Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4948 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 248
  • ~RysiekBrytyjski / 2025-11-16 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta z promocjami tylko dla nowych klientów. Jeśli już ktoś się zdecyduje to obiecują złote góry. Po podpisaniu umowy czekają jeszcze 14 dni (aby przypadkiem nie zerwać w ustawowo przewidzianym terminie). Po 15 dniu automatycznie jestes już klientem 3 kategorii. Oferta po standardzie, olewanie na infolinii i totalny brak zainteresowania problemem. Nie daj Boże zamówić u nich internet: wieczny brak, przyjazd serwisanta po miesiącu, ale fakturami oczywiście w terminie na ktorych doliczane są dodatkowe usługi,których nie zamaiałes no. Netflix!!!
    ZaletyBrak
    WadyZłote góry tylko dla nowych klientów
    Brak oferty dla stałych klientów
    Szkolenia dla konsultantów jak olewac klienów
    Internet porażka
    Nieistniejący serwis
    Serwisanci dyletanci
  • ~Paula / 2025-11-15 20:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa tragedia. Byliśmy umówieni na podłączenie światłowodu, był dogadany termin, zapłacone. Panowie przyjechali o godzinie 17 jesienią, zaczęli kopać a po chwili stwierdzili, że nie będą tego robić, ponieważ jest zbyt późno i na to potrzeba całego dnia (byliśmy umówieni na wcześniejszą godzinę natomiast panowie przyjechali znacznie później). Bez poinformowania nas okazało się, że umowa została anulowana, a pobrane pieniądze nie zostały nam zwrócone. Podpisaliśmy umowę na światłowód, a po czasie (jak sami osobiście pojechaliśmy) okazało się, że światłowód nie może zostać podłączony, pomimo, że już wszystko zostało podpisane i umówione (w miejscowości, w której mieszkam jest możliwość podłączenia światłowodu). Absurd i tragedia. Jak można tak traktować wieloletnich klientów. Jestem strasznie poirytowana tym jak zostaliśmy potraktowani. Nie polecam, najgorsza sieć na jaką można się zdecydować.
  • ~Robert / 2025-11-15 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dwóch zgłoszeniach o złej jakości połączeń telefonicznych.Stwierdzono, że mam uszkodzony telefon i mam kupić nowy z obsługą Volte.Jak określono,że to telefon jest winny i po stronie sieci nie ma żadnych problemów.W treści oznajmili że mogą zweryfikować że problem jest po mojej stronie.Maja techniki i narzędzia do tego typu problemów.Reklamację uznali bezzasadną i jej nie uznali.Tylko telefon jest nowy.Na innych modelach telefonu to samo.Dobrze że jest to oferta na kartę bo na abonament reklamacji w ogóle nie uwzględniają i rezygnacja kosztuje.Na kartę do kosza lub przeniesienie.
    ZaletyNic
    WadySztuczna inteligencja
  • ~j**** P4 / 2025-11-14 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    ta instytucja to porażka, pracują tam osoby o inteligencji średnio rozwiniętej małpy, nie obrażając małpy. Nie umieją rozwiązać żadnej sprawy, napisać o nich debile i tępaki to tak jakby nic nie napisać. Na infolinii są ludzie co nie nadają się do taraszenia kapusty, nie mają w ogóle pojęcia odnośnie jakichkolwiek przepisów prawnych wstyd by mi było ubrać ich ubrania firmowe.
    Zaletyżadnych
    Wadyta firma to jedna wielka wada
  • ~Maciej / 2025-11-14 16:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Oszuści i złodzieje. Płacę za usługi, z których nie mogę korzystać bo dostęp do internetu bywa. Kontakt z biurem obsługi to porażka. Robot mia nie zna polskiego. Brak zasięgu to podobno opady deszczu. Niestety jestem na nich skazany bo inne sieci są jeszcze gorsze. Ogólnie nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBrak dostępu do internetu i fatalna jakość rozmów
  • ~Taki ktos / 2025-11-14 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Wspolczuje ludziom ,którzy mają w play internet powiązany z TV...ja na całe szczęście jestem na dekoderze z UPC,wiec nie mam tych usług powiązanych ze sobą,ale i tak gdy oglądam na tv np coś na yutobe,to zdarza sie ze co chwilę zanika obraz z powodu przerw w internecie
    Play,to juz kompletne DNO.
    ZaletyBrak
    WadyJw
  • ~HALINA / 2025-11-14 15:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Od prawie roku jestem klientem play,kolejny raz czekam na technika, kolejny raz nie ma internetu,telewizji,na naprawę kolejny raz każą długo czekac, tym razem 6 dni,kilka razy konieczny był reset urządzeń, trzeba mieć przygotowane wykałaczki, na infolinii pracują automat,generalnie nie polecam
    WadyDużo usterek
  • ~Danuta / 2025-11-13 09:56
    Ocena: 3.67 / 5
    Podpisałam umowę z Play na internet światłowodowy i po 2 miesiącach pożałowałam.Od 3.11 nie mam internetu co za ten idzie i telewizji.Od 3.11 dzwonię na infolinię że zgłoszeniem i 3 razy zostałam wprowadzona w błąd ,że jest sygnał i po resecie mam czekać 3 godziny.5.11 zgłosiłam awarie.Nikt z infolini nie potrafił mi powiedzieć kiedy ktoś to usunie tylko,że zlecenie jest aktualne.7.11 przyjechał pan z firmy zewnętrznej i stwierdził ,że linia jest uszkodzona i przyjedzie ktoś inny .Dzwoniłam do tej firmy dowiedzieć się kiedy będzie naprawa ale ich klientem jest Play i kazali mi przez nich uzyskać informacje.Zadzwonilam do Play i znowu słyszę że zgłoszenie jest aktywne i nie ma możliwości sprawdzenia co tym problemem i nie ma możliwości sprawdzenia mam czekać aż się do mnie ktoś zgłosi a dziś już jest 13.11
    Porazka
    ZaletyNigdy więcej internetu i telewizji w pakiecie
    WadyKonsultanci którzy nie rozwiązują spraw nie dotyczy to jednej osoby więc myślę ,że nie mają
    Możliwości,oklamywanie jak w przypadku sygnalu
  • ~Agnieszka / 2025-11-13 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Ceny koszmarne. Obsługa w salonie Czyżyny niekompetentna i wrogo nastawiona do klienta. Obsługa na infolinii nie mieści się w żadnych normach kultury i kompetencji. Uciekać czym prędzej.
    ZaletyBrak
    WadyCena, kompetencje, obsługa klienta
  • ~Hades13 / 2025-11-12 23:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaby internet 5G , wsparcie odpowiada szablonami i to tyle. -rep -rep-rep
    Zalety-rep
    Wady-rep
  • ~Mmfu / 2025-11-12 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Od momentu gdy operator osiągnął cele, czyli zdobytym założony procent rynku jest tragedia. Po wykupieniu UPC jest tylko gorzej. Zaoferowany dekoder to patologia, nagranego programu nie da się odtworzyć nim się nie skończy, gdy już odtwarzam to najczęściej wystąpi błąd na skutek czego muszę puszczać od nowa - o przewinięciu do przodu można pomarzyć więc jeśli chce obejrzeć nagrane wiadomości to najczęściej by je doglądać do końca potrzeba mi godziny i oglądam większość 3 razy. Pomijam już fioletowy kolor menu który jako facetowi średnio mi pasuje. Telefony już przeniosłem daleko od Play i raczej nie wrócę, jak tylko skończy się abonament na internet itv również spi....alam do konkurencji.
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo, ogólnie taka jakość usług denerwowała by mnie nawet za połowę płaconej ceny.
  • ~Daria / 2025-11-12 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Play pobrał kasę kilka razy ale nie aktywował pakiet. Po to zwróciłam się o prośbę do online specjalisty i dostałam chamską odpowiedz. Ogólnie problem jest z samym zasięgiem jak i z jakością obsługi. Bardzo słabo, niestety nie mogę polecić tego operatora.
    WadyZasięg
    Cena
    Obsługa klienta
  • ~Monika / 2025-11-10 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder non stop nie łączy się z siecią. Po złożonej reklamacji i jej rozwiązaniu nadal nie działa. Jeśli już funkcjonuje to zamula i stopuje program. Tv tragedia!!! Najgorsza telewizja jaką w życiu miałam.
  • ~DOMINIK / 2025-11-10 08:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Od paru tygodni walczymy z playem żeby wysłali technika do awari telewizji, internetu
    A oni nostop wymówki
    Mam umowe internetu do 1gb ile rozumie ze na wifi nie będzie tyle ale na kablu jest 100mb
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak profesjonalnego podejścia do klienta
  • ~Policz123 / 2025-11-08 12:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Pierwsza umowa na internet przedstawiona w sposób niejasny, albo właściwie nieuczciwy, bo rachunek wychodził 2 razy drożej niż miał, doliczane dodatkowe opłaty za nie wiadomo co. Na początku płaciłem 105zł, nagle cena podskoczyła do 120zł. Musiałem przepisać umowę na siebie, wiedziałem o tym od miesiąca zgłosiłem w salonie, stwierdzili że nie da rady umówić podłączenia wcześniej, miałem czekać koło 2 dni roboczych zostałem bez internetu na tydzień. Ciągłe problemy z połączeniem i jakieś awarie. Jedynie czemu zostałem to kwestia tego, że mam światłowód już pociągnięty w innym wypadku zmieniłbym na konkurencję.
    ZaletyMiła i ładna pani z obsługi klienta
    WadyCzas podłączenia usługi
    Dodatkowe opłaty
    Oszustwo na pierwszej umowie
    Częsta konieczność resetowania routera
    Awarie
    Innymi słowy wszystko
  • ~Oskar / 2025-11-07 07:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć jaka istnieje na rynku. Ciągłe zrywanie połączenia Internetu, zamulający się dekoder który reaguje po paru nastu sekundach czasem minutach.
    Od wczoraj mam awarię Internetu wraz z telewizją, play ma na to wywalone. Każą mi czekać ponad tydzień na technika. Twierdząc że nie mają wcześniej terminów, dziwne bo linia sprzedażowa technika na montaż chce mi już wysłać dnia kolejnego. Czyli nowy klient fajny, stary już ble. Nie należy mi się router zastępczy bo mój rachunek to tylko jedyne 99 zł.
    Odradzam zawieranie umów z play mają klienta szeroko i głęboko w dupie.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko związane z play jest wadą.
  • ~Lili / 2025-11-07 06:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Doliczają opłatę za jakiś pseudo internet którego nie zamawiałam. Bez tego nie da,sie podpisać umowy. Powinien sie tym zająć UOKIK i dowalić oszustom taka kare, ze by sie im odechciało.
    ZaletyBrak
    WadyNaciąganie na dodatkowe opłaty.
  • ~Timur / 2025-11-06 06:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Cóż z tego że mają najwięcej stacji bts jak przełożenie na jakoś to zero, zdecydowanie nie polecam !!!! Lepiej iść w zaufanych operatorów t mobile lub Orange
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~michal / 2025-11-05 03:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza pseudo firma na rynku zero nie polecam
  • ~almed / 2025-10-31 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje,oszuści. Traktując stałych klientów jak gówno. Nie radzę wspolpracy
    WadyBrak zasięgu, brak lte, przedłużają umowy na czas okreslony bez wiedzy klienta
strona 1 z 248
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4948
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4099
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3175
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2716
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1348
Lajt Mobile
Ocena: 3.78, ilość opinii: 1210
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4629
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
INEA
Ocena: 2.16, ilość opinii: 1188