INEA jest OK, choć zawiodła mnie w paru aspektach. Największym z nich jest chyba... obsługa klienta. To, że na stronie jest mało kumaty czatbot to jedno (chociaż naprawdę dobrze by było, gdyby gdzieś w zanadrzu czekał prawdziwy człowiek). Ale to, że IDENTYCZNA sytuacja ma miejsce na infolinii? To jest po prostu niesłychane! Chcąc porozmawiać z człowiekiem, by odpowiedział na moje pytania i wątpliwości, musiałem korzystać z funkcji infolinii sprzedażowej, deklarując chęć kupienia usługi (mimo że zależało mi po prostu na otrzymaniu pomocy).
Sama usługa OK, wysokie parametry (ale mimo nowoczesnego routera i usługi światłowodowej, mój internet regularnie przerywał na jakieś 10 sekund co pół godziny — i to niezależnie od położenia i typu mojego urządzenia). Cena też mogłaby być niższa, bo lokalni dostawcy potrafią mieć równie dobrą technologię za niewiele ponad połowę ceny (!).ZaletyNowoczesna technologia w OK cenie + kompetentna obsługa klienta, o ile masz kontakt z człowiekiem... ????
WadySam internet lubi regularnie znikać na ok. 10 sekund + absolutny żart jeśli chodzi o obsługę klienta: infolinia, mimo że czynna w określonych godzinach, jest CAŁKOWICIE obsługiwana przez (średnio inteligentne) boty — no tego po prostu jeszcze nie grali! ????
MiejscowośćPoznań