Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4499 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 225
  • ~Rafał / 2025-06-29 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam .Wcześniej miałem internet na kablu z TV.Dali mi modem smart TV,który zaraz się popsuł. Tel.do konsultanta zgłaszała się Viki robot i tylko zapłaciłem za rachunek. WSTYD chyba celowo to robią. W końcu skontaktowałem się z pomocą techniczna,która udawała głupa mi mi kazała coś ustawiać co nawet się nie włączało. Zwrócili z łaski 10zl za brak internetu i programów TV.Wstyd.Teraz mam następny problem z internetem mobilnym z uwagi na przeprowadzkę do nowego mieszkania w innej miejscowości.Oczywiscie sprzeta zdałem i płać dalej mimo,że tu nie mieszkasz i zdałeś sprzęt. Oszuści. Tu przesył w internecie mobilnym 0,5 mbs download i pobieranie jeszcze mniej.Straszyli mnie prowizja upustami i tylko dlatego podpisałem nową umowę i nie mam TV I nawet nie chcą otwierać się strony.Oszusci i tyle. Z daleka od tej firmy.
    ZaletyNie ma.Same wady
    WadyBrak TV I internetu od poczatku
    MiejscowośćBorne Sulinowo
  • ~ycx / 2025-06-29 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    obsługa biura abonenta brak kompetencji oraz obsługa techniczna .informowanie o wprowadzanych zmianach nie istnieje . Traktowanie abonenta z usługą smart tv 4k lepiej a pozostali druga liga bez niczego .informacja że pojawiły sięnowe kanały ale realnie w ofercie programowej niema nic .miała być zmiama na show tv na kalale 722 a nie ma nic
    Zaletynie ma
    Wadywszystko .awarie sygnału tv na niektórych kanałach
    MiejscowośćKalisz
  • ~Babymeaby / 2025-06-27 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna obsługa, Panie na infolini są wręcz bezczelne i wyśmiewają człowieka prosto w twarz, człowiek dzwoni do nich z problemem najpierw przez miesiąc mówią żeby czekać, a jak człowiek dzwoni z problemem to jest odsyłany od działu do działu i dosłownie WYSMIEWANY!!!! PANIE KONSULTANTKI SA NIEUPRZEJME I MAJA DOSLOWNIE W NOSIE PROBLEMY KLIENTOW!!!
    Jak nie wiedzą co obiecują klientom to proponuję odsłuchać nagrywane przez nich rozmowy!!!
    ZaletyBrak
    WadyKonsultanci niekompetentni, każdy podaje inną wersje, wyśmiewają przez telefon
    MiejscowośćPoznan
  • ~Pola / 2025-06-27 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa fatalna. Przy rozwiązaniu umowy - oszustwo na nie zdany sprzęt, mimo że jest zdany. Ja zgłaszam sprawę do odpowiednich służb o oszustwo klienta. Niestety ugodowe informowanie że sprzęt został zdany w punkcie Vectry w Sieradzu nie jest przyjmowany do wiadomości, została wystawiona nota na kwotę 260 zł za nie zdany sprzęt. Koniecznie trzeba Vectrę nauczyć pracy i szacunku dla klienta
    ZaletyBrak
    Wadyoszustwo i brak kompetencji obslugi
    MiejscowośćSieradz
  • ~yvx / 2025-06-24 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    widać jedno że w biurze abonenta jest brak kompetencji .oraz rzetelnej uczciwej informacji o wprowadzanych zmianach w ofercie programowej abonent z usługą smart tv 4k jest traktowany jako abonent premium a pozostali druga liga .o ewentualnej promocji można tylko po marzyć a o dodaniu nowych kanałów POLSAT X ,polsat film 2 ,polsat reality ,cafe lilm ,echo24 tv bez usługi smart tv 4k posiadacze dekodera hd moga tylko ...
    Zaletyniema
    Wadywszystko .
    Miejscowośćkalisz
  • ~kk / 2025-06-24 13:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Ja moge napisac ze obsluga klienta oszukuje ludzi. Nie polecam Łęczyca... Pani nadal pracuje a wyg;ada jakby ciagle na haju była i mimo pytan podaje bledne informacje za co niestety kline tmusi placic.

    NIe POLECAM
    MiejscowośćŁęczyca
  • ~Beznazwy / 2025-06-24 08:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Spóźniłam się z opłatą 2 faktur , zablokowali mi sygnał . Opłaciłam w ciągu 30 min po blokadzie z systemu apki klienta - autopay
    System płatniczy od razu przekazał informację o płatnościach . Dzwoniąc na infolinię, dowiedziałam się że na włączenie sygnału czeka się do 3 dni ?! Potem bot twierdził , że od 3-4 h . Mało tego do zaległości doliczają bieżące faktury , których termin płatności jeszcze nie minął . Zapis 3 dniowy w regulaminie w którym nic takiego nie ma . Na infolinii żadnej konkretnej informacji, tylko że sygnał przywrócą do 3 dni . Brak słów
    Jedyny plus to taki że działa w miarę poprawnie i cena jest korzystna .
    ZaletyDziała poprawnie
    WadyBrak informacji z infolinii , złośliwe przetrzymywanie blokady sygnału , podanie błędnych informacji
    MiejscowośćPoznań
  • ~Anna / 2025-06-23 20:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Niestety obsługa klienta jest bardzo zła. Brak informacji o ofertach/ promocjach a co za tym idzie naciąganą klientów na najdroższe abonamenty.
    Umowe niestety podpisałam w biurze więc nie mam prawa do odstąpienia.
    Szkoda, że nie można liczyć na rzetelną i uczciwą obsługę i informacje.
    Nie polecam!
    MiejscowośćGdańsk
  • ~frt / 2025-06-18 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    widać że traktowanie abonenta z usługą smart tv 4k lepiej niż pozostałych którzy maja tylko HD dekoder . tym pierwszym dodaje się kanały POLSAT X ,POLSAT REALITY Zaletynie ma
Wadynie kompetencja obsługi technicznej oraz biura abonenta .
MiejscowośćKalisz
  • ~nie chce ujawniać / 2025-06-18 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    witamy witamy z racji że zaczął w moim mieście wiać wiatr to internet zachowuje się jak we mgle. To znaczy, tegi nikt się nie spodziewał- NIE DZIAŁa fajnie by było zainwestować może w lepsze przewody sieciowe. bajo
    Zaletysame wady
    Wadybrak zalet
    MiejscowośćElbląg
  • ~Stanisława / 2025-06-18 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma usługowa, telefon od miesięcy nie działał a trzeba było za niego płacić. Zgłoszenia na gębe nic nie daja a na piśmie odmawiają przyjęcia. Po rezygnacji z umowy telefonu i telewizji prześladują wezwaniami do zapłaty za usługi za które było opłacone. Odmawiaja wydruku z konta o braku zadluzenia, obsluga fatalna, nie majaca pojecia o swojej pracy
    ZaletyBRAK
    WadyZbyt dużo aby wymienić, przede wszystkim prześladowanie wezwaniami do zaplaty za dawno opłacone rachunki
    MiejscowośćSkierniewice
  • ~Rafał / 2025-06-18 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dlaczego mi tu przysyłacie jakieś opłaty za dekoder ?
    Wasza firma wstydu nie ma!!!
    Tyle lat korzystałem to chyba przeszedł na mnie, jeśli nie to przyjedzcie i go zabierzcie.
    Nie mam zamiaru ponosić kosztów przesyłki jeszcze.
    W internecie juz was opisze jak traktujecie wieloletnich klientów!!!
    Zaletybrak
    WadyDlaczego mi tu przysyłacie jakieś opłaty za dekoder ?
    Wasza firma wstydu nie ma!!!
    Tyle lat korzystałem to chyba przeszedł na mnie, jeśli nie to przyjedzcie i go zabierzcie.
    Nie mam zamiaru ponosić kosztów przesyłki jeszcze.
    W internecie juz was opisze jak traktujecie wieloletnich klientów!!!
    MiejscowośćMława
  • ~xyx / 2025-06-16 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    widać vectra stosuje metody takie czego żaden abonent nie chce to wciskają bez wiedzy .umowa jest tak skonstruowana by abonent mini chęci odkręcenia nie miał szans bez sądu konsumenckiego . konkurencja istnieje i ich działania doprowadzą do tego że abonenci odejdą z vectra do innego .konkurencja traktuje abonenta jak partnera anie jak klienta premium z usługą smart tv 4k i druga liga bez tej usługi który nie ma nowego kanału a promocji nie ma co myśleć .
    Zaletybrak
    Wadybrak informowania o planowanych zmianach w ofercie programowej oraz obsługa techniczna i biura abonenta .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Sfrustrowana / 2025-06-16 13:16
    Ocena: 2.25 / 5
    Przy przedłużaniu o kolejne 23 miesiące umowy zostaliśmy nabici w butelkę.
    Miało być taniej jeśli chodzi o TV, bo chcieliśmy zachować dotychczasowe warunki z małym wyjątkiem - zrezygnować z HBO. Jest dużo drożej, bo myśleli, że nie zauważymy i pozostawili HBO oraz bez naszej prośby zmienili pakiet złoty na platynowy.
    Nic widać się nie zmieniło. W technikach oszukiwania klientów są perfekcyjni!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ED / 2025-06-16 13:05
    Ocena: 2.25 / 5
    Fatalnie, firma decyduje za ciebie jak masz korzystać z ich usług bez szacunku dla klienta.
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
    MiejscowośćGoleniów
  • ~xf / 2025-06-13 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    widać informowanie że kanały są POLSAT X ,POLSAT REALITY ,POLSAT FILM 2, CAFE FILM ich niema posaiadacz dekodera hd tylko usługi smart tv 4k reszta nic dlaczego traktuje się abonenta jak gorszego a nie na równi ?
    Zaletynie ma
    Wadybrak informowania rzetelnego o wprowadzanych zmianach w ofercie programowej 2025 oraz obsługa techniczna brak kompetencji
    Miejscowośćkalisz
  • ~elo / 2025-06-11 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma śmieć albo krzak jak zwał tak zwał, po dzisiejszy dzień nie moge uzyskać zwrotu nadpłaty za faktufrę. Firma tłumaczy się, że:
    - spraw jest w toku
    - nie mają tylu ludzi do rozliczania faktur
    - weszło nowe prawo i musze sie dostosować.

    A moim zdaniem nie chca oddać kasy bo wychodza na plus. Śmieć nie firma. Czyste złodziejstwo.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Janusz / 2025-06-07 08:14
    Ocena: 2.67 / 5
    Notorycznie brak internetu.Reklamacje nie przynoszą skotków.
    MiejscowośćOstrów Mazowiecka
  • ~yxd / 2025-06-06 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    informowanie nie dokładne że pojawiły się kanały POLSAT X ,POLSAT FILM2 ,POLSAT reality ,cafe film .może abonenci smart tv 4k mają ale pozostali już nie a że komo mają dostęp dlaczego vectra traktuje abonenta bez usługi smart tv 4k jak coś gorszego ? brak rzetelnej informacji .
    Zaletynie ma
    Wadynie kompetencja obsługi technicznej oraz biura .
    Miejscowośćkalisz
  • ~Monika / 2025-06-05 14:17
    Ocena: 2.50 / 5
    Po rozwiązaniu umowy, otrzymałam kolejna fakturę. Wysłałam 3 prośby o wyjaśnienie skąd faktura za maj jeśli umowa została rozwiązana miesiąc wcześniej. Zrozumiałabym jeśli byłoby to jakieś wyrównanie. Ale to była normalna regularna kolejna faktura. Wysłałam 3 maile z prośba o wyjaśnienie. Pierwsza na znaleziony adres mailowy w necie, druga przez formularz na stronie, trzecia przez konto klienta. Do każdego maila dołączyłam potwierdzenie rozwiązania umowy które od nich otrzymałam. Odpowiedzi nie dostałam. Za to co dwa dni dostaje maila od windykacji, że mam fakturę do opłacenia.

    Dodam że gdy wysłałam maila z wypowiedzeniem umowy, vectra dzwoniła do mnie dzień w dzień. Prośby o zaprzestanie telefonów nie przynosiły efektów, po prostu zaczęłam mówić jak do mnie dzwonili że to pomyłka.

    Fatalna obsługa, a właściwie jej brak.
    WadyWysyłają faktury po rozwiązaniu umowy, nie odpowiadają na maile, zamęczają telefonami
    MiejscowośćWarszawa
  • strona 1 z 225
    Dodaj własną opinię »

    Podobne wyszukiwania

    Zobacz również

    VECTRA
    Ocena: 1.60, ilość opinii: 4499
    UPC Internet
    Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
    Netia Szybki Internet
    Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
    Play Online
    Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
    T-Mobile Internet
    Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
    Plus GSM iPlus
    Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
    Play
    Ocena: 1.39, ilość opinii: 4683
    Orange
    Ocena: 1.40, ilość opinii: 3958
    Plus
    Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024
    T-Mobile
    Ocena: 1.59, ilość opinii: 2615
    Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
    mBank
    Ocena: 1.66, ilość opinii: 2027