WadyJak widać na miom przykładzie, mogą odciąć klienta od jego środków bez powodu i możliwości dotarcia do nich, szczególnie gdy się jest starym i niepełnosprawnym. Można działać "na wnuczka", można na "blokady"
strona 4 z 87
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
-
~Krystyna / 2023-09-02 13:01
Jestem osobą niepełnosprawną, poruszam się o balkoniku. Mam 80 lat.Jestem klientką Mbanku.Ok. miesiąca temu moje konto zostało zablokowane z nieznanych mi powodów. Zadzwoniłam na infolinię, powiedziano mi, że muszę się udać do siedziby banku, lub zamówić zestaw aktywacyjny, który przyjdzie pocztą. Do siedziby nie jestem w stanie dotrzeć, więc zamówiłam ppakiet pocztą. Po jego otrzymaniu przez wiele godzin próbowałam odblokować konto, przechodząc z rąk do rą kolejnych konsultantów, po drodze męcząc się ze sztuczną nieinteligencją. Połączenia były przerywane i musiałam wielokrotnie zaczynać od nowa. Łączyłam się z wieloma konsultantami, żaden nie potrafił mi pomóc.Każda próba kończyła się informacją, że dostanę maila,w którym będą dane do odblokowania konta, orad sms z hasłem do tego maila.Sms owszem dostałam, maila nie Ostatni, chyba dziesiąty konsultant poddał się i powiedział, że muszę zamówić nowy pakiet aktywacyjny, co zrobiłam. Teraz muszę znowu czekać na następny pakiet, po czym próby, być może z takim samym skutkiem. Całe szczęście, że mam konto w innym banku, na które wpływa moja emerytura, gdybym była zdana tylko na Mbank, miałabym okazję umrzeć z głodu. Omijajcie Mbank szerokim łukiem. -
-
~m / 2023-09-02 11:46
Obsługa klienta to jakiś żart, żeby skontaktować się z konsultantem, trzeba rozmawiać z botem, który nic nie rozumie, ciągle się zacina i nie chce dopuścić do kontaktu z człowiekiem. -
~Agnieszka / 2023-09-01 16:08
Do niedawna był to wg mnie bank z najgorszą obsługą telefoniczną, ale z najlepszą obsługą w oddziałach. Do czasu aż „postawiono” w placówkach osoby, które od progu pytają klienta w jakiej sprawie przyszedł. Te osoby nie znają odpowiedzi na najprostsze pytania, po co więc tam są? To irytujące, ze muszę na wejściu mówić po co przyszłam, a potem to samo powtarzać pracownikowi obsługi ????
Przecież to my klienci płacimy za te zbędne stanowiska.ZaletyŚwietna obsługa internetowa. Natychmiastowa pomoc w rozwiązywaniu problemów na czacie.WadyZbędne stanowiska w oddziałach banku- opisałam powyżej. -
~Janusz / 2023-09-01 15:36
Moja opinia jest taka ,że operator wymusza zamieszczanie opinii,których nie ma na podstawie czego budować.Opiniować można produkt z kórego się korzystało wystarczająco dużo czasu. -
~Adam / 2023-09-01 12:13
kontakt z bankiem to jest jakiś nieśmieszny żart. wszystkich problemów z pakietem aktywacyjnym nie da się nawet zliczyć. przejście procesu identyfikacyjnego na infolinii to samo. BRAK SŁÓW! stanowczo odradzam mbank. a dodam, że mam w tym banku jedynie raty do spłaty i tyle mam z nimi przygód, ile nie miałem z żadnym innym bankiem. Zaletybrak zaletWadykontakt, system ratalny, infolinia, identyfikacja -
~Anna lukasz / 2023-08-31 13:30
Totalna porażka z tym bankiem mBank jednym słowem lekceważenie człowieka bez kompetencji rozwiązanie jakiejś sprawy z reklamacji to po jednej na dzień biorą opłaty nie słusznie za kartę chociaż jest płacone na bieżąco nie uprzejmi zmianam na inny bank bo to jest same dno nie polecam nikomu tego banku fatalne oferty lekceważenie człowieka Zalety10000000Wady10000000 -
~Małgorzata / 2023-08-30 15:21
Jesteśmy klientami mBank-u w Poznaniu oddz. na ul. Roosevelta 22.Polecamy ten oddział z uwagi na przemiłą,kompetentną i bardzo pomocną obsługę.W szczególności na uwagę zasługuje Pani Natalia Lemańska,która wiele razy pomogła nam rozwikłać problemy i zawsze bardzo chętnie i w profesjonalny sposób służyła nam pomocą. ZaletyKompetencja,profesjonalizm,WadyBrak -
~user / 2023-08-29 23:14
Coraz gorszy poziom obslugi klienta. Duze oplaty i prowizje. Mala liczba placowek, bankomatow. Slaba oferta. -
-
~nkvch / 2023-08-28 16:37
Gówno! Kurs wymiany walut w aplikacji gówno. Dzwonią co pare tygodni pogadać o jakości obsługi i nie da się uciec od tych ich rozmów. Nie można pobrać potwierdzenia przelewu dopóki nie zostanie zrealizowany (na następny dzień roboczy) - co to w ogóle jest? Czemu inne banki potrafią a ten nie? ZaletytanioWadygówno -
~Agata / 2023-08-27 15:28
Bardzo prefesjonalna obsługa, duża kultura i wiedza. Pani Katarzyna zawsze słuzy pomocą. Polecam. ZaletyŚwietny kontaktWadyBrak -
~Marcin / 2023-08-22 16:29
Mbank rok temu zabrał mi z konta 76 000 zł ,na koncie ani nie mialem pieniędzy ani debetu pieniądze sobie wziol z nikąd wczoraj zablokował konto firmowe i zostawił mnie zupełnie bez środków do życia nie mogę opłacić podatków zusu nic kompletnie
-
~Zawiedziona niedoszła klientka / 2023-08-22 09:59
Bank pozwala na założenie konta przez aplikację. Chwali się hasłem "bądź w pełni mobilny ( jak my :-) )". Jedno wielkie oszustwo. Założenie konta - upierdliwe, aplikacja kilkukrotnie wyrzuca klienta podczas podawania danych czy nagrywania dowodu osobistego, trzeba za każdym razem zaczynać proces od nowa. Od razu widać, że aplikacja niedopracowana i stwarza problemy. Przetworzenie danych, żeby otworzyć konto - 4 dni. Strasznie długi termin (u konkurencji (dowód przesyłany może pół godziny później tego samego dnia, więc okoliczności analogiczne) weryfikacja trwała 5 minut).
Dopiero potem zaczyna się zabawa. Podczas logowania do banku - mBank wyłudza dane w postaci listy urządzeń, które dana osoba posiada - modeli laptopów, smartfonów itp. Do czego miałaby im służyć taka lista, nikt nie uzasadnił.
Kontakt z konsultantem na stronie banku to dramat - konsultant niekompetentny, ale po kolei.
Wysyłam zapytanie o 14 dniowe prawo odstąpienia od umowy, bank je otrzymał, ale idąc za hasłem "bądź w pełni mobilny ( jak my :-) )" taki wniosek można złożyć TYLKO OSOBIŚCIE W PLACÓWCE, ALBO POCZTĄ. Tak wygląda pełna mobilność banku, nie działa już w pierwszym kroku.
Zdalnie można tylko zamknąć konto - w dzień jego otworzenia - co jest według konsultanta darmowe, a to znaczy, że trzeba oczywiście zapłacić za kartę (której się jeszcze nie otrzymało). O innych kosztach konsultant nie mówił, ale nie deklarował, że ich nie ma.
No dobra, wiele deklaracji banku na czacie, to pytanie do konsultanta - w jaki sposób zapisać historię czatu, odstąpię od umowy albo zamknę konto, to warto mieć dowód deklaracji banku. Nie da się (oczywiście), ale przecież historia czatu jest CAŁY CZAS DOSTĘPNA. Kolejne pytanie - w jaki sposób jest dostępna po zamknięciu konta/odstąpieniu od umowy, wtedy CAŁY CZAS DOSTĘPNA OZNACZA OCZYWIŚCIE NIEDOSTĘPNA. Pan zdziwiony, że coś jest nie tak i że chciałabym kopię.
No to prośba o przesłanie tych deklaracji banku na maila, żebym miała historię - Pan nie może wysłać maila, a mail z opisem procesu i kosztów odstąpienia od umowy/zamknięcia konta to USŁUGA DODATKOWO PŁATNA.
Najgorszemu wrogowi takiego banku nie polecamZaletyBrakWadyUkryte koszty, Brak informacji o usługach i opłatach, Niekompetentna obsługa, Nieuczciwe podejście do klienta, Stwierdzenie "bądź w pełni mobilny ( jak my :-) )" jest kłamstwem i oszustwem -
~ELA / 2023-08-18 13:53
Naciągacze i oszuści ,wyłudzają pieniądze od klientów, wydawając niezgodne z zamówieniami dokumenty. Pobierają duże opłaty a nie można uzyskać swoich danych bankowych .NIE POLECAM ,NIGDY WIĘCEJ MBANK !!!!!!! -
~Jaro / 2023-08-18 00:56
NIE Polecam. Dlaczego?
Podczas urlopu w Chorwacji chciałam złożyć reklamację na pobrana prowizję (w koncie eur) dzwoniąc z aplikacji mobilnej. Konsultant zarządal weryfikacji, po czym stwierdził że weryfikacja przebiegła nieprawidłowo i zablokował dostęp do wszystkich możliwych kont (EUR,pln). A więc w jednej chwili zostaliśmy odcięci od środków finansowych.
Następnie dowiedzieliśmy się że w celu odblokowania/weryfikacji mam stawić się w placówce mBanku, naturalnie w Polsce.
Gdyby nie awaryjne konto męża, to wracalibysmy prawdopodobnie stopem do Polski.
To chyba dlatego że mieliśmy czelność zawracać głowę konsultanta w dzień ustawowo wolny od pracy.
Moim zdaniem weryfikacja była prawidłowa, natomiast na żądanie odtworzenia (podobno) nagrywanej rozmowy, otrzymaliśmy odmowe.
Konsultant w tym banku może decydowac o wszystkim blokujac dostęp do wszelkich środków w tym banku, a cofnąć tej decyzji nie ma możliwości przez mlinie. Dlatego przestrzegam bo na pierwszy rzut oka jest tanio,lecz ostatecznie mozna znalezc sie b.trudnej sytuacji bedac zdany wyłącznie na ten bank.
Zamykam wszystkie konta, wynosząc się do konkurencji, a w skrajnym przypadku wolę inne waluty w skarpecie przechowywać.
Przy okazji: żeby w Chorwacji wypłacić bezprowizyjnie pieniądze z bankomatu trzeba się sporo nachodzić: 99% bankomatów, łącznie z euronet, pobiera prowizję od 4 do 8 eur od operacji - a zgodnie z info na stronach mbank, wypłaty z bankomatów za granicą są darmowe.ZaletyChwilowo nie dostrzegam.Wady30 dni na rozpatrzenie reklamacji.
Brak kompetencji konsultantów, wraz nagłym odłożeniem sluchawki w trakcie rozmowy.
Brak wyraźnej informacji o opłatach za operacje. -
~Prosty Człowiek / 2023-08-14 16:19
W placówce w której zakładałem konto pracują osoby niekompetentne, konto które miało być darmowe, otrzymałem na nie opłaty za usługi których mi nie przedstawiono i przy każdym kontakcie okazywało się że te same pieniądze mi znikały z 3 innych przyczyn. Przy zakładaniu konta klient mógł wybrać sobie coś ala podarunek w postaci "karta podarunkowa do sklepu Allegro o wartości 100zł", "karta podarunkowa do sklepu Reserved o wartości 100 zł" oraz "Głośnik JBL Go". W moim przypadku wziąłem opcje 100 zł do sklepu Reserved, okazało się że na karcie zamiast 100 zł, jest 50 zł. Po kontakcie w placówce mBanku okazało się że powinienem dostać 2 karty na których powinno być po 50 zł. Kazano mi czekać na kontakt z osobą która zakładała mi konto (do tej pory się nie odezwali). Zalety- Jeden na 40 pracowników podchodzi do sprawy bardzo dobrze i tak jak się powinnoWady- Klient nie dostaję większości informacji przy zakładaniu konta,
- (W moim przypadku) Klient jest okradany poprzez niewiedzę,
- Obsługa albo nie zna się na rzeczy albo świadomie okrada klienta -
~Iwona / 2023-08-14 11:45
Bardzo trudna współpraca,osoby odpowiadające na telefony nie znają swojej pracy!!!! ZaletyNicWadyNiekompetencja -
-
~Kacper / 2023-08-11 22:28
Serwis jest absolutnie nieintuicyjny. Zacznę od tego że zniszczył mi sie telefon, to dosyć istotne bo miałem tam hasło do serwisu oraz włączoną mobilną autoryzację. Gdy zdobyłem nowy telefon, naturalnie chciałem sie zalogować, problem był w tym że jedyne co pamiętałem to Identyfikator. Wiec z braku innej opcji po prostu chciałem odzyskać dostęp do konta. Krótka piłka, ja im podaje potrzebne dane, oni wysyłają plik pdf z tymczasowym hasłem i kod sms do jego odszyfrowania, loguje sie tymi danymi i w takiej sytuacji serwis wymaga ustawienia nowego hasła, więc ustawiam i tu sie zaczeła spirala problemów, serwis wymaga autoryzacji na urządzeniu, które jest zniszczone. I tu sie zdziwiłem, nie było żadnej innej opcji do wyboru (z tego co sie dowiedziałem to powinien być kod SMS) albo autoryzacja, albo się nie zalogujesz. W sieci nic sie nie dowiedziałem, napisałem na mailu do mbanku i doradzono mi abym najpierw sie zalogował do aplikacji mobilnej, w aplikacji mobilnej miałem na mój numer telefonu otrzymać kod (dzwoni do ciebie jakiś bot i ci kod dyktuje) problem w tym że żadnego telefonu do mnie nie było, nic. Wiecej sie nie dowiedziałem. Serwis nie pomógł, na infolinii sie nic nie dowiedzialem (w aplikacji mozna jako taką mstode weryfikacji wysłać smsa na dany numer, ale raz że ten sms jest płatny, a dwa po wyslaniu tego smsa dowiedzialem się, że wyslalem go z numeru niezarejestrowanego na koncie mbank (przypominam, że na ten sam numer dostałem wcześniej kod sms do odszyfrowania pdf-a) tyle, do tej pory nie udalo sie dostac do konta a ja juz zdazylem zalozyc nowe w innym banku. ZaletyBrakWadyBrak zainteresowania problemem, nielogiczne metody weryfikacji. -
~zbig / 2023-08-10 16:37
Jak wiadomo każdy bank walczy o klienta. W wypadku mbank-u to chyba nie jest priorytet. Chciałem założyć konto w oddziale w Warszawie na Rondzie Wiatraczna. Z sali obsługi po dłuższym oczekiwaniu zostałem przerzucony na piętro bo ponoć miało być szybciej. Po ok 0,5 godz oczekiwania zrezygnowałem. Dobry przykład jak się zdobywa klientów. ZaletybrakWadysame -
~kaer / 2023-08-09 21:04
Ponieważ wymieniłam telefon musiałam zainstalować aplikację mBanku w nowym telefonie. ZaletyPracownik w mBanku w Tychach kompetentny,
empatyczny .Bez problemu załatwiłam sprawę z którą przyszłamWadyBrak -
~Andrzej / 2023-08-08 23:18
Zawiedliśmy się wraz z żona na całej lini na tym banku Chcieliśmy wymienić walutę na cinkciarz pl na kwotę 100 tys zł lecz mBank zablokował nam konto i od kilku dni jesteśmy na pożyczanych pieniądzach Ten bank to złodzieje Nie polecam naprawdę WadyZero kontaktu ze strony banku
strona 4 z 87
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »