MiejscowośćLipnica
strona 1 z 54
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Aleksandra / 2025-01-16 18:33
Nie mam dostępu do faktury.Drukarka nie współpracuje z laptopem, pomimo,że wcześniej była niezawodna.Teraz jest wciąż problem ale tylko w sieci INEA.Obraz w telewizji często jest przerywany i występuje komunikat,że zmień kanał albo czekaj na łącze??!! -
-
~Tomasza / 2025-01-16 09:26
Chciałabym zobaczyć fakturę, ale nigdzie nie można jej znaleźć, chociaż miała być dostępna przez aplikację.
Kontakt z obsługą niedostępny.MiejscowośćGoliszow -
~Przemek / 2025-01-14 01:28
internet mam od 4 lat , nigdy nie zawiodł. od miesiąca 1GB, jestem zadowolony. MiejscowośćGodurowo -
~Dawid / 2025-01-08 11:41
I po wielu latach skorzystałem z nowej usługi jeden Giga i teraz mam same problemy z internetem zrywanie Internetu przede wszystkim router który miał być bardzo mocne w moim domu jednorodzinnym nie daję rady -
~Mariusz / 2025-01-03 21:39
Świetny internet wszystko śmiga dobrze polecam!
Zaletymariusz-koscielny@wp.plWadymariusz-koscielny@wp.pl -
~Dariusz / 2025-01-03 16:59
Posiadam pakiet Internet, Telewizja, Telefon i wszystko światłowodem śmiga jak należy. Cena ???? .Jedyny minus i to bardzo poważny (konkurencja trochę wam w tym temacie uciekła)to brak w ofercie karty eSIM . Fajnie by było móc korzystać np. z IPada cellular jak z Iphona ale fizyczna karta SIM może być tylko jedna ,brak możliwości wyrobienia duplikatu. Mam nadzieję że wkrótce się doczekam, życzę sukcesów w Nowym Roku. MiejscowośćGowarzewo -
~Kamil / 2025-01-02 14:23
TRAGEDIA pod każdym względem. Parametry przy umowie 600/600 nic nie są lepsze niż przy prędkości 300/300. Cena słaba bo konkuencyjne firmy mają kilka złotych taniej. Obsługa klienta kpina, umowę mam od 01.12. 2024 a ani raz nie udało mi się skontaktować z biurem obsługi klienta, jedyne z kim rozmawiam to z botem. Zgłaszałem kilka reklamacji- wszystkie odrzucone. Po prośbie o przysłanie technika w ramach reklamacji dostaje odpowiedź, ze bede musiał za niego zapłacić. OMIJAJCIE TEGO OPERATORA Z DALEKA. ZaletyBrakMiejscowośćGrabów nad Prosną -
~M-M / 2024-12-30 10:56
Jestem zadowolona z oferty Inei, korzystam od kilku lat i jeżeli były jakieś usterki, to były szybko usuwane. Kontakt z obsługą klienta dobry, w zasadzie bez zastrzeżeń. Tylko denerwują mnie przerwy w odbiorze TV światłowodowej, zanika sygnał ( komunikat BRAK SYGNAŁU ), co zdarza się od czasu do czasu. -
-
~M-M / 2024-12-30 10:55
Jestem zadowolona z oferty Inei, korzystam od kilku lat i jeżeli były jakieś usterki, to były szybko usuwane. Kontakt z obsługą klienta dobry, w zasadzie bez zastrzeżeń. Tylko denerwują mnie przerwy w odbiorze TV światłowodowej, zanika sygnał ( komunikat BRAK SYGNAŁU ), co zdarza się od czasu do czasu. -
~Jolanta / 2024-12-22 18:35
od tygodnia przed godz. 18,00 jest brak dostępu do internetu. jest to bardzo denerwujące mimo że jest to kilka minut.
Miało nie być przerw z korzystania (bo to światłowód), jak dzwoni na infolinię to czas oczekiwania jest ok. 30min. Proszę o zlikwidowanie usterkiMiejscowośćJaników -
~Kasia / 2024-12-16 09:15
Internet dobrze działa obecnie po wymianie sprzętu na nowszy. Telewizja również w nowym mieszkaniu działa lepiej niż w poprzednim. Czasem ciężko skontaktować się z infolinią. Problemem jest że w aplikacji w ustawieniach jest YouTube którego nie da się usunąć ani założyć blokady rodzicielskiej. Proponuję zmianę tego w ustawieniach. ZaletyDobry internet, szeroki zakres kanałów telewizyjnychWadyCiężki kontakt z infolinią, wgrane na stałe w ustawieniach aplikacje których nie można usunąć i zablokowaćMiejscowośćKruszewnia -
~jaki / 2024-12-11 23:18
Co do internetu to nie mam zastrzeżeń, śmiga tak jak tego oczekiwałem, ale jeśli chodzi o abonament telefoniczny, to nigdy więcej. Stanowczo odradzam, zapomnijcie o włączeniu lub wyłączeniu jakiś usług na koncie, takie rzeczy to tylko można załatwić osobiście, dno na całej linii. Dokupienie usług czy cokolwiek to tylko w bezpośrednim kontakcie, ani na stronie, ani w tej ich dziadowskiej aplikacji. Aplikacja służy tylko do tego abyście nie zapomnieli opłacić rachunku za usługi. Całkowicie niejasne i celowo zagmatwane umowy abyście się nie połapali co i jak. Dobrze że internet jak narazie działa jak należy reszta to kpina Zaletytylko internetWadyobsługa, niejasne warunki umowy, abonament telefoniczny i ich cena -
~Ewa / 2024-12-11 21:58
Nie podoba mi się nowe rozmieszczenie kanałow. Ograniczony wybór pakietów, drugi miesiąc po podpisaniu umowy i mam zablokowane kanały które lubie ... MiejscowośćMieszków -
~Anna / 2024-12-11 19:16
Obsługa okropna, brak wsparcia technicznego,przedłużenie umowy internet wiązało się z wymianą rutera, który zasięg ma tylko na odległość 2 metrów, w pozostałych pomieszczeniach już nie działa, gdzie wcześniej zasięg był w całym domu, na zgłoszony problem zaproponowano mi wzmocnienie siły sygnału z podwyższonym abonamentem. ZaletybrakWadysłaby zasięg, brak wsparcia technicznegoMiejscowośćSiedlików -
~Zbigniew / 2024-12-11 18:58
Internet działa dobrze . Telewizja czasami ma chwilowe zaniki sygnału , po których rozjeżdża się w czasie głos z obrazem . MiejscowośćKonin -
~xdd / 2024-12-11 11:10
Oferta w internecie ma się nijak do aktualnej. Umowę można zawrzeć właściwie tylko i wyłącznie przez telefon, pod presją czasu i wmawiania większego pakietu. Niejasne warunki, nieregularne daty faktur za usługę, ceny za usługe nie ma po prostu napisanej na pierwszej stronie umowy, musicie sobie zjechać na sam dół 13 stronicowego dokumenty i wyczytać cenę z tabelki xDDD
Na plus Pan montujący modem i router, załatwił wszystko w 5 minut.ZaletyStabilne łącze
Ok cenaWadyProces zawieranie umowy to skandal
Router jeśt większy niż PS5MiejscowośćPoznań -
-
~Janusz / 2024-12-08 22:00
Beznadziejny kontakt, albo przerywa rozmowę, a na czacie kończy się wystawieniem opinii MiejscowośćWielka Wieś -
~Barbara / 2024-12-08 16:22
Od 11 Ła jestem waszą klientką chciałam tylko przedłużyć umowę i ją zmienić pan mi tak tłumaczył że nic nie zrozumiałam l nie wiem jaką mam umowę jestem bardzo niezadowolona. Barbara piaskowska MiejscowośćGrodzisk wlkp, -
~Darek / 2024-12-07 08:09
Brak odpowiedzi na reklamacje, brak kontaktu z obsługą klienta ZaletyBrakWadyBrak obsługiMiejscowośćPoznań -
~Inna / 2024-12-02 16:09
Jestem nie do końca zadowolona internetem. Każdego wieczoru występują przerwy w Internecie. Modem chyba za słaby do naszego mieszkania, w sypialni internet ledwo działa. Uważam, że cena za taki internet jest zbyt wysoka. MiejscowośćPoznań
strona 1 z 54
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »