Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 792 opinii

1.50 / 5

  • Oferta
    1.63
  • Obsługa klienta
    1.49
  • Cena/Jakość
    1.38
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~niezadowolony / 2020-05-29 22:56
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem abonentem sieci Play ,od dłuższego czasu wiele kart kart w firmie , podejrzewam sieć o nieuczciwe praktyki . Mamy dostęp mobilny do internetu teoretycznie bez ograniczeń w praktyce po przekroczeniu limitów
    prędkość jest mocno ograniczana już sam fakt skonstruowania tak oferty jest co najmniej dziwny ale ok przełknę tym bardziej że wszyscy operatorzy ,,walą taką samą ściemę''
    Ostatnio po przekroczeniu limitów ograniczono mi prędkość na dwóch kartach , przypadkiem znalazłem w play24
    możliwość włączenia dwóch dodatkowych pakietów 30GBi 10GB za free ale tylko w sieci Play jako że korzystam praktycznie tylko z ich nadajników to mi to pasowało uruchomiłem pakiety i przez jeden dzień cieszyłem się internetem z normalną prędkością po czym wszystko wróciło do standardów Play czyli znowu ograniczono mi prędkość ,jednocześnie bombardując mnie informacjami sms mail że mogę przywrócić prędkość ,,abonamentową ''
    za opłatą nie chcę tego robić skoro oferują mi usługę za którą nie muszę płacić .
    I teraz najlepsze kontakty z infolinią nic nie dają twierdzą że mają 30 dni na rozpatrzenie sprawy po tym czasie to już nic mi nie będzie potrzebne bo nastąpi nowy okres rozliczeniowy i prędkość zostanie przywrócona a o obiecanych pakietach nie będzie śladu .
    Dobrze że umowa wkrótce dobiegnie końca i po kilkunastu kartach w Play też już nie będzie śladu
    Sieć buduje PR w oparciu o znane twarze ,,łowi jeleni'' po podpisaniu umowy to już Ty masz problem a nie sieć
    Zaletynie zauważyłem
    Wadyjak w komentarzu
  • ~Motorolex / 2020-05-29 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Subkonto na które wpływa niewykorzystana kasa, której mi nie oddadzą w żadnej formie prócz wykupienie usługi typu granie na czekanie, horoskop lub dodatkowy net (ceny netu są mega drogie w porównaniu z konkurencją) - obecnie mam na subkoncie 400zł z których nie mogę doładować telefonu, a po przeniesieniu numeru do innej sieci po prostu przepadnie.(gdzie indziej będę płacił 1/4 obecnej kwoty, a do tego 30GB netu). Nawet nie mogę skorzystać z obsługi klienta jeśli konto nie jest doładowane, a żeby doładować muszę wydać kolejną kasę, bo 400zł na subkoncie jest w końcu dla mnie niedostępne...
    Zaletydzwoni (o ile można zaliczyć to do zalet)
    Wadycała reszta
  • ~Sylwia / 2020-05-29 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropna sieć. Ciągle awarie a do tego długi czas oczekiwania na naprawę. Co miesiąc coraz wyższe rachunki, naliczają sami sobie jak chcą kolosalne sumy,mało tego nie potrafią racjonalnie wytłumaczyć sytuacji. Tragedia.
  • ~Smokk / 2020-05-29 00:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Play stosuje nieuczciwe praktyki w postaci dodatkowej karty, gdy zrezygnowałem z ich usług bo podnieśli opłaty dla stałych klientów i chciałem się przenieść okazało się , że moja nieaktywna do niczego niepotrzebna karta nie została z automatu zdezaktywowana. Tym samym przeniesiono mi numery telefonów zaś za gratisa musiałem jeszcze przez trzy miesiące płacić. Dotychczas darmowy, nigdy nie używany gratis stał się smyczą na której ten operator mnie trzymał. Gehenna trwała pół roku gdyż kierownik placówki nie udzielił mi pełnej informacji. Zgarnął zapewne premie ja zaś za głupotę zapłaciłem. No cóż ignorantia iuris nocet.
    ZaletyNic
    WadyWyzysk klienta, ściema
  • ~Meg0602 / 2020-05-28 18:05
    Ocena: 4.33 / 5
    Jestem abonentem play od dawna. Posiadam oferte na kartę prepaid i intenet mobilny. Jestem zadowalona z jakosci obu usług. Wiem ze bardziej wymagajace osoby nie beda zadowolone z internetu, lecz mi wystarcza, plus nie trzeba podpisywac umowy na internet jak sie ma swoj router co jest dla mnie bardzo ważne.
    Zaletyjakosc obsługi klienta, swietna aplikacja play24
    Wadymiejscami jest problem z zasiegiem
  • ~Katarzyna / 2020-05-25 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć z możliwych od 4 godzin próbuję zgłosić blokadę
  • ~Vito / 2020-05-24 00:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystając z tego badziewnego internetu LTE Ultra z Play przypominają się lata 90-te i modemy telefoniczne dial-up. Podobne prędkości ma ten ich g*wniany internet. Obsługa klienta też wręcz żałosna. Potrafią tylko recytować bzdurne regułki z szablonów i bez rozwiązania sprawy zamykają reklamacje. Tragedia nie sieć, najgorszemu wrogowi bym jej nie polecił.
    ZaletyBrak
    WadySieć zapchana, zamulona, że korzystać się z tego nie da i tak jest przez cały czas.
  • ~MAX / 2020-05-23 22:48
    Ocena: 1.00 / 5
    nie ma co sie dziwic ze to kiepska siec nawet do rekam zatrudniaja PEDOFILA WJEWODZKIEGO
    ZaletyPEDOFIL
    WadyPEDOFIL
  • ~Tomasz_tcz / 2020-05-23 17:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepsza siec w Kraju :)

    Obsługa, oferta i ceny usług oraz urządzeń bez zarzutu.

    Gorąco polecam mimo ich czasem prędkość Internetu złapie lekki kaszelek :)
    ZaletyOferta, obsługa klienta , zasięg
    Wadybrak
  • ~Patryk / 2020-05-23 16:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Powiem tak . Totalna klapa!! Korzystałem z Internetu ahh za dużo powiedziane, chciałem korzystać dopóki po 12 dniach nie przyszedł SMS że prędkość Internetu zwalnia ponieważ wyczerpałem limit 100gb pełnej prędkości . Dodam tylko że przez ten okres z Internetu korzystałem tylko wieczorem by obejrzeć jeden film na Netflix. Na całe szczęście mamy 14 dni na odstąpienie od umowy ALE TU TEZ JEST HACZYK ! Trzeba zapłacić 39.99zł za aktywację karty no i za czas trwania umowy . Dodam jeszcze że Internet ma bardzo słaby zasięg strony ładują się wolno A jak oddaliłem się od routera o zaledwie 10m już zasięg się tracił
    WadyWszystkie
  • ~Karol / 2020-05-23 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorzej zadac sie z PLAY. Później juz tylko walka o swoje jak cos jest nie tak. A w moim przypadku chodzi o konrektne pieniadzel. Bo wcisneli mi wadliwy s20+, ktorego na sile chcieli naprawic 3 razy(nawet bez wlasciciela zgody), i poltora miesiaca nie moge odzyskac swoich 3500zl ani sprawnego telefonu. Czyli na dana chwile okradli mnie na 7 tysiecy zlotych.(bo maja moje pieniadze i telefon). Teraz juz playowi zapowiedzialem, ze nastepne nasze spotkanie nie bedzie zglaszane u nich tylko w Sądzie. I misiu od odpisywania z play nie pisz mi o tym zebym sie z wami kontaktowal, bo od 45 dni sie kontaktuje. PLAY TO ZENADA !!! LUDZIE OMIJAC Z DALEKA chyba ze macie za duzo pieniedzy to i tak lepiej nimi w piecu napalcie niz oddac je play.
    ZaletyZadne
    WadyWszystkie
  • ~Jacek / 2020-05-23 12:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Telefon wzięty na osobę z która jestem pokłócony. Fizycznie wyprodukowany rok równo temu potwierdzenie daty na pudełku ale nie mam paragonu (nie jestem w stanie go zdobyć). Odsyłam do serwisu oni widzą że tel ma fizycznie rok więc nie był w stanie osiągnąć 2 lat gwarancji ale nie mam paragonu to od razu wykorzystane u tel odesłany. Jednym słowem patrzą by wykorzystać.
    ZaletyInternet
    WadyWszystko inne
  • ~rafik / 2020-05-21 03:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Pan Mateusz w sieci play mieszczacej siew Tesco w Suwalkach zgrywal sie ze brakujace z umowy 6 giga przyniesie w wiadrze, zaslanial nazwisko i mowil ze chce za nie 30 mln... to zwykli zlodzieje i chamy
    Zaletybrak
    Wadyniemile podejscie do klienta to malopowiedziane, chamy i prostaki
  • ~PLAY TO ZART / 2020-05-20 23:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie da się grać w żadna gre online, internet wyglada jakby szedł kablem bambusowym, prędkość to zart. Cena internetu jest chyba z kosmosu, wyglada jakbym płaciła za internet chyba z NASA.
    ZaletyŻadne
    WadyZdenerwowanie, chęć zniszczenia całego sprzętu.
  • ~Jd / 2020-05-20 23:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet z tej sieci jest wręcz okropny. Nie polecam nikomu.
    ZaletyŻadne
    WadyWsyzstko
  • ~Aguś / 2020-05-16 23:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Skusiłam się i wykupiłam internet domowy w PLAY. Telefon mam w innej sieci. Za nic w świecie nie mogę założyć konta na PLAY24. Kontaktowałam się już (nie przesadzam!) kilkanaście razy z obsługą klienta, nic to nie dało. Żałuję, że skorzystałam z ich usługi, pierwszy i ostatni raz. Zdecydowanie odradzam korzystania z tej sieci!!!
    ZaletyZasięg jest niezły. Świecą się trzy schodki, w Plusie miałam tylko jeden schodek.
  • ~Przemek / 2020-05-16 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 6 miesięcy wydzwaniam do działu technicznego z powodu braku internetu.
    Po kilkudziesięciu restartach , zrobieniu duplikatu karty sim wciąż nie dostaje usługi za która wystawiają faktury.
    Wszystko jest ok dopóki nie ma problemu,
    Niestety Play nie potrafi pomoc,
    Nie polecam i uważam ze te wszystkie wychwalanki wcreklamach TV to bujda na resorach.
    ODRADZAM
  • ~mati / 2020-05-15 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Długo byłem w play do momentu wyjazdu za granicę.
    Byłem parę miesięcy w Norwegii i elegancko wszystko było. Chodziło mi głównie o Internet. 3 giga w abonamencie to nie zbyt wiele ale można było sobie dokupić 1 gb za 15 złotych. Wszystko ok. Czasami nie szło się połączyć, na infolinii tłumaczyli że to wina lokalnego dostawcy. W czasie przejazdu przez Szwajcarię padła mi nawigacja offline więc wszedłem na Google Maps. Nawet nie zdążyła się załadować i bum SMS z powiadomieniem że osiągnąłem limit kredytowy.Myślę sobie co jest do kur... Nędzy. Wchodzę w apke sprawdzam a tam za niecałe 3.5 mb danych 440 złotych. O kur.. Dojechałem do Niemiec dzwonię na oczywiście płatną infolinię zapytać jakim cudem za 3mb internetu jest ponad 400 złotych. Kobieta spokojnie oznajmiła że Szwajcaria nie jest w Unii Europejskiej. Mówię że Norwegia też nie jest a tam normalnie szło z mojego pakietu. Tłumaczę że to chyba jakaś pomyłka przecież oba te kraje są w strefie Schengen. Usłyszałem że taki mamy klimat.W Polsce oczywiście w centrum miasta notoryczny brak zasięgu podobno z powodu awarii nadajnik którego miesiąc nie mogli naprawić. Play nie widzi w tym swojej winy.
  • ~Qualxarnu / 2020-05-15 20:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Skusiłem się pierwszy i ostatni raz na usługi operatora PLAY.
    Oferta jest bardzo korzystna pod względem cenowym jak i oferowanym pakietom minut i danych, ale niestety na tym się zalety oferty i operatora kończą.

    Obsługa klienta po podpisaniu umowy jest tragiczna, a w zasadzie mógłbym powiedzieć, ze prawie nie istnieje. Chyba, że chcemy coś dokupić. Jeśli mamy problem z działaniem usługi, to jest i problem z rozwiązywaniem problemu.
    W moim przypadku pojawił się problem z dodzwanianiem się do mnie. mieszkam w Warszawie i w miejscu gdzie mieszkam operator PLAY ma od 1-2 na 4 kreski zasięgu. Taki sam poziom ma na przykład również operator Orange. Niestety kiedy mój telefon działa na sygnale PLAY, to często ludzie nie mogą się do mnie dodzwonić. Po prostu od razu otrzymuje SMS z informacją, że ktoś próbował się do mnie dodzwonić, a osoba dzwoniąca słyszy, że mój numer jest nieosiągalny. Mogę wtedy nic nie robić z telefonem, czyli telefon sobie po prostu leży na biurku, czy stole i niby jest zasięg, ale go nie ma. Jak przełączę się na Orange czy T-mobile, to nie mam tego problemu.
    Próbowałem zgłosić problem do PLAY wielokrotnie, niestety operator zamiata problem pod dywan. W momencie, kiedy konsultant próbował się do mnie dodzwonić i napotykał na mój problem, czyli nie mógł się dodzwonić, po 1 razie (tak po jednej próbie), zamykał zgłoszenie z informacją, że nie można się było ze mną skontaktować. Ja usilnie próbowałem otwierać zgłoszenie ponownie i tak chyba z 6 razy było ono zamykane, kiedy pracownik PLAY napotykał się na mój problem z dodzwonieniem się do mnie. Nie ponawiał próby kontaktu w żaden sposób, ani telefonicznie, ani mailowo, po prostu zamknięcie zgłoszenia i tyle.
    To jest jakiś absurd i dlatego nie polecam tego operatora, bo ja teraz muszę się przełączać na Orange albo T-mobile i korzystać roamingu wewnętrznego, aby ludzie mogli do mnie dzwonić.
    ZaletyKorzystna cenowo oferta
    WadyObsługa po podpisaniu umowy
    Ignorowanie klienta
    Zmiatanie problemów pod dywan
  • ~Agnieszka / 2020-05-15 19:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam. Nie polecam nikomu i przestrzegam przed zawarciem umowy o TV box oraz internet stacjonarny w play. 11 miesięcy internetu oraz telewizji bez zastrzeżenień. Choć czasem zdarzało się,ze trzeba było resetować router.
    Nie polecam danej usługi,ponieważ od dokładnie 8 marca nie mam internetu co uniemożliwia mi oglądanie telewizji oraz korzystanie z Wi-Fi. Po mimu wielu zgłoszeń (telefonicznych,mailowych,oraz osobistych w salonach) nikt z tym nic nie robi.
    Wykonując synchronizację routera podczas rozmowy telefonicznej nic szczególnego nie zostało ustalone.
    Jedyne informacje jakie otrzymuje to takie,ze mam czekać na telefon od jakiegoś konsultanta.
    Jedyne co mi doradziła Pani X to to,aby wyciągnąć kartę SIM z anteny . Oczywiście tłumacząc jej,ze antenta znajduje się na wysokości 4 metrów to stwierdziła żeby mąż bądź jakiś inny mężczyzna z domu wszedł na drabinę i wyciągnął kartę SIM i przełożył do innego urządzenia.
    Oczywiście się nie zgodziłam,bo nie mam zamiaru być pociągnięta do jakiejkolwiek odpowiedzialności za nawet drobne uszkodzenie sprzętu (anteny) ,która ma wartość ok 1100zł.
    Prosząc również o korektę faktury otrzymalam negatywną odpowiedz ,ponieważ rzekomo wszystkie ich nadajniki w pobliżu działają prawidłowo i muszę opałacic fakturę.
    Kilka dni później na ponowne zgłoszenie otrzymałam odpowiedź na e-mail,ze karta SIM jest wylogowana. Czyli ewidentnie jest to wina sprzętu. Lecz oczywiście wspaniały Play wypiera się,ze to wina firmy TELMOR z którą ma podpisaną umowę odnośnie wypożyczania sprzętu i nakazuje mi kontaktować się właśnie z tą firmą. Czytając formularz podłączenia sprzętu w pierwszym punkcie jest informacja ,ze firma Play odpowiada za sprzęt wiec nie rozumiem dlaczego odsyła mnie do podwykonawcy. Dodam również,ze firma Play nie daje umów papierowych tylko wysyła na e-mail. Niestety ja owej do dzisiaj nie otrzymalam. A idąc do salonu i prosząc o papierową wersje pan tam pracujący mówi mi,ze umowę może mi wydać tylko i wyłącznie pani z którą ja podpisalam.
    Absurdem dla mnie jest fakt,ze to ja bede musiała zapłacić za jakikolwiek montaż i demontaż anteny ,ponieważ play nie pokrywa takich kosztów.
    Powiem tak czekam na kolejna korektę faktury ,ponieważ nie vede płacić za coś czego nie mam i z tego nie korzystam.
    Dodam,ze jakiś czas temu mialam światłowód z orange i każda usterka bądź nawet zmiana miejsca zamieszkania nie wiązała się z żadnymi kosztami. Nawet za nowe ciągnięcie kabli w mieszkaniu.
    Nikomu ich nie polecam. Chyba,ze ktoś chce płacić za coś czego nawet nie ma i nie korzysta.

Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.50, ilość opinii: 792
Orange
Ocena: 1.46, ilość opinii: 723
T-Mobile
Ocena: 1.56, ilość opinii: 602
Plus
Ocena: 1.60, ilość opinii: 506
nju mobile
Ocena: 3.04, ilość opinii: 178
Virgin Mobile
Ocena: 2.42, ilość opinii: 143
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2490
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2197
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2062
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1841
Orange Neostrada
Ocena: 1.98, ilość opinii: 1038
Flixbus
Ocena: 2.27, ilość opinii: 910