Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 2790 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.42
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Hanna / 2022-11-09 18:20
    Ocena: 1.33 / 5
    oszuści, podobnież przez 3dni wysłałam prawie 600sms na nr stacjonarny....to ciekawe, bo jest to nr mojej koleżanki i rzeczywiści może 2-3 sms wysłałam bo musiało pobrać z kontaktów nr stacjonarny zamiast komórkowego... koleżanka odebrała te 2-3 razy tel. stacjonarny, stąd wiem, że miało to miejsce....,ale ani razu więcej(gdzie to 600sms dotarło?). Dodam, że generalnie nie wysyłam do niej smsów raczej rozmawiamy. Złożyłam reklamacje, która jest niezasadna...sugerują, że jestem idiotką, albo wirus....A kto by zyskiwał na tym wirusie....?? Na co komu taki wirus....dodam, że śladów w telefonie po tych smsach nie mam....i przychodzi mi do głowy jedna odpowiedź|: NA takim wirusie zyskuje tylko sieć PLAY!!! Mamy w sieci 4karty i jesteśmy traktowani jak idioci. No cóż chyba czas zmienić sieć. Skonsultuję powyższą sytuację z Rzecznikiem Praw Konsumenta. Dodam, że biuro obsługi też niewysokich lotów, konsultant wchodził mi w słowo i się rozłączył, bo trochę się uniosłam, ale go osobiście nie obrażałam tylko, mówiłam o sprawie....mnie uczono kiedyś, że dopóki ktoś mnie osobiście nie obraża nie mam prawa się rozłączyć....może teraz są inne standardy? Upierają się, że na bilingu są takie sms, ale co to znaczy biling? To tylko jakiś wydruk z ich systemu.....ja jestem pewna, że nie wysłałam tyle smsów na nr stacjonarny i osoba, która ma ten nr stacjonarny też takich smsów nie odebrała, wyobrażacie sobie odebrać 200połączeń z smsami dziennie(nie da się chyba tego zapomnieć)? Ale ja swoje, Oni swoje, wolą stracić klienta niż sprawdzić to w dziale technicznym, a nawet jeśli nie są w stanie tego zrobić to wychodząc na przeciw wieloletniemu klientowi z 5kartami w ramach dobrej strategii przyznać mi rację....kwota jaką mi naliczyli to wysokość jednego rachunku miesięcznego....co to dla nich....a ja nie odpuszczę bo jestem pewna swego.Najwyżej zrezygnuję, nie lubię być oszukiwana. Czy ktoś miał podobny przypadek?
    Zaletybrak
    Wadyjw,
  • ~Piotr / 2022-11-09 17:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Daję jedną gwiazdkę. Oszuści, nie robiłem żadnych płatności online (zakupów do gry CS:GO), a oni naliczyli ponad 360zł mojemu tacie do faktury, jak zadzwoniłem na infolinię to wmawiają mi, że nie ma innej opcji, płatność została na 100% wykona z mojego telefonu. Nikt inny nie mógł tego zrobić tylko ja. Jest to bardzo ciekawe, szczególnie gdy mam laptopa tylko i wyłącznie w celach nauki i ta gra by mi nie działała. Wolę od czasu do czasu zagrać w coś na telefonie, a nie marnować czas. Na telefonie nie da się grać w tą grę! Gdy poprosiłem obsługę o podanie adresu IP urządzenia z którego została wykonana płatność, osoba z obsługi powiedziała, że nie posiadają takich informacji, jest to kłamstwo! Posiadają takie informacje, nawet wiedzą jak korzystamy z internetu, oraz znają dokładne dane z naszych telefonów. Karta SIM monitoruje nasz telefon od wewnątrz i przesyła na ich dyski nasze dane. To się zwyczajnie nazywa kradzież! Nie polecam korzystać z usług abonamentu Play, jeśli tak to wygląda, niby dobre ceny wszystko super, a nagle odwalają takie akcje i nie można nawet złożyć reklamacji. Według mnie jest to totalna porażka. Do tej pory wszystko było normalnie jakiś miesiąc temu naliczyli mi 24 zł więcej, a w tym miesiącu ponad 360zł. Masakra
    ZaletyAbonament
    WadyObsługa
  • ~Piotr / 2022-11-09 17:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Daję jedną gwiazdkę. Oszuści, nie robiłem żadnych płatności online (zakupów do gry CS:GO), a oni naliczyli ponad 360zł mojemu tacie do faktury, jak zadzwoniłem na infolinię to wmawiają mi, że nie ma innej opcji, płatność została na 100% wykona z mojego telefonu. Nikt inny nie mógł tego zrobić tylko ja. Jest to bardzo ciekawe, szczególnie gdy mam laptopa tylko i wyłącznie w celach nauki i ta gra by mi nie działała. Wolę od czasu do czasu zagrać w coś na telefonie, a nie marnować czas. Na telefonie nie da się grać w tą grę! Gdy poprosiłem obsługę o podanie adresu IP urządzenia z którego została wykonana płatność, osoba z obsługi powiedziała, że nie posiadają takich informacji, jest to kłamstwo! Posiadają takie informacje, nawet wiedzą jak korzystamy z internetu, oraz znają dokładne dane z naszych telefonów. Karta SIM monitoruje nasz telefon od wewnątrz i przesyła na ich dyski nasze dane. To się zwyczajnie nazywa kradzież! Nie polecam korzystać z usług abonamentu Play, jeśli tak to wygląda, niby dobre ceny wszystko super, a nagle odwalają takie akcje i nie można nawet złożyć reklamacji. Według mnie jest to totalna porażka. Do tej pory wszystko było normalnie jakiś miesiąc temu naliczyli mi 24 zł więcej, a w tym miesiącu ponad 360zł. Masakra
    ZaletyOferta abonamentu super.
    WadyObsługa do bani, nawet nie zna swojego regulaminu i możliwości jakie mają. Niewiedza lub oszustwo.
  • ~rzepcia / 2022-11-08 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    horror to ja mam z waszymi niedoinformowanymi konsultantami Play i z odpowiedziami automatycznymi na reklamacje, która wyniknęła z winy Waszego konsultanta, ponieważ udzielił mi nieprawidłowych informacji odnośnie przeniesienia mojego internetu stacjonarnego na inny - konkretnie podany adres. konsultant ów nie raczył mnie poinformować, ze owszem - swiadczycie tam usługi ale z ramienia UPC, a nie z Vectry. specjalnie wcześniej pytałam o taka możliwość, wymieniając kilka lokalizacji, ponieważ przenoszę biuro. a tu po podpisaniu umowy najmu - niespodzianka - nie da się przenieść, bo nie i na kazde odwołanie do zgłoszenia dostaje te sama formułkę, ze tam nie można i mam sobie dalej płacić za internet w tym samym miejscu co był założony. szkoda ze nie mam już dostępu do tego miejsca bo zostało sprzedane, ja z niego korzystać nie mogę, a Was to chu* obchodzi. a tym bardziej was chu* obchodzi to, ze Wasz konsultant sobie powiedział co tam mu się przywidziało (więcej - napisał na czacie, poczytajcie sobie nasza konwersacje), a ja teraz jestem z internetem którego nie mogę przenieść i lokalem za ktory płace ogromne pieniądze i z którego mogę zrezygnowac po 3 miesiącach, a w dodatku - kto bogatemu zabroni - musze sobie wziąć kolejna usługę. wszystko przez to ze Wasz konsultant na Waszym czacie, przez Wasza aplikacje powiedział ze jak najbardziej mogę przenieść tam usługi internetu stacjonarnego. brawo Play, na pewno polecać Was będę wszystkim tym co maja za dużo kasy.
  • ~hodi77 / 2022-11-07 23:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra, po aktualizacji apk wywaliło mi numer które mam w routerach do monitorowania.
    Teraz zkrk muszę zapie.....ć na mazury a potem do Białki żeby przełożyć karty do tel i je przywrócić do apk.

    Chyba jednak zmienię operatora bo to jest parodia...
    ZaletyCena
    WadySłaby zasięg, fatalna obsługa a właściwie procedury, brak poszanowania klienta.
  • ~70 letni emeryt / 2022-11-07 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści robią wszystko żeby skroić klienta byłem 11 lat w tej sieci mam 70 lat i jesteśmy z żoną na emeryturze syn zakupił nam wycieczkę do Egiptu po wejściu do samolotu włączyliśmy tryb samolotowy ale nie wiedzieliśmy że trzeba wyłączyć transfer danych w hotelu recepcjoniści uruchomili nam internet hotelowy, po chwili dostaliśmy wiadomość z PLAYA informację że wysokość opłaty w naszych telefonach osiągnęła limit internetu tzn 260 złotych na każdy z telefonów. Po powrocie do Polski pisaliśmy wyjaśnienie ale ta pazerna firma nie uznaje tłumaczenia nie interesuje ich ze mamy emerytury po 1600 i 1500 ich interesuje mamona i jak można wyrolować abonenta żeby zarobić na jego niewiedzy. Czytając pozostałe opinie przestrzegam przed tą firmą telefonii komórkowej.
    ZaletyBrak
    WadyNie dbanie o klienta będącego 11 lat w tej sieci bez żadnych profitów
  • ~Piotr / 2022-11-07 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści trzeba uważać podkładają umowy z inną firmą i nic wam nie powiedzą tak samo jest z opłatami ja ostatnio straciłem kontrolę nad moim drugim numerem a urząd pomocy konsumentów to fikcja i dno
    WadyZero takie powinny być opinie
  • ~Arkadiusz / 2022-11-07 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupuje cały czas internet co miesiąc i to dziadostwo nie działa Jesteście złodziejami Najgorsza sieć na świecie Zasięg macie słaby to oddajcie ludziom pieniądze
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyKupa śmieci
  • ~Izabel / 2022-11-06 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy w życiu gorszej sieci nie wiedziałam!! Powinna być usunięta i nigdy nie pojawić się na rynku
    ZaletyZalety? Ha ha
    WadyWszystkie
  • ~Azral / 2022-11-06 16:47
    Ocena: 1.33 / 5
    NIE POLECAM PLAY, Katowice 5km od centrum tragedia dzwonie do dziewczyny przełancza na sieć H...... internet początkiem umowy 20mb/s mi tyle wystarczało na luzie teraz 1mb/s to jakies nie porozumienie faktura 160zł 3 numery zero urządzeń w abonamencie
    ZaletyBRAK/BRAK/BRAK/BRAK
    WadyWadą jest sam w sobie PLAY najgorsza firma telekomunikacyjna
  • ~ADRIAN / 2022-11-06 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zasięgu słaby internet najgorsza sieć.W porównaniu do rachunku który płacę to jakość usługi jest bardzo słaba
    NIGDY WIECEJ PLAY NAJGORSZA SIEC
    ZaletyBrak
  • ~Anna / 2022-11-05 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Też zostałam oszukana. Uwierzcie, odpoczywam sobie 01.11 w domku oglądam coś w tv a tu ok 17 przychodzi info z Play24 że mam naliczone opłaty. Zaglądam na portal a tam jakieś trzy transakcje za ponad 400 zł. To jakieś aplikacje mobilne coś dragon, discord i jakaś 4160rp. Wogole nie wiem o co chodzi nie znam takich programów. Dzwonię do sieci a oni mi mówią że wszystko jest poprawnie i że zostało to wszystko potwierdzone. Pytam jak bo nie dostałam żadnych sms ani email z informacją ani nic nie potwierdzalam pinem. To oni mi mówią że mogę sobie składać reklamacje u dostawców usług. Oczywiście tam nie można się dodzwonić bo albo odrzucają albo nie ma takiego numeru. Więc wysyłam email. W jednym pan potwierdza że wszystko jest ok bo dostał kilka wiadomości o naliczeniu opłaty i otrzymałam kod, ja mówię że nic takiego nie miało miejsca, a on każe mi wysłać jakieś skreeny abym udowodnić że mnie naciągają, ja pytam tylko co bo nic nie mam i kontakt urwany. To jakaś KPINA I OSZUSTWO. Jeśli możecie uważajcie. Nie wiem jak moja sprawa się skończy ale nie popuszczę. Napisał dwie skargi, pojadę do salonu, zgłosił to do biuro ochrony konsumenta a w tym tygodniu podjadę na policję. Może to ich obudzi i pomogą to wyjaśnić JAK TO MOZLIWE
  • ~Beata / 2022-11-05 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego operatora trzymajcie się z daleka od tej sieci ,paczą oszukać tylko człowieka ,a puźniej robią winnego klienta banda naciągaczy .Kończy mi się umowa 2.12.2022r.dzwoni do mnie pani z propozycją przedłużenia umowy ja że bardzo chętnie poczym proponuje pani o telefon na drugi dzień ponieważ nie wiem jaki syn by chciał telefon ,pani dzwoni do mnie na drugi dzień ja przedstawiam pani jaki syn chce telefon pani konsultant mówi że przy tył telefonie abonamęt wyniesie 200zł ,więc po dziękowałam i powiedziałam że nie większy abonamęt bym chciała jak 120zł więc pani konsultant zaproponowała mi przedłużenie umowy na 24miesiące w tym dwa telefony i abonamęt 121zł i do tego trzy karty internetowe w pakiecie więc się zgodziłam ,porzyjechał kurier podpisałam dokumęty .Po czym przychodzi mi esemes do zapłaty 360zł dostałam szoku ,odrazu złapałam za telefon i zadzwoniłam do do sieci Play ,po czym pani mówi donnie że nie przedłużyłam umowy że umowa mi się dończy 2.12.2022r że pani podpisała nową umowę na trzy numery i trzy karty internetowe a więc ma pani nie przedłużoną umowę a wziętą nowa i dwa abonamęty po 121zł dlatego taka kwota .Złożyłam skargę że zostałam oszukana przedstawiłam sytuację ,a sieć Play odpisała że to moja wina ,więc poprosiłam o przesłanie nagrań ,sieć Play przysłało mi nagranie ale tylko jedno jak zgadzam się na umowę,wiedz znowu dzwonię i się odwołuje i proszę o wszystkie nagrania telefoniczne a pani donnie że nie mogą tego zrobi mogą tylko przesłać ostatnie nagranie .Drodzy państwo uważajcie na sieć Play trzymajcie się z daleka od tej sieci .
  • ~Mariusz.S / 2022-11-03 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zwiazany z ta siecią kilknascie dobrych lat.
    Mam kilka numerów ale po przedluzeniu umowy , okazało się że mnie oszukali.
    Prosiłem by przesłano mi oferte na e-mail ale twierdzili że tego się już nie robi, nie mają możliwości etc.
    Teraz widzę dlaczego się tego w play nie stosuje.
    Mają te betony idealne warunki do prowadzenia tak rozmowy, by klienta w rezultacie końcowym oszukać.
    Jak czytam opinie wcześniejsze i patrzę na daty, to wniosek jest jeden.
    Jest to zaplanowane oszukiwanie klientów.
    Ta firma nie była taka.
    ZaletyBrak
    WadyBrak dobrej komunikacji, osoby w stacjonarnych BOK odpowiadają tylko ze nic nie mogą i należy dzwonić. To po co oni są ??
  • ~Konrad / 2022-11-03 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Byliśmy jako firma z Play związani przez 8 lat. Kilkanaście numerów. Ale podejście do przedłużenia umowy, skandaliczne! Mam nadzieję, że zmiany menadżerów wpłyną pozytywnie na zarządzanie, ale zacznijcie szkolić ludzi pierwszej linii! Obsługa w salonach i BOK, totalna tragedia!!! (no chyba że pracujecie dla konkurencji, to tak trzymać)
    Stracicie nie 35% rynku, ale 75%
    ZaletyOd pewnego czasu, naprawdę totalny brak
    Wadyprzede wszystkim traktowanie klienta jak wroga i wiele, wiele do poprawy
  • ~Kiki / 2022-11-03 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem zakochany w play. Ale skończyło się. Od tygodnia rwie mi internet i h podobni mega szybki. Zgłaszałem sprawę wielokrotnie mam zdjęcia rozmów. Nikt nie pomógł. Chcę zgłosić sprawę po skontaktowaniu się z prawnikiem. Place czegoś czego nie mam. Nie zostawię tego
    ZaletyNie ma ku**a zalet
    T
    WadyWszystko jest wada
  • ~bbob / 2022-11-02 20:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Z konta nagle zniknęły środki. Po kontakcie okazało się że zostały skonfiskowane - konsultant który pomagał namierzyć problem nie był w stanie odpowiedzieć jaka była przyczyna. Na pewno nie był to brak aktywności czy doładowań. Konsultant otworzył mój wniosek w tej sprawie i jeszcze tego samego dnia dostałam telefon z powtwierdzeniem odzyskania pieniędzy, doliczono extra kwotę i wydłużony ważność środków za co oczywiście jestem wdzięczna ale co by było gdybym się nie zorientowała że z konta zniknęło ponad 100 zł??? .I dlaczego skonfiskowano pieniądze? Numeru uzywam sporadycznie i tylko czysty przypadek spowodowal, ze zorientowlalam sie ze cos jest nie tak Duzy plus za pomoc konsultanta ale sutyacja mocno podejrzana.
  • ~Kacper / 2022-11-02 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego operatora ciągle przerywa interner w losowych momentach co psuję przyjemne użytkowanie z sieci, do tego drogi a pod koniec to już w ogóle katorga i męczarnia na całego. Nie polecam jest wiele innych tańszych i lepszych alternatyw. Reklama i popularność nie oznacza jakości w tym przypadku :))))
    Zaletynie ma
  • ~Piotr / 2022-11-02 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Naciągacze. Mógł bym przytoczyć tu parę histori związanych z Play lecz oszczędzę swój czas. Podsumowanie jest takie że to naciągacze straszni i trzeba z nimi się sądzić aby bronić swoich praw
    ZaletyNie ma
    WadyNaciągacze
  • ~Koba / 2022-11-02 08:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga, play zaczął festiwal oszustw na doładowaniach do internetu.
    Po przedłużeniu umowy, zaczelo się wyłudzanie pieniędzy, kretactwo itd.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2790
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2683
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 1864
T-Mobile
Ocena: 1.54, ilość opinii: 1625
Mobile Vikings
Ocena: 4.71, ilość opinii: 1018
Virgin Mobile
Ocena: 2.08, ilość opinii: 469
VECTRA
Ocena: 1.65, ilość opinii: 3298
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.06, ilość opinii: 2958
UPC Internet
Ocena: 1.86, ilość opinii: 2804
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2483
mBank
Ocena: 1.74, ilość opinii: 1415
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1146