Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 754 opinii

1.92 / 5

  • Prostota obsługi
    2.03
  • Oferta
    1.99
  • Obsługa klienta
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zbyszek / 2020-06-03 09:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem waszym klientem od początku banku ,ale tak zle jeszcze nie było , czytelność strony ,tragedia .
    Fachowców chyba werbujecie na KUL u .
  • ~laki1 / 2020-06-02 23:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten ich interfejs, kolejne wcielenie pulpitu które miało być mniej klikalne. Żeby zrobić przelew zdefiniowany kiedyś klikałem 2 razy teraz 5.

    W przelewach nie widać już zdefiniowanych odbiorców można tylko ich wpisać - jak się pamięta.

    Pulpit mBanku to porażka, nie da sie z niego nic zrobić , mimo to nie można ustawić innej zakładki jako domyślnej.

    Nowe, bogate menu powodują że zamiast szybkiego wyboru trzeba szukać opcji po całym ekranie.
  • ~klient / 2020-06-02 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, kontakt czy to z infolinią ( masakra po 30 min czekaszi na koncu Cie rozłancza), oddział szkoda czasu. Jedynie kiedy sa mili to jak chcą Ci wciśnąć kredyt to wtedy po palcu.
    ZaletyBRAK
    WadyBrak kompetencji
  • ~Tomek / 2020-06-01 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, ludzie na czacie nie potrafią nic załatwić. Mój wniosek do PFR ws traczy antykryzysowej od miesiąca utknął i nic nie potrafią zrobić. Obsługa porażka!!! Nie polecam tego banku.
  • ~Ewa / 2020-06-01 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam konto w tym banku ponad 10 lat, ostatnio padłam ofiarą oszustwa i co? Podjęłam szybko działania bank o całym zajściu wiedział w ciągu 15 sekund, i nic nie potrafili zablokować środków. Na dodatek kontakt poniżej krytyki. System bezpieczeństwa nie działa, a żądają podpisywania dokumentów które obciążają mnie jako użytkownika konta. Nie polecam nikomu tego banku. Do tej pory w mniejszym czy większym stopniu było ok a teraz nie polecam !!!!!!!!!!!! zdecydowane nie w ocenie na 10 dostaje 1 punkt. Nie polecam.
    ZaletyBRAK
    WadyNiekompetencja pracowników, źle lub nie funkcjonujący system bezpieczeństwa i ochrony transakcji, błędne podawanie informacji, pracownicy nie wiedzą o czym mówią, nakłanianie do działań niekorzystnych dla klienta, bezczelność i chamstwo pracowników placówek stacjonarnych, system słabo strzeżony przez departament bezpieczeństwa, chyba taki nie funkcjonuje, bank bombarduje tylko reklamami WOŚP na które nie wyrażałam zgody, aplikacja chat-bota czyli asystenta płatności nadaje się do kosza no nie właściwie to działa na korzyść i w interesie banku nie klienta. Jestem głeboko rozczarowana takim podejściem banku, który polecałam znajomym i rodzinie, dziś nie polecam
  • ~Marcin / 2020-05-28 19:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeżeli tylko nie trzeba nic załatwić to jest ok. Ostatnio kompetencje pracowników bardzo spadły na poziomie, nie potrafią nic załatwić a i oczekiwanie na połączenie tel się wydłużyło, póki nie był w niemieckich rękach był godny polecenia.
  • ~Karol / 2020-05-27 18:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Podają płatny nr telefonu do kontaktu . 801300800
    ZaletyKilkadziesiąt lat było w porządku.
    WadyNACIĄGACZE.
  • ~Darmowe200zl / 2020-05-27 13:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Wpisz "darmowe200zl" przy rejestracji konta, a otrzymasz bonus na swoje nowe konto. Podaj go gdy będziesz zakładać konto.

    Najwygodniej otworzysz je z tego linku https://www.mbank.pl/mgm/konta.html?numer=darmowe200zl&kampania=mobile

    Dzięki temu identyfikator poleceń uzupełni się automatycznie na wniosku o rachunek. Nie musisz go już wpisywać.
  • ~Wojciech / 2020-05-26 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, oszukują podczas udzielania ustnych informacji a potem trzeba bulić różne opłaty i dodatkowe koszty. To był zawsze dziadowski bank i mocno utrzymują tą pozycję na rynku. Będę ostrzegał znajomych przed tymi kombinatorami.
    ZaletyJuż nigdy nie założę tu konta.
    WadyTo że coś takiego jeszcze działa na rynku.
  • ~Józef / 2020-05-26 10:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeszcze parę lat temu to był całkiem przyzwoity bank,teraz problemy z komunikacją,błędne informacje konsultantów(jeżeli już się ktoś dodzwoni) i tym podobne.
    Wadyj.w.
  • ~Ola / 2020-05-26 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    K... Y J.... E Okradają dzieci z 500+ robiąc przelewy do komornika a jest to kwota chroniona przed jakim kolwiek zajęciem.
    Sam Pan komornik złapał się za głowę i cofnął przelew spowrotem do banku po czym mBank wykonał kolejny przelew i tak w kółko. W moim mieście nie ma placówki i każą jechać do sąsiednich miast. Kto ma pokrywać te dodatkowe koszta.
    Nie polecam tego pseudo banku oszustów.
    ZaletyBrak zalet
    WadyKredyt możesz wziąść online
    Konto możesz założyć online
    Ale w razie potrzeby dymaj do placówki.
    Oszusci
  • ~Zofia / 2020-05-23 17:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank utrudnia klientom korzystania z własnych środków. Ciągle coś zmienia w usługach internetowych. Obecnie zlikwidowano dokonywania przelewów, tworzenia stałych zleceń oraz przelewów cyklicznych. Czy bankowi zależy na klientach a może mamy przenieś się do innych banków?
    Nie wszyscy jesteśmy informatykami aby pojąć zmiany wprowadzane od 10/2019
    ZaletyByły
    WadyCoraz więcej
  • ~Mar / 2020-05-23 11:59
    Ocena: 2.00 / 5
    3 połączenia telefoniczne z infolinią z próbą zmiany numeru telefonu do kontaktu. Bez skutku. 1h20min. Po rozmowie i potwierdzeniu nowego numeru telefonu, dostałem nowy pakiet aktywacyjny konta z sms na... stary telefon. I to ciągłe potwierdzanie w aplikacji nowego hasła. W aplikacji w telefonie, do którego nie mam dostępu. Idiotyzm. Niby zmieniłem nr telefonu a do konta nie mam dostępu ani z poziomu komputera ani telefonu. Tylko przez infolinię z czasem oczekiwania średnio ok. 30min. Nie polecam...i sam rezygnuję zusług tego banku. To nie ta klasa, co dekadę temu...
  • ~Kiti / 2020-05-22 00:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam! Jestem klientem od 15 lat ale takiego traktowania nie życzę nikomu! Błędy merytoryczne w obsłudze,niespójne informacje, czas oczekiwania na infolinii, brak zdalnej pomocy od doradców. To kpina! Czas zmienić mBank, bo klient przestał się liczyć.
  • ~Grzegorz / 2020-05-18 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Ignorancja i indolencja do kwadratu. Byłem ich klientem od 18 lat. Pogorszenie oferty i obsługi postępuje w tempie geometrycznym. Nikomu nie polecam.
    ZaletyByły i minęły.
    WadyTylko wady.
  • ~Gosia / 2020-05-17 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    brak mozliwosci zalozenia konta w innym banku przy użyciu przelewu weryfikacyjnego z konta w mbank. sprawdzone w alior i ing. nie działa. obsługa mbank twierdzi że u nich wszystko działa.
    Zaletybrak oplat
    Wadygłupota pracownikow, mają wylane na klienta
  • ~Krzysztof zmieniający bank / 2020-05-15 13:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Upada mBank. Wyłączyli forum mBanku, bo klienci nie byli zadowoleni z wprowadzanych zmian. Oczywiście, że nie mogli być zadowoleni, bo zmiany służyły tylko grupce zatrudnionych i nietykalnych pracowników mBanku a nie klientom!
    To nie jest najgorsze. Jak pytam, jaki był cel i sens wprowadzania pewnych zmian, np. ukrywanie rachunków klientów przed nimi samymi, albo coraz mniejsze możliwości indywidualizacji serwisu klienta, to pracownicy mBanku odpowiadają, że "to klienci chcieli takich zmian". Serio? To GDZIE ci klienci zgłaszali swoje uwagi, skoro nawet nie mają gdzie? Żałosne.
    ZaletyZero zł. za prowadzenie rachunku i przelewy, ale nie dotyczy konta firmowego. Tu ceny za wysokie.
    WadyTotalne lekceważenie potrzeb klientów.
    Nie słuchanie ich.
    Utrudnianie życia w serwisie transakcyjnym.
    Coraz dłuższe oczekiwanie na infolinii.
    Każda kolejna aktualizacja coraz gorsza:
    - nie można widzieć na pulpicie wszystkich swoich rachunków, trzeba się naklikać
    - na koncie firmowym nie widać rachunku SPLIT, bo sobie państwo polskie przywłaszczyło nasze pieniądze a mBank podlizał się państwu i ukrywa przed klientem to konto
    - wyrzucono listę ulubionych odbiorców i ponownie trzeba się naklikać, żeby ich znaleźć
  • ~Monika / 2020-05-13 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Mila i pomocna obsługa na infolinii, jednak czas oczekiwanie jest nie do zaakceptowania. Co ciekawe tylko przy wyborze "obecny klient banku". Wybierając opcję "nie bycia" klientem odpowiedź jest natychmiastowa co może wskazywać na politykę skupienia się na zdobywaniu rynku a nie oferowaniu obiecanego serwisu już istniejącym klientom.
    ZaletyMiła i fachowa obsługa
    WadyPolityka firmy
  • ~Pablo / 2020-05-13 13:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy bank jaki spotkałem. Obsługa telefoniczna bez pojęcia. Każdy tylko przełącza do innego konsultanta bo sam nie umie odpowiedzieć na pytanie.

    Ciągle wysyłają mi meile żebym wysłał im kontynuację polisy OC i AC. Wysłałem z 5 razy. I ciągle się upominają o polisę. Gdy dzwonię odpowiadają że nie są wstanie stwierdzić że ja to ja. Robią jakieś przesłuchania jak na policji. Nie chcą nawet nr umowy. Ale gdy dzwonię i chcę spłacić szybciej kredyt to od razu chcą tylko nr umowy. O nic więcej nie pytają.
    Zdecydowanie nie polecam mBank. Ten bank to porażka.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyCała obsługa klienta
  • ~as / 2020-05-11 20:42
    Ocena: 2.00 / 5
    ostatnie zmiany są dla mnie niezrozumiałe, ale powiedzmy że to jakoś przeżyję, przyzwyczaję się. może mniej będę korzystał, ale dam radę. najgorsze, że pojawiło się trochę błedów w ich systemie transakcyjnym, których wcześniej nie było. obsługa tych błedów to niestety porażka. bardzo mili ludzie przepraszają, tłumaczą, starają się pomóc, ale efektywnie dobrym słowem nie zapłacę w sklepie (brak możliwości aktywacji karty). mbank proponuje mi grzecznie i uprzejmie żebym zaczekał ok 30 dni na odpowiedź na moje pytania jak mogę np zmienić PIN karty (w serwisie pojawia się błąd i ludzie z mbanku nie byli mi w stanie pomóc...). szkoda bo lubiłem ten bank, ale kierunek w którym idą zmusza do myślenia nad zmianą banku.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.92, ilość opinii: 754
PEKAO SA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 390
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.53, ilość opinii: 363
Millennium
Ocena: 1.68, ilość opinii: 163
ING Bank Śląski
Ocena: 2.37, ilość opinii: 80
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 1.99, ilość opinii: 76
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 890
ITAKA
Ocena: 2.69, ilość opinii: 396
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 358
Netflix
Ocena: 2.60, ilość opinii: 261
HBO GO
Ocena: 1.79, ilość opinii: 188
nju mobile
Ocena: 3.02, ilość opinii: 176