Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2509 opinii

1.58 / 5

  • Oferta
    1.68
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.46
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~!!!! / 2024-04-10 20:57
    Ocena: 1.33 / 5
    T-mobile najgorszy internet!!! Cały czas traci zasięg przez kilka dni. Dzwoniąc dostaje informacje, że sieć w mojej okolicy jest przeciążona ale dostęp do internetu jest cały czas. Jest to kompletną bzdurą bo internetu nie ma. Nie polecam!!! Odradzam!!!
    ZaletyŻadnych zalet!!!!
    WadyNajgorsza sieć!!!!
  • ~Radek / 2024-04-09 22:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta pseudo firemka zatrzymała się na latach 90, internet 4G LTE na poziomie 0.25 do 0.5 Mbit w mieście Warszawa, ciągle zrywanie połączenia. Najgorsza sieć ze wszystkich.nie polecam nie pozdrawiam.


    ZaletyBrak
  • ~Adrian / 2024-04-05 16:05
    Ocena: 3.67 / 5
    Jesli chodzi o internet to jest dramat i czuje sie oszukany!!! Namowiliscie mnie na mobilny do domu 5g do 300mega,podalem adres i mial byc szybki internet pod moim adresem.2 miesiac mam 2-3 mega a wieczorem spada do 1mega.Cofnalem sie z wami o 20 lat wstecz.Zglaszalem i slysze tylko,ze przeciazona siec w moim regionie (2 miesiace 24/h)
    Po 2 dniach przychodzi mail ,ze problem zostal rozwiazany haha a nic sie nie zmienia.Szybki router ZTE mc888 dodatkowo kupilem od was routery mash i klapa totalna.Zdjecia sie nawet nie chca otwierac.Namawiacze i oszusci.Nie polecam,nie dajcie sie namowic.Pracuje w domu przez internet i placac im rachunki korzystam z neta od sasiada.Nigdy wiecej !!! Na koniec tylko bezczelnie dodaja,ze to wszystko vo mozemy dla pana zrobic bo siec przeciazona.To po jaka chol...repodpisujecie takie umowy i naciagacie jeszcze ludzi na szybsze lacze skoro oferujecie realne 2 mega!!! TO JEST OSZUSTWO !!!!! Ale towar sprzedany,umowa podpisana i kasa sie zgadza prawda?
    ZaletyMila obsluga reszta to lanie wody bez pokrycia
    WadyWszystko co techniczne i brak brania odpowiedzialnosci za 2 mega z 300 ktore proponujecie
  • ~Krzysztof / 2024-04-02 18:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybki internet i zasięg dobry mam parę dni i jestem zadowolony wszystko jest najwyższym poziomie.Porządna firma.POLECAM ????????????
    ZaletySzybko chodzi i super firma
  • ~Joanna / 2024-04-01 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Światłowód to jest jakaś porażka od 4 dni brak internetu w domu. Przez 4 miesiące 7-8 awarii. Nie polecam czas żegnać się z tą siecią bo jakość usług schodzi na psy.
    ZaletyBrak
    WadyCiągle awarie, zawieszanie się tv
  • ~Robert / 2024-03-29 06:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można normalnie rozmawiać w centrum Łodzi na Jaracza 17.
    Brak zasięgu-tnie rozmowy.
    Czekam na koniec umowy i uciekam jak najdalej od tej sieci.
    W play nie było problemów
    Wadybrak zasięgu
  • ~Ryszard / 2024-03-24 19:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Od podpisania w grudniu 2023 roku umowy na dostarczanie połączenia internetowego za pomocą światłowodu oraz telewizji czekam na montaż tych usług . Na 5 kwietnia mam , niby , ustalony trzeci już albo czwarty termin montażu...
    Na początku pracownicy T-Mobile wyjaśniali, że montaż połączenia światłowodowego nie jest możliwy, ponieważ...nie dopracowano szczegółów umowy z właścicielem łącza w mojej lokalizacji czyli z Orange...

    Jeżeli faktycznie T-Mobile nie miał jeszcze podpisanej umowy z Orange, to dlaczego sprzedawano usługę?
    WadyOczekiwanie, ustalanie kolejnych dat " montażu" dopiero po moim kontakcie z biurem obsługi klienta, brak informacji, że jednak ekipa nie pojawi się w ustalonym dniu...
  • ~PWA / 2024-03-20 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    t mobile od dluzszego juz czasu zachowuje sie jak banda osob umyslowo chorych. Akcja podjeta dzisiaj - odlaczenie numeru posiadajacego srodki na koncie i aktywnie doladowywanego i deklaracja ze "laskawie moga podpiac ponownie za 5 dni" jest ponizej wszelkiej krytyki. osoba (specjalnie z malej litery) na czacie podchodzi do innych jak do petentow a nie klientow. W XXI wieku, wieku informatyki podpiecie niewlasciwie odlaczonego numeru powinno trwac minuty (o rekompensacie nie wspomne) a nie dni.
    UPDATE: Po podpisaniu umowy z nowym operatorem tmobile wymusza niegodnie z obowiazujaca umowa kolejny miesiac trwania w ich pseudosieci. Bo tak. Ewentualnie oferuja zlozenie reklamacji ktora rozpatrza za 30 dni. Bo tak.
    ZaletyBrak
    WadyCaloksztalt
  • ~Halkatla / 2024-03-19 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia i informatycy w tej firmie do dupy nic nie robią godzinami czeka człowiek na naprawę czegokolwiek to lenie nic nie wiedzą nic nie widzą a kasę to chcą
    ZaletyTylko panie w sklepach są konkret dobre
    WadyBrak jakiegolowie zainteresowania naprawą
  • ~brak / 2024-03-17 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    t-bobile to jeb gowno
    przy zachmurzeniu ping w grach do 1000

    nie warte 60 zl co miesiąc badziew
  • ~brak / 2024-03-17 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    t-bobile to jeb gowno
    przy zachmurzeniu ping w grach do 1000

    nie warte 60 zl co miesiąc badziew
  • ~Stog / 2024-03-16 20:09
    Ocena: 4.00 / 5
    Do poniższej wypowiedzi: za czasów Ery to było tylko 2G (900/1800) i 3G HSPA+ (900/2100). Trolluj gdzie indziej.
  • ~ja / 2024-03-15 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Najgorsza sieć ze wszystkich. WIECZNIE internet nie działa. Non stop jest niestabilny, płacę za 60Mbps a nie mam nawet 10Mbps. Ciągle zrywa, nie da się nic obejrzeć, stałe lagi, dramat. Sieć komórkowa to samo, jest, jest i nagle nie ma, bo tak. Przepinam na Orange i jak ręką odjął... Absolutnie NIE POLECAM. Gdy to była Era to jeszcze jakoś działało... Na jakiekolwiek zgłoszenia dostjaę tlyko informację kopiuj-wklej, że awarii nie mają, być może jest sieć przeciążona. Ale żeby wymienić nadajniki albo rozbudować to nie...
    Zaletyzero
    Wadywszystkie. nic nie działa jak powinno
  • ~Człowiek / 2024-03-14 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu tej sieci, internet nie łapie, sieci po miastu nie ma, a jak jest to 1 kreska. I nigdy nie podpisujcie z nimi żadnej umowy, bo będziesz później żałować i płacić kary.
    Najgorsza sieć w Polsce.
    WadyBrak normalnej sieci
  • ~Sperma / 2024-03-13 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam jedno wielkie szare zadupie już lepiej bez internetu żyć
    ZaletyWodogłowie
    WadyWodogłowie
  • ~Zbyszek. / 2024-03-13 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy przedłużeniu umowy zero korzyści. Wręcz przeciwnie. Zmniejszono mi nawet limit danych w UE. Porażka. Nie polecam.
    ZaletyBrak.
  • ~PWA / 2024-03-13 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    t mobile od dluzszego juz czasu zachowuje sie jak banda osob umyslowo chorych. Akcja podjeta dzisiaj - odlaczenie numeru posiadajacego srodki na koncie i aktywnie doladowywanego i deklaracja ze "laskawie moga podpiac ponownie za 5 dni" jest ponizej wszelkiej krytyki. osoba (specjalnie z malej litery) na czacie podchodzi do innych jak do petentow a nie klientow. W XXI wieku, wieku informatyki podpiecie niewlasciwie odlaczonego numeru powinno trwac minuty (o rekompensacie nie wspomne) a nie dni.
    ZaletyBrak
    WadyOgolnie - caloksztalt. ciezko znalezc cos pozytywnego
  • ~PWA / 2024-03-13 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    t mobile od dluzszego juz czasu zachowuje sie jak banda osob umyslowo chorych. Akcja podjeta dzisiaj - odlaczenie numeru posiadajacego srodki na koncie i aktywnie doladowywanego i deklaracja ze "laskawie moga podpiac ponownie za 5 dni" jest ponizej wszelkiej krytyki. osoba (specjalnie z malej litery) na czacie podchodzi do innych jak do petentow a nie klientow. W XXI wieku, wieku informatyki podpiecie niewlasciwie odlaczonego numeru powinno trwac minuty (o rekompensacie nie wspomne) a nie dni.
    Zaletybrak
    Wadykrotko mowiac - wszystko
  • ~Agnieszka / 2024-03-08 08:33
    Ocena: 1.50 / 5
    3 miesiące trwało podłączenie do internetu, obsługa na infolinii notuje i cisza, dzwonisz co dalej i okazuje się ze nic się nie dzieje. Ludzie, odradzam wspolpracy
    ZaletyZadnych
  • ~Paulina / 2024-03-06 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Próba rozwiązania problemów odnośnie sieci komórkowej z której byłam zadowolona do dnia 22 lutego.

    Niestety problemy, które się pojawiają i się nawarstwiają a wraz z nimi próby nawiązania kontaktu i ewentualnego rozwiązania trwają już od 11 dni. Niestety bezskutecznie.
    Kontakt nawiązany był za pomocą -> bezpośrednio w salonie w Nova Park (trzykrotnie), czacie z Konsultantem poprzez aplikację, mailach oraz rozmowami telefonicznymi z Infolinią/Biurem obsługi. Niestety kontakt z tą firmą jest bardzo ograniczony i bardzo ciężko wręcz niemożliwe jest otrzymanie jakiejkolwiek informacji i ewentualnie jakiegoś rozwiązania dotyczącego (nie)działania sieci - brak zasięgu, brak internetu w kraju i poza nim w strefie roamingowej 1A.

    Podejście do Klienta na czacie w aplikacji, maile oraz rozmowy z Konsultantami z Infolinii. Przekładanie zadeklarowanego przez Sieć o kolejne dni na odpowiedzi na temat złożonych reklamacji i zgłoszeń technicznych. Treści takich sms od oficjalnej firmy:
    " informujemy, że zgłoszenie o numerze .............. wymaga dodatkowej weryfikacji. Postaramy się " (!!!!!) odpowiedzieć na zgłoszenie do dnia: 06-03-2024. Przepraszamy za niedogodności."
    Takie sms dostaje przez ostatnie dni, więc każdego dnia dostaje informację o przełożeniu terminu na następny dzień, bo zgłoszenie o numerze .... "wymaga dodatkowej weryfikacji". Na różne sposoby próbowałam dowiedzieć się (np. Na infolinii bądź w treści maila) czego dotyczy taka weryfikacja, jakie dane trzeba uzupełnić lub ewentualnie co potrzebują do weryfikacji, aby ona przebiegła pomyślnie i przyspieszyć tą naprawę.
    Niestety nie otrzymałam takiej informacji.
    Dosłownie brak słów.

    Z tego co Pani powiedziała w Salonie sieci komórkowej to wykorzystałam już wszystkie ścieżki komunikacji, wyczerpałam ilość kategorii/tematów złożonych pism, reklamacji, zgłoszeń technicznych, maili, przeprowadzonych rozmów na infolinii bądź konwersacji na czacie konkretnej aplikacji należącej do konkretnej sieci komórkowej.

    Ostatecznie podczas dzisiejszej ostatniej rozmowy z Konsultantem na Infolinii, dostałam informację, że Konsultantka napisała ponaglenie do działu technicznego, aby spróbować przyspieszyć ich odpowiedź na złożone reklamacje, pisma itp oraz rozwiązanie problemów, by przywrócić działanie sieci komórkowej. Karta SIM została wymieniona na nową w poniedziałek 26 lutego a telefon mam w miarę nowy, bo mam go niespełna 4 miesiące, więc telefon nie jest źródłem problemu odnoszącego się do sieci. Nadto posiadam drugą karte z innym numerem, która loguje się jako SIM 2 i ta inna Sieć działa bez zarzutów.

    Mam wszelkie dokumenty, treść reklamacji, udokumentowanie działanie sieci i brak internetu w centrum Gorzowa i na terenie kraju roamingowego w strefie 1A.
    Pakiet mam wykupiony i aktywny a w jego skład między innymi wchodzi pakiet internetu w wysokości 6.52GB w strefie roamingowej 1A. Ale niestety mimo ważności pakietu, naliczane są w dalszym ciągu dodatkowe koszta.
    Ponadto otrzymałam SMS od sieci w dniu 14 lutego, że przestają mi naliczać dodatkowe opłaty 9.20zł za 1GB zużytego internetu, bo numer przebywa częściej w Polsce niż poza nią. Ale niestety to był tylko SMS, bo w rzeczywistości od 14 lutego do dzisiaj suma naliczonych dodatkowych kosztów na poczet internetu została pobrana z konta a jej suma jest ogromna. Od 1. lutego do 1. marca wydałam na same doładowania konta ponad 200zł (numer mam na karte) a tej kwoty nie ma na koncie. Została pobrana, ale nie wiadomo dokładnie na jakie usługi świadczone przez Sieć telekomunikacyjną.
    Chce zmienić Sieć najszybciej jak to możliwe, ale chce rozwiązać spór, by nie mieli jakiś wymówek typu - że nie jestem już ich Klientem.
    ZaletyBRAK
    WadyMNÓSTWO NIEPRAWIDŁOWOŚCI OD DZIAŁANIA SIECI, KONTAKT, PRZEDŁUŻENIA NARZUCONEGO TERMINU NA ODPOWIEDŹ PRZEZ SIECI TERMINU, NIEWYWIĄZYWANIE Z TERMINAMI I STWIERDZENIEM "ZA CHWILE" TA CHWILA TRWA JUZ OD 12 DNI WYŻEJ OPISANEJ FIRMY
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4375
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3855
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2891
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2509
Mobile Vikings
Ocena: 4.60, ilość opinii: 1214
Lajt Mobile
Ocena: 4.10, ilość opinii: 969
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4384
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3487
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3196
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2546
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1998
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183