strona 1 z 128
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Tomi / 2025-02-21 12:35
Kolejny już raz max 2mb/s internetu i ping skacze po 1000-5000. Szkoda gadać. -
-
~Maniek / 2025-02-20 14:02
14:00 1mb/s internetu.. już od kilku dni jest tragedia z tym. -
~Tomasz / 2025-02-19 18:45
Ostrzegam wszystkich aby przy zawieraniu umowy nie zgodzili się na usługę bezpieczny internet (czy tez bezpieczne surfowanie). Powoduje ona brak możliwości podejmowania decyzji która stronę internetową chcecie oglądać. Ponadto trzeba czekać na wyłączenie usługi aż do końca miesiąca rozliczeniowego aby mogli doliczyć pełną opłatę za tą usługę. Tat, tak. Za coś co ogranicza waszą wolność musicie płacić. ZaletySzybszy internetowa niż np. W Orange. Zasięgi też wydają się nieco lepszeWadyBardzo mało intuicyjna strona internetowa operatora a aplikacja jeszcze gorsza. -
~Aga / 2025-02-14 15:04
Ocena poniżej 0.
Bardzo nie uczciwa sieć. Korzystam z magenta od 1,5roku i marzę o zakończeniu umowy. Nie ma dnia aby poprawnie działał internet nie mówiąc o tv. Dzwonię co tydzień do działu technicznego a po rozmowie dostaje sms że rozwiązany problem a wcale nie został. Szybciej łącze się z sąsiadem dwa piętra niżej i lepszy zasięg/orange/.
Telemarketer dzwoni co chwilę z niby lepszą ofertą a okazuje się że 15zl drożej. Mało tego wysyła link żeby zaakceptować. Jak mu się zwróci uwagę, że kłamie to ze śmiechem odpowiada, że zwykle ludzie się na to łapią. Gratuluję t mobile!!!ZaletybrakWady100 -
~Sygut / 2025-02-12 23:27
Do poniższego wpisu: jesteś kretynem. Przyznałeś się przed całym światem, że nie masz MÓZGU. -
~Marek / 2025-02-11 22:52
Katastrofa. Kupiłem internet mobilny z modemem TCL. Po przyjeździe do Włoch okazało się, że nie ma internetu. Dzwonię na BOA, a tam bezczelny konsultant wykłóca się ze mną, że przecież wiedziałem, że ta karta do mobilnego modemu działa tylko w Polsce, a we Włoszech i w ogóle za granicą to roaming jest zablokowany. Gdybym wiedział, to przecież nie wziąłbym tego modemu za granicę, bo po co. Chamstwo na biurze obsługi abonenta i oszukiwanie klientów w salonach. Cała sieć T-mobile. Omijać z daleka. ZaletyŻadnych -
~Agnieszka / 2025-02-02 13:37
Od paru miesięcy borykam się z internetem, a raczej jego brakiem. Firma tłumaczy, że jest zwiększone zapotrzebowanie, a co mnie to obchodzi. Płacę abonament od oferty do 300Mb/s niestety nie da się obejrzeć filmu gdziekolwiek. Płacę za coś, czego firma nie jest w stanie sprostać.
Jutro będzie kontakt do rzecznika praw.ZaletyBrakWadyWieczny spadek internetu, brak możliwości dodzwonienia się na BOK -
~Ireneusz / 2025-01-22 01:13
Próbowali mnie okraść na 280 zł. Sprawę zgłosiłem do organów ścigania. -
-
~Ireneusz, Olsztyn / 2025-01-22 01:11
Chcieli wyłudzić ode mnie pieniądze za jakiś niby sprzęt, telefon który u nich niby kupiłem. Sprawa poszła do Prokuratury. Dno i wodorosty. ZaletyBrak -
~Yyy / 2025-01-20 16:15
Naciągają na nowe numery tel przysprzedarzy telefonów złodziejstwo -
~Bartek / 2025-01-16 17:33
Beznadziejna instytucja do zamknięcia. Oszukują klientów, pobierają pełny abonament a nie świadczą wszystkich usług zawartych w abonamencie. Od dwóch lat walczę z brakiem zasięgu, wiele zgłoszeń, reklamacji a problem dalej nierozwiązany. Gorzej zrzuca się winę na klienta, np. Źle urządzenie, a gdzie w umowie są wyszczególnione marki telefonów się pytam?Ja zgłaszam brak zasięgu w całym kraju na dworze i w budynkach a oni mi odpisują że w adresie zamieszkania żeby mieć lepszy zasięg powinienem wyjść z budynku.. ????????
Czacha dymi.. masakra jakaś..
Ludzie na infolinii to nieużytki społeczne służące zwalaniu wszystkiego na klienta, są zupełnie niepomocni.. do niczego nie przydatni.. nie powinna w ogóle istnieć tą infolinia..
T mobile to zaraz po Orange najgorszy wybór jaki można podjąć.. czas z tamtąd uciekać..ZaletyŻadnychWadyCałość -
~Anna W. / 2025-01-15 12:23
Zaczelam korzystac z uslug TMobile. Telefon i internet mial zostac przeniesiony ale przez problemy z Orange wszytsko sie pokreciło.
Gdyby nie doradca pan Mateusz Dąbrowki z salonu na Zakopiance w Krakowie to niektóre rzeczy byly niemozliwe do zalatwienia. Zloty czlowiek, który serdecznie pomaga. Pamieta o kliencie , o jego problemach i stara sie za wszelka cene pomóc.
Dziekuje Panu Mateuszowi za wszytsko, serdecznie polecam Go jako sprzedawce, doradce i pomocnika.
ZaletyObsługa pana Mateusza Dabrowskiego jest wzorowaWady------------ -
~Rokosz / 2025-01-14 10:54
Poniższy przypadek to piękny przykład jak można wydymać obcokrajowca w salonie. Babka chciała sima na kartę, a w punkcie zwietrzyli okazję na wciśnięcie dodatkowego abonamentu (w imię wyższej premii). Babka podpisała bo coś tam kazali i pozamiatane. A rozmowy nie są monitorowane no bo jak lecz gdyby były to dopiero szambo by wyszło. To dotyczy każdego salonu operatora. WadyW salonach wszystkich operatorów komórkowych pracuje za dużo krętaczy -
~Vitalij / 2025-01-09 16:22
Moja żona i ja nie mówimy dobrze po polsku. Ja i moja żona mamy abonamenty T-Mobile. Moja żona potrzebowała dodatkowej karty SIM bez umowy, więc skontaktowała się ze sprzedawcą kart SIM T-Mobile. Doszło do pomyłki i sprzedali jej kartę z umową na 24 miesiące. Skontaktowaliśmy się z działem skarg, ale nie uwierzyli nam, że zaszła pomyłka, ponieważ nie było żadnych dowodów na to, że tak nie jest. Oto tekst z odpowiedzi
Dzień dobry
Odpowiadając na Pani zgłoszenie poniżej przedstawiam wyjaśnienia.
DECYZJA:
Z przykrością informuję, że nie mam podstaw do anulowania kwestionowanej przez Panią opłaty.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
Z uwagi na fakt, że ofertę realizowała Pani w Punkcie Sprzedaży, rozpatrując Pani zgłoszenie oparłam się na danych z konta i dostępnej dokumentacji. Rozmów w Punktach nie rejestrujemy, tym samym nie możemy ich zweryfikować. Zawierając Umowę numer .... (dotyczącą numeru .......) potwierdziła Pani jej poprawność oraz znajomość warunków Oferty Promocyjnej, w ramach której ta Umowa została zawarta. Nie mam zatem podstaw do jej anulowania, czy też anulowania wystawionej przez nas w dniu 26.11.2024 noty numer ....... na kwotę ...... zł.
Nadmieniam, że na podpisanych przez Panią dokumentach Umowy jest zawarta informacja, że jest to Umowa na czas określony.
Z poważaniem
Justyna Kosyl
Konsultant ds.Reklamacji i Obsł.Klienta
Na podstawie odpowiedzi oskarżono nas o oszustwo. To jest po prostu okropne. Tylko po to, żeby zarobić pieniądze. Przenoszę wszystkie pozostałe 4 numery, jakie posiadam z T-Mobile do konkurencji. Nie polecam współpracy z tą firmą. Oni po prostu chcą cię oszukać, bez względu na sytuację.
-
~kris / 2025-01-08 14:32
Umowa nie doszła do skutku, zostałem oszukany, dano mi uszkodzony Router, brak mozliwości wymiany. Nie skorzystałem z tego co chciałem dodaję,
Zapłaciłem nawet ugodę...dalej chcą kasę!!!!! Złodziejska firma, klient jest dla nich niczym.
Uważajcie, uśmiechają się tylko raz. Porażka firma.ZaletybrakWadybrak -
~Pozytywny Polak / 2025-01-05 22:34
Mam Heyah subskrypcje i jestem bardzo zadowolony. Wiadomka nie zawsze będzie net lte zdarza się też Gprs. Nie ma na co narzekać za tą cenę bdb oferta.
Ludzie wychowani w latach 2000+ potrzebują dużo netu i zawsze ekstra jakość. Bende glal w gly pinga Muse mieć super itd. Aktualnie sieć nie jest na etapie realnego 5g. O 6g można pomarzyć. W każdym razie to nadal połączenie korzystające z komórek. Potrzebujecie ekstra netu? Stacjonarka w każdej formie. Konsultant to i tamto, nie bądźcie idiotami. Pożyczki od lichwiarzy też tak łatwo bierzecie?ZaletyDobra jakośćWadyLudzie to idioci będą psioczy na każdą sieć. Nie mają pojęcia jak działa i zawsze pitola to samo w tym komentarzach -
-
~Andrzej / 2025-01-04 16:44
Sà tzw. Pakiety w telefonach na kartę. Na 30 dni.Firma T-MOBILE POLSKA S.A. Nie wykonuje należycie uslóg. Po za tym twierdzi że nie widzą żadnej różnicy. Pomiędzy 30 dni A 5 dni. Mało tego twierdzi że to jest wina KLIENTÓW. CO YO ZA FIRMA KTORA OSZUKUJE SWOICH KLIENTÓW.NIKOMU NIE POLECAM USŁÓG TEJ FIRMY. ZaletyBRAK ZALETWadyPROBLEMY Z ZASIEGIEM,TRANSMISJA DANYCH,I PRAWIE CALY CZAS AWARIE LOKALNE LUB GLOBALNE. I TO OCZYWISCIE JEST WINA KLIENTOW. BO ZA CZĘSTO KOXYSTAJA ZE SWOICH PAKIETOW. -
~Torrent / 2025-01-02 21:49
DO WSZYSTKICH FAGASÓW UŻYWAJĄCYCH PRODUKTÓW APPLE (TELEFONY, ZEGARKI I DILDA): JEŚLI COŚ WAM NIE DZIAŁA TO ALBO TO NIE DZIAŁA U DANEGO OPERATORA ALBO (I TO JEST NAJCZĘŚCIEJ) JESTEŚCIE ZA CIENCY W SWOICH ZWOJACH MÓZGOWYCH I KONFIGURACJA DANEJ USŁUGI WYKRACZA POZA WASZE MOŻLIWOŚCI NABYTE W ZAWODÓWCE. CO ZA POLIPY... -
~Kosa na kretynów / 2025-01-02 21:42
Do poniższej wypowiedzi: nieuku technologiczny - HD Voice masz tylko na sieci 3G. T-Mobile sieci 3G nie ma od wiosny 2023. LTE Voice działa na innym kodeku i sama ikonka VoLTE oznacza, że połączenia głosowe są w lepszej jakości niż w 2G i wspomnianym HD Voice dla 3G. Dzban. -
~Nie zadoeolony / 2025-01-02 18:54
Po 12 dniach bycia w t mobile wróciłem do poprzedniego opa, fioletowego. Net nie wczytywał dużo stron, telefon nie wytrzymywał dnia. I pusty, bateria. A jakość niby na 4g ale bez info na wyświetlaczu w HD+. Straciłem 70 zł. Nigdy więcej t mobile i na tych nadajnikach. ZaletyNet szybkiWadyBrak HD+ na volte , telefon wytrzymuje max 16g. Nie wczytuje stron
strona 1 z 128
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »