strona 1 z 101
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~at / 2025-03-11 16:47
Pdejście banku do wieloletnich klientów jest masakrycznie słabe.
Płatność raty przypadała na 9.03. w związku z tym, że wypadała na niedzielę, bank pobiera ratę w pierwszy dzień roboczy, czyli poniedziałek. W poniedziałek się zagapiłam i zapłaciłam kartą w aptece.
We wtorek rano zobaczyłam -130zł na koncie, więc od razu z drugiego konta blikiem na nr telefonu przelałam brakującą kwotę (pieniądze w ciągu kilku sekund pojawiły się na koncie). Około godziny 15 dostałam alert z BIK, że nie spłacam rat w terminie.
Po telefonie na infolinię, uzyskałam informację, że nadal widnieje zaległość na kredycie (mimo, że zapewniłam środki na spłatę raty), ponieważ bank pobiera środki o godz. 20, a informacja do BIK-u idzie automatycznie.
za opóźnienie 8h na kwotę 130zł jestem już w BIK-u dłużnikiem.
Dziękuje serdecznie Bankowi za taką współpracę. Bruździć komuś w historii kredytowej, tylko dlatego, że bank nie może sobie pobrać wcześniej pieniędzy. Oczywiście złożyłam reklamacje i zawnioskowałam o usunięcie przez bank tej informacji z BIK, ale jej rozpatrzenie to do 30 dni roboczych.
Nie polecam, współpracy z bankiem. -
-
~Gaba / 2025-03-10 14:25
Najgorszy bank z jakim miałam styczność. Wraz ze wsparciem w postaci czatu mBanku udało mi się zainstalować apke na nowym urządzeniu.samodzielne próby się nie powiodły, ponieważ nie przychodził SMS z kodem. Sprawdź została dodana do zaufanych, poprzez stronę internetową mBanku. Jakież było moje zdziwienie gdy podczas robienia przelewu na śmieszna kwotę 1500zl zablokowali mi konta, karte, dostep dü serwisu i wszystkoco możliwe, niby że względów bezpieczeństwa. Argumentowali to, że miałam nowa apke na nowym urządzeniu I być może ktoś mi ukradł konto. Potem spędziłam godziny na infolini próbując zamknąć te konta, aby wiecejnie korzystać z tej niskiej jakości usługi. Jedna Pani zapytała mnie, czy urzadzenie motorola należy do mnie i czy tylko jaz niego korzystam. Tobylo pytanie bezpieczeństwa, telefon, z 2023 roku i po 3 latach, ktoś weryfikuje bezpieczeństwo, czy aby na pewno to mój telefon. Śmiech na sali. Dostałam od nich dokumentu, nie da się otworzyć, pomimo utworzonego hasła wg ich instrukcji. Piszesz do nich to wklejają standardowe maile, które nie rozwiązują twojego problemu. Nie polecam ZaletyBrakWadyAplikacją nie jest potrzebna, bo i tak wszystko trzeba załatwiać poprzez infolinię, ustawiacie hasla, ale i 5ak dokumentów nie otworzycie, pozostają godomyz ingolinia. Instalujecie apke na nowym telefonie, apka dziala, ale wy z niej nie korzystajcie, bo zablokują wam wszystko. -
~Przedsiębiorca / 2025-03-07 15:18
Chciałam poskarżyć się na Panią, która pracuje w kiosku w Marino we Wrocławiu. Jest po prostu niemiła. Jestem klientem, który chce założyć konto firmowe w MBanku. I takie spotyka mnie przywitanie. Przyjechałam po pracy, głodna. Trochę mi czasu zajęło znalezienie kiosku. Jak znalazłam, poczułam się słabo, więc kupiłam w Sowie rogalika i wgramoliłam się na piątek stołki barowe przy kiosku. Owszem Pani obsługiwała klientów, ale ja naprawdę nie mam siły stać i czekać, aż skończy z klientami. Na moje pytanie: to na ile metrów mam się oddalić, to niebyła w stanie mi powiedzieć. Ochrona mnie straszyła. W końcu wzięła klientów do środka kiosku. Czekam już 20 min. I miałabym czekać ten czas na stojąco? Z drugiej strony wiem, że mija skarga nic nie da, bobiorą Państwo pracowników z łapanki, każdego, ktocgxe pracować. Ale przynajmniej się wygadałam. -
~Anna G. / 2025-03-06 18:45
Doradca: Bartosz Bartosiak. Prostota języka na 5, pomoc w wyszukiwaniu informacji i obsłudze - 5, komunikatywność - 5, wyrozumiałość - 5, czas, poświęcony dla klienta (nowego) - 5. SERDECZNIE POLECAM!!! Oby takich więcej! -
~Marcin / 2025-03-04 20:23
Dzisiaj jest wtorek. W południe złożyłem dyspozycję wypłaty euro. Kiedy odbiór? Już w poniedziałek po południu! Po prawie tygodniu mogę dostać moje własne pieniądze (którymi bank obraca bez żadnego oprocentowania)! Rzeczywiście: "ikona mobilności" i "lider technologii" :/ Jestem klientem od 23 lat i pewnie zostanę bo oferta zaspokaja moje potrzeby ale bank usilnie pracuje na miano "złodziejskiej" instytucji i skutecznie konkuruje z podobnymi w charakterze ubezpieczycielami i operatorami telekomunikacyjnymi. -
~Karol / 2025-03-01 08:13
Kompletnie nie polecam tego banku!!!! Zwłaszcza konta firmowego. Dramatyczne podejście tej instytucji do klienta!!! ZaletyBRAK ZALETWadyNiskie kwoty do wypłaty z bankomatu, nieliczne oddziały z kasami, brak profesjonalizmu personelu, wysokie opłaty za każdą usługę. -
~Tomasz / 2025-02-14 12:33
To już jest złodziej to nie Bank od pół roku próbują mi wmówić że nie mogę nic zrobić konto mam od wielu lat i nie mogę z niego skorzystać masakra nigdy więcej żadnego mBanku żadnego odradzam każdemu kto nie mieszka w pobliżu ich placówki i nigdy więcej żadnej infolinii która nie spełnia żadnych norm w zakresie obsługi klienta spoza ich terenu to się w głowie nie mieści żeby człowiek pół roku musiał do nich dzwonić i niczego nie może załatwić żeby odblokować swoje konto to jest niemożliwe żeby w Polsce taka instytucja istniała ZaletyBrak jakichkolwiekWadyWszystko jest wadliwe włącznie z ich systemem bankowym i informatycznym to są wadliwi ludzie którzy już za długo nie będą przy życiu bo żywy człowiek to by jeden drugiego zrozumiał i życzę nikomu żeby ktokolwiek korzystał z ich usług to jest jedna wielka tandeta -
~Bet / 2025-02-11 16:05
Jestem klientką od 20 lat i zawsze polecałam usługi tego banku znajomym . Teraz niestety nie poleciłabym go komukolwiek . Żenujący wręcz poziom usług w szczególności infolinii . Bank działa na zasadzie "kliencie zrób sobie sam " . ZaletyBrak -
-
~piko / 2025-02-06 17:13
Jestem klientem mBanku od ponad 20 lat. Przez większość tego czasu nie miałem zastrzeżeń. W ostatnich latach wiele się zmieniło. Niestety na gorsze. Dwa lata temu chciałem założyć konto firmowe. Dostałem mailem odmowę. Bez słowa wyjaśnienia. Bez problemu skorzystałem z oferty innego banku, więc nie drążyłem tematu. Do wielu lat mam kredyt hipoteczny. Wszystkie spłaty w terminie. Dziś chciałem zmienić konto, z którego pobierane są raty kredytu. I zderzyłem się ze ścianą. Na maila dostaję jednostronicowy aneks z informacją, że mam się zgłosić do dowolnej placówki banku. Zgłaszam się (ul. Wańkowicza w Warszawie). Dowiaduję się, że nie mogę załatwić tak prostej sprawy, bo nie ma pracownika odpowiedzialnego z kredyty hipoteczne. Proszę o wskazanie innej placówki. Jadę na ul. Domaniewską. Ani jednego klienta w sali. Dziewczyna przy wejściu stwierdza, że pracownik jest zajęty i nie mogę być przyjęty. Pytam czy może wskazać mi inną placówkę. Zapytałem, czy telefonicznie mogłaby sprawdzić czy któraś z placówek dysponuje pracownikiem, który nie będzie na urlopie, chory, lub bardzo zajęty. Kimś kto mógłby załatwić sprawę zajmującą prawdopodobnie kilka minut. Okazuje się, że pracownicy nie dysponują numerami telefonów do innych oddziałów banku i nie mają możliwości wykonania tej skądinąd prostej czynności. Dość oryginalne stwierdzenie w dzisiejszych czasach i możliwościach komunikacji. Zostałem z niczym, poza oczywiście koniecznością spłacenia kredytu. Wszystko wskazuje na to, że kiedy uwolnię się od zobowiązań, uwolnię się także od kontaktów z mBankiem. Tak jak kiedyś polecałem ten bank, tak teraz będę robić coś wręcz przeciwnego. ZaletyMożna wykonać przelew, a także pojawiają się na koncie wypracowane pieniądze. :)WadyKatastrofalny poziom obsługi w placówkach banku. -
~Lidia / 2025-01-16 12:43
Złożyłam w banku dyspozycję na wypadek śmierci. Okazuje się, że nie otrzymam żadnego dokumentu potwierdzającego. Na moim koncie tez ani śladu dyspozycji. Po interwencji dowiedziałam się, że jest taka dyspozycja ,ale tylko bank ma do niej dostęp. Pytam. Czyje to pieniądze banku czy moje?! Hipotetycznie taka dyspozycja może w banku zniknąć i wyznaczona przeze mnie osoba może nie otrzymać pieniędzy. Skandal!!!!!! Zaletybrak -
~michal / 2024-12-23 10:08
zalet brak same wady....tragedia po prostu.. klient nie wazny wzzne sa slupki durnowate,nie szanuja polskich przepisow i twierdza a co nam zrobicie........... Zaletynie maWadywszystko -
~Ryszard / 2024-12-09 20:26
Od 2.09 zł kredytu mBank naliczył 54,07 zł odsetek na rok w zasadzie za miesiąc tj. 2587% w skali roku.
Czy to oszołomy?ZaletyBrakWadySame -
~a chuj cie to / 2024-12-05 14:48
czekam juz od godziny na wplate ktorej dalej nje ma ZaletyNIE MAWadyWSZYSTKO -
~krzsiek / 2024-11-30 20:11
Założyłem konto firmowe za 0 zł. na zawsze. Po roku zaczęto pobierać oplaty za prowadzenie rachunku. -
~Ewa / 2024-11-28 19:53
Szok. Klientem mbanku jestem od kilkunastu lat, mam u nich mnóstwo produktów, włącznie z kredytami, kartą kredytową, kontami walutowymi, oszczędnościowymi. wcześniej szeroko ich polecałam. a teraz:
1.znikanie pieniędzy z konta - drobne kwoty, kilku złotych. brak informacji o jakichkolwiek wypływach na te kwoty
2. odpowiadanie na reklamację ni z gruszki ni z pietruszki, nie związane z moim pytaniem w reklamacji - dotyczy juz 5 róznych reklamacji
3. podawanie błędnych informacji do BIKU, oczywiście takich działających na niekorzyść klienta np. co do opóznien w spłatach rat kredytów. radzę kto ma kredyty w mbanku, koniecznie wykupcie sobie dostep do bik i sprawdzajcie powiadomienia!
jestem porażona! -
~Pierwszy / 2024-11-25 19:11
Daje sprostowanie to nie chodziło o M Bank, Pomyłka... !!! Jak to się jak usunąć dajcie znać. ZaletySaWadypierwszypomorski@gmail.com -
-
~Pierwszy / 2024-11-25 19:01
Robiono mnie w pręta bardzo długi czas , pracowicy działają razem , np:dałem mu dowód osobisty do wglądu ,a zaraz pracownik do mnie potrzedl zagadał mnie , a ten który mnie obsługiwał wyszedł z moim dowodem i dał koleżankę która zrobiła zdjęcia, i jakby nic przyszedł, i dalej palił głupka ,chodziłem przez kilka miesięcy pytając się o środki na koncie , bo czekałem na przelew oni cały czas twierdzili że nic nie ma ,a co się okazało konto mi zamknęli , a pieniędzy nie ma .Co się kur.. porobiło!!! Zaletypierwszypomorski@gmail.comWadypierwszypomorski@gmail.com -
~Ann / 2024-10-22 12:00
Nie polecam. Pomimo kilku dniowej proby zalogowania się nie mogłam zalogować się na konto. A ich prowizje się powiększają za aplikację ktora nie działa u mnie. Szkoda nerwów. -
~Rajmund / 2024-10-21 12:01
Wydarzenie z 18.10.2024 przebrało miarkę. Wysłałem najpierw reklamację i wyślę też stosowną informację do UOKiK, jednak konto w tym banku likwiduję tak czy tak. Poniżej treść mojej reklamacji, z której wynika, jak zostałem potraktowany jako klient. Za karę, że nie chcę odpowiadać na bzdurne pytania, nie mające nic wspólnego z realizacją przelewu, zostały mi zablokowane wszystkie pieniądze. Nie mogę do dziś nie tylko dokonywać przelewów, lecz również jakichkolwiek płatności, nawet chleba nie mogę kupić bez złożenia wizyty w placówce i wytłumaczenia się.
Protestuję przeciwko uzależnianiu wykonania mojego zlecenia przelewu od odpowiedzi na bzdurne pytania typu "czy widziałem naocznie tą nieruchomość". Pakiet pytań, z których powyższe było jedynie pierwszym, miał mi zostać odczytany już po weryfikacji, której się poddałem i która jest do zaakceptowania, gdyż służy rzeczywiście bezpieczeństwu. Do tego należało podanie danych przedstawicielce Państwa banku, która, zgodnie z zapowiedzią wyświetloną po zleceniu przelewu, do mnie zadzwoniła. Wszystko zostało succesfull zakończone, łącznie z potwierdzeniem przeze mnie w aplikacji mobilnej weryfikacji wysłanej przez moją rozmówczynię. Zakładam, że nikt się do Państwa systemów w tym celu nie włamał i była to rzeczywiście osoba reprezentujące Państwa bank.
Pytania, na które które już po tej pomyślnej weryfikacji miałem odpowiadać jednak niczemu już w sprawie sprawdzania czy ja to ja i czy taka była moja wola nie służyły a celem mogło być tylko jedno: zrobienie ze mnie durnia i potraktowanie jak niegrzeczne dziecko, które należy poniżyć. Bo nie uwierzę, że można uzależnić wysłanie moich pieniędzy do sprzedawcy, zgodnie z zawartą przeze mnie notarialnie umową, od mojej odpowiedzi na pytanie, czy widziałem nieruchomość, którą nabyłem. Nie życzę sobie w każdym razie, żeby to Państwo decydowali, czy muszę widzieć coś co chcę kupić.
Jeśli przelew nie zostanie zrealizowany bez uwarunkowań w postaci pytań o to co widziałem czy nie widziałem i jedynie po normalnej, logicznej i akceptowalnej weryfikacji, czy to ja jestem zleceniodawcą, zamknę wszystkie rachunki, które posiadam w Państwa banku w najbliższym możliwym terminie. Nie pozwolę się traktować w taki sposób, jak wyżej opisałem.Wadyszantażowanie klienta i blokowanie konta za odmowę zdradzania spraw intymnych, opłaty za korzystanie z bankomatów, opłaty za kartę -
~Łukasz / 2024-10-16 16:58
Bardzo ciekawy bank, w ktorym chyba nikt nie pracuje . Byc w tym banku to byc jak w pustostanie , zero ludzi same problemy. NIe polecam a wrecz ostrzegam by nie korzystac z tego banku. ZaletybrakWadyczas oczekiwania na mkonultanta z infolini powinien byc dluzszy niz 3 godziny
strona 1 z 101
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »