Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 302 opinii

1.70 / 5

  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.61
  • Cena/Jakość
    1.65
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 16
  • ~Ilona / 2019-10-12 10:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Dziadostwo, sprzedawcy ukeywaja minusy ofert, klient dopiero po jakims czasie orientuje sie, ze dal sie oszukac
    ZaletyObsluga klienta jest ok
    WadySprzedawcy ukrywaja minusy ofert, klient po jakims czasie orientuje sie, ze dal sie nabrac
  • ~Arkanien / 2019-10-09 14:20
    Ocena: 3.33 / 5
    Sieć ogólnie działa bardzo dobrze ale to co się dzieje w biurze osbługi abonenta to określę cytatem:

    ''Ja tu widzę siostry, że wy niezły burdel macie w tym swoim Archeo!'' (J.Machulski - Seksmisja 1984)
    ZaletySzybko można się dodzwonić i są uprzejmi
    Wadyale jeden nie wie co robi drugi i tak wkółko w tym BOA
  • ~Jarek / 2019-10-09 11:19
    Ocena: 1.67 / 5
    T-mobile
    Uważajcie na konsultantów w salonie. Przed zawarciem jakiejkolwiek umowy dokładnie sprawdźcie oferty w internecie, dzwońcie do konsultantów na infolinię, popytajcie w innych salonach. Konsultanci w salonach potrafią podać niepełną ofertę wybierając dla ciebie tylko tą droższą twierdząc że innej nie ma. To jest oszustwo. W salonie podpisując umowę nie można zmienić już oferty na tańszą. Nie pomaga też wielokrotna reklamacja. Prawdopodobnie na etapie szkolenia uczą ich jak wcisnąć osobom starszym i niezorientowanym klientom oferty jak najdroższe twierdząc że innych nie ma. Takie działania nadają się tylko do zgłoszenia w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej. Rozmowy w salonie nie są nagrywane więc lepiej przyjść z drugą osobą jako świadkiem. Poza tym najlepiej jest zamówić usługę telefonicznie lub internet bo można zrezygnować w ciągu 14 dni. Uważajcie !!!!!!!!!!! nie dajcie się oszukać.
  • ~OKI DOKi / 2019-10-08 20:34
    Ocena: 2.67 / 5
    na problemy z internetem tj,zrywanie połączenia skoki pingu i duża ilość błędów SES, wysyłają szablonową odpowiedź że sprawdzili i po ICH stronie jest było i będzie zawsze dobrze- masz pan źle skonfigurowany modem router itp.
    By przyznali że mają obciążone BTS-y i poprawią ruch np.a tu taką ściemę wciskają.
  • ~... / 2019-10-04 15:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Pakiety nie działają tak jak powinny ostatnio aktywował mi się pakiet (oprocz głównego pakietu który mam) którego nigdy nie aktywowałem skasował pieniądze a nie jest to coś czego potrzebuje po paru wizytach w salonie karzdy mówi co innego Jedynym słowem PORAŻKA
  • ~1 / 2019-10-02 08:07
    Ocena: 1.67 / 5
    beszczelna obsługa klienta która wciska kłamstwa. jeden operator mówi jedno inny drugie i robią z czlowieka idiote przez telefon. nie można dowiedzieć się wiarygodnych informacji.....
  • ~Sebastian / 2019-09-30 21:55
    Ocena: 1.33 / 5
    T mobile ma chyba najgorszy internet. Co chwilę składam reklamację w sprawie internetu, ale twierdzą ze wszystko jest w porządku. Nie mam pojęcia dla czego np. Przy wyszukiwaniu na internecie lub w trakcje gry moge jedynie czekać az łaskawie sie załaduje co nie zawsze daje rade.
    ZaletyNie w t mobile
    WadyInternet
  • ~Jakub / 2019-09-28 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Prędkość internetu nie zgoda z tym co pisze na umowie
  • ~Dorota / 2019-09-28 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat zglaszasz usterke i cisza nikt niewie o co chodzi.Konsultanci potrafia dzwonic tylko wtedy jak umowa wygasa.Obsluga tragedia!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak sieci zla jakosc uslug
  • ~NIEMIEC58 / 2019-09-28 09:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Jak dla mnie bardzo dobry operator internet śmiga jak się wszystko jesy OK
  • ~Mark / 2019-09-27 07:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Zapłaciłem za usługę miesięczna internet i nielimitowane rozmowy, niestety usługa nie działała, pieniądze oczywiście skasowali, wszystko robili pracownicy, nie poczuwają się do odpowiedzialności, 2 razy składałem reklamację, jakiś pacan odrzuca je standardową nielogiczna odpowiedzią. Stracilem czas i troszkę pieniędzy. T-mobile stracił klienta na zawsze i zyskał zła opinie która będę się dzielił z innymi. Odradzam tego operatora. Byłem obsługiwany w Zielonej Górze.. Brak profesjonalizmu i normalnego podejścia do problemu klienta który w niczym nie zawinil gdyż wszystko wykonywali pracownicy sieci
    ZaletyBrak
    WadySkasowali za coś czego nie otrzymałem
  • ~przyjaciel timobajl / 2019-09-23 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    to sieć dla frajerów tj. obyś podpisał umowę a juz timojbajl cie wychuja ile wlezie. Sprzedają usługi które nie działają prawidłowo, jak chcesz się z nimi rozstać to zasadzają ci czarnego bolca i zbijają sobie piątki w biurze :) taka jakość obsługi klienta. Uwiązac i wyjebać w dupe ;)
    Zaletybrak
    Wadywszystko co najgorsze
  • ~dorota / 2019-09-23 13:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Arogancja w najwyższym wydaniu, po smierci abonenta nękają najbliższą rodzinę o zaległe rachunki! wysyłaja pisma na adres rodziny!
  • ~Taka-Prawda / 2019-09-23 01:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo miła i konkretna obsługa choć czasem trafiają się dzbany które nie znają nawet ofert które sprzedają i uprawiają bajkopisarstwo natomiast gdy już trafi się na osobę konkretną to można się czegoś dowiedzieć, wielu konsultantów chciałby pomóc klientom ale ma małe możliwości, natomiast niektóre działy takie jak techniczny który odwleka naprawę lub udziela szablonowych odpowiedzi powinny zostać zwolnione w ramach wrześniowych redukcji etatów o których tak głośno w mediach. T-Mobile ma też coraz droższe abonamenty oraz zrezygnował z oferty no limit w telefonach i z oferty nielimitowanego Internetu Domowego no i ma ceny telefonów nieporównywalnie wyższe od cen wolnorynkowych czy konkurencji przez co bardzo trudno jest znaleźć dobrą ofertę jako klient indywidualny z 1 numerem. Mają bardzo dobry Internet Światłowodowy, który wychodzi w najniższym wariancie taniej niż u konkurencji, natomiast powinni zwiększyć wysyłanie danych na więcej niż 10% pobierania bo nawet Orange który oferuje im kable na zasadach partnerskich ma wysyłkę do 50 Mb/s przy 300 Mb/s pobierania a oni mają 30 Mb/s przy 300 Mb/s pobierani, może to w pewien sposób tłumaczyć niższe cenny. Nie mają też telewizji co jest lipą bo samym Netflixem, kanałami DVBT czy aplikacjami typu IPLA człowiek nie żyje. Wielkim plusem jest też to że nie weryfikują płatniczo przy zakupie światłowodu, można być zadłużonym w BIGu i nadal kupić u nich światełko.
    ZaletyNiska cena Internetu światłowodowego i możliwość wzięcia go nawet jako osoba zadłużona w BIG by budować zdolność kredytową,dobre oferty dla 2 i więcej numerów, prawdziwie nielimitowany Internet po LTE dla firm w taryfie Magenta Biznes.
    WadyDział techniczny który zlewa zgłoszenia szablonowymi odpowiedziami oraz czasem trafiają się tak zwane dzbany które nie znają ofert które sprzedają czy nie umieją włączyć/wyłączyć prostej usługi lub przesłać dowodu wpłaty mailem(autentyczny przypadek w jednym z Salonów).
  • ~A / 2019-09-22 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałam bezczelnie oszukana!!!
    W salonie zgodziłam się na określona ofertę, po czym faktury przychodzą do mnie znacznie wyższe !!!
    Mimo kilku już złożonych reklamacji !!!
    Skandal !!!
    Oszuści !!!!!!!!!!!
  • ~Katarzyna / 2019-09-19 14:49
    Ocena: 3.33 / 5
    Moja przygoda z Tmobile zaczęła się falstartem, zawierałam umowę przez telefon i notowałam na kartce jej warunki. Umowa przyszła w innym kształcie, oczywiście niekorzystnym dla mnie. Reklamacja. Odsłuchiwanie rozmowy (nagrywają) i po dwóch tygodniach przyznali mi rację. Złożyłam dodatkowo skargę na konkretnego konsultanta. Jaki efekt, to nie wiem. Ogólnie z umowy byłam zadowolona. 10GB internetu mi wystarczało (większość dnia siedzę w Wi-Fi). Poblokowałam sobie możliwość przekroczenia kwoty faktury ponad 0,50 gr, co było dobrym zagraniem (raz się okazało, że nie mogę zadzwonić na rozkład jazdy, no i dobrze, bo nie pomyślałam nawet, że to jest płatne). Ogólnie jestem zadowolona przez te 2 lata. Nowa oferta szału nie robi. Może jednak zmienić operatora?
    ZaletyZasięg zawsze i wszędzie. Szybki internet.
    WadyFalstart z telefonem, co mnie ostatecznie wyleczyło z zamawiania czegokolwiek u nich przez telefon. Teraz tylko salon.
  • ~Aga / 2019-09-16 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawiedziona jestem cała siecia. Problemy techniczne to norma. To co powinno byc oczywiste bo tak przewiduje umowa, nie działa! Mimo zgłoszeń dalej nie robia nic w mojej sprawie. Juz ten play byl lepszy. Czekam tylko na koniec umowy
    WadyObsluga klienta
    Problemy techniczne
  • ~tomek / 2019-09-13 18:28
    Ocena: 1.33 / 5
    t mobile to NONSENS- mam taryfe bez limitu i co mc. aby ją aktywować zmuszony jestem kontaktować sie z infolinią.
    Na infolinii wszyscy Cie "zlewaja" że to twoja wina :(
    jeszcze nigdy nie udało mi sie uzyskać pakietu w cenie opferowanej w reklamie ( np. pakiet bezpieczeństwa jest w standardzie itd. ) -
    Lepiej zapłacić 10pln więcej u konkurencji niż męczyć sie z temobile.
    T MOBILE TO NONSENS
    Zaletybrak
    Wadyoszustwa i nie domówienia
  • ~Aha / 2019-09-09 10:30
    Ocena: 2.33 / 5
    Rok temu skończyła mi się umowa i przeszła na czas nieokreślony. Od tego momentu ZERO kontaktu ze strony T-Mobile z nowymi propozycjami, oferty na stronie bardzo niekorzystne, że od roku nie ma co wybrać. Natomiast dla innego numeru, który posiadam (zarejestrowanego na tą samą osobę) znalazła się oferta z nowym telefonem i dodatkową kartą z 20 GB internetu. Raz telefonicznie konsultant tak kierował rozmowę, że nieświadomie zawarłam umowę, inny - gdy powiedziałam mu o tym zdarzeniu i że telefonicznie nie chcę niczego załatwiać, tylko pójdę do salonu - był wręcz chamski, że coś takiego nie mogło się wydarzyć. Na zasięg raczej nie narzekam.
    Wadykiepska oferta
    nieuczciwi konsultanci BOK
  • ~Radek / 2019-09-06 10:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Moje doświadczenia z T-Mobile są bardzo pozytywne. Zawsze dostaje dobre umowy na przedłużenie, mam dobry zasięg, no wszytsko ok. Jak tylko pójdę do salonu to jestm miło odbierrany i nie czuje się jak wróg. Dla siebie mam abonament z telefonem, dla dziecka SuperNet Video, a dla domu światło z Netflixem.
    Zaletywszytsko
    Wadybrak
strona 1 z 16
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.57, ilość opinii: 430
T-Mobile
Ocena: 1.70, ilość opinii: 302
Orange
Ocena: 1.60, ilość opinii: 240
Plus
Ocena: 1.75, ilość opinii: 225
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 130
Virgin Mobile
Ocena: 2.58, ilość opinii: 97
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 691
mBank
Ocena: 1.97, ilość opinii: 568
Link4
Ocena: 1.58, ilość opinii: 309
ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 293
Netflix
Ocena: 2.85, ilość opinii: 145
a2mobile
Ocena: 3.53, ilość opinii: 71