Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 794 opinii

1.50 / 5

  • Oferta
    1.63
  • Obsługa klienta
    1.49
  • Cena/Jakość
    1.38
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ezechiel / 2020-07-03 01:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Jedno chyba z najdziwniejszych doświadczeń z dostawcą internetu mobilnego jakiego tylko miałem. Przez 14 miesięcy trwania umowy internet działał jak powinien, ostatnich 8 to dramat.
    Negatywna ocena jednak została "zainspirowana" przez starcia z supportem. Pierw na zgłoszenia reagowali w przeciągu 2 dni, jednak z każdym nieudanym rozwiązaniem problemu czas ten zaczął rosnąć aż do tygodnia.
    Za każdym razem osoba odpisująca na maile nie odnosiła się do treści zgłoszenia, chrzaniąc trzy po trzy o statystykach, które były im na rękę - ale nie miały nic wspólnego z treścią zgłoszenia. Odpowiedzi zaczęły coraz bardziej przypominać szablonowe odpowiedzi, które równie dobrze mógłby wykonać jakiś bot niż człowiek.
    Dodatkowo mają dość "specyficznych" partnerów od telemarketingu. Próbowano mi sprzedać ubezpieczenie od nowotworów (chyba wiedzieli jakim nowotworem odbytu będą za rok) czy tez przeprowadzić ocenę obsługi klienta przez kogoś, kto nie wiedział nawet z czyjego ramienia dzwoni, nie umiał poinformować czy rozmowa jest nagrywana i po co jest - czy wspomnieć kto jest operatorem usług w imieniu których chce mnie przepytać.

    ZaletyNiby usługi działają
    Nawet solidna aplikacja mobilna
    WadyCena/jakość usług
    Obsługa klienta gorsza od słabo opłacanych Hindusów
    Generalne olewanie stałego klienta
  • ~osad / 2020-07-01 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, radzę omijać tę sieć z daleka. Naliczyli mi transmisję danych za 300zł gdy zmieniałem tel i sprzedawca play przełożył kartę do nowoczesnego tel. Zareklamowałem.
    Na drugi dzień dzwoni konsultant, składa propozycję- czysty szantaż, jednorazowego kupienia internetu za 5 zł to wtedy dokonają korekty faktury. Po 15 min. dzwoni jeszcze raz by powiedziec, że jednak nie może tego zrobić. Oszuści, naciągacze, krętacze. Umowę wypowiadam. Złodzieje fe
    Zaletynic
    Wadykrętacze, naciagacze
  • ~Jakub / 2020-07-01 06:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Totalna olewka klienta. Złożyłem rezygnację bo kończyła się umowa. Dział utrzymania Klienta dzwonił kilkukrotnie z coraz to gorszą ofertą. Dopiero na dwa dni orzed końcem umowy dostałem satysfakcjonującą ofertę. Pani miała przygotwać dokemntację i oddzwonić. Niestety tak się nie stało. Dzień później zadzwoniono do mnie znów z działu utrzymania i znów z gorszą ofertą. Pan, z którym rozmawiałem nic nie wiedział o poprzedniej ofercie. Straszny bałagan mają w firmie. Po 10 latach nie potrafią utrzymać klienta.
    ZaletyDobra prędkość internetu
    WadyDrogie abonamenty
    Fatalna obsługa
    Brak zaangażowania w rozmowie z klientem
  • ~Krisb / 2020-06-30 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Mając abonament wszystko bez limitu w cenie abonamentu to 50 zł nie było miesiąca żeby nie zapłacił powyżej 100 zł za każdym razem niewyjaśnione sumy pieniędzy do zapłacenia nowenna jeżeli powiedz chciał się dowiedzieć dlaczego i zadzwonił do biura klienta może trzeba było czekać i są na płacić za rozmowę z własnym biurem obsługi klienta będę pułapek finansowych jednym słowem złodzieje
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Malwina.. / 2020-06-30 09:58
    Ocena: 1.50 / 5
    Mój mąż wziął telefon na abonament i na ta sama umowę kartę. Umowa się skończyła, nie dali znać (tez nasze przeoczenie) i płaciliśmy kilka miesięcy na darmo. Zadzwoniliśmy do firmy i wycofaliśmy umowę. Wczoraj wysłali rachunek. Okazało się ze wycofaliśmy telefon ale nie nr.
    Kiedy powiedzieliśmy, ze przecież podpisywał jedna umowę i jedna wycofał to jak tak mogą..
    Odpowiedz od Pana prosta: „ wszyscy tak robią „
  • ~Dawid / 2020-06-29 11:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa w sklepie Play w Arkadii to żenada i porażka Ci ludzie powinni pójść do pośrednika stanąć w kolejce po nową pracę. Nie potrafią załatwić żadnej sprawy - nie polecam telefonu w Play
  • ~Mac / 2020-06-28 08:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Play na karte nie włącza automatycznie pakietu "Rodzina" trzeba to zrobić ręcznie jak tego zrobisz włączają bezpieczny internet za 3zl za chwilę internetu bez pakietu - skandal!!!
  • ~Hermiona / 2020-06-28 08:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Smsy o 7 rano w niedzielę!! o końcu pakietu. Nosz kurczę, ustawcie te automatyczne smsy na jakąś ludzką porę.

    A przy zakończeniu umowy namolność niesamowita, telefony kilka razy dziennie, a ignorowanie pogarsza sprawę i zwiększa częstotliwość. Konsultanci dzwoniący o przedłużenie umowy nie zawsze są szczególnie uprzejmi. Np. pan dzwoniący kilka dni po odmówieniu innej konsultantce mnie wręcz ofuknął jak powiedziałam, że musimy się z mężem zastanowić może nad jakąś inną wspólną ofertą to on na to - "a to nie prościej mnie było o to zapytać???!!!" ja mu na to, że nie bo myślę nad zmianą sieci.
    Także jak chcecie sprzedawać umowy to nie tędy droga, więcej uprzejmości by się przydało
    ZaletyCena
    WadyNamolność i nie zawsze uprzejmi konsultanci
  • ~Martino / 2020-06-27 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamacje nie uznane z ewidentnego błędu konsultanta w salonie firmowym w ofercie dla firm. Skutkowało to wyłączeniem 3 numerów w firmie na okres około 1 tygodnia. Upust za błąd .... 20 zł brutto .... żenada to mało powiedziane ...
    ZaletyMniej niż zero.
    WadyBrak profesjonalnych konsultantów w salonach - osoby nie dokształcone, niekompetentne.
  • ~Martin / 2020-06-27 17:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Mieszkam na wsi w małopolsce, na szczęście przeniosłem numer na kartę z Play już rok temu i 3 osoby z rodziny do a2mobile(nadajniki plusa). Dokąd był roaming z Plusa to było super ,został roaming z T mobile i orange też był ok( trochė gorszy zasięg) . Natomiast nadajnik macierzysty Pleya jest w zasięgu tylko na polu,w domu przełanczał się na Roaming T-mobile lub orange. Wiem ,że tutaj nic się ni poprawi bo nie planujà żadnego madajnika. Nawet ostatnio byli z rodziny co mają telefony w Play i wszyscy byli w roamingu- także nic się nie zmieniło i nie zmieni. Całe szczęście , że ja i moja rodzina mieliśmy nasze telefony na kartę. Jak zniknie roaming krajowy to ci co mają Pleya ,to będą w czarnej ,,,e.
    ZaletyCoś działają, nadajniki niby stawiająm
    WadyU mnie słaby zasięg.
  • ~Kasia / 2020-06-27 15:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Od ponad miesiąca próbuje odzyskać dostęp do własnego konta na play24, bo nagle aplikacja stwierdziła, że hasło którego używam na co dzień jest błędne. Pani w salonie stacjonarnym odesłała mnie do Obsługi klienta. Dzwoniąc na infolinię po pierwsze usłyszałam, że pani w salonie mogła to załatwić na miejscu, a po drugie pan stwierdził, że moje konto w ogóle nie istnieje. Co mnie zastanowiło bo przecież dziennie go używałam. Próbując się zarejestrować na nowo, aplikacja "poinformowała" mnie iż konto na podany adres mailowy jest już zarejestrowany. Więc wróciłam do salonu, i na dzuen dobry słyszę proszę zadzwonić na infolinię... Oznajmiłam "konsultantowi", że robią z człowieka debila. Pan sprawdził w komputerze i stwierdził, że moje konto istnieje, ale w celu zresetowania hasła muszę dzwonić. Więc wyszłam z kartka na której Pan napisał mi mój własny adres mailowy... Serio?!? Po wykonanym telefonie dowiaduje się, że muszę wszystko zrobić sama, a maila z resetem nie dostałam bo Onet blokuję maile od Playa... Więc zapisałam sobie tego maila w kontaktach aby maile mogły dochodzić i co? Po otrzymaniu maila z resetem do konta link przerzuca mnie z powrotem do aplikacji, która zanim się otworzy żąda ode mnie hasła, które właśnie próbuje zresetować!!! Szlak mnie trafia, bo nie rozumiem, jak pracując na jakimkolwiek stanowisku można być tak niedoinformowanym i niepomocnym klientom?!? Po co w ogóle zatrudniać konsultantów? Skoro nie wiem po co tam siedzą? Nic nie mogą, nic nie potrafią. Starterów nie sprzedają, gdy prosisz o dokupienie internetu w abonamencie to podają kod, który nie działa, a tłumacząc Panu, że chce uruchomić stan darmowy dziecku w smartwatchu i nie mogę tego zrobić bo nie mam możliwości wyciągania karty z zegarka to Pan pokierował mnie na stronę z której wynika że muszę wprowadzić kod... Na owej karcie, na której nie mogę tego zrobić bo jest w zegarku!!! Zero pomocy!!!
    WadyNiedoinformowany personel salonów stacjonarnych oraz obsługi klienta!!!
  • ~Justyna / 2020-06-26 22:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam z ta siecią wiele lat, płaciłam 150zl abonamentu miesięcznie, ale byłam zadowolona więc nie marudziłam. Do czasu. Skończyła się umowa, miałam wcześniej telefon huawai p10 chciałam tej samej firmy, bo byłam z niego zadowolona. Przez telefon pan doradził mi tel p40 nie informując mnie, że ten telefon nie ma dostępu do Google, do sklepu play nawet do faktur swoich. Ponieważ wzięłam na firmę nie mogę go zwrócić w ciągu 14 dni. Moje dwie reklamacje zostały odrzucone. Uzasadnienie BO SIĘ NIE ZAPYTAŁAM O TO!!! To klient ma wiedziec o takich rzeczach, ja akurat się nie interesuje elektronika. Nie mam czasu śledzić co się dzieje, a to jest tak istotna informacja, że powinnam zostać poinformowana o tym szczególnie, że powiedziałam że zależy mi na takich samym modelu, żeby miał to samo tylko nowszy model, zostałam OLANA, NIGDY WIĘCEJ PLAY. BEZNADZIEJNA FIRMA. AAA a kiedy w starym telefonie pospusl mi się ekran, mając ochronę i płacąc za nią ekranu chciałam wymienić ekran i miałam dostać telefon zastępczy NIGDZIE W ŻADNYM SALONIE PLAY W JAKIM BYŁAM NIE MIELI TELEFONÓW ZASTĘPCZYCH. Odradzam odradzam odradzam
    WadyCENY
    OBSŁUGA KILENTA
  • ~Konrad / 2020-06-23 22:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka w kompletnie każdym calu.
    80zl za internet mobilny gubiący zasięg co godzinę z wiecznymi skokami pingu od 200 do 1500ms. Po 2 tygodniach zwodzenia zmieniony na najwyższa ofertę z pseudo " antena " która Play wycenia na ponad 1000zl daje jeszcze bardziej śmieszne efekty. Może i jest wzrost szybkości danych ale w parze dodali kolejne opóźnienia łączą. TOTALNA PORAŻKA. Pomijając nawet fakt załatwiania umowy na infolini na które straciłem ponad 4/5 h na rozmowe z wiecznie nie poinformowanymi konsultantami którzy nawet adresu dostawy urządzenia nie potrafili zapisać. Kurier dotarł cudem za 3 nadaniem i to bezpośrednio w salonie.
    NIE POLECAM PLAY NIKOMU kto szuka internetu mobilnego (tereny podmiejskie albo co gorszą na wieś)
    ZaletyBrak
    WadyInfolinia
    Kontakt z klientem
    Jakość usług
    Czas realizacji zamówień
    Pomoc techniczna
  • ~Martyna / 2020-06-22 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet mobilny "LTE" to porażka totalna, prędkość wysylania 1Mb/s, prędkość pobierania 10,8/s.
    Odrazu po zakończeniu umowy przenoszę się do innej sieci, szybciej juz mi działa internet z Nju na kartę.
    ZaletyBrak.
    WadyBardzo wolny internet
    Ciagly brak zasięgu (a mieszkam w Warszawie)
  • ~Maciej / 2020-06-22 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli ktokolwiek rozważa internet mobilny od Play, polecam poszukać gdzie indziej. Mieszkam w centrum Krakowa, maszty wszędzie dookoła, niby LTE a jakość z epoki modemów. Podpisanie umowy z Play to zdecydowanie jedna z najgorszych decyzji w moim życiu
    Zaletybrak
    Wadynie istnieje gorszy internet na rynku
  • ~Piwonia / 2020-06-22 14:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo się rozczarowałam tą siecią. Nie mam nigdzie zasięgu, a Internet jest okropny!!
  • ~Jacek / 2020-06-21 16:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Oszukali mnie poprzez nierzetelne sporzadzenie umowy przedluzajacej przez co zostalem narazony na znaczne straty finansowe. Oczywiscie nie poczowaja sie do zadnej odpowiedzialnosci. Konwersacja i reklamacja Strata czasu na poziomie rozmowy z ameba. Chodzi o ubezpieczenie telefonu w play.
    WadyOszusci I kretacze
  • ~Były klient / 2020-06-20 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda oszustów, patrzy tylko jak skroić klienta, najpierw kłamią, obiecują złote góry a po podpisaniu umowy mają Cię w dupie... Płać i płacz, minuta rozmowy w pierwszej strefie w uni 2zl hahaha żal.... Naliczanie opłat za niewiadomo co po spłaceniu abonamentu.... Żałuję że podpisałem umowę z tą firmą... Nie polecam i zawsze będę odradzał!!!!!
    ZaletyNie posiada
    WadyWszystko
  • ~Niezadowolony klient / 2020-06-20 14:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Play działał jakiś czas bardzo ładnie, ale ewidentnie w dobie pandemii i kryzysu nie potrafią sobie poradzić z dobrym działaniem internetu, co jest niezbędne do pracy oraz studiów. Dzwoniąc na infolinię udało się coś wskórać, lecz nowy miesiąc te same problemu. Dobrze, że za niedługo kończy się umowa....
  • ~Niezadowolona / 2020-06-19 13:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Mialam u nich numer wiele lat, ostatnio na karte. Wyjechalam za granice i przez kilka miesiecy nie doladowywalam konta, wiec zostalo zdeaktywowane. Chcialam naprawic moj blad i odzyskac numer, ale pani z obslugi klienta do ktorej zadzwonilam powiedziala tylko, ze moje nazwisko nie jest przypisane do numeru i nie moze udzielic mi zadnych infirmacji!!! Zadzwonilam do T-MOBILE skad oryginalnie przenosilam numer do Play i stamtad dowiedzialam sie wiecej. Numer zamrozony, nieaktywny i nie przypisany do nikogo. Mozliwe bedzie moze odzyskanie go po jakims czasie, kiedy wroci do puli dostepnych numerow (z powrotem u nich). Jestem gleboko rozczarowana postawa obslugi klienta Play, bo nie wierze ze nie mogla mi takiej informacji przekazac, skoro numer nie nalezal w tej chwili do nikogo, a tyle lat byl przypisany do mnie. Czyje ona dane chronila? Czemu byla taka niepomocna? Zwlaszcza ze chcialam do nich powrocic jako klient. A jak to sie skonczylo? Mam ten numer z powrotem (nagle sie okazuje ze jak sie chce to sie da, choc nie dzieki obsludze klienta do ktorej zadzwonilam z moim problemem).
    WadyObsluga klienta odmawia pomocy. Chroni informacje, ktore nie musza podlegac ochronie (numer byl zamrozony i nie nalezal do nikogo)
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.50, ilość opinii: 794
Orange
Ocena: 1.46, ilość opinii: 723
T-Mobile
Ocena: 1.56, ilość opinii: 602
Plus
Ocena: 1.60, ilość opinii: 506
nju mobile
Ocena: 3.04, ilość opinii: 178
Virgin Mobile
Ocena: 2.42, ilość opinii: 143
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2490
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2197
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2062
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1841
Orange Neostrada
Ocena: 1.98, ilość opinii: 1038
Flixbus
Ocena: 2.27, ilość opinii: 910