strona 1 z 233
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Iwona / 2025-06-11 20:54
Przedłużyłam umowę na internet mobilny, dostałam nowy sprzęt i kartę sim, włożyłam do routera, oczywiście internetu brak.Dzwonie i konsultant mi mówi że usługa się włączy w okresie od 3 do 24 godzin. Minęło 27 godzin internetu dalej nie ma. Dzwonię i konsultant mi mówi że jednak usługa się włączy po 48 godzinach. 2 dni bez dostępu do internetu. I nie są w stanie nic zrobić. Żenada i masakra. Ta sieć to jedna wielka pomyłka. -
-
~Kaha / 2025-06-11 09:28
Nie chcesz nowej umowy i kolejnego telefonu? No to dwa tygodnie przed kolejnym okresem rozliczeniowym twój internet nagle wykorzysta limit prędkości i będzie działać jak muł. Info że jeśli chce przywrócić szybkość, to muszę oczywiście zapłacić za dodatkową usługę.I tak od kilku miesięcy, bo nie odbieram od nich telefonów z nową propozycją... -
~Tadek / 2025-06-10 21:56
Szkoda gadać, po instalacji zamiast 600Mb/s 270Mb/s, dzwonię infolinia, że tak po instalacji może się być, ale później będzie prędkość maksymalna. Router dziadostwo za 1 ścianą prędkość już ok. 100Mb/s. Po ok. tygodniu i kilku telefonach chciałem zrezygnować i wtedy prędkość zbliżona do 600, jednak po okresie gdzie można było odstąpić od umowy to znów tragedia i jeszcze te restarty około 14 godziny co 2 dni bez weekendów. Monter, który przyjechał na pytanie czy często w ich sieci to się zdarza to polecił bym opisał swoje przeżycia na opiniuj.pl , to może operator nie będzie nabijał ludzi w butelkę. Jeśli ich monterzy tak mówią to też mają dość. TRAGEDIA omijajcie szerokim pasmem internet szerokopasmowy Play. ZaletyCena ok. 1/2 z tego co u innych operatorów.WadyAktualizacje ok. 14, prędkość 1/3 z tego co zamawiana, więc płacę 1/2 za 1/3 z tego co u innych operatorów, więc kosztowo drożej. -
~zorro / 2025-06-10 15:31
od niedzieli 8/06/25 nie posiadam internetu od play ani nie moge nigdzie zadzwonic dzisiaj jest 10/06/25 i nadal nie ma nic 3 dni niby naprawiaja i nie potrafia naprawic a mieszkam w takiej miejscowosci gdzie bez internetu nic nie zrobisz ,dzwonilem do obsugi klijenta ale tam to po prostu siedzi cholota po krotkiej rozmowie bezczelnie rozlaczyl sie ,brak slow zostala juz zlozona skarga do UOKik oraz do urzedu komunikacji elektronicznej niech sie tym zajma ZaletyzadnychWadybardzo duzo ,chamstwo w obsludze klijenta itd -
~Krzysztof / 2025-06-10 07:36
Witam z mojego punktu widzenia sieć play naciągać klientów oraz oszukuje na każdym podpisaniu umowy, korzystałem z ich usług telewizja i internet światłowodowy przy którym nie było możliwości korzystania z telewizji jak i z samego internetu, rachunki które otrzymywałem były zawyżone o kwotę ponad 200zł gdzie zgodnie z umową powinny wynosić 85zł, nie polecam tej sieci i każdy kto w niej jest powinien zastanowić się nad tym czy warto tracić pieniądze na oszustwa z ich strony. ZaletyBrakWadyBrak profesjonalizmu oraz bezczelne traktowanie klienta -
~Monia / 2025-06-09 23:24
Dzień dobry, z siecią Play mam raczej bardzo złe doświadczenia. Jako klient zostałam zlekceważona, oszukana- to ciężkie słowa ale w mojej sytuacji pasują idealnie. Nie wiem czy firma może sama zerwać umowę, ciężko mi w to uwierzyć, ale tak się stało w moim przypadku. Od marca do tej pory próbowałam coś załatwić w sprawie mojej umowy ale nic się nie udało. Zacznijmy od tego, że umawiałam się z firmą że przyjedzie do mnie "Monter" podłączyć cały sprzęt.( Nie było u Nas innej możliwości, ponieważ potrzebny był kabel, który według nich dostępny jest tylko u montera. ) Pani z firmy pośredniej NEXERA zrobiła zdalne przełączenie sieci i odwołała Pana Montera nie mówiąc Nam o tym ani słowa. Mimo tego że mówiłam jej że czekam aż takowy przyjedzie. Mimo licznych telefonów i obietnic że po moich zgłoszeniach ktoś się z Nimi skontaktuje- nikt tego nie zrobił. Za każdym razem musiałam dzwonić sama żeby się coś dowiedzieć. Oczywiście za każdym telefonem nic się nie dowiedziałam. Osoby pracujące w sieci w większości nie umiały mi pomóc i odpowiedzieć na moje pytania. Każdy tylko przyjmował kolejne zgłoszenie z których nikt nic sobie nie robił. Niektóre osoby nawet nie chciały mnie wysłuchać tylko wchodziły mi w słowo. Zapłaciłam z własnych środków za kuriera z Routerem od sieci PLAY, również Zapłaciłam za 2 pierwsze rachunki za internet w nadziei że "ZARAZ" rozwiążą sprawę i włączą internet, bo tak przecież obiecali. Oczywiście muszę podkreślić także, że pierwszy rachunek zawsze jest wyższy. I tak oto Zapłaciłam 2 rachunki nie mając internetu... nie mając wcale podłączonego okablowania i całego routera. Gdzieś ktoś w trakcie rozmowy nawet mi powiedział że router byl podłączony i nie zadziałał- wymyślili sobie nawet to, że ten cały Pan był mi podłączyć wszystko. Dążąc do sedna sprawy- obiecali mi że pieniądze rozliczą w przyszłych rachunkach po czym sami rozwiązali umowę! Oszystwo w biały dzień... ciężko jest mi uwierzyć w to że firma jednostronnie może rozwiązać umowę bez mojej zgody. Co podkreślałam w ostatnim telefonie do nich cytuje" nie chce z państwem zrywać umowy tylko chce od Marca żeby w końcu ktoś przyjechał podłączyć mi ten router" . Pani jak zawsze udawała że rozumie moją sprawę, po czym w ciągu tygodnia dostaliśmy maila z zakończeniem sprawy, w postaci rozwiązania umowy. Zawarte również w nim było to, że na swój koszt mam im odesłać sprzęt który mi przysłali. Kolejne cwaniactwo, kolejne wyłudzanie pieniędzy. Firma nie szanuje klienta, nawet takiego który ma niejedną umowę z Nimi zawartą. ZaletyBrak zaletWadyŁamanie praw konsumentów -
~Monika / 2025-06-09 23:06
Dzień dobry, z siecią Play mam raczej bardzo złe doświadczenia. Jako klient zostałam zlekceważona, oszukana- to ciężkie słowa ale w mojej sytuacji pasują idealnie. Nie wiem czy firma może sama zerwać umowę, ciężko mi w to uwierzyć, ale tak się stało w moim przypadku. Od marca do tej pory próbowałam coś załatwić w sprawie mojej umowy ale nic się nie udało. Zacznijmy od tego, że umawiałam się z firmą że przyjedzie do mnie "Monter" podłączyć cały sprzęt.( Nie było u Nas innej możliwości, ponieważ potrzebny był kabel, który według nich dostępny jest tylko u montera. ) Pani z firmy pośredniej NEXERA zrobiła zdalne przełączenie sieci i odwołała Pana Montera nie mówiąc Nam o tym ani słowa. Mimo tego że mówiłam jej że czekam aż takowy przyjedzie. Mimo licznych telefonów i obietnic że po moich zgłoszeniach ktoś się z Nimi skontaktuje- nikt tego nie zrobił. Za każdym razem musiałam dzwonić sama żeby się coś dowiedzieć. Oczywiście za każdym telefonem nic się nie dowiedziałam. Osoby pracujące w sieci w większości nie umiały mi pomóc i odpowiedzieć na moje pytania. Każdy tylko przyjmował kolejne zgłoszenie z których nikt nic sobie nie robił. Niektóre osoby nawet nie chciały mnie wysłuchać tylko wchodziły mi w słowo. Zapłaciłam z własnych środków za kuriera z Routerem od sieci PLAY, również Zapłaciłam za 2 pierwsze rachunki za internet w nadziei że "ZARAZ" rozwiążą sprawę i włączą internet, bo tak przecież obiecali. Oczywiście muszę podkreślić także, że pierwszy rachunek zawsze jest wyższy. I tak oto Zapłaciłam 2 rachunki nie mając internetu... nie mając wcale podłączonego okablowania i całego routera. Gdzieś ktoś w trakcie rozmowy nawet mi powiedział że router byl podłączony i nie zadziałał- wymyślili sobie nawet to, że ten cały Pan był mi podłączyć wszystko. Dążąc do sedna sprawy- obiecali mi że pieniądze rozliczą w przyszłych rachunkach po czym sami rozwiązali umowę! Oszystwo w biały dzień... ciężko jest mi uwierzyć w to że firma jednostronnie może rozwiązać umowę bez mojej zgody. Co podkreślałam w ostatnim telefonie do nich cytuje" nie chce z państwem zrywać umowy tylko chce od Marca żeby w końcu ktoś przyjechał podłączyć mi ten router" . Pani jak zawsze udawała że rozumie moją sprawę, po czym w ciągu tygodnia dostaliśmy maila z zakończeniem sprawy, w postaci rozwiązania umowy. Zawarte również w nim było to, że na swój koszt mam im odesłać sprzęt który mi przysłali. Kolejne cwaniactwo, kolejne wyłudzanie pieniędzy. Firma nie szanuje klienta, nawet takiego który ma niejedną umowę z Nimi zawartą. -
~Klijent / 2025-06-09 10:55
Firma nastawiona tylko na zysk - stosuje maksymalny wyzysk klienta. Zaletyuprzejmy wyzyskWadywysoka cena -
-
~Stanisław Kaczmarek / 2025-06-06 15:24
Bardo miła i profesjonalna obsługa , serdecznie polecam -
~Grzegorz K. / 2025-06-05 11:38
Z winy przedstawiciela Play zostalky mi wyslane nie te aparaty ktore zamowilem, powiedzial mi zeby odeslal przesylke, nie odbierajac jej od kuriera- tak tez zrobilem.. od tygodnia czekam zeby przedluzyc umowe ponownie, niestey dostalem jedynie informacje, ze moja sprawa wymaga dodatkowych analiz:) nie pomagaja zgloszenia, ponaglenia i skargi, czesc zlecen jest ignorowana i nawet nie zapisuja uch w systemie. Zenada. Zaletybrak -
~Justyna / 2025-06-05 11:24
Mam telewizję i internet w UPC.Nigdy nie było większych problemów z internetem.Ake od kad przejęła je Play to jest tragedia z internetem.Ciagle się zacina ZaletyDobry zasięg tvWadyInternet się zacina -
~serhii / 2025-06-04 22:41
Najgorsze połączenie, w ogóle nie ma internetu, to jest po prostu okropne, nie polecam korzystania, już planuję zmianę, korzystam z niego od 7 lat i od ostatnich 6 miesięcy nie mogę go znieść, to po prostu gówno -
~adkwiet / 2025-06-04 12:42
Firma Play wymyśliła genialny przekręt i naciąga kilientów na spore koszty. Chodzi o pocztę głosową 792 200 200. Wystarczy, że abonęnt wyjedzie poza UE a troskliwa poczta natychmiast wykonuje rozliczne połączena z delikwentem. Co ciekawe koszt jest naliczany za połączenie przychodzące i wychodzące dokładnie w tych samych sekundach. Zadne z tych połoczeń nie jest sygnalizowane na telefonie. W UE poczta Play jakoś się nie łączy - połączenie nie generuje kosztów.
Zostałem naciągnięty na 170 zł. Do Egiptu latam co roku, wcześniej problemu nie było.ZaletyŻadne, których nie ma w innych sieciach -
~oszukany / 2025-06-03 21:58
Ta firma to totalna porażka. Wcześniej byłem w UPC i było OK. Po przejściu do PLAY multiroom po wi-fi nie działa. Konsultanci w bezczelny sposób twierdzą, że to przecież wiadomo że po wi-fi to multiroom nie będzie działał, tylko dlaczego gdy podpisywałem umowę wszystko było super i o tym mnie nie poinformowano. Uważam że zostałem w perfidny sposób oszukany. Tą firmą powinien zająć się UOKiK bo celowo działają na szkodę zbiorowego interesu klienta. Zaletynie maWadyprzedmiotowe traktowanie klienta, totalny brak profesjonalizmu, konsultanci nie posiadają żadnej wiedzy technicznej. -
~Mariusz / 2025-06-03 21:54
Nigdy więcej nie popełnię tego błędu jak umowa z play ignorancja personelu z biura obsługi klienta mam internet a właściwie go nie mam bo zgłoszenie trwa już miesiąc każdemu odradzam. NOGDY WIECEJ DNO I WODOROSTY!!!! ZaletyNICWadyDramat -
~Barto / 2025-06-02 22:29
Firma Play to dramat totalny odradzam każdemu to są poprostu złodzieje pieniądze chcą odrazu a mi już internet nie idzie 4 dzień i jeszcze nikt nie przyjechał żeby cokolwiek zrobić a obsługa klienta to poprostu żenada tam chyba ludzi z pod sklepu biorą którzy na niczym się nie znają . ZaletyZero zaletWadyTa firma powinna się nazywać Wada -
-
~Endriu / 2025-06-01 07:54
Naigorszy operator zero kompetencji dekodery trzeba resetować wykałaczką nie polecam słaby sprzęt internet bardzo słaby tylko płacić bez pomocy z ich strony wielokrotnie zgłaszałem złe działanie bez odzewu uważam iż powinni nam dopłacać z ich usług w punktach obsługi klienta w Szczecinie bardzo obsługa na najniższym poziomie ,opryskliwi,a wręcz chamscy zero kompetencji zadnej pomocy na interwencje ZaletyzeroWadycała gama wad -
~Tomasz / 2025-05-29 21:48
Bardzo słaby zasięg tam gdzie inni oglądali bez problemu filmy online ja będąc w Play miałem zasięg 3g.Tragedia nie polecam.Sam zerwałem umowę. ZaletyBrakWadyZasięg Obsługa klienta -
~Jola / 2025-05-29 08:08
Przedstawiciel firmy Play zaoferował mi korzystanie ze światłowodu (internet i tv i aplikacje)Po umówieniu terminu przyszli montażyści i stwierdzili, że nie ma możliwości montażu w moim mieszkaniu.Distałam SMS o montażu za miesiąc.Zgłosiłam odstąpienie od umowy i zaraz dostałam fv 20 zł za korzystanie z tv ,której nie miałam i informację o tym,że mam odesłać sprzęt,którego nawet nie rozpakowałam ,na własny koszt.Ta przygoda zPlay kosztowała mnie 40 zł za nic. Zaletynie widzęWadyCała obsługa -
~Michało / 2025-05-28 21:35
Na początku wszystko było super , korzystałem z pakietu za 35 zł Internet super ale nie których regionach Polski były problemy np. czasie podróży pkp , mniejszych miastach.
Denerwujący jest cykliczny pakiet ,pobierają pieniądze 28 maja a data odnowienia jest 9 czerwca
- problem tym że te pieniądze nie są bezpieczne , nie informują że zostało pobrane 5 zł, jeśli za wcześnie zużyje się Internetu
z tego powodu nie ma mowy odnowieniu pakietu, musisz dopłacić 5zł lub wybrać tańszy pakiet !
Resta jest miarę fajna nawet za granicą w tym pakiecie kiedy się dzwoni , nic nie pobierali za rozmowę , nawet spoko
Ale mimo tych zalet pół roku się zastanawiam o przeniesieniu się do innej sieci , chyba że poprawią ten cykliczny pakiet bo ile można go wyłączać i włączać niszy !
ZaletyPodróż za granicą też zależy gdzie bo nie wszędzie jest zasięg, nie limitowane rozmowyWadyza wcześnie pobiera pieniądze, brak infa o pobraniu , nie których miejscach brak zasięgu
strona 1 z 233
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »