Najgorszy internet jaki jest. Brak zasięgu, ciągle przerywane połączenie, przeciążona sieć, nie otrzymujemy tego za co płacimy znacznie zmniejszony transfer niż jest w umowie. Zgłaszanie problemu nie skutkuje.
Zaletynie ma zalet- jest to już nasza ostatnia z pleyem podpisana umowa skoro im nie zależy na kliencie
Wadybrak internetu, nie ma możliwości zrobienia zamówienia, przeglądania stron bo jest on ciągle przerywany, przeciążony
~Majkka / 2025-11-22 19:19
Ocena: 4.33 / 5
Umowa podpisana w galerii Ostrołęka. Obsługa perfekcyjna,na najwyższym poziomie, jasno przedstawione warunki umowy, konsultantka Wiktoria to odpowiednia osoba na tym stanowisku. Oby takich więcej, pracodawca może być dumny.
ZaletyMiła profesjonalna i cierpliwa obsługa
WadyBrak
~Emilia / 2025-11-22 09:45
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć! Internet 5G nie działa, niemożliwe normalne korzystać z internetu jak w Polsce jak i poza nią. Ceny koszmarnie wysokie. Nie polecam!!!
WadyBrak 5 g, nie działa internet, wysokie ceny, obsługa na niskim poziomie
~Michał / 2025-11-21 20:43
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć na rynku, złodzieje cwaniacy .. patologia
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
~Arti / 2025-11-19 21:03
Ocena: 1.00 / 5
Dziadostwo , oszustwo , naciąganie ludzi na kasę
ZaletyŻadne
WadyTylko
~Tomasz / 2025-11-19 20:11
Ocena: 1.33 / 5
Trzeba uciekać z tego dziadostwa,oszuści,odradzam 100 razy się zastanowić i nie wchodzić w to gówno.
ZaletyŻadne
WadyDo groma
~RysiekBrytyjski / 2025-11-16 14:41
Ocena: 1.00 / 5
Oferta z promocjami tylko dla nowych klientów. Jeśli już ktoś się zdecyduje to obiecują złote góry. Po podpisaniu umowy czekają jeszcze 14 dni (aby przypadkiem nie zerwać w ustawowo przewidzianym terminie). Po 15 dniu automatycznie jestes już klientem 3 kategorii. Oferta po standardzie, olewanie na infolinii i totalny brak zainteresowania problemem. Nie daj Boże zamówić u nich internet: wieczny brak, przyjazd serwisanta po miesiącu, ale fakturami oczywiście w terminie na ktorych doliczane są dodatkowe usługi,których nie zamaiałes no. Netflix!!!
ZaletyBrak
WadyZłote góry tylko dla nowych klientów
Brak oferty dla stałych klientów
Szkolenia dla konsultantów jak olewac klienów
Internet porażka
Nieistniejący serwis
Serwisanci dyletanci
~Paula / 2025-11-15 20:41
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa tragedia. Byliśmy umówieni na podłączenie światłowodu, był dogadany termin, zapłacone. Panowie przyjechali o godzinie 17 jesienią, zaczęli kopać a po chwili stwierdzili, że nie będą tego robić, ponieważ jest zbyt późno i na to potrzeba całego dnia (byliśmy umówieni na wcześniejszą godzinę natomiast panowie przyjechali znacznie później). Bez poinformowania nas okazało się, że umowa została anulowana, a pobrane pieniądze nie zostały nam zwrócone. Podpisaliśmy umowę na światłowód, a po czasie (jak sami osobiście pojechaliśmy) okazało się, że światłowód nie może zostać podłączony, pomimo, że już wszystko zostało podpisane i umówione (w miejscowości, w której mieszkam jest możliwość podłączenia światłowodu). Absurd i tragedia. Jak można tak traktować wieloletnich klientów. Jestem strasznie poirytowana tym jak zostaliśmy potraktowani. Nie polecam, najgorsza sieć na jaką można się zdecydować.
~Robert / 2025-11-15 14:39
Ocena: 1.00 / 5
Po dwóch zgłoszeniach o złej jakości połączeń telefonicznych.Stwierdzono, że mam uszkodzony telefon i mam kupić nowy z obsługą Volte.Jak określono,że to telefon jest winny i po stronie sieci nie ma żadnych problemów.W treści oznajmili że mogą zweryfikować że problem jest po mojej stronie.Maja techniki i narzędzia do tego typu problemów.Reklamację uznali bezzasadną i jej nie uznali.Tylko telefon jest nowy.Na innych modelach telefonu to samo.Dobrze że jest to oferta na kartę bo na abonament reklamacji w ogóle nie uwzględniają i rezygnacja kosztuje.Na kartę do kosza lub przeniesienie.
ZaletyNic
WadySztuczna inteligencja
~j**** P4 / 2025-11-14 18:47
Ocena: 1.00 / 5
ta instytucja to porażka, pracują tam osoby o inteligencji średnio rozwiniętej małpy, nie obrażając małpy. Nie umieją rozwiązać żadnej sprawy, napisać o nich debile i tępaki to tak jakby nic nie napisać. Na infolinii są ludzie co nie nadają się do taraszenia kapusty, nie mają w ogóle pojęcia odnośnie jakichkolwiek przepisów prawnych wstyd by mi było ubrać ich ubrania firmowe.
Zaletyżadnych
Wadyta firma to jedna wielka wada
~Maciej / 2025-11-14 16:08
Ocena: 1.33 / 5
Oszuści i złodzieje. Płacę za usługi, z których nie mogę korzystać bo dostęp do internetu bywa. Kontakt z biurem obsługi to porażka. Robot mia nie zna polskiego. Brak zasięgu to podobno opady deszczu. Niestety jestem na nich skazany bo inne sieci są jeszcze gorsze. Ogólnie nie polecam
ZaletyBrak
WadyBrak dostępu do internetu i fatalna jakość rozmów
~Taki ktos / 2025-11-14 15:45
Ocena: 1.00 / 5
Wspolczuje ludziom ,którzy mają w play internet powiązany z TV...ja na całe szczęście jestem na dekoderze z UPC,wiec nie mam tych usług powiązanych ze sobą,ale i tak gdy oglądam na tv np coś na yutobe,to zdarza sie ze co chwilę zanika obraz z powodu przerw w internecie
Play,to juz kompletne DNO.
ZaletyBrak
WadyJw
~HALINA / 2025-11-14 15:10
Ocena: 1.67 / 5
Od prawie roku jestem klientem play,kolejny raz czekam na technika, kolejny raz nie ma internetu,telewizji,na naprawę kolejny raz każą długo czekac, tym razem 6 dni,kilka razy konieczny był reset urządzeń, trzeba mieć przygotowane wykałaczki, na infolinii pracują automat,generalnie nie polecam
WadyDużo usterek
~Danuta / 2025-11-13 09:56
Ocena: 3.67 / 5
Podpisałam umowę z Play na internet światłowodowy i po 2 miesiącach pożałowałam.Od 3.11 nie mam internetu co za ten idzie i telewizji.Od 3.11 dzwonię na infolinię że zgłoszeniem i 3 razy zostałam wprowadzona w błąd ,że jest sygnał i po resecie mam czekać 3 godziny.5.11 zgłosiłam awarie.Nikt z infolini nie potrafił mi powiedzieć kiedy ktoś to usunie tylko,że zlecenie jest aktualne.7.11 przyjechał pan z firmy zewnętrznej i stwierdził ,że linia jest uszkodzona i przyjedzie ktoś inny .Dzwoniłam do tej firmy dowiedzieć się kiedy będzie naprawa ale ich klientem jest Play i kazali mi przez nich uzyskać informacje.Zadzwonilam do Play i znowu słyszę że zgłoszenie jest aktywne i nie ma możliwości sprawdzenia co tym problemem i nie ma możliwości sprawdzenia mam czekać aż się do mnie ktoś zgłosi a dziś już jest 13.11
Porazka
ZaletyNigdy więcej internetu i telewizji w pakiecie
WadyKonsultanci którzy nie rozwiązują spraw nie dotyczy to jednej osoby więc myślę ,że nie mają
Możliwości,oklamywanie jak w przypadku sygnalu
~Agnieszka / 2025-11-13 09:38
Ocena: 1.00 / 5
Ceny koszmarne. Obsługa w salonie Czyżyny niekompetentna i wrogo nastawiona do klienta. Obsługa na infolinii nie mieści się w żadnych normach kultury i kompetencji. Uciekać czym prędzej.
ZaletyBrak
WadyCena, kompetencje, obsługa klienta
~Hades13 / 2025-11-12 23:05
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo słaby internet 5G , wsparcie odpowiada szablonami i to tyle. -rep -rep-rep
Zalety-rep
Wady-rep
~Mmfu / 2025-11-12 19:51
Ocena: 1.00 / 5
Od momentu gdy operator osiągnął cele, czyli zdobytym założony procent rynku jest tragedia. Po wykupieniu UPC jest tylko gorzej. Zaoferowany dekoder to patologia, nagranego programu nie da się odtworzyć nim się nie skończy, gdy już odtwarzam to najczęściej wystąpi błąd na skutek czego muszę puszczać od nowa - o przewinięciu do przodu można pomarzyć więc jeśli chce obejrzeć nagrane wiadomości to najczęściej by je doglądać do końca potrzeba mi godziny i oglądam większość 3 razy. Pomijam już fioletowy kolor menu który jako facetowi średnio mi pasuje. Telefony już przeniosłem daleko od Play i raczej nie wrócę, jak tylko skończy się abonament na internet itv również spi....alam do konkurencji.
ZaletyBrak
WadyZa dużo, ogólnie taka jakość usług denerwowała by mnie nawet za połowę płaconej ceny.
~Daria / 2025-11-12 10:32
Ocena: 1.00 / 5
Play pobrał kasę kilka razy ale nie aktywował pakiet. Po to zwróciłam się o prośbę do online specjalisty i dostałam chamską odpowiedz. Ogólnie problem jest z samym zasięgiem jak i z jakością obsługi. Bardzo słabo, niestety nie mogę polecić tego operatora.
WadyZasięg
Cena
Obsługa klienta
~Monika / 2025-11-10 12:35
Ocena: 1.00 / 5
Dekoder non stop nie łączy się z siecią. Po złożonej reklamacji i jej rozwiązaniu nadal nie działa. Jeśli już funkcjonuje to zamula i stopuje program. Tv tragedia!!! Najgorsza telewizja jaką w życiu miałam.
~DOMINIK / 2025-11-10 08:38
Ocena: 1.33 / 5
Od paru tygodni walczymy z playem żeby wysłali technika do awari telewizji, internetu
A oni nostop wymówki
Mam umowe internetu do 1gb ile rozumie ze na wifi nie będzie tyle ale na kablu jest 100mb