Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 1415 opinii

1.74 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.79
  • Obsługa klienta
    1.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Amalka / 2022-09-14 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonić się na infolinie graniczy z cudem i trzeba mieć masę cierpliwości i nie mniej czasu. Żeby poradzić sobie z głupim bootem, który utrudnia kontakt z własnym bankiem polecam metodę na „pomidor”. Natomiast najlepsze było podejście do tematu, z którym wiązała się koniczność kontaktu: bankomat nie wydał mi gotówki, która pobrał z banku. Po zgłoszeniu reklamacji środki bank zwrócił mi osobiście na konto, po czym na drugi dzień przysłał pismo jako odpowiedz na tą samą reklamację, z którego treści wynikało, ze nie uznają reklamacji, bo transakcja przebiegła poprawnie. Wiec skąd w bankomacie większa ilość gotówki niż transakcji? Pracownicy podchodzą schematowo bez sprawdzania podstawowych faktów, wiec ciężko o profesjonalna obsługę. Nie polecam, a sama zabieram konto z tego banku.
    ZaletyChyba już żadnych
  • ~Mar / 2022-09-13 23:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniąc na infolinię mBank trzeba mieć nerwy ze stali. Odbiera boot i każe powiedzieć w jakiej sprawie się dzwoni. Nie mogę podać nr klienta i telekodu. Po przekierowaniu do konsultanta stwierdza ze nie może nic zrobić bo nie jestem zweryfikowany i każe jeszczexrwz zadzwonić. Koło zamknięte…
    ZaletyByły kiedyś teraz już nie ma
    WadyInfolinia której nie ma
  • ~Manio / 2022-09-13 17:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Pierwsze i ostatnie spotkanie z tym bankiem. Sytuacja: raty na łóżko, kredyt na 7500 zł. Oferta znośna, sklep innej opcji nie dawał. Wniosek przez internet, wypełnienie wniosku około 10 minut, pytania z d**y, ale dobra niech im będzie. Wniosek wypełniony i jeszcze tylko weryfikacja konta, przelana złotówka i...
    Nic, piątek, sobota, niedziela, poniedziałek popołudnie dzwonię. Po 5 minutach słuchania muzyki dodzwoniłem się i co, jajco! Pan na infolinii nie może nic zrobić bo wniosek zawisł i trzeba poczekać. Wtorek kolejne 5 min na info. Wyjaśnienie sprawy w toku i bach rozłączone, ok zdarza się. Dzwonimy jeszcze raz kolejne 5 min. I kolejne wyjaśnianie sprawy (bo inny konsultant). I co i jajco jedyna opcja anulowanie wniosku, i powtórna weryfikacja i wypełnianie formularzy. Daliśmy sobie spokój. Inny sklep ogarnięty bank i sprawa załatwiona w przeciągu 20 min. Sory nie polecam
    ZaletyNie doświadczyliśmy niestety zadnych
    WadyBałagan obsługowy
  • ~Nick / 2022-09-13 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za masakra. Z placówki odsyłają na infolinię, z infolinii odsyłają do placówki. Samodzielnie nie da się odblokować dostępu, próbowałam 16 razy i dostaję info, że z powodu bezpieczeństwa mam się skontaktować z infolinią lub zrobić to w placówce! Przyjechalem specjalnie z zagranicy żeby to załatwić.
  • ~Rr / 2022-09-12 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczny bank. Tragiczna obsługa.
    Brak kontaktu z doradca.
  • ~Kubek / 2022-09-10 05:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieprawdopodobne ukryte złodziejstwo, tyle różnych prowizji i opłat, nowych ofert. Dojenie nieprawdopodobnych pieniędzy od posiadaczy kont
  • ~dluznik / 2022-09-08 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    banda kretynow a nie bank, przestaje im placic. Bezdomny bez pracy i 10tysi dali debile. To niech szukaja teraz.. swiat wielki a w pl 1715 layt jestem.
    Wadybrak zalet
  • ~Dominik / 2022-09-08 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki jest , nic nie potrafią zrobić a dziewczyny w Rybniku są bardzo tępe
  • ~Damian / 2022-09-08 12:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Na infolini robią sobie jaja z klientów.. przełączają od jednego do drugiego od drugiego do trzeciego itd. a później okazuje się że nie są w stanie pomóc. Żenada ten m bank obok rozmowie z m linią jestem tak wkurzony że w sobotę idę zamknąć konto u tych matołów!!!
    ZaletyŻadnej
    WadyZa dużo by pisać
  • ~Joanna / 2022-09-07 12:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Okradziono mnie, nie autoryzowano operacji, nie potwierdziłam więc jej, bank nie zwrócił pieniędzy choć wina leżała po ich stronie. Nie zabezpieczyli odpowiednio kradzieży choć zgłosiłam ją natychmiast. Druga rzecz- zaproponowano mi w banku DARMOWĄ kartę kredytową. Tymczasem po upływie roku ściągnięto mi samowolnie 350 zł za kartę kredytową, na której nie było rocznego obrotu 18 tys.zł- o czym mnie nie uprzedzono. Otrzymałam już 3- cią odmowę zwrotu pieniędzy. Kartę zmieniłam na inną, bank bazując na kłamliwej informacji o karcie okrada klienta
  • ~Miłosz / 2022-09-06 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE MOZNA SIE DODZWONIC NA INFOLINIE ! NIKT NIE ODBIERA
    Zaletybrak
  • ~Kuba / 2022-09-03 02:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Mlinia wg informacji na stronie działa 24h 7 dni w tygodniu. Miałem ważną sprawę, dzwoniłem od 22.00 przez 5 godzin non stop. Nikt nie odebrał. Po co pisać takie informacje skoro są nieprawdą? Oszuści i tyle. Odradzam ten bank wszystkim
    ZaletyBrak
    WadyOszukiwanie klienta
  • ~Wojtek Rafał / 2022-09-01 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam was wszystkich poszkodowanych.

    Zgłaszajcie nieuczciwe praktyki tego dominującego banku do UoKiK:

    https://report.whistleb.com/pl/uokik


    Pozdrawiam

    Wojtek Rafał
  • ~Krzysztof / 2022-09-01 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jakaś pomyłka. Wpłaciłem oszczednosci poprzez wplatomat który mi ich nie zaksięgował i już od miesiąca walczę o ich odzyskanie. Niestety obsługa klienta to dno i metr mułu. Nie polecam banku i radzę omijac szerokim łukiem
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klijenta
    Oferta
  • ~MONIKA / 2022-09-01 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam to jakiś dramat, skandal że bank jako Placówka zaufania publicznego ma tak niekompetentnych pracowników...najgorszy bank pod kątem obsługi klienta. Nigdzie nie można nic załatwić, a pracownicy przekazują błędne informacje.
  • ~Cooksboy / 2022-08-31 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy poziom obsługi ze wszystkich banków. Infolinia nie działa, czat mobliny tak samo. Nie można się z nikim skontaktować
    ZaletyBrak
    WadySłaba obsługa
  • ~- / 2022-08-31 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zajęcie mandatu - większość pobrali z euro po zaniżonym kursie, niecałe 2 złote z konta złotówkowego, a prowizja naliczona 2 razy, bo najwyraźniej 30 + dymanie na kursie to za mało...
  • ~Gabriel / 2022-08-31 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Od miesiąca mam zablokowane konto. Z jakiego powodu? Żaden z pracowników nie potrafi dokładnie określić. Byłem w placówce, potwierdzałem tożsamość, pisałem oświadczenia. Sprawa miała wyjaśnić się do tygodnia, minął już ponad miesiąc. „Bank” o ile można ich tak nazwać zabrał mi jakikolwiek dostęp do moich środków. Od miesiąca musiałem pożyczać pieniądze na mieszkanie jak i na życie. Wie ktoś co mogę zrobić w takiej sprawie? Z góry dziękuje.
  • ~Nilena / 2022-08-30 11:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeśli bank Cię oszukał , nie chcesz płacić swoich pieniędzy do cudzej kieszeni , zadzwoń dam darmową poradę jak sobie poradzić ! 530-343-338
  • ~Szlachta0 / 2022-08-30 08:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Chciałem spłacić kredyt hipoteczny po 11 latach spłacania go regularnie, otrzymałem nr rachunku na który trzeba przelać pieniądze osoba kupująca moje mieszkanie tez miała konto w mBank i okazuje się ze nie może przelać pieniędzy ze swojego konta mBank na moje konto mBank które jest do spłaty kredytu. Po dodzwonieniu się na infolinie i 30 minutowej kłótni (złożeniu reklamacji rozpatrzonej po 30 dniach) okazuje się ze przyjmują tylko pieniądze z zewnętrznych banków ale nie raczyli mnie o tym w żaden sposób poinformować-czyżby nie chcieli spłacać kredytu własnymi środkami? Kupujący musiał przelać pieniądze elixirem na inne konto za co poniósł koszty które nikt mu nie zwrócił.
    Podejrzewam ze jakbym chciał spłacić kredyt z własnych środków które były by na koncie mBank tez bym nie mógł. Odradzam ja szukam właśnie nowego banku.
    ZaletyAplikacja łatwa w obsłudze
    Duże możliwości zmian limitów, danych poprzez aplikacje
    WadyBrak możliwości spłaty kredyty ze środków w tym samym banku,
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.74, ilość opinii: 1415
PEKAO SA
Ocena: 1.51, ilość opinii: 980
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.59, ilość opinii: 786
Millennium
Ocena: 1.56, ilość opinii: 622
ING Bank Śląski
Ocena: 1.84, ilość opinii: 430
PKO Bank Polski
Ocena: 2.38, ilość opinii: 420
VECTRA
Ocena: 1.65, ilość opinii: 3298
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.06, ilość opinii: 2958
UPC Internet
Ocena: 1.86, ilość opinii: 2804
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2790
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2683
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2483