Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 481 opinii

1.54 / 5

  • Oferta
    1.70
  • Obsługa klienta
    1.50
  • Cena/Jakość
    1.40
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aleksandra 22 / 2019-10-10 21:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Ja także nie polecam tej sieci . Po dwóch latach skończyła mi się umowa i przeniosłam numery do innej sieci to przez trzy miesiące , zostały naliczone mi opłaty na 325 zł za kartę główną którą niby nie wypowiedziałam. Ale mnie nigdy nie poinformowano że przy zakończeniu umowy muszę wypowiedzieć kartę główną. Nawet Panie z sieci do której przeniosłam numery powiedziały że Play został poinformowany o przeniesieniu numerów i moim zdaniem pracownicy salonu mają obowiązek poinformować klienta o tym że istnieje karta główna , którą powinno się osobiście wypowiedzieć.
    Ogólnie miałam płacić łącznie 75 zł na miesiąc a rachunki przychodziły po 100 a nawet do 200 zł miesięcznie, Dla mnie to jest celowe naciąganie i okradanie ludzi. Jeśli chodzi o kartę do internetu nigdy nie skorzystałam z tej karty a rachunki kosmiczne . Nie polecam
    Zaletyżadnych
    Wadypracownicy salonu celowo wprowadzają w błąd
    przy przystąpieniu do umowy nie mówią od razu jakie są naliczane opłaty i za co
  • ~Kasia / 2019-10-10 20:42
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem w Play od lat i byłam bardzo zadowolona, obsługa super, punkty Play świetne, od paru miesięcy słaby zasięg, przerywa rozmowy, problem z internetem, w środku miasta. Niestety przenoszę numer do innego operatora. Nie polecam.
    ZaletyOferta
    WadyBrak zasięgu !
  • ~mmmm / 2019-10-10 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w tej sieci prawie od początku jej powstania. Mam 4 numery. Odkąd przeniosłem numery na kartę z abonamentu zaczął się cyrk. Dwie reklamacje w ciągu miesiąca i brak jakiejkolwiek chęci ze strony firmy do rozwiązania problemu. Pierwsza dotyczyła włączania formuły solo, która nie chciała się włączyć a ja byłem za granicą. Pracownik nie mógł nawet zgłosić problemu bo to nie jego telefon więc nie chcieli z nim rozmawiać. Nabiło dodatkowo kilkadziesiąt złotych. Po powrocie złożyłem reklamację. Pan na infolinii uznał reklamację i stwierdził, że mogą mi oddać pieniądze ale tylko w usługach. Zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem konsumenckim nie zgodziłem się i zażyczyłem sobie zwrot pieniędzy na konto. Wtedy otrzymałem odpowiedz, że po przemyśleniu jednak nie uznają reklamacji. Na drugim telefonie okazało się, że wpłacenie w miesiącu 2 x 25 zł to dla Play jest czym innym niż wpłacenie jednorazowo 50 zł. Pobrano mi 25 zł za formułę i po dwóch dniach zablokowano numer bo ważność konta się skończyła. Po prostu firma mnie okradła- wzięła pieniądze za usługę i wyłączyła telefon. Odpowiedz Pani w salonie w Manufakturze w Łodzi- cyt. "To niech Pan sobie przenosi numer jak się Panu nie podoba ". Jestem w trakcie przenoszenia wszystkich czterech numerów do innej sieci. Mimo, iż przez lata byłem ich zadowolonym klientem to od sukcesu jak w wielu firmach coś im się w głowach poprzewracało. Trafili po prostu na moja czarną listę firm, które już nigdy nie dostaną ode mnie złotówki.
    ZaletyObecnie brak.
    Wady Klient dla firmy stał się nieistotny.
  • ~Związek Zawodowy Play / 2019-10-10 17:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Cześć.
    Jestem pracownikiem PLAY ( salon własny ), niemal od samego początku powstania sieci.
    Nie muszę pracownikom z długim stażem uświadamiać, ile zarabiało się kiedyś, a ile dzisiaj.
    OK. Rozumiem, taka polityka firmy i ma do tego prawo. To ich prywatny biznes.
    Ale nie ma zgody na poniżające traktowanie przez kierowników regionalnych, ciągłe straszenie zwolnieniami i zwolnienia starszych pracowników bez słowa wyjaśnienia, na korytarzu i z bezczelnym uśmiechem na twarzy. I tylko dlatego, że nowym, młodym można zapłacić mniej. Do tego robienie wszystkiego co możliwe, aby pracownik nie dostał obiecanych premii.
    Brak zapłaty za nadgodziny ( nigdy nie ma ich jak odebrać ), urlop rzadko kiedy się potrzebuje.
    Potęgę sieci zbudowano dzięki naszej ciężkiej pracy i zaangażowaniu. Dzień po dniu, my konsultanci budujemy imperium P4, a w zamian się nami pogardza, systemowo i metodycznie. Ścisłe grono kierownicze ma nas za nic.
    Jest nas tysiące i chyba wszyscy zadowoleni z wyjątkiem mnie...
    Jeżeli jednak nie wszyscy są zadowoleni, a mają poczucie własnej wartości, godności i szacunku do naszych praw, to proponuję założenie związku zawodowego. WYSTARCZY NAS TYLKO 10 OSÓB! Jestem z Krakowa, ale nieważne w jakim mieście pracujesz. Ważne, że chcesz coś znaczyć i odzyskać należny szacunek.
    Czy wiecie, że pracodawca nie może utrudniać pracy związkowej i szykanować takiego pracownika? Nie może go także zwolnić z powodu działalności związkowej oraz pod byle pretekstem.
    Proponuję NSZZ Solidarność, nie ze względów ideowych, czy światopoglądowych. Politykę zostawiam za drzwiami, a zapatrywania polityczne kierownictwa krajowego Solidarności budzą mój niesmak, bo nie od paktowania z politykami są.
    Natomiast Solidarność jest realną siłą. I to może być jedyny związek w Play, którego członkowie są chronieni nie tyko literą prawa, ale skutecznie, poprzez działania administracyjne. To pomoc także instytucji państwowych.
    Dlatego proszę Was koleżanki i koledzy o zgłaszanie chęci do założenia NSZZ SOLIDARNOŚĆ PRACOWNIKÓW PLAY.
    W tej sprawie, były już spotkania ze strukturami regionalnymi Solidarności. Są bardzo przychylni projektowi.
    W związku z tym, że z oczywistych względów nie mogę tego ogłosić na naszym firmowym forum, to tą drogą zachęcam Was do działania na rzecz poprawy warunków .
    Chcę rozpoznać realną szansę działania, a nie tylko "duchowego" wspierania. Wiem, że zaraz pojawi się próba hejtowania, dyskredytowania i ośmieszania. Nie dajcie się temu zwieść. To normalna strategia korporacji, która boi się, że pracownicy mogą mieć wpływ na jej działanie. Możesz pisać nawet anonimowo, podają tylko informację o chęci wstąpienia do związku oraz podanie miejscowości w której pracujesz. Pamiętaj jak wstąpisz do związku jesteś nie do ruszenia. Bedą próby zastraszania, ale nie poddawajmy się. Pokażmy, że godność coś dla nas znaczy.
    Piszcie na zwiazekzawodowyplay@gmail.com
  • ~Art / 2019-10-10 12:48
    Ocena: 4.33 / 5
    A ja sie bardzo milo zaskoczylem. Przenioslem 3 numery z play do konkurencji. I wyszla kijowa sytuacja - mianowicie pracownicy salony play przy przeniesienu numerow nie wylaczyli uslugi duet (mimo zapewnien ze wylaczone wszystko). I tu zaskoczyla mnie Obsluga Klienta - od momentu reklamacji do zwrotu pieniedzy nankonto minelo 7 dni kalendarzowych - zostalem obsluzony blyskawicznie i profesjonalnie. Gdyby nie slaby zasieg sieci pozostalbym w Play
    ZaletyMega szybka i profesjonalna obsluga klienta.
    WadySlaby zasieg
  • ~Wojtek / 2019-10-10 08:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Moim zdaniem najgorsza obsługa, w CH Blue City. Pracownicy niekompetentni kłamią i wykorzystują niewiedzę klientów,tym samym działają na szkodę firmy w której pracują. W rozmowie odniosłem wrażenie, że gość nie rozumie po polsku, tylko czyta gotowe odpowiedzi z ekranu komputera kompletny brak poszanowania dla stałych klientów.
    ZaletyBRAK
    WadyNIEKOMPETENCJA, brak zrozumienia klienta i dopasowania oferty do jego potrzeb
  • ~Wojtek / 2019-10-10 08:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Moim zdaniem najgorsza obsługa, w CH Blue City. Pracownicy niekompetentni kłamią i wykorzystują niewiedzę klientów,tym samym działają na szkodę firmy w której pracują. W rozmowie odniosłem wrażenie, że gość nie rozumie po polsku, tylko czyta gotowe odpowiedzi z ekranu komputera kompletny brak poszanowania dla stałych klientów.
    ZaletyBRAK
    WadyNIEKOMPETENCJA, brak zrozumienia klienta i dopasowania oferty do jego potrzeb
  • ~Adka / 2019-10-08 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie polecam usług w Play. Jestem od kilku lat w danej sieci. Rok temu do mojej umowy dołączył mąż. Bardzo nie podoba mi się to, że przy dołączeniu do mnie w Pakiecie Duet mój numer był ważny jeszcze rok za to numer mojego męża ważny w OFERCIE DUET 24 miesiące...teraz mamy duży problem z wypowiedzeniem umowy mając pakiet duet... Druga kwestia to taka, że chcieliśmy przenieść numery na męża. Ludzie pracujący w Play nie muszą mówić, że za każdy przenoszony numer biorą 30 zł czyli w sumie aż 90 zł bo dodatkowo mamy numer zapasowy...tylko powiedzą ogólnie 30 zł, podpiszą jedną cesję a później nagle okazuje się, że za każdy nr biorą 30 zł a nie ogólnie. Zgłosiliśmy formularz kontaktowy o rezygnacji z cesji. Pan zapewniał, że będzie pozytywnie rozpatrzona. Następnego dnia dostaliśmy wiadomość o przeniesieniu jednego numeru na męża. Znów pojawiliśmy się w Play na co pracownicy, że nic nie mogą zrobić. NIE ROZUMIEM! Teraz dostaliśmy dwa osobne rachunki ja i mąż. Obydwoje mamy zapłacić za ofertę duet chociaż mój numer jest na męża a ja mam pozostałe dwa... Zamiast zapłacić 100 zł to mamy dwa rachunki na pakiet duet i do zapłaty 200 zł. JAK TO JEST MOŻLIWE?! Play to najgorsza sieć. Nie mówią wszystkiego, kombinują, drogo, problem z siecią. Ooo nie ! A teraz nie mogą nic z tym zrobić bo nie wiedzą co... Mam dość. Jak najszybciej rezygnujemy my, nasza rodzina i znajomi. Już wszystkich poinformowaliśmy o tym i każdy jest wściekły za brak profesjonalizmu w sieci Play oraz brak kompetentnych ludzi w pracy. Dodatkowo infolinia strasznie przeciąga i biorą kosmiczne opłaty.
    ZaletyBrak
    Wady- brak profesjonalizmu
    - kombinują
    - nie mówią wszystkiego - ukrywają istotne sprawy
    - drogo
    - bałagan w fakturach
    - brak rozpatrzenia formularzów kontaktowych
    - przeciąganie czasu na infolinii
    - kiepski zasięg internetu
    - niezrozumiała oferta Duet gdzie jeden numer ma ważność na 12 miesięcy, a drugi na 24 miesiące
    - wystawianie faktur bez dokładnych szczegółów
  • ~Adka / 2019-10-08 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie polecam usług w Play. Jestem od kilku lat w danej sieci. Rok temu do mojej umowy dołączył mąż. Bardzo nie podoba mi się to, że przy dołączeniu do mnie w Pakiecie Duet mój numer był ważny jeszcze rok za to numer mojego męża ważny w OFERCIE DUET 24 miesiące...teraz mamy duży problem z wypowiedzeniem umowy mając pakiet duet... Druga kwestia to taka, że chcieliśmy przenieść numery na męża. Ludzie pracujący w Play nie muszą mówić, że za każdy przenoszony numer biorą 30 zł czyli w sumie aż 90 zł bo dodatkowo mamy numer zapasowy...tylko powiedzą ogólnie 30 zł, podpiszą jedną cesję a później nagle okazuje się, że za każdy nr biorą 30 zł a nie ogólnie. Zgłosiliśmy formularz kontaktowy o rezygnacji z cesji. Pan zapewniał, że będzie pozytywnie rozpatrzona. Następnego dnia dostaliśmy wiadomość o przeniesieniu jednego numeru na męża. Znów pojawiliśmy się w Play na co pracownicy, że nic nie mogą zrobić. NIE ROZUMIEM! Teraz dostaliśmy dwa osobne rachunki ja i mąż. Obydwoje mamy zapłacić za ofertę duet chociaż mój numer jest na męża a ja mam pozostałe dwa... Zamiast zapłacić 100 zł to mamy dwa rachunki na pakiet duet i do zapłaty 200 zł. JAK TO JEST MOŻLIWE?! Play to najgorsza sieć. Nie mówią wszystkiego, kombinują, drogo, problem z siecią. Ooo nie ! A teraz nie mogą nic z tym zrobić bo nie wiedzą co... Mam dość. Jak najszybciej rezygnujemy my, nasza rodzina i znajomi. Już wszystkich poinformowaliśmy o tym i każdy jest wściekły za brak profesjonalizmu w sieci Play oraz brak kompetentnych ludzi w pracy. Dodatkowo infolinia strasznie przeciąga i biorą kosmiczne opłaty.
    ZaletyBrak
    Wady- brak profesjonalizmu
    - kombinują
    - nie mówią wszystkiego - ukrywają istotne sprawy
    - drogo
    - bałagan w fakturach
    - brak rozpatrzenia formularzów kontaktowych
    - przeciąganie czasu na infolinii
    - kiepski zasięg internetu
    - niezrozumiała oferta Duet gdzie jeden numer ma ważność na 12 miesięcy, a drugi na 24 miesiące
    - wystawianie faktur bez dokładnych szczegółów
  • ~Ohga / 2019-10-07 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolinii jest możliwość wybrania języka. Ale, dzwoniąc i wybierając język UA, zostałam skonsultowana po rosyjsku, mimo to że zwróciłam Panu uwagę - że celowo wybrałam język ukraiński. Fajnie by było gdyby osoby, które tam pracują tak naprawdę umieli ukraiński.
  • ~Arrur / 2019-10-07 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    5G Ready robią,a normalnego zasięgu chociażby 3G nie mają, sieci partnerskie działają jeszcze gorzej niż ich wlasna.
  • ~Piotr / 2019-10-06 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługi i obsługa na poziomie dno.
    Oferta gorsza niż poprzednia
    ZaletyNie zauważyłem
    WadyBrak zasięgu,beznadziejny customer service,niekorzystne oferty
  • ~frank / 2019-10-05 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza sieć banda oszustów jestem klijenyem wkońcu zrozumiałem ile traciłem znalazłem nową sieć jest perfekcyjna
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
  • ~Frutoss / 2019-10-04 15:13
    Ocena: 1.33 / 5
    To co się dzieje z tym nawet nie mam pojęcia jak to można zwyzywać. Internet? Wolne, żarty znika co chwile. Mało co u nich działa tak jak być powinno.
    ZaletyBrak
    WadyOd góry do dołu
  • ~Agnieszka / 2019-10-03 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet źle działający, obsługa klienta potwierdzająca że mają przeciążenie serwery i tak do następnego telefonu, że znów nie działa, oczywiście na koszt klienta...oferta beznadziejna...ODRADZAM.
    ZaletyZero zalet.
    WadyWady opisanie w opini.
  • ~Grzegorz / 2019-10-02 21:17
    Ocena: 3.00 / 5
    No trudno. Miałem w Play 6 usług, jutro będę miał zero. Bardzo mi żal, ale ta sieć się uwstecznia, zamiast rozwijać. Z telefonu ma się rozmawiać, a nie wisieć mordą przy szybie, czekając na zasięg. Dwa kilometry od nadajnika, w mieście.
    ZaletyDa się pogadać z Call Center.
    WadyFatalny zasięg sieci i niejasna poityka roamingu krajowego.
  • ~Kala / 2019-10-02 19:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza dla mnie jest obsluga klienta. Mimo ze blad jest po stronie Play musze dzwonic kilka razy na wlasny koszt na Obsluge klienta przy czym slysze ze jest wszystko dobrze i koniec rozmowy. Oczywiscie po rozlaczeniu nadal nie jest dobrze. W punkcie play Pani nic nie moze zrobic oprocz zgloszenia ktore bedzie rozwiazane w ciagu 14 dni. I naprawde czeka sie bardzo długo a w tym czasie nie moge korzystac z internetu.
    ZaletyDobre pakiety
    WadyBardzo olewcze traktowanie klienta
  • ~o. / 2019-10-02 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy zasięg z możliwych na rynku. Ciągły brak internetu. Koszmarna i najgorsza sieć ever. Odliczam dni do końca umowy.
  • ~Dawid / 2019-10-02 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści wyłudzacze nieslowni nic nie działa same kłamstwa kasę z kąta ukradli mimo to że mam wykupiony internet chamy oddajcie kasę bo sprawę do sądu skieruje nie żartuję ostatni raz u was jakiekolwiek internety i rozmowy wykupione nigdy wiecej
    ZaletyBrak zalet tylko wady brak zalet tylko wady
    WadyKradną pieniądze z kąta tylko to działa i to umieją zrobić nic pazatym tylko wada za wada
  • ~Poszkodpwany / 2019-10-02 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddajcie 47 zł złodzieje bo sprawę na policję zgłoszę jak można pieniądze z kąta ukraść i internet zablokować.play najgorsza sieć złodzieje i banda w biały dzień oszuści wyłudzacze nieslowni chamy
    ZaletyBrak zalet jakichkolwiek
    WadyKradną Ogóle na wszystko wada za wada żadnych zalet internet źle chodzi a 120zl co miesiąc biorą
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.54, ilość opinii: 481
T-Mobile
Ocena: 1.69, ilość opinii: 324
Orange
Ocena: 1.56, ilość opinii: 278
Plus
Ocena: 1.71, ilość opinii: 266
nju mobile
Ocena: 3.17, ilość opinii: 134
Virgin Mobile
Ocena: 2.58, ilość opinii: 101
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 751
mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 600
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 318
ITAKA
Ocena: 2.79, ilość opinii: 311
Netflix
Ocena: 2.78, ilość opinii: 167
a2mobile
Ocena: 3.66, ilość opinii: 81