Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2010 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mariola S. / 2024-05-06 17:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa przez Panią Annę z oddziału w Koszalinie to ogromna satysfakcja i przyjemność. Sprawy załatwia jakby "od ręki" dzięki uprzejmości i wysokim kompetencjom. Kontaktuję się także z innymi bankami ale tak skutecznie i z uśmiechem nie ma w żadnym. Dzięki takim pracownikom klienci pozostają wierni swoim bankom. Dziękuję i pozdrawiam.
    ZaletyUprzejmość i kompetencje
    WadyBrak
  • ~Janusz / 2024-05-05 12:06
    Ocena: 2.67 / 5
    Utraciłem dostęp do systemu trazakcyjnego przez internet dwa błędy logowania przez Caps lock. Prze dwie godziny próbowałem z kilkoma konsultnntami dostęp odzyskać- trzkrotnie prawidłowo byłem weryfikowany i nie mam tego dostępu - spiano reklamację i mam czekać 15 lub 30 dni - skandal i zostałem na lodzie
    ZaletyKiedyś tak mam konto od 20 lat
    WadyOpisałem wyżej
  • ~Agnieszka / 2024-05-05 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać mBank szerokim łukiem. Nic nie można załatwić telefonicznie, oczekiwanie na inforlinii trwa kilkanascie minut, a potem okzajue się, że trzeba zadzwonić kolejnego dnia i odczekać dokładnie tyle samo. Nie polecam. zamknełam już te konta, które mogłam. Zamkne także kolejne.
    ZaletyBrak.
    WadySame.
  • ~elpio / 2024-04-30 21:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobry kontakt w trakcie załatwiania spraw bankowych w Oddziale w Tarnowskich Górach, Rynek 11.
    ZaletyObsługa bardzo sprawna i z wysoką kulturą dla klienta.
  • ~Jadwiga / 2024-04-28 16:30
    Ocena: 5.00 / 5
    W Jeleniej Górze Obsługa jest nad wyraz profesjonalna.
  • ~Andrzej / 2024-04-26 10:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dziękuję pani Kseni i pani Justynie z oddziału mBank w Rzeszowie przy ulicy Słowackiego 6. Pomoc przy problemie z rozliczeniem transakcji kartą - bezcenna. Pozdrawiam Andrzej wodniak.
  • ~Krzysztof Polanowski / 2024-04-25 09:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na oszukańcze praktyki mBanku w szczególności trik z tzw Kredytem bezpłatnym po roku automatycznie pobierają 3%za " "przedłużenie " beż i formowania czy klient chce czy nie. Kant bazujący na braku uczciwości i rzetelności
    ZaletySzybkosc
    WadyKanty, nielegalne prowizje, wprowadzanie klientów w błąd, nieuczciwe praktyki
  • ~Irmina / 2024-04-23 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientką mBanku 23 lata znam go na wskroś już tyle lat. Moja opinia o Nim od momętu ostatniej zmiany właścicielskiej to:
    Jeden z najgorszych banków w Polsce. Brak poszanowania dla starych klientów, najgorsze warunki produktów finansowych. Żałuję że przyciągnęłam do banku tylu znajomych i rodzinę.
    Przestroga dla nowych potencjalnych klientów - nic nie trwa wiecznie a bank należy zmieniać jak najczęściej.
    Zaletybrak zalet
  • ~Natalia / 2024-04-22 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Pani na infolinii nie potrafiła rozwiązać mojego problemu to się rozłączyła. Kolejny raz zadzwoniłam to Pani mnie przełączy bo u niej tego nie załatwię. Wisiałam na linii 15 minut i już nikt nie odebrał. Porażka
  • ~ES / 2024-04-19 18:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dbają o wieloletnich klientow. Konsultanci niewiele potrafią lub nie chcą pomóc. Proste pytania wymagają pisania pism, wniosków i dlugiego czekania na odpowiedź. Nie doczekalam się odpowiedzi na reklamację,którą miałam dostać pocztą. Kontakt z mBankiem to stres i strata czasu.
    ZaletyNie ma
    WadyDużo
  • ~Piotr / 2024-04-18 20:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno totalne, uważać proszę na własne pieniądze
    Zaletybrak
    Wadydużo
  • ~Katarzyna / 2024-04-17 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientką wiele lat i ostatnio jest to po prostu porażka co tam się wyprawia. Konsultant odbiera po 40 min i okazuje się że niestety nic z nim tak naprawdę załatwić sie nie da. Z byle gównem leć do placówki oddalonej 80 km.
  • ~Bobofrut / 2024-04-12 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Największy problem to taki że dzwoniąc na infolinię można się dowiedzieć że nie są w stanie skontaktować mnie z osobą kompetentną. Od 6 miesięcy co miesiąc blokada środków i co miesiąc reklamacja nawet kretyński zrozumialby pismo komornika które mówi jasno jaka kwota jest wolna od zajęcia a oni nie potrafią. Infolinia = telemarketing i praca zdalna
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~dkjdk / 2024-04-12 16:36
    Ocena: 3.33 / 5
    Obsługa banku jest lepsza osobiście w oddziale, niż przez bota który od jakiegoś czasu został zmieniony zamiast standardowej obsługi przez pracownika banku.
    ZaletyStrona internetowa, aplikacja
    WadyOpłaty za kartę debetową ect., darmowy bank dla Ukrainców. Infolinia z botem, który nie zawsze działa jak powinien
  • ~jeg / 2024-04-12 13:53
    Ocena: 2.33 / 5
    MBANK staje się coraz bardziej zachłanny, obecnie wprowadził opłaty m.in. za karty debetowe pomimo, że bezpłatnie korzysta z w wielu milionów zł zdeponowanych na rachunkach bieżących.
    WadyPo prostu chciwość
  • ~Zbyszek / 2024-04-12 11:05
    Ocena: 3.00 / 5
    Byłem z m-Bankiem od początku, ale od 3.04.2024 mnie na nich nie stać,nie będę płacił za coś co u konkurencji jest za 0zł lub zdecydowanie taniej.
    ZaletyKiedyś były zalety i bardzo fajne konto
    WadyBardzo nieatrakcyjne opłaty za konto , kartę i bankomaty
  • ~Nie zadowolony klient / 2024-04-11 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem mBanku od 2010 r. Kiedyś najlepszy bank. Teraz najgorszy z predyspozycjami lichwiarskimi. Nadszedł czas by podziękować za współpracę.
    ZaletyBrak
    WadyWysokie koszty utrzymania konta
    Brak dostępnych bankomatów. Żeby w 21W jechać specjalnie do bankomatu w placówce banku żeby wpłacić lub wypłacić swoje ciężko zarobione pieniądze. Tragedia
  • ~Gogo / 2024-04-11 06:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Błąd że tam człowiek założył konto nie polecam
    ZaletyBrak zalet
    WadyDużo wad
  • ~Gogo / 2024-04-11 06:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank do bani blokowanie pieniędzy mając pismo od komornika rezygnuje z tego konta ten bank to pomyłka
    ZaletyZero
    WadyZero
  • ~Vipkardynal / 2024-04-10 20:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsluga na mLinii tragedia. Konsultanci slabo przeszkoleni. Jest to tym bardziej irytujące, bo na polaczenie czeka sie nawet do godziny, a ich bot „Marek” jest w polowie upośledzony.
    ZaletyBrak zalet
    WadyObsluga klienta niedouczona.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2010
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1523
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 970
PKO Bank Polski
Ocena: 2.70, ilość opinii: 866
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 830
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4508
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4422
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3901
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2935