Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4259 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~norbi / 2024-05-27 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Cena normalna, opoznienia internetu losowo wzrastaja do 300ms i utrzymuja się tak do 3 godzin. Support nic z tym nie może zrobić. Ogólna jakość wsparcia i samego internetu jest obrzydliwa, przy cenie jak wspominałem wcale nie niskiej. Absolutnie nikomu nie polecam, każdy usługodawca będzie lepszy i tańszy od playa. Samemu mi tylko pozostaje czekać aż skończy się umowa i nigdy więcej nie chce mieć z firmą nic do czynienia
  • ~Rozczarowany Klient / 2024-05-26 22:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta na kartę na stronie Play dla stałego (?). Co innego napisane co innego niesie rzeczywistość. Oferta za 35 zł. W internecie 2100 GB, 5G, rzeczywistość 1200 GB i brak ... 5G. Na stronie oferta dla każdego klienta, rzeczywistość skierowana tylko do nowych klientów - naiwnych klientów. Starzy klienci się nie liczą. Obsługa Klienta niekompetentna, nie posiada żadnej wiedzy, odsyła do salonów. W salonie jeszcze większa ignorancja: Pani popija z kubeczka (z logo) i wciska kit, że takiej oferty niema. Na prośbę o sprawdzenie robi wielką łaskę i stwierdza, że to stara oferta i już nieaktualna. O dziwo ... nadal jest na stronie. Co robić? JAK NAJSZYBCIEJ UCIEKAĆ DO MOBILE VIKING. Zasięg TEN SAM, I BOK WIE O CZYM MÓWI I MÓWI KOMPETENTNIE, PO PROSTU ZNA OFERTĘ.
    ZaletyGłupie pytanie! ŻADNE!
    WadyZa mało miejsca by wszystko opisać.
  • ~reni / 2024-05-26 05:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Bez żadnej informacji o dacie konca połaczen wychodzących Play zdezaktywowalinmi numer mego telefonu 698005498.Snia 23 maja przyszedl sms z Biedronki marketingowybi nic wiėcej a dnia 23 maja br (2024) zdezaktywowali mi mòj numwr po cichaczu jak złodziej na ktòrym czapka goreje od nieuczciwości. Przestrzegam przed Play gdtż robią co chcą nie informując klienta. Ja nie wiedziałam ze 24 maja2024 dezaktywują mi numer!!!.
    ZaletyKażdy konsultant informował mnie sprzecznie i infolinnia odsyłała do salonu w celu wydania karty SIM do mego numeru a salon twierdził ze karta zostanie aktywowana w ciągu trzech godzin i nie zrobili, okłamano mnie bym straciła numer telefonu
    Wadybrak informacji dtogą sms, choćby automatycznie o końcu ważności konta na dzień przed końcem tejże daty. Do tego byłam dezinformowana przez pracownikòw ktòrzy jedni odsyłali w celu załatwienia sprawy do drugich i tak w oberka bym straciła numer telefonu
  • ~Bogdan / 2024-05-25 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    „MEGA INTERNET” jak na dnie morza. Nie polecam sieci Play.
  • ~Tak / 2024-05-25 00:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Pragnę zwrócić uwagę, że zakupiony internet światłowodowy w sieci PLAY działa bardzo nieprawidłowo. Nie działają gry online, brak możliwości włączenia innych stron, problemy z logowaniem przez wydłużony ping, jak np. account.adobe.com, przez którą loguje się program do uwierzytelnienia profilu.
    Zdecydowanie odradzam wchodzenie w Umowę z tą firmą.
    Zaletydziała messenger oraz programy w smart TV
    Wadynie działają witryny zagraniczne, gry online, dział techniczny nie ma możliwości naprawy błędów
  • ~Bea / 2024-05-24 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet stacjonarny w centrum Warszawy - po przejęciu dostawcy UPC przez Play przestał funkcjonować, stałe reklamacje i monity nic nie dają, mam zamiar wypowiedzieć umowę
  • ~Xxxxx / 2024-05-24 11:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam firmy Play. Po skończonej umowie i nadpłaconej faktury około 360 zł nie chcą zwrócić pieniędzy. Dla mnie to firma oszustów.
  • ~WEL / 2024-05-23 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam umowę abonencką z Play, która jakieś 6 lat temu przekształciła się na czas nieokreślony. Do maja br płaciłam abonament 62zł . Jakie było moje zdziwienie po otrzymaniu następnej faktury,że ten abonament podnieśli mi prawie o 10zł. Podczas kontaktu z biurem Play panienka mnie poinformowała, że w miesiącu kwietniu wysłali do mnie na e-maila informację, że podnoszą mi abonament ze względu na inflację (nie otrzymałam takiego e-maila). Czy ktoś z czymś takim się spotkał, co należałoby zrobić z tym "fantem"? Powiem też, że robili różne podchody aby mi ten abonament zabrać bo jest ,jak na obecne warunki bardzo atrakcyjny.
    ZaletyBrak
    WadyNie szanują starego klienta
  • ~Nowogard / 2024-05-23 00:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Moim zdaniem (nie wiem czy firma im tak nakazuje czy to "dobra" wola pracowników w salonach) ta sieć to oszuści. Przedłużenie umowy na 180 zł wynosi mnie ponad 220 zł (dopytywałem czy kwota 180 zł to netto czy brutto, zapewniono mnie że brutto). Zrywanie połączenia internetowego na kablu nie przynosi żadnych rekompensat za stracony czas, niezrealizowane zakupy i inwestycje. Na moje nieszczęście po podpisaniu umowy przy dwóch kolejnych wizytach w salonie byli tam również klienci, którzy zostali oszukani na abonamencie. I jeszcze te dziwne dodatkowe karty z nowymi numerami i dostępem do internetu (zawsze zwracam uwagę sprzedawcy, że nie potrzebuję takich dodatków), które zalecają zniszczyć. Nie polecam, będę odradzał jak ktoś spyta i rezygnuję z tej sieci po zakończeniu umowy.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Kasia / 2024-05-22 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat dramat dramat wyłączenie danych komórkowych za granicą nic nie pomaga naliczą to co chcą
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Seba / 2024-05-21 18:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Play - internet mobilny - Wrocław centrum. Internet działa bardzo niestabilnie i wolno.Od tygodni. Strony wczytują się minutami(!). Speedtest- ping 25ms, pobieranie 0,82mb, wysyłanie 0,71mb. Zmieniając kartę na innego operatora lub wifi innej sieci wszystko działa poprawnie. Pobieranie aktualizacji ze sklepu google 7mb trwa wieki!! Czasem internet przyspieszy i przez chwilę (krótką) działa właściwie. Nie polecam tej sieci.
    ZaletyBrak
  • ~Wojciech Paweł Pokora / 2024-05-21 10:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Masakra było zamawiane 16.05.2024 na adres domowy z dobrym kodem,a kurier DHL do mnie dzwonił i pytał się gdzie ma dostarczyć mi przesyłkę, byłem tym faktem zaskoczony ponieważ okazuje się że przesyłka jest w Toruniu.
    Widać że konsultanci PLAY są nieogarnięczni
  • ~Gość / 2024-05-20 21:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia porażka. Ostatnim czasie walczyłem z nimi miesiąc czasu z niesprawna telewizją. Wkoncu udowodniłem po wielkich wojnach ich winę. Teraz kolejny problem. Uważam że przy podpisywaniu umowy są strasznie mili a gdy jest problem to mają klienta w ..... Odradzam ich. Więcej umów u nich nie przedłużam.
    ZaletyBrak
  • ~MP / 2024-05-20 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Bezczelna obsługa, która mimo telefonicznego zgłoszenia na infolinii i tak fatyguje 80 letniego niepełnosprawnego do osobistego rozwiązania umowy
  • ~Krzysztof / 2024-05-20 08:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Zauważyłem że tu ktoś pisze o telewizji to mi 2 lata temu do umowy zawierałem tylko za teleton a okazało że ja płaciłem również telewizję czyli cyfrowy Polsat to ja nie zawierałem umowy o telewizję i były inne usługi płaciłem które nie były potrzebne tak to robią wciskają klientowi wszystko co możliwe aby tylko interes był A w sieci Orange płaciłem przez pół roku podwójnie po 289,90 czyli płaciłem prawie 600 zł miesięcznie tak mnie okradli z pieniędzy ale co ja zrobić teraz mam jak nie mam dowodu wpłaty a kasa z konta zniknęła dwa razy po 300 zł A raz zapłaciłem to jeszcze raz to samo mi przysłali a jak nie zapłaciłem drugi raz w miesiącu to mi upomnienie o niezapłacenie przysłali co ja już im zaplacile tak to oni okradają jak się da
    LUDZIE TAK BARDZO SĄ ZADOWOLENI A JA NIE BO CO TO ZA UMOWA ZA INTERNET JAK NIE DZIAŁA NIE MOGE Z NIEGO KORZYSTAC A PODRUGIE INTERNET JEST POZNIEJ ZWOLNONY TO PO CO TAKA UMOWA
    ZaletyOszuści
    WadyNiezadowolony z tej sieci
  • ~Niezadowolony / 2024-05-19 16:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Okres rozliczeniowy do 20go. Złożyłem wypowiedzenie umowy abonamentowej z miesięcznym wyprzedzeniem, bez zgody na przeniesienie na prepaid. Play stwierdził, że już nie musi świadczyć usług 19go i przeniósł sobie do oferty na kartę numer którego już nie potrzebuje. Bez możliwości połączeń i braku transferu. Cyrk na kołach. Pozdrawiam serdecznie, kolejne usługi wygaszę z dniem końca umów.
    WadyZasięg, Prędkość transferu, obsługa. Obecne ceny kosmos.
  • ~P / 2024-05-19 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem play od lat co zmieni się już niebawem. To co przez ostatni czas się wyprawia to jakaś kpina. Sieć zamiast się rozwijać jeżeli chodzi o jakość usług to się zwija. Posiadam ofertę na kartę od lat. Konto systematycznie doładowane i z miesiąca na miesiąc z automatu przedłużała się oferta unlomited na kartę na kolejne 30 dni. Tym razem oferta nie przedłużyła się, a GB internetu które miałem przyoszczędzone poszły się paść. Wcześniej po doładowaniu konta zdążyło się coś dziwnego bo zawsze konto przedłużało się od 17 do 17. W między czasie potrzebowałem podładować żeby wysłać smsa premium i tu zdążyła się niespodzianka bo doładowanie było za 20 zł, a konto z automatu przedłużyło się do 10. Ogólnie przez tyle lat byłem bardzo zadowolony aż do teraz. Infolinia nic nie może zrobić i proponuję inną taryfę ale naddatek GB poszedł do śmietnika.
  • ~henry / 2024-05-18 18:46
    Ocena: 2.00 / 5
    witam ,mam niby 4G lecz jakość jest fatalna ,obraz albo znika albo się zatrzymuje i skacze. Henrix Łochowo
  • ~Jacek BCC24d / 2024-05-18 07:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta wspaniała
    Telefon stacjonarny -tak
    Nagrywanie cofanie przerwy -tak
    Internet szybki i bezawaryjny.
    Rzeczywistość jest tragiczna
    Stacjonarny nie -tylko bezprzewodowy
    Nagrywanie ,cofanie,przerwy są tylko na niszowych programach brak w TVP TVN Polsat i najbardziej popularnych programach
    Internet stale ma kilkudniowe awarię o parogodzinnych nie wspomnę
    Np dzisiaj w nocy
    Od początku umowy wykonałem ponad 150 rozmów z biurem Obsługi play
    Panie są miłe ale mało kompetentne
    Od początku składane reklamacje uznawane są za zasadne ale nie zgadzają się na rozwiązanie umowy bez dodatkowej opłaty
    Panie piszą elaboraty w których podają ilość godzin rozmów i oglądania ale nie interesuje już ich jakość świadczonej usługi która jest gorzej niż za .
    Firmą reklamuje swoje usługi jako super dobre a to jest nieprawda
    Nie posiada programu instalacji weryfikacji usług dla osób niepełnosprawnych i seniorów
    Telewizja się zawiesza i jak osoba niepełnosprawna senior ma wykonać reset i inne obsługi
    Przedtem miałem na tym samym światłowodzie usługę od firmy Orange i nigdy nie miałem przez trzy lata żadnej awarii
    Przestrzegam wszystkich przed podpisywaniem umów w salonie bo wtedy jeśli usługa jest zła nie ma możliwości rozwiązania umowy
    Mój adwokat wysłał pismo do zarządu Play i do tej pory nie otrzymał odpowiedzi
    W zeszłym tygodniu chciał osobiście rozmawiać z kimś w siedzibie Play na ul wynalazek 1 w Warszawie ale nie został nawet wpuszczony do biura play bo nie był umówiony
    Ale jak można się umówić z biurem zarządu jeśli nikt nie poda telefonu do sekretariatu no mówiąc o prezesie
    Jacek BCC24d



    .

    ZaletyBrak
  • ~Grzesiek / 2024-05-17 14:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta kolorowa i atrakcyjna. Natomiast to co przeszedłem z obsługą klienta ..... NIE POLECAM!!!!!!
    Grzesiek
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4259
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3801
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2842
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2477
Mobile Vikings
Ocena: 4.62, ilość opinii: 1192
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 954
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4333
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3473
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3190
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2540
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1978
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1180