strona 1 z 230
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~adam / 2025-04-12 22:23
bardzo dobra oferta ,super obsługa ,na początku wszystko super dobra cena ale jak podpiszesz umowę to wszystko się kończy po podpisaniu umowy wrzucą w umowe dodatkowo gigabajty i twoja wina że nie doczytałeś w umowie nic nie można cofnąć i przez cały rok trzeba płacić za internet z którego się nie kożysta ,trzeba być bardzo czujnym przy podpisywaniu umowy nie polecam. -
-
~Sławek / 2025-04-12 19:38
Oszukują na abonamencie. 249 płn za tv i internet. Złodzieje!!!!!!!! ZaletyŻadnychWadyNieczytelny opis programów. -
~hermiona / 2025-04-11 07:35
Nie potrafią skutecznie poinformować o wyłączeniu poczty, twierdzą, że wysłali maila, który nie dotarł, a nawet nie pomyśleli o podstawowym w takiej sytuacji sposobie jakim jest umieszczenie informacji na stronie logowania. -
~Damian / 2025-04-09 21:46
zrywanie polaczeń brak telewizji wręcz nagminny. Oglądasz film mecz a tu zonk brak Internetu nie wspomnę o graniu online ZaletyBRAK same minusyWadyzrywanie polaczen brak telewizji -
~Iwona / 2025-04-09 16:57
Witam , nie polecam play ! Po dwóch tygodniach brak internetu ! Usterka ma być usunięta w ciągu czterech dni, żenada! -
~Agnieszka / 2025-04-08 16:08
Przeniesienie internetu stacjonarnego z jednego do drugiego mieszkania. 4 razy pomimo ustalenia wizyty montera ten się nie pojawił. W końcu ktoś u nich w miarę rozgarnięty sprawdził, że w drugim mieszkaniu jest inna technologia. Umówił kolejna wizytę montera. A moneta jak nie było tak nie ma. Trwa to drugi tydzień. Z całego serca nie polecam . ZaletyBrak -
~Bialko / 2025-04-08 15:43
Masakra gorszej sieci nie ma okradają ludzi............... ZaletyBrakWadySame wady -
~Karol / 2025-04-06 20:32
Beznadzieja zrobili telewizje jak platform streamingowe, ale wymyslil to jakis idiot... Kablowka o wiele lepsza. play sie wiesza, uruchamia 10 min przy stalym laczu int, MNOSTWO reklam bez zgody uzytkownika, itd, itp
ODRADZAMZaletyZadneWadyCaly product jest wada -
-
~Aneta / 2025-04-05 15:42
Szczyt wszystkiego,nowy numer zakupiony u operatora i zablokowany po 1 dniu bez powodu, rzekomo bo masowe wiadomości wysłane,masowe bo do 2 numerów intensywna korespondencja!standardy Play iście komunistyczne, nie pisz za dużo bo cię zablokujemy A i dblokujemy kiedy będziemy chcieli bo nawet na pytanie o realizację zgłoszenia dostaje się odpowiedź NIE WIEM. Róbcie tak dalej to wam więcej klientów odejdzie czego życzę.w jakim ja kraju żyje że pozwala się operatorom traktować klienta w ten sposób. ZaletyBrakWadyZa mało miejsca na odpowiedź -
~Marek / 2025-04-05 11:19
Od jakiegoś mam kłopoty z przełączaniem kanałów TV i połączeniem internetowym, zgłaszając te problemy na info linii
poinformowano mnie aby resetować dekoder. Resetowałem dziesiątki razy a poprawy brak po jakimś czasie po uruchomieniu dekodera stwierdziłem brak głosu. Po konsultacji z konsultantem dostałem informacje abym przyniósł dekoder do punktu pleya a na slaby odbiór Internetu należy dokupić przewód i połączyć dekoder z ruterem który jest oddalony o 6 metrów.
Ludzie nie słuchajcie reklam i nie wierzcie folderom PLYA gdy podpiszecie umowę i będziecie mieć jakiś problem stwierdzicie ze ta FIRMA nie jest taka która dba o klienta. P.S spróbujcie skontaktować się z kierownictwem PLYAWadyBrak rzetelnej informacji podłączeniach zasięgach Wifi -
~emeryt / 2025-04-04 20:33
Otrzymywałem maile, że kończy mi się umowa na internet i mając czas zaszedłem do ich biura w Olecku, pytając o co chodzi z tym internetem. Powiedziały, że będzie nowa umowa i kurier przywiezie wzmacniacz sygnału. Tłumaczyłem, że wystarczy, to co mam, ale "nie słyszały". Długo i intensywnie wpatrywały się w monitory laptopów, niewiele się odzywając. Dopiero przy wyjściu powiedziały, że zapłacę pod koniec miesiąca dwie faktury, za stary internet i nowy, w sumie 300 zł. W domu doczytałem, że w skład tej opłaty wejdzie opłata aktywacyjna, 50 zł. Czyli niepotrzebna eutanazja emeryta, nie trzeba dobijać go kołkiem na miedzy, można załatwić go umowami, zwłaszcza kiedy czekają mnie jeszcze większe wydatki związane z postępowaniem spadkowym. Co prawda, jedna z pań powiedziała, przyjdzie pan, jak umowa się skończy, na co druga, a po co dwa razy chodzić, że załatwią teraz i "załatwiły". Czy ja samym wyglądem prowokuję, że można mnie oszukać? ZaletyDawniej, przy innej obsłudze.WadyOszustwa. -
~KOZA / 2025-04-04 15:59
NAJGORSZA SIEĆ W POLCSE ZŁODZIEJE W BIAŁYCH RĘKAWICZKACH ZaletyNIE MAWadyCAŁE MNUSTWO -
~Dorota / 2025-04-03 22:18
Mojej mamie ciągle znika jakiś kanał telewizyjny . Prosiłam pana który przyszedł żeby coś z tym zrobić, najlepiej wymienić dekoder gdyż nigdy nie był wymieniany i viagle Sue wiesza. A moja mama jest starszą osobą i sobie z tym nie radzi. Pan mnie wyśmiał. Poeiedxisl żeby nie wzywać ich do takich bzdur. I nic nie zrobił. Nie polecam. Była to mocno nie ciekawa wizyta przedstawiciela Play -
~Remix / 2025-04-03 19:33
Za 2 miesiące jadę na wycieczkę po Europie i postanowiłem doładowywać cyklicznie konto karty Play za 10zł i kupowałem pakiet internetu na UE. Nagle sprawdzam i pakiety mi ładuje w internet na Polskę bo tam niby mam już limit 2600mb. Żadnej informacji nie dostałem smsem ani przy pakiecie nie pisało, że limit jest tak niski powinni informować, że osiągnięty limit i nie przyjmować zamówienia. Pisałem na "pomoc" ale powiedzieli że limit i innym kodem sprawdzać ten na internet w Polsce...Internet się skończy i zmieniam sieć. Play upadł nisko. Nie polecam -
~Maras / 2025-04-03 10:31
Dramat! Przedłużyłem umowę w Play,zaproponowano mi kartę z darmowym internetem 100 giga więc wziolem.Gdy zacząłem używać karty internet dziwnie szybko się kończył i zaczęły przychodzić informacje że internet się skończył i za każdy 1 giga będzie naliczana opłata. Olałem temat i nie używałem karty. Po dwóch latach poszłam do salonu przedłuży kolejną umowę. Przy okazji zapytałem dlaczego tak szybko się kończy internet na tej karcie,przecież tam jest 100giga. Pani odpowiedziała mi że nie,na karcie ma pan 20 giga. Mówię sobie,dobra minęły dwa lata,ok mogłeś przyjść wcześniej odpuszczę sobie. Więc zapytałem czy mogę zwiększyć limit do tych 100giga. Pani odpowiedziała że nie ma problemu ale jednorazowa opłata będzie wynosić 50zl do kolejnej faktury. Spoko,damy radę niech Pani zwiększa. Na karcie miałem w końcu te obiecane 100g. Po trzech miesiącach przyszło do mnie że nie mam dokonanej wpłaty 26zł,89g. Faktury od lat place na bieżąco więc skąd ta opłata,no i dzwonię do Play. Powiedziano mi że jest to kara za zwiększenie internetu na karcie,ponieważ ta czynność spowodowała zerwanie umowy która była na te 20g. Nikt wtedy nie poinformował mnie o jakiś karach za takie zwiększanie limitu. A więc zapłaciłem 50zł za to że dwa lata temu zostałem oszukany i kolejne 26,89zł za to że naprawiłem błąd Pani w salonie. To będzie chyba moja ostatnia umowa z Play po takim potraktowaniu wieloletniego klienta który płaci faktury jeszcze w tym samym dniu co przychodzą. ZaletyJakoś to działaWadySzkoda mojej ręki -
~Coll / 2025-03-31 21:13
Zdecydowałam się podpisać umowę z Play aby zakupić nowe telefony..wszystko prawie pięknie do czasu aż ieden znich model filo niestety ale poszła mu matryca.
Oddałam telefon na reklamacje czekałam 3 tygodnie aby usłyszeć że mi go nie naprawia bo nie było folii ochronnej co jest bzdurą telefon wrócił bez folii ochronnej.malo tego jeśli chce tej naprawyusze za nią zapłacić łącznie z kosztem wysyłki.
To ja im place abonament A ponad 600 zł a Oni pokazali jak głęboko mają mnie klienta w d...
Nie zostawię tak tej sprawy, nie poddam się !
Nikomu nie polecam tej sieci krętacze!
Mało tego nagle się okazało że zamiast mieć nową umowę wiecie co mam przedłużona umowę 8 7 numerów telefonów,to dopiero cyrkZaletyŁamanie prawa w białych rekawiczkachWadyZalatuje oborą -
-
~ela / 2025-03-31 18:40
Ponad 2 tygodnie temu zgłosiłam do Play, że pilot od dekodera nie działa. Wysłano mnie do salonu, a tam zostałam poinformowana ,że nie mają nowych pilotów. Na moje zapytanie kiedy będą mieć nowe piloty, bardzo niegrzecznie usłyszałam, że nie wiedzą. Na infolinii słyszę od doradców ,że temat jest w trakcie realizacja a jak długo będzie trwała realizacja to nikt nie jest w stanie odpowiedzieć. Ostatnio usłyszałam od doradcy ,że mogę poszukać pilota w salonach w innych miejscowościach. Tak traktuje PLAY swoich klientów. Zaletynie ma -
~Risto / 2025-03-30 22:12
Telewizja i internet w tych czasach o takiej jakości to kpina. Telewizja działa jak gówno. Szkoda jeszcze że nie śmierdzi. To nazwał bym ją stolec.
Nikomu nie polecam. Czekam aż się umowa skończy. Nigdy więcej Play.ZaletyBrakWadyWszystko to jest jedna wielka wada. -
~Adrianna / 2025-03-30 10:05
gówno. obsługa niemiła i arogancka. jakiś facet uderzył mnie w twarz jak zwróciłam mu uwagę że wcisnął coś czego nie chciałam. -
~Vee / 2025-03-29 21:18
Mam ochotę ich zaj... Nic w tej jeb... firmie nie działa. Strona firmowa nie działa. Ci.y z z obsługi stacjonarnej nie działają. Nic k.. nie działa. Banda niskorosłych schodzących po drabinie ewolucji homo ledwo... Aż się dziwię, że z tym poziomem IQ potrafią sobie d... podetrzeć. A miałem się już nie wk... i nie przeklinać. Ja pdl... ZaletyNie śmierdziało
strona 1 z 230
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »