Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2719 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61
  • Cena/Jakość
    1.48
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 136
  • ~Robada / 2025-11-22 14:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety jestem mocno zawiedziony internetem dla firm. Zakupiłem na firmę 3 nr telefonu i kartę internetową. Internet miał być nielimitowany i może nawet jest. Jednak z obiecywanych 90 mb/s w speed testach jest maksymalnie 16 mb/s. Niestety przy takim internecie nie da się praktycznie robić spotkań na teams, nie mówiąc o korzystaniu z Internetu.
  • ~Karol / 2025-11-20 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem oszukany przez T-Mobile aż cztery razy i musiałem zrezygnować z tej sieci. Zmieniają warunki umowy kiedy chcą i jak chcą bez informowania klienta.A klient nie może nic. A jak chce coś zrobić to jest zastraszany postępowaniem karnym i komorniczym. Najgorsza sieć w jakiej byłem. Jedyny plus to dobry zasięg
    ZaletyDobry zasięg
    WadyObsługa klienta i oszustwo
  • ~Kosa / 2025-11-17 08:44
    Ocena: 4.00 / 5
    Do poniższego analfabety technologicznego: albo jesteś albo byłeś w strefie przygranicznej i ssałeś neta. Nie śmieć tu więcej takimi wpisami.
  • ~Robert / 2025-11-12 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Hasło T-Mobile żadnych blokad i ograniczeń prędkości i danych nie ma.I tu niespodzianka przychodzi SMS o treści twój internet został ograniczony wykorzystałeś dostępny limit.Jaki limit? W abonamencie za 75zł.O to odpowiedź T-Mobile jest pan zagranicą i wykorzystał pan dostępny limit w roamingu.Ja jestem w Polsce.Nigdy nie byłem zagranicą i numer używam od 20lat w Polsce.Fajne podejście do wieloletniego klienta.
    ZaletyFioletowo i kolorowo by było fajniejsza atmosfera taniości
    WadyBrak organizacji pracy i rozwiązywanie problemów szablonowo.Ludzie pracują za karę i nie mają pojęcia o czym piszą.Brak znajomości języka polskiego i często błędy językowe.
  • ~Ania.K / 2025-11-07 21:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Salon w Międzyrzeczu to najlepszy salon z jakim miałam do czynienia do tej pory . Jestem wieloletnią klientka T-Mobile .
    Bywałam w wielu salonach ale w tym zawsze zostałam profesjonalnie obsłużona i zaopiekowania z rezultatem podczas gdy inne salony tylko obiecywały pomoc bez odzewu.
    Pani Anita to expert w swoim fachu szczerze polecam i dziękuję bardzo Pani .T Mobile może być dumne z takiego pracownika . Życzę dalszych sukcesów i bardzo dziękuję że zawsze mogę liczyć na pomoc ♥️
    ZaletyProfesjonalne i empatyczne podejście do klienta, nawet po godzinach pracy .
  • ~Marta Zrob / 2025-11-07 18:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Pan Sebastian Ryba jest najlepszym konsultantem. Pomógł rozwiązać problem. Jest kontaktowym i profesjonalnym pracownikiem.
  • ~ANNA / 2025-11-06 10:29
    Ocena: 3.67 / 5
    Jasno i konkretnie Jak się można z wami skontaktować dzwoni się na wszystkie infolinię każda jest zajęta albo trzeba czekać rachunków nie przysyłacie ani na maile ani na adres domowy a później macie żal że człowiek za to nie płaci albo wyłączacie zacznijcie się ogarniać i wtedy będzie dobrze
  • ~Tomek / 2025-11-05 22:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Nowa strona kompletna porażka do poprzedniej.
    Jest mniej przejrzyste od poprzedniego.
  • ~afx / 2025-11-05 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Pod każdym względem t-mobile wypada najgorzej, BOK z ich debilnymi pytaniami, awarie sieci non stop, przeciążenia w godzinach porannych, no i najdroższa oferta, nie mówiąc o nagłych zmianach w taryfach, bo cały czas namieszają.. Zresztą kary od UOKIK to chyba wiele mówi, choć moim zdaniem to za mało. W naszej okolicy wszyscy po 7 AWARIACH w ciągu roku już wszyscy przeszli do innych operatorów, ponieważ zgłaszane było wielokrotnie, a t-mobile poprostu olewa klientów, więc program lojalnościowy magenta moments na nic im się nie przyda. użytkownicy będą od nich nadal odchodzić, czego im z całego serca życzę ! :-)
    Zaletybrak, tylko ładny kolor logo
    Wadynajgorszy operator na rynku, najgorsze podejście do klienta
  • ~Luka / 2025-11-04 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem pod Toruniem, chcę porozmawiać z rodziną i co? Nic. Nie da się! Zasięg sieci 3%!!!!
    To samo jest pod Łodzią/Poznaniem/Wawą...itd...Omijajcie tę sieć daaaleko????
    ZaletyNic
    WadyAlll
  • ~Luka / 2025-11-04 18:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno DNA! Zasięg na terenie PL w okolicy 1 kreski! Jako 10 letni klient tej sieci mogę śmiało stwierdzić iż TO KONIEC >T<
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
  • ~Axelr / 2025-11-04 15:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Do 14 dni można wycofać usługę.
    Zrobiłem tak bo prędkość internetu była
    Pobieranie 18-25 Mb/s obiecywana 900 Mb/s
    Przesyłanie 30-34 Mb/s obiecywana 300 Mb/s
    Pobieranie plików typu M jak miłośc 2 dni a w orange 2 minuty
    Telefony w sprawie problemów technicznych bezskuteczne pomimo kilkukrotnego resetowania urządzenia
    Po zgłoszeniu rezygnacji internet przestał działac w celu uniemożliwienia przesłania rezygnacji przez email
    Zaletybrak-oszukiwanie klientów
    WadyUmowa na nieistniejące prędkości
  • ~Olo / 2025-11-03 20:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Jak przyjdzie przedłużenie umowy automatycznie zwalnia internet i zasięg masakra . Po przedłużeniu jak ręką odioł przypadek czy celowe zagrywki
  • ~Piotr / 2025-11-02 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet bliżej i na początku miesiąca wg nie działa muli się i nic się nie włącza
    WadyNiby internet bez limitu ale taki słaby że szkoda na tą taryfę pieniążków
  • ~Elvis Presley / 2025-11-01 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem Play, Plus, Orange i T-Mobile, każdy szajs maksymalnie 2dni, albowiem nie dało się tego używać, dlatego tyle zmian kart sim. Jakoś wytrzymaliśmy do końca urlopu. Czegoś takiego w USA w sieciach 5G nigdy nie widziałem. Tu w Polsce to jest jakieś 3G dopiero. Mega oszustwa w każdej sieci bo jeśli to,.co jest ma być 5G albo 4G to ... brakuje mi słów. U mnie w domu na terenie całego Los Angeles aż pod Sandiego non stop jest między 0.8 Gb/s a 1.5Gb/s czyli od 800Mb/s do 1500Mb/s a w Polsce średnio między 50 a 100 z naciskiem, że podczas podróży po kraju w małych miejscowościach (prawie wszystkich) jest klasyczne 5-10-15 Mbs.
    Polacy są bradzo oszukiwani.
    Za co tu płacicie?
    Obłęd jakiś.
    W Polsce internet mobilny to 10% kraju, reszta to szczątki. Play w Warszawie nocą 120 Mb/s?
    W Warszawie? Nocą w Moskwie miałem od 400 do 700 Mb/s w sieci MTS w delegacji.
    Wstyd i hańba.
    Epoka PRL pełną parą.
    Nic się nie zmieniło. Nadal 100 lat za murzynami.
    Wyjechałem w 1986 roku, nigdy tu nie wrócę.
    Burdel zacofany, na dodatek bardzo drogi.
  • ~Antek69 / 2025-10-30 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Gosciu Rozłączył sie podczas rozmowy nigdy więcej tu nie wrócę
    ZaletyBrak
    WadyWsparxie
  • ~Aleksandra / 2025-10-30 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakieś nieporozumienie. Miałam wątpliwą przyjemność rozmawiać z 4 konsultantami. Każdy z nich podaje błędne informacje. Błędy pojawiały się od samego początku przedstawiania oferty, aż do samego końca - odstąpienia od umowy. Konsultanci nie wiedzą nic, jakie są programy, jak odstapic od umowy. Jeden konsultant rozłączył się w trakcie rozmowy. Czy wobec tych ludzi są wyciągane jakiekolwiek konsekwencje? PRZEDSZKOLE Pomijam to, że ceny usług są bardzo drogie w porównaniu do innych ofert
  • ~Tomasz / 2025-10-30 04:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Usługa światłowód w T-Mobile regularnie nie działa. Brak całodobowej obsługi klienta. W godzinach 23-00 do 7:00 nie jest możliwe uzyskanie pomocy od Operatora sieci. Nie polecam. Nie trać czasu i pieniędzy.
    Zaletyteoretyczna szybkość transmisji
    WadyNic nie działa
  • ~Mirek / 2025-10-29 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Notoryczne wyłączanie internetu w roamingu.Abonament posiadam od kilku lat i nigdy takiej sytuacji nie bylo.To ostatnia moja umowa z Tmobile.
  • ~Karolina Koszela / 2025-10-26 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    INTERNET KOSZMAR !!! DRAMAT NORMALNIE. od jamiegoa czasu zawiesza sie, traci zasieg, nie mozna otworzyc aplikacji. Dzwonisz po pomoc, a ONI ODP, ZE POWINIEN BYC DOBRY I ONI NIE WIEDZA DLACZEGO JA MAM BRAK ZASIEGU. wysylam screeny, to przyznaja racje ale nadal mie wiedza dlaczego. ZA CO JA PLACE?!?!? moja praca polega na byciu w internecie, a nie m9ge zarabiac.
    Z CALEGO ❤️ NIE ONI. ODRADZAM I ZABIERAM WSZYSTKIE MOJE NUMERY OD TYCH OSZUSTOW.

    NIE POLECAM. SAME PROBLEMY
    ZaletyZADNYCH
    WadyINTERNET, ZASIEG, LACZNOSC I OBSLUGA INFOLINII
strona 1 z 136
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4952
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4099
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3179
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2719
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1349
Lajt Mobile
Ocena: 3.78, ilość opinii: 1211
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4630
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2069
INEA
Ocena: 2.17, ilość opinii: 1191