Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 341 opinii

1.67 / 5

  • Oferta
    1.81
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.59
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 18
  • ~Piotr / 2019-12-14 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 15 lat byłem w tej sieci ale po dzisiejszej rozmowie z konsultantką, która mnie tak podjararała zaraz zadzwoniłem do plusa i przeniosłem numer. Panienka mi zaczęła stawiać warunki co do nowej umowy na moje prośby powiedziała mi że ja mam wybrać to co ona mi proponuję a nie to co ja chce po pytaniu kto jest dla kogo czy ona dla mnie i kto płaci na kogo oprysklieie mi odpowiedziała że ją to nie interesuje. Won szwaby do siebie ale tak to było za tych złodziej po-psl wszystko sprzedać Niemcom i francuzom a my naród pracujmy na tych złodziei. Omijać szerokim łukiem tidebila.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Elzbieta / 2019-12-14 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmarna złodziejska sieć,
    Mam mixa i drugi numer na kartę.
    Stale mam problem z zaksięgowaniem doładowań. radzę innym użytkownikom składać kupony doładowań, bo kilka razy mi się zdarzyło, że zablokowano mi telefon /mimo Doładowania/Mogłam to udowodnić tylko dlatego że miałam kupony doładowań. Termin doładowania na mixa mam do 13 tego każdego miesiaca...już 14 tego blokują jak nie ma doładowania.... To chore żadna inna sieć tego nie robi..
    Jakim prawem zabierają też pieniądze uksładane na koncie telefonów na kartę... owszem zablokować połączenia wychodzące mogą ale zabrać zgromadzone na koncie pieniądze... Robią to bezprawnie, bo jest to sprzeczne z prawem Unii Europejskiej... najnormalniej złodzieje...
    Do biura obsługi można dzwonić w nieskończoność, a jak już odbiorą to nic nie wiedzą i nic nie mogą.
    Najgorsza sieć... Nie mogę się doczekać żeby mi się umowa skończyła zaraz przeniosę się do innej sieci.
    Mam ich już dość....
    Zaletybrak zalet
    Wadyoferta jedna gwiazdka
    obsługa klienta jedna gwiazdka
  • ~Dominika / 2019-12-12 19:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Przeszłam z karty na abonament. Pani......w salonie powiedziała, że w ciągu doby max będę mogła korzystać z nowej komórki, nie zmieniając numeru telefonu. Okazało się, że mój numer nie przeszedł po dobie na abonament i czekam już trzeci dzień kiedy to nastąpi. Chodzę z dwoma telefonami bo poinformowano mnie że do miesiąca będą rozpatrywać reklamację, którą złożył salon (zamiast sprostować swój błąd Pani, która mnie obsłużyła złożył reklamację).... spoko sieć..... i kompetentni pracownicy ...oby tak dalej .
  • ~Cofe / 2019-12-12 01:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Niemieccy oszuści! Internet w roamingu w smartfonie przez pierwsze pół roku od podpisania umowy działał poprawnie aż do czasu. Mam 10 GB do wykorzystania w roamingu i początkowo starczał dla mnie na cały miesiąc. Po pół roku, dokładnie 10-tego dnia miesiąca internet przestaje pracować, a więc dzwonię do biura obsługi. Tam dowiaduje się że wykorzystałem cały pakiet. Zamawiam więc do końca miesiąca w sumie dwa doładowania po 1 GB w cenie 50 zł netto. Jednak w międzyczasie pobrałem aplikację „My Data Mgr” która zlicza mi pobrane dane ( wi-fi, roaming, dane z sieci krajowej). Dzisiaj tj. 12.12.2019 znowu tracę internet, pierwszo sprawdzam licznik w aplikacji. Pobrałem od 01.12.2019 - 2,9 GB a wiec dzwonię do biura obsługi. Dowiaduje się że wykorzystałem znowu cały pakiet ale powołuje się na aplikację i co? Cep z drugiej strony słuchawki mówi że mogę zareklamować bo on nic więcej nie może pomóc i dodaje może chce Pan doładować pakiet internetu w roamingu? Oczywiście 50 zł netto za 1 GB. CZY TO NIE JEST ZŁODZIEJSTWO???!!!!!
    Zaletywięcej mnie t-mobile nie oszuka
    WadyZaczynam wojenkę z szwabami
  • ~Robert / 2019-12-10 08:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa klienta. Zgłaszany problem wg. T-mobile nie istnieje, a ja nie mogę pobrać dokumentu ze strony.
    WadyFatalna obsługa klienta, niewyjaśnione pozycje na fakturze, problem z pobieraniem plików ze strony miboa.t-mobile.pl
  • ~Waldo / 2019-12-09 13:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Sprzedają internet ,który działa bardzo wolno zawieszając wszystkie urządzenia
    WadyNie działa internet a raczej jego prędkość- często 0.5 Mb/s!
  • ~Michał / 2019-12-08 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam, z zasięgiem różnie i tak samo z internetem, obsługa klienta masakra, niekompetencja doradców, numer po miesiącu przeniesiony-nagle zawisł w przestrzeni, oczywiście klient ma się o to martwić, ginące środki z konta na jakieś usługi premium, których nie używałem i w dodatku miały być zablokowane a nie były, na dodatek nie chcą podać firmy która te środki zabrała twierdząc, że oni nie wiedzą, ogólnie wiele jeszcze różnych złodziejskich przypadków, których już mi nawet nie chce się opisywać bo szkoda nerwów.....
  • ~Tomasz / 2019-12-07 20:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Internet domowy LTE. Oszusci. Naliczaja dodatkowe oplaty a Pan na infolini tlumaczy ze moglem niechcacy kloknac jakas reklame..Do dnia dzisiejszego nie wiem kiedy na co i jak to zostalo potwierdzone , Juz podziekowalem za dalsza wspolprace. Nigdy wiecej.
  • ~GÓWNO NIE T-Mobile / 2019-12-04 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Brudasy… Okradają, podają fałszywe oferty mowią ze np. coś kosztuje 100zł a kosztuje 200zł, obsługa chujowa jak nie wiem co
    Zaletyżadne
    WadyWSZYSTKO co możliwe
  • ~Jakis typek / 2019-12-02 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez pierwszą połowe tej śmiesznej oferty bylo dobrze,ale od jakiegos czasu internet jest gorszy niż modem tak naprawdę. Z 20 pingu jest teraz po 140pingu, download kiedyś wynosil 80-90 mb/s a teraz 5-0.50mb/s a wysyłanie wynosiło 27mb/s a teraz 0.00mb/s co jest śmieszne,ponieważ płacę za ten internet ponad 50zł.Kiedy dzwonię do tych konsultantów to mówią że np. Za 48h będzie naprawiony oraz że otzrymam zgłoszenie, którego oczywiście nie dostaje (:.Według mnie ta sieć jest najgorsza w całej Polsce, nie polecam tego operatora.
    ZaletyNie ma
    WadyWszytsko
  • ~Walić T-mobile / 2019-12-01 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Od paru miesięcy mam internet od T-mobile przez okres próbny działał świetnie więc postanowiłem zwiększyć prędkość do 60mb /s po dwóch miesiącach korzystania internet nie osiąga więcej niż 1mb/s w przypadku prędkości pobierania i wysyłania i tak od dokładnie 3 miesięcy.Na infolinie dzwoniłem wielokrotnie,na adres email do reklamacji napisałem łącznie już 4 pisma reklamacyjne :) Za zerwanie umowy chcą 900 zł mimo że problem nie jest z mojej winy było u mnie 3 informatyków w kwestii sprawdzenia wszystkiego wszyscy razem ustalili że problem jest ewidentnie po stronie operatora.Do wszystkich nie marnujcie pieniędzy na takie coś bo to lepiej wrzucić te pieniądze do pieca i jeszcze się ogrzejecie a tak płacicie i nic z tego nie macie :))))
    ZaletyŻADNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadyWkurwianie się codziennie na internet i jego prędkość max 1mb/s
  • ~Starypijany / 2019-12-01 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Jebać ich prądem, najgorsza opcja jaka jest na rynku
    ZaletyNie ma
    Wady"Problemy technicznie" trwające już 7 miesięcy, stałe 5000 pingu, chuj nie zasięg, pobieranie Max 0.2 Mb/s
  • ~Walić was / 2019-12-01 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten internet jest najgorszym internetem jak można tak ludzi oszukiwać że są to najlepsze oferty a chuj warty ten internet
    Zaletyżadne
    WadyT-mobile to wada
  • ~Włodzio / 2019-11-28 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem. Banda oszustów. Szkoda słów.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Hadar / 2019-11-28 13:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet T-Mobile to lipa. Po czterech miesiącach od podpisania umowy internet zwolnił z 60Mb/s do 3 Mb/s, a oni twierdzą, że modernizują sieć i skończą w lipcu 2020 (ponad pół roku!). Łaskawie udzielili rabatu 25%. Lokalizacja w centrum dużego miasta. Nie polecam
  • ~zawiedziony / 2019-11-26 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość internetu to tragedia. Od ponad 6 miesięcy nie było dnia, gdzie ping nie skakałby do +/- 6000. Niski ping
    jednym ciągiem potrafi się utrzymać max. 5-10 minut, często jednak są regularne skoki do kilkuset pingu co 10 sekund. Jedynym atutem była oferta internetu bez limitu, która już nie jest dostępna, także odradzam. Internet nie nadaje się do czegoś ambitniejszego, niż przeglądanie memów, a i z tym może być czasem ciężko.
  • ~Wolf / 2019-11-19 19:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. "Mam" LTE od T-Mobile i gdybym powiedział, że jestem niezadowolony, to byłoby to niedopowiedzenie. Przez pierwsze 4 miesiące wszystko działało jak należy i nawet polecałem ofertę znajomym. Po tym czasie prędkość połączenia spadła o połowę, na co otrzymałem wyjaśnienie, że to w związku z dużą liczbą nowych klientów. Po kolejnych 3 miesiącach jakość połączenia pogorszyła się do takiego stopnia, że dział techniczny T-Mobile polecił mi przerzucenie się na 3G. Na szczęście umowę mam do połowy przyszłego miesiąca.
  • ~Małgosia / 2019-11-16 01:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Od paru miesięcy problemy z połączeniami (są przerywane, słychać szumy albo nie słychać rozmówcy lub mnie. Piszę do nich i najpierw odpowiadają, że u nich wszystko w porządku, gdy piszę kolejne maile, proszą, żeby podać szczegóły zdarzeń. Podaję, niby rozwiązują problem i za chwilę znowu jest to samo. Zapytałam w końcu, kiedy skończą się te problemy - odpowiedzieli, że nie są w stanie powiedzieć. Niedługo kończy mi się umowa, ale przedłużanie jej na następne 2 lata jest w takiej sytuacji ryzykowne. Jeżeli jej nie przedłużę, mam płacić jak dotąd, czyli jak bym spłacała nadal raty sprzętowe za nowy telefon (już nie nowy i przecież spłacony). Nie zgodzili się na okres przejściowy za niższą cenę na sprawdzenie, jak będzie wyglądała jakość połączeń przez parę miesięcy, żeby potem zdecydować, czy przedłużyć umowę. Poradzili wziąć sobie telefon na kartę. Genialna rada dla kogoś, kto jest ich klientem od 9 lat. Tymczasem w swojej komunikacji mówią, że u nich nie ma nonsensów i że dbają o starych klientów. Gdy im to napisałam i skomentowałam biurokratyczny ton ich odpowiedzi oraz zapowiedziałam, że opublikuję to na Facebooku, odpowiedzieli, że mogę to wykorzystać tylko w sądzie, bo publikacja może stanowić naruszenie dóbr ich firmy.
    Zaletyteraz nie widzę zalet w porównaniu z innymi sieciami
    Wadyhipokryzja, sztampowe działanie, brak troski o klienta
  • ~random z internetu / 2019-11-13 20:43
    Ocena: 2.33 / 5
    t-mobile to jedna wielka sciema, oszukują na każdym kroku oklamujac klientów, natomiast kiedy trzeba zaradzić problemom na infolinii nagle wszyscy maja ważniejsze sprawy na glowie. Jedyna siec w Polsce, która w sekundę potrafi zmienić szybkość lacza, i z 30ms zrobić 30 000ms. (mam na mysli ping) opinie wystawiam z perspektywy gracza, bardzo cierpliwego, ponieważ ten cyrk trwa już jakies dwa lata. nikomu nie polecam tego dostawcy, a wręcz ostrzegam przed wyrzuceniem pieniędzy w bloto. Mimo swietnych na pierwszy rzut oka ofert, nie spelniaja m i n i m a l n y c h oczekiwan (tu tez mowie z perspektywy nałogowego czołgisty i gracza ligi -_-)

    Dobrego dnia wszystkim, niech siec będzie z Wami.
    Zaletyróżowy kolor ładnie wygląda
    Wadywymieniłem wyżej, ale z pewnoscia maja ich dużo wiecej
  • ~Kasia / 2019-11-07 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza decyzja to przeniesienie numeru do T-mobile!
    Nie polecę NIKOMU!!!!

    Od początku umowy wszystko jest nie tak! CWANIACTWO na każdym kroku!

    I jeszcze ten sprawdzian na ??????inteligencję ? - obrazki!!!
    ZaletyŻadnych!
    WadyWszystko!
strona 1 z 18
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.54, ilość opinii: 502
T-Mobile
Ocena: 1.67, ilość opinii: 341
Orange
Ocena: 1.57, ilość opinii: 311
Plus
Ocena: 1.71, ilość opinii: 282
nju mobile
Ocena: 3.15, ilość opinii: 139
Virgin Mobile
Ocena: 2.56, ilość opinii: 107
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 768
mBank
Ocena: 1.94, ilość opinii: 615
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 327
ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 326
Netflix
Ocena: 2.75, ilość opinii: 181
a2mobile
Ocena: 3.72, ilość opinii: 89