Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 618 opinii

1.50 / 5

  • Oferta
    1.64
  • Obsługa klienta
    1.47
  • Cena/Jakość
    1.37
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 31
  • ~Jasiu / 2020-03-30 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Największe gówno jakie może być , niedosc że słaby kontakt to kłamią
    WadyWszystko
  • ~Grzegorz / 2020-03-29 21:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza sieć w Polsce jaka może być zasieng tragiczny nawet w centrum durzego miasta ,zniekształcenia mowy zrywanie połaczenia ,Internet bardzo słabo chodzi i jest drogo stosunkowo do takich wwarunków jakich sieć daje i jakości
    ZaletyBrak
    WadySłaby zasieng
    Drogo
  • ~Daria / 2020-03-29 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Wita, jak można traktować w ten sposób klienta czyli mnie, osobę, która poleciła "Play" rodzinie, przyjaciołom i znajomym. Płacę 50zł miesięcznie a Wy darmozjady nie raczycie nawet do mnie oddzwonić bo co? Płace 50zł, mam w tym mieć połączenia i Smsy do wszystkich, doładowałam konto dokładnie w moje urodziny, czyli 19 marca, dzisiaj jest 29 marca a ja nie mogę zadzwonić ani wysłać Smsa do innej sieci, już nie mówiąc o przesłaniu zdjęcia... Dodzwonić do Was też się nie da, Play Wy oszuści jak możecie! Nikomu nie polecam tej pseudo firmy! Oszuści, nic więcej!
    WadyOszustwo!
  • ~tomasz / 2020-03-29 17:34
    Ocena: 2.00 / 5
    najbardziej gowniany dostawca mobilnego internetu jaki chyba moze byc
  • ~KosB12 / 2020-03-27 11:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Drogie i totalnie nieopłacalne pakiety internetu, odnośnie samego internetu ping (dla mniej wtajemniczonych jest to opóźnienie) waha się w granicach 700-900 gdzie normalnie jest to 15-50, STANOWCZO ODRADZAM!!!
    ZaletyBrak
    WadyInternet jest bardzo niskiej jakości
  • ~Paweł / 2020-03-27 09:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem problem z zasięgiem w miejscu zamieszkania więc zgłosiłem problem. Pley zgodził się na rezygnację 3 numerów z 5 bez dodatkowych kosztów , myślałem super gest ze strony Pley do czasu gdy do następnej faktury naliczyli 90zł za nie pełną grupę. Na reklamacje odpisali że wszystko naliczyli zgodnie z umową i moja reklamacja jest niezasadna. Obecni nie mam zasięgu przez wyłączone nadajniki plus i muszę płacić tylko za to że jestem posiadaczem 2 kart sim bez możliwości korzystania. Przestrzegam nie podpisujcie umowy w Pley bo może się okazać że będziecie płacić za niewiadomo co. Play rezygnuje z partnerów roamingowych w ubiegłym roku zrezygnował z plusa w niedługim czasie ma również rezygnować z Orange i t-mobile, ale o tym nie informuje że może pojawić się problem z zasięgiem w niektórych lokalizacjach. Więc jeszcze raz przeszczegam nie zróbcie takiego błędu jak ja.
  • ~Marek / 2020-03-26 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałem uszkodzony telefon. Po miesiącu w serwisie odesłano mi w tym samym stanie. Przez cały ten okres musiałem płacić abonament tak jakbym tego telefonu używał. Konsultanci na infolinii a także pracownicy salonu "nic nie mogą zrobić". Totalna spychologia. Nikt za nic nie odpowiada. Minęły 2 miesiące, abonament sobie naliczają, a telefonu jak nie było, tak nie ma.
  • ~Lomza / 2020-03-26 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko na 0. Same problemy . za wszystko chca kase. 4 x 50 zl doladowania kupione i nie weszly!!!!
  • ~Frustracja / 2020-03-25 22:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Play w Goleniowie - nonszlancki kierowniczek. Nie udzielił mi żadnej informacji o którą prosiłem, mimo że mógł zweryfikować moją tożsamość. Wyśmiał mnie mimo że jestem aktualnym klientem i zarabia dzięki mnie. Mało tego telefon dawno mam spłacony i dalej 100zl place ciekawe za co. Obym nigdy więcej nie musiał mieć styczności z tą firmą.
    ZaletySłabo.
  • ~Jacek / 2020-03-25 16:41
    Ocena: 2.00 / 5
    W dniu dzisiejszym chciałem dokupić internet domowy
    Mam obowiązującą umowę na dwa telefony. Okazało się że aby zakupić internet muszę zawrzeć nową umowę na kolejne 24 miesiące.Umowa kończy mi się w listopadzie i na pewno jej nie przedłużę
    Internet zkupię gdzie indziej.
  • ~jwpani / 2020-03-25 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie, nie przenoście numerów do play! Sieć jak z jakichś początków telekomunikacji! Nie łapie zasięgu, nie trybi połączeń przychodzących! Nawet nie pomyślałam, że w 21w. można świadczyć tak słabą jakość. Byłam w porządnej sieci i nie wiem co mi odbiło, masakra, w orange 10GB neta starczało mi na miesiąc, tu 10GB zeżarło w jeden dzień. A żeby w ogóle dokupić neta, przesłali mi kod, który "jest niewłaściwy dla twojej taryfy, sprawdź dlaczego na play.pl". Żeby doładować neta musiałam mieć neta, paranoja. W orange nawet jak mi się kończył pakiet, to troche wolno, ale wszystko jednak działało, tutaj nawet głupi spotify nie da rady. Sto lat za murzynami i komuną, mam nadzieje że Orange mnie przyjmie zurück.
  • ~Aga / 2020-03-24 20:28
    Ocena: 3.33 / 5
    Ja mam jeszcze gorsze doświadczenie z Play, w Krakowie.
    Po zwrocie telefonu i umowy, okazało się /ba! chyba po trzech miesiącach!/ że telefon gdzieś zaginął - podobno nie dotarł z Poczty Polskiej do biura Play, czy do magazynu.

    Telefon i umowę zwróciłam, gdyż okazało się, że warunki umowy są inne niż wynikało to z rozmowy z konsultantem.

    Teraz Play domaga się ode mnie zwrotu za zaginiony rzekomo telefon .

    W najgorsze apogeum koronawirusa pan z firmy windykacyjnej wydzwania do mnie i wydzwania.

    Trzeba powiedzień stanowcze "nie" nieuczciwym praktykom. Pod ten e-mail mogą pisać osoby , które znalazły się w podobnej sytuacji. agatkasameszosyki@gazeta.pl

    ZaletyTelefon faktycznie był piękny, nierozpakowany; niebieskie pudełko; może ktoś widział na Poczcie Polskiej przy ul. Dobrego Pasterza. W Play nigdy nie dublują się sms-y, ani nie naliczane są pieniądze za niewiadomo za co - miałam kiedyś i korzystałam.
    WadyNie liczą się z klientemm.
  • ~Maniaaa / 2020-03-24 18:03
    Ocena: 2.00 / 5
    wczoraj kupiłam pakiet 6GB za 20zl
    Po 24 godzinach nie mam internetu !brawo Play !
    WadyInternet
  • ~tuptak / 2020-03-23 21:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Podobno nieważne jak się współpracę zaczyna, ale ważne jak się kończy. Chciałbym się podzielić moimi spostrzeżeniami o tym, jak się z Play kończy współpracę. Otóż po 2 latach, w związku z tym, że oferta firmy już nie jest tak atrakcyjna, zdecydowałem się na przejście do konkurencji, która wszystkie moje numery wypowiedziała. Jakież moje zdziwienie, gdy otrzymałem fakturę na 105 PLN. Dziś dowiedziałem się, że mam numer zbiorczy, z którego nie korzystam a za który muszę zapłacić haracz, ponieważ go nie wypowiedziałem. Oczywiście numer ten jest nieaktywny, wirtualny, z którego nie korzystam. Uważam to za nieuczciwe, uważam za chowanie za kruczkami w umowie chęci wyciągania za nic nie robienie (nawet moje konto w Play 24 zostało usunięte) pieniędzy od nieświadomych konsumentów. Myślę, że nie doceniają Państwo w pogoni za zyskiem czegoś nazywanego marketingiem szeptanym. Ja osobiście, zarówno prywatnie jak i zawodowo, nie będę rozważał Play jako operatora, z którym chciałbym zawiązać współpracę
  • ~Frustracja / 2020-03-23 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszustwo, telefon spłacony a rachunek dalej taki sam. Szok nigdy więcej nic wspólnego z tą firmą.
  • ~Domibika / 2020-03-22 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałam oszukana przez firmę. Zostały mi naliczone dodatkowe opłaty,które nagle mogły zostać wycofane,ale zwrot za nieuczciwe naliczenie usług zrobią dopiero jak przedłużę umowę. Złodzieje i kłamcy! W dodatku tak złego zasięgu nie miałam chyba od 10 lat jak w tej firmie. Nie warto, pakiet powinien kosztować 5 zł może wtedy by to co oferują było zgodne z tym co się dostaje.
    ZaletyNie ma
    WadyWymienione
  • ~Anka / 2020-03-21 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Ku przestrodze!
    30.11.2019 przedłużając umowę w Play w pakiecie rodzinnym otrzymałam darmową usługę Tidal dla 3 numerów telefonów na 24 miesiące. Po 2 dniach od podpisania aneksu zadzwonił konsultant i poinformował, że darmowy Tidal będzie tylko dla dwóch numerów, a po miesiącu otrzymałam fakturę z naliczoną usługą Tidal dla wszystkich numerów telefonów. Konsultantka sklepu Play, która przedstawiła mi ofertę darmowego Tidal kilkakrotnie pisała zgłoszenia celem wyjaśnienia sytuacji i potwierdzała, że w ramach aneksu do umowy mam przyznaną bezpłatną usługę Tidal. Rozpoczął się proces zgłoszeń zarówno z mojej strony jak i sprzedawczyni sklepu Play. Efekt zgłoszeń to kolejna faktura z naliczoną usługą Tidal. Po trzech miesiącach pisania zgłoszeń i reklamacji zadzwoniła konsultantka Play, a miało to miejsce w lutym 2020 r. i potwierdziła, że faktycznie mam darmową usługę Tidal dla trzech numerów telefonów na 24 miesiące i skorygowała faktury, w których naliczono niesłusznie usługę Tidal. Myślałam, że po trzech miesiącach batalii problem się skończył. Otóż nie! Kolejna faktura po korekcie i znowu naliczona z usługą Tidal oraz informacja sms od Play, że usługa Tidal jest płatna. Kolejne zgłoszenia i reklamacje do Play – bezskuteczne. Odnoszę wrażenie, że osoby przyjmujące zgłoszenia czytają bez zrozumienia, bądź w ogóle nie zapoznają się z treścią zgłoszeń, tylko szablonowo udzielają odpowiedzi, i to nie na temat. Nikt nie wykazuje chęci i woli do zapoznania się z problemem wynikłym z winy Play. Spotykam się z ogromnym lekceważeniem klienta, brakiem poszanowania, niewywiązywaniem się z umowy i próbą oszukania mnie jako klienta. Kompetencja i rzetelność w obsłudze klienta są zupełnie obce firmie Play. Smutne jest to, że pracownik sklepu Play zgłasza i potwierdza, że otrzymałam darmową usługę Tidal, ale nawet tenże pracownik jest lekceważony. Okazuje się, że oferta przedstawiona w salonie Play, którą zaakceptowałam, mało że nie jest realizowana to jeszcze jestem obciążana dodatkowymi kosztami.
    Oprócz tego, że pracownik sklepu Play potwierdza przyznaną mi darmową usługę Tidal, to otrzymałam również nagranie rozmowy telefonicznej z konsultantką Play z lutego 2020, która również potwierdza przyznana mi nieodpłatna usługę Tidal na 24 miesiące. W zgłoszeniach reklamacyjnych powołałam się również na tę rozmowę i jaki efekt? Odpowiedź Play – usługa Tidal jest płatna. To przykre, w jaki sposób firma Play traktuje klienta i to jeszcze w sytuacji kiedy nie wywiązuje się z umowy.
    Tak więc przedstawienie oferty przez konsultanta Play i zaakceptowanie jej przez klienta wcale nie oznacza, że oferta ta będzie realizowana.

    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji i rzetelności w obsłudze klienta, brak chęci do rozwiązania problemu powstałego z winy Play, lekceważenie klienta, nie udzielanie odpowiedzi na zadane pytanie
  • ~Basia / 2020-03-21 01:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Trage, próbuję od 3 miesięcy zabrać od nich numer, nie chcą oddać. Brak profesjonalnych konsultantów, w salonach play jeszcze gorzej, nikt nic nie wie. Nie polecam, chyba, że lubisz problemy i kiepską sieć
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~Robert / 2020-03-20 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Play - opowiadają niestworzone rzeczy do momentu podpisania umowy. A potem:
    1. Brak działania internetu i przerwy w transmisji (największy pakiet mam) - to nie wina play.
    2. Winny jest router, który też mam od PLAY
    3. mogę go reklamować, ale muszę oddać urządzenie na 2 tyg.
    4. ekspresowa obsługa - dwa tygodnie do mnie dzwonili i zwodzili zanim powiedzieli, że to nie ich wina
    5. miała być przepustowość 1 giga a jest od 30 do 72 mega i to czasami (w Ząbkach).
    6. w Śremie nie ma zasięgu... ale to też nie ich wina...
    7. biorą kasę za niedostarczanie usług, ale w umowie jest zapis, że mogę kupić i płacić za wszystkie usługi, które oni dostarczą, albo i nie dostarczą...
    WIĘC CZEMU SPRZEDAJĄ COŚ, CZEGO NIE SĄ W STANIE DOSTARCZYĆ?
    ZaletyNIE MAJĄ ZALET
    WadyJAK CHUCK NORRIS - WSZYSTKIE
  • ~Ona / 2020-03-19 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Odkąd przeszłam na abonament ciągłe problemy, ukryte faktury na Play 24 żadnych zaległych płatności. Po rozmowie z jednym z konsultantów dowoedzialam się że mam tylko bieżące faktury a po miesiącu wezwanie do zapłaty z firmy windykacyjnej, tel do Play i potwierdzenie że jest zaległości z przed pół roku. Serdecznie nie polecam zasięg tragiczny to cale 5g mogą sobie wsadzic w 4l. Pieniądze wyrzucone w błoto i kupa niepotrzebnych nerwów czeka na koniec umowy i Athos.
    ZaletyZadnych
    WadyBrak zasięgu, ukryte faktury
strona 1 z 31
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.50, ilość opinii: 618
Orange
Ocena: 1.51, ilość opinii: 491
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 466
Plus
Ocena: 1.66, ilość opinii: 365
nju mobile
Ocena: 3.11, ilość opinii: 153
Virgin Mobile
Ocena: 2.45, ilość opinii: 131
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 858
mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 680
ITAKA
Ocena: 2.73, ilość opinii: 381
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 347
Netflix
Ocena: 2.59, ilość opinii: 226
HBO GO
Ocena: 1.75, ilość opinii: 127