Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 701 opinii

1.56 / 5

  • Oferta
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.54
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adam / 2020-11-12 07:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Zaczynałem w 2001r jeszcze była ERA GSM
    I jestem do tej pory i nie mam zamiaru zmieniać ponieważ zmiany dobrze nie wychodzą
    ZaletyJakość rozmowy szybki internet
    WadyDrogi abonament
  • ~Dariox4 / 2020-11-11 21:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Byłem 15 lat w Play że względu na to że zasięgał miałem słaby bo zmieniłem miejsce zamieszkania, przeniosłem dwa numery do to mobile i to był zły kierunek do momentu gdzie skaczylo się 14 dni na zwrot, internet zaczął chodzić wolniej a okazało się że rachunki przychodzą większe niż mi mówił pań przez telefon z którym były ustalone warunki , jest to czyste złodziejstwo i oszustwo . Nigdy więcej ¡!!!!
    WadyOszustwo
  • ~Eee / 2020-11-09 21:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Chyba jako jeden z niewielu powiem ze jestem zadowolony z uslug. Interbet dziala nalezycie, na reszte tez nie narzekam. Wszyatko smiga w porownaniu z moim wczesniejszym netem to niebo a ziemia w jakosci tego internetu.
    ZaletyJakosc
    WadyJedynie to, to ze byl blad przy umowie ale zostal naprawiony wiec wszystko ok
  • ~Okocyklopa / 2020-11-06 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet żenada od roku oferta przedłużenia kto by chciał telefon za 3600 na 24 miesiące jak można go kupić za 1600 zloty nie działa internet non top buforuje
  • ~janusz / 2020-11-05 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje naliczają opłaty za sami niewiedzą za co obsługa kłamie na każdym kroku w zeszłym miesiącu dostałem już 3 fakturę każda na inną kwotę jeszcze inna widnieje na koncie dostałem również wiele wezwań do zapłaty na kwoty wyssane z palca
    ZaletyBrak
    WadyPróbują wyłudzić pieniądze na każdym kroku zamówiony telefon dotarł po 2 miesiącach kiepska jakość połączeń i internatu
  • ~Zygmunt / 2020-11-05 09:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Pozal sie boze z obsluga w Sztumie w punkcie obslugi bylem juz 7 razy moja karta nie jest zarejstrowana tak podaje serwis ,karta na rozmowy miala byc bezplatna a sciagnelo mnie wszystkie pieniadze i nie moge nigdzie przedzwonic .Doladowalem za 25 zl ktore nie wplynelo na konto bylo zero i jest zero a punkt w Sztumie kaze co roz dowiadywac co sie z tym dzieje jak oni togo by nie mogli dojsc sami nabalaganili a teraz ja musze cierpiec mam tydzien ta karte plus doladowanie i nie moge nigdzie przedzwonic i internetu tez nie mam .Nie wiem czy tak dziala t.mobile czy ma takich pracownikow w punkcie w Sztumie .Obsluga pozal sie boze jak do nich sie wydzwania to nie odbieraja tel to juz sprawdzilem siedza i patrza co za nr i nie odbieraja
    ZaletyTragedia
    WadyNaciaganie klijentow
  • ~gnyl / 2020-11-02 15:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Zgroza! Ciągle coś muszę wyjaśniać, reklamować.
    ZaletyOwszem, łączność jest, chociaż nie wszędzie.
    WadyBardzo pokrętna obsługa, wciskają usługi, dopisują nieistniejące telefony, rozmowa tylko z konsultantem - nie można porozmawiać z dyrekcją.
  • ~tmobilessie / 2020-11-01 23:33
    Ocena: 1.00 / 5
    duży ping, słabe prędkości pobierania, nic nie umią naprawić. serdecznie nie polecam
    Zaletynie ma zalet
  • ~Anna / 2020-10-31 12:28
    Ocena: 4.33 / 5
    Infolinia działa tragicznie !!!!!!
    Właściwie nie dziala !
    Kompletnie nie można uzyskać żadnych informacji, bo po prostu NIKT NIE ODBIERA TELEFONU
    SKANDAL!!!!
  • ~Tomek / 2020-10-29 22:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Na początku umowy internet smigał w miare ok. Im dalej w las tym gorzej. Teraz czyli okolo 2 miesiace od konca umowy czesto obejrzenie filmu na yt w 144 p badz przeczytanie wiadomosci na messenger graniczy z cudem. Jedyne kiedy działa w miare dobrze to srodek nocy i to tylko wtedy gdy z sieci korzysta jedno urządzenie. Z CAŁEGO SERCA NIE POLECAM. RADZĘ OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
    ZaletyNajwiększą zaletą jest ładny ruter co wiele świadczy o jakości usług
    WadyNie nadaje sie do użytku
  • ~Stanisław / 2020-10-29 14:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Świadczone usługi na niskim poziomie. Im umowa dłużej trwa tym jakość coraz gorsza. Konsultanci nie ustosunkowują się do zgłoszonych w reklamacjach problemów a wypisują nie istotne rzeczy.Na ponowione reklamacje odpisują, że postępowanie reklamacyjne zostało jednostronnie zakończone i dalsze zgłaszanie problemu będzie bez odpowiedzi. Złożona skarga na konsultanta została rozpatrzona przez tego konsultanta na którego wysłano skargę. To świadczy jakie chamskie metody stosują. NIGDY WIĘCEJ T-MOBILE. To jest DNO operatorów komórkowych.
    Zaletyżadnych
    Wadyumowa lakoniczna a załączniki tak skonstruowane , że trudno to zrozumieć - bo to celowe.
  • ~Sobek / 2020-10-28 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa
    Konsultanci są bezczelni,krzyczą do telefonu, naciągają na coraz to nowe oferty a nie potrafią zrobić prostej rzeczy, jak np. Wyłączyć dowolną usługę, którą trzeba wyłączyć tylko przez nich. Liczy się tylko nowy klient a stały klient - jestem od czasów Ery - mają w nosie.
  • ~amart / 2020-10-24 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówniany internet - lte dzisiaj przez cały dzień 80kilobitów!

    w 3G w szycie dociera do 1mb

    Nie wiem juz ile razy składałem reklamacje NA PRZESTRZENIE 1,5 ROKU. jakiś czas temu dostałem pismo, ze mają obowiązek dostarczyć Internet wszystkim wiec to robią. A jaki? no cóż.
    NIGDY WIECEJ. MAM NADZIEJE ZE ZNIKNĄ Z RYNKU
    ZaletyZalety? Kpina!
    Wadyże istnieją
  • ~Magdalena / 2020-10-23 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja przygoda trwa już 4 miesięce i nadal nie uzyskałam tego, co mi obiecywano. Przez tel.z nikim nie można porozumieć się i nikt nie pomoże w 100% dokonać zgłoszeń 4 nr na 1 fakturę co miało spowodować należnosci za miesiąc w wys.25 zł.Banda oszustów! Kwarantanna nie jest powodem, aby pomóc. Należy iść do biura obsługi klienta. Skandal!
    WadySame wady
  • ~gv / 2020-10-22 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    moja przygoda z t mobile zaczęła się totalnym falstartem. Pan, z którym podpisywałem umowę przesłał ja na zły adres, a jak go zmienił to umowa okazała się anulowana, zwrot od kuriera i zaczęło się...poszukiwanie umowy, brak zwrotu pieniędzy itd. nie polecam!!!!
    Zaletyżadnych
    Wadynajgorszy serwis obsługi klienta z jakim miałem do czynienia
  • ~Konrad / 2020-10-22 09:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem w T-mobile od dłuższego już czasu, myśle że ze względu na rodziców, którzy byli od samych początków Ery, sprawa którą opisze jest przedawniona, ale i przestrogą dla wszystkich. 2,5 roku temu kupiłem nowy telefon od T-mobile, czyli iPhona 7 Plus, nie była to jakaś wielka nowość, aczkolwiek od zawsze chciałem go mieć. Od początku telefon miał pewien problem, otóż podczas rozmowy ze mną, uczestnik po drugiej stronie mnie nie słyszał. Udaliśmy się do serwisu w naszym mieście i Pani powiedziała, że wyślą telefon na naprawę. Wszystko super. Po 2 tygodniach z telefonem zastępczym (telefon pamiętający epokę Gierka) przyszedł mój. Stwierdzono, że mikrofon działa i wgrali nowy system, co wiązało się z utratą wszystkich danych, a telefon dalej nie działa, historia zatoczyła krąg, znów Gierek zamiast iPhona i znów nowy system, utrata danych itd. Powoli zaczęło mnie to irytować a mikrofon w telefonie jak nie działał, tak nie działał, w końcu stwierdziłem, ze może pomoże oddanie do serwisu w innym mieście. Niestety, sprawa znów ta sama, telefon wrócił a mikrofon jak nie działał, tak nie działał. W końcu przerzuciłem się na korzystanie ze słuchawek podczas rozmowy i tak już od 1,5 roku. Okres gwarancji minął, a T-mobile sprzedało mi zepsuty fabrycznie telefon, bardzo przykra sprawa i postanowiłem, że już nigdy więcej nie kupię od nich telefonu. Rzecz była normalna gdybym zapłacił za niego 1000 złotych, ale nie 4 razy tyle.
  • ~Kris / 2020-10-18 04:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Współpracuje z nimi od ok 20lat. I ostatni rok. Mam telefon i internet.jak coś się stało z internetem. Zero pomocy.pani na infolinii niegrzeczna.ostatni raz T-Mobile. Odradzam wszystkim!
  • ~Córka / 2020-10-17 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja Mama zmarła dwa miesiące temu.Od razu w punkcie t mobile złożyłam akt zgonu wraz z rezygnacją z numeru telefonu,miało być wszystko załatwione,a tu niespodzianka po około dwóch tygodniach do Mamy skrzynki pocztowej trafił rachunek.Po licznych interwencjach pod koniec września t mobile wystawiło korektę anulującą fakturę i już wszystko miało być dobrze.Ku mojemu zdziwieniu po dwóch tygodniach znajduję w Mamusi skrzynce pocztowej ofertę promocyjną.Piszą w niej drogi kliencie i na koniec pozdrawiamy zespół t mobile i to wszystko do osoby zmarłej,więc dzwonie znowu,a pan w telefonie znowu mnie przepytuje ,nie wytrzymałam rozłączyłam się wzburzona,a łzy same napłynęły mi do oczu.Pytam się ja pogrążona w żałobie córka zmarłej jak długo
    będą mnie nękać.Nie polecam tej firmy.Same problemy.
  • ~Szop / 2020-10-17 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapewniano że zasięg będzie w porządku a jest do kitu, prędkość pobierania jest na dobrym poziomie tylko że raz na tydzień. Wystarczy że ktoś włączy netflixa na telewizorze i już inny użytkownik ciężko ma coś zrobić.
    Zaletydobry żart
    WadyZasięg
    Prędkość
    Obsługa
  • ~nieinterere / 2020-10-15 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet jest beznadziejny średnio po 5000ms i prędkość pobierania nie przekracza nawet 1mb/s
    Zaletynie ma zalet
    Wadydo "czterech liter" internet jak i zasięg sieci komórkowej
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.48, ilość opinii: 925
Orange
Ocena: 1.46, ilość opinii: 852
T-Mobile
Ocena: 1.56, ilość opinii: 701
Plus
Ocena: 1.57, ilość opinii: 619
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 174
Virgin Mobile
Ocena: 2.42, ilość opinii: 150
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2514
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2250
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2098
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1896
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1050
mBank
Ocena: 1.92, ilość opinii: 814