Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 512 opinii

2.05 / 5

  • Prostota obsługi
    2.20
  • Oferta
    2.13
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wojciech / 2019-07-29 01:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Na ten moment złapałem ich na 3 wpadkach, za które ja podwójnie płacę. Pracownicy są nie doszkoleni. Tragedia.
    WadyOszustwa,
    OGROMNE błędy w systemie, za które Ty płacisz.
    Pracownicy zamiast pomagać patrzą tylko abyś wyszedł z kolejnym kredytem, a oni zarobią 200 zł.
    Oferta mi się z celem.
  • ~djpaki / 2019-07-27 06:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak nie problem z kartą gdzie twierdza że wina leży po stronie Mastercard bo mają niby awarie to blokady pieniędzy które są dawno anulowane a pieniądze nadal niedostępne
  • ~Oszujani / 2019-07-26 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowali synowi konto z powodu takiego że dowód stracił ważność,po zaktualizowaniu danych złodzieje nadal blokują bezprawnie pieniądze.Dzisiaj wysyłamy pismo do rzecznika finansowego do UOKiK,oraz zgłaszamy do miejskiego rzecznika konsumentów,prawnik zaproponował że można wysłać nakaz zapłaty odsetek od kwoty którą bezprawnie przetrzymują i nie wiadomo co z nią robią.Mize ktoś się w końcu za nich weźmie.
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady i dno
  • ~Betty / 2019-07-25 19:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam, a wręcz odradzam mbank w Tomaszowie Mazowieckim. Osoby niekompetentne, olewające klientów. 2 osoby w odstępie kilku miesięcy załatwiało tą samą sprawe, z takim samym zerowym rezultatem. Nie odbieranie telefonów. Odwlekanie . Kłamstwa. Mówią zupełnie co innego niż na infolini.
    Zaletybrak
    Wadyopisane
  • ~smentalista / 2019-07-25 11:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Zarząd tego banku realizuje strategię jego Prezesa, która polega na łupieniu klientów za operacje, które w innych bankach są bezpłatne. Przelew wewnętrzny kosztuje 9 PLN.
    Jakie jest uzasadnienie pobierania opłaty od klienta, który przelewa pieniądze ze swojego konta na drugie konta w mBanku? Chciwość w przypadku tego banku to zbyt łagodne określenie jego celu strategicznego. Taka strategia będzie źródłem odpływu starych klientów, albowiem jeszcze niedawno przelewy wewnętrzne były darmowe.
    ZaletyNie mogę się ich doszukać
    WadyNieustanne modyfikowanie strony internetowej i zasad obsługi
    Finansowanie zmian pozornych (logo), zamiast oferowania atrakcyjnych produktów
    Koncentrowanie się na poszukiwaniu coraz to nowych tytułów do obciążania opłatami kont klientów zamiast podejmowania konkretnych działań zmierzających do podniesienia poziomu obsługi
  • ~Zawiedziony obsługą 1 / 2019-07-24 18:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Pracownicy infolinii nie potrafią przez ponad 1,5 h pomóc w aktywowaniu ponownie kodów dostępu sms. Tragedia zamiast tego 3 razy zmieniłem kod dostępu do konta. TRAGEDIA. Dodatkowo dzwoniąc na infolinię płacisz jakbyś dzwonił na księżyc.Masakra
    ZaletyBRAK
  • ~Maria / 2019-07-24 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilkunastu lat jestem klientką tego banku ale widzę, że o wiele za długo. Zupełnie nie liczy się z klientem i jego potrzebami. Beznadziejna infolinia, bezsilność w załatwieniu sprawy przez pracowników banku.
    Jak widzą,że w systemie poszukujesz jakiegoś produktu np kredytu to zaraz dzwonią i namawiają, jak się już decydujesz to okazuje się że się nie nadajesz i stanowisz ryzyko.

    Nie dbają o swoich stałych klientów. Nigdy już ich nie polecę.
    Zaletybrak
    Wadynapisałam
  • ~anna / 2019-07-23 22:02
    Ocena: 1.00 / 5
    mBank powinien przejść weryfikację czy chce byc bankiem przyjaznym swoim klientom i posiadaczom kont czy wrogiem. Niestety obecnie to bank wrogi dla swoich klientów na których przeciez zarabia i z których żyje. Ostatnie anomalie z blokowaniem kart i blokowaniem konta - bo.... klient ma nieaktualny dowód osobisty to czysta farsa. Kient na infolinii dowiaduje się , że może iść do placówki mbanku aby wpisano dane aktualnego paszportu by móc dalej korzystac z swego konta( klient korzysta z tego konta tylko internetowo oraz z płatnościami kartą ) Ale w placówce mbanku nie chca nawet paszportu wziąść do ręki bo musi byc dowód osobisty. Najśmieszniejsze jest to , że placówka banku PKO BP która zapytana informuje, że u nich w takim przypadku można bez problemu korzystać z aktualnego paszportu lub innego dowodu tożsamości z zdjęciem . Jednocześnie przedstawiciel PKO czy WBK i kilku innych banków również się dziwią że mbank aż tak utrudnia dostęp do swego konta i pieniędzy swoim klientom. A i jeszcze jedno ... gdy damy potwierdzenie ,że wniosek o dowód osobisty został oddanydo U.Miasta to....oczywiście odblokuja konto i kartę. To naprawdę chora procedura której potwierdzenia na piśmie nie chcieli dać w dniu dzisiejszym. Tyle ludzi pisze swoje opinie lecz wreszcie ktoś tam na szczycie mbanku powinien zareagować na te absurdy swoich niby procedur i wymuszeń. Obawiam sie , że teraz po tej opini po mailu juz wiedzą kto napisał swoja opinie i teraz ...dadza mi popalić !!!
    Zaletyteraz absolutnie żadnych
    Wadysame utrudnienia które dopiero sie ujawniają w trakcie korzystania z usług banku. Natomiast procedura o dowodach osobistych to absurd i niechce bank tego dać na piśmie.
  • ~jarosław bdb / 2019-07-23 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank oszukujący klientów swoim systemem kontaktu z klientami. Płatna infolinia na której ktoś zarabia, bo oczekiwania na konsultanta trwa powyżej 15 min. Brak reakcji na prośby mailowe.
    WadyKasa, kasa, kasa opłaty za wszystko
  • ~Wojtek / 2019-07-22 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku lat jestem klientem mbanku i z tym chyba najbardziej nie radzi sobie sam bank. Nowosci ktore wprowadza powoduja ze albo pieniadze sa pobierane na przelew do osob do krorych juz dawno przelewu nie wykonywalem albo nie wychodza wcale ( kilka krotnie upominal mnie pgnig i tauron a infolinia mbanku tlumaczy sie ze wedlug nowych zasad przelew przyszly powinien byc w dniu wyjscia pieniedzy jeszce raz potwierdzony kodem sms)
    Kika przekomarzan sie z biurem obslugi skonczylo sie tym ze awaria systemu wyczyscila cala moja korespondencje i uwagi i tak trmat zamknieto.
    Ostatnio wysylano mi 4 krotnie karte i jej nie otrzymalem poniewaz byla wysylana na adres pod ktorym nigdy nie mieszkalem i nawet nie znam. Oczywiscie caly telefoniczny zspis w ktorym potwierdzalem adres wysylki ulegl zniszczeniu i nie da sie sporu roztrzygnac.
    Wrażenie mam tez takie ze bok dla niezadowolonych klientów ma specjalne wytyczne na splawianie niezadowolonych klientow.
    ZaletyKonto internetowe
    WadyTragiczna obsługa bok
    Niedopracowane nakładki i udogodnienia
    Stare konta szwankują
  • ~Antena / 2019-07-19 21:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalny bank, wysłali mi wiadomośc o zablokowaniu przelewów z uwagi na wygasnięcie wazności dowodu osobistego i dali na wpisanie nowych danych dwa dni. Na moje tłumaczenie, że jestem za granicą oczywiście nei znaleźli żadnej rady, zero pomocy, mega niefajne podejście do klienta, mam wrażenie, że po prostu capnęli mi pieniądze (sporo...)
  • ~danieq / 2019-07-19 12:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Fatalna obsluga w mLini, ponad 10minut czekania na krotka rozmowe. limitow Blik nie da sie zmienic w aplikacji ani na internecie. Zalosne
  • ~piotr / 2019-07-18 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna jakość obsługi, szukanie sztucznych problemów, Niedouczeni konsultanci wprowadzający w błąd. Ja przekształciłem konto za poradą z uruchomieniem subkonta walutowego. Na pytanie czy dostanę do subkonta osobną kartę udzielono mi odpowiedzi że korzystam ze zwykłej karty debetowej. Oczywiście za granicą okazało się że karta nie jest podpięta i środka pobierają z konta złotowego - po oczywiści zawyżonym kursie. Nie da się też podłączyć karty z powodu "braku w systemie adresu email współposiadacza rachunku". Ten brak oczywiście nie był problemem przy zakładaniu i przyjmowaniu środków. Natomiast jest już problemem przy ich wypłacaniu. Żenujące. Na urlopie pozbawili mnie dostępu do moich środków w EUR bo zlikwidowałem inne konto,
  • ~Robert / 2019-07-18 20:03
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam w dniu dzisiejszym chciałem załozyć sobie konto w Mbanku i przelać aktywa z mojego obecnego banku. Niestety jestem rozczarowany ponieważ wybierając placówkę w CH 3 Stawy w Katowicach ze względu na bliskie miejsce zamieszkania nie doczekałem się obsługi na stoisku. Jak się okazało po jakimś czasie pan w jasnym garniturze z Mbanku w momencie nieobecności na stoisku przebywał na terenie innego stoiska na tzw bajerce płci przeciwnej.Zorientowałem sie ponieważ wracając z zakupów z Auchan widziałem tego pana juz na swoim miejscu. Jednak wybiorę inna placówkę w Katowicach.
    ZaletyKorzystna oferta dla klientów indywidualnych
    WadySłaba obsługa na stoisku
  • ~Adam / 2019-07-17 09:21
    Ocena: 3.33 / 5
    Straciłem pieniądze na produkcie poleconym przez konsultanta telefonicznego - mSever. Koszty zarządzania były wyższe niż zyski. To co zostało nie zostało mi zwrócone po tygodniu.
    Zaletyprosta obsługa, dużo opcji, szybkość działania (przeważanie)
    Wadyz założenia niektóre produkty, które okradają klienta
  • ~KG / 2019-07-14 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    To już jest bank drogi a w parze nie idzie jakość obsługi. Niedouczeni konsultanci wprowadzający w błąd, nieuzasadnione pobieranie prowizji za błędy konsultantów (reklamacje uwzględniane ale trzeba to pilnować bo jeśli nie śledzi się transakcji na koncie to Bank skubnie kilka stówek nienależnej prowizji). Zamykam po kilkunastu !!! latach konta osobiste, firmowe i emerytalne.
    Zaletybrak, banki konkurencyjne mają lepszą ofertę
    Wadyniekompetencja konsultantów, masa placówek w których nic nie można załatwić. Czekam w kolejce przez godzinę żeby usłyszeć że pracownik banku nie potrafi załatwić danej sprawy.
  • ~klient K / 2019-07-14 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia tyczy się mBanku i mFinanse.
    Żeby jak najtrafniej opisać tą instytucję użyję dwóch słów: WIELKA TRAGEDIA.
    Oczekiwanie na załatwieni czegokolwiek trwa wieki!
    Wiecznie jakieś problemy z dokumentami, hasłami dostępu itd.
    No i osoby pracujące w tych placówkach są tak opieszałe w działaniach że szok.
    Jak chcecie być traktowani jak trędowaci to w tym banku wam to zagwarantują!
    Jak tylko zobaczę światełko w tunelu i będę mógł uciec od nich (na razie mnie umowy jeszcze trzymają i kary) to adios!
    ZaletyBRAK
    WadyMNÓSTWO
  • ~Były klijent / 2019-07-10 08:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Z powodu nieważności dowodu zablokowali mi środki na koncie . Co by to było gdybym był na wakacjach , został bym z dnia na dzień pozbawiony moich własnych pieniędzy. Gdybym był obłożnie chory nie miał bym na leki w aptece. Po 19 latach muszę zmienić bank. ciekawe czy jutro wyrzucą mnie z domu , zakręcą gaz , wyłączą kablówkę, wyłączą prąd, zabiorą samochód bo mam nieważny dowód osobisty, normalna żenada. Omijajcie mbank szerokim łukiem
    ZaletyBrak
    Wadyz normalnego człowieka robią terrorystę bo ma nieważny dowód osobisty
  • ~eks klijent / 2019-07-08 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    to najgorszy bank na rynku! na infoliniach godzinami czekac bedziecie z łachą obsługiwani konto co chwila zablokowane beszczelnie zwineli mi kase za dołądowanie tel jak ktos sie nie skapnie przepada nie polecam ja uciekam z tego grajdoła jak to mozliwe ze maja klijentow !!! masakra poczytajcie inne komentarze
    Zaletybrak
    Wadya sa jakiekolwiek zalety?
  • ~stanisław / 2019-07-06 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny kontakt telefoniczny .czekasz....i czekasz po 10 min rezygnuję.
    Ostatnio zmieniłem numer telefonu ,zaktualizowałem w mbanku i nic okazuję się że nie przychodzą hasła SMS.Kilkakrotna próba kontaktu telefonicznego nie dała rezultatu ze względu na moją rezygnacje z uwago na koszty połączeń.Ponadto przy połączeniach telefonicznych powinna być informacja o kolejce dzwoniących klientów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 2.05, ilość opinii: 512
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.63, ilość opinii: 209
PEKAO SA
Ocena: 1.56, ilość opinii: 201
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 2.03, ilość opinii: 67
ING Bank Śląski
Ocena: 2.83, ilość opinii: 47
Millennium
Ocena: 2.32, ilość opinii: 21
Flixbus
Ocena: 2.22, ilość opinii: 562
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 294
ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 246
Netflix
Ocena: 2.86, ilość opinii: 134
nju mobile
Ocena: 3.15, ilość opinii: 124
Virgin Mobile
Ocena: 2.57, ilość opinii: 86