Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 600 opinii

1.95 / 5

  • Prostota obsługi
    2.12
  • Oferta
    2.01
  • Obsługa klienta
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2019-10-01 21:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam dzisiaj połączyć się z konsultantem obsługującym firmy. Za pierwszym razem czekałam 45 minut - rozłączyłam się sama. Za drugim razem po 40 minutach oczekiwania rozłączył mnie bank. Osoba, która zarządza infolinią w tym Banku chyba nie ma dużego doświadczenia. Jutro spróbuję dodzwonić się do mojego opiekuna, ciekawe czy odbierze telefon??? Mam w tym banku 3 konta - dwa firmowe i osobiste. Chyba czas poszukać innego banku.
  • ~Irma / 2019-09-28 20:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam. Prowizje od niskich kwot wypłacanych w bankomatach i złodziejskie prowizje za wpłaty we wpłatomatach. Okazuje się że korzystanie tylko z niektórych wpłatomatów jest darmowe. To żart? Likwiduje konto, skandal.
  • ~tytus / 2019-09-27 13:55
    Ocena: 2.00 / 5
    K.rwy z mBanku zaszybki perzelew pobraly 35 zł mimo,zw wyswietlało sie ,ze bedzie 5zl.Za taki sam przlew w Getinbanku zapłacilem 5zl.mBank zlodzieje i k...Najwyzasza pra pozegnać tych oszustów
  • ~Marga / 2019-09-26 13:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank na niskim poziomie obsługi. Przez naście lat kiedy nic się nie działo oczywiście było w porządku przelewy -wypłaty- wpłaty . Jednak kiedy wszedł
    Komornik użerania kilku miesięcy codziennych telefonów nie było końca z mojej strony zablokowali wszystko co miałam nie przesyłając do komornika ani nie dając mi możliwości korzystano nawet państwie 500 . Marni. Na szczęście już nigdy nie będę ich klientka
  • ~Klient który dał się nabrać. / 2019-09-25 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    To moja pierwsza opinia gdziekolwiek. Brawo mbank motywujecie ludzi ! Jeżeli ktoś się zastanawia aby otworzyć konto i nie wie w jakim banku to serdecznie odradzam MBANK. Najgorsza obsługa pod względem placówek, infolini, dostępu do narzędzi i opcji do konta, oszukiwanie na promocjach, nie wydawanie karty do konta przez 3 miesiące (sprawa nadal trwa w toku i mają to głęboko) brak możliwości operowania środkami poza blikiem jeżeli nie wydają ci karty. Bank u którego o wszystko ty się prosisz i zabiegasz nie podejmują żadnych interwencji samodzielnie mimo zobowiązania się do działania. Najgorsze procedury kredytowe musisz być milionerem żeby dostać marne grosze. Itd. Itp. ETC.
    Wszelkie pozytywne opinie o banku jego wysokie rankingi nagrody itp są po prostu KUPIONE :) i tak można sobie kupić nagrodę jak by ktoś się zastanawiał :)
    ZaletyBRAK i to serio. Każdy inny bank jest lepszy (mam wiele kont w różnych bankach)
    WadyPatrz wyżej
  • ~Teli / 2019-09-24 17:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie widziałam nigdy tak beznadziejnego konta! Rozpoczynajac od aplikacji , ktora w porownaniu np. z aplikacja pekao jest tak niejasną i nieprzejrzysta, pieniadze nie znikaja z konta od razu , ale po kilku dniach jesli placisz zblizeniowo. O zgrozo mam tam kredyt i oczywiscie ukryte koszta, przeksztalcenie mieszkania na wlasnosciowe przebiego sprawnie , ale juz obniżanie raty z tym związane jest mozliwie jak najbardziej opozniane!!! Tak zeby tylko nabic wieceh i wiecej odsetwk , bylw dzien więcej. Ponadto zniknelo mi z konta 100 zl bez informacji w płatnościach, po prostu zniknela , a zauwazylam to tylko dlatego, ze nie trzymam tam na codzien srodkow, od razu przelewam je na bardziej korzystne konto innego banku. Dzwobiac na mlinie nikt nie jest mi w stanie tego wytlunaczyc, move napisac reklamacje , na ktora 30 dni maja na rozpatrzenie( wiec na pewno nie krócej) . Bank porazka, kazdemu kto nie musi odradzam.
    ZaletyŻadne
    WadyWiele
  • ~Dorota / 2019-09-21 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest to najgorszy bank na świecie. Dodzwonienie się na infolinie graniczy z cudem. Zawsze jak załatwiam sprawy to są komplikacje i muszę jechać do Odzialu gdzie są wieczne kolejki i niekompetentna obsługa. Porażka totalna - odradzam wszystkim!
  • ~Saper / 2019-09-21 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Jasno i zwięźle KUR...i ZŁODZIEJE. To mówiłem ja klient id 85617925. Nie pozdrawiam ale niech wiedzą kto!!!!
    ZaletyZero
    WadyBrakło miejsca
  • ~sraczkambank / 2019-09-21 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i oszuści! Opłaty za byle g*wno
    Życzę im szybkiego upadku
  • ~Khasan / 2019-09-20 17:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank.. Straszna obsługa.. Żałuję że tyle czasu miałem konto....
  • ~Radek / 2019-09-20 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank który naciąga...nigdy więcej.Czuje się oszukany poprzez nie jasne zasady tego banku.Zostalem wprowadzony w błąd przez pracownicę banku co kosztowało mnie ponad 150 zł extra...
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Ewcia63 / 2019-09-19 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesteśmy klientami tego banku już bardzo długo i zawsze wydawało mi się że jest ok. Ale było ok do momentu gdy trzeba było zmienić nr telefonu na zagraniczny. I tu zaczęły się problemy- niekompetentni konsultanci przez których nie mamy od ponad miesiąca dostępu do swojego konta.Ich niewiedza wręcz poraża. Obsługa klienta na poziomie zerowym. Nie mogę powiedzieć ani jednego dobrego słowa o tym pseudobanku. Omijać ten bank szerokkm łukiem.Jak tylko odzyskamy dostęp do konta to od razu rezygnujemy z ich 'uslug".
    ZaletyBrak jakiejkolwiek
    WadyNiekompetencja , niewiedza konsultantów, przestarzały system .
  • ~Weronika / 2019-09-19 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Jetem młodą dziewczyną mam ledwo co skończone 18 lat, co jakiś czas chodzę po galerii handlowej i własnie tam widzę jak konsultanci z tego całego pseudo banku podchodzą do takich młodych osób jak ja i "zachęcają" do założenia u nich konta. Osobiście jestem oburzona po wczorajszej akcji ponieważ nie chcąc wdawać się w rozmowę z panem który był przy stanowisku tłumaczyłam się ze nie mam czasu i muszę iść, jednak ten na siłę mnie zatrzymywał. Jako ze sytuacja powtórzyła się kilkakrotnie postanowiłam z nim porozmawiać na czym to polega skoro tak ciągle nalega- ponieważ to powtarza się co jakiś czas. Oczywiście zaczął wmawiać mi ze mimo iż nie pracuję mogę założyć konto i tylko je będę miała. Ja tłumacze facetowi że nie mam zamiaru nic zakładać a on na siłę żebym założyła. Byłam jeszcze w większym szoku gdy powiedziałam mu ze muszę już iść a on jak gdyby nigdy nic złapał mnie za rękę i powiedział : "zaczekaj na spokojnie ja tutaj wyciągnę długopis i wpisz tu swoje dane, zobaczysz ze będziesz zadowolona" . No myślałam że szlak mnie trafi, jak można być tak bezczelnym, na szczęście nie dałam się wkręcić i wmówiłam mu ze zaraz przyjdę- oczywiście nie wróciłam, ale najlepszy tekst był ze strony tego pana "ale wrócisz tu prawda?", jakby się bał że jakieś pieniądze straci, po przeczytaniu opinii na tej stronie wnioskuje ze miałabym spore problemy gdybym się dala namówić, uważajcie ludzie bo to oszuści. A jeśli sprawa się powtórzy osobiście to zgłoszę .
    ZaletyBrak
    WadyNaciąganie, oszustwo
  • ~Nick / 2019-09-18 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Same minusy. Mbank-zenada. Kłamstwa.klamstwa kłamstwa.
    ZaletyNie ma żadnych zalet.
    WadyJakość obsługi
    Dostępność
    Kłamstwa pracowników mbanku oraz tych z infolinii
  • ~anois / 2019-09-18 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    od 3 dni po zmianach nie mogę się zalogować "SESJA WYGASŁA"...konsultanci nie potrafią pomóc, zapraszają 40 km do Wrocławia....bo tam siedziba. PORAŻKA...jak najszybciej zamknać konto i z dala od tego pseudo banku
    WadySAME WADY
  • ~Gosc / 2019-09-18 12:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Słabo. CAs oczekiwania na załatwienie sprawy bardzo długi.
    ZaletyBrak
    WadyCiężko coś załatwić. Czas oczekiwania na załatwienie sprawy najdłuższy jaki znam.
  • ~Ewcia63 / 2019-09-17 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesteśmy klientami tego banku już bardzo długo i zawsze wydawało mi się że jest ok. Ale było ok do momentu gdy trzeba było zmienić nr telefonu na zagraniczny. I tu zaczęły się problemy- niekompetentni konsultanci przez których nie mamy od ponad miesiąca dostępu do swojego konta.Ich niewiedza wręcz poraża. Obsługa klienta na poziomie zerowym. Nie mogę powiedzieć ani jednego dobrego słowa o tym pseudobanku. Omijać ten bank szerokkm łukiem.Jak tylko odzyskamy dostęp do konta to od razu rezygnujemy z ich 'uslug".
    ZaletyBrak jakiejkolwiek
    WadyNiekompetencja , niewiedza konsultantów, przestarzały system .
  • ~ania / 2019-09-17 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    przeczytalam wczesniejsze opinie i musze dodac ze dolaczam sie . ten bank to totalna pomyłka, a rozmowa z ludzmi tam pracujacymi to jak rozmowa z automatem , Bank nie szanuje klienta , mialo bc za zero a sa oplaty mialo byc promocyjne konto i ksa 300zl a okazalo sie ze nic takego ne dostalam ....zwykli oszusci.planuje jak najszybciej zostawic ten cyrk.
    Zaletybrak zalet
    Wadywady , same wady
  • ~Jadwiga Laskowska / 2019-09-17 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez ponad 3 miesiące byliśmy z mężem zwodzeni w sprawie kredytu...po dostarczeniu wstępnych danych, finansowych, które zostały pozytywnie, podobno, zaopiniowane do kwoty interesującego nas produktu- zaczęła się procedura uzupełniania danych, budowlanych, projektowych, ect, ect... w sobotę zadzwoniła nasza opiekun w dopytaniem o jakieś szczegóły z projektu.... a dziś informacja, że nie spełniamy kryteriów...no spoko- tylko czemu po 3,5 miesiącach zawracania"..", jeszcze tylko brakowało w wymaganych dokumntach rozmiaru buta, stanika i terminu ostatniej miesiączki!!!
    NIE POLECAM, NIE POLECAM
    ODRADZAM... pewnie handlują danymi od potencjalnych klientów wyciągniętymi...
  • ~AdamS / 2019-09-15 18:39
    Ocena: 2.00 / 5
    14.09 Weszły w życie nowe sposoby logowania do kont. Pechowo miałem awarię telefonu i musiałem założyć aplikację na nowym aparacie. Przypisanie aplikacji do konta, pesel, nazwisko rodowe, potem kod otrzymany z połączenia telefonicznego i nagle informacja, ze muszę się zalogować do aplikacji mobilnej w celu autoryzacji. Przecież walczę z pierwszym uruchomieniem w/w aplikacji. Próbuję przez komputer. Login, hasło i komunikat żeby autoryzować dostęp poprzez aplikację (która nie działa). Kilka telefonów na infolinię i dochodzę do wniosku, że jak już jestem zmuszony iść do placówki z moim problemem, to chyba już tylko po to, aby się z bankiem pożegnać. Rozumiem, że mobilna autoryzacja itd. ale musi być jakaś furtka żeby dostać się do swoich pieniędzy w razie jakiejś awarii.
    ZaletyPłatność kartą jest od razu uwzględniana na saldzie rachunku.
    WadyAkurat mojego problemu nie da się rozwiązać poprzez infolinię.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 600
PEKAO SA
Ocena: 1.64, ilość opinii: 264
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 258
Deutsche Bank
Ocena: 1.97, ilość opinii: 185
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 2.01, ilość opinii: 70
ING Bank Śląski
Ocena: 2.67, ilość opinii: 59
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 748
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 317
ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 308
Netflix
Ocena: 2.78, ilość opinii: 164
nju mobile
Ocena: 3.17, ilość opinii: 134
Virgin Mobile
Ocena: 2.58, ilość opinii: 101