Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4513 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 226
  • ~ALINA / 2025-07-21 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, ciągłe problemy z internetem. Nie ma dnia żeby móc obejrzeć telewizję bez przerwy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak ciągłości dostawy internetu
    MiejscowośćBytom
  • ~ycv / 2025-07-20 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    konsultant vectra przez telefon ustalał umowę z abonentem i nie informował abonenta o dodatkowych usługach które wciska bez wiedzy .TVN TURBO RAZY trzy na 126 145 i 218 . awarie telewizji standard oraz radia obsługa techniczna nie robi nic by poprawić usługę .
    Zaletynie ma
    Wadynie informowanie abonenta o wprowadzanych zmianach w postaci dodatkowych usług internet opieka .
    Miejscowośćkal;isz
  • ~Arek / 2025-07-19 18:29
    Ocena: 1.75 / 5
    Powiem tak, jeśli nie chcecie mieć państwo masy problemów na głowie oraz być zadowoleni z usług multimedialnych to tą firmę omijajcie państwo szerokim łukiem bo kurwicy dostać idzie, wiecznie mają jakieś awarię nawet w małych miejscowościach i na Wioskach pewnie tymbardziej tych awarii podejrzewam że jest mnóstwo, co do oferty którą wybiera klient to i tak on ma mało do powiedzenia bo co innego obiecuję Vectra na swojej stronie internetowej a co innego dostaje klient, sygnał jest tragiczny a prędkości ciągle się wahają o telewizji jaką oni oferują nawet się nie wypowiem bo to jedna wielka masakra.
    ZaletySzczerze mówiąc to niestety ale Vectra według mnie nie ma żadnych zalet pod żadnym z kątów. I usług świadczonych przez nich.
    WadyBardzo słaby sygnał i jego siła, nie stabilne łącze, prędkości internetu nie zgodne z przedstawioną ofertą i umową, częste spadki prędkości szczególnie uploadu, wysoki ping w grach oraz rozmowach na komunikatorach, ceny nie artefaktne do jakości, sprzęt z kiepską specyfikacją techniczną, częste awarię i problemy z usługami multimedialnymi, pracownicy bez żadnego większego doświadczenia w swoim zawodzie, brak pomocy kiedy klient takowej potrzebuje, długi czas oczekiwania na połączenie z infolinią, awarię które są bardzo długo naprawiane.
    MiejscowośćTuchola
  • ~Barbara / 2025-07-18 15:36
    Ocena: 5.00 / 5
    W punkcie obsługi klienta w Słupsku zachęcam do korzystania z porad Pani Doroty. Przemila, kompetentna osoba. Potrafi bardzo spokojnie i dokładnie wytłumaczyć wszelkie propozycje. umie rozwiazywac problemy techniczne - niektore oczywiście , ale nikt na infolinii nie wpadł na to .
    ZaletyMiła, sympatyczna posiadająca dużą wiedzę na temat wszystkich produktów oferowanych przez vectrę.
    MiejscowośćSłupsk
  • ~yvx / 2025-07-17 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    vectra nie ma zamiaru informować abonenta o tym że kanały MTV znikają z końcem lipca od 1 08 2025 ma być show tv o tym niema nic żadnej informacji .traktowanie abonenta smart tv 4k lepiej a pozostałych z dekoderem HD jak druga liga . cenna do góry ale jakości usługi już nie .awarie standard sygnału tv radio też było radio rmf clasik i rmf max niema żadnego z nich .
    Zaletyniema
    Wadybrak informowania o zmianach planowanych i wprowadzanych bez uprzedniego informowania abonenta .nie kompetentna obsługa biura abonenta oraz obsługa techniczna
    Miejscowośćkalisz
  • ~Sebastian / 2025-07-16 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Ani telewizji ani internetu ani odpowiedzialności za to
    przez dwa lata ani razu nie zadziałała telewizja, na początek 3 miesiące zgłoszeń żeby przyjechał ponownie monter i poprawił źle zainstalowany światłowód, absolutnie bez żadnej rekompensaty. Co sobotę nie ma internetu, średnio 25 razy w tygodniu internet nagle znika. Jak włączam netflix to w tle jest dźwięk z tvp kobieta, infolinia mówi tylko że u nich działa i proszę zresetować. Za każdym razem jak chcemy użyć internetu to musimy zrestartować router. Chcąc rozwiązać umowę dostaje wyceny rzędu 5 tyś zł. nawet jak do końca zostały 3 miesiące. Na umowie niższa kwota niż na fakturze. Każde zgłoszenie reklamacyjne jest rozpatrywane ostatniego dnia z wynikem "z naszych danych wynika że działa" nawet jak wyślę film z wspomnianego wcześniej netflixa. Narzekałem na netie ale vectra to już dramat. nigdy więcej, nikomu nie polecam. 2 lata męczarni.
    Wadybrak kontaktu, brak internetu, brak telewizji, brak rekompensaty, brak możliwości rozwiązania umowy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~vtx / 2025-07-16 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    widać że vectra informować o zmianach w ofercie programowej 2025 nie ma zamiaru .nowy kanał show tv ma być od 1 08 2025 nie ma żadnej informacji o tym że są w ofercie programowej smart tv 4k polsat sport premium 1 ,2,3 ,4 a pozostali abonenci którzy mają dekoder HD nie mają nic jedynie cenna do góry nic więcej .awarie sygnału telewizji standard .
    Zaletynie ma
    Wadybrak kompetencji w biurze abonenta oraz obsługi technicznej
    MiejscowośćKalisz
  • ~mariusz / 2025-07-15 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny dostawca usług internetu i telewizji.wczoraj awaria i brak usług dzisiaj ta sama sytuacja
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak usług
    MiejscowośćMalbork
  • ~tvx / 2025-07-10 07:36
    Ocena: 1.00 / 5
    informacji o tym że znikają kanały MTV i POLSAT COMEDY CENTRAL o tym nic .REC carper na zmienic nazwę na show tv 1 08 2025 informacji brak abonent dowie się już po tym . brak rzetelnej informacji oraz obsługa techniczna nie kompetentna awarie są a poprawy niema nic .
    Zaletynie ma
    Wadynie kompetencja obsługi biura oraz obsługa techniczna .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Pola / 2025-07-09 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra Obsługa to kompletna porażka, nie polecam usług. A uwolnienie się z Vectry czyli rozwiązanie umowy to bardzo długa przeprawa.Zdalam sprzęt w punkcie Vectry w całości- przez 3 miesiące mnie nękali ciągle wymyślając że coś im się nie zgadza.Naliczono bezpodstawnie opłaty dodatkowe, bardzo szybko bezpodstawna windykacja- mimo że nie było podstaw windykacji -sprzęt oddany w punkcie Vectry. Nie pomagają - przesłane dokumenty potwierdzające, dzwonienie na infolinię i do windykacji. Firma Vectra to porażka obsługi klienta. NIE POLECAM!!
    Zaletysame wady
    WadySame wady
  • ~Pawel / 2025-07-09 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszustwo w postaci wiadomość od operatora że do budynku jest podłączony światłowodów a tak nie jest sam pracownik mnie poinformował że to trik reklamowy ,a płacimy za światłowód
    WadyPrzerwy w dostawie internetu masakra
    MiejscowośćGliwice
  • ~Mała / 2025-07-08 20:15
    Ocena: 2.25 / 5
    Niekompetentny i nieuczciwi sprzedawcy na infolinii. Moja prośba o wysłanie umowy na e-mail, nie została wysłana.Po kolejnym telefonie została mi wysłana ale oczywiście już nie mogłam zrezygnować z tej umowy. Internet to porażka, program Go on też ,którego w ogóle nie używam ,a muszę za niego płacić bo jest w umowie. Nie polecam.
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~życzliwy / 2025-07-02 07:53
    Ocena: 1.00 / 5
    dlaczego dają tvn turbo na trzech pozycjach na liście kanałów 3 razy duble .nie można dać np canal + sport 1 ,2 ,3,4 w ramach abonamentu .informowanie o zmianach w ofercie programowej nie istnieje 2025 LIPIEC .EUROSPORT 2 odkodujcie . traktowanie abonenta z usługą smart tv 4k lepiej reszta druga liga i żadnych kanałów POLSAT X ,POLSAT FILM 2 ,POLSAT REALITY ,cafe film .
    Zaletynie ma
    Wadynie kompetencja
    MiejscowośćKalisz
  • ~Rafał / 2025-06-29 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam .Wcześniej miałem internet na kablu z TV.Dali mi modem smart TV,który zaraz się popsuł. Tel.do konsultanta zgłaszała się Viki robot i tylko zapłaciłem za rachunek. WSTYD chyba celowo to robią. W końcu skontaktowałem się z pomocą techniczna,która udawała głupa mi mi kazała coś ustawiać co nawet się nie włączało. Zwrócili z łaski 10zl za brak internetu i programów TV.Wstyd.Teraz mam następny problem z internetem mobilnym z uwagi na przeprowadzkę do nowego mieszkania w innej miejscowości.Oczywiscie sprzeta zdałem i płać dalej mimo,że tu nie mieszkasz i zdałeś sprzęt. Oszuści. Tu przesył w internecie mobilnym 0,5 mbs download i pobieranie jeszcze mniej.Straszyli mnie prowizja upustami i tylko dlatego podpisałem nową umowę i nie mam TV I nawet nie chcą otwierać się strony.Oszusci i tyle. Z daleka od tej firmy.
    ZaletyNie ma.Same wady
    WadyBrak TV I internetu od poczatku
    MiejscowośćBorne Sulinowo
  • ~ycx / 2025-06-29 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    obsługa biura abonenta brak kompetencji oraz obsługa techniczna .informowanie o wprowadzanych zmianach nie istnieje . Traktowanie abonenta z usługą smart tv 4k lepiej a pozostali druga liga bez niczego .informacja że pojawiły sięnowe kanały ale realnie w ofercie programowej niema nic .miała być zmiama na show tv na kalale 722 a nie ma nic
    Zaletynie ma
    Wadywszystko .awarie sygnału tv na niektórych kanałach
    MiejscowośćKalisz
  • ~Babymeaby / 2025-06-27 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna obsługa, Panie na infolini są wręcz bezczelne i wyśmiewają człowieka prosto w twarz, człowiek dzwoni do nich z problemem najpierw przez miesiąc mówią żeby czekać, a jak człowiek dzwoni z problemem to jest odsyłany od działu do działu i dosłownie WYSMIEWANY!!!! PANIE KONSULTANTKI SA NIEUPRZEJME I MAJA DOSLOWNIE W NOSIE PROBLEMY KLIENTOW!!!
    Jak nie wiedzą co obiecują klientom to proponuję odsłuchać nagrywane przez nich rozmowy!!!
    ZaletyBrak
    WadyKonsultanci niekompetentni, każdy podaje inną wersje, wyśmiewają przez telefon
    MiejscowośćPoznan
  • ~Pola / 2025-06-27 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa fatalna. Przy rozwiązaniu umowy - oszustwo na nie zdany sprzęt, mimo że jest zdany. Ja zgłaszam sprawę do odpowiednich służb o oszustwo klienta. Niestety ugodowe informowanie że sprzęt został zdany w punkcie Vectry w Sieradzu nie jest przyjmowany do wiadomości, została wystawiona nota na kwotę 260 zł za nie zdany sprzęt. Koniecznie trzeba Vectrę nauczyć pracy i szacunku dla klienta
    ZaletyBrak
    Wadyoszustwo i brak kompetencji obslugi
    MiejscowośćSieradz
  • ~yvx / 2025-06-24 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    widać jedno że w biurze abonenta jest brak kompetencji .oraz rzetelnej uczciwej informacji o wprowadzanych zmianach w ofercie programowej abonent z usługą smart tv 4k jest traktowany jako abonent premium a pozostali druga liga .o ewentualnej promocji można tylko po marzyć a o dodaniu nowych kanałów POLSAT X ,polsat film 2 ,polsat reality ,cafe lilm ,echo24 tv bez usługi smart tv 4k posiadacze dekodera hd moga tylko ...
    Zaletyniema
    Wadywszystko .
    Miejscowośćkalisz
  • ~kk / 2025-06-24 13:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Ja moge napisac ze obsluga klienta oszukuje ludzi. Nie polecam Łęczyca... Pani nadal pracuje a wyg;ada jakby ciagle na haju była i mimo pytan podaje bledne informacje za co niestety kline tmusi placic.

    NIe POLECAM
    MiejscowośćŁęczyca
  • ~Beznazwy / 2025-06-24 08:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Spóźniłam się z opłatą 2 faktur , zablokowali mi sygnał . Opłaciłam w ciągu 30 min po blokadzie z systemu apki klienta - autopay
    System płatniczy od razu przekazał informację o płatnościach . Dzwoniąc na infolinię, dowiedziałam się że na włączenie sygnału czeka się do 3 dni ?! Potem bot twierdził , że od 3-4 h . Mało tego do zaległości doliczają bieżące faktury , których termin płatności jeszcze nie minął . Zapis 3 dniowy w regulaminie w którym nic takiego nie ma . Na infolinii żadnej konkretnej informacji, tylko że sygnał przywrócą do 3 dni . Brak słów
    Jedyny plus to taki że działa w miarę poprawnie i cena jest korzystna .
    ZaletyDziała poprawnie
    WadyBrak informacji z infolinii , złośliwe przetrzymywanie blokady sygnału , podanie błędnych informacji
    MiejscowośćPoznań
strona 1 z 226
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4513
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4717
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3055
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2627
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1303