Obsługa okropna, brak wsparcia technicznego,przedłużenie umowy internet wiązało się z wymianą rutera, który zasięg ma tylko na odległość 2 metrów, w pozostałych pomieszczeniach już nie działa, gdzie wcześniej zasięg był w całym domu, na zgłoszony problem zaproponowano mi wzmocnienie siły sygnału z podwyższonym abonamentem.
Zaletybrak
Wadysłaby zasięg, brak wsparcia technicznego
MiejscowośćSiedlików
~Zbigniew / 2024-12-11 18:58
Ocena: 4.25 / 5
Internet działa dobrze . Telewizja czasami ma chwilowe zaniki sygnału , po których rozjeżdża się w czasie głos z obrazem .
MiejscowośćKonin
~xdd / 2024-12-11 11:10
Ocena: 2.50 / 5
Oferta w internecie ma się nijak do aktualnej. Umowę można zawrzeć właściwie tylko i wyłącznie przez telefon, pod presją czasu i wmawiania większego pakietu. Niejasne warunki, nieregularne daty faktur za usługę, ceny za usługe nie ma po prostu napisanej na pierwszej stronie umowy, musicie sobie zjechać na sam dół 13 stronicowego dokumenty i wyczytać cenę z tabelki xDDD
Na plus Pan montujący modem i router, załatwił wszystko w 5 minut.
ZaletyStabilne łącze
Ok cena
WadyProces zawieranie umowy to skandal
Router jeśt większy niż PS5
MiejscowośćPoznań
~Janusz / 2024-12-08 22:00
Ocena: 1.50 / 5
Beznadziejny kontakt, albo przerywa rozmowę, a na czacie kończy się wystawieniem opinii
MiejscowośćWielka Wieś
~Barbara / 2024-12-08 16:22
Ocena: 2.00 / 5
Od 11 Ła jestem waszą klientką chciałam tylko przedłużyć umowę i ją zmienić pan mi tak tłumaczył że nic nie zrozumiałam l nie wiem jaką mam umowę jestem bardzo niezadowolona. Barbara piaskowska
MiejscowośćGrodzisk wlkp,
~Darek / 2024-12-07 08:09
Ocena: 1.25 / 5
Brak odpowiedzi na reklamacje, brak kontaktu z obsługą klienta
ZaletyBrak
WadyBrak obsługi
MiejscowośćPoznań
~Inna / 2024-12-02 16:09
Ocena: 3.50 / 5
Jestem nie do końca zadowolona internetem. Każdego wieczoru występują przerwy w Internecie. Modem chyba za słaby do naszego mieszkania, w sypialni internet ledwo działa. Uważam, że cena za taki internet jest zbyt wysoka.
MiejscowośćPoznań
~Arkadiusz / 2024-11-29 10:43
Ocena: 2.25 / 5
Faktycznie lipa,po rozmowie i zawarciu umowy z konsultantem niby ok,jak się później okazuje przychodzą rachunki za korzystanie mimo iż 6 miesięcy za darmo.. zwykle przepraszam i nic więcej,jak w drugą stronę nie daj Boże opoznij się z rachunkiem jeden dzień odrazu upomnienia itd. Zero kontaktu z pracownikiem ( żywym) nie jakimś śmiesznym botem który chyba jest upośledzony i brakuje zwoju,nic nie rozumie,przełącza gdzie sam chce mimo wyraźnego polecenia. Kupiłem największy pakiet z kanałami sportowymi i one są,bajki miały być a już kilka programów nie działa, w dodatku przestawiają co chwile coś jakieś.modernizacje a tak naprawdę nic się nie zmienia prócz tego że kanały są na innych pozycjach,jedyne co dobre to internet. Reszta farsa.
ZaletyInternet - i tylko na tym powinni się skupić, bo reszta kuleje i to bardzo jak nasz rząd
WadyŚmieszny bot , zero kontaktu z żywym konsultantem
MiejscowośćŚroda Wielkopolska
~Klaudi / 2024-11-27 18:42
Ocena: 3.00 / 5
Najsłabszym elementem firmy jest obsługa klienta i serwis techniczny. Kontakt telefoniczny z BOK poniżej krytyki, totalnie głupi Alex, który nie rozpoznaje poleceń i nie łączy z odpowiednią osoba czy działem. Nie można doprosić się wizyty technika.
MiejscowośćPoznań
~Cyberhaker / 2024-11-27 11:14
Ocena: 1.50 / 5
Uwaga na niebezpieczną aplikację - zgłoszone w NASK oraz deweloperom w SklepPlay. Aplikacja wykorzystuje numer PESEL zamiast loginu. Uwaga na kradzieże tożsamości - takie dane mogą wyciec, na numery PESEL oszuści biorą kredyty, pożyczki, podszywają się na stronach OLX i innych. Nie podawajcie numeru PESEL w niezaufanych aplikacjach jak aplikacja INEA, żeby tego uniknąć
Nieuczciwe praktyki - umowa od 1 listopada, plus 80zł za montaż. Nagle pojawia się ponad 100zł faktura za październik, bo włączyli wcześniej w niezamieszkanym mieszkaniu - wyłudzenia i oszustwo - uważajcie na tę firmę
WadyWyłudzenia, oszustwa
MiejscowośćNowy Tomyśl
~Maria / 2024-11-27 11:05
Ocena: 1.50 / 5
Fatalna obsługa klienta, zamiast odpowiedzi na pytania tylko ta sama reklama aplikacji 'kopiuj-wklej'.
WadyBrak obsługi klienta
MiejscowośćSzamotuły
~Stefan / 2024-11-27 11:02
Ocena: 1.75 / 5
Firma nie wystawia paragonów ani faktur za świadczone usługi, mimo wielu próśb. Powinien się tym zainteresować urząd skarbowy i prokuratura, coś tutaj jest podejrzane.
ZaletyInternet jest
WadyBrak faktur, przestępstwa skarbowe
MiejscowośćPoznań
~ja / 2024-11-22 13:32
Ocena: 3.25 / 5
Powinni już dawno wyłączyć bota i zamknąć biuro obsługi klienta skoro nie chce im się pracować.
ZaletyParametry techniczne ok
WadyBrak biura obsługi - to co jest to jakaś parodia / kpina.
Jedna wielka katastrofa. Obsługa klienta jest totalnie bez sensu, cały dzień siedziałam na telefonie na linii z nimi i nic nie załatwili. Odsyłali mnie z działu do działu. Następnie na sam koniec uznali że zadzwonią do mnie sami. Zadzwonili późnym wieczorem po 19:00, a sygnał trwał niecałe 3 sekundy, nie zdążyłam chwycić za telefon.
MiejscowośćKonin
~Janusz / 2024-11-14 10:37
Ocena: 4.50 / 5
Póki co śmiga. Prędkości pobierania i wysyłania się zgadzają /1000/300/. Jeśli chodzi o obsługę klienta, czy też aplikację to osobiście wolę rozmawiać z drugą osobą, a nie z komputerem. W aplikacji natomiast brakuje opcji np. anulowania zgłoszonej usterki- reklamacji.
MiejscowośćSzamotuły
~Osjan / 2024-11-11 17:10
Ocena: 5.00 / 5
5-tka za symetryczny internet!!!! Bardzo niski ping = 21ms. Fachowy montaż = postawili mi słupa pod światłowód na ich koszt!
Zaletynajszybszy internet w okolicy!!!
MiejscowośćStarosiedlice
~Jerzy / 2024-11-04 10:13
Ocena: 3.75 / 5
Dotychczas po miesiącu użytkowania nie ma żadnych problemów
MiejscowośćBorowo-Młyn
~Krzysztof / 2024-11-01 22:36
Ocena: 2.75 / 5
Sygnał zanika,z 600 jest góra 300.Co mam więcej napisać?Że macie niekompetetnętnych mąterów?bez kleju i osłon?
Weryfiujcie tych ludzi.