Obsługa przez Panią Annę z oddziału w Koszalinie to ogromna satysfakcja i przyjemność. Sprawy załatwia jakby "od ręki" dzięki uprzejmości i wysokim kompetencjom. Kontaktuję się także z innymi bankami ale tak skutecznie i z uśmiechem nie ma w żadnym. Dzięki takim pracownikom klienci pozostają wierni swoim bankom. Dziękuję i pozdrawiam.
ZaletyUprzejmość i kompetencje
WadyBrak
~Janusz / 2024-05-05 12:06
Ocena: 2.67 / 5
Utraciłem dostęp do systemu trazakcyjnego przez internet dwa błędy logowania przez Caps lock. Prze dwie godziny próbowałem z kilkoma konsultnntami dostęp odzyskać- trzkrotnie prawidłowo byłem weryfikowany i nie mam tego dostępu - spiano reklamację i mam czekać 15 lub 30 dni - skandal i zostałem na lodzie
ZaletyKiedyś tak mam konto od 20 lat
WadyOpisałem wyżej
~Agnieszka / 2024-05-05 10:39
Ocena: 1.00 / 5
Omijać mBank szerokim łukiem. Nic nie można załatwić telefonicznie, oczekiwanie na inforlinii trwa kilkanascie minut, a potem okzajue się, że trzeba zadzwonić kolejnego dnia i odczekać dokładnie tyle samo. Nie polecam. zamknełam już te konta, które mogłam. Zamkne także kolejne.
ZaletyBrak.
WadySame.
~elpio / 2024-04-30 21:57
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dobry kontakt w trakcie załatwiania spraw bankowych w Oddziale w Tarnowskich Górach, Rynek 11.
ZaletyObsługa bardzo sprawna i z wysoką kulturą dla klienta.
~Jadwiga / 2024-04-28 16:30
Ocena: 5.00 / 5
W Jeleniej Górze Obsługa jest nad wyraz profesjonalna.
~Andrzej / 2024-04-26 10:33
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dziękuję pani Kseni i pani Justynie z oddziału mBank w Rzeszowie przy ulicy Słowackiego 6. Pomoc przy problemie z rozliczeniem transakcji kartą - bezcenna. Pozdrawiam Andrzej wodniak.
~Krzysztof Polanowski / 2024-04-25 09:54
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga na oszukańcze praktyki mBanku w szczególności trik z tzw Kredytem bezpłatnym po roku automatycznie pobierają 3%za " "przedłużenie " beż i formowania czy klient chce czy nie. Kant bazujący na braku uczciwości i rzetelności
ZaletySzybkosc
WadyKanty, nielegalne prowizje, wprowadzanie klientów w błąd, nieuczciwe praktyki
~Irmina / 2024-04-23 17:46
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientką mBanku 23 lata znam go na wskroś już tyle lat. Moja opinia o Nim od momętu ostatniej zmiany właścicielskiej to:
Jeden z najgorszych banków w Polsce. Brak poszanowania dla starych klientów, najgorsze warunki produktów finansowych. Żałuję że przyciągnęłam do banku tylu znajomych i rodzinę.
Przestroga dla nowych potencjalnych klientów - nic nie trwa wiecznie a bank należy zmieniać jak najczęściej.
Zaletybrak zalet
~Natalia / 2024-04-22 13:55
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Pani na infolinii nie potrafiła rozwiązać mojego problemu to się rozłączyła. Kolejny raz zadzwoniłam to Pani mnie przełączy bo u niej tego nie załatwię. Wisiałam na linii 15 minut i już nikt nie odebrał. Porażka
~ES / 2024-04-19 18:20
Ocena: 1.00 / 5
Nie dbają o wieloletnich klientow. Konsultanci niewiele potrafią lub nie chcą pomóc. Proste pytania wymagają pisania pism, wniosków i dlugiego czekania na odpowiedź. Nie doczekalam się odpowiedzi na reklamację,którą miałam dostać pocztą. Kontakt z mBankiem to stres i strata czasu.
ZaletyNie ma
WadyDużo
~Piotr / 2024-04-18 20:54
Ocena: 1.33 / 5
Dno totalne, uważać proszę na własne pieniądze
Zaletybrak
Wadydużo
~Katarzyna / 2024-04-17 19:02
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientką wiele lat i ostatnio jest to po prostu porażka co tam się wyprawia. Konsultant odbiera po 40 min i okazuje się że niestety nic z nim tak naprawdę załatwić sie nie da. Z byle gównem leć do placówki oddalonej 80 km.
~Bobofrut / 2024-04-12 19:50
Ocena: 1.00 / 5
Największy problem to taki że dzwoniąc na infolinię można się dowiedzieć że nie są w stanie skontaktować mnie z osobą kompetentną. Od 6 miesięcy co miesiąc blokada środków i co miesiąc reklamacja nawet kretyński zrozumialby pismo komornika które mówi jasno jaka kwota jest wolna od zajęcia a oni nie potrafią. Infolinia = telemarketing i praca zdalna
ZaletyBrak
WadyWszystko
~dkjdk / 2024-04-12 16:36
Ocena: 3.33 / 5
Obsługa banku jest lepsza osobiście w oddziale, niż przez bota który od jakiegoś czasu został zmieniony zamiast standardowej obsługi przez pracownika banku.
ZaletyStrona internetowa, aplikacja
WadyOpłaty za kartę debetową ect., darmowy bank dla Ukrainców. Infolinia z botem, który nie zawsze działa jak powinien
~jeg / 2024-04-12 13:53
Ocena: 2.33 / 5
MBANK staje się coraz bardziej zachłanny, obecnie wprowadził opłaty m.in. za karty debetowe pomimo, że bezpłatnie korzysta z w wielu milionów zł zdeponowanych na rachunkach bieżących.
WadyPo prostu chciwość
~Zbyszek / 2024-04-12 11:05
Ocena: 3.00 / 5
Byłem z m-Bankiem od początku, ale od 3.04.2024 mnie na nich nie stać,nie będę płacił za coś co u konkurencji jest za 0zł lub zdecydowanie taniej.
ZaletyKiedyś były zalety i bardzo fajne konto
WadyBardzo nieatrakcyjne opłaty za konto , kartę i bankomaty
~Nie zadowolony klient / 2024-04-11 11:01
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem mBanku od 2010 r. Kiedyś najlepszy bank. Teraz najgorszy z predyspozycjami lichwiarskimi. Nadszedł czas by podziękować za współpracę.
ZaletyBrak
WadyWysokie koszty utrzymania konta
Brak dostępnych bankomatów. Żeby w 21W jechać specjalnie do bankomatu w placówce banku żeby wpłacić lub wypłacić swoje ciężko zarobione pieniądze. Tragedia
~Gogo / 2024-04-11 06:31
Ocena: 1.00 / 5
Błąd że tam człowiek założył konto nie polecam
ZaletyBrak zalet
WadyDużo wad
~Gogo / 2024-04-11 06:28
Ocena: 1.00 / 5
Bank do bani blokowanie pieniędzy mając pismo od komornika rezygnuje z tego konta ten bank to pomyłka
ZaletyZero
WadyZero
~Vipkardynal / 2024-04-10 20:29
Ocena: 2.00 / 5
Obsluga na mLinii tragedia. Konsultanci slabo przeszkoleni. Jest to tym bardziej irytujące, bo na polaczenie czeka sie nawet do godziny, a ich bot „Marek” jest w polowie upośledzony.