strona 6 z 131
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »
-
~mirek / 2024-11-06 18:29
Kpina z jakością usługi (jakość rozmów i prędkość internetu). Mam nowego iphone 16 i działa jak stary iphone 11. Prędkość internetu do 30 mega a VoGR (rozmów w sieci 5G) jak nie ma tak nie ma. Non stop przełącza do VoLTE. Kpina do kwadratu i tyle a zasięg wcale nie jest taki cacy. -
-
~AGNIESZKA / 2024-11-06 16:11
Drogo, naciąganie z wprowadzaniem w błąd celowo, straszna obsługa. ZaletyŻadnych -
~Stick / 2024-11-04 08:08
T-Mobile jest ok ale w przypadku tej sieci trzeba mieć już telefon minimum ze średniej półki. Jeśli ktoś ma problemy z zasięgiem to albo jest na zadupiu albo ma szrot telefon. Jak komuś nie pasuje to niech porówna sobie zasięg/jakość z Plusem i otrzeźwienie przyjdzie bardzo szybko. ZaletyDobrze dxiałająca sieć LTEWadyza słaby zasięg LTE 800/900 -
~Jsnek / 2024-11-03 15:18
Przeniosłem numer 2 tyg temu z Play do t mobile oczywiście na kartę. Net w Play był na 40 Mbit max. Teraz nawet czasem 90.mbit. Mam wrażenie że jakość rozmów się poprawiła. Ale zauważyłem że baterie w telefonie pożera 2x szybciej. Czyli agregacja pasm wyjadą prąd. Nawet po tygodniu bycia w t mobile rozważałem powrót do Play. Ale i w Play było masę problemów. Od neta który był przeważnie na LTE , rozmowy potrafiło zrywać lub przełączać volte do 3g. W sumie place tyle samo w t mobile co Play. Tak więc po testuje, choć baterie ciagnie. ZaletyNet przyspieszył, zawsze LTE+ ,WadyBaterie pożera 2x szybciej. Telefon lubi być ciepły. -
~Piotrek / 2024-10-23 11:01
Tragedia. W 21 wieku nie powinno byc problemow z polaczeniami i internetem. Wszedzie gdzie jestem internet tak muli ze musze resetowac tel aby na chwile skozystac z neta. Zmienilem nawet tel bo myslalem ze to byla przyczyna, nic bardziej mylnego. Na nowym to samo. A polączenia, to musze na balkon wychodzic albo na dwór. A pieniadze lecą, za kupe nerwow. ZaletyAplikackaWadyBrak zasiegu -
~Marlena / 2024-10-08 10:57
Najgorsza firma z którą współpracowałam. Jak zakładali net to nie widać było, że zakładają w bloku teraz nagle się obudzili i blok im wyrósł jak grzyb po deszczu i diagnoza postawiona - net jest w bloku i oni nie mają wpływu na to i inni mieszkańcy zakłócają mój sygnał. I nic nie można z tym zrobić, ani naprawić ani rozwiązać umowy, można jedynie płacić im bo przecież oni dostarczają usługę
Zaletybrak, co mi po tym, że oferta super jak ona nie działaWadyt-mobiile jest wadą -
~Mnno / 2024-10-03 15:25
Nie polecam. Odstąpienie od umowy jest 30 dni. Złożona rezygnacja po 2 tygodniach od podpisania umowy. Po kolejnym tygodniu nadal nie mam możliwości przeniesienia numeru do innej sieci ponieważ T mobile robi problemu. Nagle im rezygnacja nie wpłynęła gdzie zrobiła to Pani w placówce A na infolinii każdy mówi co innego Tragedia Nie polecam i będę odradzała każdemu bo firma nie jest kompetentna. WadyWszystkie z mozliwych -
~Mikolaj / 2024-10-01 17:47
Nigdy sie tak nie zawiodłem internet wogule nie dziala Internet nie przekraca nawet 2mb ZaletyDuzo InternetuWadyWolny internet jak w dupie mojego starego -
-
~Zuzanna / 2024-09-30 11:50
Jeszcze nigdy w życiu nie byłam tak bardzo niezadowolona ze współpracy z jakąś firmą, tak jak jestem z t-mobile. Miałam wykupiony internet bezprzewodowy przez rok. Podczas podpisywania umowy nie została mi przekazana informacja, że w moim miejscu zamieszkania sieć bezprzewodowa praktycznie nie działa. Prawdziwy cyrk zaczął się już tydzień po uruchomieniu usługi, kiedy to podczas pracy zdalnej musiałam udostępniać internet z telefonu od Orange ponieważ też z tym od t-mobile nie mogłam nawet wysłać maila. Po wykonaniu speed testu okazało się, że mój internet od t-mobile ma zawrotną prędkość 1mb/s, podczas gdy wykupiłam pakiet, który miał mi zapewniać nawet 90mb/s. I wtedy zaczęło się piekło. Nie było możliwości wcześniejszego wypowiedzenia umowy, więc cały rok płaciłam za usługę, która nawet nie istniała. Wielokrotnie dzwoniłam na infolinię proszę o rozwiązanie tego problemu, większość razy konsultanci byli zupełnie nie pomocni, raz nawet usłyszałam od sympatycznego konsultanta że niestety ale dałam się „wyrolować” bo na naszej ulicy ich internet nie działa w sumie za bardzo :) Kiedy zgłaszałam problemy techniczne, za każdym razem konsultant był zaskoczony bo moje poprzednie zgłoszenia nie były nawet w systemie. Było mnóstwo obietnic, wprowadzanych zmian, resetowania i długich rozmów - nic nie pomogło. Jednak dnem dna był moment, gdy Firma wyłączyła nam internet całkowicie na 2 tygodnie za karę, ponieważ jak to usłyszałam „wyciągnęłam kartę z routera a tak nie można”. Tylko, że taka sytuacja wcale nie miała miejsca, ani routera ani karty nie ruszałam. Z resztą co miałabym zrobić z kartą, która zapewnia mi 1mb/s? Oczywiście o tej wspaniałej każe nawet mnie nie poinformowano, musiałam spędzić pół dnia na infolinii aby się o tym dowiedzieć. Dodatkowo karuzela śmiechu jeszcze bardziej się rozpędziła, gdy raz zapomniałam zapłacić w terminie i obniżono szybkość internetu do 16kb/s i wiecie co - nie było kompletnie żadnej różnicy! Był tak samo wolny i niemal nie istniejący jak podczas płacenia! NIE POLECAM NIKOMU WSPÓŁPRACY Z T-MOBILE. Jeszcze nigdy nie czułam się tak olewana i wykorzystana. Ich oferta, obsługa klienta i poziom przekazywania informacji to jeden wielki żart. To co tutaj opisałam to nie jest nawet połowa nieprzyjemnych sytuacji, jakie mi zaserwowali. Nigdy więcej nie chcę mieć z tą firmą i ich usługami nic wspólnego.WadyWszystko -
~Marcin / 2024-09-28 11:36
Testowy starter z kiosku. Włączam 5G a tam 51Mb/s. Przełączam na LTE+ a tam 24Mb/s. Duże miasto, balkon, 4/5 piętro, nadajniki widoczne gołym okiem, testowy telefon iPhone 13 mini.
Karta KOSZ...
Podałem najwyższy wynik a
testów w czasie od godziny 7:40 do teraz 39 -
~Jerzy / 2024-09-27 14:50
Na jednym z numerów firmowych pojawił się problem polegający na tym, że nie można się dodzwonić (przy włączonym telefonie i gdy akurat z nikim nie łączy się). Problem był zgłoszony 2 razy i dwóch "konsultantów" - pomimo deklaracji - nie zgłosiło problemu do działu technicznego. Dzisiaj zadzwoniłem po raz trzeci i w końcu po rozmowie z kobietą tym razem otrzymałem w końcu SMS, że zgłoszenie zostało przyjęte do realizacji. Zadziwiające praktyki panów "konsultantów", których firma powinna potraktować odpowiednio do zasług. -
~Rudy / 2024-09-21 16:24
Korzystam z tmobile tylko w ramach karty internetowej do pracy w terenie i wg mnie jest to najbardziej stabilna sieć. Bez znaczenia gdzie jestem i czy jest budynek czy na zewnątrz, mam dobrej jakości połączenie internetowe. Polecam. ZaletyLTE najlepszej jakości (nawet na jednej kresce) -
~Artur / 2024-09-20 17:30
Czysta patologia przenoszę numer już od tygodnia, nikt nic nie wie , same matoły. Nikomu nie polecam tego opeatora. -
~Mariusz / 2024-09-20 17:21
Witam jestem w sieci od 1998 roku zawsze mieli najlepszy zasieg nigdy nie mialem z nimi problemu super siec Zaletybardzo dobry zasieg i parametry -
~Rafał / 2024-09-18 15:54
Nie polecam oszuści kłamia , oferty nie zgodne z obiecankami odradzam NAJGORSZA SIEC W POLSCE !!! ZaletyBrakWadyNajgorsza sieć -
~Paulina / 2024-09-13 12:38
Złodziejskie umowy chcąc zerwać umowę płacisz ogromne kary ZaletyBrakWadyZłodziejskie umowy -
-
~Kalyp / 2024-09-08 19:38
prędkość maksymalna to taki fajny wabik na klienta. Chcesz aby prędkość była w miarę blisko maksymalnej to wybierz pakiet z najmniejszą prędkością. spadek prędkość z 30 na 20 aż tak nie boli gorzej jak wybierzesz prędkość do 300 Mb/s a dostaniesz 20 (lub często nic nie dostaniesz) wytłumaczenie brzmi: internet działa w oparciu o sieć radiową a jej warunki nie gwarantują stałej prędkości transmisji danych, jak również nie wskazują minimalnej prędkości krótko mówiąc odczep się kliencie i płać przez całe 24 miesiące, my ci nie damy intenetu a ty co nam zrobisz
Rekordowy Ping to 5984 (piszę z pamięci więc mogłem się pomylić o kilka punktów ale i tak robi wrażenie)
codziennie mierzę prędkość i wychodzi że max osiągam nawet 15 Mb/s - szok
uciekajcie z tej sieciZaletybrakWadybrak albo śladowej prędkości internet
niekompenentna obsługa która nie chce przyjąć rekalamacji
nie potrafią naprawić problemu
jedyna rada to restart routera -
~Rysiek / 2024-09-01 11:58
W 2023 marzec, zmieniłem światłowód Orange na TMobile. Przez kilka miesięcy było niby bez zastrzeżeń (zdarzały się krótkotrwałe zawieszenia sygnału). W drugim roku zaczął się horror. Zrywanie internetu co pół godziny na od kilkunastu sekund do minut. Zawsze w najlepszej chwili filmu lub podczas "wizyty" w banku. Porada obsługi : trzeba resetować router i dekoder TV. Oprogramowanie routera, pomimo kilkukrotnych aktualizacji zmniejszyło awarie o połowę. Reklamacje uwzględniono poprzez jednokrotne obniżenie opłaty o 50 PLN. Nadal kilkanaście razy dziennie brak sygnału na 10 - 20 sekund. Nie mam siły ani ochoty walczyć. Doczekam do marca 2025 i asta la vista. ZaletyżadneWadyPodstawowe. Nie zabezpieczona jest dostawa internetu -
~Nie wasz interes / 2024-08-30 13:42
Ta firma ssie bardzo mocno nw ile razy cos zrobili zle ale wole nie zameczac swojej psychiki takowymi gdybaniami -
~Marek / 2024-08-30 11:48
Kupiłem wszystkie możliwe startery, zarejestrowałem, chciałem zrobić test 5G w Mławie i Ciechanowie, bo mnie szlag trafia z Orange. I co się okazało? I to, że 5G w Polsce to kant i sciema. U wszystkich w szczycie przez kilka godzin prędkości na poziomie od 10 do 30 Mb/s! Kpina i tyle a ja płacę podatki na utrzymywanie UOKiK i innych.
Teraz w tej chwili (Motorola G54 Power Edition) cały czas 5G oscyluje między 10 a 20 mega a LTE++ to w ogóle jakieś 3G jest. Kto tym ujom koncesje dał, nie wiem...
strona 6 z 131
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »