Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 683 opinii

1.95 / 5

  • Prostota obsługi
    2.08
  • Oferta
    2.00
  • Obsługa klienta
    1.83

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~K / 2020-01-07 13:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno. Kiedyś było OK, ale co zmiana to gorzej. Nie dość, że podnoszą opłaty, wydłuża się czas oczekiwania na infolinii, a gdy się dodzwonić, to się okazuje, że nic tam nie mogą. mBank z banku zmienia się w cyrk - dużo migających i zbędnych dodatków, a sama obsługa konta online - coraz gorsza. Zmienili przeglądanie historii - teraz już nic tam się nie da normalnie wyszukać.
    ZaletyZalety? Prosta nazwa. Koniec zalet.
    WadyJak w ocenie i wiele wiele więcej. Trzymać się z daleka jeśli nie chcecie tracić czasu i nerwów!
  • ~bankowiec / 2020-01-05 12:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Kod do założenia konta w mbanku należy wpisać identyfikator na wniosku samodzielnie albo podać go pracownikowi mBanku czyli - WYKOPBANK
    Zaletysame korzyści
    Wadybrak
  • ~SW / 2020-01-03 22:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Od niedawna kontakt z bankiem jest wręcz utrudniony. Jacyś niedoszkoleni konsultanci.
    Inny temat to ich najnowsza strona https://online.mbank.pl/
    strona bez przerwy się zawiesza, nie mogę sprawdzić historii operacji, albo teraz info że trwają jakieś prace.
    To się zdarza bardzo często. Na sugestie nt. jakości słyszę że to wina mojej przeglądarki- kilka dni temu było ok. a teraz jest źle, za kilka dni jest znowu dobrze. Jakaś paranoja.
    Po co zmieniali stronę www. ? jak nie potrafią stworzyć nowej - bardziej intuicyjnej - dla klienta !!!
    Wiele razy dzwoniłem z uwagami, sugestiami ale oni są odporni na uwagi. Powołanie się na inne banki że tamte strony są jakieś bardziej czytelne- tzn. można zestawić operacje w różnch konfiguracjach.
    A kto im tworzył stronę bankową ? Po raz kolejny mogę powiedzieć że chyba jakiś amator.

    W 3 słowach - szlag mnie trafia
    ZaletyTeraz nie zauważam
    WadyBrak komunikacji z bankiem
  • ~Ed / 2020-01-03 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank oszustów i złodziei. Co chwilę mieszają w opłatach, zmieniają informując że "coś" zmienili, ale nie piszą konkretnie co, trzeba się zagłębiać w regulaminy by zobaczyć. Żadnych profitów ze strony banku, lokaty to żenada. Dostałem 1grosz odsetek i mbank zabrał 1grosz podatku od tych odsetek, kpina ! Mają niedoszkolonych pracowników, niestety trzeba zrezygnować z ich usług. Niech wracają tam skąd są!
    ZaletyBrak
    WadyWadą jest ten cały bank.
  • ~zawiedziony / 2020-01-03 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Na kontakt z konsultantem czeka sie pół godziny. 2 róznych konsultantów i kazdy inaczej tłumaczy np. co to jest kwota wolna od zajęcia. 50 zł mandatu a bank bierze 30 zł za obsługę !!!. Czytajcie całą tabele prowizji i opłat. W mojej opini nie jest to bank przyjazny klientowi a nastawiony na szybki zysk.
    Wadysłaby kontakt, opłaty
  • ~Fazi / 2020-01-03 13:40
    Ocena: 4.00 / 5
    Od wielu lat posiadam dwa konta, eKonto i mBiznes. W zasadzie wszystko byłoby OK, gdyby nie cholerne serduszka WOŚP na każdej stronie i podstronie serwisu, panelu, do tego przyciski "Przelej na WOŚP". Brrrr!. Aż strach klikać, aby Owsiak nie wyskoczył z monitora !
    Uważam, że WOŚP nie jest żadnym dobrem narodowym, a prywatną fundacją Owsiaka. Abstrahując od tego, czy ktoś ich popiera, czy nie, ja nie zgadzam się na nachalne reklamowanie prywatnych inicjatyw w panelu banku, który bierze przecież kasę za prowadzenie moich kont. Ciekawe kiedy mBank zacznie reklamować indywidualne poglądy, partie polityczne czy inne fundacje. Dopiero byłby śmietnik !
    Zapytałem czy można tą reklamę wyłączyć - nie. OK.
    Dziś złożyłem dyspozycje rezygnacji z dwóch kont: WYB184584042, WYB140910872.
    PS
    Wyraziłem swój osobisty pogląd. Jeżeli się z nim nie zgadzasz, masz takie prawo, szanuję to.
    Zaletyczytelny panel, stabilność, miła obsługa, dobry kontakt
    WadyWszechobecne serduszka wośp, nachalne reklamy i przycisk "Przelej na wośp" obok głównego przycisku PRZELEW. Obłęd !
  • ~Jarosław / 2020-01-02 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    niestety mbank się chyba zwija, połaczenie z konultantem tel. w zasadzie nie jest możliwe nawet mając konto VIP, połaczenie z konsultatntem 38minut, przełączenie do logowania i czekanie 46 minut. Prowadząc firmę nie można tyle czasu tracić na "czekanie" zacząłem szukać innego banku. A szkoda przez ostatnie 5 8 lat korzystania z mbanku bylem zadowolony na 10 gwaizdek
  • ~Twój Nick / 2019-12-28 22:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem posiadaczem czarnej karty z rzekomym ubezpieczeniem podróżnym. Niestety miałem szkodę, a bank całkowicie wyparł się odpowiedzialności pomimo że z regulaminu ubezpieczenia wynikało co innego. Nie wierzcie w ani jedno słowo - to jest przekręt.
  • ~olek1234 / 2019-12-28 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo braku debetu udało mi się z niego skorzystać, lecz nie było tego widac w mojej historii wydatków. Po wielogodzinnej próbie konsultacji z infolinia mbanku, dwie niekompetentne panie, po chwili rozmowy z nimi, gdy prosiły czekać na weryfikację stanu mojego konta, zabrakło czasu na dalsza konsultację, gdyż zgodnie z czasem zawieszonego połaczenia, moje połaczenie uleglo rozłączeniu. Trzecie połaczenie doszło do skutku, lecz i tak mój problem nie został rozwiązany, pani okazała się niedouczonym, podrzędnym pracownikiem. Rezygnuję z usuług tego banku.
    Wadybrak kompetentnych osób do rozmowy
  • ~Klient / 2019-12-23 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    To najgorszy bank w Polsce. Nie zakładajcie konta w tym banku.
    ZaletyBrak
    WadyNękanie telefonami.
    Co chwilę jakieś opłaty Bóg wie za co, na infolinii trzeba czekać około 30 min zanim ktoś odbierze.
  • ~Niezadowolony_klient / 2019-12-23 15:14
    Ocena: 1.67 / 5
    UWAGA OSZUSTWO PRACOWNIKA MBANKU! DZIŚ ZADZWONIŁ DO MNIE PRACOWNIK MBANKU.

    NA POCZATEK ZAPYTAL MNIE CZY MOZE PRZEDSTAWIĆ MI OFERTĘ.

    PODZIĘKOWAŁEM I POWIEDZIALEM, ZE NIE JESTEM ZAINTERESOWANY, A WIĘC

    PRACOWNIK TEN NIE ZDAŻYŁ JEJ NAWET PRZEDSTAWIĆ. CAŁA ROZMOWA TRWAŁA NIECAŁĄ

    MINUTĘ. CO SIE OKAZAŁO DALEJ? PO NIESPEŁNA KILKUDZIESIĘCIU MINUTACH OD

    MOJEJ KRÓTKIEJ ROZMOWY DOSTAŁEM MAILA Z MBANKU Z POZYTYWNYM ROZPATRZENIEM

    WNIOSKU KREDYTOWEGO RZEKOMO ZŁOŻONEGO PRZEZE MNIE! NIGDY NIE SKŁADAŁEM

    ŻADNYCH TAKICH WNIOSKÓW. WYGLADA NA TO, ZE PRACOWNIK OSZUST Z MBANKU ZLOZYL

    ZA MNIE WNIOSEK KREDYTOWY NA KWOTE 30 TYS. ZŁ.! LUDZIE UWAŻAJCIE I

    SPRAWDZAJCIE SWOJA POCZTE PO TAKICH ROZMOWACH NAWET JAK DZIEKUJECIE ZA

    OFERTY! MUSIALEM ZADZWONIC DO MBANKU WYCOFAC WNIOSEK I ZLOZYC REKLAMACJE.

    GDYBYM PRZEOCZYL POCZTE TO DOSTALBYM NIECHCIANY KREDYT 30 TYS. ZL A DO

    SPLACENIA MIALBYM PRAWIE 46 TYS. ZŁ, CZYLI 16 TYS. ZŁ PROWIZJI DLA BANKU!

    MAM NADZIEJE, ZE TEN OSZUST PRACOWNIK MBANKU ZOSTANIE POCIĄGNIĘTY DO

    ODPOWIEDZIALNOŚCI!!!
  • ~Brakowiec / 2019-12-23 11:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Opinia dotyczy kont walutowych: wszystko fajnie, ale bank umożliwia wpłatę środków w walucie obcej jedynie w oddziale banku i to jedynie w oddziałach wspierających operacje gotówkowe chociaż jeszcze niedawno była możliwość skorzystania z wplatomatów. Teraz stoję w kolejce zamiast w centrum zakorkowanego miasta bo trzy bliższe punkty obsługi klienta są tylko wyspami w których można wziąć kolejny kredyt.
    ZaletyKantor online
    WadyOperacje gotówkowe
  • ~BrodatyPiotr / 2019-12-18 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej zakłamany bank o ile bankiem można ich nazwać.Na infolini wszystko ładnie i pięknie wytłumaczyli a w banku już same problemy i odmowy.Cepy niedouczone tam pracują i tyle w temacie.
  • ~Piotr / 2019-12-15 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank tragedia dla firm. To już nie pierwszy raz przy przy rozwiązywaniu problemu, zero merytorycznej odpowiedzi na zgłoszenie problemu zgłaszanej różnej formie mail na kontakt@mbank.pl czy na mLinii. Odpowiedź na mail w stylu cyt. "Aby wyjaśnić sytuację , zapraszam Pana do rozmowy z ekspertem online, konsultantem mLinii lub doradcą w placówce mBanku" taka odpowiedź aby zdążyć z odpowiedzią w ciągu 7 dni. Problemy przerosły wiedzę nawet wyżej postawionych pracowników ponieważ dotyka przepisów prawnych oraz interpretacji ustaw państwowych - nie wiedzą jak rozwiązać problem. Do klikania domowych przelewów i obsługi detalicznej może ten bank się nadaje, ale obsługi firmy nigdy. Może źle trafili na osobę z drugiej strony która zna się troszkę na prawie i ma z 30 letnie doświadczenie w prowadzeniu firmy i która zarazem robi w tym banku nie małe obroty - uciekam od tego banku jak najdalej. Polecam wszystkim firmom omijanie tego banku.
    WadyBank nie dla firm, brak brak odpowiedzi na problem lub zgłoszenie.
  • ~Michal / 2019-12-13 10:50
    Ocena: 2.67 / 5
    Rozwiazanie umowy z mBankiem wyglada tak:
    1. Skladam wniosek o rozwiazanie umowy prowadzenia konta. Otrzymuje zwrotna informacje ze zeby wniosek zostal rozpatrzony musze zlozyc osobna dyspozycje o zamkniecie karty kredytowej.
    2. Wniosek o zamkniecie karty kredytowej nie moze byc zlozony online. Trzeba napisac go recznie i osobiscie zlozyc jak petent w placowce, badz wyslac listem poleconym.
    3. Na rozpatrzenie wniosku o zamkniecie karty maja 30 dni. Po 30 dniach dostaje informacje ze wniosek o rozwiazanie umowy prowadzenia konta zostal odrzucony, bo jeszcze nie rozpatrzyli wniosku o zamkniecie karty.
    4. Po tym jak rozpatrza wniosek o zamkniecie karty, moge znow zlozyc wniosek o zamkniecie konta i czekac kolejne 30 dni.
    WadyTraktuja klientow jak petentow, ktorzy musza prosic ich urzednika o laske.
  • ~sss / 2019-12-12 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    to juz koniec z mbankiem - ta nowa strona to drwiny z Klientow !!! pozal sie Boze usprawnienia polegajace na tym by wcisnac jeszcze wiecej reklam i produktow bankowych frajerom. wczesniej moglem, teraz nie moge zrobic przelewu z emaxa na ekonto blyskawicznie z pulpitu. tak samo nie moge bezposrednio zobaczyc kalendarza przelewow z pulpitu tylko musze sie przebic przez dwie podstrony. ZENADA, omijajcie ten bank szerokim lukiem !!!
  • ~Karolap / 2019-12-12 19:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Dogadać sie z kurierem (który ma dostarczyć moją umowę) to jest jakiś cud. Czekam juz 3 tygodnie aż łaskawie mi ją dostrczy :) nie polecam.
  • ~tomek / 2019-12-12 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten nowy pulpit, to jakaś kpina pełna wodotrysków. Trzeba uciekać z tego banku.
  • ~rozżalony klient / 2019-12-12 16:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Ten nowy pulpit to jakiś beznadziejny żart! Czy oni w ogóle konsultują coś z klientami czy po protu mieli kilka milionów do wydania w ramach unijnej dotacji?
    Przedtem wszystko było czytelne, najważniejsze dla mnie informacje miałem w zasięgu wzroku... Teraz oczywiście j**ą mnie w oczy przede wszystkim debilne reklamy, a czcionka stanu konta to chyba dedykowana dla ludzi w wieku 90+
    mBank wmawia, że opinia klientów jest dla nich ważna, skoro więc 95% klientów totalnie krytykuje nowy pulpit, po kiego wała na siłę nas "uszczęśliwiają"??
    ZaletyTotalny brak
    WadyWszystko do kitu
  • ~Ja / 2019-12-11 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Oceniam na zero!!! Zablokowane konto, bez wskazania przyczyny zaraz po otwarciu. Zablokowane środki a procedura trwa wiecznie. Dno.
    Zaletybrak
    Wadysame
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 683
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.54, ilość opinii: 328
PEKAO SA
Ocena: 1.62, ilość opinii: 318
Millennium
Ocena: 1.75, ilość opinii: 118
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 2.00, ilość opinii: 74
ING Bank Śląski
Ocena: 2.43, ilość opinii: 71
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 860
ITAKA
Ocena: 2.72, ilość opinii: 387
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 348
Netflix
Ocena: 2.57, ilość opinii: 234
nju mobile
Ocena: 3.10, ilość opinii: 154
Virgin Mobile
Ocena: 2.44, ilość opinii: 133