Po przedłużeniu umowy na telewizje nie dostałem dekodera ten który mam zawiesza się w punkcie nie chcą mi wymienić fajna firma poradzili mi zerwać umowę super
ZaletyZadne
WadyNie przysłano mi dekodera
~xdomowa / 2025-01-14 16:13
Ocena: 1.00 / 5
pogoda super internet:brak beznadzieja
Zaletynic
Wadywszystko
~Cwel.pl / 2025-01-12 17:33
Ocena: 1.00 / 5
Organizacja terrorystyczna gorsza od Al-Qaedy. Nienawidzę play polska z całego serca, życzę wszystkiego najgorszego.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Darek / 2025-01-11 14:57
Ocena: 1.00 / 5
Kompletne dno do dekodera tv dostałem nie pasujący zasilacz.Internet światłowodowy nie działa (brak sygnału).
Instalator doprowadził tylko przewód do domu i nic nie sprawdził.Pracownicy infolonii nie kompetentni.
Zdecydowanie nie polecam.
ZaletyZadnych
WadyInstalator nie podłącza routera żeby sprawdzić czy wszystko działa(a powinien)
~Darek / 2025-01-11 14:56
Ocena: 1.00 / 5
Kompletne dno do dekodera tv dostałem nie pasujący zasilacz.Internet światłowodowy nie działa (brak sygnału).
Instalator doprowadził tylko przewód do domu i nic nie sprawdził.Pracownicy infolonii nie kompetentni.
Zdecydowanie nie polecam.
ZaletyZadnych
WadyInstalator nie podłącza routera żeby sprawdzić czy wszystko działa(a powinien)
~Edyta / 2025-01-10 14:48
Ocena: 1.00 / 5
Przy przepięciu z UPC do PLAYA odcięli mi Internet. Od dwóch dni walczę o przywrócenie. Żenada
ZaletyNie widzę
WadyBrak rzetelności i kompetencji
~Katarzyna / 2025-01-10 12:42
Ocena: 1.00 / 5
Play to jakaś porażka, płace 300 zł miesięcznie,a tu nic nie działa, brak tv, brak internetu światłowodowego, brak jakichkolwiek checi na rekompensate czy pomoc zeby zaczęło działać. Awarie albo prace techniczne przynajmniej raz w tygodniu z wylaczaniem tv i neta?! Jak czlowiek ma pracowac? Korzystac? Jeden konsultant twierdzi jedno i trzyma się swojej wersji mimo,ze nie ma racji i kłóci się z klientem,ze nie musi sprawdzać awarii i prac technicznych, a drugi jak usłyszał,ze wiem o ponad 100 zgłoszeniach przyznał mi rację i powiedział, że zrobi zgloszenie. Paranoja jakas, ostrzegam przed play. Ja zrobiłam błąd,bo żaden inny dostawca nie może podłączyć światłowodu w moim bloku
ZaletyBrak
WadyCiągłe Awarie, brak tv, brak internetu, prace techniczne i inne bajki
~sekol / 2025-01-08 20:24
Ocena: 1.00 / 5
Oferta MiX w Play to dno i złodzieje. Infolinia to banda niekompetentnych idiotów.
~Jan bajtel / 2025-01-08 18:17
Ocena: 2.33 / 5
30.12.24 zamówiłem online światłowód 600Mb/s 04.01.25 przybył technik i zaprezentował mi ruter FTTH-XGS od razu powiedziałem że tego rutera nie chcę technik że innego nie ma to kazałem mu uruchomić był problem bo za Chiny kod był błędny i zmienił kod na inny i pojechał pomiar był 500Mb/s a na drugi dzień Internetu brak zero zgłosiłem na info linę i zresetował ruter i ruszył ale pomiary były super 133Mb/s 68Mb/s prawdziwe dno Internet 600Mb/s w umowie dobrze że umowa obowiązuje od razu wypowiedzenie bo online to mnie uratował musiałem ponieś wydatek odesłać do Warszawy ruter ludzie odradzam to jest żenada nie polecam
Zaletyżadnych
Wadystare rutery z 2018r
~Latina / 2025-01-08 13:30
Ocena: 2.00 / 5
Ludzie lgną do Playa jak muchy do g...a. Motłochowi wystarczy puścić dziennie 100 reklam z celebrytami i już jest orgazm w majtkach. Play operator, który od miesięcy w speed testach jest tylko przed Plusem, ma jedyny dodatni wynik w przenoszalności numerów. To piękny przykład zerowego myślenia ich klientów.
~Twardy / 2025-01-08 13:21
Ocena: 1.00 / 5
PLAY TO SIEĆ DLA PLEBSU CZYLI LUDZI NA NAJNIŻSZEJ KRAJOWEJ Z ZAZWYCZAJ NISKIM IQ. PLAY TO KIEDYŚ BYŁA POTĘGA, A TERAZ TO TAKI PLUS TYLE, ŻE Z WIĘKSZĄ ILOŚCIĄ NADAJNIKÓW. JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA, BACK-UP I JAKOŚĆ ŚWIADCZONYCH USŁUG TO JUŻ LIPA (POPATRZCIE M.IN. NA DAWNE UPC). WYBIERAJCIE GLOBALNYCH GRACZY CZYLI ORANGE LUB T-MOBILE. JAK KOMUŚ NIE PASI ŻADEN OPERATOR Z TZW. W4, NIECH SZUKA SZCZĘŚCIA U MVNO LUB ZA GRANICĄ.
Zaletywymarły jak dinozaury
Wadywszystko
~Bogna / 2025-01-08 00:05
Ocena: 1.00 / 5
Popieram "list otwarty" do Play.
Wszystkie opinie to potwierdzają.
Przyłączamy się do krytyki zastępowania dobrych stdtemow, badziewiem w imię punktów korporacyjnych tj polityki firmy!
~szczepan / 2025-01-04 22:01
Ocena: 1.00 / 5
Ludzie przestrzegam was NIDY NIE BIERZCIE u nich usługi
Największe dziadostwo jakie jest !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NIC NIE DZIALA NIE MAJA SERWISU !!!
NIGDY NAWET ZA DARMO ich nie bierzcie !!!!!!!!!!!!!!!!
WadyNajgorsza firma
~Zdzisław / 2025-01-04 12:34
Ocena: 1.00 / 5
Proszę popatrzeć jak się reklamują . Jak ktoś zna tych pseudo celebrytów z reklam to proszę zapytać jakie jest ich samopoczucie taki kit świadomie reklamować.
ZaletyOd tej pory jak podpisałem umowę zmieniam kanał jak leci wasza reklama i perfekcyjnie opanowałem najgorsze wulgaryzmy.
WadyTylko wady ,
~Play to syf / 2025-01-03 21:58
Ocena: 1.00 / 5
Do poniższej wypowiedzi: kobieto szkoda twoich nerw. Oni leją na takie pisma ciepłym moczem. Zmień usługodawcę to dłużej w spokoju pożyjesz.
~Grażyna / 2025-01-03 20:19
Ocena: 1.00 / 5
Kraków, 1 stycznia 2025 r.
Do
Zarządu P4 Sp. z o. o.
ul. Wynalazek 1
02-677 Warszawa
LIST OTWARTY do ZARZĄDU PLAY
Szanowny Zarządzie Play,
ogólnopolska akcja wymiany świetnych dekoderów zainstalowanych przez UPC typ: TV 4K BOX na dekodery od Play typ: PLAY BOX TV, to jedno wielkie oszustwo z bardzo poważnymi konsekwencjami dla klientów i problem nie jest jednostkowy tylko dotyczy milionów byłych klientów UPC POLSKA. Na koniec roku 2021 abonenci UPC POLSKA mieli łącznie wykupionych około 3.2 mln usług. To nie jest problem jednostkowy!
W Małopolsce akcja wymiany dekoderów rozpoczęła się w dniu 2 grudnia 2024 r. Ponieważ akcja nie była dobrowolna, a obowiązkowa; a według opisu Play ten nowy dekoder, to miał być cud techniki w porównaniu z posiadanym dekoderem starego typu więc termin wymiany mojego dekodera wyznaczony na dzień 5 grudnia 2024 r. był korzystny, gdyż przed świętami chciałam już mieć ten problem rozwiązany.
Wymiana odbyła się w wyznaczonym dniu. Niestety, już podczas instalacji dekodera był problem z połączeniem się z siecią Wi-Fi i połączenie udało się nawiązać dopiero za trzecim razem, czyli proces instalacji dekodera – tego cudu techniki z ul. Wynalazek 1, był dokonywany trzykrotnie. Technik, który instalował dekoder powiedział, że trochę za dużo stracił czasu przez to wielokrotne instalowanie i szybko wyszedł mówiąc abym na spokojnie zapoznała się z nowym dekoderem i pilotem. Po wyjściu technika jeszcze tylko chwilę telewizor był włączony, ale zapoznawanie się z nowym dekoderem i pilotem zostawiłam na godziny wieczorne.
Szybko zorientowałam się, że to jest bardzo źle działający dekoder z równie kiepskim pilotem i nie posiadają ani części możliwości, które posiadały dekoder TV 4K BOX i pilot. Operacja zatrzymania programu, co robiło się jednym kliknięciem wymaga kilku operacji i najczęściej zostajesz przeniesiona na początek programu z ponownym, przymusowym oglądnięciem reklam. O cofaniu, przewijaniu nie ma mowy podobnie jak o nagrywaniu serii czy wyszukaniu programu, itp. Przeglądarka jest tak skonstruowana, że należy podejść pod sam telewizor, aby cokolwiek zobaczyć. Wejście do MENU najczęściej zawiesza program a przełączenie kanału trwa w najlepszym przypadku kilkanaście sekund, a w najgorszym się zawiesza się i telewizor nieustanie trzeba wyłączać i ponownie włączać. To były spostrzeżenia z godzin wieczornych 5 grudnia. Koszmar! Siąść i wyć głosem wielkim, a donośnym!
W dniu 6 grudnia miałam dzień wolny i około godziny 10 włączyłam telewizor, jeszcze raz na spokojnie chciałam zapoznać się z tym cudem techniki, ale niestety już nie było możliwości. Ogładanie programów było niemożliwe!
W UPC byłam od zawsze, czasami, ale niezmiernie rzadko zdarzały się przerwy w dostawie Internetu godzinne albo dwugodzinne, ale wówczas UPC przysyłało kilka SMS. z powiadomieniem, przeprosinami i terminem naprawy, ale do braku telewizji nie byłam przyzwyczajona, to się nigdy w UPC nie zdarzyło.
Zadzwoniłam na nr 813 813 813 i od tej chwili zaczęła się moja „przygoda” z Play, a telewizji do chwili obecnej jak nie miałam tak nie mam. Niekompetencja konsultantów jest porażająca!
Od dnia 7 do 28 grudnia 2024 r. wysłałam do Play i do Zarządu Play dziewięć oficjalnych pism pocztą internetową. Treści zawarte w pismach, to łącznie przeszło 20 stron formatu A4. Do chwili obecnej nie otrzymałam jakiejkolwiek odpowiedzi, poza trzema SMS. często wprowadzającymi w błąd wysłanymi przez system oraz kilkoma też wysłanymi przez system e-mail. świadczących, iż osoby piszące nie mają pojęcia o problemie. Zarówno Ministerstwo Cyfryzacji jak i Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej stoją na stanowisku, że jest to problem cywilnoprawny i indywidualny z którym to poglądem nie w pełni się zgadzam. Tak, ten problem będzie rozstrzygał sąd, ale nie jest to w moim rozumieniu problem jednostkowy.
Domagam się natychmiastowego przysłania odpowiedzi na wysłane pisma od dnia 7 do 28.12.24 z ustosunkowaniem się do wszystkich poruszonych wątków i przywrócenia możliwości do bezawaryjnego korzystania z telewizji poprzez zainstalowanie pełnowartościowego dekodera współpracującego z pozostałymi urządzeniami. Ponadto domagam się zrekompensowania wszystkich doznanych krzywd i odszkodowania za czas stracony na rozwiązywanie przedmiotowego problemu
Grażyna Komarzyniec
ZaletyBrak
WadyJedyną taktyką Play w tłumaczeniu przed UKE jest KŁAMSTWO. Według mojej opinii Play to grupa zdeprawowanych ludzi.
~Marek / 2025-01-02 21:20
Ocena: 1.00 / 5
Jestem kijentem PLAy . Pierwsza i ostatnia umowa padpisana z nimi. Obsługa jedna z gorszych na rynku brak jakejkolwiek pomocy w rozwiązaniu problemu z internetem który akurat niestety użytkuję. Jak planujesz podpisać z nimi umowę zastanów się sto razy zanim to zrobisz bo będziesz żałował.Pozdrawiam Marek
WadyObsługa jakość sporzętu
~Grazyna / 2025-01-01 16:28
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam Play. Nie ma miesiąca, zeby obylo się bez awarii. Z reguły ma to miejsce w weekend lub inne dni świąteczne - aktualnie 1.01 brak internetu, co wiąże się z niemożliwością oglądania tv lub korzystania że streamingu. Pieniądze za usługi duże, obsluga telefoniczna żadna - nikt nie odbiera tylko kontakt przy pomocy bota, który nic nie rozumie.
~Play to porażka / 2025-01-01 04:11
Ocena: 1.00 / 5
Jest rok 2025 a prędkości internetu, jak w 2015. Obsługa klienta to studenci, którzy sobie dorabiają. A jakość rozmów jest średnia, często rozłącza do tego brak wsparcia dla szyfrowanych wiadomości. Ceny idą w górę, usługi idą w dół. Oszczędzanie na infrastrukturze i klientach ile się da. Internet od wieczora do rana jest bezużyteczny. W mieście prędkości na poziomie 1-5mbps, to prędkości rodem z 2009/10 roku. Płakać się chcę, gdy twój sąsiad pobiera wszystko w kilka minut, a tobie zajmuje to półtora godziny.
ZaletyZnikome
WadyPłacisz i nic nie masz
~Generał / 2024-12-30 13:28
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM. W PRZECIAGU TYGODNIA CO CHWILA PRZERWY W DOSTAWIE TV I INTERNETU.... PLACE NIE MAŁE PIENIĄDZE A USLUGI DO DU.. NIE POLECAM , CHYBA ZE LUBISZ SIE DENERWOWAC