Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 451 opinii

2.11 / 5

  • Prostota obsługi
    2.27
  • Oferta
    2.20
  • Obsługa klienta
    1.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krystyna / 2019-02-05 12:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani nie chciala mnie przyjac , odeslala do strony internetowej.
  • ~Darq / 2019-01-31 16:57
    Ocena: 4.00 / 5
    Czytając opinie innych klientów dotyczących mbanku postanowiłem podzielić się własnymi spostrzeżeniami. Jestem klientem mbanku od bardzo dawna, myślę że łącznie będzie to już grubo ponad 10 lat. Mam 2 firmy i wobec tego kilka rachunków firmowych oraz rachunek jako osoba prywatna.
    Podstawowym argumentem już w czasach kiedy podejmowałem decyzję o założeniu rachunku było to, że był to już wówczas bank internetowy, który prezentował szeroką gamę usług dostępnych przez internet. Wydaje mi się od tamtego czasu bank nadal przoduje jeżeli chodzi o ilość i rodzaj dostępnych usług bankowych, ale nie tylko ściśle bankowych. Nie jestem specjalistą w zakresie bankowości więc trudno mi się wypowiedzieć jak to wygląda gdy chodzi o stawki prowizyjne, oprocentowanie rachunków itp. Naprawdę nie wiem, czy są one korzystne na tle konkurencji lub nie oraz czy bank pobiera jakiekolwiek opłaty dodatkowe pod stołem.
    Jeżeli chodzi natomiast o codzienne funkcjonowanie to wszystko oceniam na całkiem wysokim poziomie. Nie mogę sobie przypomnieć sytuacji, w której nie byłbym w stanie zalogować się do serwisu transakcyjnego bo on nie działał lub zostałbym obsłużony przez pracownika mbanku w sposób nieprzyjazny lub niekulturalny. Ciekawą opcją, już od dawna funkcjonującą jest możliwość nawiązania wideokonferencji z pracownikiem mbanku przez serwis transakcyjny. Wydaje mi się, że pomimo upływu lat wiele innych banków nadal tego nie ma. Również sposób zawierania umów oraz przedstawiania dokumentów przez serwis transakcyjny jest zaawansowany technologicznie. Nie jest potrzebne przesyłanie umów papierowych, przy rozmowie video z konsultantem zapisy umowy mogą być akceptowane przez klienta w trakcie konferencji.

    Do czego mógłbym się przyczepić to np. to, że przelewy nie są realizowane w weekendy i wychodzą stosunkowo wolno. Aplikacja mobilna czasem potrafi być problematyczna i nie daje się odpalić. Po kilku próbach jednak zazwyczaj się to udaje. Jednej rzeczy też na pewno mi trochę żal: kiedyś był to polski bank... Dziś większościowym udziałowcem jest kapitał zagraniczny, jak niestety w większości banków...
    Zaletyjak wyżej
    Wadyokresowo problemy z aplikacją mobilną, stosunkowo wolny czas realizacji przelewów wychodzących na zewnętrzne rachunki (przelewy wewnątrz mbanku są obsługiwane od ręki).
  • ~endrju / 2019-01-25 13:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Jako wieloletni klient banku chciałem wziąć tam leasing samochodu. Odsyłali mnie do kilku osób, końcowo trafiłem do przedstawiciela Mleasing w Gdańsku. Kontakt - dramat, niesłowny, nie odbiera telefonów, procedura ciągnie się bez końca. Nie polecam, po zakończeniu umowy likwiduję konto i uciekam jak najdalej od tej firmy.
    Zaletyrozbudowany interface użytkownika w internecie
    Wadyniesłowni, nieterminowi, bardzo kiepski kontakt
  • ~Krzysztof / 2019-01-24 12:06
    Ocena: 4.67 / 5
    Polecam, generalnie jest ok nie mam zastrzeżeń. Czasem dzwonią telemarketerzy starając się mnie naciągnąć na kredyt, ale oprócz tego to spoko.
    Zalety-prostota obsługi
    Wady- nachalni telemarketerzy
  • ~Kas / 2019-01-16 10:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Mbank dobrze traktuje tylko swoich klientów. Po zamknięciu konta okazuje się, że nic nie można załatwic. Nawet najprostszej czynnosci. Zle to rozgrywacie, bo powrót do waszych usług uważam w tej chwili za niemożliwy.
  • ~wisz / 2019-01-15 09:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Uciekajcie z tego banku,znikają pieniądze z konta. Oni nie są skorzy oddać, zamykajcie jak najprędzej.
    MIE POLECAM !!!
    Wadyznika kasa
  • ~Beata / 2019-01-10 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Czekam już 45 dni na zamknięcie konta. Które miało być zamkniete po 30 dniach i słyszę tylko informacje "zamkniemy konto w możliwie najszybszym terminie"
  • ~Rafał / 2019-01-08 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Co tu dużo pisać? Ten bank to jeden wielki żart. Oczywiście należy zaznaczyć, iż niemiecki. NIE POLECAM!!!
    ZaletyBrak
    WadyWSZYSTKO!
  • ~Qtas / 2019-01-07 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenująca obsługa i wyjątkowa niekompetencja. W co drugim mailu te same pytania zadają w kółko, żeby "przyspieszyć" proces realizacji.
    Nie polecam, jaja sobie z ludzi robią.
  • ~Pelasia / 2018-12-31 22:11
    Ocena: 2.00 / 5
    W dniu 31.12.2018r przelewy są wykonywane jedynie do godz 9:55, na stronie głównej brak komunikatu,że po godz 10 nie są wykonywane żadne przelewy, infolinia nawet nie była zorientowana o problemie
    Zaletypo dzisiejszym dniu BRAK
    Wadytraktowanie klienta jak "dziecka specjalnej troski"
  • ~Tomasz / 2018-12-31 13:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Placówka Gdynia Orłowo centrum handlowe Klif - FATALNA obsługa klienta.Pracownik zwany "dyrektorem" bezcelnie prowadzi prywatną rozmowę na całą przestrzeń słyszalną bez zażenowania załatwiając prywatno-służbowe interesy, tylko to nagrać.A klienci czekają.A niech plebs czeka.Drugi z-ca dyr w wieku poniżej 30 również elementarnego wieczorno-zaocznegokurdu kultury nie przeszedł.Tej placówki tylko i wyłącznie ze wzgledu na ten personel NIE POLECAM.
  • ~Sławomir / 2018-12-31 11:48
    Ocena: 4.33 / 5
    Zdecydowanie polecam. Mimo popełnienia poważnego błędu przeze mnie (przelew własny zamiast na konto złotówkowe poszedł na konto walutowe) mbank bez problemu zgodził się cofnąć operację i zwrócić koszty przewalutowania (spread). W grę wchodziła znaczna suma.
    ZaletyDobre podejście do klienta, uznawanie reklamacji powstałe poprzez pomyłkę z winy klienta.
  • ~arek / 2018-12-29 18:38
    Ocena: 5.00 / 5
    zdecydowanie polecam .mój kredyt samochodowy z którym miałem opóźnienie rok ,bank wypowiedział umowę bo i musiał ,ale dzwonili i zawsze ten sam pan uprzejmy ,pozwolili mi spłacać przez około rok i sprawa nie poszła do sadu ,po roku restrukturyzacja [czyli nowa umowa ] .polecam szczerze ten bank z innymi nie jest tak kolorowo wiem co mowie .
    Zaletypodejście do klienta
    Wadyja ich nie znam
  • ~marek / 2018-12-20 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Silne 0 gwiazdek. Poniżej wszelkiej jakości. Mam rachunki w 3 bankach ten jest najgorszy, tragiczny. Bardzo słaby serwis internetowy, wolny czas realizacji przelewów - zwłaszcza zagranicznych (tobie z konta zabiorą a kontrahent dostanie po tygodniu). Fatalna obsługa klienta, mało punków stacjonarnych, nic nie załatwisz przez internet, opłaty i prowizje, stale jakieś problemy. Dawno zamknął bym tu rachunek ale niestety kiedyś oczarowali nie kredytem we frankach. Tu klient to skarbonka z której trzeba wycisnąć każdy grosik. Naprawdę omijajcie jak tylko możecie.
    Zaletybrak
  • ~Piotr / 2018-12-19 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbowałem otworzyć konto standardowe w mBanku poprzez opcje kurierską a co z tego wynikło....minęło 5 dni roboczych a kuriera nie widać ani nie słychać choć dostałem maila o nadaniu paczki i że kurier się ze mną skontaktuje(czego nie robił przez kolejne 4 dni robocze od nadania paczki przez bank)...postanowiłem pojechać do placówki mBanku( 50km od miejsca zamieszkania) aby otworzyć konto bo ile można czekać na kuriera...oczywiście powiedziałem o całej sytuacji z kurierem i zapytałem czy można to zrobić na miejscu bo potrzebuje tego konta i to szybko...usłyszałem że nie ma problemu..po 10 minutach wypełniania wniosku dowiaduje się że konta nie mogę otworzyć bo umowa którą miał mi przywieźć kurier została anulowana(prawdopodobnie przez brak umowy która nie wróciła do banku podpisana a nie wróciła bo nigdy do mnie nie dotarła)...w placówce banku powiedziano mi abym to JA zadzwonił na infolinie mBanku(głównej siedziby) aby to wyjaśnić..oczywiście podziękowałem bo to jakiś żart i tylko moja strata czasu a konto otworzyłem w innym banku bezproblemowo i szybko....a druga sprawa jak już próbowałem założyć konto w placówce mBanku nie mogłem wybrać opcji bez karty choć na stronie internetowej jest taka możliwość...i znowu usłyszałem że jak już karta przyjdzie to mam na infolinie zadzwonić że rezygnuje...no debilizm...innych doświadczeń z tym bankiem nie mam...
    Wadypróba zawarcia umowy poprzez kuriera...odsyłanie do infolinii w placówce banku w celu rozwiązania problemu które powinno być załatwione wg. mnie w samej placówce
  • ~Emma / 2018-12-12 14:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragiczny bank. W dniu dzisiejszym o 13,30 wpłaciłam pieniadze we wpłatomacie o 14,30 nadal ich nie było na koncie wiec zadzwoniłam na infolinie i usłyszałam ze środki wpłyną do 4 godzin. W innych bankach pieniądze pojawiają dur na koncie po 15/20 minutach od wpłaty we wpłatomacie. Na dodatek nie bede mogła dzisiaj wysłać żadnego przelewu ponieważ realizują przelewy tylko do 14 a pieniądze pojawia sie około 17/18. To sa chyba jakieś żarty.
    Odradzam korzystanie z tego banku
    ZaletyBrak
    WadyPieniądze sa przetrzymywane i bardzo drogie przelewy firmowe 1,50 zł/szt - najdroższe przelewy na rynku
  • ~gucio67 / 2018-12-11 09:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Okradają klientów,blokują kasę z najniższą krajową
    nie polecam - omijać
  • ~Nick / 2018-12-10 14:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo mili i konkretni konsultanci, przyjazna aplikacja, oferta również bardzo korzystna. Przez 1,5 roku ani razu nie spotkałem się z niczym nieoczekiwanym.
  • ~marian / 2018-12-10 13:56
    Ocena: 2.67 / 5
    Wniosek o wspólne konto eKonto Plus.
    Kurier zadzwonił tylko raz, ale nie pasowały mu godziny i miał oddzwonić jak coś więcej ustali.
    Po kilku godzinach doszedł sms z inPostu, że kurier się niby nie mógł dodzwonić.
    Inpost stwierdził że dokumenty wracają do Mbanku z ich inicjatywy.
    Kontakt z Mbankiem dwa razy i nic w sprawie się nie wyjaśniło. Umywają ręce że oni nic nie mogą a to oni zamawiają kuriera. Żenada !!! Da się wyczuć że przeczekują czyjeś opowieści i mają to gdzieś.
    Zero zaangażowania w problem. NIE POLECAM !!!
    WadyOlewają klienta
  • ~Agnes / 2018-12-07 19:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Konto ok I aplikacja. Aż do momentu kiedy człowiek chce wziąść kredyt. Zarobki 7000 a na decyzję czeka się baaaardzo długo można liczyć w dniach. Nie polecam szkoda czasu
    ZaletyAplikacja
    WadyDługie oczekiwanie na decyzję o niskim kredycie. Żadnych fajnych ofert
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 2.11, ilość opinii: 451
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.66, ilość opinii: 176
PEKAO SA
Ocena: 1.57, ilość opinii: 171
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 2.04, ilość opinii: 66
ING Bank Śląski
Ocena: 2.97, ilość opinii: 43
Raiffeisen Polbank
Ocena: 2.40, ilość opinii: 39
Flixbus
Ocena: 2.14, ilość opinii: 379
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 262
ITAKA
Ocena: 2.92, ilość opinii: 183
nju mobile
Ocena: 3.23, ilość opinii: 115
Netflix
Ocena: 2.92, ilość opinii: 113
Virgin Mobile
Ocena: 2.52, ilość opinii: 75