Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 765 opinii

1.50 / 5

  • Oferta
    1.61
  • Obsługa klienta
    1.49
  • Cena/Jakość
    1.38
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 39
  • ~Rafał / 2020-07-13 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofalny zasięg, Internet dno. Wszystko padło od kiedy play przeszedł tylko na swoje nadajniki. ODRADZAM !
    ZaletyBrak
  • ~Marlena / 2020-07-13 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wykupieniu oferty 360. Nie udzielili mi naprawy telefonu. Zasięg słaby. A jeżeli chodzi o rachunki to porażka 185 zł za jeden numer i internet.
    ZaletyBrak
    WadyMasakra
  • ~Przemo2x / 2020-07-13 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć stosuje nieuczciwe praktyki. Jestem klientem firmowym od dwóch lat i w związku ze słabym zasięgiem Internetu i przerywaniem połączeń głosowych, postanowiłem się rozstać z siecią PLAY po okresie promocyjnym. Pierwszy z numerów, który się rozwiązał był dodany przez sieć numer internetowy. Okazało się, że doliczono mi za to opłaty do wszystkich pozostałych numerów, które przekraczają wysokość abonamentu na rozwiązany numer. Do tego na infolinii poinformowano mnie, że gdybym chciał przerwać jeden z numerów, to zapłacę karę i dalej muszę płacić za niego abonament. To jakiś horror. Przestrzegam przed wszelkimi promocjami w tej sieci. Utrudniają odejście. Na pewno tam nie wrócę, prędzej wyślę skargę do UKE i UOKiK.
    Zaletybrak
    Wadybrak zasięgu, przerywane połączenia, nieuczciwe praktyki
  • ~Żak / 2020-07-12 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Naprawdę nie polecam dość że nie ma zasięgu to po skończeniu abonamentu i przejściu do innej sieci to cały czas przysyłają mi płatności za faktury oszukańcze nie polecam nigdy tam nie wezmę już umowy nigdy teraz nie można się od nich odczepić
    ZaletyBrak
  • ~Marek / 2020-07-10 23:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadzieja ogólnie, net nie działa w centrum Warszawy, rozmowy przerywają się ciągle. Po karetkę nie zadzwonisz. Pod Warszawą dziury w zasięgu na każdym kroku. Najgorsza sieć ever!!!
    WadyCeny z Kosmosu za taki syf
  • ~Bartek / 2020-07-08 18:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Po wykupieniu ubezpieczenia w play360 uszkodziła się szybka aparatu tylnego po zgłoszeniu usterki oddzwania Pani i mówi że za tą wymiane będę musiał zapłacić ale gdyby był uszkodzony ekran to mi wymienia ekran i tą szybkę ale samej szybki nie, brak jakiej kolwiek logiki i sensu wykupowania ubezpieczenia gdy po uszkodzeniu szukają dziury w całym, porażka.
  • ~seba / 2020-07-06 11:14
    Ocena: 3.00 / 5
    2 miesiące trwało, żeby przenieść numer z firmy na osobę prywatną. Regularnie co 2 tygodnie składana była reklamacja na działania firmy Play. W końcu jak się udało to po dwóch dniach zablokowano mi rozmowy wychodzące tłumacząc, że za dużo rozmawiam i według systemu mogę być potencjalnym oszustem! Mam abonament z nielimitowanymi minutami do wszystkich sieci, nielimitowane sms i 20GB internetu SOLO PLAY M. Dodatkowo okazuje się, że pomimo tego co mam w abonamencie, za każdą minutę, sms i internet naliczane są opłaty! Przez 2 dni nabiłem ponad 300PLN i to było przyczyną wyłączenia rozmów wychodzących! Pani z obsługi klienta powiedziała, że muszę zapłacić fakturę i czekać do 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. To chyba jakieś kpiny. Play wyłudza pieniądze od klientów? Nie zapłacę złotówki zanim nie zostanie rozpatrzona reklamacja.
    Zaletya są jakieś?
    Wadyzatrudnianie niekompetentnych osób.
  • ~ketojan / 2020-07-05 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako stały klient (7 lat) dostałem ofertę przedłużenia 90zł/2 abonenty, za taką samą ofertę płaciłem do tej pory 75zł. Przeniosłem numery do innej sieci, ale nawet teraz dostałem fakturę do zapłaty na 80 zł, gdyż dostałem kiedyś od PLAY kartę do internetu za którą miałem płacić tylko jak będę z niej korzystać, co jest zapisane w podsumowaniu.
    Zasięg to porażka, w Katowicach bardzo słaby, nawet jeżeli miejscami złapie 4G, nie mówiąc o terenach wiejskich.
    ogólnie jestem zawiedziony, oferta coraz droższa i coraz gorsza, do tego coraz więcej złodziejstwa.
    Zaletybrak
    Wadyzłodziejstwo
    zasięg
  • ~Jan / 2020-07-05 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Play w Krakowie to porażka dobrze że mam ofertę na kartę.Internet i rozmowy to nieporozumienie zasięg tragiczny. Mam Plusa na kartę płacę 49.90 i mam 100GB i no-limit internet działa płynnie raz szybciej raz wolniej ale to nie przeszkadza. W Play non-stop buforuje i zrywa. Nigdy abonamentu i lojalki to błąd za który trzeba płacić
    ZaletyCena
    WadyZasięg, pojemność sieci,brak stabilności,tragiczna obsługa klienta,brak rozwoju sieci,brak innowacyjności
  • ~Katarzyna / 2020-07-03 17:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja osobiście jestem bardzo zadowolona z usług Play. Kilka miesięcy temu rozważałam przeniesienie numeru do innej sieci ale zostały mi zaproponowane w Play-u bardzo dobre warunki, więc zostałam. Jakość rozmów jest bardzo dobra, internet ok, obsługa klienta pomocna i sympatyczna. Nie mam się do czego przyczepić.
  • ~Ezechiel / 2020-07-03 01:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Jedno chyba z najdziwniejszych doświadczeń z dostawcą internetu mobilnego jakiego tylko miałem. Przez 14 miesięcy trwania umowy internet działał jak powinien, ostatnich 8 to dramat.
    Negatywna ocena jednak została "zainspirowana" przez starcia z supportem. Pierw na zgłoszenia reagowali w przeciągu 2 dni, jednak z każdym nieudanym rozwiązaniem problemu czas ten zaczął rosnąć aż do tygodnia.
    Za każdym razem osoba odpisująca na maile nie odnosiła się do treści zgłoszenia, chrzaniąc trzy po trzy o statystykach, które były im na rękę - ale nie miały nic wspólnego z treścią zgłoszenia. Odpowiedzi zaczęły coraz bardziej przypominać szablonowe odpowiedzi, które równie dobrze mógłby wykonać jakiś bot niż człowiek.
    Dodatkowo mają dość "specyficznych" partnerów od telemarketingu. Próbowano mi sprzedać ubezpieczenie od nowotworów (chyba wiedzieli jakim nowotworem odbytu będą za rok) czy tez przeprowadzić ocenę obsługi klienta przez kogoś, kto nie wiedział nawet z czyjego ramienia dzwoni, nie umiał poinformować czy rozmowa jest nagrywana i po co jest - czy wspomnieć kto jest operatorem usług w imieniu których chce mnie przepytać.

    ZaletyNiby usługi działają
    Nawet solidna aplikacja mobilna
    WadyCena/jakość usług
    Obsługa klienta gorsza od słabo opłacanych Hindusów
    Generalne olewanie stałego klienta
  • ~osad / 2020-07-01 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, radzę omijać tę sieć z daleka. Naliczyli mi transmisję danych za 300zł gdy zmieniałem tel i sprzedawca play przełożył kartę do nowoczesnego tel. Zareklamowałem.
    Na drugi dzień dzwoni konsultant, składa propozycję- czysty szantaż, jednorazowego kupienia internetu za 5 zł to wtedy dokonają korekty faktury. Po 15 min. dzwoni jeszcze raz by powiedziec, że jednak nie może tego zrobić. Oszuści, naciągacze, krętacze. Umowę wypowiadam. Złodzieje fe
    Zaletynic
    Wadykrętacze, naciagacze
  • ~Jakub / 2020-07-01 06:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Totalna olewka klienta. Złożyłem rezygnację bo kończyła się umowa. Dział utrzymania Klienta dzwonił kilkukrotnie z coraz to gorszą ofertą. Dopiero na dwa dni orzed końcem umowy dostałem satysfakcjonującą ofertę. Pani miała przygotwać dokemntację i oddzwonić. Niestety tak się nie stało. Dzień później zadzwoniono do mnie znów z działu utrzymania i znów z gorszą ofertą. Pan, z którym rozmawiałem nic nie wiedział o poprzedniej ofercie. Straszny bałagan mają w firmie. Po 10 latach nie potrafią utrzymać klienta.
    ZaletyDobra prędkość internetu
    WadyDrogie abonamenty
    Fatalna obsługa
    Brak zaangażowania w rozmowie z klientem
  • ~Krisb / 2020-06-30 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Mając abonament wszystko bez limitu w cenie abonamentu to 50 zł nie było miesiąca żeby nie zapłacił powyżej 100 zł za każdym razem niewyjaśnione sumy pieniędzy do zapłacenia nowenna jeżeli powiedz chciał się dowiedzieć dlaczego i zadzwonił do biura klienta może trzeba było czekać i są na płacić za rozmowę z własnym biurem obsługi klienta będę pułapek finansowych jednym słowem złodzieje
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Malwina.. / 2020-06-30 09:58
    Ocena: 1.50 / 5
    Mój mąż wziął telefon na abonament i na ta sama umowę kartę. Umowa się skończyła, nie dali znać (tez nasze przeoczenie) i płaciliśmy kilka miesięcy na darmo. Zadzwoniliśmy do firmy i wycofaliśmy umowę. Wczoraj wysłali rachunek. Okazało się ze wycofaliśmy telefon ale nie nr.
    Kiedy powiedzieliśmy, ze przecież podpisywał jedna umowę i jedna wycofał to jak tak mogą..
    Odpowiedz od Pana prosta: „ wszyscy tak robią „
  • ~Dawid / 2020-06-29 11:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa w sklepie Play w Arkadii to żenada i porażka Ci ludzie powinni pójść do pośrednika stanąć w kolejce po nową pracę. Nie potrafią załatwić żadnej sprawy - nie polecam telefonu w Play
  • ~Rude / 2020-06-28 22:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Słabą obsługa klienta, niby są mile, a tak naprawdę cha Cię pozbyć sie, a nie pomóc. Numer mam od 2012 roku, a dla czegoś zarejestrowany na dowód, którego w życiu nie posiadałem. Specjalnie śledzą kiedy masz jakąś ważną internet konwersacje i wyłączają Ci internet.
  • ~Mac / 2020-06-28 08:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Play na karte nie włącza automatycznie pakietu "Rodzina" trzeba to zrobić ręcznie jak tego zrobisz włączają bezpieczny internet za 3zl za chwilę internetu bez pakietu - skandal!!!
  • ~Hermiona / 2020-06-28 08:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Smsy o 7 rano w niedzielę!! o końcu pakietu. Nosz kurczę, ustawcie te automatyczne smsy na jakąś ludzką porę.

    A przy zakończeniu umowy namolność niesamowita, telefony kilka razy dziennie, a ignorowanie pogarsza sprawę i zwiększa częstotliwość. Konsultanci dzwoniący o przedłużenie umowy nie zawsze są szczególnie uprzejmi. Np. pan dzwoniący kilka dni po odmówieniu innej konsultantce mnie wręcz ofuknął jak powiedziałam, że musimy się z mężem zastanowić może nad jakąś inną wspólną ofertą to on na to - "a to nie prościej mnie było o to zapytać???!!!" ja mu na to, że nie bo myślę nad zmianą sieci.
    Także jak chcecie sprzedawać umowy to nie tędy droga, więcej uprzejmości by się przydało
    ZaletyCena
    WadyNamolność i nie zawsze uprzejmi konsultanci
  • ~Martino / 2020-06-27 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamacje nie uznane z ewidentnego błędu konsultanta w salonie firmowym w ofercie dla firm. Skutkowało to wyłączeniem 3 numerów w firmie na okres około 1 tygodnia. Upust za błąd .... 20 zł brutto .... żenada to mało powiedziane ...
    ZaletyMniej niż zero.
    WadyBrak profesjonalnych konsultantów w salonach - osoby nie dokształcone, niekompetentne.
strona 1 z 39
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.50, ilość opinii: 765
Orange
Ocena: 1.46, ilość opinii: 692
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 579
Plus
Ocena: 1.60, ilość opinii: 494
nju mobile
Ocena: 3.02, ilość opinii: 176
Virgin Mobile
Ocena: 2.44, ilość opinii: 139
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 890
mBank
Ocena: 1.92, ilość opinii: 754
ITAKA
Ocena: 2.69, ilość opinii: 396
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 358
Netflix
Ocena: 2.60, ilość opinii: 261
HBO GO
Ocena: 1.79, ilość opinii: 188