 2.35, ilość opinii: 86
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 2.00, ilość opinii: 79
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2501
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2213
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2075
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1866
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1040
Flixbus
Ocena: 2.27, ilość opinii: 949