Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 600 opinii

1.95 / 5

  • Prostota obsługi
    2.12
  • Oferta
    2.01
  • Obsługa klienta
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nie_polecam_MBank / 2019-09-14 12:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Aplikacja mobilna to jakaś żenada, nie wspominając o obsłudze klienta na infolini.
    ZaletyPraktycznie brak
    WadyFatalna aplikacja mobilna
  • ~Stan / 2019-09-13 12:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Założyłem konto osobiste wszystko miało być za zero jednak co miesiąc coś a to wypłaty z bankomatu poniżej 100 opłata,niedawno co zauważyłem 7pln z wypłatę z bankomatu a tu znowu doczytałem o opłatach za kartę to są ZŁODZIEJE I OSZUŚCI od takich z daleka.
    Dziś już nie dam rady ale w poniedziałek podziękuję tym kłamczuchom.
    Zaletybrak
    Wadywszystko złe
  • ~karsz / 2019-09-13 11:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Złożenie dyspozycji na m-lini w terminie (5.09), dnia 9,09 centrala zgłasza do banku ze trzeba donieść dokument (dokument doniesiony godzina 11) o 14;30 mail z centrali ze brakuje jeszcze jednego dokumentu w związku z tym dyspozycja zostaje zamknięta. No ręce opadają!Jakby nie mozna było od razu rano poprosic o oba dokumenty.tym bardziej ze drugi dokument doniosłam w tym samym dniu. Musiałam zlozyc kolejny wniosek który nadal nie został rozpatrzony.termin rozpatrzenia 7 dni ... od 5ego minęło już 8. Fatalny system obsługi klienta to już w bankach spółdzielczych wygląda to lepiej, naprawdę. w dobie internetu ciężko uwierzyć że bank szczycący się mianem ikony mobilności ma takie problemy z komunikacją wewnętrzną.
    Zalety-obsługa konta online
    Wady-mlinia -przedpotopowe procedury w kwestii obsługi klienta - zła komunikacja miedzy centralą a placówką banku
  • ~Zdrojek / 2019-09-12 10:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci wprowadzają klienta w błąd (zatajając koszty), nie dotrzymują terminów
  • ~barbara / 2019-09-09 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Wziełam kredyt na samochód na 2 lata.Kredyt podpisałam w kwietniu 2018 a spłatę zaczełam 10.06.2018.Jakiez było moje zdziwienie kiedy dostałam pismo z 19.08.2019 że muszę spłacić całość pożyczki albo połączyć z innym kredytem lub kredytem w rachunku.Jestem zszokowana zachowaniem banku.Kredyt spłaciłam ale niesmak pozostał.Jedno wiem, że nigdy i nikomu nie polecę MBANKU jako wiarygodnego partnera.Jesteście niewiarygidni skoro zmuszacie klienta do natychmiastowej spłaty kredytu.
  • ~HennesvXguy / 2019-09-09 03:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Zastanawia mnie jakim cudem mam -70 zł na saldzie, skoro posiadam nieaktywne konto bankowe, nie dostałem karty i dodatkowo mam konto dla młodych przy którym się nic nie płaci za prowadzenie konta. Żenada...
  • ~Marcin / 2019-09-08 15:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Pobieranie opłaty za przelew pomiędzy własnym kontem firmowym a prywatnym to zwykła kpina. Najgorszy bank dla firmy.
    WadyOpłata za przelew pomiędzy własnymi kontami firmowym i prywatnym
  • ~i / 2019-09-07 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam
    pobrali opłatę 5 pln za nic, nie odnotowaną w historii operacji, a potem przez godzinę nie można się do nich dodzwonić
  • ~Ola / 2019-09-06 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam utrata zaufania. Mam od lat tzw. konto gospodarcze oraz lokaty walutowe. Chciałam złożyć wnioski na lokaty w innych walutach. System odrzucał wnioski. Poinformowano mnie o nieprawidłowościach danych w dowodzie osobistym (podobno jakaś? niezgodność w centralnym rejestrze dowodów osobistych). W innych bankach nie widzieli problemu (wszystko było OK). Dodatkowo zleciłam sprawdzenie centralne swojego dowodu osobistego (dokument bez zastrzeżeń!!) Tego samego dnia mąż zerwał wszystkie lokaty (dobrze że był współwłaścicielem). Jesteśmy w trakcie likwidacji kont gospodarczych.
    Po prostu boimy się.
  • ~Robo / 2019-09-05 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Utknąłem na etapie zakładania i aktywacji kont firmowych. Po przeszło 3 dniach walki z bankiem, kilkukrotnych odwiedzinach w placówkach ( sami nie wiedzą, która placówka ma obsługiwać jakich klientów), bezowocnych kontaktach na czacie oraz mlini potwierdzeniu w placówkach, że konta aktywne, składaniu w związku z tą sytuacją wielokrotnie reklamacji - ikona mobilności z ironią oświadcza, że mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji a to jest powiązane z aktywacją konta. Ikono mobilności - złożenie właściwe wniosków przez internet, potwierdzone sms do podpisu we skazanym punkcie przerosło twoje możliwości, 34 dni to całkiem niezły wynik jak na zakładanie kont!!! Gratuluję.
    Poziom niekompetencji w procesie obsługi jest szokujący!!!
  • ~ja / 2019-09-05 00:59
    Ocena: 1.00 / 5
    nie należę do tego banku, nie mam żadnej karty a dzisiaj przysłali pismo o opłatach za prowadzenie konta i korzystanie z ich usług w kresie w którym nie byłam w mieście.
    Zaletyżadnych
    Wadynajwięcej
  • ~Imię / 2019-09-04 18:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Wciąż popsuty tablet w oddziałach mBanku, czy do niego mają dostęp dzieci, że wciąż (gdy oczywiście jest dostępny,bo nie ma "awarii"), się psuje??? nawet,gdy jest dostępny,to jakby ktoś jeszcze na nim był zalogowany, ponieważ przy próbie wylogowania się,próba jest nieudana. Nierzetelni pracownicy informują,że wszystko ok. Tymczasem,jeśli nie ma informacji typu "poprawne wylogowanie z serwisu transakcyjnego" to ok.nie jest.
    ZaletyŻadnych
    WadyOpisane oraz wiele innych
  • ~Zniesmaczona / 2019-09-04 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank że wszystkich banków, nie polecam!!!! Ludzie zastanówcie się 2 razy zanim tam założycie konto!!!!!! Miałam konto 12 lat a teraz co chwilę blokują mi że względu bezpieczeństwa, bez żadnego uprzedzenia, z dnia na dzień zostałam bez środków do życia z trójka dzieci, ludzie na mlini niekompetentni... Odsylaja z działu na dział i żaden z nich nie patrafi rozwiązać problem, wiecznie zmieniane opłaty za prowadzenie konta!!!! NAJGORSZY BANK JAKI ISTNIEJE!!!!!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkiego jakie istnieją
  • ~sławek / 2019-09-02 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORZY BANK CAŁEGO SWIATA

    zero kompeteni pracownicy, nie mozliwy kontakt z kimkolwieg wyzej. wiecznie infolinia i odp przykrom nic nie poradze, na zasadzie jak najszybciej sie petenta pozbyc. podonie w placowce :Bank stawia na Pokolenie Z jak ZERO motywacji i taka jest obsługa.
    samowolna blokada rachunku i srodkow baz informacji itd.. niech klient sie sam boryka
    Zaletyzero
    Wadysporo
  • ~artur / 2019-09-02 14:58
    Ocena: 2.67 / 5
    coraz gorzej z tym bankiem co innego mowili co innego wyszlo z czasem
    Zaletyzadnych
    Wadyza wszystko trzeba placic
  • ~James / 2019-09-01 11:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Ciekawy bank. Indywidualne podejście do klienta. Bardzo wysoka zdolność i wiarygodność kredytowa, a bank zamiast wnioskowanej kwoty 20 000 chciał przyznać 2000. U konkurencji bez problemów 20 000 na lepszych warunkach. To bank czy SKO (Szkolna Kasa Oszczędnościowa)? Jestem trakcie przenoszenia konta do innego banku,pomimo że byłem ich klientem niemal od samego początku.
    WadyChwalić to się potrafią.
  • ~Mariusz / 2019-08-29 15:27
    Ocena: 3.67 / 5
    Założyłem sobie konto wielowalutowe i jakie było moje rozczarowania, kiedy zapłaciłem kartą w euro a bank pobrał kasę w zł, pytam konsultanta, o co chodzi okazało się ze miejsce, w którym płaciłem zablokowało w trakcie płacenia większa kwotę od dostępnej na koncie podczas transakcji a dopiero później koryguje ja do właściwej kwoty która została zapłacona. Np. płacisz 40euro bank blokuje 130 a później koryguje tylko, jeśli kwota jest wyższa niż środki na koncie to płacisz w PLN. Plus prowizja. Bank się wykręca ze to zgodnie z regulaminem tylko nie wspomina o takich sytuacjach w regulaminie. Jak dla mnie powinna się liczyć kwota faktyczna a nie wzięta z sufitu. Ta usługa to BUBEL.
    Zaletynie wiem
    Wadyza reklamą jest bubel walutowy
  • ~Marcins / 2019-08-28 15:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Z tym bankiem to coraz gorzej choc w sumie juz nizej sie chyba nie da, od dawna szoruja po dnie, zmian oplat i warunkow kart to nie warto nawet wspominac. Jestem klientem od 20lat i jest tragedia. Szybkosc ksiegowan to żenada to setnej potegi. Mam jeszcze T-mobil, Santander i ING jakby co. Jestem klientem tylko dlatego bo mam Fundusze Inwestycyjne ktorych przeniesc nie moge a zarabiają i nie chce sprzedawac. Ale to obce fundusze bo fundusze Mbanku to dno dno i jeszcze z 10 metrow mułu i chyba nadal gruntu nie ma. Spece z Mbanku to przekladajac kase z lewej do prawej tracą pieniadze..
    ZaletyTylko market funduszy inwestycyjnych, fajna sprawa i duzy wybor w jedym miejscu, ale omijac produkty Mbanku!!
    WadyPatrz wyzej.. I to mało
  • ~Ilona / 2019-08-28 13:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Dzwoniąc na infolinię przełączają klientów i nie szanują kompletnie ich czasu, na przelewy i zwroty gotówki trzeba czekać po kilka dni. Brak kompetencji pracowników odsyłają od jednego do drugiego nie mają pojęcia co się właściwie dzieje. Syf kompletny. Stanowczo nie polecam.
  • ~Stefan / 2019-08-24 15:54
    Ocena: 4.00 / 5
    Dzisiaj wchodzę sobie na konto, a tam SALDO 0,00 !!! Bank z dnia na dzień, bez jakiejkolwiek wcześniej informacji postanowił zamknąć nam konto !!! 2 tygodnie temu byliśmy uzupełniać informacji, że nie jesteśmy rzekomymi "terrorystami". Pomimo to konto i tak zostało zablokowane. Mam zdefiniowane przelewy na VAT (ciekawe czy wyjdą ?) Nie mogę zapłacić PIT, ZUS oraz klienci nie mogą dokonywać wpłat !!! Procedura reklamacji trwa 30 dni !!! Jesteśmy klientami od ponad 20 lat ale to co teraz się tam dzieje to jakieś jaja !!! Na dzień dzisiejszy NIE POLECAM !!! W tej sprawie będę interweniował gdzie się tylko da, włącznie z instytucjami międzynarodowymi. ŻENADA !!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 600
PEKAO SA
Ocena: 1.64, ilość opinii: 264
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 258
Deutsche Bank
Ocena: 1.97, ilość opinii: 185
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 2.01, ilość opinii: 70
ING Bank Śląski
Ocena: 2.67, ilość opinii: 59
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 748
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 317
ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 308
Netflix
Ocena: 2.78, ilość opinii: 164
nju mobile
Ocena: 3.17, ilość opinii: 134
Virgin Mobile
Ocena: 2.58, ilość opinii: 101