Tragedia, oferty na start lepsze niż dla klientów 10 lat, blokowane numery bez powodu, obsługa na chacie tragedia
ZaletyBrak
WadyNie zmiesscze sie
~JJ / 2025-12-09 03:35
Ocena: 2.33 / 5
Bardzo łatwo pozbywają sie problemu, niestety klient z nim pozostaje...
~Michał / 2025-12-08 19:06
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć komórkowa na rynku.. przeszczegam..!!
ZaletyBrak
WadyNiekompetencja
~Katarzyna / 2025-12-08 12:49
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Nie poinformowali mnie że mój pakiet jest nieaktywny. Po czym zabrali mi 50 zł.
~Agnieszka / 2025-12-08 05:24
Ocena: 2.67 / 5
Dramat, dramat i jeszcze raz dramat… nagminnie zanika sieć brak telewizji i internetu. Bark mi już słów dlatego szukam nowego dostawcy za czasów upc takie rzeczy się nie zdarzały .
ZaletyBrak
WadySame wady.. opis wyżej
~Marek / 2025-12-06 16:30
Ocena: 1.00 / 5
Dno kompletne dno obsługa przez kompletnych laików szkoda czasu na rozmowę z konsultantem bo jest ze wsi albo głupkiem.Kompletne dno badziwie
ZaletyBrak
WadyWszystkie
~Wojciech / 2025-12-05 19:35
Ocena: 1.33 / 5
Ta sieć to pomyłka jedynie w miastach działa w miarę
~Elżbieta / 2025-12-05 19:09
Ocena: 1.00 / 5
Jako sstarsza osoa nie znam się na echnologii a mam telewizję w PLAY ale cieżko ją zainstalować , Nie mogę wszzystko pojąć i niektóre funkcccje nie działają , poprsiłam o pzysłanie tehnika ale mi odmówiono , POradzono mi abym poprosiła kogoś młodszego a ja jestem osobą samotną , Ale pieniądze za aonament muszę płaccić , Dekodery się psują ,
~Ruda / 2025-12-05 10:25
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć z możliwych Oszukują ludzi i nie ponoszą żadnych konsekwencji
~Anna / 2025-12-05 10:00
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza z możliwych ofert. Play odkąd przejął UPC to zrobił jakiś cyrk. Internet nieustannie nie działa, reklamują swoje świetne modemy, internet bezprzewodowy a na koniec, gdy jest awaria to dowiadujesz sie:
Nie gwarantują usług bezprzewodowych (co innego jest w umowie, ale co to zmienia skoro konsultant ciągle leci hasłem: nie gwarantujemy)
Mają świetne modemy i one super działają! Nie u ciebie? Szkoda, ale oni widzaze są super!
Niw widza awarii, nie masz internetu? A szkoda, ale my nie widzimy problemu.
~Bartek F / 2025-12-03 23:57
Ocena: 1.00 / 5
Chamstwo, dziadostwo i wielkie oszustwo. Jakby była możliwość nie dodania gwiazdek ale odjęcia to bym odjął ich 5. Agent na infolinii pyskaty i arogancki na maksa. Zero profesjonalizmu i brak chęci do pomocy. Ci ludzie przychodzą sobie do pracy żeby sobie jakąś bekę robić z ludzi. Skandaliczna firma i wielka pomyłka. Nie dajcie się zwieźć tym oszustom.
ZaletyŻadna, wielkie zero
WadyNie mają podejścia do klienta i arogancka obsługa ze strony pracowników
~Ewa / 2025-12-03 09:58
Ocena: 1.67 / 5
Bardzo często zamiast filmu oglądam na ekranie kręcące się kółko. Internet częściej nie działa jak działa. Analogicznie z zasięgiem telefonu. Na Kaszubach odkryłam już kilkanaście czarnych dziur. Czekam do końca umowy, bo nie mam siły szargać się z Play-em po sądach i udowadniać, że wyłudzają opłaty za nic. Mam nawet jedno nagranie tego kółeczka do wglądu. Na więcej szkoda mi miejsca w telefonie.
ZaletyBrak
WadySame wady. Nie polecam.
~Dariusz / 2025-12-02 14:04
Ocena: 1.33 / 5
Po rozmowie z konsultantem otrzymałem obiecany rabat mimo że potem on nigdzie się nie pojawił. Nastepny konsultant Pan Norbert Sz. Mimo opisanej sytuacji Pan nie wie z czego żyje. Nawet nie szuka rozwiązania problemu. Tylko stwierdził że mogę napisać skargę i już. Bardzo nieprofesjonalne podejście i to już nie pierwszy raz.
ZaletyBrak
WadyBrak pomocy i chęci rozwiązania problemu.
~Klaudia / 2025-12-02 09:07
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo chamska obsługa na ifolinii, zero pomocy, udzialenia informacji, kilka osoób trzeba ciagnąć za język że podali faktyczne waruki, w misiac na interent na karte wydałam tyle co za rok abonamentu. Sami z siebie rezygnuja z zakuopinych pakietów.
Okropnie niemiłe doświadczenie.
~Marek / 2025-12-02 02:35
Ocena: 1.00 / 5
Kompletny brak kompetentnych ludzi w biurach obsługi wysyłanie od Kajfasza do …. Dno marketing dno zapłać ale owszem a usługi a nie proszę czekać może pan złożyć reklamację śmiech na sali zlodzieje
~Barbara / 2025-12-01 21:59
Ocena: 1.67 / 5
Kupiłam Mix na kartę. Nie wyjaśniono mi totalnie na czym polega wybór abonamentu tłumacząc się,że sprzedawcy z tego nie korzystają osobiście, z apki... Przychodzę do punktu i liczę na pomoc w obsłudze ich własnej sieci, a nie informacji że oni osobiście tego nie znają bo na co dzień mają zwykły abonament. Jakbym przyszła prywatnie na kawę sobie porozmawiać... Pracują w firmie nie wiedząc jakie ma oferty...przy obsłudze klienta.Zabrali mi 80PLN bo musiałam ładować kasę na zasadzie prób błędów, aby dowiedzieć się na czym polega to wszystko.
ZaletyNa razie totalnie brak
WadyObsługa, abonament, stosunek do klienta, cena
~Mary / 2025-12-01 13:24
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłam telefon w punkcie Play za 0 zł Miał kosztować 30 zł miesięcznie Zepsuł sie od razu po włożeniu karty oddałam do punktu czekała 3 tyg bez tel i nadal są awarię typu że nie dochodzą smsy. Pan w okienku powiedział lepiej iść do punktu i ci naprawi może za 50 zł zamiast czekać u nas 3 tyg .MOJ abonament na chwilę obecną wychodzi 60-70 zł czego nie mam w umowie . Czekam jeszcze pół roku na opuszczenie operatora bo się bardzo zawiodłam ????
WadyTel nie ma
~Krzysiek / 2025-11-30 09:51
Ocena: 1.00 / 5
Play najgorszy operator z jakim miałem do czynienia w swoim życiu (52 lata) Bytów woj pomorskie. Telefon co rusz jakieś problemy z zasięgiem to awaria to pracę konserwacyjne brak powiadomień dla abonenta a jak dzwonisz to ta ich beznadziejna sztuczna sekretarka, porażka. Światłowód 600 niby gwarantowana prędkość 400 a u mnie po jakimś pół roku od podłączenia nie przekracza 300 i co chwilą jakieś zaniki przerwy w dostawie. TV internetowa w związku z tym " zajebistym " internetem co chwilę zacina kanały tv ładują się po kilkanaście nawet kilkadziesiąt sekund i co chwilę przerwy w dostawie. Po zgłoszeniu problemu nie wiele się zmieniło a ich stała gadka to - a czy resetował Pan sprzęt, a czy sprawdził Pan czy kabelki są dobrze podłączone - i tego typu bzdety, bo oczywiście to że coś nie działa to jest wyłącznie winą abonenta. Naprawdę szczerze nie polecam nikomu jak tylko umowa mi się skończy to się przenoszę i już nigdy więcej play.
ZaletyŻadnych
WadyWszystkie możliwe.
~Michał / 2025-11-29 23:01
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu.. najgorsze dziadostwo na rynku!!!!
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Marcin klient / 2025-11-28 20:43
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam absolutnie operatora Play-klient dla nich liczy się tylko do podpisania lub przedłużenia umowy, gdy czytam inne negatywne opinie wszystko układa się w stały schemat działania. Obsługa klienta i konsultanci to tragedia-według nich wszystko jest bezzasadne. Problem pojawił się z usługą pay to play-dostalem powiadomienie SMS o włączeniu subskrypcji aplikacji której nie mam i nigdy nie korzystałem i nie instalowałem, żadnych więcej potwierdzeń nie otrzymałem, nie ma możliwości wyłączenia usługi mimo wyjaśnienia sytuacji u dostawcy subskrypcji i braku jej zamówienia z mojego oficjalnego konta, jedyne powiązanie to nr telefonu. Po kilku próbach wyjaśnienia sprawy lub jej rozwiązania nie dostaje już nawet odpowiedzi mailowej tylko SMS od operatora(oczywiście z brakiem możliwości oceny konsultanta) i za każdym razem odsyłają z powrotem do dostawcy subskrypcji który kontaktował się już z nimi...
Inny problem pojawił przy reklamacji telefonu na który czekałem 3 miesiące, też bez odpowiedzi co było przyczyną awarii i kiedy odzyskam aparat...
Jestem klientem kilkanaście lat ale po czymś takim radzę wszystkim unikać tego dostawcę usług, rzeczywiście jest coraz gorzej.
ZaletyPłać, nie żądaj i nie wymagaj niczego-wtedy będziesz dobry.