strona 3 z 225
-
~Nuta / 2024-12-15 20:56
Obsługi klienta nie ma w weekend.
Człowiek zostaje z problemem.
Nie polecam. -
-
~Grażyna / 2024-12-15 18:35
Do wszystkich byłych klientów UPC!
Pod żadnym warunkiem proszę się nie godzić na wymianę dekodera zainstalowanego przez UPC na dekoder Play BOX 4K. W kilka godzin od zainstalowania owego cudu techniki zostałam pozbawiona możliwości korzystania z telewizji, a więc już 10. Dzień.
Wysłałam 6 pism do Play, ale brak reakcji, a ten nowy dekoder z Play ma jedynie wartość złomu. Wysłałam powiadomienia do Ministerstwa Cyfryzacji, Urzędu Komunikacji Elektronicznej i wielu innych instytucji, ale rozpatrywanie może trwać wiele miesięcy. Firma Play zachowuje się jak firma oszustów i złodziei. Proszę uważać i nie popełniać mojego błędu.
Bardzo bym chciała, aby ta opinia została przekazana tej szemranej firmie Play i niech się ta wiadomość rozchodzi po całej Polsce.
ZaletyBrakWadyButa, arogancja i niekompetencja. -
~PP / 2024-12-13 20:15
Jako klient UPC zostałem przejęty przez PLAY. Jest to najgorsza w mojej ocenie firma z jaką miałem do tej pory do czynienia. Nachalnie wciskają swoje produkty, a gdy już dopną swego zaczynają się schody.
Zostałem praktycznie zmuszony do wymiany dekodera, gdyż ostrzegano mnie, że stary wkrótce przestanie działać. Miałem otrzymać ósmy cud świata, a dostałem TANDETĘ, KTÓREJ DALEKO DO STARUSZKA Z UPC !!!!!!!!!! Nowy dekoder startuje jak żółw, a gdy już zaskoczy to dostarcza sygnał ostry jak imadło. Miało być 4k, a jest K...a!!!!!!!!!!! -
~Monika / 2024-12-13 13:09
Brak zasięgu, Internetu w telefonie od 15 lipca. Na moje prośby i skargi odpisuje co chwila inny konsultant i odpowiada, że jestem poza zasięgiem sieci no i nie mam powodu do narzekania bo na zewnątrz mogę rozmawiać. Nie rozumieją jak mówię, że ja zasięgu nie mam nigdzie. Kupiłam nowy teflon, wymieniłam kartę sim... nadal nic. A oni swoje. Banda oszustów!!!. Nadmieniam, że korzystam z ich usług chyba 10 lat. Zawsze było słabo ale teraz jest totalna porażka. Konsultanci aroganccy i bezczelni, prosto w oczy się śmieją. Jestem załamana a sieć ma to głęboko w poważaniu. ZaletybrakWadyKŁAMCY!!!!!!!!!!!! Oszuści!!!!!! Mogę pokazać maile od nich, udowodnić że robią sobie żarty!!!!!! -
~MOnika / 2024-12-13 13:04
Sieć ta jest czymś najbardziej złym co mnie w życiu spotkało. Obsługa arogancka, nie pomagają. Została celowo wprowadzona w błąd, a teraz nie mam możliwości zrezygnowania z umowy. Jestem zawiedziona. LUDZIE uciekajcie z tej sieci. Prędzej czy później doświadczycie krzywdy takiej jakiej ja doświadczyłam ZaletybrakWadyarogancja, oszustwo -
~Ana / 2024-12-13 12:55
Bardzo zła obsługa. Niekompetentni pracownicy. Nie polecam. Jedna gwiazdką to i tak za dużo. ZaletyBrakWadyCałokształt -
~BaJa / 2024-12-12 10:54
Byłam klientem UPC z umową na czas nieokreślony: światłowód z telewizją. Cena za pakiet 145 zł/mc , w tym za internet 50zł.
3 miesiące temu zrezygnowałam z telewizji i ku mojemu zdziwieniu przestano słać mi rachunki na maila. W listopadzie weszłam na moje konto w play i okazało sie, że za sam internet naliczają 298,98 zł !!! czyli 2x więcej niż w pakiecie .
Niestety nie można się z nimi porozumieć bo przełączają od doradcy do doradcy. Na czacie tak samo. Dziś złożyłam kolejną reklamację. Zobaczymy co odpowiedzą. Czy ktoś miał podobną sytuację? -
~Iko / 2024-12-12 03:39
Porazka odradzam ta siec poniewaz 3misiac z kolei nie otrzymalem bonusowych GB za uruchmiony pakiet M5G -40GB i wlaczona promocje 1800GB na rok ZaletyZadneWadyOlewaja klienta albo informatykow zmiencie skoro bonusy odrazu nie przychodza po pobraniu pieniedzy na cykliczny pakiet -
-
~amadeus / 2024-12-11 16:02
Potwierdzam wszystkie dotychczasowe złe opinie. Ja otrzymałem nowy "cud techniki" mowa o dekoderze dnia 05.12 i od tej pory czyli do dnia 11.12 nie mam możliwości oglądania TV. Wykonałem już dziesiątki telefonów, zgłoszenia reklamacyjne, skargi i w dalszym ciągu nikt nie potrafi rozwiązać problemu!!! Na infolinii twierdzą że mają ręce związane, dział techniczny nie potrafi wskazać przyczyny awarii i daty uruchomienia usługi!!! Jeśli chodzi o kuszenie klientów nowymi umowami jakoś rąk nie mają związanych!!! Wygląda na to ,że święta trzeba będzie odnawiać różaniec (chyba to by było lepsze:)) niż obejrzeć cokolwiek w TV!! Na umowie widnieje zapis aktywacja usługi do 2 dni mija już 7 dzień i mają to w nosie. Trzeba coś z tym zrobić!!! Czy znajdzie się instytucja, która stanie po stronie oszukanych klientów?!!! ZaletyżadnychWadybrak kompetencji pracowników infolinii, ignorancja totalna klienta!!!! -
~Kasia / 2024-12-11 13:16
Brak słów- tak powinnam zatytułować opinię. Jestem w tej niepełnosprawnej sieci rok i nie umiem wyrazić jak jestem zbulwersowana i zmęczona... Od roku mam internet światłowodowy oraz dwa abonamenty. Nie powiem ile reklamacji złożyłam ale liczyć można w dziesiątkach. I co? Żadnych zmian. Internet w moich telefonach praktycznie nie działa. Dział techniczny nie widzi problemów, inne sieci działają mi w tych telefonach ale niestety jestem związana z tą siecią jeszcze przez rok. Jak macie wybór to przestrzegam przed tą siecią z całego serca. Dla chętnych mogę pokazać całą historię korespondencji.
Dodam jeszcze, że infolinia się często rozłącza po przedstawieniu problemu a w tych czasach jest to nie do pomyślenia.
MasakraZaletyNie ma, serio.WadyBrak słów- tak powinnam zatytułować opinię. Jestem w tej niepełnosprawnej sieci rok i nie umiem wyrazić jak jestem zbulwersowana i zmęczona... Od roku mam internet światłowodowy oraz dwa abonamenty. Nie powiem ile reklamacji złożyłam ale liczyć można w dziesiątkach. I co? Żadnych zmian. Internet w moich telefonach praktycznie nie działa. Dział techniczny nie widzi problemów, inne sieci działają mi w tych telefonach ale niestety jestem związana z tą siecią jeszcze przez rok. Jak macie wybór to przestrzegam przed tą siecią z całego serca. Dla chętnych mogę pokazać całą historię korespondencji.
Dodam jeszcze, że infolinia się często rozłącza po przedstawieniu problemu a w tych czasach jest to nie do pomyślenia -
~GAUL / 2024-12-10 18:26
Firma wymaga specjalnej troski, 9bsluga klienta leży i kwiczy, kompetencje, jeżeli można tak nazwać, to jak biały kruk. Nikt nie widział. Jak przesyłają ofertę nie chcą później rozmawiać. ZaletyNie jestem abonentem od 2018WadyPrzejęli upc, więc znowu trzeba się z amebami dorabiać. -
~Anonimowa / 2024-12-10 16:00
Czytajac opinie ludzi na temat uslugi UPC,która obecnie przejął play,włos mi się jeży na głowie.Tez jestem klientka byłego UPC,i muszę przyznać,że jakość usługi znacznie się pogorszyła po przejęciu przez play..choć ja nadal mam wszystko z upc.Mam dekoder horizon,który jak na razie nie będzie wymieniany na pleyowski.Umowe mam na czas określony i przedłużę, ale już na czas nieokreślony,aby w razie większych problemów,móc w każdej chwili ja wypowiedzieć.Wspolczuje tym,którzy dali się naciągnąć na zmianę dekoderów na te z pleya...a obecną akcją z przymusowa wymiana dekoderów..no to już w ogóle MASAKRA.Ostatnio dostalam od nich esemesa z ankieta,abym oceniła ich usługi.. uśmiałam się setnie. ZaletyBrakWadyJw -
~Wojtek / 2024-12-10 14:59
O czym Play nie uprzedza - po wymuszonej wymianie dekodera daje sobie do 48 h na uruchomienie usługi. Podobno jak się ma dużo szczęścia to wyłącza telewizję "tylko" na 20 godzin.
Kłopot z tym, że UPC wyznaczył poziom usługi, jakiego jego nabywca (Play) stara się nie osiągaćZaletyniby szeroka ofertaWadyproblemy, które w UPC załatwiane były jednym telefonem, tutaj urastają za każdym razem do PROOOBLEMU niemal nie do rozwiązania. Zaczynam sprawdzać oferty innych firm, bo rozumiem że na poprawę nie ma nadziei -
~Ty / 2024-12-10 12:43
Dziadistwo do potęgi entej Najgorsza firma a internet to ch.....j ZaletyBrak -
~Boszka / 2024-12-10 11:33
Najgorsza firma! Wieloletnich klientów traktują bardzo źle. Ogłupiają ludzi przedstawiając swoje oferty, dzwoniąc pół roku przed końcem umowy. Nie przedłużajcie nigdy umowy przed jej upływem!!!!!!!!!!!! Człowiek się nie liczy!!!!! Zaletybrak -
~Alek / 2024-12-09 15:46
Uwaga!!! Operator komórkowy Play ma wyjątkowo niekliencką politykę. Jeśli wpłacisz pieniądze nawet na godzinę po wygaśnięciu opłaconego okresu taryfowego, wszystkie te pieniądze zostaną wykorzystane (głównie na internet) w ciągu kilku godzin pod pozorem usługi "bez taryfy". Oznacza to, że pieniądze zapłacone za przedłużenie taryfy o miesiąc zamieniają się w powietrze w ciągu kilku godzin, a połączenia i internet zostaną odłączone. Przeniosę się do innego operatora, który ceni swoich klientów. -
-
~Grażyna / 2024-12-09 14:44
ze względu na bardzo poważne kłopoty i problemy na które naraża operator Play klientów byłego UPC chciałabym zapytać, czy można nagłośnić przedmiotowy problem, który opiszę kilkoma zdaniami.
Klienci UPC, którzy posiadali dekodery 4K, nawiasem mówiąc znakomite - nic dodać, nic ująć, ze świetnym i niezniszczalnym pilotem, to oczywiście jeszcze sprzęt od UPC, zostali zobligowani do wymiany na dekodery 4K PLAY BOX TV, z możliwościami cofającymi nas w porównaniu z poprzednim do Średniowiecza, oczywiście bez wcześniejszego uprzedzenia. Ale nie ta kwestia jest najważniejsza!
Otóż 05.12.24 stałam się "szczęśliwą" posiadaczką owego "cuda" techniki, nomen omen Play posiada swoje biuro przy ul. Wynalazek w Warszawie To miał być hit przenoszący klienta nieomal w XXX w. Już 06.12.24 dekoder przestał działać. zadziałał na krótko i od 07.12.24 nie ma całkowitej możliwości oglądania TV. Play przyjęło po wielu trudnośćiach zgłoszenie, ale nie wyznaczyło żadnego terminu usunięcia problemu.
Reasumując, przypuszczam, że wszyscy klienci byłego UPC posiadający poprzednie dekodery nie powinni zgadzać się na instalację tych "nowoczesnych" i powinni zostać o tym fakcie uprzedzeni. Oczywiście do Play poszła "bogata" korespondencja z mojej strony wyjaśniająca wszystkie kulisy przedmiotowego problemu, którą bez problemu udostępnię, jeśli jakaś instytucja zainteresuje się problemem.ZaletyBrakWadyArogancja, niekompetencja, jakoś sprzętu tragiczna -
~Katarzyna / 2024-12-08 19:55
Najgorsza firma z jaką się spotkałam. Straszą windykacja, sądami za sprzęt który był oddany ich pracownikowi technicznemu. Sprawa cięgnie się już prawie 3 miesiąc. Nie odpisują na wiadomości, nie idzie się nic dowiedzieć ale windykację chcą uruchomić. Oszuści, złodzieje bo nawet umowy nie idzie rozwiązać. Nigdy więcej nie podpiszę umowy z tymi oszustami. ZaletyBrak -
~Anonim / 2024-12-08 17:24
Najgorsza sieć tylko brać złodzieje i oszuści Proponuję nie brać nic od tych złodzieja plejoeski h dramat ZaletyŻadneWadyBardzo dużo -
~Danziger / 2024-12-08 15:06
Jestem klientem play, gdyż wcześniej byłem w UPC. Te dwie firmy to niebo i piekło.
Obsługa klienta - poziom dno.
Realizacja zleceń - robią co chcą.
Jakość - żenująca, umyślne wyłączanie usług.
Ja się już zdecydowałem na opuszczenie tej pseudo firmy.ZaletyInternet światłowodowy przejęty razem z UPC.WadyObsługa klienta, awarie, ceny.
strona 3 z 225