Nie polecam. Najważniejsze złapać klienta. Później klient to intruz. Brak profesjonalnego wsparcia. W salonie unikają i ignorują problemy jakie zgłasza klient. Obsługa zgłoszeń to porażka. Nie odpowiadają na poruszane kwestie. Klient zostaje ze swoim problemem sam. Odpowiedzi mają styl na odwal się. Bardzo to przykre
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta nie istnieje
~Lucjan / 2024-10-01 22:51
Ocena: 1.00 / 5
Goowno! Wielkie, oszustwo, dno na miarę goownianej europy.
Wadywszystkie możliwe
~ok / 2024-09-30 21:00
Ocena: 1.00 / 5
no poprostu gówno nie działające:) ogólnie musze tu coś jeszcce napisać bo tak gówno
Zaletyxd
Wadyjest ich tak dużo że by szybciej było biblie przepisać
~Anonimowy / 2024-09-30 20:57
Ocena: 1.00 / 5
Witam mam internet z Playa od 4 miesięcy i od 2 miesięcy play nie umie naprawić awarii satelity internetowej po mimo 4 zgłoszeń w placówce play nie zostały podjęte żadne działania. Jednym zdaniem NIE POLECAM
ZaletyNie posiada
WadyAwaria Internetu nie naprawiana od 2 miesięcy
~Dorota / 2024-09-30 17:02
Ocena: 3.67 / 5
Jeżeli komuś nie zależy na dobrym zasięgu i szybkim internecie to warto wybrać PLAY. 5G to tylko ikonka, problemy z zasięgiem w centrum Poznania, internet potrafi zwalniać do najniższych wartości pomimo niby pełnych kresek zasięgu.
WadyZasięg, internet
~Rek / 2024-09-30 14:41
Ocena: 3.00 / 5
A kiedy będzie ta liga mistrzów extra w Play? Twierdzą że rozmawiają z Canal + a ci z Canalu + mówią że z nikim nie prowadzą rozmów w tej sprawie. Pytanie jest takie po co przejmowaluście tv kablową UPC jak macie ich klientów w głębokim powarzaniu.
~Asia / 2024-09-29 09:53
Ocena: 1.00 / 5
Dałabym za wszystko 0. Przedłużałam umowę na internet z urządzeniem. Na tablet czekałam tydzień niech będzie, na kartę sim też tydzień gdzie umowa była zawarta online przed tym urządzeniem i kartą. Prosiłam o aktywna kartę i okazuje się że już 3 dni czekam na aktywację karty i dalej nic. Z doświadczenia z playem prosiłam o aktywna kartę bo już kilka razy musiałam jeździć po salonach po duplikat kart i do 2 godz była aktywna. W BOK tłumaczyli ze do 24 h będzie aktywna później inny pracownik mowi że do 78 h i zbliżają się już te limity czekania na aktywację i dalej nic i będę musiała znowu do salonu jechać po duplikat. Po podpisaniu umowy online jestem już tydzień w plecy bo czekanie na urządzenie i kartę sim i jeszcze niby czekanie 78 h na aktywację karty gdzie dalej jest nieaktywna I połączenia tylko alarmowe a liczyć sobie umia. Za co ja mam płacić jak czekałam tyle na kartę sim i kartą nieaktywna dalej i korzystam z domowego internetu od innej formy. Jeszcze jak się pisze email do nich to piszą żeby czytać ze zrozumieniem tylko ze wszystko przeczytałam od zera i nie napisane nigdzie było że umowa jest na 24 h dopiero z czata się dowiedziałam. Co za tupet maja ci ludzie. Za te szkody powinnam mieć odliczone z abonamentu brak aktywnej karty sim. Trzeba uważać przy zawieraniu czy przedłużaniu z nimi umowy i samemu się o wszystko dopytywać bo nic sami nie powiedzą. Im tylko zależy żeby sprzedać ofertę a później drogi klienta sam sobie radz z problemami. Czyste chamstwo ze strony play. Nawet sami od siebie nie zadzwonią i nie zapytają się czy jest już kartą sim aktywna i czy wszystko jest ok a maja w systemie ze jak glupia cały czas sie z nimi przez ten problem kontaktuję to przez czat czy infolinia. Nie polecam nikomu Playa.
ZaletyŻadnych zalet nie widzę tylko same problemy
WadySame wady
~Marcin / 2024-09-28 11:35
Ocena: 1.00 / 5
Testowy starter z kiosku. Włączam 5G a tam 21Mb/s. Przełączam na LTE+ a tam 7Mb/s. Duże miasto, balkon, 4/5 piętro, nadajniki widoczne gołym okiem, testowy telefon iPhone 13 mini.
Karta KOSZ...
Podałem najwyższy wynik a
testów w czasie od godziny 7:40 do teraz 39
~Krzysztof / 2024-09-27 16:29
Ocena: 1.00 / 5
Miałem podpisaną umowę z UPC. Skuszony reklamą playa, że przechodząc z UPC do playa otrzymam korzystniejsze warunki, poprosiłem o kontakt w tej sprawie. Oddzwonił do mnie konsultant (który) okazał się zwykłym oszustem. W UPC miałem internet 600 GB, tuner horizonie, tv+ polsat premium sport, canal+premium i Viaplay Total + Eleven). Do tego 3 telefony komórkowe i stacjonarny z połączeniami za darmo na stacjonarne w UE ina komórki do Kanady i stanów) . Za wszystko płaciłem coś koło 232 zł. Oszust z play powiedział, że cały mój pakiet zostaje bez zmian i dodatkowo zaproponował mi HBO, Canal+ online, skyshowtimetime ale będą musieli zlikwidować tel. Stacjonarny i za wszystko zapłacę o 7 zł więcej, no i nowa umowa na 2 lata. Niestety okazało się, że canal+online, skyshowtime muszę dokupić sobie sam, zabrano mi dostęp do polsat premium sport (który jak chce, to też muszę sobie wykupić), okrojon mi Viaplay do pakietu medium i jak chce Total to też muszę sobie wykupić. Oczywiście oszustwo zgłosiłem w play i czekam ale oni mają czas na rozwiązanie zgłoszenia) Dzisiaj mija 14 dzień czyli mija termin odstąpienia od umowy a odpowiedzi jak nie ma tsk nie ma. Prosiłem o przywrócenie poprzedniej usługi, to powiedzieli mi, że nie ma sprawy ale jak chce przełączyć telefony z powrotem do UPC to muszę udać się do salonu play, żeby wydali mi nowe karty i że przez 3 dni karty będą nieaktywne. Nie dość, że mnie oszukali, to jeszcze muszę biegać za kartami SIM I przez 3 dni zostać odcięty od świata. Moje pytanie jest takie - gdzie takie oszustwa się zgłasza? Na policję, do UOKiK? Co robić? Czy jest na grupie, ktoś, kogo play tak samo wydymał? Aktualnie jest 24 wrzesnia Aktualnie od przeszło doby nagle, bez ostrzeżenia wyłączyli mi karty sim. mam wyłączony sygnal na wszystkich kartach sim i nie potrafią przywrócić mi poprzedniej usługi. Córka wraca jutro że Szwecji, potrzebuje telefonu, bilety, odloty, przyloty, pociągi, autobusy, kontakt z bliskim... Nie są w stanie jej pomóc. Bezradnie rozkładają ręce i pytają czy mogą jeszcze w czymś pomóc... Tak jakby już koorwy w czymś pomogli. Play to Porażka i kupa gówna.
Dzisiaj mija 5ty dzień jak wyłączyli mi 3 numery bez jakiegokolwiek ostrzeżenia i nie potrafią mnie przywrócić do UPC. Za każdym razem gdy dzwonie, to gnoje tylko cie weryfikują, pytają o nr klienta, bądź pesel, imię nazwisko i adres usługi. Przełączają między działami, Później piszą kolejne zgloszenie i tak bez końca a na koniec pada pytanie, czy nie chcesz jakiejś dodatkowej usługi. To nie są ludzie tylko jakieś jeb@ne bezmózgie roboty. Mają tupet skurw.... .
ZaletyBrak
WadyUnikać oszustów.
~Kris / 2024-09-27 16:12
Ocena: 1.00 / 5
Play-sprej. Oszuści, lgaże i krętacze. Im szybciej splajtują tym lepiej dla ludzkości.
ZaletyZalet Brak
WadyCały play, to jedna wielka kupa gówna. Trzymać się od nich z daleka
~Barbara / 2024-09-27 11:21
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma jaka może być,osoby pracujące są bez wiedzy,nie kompetentni. Nawet w salonach Ply do którego chodziłam to jedna osoba walczy o o klientów bez rezultatów,jedna gra w gry a nastepne osoby jak czytają zgłoszenie to nie wiedzą o co chodzi. Nie doradzą,nie pomogą ale zaszkodzą.
ZaletyŻadne zalety nawet obsługa klienta nie pomoże i jest do d..y, też nic nie wiedzą
~JP / 2024-09-25 23:02
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejny customer service, który absolutnie w niczym nie potrafi pomóc. Obsługa jest arogancka, niekompetentna, jakby była tam za karę. Zamówiłam internet przez sklep internetowy, żeby nie musieć z nimi mieć kontaktu, ale nawet nie potrafią dobrze skonfigurować własnej strony i nikt nie przyjechał zamontować internetu. Byłam zmuszona do kontaktu z tą beznadziejną infolinią i oczywiście nawet nie potrafili w systemie zaznaczyć danych i znowu nikt nie przyjechał!!!
~mk / 2024-09-23 20:42
Ocena: 1.00 / 5
Bezczelni zł.. i kłamcy. Płacisz za coś, czego nie kupujesz, a oni bezczelnie twierdząc, że musiałam niechcący w coś kliknąć po czym doliczają Ci to do abonamentu,twierdząc jednocześnie że to nie ich subskrybcja. Czyli okradają swoich klientów i wraz z innymi tzw. "swoimi partnerami". No bo jak wytłumaczyć że nie jest to ich subskrybcja, a oni doliczają ją do abonamentu, czyli wiedzą o tych oszustwach i pozwalają okradać swoich klientów, a nawet czynnie biorą udział w tym procederze.
ZaletyŻadnych
WadyCała ta sieć, to jedna ogromna wada.
~Sola / 2024-09-23 19:31
Ocena: 1.00 / 5
PLAY TO DZIADOSTWO JAK ORANGE BO Z FRANCJI. JEBA..Ć KORPORACYJNY KOLONIALIZM.
Zaletykiedyś były i się zmyły
~Nick / 2024-09-22 15:43
Ocena: 1.00 / 5
Dno, dno i jeszcze raz dno.
ZaletyBrak
WadyTo że w ogóle istnieje
~Zniesmaczona / 2024-09-21 20:59
Ocena: 1.00 / 5
2 miesiące temu zgłosiłam telefonicznie,że widze na korytarzu budynku w którym mieszkam niezabezpieczony kabel od internetu,który zwisa że sciany...konsultant przyjął zgłoszenie.. minęło 3 tygodnie i NIC,więc zadzwonilam ponownie..znow weryfikacja,itp..I okazuje się,że konsultant zle zakaLifikowal zgłoszenie,zostałam zapewniona,że tym razem będzie już to załatwione.. I co?..I wciąż NIC..kabel jak zwisał,tak zwisa dalej..
To jakaś masakraa..jak było UPC..wszelkie sprawy były załatwiane w miarę sprawnie,a za PLAY..to ręce opadają...Nie zamierzam więcej dzwonic..a tym bardziej,że teraz występuje powodz..ale,aż strach się bać,jak play będzie naprawiał awarie na zalanych terenach,skoro przez ponad 2 miesiące nikt się nie pofatygował,aby zabezpieczyć kabel w suchym korytarzu wieżowca.BRAWO WY.
ZaletyBrakkk
WadyJe
~Bartek / 2024-09-21 10:56
Ocena: 1.00 / 5
MŁAWA 06-500, centrum, ok.Catrefoura, teren otwarty, nadajniki widać gołym okiem, 4 piętro, balkon, sprzęt pomiarowy iPhone 13 mini 256GB:
PLAY 5G - 11Mb/s
T-MOBILE 5G - 21Mb/s
Orange 5G - 4Mb/s
Plus 5G - 14Mb/s
Wyniki z teraz, sobota, 10:30 rano
Chyba pora zacząć zbierać ludzi do pozwu ...
Biorą kasę za dostęp do 5G a 5G nie ma u nikogo.
Telefon przetestowany w trasie kilka dni temu.
Niemcy, 5G w T-Mobile - średnia 670Mb/s
Włochy, 5G w Windtre - średnia 910Mb/s
Austria, 5G w A1 - średnia 1.37Gb/s
Średnia wyliczona na bazie 100 speed testów w równo 20 miejscowościach pow.100 tys. mieszkańców.
WadyBrak 5G u wszystkich
~Justyna / 2024-09-20 10:57
Ocena: 1.00 / 5
Wyobraźcie sobie ten absurd: przenoszę numer do nowego operatora, czekam na zgodę od Play, wszystko przebiega tak jak powinno, a oni „nagle” po pół roku naliczają mi karę na całe 156,13 zł za „wcześniejsze rozwiązanie umowy”, aleee co jest najlepsze? Zero informacji od nich o jakiejkolwiek karze! Dzisiaj przy śniadaniu dostaję maila, patrzę, a tam windykacja komornicza! Bo przecież czemu nie? ????
Brawo, Play! Gdybyście byli komedią, to Oscary by Wam się sypały spod rękawa! ????????
~Dżasta / 2024-09-19 23:16
Ocena: 1.00 / 5
Zakupiłam net box taryfę 5g nielimitowany internet. Po czym oczywiście cały sprzęt wysłali na zły adres co już pomijam. Zapłaciłam 250zl za montaz bo oczywiście ten ich voucher obejmuje dojazd i 10m.kabla a już wejście na dach jakieś wysięgniki płatne. No ale dobra byłam o tym poinformowana nie ma problemu z tym że facet mi podłącza okazuje się że sprzeda nie obsługuje 5g tylko 4g. Dzwonie do Play oni mi mowia że faktycznie usługa jest 5g ale konsultant dodał sprzęt na 4g. Chciałam wymianę sprzętu pani powiedziała że to jest nie możliwe że mogę tylko zerwać umowę i nowa podpisywać. Wysłałam w sumie 300zl z aktywacja a internetu jak nie ma tak nie ma. Bo jacyś idioci nie potrafią nic zrobić jak trzeba. Dno i nic więcej
~Wociech / 2024-09-19 23:11
Ocena: 1.00 / 5
Studium przypadku - "obsługa" klienta przez PLAY:
Wysłane zgłoszenie mailem, widać że dotarło, bo był telefon od operatora, chciał rozmawiać przez telefon. Jednak zależało mi na postaci pisanej. Spodziewałem się, że będzie odpowiedź mailowa, ale tam tylko informacja:
"Dzień dobry,
zajmujemy się Państwa zgłoszeniem numer ……………. z 2024-09-19 roku.
Zapraszamy na Play24, gdzie na bieżąco mogą Państwo śledzić status zgłoszenia, a po jego rozpatrzeniu zapoznać się z naszą odpowiedzią.
Z pozdrowieniami
Obsługa Klienta PLAY"
OK, nie ma bezpośredniej odpowiedzi, ale jest zgłoszenie, zawsze coś.
No to udaję sie na Play24, loguję się na konto i tu niespodzianka - zgłoszenia tam nie ma ...
OK, udaję się na chat to wyjaśnić. Miły Pan mi odpowiada, uwierzytelnił mnie solidnie, łącznie z numerem telefonu i peselem, poszukał zgłoszenia, znalazło się więc proszę żeby podpiął je pod moje konto. Kolejna niespodzianka, podobno NIEMOŻLIWE ?????? No cóż, może za słaby ten ich system informatyczny.
Kontynuujemy wyjaśnienie sprawy, w toku rozmowy wydaje się, że będzie rozwiązana, help desk chyba zakłada kolejne zgłoszenie. Chyba, bo tego zgłoszenia też nie widzę na swoim koncie.
Ciekawe te zgłoszenia-niewidki :)
W końcu chcę zakończyć rozmowę i poczekać dzień-dwa na rozwój wypadków, ale chciałbym zachować treść chata. Otrzymuję informację, że jest taka opcja na "trzech kropkach". Trzy kropki są, opcja gdzieś uleciała :(
No to kombinuję z jakimś copy/paste ale chyba jestem słaby w te klocki, bo chat mi zniknął. Musiałem błąd zrobić w przyjaznym interfejsie.
Kolejny raz próba wejścia na chat, piszę że chciałbym odzyskać ten poprzedni i co za odpowiedź? NIEMOŻLIWE. Kolejny raz pokonałem system informatyczny, mogę być dumny :)
Przydługi opis, ale może komuś się przyda.
Niestety, moja ocena dla operatora: 000000000000.