Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 782 opinii

1.91 / 5

  • Prostota obsługi
    2.02
  • Oferta
    1.97
  • Obsługa klienta
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Robert / 2020-06-23 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Na sczęście spłaciłem kredyt wcześniej dobrze dla mnie dla banku już nie, stracili prowizję. W tym banku miałem tylko kredyt i aż tylko kredyt. Z tym "BANKIEM" nie chcę mieć więcej nic do czynienia.
    1. Strona przed zmianami była w porządku, po zmianach jedna wielka tragedia, tak jak wspomnieli poprzednicy.
    2. Do momnetu dopóki spłacałem kredyt było wszystko w porzadku.
    3. "DODZWNONIENIE" się na mLinię to istny cud - czytaj nierealne.
    3. Po spłacie kredytu i chęci odzyskania nadpłaconej prowizji ustalić cokolwiek jest ciężko.
    4. Na pytanie kiedy otrzymam zwrot pieniędzy PAN konsultant na czacie powiedział: wysłaliśmy, odpowiedź moja była krótka: to był wasz wewnętrzny przelew, z konta do obsługi kredytu do waszego banku. Pan odpuścił.
    5 Czekałem na czacie słownie 40 minut zanim pojawiła się nastepna osoba i udzieliła mi odpowiedzi: otrzyma Pan zwrot peiniedzy w przeciągu 14 dni.
    6. Dziękuję i więcej nie skorzystam.
    Zaletybrak zalet
    Wady1. Strona nie jest czytelna
    2. Nie można się dodzownić
  • ~PiotrT / 2020-06-23 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Każda kolejna zmiana pulpitu pokazuje tragiczne umiejętności informatyków. Błędy , chaos to streszczenie ich oprogramowania. Mam firmę w banku ale niech nikt się nie nabierze. To nie jest prowadzenie firmy - to jest strona do wystawiania faktur dla małej firemki. Krytyczne błedy oprogramowania - pracując na zakładce "Mój biznes" zostaje po upływie czasu sesji wylogowany ze strony banku a ja nadal pracyje !!!! tylko nie wiem gdzie wrócić i kto może dalej sobie na mojej stronie pracować.
    Kolejny problem to dodawanie urządzeń zaufanych. Uwierzcie, nic tak rano nie potrafi pobudzić jak kolejny komunikat że nie wykryto twojego urządzenia na liście zaufanych (mimo że używam jednego komputera na tym samym łączu). Jednak przy próbie dodania tego urządzenia bank przypomina sobie że takie już zapisano albo jeszcze lepiej że masz już zapisane 10 urządzeń i musisz jedno usunąć. TRAGEDIA !!!
    Zalety100% potwierdzam wcześniejsze wypowiedzi: były 10 lat temu.
    Wadybrak przejrzystości menu, ciągłe zmiany nikomu niepotrzebne, krytyczne błędy oprogramowania
  • ~Jakub / 2020-06-22 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowy pulpit do bani, nic nie można znależć. MASAKRA!!!
    Wadynaprawdę coraz mniej czytelnie
  • ~Marek / 2020-06-21 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Na odblokowanie konta straciłem 40 zł za rozmowy i 100 km za paliwo. Po wizycie w mKiosku pakiet i tak nie działał. Miałem fuksa: po 14 min trafiłem na człowieka, który coś wiedział. W ciągu 14 min rozmawiałem z 7 osobami powtarzając jak moja mama ma na panieńskie. Jak ktoś ma mocniejsze problemy ze zrozumieniem i tak niezrozumiałej procedury to będzie problem. Duży... bardzo. Nie polecam.
    ZaletyByły 10 lat temu
    WadyWszytko.
  • ~OdradzamMbank / 2020-06-19 01:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalnie! Dodzwobic sie na mlinie graniczy z cudem. Odblokowac konto niby mozna przez telefon ale probuje od kilku dni,wciaz bez skutku. Zdecydowanie odradzam!!! Zero mozliwosci zalatwienia problemu
  • ~Bob / 2020-06-16 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczne kolejki 4 stanowiska kasy a jedno działa masakra najgorszy bank gorzów wlkp nowa park
  • ~wieciekto / 2020-06-15 16:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa klienta na poziomie zblazowanej Grażyny z mięsnego za PRL. Poprosiłam o nową kartę, dostałam dwie. Próbując wyjaśnić sprawę, dowiedziałam się, że moje konto nie zostało przekształcone, choć miało być 11 lat temu. Nie będę się wdawać w zawiłości procesów myślowych pracowników mBanku, ale w efekcie jakiś mózg z obsługi zastrzegł wszystkie karty, które posiadałam i od zeszłego tygodnia nie mam dostępu do własnych pieniędzy. Wszelkie próby kontaktu z obsługą kończą się przy pomocy wiadomości "kopiuj-wklej", które ktoś wkleja z niekłamaną satysfakcją.
    Gdyby nie brak czasu, od razu po tak rażącej pomyłce otworzyłabym konto w innym banku i zamknęła to w mBanku, i chyba jednak będę musiała go wygospodarować, bo nie mam jak płacić za zakupy.
    Aha, nie używajcie apki mBanku, bo jeśli jakimś cudem zablokujecie sobie dostęp do konta, to go nie odzyskacie, bo trzeba będzie potwierdzić odblokowanie w apce, do której dostęp będzie zablokowany XD
    Wadyobsługa klienta, aplikacja mBank, procedury
  • ~Marek Szaryński / 2020-06-06 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    ciągłe przerwy techniczne, co pól roku zmieniają wyglad i ułożenie poszczególnych funkcji przy obsłudze swojego konta, przestawiaja tylko okienka, obsługa infolini do bani, narzucaja z jakiego urzadzenia z których trzeba korzystać, dodzwonić do infolini to mega sukces, oby padli albo ich wykupił ktoś :)))))
    Zaletybrak
    Wadymuzyzka na infolini
  • ~Andrzej / 2020-06-05 11:23
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno i metr mułu, niestety mam kredyt hipoteczny w tym wesołym banku. Przestrzegam innych, na mnie już za późno
    Zaletydużo rzeczy przez internet
    Wadyniekompetencja, informacje za każdym razem inne, mam wrażenie że mówią to co chce usłyszeć, a i tak robią co innego
  • ~Zbyszek / 2020-06-03 09:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem waszym klientem od początku banku ,ale tak zle jeszcze nie było , czytelność strony ,tragedia .
    Fachowców chyba werbujecie na KUL u .
  • ~laki1 / 2020-06-02 23:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten ich interfejs, kolejne wcielenie pulpitu które miało być mniej klikalne. Żeby zrobić przelew zdefiniowany kiedyś klikałem 2 razy teraz 5.

    W przelewach nie widać już zdefiniowanych odbiorców można tylko ich wpisać - jak się pamięta.

    Pulpit mBanku to porażka, nie da sie z niego nic zrobić , mimo to nie można ustawić innej zakładki jako domyślnej.

    Nowe, bogate menu powodują że zamiast szybkiego wyboru trzeba szukać opcji po całym ekranie.
  • ~klient / 2020-06-02 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, kontakt czy to z infolinią ( masakra po 30 min czekaszi na koncu Cie rozłancza), oddział szkoda czasu. Jedynie kiedy sa mili to jak chcą Ci wciśnąć kredyt to wtedy po palcu.
    ZaletyBRAK
    WadyBrak kompetencji
  • ~Tomek / 2020-06-01 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, ludzie na czacie nie potrafią nic załatwić. Mój wniosek do PFR ws traczy antykryzysowej od miesiąca utknął i nic nie potrafią zrobić. Obsługa porażka!!! Nie polecam tego banku.
  • ~Ewa / 2020-06-01 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam konto w tym banku ponad 10 lat, ostatnio padłam ofiarą oszustwa i co? Podjęłam szybko działania bank o całym zajściu wiedział w ciągu 15 sekund, i nic nie potrafili zablokować środków. Na dodatek kontakt poniżej krytyki. System bezpieczeństwa nie działa, a żądają podpisywania dokumentów które obciążają mnie jako użytkownika konta. Nie polecam nikomu tego banku. Do tej pory w mniejszym czy większym stopniu było ok a teraz nie polecam !!!!!!!!!!!! zdecydowane nie w ocenie na 10 dostaje 1 punkt. Nie polecam.
    ZaletyBRAK
    WadyNiekompetencja pracowników, źle lub nie funkcjonujący system bezpieczeństwa i ochrony transakcji, błędne podawanie informacji, pracownicy nie wiedzą o czym mówią, nakłanianie do działań niekorzystnych dla klienta, bezczelność i chamstwo pracowników placówek stacjonarnych, system słabo strzeżony przez departament bezpieczeństwa, chyba taki nie funkcjonuje, bank bombarduje tylko reklamami WOŚP na które nie wyrażałam zgody, aplikacja chat-bota czyli asystenta płatności nadaje się do kosza no nie właściwie to działa na korzyść i w interesie banku nie klienta. Jestem głeboko rozczarowana takim podejściem banku, który polecałam znajomym i rodzinie, dziś nie polecam
  • ~Marcin / 2020-05-28 19:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeżeli tylko nie trzeba nic załatwić to jest ok. Ostatnio kompetencje pracowników bardzo spadły na poziomie, nie potrafią nic załatwić a i oczekiwanie na połączenie tel się wydłużyło, póki nie był w niemieckich rękach był godny polecenia.
  • ~Karol / 2020-05-27 18:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Podają płatny nr telefonu do kontaktu . 801300800
    ZaletyKilkadziesiąt lat było w porządku.
    WadyNACIĄGACZE.
  • ~Darmowe200zl / 2020-05-27 13:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Wpisz "darmowe200zl" przy rejestracji konta, a otrzymasz bonus na swoje nowe konto. Podaj go gdy będziesz zakładać konto.

    Najwygodniej otworzysz je z tego linku https://www.mbank.pl/mgm/konta.html?numer=darmowe200zl&kampania=mobile

    Dzięki temu identyfikator poleceń uzupełni się automatycznie na wniosku o rachunek. Nie musisz go już wpisywać.
  • ~Wojciech / 2020-05-26 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, oszukują podczas udzielania ustnych informacji a potem trzeba bulić różne opłaty i dodatkowe koszty. To był zawsze dziadowski bank i mocno utrzymują tą pozycję na rynku. Będę ostrzegał znajomych przed tymi kombinatorami.
    ZaletyJuż nigdy nie założę tu konta.
    WadyTo że coś takiego jeszcze działa na rynku.
  • ~Józef / 2020-05-26 10:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeszcze parę lat temu to był całkiem przyzwoity bank,teraz problemy z komunikacją,błędne informacje konsultantów(jeżeli już się ktoś dodzwoni) i tym podobne.
    Wadyj.w.
  • ~Ola / 2020-05-26 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    K... Y J.... E Okradają dzieci z 500+ robiąc przelewy do komornika a jest to kwota chroniona przed jakim kolwiek zajęciem.
    Sam Pan komornik złapał się za głowę i cofnął przelew spowrotem do banku po czym mBank wykonał kolejny przelew i tak w kółko. W moim mieście nie ma placówki i każą jechać do sąsiednich miast. Kto ma pokrywać te dodatkowe koszta.
    Nie polecam tego pseudo banku oszustów.
    ZaletyBrak zalet
    WadyKredyt możesz wziąść online
    Konto możesz założyć online
    Ale w razie potrzeby dymaj do placówki.
    Oszusci
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.91, ilość opinii: 782
PEKAO SA
Ocena: 1.62, ilość opinii: 408
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 369
Millennium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 178
ING Bank Śląski
Ocena: 2.35, ilość opinii: 86
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 2.00, ilość opinii: 79
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2501
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2213
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2075
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1866
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1040
Flixbus
Ocena: 2.27, ilość opinii: 949