Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 1415 opinii

1.74 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.79
  • Obsługa klienta
    1.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Julia / 2022-10-01 07:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapłaciłam 25zl, aby karta doszła w ciągu trzech dni roboczych. Mija czwarty dzień, mówiłam że potrzebuje tej karty do trzech dni bo wyjeżdżam i nie będę miała możliwości płacić pieniędzmi jeżeli ona nie dojdzie. Karta ciągle jest w doręczeniu na wczoraj, na infolinię mogę dzwonić w najlepsze i tak nikt nie odbiera. Dno i jeszcze raz dno!
    ZaletyŻadne
    WadyZa duzo
  • ~Dla was Pan / 2022-09-30 23:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Was pojebało z tym założeniem konta !!! Szkoda ze jeszcze nie chcecie zdjęcia fiuta !!! Pojeby!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Stefan / 2022-09-30 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwonię od godziny i każdy ma w dupie żeby podnieść ta słuchawkę... Takiego banku jeszcze nie spotkałem jak wy !!!! NIE POLECAM NIKOMU!! Najgorszy BANK
    ZaletyBra słów
    WadyBrak słów
  • ~Paulina / 2022-09-30 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja karta straciła ważność 01.09.2022. Nowa karta, która wysłana została do mnie automatycznie nie dotarła. Po kilku nieudanych interwencjach do pracowników obsługi klienta, zdecydowałam się zamówić kartę ponownie. Po ok 2tyg (15-20.09.22) zdecydowałam się na kolejna interwencje, ktora okazała się totalnym olanie
    sprawy przez pracowników banku. Stara kartę (z której i tak nie mogłam korzystać) zastrzezylam i zamówiłam nowa ponownie. Karta miała być NAJPÓŹNIEJ 29.09 włącznie, mamy 30.09. Nie mogę wpłacić pieniędzy na konto, przez co nie mogę zapłacić rachunków, przez co są mi naliczane odsetki karne. NIGDY NIE ZOSTAŁAM NIGDZIE JAKO KLIENT TAK POTRAKTOWANA
    WadyObsługa klienta
  • ~PolkaRajfurka / 2022-09-28 11:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Niestety ostatnio mBank dryfuje w stronę zostania ukrainoBankiem. Guzik wyboru języka ukraińskiego pojawia się na polskiej stronie, a po jego kliknięciu i wejściu na stronę ukraińską, nadal mamy guzik ukraiński czyli nigdzie nie ma polskiej flagi i guzika! Poza tym "pomoc Ukrainie" wisi na pulpicie od lutego, a wszelkie cele jakie były dotąd wspierane polskie np. WOŚP wisiały zaledwie kilka-klikanaście dni.
    Wadybardzo niekorzystny przelicznik przy przerzucaniu środków z konta walutowego na polskie, tudziez przy płąceniu kartą mBanku za granicą
  • ~Lena / 2022-09-28 09:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku, nawet wrogowi!! Oszukują na lokatach na 6 proc! Od lipca ta lokata mi się wyświetla ( już w tej sprawie pisałam reklamacje, ale nie uzyskałam żadnej sensownej i rzetelnej, zgodnej z prawdą , odpowiedzi). Jak chce założyć taką lokatę, to pojawia się idiotyczna notka, że już z niej skorzystałam, tylko kiedy?? Jesli jest już nieaktualne, to po co wydać to w wiadomościach naszykowanych dla mnie?? W sklepie, każdym, jeśli jest cena produktu pod produktem, to chociaż przy kasie okazuje się, że rzeczywiście jest ona wyższa, płace,za tę pod produktem. Takie jest prawo konsumenckie, tylko nie obowiązuje mBank. Jak tak oszukują, to jak powierzać im pieniądze??
    ZaletyBrak
    WadyTak dużo, że nie mam czasu pisać!
  • ~J.K. / 2022-09-28 01:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam nikomu tego banku, a szczególnie ofert lokat na nowe środki w tym konta bardziej oszczędnościowego. Wysokość nowych środków będących na koncie i wyliczonych na dany dzień założenia lokaty nie mogą ulec zmniejszeniu przez cały okres trwania lokaty np. 3 miesiące. W przeciwnym wypadku wysokość tzw. salda promocyjnego ulega zmniejszeniu. Lokata została założona na pewną kwotę, i której saldo promocyjne może ulec zmniejszeniu nawet do ZERA złotych, tylko z uwagi na fakt, że zostały wydane nowe środki. W moim przypadku, podkreślam, że środki na koncie jeszcze były, tylko zgodnie z opinią mBanku zostały wydane "nowe środki" i saldo promocyjne ulega wtedy zmniejszeniu, a nawet jak stało się w moim przypadku saldo promocyjne wynosiło ZERO złotych. Jeszcze tak bzdurnego produktu nie widziałam. Korzystam z usług mBanku od 2004 roku i drugi raz potężnie zostałam oszukana. W jakimś banku trzeba mieć konto i tylko dlatego korzystam z usług tego banku. Do lokowania tam oszczędności, których obecnie i tak jest bardzo mało nie zachęcam i nie polecam, Wszystko trzeba czytać w regulaminach i nawet to co nie zostało tam napisane. W Regulaminie AKTUALNYM mBanku jest mnóstwo błędów, typu odesłania do innych punktów jak to powinno być. Powielenie punktów ze starego Regulaminu, a w nowym są to już inne punkty. Dotyczy to np. składania reklamacji. Pisać można jeszcze dużo i wytykać wszystkie błędy i żale do mBanku nagromadzone przez cały okres korzystania z usług tego banku, ale jedno jest pewne NIE POLECAM tego banku nikomu.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~Darek / 2022-09-27 17:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra 2 h na tel od dzbana do dzbana obsługa beznadziejna nic nie działa na każdym etapie problem !
  • ~Adam / 2022-09-27 14:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta. Po spłaceniu ostatniej raty kredytu obiecano mi 3 krotnie, że na wskazany adres zostanie wysłane potwierdzenie zamknięcia kredytu. Do teraz żadne pismo nie przyszło, a minęły już 4 miesiące.
  • ~Krys / 2022-09-27 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, nikomu nie polecam zakładać tam konta. Pobierają notorycznie pieniądze przynajmniej 3 razy w mesiącu, bez żadnej historii za co.
  • ~Karolina / 2022-09-27 04:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Mlinia tragedia. Niedouczony personel. Jeśli ktoś dzwoni z zagranicznego numeru to się nie dodzwonić mimo iż twierdzą że odbierają wszystkie. Z zagranicznego godzina czekania na lini polski odrazu odbierają. Składałam wniosek o dokumenty. Pierwszego nie zarejestrowali, drugi zaginął więc zamówiłam 3 raz. Czat w aplikacji tez tragedia. Chwile nie odpowiadasz juz rozłączają.
  • ~Aneta / 2022-09-23 14:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Wizyta w oddziale - to jest odpowiedź banku na wszystko. Never again...
  • ~Przem / 2022-09-23 00:43
    Ocena: 4.67 / 5
    Bardzo polecam ten bank do prowadzenia rachunku.
    Mam rach od ok 15lat.
    Wpadłem w długi i musiałem otworzyć kilka innych rach.. Na ok 6 banków które sprawdziłem, mBank jest z nich najlepszy.
    Wyjątkowo kompetentną infolinia.
    Krótki czas oczekiwania. Świetna apka, u innych czesto się wiesza. Przystępna strona.
    A najlepsze że mimo ze na dziś jestem dluznikiem mBanku to mimo wszystko traktują mnie z należytym szacunkiem.

    Do napisania posta skłoniła mnie dziś rozmowa z infolinia pekao.. ok18min czekania na infolinię, niemiła obsługa i brak możliwości dowiedzenia się o prostej sprawie i skierowali mnie do oddziału.. w "m" takie sprawy szczegółowo załatwiałem na mLini.
    ZaletyObsługa, aplikacja, czas oczekiwania
  • ~Felicjan / 2022-09-22 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    mLinia - zapomnij nie mogę się dodzwonić, kilkadziesiąt minut czekania i cały czas ta muzyczka.
    Lokaty 2 - 3 % a mój limit w rachunku 26%, to jest oszustwo.
    WadyBank nastawiony na zysk, zrobi wszystko by zadowolić właściciela, czyli bank niemiecki. Klienta tak naprawdę mają w ........
  • ~Daniel / 2022-09-22 04:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo i żenada mają gdzieś klienta konto firmowe tragedia nie polecam nikomu chodzi o obsługę konsultanta rządzą się własnymi prawami. Kto może niech mija z daleka.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta, mają swoje widzimisię.
  • ~Dariusz / 2022-09-20 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na infolinii 47 minut i automat mówi ,że jestem pierwszy w kolejce .Strata czasu , nie polecam tego banku
    Wadylekceważenie czasu klienta
  • ~Gosia / 2022-09-19 12:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam problem z aplikacją, nie mogę zatwierdzać autoryzacji.Byłam przekierowana co chwilę do innego konsultanta i każdy z nich mimo iż twierdzi że zapozna się z historią korespondencji to każe sobie opisywać na okrągło co się dzieje. Bardzo niekompetentne osoby (poza jednym Panem) Przerywają czat jeśli nie znają odpowiedzi po czym jestem kierowana od początku do innej osoby. Złożyłam reklamację tydzień temu nadal brak odpowiedzi. I to ma być jakikolwiek profesjonalizm? Prowadząc firmę nie mogę sobie pozwolić aby nie realizować przelewów w sporej ilości i kombinować jak to zrobić. Reakcja banku powinna być błyskawicznie a Bank ma to głęboko w poważaniu, jednak bezczelnie zamiast rozwiązywać mój problem konsultanci pytają czy czasem nie potrzebuję kredytu. Jestem z tym bankiem kilkanaście lat, ale to jak teraz wygląda obsługa klienta to dramat. Niestety ale będę się przenosić do innego banku z firmą bo tutaj traktowanie jest bardzo olewające. Ale reklamy macie piękne ! co za iluzja.
    Zaletyjestem długo z tym bankiem i wcześniej poziom był o niebo wyższy
    Wadydramatyczna obsługa klienta, niedouczone osoby, nie potrafią załatwić sprawy, rozłączają się
  • ~Krystyna / 2022-09-15 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nie dba o klienta. Z końcem sierpnia moja karta straciła ważność i pomimo ponaglania,rozmów z konsultantami, zamawiania po raz kolejny, kolejna karta nie dociera przez ponad 2 tygodnie. Wciąż tylko informacje o bliku a ja nie o to prosiłam tylko o kartę. Już straciłam cierpliwość do tego banku.
  • ~Andrzej / 2022-09-15 07:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Od dwóch tygodni nie chcą oddać mi moich pieniędzy chociaż telefonicznie poprosiłem o przesłanie ich na moje konto w millenium . Po wizycie w placówce Mbanku pani poinformowała mnie że żadnych dyspozycji nie było więc muszę czekać jeszcze przynajmniej tydzień. Przez trzy tygodnie nie zobaczę moich pieniędzy a oni się reklamują że uczciwy BANK (śmieszne) powinien się nimi zająć KNF
    ZaletyNiepotrafię podać
    WadyKiepska obsługa i konsultanci telefoniczni do końca niewiedzą poco są
  • ~Paulina / 2022-09-14 16:47
    Ocena: 5.00 / 5
    W godzinach 15-16 bardzo szybki odbiór telefonu. Dzwoniłam trzy razy bo miałam cały czas problem z serwisem transakcyjnym. I czekałam za każdym razem może 1-2 minuty
    Dziękuje pięknie trzem panią które w bardzo spokojny i prosty sposób pomogły mi z problemem.
    PS; nie wpłacajcie gotówki w sklepach Żabka jeśli chcecie je mieć szybko na koncie. Czeka się do 14 dni na zaksięgowanie środków ???????? + mnie żabka nie poinformowała o tak długim czasie oczekiwania.
    Zaletyspokój, opanowanie, prostota, szybkość !
    WadyBrak ( chyba że na żabkę ???? )
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.74, ilość opinii: 1415
PEKAO SA
Ocena: 1.51, ilość opinii: 980
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.59, ilość opinii: 786
Millennium
Ocena: 1.56, ilość opinii: 622
ING Bank Śląski
Ocena: 1.84, ilość opinii: 430
PKO Bank Polski
Ocena: 2.38, ilość opinii: 420
VECTRA
Ocena: 1.65, ilość opinii: 3298
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.06, ilość opinii: 2958
UPC Internet
Ocena: 1.86, ilość opinii: 2804
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2790
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2683
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2483