Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 1733 opinii

1.71 / 5

  • Niezawodność
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.50
  • Cena
    2.04
  • Parametry
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 87
  • ~Piotr / 2019-06-18 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej takiego g*****. Nie polecam słaby i beznadziejny
    WadyJesteście jedna wielka wadą
  • ~barbarossa / 2019-06-17 11:58
    Ocena: 1.75 / 5
    infolinia cały czas sie rozłącza. Nie można zfinalizowac omów. Przykład dziś jest 17.06.2019 ustaliłem nowe warunki z dniem 14.05.2019 - przeszło miesiąc czekam a vectra zagubiona totalnie. Zlecenie w trakcie brak informacji zwrotnej. Paranoja. ocena źle - bardzo źle bardzo tragicznie. Moja sugestia to uzbroić sie w cierpliwość. Nie da się zrobic tu nic w normalnym czasie. Na dodatek cały czas odstlaja Cie z dzialu do dzialu po czyn rozłacza
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie - przede wszystkim obsluga klienta na bardzo ale to bardzo niskim poziomie
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Maksim / 2019-06-16 13:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Prędkość Internetu niższa niż minimalno dopuszczalna według umowy.
    Cały czas przerywa.
    ZaletyBrak
    WadyJakość usług.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~qwe / 2019-06-16 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam technik przyszedł tydzien temu wymienic router bo sam się restartowął. nowy router działa jeszcze gorzej.
    Nie umieją rozwiązywac problemów.
    Zaletyżadne
    Wadynie umieją rozwiązywać problemów
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Barbara / 2019-06-14 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, z tv zrezygnowałam już dawno, korzystam tylko z internetu, niestety. Ciągłe problemy. Dlaczego? Moim zdaniem brak kompetentnych osób zatrudnionych w pomocy technicznej a może brak należytej kontroli. Dzisiaj (14.06.19 r.)znów zgłosiłam brak internetu. Otrzymałam informację, że technik przybędzie 22.06.19 r. czyli muszę czekać 8 dni. Problem ten ciągnie się już ponad miesiąc i zdaje się, że będzie trwał i trwał i trwał aż zdarzy się jakiś cud.
    Korzystam bo nie mam wyboru, Vectra nie ma konkurencji w Radomiu.
    Zaletynie znalazłam
    Wadynie potrafią rozwiązywać problemów - niech sami wyciągną wnioski dlaczego tak się dzieje
    MiejscowośćRadom
  • ~Tk joop / 2019-06-14 08:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy, ale to nigdy wiecej vectra.... Oszukuja ludzi srednio internet nie dziala 3 tyg w miesiacu potem tydzień tak wolno i co chwile trzeba niby resetowac. Kompletny brak szacunku do klienta... W dziale obslugi nikt nic nie wie... Zglaszam problem jednego dnia, a nastepnoego nikt nic juz nie wie i tak co chwilę.... Powinni sie zajac w twj firmie moze czymkolwiek innym np sprzedaz warzyw lub owocow... Ale to nigdy przenigdy internetem.
    .. Wykonczyli mnie swim idiotyzmem..... Nikou nie polecam.... Ludzie nie wiazcie sie z ta amatorszczyzna.... To najwiekszyoj blad....
    ZaletyNie ma
    WadyZa duzo, aby pisac...
    MiejscowośćGdansk
  • ~Klient / 2019-06-14 00:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Jak placisz i sie nie domagasz to ok. A jak sprobujesz rozwiazac umowe to ci sie dowala.
    MiejscowośćŻory
  • ~Dorota / 2019-06-12 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia !!! Nie polecam !!! Dzwonię na infolinię w sprawie awarii nikt nie odbiera !!! Tydzień już mi telewizja nie działa!!! Na infolinii nikt nie odbiera, w biurze gdy zgłaszam awarię każą dzwonić na infolinię.
    ZaletyBrak
    WadySame wedy
    MiejscowośćPrudbik
  • ~roland / 2019-06-11 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    zlodzieje !!!! oszusci !!!! NIE POLECAM !!!
    wysylaja faktury a umowa byla rozwiazana. odlaczyli tv i internet ale faktury dalej przychodza !!!! sprawa juz chyba tylko dla prokuratury , wszyscy konsultanci sa niekompetetni
    Zaletyzadnych
    Wadywszystko
    MiejscowośćRadom
  • ~Lilianna / 2019-06-10 19:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat. Nigdy więcej vectry. Non stop się zacina, ładuje wiecznie strony, ma opóźnienia. Mieszkam w samym centrum Wrocławia i nawet w jednym z największych miast Polski internet vectry nie działa sprawnie. Nie wiem jakim cudem jeszcze czegoś z tym nie zrobili. Wstyd, po prostu wstyd.
    ZaletyBRAK
    Wadyczas ładowania, zacinanie się stron, internet działa w żółwim tempie
    Miejscowośćwrocław
  • ~Beata / 2019-06-06 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna z najgorszych firm jakie miałam okazję spotkać.Od trzech lat korzystam z ich usług,ale tylko kiedy podpisywałam umowę ktoś był łaskaw ze mną rozmawiać,umowa się skończyła,nawet nikt nie zadzwonił i nie zapytał czy przedłużamy,nie zaproponował nowej oferty!Jestem dalej na starych zasadach,płace taki sam abonament,a kanałów ubywa!Jestem wkurzona,bo to oszuści,którzy ściągają kasę,nie polecam i radzę trzymać się od nich z daleka!!
    ZaletyŻadne
    WadyTo,że istnieją,oszuści
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Globus / 2019-06-05 12:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Ci ludzie biorą pieniądze za usługi Ale w wakacje rano częściej nie ma Internetu niż jest żałosne prawie codziennie awarie
    WadyAwarie
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Poprik / 2019-05-29 08:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Sprzedaż ok
    Serwis infolinia zeeeroooo pompcy
    Prośba o przelaczenie do kogos bardziej kompetentnego wzbudzil smiech
    Jak podziekowalem za taka pomoc i pbsluge
    I stwierdzilem ze jak umowa mi sie skonczy to ie przedluze pani z dzialu technicznego na infolini stwierdzila ze nie ma problemu maja mase klijentow
    WadyZero momocy i olewanie klijenta
    Jesli pani miala gprsze dni to niech je zostawia w domu
    MiejscowośćZabrze
  • ~Karol / 2019-05-28 23:27
    Ocena: 2.75 / 5
    Częste awarie brak informacji o nich na stronie. W godzinach wieczornych lepiej nie sprawdzać szybkości Internetu.
    MiejscowośćPiła
  • ~danmark / 2019-05-28 19:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Internet z Vectry mam od miesiąca i jestem bardzo zadowolony, wcześniej korzystałem z mobilnego internetu Plusa. Szybkość, stabilność transmisji i niezawodność to charakteryzuje internet z Vectry czego nie mogę powiedzieć o internecie mobilnym Plusa.
    ZaletyWysoka szybkość transmisji, dobry modem, bardzo dobra współpraca z personelem technicznym
    WadyCena pakietu internetowego mogła by być trochę niższa.
    MiejscowośćŁosice
  • ~Robert / 2019-05-26 21:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Posiadam pakiet platynowy bez internetu od dwóch lat.
    Bywa, że dekoder samoczynnie się resetuje w trakcie oglądania telewizji.Są okresy, że kilka razy w tygodniu bez ostrzeżenia.
    Raz na jakiś czas zupełny brak sygnału przez kilka/kilkanaście godzin.Infolinia twierdzi, że to przez awarię w rejonie...
    MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
  • ~Michał / 2019-05-26 19:52
    Ocena: 2.50 / 5
    Parametry są dobre a cena jest adekwatna do jakości lecz częstość zmywania łączą jest nienormalna.
    ZaletyPrędkość łączą jest przyzwoita
    WadyW godzinach wieczornych mimo podłączenia sprzętu kablem internetowym połączenie często jest przerywane.
    MiejscowośćBraniewo
  • ~Andrzej / 2019-05-21 18:53
    Ocena: 4.00 / 5
    Uwaga do poniższego wpisu "Beaty". Ja, poprzez wysłanie e-maila
    z prośbą o otrzymywanie rachunków drogą elektroniczną, natychmiast
    dostałem taką możliwość. Nie musiałem chodzić w tej sprawie do
    oddziału. Rachunki otrzymuję e-mailem na swoją pocztę i to tydzień
    przed terminem wpłaty poprzez bankowość internetową. Z usług Vectry
    korzystam od wielu lat i nigdy nie była potrzebna osobista wizyta
    w oddziele Vectry. Wszelkie zmiany dotyczące usług są załatwiane
    poprzez telefon do konsultantów lub wysłanie e-maila. E-mailem
    jestem także powiadamiany o terminach konserwacji sieci Vectry,
    z podaniem czasu gdzie nie będzie chwilowo możliwości połączenia.
    Jest to bardzo rzadko i wyłącznie w godzinach nocnych.
    ZaletyNie zgłaszam uwag negatywnych w sprawie telefonów
    do konsultantów, zawsze jest połączenie i sprawy
    są załatwiane lub przełączane do sekcji technicznej
    gdzie otrzymuję fachową pomoc.
    MiejscowośćWarszawa - Ursus
  • ~Beata / 2019-05-21 17:11
    Ocena: 2.75 / 5
    Bardzo nie kompetentna informacja przez konsultanta.Młodzi i bez wiedzy. A mianowicie chciałam się dowiedzieć czy doszło upoważnienie wysłane e mailem i czy już mogę załatwiać sprawy mojej teściowej ponieważ nie wychodzi z domu i ma 88 lat.Prosiłam aby rachunki przychodziły drogą elektroniczną nic z tego .Pan konsultant zaproponował mi żeby teściowa przyszła do biura OB, i żadnych informacji mi nie udzieli.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Andrzej / 2019-05-21 13:41
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem klientem Vectry od wielu lat. Mam abonament na TV (platynowy)
    3 dekodery na trzy telewizory, internet 600 Mbps oraz telefon
    stacjonarny bez limitu na wszystkie połączenia telefonów komórkowych
    i stacjonarnych w Polsce, całej UE oraz Kanadzie i USA.
    Ostatnio szybkość odbieranego internetu spadła poniżej 100 Mbps.
    Zadzwoniłem pod numer 587426500 i szybko uzyskałem fachową poradę
    do usunięcia usterki. Sprawdzono na "odległość" gdzie jest przyczyna
    tak małej prędkości internetu. Modem jest sprawny tylko karta sieciowa
    w komputerze ma ograniczenie do szybkości 100 Mbps. Technik polecił
    mi odłączenie kabla z modemu od gniazda w komputerze i ponowne połączenie.
    Usterka ustąpiła, karta sieciowa wróciła do odbioru szybkości 1.0 Gb/s
    i prędkość internetu jest prawidłowa (ponad 500 Mbps). Przyczyną usterki
    było pogorszenie połączenia wtyku kabla z gniazdem karty sieciowej
    w komputerze.
    ZaletyMam stabilny szybki internet (600 - 300 Mbps), Wi-Fi odbierane jest
    we wszystkich pomieszczeniach 5 pokojowego mieszkania, telefon
    stacjonarny działa bardzo dobrze. Mam darmowe bez limitu połączenie
    z kolegami w USA i UE. TV działa dobrze.
    WadyJedyna niedogodność to częste zmiany w numeracji kanałów w TV
    i to sprawia, że trzeba własne menu zmieniać.
    MiejscowośćWarszawa - Ursus
strona 1 z 87
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.16, ilość opinii: 2314
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.56, ilość opinii: 1909
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1733
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1627
UPC Internet
Ocena: 2.03, ilość opinii: 1435
Play Online
Ocena: 1.91, ilość opinii: 1287
mBank
Ocena: 2.11, ilość opinii: 457
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 423
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 270
ITAKA
Ocena: 2.79, ilość opinii: 202
Netflix
Ocena: 2.89, ilość opinii: 120
nju mobile
Ocena: 3.20, ilość opinii: 117