Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 709 opinii

1.49 / 5

  • Oferta
    1.62
  • Obsługa klienta
    1.49
  • Cena/Jakość
    1.37
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maria / 2020-04-26 15:54
    Ocena: 4.33 / 5
    Zakończyłam współpracę, ale wszystko zostało załatwione sprawnie. Przychodziły do mnie faktury mimo przeniesienia numeru i zostały anulowane.
  • ~Życzliwy / 2020-04-26 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina, jak można wykorzystać internet bez limitu...ha można bo ich rzekomy internet bez limitu ma ukryty limit o którym nigdzie nie jest napisane ani nigdzie nikt nie mówi, w życiu tak chu***ej firmy nie widziałem...
    ZaletyŻadne
    WadyNa każdym kroku
  • ~Zyga / 2020-04-26 09:25
    Ocena: 3.33 / 5
    Nie mam uwag do połączeń ani internetu,wszystko chodzi sprawnie.Ostatnio ceny abonamentu nie są konkurencyjne,mam stary abonament sprzed 4 lat, ale na dzisiaj jest za mało internetu i brak SMS/MMS,inni oferują lepsze warunki,dlatego przenoszę nr.do innej sieci i zobaczę co z tego wyjdzie??.
    Zaletydobra łączność i zasięg
    Wadymało internetu i brak SMS/MMS nie limitowanych
  • ~Andżelika / 2020-04-25 09:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Chciałam wystawić tą opinię ponieważ, Play nie wywiązuje się z podanych warunków na umowie. Twierdzę tak ponieważ, na umowie mamy podany dzień każdego miesiąca gdzie powinnam dostać nowy pakiet internetowy i to jest dzień 21 jednak ,mamy dziś 25 dzień miesiąca a nowego pakietu internetowego nie ma. Taka sytuacja powtarza się każdego miesiąca od zawarcia umowy.
  • ~Olek / 2020-04-24 23:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Zrobili sobie z abonentów skarbonki do kasy.
    Po zakupie telefonu w salonie nie było mowy że umowa jest na więcej niż 24 miesiące.
    Nabijają ludzi w butelkę i tyle
    ZaletyBrak
    WadySłaby zasięg a internet w telefonie to już dramat.
  • ~Zły / 2020-04-24 22:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć nic nie warta .brak zasięgu. Zrywa połączenia. Jestem w niej ładnych parę lat .zaluje.stawki są ogromne .ukryte koszta.z czego się nie korzysta..uslugi. W Play 24 nie można wyłączyć.
  • ~Wiktor / 2020-04-24 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści jakich mało... podczas przeniesienia numerów trzeba i tak wypowiedzieć numer internetowy, bo jak nie to naliczą taki sam abonament. Wypowiedzenie wiąże się z masą dodatkowego zachodu.
  • ~Shwejk / 2020-04-24 08:44
    Ocena: 1.00 / 5
    W pełni zasłużona opinia, po doładowaniu zanim uruchomił się pakiet, internet zżarł wszystkie środki. Mam dla Play nowe hasło reklamowe: "Z nami stracisz 50zł w 5 minut!" Poczułem się jak 10 lat temu kiedy ludzie wyłączali internet w telefonach, bo przychodziły gigantyczne rachunki. Żebym jeszcze oglądał jakieś filmy czy coś, ale nie. Do tej pory nie mogę uwierzyć co się odjebało. Dziękuję Play za przypomnienie, że żyję w Polsce i trzeba się pilnować. Nie polecam.
    WadyNaciągacze!
  • ~Waldo / 2020-04-23 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Pod koniec umowy otrzymałem ofertę duet w miarę korzystna ...niestety w trzech aneksach umowy sieć się nie wywiązała ...czyli nie było dodatkowej karty nie było ochrony wyświetlacza obu nowych tel oraz wysłali mi kartę internetowa której nie chciałem ....
    Mało tego mimo rozwiązania i odeslania umowy oraz sprzętu u nich było rzadanie płatności za oba tel wyższej faktury !!!
    Chore ....mimo odesłania urządzeń i umowy ...
    I dwie godziny rozmów z biurem obsługi każą mi teraz płacić ....śmieszne !!!
    Zwykli oszuści i naciągacze ...
    !!!
    To z ich nie dotrzymania warunków umowy ja zrezygnowałem ....
    I przeniose pięć numerów do innej sieci za takie traktowanie ...
    ZaletyZero
    WadyObsługa
  • ~Oskar / 2020-04-22 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia miałem oferte duet zrezygnowałem po 2 latach z obu numerow okazalo się ze maja maly haczyk i powinno sie iść do salonu zrezygnować z 3 NUMEROW ponieważ jeden jest jakoby właścicielem grupy smiech na sali, zaplace fakturę ktora przyszła 2 miesiące od zaprzestania korzystania z ich usług za nic. Polecam play opluć i omijać szerokim łukiem, kuwy nie ludzie
    ZaletyBrak
    WadyOszuści, kasa kasa misiu
  • ~P / 2020-04-22 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągają klientów na koszty. Przy przenoszeniu nr do innej sieci nie przenoszą nr dodatkowej karty internetowej przez co obciążają klienta nieadekwatna ceną usługi i robią problemy z jej wypowiedzeniem
    WadyNaciąganie na koszty
    Wysokie ceny za usługi
  • ~Krzysiek / 2020-04-22 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta nie można tego tak nazwać nic nie pomagają podejście do klienta masakra olewają każde zgłoszenie za każdym razem piszą to samo czyli kopiują i wklejają zmieniają tylko numer zgłoszenia ważne byś płacił więcej ich nie interesuje nie ma żadnej pomocy w rozwiązaniu problemu nikt niczym się nie interesuje nie polecam tej sieci która uważa się za najlepszą w Polsce owszem ale najlepsza w olewaniu ludzi
  • ~Adam / 2020-04-21 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    oferty dla klientów związanych z firmą od 9 lat - na poziomie żenującym. ktoś proponuje użytkownikowi, który regularnie płaci i nieprzerwanie od niemal dekady, oferty które były w 2015. odchodzę bez żalu. nie będę wspierać takiej ohydnej polityki, oszustw i ciągłego naciągania na koszty. 10 gb internetu dla stałego klienta od 9 lat w 2020 roku to jest strasznie mało, a proponowanie dokupowanie sobie tego, gdzie za cenę abonamentu u innego operatora mam to w cenie - uważam za żenujące.
    Zaletybrak
    Wadywysokie ceny, nieatrakcyjne oferty, olewacki stosunek do klienta
  • ~Karol / 2020-04-21 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet co 5 min brak interneru. 0,5 kb/s i zwalona obsługa klienta.Nie polecam lepszy plus.
    Zaletybrak
    Wady-połączenie
    -złodzieje okradają ludzi
    -Słaba obsługa klienta
  • ~Fajniejest / 2020-04-21 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Porazka.
    Najgorsza sieć jaka może być.
    Zasięg w tej sieci to jakiś koszmar.
    Nie polecam tego gówna
    ZaletyGówno
    WadyGówno
  • ~Duke23 / 2020-04-18 11:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem w Playu kilka lat. W zasadzie wszystko działało OK. Pod koniec zeszłego roku zadzwonił konsultant i powiedział, że umowa dobiega końca i ma dla mnie bardziej korzystną. W wyniku tej umowy zamiast jak poprzednio płacić 110 zł/mies za abonament płacę 221 zł. Nikt nie przysłał mi umowy do podpisania. Interweniowałem 4-krotnie. Za każdym razem odpowiedź była: "przekażę, ktoś będzie do pana dzwonił." Nie zadzwonił nikt. Za każdym razem dostałem to samo wyjaśnienie mailem, że sprawdzono i wszystko jest w porządku. To ja zgodziłem się na taką umowę. Prosiłem o nagranie rozmowy z konsultantem - nie ma mowy. Nic nie dostałem. Ponoć mam doradcę w sieci Play, ale dopiero teraz dowiedziałem się, że go mam. Przedtem nigdy się ze mną nie kontaktował, nigdy nie zadzwonił z jakąkolwiek propozycją, czy poradą, co byłoby dla mnie korzystne. Nazwa doradca jest tutaj groteskowa. Powinna oznaczać kogoś, kto daje rady. Ten nie odezwał się do mnie ani razu przez lata.
  • ~Wojciech / 2020-04-17 13:56
    Ocena: 5.00 / 5
    A dzisiaj spotkała mnie miła niespodzianka od Playa więc odszczekuje złości :)) I podniosę trochę średnią ocen.
  • ~Wojciech / 2020-04-17 00:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszą SMS że za dwa dni pobieraja opłatę, po czym pobierają po jednym dniu i pakiet się zeruje i trzeba płacić 30 za włączenie pakietu.Reklamacja nie skutkuje. Drugi raz taka sytuacja...w środę o 11.00 dostaje SMS, a w czwartek popołudniu pakiety wyzerowane.Dwa dni to dwa dni. W najbliższym czasie zmieniam operatora.
  • ~Kesil / 2020-04-16 18:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Od prawie 8 lat jestem w tej sieci, a spotkała mnie taka przykra sytuacja. Kilkakrotne próby rozmów z konsultantami i prośbami o pomoc, kończyły się zwykłym zbyciem i zerową pomocą w sprawie.
    Zablokowano mi połączenia, w dodatku nie z mojej winy. Różni konsultanci mówili, że co rusz coś innego jest przyczyną.
    W końcu po przyjęciu reklamacji, mogę czekać 30 dni, dla pocieszenia może 7, bez połączeń, smsów, oraz Internetu. Dla osób nie opłacających faktur, Play ma możliwość 7-dniowego ściągnięcia warunkowo blokady połączeń, a dla dobrych płatników, z powodu błędu systemu, nic się nie da zrobić. Mimo próśb, ponieważ pracuje aktualnie zdalnie, głównie na rozmowach przez telefon. Kiedy chodziło o przedłużenie abonamentu, potrafiono dzwonić po kilka razy w ciągu dnia. W odwrotnej sytuacji niestety zero jakiejkolwiek reakcji, czy chociażby chęci pomocy w rozwiązaniu sprawy. Jednym słowem jestem rozczarowana podejściem do klienta, do jego spraw.
  • ~Riko / 2020-04-16 18:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Play daje free internet 10g czy ktoś wlanczyl to czy to jakaś podpucha
    ZaletySzybkie załatwienie klijenta
    WadyInternet siedzę więcej na wfi niż internet paky a 3 dni i już 2 g wykorzystałem dziwne prawda
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 709
Orange
Ocena: 1.48, ilość opinii: 608
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 540
Plus
Ocena: 1.61, ilość opinii: 436
nju mobile
Ocena: 3.08, ilość opinii: 160
Virgin Mobile
Ocena: 2.43, ilość opinii: 137
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 866
mBank
Ocena: 1.93, ilość opinii: 723
ITAKA
Ocena: 2.70, ilość opinii: 392
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 353
Netflix
Ocena: 2.58, ilość opinii: 244
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 171