Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 512 opinii

2.05 / 5

  • Prostota obsługi
    2.20
  • Oferta
    2.13
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pit / 2019-06-03 23:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Ogólnie ok. Ale to co zrobili ostatnio z przerwą techniczną to przegięcie. Zero informacji na emailu że zamierzają wyłączyć wszystkie serwisy razem z kartami na 4-5 godzin w nocy w sobotę. Przez nich nie zapłaciłem w klubie za drinka. Chodzi o to że przy takiej awaryjnej sytuacji - całkowity brak dostępu powinni wysłać smsa z alertem jak to robią w innych bankach. Jescze jakby chociaż serwis mobilny działał czyli blik rozumiem że nie jest to krytyczna sytuacja. A oni wyłączają wszytko i nie poinformuje Cię przed tak duża przerwą. W koło mnie ludzie też narzekali a widzę ludzi na stacjach paliw czy zagranicą jak byli poirytowani. Tak wyslali komunikat w ich wewnętrznym systemie 2 dni wcześniej. Ale tylko wewnątrz jak ktoś tam nie zagląda to miał duży problem. Tak że jak na tak duzy ebank to strasznie u mnie podupadli przez tą decyzję. Mam wylaczony marketing u nich czyżby zrobili to specjalnie ?
    ZaletyOgólnie ok.
  • ~Ares / 2019-05-30 07:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Blokuja konto nie mozna wyplacac pieniedzy a zato mozna wplacac,nie podoba mi sie to
  • ~Andrzej / 2019-05-25 10:23
    Ocena: 2.67 / 5
    @~Częstochowa z 2019-05-21 18:40 - Potwierdzam. Po przejściu na uwierzytelnianie aplikacją mobilną (używana przez kilka tygodni), nagle - przy próbie potwierdzenia przelewu - została zablokowana... lista kodów (do tego skandaliczna cena: 19PLN za 49+1 numerów!). I ani aktywować uwierzytelniania przez sms się nie da (brak kodu do potwierdzenia), ani uwierzytelnić aplikacją... (brak opcji w menu; nb. aplikacja ponoć w ogóle powinna nie działać przy kodach, ale mimo to blik działał). A na infolinii też się nie dało otworzyć jakiegoś kanału uwierzytelniania operacji.

    Używam banku od ponad 10 lat. Wady i zalety niżej.

    Zalety- w zasadzie bez awarii w dostępie
    - wiele sposobów płatności (visa online, paypal, blik, przelewy natychmiastowe itd.)
    Wady- oprocentowania właściwie brak (0,5%)
    - konieczność używania karty dla uniknięcia opłaty za kartę,
    - brak kontaktu e-mail,
    - zbyt długie oczekiwanie na konsultanta na czacie,
    - reklama "świętej fundacji" (która odmówiła sądowi wyjaśnień finansowych - i nadal jest nietykalna!)
    - chyba najbardziej atakowany bank przez złodziei
    - dawna strona www OK, nowa jest znacznie gorsza,
    - nie można korzystać z wielu opcji bez kodów sms
  • ~Częstochowa / 2019-05-21 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś mkonto to było chyba najlepsze konto dla osób fizycznych. warunki jednak stopniowo się pogarszały. Teraz do tego doszły nieprzemyślane, dziurawe procedury i niekompetentna obsługa. Przykład: korzystałem z haseł jednorazowych, które mają wyjść z użycia we wrześniu. Ok. - do września daleko. Skończyłem jedną listę, miałem jeszcze dwie rezerwowe. Chciałem jedną z nich uruchomić (jest dopiero maj) jednak się nie dało. No to chciałem przejść na weryfikację sms, ale żeby to zmienić - trzeba było potwierdzić hasłem jednorazowym, listy z którymi już nie mogłem aktywować (choć teoretycznie miałem jeszcze 100 haseł w zapasie kupionych za 38 zł)i w efekcie dostępu do piniędzy nie ma. Zadzwoniłem na infolinię i tzw. ekspert nie tylko nie potrafił aktywować jakiegokolwiek sposobu autoryzacji, ale jeszcze skasował hasła, które miałem i zablokował mi obsługę przez telelinię. Rano następnego dnia zadzwoniła pani celem odblokowania telelini. W ramach procedury weryfikacji pytała mnie o numer mojego telefonu stacjonarnego sprzed 15 lat i jakieś produkty mbanku. Weryfikacja oczywiście negatywna. Następnie wizyta w oddziale, a tam niewyspany pan z przekrwionymi oczami dalej realizuje procedury i odblokować dostępu się nie da. W końcu udało się za kilka godzin podczas następnej wizyty, ale mbank pobrał ode mnie mnie 19 zł za dodatkową listę haseł jednorazowych (dzień wcześniej dwie mi skasowali)
    Zaletyjak się będziesz bardzo pilnował, może być tanio, brak kolejek w oddziale
    Wadyopłaty, których miało nie być, "super" oferty dla stałych klientów gorsze od katalogowych, tragiczny poziom "ekspertów" na infolini, niechlujne procedury
  • ~Jim / 2019-05-21 11:49
    Ocena: 3.67 / 5
    Zdolnosc kredytowa przez telfon dostalem pozytywna po godzinie rozmowe z konsultantem. A jak zlozylem dokumenty, juz decyzja sie robila negatywna. Lepiej sie nie meczyc i uzupelnic wniosek o kredytu, nic z tego nie bedzie.
  • ~Karola / 2019-05-20 13:59
    Ocena: 3.50 / 5
    Jestem klientką tego banku od kilku lat bank niby ok ciekawe promocje, premie za założenie konta, aplikacja mobilna. Niestety bank ten ma ukryte opłaty np. za egzekucję dla urzędu skarbowego pobrali mi opłatę 30zl, natomiast urząd skarbowy dla którego przesłali moje pieniądze nic nie wie o moim długu... Dodam tylko że jest to konto na które wpływają środki wolne od zajęć egzekucyjnych na to bank nie zwraca uwagi... Jeśli klient się upomni zwracają przelaną kwotę ale prowizji w wysokości 30zł już nie. Nie polecam chyba że dla młodzieży.
    ZaletyAplikacja mobilna
    Prowizje
    WadyUkryte oplaty
    Brak podejścia do klienta
    Małe zainteresowanie personelu
    Mało bankomatów
    Kioski mbank nieczynne lub niedinformowany personel
  • ~Xxx24 / 2019-05-18 11:01
    Ocena: 2.67 / 5
    Zakładając konto w mbanku myslalam ze bedzie super. A tu nagle wiadomosci o zaaktualizowaniu danych. Bylam w placówce gdzie powiedziano mi ze wszystko jest okej. Pozniej zauwazylam ze zamiast wyplaty z bankomatu byly za darmo pobierali mi prowizje. Oczywiście pieniądze oddali bo podobno jakis blad w systemie. Dzień później dostalam wiadomość kolejna o uaktualnieniu danych. Okazalo sie ze nie wpisali waznosci konta. Poszlam kolejny raz do placowki gdzie mieli mi to zmienic. I zmienilo sie jeszcze na gorsze. Piszac dzisiaj na czacie okazlo sie ze zmiana zostala anulowana poniewaz cos zostalo źle wpisane. Piszac na czacie z pania ona mi powiedziala ze muszę iść jeszcze raz do banku. Nie polecam
    WadyNiekompetencja pracownikow.
  • ~byłyemzmbank / 2019-05-16 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    szanowni państwo, daleko od tego banku, nic pozytywnego nie proponuje ów bank, uwaga na ukryte wysokie koszty i dodatkowe opłaty, są wysokie, zapomnijcie o rozpatrzeniu jakiejkolwiek reklamacji pozytywnie, księgowanie przelewów bardzo długie a w szczególności gdy chcesz spłacić debet :-)
    Zaletyw zasadzie brak
    Wadydodatkowe opłaty bardzo wysokie w stosunku do konkurencji, niedopowiedziane ukryte koszty, mgliste tłumaczenie
  • ~Lilith / 2019-05-10 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    ikona mobilności ale na zwrot na kartę trzeba czekać 14 dni, wpłata w ich bankomacie pojawia się po 40 min na koncie, historia wpłat i wypłat pokazuje jakieś bzdury zupełnie coś innego niż mają w banku.
    Zaletybrak
  • ~łukasz / 2019-05-09 14:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank nie odpowiada na żadną z dyspozycji. Nie ustosunkowuje się do ustaleń odnośnie kontaktu w sprawach marketingowych. W zależności od tego do jakiego pracownika się dodzwonimy, taką odpowiedź dostaniemy (sami nie wiedzą co oferuje ich bank).
    ZaletyCiekawa opcja zakładania subkont (skarbonek)
    Wadyobsługa
  • ~Rafał / 2019-04-30 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem oszukany na pieniądze przez pracowników mBanku.Splaciłem dwa kredyty przed czasem,poszedłem do placówki mBanku w celu złożenia wniosku o zwrot z ubezpieczenia o czym dowiedziałem sie na infolini.Wnioski skladałem w dwóch różnych terminach,pracownicy pomogli mi złożyć wnioski o zwrocie z ubezpieczenia i zapewniali mnie,ze środki wrócą na konto a gdy minął termin złożenia 1-go wniosku żadne środki nie zostały mi zwrócone więc poszedłem znów do placówki dowiedzieć się o co chodzi a tam następny pracownik informuje mnie,że zaszły zmiany i żadne środki nie zostaną mi zwrócone choć wczesniej dwóch różnych pracowników zapewniało mnie,że środki zostaną mi zwrócone na konto.Tak więc straciłem swój cenny czas,wprowadzono mnie w błąd,no i oszukano mnie.Pracownicy są kompletnie niekompententni.Żądam załatwienia mojej sprawy w należyty sposób.
    Zaletymożliwość skontaktowania się przez czat gdy jest ciężko się połączyć z infolinią
    WadyTotalnie niekompetentni pracownicy mBanku
  • ~szabo / 2019-04-27 22:48
    Ocena: 3.33 / 5
    Nie opłaca się spłacać kredytu przed terminem , zawsze więcej niż w harmonogramie.
    Nie działa to na zasadzie automatu jak w innych bankach, trzeba dochodzić swojego ale to praktycznie nie działa.
    W stosunku do dzisiejszych ofert drogi.
    Konto w mBanku od 2003,teraz jako dodatkowe.
    Grożą , że jeżeli nie podam prawdziwego adresu e-mail nie ujawnią opinii. Trochę dziwne ale to polityka banku,który chce publicznie uchodzić za wiarygodny ale trochę w realiach im się to rozmywa.
    Pozdraiam
    ZaletyDarmowe,generalnie dla nowych klientów.
    WadyDrogi.Opłaty dodatkowe za co się da.
  • ~rozczarowany / 2019-04-25 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie sa kompetenti wogole.Pisałem na czacie z jakąś osoba z banku z prosba o to żeby móc ustawić potwierdzenia sms zamiast autoryzacji na urządzenie mobilne. Podobno bez rozmowy z konsultantem nie da rady. Guzik prawda wystarczyło tylko wejść w ustawienia i wybrać dostęp do banku i wyłączyć urządzenie na które przychodziły powiadomienia.tak niewiele wystarczyło tylko pomóc ale po co Tacy jesteście pomocni. Od razu po przyjeździe z zagranicy zamykam ten cały cyrk. Serdecznie nie pozdrawiam.
    ZaletyZalet brak
    WadyZbyt ich za duzo
  • ~Sylwia / 2019-04-23 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Wlasnie zadzwonili do mnie z mbanku, zeby zaproponowac kredyt. Wiem, ze to ich praca, ale Pan wrecz chamsko probowal mi takowy kredyt wcisnac. Po moim trzecim "nie, dziekuje" po prostu sie pozegnalam i rozlaczylam. To zenujace. Zaczne blokowac numery z ktorych dzwonia.
    WadyChamstwo, bezczelnosc, wciskanie oferty
  • ~Zdzisio / 2019-04-21 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna obsługa klientów mbanku ,,nic w tej sprawie nie mogę zrobić, proszę zadzwonić na mlinię''- to cykliczne odpowiedzi pracowników mBank. Mlinia to płatne, nieustanne oczekiwanie na konsultanta, takie jedno połączenie może cię kosztować od 30 zł w górę. W kredytach natomiast zawsze mają haczyk na klienta, dużo by pisać. Nie polecam mbanku.
    ZaletyBrak
    WadyGłównie kiepska obsługa,że względu na czas oczekiwania droga mlinia,reklamację rozpatrywane 30-60 dni, mało atrakcyjne promocje na kredyty.
  • ~Niestetyklientka / 2019-04-21 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam z całego serca! Zmiana numeru telefonu do autoryzacji to kompletna porazka, aplikacja to dno, a traktowanie klientów posiadających stare umowy kredytowe we frankach, wola o pomstę do nieba. Mam nadzieję, ze bank niebawem ogłosi upadłość i zniknie z rynku.
  • ~syl / 2019-04-16 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank zatrudnia totalnie niekompetentnych rzeczoznawcow. Dwa razy zanizyli diametralnie wartosc naszego domu jak i auta uniemozliwiajac wziecie kredytu. Odwolalismy sie do innego banku i tamci wycenili prawidlowo i transakcja kredytu przeszla tak jak powinna. Mowia, ze do 3 razy sztuka ale ja na pewno nie dam juz 3 szansy mbankowi.
  • ~Slawomir / 2019-04-16 17:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Katastrofa zatrudnili niekompeteny staf
    Najprostszej rzeczy nie potrafią załatwić
    Wyginam gdzieś indziej
  • ~maro / 2019-04-15 12:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Wyłączyli aplikację mobilną na windowsphone. Słabo oprocentowane lokaty.
    Zaletybrak
    Wadywiele
  • ~AJ / 2019-04-15 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, pieniądze giną mimo udokumentowania screenami stanu rachunku i poszczególnych transakcji po kolei! W odpowiedzi, że prawidłowo księgowane.
    Istna bzdura. Tak się pechowo składa, że obserwowane szczegółowo były robione operacje i stan wychodzących z banku środków oraz wpływów. PRZESTRZEGAM !!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 2.05, ilość opinii: 512
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.63, ilość opinii: 209
PEKAO SA
Ocena: 1.56, ilość opinii: 201
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 2.03, ilość opinii: 67
ING Bank Śląski
Ocena: 2.83, ilość opinii: 47
Millennium
Ocena: 2.32, ilość opinii: 21
Flixbus
Ocena: 2.22, ilość opinii: 562
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 294
ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 246
Netflix
Ocena: 2.86, ilość opinii: 134
nju mobile
Ocena: 3.15, ilość opinii: 124
Virgin Mobile
Ocena: 2.57, ilość opinii: 86