Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4389 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 220
  • ~yrt / 2024-11-06 14:01
    Ocena: 1.25 / 5
    widać awarie sygnału są stale a obsługa techniczna nie robi nic żeby naprawić usterkę . obsługa biura abonenta brak kompetencji obsługa techniczna dramat .poprawy oferty programowej niema wcale o informacji o ewentualnych zmianach niema nic 2024 listopad /grudzień .
    Zaletystabilna cena
    Wadynie kompetencja biura abonenta oraz obsługi technicznej
    MiejscowośćKalisz
  • ~Adam / 2024-11-01 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Stwierdzam iż internet owego dostawcy jest gówno i huj
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
    MiejscowośćStronie Śląskie
  • ~VX / 2024-10-25 14:21
    Ocena: 1.25 / 5
    MAM WRAŻENIE ŻE VECTRA ZAMIAST POPRAWIĆ OFERTĘ PROGRAMOWĄ 2024 NIE POPRAWIĄ NIC .WIDAĆ ŻE AWARIE SĄ ALE USUWANIE ICH PRZEZ OBSŁUGĘ TECHNICZNĄ TO DRAMAT LUB BRAK KOMPETENCJI .NOWYCH KANAŁÓW NIEMA A INFORMACJI O ZMIANACH NIEMA WCALE .
    ZaletySTABILNA CENA .
    WadyBRAK KOMPETENCJI W BIURZE ABONENTA W KALISZU
    MiejscowośćKalisz
  • ~Adrian / 2024-10-24 22:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam wrażenie że nie da się tego opisać. Co poszło nie tak? Nic nie działa jak należy, telewizja non stop się pixeluje nawet na kablu podłączonym do routera. Z Vectrą wszystko jest nie tak! 2 miesiące temu podpisałem umowę , mieli brak na stanie dekodera z nagrywarka miałem po 2tygodniach zadzwonić i poprosić o wymianę - około 30 rozmów (każdy konsultant mówił co innego) jeden na drugiego mówi że ta osoba wcześniejszą wprowadziła mnie w błąd , napisane reklamacje na które odpisali nie na temat zadawany w reklamacji (typu wszystko jest ok). Nagle po kolejnym miesiącu dzwoni Pani czy nie chciałbym rozszerzyć pakietu (ja mówię że chyba mam wszystko bo mam Canal+, Ligę Mistrzów, HBO , Eleven Sport itd), ona sprawdza czegos pan nie ma - więc ją do niej że walczę od 1.5miesiaca abyście wymienili dekoder a Pani nie ma problemu wymienimy na kiedy umówić technika. Umawiamy technika oczywiście nie przyjechał więc dzwonię - przepraszają i umawiają technika na następny dzień - znowu nic z tego. Więc znowu dzwonię mieliśmy jakiś błąd w systemie. Więc mówię że to już 2 miesiące cały czas błędy po czym mówią że wycofujemy ten dodatkowy pakiet który pan zamówił 4 dni temu - ja że ok bo odmówiłem to tylko dlatego abyście wymienili dekoder. I co: zgadnijcie! Wyłączyli mi prawie wszystko jestem teraz na jakimś podstawowym pakiecie bez Canal+, HBO i wszystkich innych programów jakie miałem od początku umowy. Vectra to jeden wielki Dramat. Totalnie nie polecam
    ZaletyŻadnych nie zauważyłem przez 2 miesiące uzytkowania
    WadyZnalazłbym chyba z 50. Najważniejsze: 1. Każdy na infolinię mówi co innego 2. W umowie masz coś mieć finalnie tego nie masz musisz dzwonić po 20x, 3. Co dziennie mówią że mają jakiś błąd w systemie, 4. Każdy mówi że poprzednia osoba wprowadziła pana w błąd i tak cały czas. 5 na reklamacje odpisują że wszystko jest ok a ty np. nie masz tego pakietu co w umowie.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~zik / 2024-10-22 08:45
    Ocena: 3.67 / 5
    Dzial techniczny to jest totalnie nieporozumienie. Technicy prawie 70 letniej kobiecie kazda wykonywac rozne czynnosci zwiazane z elektrospretem, gdy kobieta informuje, ze sobie nie radzi, wowczas informuja ze wina sprzetu jest pani a nie nasza (wadliwosc sprzetu zrzucaja na operatora z powodu nieumiejetnosci przez operatora resetowania, robienia ustawien, sprawdzania kabli, wtyczek itd) i informuja ze wysla technika ale groza oplata za przyjscie technika. Takze dzial techniczny stal sie jednym z najgorszych, dodatkowy minus pracownicy, ktorych czasami nie mozna zrozumiec, bo nie mowia zbyt dobrze po polsku i nastepny minus za sztucznego bota. Polaczyc sie z konsultantem graniczy z cudem. Sprawy techniczne zglaszane online przez strefe klienta nie zostaja w ogole przyjete i nie sa rozpatrywane. Firma zeszla na psy.
    Zaletyniezawodnosc polaczenia, stabilnosc, cena, jakosc
    Wadyobsluga klienta, infolinia, zgloszenia techniczne, technicy - na poziomie żenującym
    MiejscowośćPiła
  • ~zaszh / 2024-10-19 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Cytując PurePC: Vectra - internet światłowodowy, którego będziesz żałował do ostatniego dnia umowy
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
    MiejscowośćGdynia
  • ~dam / 2024-10-18 07:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Po 10 latach regularnego płacenia abonamentu , po wyprowadzce zdajesz sprzęt 1 dzień po terminie ( bo w Sobotę biuro nie pracuje....) masz naliczoną 180 pln . Ale jak sygnał się rwał - internet muliło to nie było zwrotów za niedogodności. Obsługa w biurze w Tychach to jakaś porażka .Zdecydowanie odradzam !!! Omijać szerokim łukiem VECTRE!!!!!!!!!!
    MiejscowośćTychy
  • ~vtd / 2024-10-16 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    widać awarie w trakcie programu standard . obsługa techniczna nie robi nic by poprawić jakości usługi telewizji oraz radia . informowanie o wprowadzanych zmianach w ofercie programowej 2024 nie ma wcale .stosowanie wabika dla potencjalnego abonenta a dla reszty nic tylko płać po 65 złoty za kilka kanałów nie można było dać na próbę na jakiś okres powiedzmy 2 tygodnie lub miesiąc i ewentualnie dołączyć do abonamentu lub nie .
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji obsługi biura abonenta .nie informowanie o wprowadzanych zmianach jedynie stosowanie rodzaju pułapki
    MiejscowośćKalisz
  • ~Oświęcim / 2024-10-15 19:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Poprostu obsługa w punkcie w Oświęcimiu masakra, tylko mili jak chcą wcisnąć umowę....
    WadyNie polecam
  • ~panda / 2024-10-14 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno net tnie jak mysza papier nie polecam więcej nerwów człowiek starci niż to jest warte szkoda kasy na totalny niestabilny net
    Zaletynie ma
    Wadywszystko że aż szlag trafia
    MiejscowośćZabrze
  • ~WKU...ONY / 2024-10-14 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści, amatorzy. Tomasz W. powinien stanąć przed sądem.
    ZaletyŻadnych
    WadyPozostawanie firmy na rynku.
    MiejscowośćKalisz
  • ~Walter / 2024-10-12 08:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie dosyć, że wszystko tu zawodzi (dostawa sygnału, serwis), to jeszcze nie ma gdzie tego zgłosić. Infolinia to fikcja (nie dodzwonicie się, za każdym razem, wszyscy zajęci), a strefa klienta narzuca swoje opcje z których żadna nie przewiduje najważniejszego - BARAKU SYGNAŁU. Jest jeszcze jakiś "chat" i tu z pozoru jest OK, ale - tak jak w moim przypadku - zgłoszenie nie jest przekazywane do techników, a gdy zgłosiłem, że zawalili sprawę, każą skontaktować się ponownie za godzinę, dla ustalenia innego terminu. To jest masakra! Jak taka firma może funkcjonować na naszym rynku?
    ZaletyŻadnych
    WadyZawodność, niekompetencja, pozoranctwo.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Walter / 2024-10-11 15:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Powtarzające się problemy z Internetem i odbiorem sygnału TV. Serwis też zawodzi. Ostatnio nawet nie przekazano zlecenia technikowi, który miał dokonać usunięcia usterki.
    ZaletyBrak
    WadyZawodność.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Mbigi244 / 2024-10-11 11:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Moja historia współpracy z VECTRA S.A. to wspaniały przykład jak podejście do klienta może zrujnować wizerunek firmy.

    Samo zawarcie umowy było całkiem przyjemne. Przez pierwsze parę miesięcy Internet działał bez większych problemów. Pierwszym negatywnym doświadczeniem był wzrost opłat, które w pewnym momencie zaczęły niezrozumiale rosnąć. Okazało się, że VECTRA umieściła w umowach swoich klientów niedozwolone zapisy pozwalające im na waloryzację ceny usługi o wartość inflacji. Ostatecznie okazało się, że praktyki, którymi posługiwała się VECTRA są nielegalne, a UOKiK nałożył karę ponad 22 mln zł za stosowanie klauzul inflacyjnych i wprowadzanie w błąd klientów. Ta praktyka plus dodatkowe opłaty pobierane za korzystanie z karty lub Blika powodowały, że początkowa kwota na umowie, urosła o przeszło 17% w skali miesiąca.

    Finanse to jednak tylko jedna strona medalu. Druga, znacznie gorsza, to poziom obsługi klienta. Po tym, gdy okazało się, że przeprowadzam się do innego mieszkania musiałem zrezygnować usługi światłowodu i przejść na Internet mobilny. Aby to zrobić musiałem udać się do najbliższego punktu obsługi. Po przybyciu na miejsce okazało się, że punkt nie działa, więc musiałem udać się do drugiego oddalonego od niego 10 kilometrów. Tym razem okazało się, że konsultant z niewiadomych przyczyn anulował moją prośbę o zamianę umowy, co skutkowało koniecznością powtórnego przyjścia do punktu następnego dnia. Po podpisaniu umowy mogłem odebrać kartę do Internetu mobilnego od VECTRY wraz z obowiązkową kartą SIM, którą trzeba zakupić nawet jeśli nie jest to potrzebne. Oczywiście w promocyjnej cenie. Teraz pozostało mi tylko zakupić nowiutki router i mogłem zacząć używać Internetu. Chociaż „używać” to jednak zbyt duże słowo jak na prędkość, którą oferowała VECTRA w samym centrum Warszawy. Zakupiony Internet był dwa razy wolniejszy niż Internet w telefonie, a oglądanie filmików na YouTube w najniższej rozdzielczości było katorgą. W tym momencie już wiedziałem, że o pracy zdalnej mogłem przy tym Internecie zapomnieć. W międzyczasie zapytałem obsługi klienta o powód anulowania mojej pierwotnej prośby o zamianę umowy. W końcu żaden z konsultantów w stacjonarnym Biurze Obsługi Klienta nie potrafił odpowiedzieć na to pytanie. Po dwóch tygodniach zamiast spodziewanej odpowiedzi skontaktowała się ze mną miła konsultantka, która zapytała mnie, czy jeszcze mają odpowiadać na moją sprawę, ponieważ mają braki kadrowe i wolałaby się upewnić zanim przystąpi do realizacji tej prośby...

    Najgorszą część obsługi podsumowuje korzystanie z usług Viki – wirtualnej asystentki, która poziomem IQ zatrzymała się chyba na wczesnej wersji Tamagotchi i jedyne w czym może Ci pomóc to zwiększeniu niechęc do całej firmy. Oczywiście problematycznych sytuacji było dużo więcej, zaczynając od konsultantów, którzy obiecują, że oddzwonią, ale nigdy tego nie robią, czy problemów ze zwrotem sprzętu, ale myślę, że ten krótki elaborat wystarczy, aby zdecydowanie odradzić korzystania z usług VECTRA
  • ~Julia / 2024-10-09 01:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia jednym slowem tragedia!!!!!!!!!!!! okropny
    ZaletyNIE MA
    Wady MNOSTWO DENERWUJECIE
    MiejscowośćRadom
  • ~Sofia / 2024-10-04 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Słaba jakość usługi, zerwałam więc z nimi umowę w kwietniu, to od pół roku co kilka miesięcy próbują mnie okraść. Sprzęt zdałam, mam pisemne potwierdzenia, a dostałam w maju wezwanie do zapłaty, przeszłam przez piekło, ale uzyskałam pisemnie potwierdzenie, że moje saldo wynosi 0 zł. A 4 miesiące później dostaję kolejne wezwanie do zapłaty !!. A saldo mimo zdanego sprzętu i potwierdzonego 4 miesiące wcześniej salda tym razem wynosi 800 zł. Nie wiadomi skąd !!! Ostrzegam przed nimi !!!
    WadySame wady
    MiejscowośćGdańsk
  • ~xy / 2024-10-02 09:41
    Ocena: 1.25 / 5
    informowanie abonenta o wprowadzanych zmianach nie istnieje w cale .konkurencja dodaje nowe kanały abonentom a tu nic .ABONENT dowie się że cenna się zwiększa a oferta programowa i jakości usługi już nie .
    Zaletystabilna cenna
    Wadywszystko .brak kompetencji w biurze abonenta od lat wielu .
    MiejscowośćKalisz
  • ~użytkownik światłowodu / 2024-09-29 10:34
    Ocena: 1.25 / 5
    Przez dwa lata umowy Vectra podwyższyła mi aż trzy razy abonament bez prawa wypowiedzenia . Znależli sposób na bogacenie wprowadzając zapis inflacyjny . Chociaż UOKIK zmusił Vectrę niedawno do wycofania tego zapisu, to straciłem do Vectry zaufanie ( złapać klienta na długą umowę a później doić wprowadzając co chwilę podwyżki ) . Gdyby nie to , to bym jeszcze u nich został. Sami sobie winni. Nie szanują klienta. Kończy mi się za miesiąc z Vectrą dwuletnia umowa i już złożyłem im wypowiedzenie . Idę do innego dostawcy internetu szanującego klienta.
    ZaletyPo dwóch latach bycia ich doinym klientem doszedłem do wniosku że żadnych.
    WadyBrak szacunku do klienta , wynajdują preteksty do podwyższania cen abonamentu , drogo, szybkość internetu dużo mniejsza od deklarowanej w umowie , słabe rutery wifi.
    MiejscowośćCiechocinek
  • ~vr / 2024-09-29 09:57
    Ocena: 1.50 / 5
    widać że informowanie o planowanych zmianach w ofercie programowej 2024 nie istnieje w cale . abonenci są dzieleni na lepszych i gorszych . ci co mają 4k mają nowe kanały pozostali nie mają nic .canal ektra 1-7 lepsi mają reszta płaci 65 za miesiąc a można wycofać kanały od 601 -622 i już jest w abonamencie ale przecież nie .
    Zaletycenna stabilna .
    Wadybrak informacji o zmianach w ofercie programowej 2024 .brak kompetencji w biurze abonenta
    MiejscowośćKalisz
  • ~Ryyy / 2024-09-25 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści nie polecam po przedluEniu umowy telefonicznie i wzieniu nowego internetu i tv nawet nie przywieźli wifi nowego i dekodera gdzie było w tej ofercie a teraz dzwonią żebym wzuol sobie dekoder za dodatkową opłatą miesięczna !!!!
strona 1 z 220
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4389
UPC Internet
Ocena: 1.80, ilość opinii: 3489
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2548
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2229
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2064
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4393
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3863
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2897
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2516
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.59, ilość opinii: 1222