Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 683 opinii

1.95 / 5

  • Prostota obsługi
    2.08
  • Oferta
    2.00
  • Obsługa klienta
    1.83

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Alicja / 2019-12-05 22:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Przestrzegam przed zakładaniem konta firmowego w mBank jeśli potrzebujecie terminal! Jestem ich ze klientka będąca od kilkunastu lat i czekam już ponad miesiąc na załatwienie terminala, bo niekompetentny pracownik „widmo” odpowiedzialny za terminale, nie potrafi poprawnie przesłać do operatora umowy. A może ten pracownik w ogóle nie istnieje ???? skoro kontakt z nim od miesiąca jest niemożliwy. Żenada! Ja tracę przez nich klientów, ale wy oni mają więcej do stracenia! Nie polecam zakładania konta firmowego w mBank!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Marek / 2019-12-05 21:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Strona internetowa to tragedia. Logowanie to jakaś paranoja. Dodałem domowy komputer jako urz. zaufane i... nie można się logować, nie rozpoznaje urządzenia, a po ponownym dodaniu otrzymuję komunikat:"To urządzenie już widnieje jako zaufane" i... strona zawiesza się i nie wiem co się wtedy dzieje. A miało być tak bezpiecznie ! Pozostaje tzw. "dostęp jednorazowy. Wtedy strona zamyka się czasem w trakcie wykonywania operacji (bo czas sesji minął ?), przecież jestem aktywny, wypisuję przelew itp. Każda operacja wymaga zatwierdzenia w aplikacji mobilnej, która jest aktywna ciągle (!), powtarzam ciągle! Ciekawe, że z bezpiecznego urządzenia, w bezpiecznej sieci, mam problemy z logowaniem, a w telefonie mogę zrobić wszystko i wszędzie podając tylko głupi PIN !
    Kontakt z bankiem jest fikcyjny. Nie dostałem jeszcze nigdy odpowiedzi na maila, a nie będę czekał nie wiem ile na konsultanta.
    Na początku to był fajny bank, tak
  • ~Aa / 2019-12-03 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamknęli mi konto spółki mimo złożenia oświadczenia o beneficjencie. Bez uprzedzenia. Zaglądam do banku na konto - konta nie ma. Pieniędzy też. Bank ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Po wielkich awanturach przywrócili konto po ok. 10 dniach, pieniądze wpłynęły później. Dziś się okazało, że nie przywrócili karty. Odpowiedź na reklamację przysłali po 20 dniach.
    Komunikacja z klientem - zero, obsługa - zero. Skrucha za zawalenie sprawy - zero.
    To jest nasz bank, ja jestem kierownikiem tego banku i możecie nam nagwizdać.
    Tak trzymajcie chłopaki, jak się pracuje w usługach, to trzeba klienta z buta, żeby wiedział, gdzie jego miejsce.
    ZaletyKiedyś był fajny Multibank, ale to se ne vrati.
    WadyCałokształt.
  • ~Anna / 2019-11-28 10:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam,strata czasu i pieniędzy. Obsługa w oddziale poniżej krytyki. W dużym mieście wojewódzkim jest tylko jedno okienko kasowe do którego oczekiwanie w kolejce to minimum 1h.Kpina z klientów.
  • ~Mikołaj / 2019-11-25 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank mimo zapewnień wydania zaświadczenia związanego z kredytem hipotecznym indeksowanym we franku w ciągu 3 dni nie realizuje dyspozycji od ponad miesiąca blokując możliwość złożenia przeciwko bankowi pozwu o odfrankowienie kredytu.
  • ~Mała Mi / 2019-11-22 12:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Chciałam skonsolidować kredyty, niestety mBank nie posiada takiej opcji. Zaproponowano mi kredyt gotówkowy na spłacenie wcześniejszych zobowiązań i tu bank poległ.Pracownik zaproponował 33 tys, ja zredukowalam do 12 a ludzie, którzy podejmują decyzję o przyznaniu kredytów maja swoich klientów głęboko w powiązaniu. Od tygodnia nie mogą podjąć decyzji. PRZECIEŻ JA NIE UBIEGAM SIĘ O KREDYT CHIPOTECZNY! Nie chce już kredytu,spłacam to co mam i uciekam z tego banku. Podejście do klienta olewcze, pracownicy nie pamiętają, że to oni są dla nas a nie my dla nich.Jednym zdaniem. Drogi i nie zainteresowany klientem bank
    ZaletyBrak
    WadyDługo by opisaywać
  • ~Kasia / 2019-11-20 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    My staramy się o kredyt hipoteczny, to jeśli chodzi o rozpatrzenie wniosku to szybko bo w niecały miesiąc mieliśmy decyzję pozytywną. Ale jeśli chodzi o podpisanie umowy i uruchomienie kredytu, to tragedia.. Pani w placówce kompletnie się nie znała na tym co robi, odyslala nas z kwitkiem. A musieliśmy przejechać 40 km w jedna stronę, ale tą Panią nie interesowało.. Zero zrozumiemia klienta, czuliśmy się tam jak intruzi.. I dalej czekamy na uruchomieniem. Znajomi w innych bankach na drugi dzień już mieli, a my dalej czekamy
    ZaletySzybkie rozpatrzenie wniosku o kredyt hipoteczny
    WadyObsługa w placówkach banku, brak zrozumienia klienta
  • ~Edek / 2019-11-14 12:59
    Ocena: 4.00 / 5
    Chciałbym uświadomić klientom banku, że za sprawdzenie salda kartą bankomatową w bankomacie bank jako jedyny mi znany pobiera opłatę! Moim zdaniem kosmicznie dużą w wysokości 5zł. Za co się pytam???
  • ~Wtopiony / 2019-11-14 09:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Jednym słowem: Lichwa – udzielanie nieetycznych pożyczek, z uwagi na zawyżone odsetki lub inne opłaty, w wyniku czego następuje nieuczciwe wzbogacenie się pożyczkodawcy. Lichwa jest uważana za instytucję nieetyczną, której istotą jest czerpanie korzyści ze słabszej pozycji finansowej dłużnika.

    To nie hejt - posiadam taki kredyt. Nie polecam banku.
  • ~mklient / 2019-11-11 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank pełen gwiazdek. Bardzo wysokie koszty jeśli chodzi o produkty kredytowe, prowizje za odnowienie itp.Dodatkowo klient który przychodzi do placówki w celu zlecenia jakiejś dyspozycji posprzedażowej czuje się jak intruz. Pewnie wynika to z faktu że pracownicy są obciążeni dużymi planami i mają świadomość tego, że choćby najlepiej obsługiwali klientów bez realizacji kosmicznych planów długo nie popracują. Dlatego zamiast skupić się na faktycznych potrzebach klienta wciskają mu różne drogie badziewie bo wiedzą że jeśli tego nie będą robić to za chwile zasila grono bezrobotnych. Nic tylko współczuć ludziom tam pracujacym!
    ZaletyBrak
    WadyNie sposób wymienić. Przede wszystkim wciskanie dodatkowych produktów które są prędzej czy później bardzo kosztowne
  • ~Howard / 2019-11-08 05:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank łamiący prawo!!! Każdemu może się zdażyć blokada na koncie przez US ale prawo nie pozostawia w tym aspekcie pola do dyskusji. Środki na wypłaty muszą być uwolnione. Niestety bank od ponad 2 tygodni nie reaguje pomimo dostarczenia dokumentów których sobie życzyli!!! Jeżeli jesteś przedsiębiorcą to szczerze radzę uciekaj z tego banku.
    Zaletybrak
    Wadyłamanie prawa
  • ~zdegustowany / 2019-11-06 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada pod każdym względem. Omijajcie z daleka, tym bardziej, iż w przyszłym roku zostanie sprzedany przez właściciela (Commerzbank AG).
    Zaletybrak
    WadyWszystkie możliwe w zakresie prowadzonej działalności.
  • ~Kitka / 2019-11-06 08:11
    Ocena: 4.00 / 5
    Bank ok, może dlatego że nie biorę kredytów itp tylko korzystam z dodatkowego konta oszczędnościowego i zwykłego. Dokonuję przelewy z rachunku podstawowego na zewnątrz i z oszczędności na własne konto. Jedyny minus to opłata bardzo wysoka za pobranie z konta oszczędnościowego własnych pieniędzy jak dla mnie to kradzież,bo to nie konto lokata tylko zwykłe dodatkowe konto. Jakbym miała w tzw skarpecie te oszczędności to bralabym za darmo swoje własne pieniądze.
  • ~DOMINIKA / 2019-11-05 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat jest z tym bankiem. Niby taki nowoczesny a nie mają pojęcia o prawie które weszło ponad rok temu.
    Nic nie da się z nimi załatwić. Obsluga jedno mówi drugie robi. Co tydzień jestem w tym banku i ciągle obiecują że dostanę potrzebne mi zaświadczenie po czym wychodzę o niczym.
    W żadnym banku nie miałam tyłu problemów co tu. W żadnym banku nie czekałam też ponad 2 miesiąca na głupie zaświadczenie.
    Serdecznie nie polecam.
  • ~bogu799 / 2019-11-05 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank to straszna pomyłka przez dowód osobisty który stracił ważność blokują konto i kartę której i tak nigdy nie używałem a pobierali opłatę ! UWAGA OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM WIELKI ZASRANY BANK i KONTO INTERNETOWE ALE PIENIĄDZE WPŁYWAJĄ MIMO NIEWAŻNEGO DOWODU OSOBISTEGO TYLKO NIC Z NIMI NIE MOŻNA ZROBIĆ !!! ODRADZAM TEN BANDYCKI "bank" - gang
    Zaletybez zalet same kłopoty
    Wadysame wady i problemy ale co się nie robi dla bezpieczeństwa "klienta" = ŚCIEMA JAKICH MAŁO!!!!!
  • ~Dominik / 2019-11-04 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Mówią co innego niż jest napisane w umowach. Mi ukradli 2,5 tys. niby niewiele, ale zaufanie całkowicie stracone.
    Zaletytani ale do czasu
    Wadyniejasne umowy, bez skrupułów wyłudzają pieniądze, umyślnie wprowadzają w błąd
  • ~Ania / 2019-11-04 09:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Wszystko było by fajnie gdyby mozna bylo w tym banku konsolidować kredyty włącznie z kredytami w tym banku. A tak to kicha totalna,bo jestem klientką od 2006 roku i mam tu dwa kredyty i 2 w innych bankach i nie moge w mbanku konsolidować zeby miec jedną ratę. Totalna porażka.
  • ~Bart / 2019-11-01 06:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowali konto firmowe. Brak jakiejkolwiek informacji jaki powód blokadY. Panie z infolinii jak same stwierdziły nie mają pojęcia jaki może być powód blokady i odsyłają do placówki stacjonarnej. Jechałem 40 kilometrów by od młodej panienki żującej śniadanie dowiedzieć się, że nie uznają prawa jazdy jako drugi dokument do weryfikacji i muszę mieć paszport! Pani z infolinii oczywiście zapomniała poinformować mnie o takim drobnym szczególe, że będę musiał mieć przy sobie dodatkowy dokument do weryfikacji. Na prośbę by sprawdzili chociaż czy nie zostałem okradziony i czy środki w ogóle są na koncie Pani stwierdziła, że nic nie może więcej dla mnie zrobić! DNO!
    ZaletyBRAK
    WadyOBSŁUGA KLIENTA
  • ~PAWEL / 2019-10-31 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    fatalny bank. na infomację/ zaświadczenie o zamknięciu karty kredytowej czeka sie ponad 3msc. nie ma możliwości uzyskania poświadczenia o zamknięciu karty kredytowej wczesśniej.

    ODRADZAM I NIE POLECAM TEGO BANKU
    Zalety----
    WadyZA WSZYSTKO TRZEBA IM PŁACIĆ
  • ~klientkaod2003 / 2019-10-30 16:03
    Ocena: 4.00 / 5
    Tak czytam i czytam te opinie i zastanawiam sie, ktora to agencja PR podjela sie robienia tego czarnego pr-u. To pewnie ma zwiazek planowana sprzedaza mbanku i zakusami pko w tym wzgledzie...
    Zaletydarmowe uslugi, wygodny serwis transakcyjny
    Wadydlugi czas oczekiwania na polaczenie z konsultantem na mlinii lub na czacie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 683
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.54, ilość opinii: 328
PEKAO SA
Ocena: 1.62, ilość opinii: 318
Millennium
Ocena: 1.75, ilość opinii: 118
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 2.00, ilość opinii: 74
ING Bank Śląski
Ocena: 2.43, ilość opinii: 71
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 860
ITAKA
Ocena: 2.72, ilość opinii: 387
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 348
Netflix
Ocena: 2.57, ilość opinii: 234
nju mobile
Ocena: 3.10, ilość opinii: 154
Virgin Mobile
Ocena: 2.44, ilość opinii: 133