Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 3082 opinii

1.46 / 5

  • Oferta
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.34

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 155
  • ~Rudi / 2025-08-10 11:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Badziew. Jak jest dobrze to jest dobrze. Jak światło choćby mrugnie to cała sieć pada. I internet, i komórki.
    ZaletyTransfer
    WadySłaby ping, bez prądu komórki od razu padają
  • ~Kapsel / 2025-08-08 15:50
    Ocena: 2.33 / 5
    W domu non stop na telefonie 3G i prędkości góra 5 mega. Co za syf bo jak mam wykorzystać te góry gigabajtów? LTE lub 5G, a co to k...a w Plusie jest??? Żenada. Karta sim do klopa.
    Wadysieć do ZAORANIA
  • ~Mariusz / 2025-08-07 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra zasięg dno z daleka od tej sieci ! Wieczne problemy z internetem!
  • ~aa / 2025-08-06 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy operator w PL moim zdaniem , beznadzieja, zasieg itd wszystko lepsze u innych
  • ~Hanna / 2025-08-05 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed zawieraniem umowy z konsultantem sieci Plus. Faktury zawieraja ukryte koszty,nieprawnie wystawiona faktura pomimo wypowiedzenia umowy na czas. Konsultacje telefoniczne wprowadzają w błąd. Nigdy u tego operatora już nie zdecyduję się na umowę usług łączonych. Nie przyjmują wypowiedzenia , oszukują klientów. Sprawa zgloszona do Urzędu Komunikacji Elektronicznej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Zgłaszajcie oszustwa.
    Zaletybrak
    Wadywprowadzanie w błąd konsumentów, naliczanie ukrytych opłat, oszustwo
  • ~Mocno Zdegustowana / 2025-08-05 16:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłam u tego operatora z mężem przez kilka lat z telefonami, wciąż mamy Internet (z modemem zewnętrznym i jakoś działa). I cóż mogę powiedzieć?
    1. W ostatnich 3 latach co roku awaria nadajnika internetowego - lejek kilobitów; w 2024 roku była jeszcze polityka: nikt inny nie zgłaszał problemów w tym rejonie
    2. Od 7 lat nie poprawiła się infrastruktura nadajników w mojej okolicy
    3. Plus nie przewiduje tanich abonamentów z małą ilością Internetu z numerem telefonicznym - wybaczcie, ale rozmowy, smsy, mmsy bez limitu i 6 GB za 40 zł z rabatami to za drogo, a nie każdy potrzebuje 120 GB i jeszcze trzeba za to płacić

    4. Na plus dla Plusa - sprzęty na raty bez kosztów abonamentu - to akurat jest fajny pomysł, bo nie każdy sklep da każdemu smartfon / tablet / laptop (i inne sprzęty) na raty - w Plusie łatwiej się uwiarygodnić jako wypłacalny klient

    5. Z racji ww. zbyt wysokich kosztów abonamentu, chciałam przenieść numery do innej sieci. Akurat ta sieć, do której jeszcze wczoraj chcieliśmy przenieść numery, wymaga aby przejść numer z abonamentu na kartę i dopiero wtedy wnioskować o przeniesienie numeru do nich. Wypowiedziałam więc umowę i jak tylko dostałam potwierdzenie, że zaczyna płynąć okres wypowiedzenia, wysłałam stosowne SMSy "przenies" na stosowny numer. Otrzymałam SMsy, że zgodnie z tym zleceniem, numery po zakończeniu umowy przejdą na kartę na moje dane.

    Po 2 tygodniach na jeden z numerów dostałam SMsa, że chcą mi zaproponować abonament za 25 zł - miałam zadzwonić pod numer 2699 w tej sprawie. Kiedy już udało się natrafić na opcję połączenia z konsultantem zamiast z automatem, po 2 sekundach oczekiwania, usłyszałam od automatu, że wszyscy konsultanci są zajęci i że oddzwonią. Problem w tym, że "wszyscy konsultanci" byli pod tym numerem zajęcia zawsze, niezależnie od pory dnia, a w przeciwieństwie do zwykłej infolinii, nie było można zaczekać w kolejce na połączenie. I nie, nie oddzwoniono! A na zwykłej infolinii konsultantka nie mogła mi tej oferty zapewnić - dziwne - co innego proponuje zwykłą infolinia, co innego salon i jeszcze co innego dział utrzymania klienta, oczywiście pod warunkiem, że zadzwoni.

    Tymczasem, gdy zakończyła się 1. umowa, numer ucichł, znikł z moich numerów na koncie klienta w aplikacji, nie przeszedł na kartę. Zadzwoniłam więc na infolinię. 1. pracownik z infolinii wciąż przeszkadzał, nie dał się wypowiedzieć do końca, zarzucał kłamstwo, twierdził, że wie lepiej. Musiałam zakończyć rozmowę (Panie Patryku, niech Pan zmieni pracę na taką bez kontaktu z klientem!).
    Drugi pracownik na infolinii starał się pomóc, ale niewiele mógł zrobić, bo nie posiadałam numeru seryjnego (po tylu latach miałam prawo, ale skoro Virgin Mobile potrafi pokazać dane karty w aplikacji, to dlaczego Plus nie ma tej funkcji?!) i skierował mnie do salonu. No przepraszam, ale chyba po to jest opcja wysyłania SMSa "przenies", aby osoby mieszkające poza miastem, nie mające codziennie po drodze salonu Plusa, nie musiały specjalnie jechać 20 km tylko w jednym celu?
    Zaletysprzęt na raty bez kosztów abonamentu
    zasięg Internetu tam, gdzie większość innych sieci go nie ma albo mają słaby
    zewnętrzny modem
    Wadyobsługa klienta
    funkcja, o której Plus pisze na swojej stronie, nie zadziałała, mimo że wszystko zostało dopełnione w terminie, a Infolinia nie mogła pomóc
    Infolinia w wielu sprawach właściwie niewiele może
  • ~Janek / 2025-08-05 16:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Mieszkam w niedużym mieście niedaleko stolicy, w mieście jeszcze wymiarem działa internet i zasieg ale tylko pojadę na działkę czy do pracy i koniec wiecznie problem z zasięgiem i internetem, a pomóc na infolini ogranicza się do tego żeby czekać na odpowiedź i tak od 3 miesięcy,
    ZaletyBrak
  • ~Iwona / 2025-08-04 17:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Beznadziejna infolinia. Wielokrotnie powtarzane te same informacje, a na połączenie z konsultantem nie można się doczekać.
    WadyBardzo długi czas oczekiwania
  • ~Marek / 2025-08-04 13:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Infolinia jest koszmarna, oczekiwanie na kontakt jak w TP w latach '90. Wstyd 35 minut czekać na połączenie z konsultantem. Żadnej pomocy a przedwczesne wołanie o płatność jest wysyłana.
    ZaletyJeszcze żadnej nie dostrzegłem.
    WadyObsługa klienta i infolinia do kitu.
  • ~Nikt / 2025-08-04 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed podpisywaniem jakichkolwiek umow z tym operatorem sieci. Co innego ma przedstawiać umowa najniższe koszty. Nie polecam w żadnym wypadku aby przechodzić z karty ba abonament bo wtedy utrzymuje się kłamliwych konsultantów i sprzęt przez nich wzięty na koszt osoby mającej abonament. Przekręt przekręt i jeszcze raz przekręt.
    ZaletyŻADNYCH!!!!!@
    WadyWszystkie możliwe w tym wyrafinowane łgarstwo konsultantów PLUS pomiatnie klientami.
  • ~Nikt / 2025-08-04 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed podpisywaniem jakichkolwiek umow z tym operatorem sieci. Co innego ma przedstawiać umowa najniższe koszty. Nie polecam w żadnym wypadku aby przechodzić z karty ba abonament bo wtedy utrzymuje się kłamliwych konsultantów i sprzęt przez nich wzięty na koszt osoby mającej abonament. Przekręt przekręt i jeszcze raz przekręt.
    ZaletyŻADNYCH!!!!!@
    WadyWszystkie możliwe w tym wyrafinowane łgarstwo konsultantów PLUS pomiatnie klientami.
  • ~Joanna / 2025-08-04 11:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam! Chciałam bardzo pochwalić i polecić Panie, które pracują w Salonie Plusa na Ul. Wieniawskiego 19 w Wałbrzychu w Auchan. Panie są super i znają się na swojej profesji, lubią to co robią!! Polecam !!!!
    Zaletysuper!!! polecam
  • ~Antoni / 2025-08-03 19:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Kupiłem pakiet internetowy internet nie działa poprawnie gry nie chcą się odpalać nie można oglądać nawet YouTube.
    WadySłabo działający interner
  • ~Dorota / 2025-08-03 07:52
    Ocena: 1.00 / 5
    witam podpisaliśmy umowę na telewizję z internetem z plusa. Internet światłowodowy w ogóle nie działał, po telefonach resetowali router i przez 2 dni działał bez zarzutu a po dwóch dniach spadało na 5 mb gdzie umowa była podpisana na 300 mb. Nikt z serwisu nie chciał przyjechać i sprawdzić na miejscu sprzętu tylko robili wszystko zdalnie do tego obsługa infolinii nie miła i wręcz niektóre osoby miały pretensje że w ogóle się dzwoni i kazali wszystko na kablu podłączyć. Zrezygnowaliśmy po roku obowiązywania umowy z internetu a telewizje zostawiliśmy i okazało się ze po zmianie operatora internetu telewizja POLSAT BOX nie działa. W punkcie gdzie rozwiązywaliśmy umowę nie zostaliśmy poinformowani ze jeżeli zrezygnujemy z ich internetu to telewizja nie będzie działać na nowym operatorze. I teraz jesteśmy rok w plecy bo musimy płacić im za telewizje z której nie możemy korzystać.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
  • ~Miś / 2025-08-02 21:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet to porażka. Zachęcili mnie ogromną ilością GB, ale zwykłe przeglądanie stron trwa tyle, że człowieka szlak trafia. Nigdy więcej nic nie kupię od tego operatora. Raz się nabrałam i czekam końca umowy.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyBrak zasięgu to standard Plusa
  • ~Xenno / 2025-08-01 15:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem w sieci Plus od dwóch miesięcy. Przeszedłem z sieci T-Mobile i była to jedna z najgorszych decyzji ostatnich lat.
    Wszędzie ukryte koszty, fatalna infolinia, narobione jakichś iboxow, że nawet nie wiadomo przez co się na to logować.
    Problemy z zasięgiem, bo chociaż mieszkam w dużym mieście i zawsze jest 4-5 kresek, to nagle dostaję smsy o nieodebranych połączeniach.
    A już szczytem chamstwa, jest pobieranie opłat za płatność BLIK.
    Czekam aż skończy się umowa... ale to jeszcze 22 miesiące i nie chcą mieć nic więcej wspólnego z tą siecią!
    ZaletyBrak
    Wady- zasięg,
    - fatalna infolinia,
    - prowizje za płatność BLIK
  • ~Szpak / 2025-07-29 14:56
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam najnowszy jeden z topowych smartfonów za 3000 zł na dwie karty sim. Karta Plusa non stop tańczy pomiędzy 3G/4G/5G. O ile jest 3G to zasięg mam na 4-5 kresek ale jak jest 4G/5G to 1-2 kreski i to na zewnątrz budynków! I tak jest w Plusie w wielu miejscach. Internet słaby jakby zdychał... W drugim slocie karta sim Nju (Orange). W zasadzie prawie wszędzie zasięg 4G na 3-5 kresek. Podobnie z 5G. I gdzie ty Plusie jesteś, z czym do ludzi w 2025 roku???
    WadyPlus to wirtualny zasięg 4G/5G
  • ~jestem / 2025-07-28 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza siec jaka kiedykolwiek mialem, koniec umowy mam dopiero we wrześniu więc przede mną jeszcze miesiąc męczarni, pada leciutko deszczyk sieć już wariuje a gdy mocniej popada to nawet zasięgu nie ma, DO DU PY
    Zaletywiedzą jak wku*wić nieźle klienta
    Wadyich sieć to ściek
  • ~Małgorzata / 2025-07-26 17:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Będę się czepiać głównie oferty oraz ostatniego doświadczenia z obsługą klienta. Jesteśmy z rodziną klientami Plusa od kilku lat. Na naszej wsi jest jako-taki zasięg, choć głowy z zachwytu nie urywa. Jednak co umowa to drożej, choć jakość usług u nas na wsi nie poprawiła się na milimetr; nie przybyło infrastruktury w okolicy, a Plus szczyci się sponsorowaniem sportu chociażby. Raz tylko udało mi się 5 zł urwać na kolejną umowę. Firma, jaki chyba pozostali z wielkiej czwórki zapomina, że są ludzie, którzy nie potrzebują dużo Internetu w telefonie - 10 GB /mc wielu osobom by wystarczyło. Owszem, mają abonament z 6 GB, ale za 40 zł i to po rabatach - przy 25 zł u Misia to nadal drogo. Wypowiedziałam umowy na dwa numery i wtedy przychodzi mi SMS na jedne z numerów żeby zadzwonić na 2699 po ofertę za 25 zł. OK, oddzwaniam, bo to zabrzmiało rozsądnie (kwota). Automat mówi m, że wszyscy konsultanci są zajęci i oddzwonią do mnie tak szybko, jak się da. I tak kilka razy - oddzwonienia nie ma już 4. dobę od mojej 1. próby kontaktu. Kiedy nie zadzwonisz na 2699, zawsze wszyscy konsultanci są zajęci i obiecują oddzwonić po czym przerywają połączenie. Czemu nie można, jak na tej zwykłej infolinii, zaczekać na wolnego konsultanta? Zwłaszcza, ze coś im się z oddzwanianiem nie spieszy. Pani ze zwyklej infolinii nie ma dostępu do tej oferty z numeru 2699, pani w salonie również nie. Jaja sobie robią ci z Plusa? To ja mam sobie sama szukać lepszej oferty po infoliniach i salonach i jeszcze czekać aż mi łaskawie oddzwonią? T
    Zaletymają minimalny zasięg u mnie na wsi, to i tak dobrze
    Wadynie szanują klienta
  • ~Kamil / 2025-07-26 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Badziewie omijać szerokim łukiem. Na szczęście pozbyłem sie tego badziewia. Reklamacja odrzucane, niby robione pomiary a zasiegu brak w promieniu 30 km, w centrum miasta trzeba szukac zasiegu. Z daleka !!!!
    ZaletyBrak
    WadyZasieg
strona 1 z 155
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4748
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3989
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3082
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2639
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307
Lajt Mobile
Ocena: 3.80, ilość opinii: 1191
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4537
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2041
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187