Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 681 opinii

1.95 / 5

  • Prostota obsługi
    2.08
  • Oferta
    2.00
  • Obsługa klienta
    1.83

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 35
  • ~Marta / 2020-03-31 14:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Mam w mbanku kredyt w CHF i rachunki do obsługi tego kredytu w CHF i PLN (do opłaty ubezpieczenia kredytu). Warunki kredytu - ok (poza tym, że w w CHF). mbank i jego organizacja - totalna porażka. Kilka lat temu ktoś do mnie przez kilka tygodni wydzwaniał, żebym zmieniła konto w PLN na "lepsze". Byłam nieugięta i dobrze, bo koleżanka uwierzyła i oczywiście po okresie promocyjnym zaczęła za nie tyle płacić, że zdecydował się je zamknąć. Od kilku dni mam problem, bo kasjerzy w oddziałach i konsultanci na infolinii udzielają sprzecznych informacji. W oddziale nie można zalogować się do własnego konta, bo tablety popsute albo internet nie daje rady. W czasie akcji "zostań w domu' przez te sprzeczne informacje zostałam przegnana po trzech oddziałach, w których w sumie spędziłam ponad godzinę na rozmowach z infolinią z własnego telefonu, co kosztowało mnie kilkadziesiąt złotych. Po wszystkich wędrówkach i rozmowach okazało się, że bank po prostu nie przyjmuje wpłat gotówkowych w CHF i co mu zrobisz? Masakra, bardzo żałuję, że mam tam kredyt, biorę pod uwagę przeniesienie się gdzie indziej.
    ZaletyNie widzę
    WadyWprowadzanie w błąd, brak rzetelnej informacji o własnych usługach
    Opłaty za wszystko
  • ~Miro / 2020-03-30 13:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam.
    Obsługa w Mbanku to KATASTROFA !!!
    Przypadek,tak, przypadek sprawił,że po ok 8 godzinach, słownie osiem godzin na
    telefonicznej infolinii na mój koszt?!, udało się w partyzancki sposób umożliwić mi połączenie telefonu z moim kontem.
    od 13.48 pierwsze połączenie do ok 22.15 !
    Rozmawiałem z kilkunastoma konsultantami, niektórzy-
    -tak się przedstawiali, aby nie zrozumieć nazwiska
    -przełączali do innych konsultantów,bo nie mieli wiedzy
    -zawieszali rozmowy, licząc,że się rozłączę
    -przerywali rozmowy
    -nie chcieli przyjąć reklamacji
    -próbowali ze mnie zrobić idiotę.
  • ~Kura / 2020-03-29 09:13
    Ocena: 4.33 / 5
    Jestem zadowolona. Serwis przejrzysty , aplikacja tez , szybkie przelewy , gdy mam problem dzwonię na infolinie , raczej szybko odbierają telefony i wyjaśniają moje wątpliwości. Jedyne co mnie denerwuje to to ze często wiele rzeczy proszą aby zatalwiac samemu na aplikacji kiedy można to zrobić przez telefon.
  • ~Katarzyna / 2020-03-24 08:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Promocja w mbanku 100zl dla mnie i dla Ciebie. Polecam Ci mBank i razem dostaniemy po 100zl wystarczy że wejdziesz w link i założysz konto lub przy zakładaniu konta wpiszesz mój identyfikator polecającego ,, kate2011 " https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2978875392169349&id=100001407515534
    ZaletymBank jest super!
    WadyBrak
  • ~Ewelina / 2020-03-23 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie spotkalam sie w zyciu z tak beznadziejnym rozwiazywaniem spraw. Bank pobiera oplaty Za wszytko . Karta za darmo a za jakis czas za 6zl , wplacic pieniazki mozna w obcej walucie ale za wyplate trzeba zaplcic. Wiele bu mozna bylo pisac . Nielogiczne rozwiazaniia I niekompetentni ludzie. Zamknelam rachunki pol roku temu ale niestety jestem tym nieszczesnikiem, ktory potrzebowal potwierdzenia wykonania przelwu z przed dwoch lat . DodZwonic sie do osoby ktora miala mi Pomoc zajelo 2h po czym nie moglam sprawdzic tego co potrzebowalm ( ile dokladnie przelewow zostalo wykonanych)ale Musialam wyslac list z oplata za dokument I postawiono mnie w gre losowa , jesli dobrze pamietam dostane dokument jesli nie : plac wiecej .
  • ~MrLazy / 2020-03-23 13:36
    Ocena: 4.00 / 5
    Od kilku lat korzystam z usług tego banku i jestem zadowolony

    Mbank: https://karakal.ebrokerpartner.pl/short/5cf4z
    Zaletybrak
    Wadybrak
  • ~Mirosław / 2020-03-20 16:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Żeby wpłacić kasę na konto - Prowizja.
    Wypłacić to samo i każą korzystać z ich bankomatu żeby nie płacić. Nie ma możliwości zasilenia gotówką euro bez płacenia prowizji.
    Zrezygnowałem i zamknąłem konto, podałem na jakie konto mają zwrócić środki, kilkadziesiąt tys. Konto po 30 dniach zamknęli i zaczął się problem bo pieniądze przepadły. Nie otrzymałem przelewu, nikt nic nie wie bo konto zamknięte. Kazali iść się zapytać w Millenium Banku dlaczego nie otrzymałem pieniędzy. Bałagan totalny, brakowało jeszcze rady w oddziale mBank żebym poszedł na staż pożarną.
    Po awanturze w oddziale, że nie wyjdę jeśli się pieniądze nie znajdą, po kilku godzinach znaleźli na swoim rachunku technicznym. Po 2 dniach miałem pieniądze na koncie.

    Nikt mnie nie przeprosił, za ich błędy i moje nerwy. 2 tygodnie walczyłem o zwrot pieniędzy. Masakra
    ZaletyDużo oddziałów.
    WadyBrak profesjonalizmu, drogo, płatne usługi gdzie inne babki nie pobierają opłaty. Chamstwo w obsłudze klienta w oddziale w Szczecinie
  • ~kate / 2020-03-19 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    dramat zamknięcie konta firmowego trwa już około 4 miesięcy, infolinia raz mówi że można online, potem że jednak osobiście, ludzie nie znają podstawowej oferty. I nawet jak w końcu osobiście zostaną złożone dokumenty to o dziwo konto nadal działa i opłaty są ściągane - ponury żart
    Wady100%
  • ~bankowicz / 2020-03-16 08:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Mbank to porazka powinni się sami się zamknąc -wystawiają sobie sami dyplomy jacy to oni są dobrzy a pracują tam sami niedouczeni niereformowalni ludzie te ich infolinie albo sposób reklamacji 35 albo 60 dni to paranoja przestrzegam wszystkich ktorzy nie chcą mieć problemów-nie umieją skonfigurować nawet pozytywnie karty debetowej ich informatycy nie mają pojęcia jak to rozwiązać -zero nadzoru nad filiami kontakt z osobą nadzorującą zabroniony żadnych plusów bo za tym że wszyscy udają że pracują a w banku pustki
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie jakie mogą mieć nieudacznicy
  • ~Niezadowolony / 2020-03-11 10:43
    Ocena: 1.33 / 5
    3 lata temu ktoś posługując się moim peselem reszta zmyślona otworzył internetowo konto i z niego korzystał. Wczoraj chciałem otworzyć konto dla 13 letniego syna i niestety odmowa. Dzwoniliśmy na infolinie, Pani wypytała o moje i dziecka dane tak jakbym zaciągał milionowy kredyt i też wniosek został odrzucony. Wychodzi na to że bank woli otwierać oszustom konta a prawdziwego klienta ma w głębokim poważaniu KOSZMAR!
    ZaletyBRAK
  • ~Zbigniew / 2020-03-10 10:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Zleciłem zerwanie lokaty o wartości 7 tys. przez mLinię. Wchodzę na swoje konto przez serwis transakcyjny i jakie jest moje zdziwienie, że nie tylko jest zerwana lokata na 7 tys., ale i inna (o wiele większa!). Składam reklamację, czekam 30 dni i dostaję dzisiaj odpowiedź, że sam musiałem zerwać tę większą lokatę, a przecież od kilku miesięcy nie można samemu zerwać lokaty przez serwis transakcyjny. Dzwonię znowu do Mbanku, z prośbą żeby mi wskazano, jak samodzielnie mogę zerwać lokatę? Konsternacja konsultanta i odpowiedź, że moje pretensje są uzasadnione i informuje mnie, że wznawia moją reklamację. Na decyzję muszę czekać kolejne 30 dni! To jest jakaś kpina :(
  • ~leszek / 2020-03-10 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    sytuacja była taka, że zapomniałem o tym, że jestem klientem mbanku. Dostałem kredyt o którym nikt mnie nie poinformował. po 5 latach każą mi go spłacić bo spłacali nim opłatę za konto. Zdurniałem, nie wiem jak się z tego wyplątać. Czy może ktoś wie jak to zrobić.
  • ~ja / 2020-03-06 08:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Wysepka mBanku w CH w Elblagu.Pani ktora obsluguje nie jest zainteresowana klientem - "zimna" wobec ludzi ,brak zaangazowania obsluga.Brak troskliwości wobec klienta
    Zaletybrak
    Wadyj/w
  • ~KKK / 2020-03-06 00:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Serwis transakcyjny to porażka. Najgorszy z jakim miałem do czynienia. Trzymajcie się z daleka od tego banku.
    Zaletybrak
    Wadyfatalny serwis transakcyjny
  • ~Tonia / 2020-03-02 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    20 lat w mBanku. Chałkę teraz kręcą na klientach. Trzeba znikać. inni maja lepiej. Reklamacja na 1,50 zł to dla nich problem. Nie polecam nawet wrogom. Czas mBanku minął.
    WadyDrogo robi się Mości Państwo.
  • ~Jerzy / 2020-03-02 16:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Takiego dziadostwa to jeszcze nie było z logowaniem, najpierw do południa niemożna było zalogować a teraz jak nacisnę przelej to się wyloguje, totalne dno - jestem klientem MB od dwudziestu lat.
    ZaletyZero zalet, w obecnej chwili może tylko obsługa na infolinii, działanie systemu infolinii duży minus.
    Wadylokaty, zmiany w systemie, jest wszystko tylko nie to co potrzeba, dawniej to było to co chodzi, wszystko działało jak należy, z wiodącego banku internetowego stał się tylko jego symbolem
  • ~R9b97 / 2020-03-02 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, same nieprzyjemności, przerwy techniczne, dodatkowe opłaty, infolinia na najniższym poziomie... Mam bardzo złe doświadczenia z tym "bankiem"...
    ZaletyHistoria transakcji szybko jest aktualizowana
  • ~Bart / 2020-03-02 10:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Będąc w galerii złożyłem wniosek o kredyt pani praktykantka trzykrotnie źle wprowadziła moje dane do systemu no i suma summarum odmowa że względu na zbyt duża ilość zapytań do BIK i blokada we wszystkich bankach na 4 miesiące jestem po wypadku komunikacyjnym mam zdolności kredytowej ale bez kredytu auta nowego nie kupię .
  • ~pola / 2020-03-01 22:16
    Ocena: 4.33 / 5
    ja jestem zadowolona z konta w mbank, aplikacja w porządku, obsługa w banku również, wszystko działa sprawnie, jedyny minus kiedyś konto było za zero zł teraz zliczam transakcje żeby przekroczyć płatności pow. 350,00 zł z dwóch kart do konta (moja i męża), trochę to uciążliwe, ale poza tym wszystko ok
    Zaletyprofesjonalna obsługa w banku, opłaty a raczej ich brak, przyjazna w obsłudze aplikacja
    Wadyliczenie transakcji aby nie było opłat
  • ~digi193 / 2020-02-26 12:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Niejasne warunki umowy, nie informują klientów, że transfery między kontami w tym samym banku są płatne. Zapytani informują tylko, że miedzy kontami firmowymi transfery są za 0 zł -jak by to była jakaś różnica,a ja przelewam z konta prywatnego na konto firmowe i odwrotnie na tym samym panelu, więc nie rozumiem czemu akurat to ma być płatne?! Nie podają podstawy prawnej do takiego postępowania jedynie powołują się na własną tabelę opłat.
    nie polecam tego banku!
    Zaletyjak w innych bankach
    Wadyniejasności, pobory opłat, nieczytelny panel
strona 1 z 35
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 681
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.54, ilość opinii: 326
PEKAO SA
Ocena: 1.62, ilość opinii: 314
Millennium
Ocena: 1.75, ilość opinii: 113
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 2.00, ilość opinii: 74
ING Bank Śląski
Ocena: 2.44, ilość opinii: 70
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 858
ITAKA
Ocena: 2.73, ilość opinii: 381
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 348
Netflix
Ocena: 2.59, ilość opinii: 226
nju mobile
Ocena: 3.11, ilość opinii: 153
Virgin Mobile
Ocena: 2.45, ilość opinii: 132