Ostatnio przy zakładaniu światłowodu na który czekaliśmy od grudnia do marca i nie potrafili dostosować się do poprzednich terminów ich pracownik porysował nam auto przed domem i był arogancki, kiedy zaczęłam mieć z mamą abonament i to mama go opłaca SMS o płatności przychodziły do mnie a nie do niej i naliczono nam odsetki i nie szło się dogadać z ludźmi pracującymi stacjonarnie żeby coś w końcu z tym zrobili, ogółem to ile razy próbowali naciągnąć na jakieś „promocje” i inne rzeczy to już nawet nie wspomnę, nie polecam chyba że ktoś lubi marnować swój czas i się denerwować
ZaletyXD?
WadyWszystko
~jaofezoj / 2024-03-21 10:24
Ocena: 1.00 / 5
kradną kase z konta PLAY24.
NIBY ZA SUBSKRYPCJE kinodom lub kigdom. PRZYTULILI 14 ZŁOTYCH I DALI MEJLA BY ZREZYGNOWAĆ Z SUBA KTÓREGO NIE WYKONAŁEM kodem 195.
ZŁODZIEJE.
~klient robiony w trąbę / 2024-03-20 10:57
Ocena: 2.33 / 5
DNO DNO i jeszcze raz DNO, jeśli nie musicie nie wybierajcie play
Biuro obsługi klienta zbędne, nic nie załatwią i nic nie wiedzą tylko termin potrafią umówić ale dotrzymać już nie, technik umawiany nie przychodzi na pytanie dlaczego BOK nie wie i nie ma takich informacji tylko proponuje nowy termin a jak nie przyjdzie znowu to dadzą nowy i tak w kółko
Zaletyżadnych
WadyBiuro obsługi klienta zbędne nic nie załatwią i nic nie wiedzą tylko termin potrafią umówić ale dotrzymać już nie, technik umawiany nie przychodzi na pytanie dlaczego BOK nie wie i nie ma takich informacji tylko proponuje nowy termin a jak nie przyjdzie znowu to dadzą nowy i tak w kółko, prowadzona sms-owa gra w kotka i myszkę
~Anna / 2024-03-20 10:19
Ocena: 1.00 / 5
Play to dno. Naciągają ludzi. Ustalona kwota za usługi 85zł dostaję fakturę na 195. Informacja że to dodatkowe koszty. A oferty na 85 zł to oni nie mają. Trzymajcie się od nich z daleka.
ZaletyBrak
~Jan Duda / 2024-03-19 07:34
Ocena: 3.00 / 5
Rozmowa 4.01.2024 z Paweł Domagalski. Dramat !!! Człowiek arogancki, zero merytoryki. Ham, ehhhh.... Nic nie potrafił załatwić tylko powtarzać w koło jedno i to samo. Brak chęci załatwienia tematu. Rozmowa od początku była bez celu. Stracony czas i mnóstwo nerwów.
ZaletyBrak
WadyErogancja
~Magda / 2024-03-18 22:01
Ocena: 1.00 / 5
To jest porażka od trzech dni mam brak internet nikt z obsługi nie był w stanie pomóc każdy mówi co innego . W salonie play do którego się udałam usłyszałam ze jak kupię nowy router to wtedy się dowiem czy internet będzie działał bo oni nie mają matkach możliwości . Oczywiście kupiłam i cóż internet zadziałał przez pół godziny. Znowu infolinia znowu przyjęcie zgłoszenia . Nie polecam i odradzam nikt profesjonalny tam nie pracuje i nikt pomóc nie chce .
ZaletyZero zalet
WadyObsługa ., olanie klienta kliencie martw się sam
~Mery / 2024-03-18 12:36
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam! Zawierajac umowę było czarno na białym za co i ile mam płacić, niestety na rakuchunku zawsze dodatkowe koszta, pani z obsługi klienta nie potrafiła powiedzieć dlaczego tak jest
ZaletyBrak.
~Nikoś / 2024-03-18 11:45
Ocena: 2.67 / 5
Aplikacja Play 24 to porażka !!!! Ciągle zawiesza się zalogować się to człowieka szlag trafia !!!! Nie polecam
~Wściekła / 2024-03-18 01:19
Ocena: 1.00 / 5
Nie mam już sił,stale mam przerwy w połączeniach,wyłączają mnie też,mimo zgłoszenia nic nie daje.Czym krótszy okres do końca umowy ,kara umowy wyższa,tak mam jak pytałam na Play24 .Dzwoniąc do konsultanta słyszałam odpowiedź,że dopiero będę wiedziała,jak zerwie umowę i dostanę fakturę,bo oni nie obliczają,to dlaczego na Play24 dostałam odpowiedź jaka kara. Tak traktuje się klienta,żadnego szacunku,płać i cicho siedź. Uciekam,muszę poczekać do końca umowy.Parodia a nie operator,powinni się wstydzić. Nie wierzyć im
ZaletyJAKIE ZALETY ,CHYBA TAKIE,ŻE MUSZĄ BYĆ TAB NA NERWY
WadyWSZYSTKIE I JESZCZE WIĘCEJ
~GXR Mallibuca / 2024-03-17 14:02
Ocena: 1.00 / 5
Podejście do klienta znikome, sieć prawie nie funkcjonuje. Pobieranie na poziomie 0,2 MB/s.
Granie na tym to istna katorga dla użytkownika,
jak ktoś ma do wyboru nie mieć internetu, a internet z play to radzę żyć w spokoju duszy.
Nie pozdrawiam.
ZaletyNie ma
WadyWiele
~jaofezoj / 2024-03-15 13:37
Ocena: 1.00 / 5
kradną kase z konta PLAY24.
NIBY ZA SUBSKRYPCJE kinodom lub kigdom. PRZYTULILI 14 ZŁOTYCH I DALI MEJLA BY ZREZYGNOWAĆ Z SUBA KTÓREGO NIE WYKONAŁEM kodem 195.
Zaletyzłodzieje
Wadyzłodzieje
~Miechu / 2024-03-15 00:29
Ocena: 2.33 / 5
Ostatnio zabrali mi pieniądze z kąta i nie włączyli pakietu
ZaletyZnikome
Wadysłaby internet w porównaniu do innych sieci , praktycznie nic się nie zmienia od kilku lat
~Zdzisław / 2024-03-14 23:18
Ocena: 1.00 / 5
Po przejęciu UPC przez Play prawie całkowicie przestał chodzić internet wcześniej takich problemów nie było.
ZaletyBrak
WadyCiągle zrywający się internet
~Zdzisław / 2024-03-14 23:17
Ocena: 1.00 / 5
Po przejęciu UPC przez Play prawie całkowicie przestał chodzić internet wcześniej takich problemów nie było.
ZaletyBrak
WadyCiągle zrywający się internet
~JerzyLinuz / 2024-03-14 19:55
Ocena: 1.00 / 5
55-120 Oborniki Śl. DRAMAT... Help... S.O.S. LTE nie działa zasięg nie istnieje....
~Arek / 2024-03-14 18:25
Ocena: 1.00 / 5
Rozwiązywanie problemów wygląda tak,że ,zadzwonia mówią technicy już wiedzą i pracują nad tym itd. i tyle w temacie bo nie doczekanie twoje jeśli liczysz że zadzwonia i rozwiążą twój problem.
ZaletyŻadne
WadyBrak zalet
~JAOFEZOJ / 2024-03-14 09:28
Ocena: 1.00 / 5
kradną z konta PLAY 24 znika kasa NIBY ZA SUBSKRYBCJE ICH BRACI ZLODZIEJI .
WadyKRADNĄ
~Krystian / 2024-03-13 21:58
Ocena: 1.00 / 5
Przeszedłem z plusa do Play
Dodatkowo do usługi dostałem nowy nr niby za darmo ale mniejsza z tym .
Ważniejsze że nr ten jeszcze nie dawno był numerem mocno rozwiązłej ukraińskie dziewczyny Anastazji .
I teraz co chwilę dzwonia różne osoby które są chętne przygód .
Nr mam 2 miesiące i już mam go dość
~PracArt / 2024-03-13 17:52
Ocena: 1.00 / 5
Moja mała firma miała podpisaną umowę z upc na internet, tv i telefon stacjonarny. Zadzwonił pan z play i zaproponował, że w związku z tym, iż play przejęło upc proponuje nam przejście z tymi usługami do play. Miało być wszystko tak samo tylko lepiej i taniej. Dość szybko pojawił się pan monter i zainstalował nowy modem. Okazało się że wszystko działa oprócz telefonu stacjonarnego. Monter stwierdził, że powinni ten telefon szybko uruchomić, ale żeby na wszelki wypadek zadzwonić pod nr 813813813 i to zgłosić. Po krótkiej wymianie zdań z botem odebrała tel miła pani i stwierdziła, ze nie może mi pomóc i połączyła mnie z innym działem. Takich połączeń z kolejnym działem było 6. W tych kolejnych połączeniach dowiedziałem się, że play nie podłącza tel. stacjonarnych i że pan który proponował nam przejście do play po prostu nas okłamał. Kiedy już dość mocno zdenerwowany rozmawiałem przy ostatnim połączeniu z panem, który odpowiadał za odstąpienie od umowy dowiedziałem się, że owszem mogę odstąpić od umowy i internet oraz tv będą takie jak w upc, ale nie ma możliwości powrotu do telefonu stacjonarnego. Pan mnie poinformował, że mogę złożyć reklamację, ale powrotu tel. stacjonarnego i tak nie będzie. Po prostu firma play pozbawiła moją firme kontaktu z klientami i na koniec dowiedziałem się "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi"
~Jolanta / 2024-03-13 17:31
Ocena: 1.33 / 5
W czasie rozmowy w dniu 13 lutego i omówienie nowych warunków umowy ewidentnie powiedziałam że i zapytałam czy faktycznie będzie mój abonament wynosił daną kwotę pani potwierdziła potem nagle okazuje się że mam do zapłacenia prawie drugie tyle reklamacja jest na razie w toku i zobaczymy co dalej firma jest nieuczciwa nie solidna nie dzwonią potem piszą że dzwonili a wcale nie dzwonili no nie jestem zadowolona z tej z firmy. Niestety sprawa trafi do sądu nagranie mam więc tutaj łatwo będzie udowodnić że jest moja racja nie polecam playa