Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 1580 opinii

1.70 / 5

  • Prostota obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.76
  • Obsługa klienta
    1.64

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pzyk / 2023-04-23 21:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero dno nie jestem w stanie opisać w złości ich poczynań. Kradną
    ZaletyZero
    WadyWszystkie
  • ~Pik / 2023-04-23 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje , wszystko płatne. Nawet operacje między kontami w jednej aplikacji. Obsługa księgowa koszmar ! Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~Max / 2023-04-22 05:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Mbank oszukał mnie na duża kwotę. byl
    to ewidentny błąd personelu ale bank mimo to nie uznał reklamacji bo po co . bezprawie się opłaca a proces sądowy to długa droga wiec maja czas…
    Nie wspomnę już o notorycznym blokowaniu karty i konta przy płatnościach za granica w hotelu lub restauracji .
    Gdy naprawdę się coś dzieje to bank reaguje po fakcie i tak to właśnie działają
    procedury bezpieczeństwa w MBanku.
    przydałby im się jakaś kontrola i solidna kara to może by Zarząd trochę otrzeźwiał. przestrzegam przed tym bankiem
  • ~Li / 2023-04-21 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank oszukał mnie już kilka razy. Jedyny powód dla którego ciągle go nie zmieniłam, to kredyt odnawialny, którego ciężko się pozbyć, ale już niedługo… Po raz pierwszy bank oszukał mnie przy aneksie do wspomnianego kredytu. Chciałam go obniżyć, okazało się że w pakiecie otrzymałam podwyższenie oprocentowania, o czym nikt się nawet nie zająknął w czasie rozmowy z mlinią. Odstąpienie od tego aneksu było drogą przez mękę trwającą ok miesiąc, byłam odsyłana z miejsca na miejsce i nikt nie potrafił odpowiedzieć na moje pytania. Kiedy w końcu udało mi się od aneksu odstąpić, a w zasadzie go anulować, takiej terminologii użyto ze strony banku, odzyskanie pobranej prowizji i powtórne obniżenie oprocentowanie, to kolejna długa korespondencja. Ostatnio zaś bank wystawia zaświadczenie na którego wystawienie ma jak twierdzą jego pracownicy, bo nie udało mi się znaleźć tej informacji w żadnym dokumencie, 7 dni, ponad miesiąc. Złożyłam reklamację na tenże termin, i chyba jestem wyjątkowo wyjątkowym klientem ;) bo co prawda mają na jej rozpatrzenie 30 dni, ale „zazwyczaj odpowiadamy znacznie szybciej”, no to mnie to „zazwyczaj” najwyraźniej nie dotyczy.
    ZaletyMogłabym coś wskazać, ale nie zamierzam rekalmować niczego co jest związane z tym bankiem
    WadyBrak informacji i możliwości jej uzyskania, mała wiedza pracowników i wprowadzenia klientów w błąd
  • ~Ola / 2023-04-21 09:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam klientką banku przez ponad 15 lat i kiedyś był to najlepszy bank w Polsce - mobilny, prosty, nowoczesny. Dzisiaj ten bank jest cieniem samego siebie - wszystko jest niesamowicie skomplikowane, nawet zmiana numeru telefonu. Aplikacja i panel użytkownika są potwornie nieintuicyjne, obsługa klienta mówi raz jedno raz drugie, blokują dostęp do konta bez powodu, a później nie sposób jest to konto odblokować! Czekanie na lini po godzinę, żeby dowiedzieć się, że należy pójść do placówki (których przecież prawie nie ma!), aby rozwiązać problem. To nie jest nowoczesny bank. To jest bank, który chce utrudnić życie swoim klientom w ramach "procedur bezpieczeństwa". Obłęd, absolutnie nie polecam.
    ZaletyCiężko cokolwiek wymyślić.
    WadyWszystko.
  • ~Zbyszek / 2023-04-20 15:58
    Ocena: 2.67 / 5
    Czekalem na wyplate pewnej sporej sumy w dolarach tydzien. Zamowilem troche drobnych nominalow, tzn. 1, 5 , 10, 20 i 50 dolarowek, a dostalem cala sume w 100-tkach. Zdarzyło mi sie to juz 3 raz.To jest kpina a nie bank.
    ZaletyChyba brak, chociaż jestem klientem ok. 10 lat.
    WadyStrasznie wolna obsluga, nie z winy ludzi ,ale oprogramowania. Ludzie sa ok, ale procedury do d...y.
  • ~Janusz / 2023-04-20 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownik w Radomiu oszukują klientów wciskając kredyt zekimo bez prowizji. Bank mimo reklamacji nie uznaje twierdząc że wszystko było ok bo kredyt był zatwierdzony elektronicznie.Przestrzegam przed taką formą kredytu. A zwłaszcza przed nie uczciwymi pracownikami M banku który mówią co innego a na umowie jest inaczej
    ZaletyBrak
    WadyBrak porozumienia z Bankiem
  • ~Han / 2023-04-17 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie próbowałam pisać zapytanie na aplikacji mBanku, a oni zamist pomoc wysyłają robota które odpisuje nie na temat, mbank ma ludzi tak w dupie że nie chcą z nimi rozmawiać i wysyłają boty.. A zależy mi na umowieniu się w banku z kimś wyżej postawionym który ma jakieś pojęcie, bo konsultanci nie mają pojęcia co tam robia
    ZaletyŻadne
    WadyPełno
  • ~Ela / 2023-04-15 15:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem klientka pd 23 lat - wcześniej multibank, już dawno wskazano ze zabezpieczenia przed cyberatakami w tym
    Banku/leasingu wołają o pomstę do nieba. Oferta dla aktualnych stałych klientow dno, lokaty parodia. Przy problemie najmniejszym bank sobie nie radzi. Aktualnie maja plan naprawczy ws frankowiczow jął się nie dostosują będzie słabo - trzeba zabrać swoje pieniądze i uciekać
  • ~Anna / 2023-04-14 18:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem wieloletnią klientką mbanku,z sentymentu aż tak długo. Niestety nasza ''przyjaźń''dobiega końca. Powód jest prosty,lekceważenie klienta, nieczyste intencje, prawie żadna pomoc w rozwiązywaniu problemów w zawiązku z prowadzeniem konta.
  • ~Maro / 2023-04-11 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mam karty do konta. Zainstalowałem aplikację bo potrzebowałem pilnie wypłacić 1000 zł w bankomacie blikiem. Zablokowali konto jak tylko chciałem wypłacić. Na infolinii niby odblokowali ale nie mogłem się ponownie Po ponownym telefonie na infolinię dowiedziałem się, że wylogowało mnie z aplikacji i ponownie aktywować mogę tylko w placówce banku. Na infolinii nie mogą zmienić z autoryzacji aplikacją na sms. Bank zablokował mi konto zostawił mnie na lodzie. Zamykam konto tam po 16 latach.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Piotr / 2023-04-11 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia
    Zakładają blokady na konta mimo braku zajęć
    Przez pomyłkę założyli mi blokadę rachunków mimo ze nie mam żadnych zajęć
    Przesłałem im pismo od komornika w którym pisze ze nie ma takiego zajecia a bank to nie obchodzi
    20 reklamacji
    DNO
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Magdalena / 2023-04-06 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM !!! Oszuści, którzy jedyne co potrafią robić to zakładać rachunki bankowe i robić ludzi w Ch***.

    Po zamknięciu rachunku bankowego od 4 miesięcy staram się o elektronicznie wygenerowany dokument w formie PDF (oświadczenie, że moje konto zostało zamknięte) przesłany na e-maila. Bank ma z tym niezwykle wielki problem a ja jestem przez to stratna sporą sumę pieniędzy.
    Żeby było jasne za dokument, który prosiłam wpłaciłam 150 zł a dokumentu w takiej formie jak chcę brak.

    Nie ma możliwości porozmawiać z nikim kompetentnym. Na infolinii odsyłają do placówki a placówka na maila, a z maila na infolinie. W dodatku sprawą nie zajmuje się jedna osoba tylko kilka. A więc każdego mojego maila odczytywała i odpisywała inna osoba. W dodatku, żaden z pracowników NIE potrafił czytać. Jak Wy ludzie pracujecie w banku skoro nie potraficie CZYTAĆ !! Nauka czytania jest w podstawówce !!!

    Wszystko jest fajnie na początku.. ale mając jakiś problem nie pomoże Wam nikt.

    OMIJAJCIE TĘ PSEUDO FIRMĘ SZEROKO !!!
    ZaletyNie znalazłam ani jednej zalety.
    WadySAME WADY. Brak możliwości rozwiązania problemu. Brak możliwości skontaktowania się z pracownikiem, który będzie w stanie pomóc.
  • ~Ari / 2023-04-05 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Z wielkim smutkiem muszę poinformować, że bank, który kiedyś stał na szczycie swojej potęgi, teraz zatracił swoją siłę i godność. mBank, dawny przywódca w branży bankowej, nie szanuje już czasu swoich klientów i traktuje ich jakby byli jedynie cyfrowymi liczbami na ekranie.

    Z wielką irytacją przyjmuję wieść, że mBank zdecydował się zamknąć większość swoich oddziałów, co przekłada się na ograniczenie dostępności dla klientów, a także zniweczenie możliwości osobistych interakcji z pracownikami banku. Jednakże, nawet jeśli uda się zdobyć kontakt z pracownikami, rozmowa z nimi nie przypomina już interakcji z ludźmi, ale bardziej z automatami.

    W obliczu tak niegodnego traktowania klientów, muszę z całą stanowczością odradzić korzystanie z usług mBanku. Bank, który kiedyś był liderem, teraz stanowi jedynie cień samego siebie. Zamiast trwonić czas i nerwy na próby kontaktu z tą instytucją, lepiej poszukać innych, bardziej odpowiednich i szanujących swoich klientów banków.

    Przykro mi, że muszę tak niepochlebnie wyrazić się na temat tej instytucji, czuję się zobowiązany do przekazywania prawdziwej, szczerej opinii. Dlatego jeszcze raz, odradzam korzystanie z usług mBanku.
    Zaletybrak
    Wadydługi czas oczekiwania, brak jasnych i prostych zasad, rozmowy z botami,
  • ~Tomek / 2023-04-05 08:14
    Ocena: 5.00 / 5
    A ja polecam sam założyłem teraz można dostać do 450zł https://tmlead.pl/redirect/677817_1498
  • ~ezebi / 2023-04-04 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Uszkodziłeś telefon. Jesteś w czarnej d**ie bo jedynym sposobem odzyskania dostępu do SWOICH pieniędzy jest wizyta w oddziale. a jak jest w oddziale to juz inna bajka. omijajcie ten bank szerokim łukiem!
    Zaletyzabawne tłumaczenie na infolinii, że to takie błędne koło proszę pana :D
    Wadyistnienie tego molocha
  • ~hahar / 2023-04-04 19:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Cztery dni probuje załozyc aplikacje na telefon .Cały czas coś mnie wywala . Gó.no jakich mało
  • ~Grzegorz / 2023-04-04 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na kopię umowy od czterech tygodni. Za każdym razem jak dzwonię na infolinię dostaje tą samą regułkę "właśnie piszę o przyspieszenie i z pewnością niebawem dokumenty będą gotowe"
    WadyBałagan
  • ~patrol / 2023-04-03 22:04
    Ocena: 4.33 / 5
    ja polecam posiadam konto od. 4 lat

    https://tmlead.pl/redirect/677549_1498
    Zaletyłatwa. aplikacja konto można. zrobić bez wychodzenia z domu
    Wadynie dostrzeglem
  • ~Meva / 2023-04-03 19:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadziejna infolinia, obsługa interesantów jak petentów za PRLu. Wciskanie kredytów jest super, ale jak pojawi się problem i trzeba z czymś pomóc klientowi to nagle tylko 4omin oczekiwania na mLinii.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.70, ilość opinii: 1580
PEKAO SA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 1130
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.60, ilość opinii: 896
Millennium
Ocena: 1.59, ilość opinii: 725
PKO Bank Polski
Ocena: 2.55, ilość opinii: 537
ING Bank Śląski
Ocena: 1.81, ilość opinii: 522
VECTRA
Ocena: 1.64, ilość opinii: 3605
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3174
Orange
Ocena: 1.38, ilość opinii: 3114
UPC Internet
Ocena: 1.84, ilość opinii: 3060
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.04, ilość opinii: 3047
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2504