Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 662 opinii

1.94 / 5

  • Prostota obsługi
    2.08
  • Oferta
    1.99
  • Obsługa klienta
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jarosław / 2020-01-02 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    niestety mbank się chyba zwija, połaczenie z konultantem tel. w zasadzie nie jest możliwe nawet mając konto VIP, połaczenie z konsultatntem 38minut, przełączenie do logowania i czekanie 46 minut. Prowadząc firmę nie można tyle czasu tracić na "czekanie" zacząłem szukać innego banku. A szkoda przez ostatnie 5 8 lat korzystania z mbanku bylem zadowolony na 10 gwaizdek
  • ~Twój Nick / 2019-12-28 22:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem posiadaczem czarnej karty z rzekomym ubezpieczeniem podróżnym. Niestety miałem szkodę, a bank całkowicie wyparł się odpowiedzialności pomimo że z regulaminu ubezpieczenia wynikało co innego. Nie wierzcie w ani jedno słowo - to jest przekręt.
  • ~olek1234 / 2019-12-28 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo braku debetu udało mi się z niego skorzystać, lecz nie było tego widac w mojej historii wydatków. Po wielogodzinnej próbie konsultacji z infolinia mbanku, dwie niekompetentne panie, po chwili rozmowy z nimi, gdy prosiły czekać na weryfikację stanu mojego konta, zabrakło czasu na dalsza konsultację, gdyż zgodnie z czasem zawieszonego połaczenia, moje połaczenie uleglo rozłączeniu. Trzecie połaczenie doszło do skutku, lecz i tak mój problem nie został rozwiązany, pani okazała się niedouczonym, podrzędnym pracownikiem. Rezygnuję z usuług tego banku.
    Wadybrak kompetentnych osób do rozmowy
  • ~Klient / 2019-12-23 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    To najgorszy bank w Polsce. Nie zakładajcie konta w tym banku.
    ZaletyBrak
    WadyNękanie telefonami.
    Co chwilę jakieś opłaty Bóg wie za co, na infolinii trzeba czekać około 30 min zanim ktoś odbierze.
  • ~Niezadowolony_klient / 2019-12-23 15:14
    Ocena: 1.67 / 5
    UWAGA OSZUSTWO PRACOWNIKA MBANKU! DZIŚ ZADZWONIŁ DO MNIE PRACOWNIK MBANKU.

    NA POCZATEK ZAPYTAL MNIE CZY MOZE PRZEDSTAWIĆ MI OFERTĘ.

    PODZIĘKOWAŁEM I POWIEDZIALEM, ZE NIE JESTEM ZAINTERESOWANY, A WIĘC

    PRACOWNIK TEN NIE ZDAŻYŁ JEJ NAWET PRZEDSTAWIĆ. CAŁA ROZMOWA TRWAŁA NIECAŁĄ

    MINUTĘ. CO SIE OKAZAŁO DALEJ? PO NIESPEŁNA KILKUDZIESIĘCIU MINUTACH OD

    MOJEJ KRÓTKIEJ ROZMOWY DOSTAŁEM MAILA Z MBANKU Z POZYTYWNYM ROZPATRZENIEM

    WNIOSKU KREDYTOWEGO RZEKOMO ZŁOŻONEGO PRZEZE MNIE! NIGDY NIE SKŁADAŁEM

    ŻADNYCH TAKICH WNIOSKÓW. WYGLADA NA TO, ZE PRACOWNIK OSZUST Z MBANKU ZLOZYL

    ZA MNIE WNIOSEK KREDYTOWY NA KWOTE 30 TYS. ZŁ.! LUDZIE UWAŻAJCIE I

    SPRAWDZAJCIE SWOJA POCZTE PO TAKICH ROZMOWACH NAWET JAK DZIEKUJECIE ZA

    OFERTY! MUSIALEM ZADZWONIC DO MBANKU WYCOFAC WNIOSEK I ZLOZYC REKLAMACJE.

    GDYBYM PRZEOCZYL POCZTE TO DOSTALBYM NIECHCIANY KREDYT 30 TYS. ZL A DO

    SPLACENIA MIALBYM PRAWIE 46 TYS. ZŁ, CZYLI 16 TYS. ZŁ PROWIZJI DLA BANKU!

    MAM NADZIEJE, ZE TEN OSZUST PRACOWNIK MBANKU ZOSTANIE POCIĄGNIĘTY DO

    ODPOWIEDZIALNOŚCI!!!
  • ~Brakowiec / 2019-12-23 11:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Opinia dotyczy kont walutowych: wszystko fajnie, ale bank umożliwia wpłatę środków w walucie obcej jedynie w oddziale banku i to jedynie w oddziałach wspierających operacje gotówkowe chociaż jeszcze niedawno była możliwość skorzystania z wplatomatów. Teraz stoję w kolejce zamiast w centrum zakorkowanego miasta bo trzy bliższe punkty obsługi klienta są tylko wyspami w których można wziąć kolejny kredyt.
    ZaletyKantor online
    WadyOperacje gotówkowe
  • ~BrodatyPiotr / 2019-12-18 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej zakłamany bank o ile bankiem można ich nazwać.Na infolini wszystko ładnie i pięknie wytłumaczyli a w banku już same problemy i odmowy.Cepy niedouczone tam pracują i tyle w temacie.
  • ~Monika / 2019-12-18 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam uzyskać informacje w Państwa punkcie i była zostawiona informacja „zaraz wracam’”’,wiec czekałam 40 min i się nie doczekałam.. straciłam dużo czasu i nic się nie dowiedziałam.....
  • ~Piotr / 2019-12-15 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank tragedia dla firm. To już nie pierwszy raz przy przy rozwiązywaniu problemu, zero merytorycznej odpowiedzi na zgłoszenie problemu zgłaszanej różnej formie mail na kontakt@mbank.pl czy na mLinii. Odpowiedź na mail w stylu cyt. "Aby wyjaśnić sytuację , zapraszam Pana do rozmowy z ekspertem online, konsultantem mLinii lub doradcą w placówce mBanku" taka odpowiedź aby zdążyć z odpowiedzią w ciągu 7 dni. Problemy przerosły wiedzę nawet wyżej postawionych pracowników ponieważ dotyka przepisów prawnych oraz interpretacji ustaw państwowych - nie wiedzą jak rozwiązać problem. Do klikania domowych przelewów i obsługi detalicznej może ten bank się nadaje, ale obsługi firmy nigdy. Może źle trafili na osobę z drugiej strony która zna się troszkę na prawie i ma z 30 letnie doświadczenie w prowadzeniu firmy i która zarazem robi w tym banku nie małe obroty - uciekam od tego banku jak najdalej. Polecam wszystkim firmom omijanie tego banku.
    WadyBank nie dla firm, brak brak odpowiedzi na problem lub zgłoszenie.
  • ~Michal / 2019-12-13 10:50
    Ocena: 2.67 / 5
    Rozwiazanie umowy z mBankiem wyglada tak:
    1. Skladam wniosek o rozwiazanie umowy prowadzenia konta. Otrzymuje zwrotna informacje ze zeby wniosek zostal rozpatrzony musze zlozyc osobna dyspozycje o zamkniecie karty kredytowej.
    2. Wniosek o zamkniecie karty kredytowej nie moze byc zlozony online. Trzeba napisac go recznie i osobiscie zlozyc jak petent w placowce, badz wyslac listem poleconym.
    3. Na rozpatrzenie wniosku o zamkniecie karty maja 30 dni. Po 30 dniach dostaje informacje ze wniosek o rozwiazanie umowy prowadzenia konta zostal odrzucony, bo jeszcze nie rozpatrzyli wniosku o zamkniecie karty.
    4. Po tym jak rozpatrza wniosek o zamkniecie karty, moge znow zlozyc wniosek o zamkniecie konta i czekac kolejne 30 dni.
    WadyTraktuja klientow jak petentow, ktorzy musza prosic ich urzednika o laske.
  • ~sss / 2019-12-12 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    to juz koniec z mbankiem - ta nowa strona to drwiny z Klientow !!! pozal sie Boze usprawnienia polegajace na tym by wcisnac jeszcze wiecej reklam i produktow bankowych frajerom. wczesniej moglem, teraz nie moge zrobic przelewu z emaxa na ekonto blyskawicznie z pulpitu. tak samo nie moge bezposrednio zobaczyc kalendarza przelewow z pulpitu tylko musze sie przebic przez dwie podstrony. ZENADA, omijajcie ten bank szerokim lukiem !!!
  • ~Karolap / 2019-12-12 19:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Dogadać sie z kurierem (który ma dostarczyć moją umowę) to jest jakiś cud. Czekam juz 3 tygodnie aż łaskawie mi ją dostrczy :) nie polecam.
  • ~tomek / 2019-12-12 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten nowy pulpit, to jakaś kpina pełna wodotrysków. Trzeba uciekać z tego banku.
  • ~rozżalony klient / 2019-12-12 16:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Ten nowy pulpit to jakiś beznadziejny żart! Czy oni w ogóle konsultują coś z klientami czy po protu mieli kilka milionów do wydania w ramach unijnej dotacji?
    Przedtem wszystko było czytelne, najważniejsze dla mnie informacje miałem w zasięgu wzroku... Teraz oczywiście j**ą mnie w oczy przede wszystkim debilne reklamy, a czcionka stanu konta to chyba dedykowana dla ludzi w wieku 90+
    mBank wmawia, że opinia klientów jest dla nich ważna, skoro więc 95% klientów totalnie krytykuje nowy pulpit, po kiego wała na siłę nas "uszczęśliwiają"??
    ZaletyTotalny brak
    WadyWszystko do kitu
  • ~Ja / 2019-12-11 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Oceniam na zero!!! Zablokowane konto, bez wskazania przyczyny zaraz po otwarciu. Zablokowane środki a procedura trwa wiecznie. Dno.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Alicja / 2019-12-05 22:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Przestrzegam przed zakładaniem konta firmowego w mBank jeśli potrzebujecie terminal! Jestem ich ze klientka będąca od kilkunastu lat i czekam już ponad miesiąc na załatwienie terminala, bo niekompetentny pracownik „widmo” odpowiedzialny za terminale, nie potrafi poprawnie przesłać do operatora umowy. A może ten pracownik w ogóle nie istnieje ???? skoro kontakt z nim od miesiąca jest niemożliwy. Żenada! Ja tracę przez nich klientów, ale wy oni mają więcej do stracenia! Nie polecam zakładania konta firmowego w mBank!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Marek / 2019-12-05 21:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Strona internetowa to tragedia. Logowanie to jakaś paranoja. Dodałem domowy komputer jako urz. zaufane i... nie można się logować, nie rozpoznaje urządzenia, a po ponownym dodaniu otrzymuję komunikat:"To urządzenie już widnieje jako zaufane" i... strona zawiesza się i nie wiem co się wtedy dzieje. A miało być tak bezpiecznie ! Pozostaje tzw. "dostęp jednorazowy. Wtedy strona zamyka się czasem w trakcie wykonywania operacji (bo czas sesji minął ?), przecież jestem aktywny, wypisuję przelew itp. Każda operacja wymaga zatwierdzenia w aplikacji mobilnej, która jest aktywna ciągle (!), powtarzam ciągle! Ciekawe, że z bezpiecznego urządzenia, w bezpiecznej sieci, mam problemy z logowaniem, a w telefonie mogę zrobić wszystko i wszędzie podając tylko głupi PIN !
    Kontakt z bankiem jest fikcyjny. Nie dostałem jeszcze nigdy odpowiedzi na maila, a nie będę czekał nie wiem ile na konsultanta.
    Na początku to był fajny bank, tak
  • ~Aa / 2019-12-03 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamknęli mi konto spółki mimo złożenia oświadczenia o beneficjencie. Bez uprzedzenia. Zaglądam do banku na konto - konta nie ma. Pieniędzy też. Bank ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Po wielkich awanturach przywrócili konto po ok. 10 dniach, pieniądze wpłynęły później. Dziś się okazało, że nie przywrócili karty. Odpowiedź na reklamację przysłali po 20 dniach.
    Komunikacja z klientem - zero, obsługa - zero. Skrucha za zawalenie sprawy - zero.
    To jest nasz bank, ja jestem kierownikiem tego banku i możecie nam nagwizdać.
    Tak trzymajcie chłopaki, jak się pracuje w usługach, to trzeba klienta z buta, żeby wiedział, gdzie jego miejsce.
    ZaletyKiedyś był fajny Multibank, ale to se ne vrati.
    WadyCałokształt.
  • ~Anna / 2019-11-28 10:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam,strata czasu i pieniędzy. Obsługa w oddziale poniżej krytyki. W dużym mieście wojewódzkim jest tylko jedno okienko kasowe do którego oczekiwanie w kolejce to minimum 1h.Kpina z klientów.
  • ~Mikołaj / 2019-11-25 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank mimo zapewnień wydania zaświadczenia związanego z kredytem hipotecznym indeksowanym we franku w ciągu 3 dni nie realizuje dyspozycji od ponad miesiąca blokując możliwość złożenia przeciwko bankowi pozwu o odfrankowienie kredytu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.94, ilość opinii: 662
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.54, ilość opinii: 305
PEKAO SA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 294
Millennium
Ocena: 1.85, ilość opinii: 89
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 1.99, ilość opinii: 71
ING Bank Śląski
Ocena: 2.55, ilość opinii: 65
Flixbus
Ocena: 2.31, ilość opinii: 843
ITAKA
Ocena: 2.79, ilość opinii: 361
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 335
Netflix
Ocena: 2.59, ilość opinii: 210
nju mobile
Ocena: 3.14, ilość opinii: 147
Virgin Mobile
Ocena: 2.53, ilość opinii: 119