Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 765 opinii

1.50 / 5

  • Oferta
    1.61
  • Obsługa klienta
    1.49
  • Cena/Jakość
    1.38
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nick / 2020-04-15 12:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Sieć play uwielbia oferować promocje w stylu darmowy internet na kartę, 10 GB internetu z okazji pandemii. Jednak kiedy będziecie chcieli państwo z nich skorzystać usłyszycie ze oferta nie dotyczy waszej taryfy. Bez względu na to jaką posiadacie. Zawsze będzie coś nie tak. Nie polecam sieci. Póki płacicie im za wszystko nawet najmniejsze pierdoły jest ok. Ale jeśli za oferują wam coś „za darmo” to będzie to kłamstwo. Uwielbiają kłamać i robią to non stop.
  • ~Pazdan / 2020-04-14 23:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponad 2 tygodnie przez większość dnia brak uslugi... Gdzie normalnie jest 4g pełne.
    ZaletyBrak
    WadyKiedys najlepsi teraz najgorsza sieć
  • ~Eliza13 / 2020-04-14 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, pracuję zagranicą i nigdzie nie mogę się dodzwonić. Przerywa i rozmowy zawsze są nie dokończone. By załatwić jakieś sprawy urzędowe w Polsce proszę rodzinę by dzwoniła w moim imieniu, ponieważ jeszcze nigdzie się nie dodzwoniłam by nie przerwało rozmowy, najdłużej połączenie trwa do minuty, to już trwa ponad rok!!! Za kilka miesięcy kończy się umowa i zrywam z tym nieodpowiedzialnym operatorem. Porażka co reprezentuje sobą PLAY.
  • ~Luk / 2020-04-13 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim Play każdym operator na rynku posiada dużo korzystniejsza ofertę
    ZaletyBrak
    WadyNajgorzej na rynku z ofertami
  • ~Leon / 2020-04-13 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny badziew. Przerywanie i zła jakość rozmów, powolny internet, kiepska obsługa klienta, stały spam reklamowy
    Zaletynie zaobserwowałem - kiedyś cena, obecnie nic
    Wadywszystko jak w opisie
  • ~Zawiedziony / 2020-04-12 23:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy przeglądaniu internetu potrafili mi ponad 10GB dziennie transferu pobrać i co ciekawe ,też wtedy jak router był wyłączony , jak zadzwoniłem i zwróciłem im uwagę ,że 100GB wystarcza mi na góra 2 tygodnie przy przeglądaniu poczty i youtube ,to powiedzieli ,że tak może być,po prostu zmieniam operatora , bo nie ma sensu tracić nerwów !!!
    ZaletyDość dobry zasięg
    WadyOkradają dopisując pobrany transfer
  • ~Mrsyellow / 2020-04-11 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć! Naliczają sobie opłaty, a gdy już człowiek zauważy, że jest coś nie tak to nawet nie potrafią tego wytłumaczyć, wymyślają, że to za nieterminowa płatność ale psikus płaciłam terminowo :) odpowiedź konsultanta : hmm no to nie wiem dlaczego ale porozmawiajmy o przedłużeniu umowy... Oszustwo i tyle. Od razu po zakończeniu umowy zrezygnowałam z ich usług. Tragedia.
    ZaletyBrak :)
    WadyWszystko
  • ~adrian / 2020-04-09 22:27
    Ocena: 1.00 / 5
    wzialem internet miesiac temu i miesiac sie tylko i wylacznie mecze! T R A G E D I A
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Ktosxxxx / 2020-04-09 20:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Fakt, internet w play jest slaby. Zgodze sie z wszystkimi opiniami. Jednak ludzie do ktorych dzwonimy na obsludze klienta, to tylko ludzie ktorzy sa tam zatrudnieni. Owszem pretensje do operatora play i kierownictwa a nie do ludzi na ktorych wyzywacie sie bo wam cos nie dziala. Sa tam zeby wam pomoc ale to tylko ludzie oni nic na to nie poradza ze nie macie zasiegu czy faktura jest wyzsza. To ich praca.
  • ~TK / 2020-04-09 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma porażka, okropna obsługa, brak poszanowania klienta, kiepskie oferty
    tylko czekają na okazję jak wyciągnąć jak najwięcej kasy
    i tylko to się liczy. Po podpisaniu umowy już nie jesteś dla nich żadnych klientem.
    Szczerze nie polecam, a wręcz odradzam!!!
    Zalety...
    Wadyobsługa klienta, infolinia, działanie na szkodę klienta a w razie kłopotu klienta jest pozostawiony sobie sam.
  • ~WR / 2020-04-08 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    NEGATYW - Nie polecam Play najgorsza sieć na rynku, czekam na zwrot naprawionego telefonu od marca do dziś nikt ze mną się nie kontaktował Play oświadcza iż telefon został wysłany do Serwisu Play ul Działkowa 62 Warszawa i tam nie mają z nią kontaktu ani telefonicznego ani @. Trudno przepadł pani telefon słyszę co ?
    Ludzie to jakaś paranoja Play w Wejherowie Salon pracuje, poczty pracują, kurierzy jeszcze pracują koszmar jakiś.
    moja reklamacja 227957419 POMOCY !
    ZaletyŻadne
    WadyJakie
  • ~rozczarowany / 2020-04-07 17:02
    Ocena: 1.67 / 5
    pracownicy chamscy olewający klienta na nowy ruter czekam ponad miesiąc. jak już cię mają to mają cię w dupie. ważne dla nich jest tylko abyś przy rozmowie telefonicznej dobrze ocenił. klient jest w ciemnej dupie.
  • ~Piotr W. / 2020-04-07 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa Klienta to porażka. Nie szanuje się tych co płacą setki złotych miesięcznie. Nie polecam. Infolinia to brak kompetencji i wiedzy. Nie potrafią nawet wysłać pod właściwy adres. Pomimo, weryfikowania adresu do wysyłki. Firma Play to totalne dno.
  • ~Marta / 2020-04-07 13:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Doładowałam konto za 30zl i cisza, nie mam środków na koncie. Nr jest na firmę, potrzebny jakiś kod.Chcialabym tylko odzyskać swoje pieniądze. Także lece po nowy starter innej sieci. Brawo play, naprawdę dbacie od klientów. Ciśnienie nigdy nie będzie za niskie.
    WadyInternet zamula, problem z informacją
  • ~Klaudyna / 2020-04-06 09:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. W weekend można składać zamówienia, strona działa nie tak jak trzeba i przy ewentualnym błędzie w zamówieniu nie można zrobić nic.

    Jestem zmuszona zapłacić kurierowi gotówkową, mimo że mamy stan epidemii i jest to forma odradzana.

    W międzyczasie zostałam jeszcze wprowadzona w błąd przez jedną z osób obsługujących odpowiedzi mejlowe. Pan twierdził (a zwracał się do mnie na Ty, mimo, że ja tego nie robiłam), że zmienił płatność gotówką na tę kartą.

    Postanowiłam upewnić się co do tego na infolinii - okazało się, że kłamał, a ja zostałabym zaskoczona przez kuriera starą formą płatności.

    Play nie chce w żaden sposób pomóc klientowi, na głęboki w poważaniu aktualną sytuację, ale pieniążki to chętnie zobaczą.
    ZaletyBrak
    WadyFirma nie stosuje się do zaleceń rządu w czasie epidemii
  • ~Michał / 2020-04-05 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć , problem z internetem wifi jak i w komórkach.... jednym słowem dramat
  • ~Marta / 2020-04-04 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na złodziejstwo! Mam abonament za prawie 150zl,( wszystko w cenie, rozmowy+ sms + internet) drugi miesiąc pod rząd przychodzi rachunek na kwotę 250zl doliczone zostały podobno rozmowy (poczta glosowa). Cały czas dzwonię w te same miejsca?!? Dziwne, złodzieje i tyle czekam do końca umowy i podziękuję zlodziejom. Szkoda kasy i nerwów!!!
    ZaletyBrak
    WadyZłodzieje
  • ~Grzegorz / 2020-04-04 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakaś porażka, od trzech dni prawie brak internetu, jedna aktualizacja ściągana cały dzień z przerwami, nie mówiąc o jakimś filmie czy muzyce online. Jaja sobie robią.
  • ~jane831 / 2020-04-03 15:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Cały czas internet traci zasięg!!! Czekam aż się skończy umowa i podziękuję.
  • ~WR / 2020-04-03 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra Tragedia Kpiny nigdy w życiu więcej sieć PLAY uprzedzam również innych chcących tam zawrzeć umowę. Po raz kolejny telefon został oddany do naprawy w Wejherowie w salonie Play w dniu 13-02-2020 roku jako rękojmia, polecono mi żebym nie brała telefonu zastępczego bo dziś czyli 13-03-2020 roku pracują ostatni dzień i sklep ze względu na epidemie zamykają. Dostałam pismo 27-03-2020 roku z Play że telefon został naprawiony i wgrany nowy system. Nie stety nie odesłano mi telefonu, po raz kolejny dzwonie do konsultantki i nic. Miałam jedno połączenie podczas gdy rozmawiałam ale po raz kolejny nikt do mnie nie zadzwonił. Po mimo moich próśb nie rozwiązany został problem mi odesłania telefonu, ani kontaktu ze mną. Konsultantka po 30 minutach ze mną powiedziała mi to samo co ja jej na początku swojej rozmowy w dniu 03-04-2020 roku rozmowa trwa 9:55
    Reklamacja 227957419. Konsultanci pracujący w Play są nie kompetentni nie znają numerów do działu reklamacji nie znają kontaktów z działem reklamacji itd . Nie polecam PLAY ta umowa kończy mi się w listopadzie i jest ostatnią umową z Play byłam kilka lat w Plusie i nigdy nie było takich problemów ani problemów z telefonami żadnych reklamacji
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.50, ilość opinii: 765
Orange
Ocena: 1.46, ilość opinii: 692
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 579
Plus
Ocena: 1.60, ilość opinii: 494
nju mobile
Ocena: 3.02, ilość opinii: 176
Virgin Mobile
Ocena: 2.44, ilość opinii: 139
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 890
mBank
Ocena: 1.92, ilość opinii: 754
ITAKA
Ocena: 2.69, ilość opinii: 396
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 358
Netflix
Ocena: 2.60, ilość opinii: 261
HBO GO
Ocena: 1.79, ilość opinii: 188