Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4411 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 221
  • ~Gita / 2024-11-22 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Play lipa, to nieporozumienie jakieś , stawiają jak szaleni stacje bts a jakoś średniowieczna ;) jakoś testuję Orange T mobile i nie ma takich problemów jak w Play, o co w tym chodzi ? Zapchana sieć przez modę na Play?
    ZaletyNic
    WadyPlay
  • ~Krzysztof / 2024-11-22 06:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam oszuści od lipca brak tv zero kontaktu a na koniec karą za rozwiązanie umowy. Sprawa zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumenta
    ZaletyBrak
  • ~efi / 2024-11-21 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA - Play nie serwisuje własnego sprzętu. Obsługa techniczna stwierdza, że sprzęt jest uszkodzony obsługa w salonie twierdzi, że sprzęt jest dobry. Kiedy oczekujesz rozwiązania bo nie możesz korzystać z usługi - obsługa "kończy rozmowę" i wzywa Solid bo klient się niestosowne zachowuje. Wcześniej obsługa straszy klienta wyniesieniem i użyciem siły fizycznej. Chamstwo ze strony obsługi jest nagminne. tracisz nerwy zaś usługa nie działa jedyne co im dobrze wychodzi to przysyłanie rachunków. Dodam, że przymus miał być użyty w stosunku do kobiety.
    ZaletyZero
    WadyLekceważenie, naciąganie, agresja pracowników
  • ~Jakub / 2024-11-20 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Play oszukuje ludzi, na stronie internetowej podają ofertę dla klientów play (tv + internet) za kwotę 90zł/mc a defakto po rozmowie z konsultantem kwota wybiega na 135zł/mc. nie ma to jak nabić kogoś w butelkę, czytajcie wszystko uważnie i nie dajcie się oszukać. NIE POLECAM TEGO OPERATORA!!!!!!!!!!
  • ~Grzegorz / 2024-11-20 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma play. Antykonsumencki, działający zupełnie nie w interesie klienta, narażający na straty i niekorzystne rozwiązania twór. Czat z przedstawicielami nie rozwiązuje spraw. Nie ma co liczyć na kontakt telefoniczny ze strony play...no chyba że nie jesteś ich klientem.
    Z powodu ich pomyłki musiałem zwrócić zakupiony i zapłacony sprzęt, zostały zmienione warunki umowy na niekorzystne dla mnie. Zapromonowane zadośćuczynienie 30zł, strata pareset zł.
    Przykro pisać, ale bardzo się na firmie zawiodłem.
    ZaletyByło dobrze
    WadyObsługa, rozwiązywanie problemów
  • ~Pawel / 2024-11-20 10:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Play to porażka ,internet często wyłączony w telefonie,przeniosłem wszystkie numery włącznie z firmowymi do Orange ,ale
    od dwóch tygodni klienci mający operatora play nie mogą się dodzwonić,reklamacje nadal są w toku.
    Dużo tracę finansowo,informacja ,że nie ma takiego numeru odtrąca mi klientów.
  • ~aneta / 2024-11-19 09:33
    Ocena: 1.33 / 5
    nie polecam play, od trzech miesięcy brat nie mam internetu i firma olewa klienta proszę o technika i nic. nie polecam, jest wiele innych dostawców którzy szanują klienta
    Zaletybrak
    Wadytotalnie olewanie klienta jak coś się dzieje
  • ~Rajmund / 2024-11-18 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny operator. Co kilka minut "BRAK INTERNETU" Nie spotykane u innyb operatorów.

    ZaletyBRAK
  • ~Zbigniew / 2024-11-18 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Tv.codziennie trzeba resetować boxa,nawet 20 razy brak głosu po każdym wyłączeniu,zawiesza się,nie można wymienić boxa ,brak w salonach. Ogólnie DNO!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyTYLKO WADY
  • ~oszukana / 2024-11-18 00:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie sluchaja klientow. Polecam ostrozne czytanie umow przed podpisaniem z nimi czegokolwiek. Ja mialam obiecane przeniesienie numerow. Nie zostalo to zrobione, a ja jasno mowilam, ze to jest warunek podpisania umowy. Co sie okazuje zabezpieczyli sie i teraz to moja wina, ze nie rozwiazalam umowy.
  • ~Piotr / 2024-11-16 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem od kilku lat stałym klientem waszej sieci, myślę z zamiarem was opuszczenia. Połączenia głosowe ciągle są zrywane lub niesłyszane z jednej lub drugiej strony. Udałem się do punktu obsługi aby porozmawiać. Rozmowa zaczyna się od słów obsługi tak jak na Policji. Proszę o Dowód Osobisty, zaznaczam,że na co dzień w miejscu zamieszkania prawie nikt go przy sobie nie nosi. Po wymianie kilku zdań na temat promocji Pani blondyneczka powiedziała,żebym tu więcej nie przychodził. Takiego chamskiego zachowania nigdzie i nigdy nie spotkałem a mam 80 lat.
  • ~Jan / 2024-11-15 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś (15.11) odbyłem dwie rozmowy paniami konsultantkami O ile pierwsza była miła i fachowa, druga była jej przeciwieństwem. Pani z działu utrzymania klienta niekompetentna, nie fachowa nie potrafiąca (bądź nie chcąca) rozważyć problemu. Zdenerwowana, powtarzająca ciągle tę samą formułkę: nie wiem, nie mogę pomóc. Czy tak działa firma, która mieni się największą tego typu firmą w kraju? Stanowczo NIE POLECAM !!!
    Wadylekceważenie stałych klientów
  • ~joooo / 2024-11-14 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Nie wiem jak u innych ale u mnie zrywa każdą rozmowę i muszę oddzwaniać. Składane reklamacje nic nie dają bo wg. Play po ich stronie wszystko jest ok....Zalecenia ze strony Play....wymienić kartę (zrobiłam), spróbować przełożyć kartę do innego aparatu (przełożona do dwóch aparatów)...i co...i nico...problem dalej jak był tak jest od...roku...hahaha ale kasę koszą aż miło....
    Zaletybrak
    Wadyzrywane rozmowy
  • ~ NIE POZDRAWIAM / 2024-11-14 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Wkurzyliście mnie tak, ze zmienie operatora.
    Doładowanie internetu, gdy INTERNETU NIE MA - JAK TO ZROBIĆ? WEJDZIECIE NA CHWILE - ŻŻERA WAM DOŁADOWANIE PIENIĄDZE.
    PAKIETY NIE WŁĄCZAJĄ SIĘ POMIMO AKTYWACJI ICH, A PIENIĄDZE POBIERA
    RAZ CZEKAŁAM JEDEN DZIEŃ NA AKTYWACJE, GDY AKTYWOWAŁAM ZNOWU - KOŃCOWO ZZARŁO 150ZŁ.
    NIE WIEM CO ZA ''INTELIGENT'' ROBIŁ TE STRONE ALE PLAY TO T R A G E D I A. NIE POLECAM!!!!!! TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA
    ZaletyZERO ZALET
    WadySAME WADY
  • ~Zuza / 2024-11-13 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, korzystam z Internetu - bardzo często się zawiesza, i telewizji - mało intuicyjny, bardzo słaba opcja nagrywania i powtórek programów, obsługa klienta - totalna porażka. Podpisałam z nimi umowę po przejęciu przez nich UPC. Na koncie UPC, więc teraz Play, miałam nadpłatę. Okazało się, ze jako klient z umową z Play, żeby mi zwrócili nadpłatę, musze się... skontaktować z UPC. ??? Czyli jedna Pani na infolinii przełącza do drugiej, nie robią tego automatycznie. Trzymajcie się z daleka, szkoda nerwów a poziom usług i obsługi bardzo słaby
    ZaletyBrak
    Wadysłaba oferta, słaby poziom obsługi klienta
  • ~Art / 2024-11-13 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Play dalej oszukuje i straszy klientów w sprawa do ikasso i robi z klienta dłużnika b
    Ponieważ od lutego zamknęli mi numer telefon i był karany przez uokika oraz przez konsumenta i dalej handlu je naszymi danymi choć umowa jest nieważna. Starszemu małżeństwo oczyścili konto bez prawnie i inna kobiete też naciągają na koszta a to wszystko robi Natalia Andrzejewska oraz Bartosz i straszą klienta policja skoro to oni są złodziejami pieniędzy zamiast rozmawiać to zaczynaja swirować. Na klientach żeby unikać podatku od skarbòwki i robią przekręt w Zabrzu na placu teatralnym 12 41-800zabrzu nie polecam bo tam złodzieje siedzą
    ZaletyNie pole cam bo oszukują są nie konkretni bez szacunku siedzą tam małpiszony
    WadyNie polecam omijać. Z daleka ten salon play
  • ~Zenon57689 / 2024-11-12 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wierzcie w to gadanie że "14 dni do odstąpienia z umory bez opłat".
    Nie dość że za samą przesyłkę wyłożyłem 20 zł z własnej kieszeni, to teraz jeszcze przychodzi do mnie faktura, z opłatą aktywacyjną, bo na 5 minut odpaliłem router żeby sprawdzić jaki ma zasięg.

    Nie dziwię się że UOKIK im co kilka lat śledztwa urządza.
    ZaletyPóki co nie widzę
    WadyNie informują jasno konsumenta o konsekwencjach zawierania umowy
  • ~Matt / 2024-11-12 15:03
    Ocena: 2.33 / 5
    tak sie wkurzylem ze sam znalazlem opinuj.pl zeby napisac swoje 2 grosze.
    mam w play uslugi od prawie 2 lat, dzwoni mi ich czlowiek aby przedluzyc umowe, ktorej nie chce, wiec ten sie ze mna juz rozlacza, a ja pytam, to co z ta umowa? a on ze to nie w jego komptencjach, sam musze sie zglosic do innego dzialu zeby umowe zamknac...ja mowie to pan do mnie dzwoni, i co, w ramach tej usulugi, a teraz pan mi mowi ze to nie w pana kometencjach? tak...no to ja mowie ze w takim razie prosze by sie do mnie z tego dzialu skontaktowali, a ten dalej ze nie w jego kompetencjach, mowi do widzenia, ja hola hola..a ten zrywa polaczenie..no gorszej obslugi to juz dawno nie mialem. niepowazna firma i nie polecam.
    Zaletyinternet mobilny dziala calkiem ok
    Wadyobsluga
  • ~JEBACZ PLAY / 2024-11-08 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZY INTERNET A JESZCZE GORSZA OBSLUGA, GDY DZWONISZ ZEBY PRZYJECHALI I NAPRAWILI CIAGLE WYWALAJACY INTERNET ANI RAZU NIE PRZYJEZDZAJA TYLKO DOSTAJE INFORMACJE ZE NIKOGO W DOMU NIE BYLO PODCZAS GDY NA NICH CZEKALEM
    NIE BIERZCIE TEGO GUWNA
    ZaletySAME WADY
    WadyWRZYSTKO A W SZCZEGOLNOSCI OBSLUGA KTORA MIALA BYC Z 10RAZY A NIE BYLO ANI RAZU
  • ~Krystiof / 2024-11-08 17:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam niestety do czynienia z tym rakiem, bo wykupili UPC, gdzie miałem Internet. Od roku nie jestem w stanie założyć konta w portalu obsługi klienta. Nie wiem, co to gówno robi na rynku.
strona 1 z 221
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 971
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183