strona 1 z 226
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Robert / 2025-02-20 10:13
Pley to zrobiła się sieć złodziejka,
Jeśli kto może niech unika tej sieci zwłaszcza na kartę -
-
~Wiśnia / 2025-02-19 14:41
Tragedia.Wczesniej było UPC , rozwiązywali problemy szybko.Play umywa ręce .Mam w domu osoby niepełnosprawne i nie dysponuję ani transportem ani czasem,jednak jestem zmuszona jechać z felernym sprzętem do punktu. ZaletyBrakWadyOgół współpracy -
~Arczi / 2025-02-19 12:01
PLAY blokuje funkcje RCS od Google cgyba że kupisz od mich jeden z ich telefonów. Jakim prawem? ZaletybrakWadysyf kiła i mogiła. Cień tego co było 15 lat temu. -
~Michał / 2025-02-18 20:05
Od tygodnia nie mogę wykonywać połączeń wychodzących ponieważ Play liczy 1 złotych 10 groszy za minutę zamiast 11 groszy dopłaty!!!Kilkanascie zgłoszeń, kilkanaście rozmów z konsultantami i co ?A nic!!!Najlepsze jest to co za chwile wam pokażę a mianowicie konsultant Play polecił mi ze dobrym rozwiązaniem jest zmiana operatowa i powrót do Play spowrotem!!!Kpina!Aż sie w to nie chce wierzyć że od tygodnia nikt mi nie pomógł!!! ZaletyBrakWadyZobacz opis -
~Marek / 2025-02-12 12:54
Uwaga ci oszuści gdy rozwiązałem umowę bo nic nie działało jeszcze naliczyli mi kary umowne. Omijać oszustów !! -
~Justyna / 2025-02-12 12:51
Obsługa klienta to jest dramat. Konsultant przez telefon obiecywał całkowicie inne rzeczy, niż to co dostałam przy umowie: telewizja + internet. Miała być liga mistrzów i do dnia dzisiejszego nie ma. Po złożeniu reklamacji byłam przekierowywana do różnych osób. Suma sumarą nic nie udało się załatwić. Po ponownym kontakcie, trafiłam na bezczelną panią. Jestem zażenowana tak niskim poziomem obsługi klienta. ZaletyBrakWadyNiekompetentna i bezczelna obsługa
Wprowadzanie w błąd
Naciąganie klientów -
~Mmb / 2025-02-12 10:05
Bez przerwy wprowadzają w błąd dezinformacjami na SMS. Jestem zagranicą od dłuższego czasu i ciągle dostaję nieprawdziwe informacje o naliczanych opłatach. Kiedy wjeżdżam do Szwajcarii internet jest bardzo drogi więc nieprawdziwa informacja ze korzystam z płatnego internetu jest bardzo stresująca,tym bardziej że dwa razy faktycznie naliczyli mi kilkaset złotych. ZaletyAplikacja Play24 jest dosyć wygodnaWadyNieprawdziwe, wprowadzające w błąd informacje na sms'ach i bardzo słaba obsługa klienta. Zamiast rozmowy przeklejają te irytujące informacje z sms'ów. -
~Dariusz / 2025-02-10 20:41
ta tv to porażka tylko kto się do tego przyzna
ZaletybrakWadynie do opisania -
-
~- ZŁY - / 2025-02-10 16:46
PLAY TO ZŁODZIEJE!!!!
WŁAŚNIE USUNĘLI MI CAŁKOWICIE NUMER NA KARTĘ I POŁASZCZYLI SIĘ NA 250 ZŁ.
USUNĘLI MI KONTO W PLAY24 A ZA RAZEM CAŁKOWICIE POZBAWILI Z MOŻLIWOŚCI DZWONIENIA ZLIKWIDOWALI, USUNĘLI Z SIECI NUMER.
MYŚLAŁEM ŻE TO WADA TELEFONU ALE SPRAWDZIŁEM TO NA KILKU INNYCH TELEFONACH SKUTEK TEN SAM - BRAK SIECI.
NAWET WPISUJĄC NR TEL. W PLAY24 - NUMER NIE ISTNIEJE!!!ZaletyZŁODZIEJE!!!WadyZŁODZIEJE!!! -
~Izabell / 2025-02-10 11:46
Z oferty jestem zadowolona natomiast złożyłam reklamacje i rozwiązywanie mojego problemu to dramat. Odpisują suchymi formułkami, nie odpowiadają na dodatkowe pytania jedynie że zakończono mój problem definitywnie, nie rozwiązali mojego problemu ZaletyOfertaWadyObsługa klienta -
~Marcin / 2025-02-09 14:14
Jedynie co warto wziąść w Playu to rozwiązanie umowy do czego szczerze zachęcam ZaletyBrakWadyFull -
~Olek / 2025-02-08 20:56
Korzystam , i dogorywam w Play.
Rozmowy i Smsy są w normie.
Natomiast LTE w tej sieci , to
"science fiction" , moga reklamować...że mają nawet ku...7G zamiast 5G , to transferu w Gliwicach osiągają na LTE+ żałosne 1,5 Mb/sek o to jak nie wieje wiatr i niema mgły. Ludzie żeby w duzym mieście był taki transfer to ju, jest szczyt.
Ta sieć to "atrapy" BTS-ow ..w całej Polsce.
Na infolini jak już się dodzwonisz po 40 minutach ...to przypominasz sobie język rosyjski z podstawówki...bo większość na call center...to szo-szony z Ukrainy.ZaletyNie znalazłemWadyFull option -
~Robert / 2025-02-06 10:14
Pragnę wszystkich ostrzec przed tą siecią. Totalny brak weryfikacji podpisujących umowy. Na moja żonę ktoś podpisał sześć umów na telefony i sprzet znacznej wartości,roszczenie Play do tych umów to ok 60 tysięcy złotych,niewyobrażalna kwota. O sprawie dowiedzieliśmy się dopiero jak komornik pozajmował wszystkie konta. Pytanie jak to możliwe że ktoś ten sprzęt dostarczył ,ktoś nie zweryfikował danych podpisującego umowę i odbierającego sprzęt,wszystko zostało dostarczone na jakiś lewy adres. Żeby było bardziej strasznie to na naszą babcię która ma 82 lato również zawarto tyle umów. Ona maa w Play tylko internet i zupełnie przypadkiem dowiedziała się że ma na jakimś innym koncie ogromne zaległości.Nie miało prawa to się wydarzyć gdyby była należyta staranność w weryfikacji klientów.Przestrzegam wszystkich,pilnujcie się. My będzziemy wytaczać P4 Play powództwo o odszkodowanie. Bez współpracy z procownikiem nie było by możliwe takie oszustwo. Robert Klimczyk -
~Maciej / 2025-02-04 17:23
Złozieje
Drugi raz nie potrafią zwrócić pieniędzy, bądź aktywować doładowanie, pakiet internet za które chwilę wcześniej zapłaciłem, mimo że jestem ich wieloletnim klientemWadyNiekompetencja, nieuczciwość -
~Nikt wazny / 2025-02-02 14:40
Dlatego dziwie się,że ludzie załatwiają sprawy w salonach,a nie telefonicznie..ponieważ rozmowę telefoniczną z konsultantem można zweryfikować,bo jest nagrywana,w przeciwieństwie do tej pierwszej formy,ja mam umowę jeszcze z byłym UPC,umowa przeszła już na czas nieokreślony,i jeżeli operator pleya,który przejął UPC,będzie próbował wymusić na mnie,aby wcisnąć mi te ich szajsowate dekodery,to po prostu wymowie umowę. ZaletyJedyna zaletą jest ta,że dekodery z UPC jak do tej pory dzialaja w miarę dobrze.WadyTo,że UPC przejął play. -
~Wstrzasnieta / 2025-02-02 14:14
Faktycznie siec play ZESZLA NA PSY,ale jednak chyba żadna negatywna opinia nie przebije tej..w której Pan pisał o tym,że monter zadzwonil z pytaniem,czy posiada koparkę lub kogoś do pomocy w wykonaniu dziury pod światłowód...no dosłownie TRAGIKOMEDIA...dosłownie aż się wierzyć nie chce,choć to zapewne prawda. ZaletyBrakWadyKażda mozliwa -
-
~Jerry / 2025-02-01 00:11
Dramat, podpisując przedłużenie umowy wraz ze smartfonem dostałem dodatkową kartę której nie chciałem . Pan poinformował że jest darmowa i że można z niej zrezygnować później. Niby ok nawet zacząłem używać tej karty . Nie specjalnie wnikałem w faktury które płaciłem aż do dzisiaj. Dziś przyjrzałem się tej fakturze jak i poprzednich I CO? owszem dodatkowa karta jest bezpłatna ,ALE NA FAKTURACH JEST JESZCZE JEDNA KARTA !! za którą płace ponad 61,50 miesięcznie !!! której nawet nie dostałem DLA MNIE TO NACIĄGACZE I ZŁODZIEJE!!! Jak tylko skończy się mi umowa to kończe z Play na zawsze !!!! Zaletyżadnych zalet ODRADZAM ODRADZAM , OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEMWadyczuje się oszukany a info linia to dramat -
~MoniDO / 2025-01-31 19:21
Chciałam zrezygnować z głównego numeru bo jeden za ktory place nikt nie używa a ten główny zaraz kończy się umowa. We wrześniu złożyłam rezygnację, dziś zadzwoniłam na infolinię bo chciałam coś zapytać. Odpowiedź mnie powaliła.
Nie dość że dowiedzialam się jak zrezygnuje z głównego numeru za pozostale będę płacić 100% więcej, to jeszcze kartę internet która mam pod ten numer podpięta mam do stycznia 2026 i mimo że nie będę z niej korzystac będę musiała za nią płacić. DramatZaletyNie widze zadnychWadyJ.w. -
~Morelka 123 / 2025-01-31 11:14
Sprzedawca nie daje na papierze jasnej umowy,nie informuje o większej ilości zapłaty za nie terminową płatność co powinien zrobić od razu gdy ktoś kupuje telefon, nie mówi o dodatkowej gwarancji która jest korzystniejsza za to mówi że istnieje gwarancja dwuletnia (działa to tak że dajesz tel na gwarancję oni po miesiącu mówią że nie zrobią) -
~Jurek / 2025-01-30 17:59
Prosiłem konsultankę o wysłanie mi potwierdzenia zkupu telefonu a ona przez pomyłkę wysłał rezygnnnnację z usługi Po wielu rozmowacz stwierdzono pomyłkę ale w systemie nie mogą cofnąć i mam oddać samsunga s24ultra kuponeg 10 miesięcy temu
strona 1 z 226
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »