Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 1415 opinii

1.74 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.79
  • Obsługa klienta
    1.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ZonaMozna / 2022-11-22 12:20
    Ocena: 4.00 / 5
    Irytuje mnie nieusuwalny guzik "pomoc dla Ukrainy" na pulpicie osobistym. Ta "pomoc" wisi już 9 miesięcy, a inne cele wsparcia - w sumie tylko jeden, bo WOŚP - były dostępne tylko przez krótki okres czasu. Czy to nie skandaliczne? W końcu jesteśmy w Polsce. Ale może mBank już się przenosi na Ukrainę, skoro bardziej dba o ukraińską wersję strony ze ślepym przekierowaniem, skąd nie ma powrotu na polską wersję strony (brak guzika z polską flagą). Ostatnio usunęli opcję oceny serwisu transakcyjnego na pulpicie klienta. Niech zgadnę, chyba było dużo negatywów?
    Zaletyszeroka oferta
    Wadyignorują konstruktywne uwagi klientów, mają bardzo duże opłaty przy płaceniu kartą w innych krajach oraz skrajnie niekorzystny przelicznik przy przerzucaniu kasy między kontami w PL i w walutach obcych, a ostatnio usunęli zapis o konieczności posiadania polskiego obywatelstwa przy kupowaniu doładowań tel. na kartę przez serwis transakcyjny - kolejny uniżony ukłon w stronę ukraińskiej klienteli
  • ~Krzysztof / 2022-11-21 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem detalicznym mBanku szereg lat. Założyłem też konto firmowy.
    Chciałem zapytać o usługę hedgingu kursu walutowego i rozmowa na czacie z botem czy też konsultantem bez wiedzy trwa już dwea tygodnie i chyba zrezygnuję z konta firmowego w mBanku.
    Wadybrak rozwiązania problemu przez prawie dwa tygodnie podczas gdy w rozmowie bezposredniej z konsultantem w innym banku załatwiłbym sprawę w ciągu jednego dnia.
  • ~ala / 2022-11-21 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank ma klienta głęboko gdzies zero obsługi zero kontaktu zero chęci wyjaśnienia sprawy nic nikt ni wiem zbywają jeden doi drugiego konsultanta wstyd mbank !!!
    Zaletybrak
    Wadysame wady klient tu nie istnieje
  • ~elba / 2022-11-20 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    BEZNADZIEJA !!! Niby infolinia dostepna calodobowo 7 dni w tygodniu, a od 2 dni , w roznych godzinach kontakt niemozliwy, zas wysluchiwanie muzyczki nie prowadzi do niczego.
    Goraco nie polecam
    WadyCzy tam jeszcze ktos fizyczny sie znajduje, bo robot nawet nie przelacza do konsultanta
  • ~Krycha96 / 2022-11-19 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki jest .Zdarza się że nie można wypłacić pieniądzy z konta
    WadyWieczne problemy ze wszystkim
  • ~Tojestporażka / 2022-11-19 09:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Z żadnym innym bankiem nie mam takich problemów jak tutaj.Byłam w oddziale żeby zmienić dokument tożsamości i numer telefonu, miałam w ciągu 2 dni dostać nowy pakiet aktywacyjny. Przez tydzień czasu nie otrzymałam niczego. Olewka totalna, na infolinii powiedzieli mi, że nie mają żadnych zmian,nie zostały wprowadzone, nie mogę dostać się do konta
  • ~dobryklient / 2022-11-18 14:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam żadnego doradcy, niby eksperta od firm, w placówce mbanku przy ul. Śląska 47, obsługa kończy się na sprzedaży produktu za który są wynagradzani, nie ma mowy o obsłudze posprzedażowej, nie chcą wykonywać pracy powiązanej ze sprzedażą produktu za którą nikt już nie płaci, a przecież prowizja za sprzedaż została naliczona
    Zaletyżadne
    Wadybrak kompetencji, znajomości produktu, procedur oraz przepisów prawa dotyczycących kont firmowych
  • ~Iza / 2022-11-18 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten Bank to porażka, dopiero co otworzyłam u nich rachunek (trzy miesiące temu) a już go zamykam.
    Nie polecam przez Wielkie Nieeeeee..
  • ~Szymek / 2022-11-17 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank, który myśli wyłącznie o sobie. Klient się nie liczy. W trudnej sytuacji gdzie człowiek zgłasza się, aby bank pomógł wyjść z kłopotów finansowych bo jego sytuacja się pogorszyła na każdym kroku otrzymuję odpowiedź negatywną!!!!Klient, który z bankiem jest związany od lat, nie prosi o nowy kredyt, ale restrukturyzację. Nie wspomnę o odpowiedziach na dany wniosek albo reklamację......Odpowiedzi typu " niestety rozpatrzyliśmy Pana reklamację negatywnie. Decyzję do wniosku ................. podjęliśmy prawidłowo. Nie przeanalizujemy ponownie tego wniosku" same pokazu-ją jak się traktuję tam klienta. Trochę więcej serca nawet przy samej odpowiedzi mailowej.
    WadyObsługa, reklamacje, pomoc dla klienta
  • ~Anna / 2022-11-16 10:41
    Ocena: 2.67 / 5
    Bardzo lekceważąca obsługa na infolinii, jeszcze nie spotkałam się z taką do tej pory, na szczęście mam inne konto a to używam tylko do płatności online
  • ~Igor / 2022-11-15 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce. Mam komornika, mogę co miesiąc najwyżej wypłacić 2258 zł,w październiku oprócz wypłaty miałem premię, tydzień po wypłacie, wszystko poszło do komornika. Masakra I jeszcze Ukraina na infolinii.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~PAWEŁ / 2022-11-12 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można się połączyć ciągle włącz się bot, łączy z konsultantem i po pewnym czasie oczekiwania rozłącza, tyle w temacie.
  • ~Piotrek / 2022-11-11 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam komrnka na kocie co miałę dyspozycja mała być na koncie innagle wyparowała na cele na celach nic niem żadnej kwoty nie widzę mam poczekać 7 dni na odnowienie dyspozycję na swojm ekonie plus pobierają nie legalnie 30zł prowiz za egzekucję
    Zalety.
  • ~M / 2022-11-07 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Obecnie w skrócie można powiedzieć: DNO
    NIE POLECAM, POLECAM UNIKAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.
  • ~Monika / 2022-11-03 22:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Super bank. Jestem ich klientem od 30 lat. Mam tam konta prywatne i firmowe. Korzystałam też z kordytów i linii debetowych. Nigdy nie miałam tam problemów. Wszystko działa jak w banku.
    ZaletyWszystko działa jak w banku.
    WadyNie znam.
  • ~Amayakeen / 2022-10-31 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety mam komornika o ile wiem to kwota wolna to najniższa krajowa tyle też zarabiam, a bank jeszcze z tej kwoty wolnej od komornika która jest na podstawy życia zabiera mi cos ponad 100 zł miesięcznie.
    WadyNie przyjazny dla osób z komornikiem.
    Problem z konsultantami.
    Opłaty wyssane z palca
  • ~Ewelina / 2022-10-29 09:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Poleciłam mBank , niestety mimo wypełnienia warunków przeze mnie oraz poleconego nie otrzymałam bonusu. Nie ma go w moich poleconych a konto było zakładane w wrześniu. Pisałam do nich kilkanaście maili w tym dodałam załączniki z 5 przelewów i z bliska i nadal bonusu jak nie było tak nie ma. Nie polecam.
    ZaletyNie ma.
    WadyZa dużo do pisania
  • ~Joanna / 2022-10-25 23:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsługa. Jako jedyni znaleźli problem jaki miałam z dokonaniem przelewu przez aplikację.
  • ~Dradeel / 2022-10-25 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Pobrali mi opłatę za przelew na poczet komornika 30 zł od każdego zajęcia gdzie decyzją Sądu z ramienia UOKiK te praktyki są nielegalne I wpisane w rejestrze klauzul niedozwolonych. Po mimo składania reklamacji otrzymałem wiadomość otrzymałem wiadomość:-"Nie pobieramy opłaty za realizację zajęcia egzekucyjnego, ale za to, że robimy przelew do organu egzekucyjnego. Czyli pobieramy opłatę za każdy przelew, który zrobimy w ramach danego zajęcia. Opłatę pobieramy zgodnie z TPiO"-.
    Masło maślane. Zrealizowanie zajęcia to to samo co zrobienie przelewu na poczet tego zajęcia. Przelew nie wymaga tych opłat i inne banki tego nie robią. To ich widzi mi się.
    ZaletyKiedyś były jako dobry bank internetowy.
    WadyNaciąganie na prowizje i opłaty niezgodne z prawem.
  • ~Morena / 2022-10-25 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Płatność za wakacje została cofnięta na 3 godziny przed wylotem! Transakcję wykonałam w piątek, została zatwierdzona, natomiast w niedzielę otrzymałam zwrot. Po odprawie głównego bagażu przez godzinę próbowałam dodzwonić się na infolinię, gdzie byłam odsyłana od jednego konsultanta do drugiego. Jedyne, co zaproponowała mi Pani to złożenie reklamacji. Tak też zrobiłam licząc na wyjaśnienie sytuacji. Otrzymałam maila, w którym Mbank stwierdził, że błąd nie leży po jego stronie i sama anulowałam transakcję 3 h przed wylotem, co jest absurdem. Ta sytuacja naraziła mnie na duży stres a transakcję musiałam wykonać ponownie. Mbank zbagatelizował problem, który ewidentnie leżał po ich stronie. Nie będę się kopać z koniem dlatego zmieniam bank.
    ZaletyBRAK
    Wady- nieprofesjonalne podejście do klienta
    - ignorowanie problemu
    - brak przyznania się do błędu
    - wadliwy system transakcyjny
    - trudny kontakt z infolinią
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.74, ilość opinii: 1415
PEKAO SA
Ocena: 1.51, ilość opinii: 980
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.59, ilość opinii: 786
Millennium
Ocena: 1.56, ilość opinii: 622
ING Bank Śląski
Ocena: 1.84, ilość opinii: 430
PKO Bank Polski
Ocena: 2.38, ilość opinii: 420
VECTRA
Ocena: 1.65, ilość opinii: 3298
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.06, ilość opinii: 2958
UPC Internet
Ocena: 1.86, ilość opinii: 2804
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2790
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2683
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2483