Zasięg to DNO I METR MUŁU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DRAMAT I KPINA Z KLIENTA. ŻAŁOSNA SIEĆ... PRZEZ PONAD PÓŁ DNIA BRAK ZASIĘGU
ZaletyBRAK
WadyZA MAŁO MIEJSCA, ŻEBY OPISAĆ WSZYSTKIE
~Szorti / 2025-10-09 00:18
Ocena: 3.67 / 5
Mimo stagnacji Plus nadaje swoje 5G na 2600 MHz oraz 2100 MHz.
Zalety5G na 2100 MHz
Wadybrak 5G na 3500 MHz
~Mateusz nowak / 2025-10-08 20:35
Ocena: 2.00 / 5
Internet tragedia zasięg tragedia do końca umowy i dziękuję tej patoligi
ZaletyZadnych
WadySłaby internet słaby zasieg
~MM / 2025-10-07 20:32
Ocena: 1.00 / 5
ODNOŚNIE STRONY PLUS. Konto klienta na Plus.pl jest tragiczne. Mało intuicyjne, ograniczone w informacje, problemy z wylogowywaniem, po dwóch próbach kontaktu z konsultantem nagle zniknęła możliwość ponownego kontaktu (nie wiem czy mogą w jakiś sposób uniemożliwić/wyłączyć możliwość czatu z obsługą Plusa).
~JEBACZPLUSA / 2025-10-07 17:28
Ocena: 1.00 / 5
NAJWIEKSZY GUWNO ZERO INTERNETU W JAKICH KOLWIEK POMIESZCZENIACH A NA DWORZU PRAKTYCZNIE TEZ WOGULE
ZaletyXD
WadyWSZYSTKO
~Krzysztof / 2025-10-06 18:13
Ocena: 1.00 / 5
Jako wieloletni klient tej firmy jestem naprawdę zawiedziony. Mój zegarek, reklamowany jako wodoodporny, zepsuł się dosłownie chwilę po upływie dwuletniej gwarancji. Tymczasem wciąż muszę spłacać raty przez trzy lata, mimo że zegarek już nie działa. Serwis całkowicie mnie zbywa i nie chce zaproponować żadnego rozwiązania, choć przez lata ufałem tej marce. Nie polecam.
~Radek / 2025-10-06 13:40
Ocena: 1.67 / 5
Tragedia z zasięgiem i szybkością internetu.
Zdecydowanie nie polecam, jedynie Play trzyma jakość dostarczanych usług.
~:) / 2025-10-05 22:25
Ocena: 1.00 / 5
Od ponad dwóch tygodni nie mam nigdzie zasięgu, co za tym idzie nie mam też internetu wychodząc z domu, nie mogę nigdzie się dodzwonić ani nikt do mnie. Zadzwoniłam do biura obsługi klienta i Pan łaskawie sprawdził że w mojej okolicy nie było i nie ma żadnych awarii więc możliwe że po prostu urządzenie jest do wymiany, akurat w momencie kiedy za miesiąc wygasa mi umowa której oczywiście przedłużać nie zamierzam! A urządzenie do tego czasu działało bez zarzutu i nie stało się nic w międzyczasie co mogłoby to zmienić. Nie wspomnę już nawet o tych śmiesznych opłatach ( 1,49 ) za opłacenie abonamentu blikiem. Nie polecam!!!
~Niczyja_sprawa / 2025-10-03 14:40
Ocena: 2.00 / 5
Chciałem zapłacić - nie mogłem. Dlaczego? Bo umowa jest na brata. Nie chciałem szczegółów, chciałem dokonać jednorazowej wpłaty. Nawet wiedziałem ile, ale Pani na infolinii poinformowała mnie, że nie dokonam tej czynności, ponieważ nie jestem właścicielem abonamentu. Hit. Pierwsza infolinia - podejrzewam, że biuro obsługi klienta - w porządku, bardzo miła Pani, jednak dział rozliczeń, czy tez rachunków to dramat. Osoba na infolinii niemiła, chamska i wyniosła. Nie wiem, czy to prawo tak reguluje, czy ich wewnętrzny regulamin, bo nie uzyskałem odpowiedzi na to pytanie. Dobrze, że sam mam w innej sieci.
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta
~Platinus / 2025-10-03 11:50
Ocena: 1.00 / 5
Z najlepszego operatora, szybka droga do jednego z najgorszych (chyba nawet play działa lepiej)...
Niestety przy jakości nie można dać ujemnych pkt. a w tym przypadku byłoby to zasadne.
Non stop problemy z internetem, wieczna zawiecha, wczytywanie stron to jakaś porażka, nie mówiąc o oglądaniu filmów.
Gorąco NIE POLECAM, OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
ZaletyBRAK
WadyPOZOSTAŁE
~Luka / 2025-09-30 19:13
Ocena: 1.67 / 5
Tragedia, zasieg slaby gdziekolwiek sie nie jedzie , obsługa klienta mila ale niekompetentną chyba jest ich po prostu za mało co za tym idzie świadczone usługi na bardzo słabym poziomie. Już do nich nie wrócę z całą pewnością.
~A.s / 2025-09-29 16:21
Ocena: 1.00 / 5
Plus to najgorsza sieć chodzi głównie o internet i zasięg .. chodzi tak powoli mieli i mieli idzie się nieźle zdenerwować .. dla przykładu mam drugi tel a w nim karetę z innej sieci nie będę pisać z jakiej bo powiedzą że konkurencja po prostu innej sieci i w nim zawsze mam zasięg i Internet super śmiga .. zawsze jak idę zapalić i mnie w domu do kotłowni i mam ze sobą dwa telefony w plusie nigdy nie działa mieli i mieli brak zasięgu masakra po prostu w drugiej sieci normalnie i nie jest to problem z telefonem bo karty były przekładane z jednego do drugiego .. nie polecam .
~J. / 2025-09-25 17:15
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie najgorszy operator. Ze wszystkim robią problemy, prośba o przeniesienie światłowodu pod inny adres, pod którym oczywiście jest dostępny kabel, jest możliwe tylko po zapłaceniu bardzo wysokiej kary! W innej sieci kosztuje to 50 zł... Przez prawie rok musiałam płacić za światłowód, którego nie mogłam używać! Zasięg jest bardziej niż beznadziejny, bo jak inaczej określić to, że nie ma się zasięgu w telefonie będąc w galerii handlowej w centrum miasta! Nie mówię już o przebywaniu w miejscowościach poza miastem. Jeszcze żaden operator nie napsuł mi tyle nerw co ten żałosny Plus. Na szczęście niebawem przenoszę się do innej sieci. NIE POLECAM
ZaletyBrak!
WadyUtrudnianie życia swoim klientom, włamanie zasad zawartych w umowie, wymyślanie nowych zasad o których w umowie nie ma mowy, beznadziejny zasięg nawet w centrum miasta
~Emil / 2025-09-24 17:28
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć. Problem z zasięgiem. Mieszkam w dużym mieście. Wyjazd po za miasto to tragedia. Lte działa jak 3G . Nie polecam. Za 9 miesięcy przechodzę do innej sieci.
~Katarzyna / 2025-09-23 21:03
Ocena: 5.00 / 5
Rybnik, punkt w galerii Focus. Jestem pod wrażeniem niebywałe profesjonalnej i sympatycznej obsługi pana Szymona, który nie tylko pomógł mi w wyborze modelu telefonu i optymalizacji warunków umowy ale z niebywałą cierpliwością pomagał mi rozwiązać problemy z konfiguracją dekodera , będąc pod telefonem praktycznie przez całe popołudnie do godzin wieczornych.
Jest to zdecydowanie najbardziej profesjonalna i sympatyczna obsługa z jaką się spotkałam i firma Plus ma niebywałe szczęście zatrudniając tak dobrego pracownika.
Panie Szymonie, bardzo dziękuję za całą pomoc.
Serdecznie pozdrawiam.
ZaletyMiła i profesjonalna obsluga
WadyBrak wad
~DZEJSON™ / 2025-09-23 09:10
Ocena: 3.33 / 5
Miałem full wypas T-Mobile....od momentu gdy wyłączyli 3G jakość rozmów jest jak z czasów...z 1998r gdy startował Centertel....słychać jak zza grobu.
Dlatego po wielu latach przeprosiłem się z Plus bo przynajmniej jest HD Voice....w słuchawce i mozna zrozumieć ...rozmówcę.
~Stefan / 2025-09-19 13:33
Ocena: 2.67 / 5
Jak przyjdę do Pani Patrycji to zwiększy mi zasięg wewnątrz mojego domu i całej okolicy oraz spowoduje, że internet komórkowy przestanie być korbą z końca lat 90-tych?
Wadyjakość zasięgu
~Henryk / 2025-09-18 15:24
Ocena: 5.00 / 5
Profesjonalna obsługa w punkcie Plus w Stargardzie Starówka. Pani Patrycja rozwiąże Twój każdy problem z uśmiechem i bez żadnego naruszenia. Teraz już nie pójdziemy do innego punktu
~Sztos / 2025-09-18 14:56
Ocena: 2.33 / 5
Co mi po miłej obsłudze jak usługi na nadajnikach Plusa słabo działają??? (zasięg w budynkach, słaby internet, brak dobrego LTE, 5G to wymyślony sen szalonego marketingowca).
~Michał / 2025-09-18 08:55
Ocena: 5.00 / 5
serdecznie podziękowania dla Pana Mirka z punktu obsługi klienta PLUS w Poznaniu Plaza ul Drużbackiego za wzorową obsługę. Z pełnym zaangażowaniem poświęcił mi swój czas i wszystko dokładnie wytłumaczył, dzięki czemu cała wizyta przebiegła sprawnie i w miłej atmosferze. Jestem klientem sieci od samego początku i zawsze mogłem liczyć na fachową, profesjonalną pomoc – tym razem również się nie zawiodłem . Z czystym sumieniem polecam obsługę w punkcie Plusa (Poznań Plaza) i polecam zwłaszcza Pana Mirka każdemu, kto ceni sobie kompetencję, cierpliwość i indywidualne podejście do klienta.
ZaletyProfesjonalizm, kompetencje, duża wiedza, miła, serdeczna atmosfera i obsługa.