WadyNic nie da się załatwić
strona 4 z 235
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
-
~Mm / 2025-05-20 16:47
Obsługa klienta jakby było możliwe to minus 1000000000000 -
-
~Joga / 2025-05-19 17:14
Przedłużałam umowę na telefon z Play...rozmawiałam z kobietą wyrzucającą z siebie słowa z szybkością karabinu maszynowego, pomimo prośby o zwolnienie tempa wypowiedzi i nie "klepania na pamięć" kobieta nadal prowadziła "szybką transakcję". Zero normalnej rozmowy...bezpłciową, nie potrafiącą nic doradzić...AUTOMAT. 19.05.2025, połączenie o 16.47...koszmar -
~Ryszard / 2025-05-19 10:58
Przechodząc z telewizji UPC do Play myślałem, że może być lepiej, a tu niemiła niespodzianka.
Telewizja Play permanentnie się zawiesza, komunikat:-brak sygnału, zrób głośniej opóźnione włączanie programów.
Do tego konsultacje przez telefon, to tragedia. Prosząc o technika aby przetestował telewizją na miejscu, odpowiedz jest negatywna, a gdy chcę zrezygnować, to pada stwierdzenie, że umowa zobowiązuje - wynika, z tego że tylko jedną stronę. A przecież sprzedali produkt z usługą.
Bardzo dobre podejście do pozbycia się klienta!!!ZaletybrakWadyProdukt jest nie dopracowany. Brak rozeznania WIFI u klienta -
~Konrad / 2025-05-16 19:51
Miałem co miesięczny pakiet na nielimitowane rozmowy SMS i internet kiedy doładowałem konto pomiędzy aktywacja pakietu 28 mb się ściągnęło danych komórkowych w tle do którejś z aplikacji więc ukradli mi za to 34 zł. Obsługa klienta mi napisała że zawsze mogę doładować jeszcze raz więc przenoszę numer mam dość tego dziadostwa potrafi nie być zasięgu w centrum dużego miasta. WadyObsługa klienta, i kiepski zasięg -
~szj / 2025-05-16 14:53
Tą firmę należy omijać szerokim łukiem , bo krętactwo wszelkiej miary zastawiane na klienta . Nawet ze zdania modemu starego UPC , potrafią nakręcać problem i spory z klientem , w celu wyłudzenia opłat nie stosownych.
Czytam n/w opinie i jak widać w tej firmie nić się nie zmieniło od lat. Chociaż jakieś tam władze się zmieniały , bryndza totalna !!!Zaletynie maWadywszystkie możliwe -
~Arek / 2025-05-14 15:01
Trzymajcie się z daleka od PLAY. Nie podpisujcie z nimi umowy na dwa lata. Nigdy nie polecił bym PLAY. Po niemal roku korzystania z ich światłowodu jestem zaskoczony niską jakością ich usług. Połączenia nie są tak szybkie jak obiecują, np. YouTube często się zawiesza, lub trzeba czekać 15-20 sec na otwarcie krótkiego video z „shorts”. Ich obsługa też pozostawia dużo do życzenia. Dzisiaj siadł mi router. Po pierwszym kontakcie z Play przez czat poinformowano mnie, że w moim rejonie prowadzone są prace nad światłowodem i niedługo będzie on działał. Trzeba czekać. Przy kolejnym kontakcie, tym razem telefonicznie, powiedziano mi, że żadnych prac nad światłowodem nie ma i nie było. Moje zgłoszenie będzie przesłane do działu technicznego i ktoś się ze mną skontaktuje. Trzeba czekać. Po kolejnych dwóch godzinach ciszy kolejny telefon do działu „pomocy”. Znów nic. Na pytanie jak długo będę musiał czekać. Odpowiedź: nie potrafimy powiedzieć. Czy to będzie 5 godzin czy 5 dni? Nie potrafimy powiedzieć. Następny telefon przyniósł odrobinę informacji, tylko, że nie były to dobre informacje. Ponoć ktoś z działu technicznego do mnie zadzwoni nie później niż 3 dni od dnia zgłoszenia. 3 dni!!!
Mój router jest zepsuty. Nie palą się żadne diody itd. Dead! Jeśli dział techniczny do mnie zadzwoni po trzech dniach, to zostanie naznaczona wizyta technika aby wymienić lub naprawić router. Ile kolejnych dni trzeba będzie czekać? Też nie byli w stanie mi powiedzieć. Wstawiłem jedną gwiazdkę, bo nie możliwości wybrać 0. -
~Michal / 2025-05-14 08:41
Tragedia.
Podnoszą ceny i mają gdzieś uokik. -
~Prz3m3k717 / 2025-05-13 15:21
Sytuacja miała byc prosta. Chciałem ogladac Lige Mistrzów bez limitow. Tylko na tym mi zalezalo. Okazalo sie potem ze PLAY nie ma w swojej usłudze LM. Nie rozumiem jednego, skoro zostalem oszukany to czemu nie moge wycofac umiwy. Podobno rozmowy są nagrywane... ZaletyBrakWadyOszusci -
-
~ Wykalaczka / 2025-05-12 08:18
Przed chwilą zgłaszałam usterkę. Pani powiedziała że nie przyśle technika jak nie wetkne wykałaczki w dziurkę.
Nie rozumie ,że nie wiem jak to zrobić i że mogę nie mieć wykałaczki.
Na mój słaby wzrok odpowiedziała, że mogę poszukać lupę.
Pomocy nie uzyskałam pora zmienić operatora.ZaletyBrakWadyCzęsty brak internetu -
~Diver / 2025-05-10 14:35
Cwaniactwo i dziadostwo do kwadratu. Na wszelkie możliwe sposoby oszukują klientów. Obsługa klienta to ewidentny brak kultury graniczący z wulgaryzmem. Zwłaszcza nie polecam pani Katarzyny z salonu w Giżycku. -
~Lisia / 2025-05-10 07:45
Miałam przez wiele lat UPC, byłam zadowolona. Od pół roku jestem przymusową abonentką Play, niestety. Nieczytelne nagrywanie, brak w niej chronologii, nie nagrywa serii, tylko trzeba planować nagrywanie po odcinku. Nawet ma kablu potrafi buforować .Podsumowując NIE POLECAM. Zmiana na ogromny mins ZaletyBrakWadyJ/w -
~MAX / 2025-05-09 16:38
POMIMO CAŁKOWITEGO ZABLOKOWANIA NUMERU ( DWIE FAKTURY NIE OPŁACONE Z WINY OSÓB TRZECICH) TO WCIĄŻ OTRZYMUJE FAKTURY DO ZAPŁATY TYLKO PYTANIE ZA CO SKORO NIE MOGĘ ANI ODBIERAĆ POŁĄCZEŃ ANI ICH WYKONYWAĆ -
~Olena / 2025-05-08 16:21
Jestem całkowicie niezadowolona z usług Play. Najpierw chciałam wyłączyć telewizję z mojego pakietu internetowego – powiedziano mi, aby udać się do ich punktu obsługi i złożyć pisemny wniosek. Zrobiłam to. I otrzymałam e-mail, w którym napisano, że zamierzają wyłączyć mi cały internet. Zadzwoniłam więc na infolinię, aby poprawić wniosek. Tym razem otrzymałam poprawny e-mail. Ale nie wyłączyli usługi telewizyjnej – nadal otrzymałam pełną fakturę (po 2-miesięcznym okresie wypowiedzenia). Kiedy zadzwoniłam do nich w 3m miesiącu, aby zapytać o to, wyjaśnili, że pracownik, który przyjął mój wniosek, odszedł z pracy, i mój wniosek nie został przetworzony... Niedorzeczne!!! Powiedziałam, że chcę anulować całą usługę internetową (przypomnę, obowiązuje 2-miesięczny okres wypowiedzenia). Wyłączyli mi internet następnego dnia! A kiedy do nich zadzwoniłam, zapewnili, że u nich wszystko jest w porządku, a problem leży po mojej stronie. Więc teraz mam dodatkowy problem z wezwaniem majstra i nadal płacę pełną kwotę za usługi internetowe jeszcze 2 miesiące. Najgorsze doświadczenie w życiu. -
~Beata / 2025-05-08 16:01
Banda oszustów. Bardzo niesympatyczna obsługa zarówno na infolini jak i w salonie/Galeria
Łomianki/.NIe polecamZaletyBrakWadySame -
~PrzemSliwens / 2025-05-08 09:26
Play to słaba sieć ,dział utrzymania klienta to w ogóle jakaś kpina, dają gówniane oferty , zero kompromisu tak jak by to oni nam płacili nikomu nie polecę nigdy tej sieci , lepiej kupić sobie tel w sklepie na raty i wziąć kartę z plusch, Orange itp, wychodzi dużo lepiej.. ZaletyPlay nie ma zalet ..gówniany internet ,mało goWadyNiemiła obsługa , słabe oferty nie potrafią przekonać klijeta... I jeszcze jak dzwonią do mnie na mój nr oczekują że ja bd się przedstawiał ???????????? -
~??? / 2025-05-04 21:46
NAJGORSA SIEC,WSZYSTKO MACIE DO,,,DEKODERY NIE DZIALAJĄ ,CO TO MA BYC DO JASNEJ CHOLERY,KANAŁÓW NIE MOZNA PRZELĄCZYC,MU;I WSZYSTKO.TE CHOLERNE REKLAMY,NAGRYWANIE NIE DZIALA,OGRANICONA ILOŚĆ KANALÓW!!!WSZYSTKO SIE BLOKUJE!!!!CO TO MA BYC DO JASNEJ CHOLERY,POPROSTU SKANDAL!!!ZA CO JA PŁACE,ZE POPSUTY DEKODER CHLAM,JAKIS BUBEL I ZACINAJĄCE SIE NANALY?!!!!SKANDAL SKANDAL !!!!JESTEM ZDEGUSTOWANY I MEGA WSCIEKŁY!!!!!!! ZaletyCLAM,ZLOM,WSZYSTKO NA NIE!!!!WadyOPIESZALOSC PRACOWNIKÓW NA LINII TELEFONICZNEJ,WCISKANIE CIEMNOTY.ROBIENIE Z CZLOWIE KRETYNA!!!! -
-
~Piotrek / 2025-05-04 18:04
Play to najgorsze gówno jakie może być. Z przyczyn niezależnych ode mnie muszę w tym bagnie jeszcze chwilę być -
~Grażyna / 2025-05-03 15:26
TV Play to porażka , przeszłam do PLSAY tylko dlatego ,że dekoder z UPC miałam kilka lat i chciałam wymienić go na nowy . W salonie PKAY otrzymałam info że teraz tylko PAY box więc nieświadoma wad podpisałam umowę .
Podpisałam również umowę na Internet bo chciałam mieć w domku letniskowym dostęp do TV . Aplikacja PLAY NOW to dopiero porażka . Stale się zawiesza - na infolinii chciano mi wmówić ,że to wina telewizora ale inne aplikacje np MAX NETFLIX działają bez zarzutu .W dodatku w aplikacji PLAY NOW nie mam dostępu do wykupionych płatnych kanałów np CANAL + ( opłacam w abonamencie z PLAY ) . Przy podpisywaniu umowy informowano mnie ,że w PKAY NOW bedę miała dostęp do całego pakietu - traktuję to jako oszukanie mnie .
UPC przy PLAY było o kilka poziomów wyżej technologicznie jak i poziom oferowanych usług ,szkoda że sprzedali do PLAY nas klientów .Zaletynie widzę żadnych zaletWady PLAY Box ciągle się zawiesza - kilka razy w ciągu dnia , trzeba rozłączyć dekoder aby ponownie działał. Brak możliwości nagrania całego z=sezonu serialu , Aplikacja PLAY NOW to szmelc -
~Mr.X PLLL / 2025-04-30 18:59
ciezko opisac to skur&&&synstwo w postaci podmiany wspanialego sprzetu od upc na ten od Play. Koszmarna jakosc uslug. ZaletybrakWadyod A do Z -
~ela / 2025-04-28 10:48
Nie polecam Play tam pracują ludzie którzy kłamią i oszukują, mówią co innego a jak przychodzi rachunek to jest wielkie zdziwienie ponieważ koszty są dużo wyższe, jak chcesz reklamować na otrzymujesz na mejla wiadomość że z ich strony jest wszystko w porządku, nie mają odwagi nawet zadzwonić mimo że prosisz o rozwiązanie reklamacji telefonicznie. ZaletybrakWadyoszustwo, kłamstwo i brak profesjonalizmu
strona 4 z 235
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »