Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA opinie

Ocena na podstawie 1044 opinii

2.05 / 5

  • Obsługa klienta
    1.89
  • Oferta
    1.97
  • Cena/Jakość
    1.58
  • Parametry
    2.26
  • Cena
    2.17
  • Niezawodność
    1.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mario / 2024-06-04 10:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Wprowadzają ludzi w błąd. Nie polecam. Z daleka od tej firmy.
    ZaletyNiema
    WadyKompletny brak wiedzy konsultantów oraz chęci pomocy.
    MiejscowośćLelów
  • ~Damian / 2024-06-03 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Internetu nie ma od piątku jest poniedziałek nie da się dodzwonić do działu technicznego oczywiście jeżeli chcesz podpisać umowę to odbierają od razu, całkowicie odradzam
    WadyInea
    MiejscowośćOrońsko
  • ~Samsung / 2024-06-03 11:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Super podejście do klienta,internet światłowodowy w super cenie, jak na razie śmiga aż miło. Szczerze polecam !!!
    MiejscowośćNisko
  • ~GAROS / 2024-06-03 10:11
    Ocena: 4.75 / 5
    Korzystam z światłowodu INEA od 2021 roku, od początku na własnym routerze, a nie tym co dawało wtedy jakiś Tilgin. Usługa działa bez zarzutu. 4 awarie w 4 lata to bardzo mało. Infolinia jest dziwna i wręcz nazwę to z Bot-owana, jak awaria to szansa na pogadanie z człowiekiem graniczy z cudem. Przy chęci przedłużenia umowa, a w zasadzie przejściu z 1Gb na 300Mb na czacie dostałem bezpośredni numer do działu Utrzymania klienta i tam rzetelnie, miło i szybko obsłużony. Dostałem Zmienne, publiczne IP w cenie usługi za 79,99 zł 300/300 Mb/a. Śmiga bez problemu na routerze HUAWEI WiFi Mesh 7, który do 230 ma kwadratowych ogarnia Wi-Fi bardzo stabilnie. Nie mam TV od INEA, ale na infolinii dział techniczny jak i na czacie twierdzą, że działa jako OTT czyli przez internet, a nie jako IPTV z VLAN. Więc TV według operatora zadziała z każdym routerem, ale technicy muszą odpalić usługę na routerze operatora, ale niektórzy na czacie piszą, że to zależy od technikóœ co dostarczają dekoder lub dekodery. Mi się nie opłaca mając Canal+ za 90 zł dopłacać 15 zł za Multiroom i przechodzić z TV do INEA.
    ZaletyJakość usługi z własnym routerem
    WadyBoty rządzą na infolinii, człowiek tam jest, ale trafić na człowieka to prędzej wygrasz w Lotto cokolwiek
    MiejscowośćGłusk, Kalinówka, lubelskie
  • ~Robert / 2024-05-29 21:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Zakupiłem dwie karty sim, dwa tygodnie czekam i dzwonię na infolinię, przyłączyli mnie do działu wysyłki i tam powiedzieli że jest awizo na poczcie , sprawdziłem nic takiego nie ma narazie jestem rozczarowany inea nie postarał się o nowego klienta
    ZaletyMiła infolinia
    WadyNieterminowosc
    MiejscowośćStalowa Wola
  • ~Robert / 2024-05-29 21:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Zakupiłem dwie karty sim, dwa tygodnie czekam i dzwonię na infolinię, przyłączyli mnie do działu wysyłki i tam powiedzieli że jest awizo na poczcie , sprawdziłem nic takiego nie ma narazie jestem rozczarowany inea nie postarał się o nowego klienta
    ZaletyMiła infolinia
    WadyNieterminowosc
    MiejscowośćStalowa Wola
  • ~Andrzej / 2024-05-29 16:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko zgodnie z planem , monterzy super obsługa klienta idealna
    ZaletyIdealnie
    WadyFull pakiet miał być na 6 miesięcy , po miesiącu zgasło
    MiejscowośćŻywiec
  • ~Klient / 2024-05-24 22:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo złe doświadczenie. Pan montujący kabel do internetu wywiercił się pod sufitem zamiast od podłogi zostawiając nieestetyczny kabel wystający ze ściany i robiąc przy tym dużo szkód. Bardzo nieprofesjonalne zachowanie, narzucił starszym osobom gdzie będzie wiercił żeby jak najszybciej zrobić i wyjść! Telewizja mruga a internet swiatlowodowy w drugim pokoju tylko 40%. Na zgłoszenie pan wrócił i powiedział że tak ma być. Po ponownej próbie zgłoszenia i prośbie o wyjęcie kabla ze ściany konsultant zbył, że trzeba zgłosić to np w punkcie choć tam też nie przyjmują zgloszeń.
    Za coś takiego powinno się karać a ludzi tak bezczelnych nie zatrudniać
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta i serwis
    MiejscowośćPoznań
  • ~Patryk / 2024-05-24 11:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Po godzinie od wyjścia monterów brak sygnału.
    Dodzwonić się na pomoc techniczna graniczy z cudem po 3 dniach sygnał wreszcie jest. Codziennie występują przerwy w internecie. Telewizja zacina się jakość usług poniżej jakiegokolwiek poziomu.
    ZaletyBrak
    WadyBrak szybkiego kontaktu z pomocą techniczna
    MiejscowośćPoznań
  • ~Sylwia / 2024-05-23 21:36
    Ocena: 1.50 / 5
    Gówniana firma! Od trzech dni odcina internet o godzinie 21 , a właśnie wtedy ja zaczynam pracę . Bez internetu nie pracuję! Zgłaszając sprawę na infolinię zwalają winę na mnie twierdząc że to mój router jest zły ,a prawda jest taka że serwer dzierżawy jest za bardzo obciążony i ma długi czas odpowiedzi na zapytanie o IP. To nie jest zależenie od routera, A od serwera DHCP I czasu dzierżawy adresu.
    ZaletyPrzez jakiś czas było spoko
    MiejscowośćPiastowice
  • ~Michał / 2024-05-22 21:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Od początku mam problem z zanikającym sygnałem. Przez 2 lata zbywali mnie ze jak swiatlowod do domu dociera to jest ok. Zakupiłem teraz opcję że zmacniaczem WIFI. Problem został i nie umia sobie z tym poradzić. Aby do końca umowy i się żegnam.
    WadySame wady
    MiejscowośćBiałobrzegi Radomskie
  • ~Zbigniew / 2024-05-22 17:01
    Ocena: 3.75 / 5
    od 30 dni korzystam z internetu do chwili obecnej bez problemów
    MiejscowośćBuk
  • ~Aleksandra / 2024-05-20 09:14
    Ocena: 2.25 / 5
    Ponad miesiąc starałam się założyć światłowód w moim lokalu. Pracownicy nie przekazują informacji dotyczących jakichś niepowodzeń w założeniu internetu. Nikt nie potrafił wytłumaczyć czemu nie można go założyć. Nie można było znaleźć notatki od fachowca, który miał założyć światłowód. Totalna niekompetencja pracowników na infolinii jak i na chacie.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćPoznań
  • ~Aga / 2024-05-19 21:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z infolinią bardzo utrudniony, ciągle awarie, w trakcie awarii nie można korzystać z aplikacji , żeby zgłosić problem . Omijać szerokim łukiem, czekam tylko do końca umowy i kończę to badziewie.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
    MiejscowośćRokiciny
  • ~Danuta / 2024-05-18 11:02
    Ocena: 5.00 / 5
    BARDZO SPRAWNA OBSŁUGA PANI DOKRÓREJ ZADZWONIŁAM JASNO PRZEDSTAWIŁA OFERTY PODAŁA NAJBARDZIEJ KORZYSTNĄ
    ZaletyINTERNET DZIAŁA SZYBCIEJ KORZYSTNA CENA
    MiejscowośćOwińska
  • ~Wkurzona / 2024-05-17 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Czas wypowiedzieć umowę.
    Nigdy więcej z nimi do czynienia
    MiejscowośćWitkowo
  • ~deridoo / 2024-05-10 12:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Zgłosiłem reklamacje na częste przerwy w sygnale internetowym.
    Odpowiedz INEA - oni mają wszystko w porządku. Winny jest router - które z resztą dostarczyli.....
    W ciągu dnia zdarza się kilka, kilkanascie razy....Muszę za każdym razem powtórnie sie logowoć Pracuję zdalnie.
    Dla mnie beznadzieja.
    Ostatnia umowa z nimi.
    Zaletydobra TV
    Wadybeznadziejne łącze interenetowe
    MiejscowośćLeszno
  • ~Klient / 2024-05-09 11:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolony ze świadczonej usługi przez INEA. Wszystko działa prawidłowo. Na zgłoszenie problemu przez aplikację została założona sprawa.Zostałem poinformowany o usunięciu problemu i zamknięciu zgłoszenia.
    Ja jestem zadowolony.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Aro / 2024-05-06 18:46
    Ocena: 3.25 / 5
    dodzwonienie się na infolinię tragedia , człowiek wysłuchuje do znudzenia po 2 razy informacje o rodo a czas leci wreszcie oczekiwanie na konsultanta od 20 do 60 min
    mało promocji , aplikacja słaba, nie można wpisać samemu usterki do zgłoszenia Nie ma obsługi klienta/technicznej na weekend
    Wadyprzy nagrywaniu brak możliwości rozszerzenia jego czasu a programy się opóźniają
    MiejscowośćPieszków
  • ~Max / 2024-05-06 13:57
    Ocena: 4.00 / 5
    Inea to czwarty operator, z kórego usług korzystam na przestrzeni ostatnich dwóch lat. I jak na razie drugi miesiac użytkowania nie mam uwag. Wszytko jest ok. Posiadam opcję 1000/1000 w automatycznych pomiarach na moim routerze nie spada poniżej 750/750. Jestem zadowolony
    ZaletyMożna podłaczyć własny Router. To dla mnie mega zaleta
    WadyTrudno coś znaleźć - cena mogła by być niższa
    MiejscowośćZborowo
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4384
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3487
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3196
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2546
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2227
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2059
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4375
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3855
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2891
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2509
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1998
Mobile Vikings
Ocena: 4.60, ilość opinii: 1214