Na pewno na Naramowicach gdzie obecnie korzystam z łącza w ciągu 8 lat miałem może 2-3 krótkie awarie - także na pewno łącze jest stabilne i nie z nim większych problemów. Cena również nie jest najgorsza.
Jednak w przypadku problemów lub potencjalnych pytań lub pomocy - proponuję uzbroić się w cierpliwość. Obsługa klienta nie jest zazwyczaj w stanie pomóc, nie wie dokładnie jakie urządzenie jest zainstalowane po stronie Inea w danej lokalizacji. W ciągu jednego wieczoru i kilku różnych konsultantów - każdy mówi i sugeruje coś innego.. Jeśli nie jesteś z zawodu lub zamiłowania informatykiem - lepiej korzystaj ze sprzętu Inea, bo inaczej na każdym kroku będziesz rozczarowany i nic nie będzie działać w ogóle lub tak jak powinno, bo konsultanci nie są w stanie ingerować nawet w sprzęt Inea na miejscu i zmienić na nim jakichkolwiek prostych parametrów.
ZaletyNiezawodność.
WadyObsługa klienta - sprawdzone na podstawie dwóch różnych poznańskich lokalizacji.
MiejscowośćPoznań
~Peter664 / 2025-09-01 08:13
Ocena: 3.50 / 5
Co do Inei mam dosyć dużo zastrzeżeń nie dosyć że kilka razy mi przekładali termin założenia to po przyjściu pana serwisanta odmówili mi założenia światłowodu, a w komentarzu wpisali że ja odmówiłem co było nieprawdą. Po tygodniu dzwonienia i czekania aż ktoś się odezwie na infolinii wreszcie przyszedł pan serwisant i założył światłowód. Co do ceny i nie mam zastrzeżeń jak narazie. Trzeba też nieraz zwrócić stary sprzęt.
ZaletyZalety to Cena
WadyDługość oczekiwania na infolinię , bardzo często nie można się dodzwonić, niemili serwisanci
MiejscowośćPoznań
~Błażej / 2025-09-01 07:30
Ocena: 5.00 / 5
Miałem wcześniej internet 300Mb po kablu i byłem bardzo zadowolony, przy zmianie umowy na światłowód wybrałem 2x szybszy a cena 10 zł niższa, do tego urządzenie za darmo:) jesli chodzi o internet to jestem bardzo zadowolony nic nie zrywa nic nie tnie:) przy trójce dzieci siedzących non stop grzebiąc w internecie nie ma problemu, a sam kontakt z przedstawicielem bardzo dobry.
ZaletyKontakt z przedstawicielem
Prędkość onternetu
WadyBrak
MiejscowośćWitkowo
~Nick / 2025-09-01 06:57
Ocena: 2.00 / 5
Sam internet dość dobry, symetryczny, ale nieraz zrywa połączenie, częściej na początku umowy. Używają gorszych ruterów w porównaniu do innych dostawców. Pracownikom zdarza się kłamać, tylko aby podpisać umowę. Jest drogo i nie ma żadnych ulg dla stałych klientów
ZaletySymetryczny internet
WadyDrogo,niewiarygodni pracownicy
MiejscowośćGrębocice
~Andzy / 2025-09-01 06:36
Ocena: 3.25 / 5
Usługa niezawodna, załatwienie problemu prz z telefon wymaga cierpliwości i dużo wolnego czasu.
ZaletyNiezawodny
WadyLekceważenie stałych klientów
MiejscowośćKaźmierz
~Bozena / 2025-08-27 11:33
Ocena: 4.25 / 5
Jestem zadowolona z internetu. Działa dobrze. Polecam.
~Miłosz / 2025-08-19 01:44
Ocena: 3.25 / 5
Obsługa klienta ogólnie w porządku, chociaż początkowo w umowie zostały wpisane błędne dane.
Cena i prędkość internetu przeciętna. Główny problem to jego stabilność, zwłaszcza w godzinach nocnych - od 23 do 04 często zdarzają się przerwy w działaniu trwające od kilkunastu sekund do kilku minut, czasami jedna, w inne dni kilkukrotnie.
Tak więc dla osób spędzających czas online po godzinie 23 mocno odradzam.
Wadyczęste problemy w godzinach nocnych
MiejscowośćPoznań
~Joanna / 2025-08-18 18:31
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam zawarcie umowy na Internet ze światłowodu z tą firmą, bo przy montażu uszkodzono mi szafę, a Internet w ogóle nie działa. Co gorsza, nikt nie reaguje na moje zgłoszenia i reklamacje. Sprawa była czterokrotnie zgłaszana przez czat obsługi klienta i żaden z konsultantów jej nie rozwiązał, a oprócz tego wysłałam mail z opisanym problemem na kontakt@inea.pl na którego nikt nie odpisał oraz reklamację przez aplikację, która również została bez odzewu. Konsultanci z czatu mówią jedynie że sprawę przekazują do działu serwisowego i że mam czekać dwa dni robocze, ale mijają kolejne tygodnie a Internetu ze światłowodu jak nie było tak nie ma. Tylko kuszą ludzi tańszym internetem, a w rzeczywistości człowiek zostaje z uszkodzonymi meblami i w ogóle nie może korzystać z nowych usług.
MiejscowośćPoznań
~Daniel / 2025-08-18 16:31
Ocena: 5.00 / 5
Wszystko w porządku i działa jak należy ???? Bardzo rzadko zdarzają się awarie i przerwy w dostępie do internetu. Podsumowując jest bardzo dobrze.
MiejscowośćGołaszyn
~Artur / 2025-08-18 06:44
Ocena: 5.00 / 5
Internet działa bez zarzutów, instalacja przebiegła sprawnie i bezproblemowo. Otrzymany router Wi-Fi jest wyższej klasy, dzięki czemu nie musiałem montować swojego.
Obsługa klienta pomocna i miła. Polecam.
MiejscowośćPoznań
~Slavko / 2025-08-15 14:29
Ocena: 2.50 / 5
Telewizja po Wifi tnie się co jakiś czas na kilka sekund co jest denerwujące, wcześniej po kablu nie było takiego problemu. Długi czas załączania i połączenia z wifi.Ogolnie cena wyższa, a jakość o wiele gorsza od poprzedniego sprzętu.
~vortexx / 2025-08-14 17:08
Ocena: 3.00 / 5
W miarę stabilnie ale drogo pomimo własnej sieci. U konkurencji jest 20 zł taniej ale dochodzi opłata za utrzymanie łącza i wychodzi na to samo. Powinno być taniej.
ZaletyStabilność
WadyCena
MiejscowośćWrześnia
~Darek / 2025-08-13 18:01
Ocena: 1.75 / 5
Aktualnie wielka TRAGEDIA… kiedyś była dobra obsługa a w tej chwili brak. Od 3 miesięcy płacę ale nie mogę korzystać…zgłaszam i nadal tragedia.Na ekranie tylko napisy: błąd sygnału lub poczekaj na powrót połączenia…brak połączenia z urządzeniem WiFi…nie można kontynuować odtwarzania…strumień nie znaleziony…brak audio-wideo…utracono połączenie wi fiu…
Piszemy prośby o naprawę…jeździmy po punktach obsługi klienta ( otrzymaliśmy odpowiedź że oni tylko przygotowują umowy)nikt nie chciał z nami rozmawiać w centrali w Wysogotowie…czat odpowiada że nie potrafi rozwiązać problemu… na pismo otrzymaliśmy odpowiedź ,żeby kontaktować się przez czat… Jednym słowem płacimy ponad 200zł i nie mamy możliwości pełnego korzystania. Zdecydowanie odradzam!!!
MiejscowośćPoznań
~Katarzyna / 2025-08-13 13:55
Ocena: 2.50 / 5
Jeśli chodzi o ruter i internet dziala oki,ale jeśli chodzi o tv światłowód dramat,długo loguje sie do sieci,jak się połączy ucina obraz i dźwięk na kilka sekund co kilka minut np 5 minut co jest denerwujące,oraz drugi objaw ciągle Skwierczy głos niezależnie od kanału.Nie ma tego objawu jak ogladam no netflixs.Pan monter Ukrainiec zero pomocy i wytłumaczenia=on jest tylko od montażu,zgłoszenie moich uwag na infolini zero pomocy ,zbycie mnie obserwacja.Mam już miesiąc światłowód i nadal problemy które nie giną
ZaletyTylko internet oki
WadyŚwiatłowód tv b że,zero pomocy technicznej
MiejscowośćPoznań
~Ryba / 2025-08-11 11:09
Ocena: 5.00 / 5
Super. Polecam. Świetna obsługa. Naprawdę jeden z lepszych rozwiązań na rynku.
MiejscowośćŚrem
~Zbigniew / 2025-08-04 08:47
Ocena: 5.00 / 5
Jakość dostępu do internetu po światłowodzie doskonała. Polecam wszystkim internautom operatora.
ZaletySuper szybki internet symetryczny jednakowy w downloadzie i uploadzie.
WadyNie widzę żadnych wad.
MiejscowośćZamość
~Bogdan / 2025-07-30 17:40
Ocena: 1.25 / 5
Po dwóch latach nagle podwyżka abonamentu. Sami doliczają usługi których nie zamawiasz - typu program antywirusowy. Dowiadujesz się na fakturze, za miesiąc poprzedni. Zmiana umowy na nową i zmiana tutera "na lepszy". Ping spadł z 3 na 30 !? Nie widzą problemu. "system zarządzania usługą" - masakra. Obsługa klienta - bot z wiedzą przedszkolaka.
Zaletybrak
Wadytylko wady
MiejscowośćGniezno
~Bartosz / 2025-07-30 17:15
Ocena: 5.00 / 5
Jeśli chodzi o telefoniczną obsługę klienta, to jestem bardzo zadowolony, szybko, sprawnie i przyjemnie. Niestety pan monter, który przyjechał żeby naprawić router był wybitnie niemiły, a nawet chamski i cieszyłem się, że opuścił moje mieszkanie.
ZaletySzybkość internetu, obsługa klienta przez telefon
WadyPan monter...
MiejscowośćŚrem
~Maciej / 2025-07-28 17:23
Ocena: 5.00 / 5
W porównaniu do innych dostawcom internetu INEA wypada świetnie. Nie mam żadnych problemów z połączeniem.
~Niezadowolona / 2025-07-28 08:08
Ocena: 1.50 / 5
Jako stały klient, nie jestem dobrze traktowana, tyle lat klient i nic, żadnej zniżki, nowa usługa jest fatalna, światłowód dramat, cena nie adekwatna do usługi, wirtualna obsługa klienta dramat. Proszę pomyśleć nad poprawieniem usług i obslugi.