Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4933 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 247
  • ~Policz123 / 2025-11-08 12:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Pierwsza umowa na internet przedstawiona w sposób niejasny, albo właściwie nieuczciwy, bo rachunek wychodził 2 razy drożej niż miał, doliczane dodatkowe opłaty za nie wiadomo co. Na początku płaciłem 105zł, nagle cena podskoczyła do 120zł. Musiałem przepisać umowę na siebie, wiedziałem o tym od miesiąca zgłosiłem w salonie, stwierdzili że nie da rady umówić podłączenia wcześniej, miałem czekać koło 2 dni roboczych zostałem bez internetu na tydzień. Ciągłe problemy z połączeniem i jakieś awarie. Jedynie czemu zostałem to kwestia tego, że mam światłowód już pociągnięty w innym wypadku zmieniłbym na konkurencję.
    ZaletyMiła i ładna pani z obsługi klienta
    WadyCzas podłączenia usługi
    Dodatkowe opłaty
    Oszustwo na pierwszej umowie
    Częsta konieczność resetowania routera
    Awarie
    Innymi słowy wszystko
  • ~Oskar / 2025-11-07 07:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć jaka istnieje na rynku. Ciągłe zrywanie połączenia Internetu, zamulający się dekoder który reaguje po paru nastu sekundach czasem minutach.
    Od wczoraj mam awarię Internetu wraz z telewizją, play ma na to wywalone. Każą mi czekać ponad tydzień na technika. Twierdząc że nie mają wcześniej terminów, dziwne bo linia sprzedażowa technika na montaż chce mi już wysłać dnia kolejnego. Czyli nowy klient fajny, stary już ble. Nie należy mi się router zastępczy bo mój rachunek to tylko jedyne 99 zł.
    Odradzam zawieranie umów z play mają klienta szeroko i głęboko w dupie.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko związane z play jest wadą.
  • ~Lili / 2025-11-07 06:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Doliczają opłatę za jakiś pseudo internet którego nie zamawiałam. Bez tego nie da,sie podpisać umowy. Powinien sie tym zająć UOKIK i dowalić oszustom taka kare, ze by sie im odechciało.
    ZaletyBrak
    WadyNaciąganie na dodatkowe opłaty.
  • ~Timur / 2025-11-06 06:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Cóż z tego że mają najwięcej stacji bts jak przełożenie na jakoś to zero, zdecydowanie nie polecam !!!! Lepiej iść w zaufanych operatorów t mobile lub Orange
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~michal / 2025-11-05 03:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza pseudo firma na rynku zero nie polecam
  • ~almed / 2025-10-31 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje,oszuści. Traktując stałych klientów jak gówno. Nie radzę wspolpracy
    WadyBrak zasięgu, brak lte, przedłużają umowy na czas okreslony bez wiedzy klienta
  • ~Magdalena / 2025-10-31 20:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam punkt sprzedaży PLay w Kartuzach. Obsługa przez Pana Mariusza bardzo profesjonalna. Widać, że Pan ma dużą wiedzę. Wie co robi, doradza sumiennie i odpowiadał na wszystkie moje wątpliwości. Przedstawiono mi kilka opcji, które zostały mi szczegółowo wyjaśnione. W krótkim czasie załatwiłam to po co przyszłam. Polecam
    ZaletyObsługa
  • ~Bartek / 2025-10-30 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Play masakra. Dziś nie działa mi internet w telefonie. Mam telewizję z Play. Raz działa raz nie działa. Restartuję modem cały czas żeby działało. Zgłaszałem problem w salonie. Po jakimś czasie dostałem mailowo ankietę z 15 pytaniami technicznymi na które mam ja sam odpowiedzieć. Pogięło ich. Nie jestem specjalistą. Na miejsce oczywiście nikt nie przyjedzie.
    Zaletyżadne
    Wadysame wady
  • ~michal / 2025-10-30 06:25
    Ocena: 1.00 / 5
    internet tragedia . telewizja sie zawiesza i wiecznie przerwa techniczna. Jakim cudem oni sa jeszcze na rynku
    Zaletybrak zalet
    Wadysame wady internet i telewizja to poraszka
  • ~Lucjano / 2025-10-30 02:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaby internet, nawet nie można obejrzeć serialu
    ZaletyBrak
    WadyDramat
  • ~Dawid / 2025-10-29 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    JEDNA GWIAZKA TO ZA MAŁO !!!
    Jestem byłym klientem z UPC.
    Jak wiadomo firma połączyła się z Play i jest totalna porażka.
    Od kwietnia br. Internetu jak i telewizji nie posiadam prawie że wgl.
    Od czerwca br. dzwoniąc na „śmieszny” numer 813 813 813 otrzymuje informację ze jest awaria na mojej ulicy. Mija tydzień, dwa, trzy… miesiąc i łaskawie pojawił się technik, który oznajmił że awaria na 100% nie leży w domu tylko na ulicy. Poinformował mnie że zgłosi ten fakt i do tygodnia zjawią się inni technicy którzy naprawią usterkę. Minął tydzień.. Ani widu ani słychu. Dzwonię… konsultanci twierdzą że widzą problem z brakiem internetu i telewizji ale nie mają żadnego otwartego zgłoszenia aby miał kto się pojawić. Konsultant oznajmił że faktura za okres czasu w którym nie są dostarczane mi usługi będzie pomniejszona przy kolejnej płatności - zapłaciłem tyle samo.
    LIPIEC, SIERPIEŃ - dzwonię. Zostawałem cały czas olewany i nikt nie pojawiał się aby zobaczyć o co chodzi, gdzie leży problem.
    WRZESIEŃ - po prośbach skierowanych do konsultantów udało się ! Technik przyjechał pokręcił się i oznajmił że to do niego nie należy…. ????zadzwonił do swojego znajomego z pracy który jest pomiarowcem gdzie po chwili przyjechał i stwierdził że nie ma sprzętu…
    Następnego dnia sam z siebie przyjechał pomiarowiec gdzie po chwili znalazł uszkodzony kabel na 8 metrze od skrzynki. Oznajmił że nie ma sprzętu przy sobie i za godzinę przyjedzie naprawić uszkodzony kabel pomimo że to do niego nie należy. (Już nie przyjechał)
    Postanowiłem pójść do biura Play w galerii Neptun, gdzie Pani Monika (kierownik) chętnie mnie wysłuchała i zrobiła oddzielne zgłoszenie.
    Na pierwsze zgłoszenie raczyli odpisać z obsługi play że faktura zostanie obniżona a technik pojawi się jak najszybciej.
    Minął tydzień i jeden dzień - nikt się nie pojawił.
    Poszedłem do salonu aby porozmawiać z Panią Moniką kierownikiem placówki, gdzie, chęcią i pomocą Pani próbowała mi pomóc. (Niestety bezskutkowo po mimo starań) wielki plus że chociaż ktoś w tej firmie jest tak pomocny jak w/w Pani Monika.
    Jest dzisiaj 29 październik, wiadomo gdzie jest usterka lecz nie ma komu tego naprawić.
    Bez internetu ani telewizji jestem od kwietnia. Co miesiąc płacę a te pajace z play mają całkowicie w poszanowaniu ???? klienta i jego problem. Pieniądze brać potrafią i to na tyle.
    Z mojej strony wszystkim znajomych, rodzinie i wgl będę odradzał firmę play jako dostawca mediów.
    Już dwóch znajomych będzie rezygnować i zmienić firmę.
    Sprawa trafia do Rzecznika Praw Konsumenta no i oczywiście zrywam umowę z owo taką śmieszną firmą PLAY.

    P.S Życzę wszystkim z obsługi tej firmy aby kiedyś to na Was trafiło i abyście potrzebowali pomocy a inni was mieli w dupie.

    P.S 2 dla Pani kierownik Play w galerii Neptun 5 gwiazdek ! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

    Bez pozdrowień dla najgorszej firmy z jaką miałem do czynienia w swoim życiu. ????????????
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • ~xd / 2025-10-29 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki tylko miałem w swoim życiu, omijać szerokim łukiem nie polecam!
    Zaletyzadne
  • ~B23 / 2025-10-29 15:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Krótko mówiąc żona zapomniała karty stałego pobytu w PLAY Galeria Krakowska 29/10/25 o 12:30 Kiedy wróciła żeby o karte pobytu poprosić, sprzedawczyni powiedziała, że ​​jej nie ma i nie zostawiła. Żona poszła i usiadła na zewnątrz, patrząc na śmiejącą się kobietę która ją tesz widziała. Wracała w panice ze łzami w oczach, błagając sprzedawczynie o karte pobytu a ona bez przerwy powtarzała że nie ma dowodu. W końcu jeden z innych pracowników powiedział żeby poszła do punktu informaci, gdzie powiedziano jej ze sprzedawczyni ją tam oddała. Teras, kto by zrobiłby coś takiego, po co i czy powinien być przedstawicielem Play.pl w dużym centrum handlowym w jednym z głównych miast Polski? Drugie pytanie, które sobie zadaję: czy moja żona ma prawo do skargi przeciwko tej pani za to że nie powjedziała dokładnie co z dowódem zrobiła gdy pytana?
  • ~Ireneusz / 2025-10-29 09:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Nagle bez ostrzeżenia znika internet stacjonarny play po godzinie 14:20 przy oglądaniu Disney na TV nagle na modemie play pali się czerwona dioda na punkcie od Gawex Media palą się 3 diody na zielono dzwonie do Gawex wszystko dobrze brak awarii na światłowodzie dzwoni do play braku internetu proszę czekać przyjęto zgłoszenie a po 2 godzinach sms Twoje zgłoszenie wymaga dodatkowej analizy to są żarty ja mam czekać bez internetu jak piszę to jest już środa 29.10.2025r po godzinie 9:25 a internetu nie ma
    ZaletyTylko cena
    WadyNaprawa usterki internetu stacjonarnego na dostawcy Gawex Media usługi trwa bardzo długo
  • ~Abonent Play / 2025-10-29 01:39
    Ocena: 2.67 / 5
    Światłowód z Play to istny żart. Posiadam od 6 miesięcy pakiet 600mb/s i po tym czasie mogę stwierdzić, że jak się zastanawiacie nad internetem światłowodowym to omijajcie Play szerokim łukiem. Prace techniczne średnio raz w tygodniu, jeszcze częściej awarie. Używam internetu głównie do pracy i jest to szczególnie denerwujące. Dla porównania - mój sąsiad ma pakiet 300mb/s u innego popularnego operatora, płaci stanowczo mniej a problemów technicznych po prostu - nie ma. Od 3 lat nie musiał dzwonić do dostawcy ani razu, ani razu również nie musiał dotykać routera w celu resetu bądź odłączenia na minute żeby z jakiegoś powodu zaczął działać. Nie polecam, a sam planuje zmiane. Pozdrawiam wszystkich czytelników.
    ZaletyStosunkowo szybki, jak już działa to bez spadków prędkości.
    WadyNie można mu ufać, Prace techniczne i problemy na porządku dziennym.
  • ~adek / 2025-10-28 14:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Aplikacja sama w sobie jest okej ale gorąco nie polecam sieci Play Otóż przedawniło mi się doładowanie za 50 zł o czym nie wiedziałem I dostałem Bagatela 2,5 GB danych które nie mogę normalnie wykorzystać bo jest lejek jeden megabit i nikt nie chce mi pomóc, także dodatkowo karty internetowe prepaid mają nałożony lejek czyli prędkość do 100 MB, a konsultanci twierdzą że nie ma żadnych ograniczeń I wszystko powinno działać z pełną prędkością, a sam sim skacze między bts'ami-spadki prędkości!!!!
  • ~Nie polecam internetu Play / 2025-10-27 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet tragiczny, światłowód niby 1000MB, ale jest max 5mb/s. Nie nadaje się do korzystania. Skoki z 5 do 5000 pingu o 21:00. Bardzo nie polecam tego internetu.
    ZaletyNie ma
    WadyBardzo dużo
  • ~Fan / 2025-10-27 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje jeszcze raz złodzieje.. zero kontaktu nikt nic nie wie.. Nie polecam
  • ~Córka / 2025-10-26 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia miała 1 gwiazdkę a nie 5 !!!!!!!!!!!!!!
  • ~Córka / 2025-10-26 17:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa w punkcie przyjaznym dla seniorów. Jak bardzo, moja mama lat 85 z otępieniem starczym jak tam trafiła nie wiem. Jak wróciła do domu miała podpisane umowy na zakup komórki z abonamentem i o zgrozo 5 numerów stacjonarnych wszystko na 2 lata . Jedyne co zdążyłam to odwołać technika na telewizję i internet. Pojechałam do punktu z prośbą o anulowanie umów, że mogę dostarczyć zaświadczenie o chorobie i zapłacę za komórkę. No niestety ,jedyna rada to ubezwłasnowolnienie Mamy, chamstwo. Naprawdę tak nisko upadł koleś od umowy ile on z tego ma???? Niewiarygodne. Na dodatek o 1 września nie dostałam odpowiedzi na złożoną reklamację.
    WadySame
strona 1 z 247
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4933
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3171
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2715
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1347
Lajt Mobile
Ocena: 3.78, ilość opinii: 1210
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187