Jest to firma naciagaczy i klamcow najlepiej oszukuja osoby starsze i nie swiadome jak mozna latwo zarobic na ich nieswiadomosci ich kolsuntanci tylko umia naciagac na przedlozanie umow nic nie tlumaczac jezeli potrzeba uswiadomic o wyjazdach i uzywania roamingow klamia a pozniej trzeba placic chorendalne oplaty nigdy wiecej tej firmy bylem tam kilka lat i teraz zrozumialem i ostrzegam nigdy wiecej
ZaletyBrak
WadyWszystkie
~The Nick / 2022-04-20 16:44
Ocena: 1.33 / 5
Konsultanci T-mobile żyją w alternatywnym Świecie. Od ponad tygodnia w miejscowości, w której od ponad 10 lat działała sieć komórkowa i Internet - EDGE, 3G, UMTS i wreszcie LTE - bezproblemowo można było dzwonić, pracować zdalnie, czy oglądać Netflixa - nagle wystąpiła awaria zasięgu sieci. Non stop "Tylko połączenia alarmowe". Ani Internetu, ani połączeń komórkowych. Zgłosiłem problem techniczny - sprawa miała być rozwiązana w przeciągu dwóch dni roboczych. Niestety - po dwóch dniach dopiero kiedy pojechałem do miejscowości oddalonej kilkanaście kilometrów dalej dostałem smsa, że... nie ma problemu. Ponoć technicy zrobili pomiary i wszystko jest w porządku. Sprawdziłem... nie było. Pierwszy raz od 10 lat serwisanci techniczni nie naprawili problemu. Spróbowałem zgłosić problem ponownie - konsultantka z infolinii poinformowała mnie, że zlecenie techniczne jest zakończone i w grę wchodzi tylko reklamacja. Dzisiaj - pojechałem do innego miasta, bo bez Internetu nie mam warunków do pracy - dostałem odpowiedź, że problem nie jest z winy T-Mobile. tylko z "uwarunkowań urbanistycznych, geograficznych oraz technicznych" i w ramach rekompensaty za - uwaga uwaga - niedziałające wciąż usługi otrzymam 25% rabatu na kolejnej fakturze. Zadzwoniłem na infolinię i tam pani oznajmiła mi, że nic nie da się już zrobić. Nie przyjmą nowego zlecenia technicznego. Alternatywna rzeczywistość to za mało powiedziane.
Jednocześnie pragnę nadmienić, że:
- żaden konsultant techniczny nie pojawił się w lokalizacji zgłaszanej usterki
- nie sprawdzono u klienta, czy problem nie występuje po jego rzekomym rozwiązaniu
Podsumowując - sieć winę za swoją awarię (konsultantka Orange w tej samej lokalizacji powiedziała, ze jest awaria sieci) i skrajną niekompetencję swoich konsultantów technicznych, próbuje zrzucić na klienta. Zero profesjonalizmu. Odradzam robienie jakichkolwiek interesów z tą firmą.
Ukraińców obdarowywuja darmochami a stałych klientów mają gdzieś.Trza zmienić sieć nie polecam
~Konrad / 2022-04-16 22:19
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo wolny internet od ponad pół roku jest przeciążony odbiornik zgłaszałem kilkakrotnie ale nic z tym nie robią byle sie tylko chajs zgadzał nie polecam nikomu !
~kokos / 2022-04-15 11:22
Ocena: 2.33 / 5
Powiem tak, robią maślane oczka żeby wcisnąć komuś telefon za złotówkę i są przy tym oczywiście bardzo mili, ale jak już się coś z tym urządzeniem stanie to ci nie pomogą i będą mieli cie w d*pie i jak idziesz do niech to są strasznie oburzeni i nie mili. Nie polecam w ogóle.
Zaletyżadnych
Wadyobsługa klienta
~13kedar13 / 2022-04-14 22:10
Ocena: 1.00 / 5
prowadzą przestępczą działalność polegającą na wciskaniu dodatkowego numeru za darmo, po czym bez przysyłania faktur po kilku miesiącach wprowadzają komornika i ściągają kasę bez wiedzy klienta! masakra - za coś takiego w normalnym kraju idzie się siedzieć
~Mariusz / 2022-04-13 17:24
Ocena: 1.00 / 5
totalne dno, umawiają się na rozmowy o przedłużenie umowy i nie dzwonią
WadyNie dotrzymują słowa
~Klient / 2022-04-13 15:07
Ocena: 3.00 / 5
Salon T-Mobile w Tychach (Auchan). Dwójka młodych doradców. Pan, który obsługuje Klientów firmowych ma chyba problem z pracą w ramach podstawowego wynagrodzenia. Dlaczego? Przy poinformowaniu go, że chciałbym przenieść numer z innej sieci do oferty na kartę w T-Mobile stwierdził, że ma tylko karty do abonamentu i na MIXa. Kiedy zapytałem przy wszystkich Klientach w salonie, czy chce mnie utwierdzić w przekonaniu panującym w Internecie, że zrobi to w ramach podstawowego wynagrodzenia i nie dostanie premii za nowego Klienta, to wydał się zdziwiony. Poinformowałem, ze w takim razie zadzwonię na numer infolinii T-Mobile z zapytaniem jak to jest. Nagle sobie uzmysłowił, że jednak chyba da się ten numer przenieść i to zrobił. O dziwo karta SIM też się znalazła i numer przygotowany do przeniesienia.
~MerC / 2022-04-13 09:09
Ocena: 1.33 / 5
Rok 2022, dwa odrębne internetowe pakiety Magenta Biznes L i dwie różne lokalizacje w średniej wielkości nadmorskim mieście. Z reklamowanego (do) 200 Mb/s mamy 1-3 Mb/s w dzień, w nocy 10-30 Mb/s - ale jaka firma pracuje w nocy? Chyba tylko burdele....
T-Mobile - banda złodziei i oszustów która wykorzystując niewiedzę Klientów żeruje na nadsprzedaży pasm.
Do tego na ich oficjalnej stronie z tą ofertą wyraz "Biznes" kilkukrotnie napisany jest z literą Z na końcu - ale tego to już tutaj nie będę komentował.
Reasumując: DNO!
ZaletyFaktury zawsze przesyłane terminowo.
WadyCała reszta.
~michael / 2022-04-12 16:43
Ocena: 1.00 / 5
Niejasny system naliczania opłat. Podczas sprawdzania faktur na stronie internetowej następuje po kilku minutach automatyczne wylogowanie, któremu nie można zapobiec, po ponownym zalogowaniu wyświetlane są inne wartości. W przypadku wątpliwości w opłatach nie można dojść do ładu i składu.
Gdy zadzwoniłem na infolinię aby wyjaśnić sprawę, telefon odebrał niemiły i bardzo niekompetentny konsultant, gdy zacząłem zadawać pytania o opłaty "coś" rozłączyło rozmowę.
Naliczają dodatkowo poza abonamentem za połączenia pod numery 5-cyfrowe. W ich regulaminie przeczytałem, że dotyczy to połączeń "PREMIUM", ale dzwoniłem pod takie numery instytucji rządowych, samorządowych i bankowych (infolinie) i naliczyli za to całkiem spore pieniądze.
~Wgdyw2ia9 / 2022-04-11 17:40
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć ze wszystkich serdecznie nie polecam i odradzam
ZaletyNie ma czegos takiego w tmobile
WadyWszystkk
~ola / 2022-04-10 22:28
Ocena: 1.00 / 5
dramatyczny poziom obsługi klienta, jakby rozmawiało się z jakiś botem
Zaletynic
Wadywszystko
~tretreer / 2022-04-10 19:57
Ocena: 1.00 / 5
Nie wiem kiedy moge doczekac sie normalnego pingu. W grach ponad 100, a gdy chce zrobic speed testa to ping skacze do 5000 tysiecy bo przeciez przegladarka jest tak wymagająca :D poprawy sie nie doczekam bo obsluga nie ma pojecie co to jest ping :DDDDDDD
Zaletynie ma
Wadyza duzo
~Michał / 2022-04-10 13:48
Ocena: 1.00 / 5
Internet chodzi strasznie wolno dzwonie do biura obsługi 3 razy miesięcznie to mówią że problem zostanie rozwiązany i tak czekam już około roku co miesiąc place a internetu brak. Nie polecam
~J.P / 2022-04-09 22:28
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam od samego początku mam problem z roamingiem i w Niemczech mogę tylko i wyłącznie zalogować się do jednej sieci Telekom.de i oni nie widza w tym żadnego problemu jak im zgłaszam ze jeszcze jestem w zasięgu sieci o2.de oraz vodafone.de i nie mogę sie do nich zalogować to oni mi wciskają kit ze zasięg jest za słaby, a mój kumpel obok bez problemu łączy sie z siecią jaka chce . Kpina i totalne zlewanie klienta. Czekam na koniec umowy i zmieniam sieć.
ZaletyŻadnych
WadySame wady
~Agata / 2022-04-08 14:07
Ocena: 1.00 / 5
Podejście do klienta zostawię bez komentarza. Zainstalowanie internetu w mieszkaniu przerosło T-mobile - na moje szczęście.. Nie polecam ;)
Zaletybrak
Wadybrao szacunku do klienta
~janusz / 2022-04-06 22:44
Ocena: 5.00 / 5
Ze wszystkich sieci co do jakości internetu trzeba ocenić pozytywnie, jedna sieć bez ukrytego lejka ani limitu
Zaletyuczciwa oferta
Wadypodwyższenie cen oferty magenta biznes ze względu na brak konkurencji na rynku
~Qwerte / 2022-04-06 18:08
Ocena: 1.00 / 5
Po podłączeniu 2 urządzeń do netu, nagle zwalnia, zacina, ping skacze jak poje****. Podkreślam DWÓCH urządzeń.
Nie polecam nie pozdrawiam.
~Niezadowolony klient / 2022-04-06 17:58
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści !! umowa podpisana w styczniu 2020r., do stycznia 2022-roku(data podana w umowie), po tym okresie oczywiście trzeba zrezygnować z internet, bo żadnych zalet firma telekomunikacyjna nie ma, internet się zacina (polecam już szczerze Play, Orange lub Plusa). Firma twierdząc że mojej umowie nie upłynął pełny cykl rozliczeniowy umowę zakończy mi w marcu 2022r.( dodatkowe 2 miesiące płatności, za co?! Umowa od stycznia do stycznia - pełne 24 miesiące), co w umowie nie było zapisane ani odnotowane, podpisywałam umowę ważna do stycznia 2022 roku. Oczywiście nie chciałam problemów chciałam jak najszybciej zakończyć „współpracę” z pseudo firma. Szczerze nie polecam!! Cieszę się że moja umowa dobiegła już końca (w marcu) :/// !!
ZaletyBrak !!!!!!
WadyWszystkie !!!! Słaby internet, niepoważni pracodawcy firmy, niepoważna firma - żenada .. od firmy miałam abonament na internet dlatego tylko w tej kwestii mogę się wypowiedzieć i w kwestii niepoważnej umowy !! - Oszuści !!
Oferta - 0 - żałuje ze zaczęłam mogłam od początku iść do play
Obsługa klienta - 0 !!
Cena / jakość - śmiech przez łzy pieniądze poszły w błoto a z umowy zrezygnować nie można
~Kozak / 2022-04-05 20:20
Ocena: 1.00 / 5
internet podobno 40mb powinien być. Oszustwo. 4mb/s to maks po milionach zgłoszen konsultanci dodają moje zgłoszenie do działu technicznego i nic z tym nie jest robione. NIE ANGAZOWAC SIE W TMOBILE NIGDY!!!! jak już to Orange lub Play. Nic innego
ZaletyNie ma
WadyTragiczny internet, konsultanci oszukują i olewają