Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 265 opinii

1.58 / 5

  • Oferta
    1.80
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.43
  • Parametry
    1.25
  • Cena
    2.25
  • Niezawodność
    1.25

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 14
  • ~rodzina z Opola / 2019-06-18 20:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam wszystkich. ODRADZAM bardzo bycia z firmą PLAY w abonamencie. Zrobiono nas w jajo, ale to już historia. Zostało nam jeszcze 3 miesiące. Cena musi pokryć koszty reklam w np.: Piątkiem czy innymi pseudo gwiazdami a co za to idzie ogromne rachunki. Przechodzimy teraz do Orange za cztery numery telefonów wraz TV itd. w tej sieci wynosi 200 a w PLAY za trzy numery wynosi 80% tej ceny.Pamiętam do dziś gdy mówiłem, że są zbieżności w umowie, tak kręcili, że wykręcili nas na dudka. Mam dość duży wpływ na ludzi jakiego mają wybrać operatora no i tracą. Poprzez trwanie naszej umowy wypowiedziały im umowy 10 rodzin a nie wiem co robi efekt domina w tej sprawie. NIE POLECAM
    Zaletybrak
    Wady- trzeba bardzo uważać na umowy na odległość inaczej poprzez telefon a na umowie inaczej;
    - bardzo duże opłaty za połączenie z operatorem;
    - i co najważniejsze za reklamy z pseudo gwiazdami my ponosimy wysokie opłaty.
  • ~Marek / 2019-06-18 15:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam,
    serdecznie odradzam zawieranie umów z firmą "PLAY".
    Jestem posiadaczem trzech numerów telefonu u operatora "PLAY", niedawno kończył mi się abonament więc zadzwonił do mnie pracownik"PLAY".
    Do tej pory płaciłem 98 zł za trzy numery i internet mobilny, Pracownik "PLAY" przekonał mnie do wyższego abonamentu 104 zł + 15 zł za ruter.
    Umowa doszła do skutku i...... okazało się że zostałem wprowadzony w błąd, czy celowo nie wiem.
    Urządzenie które dostałem nie było tym o czym była mowa podczas podpisywania umowy telefonicznej.
    Play odsłuchał zapis rozmowy i przyznał Mi rację ale.... no właśnie łaskawie zgodzili się żebym rozwiązał umowę na ruter czyli 15 zł, ale wyższy abonament został.
    Tak właśnie robi się w konia klientów. Oczywiście w Playu uważają, że robię z igły widły bo przecież różnica na abonamentach to tylko 6 zł x 24 miesiące czyli 144 zł.
    Dla mnie to sporo pyzatym czuję się oszukany i zrobiony w konia.
    Sami oceńcie czy warto z taką firmą się wiązać.
    Zaletyteraz, brak
    Wadynierzetelność
  • ~Malgorzata / 2019-06-18 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważam że banda złodzieji znowu dalam się nabrać na fajną umowę A teraz place bo Pan zapomniał mi dodać w Pley że po wykorzystaniu pakietu Internetu będą naliczane koszta samo się odnawia uwaga na Nową umowę L. Nie podpisywać. Szkoda że nie mogą zamknąć tego pleya
  • ~Stały Klient / 2019-06-17 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    PLAY to najgorsza z sieci
    Jestem w play ponad 10 lat i na tym koniec Od dwóch miesięcy toczę walkę o rozwiązanie umowy na dostawę internetu.
    W ramach reklamacji w lutym oddałam zestaw Net Box do serwisu po kilku dniach dostałam nowy zestaw ,który nadal nie działał.04.04.19 roku złożyłam zgłoszenie o rozwiązanie umowy . 25.04.19.oddałam do pley zestaw gdyż było to warunkiem zgody na odstąpienie od umowy' Dziś jest 17.06.2019 r do dziś nie mam zestawu ,nie mam internetu oczywiście rachunki płacę zero informacji ,obsługa klienta o niczym nie wie i lakoniczna odpowiedź od pana Karola M.
    że niema podstaw do rozwiązania umowy ponieważ w lutym wymienił mi sprzęt na nowy.Odradzam wszystkim podpisywanie umów z tą siecią .wszystko dobrze do puki wszystko działa.jeśli coś się psuje zero kompetencji ze strony konsultantów.Brak współpracy pomiędzy pracownikami , nie ma możliwości uzyskać konkretnych informacji .
    ZaletyCAŁKOWITY BRA.
    WadySAME WADY
  • ~Justka / 2019-06-12 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasięg tragedia, poziom obsługi to samo ale najgorsze jeśli zdarzy Ci się przez różne okoliczności życiowe spóźnić z opłatą za abonament, a mnie raz(!) się zdarzylo. Play ma zewnętrzna firme obsługująca nieterminowe platnosci i nie życzę nikomu być przez nich nagabywanych, miesiąc po zapłacie ciągle byłam nękana, bo jak się okazało operator i firma zewnętrzna nie współpracują "na bieżąco" i informację o uregulowaniu przekazuje im de facto dłużnik (!), także opłaca się nie mieć zaległości ale nie opłaca mieć abonamentu w Play , pozdrawiam
  • ~Piotr86 / 2019-06-10 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    No i ten niby żekomy najlepszy zasięg, gówno prawda! Chyba Plus, Orange i T-mobile zlitowali się nad operatorem pley i daliu dostęp w 30% do swoich anten. Bo powiedz mi dlaczego, w miejscu gdzie w sieci PLAY jest brak zasięgu, a jak wezmę pozostałe sieci, to ten zasięg jest :O szok normalne szok?! Taki zajebisty zasięg, prowadząc działalność tracę na tym, bo nie mogę się zdzwonić z klientami a oni ze mną :/ Totalna porażka sieć PLAY
    ZaletyZajebista muzyczka w poczekalni na połączenie z operatorem
    WadyBardzo slaby zasięg, zlew obsługi do klienta, naliczanie pieniędzy bez podstawne, a oni swoje gó..o!!!
  • ~Użytkownik Play od kilku lat / 2019-06-10 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam- tragedia. Odpowiedzi ma pilne reklamacje po kilku dniach. Opryskliwi konsultanci. Znikają pieniądze z konta.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentni kondultanci. Słaby zasięg. Pieniądze znikają z konta. Czas rozpatrzenia reklamacji długi
  • ~S. / 2019-06-10 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Natręctwo w niemożliwy sposób.Do końca umowy zostały mi 4 miesiące a oni dzień w dzień wydzwaniaja mimo,ze mowie -narazie dziekuje nie jestem narazie zainteresowana.Ludzie maja milion spraw na głowie a oni ciągle blokują linie i wydzwaniają. A żeby ich spławić????milion pytań i tak ze rozmowa nie zakończy się wcześniej niż po 10minutach. Szkoda czasu na tą firme.Nie polecam!!!!
  • ~kts / 2019-06-10 08:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Byłem w Play przez 24m-ce (3 nr abonament be limitów i internet domowy). Początkowo myślałem o tym , żeby umowę przedłużyć po małej modyfikacji oferty ale kontakt z beznadziejną obsługą klienta zniechęcił mnie całkowicie. Chciałem usunąć jeden numer, zmienić plan w drugim, trzeci numer i internet bez zmian. Okazało się, że cenowo nic się nie zmieni i łatwiej mi przenieść numery do innej sieci... Nachalność telefonów obsługi klienta, rozmowa jak z robotem i to uczucie, że jest się jedynie numerkiem w ich bazie danych a nie klientem też raczej nie pomaga.

    ZaletyŁatwość podpisania pierwszej umowy
    WadyPo podpisaniu umowy kompletna olewka.
  • ~Tomasz K / 2019-06-06 04:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani ~Ewo, przychylam się do Pani opinii,że PLAY TO OSZUŚCI I ZŁODZIEJE i należy na nich uważać a najlepiej omijać ich z daleka. W dodatku banda baranów, którzy nie potrafią poradzić sobie z błachym problemem, ale naliczanie opłat za to świetnie im wychodzi.
    Żałuję, że nie poczytałem tych opinii zanim również dałem się wciągnąć w oszukańcze metody.

    Trzeba pisać do tych celebrytów, którzy tak pięknie ich reklamują. Niech zobaczą jak zaraz klienci będą ich postrzegali...jak współudziałowców w oszustwach.
    ZaletyŻadnych
    WadySame
  • ~Johny / 2019-06-04 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta i nieuczciwy sposób włączania pakietów. Dodatkowo bardzo wysokie ceny przesyłu danych
    ZaletyNic
  • ~Niezadowolona / 2019-06-04 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem niezadowolona z umowy z firmą play. Zostałam oszukana przez konsultantów, którzy wprowadzili mnie w błąd podczas podpisywania umowy. Zgłoszenie do Urzędu Komunikacji Elektronicznej oraz Urząd Ochrony Konsumenta.
    ZaletyBrak
    WadyZły zasięg, konsultanci wprowadzają w błąd podczas rozmowy kłamiąc w oczy podczas zadania pytania konkretnego.
  • ~Ewa / 2019-06-04 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    PLAY TO OSZUŚCI I ZŁODZIEJE. UWAŻAJCIE I NIE DAJCIE SIĘ NABIUC W BUTELKĘ. Niemal straciłam przez nich firmę. Podpisałam umowę na firmę, niestety nie ma zasięgu, nie można przenieść numeru, bo straszą ogromnymi karami. Klienci nie mogą się do mnie dodzwonić, ani ja do nich. Zniszczyli mnie. Reklamacje nic nie dają, mimo, że nawet sam play nie może się do mnie dodzwonić.
    ZaletyBRAK
    Wadybrak zasięgu, oszuści, marna obsługa klienta, zastaraszanie klientów
  • ~Klient / 2019-05-27 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze , współpracują z serwisem który za wszelką cenę chce naciągnąć klienta na koszty. Wziełam nowy u nich telefon, pan w salonie strasznie zachęcał że jest dory, a że niestety nie znam się to zakupiłam pplecany telefon. Po dwóch tygodniach pojawiło się podświetlenie z jednej strony na ekranie jak poszlam do salonu i chciałam złożyć reklamację pani stwierdziła że nie mają na stanie zastępczych telefonów, a że nie miałam innego to postanowiłam za radą pani poczekać. I tak bylo kilka razy. Po kilku miesiącach pojawiło się z drugiej strony takie samo podświetlenie i dotyk zaczął szwankować . Oddalam do reklamacji i co ? Serwis stwierdził mechaniczne uszkodzenie wyświetlacza przez złe użytkowanie. Koszt naprawy 550 złotych. Po dwóch miesiącach kolejna reklamacja z tytułu rękojmi i dalej to samo , a na dodatek nie potrafią przedstawić konkretnych dowodów że to moja wina , ale za to koszt naprawy zmalał o 100 złotych. Od lutego bez telefonu , ale ratę zazściągają telefon ściągają. Nie polecam tej sieci i ich produktów. Oszuści i naciągacze. Sprawa skończy chyba sie w sądzie , bo w przeciwieństwie do nich ja mam świadków że to było uszkodzenie od początku.
    ZaletyNie ma
    WadySprzedają wadliwe telefony
  • ~artur b / 2019-05-26 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    play nie informuję klienta o tym że przedłużenie umowy lub zawarcie nowej powoduje naliczanie kosztów czyli płacicie jak ja w mix 40zł będąc za granicą nie korzystam z tego a wszystko czego używam czyli rozmowy esemesy i internet jest płatny podłe oszustwo klienta żeby złapać i po nim spłacam to i wycofuję 3 numery z play wystarczyło mnie poinformować nigdy do czynienia z play
  • ~Arek / 2019-05-25 23:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    Niestety daje tylko jedną gwiazdkę, ponieważ nie ma niższej oceny.
    Głównym powodem odejścia od tej sieci byłe upierdliwe telefonowanie do mnie od 1 do 3 razy w tygodniu z ofertami. To, że nie odbierałem tel i że wiele razy odmawiałem nic nie pomagało. Jak bym miał do czynienia z muchą gnojówka. Chamstwo i tyle. Problem znikną po zmianie operatora. Nie polecam tej sieci.
    ZaletyBRAK
    WadyUpierdliwość konsultantów
  • ~Dorota / 2019-05-25 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Z całą pewnością nie skorzystam z Play. Wysyłają mi spam, mimo że nigdy nie podałam im mojego adresu mailowego. No prośby wyjaśnienia skąd go mają odpowiadają niegrzecznie i dają stertę rad, o które nie prosiałam.
  • ~Karolina / 2019-05-21 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć z jaką miałam styczność. Pomijając wieczny problem z zasięgiem, konsultanci są niekompetentni i wprowadzają klienta w błąd. Nie ponoszą za niego odpowiedzialności i klient jest obarczony konsekwencjami. Trzy razy zostałam oszukana, a przy czwartym razie osiągnęli dno dna. Przechodząc do innej siedzi, codziennie nękając telefonami, pomimo wyraźnego komunikatu, że nie życzę sobie od nich żadnych telefonów, bo rozwiązałam już umowę zrobili świństwo. Zablokowali użytkownikom korzystających z ich sieci połączeń do mnie, dostając komunikat, iż nie ma takiego numeru. Po interwencji sieci, do której przeszłam łaskawie po miesiącu czasu zlikwidowali usterkę. Brawo! Każdego przestrzegę przed siecią Play, bardzo nieuczciwa firma.
  • ~Ja / 2019-05-20 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Play. Nic dodać nic ująć. Złodzieje,
    naciągane, przestępcy w białych kołnierzykach. Posiadaniem ofertę formuła rodzina M . trzy numery. Żeby było można korzystać z telefonów wciskają dodatkowy nr karta do internetu, bez nie nie ma abonamentu. Ja tej karty nigdy nie użyłem, jak poinformowała mnie konsultantka sprzedaży , jest to karta nieodłaczna by korzystać z sieci Play i poradzila mi by jej nie aktywować żeby nie ponosić dodatkowych kosztów.Tak tez zrobiłem. Obecnie zmieniłem operatora, karty z Play zostały przenoesione do innego operatora, natomiast nieszczesna karta do internetu, wiadomo nie przeniesie się bo to nie mój numer tylko dodatek do funkcjonowania pakietu rodzinnego. I co moje numery są u innego operatora złodziejski play posyła mi fakturę na kolejny miesiąc na kwotę 95zl za wspołdzielny Internet 30 Gg.

    Ja, w dniu 20.05.2019
    Tłumaczą się że nie wypowiedzialem umowy do tej karty która nigdy nie była aktywowana. Są to złodzieje, oszuści, i bandyci w biały dzień. Strzeście od nich jak najdalej. Nie dajcie sie wyrolować jak ja. I nie wydawajcie pieniądze na celebrytów rozwijających się Ferrari. Pozdrawiam.

    ZaletyBrak
    WadyZłodzieje zmieniający celebrytów.
  • ~Bartłomiej / 2019-05-17 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowy często zawierają w sobie ( chaczyki ) ukryte koszta o których nas nikt nie informuje w czasie jej podpisywania , oferta play jest całkowicie nieatrakcyjna w porównaniu z konkurencją na rynku.
    ZaletyBrak
    WadyCena
    Nieuczciwości
    Słaba obsługa klienta po zawarciu umowy , przed zawarciem wszystko niby jest takie proste i kazdy nam we wszystkim pomoże jednak po podisaniu okazuje się że tak nie jest.
strona 1 z 14
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.58, ilość opinii: 265
T-Mobile
Ocena: 1.66, ilość opinii: 243
Plus
Ocena: 1.85, ilość opinii: 147
Orange
Ocena: 1.67, ilość opinii: 130
nju mobile
Ocena: 3.18, ilość opinii: 118
Virgin Mobile
Ocena: 2.56, ilość opinii: 80
mBank
Ocena: 2.11, ilość opinii: 460
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 424
Link4
Ocena: 1.61, ilość opinii: 272
ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 204
Netflix
Ocena: 2.89, ilość opinii: 120
a2mobile
Ocena: 3.53, ilość opinii: 46