Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 712 opinii

1.55 / 5

  • Oferta
    1.68
  • Obsługa klienta
    1.54
  • Cena/Jakość
    1.43

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 36
  • ~Artur / 2021-01-21 02:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie kupujcie telefonów Motorola. Ja zakupiłem na abonament gdzie bez abonamentu koszt smartfona to 2999 zł. Po zbiciu wyświetlacza i odesłaniu do autoryzowanego serwisu S.B.E wycenili koszt wymiany wyświetlacza na....3500 zł i oczywiście miałem wyrazić zgodę lub nie na naprawę. W przypadku braku zgody, koszt wyceny to 159 zł. To naciąganie!!!
  • ~Zbyszek / 2021-01-19 20:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Aktywują mi kartę SIM juz 7 dzień. Mimo telefonów i maili. W koncu dostałem odpowiedź, że potrwa to 14 dni i nie maja możliwości technicznych na przyśpieszenie aktywacji..
    Ludzie na księżyc polecieli a oni nie mogą karty sim aktywować :D
  • ~Bango / 2021-01-19 20:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet zacina gorzej niż Orange , ping w grach na wynosi powyżej 500 nie polecam
    ZaletyŻadnych nie ma
    WadyPing oraz upload/download
  • ~dorek / 2021-01-19 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    bradzo jestem zawiedziony prędkością internetu bardzo wysoki ping w grach i innych tego typu rzeczach strony internetowe ładują sie bardzo długo a filmy odpalają sie w bardzo niskiej jakości
    Zaletybrak
    Wadydużo
  • ~Ugluk / 2021-01-19 06:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Z racji braku czasu podaję tylko to, co zraziło mnie do sieci PLUS.

    Obsługa odmawiająca wykonywania swoich obowiązków oraz słabo przeszkolona, nieznająca najlepiej oferty i zasad sieci (w wielu miastach). Na infolinii jedno, a w salonie drugie.
    Albo w jednym salonie jedno, a w innym drugie. Sami się gubią we własnej ofercie.

    Poza tym - brak szacunku do klientów ze strony PLUS.

    Oprócz tego - zasięg pozostawiający wiele do życzenia.

    Byłem w PLUS zdecydowanie za długo, ale do tego by nie doszło, gdybym m.in. nie miał problemów w zw. ze składaniem wypowiedzenia w salonach.

    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM.
    WadyObsługa odmawiająca wykonywania swoich obowiązków oraz słabo przeszkolona, nieznająca najlepiej oferty i zasad sieci (w wielu miastach). Na infolinii jedno, a w salonie drugie.

    Brak szacunku do klientów ze strony PLUS.

    Zasięg pozostawiający wiele do życzenia.
  • ~Mateusz / 2021-01-18 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki używałem, nawet 200ping nawet w nocy kiedy nikt nie używa internetu oprócz mnie, o graniu w gry można zapomnieć(1000 ping na spokojnie), prędkość spada z 20/20 (chociaż miało być 130/80) do prawie zera kilkanaście razy w ciągu dnia jak i w nocy, obsługa jak zwykle podaje że wszystko działa ale niestety tak nie jest
    Wadyza niska prędkość jak na to co podaje dostawca, niestabilność, bezużyteczna obsługa, duży ping
  • ~Greg / 2021-01-17 22:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Zmienilem NJU (orange) na plusa, bo podobno maja wiekszy zasieg. Jak sie okazalo w centrum Krakowa, nawet na rynku mam internet 3g i to i tak juz duzy sukces. Mieszkam 20km od Krakowa i tu internetu z telefonu nie mam w ogole. Polaczenia jak znajde dobre miejsce w domu. Pan w obsludze klienta Plus zapronowal zmienic mi telefon! Jako ze pakiet mam na dwa nr i dwa iphony (nowe) wydalo mi sie to po prostu smieszne. Podkresle ze wczesniej w sieci Nju byl lepszy zasieg i jakis dostep do internetu. Zglosilem awarie. Otrzymalem odpowiedz ze wszystko jest ok. Zlozylem reklamacje ze chce aby udostepnili mi swoje uslugi wedlug umowy a jezeli nie to rozwiazac umowe za porozumieniem (bez kary zerwania umowy). Dostalem odpowiedz ze wszystko po ich stronie jest w porzadku i zerwanie umowy bedzie dla mnie kosztem okolo 2500zl. Nie polecam plusa bo nie potrafia podejsc do klienta, nie potrafia przyznac sie do bledy a najwazniejsze nie potrafia przyznac racji klientowi. Teraz jestem zwiazany z siecia ktora nie gwarantuje mi odpowiednich uslug przez dwa lata WIELKI MINUS

    ps: Dzwoniac zglosci ze nie dziala mi internet facet na infolini zaproponowal mi iles tam GB za 25zl. Smiech na sali

    ps2: wszystkie ustawienia dla iphonow zostaly wlaczone przez pracownika plusa.
    ZaletyBRAK
    Wadykontak, rozwiazanie sprawy, nie poczuwaja sie do usterki badz nie mozliwosci udostepniania uslugi ktora oferuja, Jedynce co zapronowali to sprawa sądowa.
  • ~Chrzanek / 2021-01-17 19:08
    Ocena: 3.67 / 5
    Uważajcie na przesyłki od kurierów.przyszedl mi uszkodzony tel aż jest dziura od środka.oczywiscie plus nie wymienił bo stwierdził że to moja wina bo odebrałem paczkę i nie sprawdziłem przy nim.ciekawe jak miałem sprawdzić jak sobie od razu pojechał i nie chciał czekać. nie polecam.
  • ~BEN / 2021-01-16 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    PLUS NAJGORSZA SIEĆ

    Numer: 119119
    Treść:
    Wykorzystano caly dostepny krajowy pakiet internetowy. Predkosc transmisji danych w Polsce zostala obnizona.
    Czas: 2021-01-14 15:37:06
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK INTERNETU
  • ~Lee / 2021-01-15 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    maksymalna szybkość internetu o normalnych godzinach to około 2mb/s gdzie interenet jest w stanie działać tylko o porach poźno nocnych(03;00-05;00) gdzie działa maxymalnie do 11mb/s internet dno totalne. nie polecam.
    Złodzieje i oszuści.
    Zaletybrak
    Wadybrak internetu o normalnych godzinach.
  • ~Lolek / 2021-01-15 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Tata chciał mi kupić telefon w Plusie na święta i czekam już miesiąc a do tego miałem mieć 24gb internetu a dostałem 2gb
    Internetu i nie zmniejszyli ceny
    WadyDługie oczekiwanie i wysoka cena i mało internetu
  • ~anonim / 2021-01-14 13:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam internetu od Plusa nikomu. Nawet najgorszemu wrogowi. Plus to totalne dno, o normalnym internecie można zapomnieć. Max. prędkość to 2MB/s. Ostatnio "przyśpieszył" do 50kb/s. Nie polecam. Wynik SpeedTest: https://www.speedtest.pl/test/275607230
    ZaletyNiee maa...
    Wadywszystko
  • ~Niby tam / 2021-01-14 06:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Ja mam podpisaną umowę na telefon od 2015 r ,oraz internet na abonament .Nie dość że zostałam oszukana obie umowy są jeszcze ważne nie zakończone .W telefonie mam wyłączone pakiety które opłacam chodź umowa trwa .W czoraj się dowiedziałam że mam wyłączona e fakturę sory wybaczcie ale wybiorę się do innej sieci banda oszustów
    ZaletySzybka obsługa
    WadyBrak żetelności , nie wywiązywanie się z umowy ,wprowadzanie klienta w błąd
  • ~Przemysław / 2021-01-13 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści złodzieje nic więcej nie polecam jako klient ze stażem ponad 20 lat zostałem oszukany i to w perfidny sposób, na przedłużeniu umowy którą była na żonę na dwa telefony zamienili nr główny tak abyśmy stracili rabaty z smart dom , dno szambo i muł nie polecam nigdy w życiu
  • ~nie ważne / 2021-01-13 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    nic nie działa internet laguje i wszystko jest do dupy
    Zaletynie ma zalet
    Wadywszytko
  • ~ETERNECIK / 2021-01-12 23:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy internet odradzam chcesz obejrzeć film? nie maaaa
    ZaletyNie zauważyłem
    WadyZbyt dużo
  • ~Htfu na plusa / 2021-01-12 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki jest dostepny w Polsce. Nie widzialem gorszej firmy niz plus. Oddalem modem na gwarancje i powiedzieli mi ze wysla go do ich "autoryzowanego" serwisu, powiedzieli ze powinien byc do 21 dni roboczych a czekam juz prawie miesiac. Nie pozdrawiam plusa. Htfu
    ZaletyBrak
    WadyDoslownie wszystko
  • ~xeno / 2021-01-11 22:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy możliwy internet jaki świat może ujrzeć. Nie polecam tego internetu, jest tak wolny że internet napędzany chomikiem w kulce byłby szybszy.
    ZaletyNic z tych rzeczy
    WadyWszystko
  • ~ANONIMOWY / 2021-01-11 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPA NIC SIĘ NIE DA ROBIĆ PING 7000
    ZaletyNIC A NIC
    WadyWSZYSTKO
  • ~Qiub / 2021-01-11 14:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam,
    odradzam Plusa nie z powodu zasięgi czy też ceny chodzi o obsługę klienta, a mianowicie mam abonament ze smartfonem na raty i spóźniłem się z płatnością nie z własnej winy, ale mimo uregulowania zaległości i zrobienia dużej nadpłaty tak żeby do końca umowy pokryć abonament oraz raty blokada nie została usunięta... Szarpię się już z tym operatorem od tygodnia i słyszę tylko że w ciągu 24H blokada będzie ściągnięta a nic takiego się nie dzieje, oczywiście w smartfonie mam aplikacje do obsługi banków oraz aplikację od kwarantanny. Jestem klientem biznesowy i zablokowanie mi dostępu do banków jest poniżej jakichkolwiek biznesowych norm...
    Jednym słowem nie polecam...
    Zaletydobra jakość usług
    Wadybardzo zła wręcz wulgarna obsługa klienta
strona 1 z 36
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1023
Orange
Ocena: 1.45, ilość opinii: 943
T-Mobile
Ocena: 1.56, ilość opinii: 747
Plus
Ocena: 1.55, ilość opinii: 712
nju mobile
Ocena: 3.15, ilość opinii: 180
Virgin Mobile
Ocena: 2.40, ilość opinii: 156
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2533
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2272
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2148
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1939
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1060
mBank
Ocena: 1.90, ilość opinii: 858