MiejscowośćKonin
strona 1 z 52
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~GENEK13 / 2024-10-04 18:24
Odradzam . Częste zanikanie int. prędkość do 100 a ma być 1000 .Obsługa pod psem , zamykane punkty obsługi , infolinia poprzez komputerowego idiotę . Jeszcze kilka lat temu było całkiem dobrze ale po zmianie właściciela wszystko się poj..... -
-
~Wardanes / 2024-10-03 17:39
Bardzo dobra cena, najlepsza oferta na rynku 2024. Duzo niższa cena światlowodu niż w firmach telefonii znanych. Szybki montaż. Parę dni opóźnienia po instalacji (akurat koniec tygodnia) ale poza tym wszystko jak najlepiej. Polecam z Małopolski. Zaletycena, sybkośc instalaacjiMiejscowośćNowy Sącz -
~Marcin / 2024-10-02 19:51
Internet działa bez problemów na kablu jak i WiFi. Szybka instalacja i profesjonalna obsługa na infolinii. ZaletySzybkość internetuMiejscowośćPsary Małe -
~Użytkownik / 2024-09-30 07:13
Internet 600 mb - rzeczywiście tyle ma. To wszystko z plusów. Teraz minusy - regularnie zrywa internet co pół godzinki,godzinę - na kilka minut. Wifi raz jest a raz nie ma, dziwne. Samo przestaje działać i samo się naprawia. Na kablu jest trochę lepiej, chociaż ping w grach skacze co jakiś czas na kilka sekund do 1000-2000 powodując zawieszenie. Obsługa klienta dramat. Umówiona instalacja na poniedziałek (z miesięcznym wyprzedzeniem przez Inee), ja wziąłem urlop i przesiedziałem cały dzień. Na marne. W ten sam poniedziałek wieczorem dzwoni fiberhost proponując datę montażu na za kilka dni. Ja w szoku, oni nic nie wiedzą że to dziś mieli być, inea ich nie powiadomiła, mieli inny termin w systemie. Na szczęście w drugim terminie się pojawili. Cena również droga, gdybym nie miał dostępnego tylko jednego operatora, na pewno nie współpracowalbym z INEA. ZaletyZawsze stała prędkośćWadyRegularnie zrywa internet, skacze ping, obsługa klienta dramat, nikt nic nie wie nikt nie może, terminowość żadna, cenaMiejscowośćTuchola -
~V / 2024-09-25 19:57
Niestety w przesyłce, która była opóźniona o tydzień (ze zrozumiałych powodów) brakowało aż trzech najcięższych i najdroższych mebli. Dwóch biurek i regału. Było to duże zamówienie, część z reszty przedmiotów przyszła w otwartych kartonach. Byćmoże to kwestia firmy realizującej dostawę, a nie samej Ikei. Natomiast po sprawdzeniu paczek od 3 dni bezskutecznie próbuję się skontaktować z działem obsługi klienta i uzyskać informację o brakujących przedmiotach (w aplikacji pojawia się informacja że wszystko zostało dostarczone). Nikt nie odbiera telefonu mimo 30/40 minut czekania na linii i wybierania opcji oddzwonienia. Lubię ikeę, więc mam nadzieję że uda nam się dojść do porozumienia. MiejscowośćPoznań -
~Tom / 2024-09-25 18:20
Internet działa bez zarzutu w dwóch lokalizacjach (Poznań i wioska w województwie dolnośląskim). Podłączenie i montaż w dwóch lokalizacjach bardzo szybko, sprawnie i profesjonalnie. Na razie nie mam się czego przyczepić. MiejscowośćPoznań i Miechów -
~Sylwia / 2024-09-23 10:03
Super jestem bardzo zadowolona moja rodzina też . ZaletySzybki sprawny internet super sprawaWadyJedyne do czego się mogę przyczepić to do obsługi jak się dzwoni trzeba czekać długo i czasem jest tak że jak się człowiek połączy to rozmowa zostaje przerwana i ten asystent który mówi co trzeba robić a ja chcę porozmawiać z człowiekiem nie z robotemMiejscowośćKotowiecko -
~Voytash / 2024-09-19 15:51
INEA jest OK, choć zawiodła mnie w paru aspektach. Największym z nich jest chyba... obsługa klienta. To, że na stronie jest mało kumaty czatbot to jedno (chociaż naprawdę dobrze by było, gdyby gdzieś w zanadrzu czekał prawdziwy człowiek). Ale to, że IDENTYCZNA sytuacja ma miejsce na infolinii? To jest po prostu niesłychane! Chcąc porozmawiać z człowiekiem, by odpowiedział na moje pytania i wątpliwości, musiałem korzystać z funkcji infolinii sprzedażowej, deklarując chęć kupienia usługi (mimo że zależało mi po prostu na otrzymaniu pomocy).
Sama usługa OK, wysokie parametry (ale mimo nowoczesnego routera i usługi światłowodowej, mój internet regularnie przerywał na jakieś 10 sekund co pół godziny — i to niezależnie od położenia i typu mojego urządzenia). Cena też mogłaby być niższa, bo lokalni dostawcy potrafią mieć równie dobrą technologię za niewiele ponad połowę ceny (!).ZaletyNowoczesna technologia w OK cenie + kompetentna obsługa klienta, o ile masz kontakt z człowiekiem... ????WadySam internet lubi regularnie znikać na ok. 10 sekund + absolutny żart jeśli chodzi o obsługę klienta: infolinia, mimo że czynna w określonych godzinach, jest CAŁKOWICIE obsługiwana przez (średnio inteligentne) boty — no tego po prostu jeszcze nie grali! ????MiejscowośćPoznań -
-
~Mariusz / 2024-09-13 10:47
Oferta jasna i przejrzysta, wszystko uruchomione zgodnoe z planem MiejscowośćNowe Miasto nad Pilicą -
~Jan / 2024-09-12 11:47
Rzetelna obsługa. Umówione terminy montażu urządzeń dotrzymane perfekcyjnie przez sympatycznego i dobrego fachowca. Szybki montaż światłowodu. Zaletydobra jakość i estetyka urzadzeńMiejscowośćPoznań Jeżyce -
~Kat / 2024-09-09 07:53
Niezbyt zadowalająca usługa, internet niby jest szybki po kablu, w końcu za niego płacę, ale czasami „znika” bez powodu. WiFi jest masakryczne, więc łączenie telefonów z nim itp to tylko chwilowe rozwiązanie bo co chwilę znika. ZaletySzybki internet po kablu zwykleWadyInternet zwłaszcza wieczorami czasami znika, nie informują o problemach z internetem w mojej okolicyMiejscowośćPoznań -
~Jakub / 2024-09-05 12:17
Szczerze - beznadzieja.
Moja babcia została zmuszona do podpisania nowej, niekorzystnej umowy na usługi, których nie potrzebuje. Jak zmuszona? Wyłączono programy w TV po koncentryku, w zamian dając opcje tylko na światłowód.
W ten sposób babcia płaci 2 razy więcej, ma światłowodowy internet, którego nie potrzebuje.
Zero wsparcia, zero pomocy, zero zrozumienia.ZaletyBrakWadyNaciąganie klienta na niekorzystne umowy, bardzo dyskusyjna jakośćMiejscowośćPoznań -
~Przemek / 2024-09-02 08:36
Do zawarcia umowy super kontakt, odpowiedzi na wszystkie pytania, doradzanie itd. Po pierwszej fakturze problemy. Od 6 sierpnia nie udało mi się uzyskać odpowiedzi na proste pytanie - wyjaśnienie kwot na rachunku. Na inne pytania po wymienieniu kilku wiadomości z różnymi konsultantami w końcu uzyskałem odpowiedź, ale głównie dostawałem wymijające odpowiedzi i zgłoszenie zostawało zamknięte. Obsługa klienta do poprawy. Opcjonalny montaż wzmacniacza do wi-fi, z którego według sprzedawcy można było zrezygnować w trakcie montażu, bo panowie sprawdzą czy jest potrzebny to bzdura. To co w zleceniu muszą zamontować. Więc zostałem okłamany już na starcie. Nie polecam zawierania umowy przez telefon, bo nie wiadomo nawet z kim się rozmawia. Pani przedstawiła się tylko imieniem. Nie wiem co to jest za nowa moda. ZaletySzybki montaż przez zewnętrzną firmę.WadyObsługa klienta po zakupie usługiMiejscowośćBłażejewo -
~Łukasz / 2024-08-30 17:41
Dopiero miesiąc wszystko bardzo dobrze działa.Ilość kanałów wystarcająca.Prędkość odbiega trochę od zakupionej ale śmiga bardzo szybko. MiejscowośćGoleniów -
~Crystal / 2024-08-21 19:19
Nie poinformowali, że za instalację Internetu trzeba płacić, a nie jak w innych – bezpłatnie. I tak wszystko jest w porządku. Wadynie ma umów krótkoterminowychMiejscowośćPoznań -
~Kostek / 2024-08-15 10:59
Naprawa kabla swietlowody kosztowała mi 200zl ????
Za 3 minuty roboty
No chyba przesadzająMiejscowośćPoznań -
-
~Józef / 2024-08-12 11:01
Cena za montaż jest za wysoka. Po za tym jestem zadowolony. MiejscowośćByczyna -
~Aneta / 2024-08-07 10:59
Jestem klientem od miesiąca.
Polecam,jestem zadowolona z usług INEA.MiejscowośćPoznań -
~Lukasso87 / 2024-08-05 21:32
Szybki internet światłowód 1 Gb/s i zero problemow -
~Justyna / 2024-08-04 04:01
Bardzo zadowolona klientka. Dobrej jakości sprzęt. ZaletyJakość sprzętu, jakość usługMiejscowośćPoznań
strona 1 z 52
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »