Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 754 opinii

1.92 / 5

  • Prostota obsługi
    2.03
  • Oferta
    1.99
  • Obsługa klienta
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kurtz / 2020-05-11 19:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Co Wy odwalacie? Lokata 0,10% ? czy wy szukacie idiotów?
    Przezyłem z mbank jak było konto oprocentowane, później wprowadzono oplate za karte teraz z niewdzięcznego 0,50% zeszli na 0,10% MYSLE ZE CZAS ZMIENIC JUZ BANK
    Zaletyjuż zadnych, może oprócz obsługi na m lini
    Wadysame wady
  • ~jf / 2020-05-11 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    robi się coraz gorzej........., zamknąłem swoje prywatne i biznesowe konta
  • ~Piotr B / 2020-05-09 19:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Po 16 latach czas zmienić bank. To że to korpo to wiadomo, ale ja nie jestem tam pracownikiem a klientem i nie życzę sobie narzucania jakiś głupich pomysłów. Zmiana pulpitu obsługi to jest ich fetysz.
    Całe chamstwo polega na tym że sprzedają produkty (mało konkurencyjne) przywiązując tym do siebie ludzi na lata, a w miedzy czasie bez pytania zmieniają wszystko dookoła. Za to ludzie powinni mieć możliwość zrezygnowania z umów. Przecież to nie oni zmienili warunki umowy w trakcie jej trwania.
    MBANK TO DNO !!!
    ZaletyBrak
    WadyNiekorzystne oferty
    Brak szacunku do klientów
    Częste nękanie telefoniczne pomimo próśb usunięcia mojego nr z bazy.
  • ~Robs / 2020-05-09 17:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie dość że można wykonać tylko 2 express elixiry dziennie to jeszcze kosztują 5zl.
    Wypłaty z bankomatów poniżej 100zl trzeba płacić pomimo że i tak płaci się co miesiąc za wypłatę ze wszystkich bankomatów.
    Ciągle jakieś oplaty. Poza tym bank łatwy w obsłudze i intuicyjny ale rozważam zmianę banku.
    ZaletyIntuicyjny łatwy w obsludze
    WadyDużo oplat
  • ~Dominika / 2020-05-08 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki mogłam spotkać. Jak jest dobrze to w każdym banku jest dobrze.
    Ale jak zaczynają się problemy to w mBanku jest masakra. Nie ma kto udzielić informacji np dotyczącej spłaty kretytu po zmarłej osobie. Wiadomo, że kredyt jest ale ile i gdzie wpłacić nie wiadomo. Na infolinii nie chcą udzielić informacji ciągle byłam odsyłana gdzieś....i każdy mówił coś innego, a pieniądze z konta znikały...za co i gdzie nie wiadomo. Wkoncu pomogła mi Pani z konkurencyjnego banku. Nikomu nie życzę takich przejść jak ja miałam z mbankiem.
    ZaletyBrak
    WadyNik nie jest w stanie udzielić rzetelnych informacji. Na wszystko czeka się 30 dni. Obsluga banku bardzo nie miła.
  • ~Adam / 2020-05-08 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja, na zadnym kroku nie potrafia pomoc, jak przychodzi co do czego bronią sie regulaminem - przeciez Pan podpisal????
    Dodatkowo, co chwila problemy z blikiem, jakies aktualizacje po ktorych trzeba sie znow logowac, jedmym slowem dramat
    WadyCałokształt
  • ~klient zlany po całości / 2020-05-07 11:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Próba załatwienia rat przez Allegro: wniosek spisujesz w 3 minuty na weryfikację czekasz do 24 godzin - dla porównania raty w allegro przez Aliora załatwiasz w 5 minut włącznie z potwierdzeniem wszystkiego u sprzedawcy.
    Cała próba kontaktu telefonicznego z mbankiem to mocna próba charakteru; 1 operator - nie zajmuje się tym z czym dzwonisz( dzwoniąc pod numer wskazany w korespondencji z Mbanku) przełącza cię i czekasz 25 minut -> drugi operator infolinii : wie pan ja się nie wiem co panu mam powiedzieć. ok dzwonie jeszcze raz : pierwszy operator - przełącza 15 minut muzyczki: drugi operator ( w sumie 4) informacja że trzeba czekać bo bank ma 48 godzin na dalsze działanie( przypominam że mam już przyznany kredyt i umowę kredytową wydrukowaną na biurku. Po 20 godzinach przychodzi w reszcie upragniona wiadomość , proces rusza dalej -> odmowa udzielenia kredytu ze względu na brak towaru u sprzedającego. Sprawdzam aukcję - > dostępne 94 sztuki!!! dzwonię do sprzedawcy i mówię jaki jest problem, sprzedawca sprawdza i mówi że ma 94 sztuki dostępne ale jak chcę kupić na raty przez Mbank to żebym się uzbroił w cierpliwość bo ciągle ma takie telefony . dzwonię to Mbanku gdzie nie wiem po ilu już przełączeniach wreszcie trafiam na kogoś rzetelnego od kogo słyszę : niech pan spisze koleją umowę. spisuję umowa, kolejne maile, kolejny przyznany kredyt, i 0d 23 godzin czekam na maile który weryfikuje u sprzedawcy dostępność towaru. Ciekaw jestem jak to się zakończy. wiem jedno zakupy na raty za pośrednictwem m banku to dramat.
    Zaletybogata oferta
    Wadycała obsługa, może na co dzień przy prowadzeniu konta jest to wygodny bank ale do momentu kiedy jesteś typowym użytkownikiem, natomiast kiedy potrzebujesz obsługi żywego człowieka a nie aplikacji wtedy zaczyna się dramat, 90 procent obsługi telefonicznej to niedouczone lenie aroganckie, pancie które szkolenia z SOK ( standardów obsługi klientów _ miały chyba prowadzone w czasach głębokiego PRL-u.
  • ~Anna / 2020-05-05 01:00
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie polecam, mimo dobrej oferty i sympatycznej mlinii, nie można się ani dodzwonić, ani skomunikowac na czacie. Jeśli ktoś się np. włamał na konto, liczy się czas, ale nie dla mBanku. Tyle.
    ZaletyBardzo dobra oferta
    WadyDodzwonienie się do mBanku graniczy z cudem
  • ~Huba / 2020-05-04 22:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Porażka nic dla klienta szkoda tylko że dałem się złapać na piękne rankingi kont firmowych chyba są opłacane przez bank akurat ten bank
    ZaletyŁadne kolory karty
    WadyWszystko
  • ~James / 2020-05-03 19:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa klienta przez internet masakra.
    Nie można zalogować się do aplikacji bo wysyłają hasło na aplikację, którą właśnie aktywujesz.
    Informatyk do zwolnienia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
    ZaletyBrak
    WadyObsługa fatalna, dno.
  • ~Agnieszka / 2020-05-02 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei kredyt spłacony wcześniej i nigdzie nie można złożyć wniosku o zwrot prowizji nie polecam najgorszy bank
    ZaletyZadnych
    WadyZłodziejski bank
  • ~miro / 2020-04-27 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia klienta przeprowadzona w nemeckim stylu.
    Toksyczne produkty.
    ok.8 godzin wiszenia ze słuchawką przy uchu na infolinii na mój koszt.!
    Kilkunastu konsultantów nie potrafiło umożliwić połączenia mojego nowego telefonu z kontem
    To istna mikrofalówka w działaniu na głowę.
    Robią z klientów debili i wariatów.
    Na reklamację otrzymałem parę zł, jako zwrot kosztów za 8 godzin rozmowy na infolinii,bo wg jakiegoś dziwoląga nic innego się nie należy.
    Totalna bezczelność !

    Zaletynie znam
    Wadyj.w.
  • ~Gal anonim / 2020-04-26 15:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Mam zadłużenie 700 zł a bank nie wiem jak naliczył 2000 zł dostałem list o zadłużeniu na 700 a wchodząc na konto 3xwiecej masakra
  • ~Wkurzona na maksa / 2020-04-25 22:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank istna tragedia. W moim przypadku zawiodło kompletnie wszystko. Przy otwarciu kredytu było niby wszystko ok. do momentu, w którym zdecydowałam się na jego szybką całkowitą spłatę. Okazało się, że nie mam nadanego numeru klienta, zablokowany dostęp do serwisu transakcyjnego i powiadomienia sms z kodami dostępu. Masakra... Wielokrotne telefony na mLinie za przeproszeniem g****dały. Konsultanci beznadziejnie niekompetentni, nie skorzy do pomocy. W końcu musiałam pofatygować się kilkadziesiąt kilometrów do najbliższej placówki - rzekomo najlepszej w regionie żeby wszystko załatwić. A tak mega kicha... Może i Pan był miły, ale kompletnie niewładny. Żenada... Środki leżą na koncie, nie mogę wydać dyspozycji całkowitej spłaty, nie mogę zamknąć kredytu, nic... Tylko do sądu z nimi... bank istne widmo. Niby ktoś w nim zatrudniony, ale po co skoro każdy niczego nie wie albo nie umie, albo nie może zrobić. Nie polecam. Chyba, że ktoś lubi babrać się w istnym g***wnie.
    ZaletyBrak
    WadyTyle, że słów brak.
  • ~Zz / 2020-04-24 20:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Dalszy ciąg po blokadzie konta: zamówiłem przez infolinię pakiet aktywacyjny papierowy, bo wysłanie na mail nie możliwe po blokadzie konta, czas 14 dni, po 4 dniach dzwonię na infol czy wysłany, a Pan mówi że anulowane wysłanie pakietu aktywacyjnego, nie wie z jakiego powodu, nic nie wie. Nerw mnie ruszył i poszły mocne słowa, więc się rozłaczył konsultant i "rób co chcesz". To był piątunio, nadszedł poiedziałek, tyłek w auto i do Lublina 140km w jedną stronę aby odblokować konto banku defakto internetowego. Da się przetrzmać kasę, da się, bo rezerwy złotówkowe na kredyty Frankowe trzeba skądś brać. Pomnóżcie to przez parę setek może tys blokad i kasa gra ale dla banku nie dla Ciebie. Dojechałem do mBanku drogi budyneczek, wodospady na schodach, parę osób w kolejce, strażnik pyta w jakiej sprawie, a co to go obchodzi, chyba nie jest od tego. Pan za pleksą odblokował szybko konto pozwolił nawet na laptopie sprawdzić czy działa i zrobił przelew bo wycofałem wszystkie środki, ale niestety nie umiał odpowiedzieć na zaistniałą sytuację. Podsumowując: bank naraził mnie na stres, nerwy, koszty przejazdu, kosztu nie zrealizowania przelewów na 3 miesięczną lokatę której termin opłacenia minął, a założona była przed obniżka stopy procentowej, łącznie ok 1750 zł, plus koszty infolini a dzwo iłem z 5razy no i narażenie na zakażenie koronawirusem. Mimo pandemii bank odciął mnie od środków do życia, i w żaden sposób nie ułatwiło mi sprawy, nie pomógł, mimo podania na infolini wszystkich danych wrażliwych, tak się nie postępuje z lojalnym klientem który ma konto ROR i firmowe od ponad 10lat. Powrót do domu, jak miło bo wycofałem środki z niemieckiego banku. Na drugi dzień tel z mbanku, już teraz z komórki, i pytanie dlaczego dałem niską ocenę- na to mają czas, ale pomóc w dobie pandemii to już nie.
  • ~Grzegorz / 2020-04-24 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie radzę, w szczególności dla tych co chcą się kredytować, bądź mieć w nim sporą kwotę. Prowizje zabójcze, Sporo oszustwa przez pracowników. Brak kompetencji. Spłatę na raty splacalem dwa razy, pracownicy oszukali. ODRADZAM.Kto jest w tym gum.nie radzę przejść do prawdziwego banku.
  • ~Tadek / 2020-04-23 23:34
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie bank, a portmonetka internetowa. Jest tylko do przelewów i to wewnątrz portmonetki. Nie udziela kredytów. Żeby nazywać się bankiem muszą robić wrażenie że kredytują, wystawiają oferty i oceniają. W rzeczywistości jeżeli udzielą kredytu to tylko tym klientom na których już zarobili i z ukrytą marżą (tak wygląda że w innym banku biorą kredyt dla tego klienta, a pozorują że to oni udzielają). Odradzam. Uwaga na kartę kredytową w tym banku, NAJGORSZA ze wszystkich. Nie trzymajcie w tym banku dużych kwot, bo jeżeli bank nie zarabia na kredytach to padnie, bądź ustawi takie prowizje, że część sumy zniknie i nic nie udowodnicie. Nie ryzykujcie
    Zaletybrak
  • ~Były klient / 2020-04-23 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Guw.no bank. Żeby wziąść 1 tyś. zł kredytu potrzebne wpływy kilka tyś. miesiecznie po przez rok. Kredyt hipoteczny to nie do sięgnięcia, chociaż na początku obiecują. Nie radzę. Jak naj dalej. Nie dajcie się wrobic w spłatę na raty, to dwukrotnie zapłacić. Kredytowe oferty najgorsze.
    ZaletyBrak
    WadyPo mimo ofert nie udziela kredytów. Czyli jest nie stabilny i dla tego zdziera większe prowizje
  • ~dan / 2020-04-22 21:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam kontaktu przez telefon ,duże utrudnienia w załatwianiu spraw
  • ~Raptor / 2020-04-22 18:07
    Ocena: 1.67 / 5
    W dniu 24.03.2020 r. złożyłem wniosek o restrukturyzację i odroczenie o 6 miesięcy spłat kredytu z powodu braku przychodów na skutek zaistniałej w naszym kraju sytuacji, do dzisiaj (22.04.2020 r.) mój wniosek nie został rozpatrzony. Powstała zaległość, którą obciążono wypłacone przez ZUS świadczenie postojowe co moim skromnym zdaniem jest niezgodne z prawem. Na skutek opieszałości w rozpatrywaniu mojego wniosku powstała kolejna zaległość. Otrzymałem informację, że wniosek zostanie zrealizowany po uregulowaniu zaległości, które powstały na skutek opieszałości nBanku w rozpatrywaniu w/w wniosku
    Ponadto mBank wysyła e-maile z adresu podanego na stronie do kontaktu, gdy wysłałem wiadomość na tego maila, otrzymałem zwrotną odpowiedź, że odpowiedziałem na wiadomość automatyczną. Moim skromnym zdaniem brak możliwości odpowiedzi na pocztę z mBanku jest dyskryminacją klienta
    MBank natomiast bez żadnej opieszałości wysyła codziennie e-maile i SMS-y o zaległościach
    ZaletyBrak
    WadyNieterminowość i brak szacunku dla klientów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.92, ilość opinii: 754
PEKAO SA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 390
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.53, ilość opinii: 363
Millennium
Ocena: 1.68, ilość opinii: 163
ING Bank Śląski
Ocena: 2.37, ilość opinii: 80
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 1.99, ilość opinii: 76
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 890
ITAKA
Ocena: 2.69, ilość opinii: 396
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 358
Netflix
Ocena: 2.60, ilość opinii: 261
HBO GO
Ocena: 1.79, ilość opinii: 188
nju mobile
Ocena: 3.02, ilość opinii: 176