Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 408 opinii

2.13 / 5

  • Prostota obsługi
    2.26
  • Oferta
    2.23
  • Obsługa klienta
    1.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~smart / 2018-12-03 15:00
    Ocena: 4.00 / 5
    Paniom w infolinii mbanku brakuje klasy. Rozmawiają z klientem bardzo arogancko, co druga!. Niech się nauczą od Panów, którzy są zawsze bardzo kulturalni i nie słychać "że mają problemy w domu" jak rozmawiają z klientem. Pozdrawiam!
  • ~natalia / 2018-11-27 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostal mi zablokowany dostep do konta. Mam tam kilkanascie tysiecy zlotych. Kontaktowalam sie wielokrotnie infolinia i czatem. Dowiedzialam sie ze nie moga mi odblokowac konta i jedyny sposob w jaki moge odzyskac dostep do srodkow jest stawienie sie w placowce. Mieszkam za granica wiec nie jest to mozliwe. Sprobuje zamknac konto listownie. Mam nadzieje, ze odzyskam chociaz czesc moich pieniedzy. Obsluga jest bardzo niedoszkolona. Kazda rozmowa z infolinia byla przerywana na conajmniej kilka minut a tlumaczenia pozostawialy baaardzo wiele do zyczenia (np "zobaczymy co moge z Pania zrobic..." lub "to nie moja wina, ze Pani nie rozumie procedury. Ja nie moge pani odblokowac Internetu")
    Zaletyniskie oplaty
    WadyBardzo miski poziom obslugi klienta
    brak dostepu do wlasnych pieniedzy
    utrudnienia w zamknieciu konta
    Niekompetentna obsluga
  • ~Anna / 2018-11-25 13:57
    Ocena: 3.33 / 5
    Czy wiecie, że nie można swobodnie zarządzać swoimi pieniędzmi ?

    MOŻNA WYKONAĆ TYLKO 2 PRZELEWY EKSPRESOWE DO 5 tys. dziennie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Chciałam komuś pomóc spłacić komornika i tutaj każdy dzień się liczy !!! Niestety bank ma to gdzieś.
  • ~Krakuska / 2018-11-20 21:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Po podpisaniu umowy o kredyt hipoteczny opiekunka przestała odpowiadaćna moje maile i telefony. Trzy lata z rzędu był problem z zaakceptowaniem mojej polisy ubezpieczeniowej, nigdy nie podano przyczyny, przez 3-4 miesiące pobierane mi z konta składki na ubezpieczenie. Zwracają dopiero po interwencji u dyrektora placówki. Pani z banku nadal nie odpowiada na żadną formę komunikacji, zażądałam zmiany opiekuna ale precedura trwa w nieskończoność. Unikajcie. 20 zł niższa rata kredytu nie jest tego warta.
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsługa klienta, totalna ignorancja, operują bezprawnie pobranymi pieniędzmi
  • ~Krzysztof Koszalin / 2018-11-20 09:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Po wyjściu z placówki, gdzie byłem wcelu aktualizacji nr pesel zablokowali konto. Bez podania uzasadnienia. Piątek wieczorem. Pan na mLinii powiedział, że nie wiadomo dlaczego zablokowali, pewnie jakiś algorytm zadziałał i mam się stawić w placówce z aktualnym dowodem tożsamości. W poniedziałek stawiłem się i potwierdziłem. Czwarta doba z zablokowanym kontem, nikt żadnej informacji dlaczego jest zablokowane ani kiedy będzie odblokowane podać nie potrafi. Żenada
  • ~HB Lahme / 2018-11-19 12:57
    Ocena: 1.33 / 5
    mBank to bank tylko dla mieszkanców duzych miast z odzialami banku. Przez internet nic nie mozna zalatwic. Nawet nr tel. komórkowego nie mozna zwmienic przez internet!
    Zaletybrak
    Wadybrak profesionalizmu
  • ~konstruktor / 2018-11-14 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Przecież ten mBank, to jakiś ściek, jeśli chodzi o zasoby kadrowe.
    Robią łaskę żeby rozpatrzyć wniosek - piszesz kiedy, to ciągle odpisują jak automaty, że mają 48h.
    Mija 48h, cisza - decyzji brak.

    Proponuję zacząć prowadzić selekcję podczas rekrutacji, bo aktualnie zatrudniacie dzbanów totalnych.
  • ~Karolina / 2018-11-14 19:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak profesjonalizmu w oddziale w Bydgoszczy. Wniosek złożony i nie rozpatrzony przez 1.5mca. Brak kontaktu ze strony mBanku.
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu
  • ~Pawel / 2018-11-09 11:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam,
    Jakoś usług firmy postawia wiele do życzenia. Jak dla mnie to poniżej krytyki.
    Konsultanci nie widza nic, jeden informuje ze inforamcje otrzymam jutro drugi kolejnego dnia ze moze to potrwać kilka miesiecy.
    Obsługa użytkownika w formie meilowej szablonowa, zero konkretów.
    ZaletyBrak
  • ~Rek66 / 2018-11-08 15:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Beznadzieja... Przyznają mi smieszny kredyt - 5000 zł na 20 miesięcy, po czym cofają zgodę uzasadniając tym, że moje dane się nie zgadzają. gdy pytam które dane - wiem co podałem i znak swoje dane - to słyszę odpowiedź że nie mogą mi udzielić takiej informacji! Jakaś farsa.

    Omijajcie toto z daleka!
    Zaletybrak
    Wadycały ten śmieszny bank jest jedną wielką wadą
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie » Zobacz wszystkie pytania »

Zobacz również

mBank
Ocena: 2.13, ilość opinii: 408
Deutsche Bank
Ocena: 1.98, ilość opinii: 184
PEKAO SA
Ocena: 1.53, ilość opinii: 142
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.78, ilość opinii: 132
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 1.99, ilość opinii: 61
Raiffeisen Polbank
Ocena: 2.43, ilość opinii: 38
Flixbus
Ocena: 2.04, ilość opinii: 251
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 215
ITAKA
Ocena: 2.89, ilość opinii: 151
nju mobile
Ocena: 3.42, ilość opinii: 98
Netflix
Ocena: 3.06, ilość opinii: 88
Virgin Mobile
Ocena: 2.68, ilość opinii: 48