Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 218 opinii

1.69 / 5

  • Oferta
    1.84
  • Obsługa klienta
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.63

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 22
  • ~fanzloh / 2019-03-19 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    po przeniesieniu numeru z sieci play, telefony numery zostały zablokowane przez 5 dni dzwoniłem do działu obsługi z problemem, każdy konsultant mówił co innego,ponoć była jakaś "blokada numeru" po 5 telefonie dopiero zgłoszenie zostało przekazane do realizacji.
    Wadyniekompetentna obsługa, brak zainteresowania klientem.
  • ~marek / 2019-03-16 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    oszuści wcisneli mi telefonicznie badziew w postaci pseudo rutera alcatel link zone i stwierdzili,że nie przysługuje mi prawo odstąpienia od umowy gdyż numer jest na firmę gratuluję porozmawiamy za 2 lata wspomnę tylko że 5 ostatnich lat moja miesięczna faktura wynosiła minimum 160 PLN a opłata za ten szmelc 24 x 7 PLN i cikawe kto w końcu wygra na razie jest 1 do 0 dla t-mobile jeden z abonamentów kończy się już za 4 miesiące konsultant twierdzi że firma jest przyjazna dla firm nie polecam
    Zaletydobry zasięg
    Wadynieuczciwość i pazernść
  • ~mariusz / 2019-03-14 09:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci oferują świetne promocje . Ja dostalem darmową karte z 20 GB i muszę płacić 20 zł dodatkowo co miesiąc + router ktory był na stronie za 9 zł dostałem za 49 zł .Oczywiście dzial obslugi teraz twierdzi ze takiej rozmowy nie bylo .Szczerze polecam jak ktos ma sporo wolnego czasu i czuje potrzebe zeby udowodnic konsultantom ze nie jest koniem . Ja po 16 latach podziekuje, sa to moje ostatnie umowy z tym operatorem .
    Zaletybrak
    WadyOszukują przy przedłużaniu umowy przez telefon !
  • ~Mark / 2019-03-12 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Czekam tylko aż skończę umowę. W lutym br. zaproponowano mi przedłużenie umowy na internet. Wyraziłem zgodę jednocześnie wybierając nowy router.Abonament wynosił i wynosi 39,99 zł, a dodatkowa opłata jednorazowa wyniosła 9 zł. Po przysłaniu mi tego routera rozmyśliłem się i odesłałem go wracając do poprzednich warunków. Jakie było moje zdziwienie gdy otrzymałem fakturę do zapłaty 64,64 zł. pomimo moich zgłoszeń, że coś jest nie tak, korekty faktury nie otrzymałem. To są oszuści jeszcze dwa miesiące i żegnam tych oszustów.
    Zaletybrak
    Wadyzłodzieje obciążają klienta chociaż to z niczego nie wynika.
  • ~Pablo / 2019-03-10 18:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Tragednia błędnie księgowanie, Obsługa klienta nie wie o czym mówi wymyśla bajki

    Odradzam!!!! po skończeniu umowy robie BYE BYE !!!!!!!

    |I NIGDY WIĘCEJ !!!!
    WadyBłędne księgowanie pieniądze znikają
  • ~Piotr / 2019-03-07 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam tą firmę.W czasie wizyty w salonie w Galerii Jurajskej w Częstochowie zostałem potraktowany w sposób niedopuszczalny w stosunku do klienta.Pracownik salonu pan Łukasz w sposób bezczelny i arogancki monosylabami odpowiadał na moje zastrzeżenia co do działania oferty,za którą zapłaciłem, a tego nr telefonu używam ponad 20 lat.Nadmienię to kolejna moja wizyta w celu rozwiązania problemu. Na prośbę o podanie imienia i nazwiska w celu kontaktu z przełożonym, pan Łukasz odpowiedział:" tu jest napisane" i wskazał plakietkę na koszuli. Nie chciało mu się również zadbać o pieniądze w celu wydania reszty przy zakupie doładowania. Takie podejście do klienta jest niedopuszczalne i w dobie ogromnej konkurencji utwierdza mnie w przekonaniu o zmianie operatora.
    WadyPracownik do wymiany
  • ~Anna / 2019-03-05 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam tej firmy jestem w niej już około 5lat ale teraz przerośli siebie samych. Zaoferowali mi nową umowę na kartę, z nowym telefonem i tańszą opłatą, wszytko było realizowane przez telefon więc czekałam na przesyłkę. Dostałam telefon szybko było by w miare wszytko ok, odebrałam paczkę oraz oświadczenie z moimi danymi oraz ze stronką podaną na której powinna być umowa oraz wnosek do zapłaty 1zł. Usiadłam spokojnie patrze na wszytko ale na stronce która była podana nie było umowy wcale, więc dzwoniłam do tej osoby która zaproponowała mi ten telefon odzywa się jakiś facet on mówi że to numer prywatny, że nie pracuje w T-Mobile, więc zadzwoniłam na infolinie z T-Mobile przedstawiłam cała sytuację, i z umowy zrezygnowałam natycmiast, i dnia kolejnego odesłałam telefon oraz wniosek o zwrot za koszty przesyłki, po dwuch dniach ten sam facet do mnie dzwoni i chciał jeszcze raz zaproponować mi ten telefon i że wyślą mi umowę, odmuwiłam a ten facet do mnie z tekstem co z teraz zrobię a ja że to moja sprawa. Wszytkie papiery wysłałam meilem do działu reklamaci dnia 15.01.2019r. i czekałam na zwrot kosztów wysyłki. Po wielokrotnym dzwonieniu co udają konsultacji zaskoczenia, po kolejnych wiadomościach do działu reklamacyjnego nadal nie dostałam odpowiedzi żadnej. Jak dalej się to potoczy to narazie nie wiem ale im tego na pewno nie podaruje. Więc nikomu tej firmy nie polecam.
    ZaletyRewelacyjnie umiecie naciągać ludzi.
    WadyBrak jakiego kolwiek kontaktu z biurem Reklamacji, oraz po wielokrotnym dzwonieniu każdy kosultat mówi co innego i żaden nie wie co powiedzieć.
  • ~Artur / 2019-02-27 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na praktyki T-mobile wystarczy kliknąć przypadkiem na reklamę i płacimy 31zl więcej co miesiąc do abonamentu ( nie wiadomo za co ) oczywiście sms-y premium były zablokowane no ale jakimś cudem się odblokowały same. Pan na infolinii jeszcze bezczelnie pyta czy przedłużam umowę oczywiście ze nie i nigdy więcej do was nie wrócę plugawi złodzieje A i mam nadzieję że za takie praktyki zapłacicie w końcu surową kare. Przestrzegam przed tym operatorem.
    ZaletyBrak
    WadySms-y premium same się włączają faktura nigdy nie przychodzi taka jaka ma byc zawsze wyższa
  • ~Magdalena / 2019-02-26 18:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Z mojego doświadczenia wynika, że nie należy podpisywać umów w T-Mobile. Po śmierci mamy dostałam informację, że jedynym wyjściem, aby przepisać telefony na mój abonament jest przeniesienie ich na kartę, nie dość, że był to długi proces to 1 z 3 telefonów został włączony do puli numerów, przez błąd obsługi klienta, co może nastąpić przynajmniej po roku odstąpienia od umowy, od której w rzeczywistości nie odstąpiłam. Numer ten został przekazany komuś innemu i nie mam możliwości jego odzyskania, a jest mi niezbędny. Komplikacje nie tylko dotyczą obsługi klienta, ale także czasu realizacji wszystkich możliwych działań. W punkcie znajdującym się w moim mieście słyszałam informacje zupełnie inne od tych, które dostałam na infolinii. Odradzam jakiegokolwiek podejmowania działań, jeżeli chodzi o tę firmę, bo nie spotkałam się jeszcze z takim zawodem i komplikacjami.
    Wadyniezrozumiała oferta proponowana przez obsługę klienta, długie oczekiwanie na przeniesienie telefonów na abonament, fatalne podejście obsługi klienta na infolinii
  • ~Agnieszka / 2019-02-26 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługi klienta brak. Niezrozumiała taryfa dla zwykłego człowieka .
    Zaletybrak
    Wadyniejasny sposób naliczania opłat raty, abonament nie wiadomo za co człowiek płaci
strona 1 z 22
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie »

Zobacz również

T-Mobile
Ocena: 1.69, ilość opinii: 218
Play
Ocena: 1.65, ilość opinii: 210
Plus
Ocena: 1.89, ilość opinii: 105
nju mobile
Ocena: 3.31, ilość opinii: 105
Orange
Ocena: 1.73, ilość opinii: 81
Virgin Mobile
Ocena: 2.72, ilość opinii: 52
mBank
Ocena: 2.14, ilość opinii: 420
Flixbus
Ocena: 2.12, ilość opinii: 310
Link4
Ocena: 1.65, ilość opinii: 236
ITAKA
Ocena: 2.90, ilość opinii: 161
Netflix
Ocena: 3.03, ilość opinii: 99
a2mobile
Ocena: 3.66, ilość opinii: 35