strona 1 z 236
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~jan / 2025-07-18 13:45
internet jest drogi za to tragiczny nie da sie grać oglądać a nawet pisać -
-
~Bart / 2025-07-18 12:55
Brak rozwiązywania problemów, zgłoszenie dotyczące nie działającego internetu konsultant nie widzi problemu i zamyka zgłoszenie nie bez rozwiązania. Żenada. ZaletyBrakWadyBrak pomocy ze strony obsługi -
~glezo55 / 2025-07-18 11:10
Moja opinia po dzisiejszym kontakcie jest po 20 latch bycia z tą siecią. Nachalne namawianie do oferty, pomimo poszukiwania pomocy, mówienia wielokrotnie, że nie jestem zainteresowany, prośby o szybkie przełączanie aby załatwić sprawę, takiego HAMSTWA naciągania i próby wyłudzenia w życiu nie miałem. Po rozłączeniu, próby połączenia kolejnego z biurem obsługi są odrzucane, że wszystkich moich numerów telefonów. Słowa takie jak"nie jestem zainteresowany, czy nie dziękuję" są odmowa, każda kolejna próba z wciśnięciem oferty, powinna być traktowana jako wyłudzenie i ścigana sądownie. ZaletyŻadnychWadyWszystko, od obniżania transferów danych, po wyłudzenia i Hamskie nachalne naciagania -
~John / 2025-07-17 11:39
powiem tak Internet w Play po prostu nie działa jak na 2025 rok to po prostu słabo od ponad roku problemy z zasięgiem i szybkością internetu mobilnego niezależnie od pory dnia pogody itd operatorzy tłumaczą się tym że z ich perspektywy nie widać żadnych błędów zmieniają ustawienia sieci które nic nie dają (z 20 razy już to robili) reklamacja odrzucona pod pretekstem spełniania minimalnych wymaganych a ile to jest te minimalne wymagane co? 0.10mbs tak? to trochę bida. Zamiast wziąć się w garść to wysyłają sms z nowymi ofertami
ŻenadaZaletyNie wiem żadnych -
~Edyta / 2025-07-16 22:56
Tragedia. Odradzam. Drogi internet który nie działa. Brak zasięgu. Przerwa połączenia ZaletyBrakWadyDrogo. Dziadostwo nie działa, Brak zasięgu -
~Arczi / 2025-07-16 10:58
Obsługa nie kompetentna spycha klienta do innych czynności aby problem nie był rozwiązany. Przerost formy nad treść. Zasięg słaby gubi się siec rozłącza na Warki. Nie polecam nikomu i zamierzam zmieiemic operatora ZaletyŻadnych zalet -
~Krzysztof / 2025-07-16 08:32
Wycieczka na Ukraine. Za 7 mega bajtów danych . Obciążyli mi konto kwota 260 zł. Nawet nie korzystałem z telefonu. Skrajne złodziejstwo. Trzeba z nimi się rozstać.
-
~Klientka / 2025-07-15 16:53
Po 17 latach chyba por zmienić sieć, Play się popsuł,żadnych zniżek,żadnych dodatkowych dodatków,jak to miało miejsce 2 lata temu. Obsługa nie potrafi opisać dokładnie funkcji telefonu,nie podaje wszystkich informacji,jednym zdaniem masakra,dobrze że jest możliwość odstąpienia od umowy ZaletyBrakWadyDużo wad -
-
~Paulina / 2025-07-14 12:09
Dno i wiadro mułu. Po 9 latach przeniosłam numery do innej sieci i nie wrócę do nich choćbym nie wiem jaka ofertę musieli mi złożyć. Nagle się okazało że płaciłam nie za numery które użytkowałam regularnie tylko za numer który po 2 miesiącach wyrzuciłam bo wg ich pracownika mogę z nim zrobić co chce. Play to oszuści, krętacze i naciągacze. Nie dość że podnieśli mi rachunek to jeszcze za tyle lat nie było w stanie zaproponować żadnych porządnych warunków. Ich infolinia to jedna wielka żenada. Kazdy kolejny rozmówca twierdzi że kolejny konsultant pomoże po czym przełącza z powrotem. Na konkretne pytania odpowiadają wymijająco. Szczerze im współczuję takiej pracy bo codziennie muszą świecić oczami słuchać wkurzonych klientów i radzić sobie z czymś o czym nie mają pojęcia. ZaletyBrakWadyOferta niedostosowana do rynku
Słaba obsługa klienta -
~Marcin / 2025-07-12 00:06
Przestrzegam przed tą firmą. Sprzedałem mieszkanie w którym mam światłowód i telewizję na jeszcze rok. Chciałem zrobić cesja lub przenieść usługi na nową lokalizację. Konsultanci podpowiadali że nie ma problemu. Dzisiaj udałem się do salonu play z nowym właścicielem żeby zrobić cesję. I tu zaczyna się coś czego Bareja by się nie powstydził. W salonie mówią nie można zrobić cesji. Dzwonię w tym samym czasie do infolinii, pytam jak to jest. Konsultant mówi, można. Mówię że porozmawiajmy na głośnomówiącym z pracownikiem salonu. I okazuje się na infolinii że już się nie da. Dowiaduję się od niemiłego konsultanta że mogę zerwać umowę i zapłacić karę którą mi naliczalub zabrać sprzęt i go sobie trzymać w szafie przez rok do końca umowy. Najciekawsze jest dla nowego właściciela, nie będzie mógł mieć internetu światłowodowego przez rok, bo tylko może być jedna usługa na mieszkanie. A dopóki ja nie skończę umowy to nowy właściciel nie podpisze swojej. Brawo play. Największy beton myślowy, brak profesjonalizmu, chamskie podejście do klienta. Brak chęci do rozwiązania sprawy. Nie chciałem rezygnować z usług. Chciałem je mieć na nowej lokalizacji. Play dumnie na stronie ma napisane jak można cesję zrobić, jak postępować przy zmianie lokalizacji. Tylko zapomnial dopisać że nie dotyczy wszystkich usług. Konsultanci są przerażająco nieprofesjonalni i zwyczajnie chamscy. Potrafią mówić że ktoś kto mi obiecywał zmianę lokalizacji, to pomyil się. Rozumiem że jedna osoba mogła. Ale nie conajmniej trzech. Unikajcie jak ognia tej firmy. Szkoda nerwów. Sprawę zgłaszam do wszelkich instytucji które zajmują się takimi praktykami. Złożyłem też szereg skarg na to mnie spotkało do play. Nie liczę na pozytywne zakończenie. Nie będę miał ja ani nowy właściciel. Firmą kogucik a nie play -
~chris / 2025-07-11 13:27
Niekompetenta firma i pracownicy. Od ponad miesiąca brak internetu, 25 prób kontaktu w celu naprawy internetu, 0 pomocy z ich strony kazdy potrafi powtórzyć tylko formułkę. obecnie 5 kontakt w celu rozwiązania umowy z powodu ich niekompetencji i obie reklamacje odrzucone teraz próbuje porozmawiać z osobą decyzyjną ale takiej brak. Trzymać się z daleka tragiczna firma tragiczna obsługa nigdy wczesniej nie spotkałem się z takim absurdem jakim jest cała firma play. ZaletyBRAKWadyusługa nie działa
konsultanci niepomocni
dział reklamacyjny niekompetenty
dział techniczny niepomocny -
~olana klientka / 2025-07-11 12:45
Infolinia Play to jakiś niesmaczny żart. Małpa byłaby bardziej kompetentna niż pracujące tam osoby. Na każde zadane pytanie usłyszałam nie wiem lub nie mogę pomóc. Nic nie załatwiłam, problem pozostał a Play ma klientów w dupie Zaletynie ma zaletWadysą tylko wady -
~Taki ktos / 2025-07-09 17:18
Co chwilę kilkusekundowe przerwy w dostawie internetu.Play to totalne DNOOOO ZaletyBrakWadySame -
~Ryszard / 2025-07-09 11:11
Problem pojawił się po usunięciu błędu Play z głośnością: Gdy dekoder Play wyłączam pilotem on się wyłącza, a telewizor nie. Dopiero po 15 minutach ekran gaśnie. Dekoder Play przejął kontrolę nad telewizorem, pilot telewizora nie działa. Próba zmiany wejść, kabla, dekodera i pomocy w Play skończyła się niczym. Problem pozostał, a Play twierdzi że to wina telewizora choć wcześniej przez dziesięć miesięcy wszystko działało. Gdy odłączyłem dekoder Play, pilot telewizora dział poprawnie.
Proszę o pomoc
Może ktoś ma doświadczenie z tym temacie
DziękiZaletyMoże kiedyś będzie miałWadyWadliwy produkt eksperyment na klientach -
~Endriu / 2025-07-08 12:47
Najbardziej dziadowska firma codziennie trzeba resetować aby można oglądać programy narmalne ,że w czasie trwania programu filmu wyskakuje informacja utracone połączenie z z internetem i kręci się kółko wielokrotnie zgłaszałem i zero reakcji należy odradzać w swoim środowisku z korzystania z tej stacji i w postępie geometrycznym spadnie imilość abonentów najgorsza stacja odradzam wszystkim Zaletynie ma zaletWadywszystko jest wadliwe -
~Nie polecam play!!!! / 2025-07-07 23:08
Blisko 5 lat placenia poteznych rachonkow 520 zl za rzeczy ktorych nie mialem.( bo przestaly dzialac i play sie wypial na to... telefon za 7 tys zloty i splacany az do teraz ) internet domowy robili ze mna co chcieli wlaczali wylaczali a ja placilem .... teraz moge odetchnac z ulga bo rozwiazalem wiekszosc kontraktow ktore mi sie wlasnie koncza .... totalna porazka !!!!! Klamcy i oszusci dla mnie i tyle ... szczyca sie ze sa najlepsi ale gdzie pomoc i rzetelna pomoc ... pozdrawiam was i nie dozobaczenia w waszych salonach -
-
~Janina / 2025-07-07 14:53
Bardzo życzliwy i pomocny konsultant w sprawie awarii dekodera (mediabox) .Szybka wizyta technika i wymiana dekodera. -
~Dariusz / 2025-07-05 16:24
Od pewnego czasu oglądając telewizję kablowa PLEY coraz częściej się zawiesza się oglądanie telewizji PLEY i filmów co to się dzieje przepraszam ale chyba mam prawo wiedzieć co się dzieje w końcu płace 190 złotych miesięcznie nie wiem takich rzeczy nie było nigdy za czasów UPC Polska SA i też bywały duże upały jak 2 lata temu ale takich rzeczy nie było dziękuję ZaletyBrakWadyPrzerwy w oglądaniu telewizji i filmów oraz ich nagrywanie filmów -
~Taki ktos / 2025-07-04 18:48
Od kiedy play przeją UPC, to porażka.. samoresetujacy się router ,trzeba później samemu ustawiać WiFi w telefonie,bo znika.Dobrze,ze mam umowę na czas nieokreślony,to mogę w każdej chwili ja wypowiedzieć.Całe szczęście,że jestem wciąż na urządzeniach z UPC,bo na ich urządzeniach,to w ogóle jest brak usług. ZaletyTo,że wciąż mam urzadzenia z UPCWadyJw -
~Jarosław / 2025-07-04 10:49
Najgorszy operator.Przez 24 godziny nie potrafią usunąć usterki. DZIADOSTWO DO POTĘGI ZaletyBrak zaletWadyWszystko co najgorsze
strona 1 z 236
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »