Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 913 opinii

1.49 / 5

  • Oferta
    1.62
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.36
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 46
  • ~Uzytkownik / 2020-11-24 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma oszukuje zabiera pieniądze i niechce zwracać a w obsłudze klienta udają ze nie wiedzą o co chodzi nie polecam omijać tą firmę
  • ~Radosław / 2020-11-21 00:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie warto jakość internetu mobilnego w sumie niewiadomo jakim określeniem to nazwaac kiepska chyba że ktoś uwielbia prędkości 1mbs więc niech się bawi w pasjansa nigdy wiecej nie podpisze umowy na czas określony!!!
    ZaletyMasz internet który działa teoretycznie
    WadyPlacisz za to czysto praktycznie
  • ~Jansen / 2020-11-20 23:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Stały klient kiedyś było ok teraz jest porażka internet mobilny działa jak wòł wielokrotne zgłaszanie na biuro obsługi klienta nic nie daje a rachunki trzeba płacić doszło do sytuacji na moim koncie że pewnego dnia samo z siebie znika 100 GB transferu jednego dnia ale sieć nie widzi nic nie normalnego wszystko ok gdy wykupiłem pakiety dodatkowych GB 100 GB internet działa jak przed wykupem czyli obciążają konto a internet działa jak dziala jak to nazwiecie ..... Warto ?
  • ~Pietruch / 2020-11-20 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet w Play mobilny to totalna porażka nic nie idzie oglądać bo się zacina A transfer danych to jakaś kpina szczerze odradzam
    ZaletyBrak
  • ~Antek / 2020-11-19 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dlamnie to jest najgorsza sieć na rynku, po opłaceniu faktur nie odblokowali telefonu kilka dni. Żenada i tyle.
  • ~Michał / 2020-11-19 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Play internet Netbox. Jak ktoś wpadnie na pomysł aby wziąć ten abonament to stanowczo odradzam!!! Prędkość internetu to jakaś kpina - walczę od dwóch miesięcy aby to naprawili, obsługa klienta bez komentarza(wklejają tą samą odpowiedź). Kończą mi się umowy i rezygnuje z usług szitu jakim jest Play.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
  • ~Joanna / 2020-11-19 18:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam. Telefon po roku czasu nie działa, reklamacja nie uznana, A jeszcze rok trzeba płacić po 100 zł. Tragedia jestem klientem dwóch usług i będę zmuszona zrezygnować z usług Play.
  • ~DAX_V / 2020-11-18 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu nie ma słów. Mamy internet na kartę i używam go ja oraz moja siostra i podczas np. e-lekcji nie jestem w stanie nic pobrać/wysłać.Internet się tnie a jego prędkość to jakiś żart (0.5Mb/s). Zasięg też jest okropny (ale jest to w miarę zrozumiałe bo żyjemy w małej wsi 10km od najbliższego miasta)ale jednak 3G to jakaś kpina. Dodatkowo pakiet jest wykupiony na 100Gb danych ale co z tego jeśli z taką prędkością użyjemy może 70 na cały miesiąc.
    Stanowczo nie polecam i zalecam omijać szerokim łukiem.
    Zaletybrak
    Wadyprędkość
    zasięg
    cena
    ogólne użytkowanie
  • ~MarS / 2020-11-17 18:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo słaba jakość sygnału ze względu na fakt że Play postanowił budować własne stacje bazowe a nie korzystać z innych operatorów. Efektem jest słaby sygnał, częste dziury i bajecznie wolny Internet. Mam drugi numer u innego operatora i mam porównanie.
    ZaletyBrak
  • ~Tomasz / 2020-11-17 15:08
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeżeli ktoś będzie zamawiał internet stacjonarny to proponuję się zastanowić dwa razy.PLAY jest niepoważną firmą!!! Umówiony termin montażu nie doszedł do skutku.Monter się nie zjawił.Nie raczył ani zadzwonić ani PLAY nie raczył powiadomić klienta.Oczywiście po telefonie do PLAY nic nie można zrobić bo nie mają kontaktu z monterami! To żart czy kpina ? Umówiony drugi termin.I co Monter się nie zjawił!!! Więc więcej nie chce mieć nić wspólnego z tą firmą!!!
    ZaletyBrak
    WadyNiesolidna i niesłowna firma!!!
  • ~Niedoszły klient / 2020-11-17 07:28
    Ocena: 1.00 / 5
    1/10 jeśli chodzi o profesjonalizm. Zamówiłem internet w salonie i miałem jedynie czekać nas instalację (za 12 dni bo wtedy przenosiłem się na nowe mieszkanie). Monter się nie zjawił, więc do instalacji nie doszło. Anulowali sobie bez powodu. Wizyta do salonu, a tam napisano skargę i zaoferowano mi rozwiązanie - internet na kartę. Niestety nie mając routera, nie dało się tego zainstalować. Skarga mówi o zwolnieniu z miesiąca opłat (55zl)... Mnie te dwa dni bez internetu kosztują ponad 1500zl, a mojego pracodawcę pewnie ze dwa razy tyle. Infolinia i chat to jakaś pomyłka - zero kompetencji i zero chęci pomocy klientowi. Nigdy więcej!!! Amatorzy!
    WadyWszystko
  • ~Magdadem / 2020-11-16 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Co chwilę podnoszenie cen. Wiecznie problem z netem bo się tnie. Słabe oferty jeśli chodzi o formuły na miesiąc. Zdecydowanie ay jest za drogi.
  • ~Axfv / 2020-11-16 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam play na karte. Kupilem oferte za 35 zl nielimitowany internet.. pierwsze 20 gb z bajszybsza predkoscia. Z tym ze po 2h juz zaczal sie zacinac i nie da sie nic ogladac takze poeniadze wyrzucone. NIE POLECAM!
    ZaletyBrak zalet
    WadyOszustfo
  • ~Mirr711 / 2020-11-16 00:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam mobilny play w pakiecie c+ od jakiegoś czasu jest żenada brak całkowity internetu od godziny 6- 20 prędkość 0.12 max 2 Mb/s nie polecam tego operatora chyba że ma ktoś za dużo kasy. Obsługa na info jest ok ale nie mogą pomóc wina jest po stronie operatora. Operator play tłumaczy się że jest to wina lokalizacji i przeciążenia w tym czasie serwerów a Mieszkam w Bydgoszczy
    ZaletyBrak
    WadyDno
  • ~Kalif / 2020-11-14 17:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam w mojej ocenie to jeden z najgordzych operatorow na rynku.Reguloeanie predkosci internetu to miedzy innymi spodob na drenowanie portfeli.Za 20gb internetu na dwa telefony to cena 90 zl.smiechu warte!!!
    Wady99%
  • ~Wojtek / 2020-11-14 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Zastanawiam się czy to polityka firmy, czy brak kompetencji pracowników? Zrobiłem zgłoszenie reklamacyjne, odrzucili bez jakiejkolwiek diagnostyki. Zrobiłem kolejne, dotyczące innej kwestii, odrzucili jako odwołanie od pierwszego bo minęło 30 dni od odpowiedzi na poprzednie. Po reklamacji zgłoszenie przyjęte, ale na innym numerze usługi (posiadam abonament telefoniczny i Internet mobilny). To jakiś koszmar. A dodatkowo coraz gorszy zasięg i praktycznie nie działający Internet mobilny.
  • ~Franek / 2020-11-14 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Do pracy zdalnej ta sieć nie nadaje. Kupiłem starter na kartę, bo abonament to ryzyko. I po miesiącu powiem szczerze nie warto pakować pieniędzy w tego operatora. Z pomocą przyszedł inny operator za 50zl i to na kartę mam 100GB w dzień i 200GB w nocy oraz 5G bez opłat i lojalki. Dodatkowo rozmowy za 15zl w sumie. 65zl płacę. A Play za 100GB i no-limit chce 99zl na abonament
    ZaletyDrożyzna i ściema
    WadyKręcenie bajek o 5G
    Brak LTE w terenach zabudowanych
    Niski stan jakości połączeń
  • ~Klient / 2020-11-13 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedy chcesz cos kupic to dzwonią, proponują, ale kiedy masz problem to plac i sie martw sam. Skladanie reklamacji to udreka, a ten ich czat to żenada. Konsultant mowi jedno, salon wyśmiewa, nie chce przyjac sprzetu ktory zdemontowal ich serwis. Obsluga fatalna. Ponad tydzien nie mam internetu za który slono place, moze bedzie w przyszlym tygodniu jak ktos rozpatrzy reklamacje.
    ZaletyPani konsultantka playa po zgloszeniu problemu przez telefon poleca kupic bardziej stabilny internet po kablu (czyli od innego dostawcy internetu)
    WadyFatalna obsluga
  • ~Klient / 2020-11-12 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie i absolutnie już nie polecam tego operatora nikomu. Odradzam wizyt w salonach i rozmów z konsultantami. Jeszcze parę lat temu było w miarę Ok. Teraz od ponad tygodnia nie działa mi karta sim. Sprzedawcy w salonach i konsultanci kompletnie nie słuchają co się do nich mówi. Nawet nie potrafią poprawnie zapisać nr telefonu, który mają przed nosem na monitorze komputera. Żenada. Prostych spraw nie potrafią naprawić. Tym powinien zająć się UOKiK i Rzecznik Praw Konsumentów. Zalecam.
    ZaletyŻadnych
    WadyOpieszałość, brak szacunku do klienta, niechęć do rekompensaty strat przez klienta, brak kontaktu z poszkodowanym klientem
  • ~Dwd / 2020-11-11 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno jeśli ktoś czyta te komentarze to naprawdę wejswście sobie do serca nie opłaca Sue denerwować. Jak przenosisz numer to nawet palę by wam obciagli ale jak już jesteś klijetem to mają na was wyjebane
    ZaletyBrak
    WadyInternet
    Brak 5G
    Nie miła obsluga
strona 1 z 46
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 913
Orange
Ocena: 1.46, ilość opinii: 845
T-Mobile
Ocena: 1.56, ilość opinii: 694
Plus
Ocena: 1.58, ilość opinii: 611
nju mobile
Ocena: 3.15, ilość opinii: 173
Virgin Mobile
Ocena: 2.42, ilość opinii: 150
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2512
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2243
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2094
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1891
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1050
mBank
Ocena: 1.92, ilość opinii: 813