strona 3 z 88
-
~Lonia / 2023-01-15 12:30
Fatalna jakość, za którą trzeba płacić. Nie można było podpisać umowy nz rok, więc jestem zmuszona trwać tu jeszcze ponad rok. Internet na początku działał ok, teraz prawie wcale go nie mam, o LTE pomarzyć. Polaczenia często nie mozna nawiązać i do mnie też jest problem, żeby zadzwonić. Nie polecam. -
-
~Paweł / 2023-01-13 20:26
Fatalna jakość internetu i obsługi klienta.
Chore ceny i podejście pracowników.
Traktują swoich klientów jak dzieci i jedyne co potrafią odpisać to "zresetuj urządzenie".
Bardzo się zawiodłem na koniec tamtego roku i początek bieżącego. Z pewnością się coś zmieniło w jakości, ponieważ kiedyś byłem bardzo zadowolony.
Nie wiem co jeszcze mogę zrobić, aby ponieśli konsekwencje, chyba niestety się nie da.
Uciekam jak tylko skończy mi się umowa.ZaletyBrakWadyFatalna jakoś internetu -
~Oko / 2023-01-13 14:07
Operator z dramatyczną jakością usług.
Posiadam dwie usługi, jedna to telefon z pełną opcją bez limitów prędkości i ilości danych, druga internet mobilny w domu też bez limitów. O ile na telefonie czasem złapie 5g i w miarę da się używać internetu to na mobilnym regularne awarie. Mimo że na moim adresie przy podpisywaniu umowy byłem zapewniany o technologi 5g to nigdy takowej nie udało mi się złapać. Max LTE+ i prędkości w granicach 30 Mbit. ale rzadko. W weekendy i wieczorami pingi dochodzące do 500ms a transfer spada poniżej 1Mbit. Do tego częste awarie. Abonament prawie 200 zł gdzie te parametry mogę mieć za 30! Żałuję przejścia do tego pseudooperatora z Orange przed kilkoma miesiącami.ZaletyBrakWadySame -
~Agnieszka / 2023-01-12 08:52
Zainstalowali mi światłowód zrobili to źle,nie przypisali routera i co się okazało od 4 do dziś 12 zero odezwu dzień w dzień do nich dzwonię i piesze k odpowiedź proszę czekać na przyjazd techników ,najgorsze traktowania klienta,oczywiście będę dochodzić o odszkodowanie i zerwanie umowy skoro lecą w kulki ZaletyBrakWadyWszysrko -
~Agnieszka / 2023-01-12 08:51
Zainstalowali mi światłowód zrobili to źle,nie przypisali routera i co się okazało od 4 do dziś 12 zero odezwu dzień w dzień do nich dzwonię i piesze k odpowiedź proszę czekać na przyjazd techników ,najgorsze traktowania klienta,oczywiście będę dochodzić o odszkodowanie i zerwanie umowy skoro lecą w kulki -
~Maciek / 2023-01-11 23:11
Jestem w T MOBILE od paru lat i nie narzekam
Internet śmiga zasięg jes dobry
Tyle ile na umówię tyle płaceZaletyMiła obsługa
Dobry zasięg
Dobre oferty
Szybki internet domowy i mobilnyWadyNie ma żadnych wad -
~Kedar / 2023-01-11 16:24
Internet działa tak szybko że internet z 10 lat temu był szybszy ZaletyBrakWadyObsługa twierdzącą że wszystko jest ok
Płacenie za internet a otrzymywanie tylko 20 % szybkości internetu -
~erer / 2023-01-10 20:03
Początek umowy net śmiga mija jakiś czas dno totalne problem zgłaszany 2 razy i tekst gościa z infolinii jest przeciążenie wie pan jak jest korek na autostradzie to też pan szybciej nie pojedzie pozdrawiam imbecyla lokalizacja wilczyce gmina Długołęka ZaletynicWadyduzo -
-
~SAMIEC ALFA / 2023-01-10 18:52
DO WSZELKIEJ MAŚCI SZCZENIACTWA I TZW. MIEJSKICH LEMINGÓW I 30-LATKÓW MIESZKAJĄCYCH NADAL Z RODZICAMI: IDŹCIE PISAĆ SWOJE ŻALE NA TIK TOKU BUHAHAHA. ZaletySIEĆ TYLKO DLA MACHOWadyBRAK -
~Lopezzz / 2023-01-10 18:38
Najlepsza sieć pod względem jakości usług i obsługi. Czegoś nie rozumiesz i masz pretensje po podpisaniu umowy? - to oznacza tylko i wyłącznie, że jesteś skończonym KRETYNEM. ZaletywszystkoWadyjak kiedyś w Media Markt: "NIE DLA IDIOTÓW" -
~sebastian / 2023-01-10 12:10
Złodziejska firma doliczają potajemnie płatności na aplikacji nic nie widać nie polecam -
~Marcel / 2023-01-09 20:37
internet po tygodniu jest slaby w grach jest duzy ping oraz lagi Zaletyczasami jest dobrzeWadylagi w grach -
~Dzięki za współpracę / 2023-01-09 20:01
Im bliżej końca umowy -tym bardziej operator T- Mobile ma klienta w głębokiej dopiero. O ile przy poprzedniej umowie dzwonili pół roku przed końcem i obiecywali gruszki na wierzbie w zamian za nową umowę- o tyle teraz przypominają i straszą o terminie płatności na dwa tygodnie przed terminem. Oczywiście to co zostało ustalone podczas rozmowy telefonicznej w trakcie zawierania umowy nijak nie pokrywa się z tym na piśmie. Nie dzwońcie do mnie już więcej. Za miesiąc kończy się umowa i ją wypowiadam. Niepokecam i nie pozdrawiam... ZaletyŻadneWadyMnóstwo, brak zasięgu, bezczelność konsultantów, nieprawidłowe naliczanie opłat -
~Mis / 2023-01-08 22:06
Nie polecam. Ich wieczne reklamy/sms wrecz nagabywanie na ich drogie oferty ZaletyBrakWadySporo -
~Halkatla / 2023-01-08 20:42
Od 3 miesięcy kłopot z internetem t-mobile nic z tym nie robi i ma mnie w dupie ZaletyBrakWadyDużo -
~Maciej / 2023-01-07 22:59
Jutro dostanę opinie z działu reklamacji że moje pretensje są nieuzasadnione.Moj syn ma zajęcia on line - teoretycznie bo nie można z nich skorzystać czy firma coś z tym zrobi? Czekam bo pierwszy raz jestem w takiej sytuacji że jestem tak okradany ZaletyNicWadySame wady -
-
~Maciej / 2023-01-07 22:47
Moja prędkość internetu to dziś 0,37 mg/s. Brawo t mobile , złodzieje z górnej półki . Pakiet za 70 zł i nic nie działa a Pani w reklamacjach uważa że korzystam z internetu. Naprawiają od dwóch miesięcy i nie mogę rozwiązać umowy bo mam zajebisty Router w białej obudowie i wszystko jest wg pseudo firmy super. ZaletyBrakWadyTylko wady -
~Żaneta / 2023-01-07 21:29
T-Mobile najgorszy operator . Reklamy wypasione ale nic nie zgodne z prawdą. Prędkość internetu mniejsza niż szybkość konia z obciążonym wozem. Od pół roku zgłaszam zwolnioną prędkość internetu . Dział techniczny prosi mnie o cierpliwość. Jak trzeba płacić nikt nie pyta czy mam cierpliwość zapłacić za coś co nie działa . WadyBrak zalet -
~e / 2023-01-07 14:40
Po 3 latach placenia za dodatkowa ochrone telefonu okazuje sie ,ze w ogole nie jest ubezpieczony i dodatkowo za te 3 lata ponownie obciaza konto , nic nie dociera upieraja sie przy swoim, ewidetnie blad konsultanta,a nie "systemowy". Nie polecam a tym bardziej przedluzanie umowy przez telefon Zaletynic -
~erer / 2023-01-07 14:39
Po 3 latach placenia za dodatkowa ochrone telefonu okazuje sie ,ze w ogole nie jest ubezpieczony i dodatkowo za te 3 lata ponownie obciaza konto , nic nie dociera upieraja sie przy swoim, ewidetnie blad konsultanta,a nie "systemowy". Nie polecam a tym bardziej przedluzanie umowy przez telefon ZaletynicWadyduxo
strona 3 z 88