Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA opinie

Ocena na podstawie 1132 opinii

2.11 / 5

  • Obsługa klienta
    1.94
  • Oferta
    1.97
  • Cena/Jakość
    1.58
  • Parametry
    2.35
  • Cena
    2.23
  • Niezawodność
    2.03

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kamil / 2025-01-02 14:23
    Ocena: 1.75 / 5
    TRAGEDIA pod każdym względem. Parametry przy umowie 600/600 nic nie są lepsze niż przy prędkości 300/300. Cena słaba bo konkuencyjne firmy mają kilka złotych taniej. Obsługa klienta kpina, umowę mam od 01.12. 2024 a ani raz nie udało mi się skontaktować z biurem obsługi klienta, jedyne z kim rozmawiam to z botem. Zgłaszałem kilka reklamacji- wszystkie odrzucone. Po prośbie o przysłanie technika w ramach reklamacji dostaje odpowiedź, ze bede musiał za niego zapłacić. OMIJAJCIE TEGO OPERATORA Z DALEKA.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćGrabów nad Prosną
  • ~M-M / 2024-12-30 10:56
    Ocena: 4.75 / 5
    Jestem zadowolona z oferty Inei, korzystam od kilku lat i jeżeli były jakieś usterki, to były szybko usuwane. Kontakt z obsługą klienta dobry, w zasadzie bez zastrzeżeń. Tylko denerwują mnie przerwy w odbiorze TV światłowodowej, zanika sygnał ( komunikat BRAK SYGNAŁU ), co zdarza się od czasu do czasu.
  • ~M-M / 2024-12-30 10:55
    Ocena: 4.75 / 5
    Jestem zadowolona z oferty Inei, korzystam od kilku lat i jeżeli były jakieś usterki, to były szybko usuwane. Kontakt z obsługą klienta dobry, w zasadzie bez zastrzeżeń. Tylko denerwują mnie przerwy w odbiorze TV światłowodowej, zanika sygnał ( komunikat BRAK SYGNAŁU ), co zdarza się od czasu do czasu.
  • ~Jolanta / 2024-12-22 18:35
    Ocena: 2.50 / 5
    od tygodnia przed godz. 18,00 jest brak dostępu do internetu. jest to bardzo denerwujące mimo że jest to kilka minut.
    Miało nie być przerw z korzystania (bo to światłowód), jak dzwoni na infolinię to czas oczekiwania jest ok. 30min. Proszę o zlikwidowanie usterki
    MiejscowośćJaników
  • ~Kasia / 2024-12-16 09:15
    Ocena: 4.00 / 5
    Internet dobrze działa obecnie po wymianie sprzętu na nowszy. Telewizja również w nowym mieszkaniu działa lepiej niż w poprzednim. Czasem ciężko skontaktować się z infolinią. Problemem jest że w aplikacji w ustawieniach jest YouTube którego nie da się usunąć ani założyć blokady rodzicielskiej. Proponuję zmianę tego w ustawieniach.
    ZaletyDobry internet, szeroki zakres kanałów telewizyjnych
    WadyCiężki kontakt z infolinią, wgrane na stałe w ustawieniach aplikacje których nie można usunąć i zablokować
    MiejscowośćKruszewnia
  • ~jaki / 2024-12-11 23:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Co do internetu to nie mam zastrzeżeń, śmiga tak jak tego oczekiwałem, ale jeśli chodzi o abonament telefoniczny, to nigdy więcej. Stanowczo odradzam, zapomnijcie o włączeniu lub wyłączeniu jakiś usług na koncie, takie rzeczy to tylko można załatwić osobiście, dno na całej linii. Dokupienie usług czy cokolwiek to tylko w bezpośrednim kontakcie, ani na stronie, ani w tej ich dziadowskiej aplikacji. Aplikacja służy tylko do tego abyście nie zapomnieli opłacić rachunku za usługi. Całkowicie niejasne i celowo zagmatwane umowy abyście się nie połapali co i jak. Dobrze że internet jak narazie działa jak należy reszta to kpina
    Zaletytylko internet
    Wadyobsługa, niejasne warunki umowy, abonament telefoniczny i ich cena
  • ~Ewa / 2024-12-11 21:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie podoba mi się nowe rozmieszczenie kanałow. Ograniczony wybór pakietów, drugi miesiąc po podpisaniu umowy i mam zablokowane kanały które lubie ...
    MiejscowośćMieszków
  • ~Anna / 2024-12-11 19:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa okropna, brak wsparcia technicznego,przedłużenie umowy internet wiązało się z wymianą rutera, który zasięg ma tylko na odległość 2 metrów, w pozostałych pomieszczeniach już nie działa, gdzie wcześniej zasięg był w całym domu, na zgłoszony problem zaproponowano mi wzmocnienie siły sygnału z podwyższonym abonamentem.
    Zaletybrak
    Wadysłaby zasięg, brak wsparcia technicznego
    MiejscowośćSiedlików
  • ~Zbigniew / 2024-12-11 18:58
    Ocena: 4.25 / 5
    Internet działa dobrze . Telewizja czasami ma chwilowe zaniki sygnału , po których rozjeżdża się w czasie głos z obrazem .
    MiejscowośćKonin
  • ~xdd / 2024-12-11 11:10
    Ocena: 2.50 / 5
    Oferta w internecie ma się nijak do aktualnej. Umowę można zawrzeć właściwie tylko i wyłącznie przez telefon, pod presją czasu i wmawiania większego pakietu. Niejasne warunki, nieregularne daty faktur za usługę, ceny za usługe nie ma po prostu napisanej na pierwszej stronie umowy, musicie sobie zjechać na sam dół 13 stronicowego dokumenty i wyczytać cenę z tabelki xDDD
    Na plus Pan montujący modem i router, załatwił wszystko w 5 minut.
    ZaletyStabilne łącze
    Ok cena
    WadyProces zawieranie umowy to skandal
    Router jeśt większy niż PS5
    MiejscowośćPoznań
  • ~Janusz / 2024-12-08 22:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Beznadziejny kontakt, albo przerywa rozmowę, a na czacie kończy się wystawieniem opinii
    MiejscowośćWielka Wieś
  • ~Barbara / 2024-12-08 16:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Od 11 Ła jestem waszą klientką chciałam tylko przedłużyć umowę i ją zmienić pan mi tak tłumaczył że nic nie zrozumiałam l nie wiem jaką mam umowę jestem bardzo niezadowolona. Barbara piaskowska
    MiejscowośćGrodzisk wlkp,
  • ~Darek / 2024-12-07 08:09
    Ocena: 1.25 / 5
    Brak odpowiedzi na reklamacje, brak kontaktu z obsługą klienta
    ZaletyBrak
    WadyBrak obsługi
    MiejscowośćPoznań
  • ~Inna / 2024-12-02 16:09
    Ocena: 3.50 / 5
    Jestem nie do końca zadowolona internetem. Każdego wieczoru występują przerwy w Internecie. Modem chyba za słaby do naszego mieszkania, w sypialni internet ledwo działa. Uważam, że cena za taki internet jest zbyt wysoka.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Arkadiusz / 2024-11-29 10:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Faktycznie lipa,po rozmowie i zawarciu umowy z konsultantem niby ok,jak się później okazuje przychodzą rachunki za korzystanie mimo iż 6 miesięcy za darmo.. zwykle przepraszam i nic więcej,jak w drugą stronę nie daj Boże opoznij się z rachunkiem jeden dzień odrazu upomnienia itd. Zero kontaktu z pracownikiem ( żywym) nie jakimś śmiesznym botem który chyba jest upośledzony i brakuje zwoju,nic nie rozumie,przełącza gdzie sam chce mimo wyraźnego polecenia. Kupiłem największy pakiet z kanałami sportowymi i one są,bajki miały być a już kilka programów nie działa, w dodatku przestawiają co chwile coś jakieś.modernizacje a tak naprawdę nic się nie zmienia prócz tego że kanały są na innych pozycjach,jedyne co dobre to internet. Reszta farsa.
    ZaletyInternet - i tylko na tym powinni się skupić, bo reszta kuleje i to bardzo jak nasz rząd
    WadyŚmieszny bot , zero kontaktu z żywym konsultantem
    MiejscowośćŚroda Wielkopolska
  • ~Klaudi / 2024-11-27 18:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Najsłabszym elementem firmy jest obsługa klienta i serwis techniczny. Kontakt telefoniczny z BOK poniżej krytyki, totalnie głupi Alex, który nie rozpoznaje poleceń i nie łączy z odpowiednią osoba czy działem. Nie można doprosić się wizyty technika.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Cyberhaker / 2024-11-27 11:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Uwaga na niebezpieczną aplikację - zgłoszone w NASK oraz deweloperom w SklepPlay. Aplikacja wykorzystuje numer PESEL zamiast loginu. Uwaga na kradzieże tożsamości - takie dane mogą wyciec, na numery PESEL oszuści biorą kredyty, pożyczki, podszywają się na stronach OLX i innych. Nie podawajcie numeru PESEL w niezaufanych aplikacjach jak aplikacja INEA, żeby tego uniknąć
    WadyWyłudzenia danych, zabawa danymi osobowymi klientów, niebezpieczna aplikacja
    MiejscowośćSwarzędz
  • ~Robert / 2024-11-27 11:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Nieuczciwe praktyki - umowa od 1 listopada, plus 80zł za montaż. Nagle pojawia się ponad 100zł faktura za październik, bo włączyli wcześniej w niezamieszkanym mieszkaniu - wyłudzenia i oszustwo - uważajcie na tę firmę
    WadyWyłudzenia, oszustwa
    MiejscowośćNowy Tomyśl
  • ~Maria / 2024-11-27 11:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Fatalna obsługa klienta, zamiast odpowiedzi na pytania tylko ta sama reklama aplikacji 'kopiuj-wklej'.
    WadyBrak obsługi klienta
    MiejscowośćSzamotuły
  • ~Stefan / 2024-11-27 11:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Firma nie wystawia paragonów ani faktur za świadczone usługi, mimo wielu próśb. Powinien się tym zainteresować urząd skarbowy i prokuratura, coś tutaj jest podejrzane.
    ZaletyInternet jest
    WadyBrak faktur, przestępstwa skarbowe
    MiejscowośćPoznań
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4509
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2247
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4712
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3048
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2626
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1300