Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 782 opinii

1.91 / 5

  • Prostota obsługi
    2.02
  • Oferta
    1.97
  • Obsługa klienta
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zofia / 2020-05-23 17:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank utrudnia klientom korzystania z własnych środków. Ciągle coś zmienia w usługach internetowych. Obecnie zlikwidowano dokonywania przelewów, tworzenia stałych zleceń oraz przelewów cyklicznych. Czy bankowi zależy na klientach a może mamy przenieś się do innych banków?
    Nie wszyscy jesteśmy informatykami aby pojąć zmiany wprowadzane od 10/2019
    ZaletyByły
    WadyCoraz więcej
  • ~Mar / 2020-05-23 11:59
    Ocena: 2.00 / 5
    3 połączenia telefoniczne z infolinią z próbą zmiany numeru telefonu do kontaktu. Bez skutku. 1h20min. Po rozmowie i potwierdzeniu nowego numeru telefonu, dostałem nowy pakiet aktywacyjny konta z sms na... stary telefon. I to ciągłe potwierdzanie w aplikacji nowego hasła. W aplikacji w telefonie, do którego nie mam dostępu. Idiotyzm. Niby zmieniłem nr telefonu a do konta nie mam dostępu ani z poziomu komputera ani telefonu. Tylko przez infolinię z czasem oczekiwania średnio ok. 30min. Nie polecam...i sam rezygnuję zusług tego banku. To nie ta klasa, co dekadę temu...
  • ~Kiti / 2020-05-22 00:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam! Jestem klientem od 15 lat ale takiego traktowania nie życzę nikomu! Błędy merytoryczne w obsłudze,niespójne informacje, czas oczekiwania na infolinii, brak zdalnej pomocy od doradców. To kpina! Czas zmienić mBank, bo klient przestał się liczyć.
  • ~Grzegorz / 2020-05-18 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Ignorancja i indolencja do kwadratu. Byłem ich klientem od 18 lat. Pogorszenie oferty i obsługi postępuje w tempie geometrycznym. Nikomu nie polecam.
    ZaletyByły i minęły.
    WadyTylko wady.
  • ~Gosia / 2020-05-17 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    brak mozliwosci zalozenia konta w innym banku przy użyciu przelewu weryfikacyjnego z konta w mbank. sprawdzone w alior i ing. nie działa. obsługa mbank twierdzi że u nich wszystko działa.
    Zaletybrak oplat
    Wadygłupota pracownikow, mają wylane na klienta
  • ~Krzysztof zmieniający bank / 2020-05-15 13:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Upada mBank. Wyłączyli forum mBanku, bo klienci nie byli zadowoleni z wprowadzanych zmian. Oczywiście, że nie mogli być zadowoleni, bo zmiany służyły tylko grupce zatrudnionych i nietykalnych pracowników mBanku a nie klientom!
    To nie jest najgorsze. Jak pytam, jaki był cel i sens wprowadzania pewnych zmian, np. ukrywanie rachunków klientów przed nimi samymi, albo coraz mniejsze możliwości indywidualizacji serwisu klienta, to pracownicy mBanku odpowiadają, że "to klienci chcieli takich zmian". Serio? To GDZIE ci klienci zgłaszali swoje uwagi, skoro nawet nie mają gdzie? Żałosne.
    ZaletyZero zł. za prowadzenie rachunku i przelewy, ale nie dotyczy konta firmowego. Tu ceny za wysokie.
    WadyTotalne lekceważenie potrzeb klientów.
    Nie słuchanie ich.
    Utrudnianie życia w serwisie transakcyjnym.
    Coraz dłuższe oczekiwanie na infolinii.
    Każda kolejna aktualizacja coraz gorsza:
    - nie można widzieć na pulpicie wszystkich swoich rachunków, trzeba się naklikać
    - na koncie firmowym nie widać rachunku SPLIT, bo sobie państwo polskie przywłaszczyło nasze pieniądze a mBank podlizał się państwu i ukrywa przed klientem to konto
    - wyrzucono listę ulubionych odbiorców i ponownie trzeba się naklikać, żeby ich znaleźć
  • ~Monika / 2020-05-13 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Mila i pomocna obsługa na infolinii, jednak czas oczekiwanie jest nie do zaakceptowania. Co ciekawe tylko przy wyborze "obecny klient banku". Wybierając opcję "nie bycia" klientem odpowiedź jest natychmiastowa co może wskazywać na politykę skupienia się na zdobywaniu rynku a nie oferowaniu obiecanego serwisu już istniejącym klientom.
    ZaletyMiła i fachowa obsługa
    WadyPolityka firmy
  • ~Pablo / 2020-05-13 13:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy bank jaki spotkałem. Obsługa telefoniczna bez pojęcia. Każdy tylko przełącza do innego konsultanta bo sam nie umie odpowiedzieć na pytanie.

    Ciągle wysyłają mi meile żebym wysłał im kontynuację polisy OC i AC. Wysłałem z 5 razy. I ciągle się upominają o polisę. Gdy dzwonię odpowiadają że nie są wstanie stwierdzić że ja to ja. Robią jakieś przesłuchania jak na policji. Nie chcą nawet nr umowy. Ale gdy dzwonię i chcę spłacić szybciej kredyt to od razu chcą tylko nr umowy. O nic więcej nie pytają.
    Zdecydowanie nie polecam mBank. Ten bank to porażka.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyCała obsługa klienta
  • ~as / 2020-05-11 20:42
    Ocena: 2.00 / 5
    ostatnie zmiany są dla mnie niezrozumiałe, ale powiedzmy że to jakoś przeżyję, przyzwyczaję się. może mniej będę korzystał, ale dam radę. najgorsze, że pojawiło się trochę błedów w ich systemie transakcyjnym, których wcześniej nie było. obsługa tych błedów to niestety porażka. bardzo mili ludzie przepraszają, tłumaczą, starają się pomóc, ale efektywnie dobrym słowem nie zapłacę w sklepie (brak możliwości aktywacji karty). mbank proponuje mi grzecznie i uprzejmie żebym zaczekał ok 30 dni na odpowiedź na moje pytania jak mogę np zmienić PIN karty (w serwisie pojawia się błąd i ludzie z mbanku nie byli mi w stanie pomóc...). szkoda bo lubiłem ten bank, ale kierunek w którym idą zmusza do myślenia nad zmianą banku.
  • ~kurtz / 2020-05-11 19:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Co Wy odwalacie? Lokata 0,10% ? czy wy szukacie idiotów?
    Przezyłem z mbank jak było konto oprocentowane, później wprowadzono oplate za karte teraz z niewdzięcznego 0,50% zeszli na 0,10% MYSLE ZE CZAS ZMIENIC JUZ BANK
    Zaletyjuż zadnych, może oprócz obsługi na m lini
    Wadysame wady
  • ~jf / 2020-05-11 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    robi się coraz gorzej........., zamknąłem swoje prywatne i biznesowe konta
  • ~Piotr B / 2020-05-09 19:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Po 16 latach czas zmienić bank. To że to korpo to wiadomo, ale ja nie jestem tam pracownikiem a klientem i nie życzę sobie narzucania jakiś głupich pomysłów. Zmiana pulpitu obsługi to jest ich fetysz.
    Całe chamstwo polega na tym że sprzedają produkty (mało konkurencyjne) przywiązując tym do siebie ludzi na lata, a w miedzy czasie bez pytania zmieniają wszystko dookoła. Za to ludzie powinni mieć możliwość zrezygnowania z umów. Przecież to nie oni zmienili warunki umowy w trakcie jej trwania.
    MBANK TO DNO !!!
    ZaletyBrak
    WadyNiekorzystne oferty
    Brak szacunku do klientów
    Częste nękanie telefoniczne pomimo próśb usunięcia mojego nr z bazy.
  • ~Robs / 2020-05-09 17:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie dość że można wykonać tylko 2 express elixiry dziennie to jeszcze kosztują 5zl.
    Wypłaty z bankomatów poniżej 100zl trzeba płacić pomimo że i tak płaci się co miesiąc za wypłatę ze wszystkich bankomatów.
    Ciągle jakieś oplaty. Poza tym bank łatwy w obsłudze i intuicyjny ale rozważam zmianę banku.
    ZaletyIntuicyjny łatwy w obsludze
    WadyDużo oplat
  • ~Dominika / 2020-05-08 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki mogłam spotkać. Jak jest dobrze to w każdym banku jest dobrze.
    Ale jak zaczynają się problemy to w mBanku jest masakra. Nie ma kto udzielić informacji np dotyczącej spłaty kretytu po zmarłej osobie. Wiadomo, że kredyt jest ale ile i gdzie wpłacić nie wiadomo. Na infolinii nie chcą udzielić informacji ciągle byłam odsyłana gdzieś....i każdy mówił coś innego, a pieniądze z konta znikały...za co i gdzie nie wiadomo. Wkoncu pomogła mi Pani z konkurencyjnego banku. Nikomu nie życzę takich przejść jak ja miałam z mbankiem.
    ZaletyBrak
    WadyNik nie jest w stanie udzielić rzetelnych informacji. Na wszystko czeka się 30 dni. Obsluga banku bardzo nie miła.
  • ~Adam / 2020-05-08 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja, na zadnym kroku nie potrafia pomoc, jak przychodzi co do czego bronią sie regulaminem - przeciez Pan podpisal????
    Dodatkowo, co chwila problemy z blikiem, jakies aktualizacje po ktorych trzeba sie znow logowac, jedmym slowem dramat
    WadyCałokształt
  • ~klient zlany po całości / 2020-05-07 11:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Próba załatwienia rat przez Allegro: wniosek spisujesz w 3 minuty na weryfikację czekasz do 24 godzin - dla porównania raty w allegro przez Aliora załatwiasz w 5 minut włącznie z potwierdzeniem wszystkiego u sprzedawcy.
    Cała próba kontaktu telefonicznego z mbankiem to mocna próba charakteru; 1 operator - nie zajmuje się tym z czym dzwonisz( dzwoniąc pod numer wskazany w korespondencji z Mbanku) przełącza cię i czekasz 25 minut -> drugi operator infolinii : wie pan ja się nie wiem co panu mam powiedzieć. ok dzwonie jeszcze raz : pierwszy operator - przełącza 15 minut muzyczki: drugi operator ( w sumie 4) informacja że trzeba czekać bo bank ma 48 godzin na dalsze działanie( przypominam że mam już przyznany kredyt i umowę kredytową wydrukowaną na biurku. Po 20 godzinach przychodzi w reszcie upragniona wiadomość , proces rusza dalej -> odmowa udzielenia kredytu ze względu na brak towaru u sprzedającego. Sprawdzam aukcję - > dostępne 94 sztuki!!! dzwonię do sprzedawcy i mówię jaki jest problem, sprzedawca sprawdza i mówi że ma 94 sztuki dostępne ale jak chcę kupić na raty przez Mbank to żebym się uzbroił w cierpliwość bo ciągle ma takie telefony . dzwonię to Mbanku gdzie nie wiem po ilu już przełączeniach wreszcie trafiam na kogoś rzetelnego od kogo słyszę : niech pan spisze koleją umowę. spisuję umowa, kolejne maile, kolejny przyznany kredyt, i 0d 23 godzin czekam na maile który weryfikuje u sprzedawcy dostępność towaru. Ciekaw jestem jak to się zakończy. wiem jedno zakupy na raty za pośrednictwem m banku to dramat.
    Zaletybogata oferta
    Wadycała obsługa, może na co dzień przy prowadzeniu konta jest to wygodny bank ale do momentu kiedy jesteś typowym użytkownikiem, natomiast kiedy potrzebujesz obsługi żywego człowieka a nie aplikacji wtedy zaczyna się dramat, 90 procent obsługi telefonicznej to niedouczone lenie aroganckie, pancie które szkolenia z SOK ( standardów obsługi klientów _ miały chyba prowadzone w czasach głębokiego PRL-u.
  • ~Anna / 2020-05-05 01:00
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie polecam, mimo dobrej oferty i sympatycznej mlinii, nie można się ani dodzwonić, ani skomunikowac na czacie. Jeśli ktoś się np. włamał na konto, liczy się czas, ale nie dla mBanku. Tyle.
    ZaletyBardzo dobra oferta
    WadyDodzwonienie się do mBanku graniczy z cudem
  • ~Huba / 2020-05-04 22:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Porażka nic dla klienta szkoda tylko że dałem się złapać na piękne rankingi kont firmowych chyba są opłacane przez bank akurat ten bank
    ZaletyŁadne kolory karty
    WadyWszystko
  • ~James / 2020-05-03 19:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa klienta przez internet masakra.
    Nie można zalogować się do aplikacji bo wysyłają hasło na aplikację, którą właśnie aktywujesz.
    Informatyk do zwolnienia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
    ZaletyBrak
    WadyObsługa fatalna, dno.
  • ~Agnieszka / 2020-05-02 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei kredyt spłacony wcześniej i nigdzie nie można złożyć wniosku o zwrot prowizji nie polecam najgorszy bank
    ZaletyZadnych
    WadyZłodziejski bank
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.91, ilość opinii: 782
PEKAO SA
Ocena: 1.62, ilość opinii: 408
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 369
Millennium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 178
ING Bank Śląski
Ocena: 2.35, ilość opinii: 86
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 2.00, ilość opinii: 79
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2501
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2213
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2075
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1866
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1040
Flixbus
Ocena: 2.27, ilość opinii: 949