Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 408 opinii

2.13 / 5

  • Prostota obsługi
    2.26
  • Oferta
    2.23
  • Obsługa klienta
    1.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~WW / 2018-08-28 21:02
    Ocena: 2.67 / 5
    Co z tego że są oferty jak nikt w banku ani na infolinii nie potrafi udzielić podstawowych informacji
    Zaletyoferty
    Wadyniekompetencja pracowników placówek w Koninie oraz infolinii
  • ~hyp / 2018-08-28 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenujący poziom wiedzy, brak kompetencji do załatwienia podstawowych, nie mówiąc już o bardziej skomplikowanych tematów. Brak lub przekazywanie błędnych informacji, a w konsekwencji naciąganie.

    ODRADZAM - OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.
    ZaletyBRAK
    WadyKOMUNIKACJA i WIEDZA MERYTORYCZNA czyli coś bez czego współpraca nie ma sensu
  • ~wnerwiony / 2018-08-25 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    mBank znalazł sobie nowe źródło dochodu. Zaczęły się problemy z hasłami jednorazowymi. Od wielu lat nie było z tym problemu. Ostatnio zaczęły, podobno ginąć listy z hasłami jednorazowymi. Teraz z kolei zamawia się jeden list z hasłami jednorazowymi a z konta znika zamiast 19 zł 38. Ciekawe czy hasła dotrą czy znowu zaginą. Oczywiście przy zamówieniu nowej listy trzeba ponownie zapłacić, albo czekać wieki na rozpatrzenie reklamacji. Niech zgadnę, rozpatrzonej negatywnie.
  • ~Grzegorz / 2018-08-23 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jestem klientem tego banku. Jednak od kilku miesięcy otrzymuje SMSy z wezwaniem do zapłaty jakiejś raty. Czterokrotnie kontaktowałem się z działem obsługi. Każdorazowo przeprowadzono całą procedurę wyjaśniania z ostatecznym wnioskiem że mają błędnie do jakigos klienta przypisany mój numer telefonu. Przepraszamy i obiecano sprawę załatwić. Efekt, dzisiaj otrzymuję po raz PIĄTY ponaglenie zapłaty.
    ZaletyZero.
    WadyZero kompetencji w biurze obsługi klienta.
  • ~Ula / 2018-08-21 16:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem strasznie zawiedziona. Od 5lat jestem klientem mbanku i nigdy nie mialam problemu- do czasu mojego wyjazdu za granice. Pewnego dnia chcialam wyplacic pieniadze. Bankomat w miejscowosci w ktorej bylam nie mial srodkow ukazala sie odpkwiednia informacja zabralam karte i odeszlam. Jakie bylo moje zdziwienie gdy sprawdzilam stan konta- kwota ktora probowalam wyplacic zniknela mimo ze faktycznie bankomat pieniedzy nie mial! Po reklamacji przez mlinie dzwonilam chyba z 20 razy a melodia sni mi sie po nocach... Uslyszalam ze operacja jest zablomowana i srodki wroca na moje konto do tygodnia. Minely dwa tygodnie a pieniedzy nadal nie mam!! Kiedy dzwonie nikt nie odbieta na czacie nikt nie odpowiada! Bede musiala zmienic bank! Jak to sie mowi jak jest dobrze to jest dobrze ale stan faktyczny danego banku poznajemy w momencie problemow!!!
    ZaletyDarmowe konto
    WadyDodzwonienie sie graniczy z cudem
    Mozolnosc i opieszalosc w rozwiazywaniu spraw
  • ~Ombi2018 / 2018-08-21 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam Banku . Niestety mnóstwo czasu i telefonów w sprawie kłamstwa w sprawie oferty kredytowej dla firm i warunków. Inne w ofercie telefoniczne a inne w systemie. Po 2 miesiącach reklamacji i opłatach za telefony nic jeszcze nie załatwiono.
    Jestem zbulwersowana i po wielu latach chcę zlikwidować konto.
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu. Niekompetentne, sprzeczne od pracowników pisma w tej samej sprawie. Nie rozpatrywanie spraw w terminie. Nie szanowanie klienta.
  • ~pap / 2018-08-11 15:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Czekam miesiąc na kartę walutową €, z czego powinna dotrzeć do 10 dni od złożenia wniosku. Zamówiłam również kartę £ po zapytaniu konsultantki, czy mam gwarancję tego, że karta dotrze do zeszłego tygodnia, usłyszałam: „Nie mogę dać takiej gwarancji”
  • ~Anna / 2018-08-08 09:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam w mBanku konto od 8 lat. Korzystam z rachunku bieżącego, oszczędnościowego. Mam kredyt konsumencki. Na co dzień bank spełnia moje oczekiwania. Korzystam z ich aplikacji mobilnej, która się nie zacina, nie wiesza, jest intuicyjna, pozwala na wykonywanie przelewów etc. Bank nie wysyła do mnie żadnych powiadomień na e-mail poza zmianami w cenniku czy regulaminie - jest tego mało. Nigdy do mnie nie dzwonią. Moje ogólne wrażenie z korzystania z ich usług jest bardzo pozytywne - mam, czego potrzebuję bez zbędnego kontaktu z działem obsługi.
    Zaletybez awarii aplikacji mobilnej, intuicyjna aplikacja mobilna
  • ~Tomasz / 2018-08-06 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA!
    Wydaje mi się, że mBank stosuje nielegalną praktykę wyłudzania danych za pomocą dołączania się do internetowych aukcji - RATY za "0%".
    Podczas licytacji czy zakupów przegrywamy wszystko i tracimy dokonane wybory a to za sprawą 3 dniowego rozpatrywania wniosku ratalnego. Oczywiście potrzeba wzięcia z banku pieniążków a raczej nieudana próba "nagradzana" jest nagabywaniem telefonicznym bankowców i wciskanie 10% kredytu.

    Unikajmy tego banku podczas brania kredytów za "0 %" np. w allegro.
    Pozdrawiam Tomasz
    WadyNaciągacze, wyłudzacze danych.
  • ~Szczera / 2018-08-02 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez ponad 20 minut pani EKSPERT nie raczyła mi odpisać nie informując nawet że mam czekać. Czekałam pół godziny i nic się nie dowiedziałam. Możecie być pewni że Was nie polecę nikomu. A konto zamknę w najbliższym czasie bo z waszą ubezpieczalnią AXA też są same problemy i nigdy nie można się skontaktować. Nie jesteście warci pieniędzy waszych klientów!
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie » Zobacz wszystkie pytania »

Zobacz również

mBank
Ocena: 2.13, ilość opinii: 408
Deutsche Bank
Ocena: 1.98, ilość opinii: 184
PEKAO SA
Ocena: 1.53, ilość opinii: 142
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.78, ilość opinii: 132
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 1.99, ilość opinii: 61
Raiffeisen Polbank
Ocena: 2.43, ilość opinii: 38
Flixbus
Ocena: 2.04, ilość opinii: 251
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 215
ITAKA
Ocena: 2.89, ilość opinii: 151
nju mobile
Ocena: 3.42, ilość opinii: 98
Netflix
Ocena: 3.06, ilość opinii: 88
Virgin Mobile
Ocena: 2.68, ilość opinii: 48