strona 2 z 128
-
~wiktoria2873 / 2024-12-23 13:54
Dramat !! Piąty dzień czekam na sieć, internetu brak, bo była awaria (T-mobile dzierżawi kable od Orange), awaria usunięta ( brak informacji ). Modem od światłowodu zresetowałam ( nieprzyjemny typek z obsługi polecił mi wsadzić szpilkę w otwór). Diodki zaświeciły, ale ta najważniejsza ( @) nie. No i czekam.. 48 h w dni robocze, a jutro wigilia. Zgłoszenie przyjęte po raz pierwszy 19.12, ale bez potwierdzenia sms. Wczoraj łaskawie przysłał sms. T- mobile strzela sobie w kolano takim traktowaniem klienta... -
-
~NIKGDY WIECEJ T MOBILE / 2024-12-13 13:22
Tragedia !!!!!!!!! nigdy więcej nie skorzystam z waszych uslug ZaletyNIE MA !!!WadyMASE!!! -
~Gal Anonim / 2024-12-11 23:14
T-Mobile to jakieś nieporozumienie, oferują internet roczny niewidoczny, place praktycznie przez całą umowę za nic! Niemałą kwotę, bo 129 zł! Problemów z brakiem internetu nie rozwiązują... Każdy konsultant mówi co innego w danym dniu na temat powodu braku internetu, rozwiązać umowy się nie da, trzeba płacić, już się zastanawiam nad założeniem im sprawy w sądzie za niewywiązywanie się z warunków umowy... Szczerze nie polecam, a T-Mobile powinno mi szkodliwe płacić za nerwy przy stałym braku internetu. Speed test na poziomie 0.12 toż to skandal! Mamy 21 wiek! Obudźcie się i przestańcie tak traktować ludzi, bo tylko klientów tracicie!!! ZaletyBrakWadyOpisane wyżej -
~Matix / 2024-12-07 11:53
Jestem klientem T-mobile wstydzili by się. Od czasu do czasu coraz częściej zaczynają wyłączać mi internet i osłabiać łączę. A to tylko dla tego że nie chcę płacić więcej w umowie w które zostały jeszcze 2 lata WadyKradną -
~Joanna / 2024-12-06 10:09
Dramat!!! Jak chcą wcisnąć usługę - pełna kultura. Jak nie wywiązują się z umowy - nie ich wina. Jak wprowadzają klienta w błąd- nie ich wina. Dramat !!! Nie polecam. -
~Przemek / 2024-12-05 11:05
Słabo słabo i jeszcze raz słabo . Taka duża sieć w T-Mobile cała rodzina tyle czasu że szok jeszcze T-Mobile noe było na rynku a my byliśmy z rodziną jeszcze w sieci era . Ale od momentu T-Mobile z roku na rok porażka nawet firmę otworzyłem i podpisałem z nimi umowę to są non stop problemy jak nie z zasięgiem to z internetem tragedia . Szkoda pisać i męczyć klawiatury na pisanie opinii bo można było by księgę napisać jak nie tom. ZaletyZadnychWadyOj jest ich tyle że można było by kule ziemska okrążyć z pięćset razy -
~Piotr / 2024-12-04 13:32
Problemy z odbiorem sprzętu od kuriera gdy nie ma cię w domu,podpisali umowę z DPD i zrobili odbiór osobisty do rąk własnych ( jestem kierowcą i w tygodniu mnie nie ma) a żonie nie wydadzą -
~Ja / 2024-12-03 18:58
Omijać szerokim łukiem. Kupiłam kartę sim, opłaciłam na miesiąc i tyleż działała. Pojawił się komunikat "Karta nieaktywna". Po zasileniu kwotą 30 złotych nic się nie zmieniło. Interwencja w biurze stacjonarnym, kontakt z biurem obsługi klienta - idą w zaparte. Twierdzą, że to nie ich wina. Kieszonkowe interesy kosztem klientów, nie zwrócą 30 złotych. Dno. ZaletyBrak zaletWadyNieuczciwe podejście do klienta -
-
~Malwina / 2024-12-01 15:38
Totalne dno naciąganie kłamanie. Wszystko ma nie , zasięg dane kontakt z obsługą, stanowczo odradzam. ZaletyBrakWadyCeny , zasięg , oszustwo. -
~Dorota / 2024-11-27 00:15
Przy każdym przedłużeniu umowy jestem wprowadzana w błąd. Na umowie wyższa kwota ale ma być rabat 20 zł a potem się okazuje, że nie spełniam warunków do rabatu. Ostatni raz się nabrałam, na szczęście druga umowa zaraz się kończy, więc tu dopłacę 25 a zrezygnuję z abonamentu za 55. T-mobile czy Wam się opłaca oszukiwać ludzi? Odradzam stanowczo niejasne umowy. Wadyzasięg, nieuczciwość -
~Zefir / 2024-11-20 13:54
T Mobile Przemyśl Kazimierza Wielkiego ......to porażka . Tragiczna obsluga. kierownik bufon jeden . Wadytragegia nie idzcie tam -
~emil / 2024-11-20 10:12
Jeżeli ktos ma oferte freemix to nie jest oferta na kartę tylko abonament. Za taką pomyłkę jestem stratny 60 zł i kilka dni bez możliwości dzwonienia i wysyłania wiadomości. Banda oszustów. Wycofam wszystkie umowy związane z nimi. -
~Piko / 2024-11-16 00:42
Połączenia głosowe w ramach sieci 5G (VoNR) nie oferuje żaden operator w Polsce i chyba w całej Europie jest podobnie. -
~Zyga / 2024-11-15 19:51
Mirek nawet nie masz pojęcia jakie bzdury piszesz. Rozmowy po sieci 5G to będziesz mieć wtedy kiedy w Polsce powstaną sieci 5G SA. Obecnie wszyscy polscy operatorzy budują sieci 5G w modelu NSA. A teraz idź na piwo i przemyśl jakie bzdury napisałeś. -
~Kot / 2024-11-15 19:45
Do Eweliny: dziecko ile Ty masz lat albo ile klas podstawówki ukończyłaś i czy potrafisz czytać ze zrozumieniem jakiekolwiek umowy??? Nie ośmieszaj się publicznie chyba, że to lubisz. -
~Znawca usług gsm / 2024-11-15 19:41
Do poniższego wpisu: z opisu wynika, że problemy pojawiły się lub nasiliły po nabyciu nowego aparatu (smartfona). -
-
~Mariusz / 2024-11-12 07:19
Szanowni państwo piszę tą opinię nie po to aby szkalować firmę T-Mobile ponieważ na swój wizerunek Ona pracuje samodzielnie i jaki on jest każdy widzi czytając choćby poprzednie opinie. Jestem abonentem sieci T-Mobile od przeszło 20 lat wcześniej oczywiście była to ERA GSM, z którą mam bardzo dobre wspomnienia. Obecnie z siecią T-Mobile pomimo posiadania nowego aparatu telefonicznego, gdzie bym się nie ruszył posiadam problem z zasięgiem bo rozmowy są przerywane lub w ogóle nie mogę ich nawiązać. Jeszcze gorsza sytuacja ma miejsce jeżeli chodzi o internet mobilny w miejscu mojego zamieszkania w Niepołomicach, nie ma go praktycznie w ogóle, nie mogę wysłać nawet wiadomości e-mail lub jej odebrać . T-Mobile był o tym wielokrotnie informowany rzekomo podejmowano próby rozwiązania mojego problemu. co nigdy nie nastąpiło, gdyż jak mi powiedziano ten nadajnik jest przeciążony i Oni nie mogą nic z tym zrobić , oczywiście nic poza braniem co miesiąc pieniędzy za usługę z której nie da się korzystać, Internetu mobilnego nie posiadam w dalszym ciągu. Prosiłem o przedterminowe rozwiązanie umowy, niestety odmowa i straszenie karą umowną. Tak dzisiaj w sieci T-Mobile traktuje się klienta, który przez 20 lat na czterech usługach bez żadnej zwłoki płaci rachunki. Został mi już tylko rok wszystkie usługi przenoszę do innej firmy.
Myślę, że w miejscowości Niepołomice i okolice nie jestem wyjątkiem, jeżeli są osoby w podobnej sytuacji proszę się kontaktować ze mną sporządzę zbiorowe wystąpienie do organu nadzorującego Urzędu Komunikacji Elektronicznej oraz Urzędu Ochrony Konsumenta, może głos grupowy będzie bardziej wymowny.
Pozdrawiam e-mail do kontaktu.
lechu.car@op.plZaletyObecnie brakWadyOgromne problemy z zasięgiem -
~Ewelina / 2024-11-09 21:31
Chcę mieć w Orange 50 a nam 20, duże miasto powiatowe. ZaletyOrange to że w ogóle jest 5 gWadyTragiczne rozmowy. -
~Sonia / 2024-11-09 15:15
Wczoraj dzwonił do mnie trochę zakręcony Pan z T-Mobile (dzwonił do mnie 3 razy a za drugim razem nawet pomylił osoby jakby nie wiedział z kim rozmawia) proponujący telefon Samsung Galaxy S24 fe na pół roku za darmo a po tym okresie co miesiąc 180zł na 2 lata a do tego dokłada drugi telefon Samsung A25. Za całe dwa lata zapłaciłabym ponad 4 tysiące złotych a znalazłam ofertę dużo lepsza ponieważ do tego kompletu dołożono jeszcze słuchawki bezprzewodowe i w dodatku cała ta oferta wychodziła tysiąc złotych taniej. Dodam jeszcze , że według tego Pana drugi telefon jaki miałam dostać kosztuje ponad 4 tysiące a w rzeczywistości kosztuje niecałe 3 tysiące... Po prostu naciągacze!!! Nie polecam -
~mirek / 2024-11-06 18:29
Kpina z jakością usługi (jakość rozmów i prędkość internetu). Mam nowego iphone 16 i działa jak stary iphone 11. Prędkość internetu do 30 mega a VoGR (rozmów w sieci 5G) jak nie ma tak nie ma. Non stop przełącza do VoLTE. Kpina do kwadratu i tyle a zasięg wcale nie jest taki cacy.
strona 2 z 128