Bardzo trudna współpraca,osoby odpowiadające na telefony nie znają swojej pracy!!!!
ZaletyNic
WadyNiekompetencja
~Kacper / 2023-08-11 22:28
Ocena: 1.00 / 5
Serwis jest absolutnie nieintuicyjny. Zacznę od tego że zniszczył mi sie telefon, to dosyć istotne bo miałem tam hasło do serwisu oraz włączoną mobilną autoryzację. Gdy zdobyłem nowy telefon, naturalnie chciałem sie zalogować, problem był w tym że jedyne co pamiętałem to Identyfikator. Wiec z braku innej opcji po prostu chciałem odzyskać dostęp do konta. Krótka piłka, ja im podaje potrzebne dane, oni wysyłają plik pdf z tymczasowym hasłem i kod sms do jego odszyfrowania, loguje sie tymi danymi i w takiej sytuacji serwis wymaga ustawienia nowego hasła, więc ustawiam i tu sie zaczeła spirala problemów, serwis wymaga autoryzacji na urządzeniu, które jest zniszczone. I tu sie zdziwiłem, nie było żadnej innej opcji do wyboru (z tego co sie dowiedziałem to powinien być kod SMS) albo autoryzacja, albo się nie zalogujesz. W sieci nic sie nie dowiedziałem, napisałem na mailu do mbanku i doradzono mi abym najpierw sie zalogował do aplikacji mobilnej, w aplikacji mobilnej miałem na mój numer telefonu otrzymać kod (dzwoni do ciebie jakiś bot i ci kod dyktuje) problem w tym że żadnego telefonu do mnie nie było, nic. Wiecej sie nie dowiedziałem. Serwis nie pomógł, na infolinii sie nic nie dowiedzialem (w aplikacji mozna jako taką mstode weryfikacji wysłać smsa na dany numer, ale raz że ten sms jest płatny, a dwa po wyslaniu tego smsa dowiedzialem się, że wyslalem go z numeru niezarejestrowanego na koncie mbank (przypominam, że na ten sam numer dostałem wcześniej kod sms do odszyfrowania pdf-a) tyle, do tej pory nie udalo sie dostac do konta a ja juz zdazylem zalozyc nowe w innym banku.
ZaletyBrak
WadyBrak zainteresowania problemem, nielogiczne metody weryfikacji.
~zbig / 2023-08-10 16:37
Ocena: 1.00 / 5
Jak wiadomo każdy bank walczy o klienta. W wypadku mbank-u to chyba nie jest priorytet. Chciałem założyć konto w oddziale w Warszawie na Rondzie Wiatraczna. Z sali obsługi po dłuższym oczekiwaniu zostałem przerzucony na piętro bo ponoć miało być szybciej. Po ok 0,5 godz oczekiwania zrezygnowałem. Dobry przykład jak się zdobywa klientów.
Zaletybrak
Wadysame
~kaer / 2023-08-09 21:04
Ocena: 5.00 / 5
Ponieważ wymieniłam telefon musiałam zainstalować aplikację mBanku w nowym telefonie.
ZaletyPracownik w mBanku w Tychach kompetentny,
empatyczny .Bez problemu załatwiłam sprawę z którą przyszłam
WadyBrak
~Andrzej / 2023-08-08 23:18
Ocena: 2.00 / 5
Zawiedliśmy się wraz z żona na całej lini na tym banku Chcieliśmy wymienić walutę na cinkciarz pl na kwotę 100 tys zł lecz mBank zablokował nam konto i od kilku dni jesteśmy na pożyczanych pieniądzach Ten bank to złodzieje Nie polecam naprawdę
WadyZero kontaktu ze strony banku
~Rozczarowana / 2023-08-04 16:11
Ocena: 1.00 / 5
W piśmie wypowiadającym umowę informacja, że jeżeli na rachunkach bankowych znajdują się jakieś środki należy je przeksięgować. Ponad pół godziny zajęło ustalenie przez infolinię, że to tylko takie ogólne sformułowanie i w noim przypadku nie ma żadnych środków. W międzyczasie zostałam poinformowana, że powinnam aktywować rachunek internetowy albo zainstalować aplikację mbank pomimo, że od razu powiedziałam, że od kilku lat nie korzystam z tego banku i nie zamierzam korzystać.
ZaletyBrak
WadyNiezrozumiałe procedury
~Jarek / 2023-08-04 09:58
Ocena: 1.33 / 5
Infolinia niekompetentna nie jest w stanie udzielić informacji o rachunku bankowym. Wchodząc w dyskusję przytacza pseudoprawne argumenty. nie uznaje kontrargumentów i przerywa połączenie. zdecydowanie nie polecam
Zaletybrak
Wadyniekompetentna infolinia , kontakt utrudniony ,
~Arek / 2023-08-03 13:17
Ocena: 1.00 / 5
Niekompetencja w placówce na Ostrobramskiej w Warszawie.
~Domi / 2023-08-02 18:04
Ocena: 1.00 / 5
Rozumiem bezpieczenstwo- ale zmienilam nr telefonu i teraz nie moge nigdzie wejsc, bo mmam zatwierdzic logowanie na aplikacji, to jest jakiś zart.
czekasz na infolinii 20 min po czym pracownik sie rozlacza :))))
Kazda jedma rzecz wymaga telefonu - zenujace
Obsluga bankowowsci internetowej nie jest prosta jezeli kazdy krok jest uzależniony od rozmowy z konsultantem
WadyWszystko - najlepiej niech wszystko zmienią, albo odeja z rynku
~Ola / 2023-08-01 21:36
Ocena: 1.00 / 5
Dramat. Dramat. Dramat... placówki mBanku w Lublinie to totalna porażka i kpina Osoby bez kompetencji, bez kultury osobistej.Jakies małolatki jak z łapanki, niby pracownice banku. Jestem w szoku. złożone skargi. Omijać szerokim łukiem. Obsługa w tym banku poniżej O. Jak klient wyraża chęci
wzięcia kredytu bank jest przeKochany. Jak klient chce nadplacic lub spłacić , nagle nic nie widza,nie mają kalkulatorow, nie nie mogą przeliczyć. Nawet nie umieją powiedzieć czy kredyt ma oprocentownsie zmienne czy Stałe. Hit Jeszcze parę miesięcy i kończę współpracę z tym bankiem raz na zawsze. Porażka.
ZaletyBrak
WadyWad tyle że brakuje rubryk
~Natalia / 2023-07-31 11:36
Ocena: 1.00 / 5
Liczy się dla nich pobranie zgody na przetwarzanie danych osobowych i założenie konta, po tym - nie istniejesz dla nich. Zero pomocy, nie sposób skontaktować się z pracownikiem infolinii, tam pracuje chyba tylko bot Marek, który pomimo swych ograniczeń jest z nich wszystkich najmądrzejszy. Nie polecam, oszuści, wyzyskiwacze i nawet telefonu odebrać nie potrafią. Zachęcam do składania reklamacji i pociągania banku do odpowiedzialności karnej. W obecnych czasach warto walczyć o swoje.
ZaletyBrak. Nawet konta nie założysz w 100 procentach online.
WadyCały bank, system i pracownicy.
~Marek / 2023-07-28 20:11
Ocena: 1.00 / 5
Dziadostwo najwyższej klasy omijać szerokim łukiem
ZaletyBot mądrzejszy jak doradcy
WadyZbyt wiele
~Daniel / 2023-07-26 00:52
Ocena: 1.00 / 5
Kredyt w mbank. Zmienili nazwę na mbank hipoteczny chyba tylko po to by wyciągnąć od starych klientów dodatkowe pieniądze. Ubezpieczenie nieruchomości również w mbank, tak by uniknąć problemów… a po zmianie nazwy banku w cesji została stara i została odrzucona weryfikacja a co za tym idzie zwiększona marża. Proszę sprawdźcie to w swoim przypadku. Takie rzeczy nie dzieją się z przypadku. Sami stworzyli problem a następnie chcą karać klienta.
ZaletyObecnie przestałem je dostrzegać. Do niedawna bezproblemowość
WadyWyciąganie pieniędzy od klienta przez sztucznie generowane problemy
~Kamila/Gr / 2023-07-24 15:28
Ocena: 1.00 / 5
Pieniądze znikają z konta, złodziej kradnie, dzwonię po 20 sekundach na infolinię, aby ochronić swoje środki, bank - pracownica informuje mnie, że teraz może zablokować, ale to co już złodziej ukradł (oszustwo olx), to już nie ich wina i oni mają czas aby rozliczyć transakcję z REVOLUT - Bank współpracuje ze złodziejami, puszcza im pieniądze, pomimo, że zgłosiłam oszustwo i przestępstwo internetowe. Policja przyjęła zgłoszenie i czekam - szczerze mówiąc na pisemko standardowe o umorzeniu.
Bank odpowiada za bezpieczeństwo moich środków - mam zablokowane konto i nie chcą mi go odblokować - mam pamiętać wszystkie swoje telefony od 2028 roku, na których miałam aplikację zainstalowaną bankową.
Niekompetentna i bardzo butna pracownica banku - po mojej klaryfikacji wypowiedzi potwierdziła, że
'TAK przelejemy/puścimy pieniądze złodziejowi, a Pani może czekać, aż Prawidłowo (nie dodała, że z sukcesem jeszcze tylko) rozliczymy transakcję i może sobie Pani złożyć reklamację.
Złożyłam zaraz jak otrzymałam sms, że prawidłowo rozliczona i zaksięgowana transakcja kartą (nic nie kupowałam - okradli mnie na 9500 zł, z karty - zaznaczam, na koncie miałam tylko 0,19 zł - włamali się na konto i przelali sobie z oka 20000 zł w tytule wpisując limit i ukradli maksymalny limit na karcie 9500 zł).
Bank nie zabezpieczył moich pieniędzy - zadzwoniłam w tej samej minucie co kradli.
DLACZEGO BANK nie zablokował automatycznie karty?
Dlaczego nie ma zabezpieczenia ????
Dlaczego nikt nie zadzwonił sprawdzić, czy ja coś kupuję aż za tak dużą kwotę.
REVOLUT DUBLIN - wszyscy mówię, że nie do odzyskania - ale ja tego nie odpuszczę!!!!!
Pójdę do Telewizji i do KNF, nie może tak być, że BANK - zaufana instytucja pozwala na kradzież z konta i nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności!!!!!!!!
Zgłosiłam sprawę na Policję i do innych organów zajmujących się cyberprzestępczością.
Reklamacja, którą złożyłam została rozpatrzona po niespełna kilku godzinach - a mają niby 30 dni - dla mnie negatywnie.
Pracownica na m-linii 3-krotnie zagwarantowała mi, że bank zwróci mi te pieniądze.
Zaletyżadnych zalet
Wady-brak kompetencji pracowników
-brak odpowiedzialności
-brak zabezpieczeń i ochrony
-brak profesjonalizmu
-brak przyzwoitości
-brak cech banku
-brak cech instytucji zaufania społecznego
-obracają moimi pieniędzmi i nie chronią ich przed złodziejami
~Anna / 2023-07-21 13:29
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dawno nie spotkałam się z tak przyjazną i kompetentną obsługą . Zainteresowanie Dyrektora oczekującymi do obsługi osobami.
Zaletyszybka obsługa, duża wiedza pracownika.
Wadybrak
~k. / 2023-07-21 09:17
Ocena: 1.00 / 5
Skradziono pieniądze z mojego konta, bank uznał, że jest to moja wina. Zarzucili mi niedbalstwo, co śmieszne mój prawnik twierdzi, że przez niedbalstwo ze strony banku rozumiane jest podawanie danych do konta bankowego, czego nie zrobiłam. Walka z bankiem trwa od ponad miesiąca, co jest dla mnie w tym wszystkim najgorsze? Fakt, iż po zakończeniu działań banku związanych z reklamacją musiałam odblokować konto, żeby policja mogła stwierdzić z jakiego urządzenia zostały wykonane przelewy, ponieważ bank nie udzieli mi takich informacji. Jak śmieszna jest polityka banku, oszust mógł wyczyścić mi konto w przeciągu jednej minuty, a ja nie mogę nawet dostać informacji z jakiego urządzenia to wyszło. Mało jeszcze po całej sytuacji moje uwierzytelnienie trwało 2h, musieli mieć pewność, że ja to na pewno ja. Szkoda, że już po fakcie.
Wady-niekompetentna obsługa w placówce
-bank nie udziela właścicielom rachunku potrzebnych informacji
-słabe zabezpieczenia banku
-wymigiwanie się od odpowiedzialności, za swój błąd
~Paloma / 2023-07-20 12:27
Ocena: 1.33 / 5
Niepolecam porażka miałam zawsze wysokie wpływy na konto poczym dostaje informacje o wypowiedzeniu konta ponieważ mój pracodawca zmienił przy ostatnim moim przelewie konto i się doczepili z kad taki przelew wysłałam wytłumaczenie ale niestety reklamacja została odrzucona porażka niedbaja o to aby klient z nimi został tylko najlepiej usuną nievhve mieć z tym bankiem nic wspólnego, a za polecenie konta nadal pieniędzy nieotrzymalam bujda i nic więcej
~Czesiek / 2023-07-19 20:53
Ocena: 1.00 / 5
Najdroższe kredyty, najdroższe konta, beznadziejna oferta lokat. Dodzwonić się na infolinię po wprowdzeniu bota graniczy z cudem. Załatwić coś w placówce jest praktycznie nie możliwe bo pracownicy w ogóle nienposiadają wiedzy. To jest bardziej zakład pracy chronionej niż bank. Żeby tam pracować to chyba wystarczy oddychać samodzielnie i to już wystarczy.
ZaletyBrak
WadyOferta, infolinia, pracownicy w placówkach
~justdoit / 2023-07-19 15:58
Ocena: 2.00 / 5
Chciałam założyć konto dla Spółki z o.o.. Konto zostało założone w 5 dni (to znacznie dłużej niż u konkurencji). Wystawiliśmy faktury klientom i jeden z nich zadzwonił do nas z informacją, że nie może zrobić przelewu, bo konto ponoć nie jest aktywne. Bank oczywiście nas o tym nie poinformował. Pomimo codziennych telefonów do banku, nadal nie zostało ono aktywowane. Powód blokady: REGON został dodany później, nie podczas podpisywania umowy. Kiedy bank ma zamiar odblokować konto? "Do 30 dni" xD. Dziecinada ze strony mBanku.
Wadytrzeba się o wszystko prosić po kilkanaście razy, blokady konta bez wcześniejszej informacji
~Jacek / 2023-07-19 12:49
Ocena: 2.00 / 5
Chciałem założyć konto oszczędnościowe z kontem osobistym z bonusami. Można było tylko przez selfie. Ponieważ nie za bardzo się na tym znałem pojechałem do placówki w Poznaniu. Miało to trwać 15 min.Z pomocą pracownicy banku robiłem sobie zdjęcia,nagrywałem idiotyczne filmiki ze sobą typu głową w lewo ,głową w prawo, dotknij ucha, dotknij nosa i filmiki z dowodem osobistym. Po 2 godz. zrezygnowałem z oczekiwania na decyzję.a tą otrzymałem sms-em na drugi dzień, że ja- to nie ja.W Millennium otworzyłem konto w 10 min bez takich wygłupów za pomocą konta które mam w innym banku.
ZaletyDobre oprocentowanie na koncie oszczędnościowym