Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4543 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 228
  • ~Ewa / 2025-03-12 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    KU PRZESTRODZE!!!!!Opowiem Wam jak PLAY traktuje klientów w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych .Pod koniec ubiegłego roku w salonie Play w Lublinie przy ul.Zana podpisaliśmy umowę o świadczenie usług - telewizja, 2 telefony, pracownica, która nas obsługiwała ( stanowisko po prawe stronie od wejścia ) była przemiła zaproponowała, by obydwa nr. telefonów- mój i męża oraz pakiet TV były podpisanę jedną umową przez któreś z nas - oszczędności, 1 faktura. Umowę podpisał mąż. Pracownica PLAY ani słowem nie wspomniała, że mogą wystąpić jakiekolwiek problemy w związku z tym, że mój numer będzie zawarty w tej umowie. W dniu - chyba 19 luty pech - przy przekładaniu mojej karty SIM do innego aparatu wpadła ona pomiędzy siedzisko a oparcie fotela, w żaden sposób nie dało się jej wydostać, Mąż nie czuł się zbyt dobrze; z pełnomocnictwem i dowodem męża pojechałam do PLAY, gdzie była podpisywana umowa. Uzyskałam odpowiedź, że tylko i wyłącznie mąż może to zgłosić. Następnego dnia mąż w stanie ciężkim został w szpitalu, ja byłam bez telefonu, bez kontaktów z rodziną. Ponownie pojechałam do PLAY ,, przemiła 'Pani powiedziała żebym rozbiła fotel i odzyskała kartę. Kolejnego dnia zrozpaczona znowu pojechałam do PLAY i błagałam o pomoc, wszyscy patrzyli na mnie jak na idiotkę, nikt nie podjął jakiejkolwiek próby , by skontaktować się z szefostwem, by mi pomóc, twierdzili jedynie, że takie mają przepisy. Człowiek dla nich się nie liczy wcale, ma podpisać umowę i płacić - tyle. Wróciłam do domu, popsułam fotel i odzyskałam tą nieszczęsną kartę i wreszcie miałam kontakt z rodziną.
    Tak traktuje swoich klientów PLAY. Niestety jesteśmy z nimi związani umową na 2 lata. NAPEWNO nie będziemy po tym okresie korzystać z ich usług. Podsumowując- to nie tylko ich ,,przewspaniałe'' dekodery są tam problemem, bo większy problem tkwi w pomocy klientowi, kiedy znajdzie się w sytuacji podobnej do mojej. Jak można być tak bezdusznym - klient to nie człowiek to maszynka do płacenia za podpisaną umowę. Żenada.
  • ~Katarzyna / 2025-03-12 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Play dramat, aplikacja raz działa raz nie, po zalogowaniu raz można pobrać faktury bo jest się administratorem, innym razem nie mam uprawnień
    ruletka
    jakbym chciała odrobiny hazardu to bym wybrała raczej Las Vegas ????
    na infolinii, czacie nic się nie da załatwić bo jak twierdzą hasło nie takie, przyszedł Św. Mikołaj i je zmienił złośliwiec ????
    ale jak przychodzi do kontynuacji umowy, to wszyscy są milusi, wciskają te kity, żeby mieć budżet na gwiazdki z TV - słabe to
    zamiast stawiać na stałe relacje z klientem stałym, zaproponować serwis na poziomie, robią sobie jaja
    Zaletybrak
    Wadyna każdym poziomie
  • ~Marek / 2025-03-11 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam telewizji Play. Jestem druga dobę bez dostępu do telewizji i internetu. Kilkakrotne dzwonienie do obsługi klienta nic nie daje. Obsługa jest niekompetentna powtarza te same zdanie. Brak jakichkolwiek konkretów. Równie dobrze mogli by nagrać to na taśmę. Chciałem numer telefonu do działu technicznego i poinformowano mnie, że w dziale technicznym nie nie ma telefonów. Po kilku nieskutecznych interwencjach poprosiłem o połączenie z kierownikiem działu to poinformowano mnie, że kierownik nie rozmawia z klientami Play a Ja mam czekać bo reklamacja (Usunięcie usterki), która może trwać do 30 dni. Jeszcze raz odradzam i proszę omijać tą telewizje szerokim łukiem. Jest to totalne olewanie klienta a konsultanci nie potrafią udzielić odpowiedzi i jeszcze bezczelnie proponują zmianę umowy na droższą ale technicznie wcale nie lepszą.
    Wadysame wady
  • ~Marcin / 2025-03-11 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja . Obsługa zerowa. Od 10 dni nie działa internet.Mimo interwencji wielokrotnie nie potrafią rozwiązać problemu.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Krzysztof / 2025-03-10 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wymianie uszkodzonego dekodera i podłączeniu nowego brak usługi telewizyjnej.Mijają już trzy dni i nikt nie potrafi powiedzie kiedy usługa zostanie przywrócona. Każą czekać następne 2-3 dni!!!.Z takim olewaniem klienta dawno się nie spotkałem. Konsultanci przekazują sprzeczne informacje ,oszukują i wprowadzają w błąd.Nie polecam tej sieci.Z chwilą upływu terminu umowy napewno jej nie przedłużę.Zamierzalem przenieść do nich telefon skutecznie wybili mi ten pomysł z głowy.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Anastasiia / 2025-03-08 16:30
    Ocena: 2.00 / 5
    I used internet play for a long time, but the process of terminating the contract was extremely difficult, it is almost impossible to reach them, you have to wait on the line for more than 30 minutes every time you try to call and all the operators do not know which department you need, the operators are absolutely not prepared to work with customers! after terminating the contract, I still received bills for payment and resolving this issue turned out to be another quest. I will never use their services again!
  • ~OLI / 2025-03-07 00:38
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem w szoku, jaki marny jest zasięg Playa tutaj gdzie mieszkam. W domu potrafi tracić zasięg, inne sieci są o niebo lepsze. Posiadam 2 karty sim jedną w Playu, druga to T-Mobile. Program NetMonster pokazuje PLAY RSRP -123dbm
    !!!!, natomiast w T-Mobile -108dbm. Co ciekawe Żona co na w Plusie telefon też pokazuje ok. -106dbm. Oczywiście sprawdziłem Na bts i wiem jaka jest przyczyną. Poprostu nadajnik Playa jest najdalej. Generalnie Play rozbudowuje swoją sieć, ale na moim terenie nie ma planów rozbudowy. Także trzeba będzie przenieść Playa do konkurencji.
    ZaletyMoże oferta.
    WadyU mnie zasięg marny.
  • ~wieslaw / 2025-03-05 10:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Oferta podobna jak u konkurencji mam na kartę wariant za 35 zł, ale bok przez czat perfekt. Zgłosiłem na czat play24 problemy z działaniem usług w niedzielę, konsultant wczoraj dzwonił 2x aby powiedzieć że sprawa naprawiona. Z telefonu korzystam bardzo intensywnie. Po dołożeniu nadajników własnych, z sieci korzysta mi się bardzo dobrze. Byłem kilka lat w plus nigdy więcej. Byłem też miesiąc w t-mobile, połowa stron nie działała. Po 2 latach uważam że najlepiej pomogą w play. Nie traktują konsultanci klientów kartowych gorzej. jak to ma miejsce u konkurencji.
    Zaletyzasieg, volte działa na każdym telefonie nie ma że kupiony na wolnym rynku, zasięg bardzo dobry dużo stacji nowych, miła obsługa bok, sprawy załatwiają w kilka dni.
    Wadydrogi rok konta,
  • ~Fratello / 2025-03-05 08:37
    Ocena: 2.50 / 5
    Nowy dekoder. Dekoder jest brzydki i duży . Wgląda jak przerośnięty krążek hokejowy . Poprzedni ,do którego wymiany zostałem zmuszony był cieniutki i mieścił się przyklejony za telewizorem bez widocznego kabla . A ten potworek cofa w w instalacyjnym czasie o kilka lat .
  • ~Krzysztof / 2025-03-04 22:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam tego operatora ze względu na beznadziejną obsługę klienta a właściwie jej brak. Już 5 dni zgłaszam problem z niedzisłającym dekoderem box tv i bez odpowiedzi. Na początku roku padł router internetowy i dopiero po 4 dniach zgodzili się wymienić na nowy. Bardzo żałuje że podpisałem z nimi umowę
    Zaletybrak
    WadyBrak obsługi klienta
  • ~Iron / 2025-03-02 13:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Do Linek: wysil się trochę i pomyśl. Ci co spuszczają się na Play (usługi mobilne), a chwalą np. Viking Mobile to w dużej mierze płatne trolle, najemni klakierzy. Nic więcej.
  • ~Rob / 2025-03-01 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma, codziennie są problemy z internetem. Nie ma dnia żeby nie trzeba było zgłaszać problemów obsłudze klienta. Na technika trzeba czekać 4 dni pomimo ciągłego braku dostępu do internetu.
    ZaletyBrak
  • ~Linek / 2025-02-28 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie czy Wy nie widzicie ze Play to dziadostwo? Nie wiem jakaś moda nastała na Play , dramat, tak jak Plus , nie rozumiem ludzi z Viking Mobile i Virgin gdzie tak chwalą sieć a przecież to Play ;€
    ZaletyZadne
    WadyPlay
  • ~Wstrzasnieta / 2025-02-28 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem takkkk wscieklaaa na operatora playy że chyba wypowiem umowe.To jest masakraaaaaaa,do tego strasznie droga infolinia,która uważam,że dla abonentów ich sieci powinna być darmowa,tak jak jest u wielu innych operatorów...a poza tym notorycznego problemy ,np przed chwilą internet niby działał,ale WiFi w telefonie już nie,w końcu jakoś zaskoczyło..
    I tak w kółko coś nie tak.
    ZaletyBrakkkj
    WadySameeeee
  • ~Grzegorz / 2025-02-28 16:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Naprawde super, ze żyjemy w czasach gdzie poprzez aplikacje finalnie musisz wydać 100zl by mieć pakiet za 50zl.
    Stało się tak gdyż czekałem chwile na włączenie pakietu troche to trwało i musiałem w biznesowych sprawach cos zrobic i skorzystać z internetu. Było to minut bo zapłaceniu za pakiet xxl. Ok mowie, sprawdzam konto widzę ze pakiet się niewłączyl bo zostało na koncie 47,64zl. Mowie ok dodaje 5zl i mowie sobie czekam nic nierobie. Czekałem 30 minut aż się pakiet włączy nic w tym czasie nierobilem bo wiedziałem ze transmisja danych jest włączona. Myslalem ze juz bo po takim czasie powinno juz byc,mimo iż niedostalem smsa o włączeniu. Po chwili użytkowania sieci w ważnych sprawach dostaje komunikat, ze nie mam juz środków. Mowie jak to i mowie do siebie, ze niegadaj ze tyle czekałem nic nierobiac i dalej się niewlaczyl. Zdenerwowałem się doladowalem kolejne 45zl i z nerwow bo juz niewytrzymalem wziąłem pakiet za 45zl. I po 30 sekundach dostałem potwierdzenie, ze pakiet się włączył. To jakies jaja wiec zadzwoniłem na infolinie mowie jaka sytuacja a ona traktuje mnie jak debila i ciagle mówi rozumiem i ciagle to samo. Niewiem czy niezrozumiała kompletnie co chce przekazać, niemam pojęcia. Nie bede czekał 30 minut bo przeciez niemozesz nic nierobic na telefonie tylko czekać na włączenie pakietu. Jakiś obsurd, ze tak niby porządna firma dziala, ta aplikacja i tragiczna obsługa klienta. Nigdy więcej nie skorzystam juz z tej sieci, bo rozumiem wszystko może jakies problemy techniczne, ale po tym jak konsulntantka chciała wmówić ze to moja wina postanowiłem o tym napisac. Tragiczny ten play, to juz nie to co kiedys. Postanowiłem ze zmieniam sieć, zero zrozumienia i pokory.
  • ~Nikt wazny / 2025-02-28 07:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Czytam opinie ludzi i rece mi opadaja,bo tyle się tu trabi,żeby nie zmieniac dekoderów z byłego UPC na dekodery z pley,bo będą duze problemy z usługa,a i tak zmieniaja,a później narzekają.
    ZaletyŻe usługa internetowo- tv wciąż jest dostepna po przejęciu przez play rowniez z dekoderów UPC.
    WadyPrzejęcie bardzo dobrego UPC przez pley
  • ~Mateusz / 2025-02-27 15:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Od wielu lat w UPC nie było żadnego problemu obecnie są ciągłe problemy dekoder z play działa tak powoli że samo zmienienie kanału trwa wieczność w dodatku większości funkcji nie działa i jest dużo razy mniej funkcjonalny niż dekoder z UPC z internetem jest tak samo ogólnie nie polecam firmy play
    ZaletyBrak
    WadyStraszne powolne działanie dekodera
  • ~Tiki / 2025-02-27 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Naprawdę jestem zawiedziony tylko dlatego że , myślałem że Play się jakoś ogarnie pod względem zasięgu oraz usług internetowych ale niestety mimo cikania wszędzie stacji bts nic to nie zmienia, sprawdzałem po raz 4 usługi Play i dalej to samo czyli net rozłącza non stop, mimo że w moim mieście z 8 stacji bts play i lipa na max A jeszcze konsultanci opryskliwii i nic nie pomagający, korzystać lepiej z operatora typu t mobile, Orange
    ZaletyNic
    WadyCały Play
  • ~TOMASZ / 2025-02-26 14:33
    Ocena: 4.00 / 5
    dobra sieć ale ma wady drogo i w aplikacji nic się nie zgadza
    Zaletyszybki Internet
    Wadydrogo , problemy z aplikacją
  • ~Klient / 2025-02-25 22:49
    Ocena: 1.00 / 5
    PLAY NIE POLECAM!!! Po fuzji z UPC - świadczący usługi na wysokim poziomie, PLAY zachowuje się jak złodziejska firma. Pobiera opłaty za nieświadczone usługi. Nie usuwa zgłaszanych awarii, pracownicy nieprofesjonalni, aroganccy, nie reagują na problemy techniczne, których nie ma końca. Sprzęt wymieniony z końcem roku, po fuzji z UPC z dekodera 4k na tanie, chińskie, zacinające się i nie działające buble. Na usunięcie awarii każą sobie czekać 30 dni. Na wymianę dekodera zbliżonego technicznie do 4k wg umowy, operator wymusza zmianę umowy na niekorzystną dla klienta. Bandycka firma. Omijać szerokim łukiem.
    ZaletyInternet działa bez zarzutu.
    WadyOszukiwanie klienta, nieprofesjonalna obsługa, sprzęt bardzo niskiej jakości.
strona 1 z 228
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2956
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1261
Lajt Mobile
Ocena: 4.09, ilość opinii: 987
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185