To jest porażka od trzech dni mam brak internet nikt z obsługi nie był w stanie pomóc każdy mówi co innego . W salonie play do którego się udałam usłyszałam ze jak kupię nowy router to wtedy się dowiem czy internet będzie działał bo oni nie mają matkach możliwości . Oczywiście kupiłam i cóż internet zadziałał przez pół godziny. Znowu infolinia znowu przyjęcie zgłoszenia . Nie polecam i odradzam nikt profesjonalny tam nie pracuje i nikt pomóc nie chce .
ZaletyZero zalet
WadyObsługa ., olanie klienta kliencie martw się sam
~Mery / 2024-03-18 12:36
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam! Zawierajac umowę było czarno na białym za co i ile mam płacić, niestety na rakuchunku zawsze dodatkowe koszta, pani z obsługi klienta nie potrafiła powiedzieć dlaczego tak jest
ZaletyBrak.
~Nikoś / 2024-03-18 11:45
Ocena: 2.67 / 5
Aplikacja Play 24 to porażka !!!! Ciągle zawiesza się zalogować się to człowieka szlag trafia !!!! Nie polecam
~Wściekła / 2024-03-18 01:19
Ocena: 1.00 / 5
Nie mam już sił,stale mam przerwy w połączeniach,wyłączają mnie też,mimo zgłoszenia nic nie daje.Czym krótszy okres do końca umowy ,kara umowy wyższa,tak mam jak pytałam na Play24 .Dzwoniąc do konsultanta słyszałam odpowiedź,że dopiero będę wiedziała,jak zerwie umowę i dostanę fakturę,bo oni nie obliczają,to dlaczego na Play24 dostałam odpowiedź jaka kara. Tak traktuje się klienta,żadnego szacunku,płać i cicho siedź. Uciekam,muszę poczekać do końca umowy.Parodia a nie operator,powinni się wstydzić. Nie wierzyć im
ZaletyJAKIE ZALETY ,CHYBA TAKIE,ŻE MUSZĄ BYĆ TAB NA NERWY
WadyWSZYSTKIE I JESZCZE WIĘCEJ
~GXR Mallibuca / 2024-03-17 14:02
Ocena: 1.00 / 5
Podejście do klienta znikome, sieć prawie nie funkcjonuje. Pobieranie na poziomie 0,2 MB/s.
Granie na tym to istna katorga dla użytkownika,
jak ktoś ma do wyboru nie mieć internetu, a internet z play to radzę żyć w spokoju duszy.
Nie pozdrawiam.
ZaletyNie ma
WadyWiele
~jaofezoj / 2024-03-15 13:37
Ocena: 1.00 / 5
kradną kase z konta PLAY24.
NIBY ZA SUBSKRYPCJE kinodom lub kigdom. PRZYTULILI 14 ZŁOTYCH I DALI MEJLA BY ZREZYGNOWAĆ Z SUBA KTÓREGO NIE WYKONAŁEM kodem 195.
Zaletyzłodzieje
Wadyzłodzieje
~Miechu / 2024-03-15 00:29
Ocena: 2.33 / 5
Ostatnio zabrali mi pieniądze z kąta i nie włączyli pakietu
ZaletyZnikome
Wadysłaby internet w porównaniu do innych sieci , praktycznie nic się nie zmienia od kilku lat
~Zdzisław / 2024-03-14 23:18
Ocena: 1.00 / 5
Po przejęciu UPC przez Play prawie całkowicie przestał chodzić internet wcześniej takich problemów nie było.
ZaletyBrak
WadyCiągle zrywający się internet
~Zdzisław / 2024-03-14 23:17
Ocena: 1.00 / 5
Po przejęciu UPC przez Play prawie całkowicie przestał chodzić internet wcześniej takich problemów nie było.
ZaletyBrak
WadyCiągle zrywający się internet
~JerzyLinuz / 2024-03-14 19:55
Ocena: 1.00 / 5
55-120 Oborniki Śl. DRAMAT... Help... S.O.S. LTE nie działa zasięg nie istnieje....
~Arek / 2024-03-14 18:25
Ocena: 1.00 / 5
Rozwiązywanie problemów wygląda tak,że ,zadzwonia mówią technicy już wiedzą i pracują nad tym itd. i tyle w temacie bo nie doczekanie twoje jeśli liczysz że zadzwonia i rozwiążą twój problem.
ZaletyŻadne
WadyBrak zalet
~JAOFEZOJ / 2024-03-14 09:28
Ocena: 1.00 / 5
kradną z konta PLAY 24 znika kasa NIBY ZA SUBSKRYBCJE ICH BRACI ZLODZIEJI .
WadyKRADNĄ
~Krystian / 2024-03-13 21:58
Ocena: 1.00 / 5
Przeszedłem z plusa do Play
Dodatkowo do usługi dostałem nowy nr niby za darmo ale mniejsza z tym .
Ważniejsze że nr ten jeszcze nie dawno był numerem mocno rozwiązłej ukraińskie dziewczyny Anastazji .
I teraz co chwilę dzwonia różne osoby które są chętne przygód .
Nr mam 2 miesiące i już mam go dość
~PracArt / 2024-03-13 17:52
Ocena: 1.00 / 5
Moja mała firma miała podpisaną umowę z upc na internet, tv i telefon stacjonarny. Zadzwonił pan z play i zaproponował, że w związku z tym, iż play przejęło upc proponuje nam przejście z tymi usługami do play. Miało być wszystko tak samo tylko lepiej i taniej. Dość szybko pojawił się pan monter i zainstalował nowy modem. Okazało się że wszystko działa oprócz telefonu stacjonarnego. Monter stwierdził, że powinni ten telefon szybko uruchomić, ale żeby na wszelki wypadek zadzwonić pod nr 813813813 i to zgłosić. Po krótkiej wymianie zdań z botem odebrała tel miła pani i stwierdziła, ze nie może mi pomóc i połączyła mnie z innym działem. Takich połączeń z kolejnym działem było 6. W tych kolejnych połączeniach dowiedziałem się, że play nie podłącza tel. stacjonarnych i że pan który proponował nam przejście do play po prostu nas okłamał. Kiedy już dość mocno zdenerwowany rozmawiałem przy ostatnim połączeniu z panem, który odpowiadał za odstąpienie od umowy dowiedziałem się, że owszem mogę odstąpić od umowy i internet oraz tv będą takie jak w upc, ale nie ma możliwości powrotu do telefonu stacjonarnego. Pan mnie poinformował, że mogę złożyć reklamację, ale powrotu tel. stacjonarnego i tak nie będzie. Po prostu firma play pozbawiła moją firme kontaktu z klientami i na koniec dowiedziałem się "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi"
~Jolanta / 2024-03-13 17:31
Ocena: 1.33 / 5
W czasie rozmowy w dniu 13 lutego i omówienie nowych warunków umowy ewidentnie powiedziałam że i zapytałam czy faktycznie będzie mój abonament wynosił daną kwotę pani potwierdziła potem nagle okazuje się że mam do zapłacenia prawie drugie tyle reklamacja jest na razie w toku i zobaczymy co dalej firma jest nieuczciwa nie solidna nie dzwonią potem piszą że dzwonili a wcale nie dzwonili no nie jestem zadowolona z tej z firmy. Niestety sprawa trafi do sądu nagranie mam więc tutaj łatwo będzie udowodnić że jest moja racja nie polecam playa
WadySłaby kontakt i oszusci
~Artur / 2024-03-13 12:33
Ocena: 1.00 / 5
Po przedłużeniu umowy dostałem taki sam dekoder jaki miałem poprzedni choć miał być nowy i lepszy w dokumentach co innego a co innego dostałem po zgłoszeniu reklamacji czekam już 38 dni i brak odpowiedzi każą tylko czekać żenada
WadyDekoder i czas reklamacji
~Klient Play / 2024-03-13 11:01
Ocena: 1.00 / 5
Przestrzegam przed nimi. Oszukują na abonamencie i zasłaniają się danymi, których nie przedstawili. W konsekwencji, aby móc korzystać z telefonu trzeba opłacać podwójny abonament. Przed podpisaniem czegokolwiek radze bardzo dokładnie i precyzyjnie zadawać im pytania, na każdym etapie zawarcia umowy podają informacje, które są wyłącznie wygodne dla nich. Pierwszy raz nie wysłali karty i stwierdzi, ze to przecież nie ich problem, a klienta. Za drugim razem bez wcześniejszej konsultacji naliczyli podwójny abonament zasłaniając się regulaminem, o którym podczas zawarcia umowy nie wspomnieli.
W dowolnym momencie trwania umowy naliczają dodatkowe koszty uruchamiając pakiety, które przy podpisywaniu umowy miały być zablokowane.
ZaletyBrak
WadyNaliczają dodatkowe kosztu z niewyjaśnionych przyczyn.
~Olcia / 2024-03-13 07:40
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia ciągle problemy z dostarczeniem sms i mulący sie internet w telefonie, zenada, chyba z powrotem wroce do plusa tam nigdy z niczym problemu nie było
ZaletyŻadne
WadyWszystko
~Wkr / 2024-03-12 18:03
Ocena: 1.00 / 5
Dno.Kanciarze jakich mało. Nawet przy wypowiadaniu umowy przekręcą jeszcze na dodatkowy miesiąc. Odradzam wszystkim , omijajcie szerokim łukiem.
ZaletyBrak
WadyKantują
~Kasia / 2024-03-12 15:42
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Oszusci jakich mało. Kupilam 2 telefony o wartosci 2695 każdy a wciskają mi że mam spłacić 3600 x 2 bo jakis pakiet mam rzekomo. Zarządałam rozmów które podobno nagrywają z konsultantem bo ja sobie takiej informacji przy podpisabiu umowy nie przypominam. Każdy konsultant udziela innej sprzecznej informacji na temat moich zobowiązań. Totalny brak wiedzy na temat sprzedawanych usług. Czekam do końca umowy i uciekam razem z moimi 6 numerami