Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 1542 opinii

1.54 / 5

  • Oferta
    1.63
  • Obsługa klienta
    1.54
  • Cena/Jakość
    1.44
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 78
  • ~magentatv / 2022-10-04 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie oszustwo, obiecywanie tv pełny pakiet na 2 lata za darmo a okazuje się że za 95 pln jest tylko rok a potem ok 150 pln za miesiąc jak sie chce pełny pakiet. +tv od dnia dzisiejszego ponownie nie działa konsultanci potwierdzają też problemy z przepustowością sic! na internecie światłowodowym
    ZaletyBrak
    WadyPrzeciążona sieć na światłowodzie (xd)
    niedziałająca tv
    dekoder magenta tv to nieporozumienie
  • ~Y / 2022-10-03 13:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Pracownicy oszukują klientów oferując coś innego niż w rzeczywistości.
    Montażysta przez 3 tygodnie nie dotarł nawet nie raczył zadzwonić.
    Gdzie te Wasze Nowe Standardy???? O których mówicie łącząc się na infolinię???
    Porażka
    WadyKłamią, brak kontaktu, brak szybkiej reakcji
  • ~Ghaj / 2022-10-02 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    T- mobile zwykli odzuści. Wg mapy zasięgu, u mnie w miejscowości powinien być pełny zasięg zarówno internetu jak i sieci komórkowej. Niestety nie ma ani jednej kreski zasięgu. Masakra jakaś.
    WadyBrak zasięgu
    Brak internetu
  • ~Xxx / 2022-10-02 14:38
    Ocena: 3.33 / 5
    Słaby internet po wyłączeniu 3G. Na LTE działa wolniej niż na 3G
    ZaletyTanio, 30zł 30gb,yt i Netflix nie liczone do transferu, promocja na rok 100gb miesięcznie za darmo
    WadySłaby internet, często nie działa
  • ~Artur / 2022-09-30 08:40
    Ocena: 1.00 / 5
    TRZYMAJCIE SIĘ OD NICH JAK NAJDALEJ !!!
    NARESZCIE!!! Uwolniłem się od tej złodziejskiej firmy której pracownicy wprowadzają w błąd a następnie nie chcą go nareperować. Przez dwa lata płaciłem za dwa numery które od pierwszego dnia nie były używane.
    W jednym z oddziałów podpisałem umowę która (wedle zapewnień pracownika będzie rozwiązana się jeśli nie przejdzie cesja przeniesienia numerów) Cesja nie przeszła, umowa nie została rozwiązana. Pomimo wszelkich kontaktów z oddziałem i pism do BOK ZOSTAŁEM OLANY PRZEZ przedstawicieli TMOBILE.
    Tak więc żegnam ozięble z odrobiną ironii.
    Niech wam ziemia lekką będzie ;)
  • ~di_carlo / 2022-09-28 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniłem przed chwilą w sprawie reklamacji faktury i „bardzo miły ” pan po prostu bezczelnie mi się rozłączył. Poprosi brawo ON. Nigdy więcej T-Mobile za wasze podejście do klienta.
  • ~Hwtmobile / 2022-09-28 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówn0, gówn0 i jeszcze raz to samo. Zasięg z dnia na dzień coraz to Orszy. Internet domowy tak kiepski po 3 latach że Netflix nie chce się uruchomić. Jest poprostu klęska dna. Oby kierow Ika 9 mm poczęstowali
  • ~Robekskub / 2022-09-28 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, obsługa klienta na najniższym poziomie.
    Naciągacze.
  • ~Faza / 2022-09-24 22:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Byłem w sieci era jak na tamte czasy ok. Po wykupieniu zostałem w t-Mobile. Teraz jestem na kartę bo w DE mam vodafone. Kupiłem iPhone dualsim. Ale druga karta tylko esim wchodzi nie ma miejsca na normalna sim. Idę do salonu chce w esim ???? niestety sieć tak zacofana technicznie ze nie maja takiej . Po 20 latach muszę kartę wyrzucić albo chodzić z dwoma telefonami. Dodam ze w Orange i plusie problemu niema.
    ZaletyIntrnet
    WadyZacofanie technologiczne
  • ~zi3i / 2022-09-24 18:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Konsultanci wprowadzają świadomie w błąd nakłaniając na droższą ofertę abonamentową
    Zalety- brak
    Wady- brak prawdy i niezgodne praktyki sprzedażowe !! Zalecam bardo rozwagę i ostrożność
  • ~N1oks / 2022-09-22 19:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet nie wart swojej ceny w mojej okolicy jak pan z obsługi klienta mówi jest przeciążenie internetowe i może być przeto problem z Internetem ale gdy przesyłam czy pobieram jest na tyle słaby że potrafi przerwać w dowolnym momencie i się nie pobiera nie polecam. PS ms wynosi co najmniej 70
    Wadysłabi internet t-mobile
  • ~Robert / 2022-09-20 09:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Miałem od wielu lat telefon w lycamobile a tam jest prepaid i skusiło mnie żeby przenieść do Tmobile oferta na prepaid jest naprawdę bardzo dobra, bo dostajemy 15 GB + 15 GB za doładowanie 30 zł i extra 120GB miesięcznie przez rok. Skusiło mnie konkretnie, że ten internet na pewno będzie szybszy niz w lycamobile no bo to w końcu jedna z większych sieci i macierzysta. No i tak było internet działał dobrze, a przynajmniej w miejscu gdzie mieszkam i się przemieszczam. Ale problem zaczął się wtedy gdy rozmawiałem z moim znajomym gdy rozmowa była złej jakości i co której słowo było słyszane. Na początku śmiałem się z kumpla, że musi w końcu wymienić telefon. A ma stary jeden z pierwszych smartphonów samsunga. I tak kojarzyłem ten fakt, ale on mi mówi, że ma tak tylko ze mną. I zacząłem wtedy bardziej drążyć temat, zacząłem przekładać karty do innych telefonów, żeby mieć pewność że to nie u mnie w telefonie problem. I było bez różnicy, a okazało się również że i z innymi te połączenia były jakieś przytłumione i różnie z tym było. Zadzwoniłem więc na infolinię i zgłosiłem ten problem. Pani wszystko odnotowała i powiedziała, że do 60godzin będzie odpowiedź w tej sprawie. W oczekiwaniu na odpowiedź sprawdziłem te moje telefony na karcie innej sieci. I wtedy nabrałem pewności, że coś faktycznie jest nie tak u mnie na moim numerze. Nadeszła odpowiedź po tygodniu w której było napisane. Po wnikliwej analizie nie stwierdzono usterki po stronie tmobile i zalecają wysłanie telefonu do serwisu. A Mówiłem im, że sprawdzałem na 3. Także postanowiłem przenieść mój numer z powrotem tam gdzie miałem i teraz nie mam żadnych problemów. Działa wszystko dobrze.
    ZaletyOferta
  • ~Szymon / 2022-09-19 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałuję że wziąłem internet z umową z T-Mobile. Mieszkam na wsi. Zasięg mega słaby, a zapytałem się w lokalnym salonie to anteny w pobliżu nie mają zamiaru zakładać. Teraz jestem uwięziony kiepskim internetem i kiepskim zasięgiem do końca umowy. Cudownie po prostu. A niby na mapce zasięgu był u mnie T-Mobile. Nie polecam.
    ZaletyŻadne
    WadyJ/w
  • ~Jokeradi / 2022-09-19 18:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Słaba pomoc telefoniczna. Internet działa po godzinie 17:00
    ZaletyJak działa to jest w miare dobrym internetem
    WadyBrak internetu slaba pomoc
  • ~Dickssla / 2022-09-18 22:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Kupiłem opcje na kartę za 25 zł 15gb plus rozmowy i smsy bez limitu. We wtorek kupiłem i aktywowałem pakiet w czwartek miałem głuchy telefon ja mogłem do mnie "abonent jest poza zasięgiem czy podobne info" zgłosiłem w salonie po intrewencji Pana z t mobile przyszedłsms że serwis pracuje nad ustreka. Po godzinie telefon znów działał w obie strony w piątek od wczesnego popołudnia dejavou ja mogę do każdego dzwonić do mnie nikt ani nawet smsy nie dochodzą. Zgłosiłem na infolinii mają usunąc problem minęły cztery godziny i nic. Trzeciej szansy nie dostaną zapłaciłem za 15gb jak naprawią zużyję swoje 15gb netu na filmy i muszę i potne kartę nożyczkami i do kosza... PORAŻKA człowiek się tylko kompromituje czekając na telefon jak to miałeś przecież wyłączony aparat... Próbowałem się dodzwonić! T mob to jakiś joke
    ZaletyZero
    WadySieć to głuchy telefon co drugi dzień
  • ~janxv2 / 2022-09-18 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Dużo problemów technicznych. Numer firmowy nie działał 4 dni a po "uruchomieniu" logował się jedynie w paśmie 3G. Zgłaszane problemy były zbywane. Obsługa nie miła zbywająca klienta firmowego. Przeniosłem numer do innego operatora i problem zniknął. + chamska obsługa na infolinii
    ZaletyBrak
    WadyChamska obsługa
    Ukryty lejek po 512 gb danych
  • ~Niezadowolona / 2022-09-18 11:17
    Ocena: 2.33 / 5
    NIE POLECAM !!! MAMY XXI wiek i człowiek musi siedzieć przed domem żeby normalnie mógł pogadać, nie wspominając o LTE, które w domu kompletnie nie działa. Problemy związane z internetem rozwiązywane po półtora miesiąca. DRAMAT
    ZaletyBRAK
    WadyPEŁNO
  • ~firma / 2022-09-18 09:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Dużo problemów technicznych. Numer firmowy nie działał 4 dni a po "uruchomieniu" logował się jedynie w paśmie 3G. Zgłaszane problemy były zbywane. Obsługa nie miła zbywająca klienta firmowego. Przeniosłem numer do innego operatora i problem zniknął.
    Zaletybrak
    Wadyciągłe problemy techniczne, nie działające usługi, wmawianie klientowi że wszystko działa. Obsługa biznesowa za czasów PRL.
  • ~Krzysztof. / 2022-09-17 23:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta na Mixa. Ostatnie doładowanie i zamiast 30zł to doładowałem 300zł. 3 Miesiące Pisania Wniosków. 10 Emaili. I Nie Oddali Złodzieje. Przeniosłem Numer do INNEJ sieci.Nie Dam Złodzieja ani złotówki więcej. NIE POLECAM SIECI T MOBILE. Internet jeszcze mam ale będę rezygnował. Bo mając router w salonie, wchodzę do toalety i zasięgu nie ma. Porażka.
    WadyDrogie. Za wszystko kasują jeśli nie masz żadnej umowy z nimi podpisane.
  • ~Sledz29 / 2022-09-16 23:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Internet od samego początku ma ogromne opóźnienia,nie zbliża się nawet do "przewidywanej" prędkości. Dno i wodorosty .wieczne problemy z prędkością oraz opóźnieniami.
    ZaletyBrak
    WadyNon stop problemy
strona 1 z 78
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2635
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2517
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 1769
T-Mobile
Ocena: 1.54, ilość opinii: 1542
Mobile Vikings
Ocena: 4.72, ilość opinii: 985
Virgin Mobile
Ocena: 2.12, ilość opinii: 437
VECTRA
Ocena: 1.66, ilość opinii: 3201
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.07, ilość opinii: 2924
UPC Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2714
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2473
mBank
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1358
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1142