Po rozmowie z konsultantem otrzymałem obiecany rabat mimo że potem on nigdzie się nie pojawił. Nastepny konsultant Pan Norbert Sz. Mimo opisanej sytuacji Pan nie wie z czego żyje. Nawet nie szuka rozwiązania problemu. Tylko stwierdził że mogę napisać skargę i już. Bardzo nieprofesjonalne podejście i to już nie pierwszy raz.
ZaletyBrak
WadyBrak pomocy i chęci rozwiązania problemu.
~Klaudia / 2025-12-02 09:07
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo chamska obsługa na ifolinii, zero pomocy, udzialenia informacji, kilka osoób trzeba ciagnąć za język że podali faktyczne waruki, w misiac na interent na karte wydałam tyle co za rok abonamentu. Sami z siebie rezygnuja z zakuopinych pakietów.
Okropnie niemiłe doświadczenie.
~Marek / 2025-12-02 02:35
Ocena: 1.00 / 5
Kompletny brak kompetentnych ludzi w biurach obsługi wysyłanie od Kajfasza do …. Dno marketing dno zapłać ale owszem a usługi a nie proszę czekać może pan złożyć reklamację śmiech na sali zlodzieje
~Barbara / 2025-12-01 21:59
Ocena: 1.67 / 5
Kupiłam Mix na kartę. Nie wyjaśniono mi totalnie na czym polega wybór abonamentu tłumacząc się,że sprzedawcy z tego nie korzystają osobiście, z apki... Przychodzę do punktu i liczę na pomoc w obsłudze ich własnej sieci, a nie informacji że oni osobiście tego nie znają bo na co dzień mają zwykły abonament. Jakbym przyszła prywatnie na kawę sobie porozmawiać... Pracują w firmie nie wiedząc jakie ma oferty...przy obsłudze klienta.Zabrali mi 80PLN bo musiałam ładować kasę na zasadzie prób błędów, aby dowiedzieć się na czym polega to wszystko.
ZaletyNa razie totalnie brak
WadyObsługa, abonament, stosunek do klienta, cena
~Mary / 2025-12-01 13:24
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłam telefon w punkcie Play za 0 zł Miał kosztować 30 zł miesięcznie Zepsuł sie od razu po włożeniu karty oddałam do punktu czekała 3 tyg bez tel i nadal są awarię typu że nie dochodzą smsy. Pan w okienku powiedział lepiej iść do punktu i ci naprawi może za 50 zł zamiast czekać u nas 3 tyg .MOJ abonament na chwilę obecną wychodzi 60-70 zł czego nie mam w umowie . Czekam jeszcze pół roku na opuszczenie operatora bo się bardzo zawiodłam ????
WadyTel nie ma
~Krzysiek / 2025-11-30 09:51
Ocena: 1.00 / 5
Play najgorszy operator z jakim miałem do czynienia w swoim życiu (52 lata) Bytów woj pomorskie. Telefon co rusz jakieś problemy z zasięgiem to awaria to pracę konserwacyjne brak powiadomień dla abonenta a jak dzwonisz to ta ich beznadziejna sztuczna sekretarka, porażka. Światłowód 600 niby gwarantowana prędkość 400 a u mnie po jakimś pół roku od podłączenia nie przekracza 300 i co chwilą jakieś zaniki przerwy w dostawie. TV internetowa w związku z tym " zajebistym " internetem co chwilę zacina kanały tv ładują się po kilkanaście nawet kilkadziesiąt sekund i co chwilę przerwy w dostawie. Po zgłoszeniu problemu nie wiele się zmieniło a ich stała gadka to - a czy resetował Pan sprzęt, a czy sprawdził Pan czy kabelki są dobrze podłączone - i tego typu bzdety, bo oczywiście to że coś nie działa to jest wyłącznie winą abonenta. Naprawdę szczerze nie polecam nikomu jak tylko umowa mi się skończy to się przenoszę i już nigdy więcej play.
ZaletyŻadnych
WadyWszystkie możliwe.
~Michał / 2025-11-29 23:01
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu.. najgorsze dziadostwo na rynku!!!!
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Marcin klient / 2025-11-28 20:43
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam absolutnie operatora Play-klient dla nich liczy się tylko do podpisania lub przedłużenia umowy, gdy czytam inne negatywne opinie wszystko układa się w stały schemat działania. Obsługa klienta i konsultanci to tragedia-według nich wszystko jest bezzasadne. Problem pojawił się z usługą pay to play-dostalem powiadomienie SMS o włączeniu subskrypcji aplikacji której nie mam i nigdy nie korzystałem i nie instalowałem, żadnych więcej potwierdzeń nie otrzymałem, nie ma możliwości wyłączenia usługi mimo wyjaśnienia sytuacji u dostawcy subskrypcji i braku jej zamówienia z mojego oficjalnego konta, jedyne powiązanie to nr telefonu. Po kilku próbach wyjaśnienia sprawy lub jej rozwiązania nie dostaje już nawet odpowiedzi mailowej tylko SMS od operatora(oczywiście z brakiem możliwości oceny konsultanta) i za każdym razem odsyłają z powrotem do dostawcy subskrypcji który kontaktował się już z nimi...
Inny problem pojawił przy reklamacji telefonu na który czekałem 3 miesiące, też bez odpowiedzi co było przyczyną awarii i kiedy odzyskam aparat...
Jestem klientem kilkanaście lat ale po czymś takim radzę wszystkim unikać tego dostawcę usług, rzeczywiście jest coraz gorzej.
ZaletyPłać, nie żądaj i nie wymagaj niczego-wtedy będziesz dobry.
WadyObsługa klienta i rozwiązanie problemów.
~Robert / 2025-11-28 14:06
Ocena: 2.33 / 5
Mam światłowód. Rok było spoko, A tu nagle od tygodnia router mi odpier... tango – rozłącza internet parę razy dziennie jakby miał ADHD i tętno 200. Dzwonię na infolinie, odbiera jakaś pani, ton jak księgowa od VAT-u: mówi że zgłoszenie przekazuje do serwisu. Po dwóch dniach dzwonię i dowiaduję się, że serwis zrobił zdalny restart routera i zamknął zgłoszenie bo wszystko działa. Na co ja, że restart to i ja sobie robiłem, a problemem nie jest nie działający router, tylko to, że kilka razy dziennie na kilka-kilkanaście minut zrywa połączenie internetowe. Przyjęli kolejne zlecenie do serwisu. Dwa dni później dzwonię i historia się powtarza, serwis zrobił restart i zamknął zlecenie bo internet działa. Na co ja z gorącą prośbą, aby serwis przyszedł wymienić wadliwy router, konsultant przyjął zlecenie i przekazał informacje do serwisu. Po kolejnych dwóch dniach zdzwonię bo nadal zrywa internet i słyszę, że serwis zamknął zlecenie bo zrobił zdalny restart i wszystko działa. Ręce mi opadają, myślę sobie, czy wy tam zatrudniacie jednego pajaca od restartów?! Co on tam robi? Siedzi, drapie jaja i resety napier...?!. To ja do gościa z infolini, że skoro 3 razy serwis robił to samo a ja czwarty raz dzwonię z tym samym problemem to chyba powinni już dojść do wniosku, że restart routera nie załatwi sprawy??!!. Konsultant dodał notatkę z moją uwagą do zgłoszenia i przekazał do serwisu. No cóż, skoro żyję w pętli czasowej jak Dzień Świstaka, tylko zamiast świstaka mam kretyna od resetów, co klepie ten jeden guzik jakby chciał wygrać turniej w Mario Party, to za dwa dni zadzwonię na infolinię, aby dowiedzieć się zapewne, że serwis zamknął moje zlecenie bo zrobił zdalny restart i routera działa...
Zaletycena
Wadycała reszta
~Sławek / 2025-11-27 23:56
Ocena: 1.00 / 5
Zasięg beznadziejny, którego poziom skacze jach chce. W tym samym miejscu są 2 kreski, za chwilę 4, po jakimś czasie znowu 2. Jak się do nich zadzwoni, to twierdzą, że wszystkie ustawienia są w porzadku. Oszukują klientów na potęgę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZaletyNie ma problemu z dodzwonieniem się do tej sieci
WadyTotalna olewka klienta
~Roland / 2025-11-27 18:33
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć,złodzieje,cwaniaki, płaci się za reklamy. Cena do jakosci grubo wygórowana. Cieszę się że już nie mam z nimi nic do czynienia.
ZaletyBrak
WadyNajgorsza siec.jaks jest na rynku za tak wysoka cenę.
~Elżbieta / 2025-11-23 23:45
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jaki jest. Brak zasięgu, ciągle przerywane połączenie, przeciążona sieć, nie otrzymujemy tego za co płacimy znacznie zmniejszony transfer niż jest w umowie. Zgłaszanie problemu nie skutkuje.
Zaletynie ma zalet- jest to już nasza ostatnia z pleyem podpisana umowa skoro im nie zależy na kliencie
Wadybrak internetu, nie ma możliwości zrobienia zamówienia, przeglądania stron bo jest on ciągle przerywany, przeciążony
~Majkka / 2025-11-22 19:19
Ocena: 4.33 / 5
Umowa podpisana w galerii Ostrołęka. Obsługa perfekcyjna,na najwyższym poziomie, jasno przedstawione warunki umowy, konsultantka Wiktoria to odpowiednia osoba na tym stanowisku. Oby takich więcej, pracodawca może być dumny.
ZaletyMiła profesjonalna i cierpliwa obsługa
WadyBrak
~Emilia / 2025-11-22 09:45
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć! Internet 5G nie działa, niemożliwe normalne korzystać z internetu jak w Polsce jak i poza nią. Ceny koszmarnie wysokie. Nie polecam!!!
WadyBrak 5 g, nie działa internet, wysokie ceny, obsługa na niskim poziomie
~Michał / 2025-11-21 20:43
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć na rynku, złodzieje cwaniacy .. patologia
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
~Arti / 2025-11-19 21:03
Ocena: 1.00 / 5
Dziadostwo , oszustwo , naciąganie ludzi na kasę
ZaletyŻadne
WadyTylko
~Tomasz / 2025-11-19 20:11
Ocena: 1.33 / 5
Trzeba uciekać z tego dziadostwa,oszuści,odradzam 100 razy się zastanowić i nie wchodzić w to gówno.
ZaletyŻadne
WadyDo groma
~RysiekBrytyjski / 2025-11-16 14:41
Ocena: 1.00 / 5
Oferta z promocjami tylko dla nowych klientów. Jeśli już ktoś się zdecyduje to obiecują złote góry. Po podpisaniu umowy czekają jeszcze 14 dni (aby przypadkiem nie zerwać w ustawowo przewidzianym terminie). Po 15 dniu automatycznie jestes już klientem 3 kategorii. Oferta po standardzie, olewanie na infolinii i totalny brak zainteresowania problemem. Nie daj Boże zamówić u nich internet: wieczny brak, przyjazd serwisanta po miesiącu, ale fakturami oczywiście w terminie na ktorych doliczane są dodatkowe usługi,których nie zamaiałes no. Netflix!!!
ZaletyBrak
WadyZłote góry tylko dla nowych klientów
Brak oferty dla stałych klientów
Szkolenia dla konsultantów jak olewac klienów
Internet porażka
Nieistniejący serwis
Serwisanci dyletanci
~Paula / 2025-11-15 20:41
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa tragedia. Byliśmy umówieni na podłączenie światłowodu, był dogadany termin, zapłacone. Panowie przyjechali o godzinie 17 jesienią, zaczęli kopać a po chwili stwierdzili, że nie będą tego robić, ponieważ jest zbyt późno i na to potrzeba całego dnia (byliśmy umówieni na wcześniejszą godzinę natomiast panowie przyjechali znacznie później). Bez poinformowania nas okazało się, że umowa została anulowana, a pobrane pieniądze nie zostały nam zwrócone. Podpisaliśmy umowę na światłowód, a po czasie (jak sami osobiście pojechaliśmy) okazało się, że światłowód nie może zostać podłączony, pomimo, że już wszystko zostało podpisane i umówione (w miejscowości, w której mieszkam jest możliwość podłączenia światłowodu). Absurd i tragedia. Jak można tak traktować wieloletnich klientów. Jestem strasznie poirytowana tym jak zostaliśmy potraktowani. Nie polecam, najgorsza sieć na jaką można się zdecydować.
~Robert / 2025-11-15 14:39
Ocena: 1.00 / 5
Po dwóch zgłoszeniach o złej jakości połączeń telefonicznych.Stwierdzono, że mam uszkodzony telefon i mam kupić nowy z obsługą Volte.Jak określono,że to telefon jest winny i po stronie sieci nie ma żadnych problemów.W treści oznajmili że mogą zweryfikować że problem jest po mojej stronie.Maja techniki i narzędzia do tego typu problemów.Reklamację uznali bezzasadną i jej nie uznali.Tylko telefon jest nowy.Na innych modelach telefonu to samo.Dobrze że jest to oferta na kartę bo na abonament reklamacji w ogóle nie uwzględniają i rezygnacja kosztuje.Na kartę do kosza lub przeniesienie.