Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 415 opinii

2.14 / 5

  • Prostota obsługi
    2.28
  • Oferta
    2.24
  • Obsługa klienta
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 42
  • ~An / 2019-02-12 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo wysoka prowizja za przewalutowanie euro na złoty i bardzo nie korzystny kurs euro zloty. Przewalutowanie 168 euro kosztowało ponat 20 euro.
  • ~Krystyna123 / 2019-02-08 08:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko jest idealnie jestem w mBanku 13 lat to najlepszy bank.wspaniałe oferty i konsultanci są bardzo sympatyczni
  • ~iNEK / 2019-02-07 21:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Im dłużej ten bank jest na rynku tym gorzej ... same błedy systemowe albo pracownikow... zenada po prostu... dzis chcialam zrobic przelew z jdnego konta na drugie w tym banku i CYRK!!! data realizacji przeskakuje na dzien nastepny tak jakbym wysyłała przelew do innego banku- konsultant na to,ze mam 3 systemy - oddzilenie teraz zrobili dla duzych korpo czyli hak chc4esz splacic rate kredytu majac konto w tym samym banu to o godz 22 dowiadujesz sie,ze nie zaplacisz w terminie bo oni wszystkie prelewy realizuja jak do banku zewnetrznego ... i to ma byc MOBILNY BANK Z NAGRODAMI ZA SYSTEM???? ZENADA!!!!!!!!!!!!
  • ~Krystyna / 2019-02-05 12:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani nie chciala mnie przyjac , odeslala do strony internetowej.
  • ~Darq / 2019-01-31 16:57
    Ocena: 4.00 / 5
    Czytając opinie innych klientów dotyczących mbanku postanowiłem podzielić się własnymi spostrzeżeniami. Jestem klientem mbanku od bardzo dawna, myślę że łącznie będzie to już grubo ponad 10 lat. Mam 2 firmy i wobec tego kilka rachunków firmowych oraz rachunek jako osoba prywatna.
    Podstawowym argumentem już w czasach kiedy podejmowałem decyzję o założeniu rachunku było to, że był to już wówczas bank internetowy, który prezentował szeroką gamę usług dostępnych przez internet. Wydaje mi się od tamtego czasu bank nadal przoduje jeżeli chodzi o ilość i rodzaj dostępnych usług bankowych, ale nie tylko ściśle bankowych. Nie jestem specjalistą w zakresie bankowości więc trudno mi się wypowiedzieć jak to wygląda gdy chodzi o stawki prowizyjne, oprocentowanie rachunków itp. Naprawdę nie wiem, czy są one korzystne na tle konkurencji lub nie oraz czy bank pobiera jakiekolwiek opłaty dodatkowe pod stołem.
    Jeżeli chodzi natomiast o codzienne funkcjonowanie to wszystko oceniam na całkiem wysokim poziomie. Nie mogę sobie przypomnieć sytuacji, w której nie byłbym w stanie zalogować się do serwisu transakcyjnego bo on nie działał lub zostałbym obsłużony przez pracownika mbanku w sposób nieprzyjazny lub niekulturalny. Ciekawą opcją, już od dawna funkcjonującą jest możliwość nawiązania wideokonferencji z pracownikiem mbanku przez serwis transakcyjny. Wydaje mi się, że pomimo upływu lat wiele innych banków nadal tego nie ma. Również sposób zawierania umów oraz przedstawiania dokumentów przez serwis transakcyjny jest zaawansowany technologicznie. Nie jest potrzebne przesyłanie umów papierowych, przy rozmowie video z konsultantem zapisy umowy mogą być akceptowane przez klienta w trakcie konferencji.

    Do czego mógłbym się przyczepić to np. to, że przelewy nie są realizowane w weekendy i wychodzą stosunkowo wolno. Aplikacja mobilna czasem potrafi być problematyczna i nie daje się odpalić. Po kilku próbach jednak zazwyczaj się to udaje. Jednej rzeczy też na pewno mi trochę żal: kiedyś był to polski bank... Dziś większościowym udziałowcem jest kapitał zagraniczny, jak niestety w większości banków...
    Zaletyjak wyżej
    Wadyokresowo problemy z aplikacją mobilną, stosunkowo wolny czas realizacji przelewów wychodzących na zewnętrzne rachunki (przelewy wewnątrz mbanku są obsługiwane od ręki).
  • ~endrju / 2019-01-25 13:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Jako wieloletni klient banku chciałem wziąć tam leasing samochodu. Odsyłali mnie do kilku osób, końcowo trafiłem do przedstawiciela Mleasing w Gdańsku. Kontakt - dramat, niesłowny, nie odbiera telefonów, procedura ciągnie się bez końca. Nie polecam, po zakończeniu umowy likwiduję konto i uciekam jak najdalej od tej firmy.
    Zaletyrozbudowany interface użytkownika w internecie
    Wadyniesłowni, nieterminowi, bardzo kiepski kontakt
  • ~Krzysztof / 2019-01-24 12:06
    Ocena: 4.67 / 5
    Polecam, generalnie jest ok nie mam zastrzeżeń. Czasem dzwonią telemarketerzy starając się mnie naciągnąć na kredyt, ale oprócz tego to spoko.
    Zalety-prostota obsługi
    Wady- nachalni telemarketerzy
  • ~Kas / 2019-01-16 10:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Mbank dobrze traktuje tylko swoich klientów. Po zamknięciu konta okazuje się, że nic nie można załatwic. Nawet najprostszej czynnosci. Zle to rozgrywacie, bo powrót do waszych usług uważam w tej chwili za niemożliwy.
  • ~wisz / 2019-01-15 09:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Uciekajcie z tego banku,znikają pieniądze z konta. Oni nie są skorzy oddać, zamykajcie jak najprędzej.
    MIE POLECAM !!!
    Wadyznika kasa
  • ~Beata / 2019-01-10 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Czekam już 45 dni na zamknięcie konta. Które miało być zamkniete do 30 dni i słyszę tylko informacje "zamkniemy konto w możliwie najszybszym terminie"
strona 1 z 42
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie » Zobacz wszystkie pytania »

Zobacz również

mBank
Ocena: 2.14, ilość opinii: 415
PEKAO SA
Ocena: 1.53, ilość opinii: 147
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.76, ilość opinii: 137
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 1.98, ilość opinii: 62
Raiffeisen Polbank
Ocena: 2.43, ilość opinii: 38
ING Bank Śląski
Ocena: 3.20, ilość opinii: 36
Flixbus
Ocena: 2.09, ilość opinii: 288
Link4
Ocena: 1.63, ilość opinii: 220
ITAKA
Ocena: 2.93, ilość opinii: 158
nju mobile
Ocena: 3.37, ilość opinii: 100
Netflix
Ocena: 2.99, ilość opinii: 97
Virgin Mobile
Ocena: 2.69, ilość opinii: 49