Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 1574 opinii

1.69 / 5

  • Niezawodność
    1.53
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Cena
    2.03
  • Parametry
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 158
  • ~Mich / 2018-12-14 23:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Gorszego internetu nie miałem. Pomijając fakt, ze internet, który miał dzialac na terenie całego domu (55m2) działa w niecałej połowie domu, a po zgłoszeniu problemu obsługa zwalała wszystko na wadliwy modem - po wymianie na nowy nic się nie zmieniło, to częste przerywanie sygnału na ~5-10, a czasem więcej minut jest codziennoscia wśród „szczesliwych posiadaczy vectry”.
    Internetu od tej firmy nie zyczylbym najgorszemu wrogowi.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    ZaletyCena adekwatna do jakosci
    WadyWad istnieje całe multum.
    Częste przerywanie sygnału
    Internet nie działa na obszarze, na ktorym powinien działać.
    Obsługa zwala wszystkie niedogodności na wadliwe modemy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Hubson / 2018-12-14 20:26
    Ocena: 5.00 / 5
    korzystam z usług Vectry od ponad 10 lat. Prędkość internetu na przestrzeni lat wahała się w okolicach ponad 05% posiadanego abonamentu. Obecnie mam 100mbps i przy testach prędkości mam wyniki 96-99 mbps. kilka lat temu gdy miałem np. 24 mbps miałem około 23 mbps. Przez te lata było maksymalnie 2 dni gdy były przerwy w dostawie internetu na mniej niż 6 godzin, ale to były przyczyny niezależne od Vectry typu przecięty kabel itp.
    Zaletystabilność, prędkość, cena
    Wadybrak
    MiejscowośćSłupsk
  • ~ograbiony / 2018-12-14 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    @wściekły miałem to samo-naciągneli mnie na 150Mb/s -mialem zaniki internetu.Wypowiedziałem umowę i powróciłem do 100Mb/s i wszystko wróciło do normy.Teraz po 14 dniach gdy umowa weszła w życie .Mam od 3Mb/s do 80Mb/s.
    Wszelkie reklamacje -odpowiadają blondynki-"nie stwierdzono uchybień .Reklamacji nie uwzględniają,fachowców nie przysyłają. Jak można stwierdzić szybkość internetu na odległość 720 KM? Mam tak jak wyżej.Ta Blondyna za biurkiem ma 100Mb/s a ja mam 7Mb/s.
    ZaletyŻadnych
    WadyNajgorszy operator na rynku internetowym wmawiający sobie,że jest ok
    MiejscowośćPolkowice
  • ~Wściekły / 2018-12-14 18:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Dzisiaj gość z działu technicznego mnie oświecił mówiąc że w umowie nie ma zapewnionego internetu po wi-fi.
    Przez ostatnie 2 lata mając internet 100Mb po wi-fi śmigał mi 50-60 a po podpisaniu aneksu do umowy i zmianie sprzętu spowodowanej podniesieniem prędkości do 150M wi-fi chodzi z prędkością 1-7Mb.
    Dodatkowo w tej firmie kompletnie nie szanują klienta, z 4 umówionych wizyt na wymianę sprzętu lub serwis straciłem 7 godzin, bo 3 razy nikt się nie pojawił i nie raczył nawet o tym mnie powiadomić.
    Po dzisiejszym braku serwisanta jak do nich zadzwoniłem dowiedziałem się że informowali kogoś z rodziny będącego za granicą (obecnie za granicą najbliższa rodzina to żony kuzynki mąż) przy każdym telefonie każą potwierdzać aktualny nr tel. i adres email, a jak trzeba powiadomić to do Angli dzwonią????
    Wiadomo że na rynku pracy ciężko o pracownika, ale oni chyba przyjmują tych co wg CV są na samym dnie.
    Następnego aneksu z nimi na pewno nie podpiszę, mam wybór np UPC.
    Zaletytelewizja jako tako
    Wadyobsługa infolinii pod zdechłym azorkiem, internet masakra
    MiejscowośćZabrze
  • ~Arkadiusz / 2018-12-14 10:06
    Ocena: 1.50 / 5
    cena adekwatna do jakosci uslug i sprzetu , hujnia i syf, dekoter dwa lata wydawal dzwieki jakby umieral z dnia na dzien, internet ujebuje jak kierownik wyplate a obsluga dramat!!!!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Klient / 2018-12-13 19:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet w Vectra to dno i degenerat.od pewnego czasu otwierają mi się tylko strony z treściami porno. Onet i wp nie działa. Nie polecam.
    ZaletyDziała
    WadyOtwierają się tylko strony z HARD PORNO
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Dawid / 2018-12-13 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj o 16 zgłosiłem na infolinii awarie i dowiedziałem się ze dotyczy ona całego bloku i ze technicy zostaną wysłani. Dzisiaj po 16 tv i internetu dalej nie ma, zadzwoniłem wiec na infolinie i dowiedziałem się, że żadna awaria w moim bloku nie jest zgłoszona i ze być może wynika ona z awari całego miasta i ze technicy pracują już od 12:00. Tak ... wszyscy z Gdańska korzystający z usług vectry bez tv i internetu a technicy zaczynają prace o 12 następnego dnia. Wcześniej co chwila zdarzały się inne mniejsze awarie a stabilność łącza nigdy nie była zadowalająca. Nie polecam tego operatora!
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Niezadowolony klient Vectry / 2018-12-13 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem oszukany przez tą firmę. Dlaczego:
    1. Po pierwsze byłem w terminie zwrócić ruter. Adres nie był właściwy. Widniał w internecie stary adres. W związku z tym nie mogłem pojawić się po raz kolejny w terminie, aby zwrócić ruter. Pojawiłem się 2 dni później i dostałem informację z karą wysokości 60 zł.
    2. Przedstawiciele Vectry wielokrotnie do mnie dzwonili po tym jak zrezygnowałem celem zamówienia mnie na powrót pomimo, że nie zgodziłem się na kontakt w celach marketingowych.
    3. Były dni w których nie mogłem korzystać z internetu z względy na problemy techniczne Vectry. Prosiłem o ograniczenie mojego kosztu w związku z tym. Nie dostałem odzewu ze strony Vectry.
    4. Dostałem ofertę cenową na początku umowy. Pytałem czy jest to najlepsza oferta w tej okolicy. Byłem zapewniany, że tak. Kilka dni później dowiedziałem się, że Vectra oferuje w mojej klatce opcję 20% tańszą.

    Zdecydowanie odradzam.
  • ~rein / 2018-12-12 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Cudownie! Brak internetu przez 3 miesiące (z przerwami) techincy byli u mnie kilka razy: oczywiście musiałem urwać się z pracy i wisieć na telefonie z 2 h. P
    ZaletyPrzyznali odszkodowanie 6 zł za 3 miesiące!!!
    Miejscowośćwrocław
  • ~Ferduś / 2018-12-12 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiecie co uwielbiam w VECTRA ? Ludzi, którzy tam pracują TOTALNA OLEWKA klienta !!!
    Kiedy bym nie zadzwonił to, albo ktoś je czyli spożywa jakiś pokarm lub gumę żuje czy coś pije typu herbata czy kawa, bo wiadomo w pracy są i pewnie nie piją alko. KOCHAM ICH i KOCHAM się wkur... na nich. POZDRAWIAM całą ekipę VECTRA. HAHAHA. Nic nie da się z nimi załatwić !!! Nawet z przełożonymi. Mówię tu o awariach czy np. o rachunkach itd., bo wiadomo, że dot. sprzedaży to jest profesjonalizm. Zauważcie jak dzwonicie do nich jest komunikat ROZMOWA "MOŻE" BYĆ NAGRYWANA, nie typu, że jest nagrywana. Ja już kiedyś z nimi miałem taką sytuację, że rozmowa nie była nagrywana. Takie jaja. No i z czym nie mogłem ich przeskoczyć :)
strona 1 z 158
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie » Zobacz wszystkie pytania »

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.16, ilość opinii: 2247
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.58, ilość opinii: 1788
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1600
VECTRA
Ocena: 1.69, ilość opinii: 1574
UPC Internet
Ocena: 2.05, ilość opinii: 1271
Play Online
Ocena: 1.92, ilość opinii: 1208
mBank
Ocena: 2.14, ilość opinii: 396
Flixbus
Ocena: 2.08, ilość opinii: 226
Link4
Ocena: 1.60, ilość opinii: 207
ITAKA
Ocena: 2.92, ilość opinii: 141
nju mobile
Ocena: 3.51, ilość opinii: 93
Netflix
Ocena: 3.24, ilość opinii: 73