Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2595 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 130
  • ~Zbyszek / 2025-05-29 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie zasługują nawet na jedną gwiazdkę!
    OSZUSCI!!! Dużo obiecują,a po zawarciu umowy, są same problemy i nerwówka. Przekręty z umową, problemy zainstalowaniem routera, telefonicznie nie osiągalni. Beszczelni!!! Jak się w końcu dodzwoniłam to rzucił mi słuchawką!!!
    ZaletyMili, nim się zgodzisz na umowę!
    WadyNie kompetentni,oszusci!
  • ~zuzka / 2025-05-29 05:58
    Ocena: 1.00 / 5
    no to jest chore jakieś, nie mam zasięgu prawie nigdzie. Można kurw*icy się nabawić, przenoszę numer do play.
    Zaletyczasem działa normalnie, ale rzadko kiedy
    Wadyno zero zasięgu, nic kompletnie
  • ~Ewa / 2025-05-28 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    W galerii Stela w Cieszynie siedzą za karę. Odpychają od siebie ludzi. Miałam przedłużyć umowę ale szanowny Pan skutecznie mnie od tej decyzji odciągnął. No nic trzeba szukać gdzie indziej
    ZaletyBrak
    WadyZarozumialstwo, olewanie, siedzenie za karę, brak uprzejmości , patrzenie na ludzi z góry ( pozory mylą drogi Panie ;) )
  • ~jerzy / 2025-05-25 07:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Miałem przez długi czas problem z internetem nawet wystawiałem tu opinię ale po modernizacji nadajnika problem ustał. Nawet byłem zadowolony bo na umowie 90 często łapałem większą prędkość. Byłem na tyle zadowolony że podpisałem nową umowę tym razem z anteną zewnętrzną i prędkością 300 mb. I tu zaczyna się moja nowa przygoda o ile przez pierwsze 2 miesiące prędkość na spedtestach pokazywało mi w okolicach 500mb na nocnym i w godzinach szczytu trochę ponad 300. Tak teraz po 4 miesiącu na nocnym mam 20 mb, jest gorzej niż było na starej umowie. Znowu dałem się oszukać.
  • ~tragedia / 2025-05-24 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest tragedia, nawet nie można dokupić pakietu Internetu. Zakupiłem pakiet i wskazało, że jest ok a po 24h wysyłają mi sms, że się nie powiodło. Zakupiłem ponownie i znowu wszystko wskazuje, ze jest ok ale potwierdzenia sms nie ma. Mieszkam ok. 15km od centrum Wrocławia w linii prostej i zasięg już jest fatalny. Nie polecam, omijać szerokim łukiem.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Dorota / 2025-05-21 16:31
    Ocena: 1.33 / 5
    To że podczas wakacji na wsi nie mam zasięgu podczas gdy Plus działa normalnie jeszcze bym jakoś zniosła, ale to że brak dostępu do internetu i problemy z połączeniami występują w centrum Poznania to już przesada. Do tego próba zainstalowania światłowodu i telewizji w tej sieci to droga przez mękę. Od prawie czterech tygodni ich dział techniczny nie może przysłać instalatora. Najpierw gościu w punkcie obsługi wpisał do kontaktu numer telefonu, który właśnie byłam tam wyłączyć i ponoć w związku z tym nie mogli potwierdzić umówionej wizyty. Za drugim razem instalatorowi popsuł się samochód i nie miał czym przyjechać. A trzeci raz i trzeci tydzień z rzędu kiedy musiałam zrywać się z pracy mimo potwierdzonej wizyty instalator nie przyszedł i nawet nie zadzwonił. Kiedy zadzwoniłam na infolinię pan wciskał mi kit, że instalacja jest na przyszły wtorek, tylko że przed godziną przyszła mi automatyczna ankieta z zapytaniem: czy jestem zadowolona z instalacji co oznacza, że w systemie instalacja była na dziś. Do tego gościu ponoć nie mógł umówić mnie na nowy termin. Ponieważ mamili mnie, że wszystko szybko zrobią zrezygnowałam z kablówki i od dzisiaj nie mam ani telewizji ani internetu przez co nie mogę pracować z domu.
    Ogólnie kicha. Podsumowując nie polecam T-mobile i radzę wybrać innego operatora.
    Pozdrawiam
    ZaletyBrak
    WadyProblemy z zasięgiem. Chaotyczna i niedouczona obsługa. Problemy z obsługą techniczną. Niewywiązywanie się z umowy.
  • ~nie podaje danych w internecie / 2025-05-19 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    wyje...lem ten ich starter , nie bede pisal dluzszej opini jak tu kazexie bo nie ma o czym dyskutowac, wybierzcie innego oleratora playa redbula virgina ostatecznie orange czy moze rwczej plusa bardziej wiecej nie znam
    Zaletyzalety?
    Wadywszystko nic nie dziala i do d...y
  • ~Magdalena / 2025-05-19 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Czuję się oszukana, żałuję że wcześniej nie przeczytałam tych opinii. Nie mogę też się odwołać od odpowiedzi na odwołanie. Napisano mi, że ustnie zgodziłam się o zmianę abonamentu, co nie jest prawdą. Niestety, muszę się z tym pogodzić. Jestem bardzo ciekawa, czy ktoś odpowiedzialny za cały ten bałagan czyta nasze skargi. Jednocześnie w odpowiedzi na skargę T-mobile przeprasza mnie za błąd systemu, który nie naliczył mi rabatu. Maiłam zmienić operatora na tańszy, a teraz przepłacam. Proszę, czytajcie Państwo uważnie umowę, choć w moim przypadku niewiele to pomogło.
  • ~Stefan / 2025-05-19 14:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Płacę abonament w T-Mobile ponad 20 lat. Na początku czułem się oszukiwany, tak kręcili z umowami że sam do tego doszedłem że mogę za tą samą usługę płacić mniej. Obecnie też mnie oszukują z roumingiem w UE, myślę że płacę za inne grupy społeczne. Tłumaczą się że taką mam umowę. Wiem, ale innej mi nie dadzą, chyba że zapłacę bajońską cenę. Są największymi krętaczami z pośród operatorów.Co chwilę zmieniają warunki zę niby promocja ale na ich korzyść.Niech wymyślą umowę która będzie satysfakcjonowała obydwie strony i o warunkach dokładnie powiadomią klienta
    A nie wciskają umowy do podpisania.
  • ~Zbigniew / 2025-05-19 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Czuję się oszukany
    W marcu podpisałem umowę na Internet światłowodowy w promocji "Internet światłowodowy dla nowych abonentów w super cenie i z ekstra rabatem przez 12 miesięcy. Korzyści dla domu" z terminem instalacji w kwietniu (w związku czasem potrzebnym na wypowiedzenie dotychczasowej umowy).
    W uzgodnionym terminie instalacji w kwietniu instalator nie pojawił się. Po wyjaśnieniach z BOK okazało się, że instalacja została anulowane przez T-Mobile jeszcze w marcu. Mogę im zlecić nową instalację, ale koszty miesięczne wzrosną o 35% (bo poprzednia promocja nie jest już dostępna w ofercie T-Mobile). Nie ma szans (nawet w drodze wyjątku) na wdrożenie umowy w uzgodnionych pierwotnie warunkach. Wygląda mi na zwykły wałek, aby naciągnąć klientów na wyższe opłaty.
    Czy ktoś jeszcze spotkał się z czymś takim – może to standardowy proceder?
  • ~Monika / 2025-05-18 20:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzisiaj miałam te nieprzyjemność prowadzić rozmowę telefoniczną z Panią S. Prosiłam o wysłanie wszystkich umów na @. Konsultantka powiedziała, że musi zrobić specjalne zgłoszenie, bo tym zajmuje się inny dział. Gdy próbowałam wyjaśnić, że podczas ostatniej rozmowy @ zostały mi wysłane (nie wszystkie dotarły), konsultantka nie dawała mi dojść do słowa. Dopiero po komunikacie z mojej strony, że też chciałabym się wypowiedzieć podczas tej rozmowy, dała mi małą przestrzeń na parę słów. Po moim tłumaczeniu, nadal upierała się przy swoim. Wyciszyła się i zaczęła sporządzać "specjalne zgłoszenie", gdy powróciła do rozmowy ze mną powiedziała, że jednak udało jej się wysłać, na mojego zaktualizowanego podczas rozmowy z nią @, wszystkie umowy. Bo okazało się, że zawierając je, nie wzięłam sprzętu- nie wiem co to ma do wysyłki @ z umowami...Maile nie dotarły. Konsultantka potem znowu się wyciszyła. Gdy "wróciła" powiedziała, że zmieniła @ na wszystkich moich umowach (czyli co, wcześniej nie zmienila i umowy wysłała gdzieś indziej?). Umowy nadal nie dotarły o czym poinformowałam. Wtedy uznała, że widocznie system jest przeciążony i że dostanę je za pół godziny, a może wieczorem, gdy powiedziałam, że mamy XXI wiek i mail nie idzie pół godziny to odpowiedziała, że nie będzie mi wysyłała po raz trzeci tych umów, bo już mi je wysłała i rozmowa jest niemerytoryczna. Ok, zakończyłam rozmowę. Później dostałam sms z zaktualizowanym adresem @, konsultantka nie dosyć, że przekręciła nazwisko w @ to jeszcze zamiast znaku małpy czyli @ dała ^^...
    WadyŻenująco niski poziom obsługi klienta
  • ~Aga / 2025-05-14 14:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Posiadam magentę od roku i stwierdzam, że to jest nieporozumienie. Sieć oszukuje regularnie co 2miesiace usuwając zgody marketingowe i nalliczają dodatkowe opłaty za ich brak. Przy każdym wyjaśnianiu tego tematu udają, że to nie ich wina. Przez ten rok nie było ani jednego dnia żeby nie było problemu z internetem i tv. Nie pominę też, że szybkość internetu mija się z tym co wzięłam i za co płacę.
    Zdecydowanie odradzam !!
    Zaletybrak
    Wadyoszustwo
    słaba prędkość
    naliczanie dodatkowych opłat bez poinformowania o tym
  • ~xeczxvbzxcb / 2025-05-11 23:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dałem szanse do dziś, ale mam dość wczoraj pół dnia -ping skakał jak szalony, a dziś to samo.. już jest 23 :). Szkoda gadać.. ja rozumiem od czasu do czasu, ale cały czas.
  • ~Radosław / 2025-05-03 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM TEGO DZIADOWSKIEGO OPERATORA!! Oszuści!!! Najpierw coś proponują i potem z tego się nie wywiązują! Ci innego przedstawia konsultant, a co innego PRZYCHODZI nam do Zapłaty!! Potem każą się odwoływać, typowa Merida u schemat oszustwa!!
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko co możliwe
  • ~Nick123 / 2025-04-29 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, najgorszy dostawca usług internetowych. Konsultanci na infolinii niesłowni, trzeba byłoby każde ich zdanie sprawdzać. Nie wolno im wierzyć na słowo. Żałuję, że zawarłam z nimi umowę. Nie popełniajcie moich błędów. Ciągle zmieniają zdanie. Nie da się z nimi normalnie dogadać. Co innego mówią dziś a co innego jutro.
    ZaletyBrak
    Wady* brak konsekwencji w tym co mówią
    * Ciągle zmieniają zdanie czy coś się da zrobić czy nie
    * Nie polecam
    * Najgorszy dostawca uslug
  • ~adix0911 / 2025-04-24 22:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Od ponad 2 godzin jest tragedia z internet i nie da się praktycznie korzystać. Ja rozumiem, jakby to trwało chwile, ale nie tyle czasu.
  • ~XYZ / 2025-04-24 08:56
    Ocena: 1.00 / 5
    T- Mobile to (usunięte przez administratora) Mam podpisaną umowę na raty za sprzęty na 2 lata a mam spłacać 4 lata jeszcze dopisali sobie za 2 miesiące 70 zł z okresu rozliczeniowego. Choć już nie jestem ich klientką...Mam cały abonament u nich zapłacony i numer w innej sieci. Może PIP i Rzecznik Praw Konsumentów powinny się zająć tą firmą...Łącznie wyciągnęli ode mnie około 6-7 tysięcy
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie
  • ~Marco Polo / 2025-04-22 12:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobra, życzliwa obsługa - są naprawdę pomocni, kiedy człowiek tej pomocy potrzebuje.
  • ~MATEO / 2025-04-17 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    KOSA, COŚ CI SIĘ WE ŁBIE PORĄBAŁO. NAWET Z KRYMINAŁU NIE POWINNNI CIĘ PUSZCZAĆ NA PRZEPUSTKĘ. WEŹ SIĘ DO ROBOTY KANALIO. ŻEBY CI WRESZCIE POŁAMALI TRZONY KRĘGOWE, TO PRZEPUSTKA NIE BYŁABY CI POTRZEBNA, BO BRAK CI MÓZGU WE ŁBIE I ROZUMU TEŻ ....
  • ~Kosa / 2025-04-16 18:24
    Ocena: 3.67 / 5
    Mark kiedy wypuścili ciebie LESZCZU z Tworek na przepustkę do mamusi?
    Zaletysuper LTE
strona 1 z 130
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4642
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3939
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2999
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2595
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1294
Lajt Mobile
Ocena: 3.94, ilość opinii: 1053
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4474
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186