Piszę nie po to żeby się wyżalić ani nic podobnego, pisze żeby ci oszuści to zobaczyli i usunęli się z tej branży bo lepszą sieć produkuje pająk niż plus (który swoją drogą powinien nazywać się minus) internet się wyczerpał "NIELIMITOWANY" PRZED KOŃCEM MIESIĄCA
Niech was ch0j szcz3li plusie
ZaletyPusty portwel , nerwy
WadyE no co wy nie ma żadnych
~Sztos / 2025-06-22 22:52
Ocena: 3.00 / 5
To nie pisz jak dzieciak, że BOK nie chce pomóc bo niby jak??? Zamiast żalić się przenieś numer i po zawodach. Ile masz lat do cholery? A jak miałbyś trochę oleju w głowie, to byś kupił 3 startery (każdy po 5 zł) i testował na trasach. A jak jesteś frajer, to masz na co zasługujesz.
~Szymon / 2025-06-22 21:10
Ocena: 1.00 / 5
Do Sztos co Ty bronisz tak tej sieci?Taki Ty jesteś nieomylny że poprawiasz innych?Chcesz to siedź w tym bagnie ja odchodzę
~erwin / 2025-06-22 14:53
Ocena: 1.00 / 5
BOK nie istnieje.numer aktywny jest do sierpnia,został zablokowany w czerwcu.(po mimo środków)
ludzie z ulicy
Zaletyha ha ha
Wadysame
~Sztos / 2025-06-21 13:23
Ocena: 3.00 / 5
"Nie w długo, a w długą podróż!" Po drugie jak mają Ci konslultanci pomóc??? Co mają ustawić dodatkowe bts-y tam gdzie będziesz jechać? Widziały gały co brały no chyba, że podpisujesz umowy na ładne oczy młodych lasek-konsultantek w salonie? Co pies na baby trafił kulą w płot???
~Szymon / 2025-06-20 21:04
Ocena: 1.00 / 5
Gdyby można było dać zero dałbym.trzy razy po zero.Obsluga tragedia,internet nie działa jutro jadę w długo podróż i muszę wrócić do map bo nawigacja nie działa,zasięg totalnie zero.Szczerze odradzam ta sieć chyba że ktoś lubi się denerwować i wywalać pieniądze W błoto
ZaletyŻadne
WadyMnóstwo.Arogancja konsultantów,brak chęci pomocy ciągle i natarczywe kłamanie przez konsultantów BOK o prawidłowym działaniu usługi
~Bożena / 2025-06-20 15:03
Ocena: 3.67 / 5
Serbia to nie Unia Europejska. Tak kończy się przygoda gdy Janusz biznesu wyjedzie z telefonem za granicę. Nie żal mi.
ZaletyPlus siecią nie dla idiotów
~Sztos / 2025-06-19 23:13
Ocena: 5.00 / 5
Wkurzony pewnie nawaliłeś kosztów połączeń lub internetu i fraud zablokował numer w trosce o twój rachunek. Serio nie rozumiesz tego???
~wkurzony / 2025-06-19 19:55
Ocena: 1.00 / 5
W dniu 19.06.2025 po godz. 15:00 zablokowano mi możliwość wykonywania i odbierania połączeń telefonicznych; od kilku dni przebywam w Serbii, w Plusie mam 3 numery (w tym firmowy), wszystkie rachunki płacę terminowo, żadnych zaległości i naraz taki "kwiatek". Dzięki uprzejmości znajomego udało mi się poinformować żonę w Polsce o zaistniałej sytuacji. BOK po interwencji żony, wyjaśniło, że dziś tj. 19.06.2025 dział, który zablokował mi telefon już nie pracuje i dopiero jutro od 10:00 możliwa będzie interwencja!!!! To jest SKANDAL!!! Zostałem bez możliwości komunikacji w obcym kraju. Po powrocie przenoszę numer do innego operatora. Nie polecam tej sieci!!!
~Szymon / 2025-06-19 19:19
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa Biura Obsługi Klienta masakra.Konsultanci bezczelni,nie potrafią rozwiązać problemu,najpierw aroganckie podejście do sprawy a potem bezczelnie proponowanie przedłużenia umowy.Nigdy wi toecej
WadyBrak poszanowania klienta,bezczelne odzywki do klienta
~Don_Fabian / 2025-06-19 15:07
Ocena: 3.00 / 5
Prawie każdy wie, że obecne telefoniczne biura obsługi u operatorów komórkowych są często obsadzone przez osoby po podstawówkach, bez motywacji do pracy, bez odpowiedniej wiedzy oraz przede wszystkim kultury.
~Aleksander / 2025-06-18 16:33
Ocena: 1.00 / 5
Mam nie obrażać innych a w możecie Pani sciśnie powieki. Tak to jest wypowiedź konsultanta. Brawo dla kultury "Plusie"
ZaletyBrak
WadyUczcie się od Play
~Marek / 2025-06-14 12:43
Ocena: 1.67 / 5
Prędkość internetu nie istnieje, w miejscach gdzie wszyscy mają sygnał ja nie mam, ale za to jest drogo. Nie polecam, wybierzcie cokolwiek innego
WadyPrędkość i jakość połączenia i internetu
~Lukas / 2025-06-13 16:37
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia obsługa klienta. Nie odbierają a jak odbiorą to brak kompetencji przeraża.
ZaletyBRAK !!
~Rosa / 2025-06-13 00:22
Ocena: 3.33 / 5
Do poniższej wypowiedzi: to, że nie przyszła faktura nie jest żadnym wytłumaczeniem. Twoim psim obowiązkem było zadzwonić do BOK bądź udać się do punktu (salonu). Poza tym mamy 2025 rok. Co nie używasz smartfona z mobilną aplikacją gdzie masz dostęp do elektronicznych faktur??? Kogo Ty chcesz nabrać na poniższe BREDNIE? Ogarnij się sieroto życiowa! A blokadę teoretycznie możesz mieć zdjętą. Wystarczy co pewien czas wyłączyć i włączyć router.
~Yenna / 2025-06-11 18:29
Ocena: 1.00 / 5
> To, co robi Plus, to żenada i brak szacunku wobec klientów.
Zawsze płacimy faktury terminowo – nawet w ten sam dzień, co wystawiona. Nigdy nie było problemów. Ale w tym roku to Wy nie wysłaliście nam faktury, więc nie mogliśmy zapłacić. A teraz, mimo że wszystko uregulowane i kasa wpłynęła wczoraj o 11:00, odcięliście nam internet i olewacie wszystko jakby nic się nie stało.
Partner dzwonił – mieliście przywrócić usługę w ciągu 24h. Mamy dużo więcej niż 24h, a internetu dalej brak.
To nie jest zwykły błąd – to burdel i ignorancja, która pokazuje, że macie gdzieś uczciwych klientów. Nie po to kupowaliśmy router, żeby siedzieć bez internetu, mimo że zapłacone wszystko jak trzeba.
Reklamacja złożona, opinia wystawiona, cierpliwość się skończyła. Jeśli to nie zostanie natychmiast naprawione – idziemy do UKE i żegnamy się z Plusem raz na zawsze.
Nigdy więcej nie polecimy nikomu tej sieci.
ZaletyJak działo to było ok
WadyWady to jawna kpina i traktowanie wzorowych klientów jak śmieci
~Niezadowolony klient / 2025-06-11 12:08
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam,
W salonie mnie oszukano przy podpisywaniu umowy na dwa numery
Zgłaszając reklamacje w salonie została ona uwzględniona z winy pracownika, następnie dalsze postępowania szły drogą mailową, przez którą po kilku dobrych dniach dostałam informację zwrotną o braku uwzględnienia a zapewnienia w salonie były całkowicie inne - Wrocław Astra
Zmarnowałam za miesiąc 200pln z hakiem na dwa numery, gdzie poprzednio płaciłam po 30pln za numer
Okropne traktowanie stałych klientów, na dniach będę zmieniać operatora
~Bolo / 2025-06-05 23:02
Ocena: 3.00 / 5
Do wpisu poniżej: ku...a jak można podpisać umowę na abonament ze sprzętem na raty (kredyt) nie sprawdzając ile tych rat będzie (i w jakiej wysokości). To jak poleziesz do banku po kredyt, to też tego nie sprawdzisz??? W mordę co za półgłówek...
~Adam / 2025-06-05 19:46
Ocena: 1.00 / 5
Naciągacze. Bierzesz internet na rok i babka ci mówi że porku możesz śmialo zrezygnować bez żadnych konsekwencji , to kłamstwo . Po roku zrezygnujesz . Okazuje się owszem z internetu możesz zrezygnować , ale za sprzęt musisz jeszcze 1 rok płacić. Sprzęt technologicznie LTE stary , nie 5G . Oczywiście przy zakupie nikt nie wspomni o tym , że sprzęt musisz spłacać przez 2 lata. PLUS+ nigdy więcej.