Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4962 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 249
  • ~Krzysiek / 2025-11-30 09:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Play najgorszy operator z jakim miałem do czynienia w swoim życiu (52 lata) Bytów woj pomorskie. Telefon co rusz jakieś problemy z zasięgiem to awaria to pracę konserwacyjne brak powiadomień dla abonenta a jak dzwonisz to ta ich beznadziejna sztuczna sekretarka, porażka. Światłowód 600 niby gwarantowana prędkość 400 a u mnie po jakimś pół roku od podłączenia nie przekracza 300 i co chwilą jakieś zaniki przerwy w dostawie. TV internetowa w związku z tym " zajebistym " internetem co chwilę zacina kanały tv ładują się po kilkanaście nawet kilkadziesiąt sekund i co chwilę przerwy w dostawie. Po zgłoszeniu problemu nie wiele się zmieniło a ich stała gadka to - a czy resetował Pan sprzęt, a czy sprawdził Pan czy kabelki są dobrze podłączone - i tego typu bzdety, bo oczywiście to że coś nie działa to jest wyłącznie winą abonenta. Naprawdę szczerze nie polecam nikomu jak tylko umowa mi się skończy to się przenoszę i już nigdy więcej play.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie możliwe.
  • ~Michał / 2025-11-29 23:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu.. najgorsze dziadostwo na rynku!!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Marcin klient / 2025-11-28 20:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam absolutnie operatora Play-klient dla nich liczy się tylko do podpisania lub przedłużenia umowy, gdy czytam inne negatywne opinie wszystko układa się w stały schemat działania. Obsługa klienta i konsultanci to tragedia-według nich wszystko jest bezzasadne. Problem pojawił się z usługą pay to play-dostalem powiadomienie SMS o włączeniu subskrypcji aplikacji której nie mam i nigdy nie korzystałem i nie instalowałem, żadnych więcej potwierdzeń nie otrzymałem, nie ma możliwości wyłączenia usługi mimo wyjaśnienia sytuacji u dostawcy subskrypcji i braku jej zamówienia z mojego oficjalnego konta, jedyne powiązanie to nr telefonu. Po kilku próbach wyjaśnienia sprawy lub jej rozwiązania nie dostaje już nawet odpowiedzi mailowej tylko SMS od operatora(oczywiście z brakiem możliwości oceny konsultanta) i za każdym razem odsyłają z powrotem do dostawcy subskrypcji który kontaktował się już z nimi...
    Inny problem pojawił przy reklamacji telefonu na który czekałem 3 miesiące, też bez odpowiedzi co było przyczyną awarii i kiedy odzyskam aparat...
    Jestem klientem kilkanaście lat ale po czymś takim radzę wszystkim unikać tego dostawcę usług, rzeczywiście jest coraz gorzej.
    ZaletyPłać, nie żądaj i nie wymagaj niczego-wtedy będziesz dobry.
    WadyObsługa klienta i rozwiązanie problemów.
  • ~Robert / 2025-11-28 14:06
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam światłowód. Rok było spoko, A tu nagle od tygodnia router mi odpier... tango – rozłącza internet parę razy dziennie jakby miał ADHD i tętno 200. Dzwonię na infolinie, odbiera jakaś pani, ton jak księgowa od VAT-u: mówi że zgłoszenie przekazuje do serwisu. Po dwóch dniach dzwonię i dowiaduję się, że serwis zrobił zdalny restart routera i zamknął zgłoszenie bo wszystko działa. Na co ja, że restart to i ja sobie robiłem, a problemem nie jest nie działający router, tylko to, że kilka razy dziennie na kilka-kilkanaście minut zrywa połączenie internetowe. Przyjęli kolejne zlecenie do serwisu. Dwa dni później dzwonię i historia się powtarza, serwis zrobił restart i zamknął zlecenie bo internet działa. Na co ja z gorącą prośbą, aby serwis przyszedł wymienić wadliwy router, konsultant przyjął zlecenie i przekazał informacje do serwisu. Po kolejnych dwóch dniach zdzwonię bo nadal zrywa internet i słyszę, że serwis zamknął zlecenie bo zrobił zdalny restart i wszystko działa. Ręce mi opadają, myślę sobie, czy wy tam zatrudniacie jednego pajaca od restartów?! Co on tam robi? Siedzi, drapie jaja i resety napier...?!. To ja do gościa z infolini, że skoro 3 razy serwis robił to samo a ja czwarty raz dzwonię z tym samym problemem to chyba powinni już dojść do wniosku, że restart routera nie załatwi sprawy??!!. Konsultant dodał notatkę z moją uwagą do zgłoszenia i przekazał do serwisu. No cóż, skoro żyję w pętli czasowej jak Dzień Świstaka, tylko zamiast świstaka mam kretyna od resetów, co klepie ten jeden guzik jakby chciał wygrać turniej w Mario Party, to za dwa dni zadzwonię na infolinię, aby dowiedzieć się zapewne, że serwis zamknął moje zlecenie bo zrobił zdalny restart i routera działa...
    Zaletycena
    Wadycała reszta
  • ~Sławek / 2025-11-27 23:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasięg beznadziejny, którego poziom skacze jach chce. W tym samym miejscu są 2 kreski, za chwilę 4, po jakimś czasie znowu 2. Jak się do nich zadzwoni, to twierdzą, że wszystkie ustawienia są w porzadku. Oszukują klientów na potęgę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyNie ma problemu z dodzwonieniem się do tej sieci
    WadyTotalna olewka klienta
  • ~Roland / 2025-11-27 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć,złodzieje,cwaniaki, płaci się za reklamy. Cena do jakosci grubo wygórowana. Cieszę się że już nie mam z nimi nic do czynienia.
    ZaletyBrak
    WadyNajgorsza siec.jaks jest na rynku za tak wysoka cenę.
  • ~Elżbieta / 2025-11-23 23:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki jest. Brak zasięgu, ciągle przerywane połączenie, przeciążona sieć, nie otrzymujemy tego za co płacimy znacznie zmniejszony transfer niż jest w umowie. Zgłaszanie problemu nie skutkuje.
    Zaletynie ma zalet- jest to już nasza ostatnia z pleyem podpisana umowa skoro im nie zależy na kliencie
    Wadybrak internetu, nie ma możliwości zrobienia zamówienia, przeglądania stron bo jest on ciągle przerywany, przeciążony
  • ~Majkka / 2025-11-22 19:19
    Ocena: 4.33 / 5
    Umowa podpisana w galerii Ostrołęka. Obsługa perfekcyjna,na najwyższym poziomie, jasno przedstawione warunki umowy, konsultantka Wiktoria to odpowiednia osoba na tym stanowisku. Oby takich więcej, pracodawca może być dumny.
    ZaletyMiła profesjonalna i cierpliwa obsługa
    WadyBrak
  • ~Emilia / 2025-11-22 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć! Internet 5G nie działa, niemożliwe normalne korzystać z internetu jak w Polsce jak i poza nią. Ceny koszmarnie wysokie. Nie polecam!!!
    WadyBrak 5 g, nie działa internet, wysokie ceny, obsługa na niskim poziomie
  • ~Michał / 2025-11-21 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć na rynku, złodzieje cwaniacy .. patologia
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Arti / 2025-11-19 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo , oszustwo , naciąganie ludzi na kasę
    ZaletyŻadne
    WadyTylko
  • ~Tomasz / 2025-11-19 20:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Trzeba uciekać z tego dziadostwa,oszuści,odradzam 100 razy się zastanowić i nie wchodzić w to gówno.
    ZaletyŻadne
    WadyDo groma
  • ~RysiekBrytyjski / 2025-11-16 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta z promocjami tylko dla nowych klientów. Jeśli już ktoś się zdecyduje to obiecują złote góry. Po podpisaniu umowy czekają jeszcze 14 dni (aby przypadkiem nie zerwać w ustawowo przewidzianym terminie). Po 15 dniu automatycznie jestes już klientem 3 kategorii. Oferta po standardzie, olewanie na infolinii i totalny brak zainteresowania problemem. Nie daj Boże zamówić u nich internet: wieczny brak, przyjazd serwisanta po miesiącu, ale fakturami oczywiście w terminie na ktorych doliczane są dodatkowe usługi,których nie zamaiałes no. Netflix!!!
    ZaletyBrak
    WadyZłote góry tylko dla nowych klientów
    Brak oferty dla stałych klientów
    Szkolenia dla konsultantów jak olewac klienów
    Internet porażka
    Nieistniejący serwis
    Serwisanci dyletanci
  • ~Paula / 2025-11-15 20:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa tragedia. Byliśmy umówieni na podłączenie światłowodu, był dogadany termin, zapłacone. Panowie przyjechali o godzinie 17 jesienią, zaczęli kopać a po chwili stwierdzili, że nie będą tego robić, ponieważ jest zbyt późno i na to potrzeba całego dnia (byliśmy umówieni na wcześniejszą godzinę natomiast panowie przyjechali znacznie później). Bez poinformowania nas okazało się, że umowa została anulowana, a pobrane pieniądze nie zostały nam zwrócone. Podpisaliśmy umowę na światłowód, a po czasie (jak sami osobiście pojechaliśmy) okazało się, że światłowód nie może zostać podłączony, pomimo, że już wszystko zostało podpisane i umówione (w miejscowości, w której mieszkam jest możliwość podłączenia światłowodu). Absurd i tragedia. Jak można tak traktować wieloletnich klientów. Jestem strasznie poirytowana tym jak zostaliśmy potraktowani. Nie polecam, najgorsza sieć na jaką można się zdecydować.
  • ~Robert / 2025-11-15 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dwóch zgłoszeniach o złej jakości połączeń telefonicznych.Stwierdzono, że mam uszkodzony telefon i mam kupić nowy z obsługą Volte.Jak określono,że to telefon jest winny i po stronie sieci nie ma żadnych problemów.W treści oznajmili że mogą zweryfikować że problem jest po mojej stronie.Maja techniki i narzędzia do tego typu problemów.Reklamację uznali bezzasadną i jej nie uznali.Tylko telefon jest nowy.Na innych modelach telefonu to samo.Dobrze że jest to oferta na kartę bo na abonament reklamacji w ogóle nie uwzględniają i rezygnacja kosztuje.Na kartę do kosza lub przeniesienie.
    ZaletyNic
    WadySztuczna inteligencja
  • ~j**** P4 / 2025-11-14 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    ta instytucja to porażka, pracują tam osoby o inteligencji średnio rozwiniętej małpy, nie obrażając małpy. Nie umieją rozwiązać żadnej sprawy, napisać o nich debile i tępaki to tak jakby nic nie napisać. Na infolinii są ludzie co nie nadają się do taraszenia kapusty, nie mają w ogóle pojęcia odnośnie jakichkolwiek przepisów prawnych wstyd by mi było ubrać ich ubrania firmowe.
    Zaletyżadnych
    Wadyta firma to jedna wielka wada
  • ~Maciej / 2025-11-14 16:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Oszuści i złodzieje. Płacę za usługi, z których nie mogę korzystać bo dostęp do internetu bywa. Kontakt z biurem obsługi to porażka. Robot mia nie zna polskiego. Brak zasięgu to podobno opady deszczu. Niestety jestem na nich skazany bo inne sieci są jeszcze gorsze. Ogólnie nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBrak dostępu do internetu i fatalna jakość rozmów
  • ~Taki ktos / 2025-11-14 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Wspolczuje ludziom ,którzy mają w play internet powiązany z TV...ja na całe szczęście jestem na dekoderze z UPC,wiec nie mam tych usług powiązanych ze sobą,ale i tak gdy oglądam na tv np coś na yutobe,to zdarza sie ze co chwilę zanika obraz z powodu przerw w internecie
    Play,to juz kompletne DNO.
    ZaletyBrak
    WadyJw
  • ~HALINA / 2025-11-14 15:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Od prawie roku jestem klientem play,kolejny raz czekam na technika, kolejny raz nie ma internetu,telewizji,na naprawę kolejny raz każą długo czekac, tym razem 6 dni,kilka razy konieczny był reset urządzeń, trzeba mieć przygotowane wykałaczki, na infolinii pracują automat,generalnie nie polecam
    WadyDużo usterek
  • ~Danuta / 2025-11-13 09:56
    Ocena: 3.67 / 5
    Podpisałam umowę z Play na internet światłowodowy i po 2 miesiącach pożałowałam.Od 3.11 nie mam internetu co za ten idzie i telewizji.Od 3.11 dzwonię na infolinię że zgłoszeniem i 3 razy zostałam wprowadzona w błąd ,że jest sygnał i po resecie mam czekać 3 godziny.5.11 zgłosiłam awarie.Nikt z infolini nie potrafił mi powiedzieć kiedy ktoś to usunie tylko,że zlecenie jest aktualne.7.11 przyjechał pan z firmy zewnętrznej i stwierdził ,że linia jest uszkodzona i przyjedzie ktoś inny .Dzwoniłam do tej firmy dowiedzieć się kiedy będzie naprawa ale ich klientem jest Play i kazali mi przez nich uzyskać informacje.Zadzwonilam do Play i znowu słyszę że zgłoszenie jest aktywne i nie ma możliwości sprawdzenia co tym problemem i nie ma możliwości sprawdzenia mam czekać aż się do mnie ktoś zgłosi a dziś już jest 13.11
    Porazka
    ZaletyNigdy więcej internetu i telewizji w pakiecie
    WadyKonsultanci którzy nie rozwiązują spraw nie dotyczy to jednej osoby więc myślę ,że nie mają
    Możliwości,oklamywanie jak w przypadku sygnalu
strona 1 z 249
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4962
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4107
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3186
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2723
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1353
Lajt Mobile
Ocena: 3.78, ilość opinii: 1211
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4632
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2071
INEA
Ocena: 2.18, ilość opinii: 1195