Jeśli mając 3mb/s, nie mogę obejrzeć filmu siedząc samemu w domu i sprawdzając jaki mam ping wynosi on 400-500ms więc nie postaraliście się :/
ZaletyOdradzam każdemu internet z T-mobilu
WadyNie bierzcie tego internetu!
~Marek / 2022-04-28 14:22
Ocena: 1.00 / 5
Siedząc samemu w domu i mając 30mb/s internet się zacina co powoduje spowolnienie mojej pracy. Szkoda :/
ZaletyBrak
WadyInternet
~Czesław / 2022-04-27 14:58
Ocena: 3.67 / 5
Dobczyce. Pobieranie w dzień 18-24 Mb/s. Noc 45-48Mb/s. Abonament za 90 zł. Że zniżkami 70. Miałem lte z Posatu.....maks było 2Mb/s.
ZaletyPrędkość internetu.
WadyJeszcze nic się takiego Nie wydarzyło.
~dag444 / 2022-04-27 10:51
Ocena: 1.33 / 5
Posiadam telefony w t-mobile jak jeszcze była era. Skuszony Internetem domowym 60 Ms/s bez limitu danych - zakupiłem. Teraz wiem gdzie był haczyk w słowach "bez limitu danych". Po trzech miesiącach użytkowania prędkość spadła do 0,2 - 0,3 Mb/s tym sposobem to ciężko będzie wykorzystać jakiekolwiek ograniczenia. Na zgłoszoną reklamację uzyskałem informację, że firma dla "naszego dobra" ogranicza prędkość abyśmy wszyscy mieli równorzędny dostęp do Internetu i że usługi są na najwyższym poziomie. Przykre, że dla tak znanej firmy 0,3 Mb/s to wystarczający poziom świadczenia usług. Wysłałem również zrzuty ekranu z testem łącza aby przedstawić argumenty na potwierdzenie moich słów (bo w pierwszej odpowiedzi dowiedziałem się, że mała prędkość to moje subiektywne odczucie). Po tym wszystkim otrzymałem informację, że dla działu reklamacji sprawa jest zakończona i kończą ze mną korespondencję.
~H / 2022-04-26 17:19
Ocena: 2.00 / 5
Brak internetu, obsługa mówi że nawet rachunku nie zmniejszą jak płace za 60mb/s a filmik na yt ledwo co sie ładuje na najmnieszej jakości
~T / 2022-04-25 21:39
Ocena: 1.00 / 5
Posiadam internet stacjonarny adsl u operatora T-mobile od 10 lat, byłem jeszcze w sieci era. Operator obcina mi ostatni prędkość wysłania do 0,2MB/s. Zgłoszenia nic nie dają, operator nie chce rozwiązać problemu. Stałego klienta który płaci rachunki na czas mają gdzieś. Omijać szerokim łukiem.
ZaletyBrak
WadyOperator Dno
~Rafal / 2022-04-25 19:24
Ocena: 4.00 / 5
Za 30zl mam 1000 gb na rok plus 15gb standard i 15gb za doładowanie, prędkość raz lepiej raz gorzej ale nie jest żle, kurde co wy jeszcze chcecie, prędkość na fonie pobierania 3-4 Mb czasem lepiej,dla mnie jest to jak najbardziej ok.
~fucktmobile / 2022-04-25 17:46
Ocena: 2.00 / 5
internet nie działa. Nic sie na tym scierwie nie da zrobic.
Zaletybrak.
Wady800 pingu, brak internetu średnio co 10 minut
~Seweryn / 2022-04-25 00:22
Ocena: 1.33 / 5
Zasięg - 1 na 4 kreski
Prędkość internetu - z miesiąca na miesiąc coraz gorzej. Najpierw problemy z graniem w sieci, teraz z odtwarzaniem filmów, zaraz w ogóle nie będzie dostępu do internetu.
Oferta - biorąc pod uwagę cenę i limity internetu, lepiej zmienić na inną sieć, która może nie oferuje cudownego internetu, ale chociaż jest nielimitowany.
ZaletyMam kłamać??
WadyWszystko począwszy od oferty, przez wciskanie ściemy przez obsługę, po zasięgi i prędkości łącza internetowego.
~Marian29 / 2022-04-24 19:05
Ocena: 1.00 / 5
Zaczęło się od problemów ze strefą domową 500m o której nikt nie informuje. Prędkość transferu niestety z miesiąca na miesiąc spada i także potwierdzam że ze zgłoszeniami nic nie jest robione.
ZaletyBrak
WadyPrzeciążona sieć
~Magda / 2022-04-23 17:34
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze wsparcie w Polsce. wsparcie telefoniczne to wyłącznie idioci głównym celem jest zdenerwowanie klienta. Operator / menedżer, który odbiera połączenie, nie może nic zrobić. Muszę czekać 20 minut, aż złoży sprawę do działu technicznego. To jest jakaś masakra
"Internet domowy" - nie polecam. Predkosc 0,5 Mb.
Cały czas T -mobile ogranicza prędkość do 0,5 Mb mimo tego że cały czas znajduje się w tej samej "strefie domowej" jaka jest w umowie. Z takim internetem niemożliwe pracować bo cały czas jest problem z ta "strefa domowa" (500 metrów). Jeśli nadajnik znajduje się na odległości 1 km i więcej, zawsze będziecie mieć ten problem
Zaletyzadnych
Wady"Internet domowy" + Strefa domowa 500 metrów.
~edytka103 / 2022-04-23 10:53
Ocena: 1.00 / 5
Przeciążona sieć w wielu lokalizacjach gdzie nie ma innej alternetywy. Niestety jedyna sieć z internetem bez limitu. Ukryty lejek po wykorzystaniu 1000gb. Obciążone nadajniki nie są w żaden sposób rozbudowywane.
Zaletyinternet bez limitu
Wadycena usługi jakość sieci break reakcji na rosnące obciążenie sieci
~Wlodek / 2022-04-20 17:06
Ocena: 1.00 / 5
Jest to firma naciagaczy i klamcow najlepiej oszukuja osoby starsze i nie swiadome jak mozna latwo zarobic na ich nieswiadomosci ich kolsuntanci tylko umia naciagac na przedlozanie umow nic nie tlumaczac jezeli potrzeba uswiadomic o wyjazdach i uzywania roamingow klamia a pozniej trzeba placic chorendalne oplaty nigdy wiecej tej firmy bylem tam kilka lat i teraz zrozumialem i ostrzegam nigdy wiecej
ZaletyBrak
WadyWszystkie
~The Nick / 2022-04-20 16:44
Ocena: 1.33 / 5
Konsultanci T-mobile żyją w alternatywnym Świecie. Od ponad tygodnia w miejscowości, w której od ponad 10 lat działała sieć komórkowa i Internet - EDGE, 3G, UMTS i wreszcie LTE - bezproblemowo można było dzwonić, pracować zdalnie, czy oglądać Netflixa - nagle wystąpiła awaria zasięgu sieci. Non stop "Tylko połączenia alarmowe". Ani Internetu, ani połączeń komórkowych. Zgłosiłem problem techniczny - sprawa miała być rozwiązana w przeciągu dwóch dni roboczych. Niestety - po dwóch dniach dopiero kiedy pojechałem do miejscowości oddalonej kilkanaście kilometrów dalej dostałem smsa, że... nie ma problemu. Ponoć technicy zrobili pomiary i wszystko jest w porządku. Sprawdziłem... nie było. Pierwszy raz od 10 lat serwisanci techniczni nie naprawili problemu. Spróbowałem zgłosić problem ponownie - konsultantka z infolinii poinformowała mnie, że zlecenie techniczne jest zakończone i w grę wchodzi tylko reklamacja. Dzisiaj - pojechałem do innego miasta, bo bez Internetu nie mam warunków do pracy - dostałem odpowiedź, że problem nie jest z winy T-Mobile. tylko z "uwarunkowań urbanistycznych, geograficznych oraz technicznych" i w ramach rekompensaty za - uwaga uwaga - niedziałające wciąż usługi otrzymam 25% rabatu na kolejnej fakturze. Zadzwoniłem na infolinię i tam pani oznajmiła mi, że nic nie da się już zrobić. Nie przyjmą nowego zlecenia technicznego. Alternatywna rzeczywistość to za mało powiedziane.
Jednocześnie pragnę nadmienić, że:
- żaden konsultant techniczny nie pojawił się w lokalizacji zgłaszanej usterki
- nie sprawdzono u klienta, czy problem nie występuje po jego rzekomym rozwiązaniu
Podsumowując - sieć winę za swoją awarię (konsultantka Orange w tej samej lokalizacji powiedziała, ze jest awaria sieci) i skrajną niekompetencję swoich konsultantów technicznych, próbuje zrzucić na klienta. Zero profesjonalizmu. Odradzam robienie jakichkolwiek interesów z tą firmą.
Ukraińców obdarowywuja darmochami a stałych klientów mają gdzieś.Trza zmienić sieć nie polecam
~Konrad / 2022-04-16 22:19
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo wolny internet od ponad pół roku jest przeciążony odbiornik zgłaszałem kilkakrotnie ale nic z tym nie robią byle sie tylko chajs zgadzał nie polecam nikomu !
~kokos / 2022-04-15 11:22
Ocena: 2.33 / 5
Powiem tak, robią maślane oczka żeby wcisnąć komuś telefon za złotówkę i są przy tym oczywiście bardzo mili, ale jak już się coś z tym urządzeniem stanie to ci nie pomogą i będą mieli cie w d*pie i jak idziesz do niech to są strasznie oburzeni i nie mili. Nie polecam w ogóle.
Zaletyżadnych
Wadyobsługa klienta
~13kedar13 / 2022-04-14 22:10
Ocena: 1.00 / 5
prowadzą przestępczą działalność polegającą na wciskaniu dodatkowego numeru za darmo, po czym bez przysyłania faktur po kilku miesiącach wprowadzają komornika i ściągają kasę bez wiedzy klienta! masakra - za coś takiego w normalnym kraju idzie się siedzieć
~Mariusz / 2022-04-13 17:24
Ocena: 1.00 / 5
totalne dno, umawiają się na rozmowy o przedłużenie umowy i nie dzwonią
WadyNie dotrzymują słowa
~Klient / 2022-04-13 15:07
Ocena: 3.00 / 5
Salon T-Mobile w Tychach (Auchan). Dwójka młodych doradców. Pan, który obsługuje Klientów firmowych ma chyba problem z pracą w ramach podstawowego wynagrodzenia. Dlaczego? Przy poinformowaniu go, że chciałbym przenieść numer z innej sieci do oferty na kartę w T-Mobile stwierdził, że ma tylko karty do abonamentu i na MIXa. Kiedy zapytałem przy wszystkich Klientach w salonie, czy chce mnie utwierdzić w przekonaniu panującym w Internecie, że zrobi to w ramach podstawowego wynagrodzenia i nie dostanie premii za nowego Klienta, to wydał się zdziwiony. Poinformowałem, ze w takim razie zadzwonię na numer infolinii T-Mobile z zapytaniem jak to jest. Nagle sobie uzmysłowił, że jednak chyba da się ten numer przenieść i to zrobił. O dziwo karta SIM też się znalazła i numer przygotowany do przeniesienia.