Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 100 opinii

1.78 / 5

  • Oferta
    2.14
  • Obsługa klienta
    1.56
  • Cena/Jakość
    1.65
  • Parametry
    1.25
  • Cena
    2.25
  • Niezawodność
    1.25

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 10
  • ~Anna / 2018-10-11 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałam umowę w salonie z prośbą o przeniesienie numeru z innej sieci. Zaznaczyłam kilkakrotnie że numer jest zarejestrowany na firmę. Pracownik stwierdził że to nie stanowi problemu. Po dwóch tygodniach kiedy byłam już za granicą, otrzymałam smsa że nie ma możliwości przeniesienia numeru ponieważ numer jest zarejestrowany na firmę. Zadzwoniłam do Play w celu anulowania umowy na tej podstawie, iż zostałam wprowadzona w błąd. Nie było takiej możliwości. Nie mam czasu na pisanie do rzecznika praw konsumenta, więc stwierdziłam że jakoś te 30zl miesięcznie przez 2 lata przeżyje. Ponieważ nie korzystam z numeru w Play, zapominam o terminowych płatnościach. Płacę rzadziej, większą kwotę. Ostatnio zapłaciłam 21.09 350zl, co miało pokryć dwa zaległe rachunki oraz 9 kolejnych. 26.09 jeszcze normalnie wystawiono fakturę, po czym 04.10 dostałam karę za zerwanie umowy. Zadzwoniłam do Play celem wyjaśnienia pomyłki. Moje wpłaty zostały odnotowane prawidłowo, natomiast konsultant bardzo niemiły, stwierdził że nie cofną decyzji bo abonament trzeba płacić w terminie skoro się do tego zobowiązałam. No cóż... najgorsza obsługa klienta z jaką się do tej pory spotkałam. Nigdy więcej nie chcę mieć kontaktu z tym operatorem.
    ZaletyBrak
    WadyTragiczna obsługa klienta, pracownicy salonów niekompetentni.
  • ~Anna / 2018-10-09 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwuletnia umowa z play to same problemy. Tylko przy podpisywaniu umowy pracownicy play byli mili. potem wszystkie działania były skierowane na oszukanie i naciągnięcie klienta. Zakończyłam z nimi umowę i jeszcze na sam koniec zostałam oszukana . Wystawiają faktury za nieistniejące usługi. NIE INFORMUJĄ O SPRAWACH ISTOTNYCH DLA KLIENTA , rachunki NACIĄGAJĄ na własną korzyść.
    ZaletyBRAK !!!
    WadySAME WADY
  • ~Anna / 2018-10-08 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam z zawieraniem umów z PLAY
    umowy są tak zawierane,że przy przenoszeniu numerów trzeba wypowiadać ją dwa razy niestety konsultanci celowo o tym nie informują w efekcie czego trzeba dalej płacić abonament. Konsultanci celowo wprowadzają w błąd.
    Obsługa niekompetentna i celo wprowadzająca w błąd klienta. Dotyczy to zarówno obsługi salonowej jak i telefonicznej.
  • ~Kris / 2018-10-08 20:55
    Ocena: 2.67 / 5
    Po 4 latach dziękuję za współpracę play. Sprzedali ochronę wyświetlacza w firmie x. Okazało się to wielkim Gównem. Przenoszę 3 numery do konkurencji
  • ~W.K / 2018-10-04 15:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Odradzam z zawieraniem umów z PLAY
    Operator podstępnie zawiera umowy które należy w przypadku przenoszenia numerów wypowiedzieć dwa razy /raz wypowiedzenie z numerów - drugi wypowiedzenie karty łączącej te numery/ w innym przypadku wg. PLAY nadal należy płacić abonament
    Wadykiepski internet
  • ~Shokz / 2018-10-02 13:48
    Ocena: 3.33 / 5
    Środa, 26 września 2018. Odwiedziłem salon Play w Gdynia Riviera celem zakupu słuchawek Afterskokz Air. Play miał cenowo najkorzystniejszą ofertę – 630 zł. Pani w salonie sprawdziła dostępność, cenę, najkorzystniejszą opcję zakupu itp. Wahałem się co do koloru więc Pani dała mi swoją wizytówkę abym zadzwonił jak podejmę decyzję. Zapomniała powiedzieć, że Play sprzedaje je tylko w jednym kolorze – szarym. 15 minut później dzwonię, kilkukrotnie, nikt nie odebrał. Napisałem SMS bo wiem, że Pani będzie miała profit ze sprzedaży. Bez odpowiedzi.

    Tego samego dnia wieczorem próbuję zamówić słuchawki poprzez stronę Play. Wypełniałem formularz 7 razy (w różnych wariantach bo myślałem, że robię coś nie tak) i za każdym razem w momencie próby przejścia do płatności wyrzucało mnie z powrotem do wypełniania danych osobowych. Próbowałem z telefonu to znowu nie pojawiało się pole do wpisania danych do faktury. 1 raz się pojawiło ale wyskoczył inny błąd. Straciłem cierpliwość. Postanowiłem zadzwonić na infolinię.

    Po ok. 5 minutowej rozmowie Pan stwierdził, że jest to zakup poza abonamentem i przełączy mnie do kolegi. Kolejny sprzedawca, po kolejnych 5 minutach stwierdził, że on nie może mi ich sprzedać – przełączy mnie… Ten trzeci stwierdził, że on też nie może – mam zamówić słuchawki przez chat.

    Zamawiam przez chat, Pan twierdzi, że ma ten sam błąd co ja, więc nie może mi pomóc. Zrobił zgłoszenie awarii strony + dyspozycja do dodania większe ilości sztuk słuchawek aby nie zabrakło. Mam spróbować następnego dnia. To była godzina ok. 22:00 Ok. godziny 8:00 następnego dnia próbuję ponownie zamówić słuchawki na chacie. Pan sprzedawca z kolei stwierdził, że słuchawek nie ma na stanie. Mówię mu, że ich obecność na stanie potwierdziła mi Pani w salonie, 2 sprzedawców telefonicznych, sprzedawca na chacie. On twierdzi, że mają różne magazyny i on nie widzi….

    Próbuję przez stronę – miała już działać. Owszem udało się zamówić, przekierowanie na Bluemedia, płatność. Na reszcie zamówione. Informacja od Play, że na wpływ pieniędzy czekają 2 dni. To był piątek rano. W sobotę rano otrzymuję email – zamówienie anulowane ze względu na brak płatności…
    Dzwonię na infolinię, po 15 minutach rozmowy Pani stwierdza, że nie może mi pomóc – przełączy mnie. Pani, która odebrała miała taki głos, że z góry wiedziałem, że trafiłem spod deszczu pod rynnę. Po 10 minutach rozmowy nie wie jak mi pomóc, podaję jej zatem numer zamówienia. Ona twierdzi, że nie widzi takiego zamówienia w systemie. Mówię, że z pozycji klienta mnie nie interesuje co ona widzi, interesuje mnie żeby otrzymać zamówiony i zapłacony towar. Pani mówi „proszę jeszcze chwilkę” po czym bez słowa rozmowa się urywa – zostałem przekierowany do innej osoby. Szok. Akurat trafiłem na prawie kompetentną osobę. Po kolejnych 10 minutach tłumaczenia Pani przyjęła reklamację, spytała czy chcę zwrot pieniędzy czy jednak zamówiony towar. Odpowiadam, że zamówione słuchawki bo to mój prezent urodzinowy. OK, ktoś zadzwoni do mnie w tej sprawie wkrótce.

    Następnego dnia zadzwoniła Pani, kompetentna, powiedziała że ze względu na anulowanie zamówienia tak czy inaczej muszą mi być zwrócone pieniądze, jeśli chce te słuchawki muszę je zamówić jeszcze raz. Na razie od kilku dni czekam na zwrot pieniędzy – przewiduję, że tu też będą problemy.

    Reasumując: awaria na stronie, niekompetentni pracownicy infolinii, czatu

    Efekt: brak prezentu urodzinowego, strata pieniędzy, strata czasu, żal

    Od Pani na końcu usłyszałem „przepraszam” ale czy to mi wróci prezent, czas i pieniądze ?
    Zaletymało
    Wadydużo
  • ~wsciekla / 2018-09-24 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Zacznijmy od tego ze zostalam OSZUKANA podczas przedłużania umowy. Mialo byc na takich samych warunkavh z doborem telefonu a okazalo sie ze wcisneli mi spowolniony internet. Niby nic. Ale jednak. Walczylam , i slyszalam "Jesli zawierala pani przedluzenie umowy telefonicznie musi Pani podac date, godzine polaczenia bo my nie jestesmy w stanie wyszukac" ze co? To ja mam sie ubiegac o to zebym byla zadowolona? Przyznano mi korekte. Okej. Z 200zl zrobilo sie 41 zl, mysle super rekompensata ZA POL ROKU OSZUKIWANIA. Chcialam przeniesc numer do innej sieci, a wlasciwie to trzy numery. Kara 2000tys? Przepraszam? Zablokowali mi konto za dzien zwłoki bo czekalam na przyznanie tej korekty (oczywiscie sms, telefonu od nich ze zostala przyznana nie dostalam). Wplacilam pieniadze w Piatek dzisiaj. Jest Poniedzialek nastepnego tygodnia i co? Na poczcie widnieje ze przelew dokonany. Nr konta sie zgadza i? Malo tego KLIENT PLACI ZA POLACZENIE DO BIURA OBSLUGI HAHA. ZART. Dzwonisz - siedzi jakas gowniara nic nie wie i tylko prosza o pozytywne opinie. Konsultanci w salonach tez tragedia, zero wiedzy. Nie przedluze z nimi umowy, niech sie pałują.
    Zaletybez zalet, zeszli na psy.
    WadyBrak profesjonalnej obslugi, brak wiedzy.
  • ~kaarrin / 2018-09-20 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam telefon w PLay na karte. Pytanie dlaczego na karte, bo nie zawsze jestem w Polsce. Kiedy wyjezdzam za granice mam tam tel. Co do play jestem zaszokowana. Zostalam namowiona abym z Orange przeniosla sie do tej firmy. Zrobilam zle. Wyjasniam dlaczego bo po pierwsze kiedy z tel. Polskiego chce zatelefonowac do Polski musze najpierw potwierdzic do PLay.Przewaznie karte musze doladowac dwa lub trzy razy w tygodniu, a nawet czesto co drugi dzien chociaz nie dzwonie. Bo zagranica mam inny telefon. Kiedy w Polsce jestem i dzwonie w POlsce do Polski to przewaznie musze codziennie doladowywac karte. Nie ma zadnych rozmow bezplatnych tak jak bylo w orange . Mnialam 1000minut bezplatnych rozmow. Tu w tej sieci nie ma czegos takiego. Dlatego nosze sie z zamiarem znowu przejsc do orange.W salonie w Warszawie w Galeri Mokotow nie zawsze obsluga jest sympatyczna i grzeczna. Mysle ze powinni zwrocic uwage na ludzi wiekowych. Mlodziez uczy sie teraz na komputerach na laptopach maja nowoczesne telefony, gdzie ludzie starsi nie zawsze mieszkaja z mlodymi i nie ma ich kto nauczyc i pokazac jak sie obsluguje nowoczesny telefon. Poniewaz ludzie starsi nie sa tacy madrzy jak obecna mlodziez. Wlasnie pisze o tym bo ja jestem wiekowa mam 80 lat, potrafie poslugiwac sie telefonem, moge odczytac sms , rowniez wyslac, ale moje przyjaciolki ktorych namowilam na nowoczesne telefony nie potrafia sms odczystac czy napisac i wyslac bo nie zostaly w sklepie kiedy kupowaly poinformowane jak to funkcjonuje.Natomiast nie ma zadnych kursow dla starszych osobob aby nauczyc ich funkcjowannia telefonu a to jest bardzo istotne. Wlasnie w takich firmach ktore maja takie salony nic by nie przeszkadzalöo jaky ktos z pracownikow chcial takie osoby namowic na nauke.

    Wracam jeszcze to firmy PLAY szczerze mowie ze nie jest to firma dobra.Maja kary do nadoladowanie w kioskach gdzie soprzedaja wydruki, ale kiosk pobiera za to ze sprzeda 2 zlote wiecej, to rowniez nie jest w porzadku. Ja kupuje karte a nie wydruk i place normalnie tak jak kosztuje karta. bez dodatkowej kwoty.
    Zalety PLAY nie ma zalet
    Wady nic dobrego
  • ~Justyna / 2018-09-19 19:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Konsultanci pozbawieni kultury osobistej, rzucanie słuchawką to norma. Jednak wszelkie granice zostały przekroczone kiedy Pani konsultantka podała mi numer do działu reklamacji, bowiem okazało się, że jest to numer do osoby prywatnej. Ogólnie ignorancja i brak kompetencji.
  • ~Gosia / 2018-09-19 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści!!!!!!!! Płaciłam 2 lata ubezpieczenie na wyświetlacz i co? Oszuści telefonu nie oddają od 3 miesięcy, mało tego każą dopłacić 300 zł. To jakiś żart! Nie przedłużę umowy nigdy w życiu! Nadal płace za telefon, którego nie mogę odzyskać!!!!!!!
strona 1 z 10
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie »

Zobacz również

T-Mobile
Ocena: 1.83, ilość opinii: 158
Play
Ocena: 1.78, ilość opinii: 100
nju mobile
Ocena: 3.45, ilość opinii: 86
Plus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 47
Virgin Mobile
Ocena: 2.84, ilość opinii: 41
Orange
Ocena: 2.54, ilość opinii: 28
mBank
Ocena: 2.15, ilość opinii: 375
Link4
Ocena: 1.61, ilość opinii: 195
Flixbus
Ocena: 2.05, ilość opinii: 190
ITAKA
Ocena: 2.90, ilość opinii: 119
Netflix
Ocena: 3.32, ilość opinii: 63
Mobile Vikings
Ocena: 4.62, ilość opinii: 23