Miejscowośćnawa wies krolewska
strona 1 z 1
-
~danuska / 2021-01-08 12:43
03.2020 zamowilam usluge ale ja wymowilam a terminie ale do dzisiaj nadal sa u mnie dekodry ktore mialy byc odebrane juz dawno.wielokrotnie dzwonilam o to by w koncu je odebrano.wyznaczono sporo terminow.Teraz dodzwonic sie do nich niewykonalne moimo czekania na lini ponad pol godziny -
-
~Andrrr / 2020-10-26 09:17
Brak kontaktu z firmą.
Oszukiwanie na umowach, płacenie kar.
TV tak działa, że nie działa wcale.WadywszystkoMiejscowośćPoznań -
~Eric / 2020-08-22 10:02
Inea speaks perfect English when you sign a contract but speak no English when you have a problem.
Their service is not good, my internet is not stable and sometimes unusable.
The customer service is non/existent
Stay away from Inea.ZaletynonWadybad internet service. very bad customer service.MiejscowośćTulce -
~Wiolka / 2020-02-25 11:49
Tragedia telewizja się zawiesza światłowód biorą pieniądze a tel brak nie polecam za te pieniądze można mieć lepszy zasiec tel i inter, firma nie adekwentna -
~K1000 / 2019-10-02 14:28
Zdecydowanie nie polecam usług Inei. Na montaż czekam już miesiąc, panowie montażyści za każdym razem są nieprzygotowani, pani w salonie nie wie nawet o problemach, nie ma osób decyzyjnych, nie ma z kim się skontaktować. Za to faktury należy opłacić na czas. Proponuję poszukać usług gdzie indziej. -
~Ela / 2019-05-03 19:56
Zlodzieje!!!!do konca umowy 4msc a co najlepsze przeprowadzka dka nich i odlaczenie rutera z miejsca zamieszkania dla nich to zerwanie umowy i kara 2800 nie radzę brac guwna od nich oszusci nic wiecej!!!! ZaletyZadnejWadyBrak slowMiejscowośćSłupca -
~inea nie polecam / 2019-02-19 20:33
ch*ja wam w d*pe ku*wy je*ane je*ac was inea
oszuści daje im kase za ch*owy internet którego niekiedy wcale nie maZaletyruter który polamalemWadychu*stwo lagi po 1000pinguMiejscowośćslupca -
~Adam / 2018-06-13 16:37
Przy podpisaniu umowy umawiałem technika na następny dzień. Trzy tygodnie później usługa nadal nie jest podłączona, a na infolinii słyszę tylko kolejne wymówki. Ponadto już pięciu różnych konsultantów obiecywało oddzwonić z informacją i za każdym razem na obietnicach się kończyło... ZaletyKonkurencyjna ofertaWadyPrawie miesiąc oczekiwania na podłączenie usługi. Słaba obsługa klienta.MiejscowośćKonin -
-
~ineahejter / 2017-08-09 19:11
Ciągłe awarie, ale najgorsze oszustwo odbywa się przy wypowiedzeniu, gdy zapewniają, że wszystkie umowy zostaną rozwiązane, a po miesiącu okazuje się, że tylko jedna usługa została zakończona, a za pozostałe trzeba zapłacić!! To w inea częsta praktyka z tego co się zainteresowałem, pewnie mają takie instrukcje od przełożonych aby naciągać na co się jeszcze tylko da!! WadyUWAGA NA WYPOWIEDZENIE UMOWY!! -
~biksi / 2015-03-18 22:57
Witam moja wypowiedz jest i będzie negatywna co do INEI- ŻAŁUJĘ że odeszłam z CYFRY plus Ale do rzeczy Od 2 tygodni odłączyli mi telefon stacionarny i nie wiem dlaczego W słuchawce słyszę że '''rozmowy wychodzące są ZABLOKOWANE - i nie wiem dlaczego ? Owszem przyznaję się w lutym miałam mały poslizg z opłata 150 zł ale zapłaciłam 100 i po kilu dniach zapłaciłam 50 zł i zaraz zapłaciłam cały marzec z góry 150 i Sprawdzam telefon stacjonarny i co słyszę Blokada połączen wychodzących ---z jakiej paki ...Dzwonie do nich i - słyszę ..- że jak przyjada technicy i ze jak wina będzie leżał po mojej stronie - to ja zapłacę karę za przyjazd techników - sorry z jakiej paki A czy ja już sam fakt że płącę rachunki co miesiąc i to duże to jest za mało i to jeszcze jak to i owo coś jest po mojej stronie to ja mam jeszcze bulić - chyba kogoś pogrzało ....Ale słuchajcie dalej ...jakiś młodzik mi mówi że mam podłączyć drugi aparat i bla bla bla to to się okaże gdzie jest problem ale mam szukac drugiego telef ....za chwilę znowu mi mówi że jak ja chcę to mi przysle techników i znowu mi powtarza się że jezeli to jest z mojej winy to będę bulić ...Ja mu mówię że to jest telefon stacjonarny i że nie posiada żadnej funkcji blokowania szczerze '' nie dociera '''co mówię i nie wyraziłam zgody na przyjazd techników Za to wziełam drugi automat od mojej mamay podłączylismy z mężem i to somo że jest blokada połączeń i że rozmowy są zablokowane ....To dzisiaj 18.03 2014 pojechałam do Rzecznika Praw Konsumenta dowiedziałam się co mam zrobić ..Ale o ile nie uzwględnią mojego zażalenia Bo nie będę płacić za coś czego nie mam ....to zgłoszę sprawę do Krajowego RZECZNIKA Praw Konsumenta A kto wie i jescze wyżej Bo nad nim są jeszcze inni i Mam nadzieję że nikt się z was nie podda tej firmie A nie wiem dlaczego bez porozumienia z klientem zamieniają kanały lub zabierają i zastępują innymi A ja np jak na coś nie podpisałam umowy na jakis kanał którego ja nie chcę A to juz Samowolka inei ZaletyBrakWadysame wady5 lat -
~Paulina / 2014-12-11 08:44
Beznadzieja !!!! Mieliśmy umowę na 2 lata. Pół roku rachunek 100% wyższy bo skończyły się warunki promocyjne . O co chodzi ??? Dzwonię do Inea a tam mi mówią ze mieliśmy pakiet studencki i się skończył. Jaki pakiet studencki mąż nie jest studentem. Sprawa rozgrzebana od ponad miesiąca, w trakcie załatwiania nikt nic nie wie. Czeski firm. Widzą jakieś inne promocje ale system bierze tą pierwszą - studencką.
Idiotyzm. Dzwonie na infolinie wciąż z kimś nowym i gówno wiedzą. Ktoś sie ze mną jutro skontaktuje - codziennie jutro!!!! Bałaganierze !!!! Aaaaaa najlepsze z tego ze mieliśmy umowe na 2 lata a pan na infolini mi mówi ze mamy na nieokreślony !!! HA HA HA .Szczyt wszystkiego.ZaletyNie widzęWadyCała masa szczególnie obsługainternet juz z rok, tv i tel od marca 2014 -
~Wojtek / 2014-09-30 10:04
Ciągłe awarie, które nie są potwierdzane przez pracowników w BOA. Prędkość internetu zamiast 50mbps wynosi co miesiąc na kilka dni od 0,1 do 1,0mbps. Normalnie nie przekracza 20mbps. Wydzwanianie z przeróżnych numerów komórkowych 7 dni w tygodniu od 6 do 22 jest standardem gdy kończy się umowa. Wciskają ten sam pakiet po wyższej cenie mówiąc, że będzie taniej.
Nie polecam nawet wrogowi, a jeśli już ktoś ma, to szybko polecam biec do Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Może przy kilkudziesięciu zgłoszeniach na tą firmę się zainteresują sprawą...ZaletyW pierwszym dniu umowy wszystko działało jak na papierze.WadyJak w opinii: 0,01-20mbps (na umowie 50mbps), drogo, niekompetentna obsługa klienta3 lata - 130zł miesięcznie -
~Agnieszka / 2014-09-21 21:37
Ceny wysokie przez brak konkurencji, obsluga klienta na niskim poziimie, czeste awarie i brak internetu.Gdybym mogla zmienilabym na innego Zaletyoferta tv, szybki internet jak dzialaWadywysokie ceny, czeste awarie, obsluga klienta2 lata -
~marucha / 2014-04-03 09:49
Oferta w miarę ciekawa, obsługa klienta skandaliczna, serwis beznadziejny. Monopolista mający interes klienta głęboko w ..., w kontaktach z tzw. BOA ma się wrażenie bicia głową w mur. Jak w zamierzchłym systemie. Zaletyoferta programowaWadyskandaliczna obsługa i serwis technicznyod stycznia, 95 zł
strona 1 z 1