Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 420 opinii

2.14 / 5

  • Prostota obsługi
    2.29
  • Oferta
    2.24
  • Obsługa klienta
    1.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zara / 2018-12-07 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEGAM przed korzystaniem z Mbanku. Okradają ludzi. Przy większych wpłatach, które wpływają na konto blokują konto tłumacząc się względami bezpieczeństwa. Ja w ten sposób miałam zablokowane konto przez miesiąc. Ciekawe, kto z pracowników banku w tym czasie założył sobie lokatę i zyskał procent z moich pieniędzy. Nic nie dawały reklamacje. Po miesiącu, gdy powiedziałam, że chcę natychmiast zlikwidować konto, robiono mi problemy i trwało to miesiącami. Omijajcie tych złodziei szerokim łukiem
    ZaletyTotalnie brak zalet
    WadyZłodzieje i jeszcze raz ZŁODZIEJE
  • ~Ania / 2018-12-05 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda kryminalistów i złodziei. Samo zamknięcie konta w mBanku przysporzyło mi kłopotów i kilkukrotnego stawienia się w placówce. Nie dość że naliczyli mi opłaty nie wiadomo za co to po ich spłaceniu podali mnie do zespołu Windykacji. Obsługa nieogarnięta, załatwienie czegoś trwa wieki i zanim to ogarną naliczają opłaty itp co jeszcze wymyślą
    Zaletybrak
  • ~smart / 2018-12-03 15:00
    Ocena: 4.00 / 5
    Paniom w infolinii mbanku brakuje klasy. Rozmawiają z klientem bardzo arogancko, co druga!. Niech się nauczą od Panów, którzy są zawsze bardzo kulturalni i nie słychać "że mają problemy w domu" jak rozmawiają z klientem. Pozdrawiam!
  • ~natalia / 2018-11-27 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostal mi zablokowany dostep do konta. Mam tam kilkanascie tysiecy zlotych. Kontaktowalam sie wielokrotnie infolinia i czatem. Dowiedzialam sie ze nie moga mi odblokowac konta i jedyny sposob w jaki moge odzyskac dostep do srodkow jest stawienie sie w placowce. Mieszkam za granica wiec nie jest to mozliwe. Sprobuje zamknac konto listownie. Mam nadzieje, ze odzyskam chociaz czesc moich pieniedzy. Obsluga jest bardzo niedoszkolona. Kazda rozmowa z infolinia byla przerywana na conajmniej kilka minut a tlumaczenia pozostawialy baaardzo wiele do zyczenia (np "zobaczymy co moge z Pania zrobic..." lub "to nie moja wina, ze Pani nie rozumie procedury. Ja nie moge pani odblokowac Internetu")
    Zaletyniskie oplaty
    WadyBardzo miski poziom obslugi klienta
    brak dostepu do wlasnych pieniedzy
    utrudnienia w zamknieciu konta
    Niekompetentna obsluga
  • ~Anna / 2018-11-25 13:57
    Ocena: 3.33 / 5
    Czy wiecie, że nie można swobodnie zarządzać swoimi pieniędzmi ?

    MOŻNA WYKONAĆ TYLKO 2 PRZELEWY EKSPRESOWE DO 5 tys. dziennie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Chciałam komuś pomóc spłacić komornika i tutaj każdy dzień się liczy !!! Niestety bank ma to gdzieś.
  • ~Krakuska / 2018-11-20 21:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Po podpisaniu umowy o kredyt hipoteczny opiekunka przestała odpowiadaćna moje maile i telefony. Trzy lata z rzędu był problem z zaakceptowaniem mojej polisy ubezpieczeniowej, nigdy nie podano przyczyny, przez 3-4 miesiące pobierane mi z konta składki na ubezpieczenie. Zwracają dopiero po interwencji u dyrektora placówki. Pani z banku nadal nie odpowiada na żadną formę komunikacji, zażądałam zmiany opiekuna ale precedura trwa w nieskończoność. Unikajcie. 20 zł niższa rata kredytu nie jest tego warta.
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsługa klienta, totalna ignorancja, operują bezprawnie pobranymi pieniędzmi
  • ~Krzysztof Koszalin / 2018-11-20 09:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Po wyjściu z placówki, gdzie byłem wcelu aktualizacji nr pesel zablokowali konto. Bez podania uzasadnienia. Piątek wieczorem. Pan na mLinii powiedział, że nie wiadomo dlaczego zablokowali, pewnie jakiś algorytm zadziałał i mam się stawić w placówce z aktualnym dowodem tożsamości. W poniedziałek stawiłem się i potwierdziłem. Czwarta doba z zablokowanym kontem, nikt żadnej informacji dlaczego jest zablokowane ani kiedy będzie odblokowane podać nie potrafi. Żenada
  • ~HB Lahme / 2018-11-19 12:57
    Ocena: 1.33 / 5
    mBank to bank tylko dla mieszkanców duzych miast z odzialami banku. Przez internet nic nie mozna zalatwic. Nawet nr tel. komórkowego nie mozna zwmienic przez internet!
    Zaletybrak
    Wadybrak profesionalizmu
  • ~konstruktor / 2018-11-14 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Przecież ten mBank, to jakiś ściek, jeśli chodzi o zasoby kadrowe.
    Robią łaskę żeby rozpatrzyć wniosek - piszesz kiedy, to ciągle odpisują jak automaty, że mają 48h.
    Mija 48h, cisza - decyzji brak.

    Proponuję zacząć prowadzić selekcję podczas rekrutacji, bo aktualnie zatrudniacie dzbanów totalnych.
  • ~Karolina / 2018-11-14 19:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak profesjonalizmu w oddziale w Bydgoszczy. Wniosek złożony i nie rozpatrzony przez 1.5mca. Brak kontaktu ze strony mBanku.
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie » Zobacz wszystkie pytania »

Zobacz również

mBank
Ocena: 2.14, ilość opinii: 420
PEKAO SA
Ocena: 1.52, ilość opinii: 152
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.73, ilość opinii: 150
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 1.98, ilość opinii: 62
Raiffeisen Polbank
Ocena: 2.43, ilość opinii: 38
ING Bank Śląski
Ocena: 3.14, ilość opinii: 37
Flixbus
Ocena: 2.12, ilość opinii: 310
Link4
Ocena: 1.65, ilość opinii: 236
ITAKA
Ocena: 2.90, ilość opinii: 161
nju mobile
Ocena: 3.31, ilość opinii: 105
Netflix
Ocena: 3.03, ilość opinii: 99
Virgin Mobile
Ocena: 2.72, ilość opinii: 52