Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 1034 opinii

1.49 / 5

  • Oferta
    1.60
  • Obsługa klienta
    1.49
  • Cena/Jakość
    1.37
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wiolaa / 2020-12-14 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć bez zasięgu
    Pracownicy nierzetelni,celowo nie informujący klienta o ważnych punktach umowy,takich jak końcowa data trwania umowy.
    Podpisałam umowę o usługę i aparat na 24 miesiące,a po roku umowa została przekształcona w tzw."duet", gdyż dobrałam również aparat i abonament dla córki.
    Pracownica dokonująca zawarcia ze mną umowy nie poinformowała mnie iż opłaty za mój aparat i abonament jakimś cudem wydłużają się o kolejne 24 miesiące,a abonament i opłaty za aparat córki będzie trwał przez ,o dziwo 36 miesięcy.
    W ten oto sposób zostałam zwyczajnie podstępnie oszukana.
    Reklamacja w tej sprawie nie została w ogóle rozpatrzona.
    Odradzam usługi tej sieci.
  • ~Mika / 2020-12-14 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mam internetu od ponad tygodnia, 3 razy...
    ...dzownilam na obsługę klienta, 2 razy pisałam na chacie z konsultantem. Musiałam pojechać do salonu aby wymienili mi kartę, karta nie została wymieniona tylko aktywowana. Internet miał być odrazu nie było go. Zadzwoniłam ponownie do działu technicznego Pan, z którym rozmawiałam stwierdził, że muszę poczekać 24h aby był internet, mija 24h dalej brak internetu. Kolejna rozmowa przez chat Pan stwierdził, że mam włożyć kartę do telefonu, wykonać połączenie telefoniczne 24h będzie internet. Mija 24h internetu brak, sprawa została zgłoszona do innego działu...Operator nie wywiązuje się z umowy, a ja mam płacić za brak internetu :) nie pozdrawiam play'a
  • ~Ave Plus / 2020-12-14 09:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Mega masakra końcówka trwania umowy to kosmiczne faktury mega opłaty których konsultanci nawet nie byli w stanie wytłumaczyć,w trakcie trwania umowy liczne problemy ze świadczeniem usług w postaci braku dostępu do nich, nigdy więcej Play!!!!
    ZaletyKasowe reklamy
  • ~Sebastian / 2020-12-14 08:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wszystkich, przestrzegam przed zakupem telefonów w sieci PLAY. Po raz 4 w rodzinie mamy problem z bezczelnym podejściem serwisu i braku odpowiedzialności za naprawiane telefony, uszkodzenia i brak odzewu.

    Tym razem oddaliśmy telefon marki apple iphone XS do salonu Play w Zabrzu Plac Teatralny 12 (market Platan). Oddaliśmy 09 września 2020 roku, mamy 14 grudnia 2020r a sprawa nadal nie jest rozwiązana a telefon leży już czwarty miesiąc w salonie. Oddałem telefon nie uszkodzony, idealny, posiadał tylko malusieńką ryskę w górnej części na ramce co potwierdza protokół spisany przez pracownika tego salonu oraz moje zdjęcia wykonane przy stanowisku obsługi klienta w salonie Play zarz przed oddaniem.

    Telefon wrócił z serwisu zdewastowany. Z każdej strony ramka poobijania, zarysowana. Salon Play oraz serwis umywają ręce a PLAY odsyła do salonu. Moja Kancelaria przygotowuje już pozew do Sądu.

    Dlatego też przestrzegam przed zakupem u nich jakiegokolwiek telefonu. Lepiej sobie wziąć telefon w jakimś markecie na raty i na to samo wyjdzie, czasami nawet taniej. A w Play tylko abonament, gdyż serwis jaki posiadają jest jedną wielką pomyłką. Podejście salonu również pozostawia wiele do życzenia.
    Zaletyzalet nie ma żadnych
  • ~genia / 2020-12-13 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i oszuści. Płacisz za usługę, której albo nie dostarczą, albo, jak podziała dwa dni, wyłączą. Dlaczego? Bo tak. Jak to możliwe, że oni jeszcze istnieją?? Szkoda czasu i pieniędzy. I tak zostaniesz z niczym. A internet? Jaki internet? Nawet sobie głowy nie zawracajcie tymi patałachami.
    Zaletynie ma żadnych
    Wadytylko wady, bo internetu i rozmów w abonamencie jakoś nie ma
  • ~Kacper / 2020-12-13 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Żal pisać i strzępic sobie język. Płacimy za usługi które nie są dostarczane w odpowiedni sposób internet żenada czekam na koniec umowy i uciekam od oszustów.
    ZaletyZalety chyba żartujecie
    WadyWada jest taka że ta sieć wogole powstała
  • ~Agnieszka / 2020-12-13 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukali mnie, ostani rachunek 400zł bo odłaczyłam karte na internet który niby był karta głowną, zrezygnowałam bo nie było zasiegu, teraz naliczyli kazda rozmowe bez abonamentu.
    Porazka, zwłaszcza ze przez 4lata byłam uświadamiana ze kartą główna jest mój numer.
    Nie dajcie sie nabrać
    Zaletybrak, nawet oferta droga
    Wadyfatalna komunikacja, odłaczając internet odłaczyli mi abonament mino ze umowa trwała
  • ~Anna / 2020-12-13 06:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie wiem kto wymyśla i dopuszcza te reklamy Play-konkretnie chodzi mi o tę małą dziewczynkę,ktora wpada do salonu i piszczy,że dostanie prezeeeeenty!!!! Boże,mam gęsią skórkę jak widzę i słyszę tę reklamę.
  • ~Damian / 2020-12-12 18:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam. Mam Net box-a. Przez pierwsze dwa lata było ok( Play korzystał wtedy jeszcze z roamingu innych sieci). Teraz masakra! Pisałem sto skarg, że Internet nie działa, że dziecko nie może się zdalnie uczyć, a play na to, że wszystko jest w pożądku i żebym zmienił ustawienia w routera. Zmieniłem ustawienia to prędkość jeszcze się zmniejszyła! Mam mieć do 60 Mb, a normalna prędkość którą mam nie przekracza 5Mb. Wciskają nieskończoną ilość ofert ludziom, a nie zwiększają liczby nadajników. Nie polecam. Zastanówcie się nad innymi ooeratorami, bo u tego dość że Internet coraz słabszy, to jeszcze bezczelnie się wypierają, że po ich stronie wszystko jest ok. To kto zawinił? Czyja to wina że zasięgu nie ma?
    ZaletyObecnie nie widzę, nawet cena nie jest konkurencyjna
    WadyFatalne i ignoranckie podejście do klienta. Bardzo słaby Internet.
  • ~Klientplay / 2020-12-11 13:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Jako wieloletni klient bardzo zawiodłem się na ich obsłudze. Po zakończeniu umowy nie chcą przyjąć sprzętu, za co grozi kara. Odsyłają do BOKu (BOK do teraz nie odpisał na zgłoszenie, infolinii nie może pomóc) oraz oryginalnego salonu, gdzie kupowałem, mimo, że zapewniano mnie wcześniej, że mogę w dowolnym. Dodatkowo nie akceptują legalnego pełnomocnictwa (żądają notarialnego, mimo, że zgodnie z prawem wystarczy standardowe z podpisem i taksą). Nie polecam.
    ZaletyOferta (w toerii)
    WadyBrak kompetencji, brak elastyczności,
  • ~Player / 2020-12-10 22:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet i TV w Play to porażka. Jak podpisywana była umowa to wszystko dobrze działało. Teraz - po roku sygnał znika, TV cały czas się lagunę. Obsługa mówi aby zadzwonić jutro albo na bezczelna twierdzi że to nie możliwe. Nic nie robią tylko chcą by pozytywnie oceniać ich pracę. Jak chcesz rozwiązać umowę bo usługodawca nie wywiązuje się z warunków umowy to straszą karami. Nie polecam
    ZaletyZalety skończyły się w 2019 roku
    WadyKiepska obsługa i nie dotrzymywanie warunków umowy
  • ~Piotr / 2020-12-10 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Z żoną mieliśmy podpisane umowy z play, nigdy nie było problemu do czsu gdy pod koniec umowy zadzwoniła Pani z Play i zaproponowała przedłużenie usługi. Poprosiliśmy by mieć podobny pakiet. Oczywiście będą Państwo zadowoleni zapewniała. No to mamy internet mamy bez limitu, który wyczerpuje się po kilku dniach a płacimy więcej niż wcześniej gdzie korzystaliśmy bez problemu. Banda oszustów i naciągaczy. Nigdy więcej Play.
    WadyOszukują ludzi aby tylko podpisali umowe
  • ~Malar / 2020-12-10 12:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza sieć jaka kiedy kolwiek miałem brak zasięgu brak internetu najgorsza jakoś polecam Plusa
  • ~Ernest / 2020-12-10 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna masakra internet to porażka brak słów żałuję że mam z nimi podpisaną umowę
    ZaletyBrak zalet
    WadyWadą jest cały play
  • ~Maro / 2020-12-09 13:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Po pierwsze sprzedają internet 5G nie mając jeszcze przetargu na taki internet. Po drugie zawarłem w salonie umowę na internet 5G i mieli mi przysłać router wraz ze wzmacniaczem, wszystko przyszło, lecz gdy przyszedł monter okazało się, że sprzęt nie działa. Ta sama sytuacja powtarza się tydzień później lecz ze wzmacniaczem 4G. Play lubi marnować czas klientów i pieniądze bo oczywiście opłata jest naliczana od momentu podpisania umowy, a nie od rozpoczęcia działania sprzętu. Zmarnowali mi już 3 tygodnie. Nie polecam operatora.
    ZaletyDobra oferta szkoda, że dobra tylko na papierze
  • ~Kaśka / 2020-12-08 22:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Play i ich internet mobilny to całkowita porażka. Caly czas sa jakies problemy. Internet sie nie łączy. Dzwonie do nich srednio kilka razy w tyg. Dla odmiany internet Orange dziala.Do salonu nie wartos isc malo kto jest kompetentny i bardziej pomocny niz napisanie skargi.

    W salonie uruchomiono mi przez przypadek zly internet za ktory teraz musze płacić, oczywiscie sprzedawca nie chcial przyznac sie do bledu, a moja reklamacja byla odrzucana 3 razy.
  • ~Magister informatyki. / 2020-12-08 19:03
    Ocena: 1.33 / 5
    55 zł na miesiąc za 200 gb transferu ocene zostawię osobie czytającej, jak dla mnie za 60 zł można mieć nielimitowany światłowód, polityka internetu mobilnego w polsce nie powinna być zgodna z prawem.
    [Szybkość internetu]
    Mniejsza o to, co do internetu: stałe problemy - 0,125 kb/s pobierania (1Mbit) w momencie braku pakietów, po resecie internetu przez większość miesiąca ~5Mbitów (niecałe 0.8 kb/s pobierania) przypominam LTE może działać z prędkościami nawet do 50 Mbit czyli 10 krotnie większymi niż to co oferuje Play. Czasami internet działa "normalnie" 10-15 Mbit/s co dalej nie jest satysfakcjonującą prędkością, biorąc pod uwagę to, co LTE oferuje. Odświętnie prędkości wyciągają 20 Mbit, a prędkości powyżej 30,40 Mbitów widziałem tylko parę razy przez okres 5 lat korzystania z tej nieudolnej firmy.
    [Problemy]
    Losowe prędkości - człowiek się cieszy że po restarcie pakietu będzie mógł sobie normalnie coś pooglądać tudzież ściągnąć aplikację a tymczasem internet działa tylko lekko lepiej niż na "limicie danych", co jest żałosne. Ciągłe utraty pakietów, dla niewtajemniczonych - wszystko co ściągamy/pobieramy składa się z małych paczek danych (pakietów) w momencie kiedy filmik przestaje się bufferować lub przycina nam się gra komputerowa - prawdopodobnie tracimy pakiet internetowy, co za tym idzie musimy wysłać bądź otrzymać dodatkowy pakiet, który został utracony, co za tym idzie zużywamy więcej pakietów internetowych, niż powinniśmy to robić - a więc szybciej wyczerpiemy swój pakiet internetu, mimo tego że wina leży po stronie serwerów Play'a w Warszawie. Utraty pakietów dochodzą nawet do 50%, przy normalnie działającym internecie powinno wynosić 0% CAŁY CZAS, nawet 10 lat temu nie było takich strat pakietów.
    [Obsługa klienta]
    Tu nawet nie ma o czym pisać, po prostu nie istnieje, konsultanci ciągle wkręcają tą samą śpiewkę - przełóż kartę sim, zmień urządzenie, obciążone nadajniki, problemy wynikające z pandemią - mimo ewidentnych problemów po stronie dostawcy.... ogólnie rzecz ujmując - spijają śmietankę przyjmując nowych usługobiorców a nie robią nic aby jakość usługi została podtrzymana na "normalnych" chociażby poziomie.
    Wady-brak obsługi klienta
    -packet lossy
    -losowa prędkość internetu - dosłownie rzuć kostką aby dowiedzieć się jaki transfer jutro będziesz posiadał
  • ~Klaudia / 2020-12-08 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem czy znajdę jakikolwiek pozytyw tej sieci. Płacenie za sprzęt, który został już spłacony. Naliczanie kosztów za to, że ktoś odszedł z formuły rodzinnej mimo tego, że zrobił to z końcem umowy. Płatna infolinia, a w oddziałach wprowadzanie ludzi w błąd. Potem słyszę informacje, że nie mam żadnych dowodów bo nie była to rejestrowana rozmowa telefoniczna i jest tylko słowo moje i 2 osób, które ze mną były przeciwko słowom pracownika. Gdybym załatwiła tą sprawę telefonicznie zapłaciłabym kilkadziesiąt złotych za rozmowę z infolinia sieci, w której mam telefon...
    Nie pisze tego komentarza na podstawie jeden sytuacji tylko na podstawie kilku sytuacji.
    WadyOszustwo, brak wiedzy pracowników i brak wyciągania jakichkolwiek konsekwencji.
  • ~Jagoda / 2020-12-08 14:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie jestem w stanie nic pozytywnego napisać,od ponad pół roku zgłaszam problemy z internetem i nic.... Wcale nie małe rachunki płacąc . Czekam do końca umowy i rozwiązuje ja ,nigdy więcej w Play-u
    ZaletyNie posiada
    WadyAnemiczny internet
  • ~Szymon / 2020-12-08 08:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieci Play używam od roku. Przeszedłem do tej sieci z dwoma telefonami i internetem domowym. To był największy błąd. Transfer w tej sieci to jakiś żart. Dodam, że mieszkam w mieście i zasięg mam bardzo dobry. Dostałem od nich jeszcze telewizję, która... nie działa. Mam transfer od 1 do 2 Mb/s w roku 2020. ŻART!!! Nie da się korzystać z materiałów wideo dobrej jakości. Po dwóch miesiącach walki z reklamacją tego badziewia, zbyli mnie jak gówniarza. nie odpowiadają na konkretne pytania tylko odpisują jakiś swój bełkot, że wszystko jest w porządku. NIE POLECAM NIKOMU. Byłem już we wszystkich sieciach i żadna nie była taka słaba jak PLAY. BADZIEWIE DO POTĘGI N
    Zaletybrak
    Wadysame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 1034
Orange
Ocena: 1.45, ilość opinii: 953
T-Mobile
Ocena: 1.56, ilość opinii: 753
Plus
Ocena: 1.55, ilość opinii: 719
nju mobile
Ocena: 3.15, ilość opinii: 180
Virgin Mobile
Ocena: 2.39, ilość opinii: 157
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2540
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2274
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2157
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1945
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1062
mBank
Ocena: 1.90, ilość opinii: 862