Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 5021 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 252
  • ~Michał / 2025-12-24 18:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza złodziejska sie na rynku.. Nigdy więcej
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Pawel / 2025-12-24 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 15.12 przeniosłem numer z T-Mobile do Play. Podpisałem umowę z urządzeniem. W dniu 16.12 otrzymałem e-mail ze sprzęt wyruszył w drogę (paczka wyszła z magazynu). Do dnia dzisiejszego (23.12) urządzenie nie dotarło pod wskazany adres na umowie. Dwukrotnie zgłoszono problem online na infolinii. Utworzono dwa zgłoszenia do działu technicznego (oba bezskuteczne, zero odzewu, zero reakcji, błędny numer zgłoszenia). W salonie utworzone trzecie zgloszenie, paczka magicznie zaginęła. Firma kurierska twierdzi ze paczki nie otrzymała z magazynu Play.

    NIE POLECAM

    ROZWIĄZUJE UMOWĘ Z WINY PLAY.

    Nigdy więcej moja noga nie przekroczy progu ich drzwi.
    ZaletyBrak.
    WadyBrak profesjonalizmu
    KŁAMSTWA
    BRAK DOTRZYMYWANIA UMOWY
  • ~klientka ale juz tylko do końca umowy / 2025-12-24 08:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa klienta ma tylko sprzedawać nie rozwiązać problem - wtedy konsultanci każą Cytuje: trzeba włożyć igłę do dziurki sprzętu i czekać aż zadziała. Albo : nie wiem czemu nie działa bo wg. systemu wszystko dobrze działa. Technik działa zdalnie- no cuda telepatii a nie fachowcy !
    Nie informują o terminach planowanych konserwacji- 23 bm. o 16ej sygnał wyłączony, na ekranie napis : trwa konserwacja, daj nam trochę czasu. A jak zadzwoniłam to; w twojej okolicy jest awaria, planowany czas usunięcia ok. 21ej.
    W punktach Playa też nic prócz kupna nowej ofert nie zdziałasz!
    A konkurencja nie śpi i działa skuteczniej.
    Wadybrak szacunku dla klienta choć z tego dostaja wynagrodzenia.
  • ~Kamil / 2025-12-23 22:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Syf totalny miał być technik założyć światłowód i nie ma
  • ~Ite misia est / 2025-12-23 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy syf po przejęciu UPc .. brak słów jak można zniszczyć coś ci działało twierdząc ze poprawia sie system...jakja sobie robicie
    ZaletyBrak
    WadyCały system
  • ~Agata / 2025-12-23 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia dla sieci PLAY. Tragedia, rozpacz i zgrzytanie zębów. Nigdy nie miałam do czynienia z takim brakiem profesjonalizmu. Gdyby można było wystawić opinię -10 gwiazdek to taka by się tu pojawiła.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Pipi / 2025-12-23 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Złoddzieje i oszuuści niedotrzymują zawartej umowy!!!!!!!!!
    ZaletyDno
    WadySyf
  • ~Monika / 2025-12-22 19:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam sieci PLAY.
    Korzystałam z ich usług przez około 15 lat i niestety z każdym kolejnym rokiem oferta dla stałych klientów była coraz gorsza. Zamiast doceniać lojalność, PLAY systematycznie podnosił ceny, jednocześnie oferując coraz mniej korzystne warunki.
    Mam wrażenie, że firma skupia się wyłącznie na pozyskiwaniu nowych klientów, całkowicie ignorując tych, którzy byli z nimi przez wiele lat. Po tak długim czasie oczekiwałam uczciwego podejścia i realnych benefitów, a spotkałam się jedynie z rozczarowaniem.
    Stanowczo nie polecam — jeśli ktoś szuka stabilnej oferty i szacunku dla wieloletnich klientów, warto poszukać innego operatora.
  • ~Ihor Kuvardin / 2025-12-22 19:48
    Ocena: 2.00 / 5
    1,2 godziny przez telefon nie rozwiąże problemy. 13 doradców. Salon porażka.
  • ~andreresi50 / 2025-12-22 18:43
    Ocena: 2.00 / 5
    To nie spółka tyko gówno ! Zapłacona faktura 24.11.2025, a potwierdzenie sms przychodzi na telefon 13.12 2025.Nowa faktura wystawiona 4 grudnia i co - oczywiście zaległość. Jutro podziękuję za wasze usługi w wasze placówce.
  • ~Paweł P. / 2025-12-22 17:27
    Ocena: 1.67 / 5
    do podpisania umowy wszystko było cudownie ale moja sieć nie działa dzwonienie do nich nie ma sensu to jest gra pozorów tak chyba żeby przeciągnąć tak długo by 14 dni przeleciało a w tedy zostajecie z tym szajsem mało tego nawet niektórzy zrywali rozmowy to już jest dno, co do salonu raz odebrali telefon chyba po to żeby zapisać sobie mój numer nie odbierać, typowa korpo słupki mają się zgadzać a ty czujesz się okradziony, na nic im reklamy z gwiazdkami jak w taki nieodpowiedzialny sposób tracą nas
  • ~Natalia / 2025-12-19 22:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Nikomu nie polecam światłowodu od Play. Tragiczne dekodery zrobione jak z najtańszego plastiku,na pasku nie wyświetla się jaki będzie następny program/film, przy włączaniu telewizora ,,odpala,,się kilka minut. Kanały które mogłam przewijać w Orange tutaj w Play się nie da a nawet jak już jest możliwość przewinięcia w tył to często nie chce się załadować i kręci się bez końca ,,kółeczko,,ładowania. Co do montażu rutera to też porażka. Przyjechał Pan ,dal mi pudełka ze sprzętem, odpiął mój Orange i zostawił mnie bez internetu i tylko z tymi dekoderami i ruterami. Jakoś pokombinowałam i to spięłam. W Orange monteży wszystko podpinają i uruchamiają. Czekam aż umowa minie (10 mscy) i rezygnuję.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Zbigniew / 2025-12-18 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Żona podpisała umowę w salonie play na dostawę INTERNETU ŚWIATŁOWODOWEGO do 600 Mb/sek, po tygodniu (żeby nie można zrezygnować z umowy) przyszedł monter i zamontował INTERNET ANALOGOWY. Na drugi dzień żona złożyła w salonie skargę, że PLAY NIE WYWIĄZAŁ SIĘ Z UMOWY. Po 2-ch tygodniach otrzymała odpowiedź, że TEN INTERNET TEŻ JEST DOBRY.
    Skorzystaliśmy z pomocy prawnika który napisał skargę do dyrekcji play.
    Niestety dyrekcja odpowiedziała, że wszystko jest w porządku i może zerwać umowę co wiąże się Z KARAMI REGULAMINOWYMI.
    W ten sposób PLAY NACIĄGA KLIENTÓW, monter specjalnie przychodzi wykonać podłączenie po terminie po którym nie można zrezygnować z umowy, ciekawe ilu klientów w ten sposób PLAY w ten sposób naciągnął.
    PLAY jak oszust odwraca się tyłem do klienta z grupą prawników straszy dodatkowymi kosztami.
    Czy na tę bandę nie ma siły????? Koszty sądowe też będą za wysokie na portfel emerytki.
  • ~kelnerandrzej79 / 2025-12-18 09:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzień dobry witam serdecznie chce się podzielić opinią pozytywną oczywiście w dniu dzisiejszym 18.12.2025 r.miałem przyjemność rozmawiać na infolinii z przesympatycznym i ogarniętym pracownikiem Dawidem G. Dziękuję za pomoc i jasne informacje dotyczących się moich ofert wesołych świąt
  • ~Michał / 2025-12-17 23:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy Śmieć na rynku to PLAY..???????????? Złodzieje.. ????????????
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Art / 2025-12-16 22:56
    Ocena: 2.67 / 5
    Po kilku latach zdecydowałem się przedłużyć umowę z tym operatorem i zadzwoniłem na infolinię.Wszystko poszło prawie gładko i miałem oczekiwać na SMSy z potwierdzeniem umowy i tu zaczęły się schody.Sms dorarł tylko jeden ,a z umowy zniknął jeden z moich trzech numerów,dodatkowo wysłano tylko część zamówienia , co po odbiorze skutkowało by moją akceptacją dla niepełnych warunków nowej umowy.Ręce opadają.Od jutra szukam nowego operatora.
  • ~Nick / 2025-12-16 18:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam to złodzieje gorsi od byłego Upc a co poemat napisać Nie polecam nie polecam nie polecam nie polecam nie polecam nie polecam
    ZaletyZero zero zero zero zero zero
    WadyCałość całość całość
  • ~korn66 / 2025-12-16 16:37
    Ocena: 2.50 / 5
    Od około sierpnia 2025 bardzo słaba jakość połączeń. Posiadam kilka numerów w Play - zarówno w abonamencie jak i na kartę. Problem z wybieraniem numeru. Pogarszająca się jakość połączenia podczas rozmowy (!!!) - nawet krótkie rozmowy trzeba łączyć na kilka razy. Zasięg na telefonach się pokazuje ale nie ma to wiele wspólnego z rzeczywistą jakością połączenia. Brak dzwonka a za to po chwili otrzymuję powiadomienie o nieodebranym połączeniu. Problem z dodzwonieniem się gdziekolwiek a po chwili otrzymuję powiadomienie, że mój rozmówca zakończył już rozmowę i że mogę do niego ponownie zadzwonić - Ściema bo wiem, że ta osoba nie rozmawiała. Automatyczna sekretarka jako niechciany prezent - trzeba ją wyłączać. Problem szerszy - dotyczy nie tylko mojego numeru (... czy aparatu tel) ale użytkowników sieci Play i Orange (- obie sieci korzystają z nadajników Orange). Problem zgłaszany do opiekuna ale najwidoczniej opiekun nie jest w stanie nic wskórać. Ogólnie : BARDZO SŁABO I PLANUJĘ EWKUACJĘ Z PLAY bo 10 lat temu łatwiej było się gdziekolwiek dodzwonić niż teraz.
    ZaletyKiedyś zalet Play miało wiele. Obecnie zalet brak.
    WadyPogarszająca się jakość połączenia. Kiepski zasięg. Kiepską jakość świadczonych usług operator próbuje nadrobić powiadomieniem o nieodebranym połączeniu.
  • ~Teofil / 2025-12-15 23:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza pseudo sieć na rynku.. Złodzieje..!!!!
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Adrianna / 2025-12-15 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolini kłamią, krecą, odwołują non stop techników. Odkąd przejęli UPC cigłe problemy. Internet zrywa bardzo często. Kłopoty z TV ciągła pikselizacja, albo nie ma TV wcale. Masakra, w tej chwili to chyba najgorsza sieć!!! Odracam zdecydowanie. Nie było problemów jak było UPC.MASAKRA!! NIE POLECAM!!!!
    ZaletyBrak
strona 1 z 252
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5021
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4123
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2731
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1360
Lajt Mobile
Ocena: 3.78, ilość opinii: 1212
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4643
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2556
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2074
INEA
Ocena: 2.19, ilość opinii: 1204