Salon w Międzyrzeczu to najlepszy salon z jakim miałam do czynienia do tej pory . Jestem wieloletnią klientka T-Mobile .
Bywałam w wielu salonach ale w tym zawsze zostałam profesjonalnie obsłużona i zaopiekowania z rezultatem podczas gdy inne salony tylko obiecywały pomoc bez odzewu.
Pani Anita to expert w swoim fachu szczerze polecam i dziękuję bardzo Pani .T Mobile może być dumne z takiego pracownika . Życzę dalszych sukcesów i bardzo dziękuję że zawsze mogę liczyć na pomoc ♥️
ZaletyProfesjonalne i empatyczne podejście do klienta, nawet po godzinach pracy .
~Marta Zrob / 2025-11-07 18:45
Ocena: 5.00 / 5
Pan Sebastian Ryba jest najlepszym konsultantem. Pomógł rozwiązać problem. Jest kontaktowym i profesjonalnym pracownikiem.
~ANNA / 2025-11-06 10:29
Ocena: 3.67 / 5
Jasno i konkretnie Jak się można z wami skontaktować dzwoni się na wszystkie infolinię każda jest zajęta albo trzeba czekać rachunków nie przysyłacie ani na maile ani na adres domowy a później macie żal że człowiek za to nie płaci albo wyłączacie zacznijcie się ogarniać i wtedy będzie dobrze
~Tomek / 2025-11-05 22:20
Ocena: 1.67 / 5
Nowa strona kompletna porażka do poprzedniej.
Jest mniej przejrzyste od poprzedniego.
~afx / 2025-11-05 10:00
Ocena: 1.00 / 5
Pod każdym względem t-mobile wypada najgorzej, BOK z ich debilnymi pytaniami, awarie sieci non stop, przeciążenia w godzinach porannych, no i najdroższa oferta, nie mówiąc o nagłych zmianach w taryfach, bo cały czas namieszają.. Zresztą kary od UOKIK to chyba wiele mówi, choć moim zdaniem to za mało. W naszej okolicy wszyscy po 7 AWARIACH w ciągu roku już wszyscy przeszli do innych operatorów, ponieważ zgłaszane było wielokrotnie, a t-mobile poprostu olewa klientów, więc program lojalnościowy magenta moments na nic im się nie przyda. użytkownicy będą od nich nadal odchodzić, czego im z całego serca życzę ! :-)
Zaletybrak, tylko ładny kolor logo
Wadynajgorszy operator na rynku, najgorsze podejście do klienta
~Luka / 2025-11-04 18:57
Ocena: 1.00 / 5
Jestem pod Toruniem, chcę porozmawiać z rodziną i co? Nic. Nie da się! Zasięg sieci 3%!!!!
To samo jest pod Łodzią/Poznaniem/Wawą...itd...Omijajcie tę sieć daaaleko????
ZaletyNic
WadyAlll
~Luka / 2025-11-04 18:54
Ocena: 1.00 / 5
Dno DNA! Zasięg na terenie PL w okolicy 1 kreski! Jako 10 letni klient tej sieci mogę śmiało stwierdzić iż TO KONIEC >T<
ZaletyŻadne
WadyWszystko
~Axelr / 2025-11-04 15:45
Ocena: 2.67 / 5
Do 14 dni można wycofać usługę.
Zrobiłem tak bo prędkość internetu była
Pobieranie 18-25 Mb/s obiecywana 900 Mb/s
Przesyłanie 30-34 Mb/s obiecywana 300 Mb/s
Pobieranie plików typu M jak miłośc 2 dni a w orange 2 minuty
Telefony w sprawie problemów technicznych bezskuteczne pomimo kilkukrotnego resetowania urządzenia
Po zgłoszeniu rezygnacji internet przestał działac w celu uniemożliwienia przesłania rezygnacji przez email
Zaletybrak-oszukiwanie klientów
WadyUmowa na nieistniejące prędkości
~Olo / 2025-11-03 20:49
Ocena: 1.67 / 5
Jak przyjdzie przedłużenie umowy automatycznie zwalnia internet i zasięg masakra . Po przedłużeniu jak ręką odioł przypadek czy celowe zagrywki
~Piotr / 2025-11-02 11:48
Ocena: 1.00 / 5
Internet bliżej i na początku miesiąca wg nie działa muli się i nic się nie włącza
WadyNiby internet bez limitu ale taki słaby że szkoda na tą taryfę pieniążków
~Elvis Presley / 2025-11-01 21:23
Ocena: 1.00 / 5
Miałem Play, Plus, Orange i T-Mobile, każdy szajs maksymalnie 2dni, albowiem nie dało się tego używać, dlatego tyle zmian kart sim. Jakoś wytrzymaliśmy do końca urlopu. Czegoś takiego w USA w sieciach 5G nigdy nie widziałem. Tu w Polsce to jest jakieś 3G dopiero. Mega oszustwa w każdej sieci bo jeśli to,.co jest ma być 5G albo 4G to ... brakuje mi słów. U mnie w domu na terenie całego Los Angeles aż pod Sandiego non stop jest między 0.8 Gb/s a 1.5Gb/s czyli od 800Mb/s do 1500Mb/s a w Polsce średnio między 50 a 100 z naciskiem, że podczas podróży po kraju w małych miejscowościach (prawie wszystkich) jest klasyczne 5-10-15 Mbs.
Polacy są bradzo oszukiwani.
Za co tu płacicie?
Obłęd jakiś.
W Polsce internet mobilny to 10% kraju, reszta to szczątki. Play w Warszawie nocą 120 Mb/s?
W Warszawie? Nocą w Moskwie miałem od 400 do 700 Mb/s w sieci MTS w delegacji.
Wstyd i hańba.
Epoka PRL pełną parą.
Nic się nie zmieniło. Nadal 100 lat za murzynami.
Wyjechałem w 1986 roku, nigdy tu nie wrócę.
Burdel zacofany, na dodatek bardzo drogi.
~Antek69 / 2025-10-30 19:51
Ocena: 1.00 / 5
Gosciu Rozłączył sie podczas rozmowy nigdy więcej tu nie wrócę
ZaletyBrak
WadyWsparxie
~Aleksandra / 2025-10-30 13:43
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jakieś nieporozumienie. Miałam wątpliwą przyjemność rozmawiać z 4 konsultantami. Każdy z nich podaje błędne informacje. Błędy pojawiały się od samego początku przedstawiania oferty, aż do samego końca - odstąpienia od umowy. Konsultanci nie wiedzą nic, jakie są programy, jak odstapic od umowy. Jeden konsultant rozłączył się w trakcie rozmowy. Czy wobec tych ludzi są wyciągane jakiekolwiek konsekwencje? PRZEDSZKOLE Pomijam to, że ceny usług są bardzo drogie w porównaniu do innych ofert
~Tomasz / 2025-10-30 04:17
Ocena: 2.33 / 5
Usługa światłowód w T-Mobile regularnie nie działa. Brak całodobowej obsługi klienta. W godzinach 23-00 do 7:00 nie jest możliwe uzyskanie pomocy od Operatora sieci. Nie polecam. Nie trać czasu i pieniędzy.
Zaletyteoretyczna szybkość transmisji
WadyNic nie działa
~Mirek / 2025-10-29 17:30
Ocena: 1.00 / 5
Notoryczne wyłączanie internetu w roamingu.Abonament posiadam od kilku lat i nigdy takiej sytuacji nie bylo.To ostatnia moja umowa z Tmobile.
~Karolina Koszela / 2025-10-26 10:27
Ocena: 1.00 / 5
INTERNET KOSZMAR !!! DRAMAT NORMALNIE. od jamiegoa czasu zawiesza sie, traci zasieg, nie mozna otworzyc aplikacji. Dzwonisz po pomoc, a ONI ODP, ZE POWINIEN BYC DOBRY I ONI NIE WIEDZA DLACZEGO JA MAM BRAK ZASIEGU. wysylam screeny, to przyznaja racje ale nadal mie wiedza dlaczego. ZA CO JA PLACE?!?!? moja praca polega na byciu w internecie, a nie m9ge zarabiac.
Z CALEGO ❤️ NIE ONI. ODRADZAM I ZABIERAM WSZYSTKIE MOJE NUMERY OD TYCH OSZUSTOW.
NIE POLECAM. SAME PROBLEMY
ZaletyZADNYCH
WadyINTERNET, ZASIEG, LACZNOSC I OBSLUGA INFOLINII
~Lukasz / 2025-10-25 14:21
Ocena: 1.00 / 5
Co za żenada najgorsza sieć jaką miałem nie polecam nikomu
ZaletyŻadnych
WadyWszędzie problem
~Łuk dzi / 2025-10-23 06:59
Ocena: 1.00 / 5
Zmiana szaty graficznej i menu to dramat . Zmienili coś co działo bardzo dobrze. Zastanawiam się nad zmianą operatora.
~PRZEMYSŁAW / 2025-10-21 13:58
Ocena: 2.33 / 5
Masakra. Jestem klientem od kilku lat. Potrzebowalem dodatkowej oferty na telewizję. Obecnie posiadam: 2 telefony, swiatłoo, 3 mobilne internety, 1 pakiet podstawowy na tv... wysztko w T Mobile... i wiecie co? po wstepnej weryfikacji: adersu, nr telefonu, peselu... mialem podać ostatni rachunek gdzie mam ustawione zlecenie stałe... szkoda że numer gaci nie prosili...no nie wszystkie dane mam pod reką..a chcialem dopytać o full pakiet na TV...cholera... czy naprawdę ja czegoś nie widzę czy tez jestem za bardzo ograniczony...lol..gratki dla konsultanat... t mobile... s...dalam
~Oleg / 2025-10-19 11:43
Ocena: 1.00 / 5
przy przenoszeniu eSIM z jednego telefonu na drugi wyłączyli numer i wysyłają kod aktywacyjny SMS-em na wyłączony numer! gdzie tu logika??? dwa dni bez zasięgu i żadnego rozwiązania. jeśli operator nie potrafi zrealizować tak prostej funkcji, to chyba nie warto mu ufać.