strona 1 z 228
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Monika / 2025-03-23 20:29
To co dzisiaj się dzieje z telewizją internetem to jakiś żart. Zrywanie i brak sygnału to standard. Odradzam wszystkim -
-
~Uzytkownik / 2025-03-23 14:30
Mialem uslugi w Play. Mialem tez w prawie wszystkich innych sieciach uslugi i moge wydac ogolne opinie o nich w skalach porownawczych: Orange 1, T- Mobile 0, Plus 0, Play 3, Lajt Moboile 5. Jestem obecnie w Lajt Mobile. ZaletyW miare uczciwiWadySlaby zasieg internetu -
~Anna / 2025-03-22 20:33
Najgorsza sieć oszukująca ludzi, spłacałam sprzęt wzięty na raty, zadzwoniłam na infolinię i zapytałam ile rat zostało do końca, dowiedziałam się, że sprzęt spłaciłam w marcu 2024 roku, ponieważ płaciłam przed terminem więc nie zwróciłam uwagi na fakturę, sieć play brała pieniądze przez rok za spłacony sprzęt wysyłając za każdym razem SMS dziękujemy za wpłatę. Gdyby byli uczciwi to pierwszą wpłatę zwróciliby na konto i wysłali powiadomienie o zakończeniu umowy I spłaconym sprzęcie, ale po co, myśleli że znaleźli barana i baran będzie wysyłał co miesiąc kasę. Okropna oszukańcza sieć, Najgorsza. ZaletyŻadnychWadyOszuści -
~Arni / 2025-03-22 16:20
Uważajcie na pakiet SkyShowtime zakupiony w play , aplikacja działa bez zarzutu, ale kanały tv SkyShowtime 1 i 2 to jakiś armagedon. U mnie usługa ( tv) nie działa w zasadzie od września 2024 , kilka nic nie wnoszących wizyt serwisanta nic do sprawy nie wniosło asługa nadal nie działa.
Zgłosiłem reklamację, wraz z wnioskiem o wyłączenie tej usługi ( czekam na odpowiedź) o jakości usługi poinformowałem SkyShowtime, ale okazało się że oni autoryzowali tylko aplikację, kanały tv to kolejny nieudolny pomysł tych wynalazków .Zaletykupiłem tylko toWadyEeech -
~Rafał / 2025-03-22 16:07
Wciskają kit ludziom żeby tylko podpisać umowę a potem się martw ZaletyNie ma -
~Valuś / 2025-03-21 22:30
Tragedia. Nieczytelnie, pracownicy nastawieni na zysk za wszelką cenę. Skończy się umowa - skończy się współpraca. Szkoda tylko moich pieniędzy. ZaletyBrak.WadyIstnienie tego operatora. -
~Trump / 2025-03-21 13:11
Zero orientacji w dokumentacji. Oryginał, który może zabrać tylko instytucja państwowa, oni potraktowali jak swój. Nie jesteście państwowa instytucja. Pozdrawiam i reszcie zorientowanych życzę dużo zrozumienia i empati. ZaletyZeroWadyBrak orientacji w dokumentacji, cena -
~dg / 2025-03-20 08:40
Niestety potwierdzam inne opinie, ze internet z tej firmy to jakas porazka. Posiadamy internet mobilnym, ktory kilkanascie razy w ciagu dnia przestaje dzialac i trzeba go restartowac.
Wielokrotnie dzwonilismy na infolinie, gdzie panie moga jedynie zarejestrowac zgloszenie. Na poczatku kazaano nam wszystko wymieniac, router, karte sim...a w koncu sie okazalo, ze problem lezy po stronie nadajnika, ktory nie jest w stanie obsluzyc przeplywu danych i niestety trzeba z tym zyc.
Takze nie polecam, jesli ktos chce miec w domu dzialajacy internet.Zaletyczasem dzialaWadywiele razy w ciagu dnia sie zawiesza -
-
~Greg / 2025-03-19 20:39
Uwzględniona kwota umowna, dokonanie doładowania dana kwota i wykonanie połączenie za chwilę może skutkować nie wywiązaniem się z umowy o doładowaniu ???? ok rozumiem doładowałem raz jeszcze za 5 zł by se pobrali z konta, nie oni nie mogą teraz więc jeszcze raz kwota 60zl i najlepiej nie używać urządzenia do czasu ich potwierdzenia to jest patologia. -
~Szymon / 2025-03-19 14:57
Zostałem oszukany na umowę pytałem kilka razy czy będę mógł przenieść swój internet z wynajmowanego mieszkania na zakupione w nowym budownictwie gdzie jest światłowód Pan z sieci gwarantował mi że nie będzie z tym najmniejszego problemu okazuję się że po przeprowadzce muszę płacić 1.5 roku za nie używanie usług bądź za zerwanie umowy pytanie zadawałem kilkukrotnie i miałem to zagwarantowane w salonie play w Auchan Fordon jest to kryminał przyjmować takich pracowników nie kompetentnych jest to naciągnie klientów za takie zdarzenia powinna odpowiadać głównie sieć play a nie użytkownik który ma mniejszą wiedzę na ten temat po to Człowiek idzie do Salonu się doradzić i chcąc zaostrzcie odpowiednią umowę na warunkach na które się umawia …. ZaletyBrakWadyWprowadzanie w błąd użytkowników -
~Domi / 2025-03-18 12:35
Niestety jestem bardzo rozczarowana poziomem zaproponowanych produktów w sieci Play. Internet oraz telewizja bardzo często nie działają. Codziennie dzwonienie na infolinię z prośbą o pomoc bardzo mnie męczy i nie tak to powinno wyglądać. Play po prostu tego nie dźwiga ponieważ jest w swojej ofercie za słaby. To słaba i mała firma. Zamiast w reklamy z Wojewódzkim powinni zainwestować w wysoki poziom swoich produktów. Pracownicy infolinii są zawsze bardzo mili i starają się pomóc ale tak się na dłuższą metę nie da. Jestem pewna, że Play nie ma nikogo takiego jak rzecznik klienta i niestety jak się ktoś wkopie w umowę to musi dotrwać do końca bo oczywiście za zerwanie jest kara. Play natomiast nie ma kary za to, że nie dostarcza usługi. Smutne to, ciekawe kiedy ktoś się weźmie za aktualizację tych umów bo działają one za szkodę klientów. Zaletybrak zalet.WadyWady zdecydowanie przewyższają zalety. -
~Anna / 2025-03-17 17:51
W salonie zawsze byłam miło obsługiwana. Jeśli chodzi o telefon. Tu nie mam zastrzeżeń To zmyliło moją czujność. Wzięłam niestety internet i telewizję. W brodę sobie pluję i jestem zdegustowana . -
~Anna / 2025-03-17 17:48
Od dwóch tygodni dzwonię codziennie, ponieważ rwie mi światłowód i nie mam telewizji. Od dwóch tygodni nikt się u mnie nie pojawił, żeby to sprawdzić. Mam wyznaczane przez telefon zadania, a potem jest informacja, ze problem rozwiązany. A telewizji jak nie było tak niema. Internet dalej rwie. Zdecydowanie odradzam podpisywanie umowy z play!!!! Zerowa opieka w przypadku problemów. Nie wiem, co zrobić, bo znowu pokazuje mi się po resecie, że w ciągu 4 godzin usługa zostanie aktywowana i tak od dwóch tygodni. Koszmar! Place 170 złotych miesięcznie. Został mi jeszcze rok umowy. To chyba niemożliwe, żeby nie można było zerwać umowy, jeśli nie wywiązują się z usługi?’ ZaletyŻadnych zaletWadySame wady -
~Agnieszka / 2025-03-17 17:13
ODRADZAM. Nie podpisujcie umów na telewizję. Place 334 zł i bardzo często nie mam internetu, telewizji po 2 dni nie ma. Podpisałam umowę na 2 lata i nie można z niej zrezygnować. Koszmar!!!! Jak poszłam do punktu z prośbą o pomoc, to próbowano zrobić ze mnie wariatkę. ODRDZAm WadySame wady. W użytkowaniu TRAGEDIA!!!!!! -
~as66 / 2025-03-17 16:44
Pierwszy kontakt z Play i szok!
Numer telefonu według aplikacji play24 i formularza na stronie play... JEST NIEPOPRAWNY, więc nie można zarejestrować karty SIM.
Pomoc na chacie mówi: udaj się do punktu stacjonarnego ????????????WadyBrak możliwości użycia - numer odrzucony przy próbie rejestracji. -
~Agniszka / 2025-03-16 22:42
Play to banda naciągaczy I ściemniaczy I tyle w tym temacie jestem u nich od czerwca z tvi internetem bo niestety poniekąd musiałam gdyż juz nie ma UPC w której byłam długie lata i żadnych problemów nie było atutaj ciagle jakieś problemy z internetem ???????????? Pomijając że wciskają sprzęt którego nie chcesz mam na myśli dekoder i pakiety wciskają mowiaze to najmniejszy a ja wiem ze tak nie jest totalne dnia nie sieć STANOWCZO ODRADZAM TV I INTERNET W PLAYU !!! -
-
~Ozerox / 2025-03-16 21:47
Super internet bardzo szybki urywa dupe :((((( teraz muszę ją gonic a ogołnie to 35MBPS to szczyt w chojnicach kocham was geje z play <333333 Zaletyurwalo mi dupeWadyi teraz muszę ją gonić -
~Ewa / 2025-03-12 13:52
KU PRZESTRODZE!!!!!Opowiem Wam jak PLAY traktuje klientów w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych .Pod koniec ubiegłego roku w salonie Play w Lublinie przy ul.Zana podpisaliśmy umowę o świadczenie usług - telewizja, 2 telefony, pracownica, która nas obsługiwała ( stanowisko po prawe stronie od wejścia ) była przemiła zaproponowała, by obydwa nr. telefonów- mój i męża oraz pakiet TV były podpisanę jedną umową przez któreś z nas - oszczędności, 1 faktura. Umowę podpisał mąż. Pracownica PLAY ani słowem nie wspomniała, że mogą wystąpić jakiekolwiek problemy w związku z tym, że mój numer będzie zawarty w tej umowie. W dniu - chyba 19 luty pech - przy przekładaniu mojej karty SIM do innego aparatu wpadła ona pomiędzy siedzisko a oparcie fotela, w żaden sposób nie dało się jej wydostać, Mąż nie czuł się zbyt dobrze; z pełnomocnictwem i dowodem męża pojechałam do PLAY, gdzie była podpisywana umowa. Uzyskałam odpowiedź, że tylko i wyłącznie mąż może to zgłosić. Następnego dnia mąż w stanie ciężkim został w szpitalu, ja byłam bez telefonu, bez kontaktów z rodziną. Ponownie pojechałam do PLAY ,, przemiła 'Pani powiedziała żebym rozbiła fotel i odzyskała kartę. Kolejnego dnia zrozpaczona znowu pojechałam do PLAY i błagałam o pomoc, wszyscy patrzyli na mnie jak na idiotkę, nikt nie podjął jakiejkolwiek próby , by skontaktować się z szefostwem, by mi pomóc, twierdzili jedynie, że takie mają przepisy. Człowiek dla nich się nie liczy wcale, ma podpisać umowę i płacić - tyle. Wróciłam do domu, popsułam fotel i odzyskałam tą nieszczęsną kartę i wreszcie miałam kontakt z rodziną.
Tak traktuje swoich klientów PLAY. Niestety jesteśmy z nimi związani umową na 2 lata. NAPEWNO nie będziemy po tym okresie korzystać z ich usług. Podsumowując- to nie tylko ich ,,przewspaniałe'' dekodery są tam problemem, bo większy problem tkwi w pomocy klientowi, kiedy znajdzie się w sytuacji podobnej do mojej. Jak można być tak bezdusznym - klient to nie człowiek to maszynka do płacenia za podpisaną umowę. Żenada. -
~Katarzyna / 2025-03-12 12:51
Play dramat, aplikacja raz działa raz nie, po zalogowaniu raz można pobrać faktury bo jest się administratorem, innym razem nie mam uprawnień
ruletka
jakbym chciała odrobiny hazardu to bym wybrała raczej Las Vegas ????
na infolinii, czacie nic się nie da załatwić bo jak twierdzą hasło nie takie, przyszedł Św. Mikołaj i je zmienił złośliwiec ????
ale jak przychodzi do kontynuacji umowy, to wszyscy są milusi, wciskają te kity, żeby mieć budżet na gwiazdki z TV - słabe to
zamiast stawiać na stałe relacje z klientem stałym, zaproponować serwis na poziomie, robią sobie jajaZaletybrakWadyna każdym poziomie -
~Marek / 2025-03-11 17:57
Nie polecam telewizji Play. Jestem druga dobę bez dostępu do telewizji i internetu. Kilkakrotne dzwonienie do obsługi klienta nic nie daje. Obsługa jest niekompetentna powtarza te same zdanie. Brak jakichkolwiek konkretów. Równie dobrze mogli by nagrać to na taśmę. Chciałem numer telefonu do działu technicznego i poinformowano mnie, że w dziale technicznym nie nie ma telefonów. Po kilku nieskutecznych interwencjach poprosiłem o połączenie z kierownikiem działu to poinformowano mnie, że kierownik nie rozmawia z klientami Play a Ja mam czekać bo reklamacja (Usunięcie usterki), która może trwać do 30 dni. Jeszcze raz odradzam i proszę omijać tą telewizje szerokim łukiem. Jest to totalne olewanie klienta a konsultanci nie potrafią udzielić odpowiedzi i jeszcze bezczelnie proponują zmianę umowy na droższą ale technicznie wcale nie lepszą. Wadysame wady
strona 1 z 228
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »