WadyWszystkie z mozliwych
strona 1 z 126
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Mnno / 2024-10-03 15:25
Nie polecam. Odstąpienie od umowy jest 30 dni. Złożona rezygnacja po 2 tygodniach od podpisania umowy. Po kolejnym tygodniu nadal nie mam możliwości przeniesienia numeru do innej sieci ponieważ T mobile robi problemu. Nagle im rezygnacja nie wpłynęła gdzie zrobiła to Pani w placówce A na infolinii każdy mówi co innego Tragedia Nie polecam i będę odradzała każdemu bo firma nie jest kompetentna. -
-
~Mikolaj / 2024-10-01 17:47
Nigdy sie tak nie zawiodłem internet wogule nie dziala Internet nie przekraca nawet 2mb ZaletyDuzo InternetuWadyWolny internet jak w dupie mojego starego -
~Zuzanna / 2024-09-30 11:50
Jeszcze nigdy w życiu nie byłam tak bardzo niezadowolona ze współpracy z jakąś firmą, tak jak jestem z t-mobile. Miałam wykupiony internet bezprzewodowy przez rok. Podczas podpisywania umowy nie została mi przekazana informacja, że w moim miejscu zamieszkania sieć bezprzewodowa praktycznie nie działa. Prawdziwy cyrk zaczął się już tydzień po uruchomieniu usługi, kiedy to podczas pracy zdalnej musiałam udostępniać internet z telefonu od Orange ponieważ też z tym od t-mobile nie mogłam nawet wysłać maila. Po wykonaniu speed testu okazało się, że mój internet od t-mobile ma zawrotną prędkość 1mb/s, podczas gdy wykupiłam pakiet, który miał mi zapewniać nawet 90mb/s. I wtedy zaczęło się piekło. Nie było możliwości wcześniejszego wypowiedzenia umowy, więc cały rok płaciłam za usługę, która nawet nie istniała. Wielokrotnie dzwoniłam na infolinię proszę o rozwiązanie tego problemu, większość razy konsultanci byli zupełnie nie pomocni, raz nawet usłyszałam od sympatycznego konsultanta że niestety ale dałam się „wyrolować” bo na naszej ulicy ich internet nie działa w sumie za bardzo :) Kiedy zgłaszałam problemy techniczne, za każdym razem konsultant był zaskoczony bo moje poprzednie zgłoszenia nie były nawet w systemie. Było mnóstwo obietnic, wprowadzanych zmian, resetowania i długich rozmów - nic nie pomogło. Jednak dnem dna był moment, gdy Firma wyłączyła nam internet całkowicie na 2 tygodnie za karę, ponieważ jak to usłyszałam „wyciągnęłam kartę z routera a tak nie można”. Tylko, że taka sytuacja wcale nie miała miejsca, ani routera ani karty nie ruszałam. Z resztą co miałabym zrobić z kartą, która zapewnia mi 1mb/s? Oczywiście o tej wspaniałej każe nawet mnie nie poinformowano, musiałam spędzić pół dnia na infolinii aby się o tym dowiedzieć. Dodatkowo karuzela śmiechu jeszcze bardziej się rozpędziła, gdy raz zapomniałam zapłacić w terminie i obniżono szybkość internetu do 16kb/s i wiecie co - nie było kompletnie żadnej różnicy! Był tak samo wolny i niemal nie istniejący jak podczas płacenia! NIE POLECAM NIKOMU WSPÓŁPRACY Z T-MOBILE. Jeszcze nigdy nie czułam się tak olewana i wykorzystana. Ich oferta, obsługa klienta i poziom przekazywania informacji to jeden wielki żart. To co tutaj opisałam to nie jest nawet połowa nieprzyjemnych sytuacji, jakie mi zaserwowali. Nigdy więcej nie chcę mieć z tą firmą i ich usługami nic wspólnego.WadyWszystko -
~Marcin / 2024-09-28 11:36
Testowy starter z kiosku. Włączam 5G a tam 51Mb/s. Przełączam na LTE+ a tam 24Mb/s. Duże miasto, balkon, 4/5 piętro, nadajniki widoczne gołym okiem, testowy telefon iPhone 13 mini.
Karta KOSZ...
Podałem najwyższy wynik a
testów w czasie od godziny 7:40 do teraz 39 -
~Jerzy / 2024-09-27 14:50
Na jednym z numerów firmowych pojawił się problem polegający na tym, że nie można się dodzwonić (przy włączonym telefonie i gdy akurat z nikim nie łączy się). Problem był zgłoszony 2 razy i dwóch "konsultantów" - pomimo deklaracji - nie zgłosiło problemu do działu technicznego. Dzisiaj zadzwoniłem po raz trzeci i w końcu po rozmowie z kobietą tym razem otrzymałem w końcu SMS, że zgłoszenie zostało przyjęte do realizacji. Zadziwiające praktyki panów "konsultantów", których firma powinna potraktować odpowiednio do zasług. -
~Rudy / 2024-09-21 16:24
Korzystam z tmobile tylko w ramach karty internetowej do pracy w terenie i wg mnie jest to najbardziej stabilna sieć. Bez znaczenia gdzie jestem i czy jest budynek czy na zewnątrz, mam dobrej jakości połączenie internetowe. Polecam. ZaletyLTE najlepszej jakości (nawet na jednej kresce) -
~Artur / 2024-09-20 17:30
Czysta patologia przenoszę numer już od tygodnia, nikt nic nie wie , same matoły. Nikomu nie polecam tego opeatora. -
~Mariusz / 2024-09-20 17:21
Witam jestem w sieci od 1998 roku zawsze mieli najlepszy zasieg nigdy nie mialem z nimi problemu super siec Zaletybardzo dobry zasieg i parametry -
-
~Rafał / 2024-09-18 15:54
Nie polecam oszuści kłamia , oferty nie zgodne z obiecankami odradzam NAJGORSZA SIEC W POLSCE !!! ZaletyBrakWadyNajgorsza sieć -
~Paulina / 2024-09-13 12:38
Złodziejskie umowy chcąc zerwać umowę płacisz ogromne kary ZaletyBrakWadyZłodziejskie umowy -
~Kalyp / 2024-09-08 19:38
prędkość maksymalna to taki fajny wabik na klienta. Chcesz aby prędkość była w miarę blisko maksymalnej to wybierz pakiet z najmniejszą prędkością. spadek prędkość z 30 na 20 aż tak nie boli gorzej jak wybierzesz prędkość do 300 Mb/s a dostaniesz 20 (lub często nic nie dostaniesz) wytłumaczenie brzmi: internet działa w oparciu o sieć radiową a jej warunki nie gwarantują stałej prędkości transmisji danych, jak również nie wskazują minimalnej prędkości krótko mówiąc odczep się kliencie i płać przez całe 24 miesiące, my ci nie damy intenetu a ty co nam zrobisz
Rekordowy Ping to 5984 (piszę z pamięci więc mogłem się pomylić o kilka punktów ale i tak robi wrażenie)
codziennie mierzę prędkość i wychodzi że max osiągam nawet 15 Mb/s - szok
uciekajcie z tej sieciZaletybrakWadybrak albo śladowej prędkości internet
niekompenentna obsługa która nie chce przyjąć rekalamacji
nie potrafią naprawić problemu
jedyna rada to restart routera -
~Rysiek / 2024-09-01 11:58
W 2023 marzec, zmieniłem światłowód Orange na TMobile. Przez kilka miesięcy było niby bez zastrzeżeń (zdarzały się krótkotrwałe zawieszenia sygnału). W drugim roku zaczął się horror. Zrywanie internetu co pół godziny na od kilkunastu sekund do minut. Zawsze w najlepszej chwili filmu lub podczas "wizyty" w banku. Porada obsługi : trzeba resetować router i dekoder TV. Oprogramowanie routera, pomimo kilkukrotnych aktualizacji zmniejszyło awarie o połowę. Reklamacje uwzględniono poprzez jednokrotne obniżenie opłaty o 50 PLN. Nadal kilkanaście razy dziennie brak sygnału na 10 - 20 sekund. Nie mam siły ani ochoty walczyć. Doczekam do marca 2025 i asta la vista. ZaletyżadneWadyPodstawowe. Nie zabezpieczona jest dostawa internetu -
~Nie wasz interes / 2024-08-30 13:42
Ta firma ssie bardzo mocno nw ile razy cos zrobili zle ale wole nie zameczac swojej psychiki takowymi gdybaniami -
~Marek / 2024-08-30 11:48
Kupiłem wszystkie możliwe startery, zarejestrowałem, chciałem zrobić test 5G w Mławie i Ciechanowie, bo mnie szlag trafia z Orange. I co się okazało? I to, że 5G w Polsce to kant i sciema. U wszystkich w szczycie przez kilka godzin prędkości na poziomie od 10 do 30 Mb/s! Kpina i tyle a ja płacę podatki na utrzymywanie UOKiK i innych.
Teraz w tej chwili (Motorola G54 Power Edition) cały czas 5G oscyluje między 10 a 20 mega a LTE++ to w ogóle jakieś 3G jest. Kto tym ujom koncesje dał, nie wiem... -
~TorNadziO / 2024-08-26 18:20
Od roku wykupuje od nich internet i średio co 2 tyg wydzwaniam z tym samym problemem, internet zrywa non stop, support tylko pisze zgłoszenia do działu technicznego który od roku czasu nie odezwał się ani słowem, prędkość internetu to żenada i wielki żart. Cenowo również nie ma rewelacji. Zaletybliskość salonów dzięki czemu co tydzień moge ich wizytowaćWadywygórowane ceny, brak supportu, niska jakość usług -
~PawixGaming / 2024-08-22 08:39
Każdego dnia rano muszę restartować router bo losowo pokazuje "Połączono bez internetu", zasięg WiFi routera słaby bo za ścianą mam 2 kreski WadyRouter -
-
~Ekli12 / 2024-08-15 15:23
Oszuści naliczają opłaty a potem zwalają na klienta chodz nic nie było kupowane niby zostały ściągnięte blokady co miesiąc było o jakieś 20 zł wiencej a teraz aż 1000 zł.chodz karta nie była ta w ogóle używana tylko sam internet SMS i dzwonienie było zablokowane ZaletyŻadneWadyOszuści naciągają ludzi -
~Dudus / 2024-08-11 11:10
Nie zróbcie takiego błędu co ja przestrzegam chodzi o numer na kartę nie dość że czeka się długo na aktywację pakietów to jeszcze mi kazali czekać na rozwiązanie problemu technicznego prawie 5dni!!! płakać czy się śmiać? Nigdy więcej tej firmy!!!!!! ZaletyHa ha jakie zalety?WadyCałkowite!!! -
~Kasia / 2024-08-10 08:59
UOKiK powinien zrobić w końcu porządek z umowami na telefon i internet, nie masz kilka dni internetu, na co dzień też działa słabo i nie jesteś zadowolony z usługi ale nie możesz zrezygnować bo zapłacisz wysoką karę… internet tmobile to jakiś przykry żart, nie mówią wszystkiego podczas sprzedaży a potem wzruszają rękoma gdy masz problemy. Ostatni raz coś od nich biorę… ZaletyBrakWadyBeznadziejny support, słaby internet, umowy z haczykami -
~Jerzy / 2024-08-08 18:32
Nawet najgorszemu wrogowi nie życze tego GÓW..NA..! WadyGów..no
strona 1 z 126
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »