Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2615 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.70
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 131
  • ~Estera / 2025-06-29 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    T mobile nie polecam nie miła i nie profesjonalista obsługa klienta problem aneksu drogo najgorsza firma komórkowa nie polecam T mobile
    ZaletyBrak
    WadyTo jedna wada cała siec
  • ~traxik / 2025-06-26 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki może być. nie polecam nikomu za żadne pieniądze
    Zaletyżadne
    Wadywszystko jest wielką wadą
  • ~Art L. / 2025-06-26 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć której obecnie nie polecam, po kilku latach i kolejnym końcu umowy, przedłużają sami umowę, nie zmieniając nic, tylko pozostawiają co było zawarte 2 lata temu, a kwotę do zapłaty podnoszą, czysty żart. Można pisać maile z wyjaśnieniem sytuacji, prosić o kontakt osób kompetentnych w tej sprawie, zero pomocy i konkretów. Nie wiem co się stało z tą firmą w przeciągu 2-3 lat, ale jest to istna kpina z klienta. Podpisać umowę pierwszy raz jest ok, później po kilku latach zamiast szanować klienta to robią się problemy.
    ZaletyBRAK!
    WadyFatalna oferta dla przedłużających umowy po kilku latach
  • ~An-Ka / 2025-06-26 12:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Jedyną radą pracownika salonu było: dzwonić na infolinię!!!" Padł mi " telefon - bez możliwości dzwonienia czy połączenia z Internetem. W telefonie, w aplikacji - bilety ( do których nie mam dostępu, chociaż faktura opłacona przez aplikację T- Mobile przed!!! Wymaganą datą płatności ). Musiałam kupić kolejne bilety...Konsultant Dawid oświadczył,że mogę pisać skargę i domagać się zwrotu poniesionych kosztów z winy operatora, ale to nic nie da!!!! Jestem upokorzona podejściem do klienta tej sieci. Nie polecam!!! Ja numer przyniosę!
    WadyOczekiwania na połączenie z infolinią, drażniąca muzyka- musiałam wysłuchać aż 5 minut, ciągłe przełączanie się konsultanta i chyba brak należytych kompetencji w załatwianiu spraw
  • ~Zbigniew / 2025-06-24 21:31
    Ocena: 2.33 / 5
    dziadostwo, trudno się zalogować aby np. uzupełnić konto
    Zaletybrak
    Wadykontakt trudny obsługa techniczna nie działw
  • ~gowno / 2025-06-24 00:44
    Ocena: 1.00 / 5
    szczerze gowno kupa szczerze gowno kupa szczerze gowno kupa szczerze gowno kupa
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~forven / 2025-06-20 21:20
    Ocena: 2.67 / 5
    Internet dno totalne, mój chomik wytworzył by mi większość prędkość wysyłania niż wasz internet, w ofercie bez limitu 90MB/s pobierania, wysyłania. Aktualnie 10 Mb/s (PODKREŚLE, Mb a nie MB) a wysyłania 0,28 Mb/s XDD
  • ~Maria / 2025-06-20 13:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Serdeczne podziękowania wszystkim członkom Biura Obsługi a szczególnie: p.Aneta Michalcewicz, p.Katarzyna Vu Phuc i p.Piotr Krach za szybka, profesjonalną pomoc w odstąpieniu od umowy i przejsciu na kartę.Odpowiednie osoby na odpowiednim stanowisku..Wszystkim polecam tego operatora i usługi.Stokrotne podziękowania...wdzięczna klientka Maria
    ZaletyOdpowiednie osoby w kontaktach Public Relations
    WadyBrak
  • ~czawi / 2025-06-18 23:54
    Ocena: 1.00 / 5
    dobra powiem w skrócie nie bierzcie od nich żadnego internetu przez ,pierwszy okres 3 miesięcy będzie działał pięknie a później się dzieje zabawa taka jak , utrata polaczenia z serwerem i trzeba router restartować tez traci prędkość do śmiesznych wartości ze nawet youtooba nie da się odpalić . A po zgłoszeniu problemu miał się skontaktować technik i nic zero odzewu od nich i zostawiają cię z ledwo działającym Internetem który działa jak ma ochotę .
  • ~Marek / 2025-06-14 12:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybki internet i dobra jakość połączenia, wszystko działa tak, jak powinno, zapominam o problemach z zasięgiem
  • ~Cyngiel / 2025-06-13 12:49
    Ocena: 3.00 / 5
    T-Mobile zatrudnia podwórkową dzieciarnię na czacie dostępnym przez mobilną aplikację. Poziom w zasadzie zerowy. Nie mam pojęcia za co tym ludziom płacą. Lepszy pożytek to wygonić ich z biur do zbierania ziemniaków.
    ZaletySieć działa satysfakcjonująco
    WadyObsługa klienta na czacie to w zasadznie DNO
  • ~Niko / 2025-06-11 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Słaby internet ,od
    Kilku dni ledwo działa ,rozłącza nikt nic nie robi
  • ~Władysław / 2025-06-09 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Patologia, błoto,kłamstwo, złodziej... Gnoje, kłamcy, kłamcy, kłamcy
  • ~Agata / 2025-06-08 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam smartfon od nich na umowę przedtem nie mogłam jechać bo staw skokowy miałam skrecony. Kurier przywiózł stary typ smartfona jak działał boże drogi
    ZaletyZadne
    WadyDuza
  • ~Oskar / 2025-06-07 23:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak zwykle problem z internetem nie polecam osobą które oczekują na dobry internet za który płacą pieniądze problemy z dostawą Internetu ciągłe awarię i brak zasięgu
  • ~Sstar / 2025-06-04 20:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam światłowodu od tmobile, nie da się nawet obejrzeć filmu, bo co chwilę internet się sam rozłącza, obsługuje max 1 pokój do 20m².
    ZaletyBrak
    WadyBrak stabilności, ciągle rozłącza, słaby zasięg.
  • ~Monika / 2025-06-03 19:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem wieloletnim klientem T-Mobile przeszło 15 lat, prowadzę firmę. Jednak sytuacja na rynku, zamykanie się małych sklepów, coraz większa konkurencja ze strony marketów oraz drożejące koszty pracowników zostałam zmuszona do redukcji personelu, który zatrudniam. 30 marca br. przesłałam rozwiązanie umowy na 4 telefony. Gdzie moja umowa ma miesięczny okres wypowiedzenia i co się stało. Żaden z pracowników T-Mobile nie otworzył mojej rezygnacji, zamiast wyłączyć 4 telefony z dniem 02 maja , to one dalej działały, więc postanowiłam odezwać się w maju z powrotem co się dzieje, aż w końcu łaskawie w połowie maja ktoś zadzwonił i powiedział - system zawalił. No nie sieć T-Mobile zatrudnia tylu pracowników i nikt nie otworzyła sprawy - żenada . Najlepsze jest to, że faktura za maj obejmu 4 telefony, które już powinny być wyłączone, to nie moja wina, że nikt w t-mobile się tym nie zainteresował . nie polecam T-Mobile
    Zaletybrak
    Wadybrak zaangażowania konsultanta - opiekuna, brak dbałości o stałych klientów, brak zainteresowania
  • ~Sykwia / 2025-06-01 19:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam internetu światłowodowego od T-Mobile. Co chwilę wyłącza się i nie można nic zrobić. Po kontakcie z infolinią twierdzą że jest coś na linii ale inni operatorzy korzystający z tej samej linii nie mają z tym problemu. Płacę za coś czego nie mam
    ZaletyBeak
    WadyBrak zasięgu, brak internetu
  • ~Dawid / 2025-05-30 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda gadać… ceny dla stałych klientów gorsze niż dla nowych a jakoś usług to jakaś tragedia.
    WadyCałe T-Mobile to wada
  • ~Zbyszek / 2025-05-29 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie zasługują nawet na jedną gwiazdkę!
    OSZUSCI!!! Dużo obiecują,a po zawarciu umowy, są same problemy i nerwówka. Przekręty z umową, problemy zainstalowaniem routera, telefonicznie nie osiągalni. Beszczelni!!! Jak się w końcu dodzwoniłam to rzucił mi słuchawką!!!
    ZaletyMili, nim się zgodzisz na umowę!
    WadyNie kompetentni,oszusci!
strona 1 z 131
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4683
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3958
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2615
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.86, ilość opinii: 1094
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4499
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2027
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186