Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 2387 opinii

1.70 / 5

  • Niezawodność
    1.52
  • Obsługa klienta
    1.51
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 120
  • ~Ello / 2021-07-30 11:05
    Ocena: 2.75 / 5
    Witam. Dziś do mnie zadzwoniła Pani z Vectry z ofertą przyspieszenia netu ze 150 do 400 MB. Odpowiedziałem, że większa szybkość jest mi zbędna, co jest zgodne z prawdą. Zaraz po rozmowie (przypadek?) pewnie aby mnie przekonać do szybszego netu i aby mi uświadomić, że mam zbyt wolny, net faktycznie mi znacznie zwolnił. Z ciekawości sprawdziłem do ilu. Okazało się, że do 1,5 MB !!! Takimi zagrywkami Vectra może mnie zachęcić jedyni do zmiany operatora - co niedługo zrobię. Nie lubię jak się ze mnie próbuje zrobić wała. Nie polecam Vectry.
  • ~Aneta / 2021-07-30 09:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Przedłużają umowę sami bez zgody klienta
    Pomimo umowy do końca czerwca, mam jeszcze zapłacić za lipiec, gdzie już nie mam rutera i z niczego nie korzystam
    Pytając czy mogę wszystko z góry zapłacić 0ani powiedziała że tak, a okazało się że faktury co miesiąc przychodziły.
    ZaletyInternet ok
    WadyAle obsługa i krętactwo żeby wyłudzić jak najwięcej pieniędzy to skandal
    Jestem zła że tak wyszło, nie biorę na siebie więcej internetu z vectry!
    MiejscowośćBiała Podlaska
  • ~Użytkownik / 2021-07-29 16:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Gorzej niż multimedia. Jestem zdumiony że w ogóle jest to możliwe.
    ZaletyDobry internet do 2 metrów od modemu
    WadyZa mało pola by opisać wszystjo
    MiejscowośćEłk
  • ~Spike / 2021-07-27 15:31
    Ocena: 4.25 / 5
    Od dwóch dni nie działa internet. Wczoraj powiedzieli że o 20:40 to naprawią, naprawili o północy ale rano znowu nie działał. Zapłacone jest wszystko podłączone też ale nie działa.
    MiejscowośćKościerzyna
  • ~aaaania / 2021-07-26 12:51
    Ocena: 1.75 / 5
    Ciagle rozłącza internet, częste usterki nienaprawiane po kilka dni.
    Jak zamówiliśmy przez internet do nowego mieszkania, w dniu planowego montażu okazało się ze Vectra nie posiada w systemie takiego zamówienia, pomimo otrzymanego potwierdzenia na mailu. Obsługa niekompetentna, oby zagadać bez żadnych konkretów i rozwiązań.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Bogumił / 2021-07-25 21:34
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO nie ma co się oszukiwać - dno do kwadratu. Infolinia nie ma żadnych ofert dla klienta, który od początku jest z nimi, na weekend Vectraonlinie nie działa - masakra
  • ~Żegnam vectre / 2021-07-24 08:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczny problem z internetem połączenia z WiFi spadam od nich jak tylko skończę umowę z firmą VECTRA
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Jbć Vectra / 2021-07-23 14:03
    Ocena: 2.50 / 5
    jak gram sobie w grę typu league of legends to mam 2700 ms opóźnienia gdzie prawidłowe jest 60
    powyżej już ciężko się gra
    ZaletyKablówka
    WadyPrzed wszystkim "internet"
    I cała reszta
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Olek / 2021-07-22 10:08
    Ocena: 2.75 / 5
    Są prawie ciągłe kłopoty z dżwiękiem tv.
    W umowie jest zapis że po wcześniejszym wypowiedzeniu umowy Vectra może się domagać 600 złotych kary od abonenta! Bandycki,lichwiarski zapis!!! Uważajcie na to!
    Ja zmieniłem dostawcę internetu pól roku przed końcem umowy i teraz co 2 dni dostaję monity na tv,telefon i skrzynkę.Non-stop piszą że ja jestem im winien 600 zł.
    A w umowie nic nie ma że ja jestem zobowiązany im zapłacić jakąś karę.
    ZaletyDuży wybór programów popularno-naukowych.
    WadyKiepski dżwięk tv.Obsługa techniczna każe naprawiać usterki abonentowi!
    MiejscowośćKatowice
  • ~Adam / 2021-07-20 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia , pracuje zdalnie i są ciągle awarie w dostawie internetu na parę godzin.
    MiejscowośćBrak internetu przeważnie w wtorek i czwartek na kilka godzin
  • ~Aleksandra / 2021-07-20 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe awarie i przerwy w dostawie usług. Kontakt z obsługą klienta na fatalnym poziomie - ciężko uzyskać odpowiedź na zadane pytanie, odpowiedzi albo przychodzą z opóźnieniem albo nie przychodzą wcale. Jeśli chodzi o proces składania reklamacji - jeszcze gorzej. Nie weryfikują sprawy kontaktując się z klientem - bazują na jakiś swoich danych, które są oderwane od rzeczywistości. Dwa tygodnie braku usług - stwierdzono, że się mylę i nie miałam dostępu tylko przez 3 dni. Z całej sytuacji ta ostatnia kwestia przeważyła nad decyzją aby zrezygnować z usług - nie spodziewałam się takiego podejścia i jawnego przekręcania faktów. Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta, przerwy w dostawie usług, ciągłe problemy, brak możliwości rozwiązania problemów
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Karlo / 2021-07-17 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Chore internetu nie ma napewno raz w tygodniu przez parę godzin
    MiejscowośćZabrze
  • ~Pawełek / 2021-07-17 18:44
    Ocena: 2.75 / 5
    1. W moim mieście (Legionowo) brak stacjonarnych punktów obsługi klienta.
    2. Sygnał telewizji słaby.
    3. Internet zwalnia zawsze w sobotę-niedzielę.
    4. Kontakt na czacie nie funkcjonuje.
    5. Umowę załatwisz przez telefon, odwołasz tylko na piśmie faksem lub osobiście w Warszawie.
    6. Ostrzegam przed umawianiem się na ofertę w rozmowie telefonicznej zawsze byłem oszukany.
    7. Długie oczekiwanie na kontakt z infolinią
    8 Operatorzy infolinii niekompletętni
    ZaletyTanio... jeszcze raz tanio
    Wadykombinatorzy i niekompetentni konsultanci
    MiejscowośćLegionowo
  • ~Chochlik / 2021-07-16 21:21
    Ocena: 2.50 / 5
    Ełk jest jednym z miast gdzie vectra przejęła rynek multimedia polska. Właściciel się zmienił lecz gówno zostało. Nawet srać nie trzeba, wystarczy zamieszać. Ulotki w skrzynkach pocztowych w ilościach do porzygu. Oferta, nic tylko brać. Lecz za tym kolorowym kitem nie ma odrobiny prawdy. Internet 300 mb na papierze, w praktyce 5 do 8 mb. Piszę poważnie. Już braknie sił na składanie reklamacji. Sprzęt jakości poniżej marnej. Zawiecha, rozłączanie. WiFi na 5 metrów. No cóż w XXI wieku niektórzy swoje obowiązki traktują jakby odrabiali pańszczyznę. To pewnie obciążenie genetyczne po przodkach ze średniowiecza.
    ZaletyCud że działa
    WadyNie chcę poznać
    MiejscowośćEłk
  • ~Gucio / 2021-07-15 23:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziwie sie ze ludzie maja az takie problemy z internetem jak pisza. Od X lat nie mam problemow z vectra poza automatyczna sekretarka ktora jest denerwująca poza tym obsługa jest zawsze miła i stara sie pomoc. Polecam
    ZaletyMiła obsługa, niska cena
    WadyAutomatyczna sekretarka
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Karol / 2021-07-15 20:55
    Ocena: 4.75 / 5
    Po tym co czytam stwierdzam, że należę do grona szczęśliwców, którzy nie mieli jakichś poważnych i długotrwałych problemów z działaniem usług od Vectry. Wcześniej korzystałem z oferty lokalnego dostawcy, gdzie było więcej awarii niż działania usług. Klientem Vectry jestem od 4 lat, posiadam
    pakiet złoty+internet 300mb/s. Fakt czasami zdarzają się awarie samego internetu, ale nie trwają one zbyt długo. Dodam, że usługi zdecydowałem się zamówić nie poprzez stronę, a u Przedstawiciela Vectry pod numerem 785500713 i to był dobry pomysł, ponieważ zawsze mogę liczyć na jego pomoc, a przede wszystkim nie muszę dzwonić i czekać w kolejce na infolinii. Podsumowując osobiście jestem zadowolony z jakości świadczenia usług.
    ZaletyDodatkowe rabaty od Przedstwiciela
    Jakoś usług na wysokim poziomie
    Szybka realizacja zamówienia
    WadyBrak
    MiejscowośćNidzica
  • ~Małgorzata / 2021-07-15 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Trudny kontakt z BOK. Nic nie mozna było załatwić bez osobistej wizyty w biurze. Promocje tylko dla nowych klientów. Namawiali do wypowiedzenia umowy i zawierania nowej.
    Po rozwiązaniu umowy i zwrocie sprzętu naliczono karę za niezwrócony sprzęt. Zwrotu dokonałam paczkomatem generując kod zwrotu przez stronę vectry. Mam numer przesylki i datę odbioru paczki przez odbiorcę. To za mało. Reklamacja rozpatrzona negatywnie. Wcześniej długotrwała korespondencja i smsy z upomnieniem z działu windykacji.
    Zdecydowanie odradzam. Typowe zachowanie molocha. Pojedynczy klient nie ma znaczenia.
    ZaletyBrak
    WadyCena w stosunku do poziomu usług, kontakt z BOĶ bardzo utrudniony, brak promocji dla stałych klientów
    MiejscowośćWrocław
  • ~TK / 2021-07-14 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku miesięcy prowadzę wymianę korespondencji z Vectrą po śmierci mojej mamy, ich klientki. Konsultanci stosują różne strategie zniechęcania. Oto wybór niektórych:
    a) proszą po kilka razy o to samo zaświadczenie
    b) ignorują główne pytanie w moim mailu, odnoszą się tylko do tego, co jest dla nich wygodne
    c) mimo podania wszystkich danych osobowych, twierdzą, ze nie załatwią sprawy bez numeru klienta mojej śP mamy

    Przypomina to zabawę w głuchy telefon, za każdym razem odpowiada ktoś inny, kto nie wczytał się w wątek mojej wymiany maili z poprzednimi konsultantami.

    Poza tym, odkryłem, że mimo wysłania im przeze mnie wszystkich dokumentów potwierdzających śmierć mamy, wciąż z nią korespondują, grożąc jej karami za nieoddanie dekodera!
    MiejscowośćRadom
  • ~Alina / 2021-07-14 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Od trzech lat walczę z tą samą usterką, Vectra NIE chce jej usunąć, biedny technik ma tylko doraźnie naprawiać. Zgłaszam tę samą usterkę co dwa trzy tygodnie, czasem częściej - dziesiątki razy. Od trzech tygodni nie mam w ogóle POLSATU 2, a dziś mail z informacją, że naprawili , a to nie prawda !! Próbowałam zgłosić ją ponownie, skoro naprawili, to pracownik na infolinii stwierdził, że nie może przyjąć zgłoszenia, bo dalej usterka nie jest naprawiona. Taki cyrk robi Vectra.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Tomasz / 2021-07-13 19:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam! Ciągle zmiany w numerach kanałów. Brak ciągłości w świadczeniu usług. Kontakt z Działem Obsługi Klienta żaden, jedynie przez ABSURDALNĄ wirtualną asystentkę! Dramat!
    ZaletyNie ma
    MiejscowośćBielsko-Biała
strona 1 z 120
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.11, ilość opinii: 2610
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2387
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2350
UPC Internet
Ocena: 1.94, ilość opinii: 2113
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.69, ilość opinii: 1715
Play Online
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1617
Play
Ocena: 1.44, ilość opinii: 1426
Orange
Ocena: 1.43, ilość opinii: 1402
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1092
Plus
Ocena: 1.52, ilość opinii: 983
mBank
Ocena: 1.87, ilość opinii: 957
T-Mobile
Ocena: 1.56, ilość opinii: 945