Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 1415 opinii

1.74 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.79
  • Obsługa klienta
    1.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Były użytkownik / 2022-10-24 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Mataczenie pracowników w celu wprowadzenia człowieka w dodatkowe koszty! Ciągłe zmiany regulaminów i prowizje od wszystkiego. Brak słów. Najgorszy bank w Polsce. Nic dziwnego, że hakerzy robią z Wami co chcą. Ten bank to żart.
    ZaletyBRAK!
    WadyZakłamanie, mataczenie, szalone prowizje, ciągłe zmiany mające na celu wyłudzanie opłat.
  • ~WnerwionyKlient / 2022-10-20 19:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Ten bank to jakiś żart. Zmieniają ci za plecami hasło i bezczelnie wysyłają dokumenty zaszyfrowane nowym hasłem, żeby Cię o tym poinformować. Żeby się dowiedzieć co to za hasło, musisz zasuwać do placówki. Tam mimo dowodu osobistego, który się im przedstawia, musisz przejść przez 4 weryfikacje smsowe, podać nazwisko panieńskie matki i jakieś inne po****e rzeczy, tylko po to, aby dwa dni później dowiedzieć się, że identyfikator i hasło, które wysłali Ci na e-mail, było zahasłowane tymczasowym numerem, który dostałeś na sms...Więc jeśli go nie zapamiętałeś (identyfikatora, składającego się z 8miu cyfr), to masz pecha i Twój czas poświęcony na dojazd i spędzenie go w placówce właśnie poszedł się pie****ić.
    Więc dzwonisz po raz 4ty na infolinię, na której wita Cię przy*****y bot, któremu trzeba powtarzać 3-4 razy, że chcesz się połączyć z konsultantem.
    Jak w końcu Cię połączy, to teraz kolejna próba zniechęcenia Cię do kontynuowania rozmowy: wk****iająca muzyczka, jakże pasująca do jakości obsułgi z motywem przewodnim: "I dont know where I am".
    Jak już się połączysz, to jesteś tak wkurwiony, że na samym początku już przepraszasz telefonistkę za to, że zaraz jej spierdolisz dzień...
    No ale nic, wytłumacz jej, na pękającej żyłce, co się wydarzyło i dlaczego dzwonisz, żeby cipcia na słuchawce spytała, czy masz aplikację mobilną...Nie masz? Oj, no to peszek, będziesz musiał to wytłumaczyć po raz 6ty kolejnemu callmasterowi, który w tym momencie jest dla Ciebie już równoznaczny ze zwyczajnym zje**m.
    Ostatecznie okazuje się, że Twoja wycieczka do placówki, była zbędna, bo to samo jednak mogą zrobić przez telefon i bez aplikacji mobilnej!
    Także niepolecam i życzę wszystkiego najgorszego.
    Zaletynie znam
    Wady- obsługa klienta
  • ~Ssws / 2022-10-18 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam w kolejce na doradcę od kredytu hipotecznego. To jakaś kpina. Pani na recepcji powiedziała że ma umówionego klienta a ten doradca siedzi sobie w pokoju i udaje że coś robi żeby tylko nikogo nie przyjąć i się nie przepracować Oddział Łódź przy dworcu fabrycznym
    ZaletyBrak
    WadyBraknie Ci życia żeby coś załatwić w oddziale
  • ~Jędrek / 2022-10-17 15:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Faktycznie na infolinii, starałem się załatwić aktywacje do konta ,porażka ..... najpierw boty, 4 pracowników
    zrywanie połączeń tlf. ponad 0,5 h stracone na tlf. odsyłanie jeden do drugiego brak kompetencji. UDAŁEM SIE DO PLACÓWKI I TU MIŁE ZASKOCZENIE PANI SANDRA M. Z PLACÓWKI Z JANA PAWŁA ODELEGOWANA NA PASAŻ GRUNWALDZKI WE WROCKU ,SZYBKO I SPRAWNIE ZAŁATWIŁA SPRAWĘ. WIELKIE PODZIEKOWANIE DLA NIEJ.
    Zaletytylko kontakt osobisty
    Wadytylko czas stracony na dojazdy do placówki przy dobie informatyzacji
  • ~agnieszka / 2022-10-16 00:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Złożyłam wniosek w ramach "załóż firmę z mBankiem" we środę. Nic się nie zdarzyło do piątku. Zadzwoniłam na infolinię. Jak już się doczekałam połączenia z osobą, rzekomo, wyspecjalizowaną, dowiedziałam się, że ów czlowiek nic nie wie, może wysłać monit, ale nie wie, kiedy sprawa będzie załatwiona. Kolejny telefon w kolejnym tygodniu we wtorek bodaj, informacja od "specjalisty", że nic się z wnioskiem od środy nie dzieje, że to jakiś błąd i że wysyła monit. Jeszcze kilka telefonów, w końcu konto zostaje otwarte, mam otrzymać dwa dokumenty do podpisu. Dostaję jeden, jest niezrozumiały, więc dzwonię. Uzyskuję wyjaśnienie oraz informację, że wskutek błędu systemu, który się już powtarzał u innych, wyszło tylko jedno pismo. Dostaje drugie. Konto otwarte. Kolejnego dnia dostaję informację, że konto anulowano i wniosek się nie powiódł. Bez żadnych wyjaśnień. Wskutek reklamacji dostaję informację, że nie udało się im przeprocedować wniosku. 10 dni byłam zablokowana. Następnie sama założyłam działalność - w 24 godziny. A konto firmowe założyłam, rzecz jasna, w innym banku. NIE POLECAM usługi mbanku!
    Zaletyzero
    Wady10 dni nerwów i zwloki w założeniu działalności, zablokowana możliwość świadczenia usług
  • ~izanna / 2022-10-13 08:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar jakiś a nie bank. Żeby załatwić prostą sprawę trzeba biegać do oddziału. Bot na infolinii powtarza tylko "rozumiem" i nic z tego nie wynika. Przysyłają szyfrowane wiadomości których nie sposób otworzyć. Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia.
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady
  • ~MG / 2022-10-12 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Czlowiek się z nimi nie może rozstać. Złożyłam wypowiedzenie wszelkich umów w mbanku, ale nie zamkneli mi karty ze względu na nadpłatę 50gr. O czym nie raczyli poinformować. W oddziale pani kazała mi dać nr konta do wszelkich nadpłat. Przed zakończeniem miesiąca cały czas naliczali jakies śmieszne kwoty żebym może się nie zorientowała i żeby mogli przedłużyć. Będąc klientka tego banku przez kilka lat ciagle robili tylko pod górkę. Nic nie można było załatwić. Te ich idiotyczne mhasla i inne procedury. Raz mi bankomat obok oddziału nie wypłacił pieniędzy i połknął kartę i co mi powiedzieli w tym oddziale? Ze mam na mLinie zadzwonić. Mam ich dosyć!!!!!!!!!! Nawet ich byli pracownicy odpowiadają na moja relacje na instagramie, ze te ich działania to zwykle matactwo. Banda i mafia
    ZaletyNie ma
    Wadybrak realnej pomocy, nikt nic nigdy nie wie, nie odbierają, mHasła, mLinia, żenujące podejscie do klienta, w oddziale każą się logować do swojego konta na komputerze !!!!!!!!
  • ~Wika / 2022-10-12 19:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank. cały czas blokują pieniądze na koncie i jeszcze robią problemy jak chce je odzyskać nie polecam
    ZaletyBrak
  • ~Jaksa / 2022-10-12 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, przy wcześniejszej spłacie pożyczki hipotecznej naliczyli kwotę do spłaty o 3000 zł większą, trudno doprosić się o zwrot własnych nadpłaconych pieniędzy.
    Opłata za konto również nie jest atrakcyjna, bardzo trudno również o limit na koncie, lub kartę kredytowa , mimo regularnych wpływów z pracy
  • ~Paweł / 2022-10-12 10:20
    Ocena: 2.33 / 5
    od 1,5 miesiąca bank uniemożliwia mi nadpłacenie kredytu hipotecznego. Żadne reklamacje nie są skuteczne , nie wiem co mam robić. stan na 12 października 2022 r.
  • ~Mieczysław / 2022-10-11 22:47
    Ocena: 3.67 / 5
    Pracownica niekompetentna .widać że mało się zna i kazała wszystko online załatwić,jak rozmawiałem z nią to trochę zaspana była.nie polecam tego banku.
    ZaletyZa wolno pracują
    WadyZa dużo pracowników siedzących
  • ~K / 2022-10-09 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Może przydałoby się przeszkolić pracowników aby nie gadali bzdur i nie oszukiwali klientów. Dno
  • ~Rafał / 2022-10-06 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    To co dziś przeżyłem nie jest wart jednej gwiazdki. Dzwoniąc na infolinię z problemami o braku telekodu, brak możliwości zalogowania się do serwisu transakcji i brak możliwości aktywowania aplikacji ZERO POMOCY.... USŁYSZAŁEM ŻE MAM ZAŁOŻONA BLOKADĘ NA ICH NR ABY ASYSTENT GŁOSOWY PODAŁ HASŁO. BZDURA PONIEWAŻ SPRAWDZIŁEM I JEST WSZYSTKO OK.
    DODAM ZE JUZ OD DWÓCH DNI NIE WIEM CO SIE DZIEJE NA MOIM KONCIE.....
    ZaletyBrak
    WadyWadą jest to że powstał taki bank jak MBank
  • ~Patrycja / 2022-10-05 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia
    Wiecznie coś nie działa płatność klikiem karta, wyskakują jakieś błędy w aplikacji
    Nie można nic załatwić
    Na odpowiedzi konsultantów się czeka bardzo długo
    Wprowadzają klienta w błąd przy podpisaniu umowy musiałam kilkukrotnie jeździć na drugi koniec miasta bo ktoś wysłał informacje że dokumenty gotowe do podpisania a ich nie było
  • ~D..12345 / 2022-10-05 07:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry.


    Długo zastanawialam się pisać.
    Jednak, uznałam, że sytacja jest niedopuszczalna. Byłam dzisiaj świadkiem nieprawdopodobnego braku profesjonalizmu, ze strony pracowników państwa firmy.
    Laptopy bez nakładek na ekran,  widać wszystko, nazwiska, adresy e-mail, treść wiadomości, którą pracownica wysyła z przedziału pociągu. Nie było żadnego problemu by zrobić zdjęcie.
    Podczas rozmów podawane nazwiska pracowników, nazwy projektów.
    Bardzo nieprzychylne wypowiadanie się o pracownikach oraz liderach. 
    Padły nawet słowa: czekamy aż odejdzie, nikt jej nie lubi na jej miejsce już czeka (i tutaj pada imię oraz informacja, że to partnerka innego pracownika). Z rozmowy wynika, że lider podejmuje celowe dzialania by pracownik zrezygnował.
    Czy to możliwe, że nie obowiązują Was szkolenia o ochronie danych osobych, polityka firmy na to pozwala ?! 
    Nie obawiacie się, że w czasie takich rozmow wypłyną informacje, które nie powinne trafić do osób spoza organizacji ?







  • ~Krzysztof / 2022-10-03 19:19
    Ocena: 1.33 / 5
    To jest jakas kpina a nie bank.Zdecydowanie nie polecam jesli nie chcesz wpasc w nerwice.
  • ~maro / 2022-10-03 16:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Na infolinii najpierw rozmowa z robotem, a jak wybrałem rozmowę z konsultantem to nikt nie odbiera
  • ~Wojtek / 2022-10-03 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś kpina a nie bank. Co miesiąc składam jedną i tą samą dyspozycję, problemy z kontaktem, problemy z aplikacją. Nie polecam nikomu
  • ~Grażyna / 2022-10-02 20:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Kiedyś to był mój ulubiony bank - z każdym rokiem gorzej.
    ZaletyWiększość rzeczy można załatwić online
    WadyNiespodzianki z opłatami, rozpatrywanie reklamacji - czasami totalna żenada, obsługa - jak się trafi.
  • ~Wkurzona / 2022-10-01 11:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa klienta na żenująco niskim poziomie, sprzedawać chcą zawsze i wszędzie, kiedy jest problem to nigdzie nic nie da się załatwić, a na mlinii czekam już ponad 20 minut i nikt nie raczy odebrać telefonu. ŻENADA!!!!
    Zaletyeko podejście, dokumenty w formie elektronicznej (podpisywanie również)
    Wady- ciężki dostęp do pomocy
    - żenująco niski poziom obsługi klienta
    - ukryte opłaty
    - niespójna oferta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.74, ilość opinii: 1415
PEKAO SA
Ocena: 1.51, ilość opinii: 980
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.59, ilość opinii: 786
Millennium
Ocena: 1.56, ilość opinii: 622
ING Bank Śląski
Ocena: 1.84, ilość opinii: 430
PKO Bank Polski
Ocena: 2.38, ilość opinii: 420
VECTRA
Ocena: 1.65, ilość opinii: 3298
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.06, ilość opinii: 2958
UPC Internet
Ocena: 1.86, ilość opinii: 2804
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2790
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2683
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2483