Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4137 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Drawk / 2024-02-26 01:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego operatora. Oszukują i po kilku zglosEniach okazuje się nie nie mogą znaleźć nagranej rozmowy
    ZaletyZadnych
    WadyMnóstwo
  • ~Bob / 2024-02-25 23:34
    Ocena: 3.33 / 5
    Na mobilnym masz 15 mega i to nie wystarcza? Pornosy w 4K oglądasz??? Żenada.
  • ~Erni / 2024-02-25 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten ich internet do niczego się nie daje 15 mb/s za 80zl na miesiąc , kpina żeby w tych czasach płacić tyle za taki złom
  • ~Franek / 2024-02-25 21:02
    Ocena: 2.00 / 5
    internet do dupy kużwa. grać się nieda i czasami wywala z internetu i mam 0 fps
    Zaletyzero zalet!!!!!
    Wady-gówno
    -internet ścina
    -internet wywala
    -0 fps
  • ~Kacper / 2024-02-25 20:01
    Ocena: 3.67 / 5
    Gówno płace za internet a ten działa jakby bo go nie było to jest chyba najgorsza sieć jaka istnieje jeszcze chwila i wymienię to gówno na Orange albo T-Mobile nie wiem zeóbcie coś z tym Albo będę spamił takimi opiniami codziennie nie pozdrawiam przez playa mam choroby psychiczne bo nie mogę normalnie grać
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Zdenek / 2024-02-25 17:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Play ZDYCHA. W każdy weekend internet LTE chodzi jak w Plusie czyli prawie wcale. Omijać.
    Wadyprzereklamowana prędkk2internetu
  • ~Bardzo Niezadowolony Klient / 2024-02-25 06:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Personel niekompetentny, chamski, nie znający własnych procedur. Ja zrobiłem głupotę, że w ogóle podpisałem umowę z tym czymś. Przez wiele lat byłem klientem UPC - i było jak było. Natomiast po przejęciu UPC przez playa dno i pół metra mułu. Nie wywiązują się ze świadczenia usług, najlepiej co chwilę robić przywracanie ustawień fabrycznych urządzeń, bo sprzęt jest do dupy. Infolinia nie działa - chyba, że chcesz coś dokupić, to wtedy tak. Pomoc techniczna nie istnieje. Chciałem wymienić niedziałający sprzęt, to się okazało, że kabel HDMI, który mi technik podłączył nie jest oryginalny, jakie dołącza play - szok i niedowierzanie. A przy chęci rezygnacji straszą wielkimi karami za zerwanie umowy, chociaż to oni się nie wywiązują ze świadczenia usług, z mojej strony wpłaty za usługi są terminowe.
    ZaletyNie ma
    Wady- więcej niedziałający niż działający sprzęt
    - internet nie osiąga 1/10 prędkości z umowy
    - chamski i niekompetentny personel
    - ogólnie dno i porażka
  • ~adrian / 2024-02-24 20:39
    Ocena: 1.33 / 5
    nie polecam nie da sie nic zrobic nqjgorszy dostawca w polsce zaraz po t-mobile
    Zaletybrak
    Wadynje da sie nic zrobic
  • ~PC / 2024-02-22 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dawno temu odeszłam od playa, dziś sobie przypomniałam dlaczego. Jestem dawnym klientem UPC, mam starą umowę, nieprzedłużaną od lat, na genialnych warunkach. Dziś nastąpił ten dzień, że musiałam podłączyć nowy tv. Jako laik poległam na strojeniu kanałów. Dwie godziny i trzech konsultantów play później, od miłego pana z media ekspert dowiedziałąm się, że nie muszę nic stroić, bo mam kanały ustawione na dekoderze. Że wystarczy wybrać na tv źródło kabel hdmi i wszystko hula. A konsultanci play już mi wciskali ciemnotę, że dekoder mam niekompatybilny z tv, że trzeba kupić nowy z nową umową najlepiej, że mi zrobią zdalny reset dekodera. Podziękowałam...Nie polecam
    WadyNiekompetentna obsługa klienta
  • ~Tycjan / 2024-02-22 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Play is gay!

    Miałem Internet w UPC, odkąd P4, czyli PLAY to kupiło są ciągłe problemy, spadki transferu, awarie, problemy z adresem IP, wysokie PINGI mimo bezczynności sieci, jednym słowem wielka KICHA, ale najlepsza jest ich windykacja, jak zapomnisz zapłacić jednej faktury, to pomimo iż jesteś klientem od 10 lat to Ci odetną znienacka (raptem po 1 tygodniu od terminu płatności) wszystkie usługi i kleją głupa, ze niby ostrzegali, choć tak nie jest, bez żadnego ostrzeżenia i mają Cię gdzieś. Trzeba czekać kilka dni na wznowienie.
    ZaletyJak czasem działa to działą
    WadyJest do pizdy totalnie, działa tragicznie. UPC było super, a PLAY jest totalnie beznadziejne, co jest dziwne bo niby infrastruktura na sama.
  • ~Arta / 2024-02-21 13:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Po czterech latach z Play, podpisałam nową umowę na Internet. Musiałam zapłacić 20zl za kuriera żeby przysłali mi modem co powinno być za darmo. Modem przysłany był stary i brudny. Instalator dziwil się w jakim stanie dostałam sprzęt po podpisaniu umowy za 150zl miesięcznie. Internet/modem nie działał, więc musiałam wypowiedzieć umowę i odesłać sprzęt. Odesłałam poprzez ich stronę. Oczywiście modem zgubili i dzwonili do mnie żebym pomogła znaleźć. W końcu przyjęli rezygnację, ale naliczyli mi pełna opłatę za internet i opłatę aktywacyjna. Po złożeniu skargi, odjęli mi opłatę za internet, ale opłata aktywacyjna w wykosić 50zl już podobno nie jest do zwrotu. W taki oto sposób straciłam 70zl i wiele nerwów.
    ZaletyŻadnych
    WadyNie szanują klienta. Naliczają dodatkowe opłaty. Internet nie działa. Ciągle wydzwaniaja z nowymi ofertami.
  • ~Franek / 2024-02-21 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Zabawa w kulki 3 dni bez telewizji jak można nie naprawić błędu szkoda gadać odkąd play wykupiło upc co chwile jakieś problemy i płaci się jak za zboze nie polecam htfu
  • ~Rozżalona / 2024-02-21 09:18
    Ocena: 2.33 / 5
    NIE POLECAM !!!! Niestety przeszłam (pod naciskiem) z UPC do Play na dwa tygodnie. Okazało się, że sprzęt jest wadliwy i trzeba wymienić. Wiązało sie to z jazdą, wymianą po salonach. Mój czas, moje pieniądze. Wymieniony sprzęt nie spałnił naszych oczekiwań. To co było obiecane na infolinii okazało się nie prawdą. Obsługa w większości przypadków niekompetentna ( nic nie mogą, nie potrafia , "nie da się")... dramat. Szkoda nerwów, czasu i pieniędzy. Umowa podpisana na 85 zł, pierwsza faktura na 180 zł. Reklamacja, czas i pieniądze...omijać szerrokim łukiem. Szkoda czasu !!!!! Sprzęt zwrócony na drugi dzień po wygaśnięciu umowy. Dwa miesiące później otrzymuję notę za sprzęt w wysokości 750 zł... oszuści, bałaganiarze i złodzieje.
    Zaletyzwrot pieniędzy za 2 tygodniową usługę, która nie spełniła moich oczekiwań
    Wadyobsługa, bałagan w magazynach, bałagan w dokumentach, oddziały nie są ze sobą połączone jakimś systemem, infolinia nic nie widzi w systemie
  • ~Wkurzony / 2024-02-20 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeszedłem z UPC do Play: TV, Internet, Multiroom. Miało być lepiej. Umówiliśmy się na 185 zł miesięcznie. Pierwsza faktura miała być wyższa, ale 487 zł mnie powaliło. Reklamacja nieuwzględniona, można sobie gadać. Jakość tej usługi to też porażka. Pozostaje mi tylko pogratulować sobie głupoty ????
    ZaletyBrak
    WadyCo innego w rozmowie z konsultantem, a co innego otrzymujesz
  • ~..... / 2024-02-20 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie opłaca się...żeby za 50 zł dostawać 10 GB i tylko z aplikacją dodatkowe 9.. to zdzierstwo, jakby ktoś mi tego nie załatwiał odrazu przeniósłbym się do innej sieci.
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Dariusz / 2024-02-19 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i tyle w temacie konsultanci nie mogą pomóc bo awaria
    Zalety0 zalet
  • ~Beb / 2024-02-19 16:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie widziałem nigdy w życiu tak beznadziejnej obsługi i usługi. Po końcu umowy z upc (tam net smigał zero problemu) przekierowali mnie na umowe w play. Światłowód. To nie działa totalnie niestabilny internet. Pingi góra dół cały czas. Nie ma możliwości po ipv4 tylko ipv6. Vpn-y przestały działać ,nie mogę się podpiąć nawet do swojego firmowego vpn. Z daleka od internetu w play o graniu w online można zapomnieć. Obsługa totalnie nie umiejąca pomóc, totalny chaos. Co chwile rozmowa z kimś innym i opowieść od nowa w czym problem.
  • ~NEO / 2024-02-18 00:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam nikomu usług tych złodziei. Byłem abonentem UPC, przedłużyłem umowę z wymianą sprzętu na kartę CI. Instalator kretyn źle ją zamontował, przed tydzień byłem bez telewizji, w międzyczasie złożyłem reklamację i technik miał być w dniu 13.02...nie dojechał, w międzyczasie wykonałem dziesiątki połączeń na gównianą infolinię, przyjęli tylko moją rezygnację z nowych warunków....za kolejne 10 dni będzie technik zamontować stary sprzęt - telewizji nie mam nadal a internet nie działa z prędkością z umowy.
    Zaletybrak
    WadyObsługa klienta, jakość usług
  • ~Hub / 2024-02-17 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet działa jak jakiś ścieków.mam 200 pingu w czym kolwiek 1b pobierania
    WadyWszystko
  • ~Abonament / 2024-02-17 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej Play.
    Zrywa połączenie,tamta osobą mnie słyszy,ja nie.
    Albo wyłącza połączenie.
    Mimo zgłaszania ,nic nie daje.
    Wczoraj 4 razy zrywało.
    Mam tego dość.
    Zgłosiłam do Urzędu Telekomunikacji Elektronicznej.
    Już raz mi pomogli,zostałam oszukana na internet, konsultant powiedział co inne,a Umowa była inna.
    Miałam płacić za internet którego nie miałam.
    Oni kpią sobie z ludzi
    Przechodzę do Premium Mobile
    ZaletyChyba wady i to tyle ,że nie starczy całego dnia
    WadyWszystkie,szkoda mojego czasu na wymienianie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4137
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3748
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2789
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2430
Mobile Vikings
Ocena: 4.63, ilość opinii: 1158
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 939
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4261
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2535
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1940
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179