Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 900 opinii

1.55 / 5

  • Oferta
    1.65
  • Obsługa klienta
    1.54
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 45
  • ~Michał / 2021-06-17 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, płaci się grube pieniądze za internet który jest fatalny, niestabilny ale co najważniejsze bardzo często wogóle nie działa.
    ZaletyBrak
    WadyZbyt wiele żeby wszystkie zamieścić w tej opinii
  • ~Iga / 2021-06-17 17:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam,rozbieżności cenowe pomiędzy ofertą jaką przedstawił doradca w salonie a tym co jest napisane w umowie. Doradca twierdził, że będą naliczone rabaty od kwot w umowie a się nie naliczają. Poprawił kwotę ręcznie tylko jak się okazało na mojej umowie. Późniejsza reklamacja trwa bardzo opieszale i długo. Po ok miesiącu czasu i klikakrotnym reklamowaniu na infolinii i w salonie kwota abonamentu została skorygowana do oferty przedstawionej przez doradcę. Szkoda czasu na telefony i e maile.
    Zalety???
    Wadyniekompetencja, brak rzetelności, solidności, próby oszustwa,
  • ~Iga / 2021-06-17 17:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam,rozbieżności cenowe pomiędzy ofertą jaką przedstawił doradca w salonie a tym co jest napisane w umowie. Doradca twierdził, że będą naliczone rabaty od kwot w umowie a się nie naliczają. Poprawił kwotę ręcznie tylko jak się okazało na mojej umowie. Późniejsza reklamacja trwa bardzo opieszale i długo. Po ok miesiącu czasu i klikakrotnym reklamowaniu na infolinii i w salonie kwota abonamentu została skorygowana do oferty przedstawionej przez doradcę. Szkoda czasu na telefony i e maile.
    Zalety???
    Wadyniekompetencja, brak rzetelności, solidności, próby oszustwa,
  • ~Krynia / 2021-06-15 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukali mnie, po podpisaniu umowy zaczeły się problemy, naliczanie opłat, mniejszy limit internetu.Od roku nie mogę dojśc prawdy, cżekam na koniec umowy i jak najdalej od tej sieci!!!!!! Jeszcze rada do wszystkich nie podpisujcie umowy z konsultantami telefonicznymi.Mój błąd kosztuje mnie dużo zdrowia....
  • ~Agnieszka / 2021-06-14 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zła obsługa klienta. Nieatrakcyjne oferty. Za duże koszty. Nie jestem zadowolona.
    Zaletybrak
  • ~Klient T Mobile / 2021-06-13 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno nie zasięg. Ursus, Ursynów, Mokotów dramat nie zasięg. Limity danych przy euro śmieszne. Zero sensownej promocji przy euro. 10gb to żart.
    WadyIstnienie firmy
  • ~T-mobile hater / 2021-06-13 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno. Okradli mnie z internetu 2 czerwca przychodzi mi sms o tym że zużyłem 100% mojego miesięcznego limitu
    w telefonie patrzę ile zużyłem i widzę że zużyłem tylko 3,6 GB a mam limit 10 GB. Gdzie mój internet? Jest to dla mnie ważne gdyż tylko na hotspocie można grać w gry online bo zwykły internet to gówno obsrane i 100/800 kb/s pobierania.
    Raz chcieli nam wcisnąć nowy router z internetem o limicie 100 GB koleś który to zaoferował mówił że miesięcznie zużywamy ok. 70 gb. Później okazało się że zużywamy nie 70 a 700 Gb.

    ŻENADA!
    Zalety-brak
    Wady-internet to gówno
    -oszukują
  • ~zażenadson / 2021-06-13 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Zarejestrowany telefon na kartę. W momencie przeniesienia do innej sieci okazuje się,że brak moich danych. Konsultant infolinii twierdzi, że musiałem rejestrować telefon zza granicy w formie uproszczonej. Nic to że posiadam potwierdzenie rejestracji w salon i firmowym. Jadę 40 km do tzw. salonu t-mobile, okazuje się, że jest numer dowodu osobistego, a adres zniknął. Próbuje mi wmówić, że to wina rządzącego PiS-u, ma trudności z zapamiętaniem i poprawnym wpisaniem danych. W końcu ponawiam wniosek o przeniesienie numeru. Udało się, jestem już w innej sieci. Występuję do T-Mobile z wnioskiem o zwrot pozostałych środków, mają obowiązujące wytyczne UOKiK. Odpowiedź negatywna, według nich mam dalej aktywne usługi w ich sieci, proponują by zużyć te środki na ich usługi, choć telefon dawno wyłączony z systemu.
    Zaletyżadnych
    Wadykłamstwo na każdym kroku, umowy to tylko zbędny dodatek, usługi dno.
  • ~Miauskyy / 2021-06-13 09:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Tragedia ping skacze od 30 do 3000 już od 3 dni, jak ktoś się zastanawia nad kupnem to bardzo odradzam. W dodatku cena jak za taki syf jest ogromna, mam od roku i nie było tygodnia żeby wszystko działało cały czas.
    Dramat
    ZaletyBrak
    WadyTo że jest T-Moblie
  • ~Krzysztof / 2021-06-12 07:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno najgorsza sieć żerują na ludziach miałem nie spłacone zadłużenie w wysokości 1400zł w era GSM t mobile naliczył sobie jeszcze raz tyle wszystko spłaciłem nie było mowy o ugodzie z ich strony dziadostwo nikomu nie polecam tej złodziejskiej sieci
  • ~AHa / 2021-06-12 07:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam smartfon na kartę w t-mobile. Jeśli jej nie używam (nie dzwonię) to t-mobile obciąża mnie za internet 1-2 razy dziennie, od 3 do 30 zł za jeden raz. W historii konta to obciążenie określane jest jako Internet lub Data.

    Nigdy nie korzystam z internetu przez smarfon bo w domu mam internet po kablu z UPC. Jeśli dzwonię z domu, to smartfon lączy się z WiFi. Poza domem nie dzwonię do nikogo.

    Jedyny sposób na uniknięcie tych obciążeń, to wyłączenie smarfonu lub nie zasilanie konta.
  • ~adwawdawd / 2021-06-10 19:14
    Ocena: 1.33 / 5
    NIE POLECAM INTERNET TO ŚCIEK na umowie 40mb w rzeczywistości 20Kb/s
    Zaletynic
    WadyWszystko
  • ~Kubus / 2021-06-09 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    6 pierwszych miesięcy były bez żadnych problemów lecz po Tych miesiącach zaczęły się problemy chodziło o opóźnienie zadzwoniłem i się poprawiło na jakiś czas no i po paru miesiącach znów się zaczęły (to samo) zadzwoniłem oczywiście miła pani mówiła że zresetuje niby i przez 30 min będzie gorszy internet i żeby po tych minutach zresetować ruter no i po resecie nic się nie stało był taki sam jak przed telefonem jest moment w dniu gdzie jest porostu do użytku nic się nie da film w 144p się zacina najlepiej jest w nocy gdzieś od 0/2 i dalej
    ZaletyMiły operator ale nic nie robi
    WadyWszytko
  • ~Zbigniew Morchel / 2021-06-09 10:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Oszukano mnie drugi raz co innego obiecują a później rozczarowanie.Obiecali 10 giga internetu w roamingu i 3 dni po przedłużeniu umowy zabrali cały pakiet i zaczęli nalicza dodatkowe opłaty.
  • ~Karol / 2021-06-07 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam oszukali mnie z takiego powodu ze placilem numer na karte bylo mowione ze 50zloty a ci mowia ze nagle trzeba po 100 zloty placic nie polecam oni sa oszustami najgorsza siec.
  • ~abonent / 2021-06-07 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Taki idiotyczny operator, że nie odróżnia połączenia krajowego 95 Gorzów Wlkp. od Birmy 0095 lub +95
    Jeszcze mniej niż zero
    WadyMilion
  • ~nowy / 2021-06-05 12:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Totalna porażka konsultant bardzo miły i uczynny . Ten bydlak nie przyjął nawet zgłoszenia. Nigdzie niebyło odnotowane. Techników mają do niczego , żeby nie powiedzieć do czego . Nie potrafią odblokować jednego numeru. Może czas ich wymienić.
  • ~kaktus332 / 2021-06-03 23:02
    Ocena: 1.00 / 5
    naj większe gowno jakie tylko moglo byc. nie bierzcie tego syfu
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Paweł / 2021-06-02 20:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Moja opinia to:
    Miało być 20mb/s jest 0.5 do rutera jest podłączone jedno urządzenie miałem ważny turniej i cyk 10k ping nie polecam cena jakoś jie wiem nie orientuje się ale za to płacę 100 za nie limitowane 0.5mb/s więc ten...
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Judyta / 2021-05-31 20:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Wyłączyli połączenia wychodzące i zapłać tylko przez ich linka (pojawia się info że nie jest bezpieczny, czyli niby co... szukają kogo naciągnąć), lub przez aplikację T-Mobile (niestety nie mam)- nie muszę być lotna w necie...
    Zapłaciłam przelewem- nie ma możliwości płatności natychmiastowej, chciałam zgłosić - nie ma komu i nie ma jak... infolinia informuje że jest dużo klientów i wysokość zaległości i się rozłącza...
    Jeśli nie zapłacisz przez ich linki księgowanie może się wydłużyć do 2 dni... i musisz czekać.
    Powiem jeszcze jedno - nie informowali, że zostanie zablokowane ze względu na brak płatności, tylko poprostu zablokowali...
    Coś im się chyba pomieszało ostatnio...
    Po 20 latach współpracy trzeba będzie zmienić operatora....
strona 1 z 45
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.45, ilość opinii: 1327
Orange
Ocena: 1.45, ilość opinii: 1268
T-Mobile
Ocena: 1.55, ilość opinii: 900
Plus
Ocena: 1.53, ilość opinii: 896
nju mobile
Ocena: 3.10, ilość opinii: 199
Virgin Mobile
Ocena: 2.38, ilość opinii: 169
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.12, ilość opinii: 2590
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2330
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2327
UPC Internet
Ocena: 1.94, ilość opinii: 2066
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1083
mBank
Ocena: 1.87, ilość opinii: 931