Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 2218 opinii

1.70 / 5

  • Niezawodność
    1.52
  • Obsługa klienta
    1.51
  • Cena
    2.03
  • Parametry
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 111
  • ~Tomek / 2021-03-05 15:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Przez 5 lat byłem abonentem firmy Vectra. O ile do działania TV i Internetu nie mogę się szczególnie czepiać (zdarzały się awarie i resetowanie dekodera, ale nie tak często, jak piszą niektórzy, VOD za to nie działało regularnie), o tyle jestem zszokowany praktyką tej firmy utrudniania rezygnacji z usług. Od marca 2020 korzystałem z usług na czas nieokreślony bez okresu zobowiązania. Mamy pandemię, praca zdalna, ograniczenia w korzystaniu z rozrywek poza domem - postanowiłem zmienić na UPC, bo internet 50 Mb/s to już dzisiaj słaby wynik, a i pakiet TV mógłby być lepszy. W styczniu idzie wypowiedzenie, umowa kończy się na koniec lutego br. Proste? Proste. Ale jednocześnie, potrzebując lepszego łącza internetowego do pracy postanowiłem stracić i podłączyć UPC od 1 lutego i przez miesiąc ponieść podwójny koszt. Wszystko ładnie pięknie, ale okazało się, że Vectra zamyka swoje skrzynki rozdzielcze w taki sposób, że nikt poza nimi nie może ich otworzyć. Zażądałem uwolnienia kabla w nagrywanej rozmowie telefonicznej i na piśmie, ale Vectra jest nieugięta - ABONENT MA OBOWIĄZEK KORZYSTAĆ Z ICH USŁUG PRZEZ CAŁY OKRES TRWANIA UMOWY. Żeby było weselej, uwolnienie kabla następuje w ciągu "kilku dni" od zakończenia umowy, a termin na tą czynność NIE PODLEGA UZGODNIENIU. Nie ma też w procedurze poinformowanie klienta, że kabel jest już wolny - czy ten kabel co wisi pod sufitem jest mój, mogę stwierdzić z drabiną na korytarzu. Czyli 1 marca wyłączono mi TV oraz Internet, a nowego podłączyć nie mogę. Jest to wywieranie presji na abonentów do korzystania z usług Vectry (bo gdybym u nich podwyższył pakiety, to miałbym wszystko od ręki) i utrudnianie rezygnacji z ich usług. Od tygodnia pracuję na internecie z telefonu, ale o Netflixie, Tidalu czy Spotify można zapomnieć. Każda wideokonferencja to zastanawianie się, czy pakietu jeszcze wystarczy, czy już dokupować. Telewizji po godzinach też nie obejrzę. Także każdego, kto liczy na bezproblemowe zakończenie współpracy z Vectrą przestrzegam - nie idźcie tą drogą, chyba, że możecie sobie pozwolić na tydzień lub dwa bez telewizji, internetu czy telefonu albo jesteście gotowi związać się Vectrą do śmierci.
    Zaletyzazwyczaj działa, a to już w naszym kraju święto
    Wadynie sposób się z nimi rozstać
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysiek / 2021-03-04 07:54
    Ocena: 1.50 / 5
    W 100% odradzam usługi Vectra. Bardzo słaba obsługa klienta. Zgłaszam problem z dostępem do internetu a za 2 dni dopiero ktoś się odzywa. Internet ma ciągle problemy, parę razy w miesiącu od paru minut do paru godzin nie działa.
    Dekoder do telewizji kablowej to jakiś przeżytek działa jak urządzenie z przed 20 lat. Zanim się włączy mija około 2-3 min.
    Nie mogę się doprosić o przyznanie publicznego adresu IP.
    Zaletybrak
    Wadyniestabilny internet
    brak publicznego adresu IP
    Słaby dekoder do TV
    MiejscowośćKatowice
  • ~Adam / 2021-03-03 17:12
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam, Od lat jestem abonentem Vectry. Używałem telefonu, telewizji i internetu. Jednak obecnie po 10 latach oferty konkurencyjne są lepsze (większe przepływności) i tańsze. Niestety rezygnując z telefonu stacjonarnego podpisałem w programie lojalnościowym przedłużenie umowy na 2 kolejne lata. Teraz mimo że rok został do końca tego okresu Vectra za rozwiązanie umowy żąda 1200PLN kary do zapłaty. Dodam tylko że przez ostatnie 5 lat nie było wymieniane żadne urządzenie, router, czy cokolwiek. To jest skandal. Na prawdę nie polecam tego operatora
    Zaletybrak, częste awarie
    WadyBrak możliwości rozwiązania umowy na normalnych warunkach. Słabe łącza i wysokie ceny
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wioletta / 2021-02-27 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed zakupieniem usług w tej firmie. Byłam użytkownikiem pakietu internet plus telewizja przez dziewięć lat. Zepsuł mi się pilot. Dzwoniłam di obsługi klienta niestety nikogo nie interesowało by zorganizować mi sprzęt. Zwróciłam się do działu obsługi w Skarżysku Kamiennej, powiedziano, ze nie posiadają już takiego modelu oczywiście caky6 czas naliczano opłaty. Zrezygnowałam z usługi i zawiozłam dxiewiecietni sprzęt. Niestety zgubiłam m zasilacz i jakież bylo mije zdziwienie kiedy wystawiono mi fakturę na 35 zł... Nowym może tyle kosztuje ????Nie zapłaciłam tej kwoty i teraz dzwonią z nowa faktura na 150zk za miesięcznie zwłokę ???????? Nikomu nie radzę zawierać umowy z Vectra. Dlaczego... Bo to jakaś parodia a nie soldna firma. Brrrr
    ZaletyBrak
    WadyPoniżej
    MiejscowośćSKARŻYSKO KAMIENNA
  • ~OPR / 2021-02-27 14:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Było kiepsko, jest jeszcze gorzej, obsługa klienta kicha !!!
    ZaletyBRAK
    MiejscowośćPrudnik
  • ~Danuta / 2021-02-27 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra oszukuje na rachunkach, sprawdzajcie proszę nr faktur .W strefie klienta podają salda wyssane z palca. Konsultanci beznadziejni ,nie kompetentni, nie potrafią konkretnie odpowiedzieć na pytania. Ja osobiście otrzymałam 2 faktury o tych samych numerach, tylko kwota była inna. Firma nie rzetelna,nie poleam jej nikomu
    ZaletyBrak
    Wadyw skali od 1 do 10 to 10
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~K / 2021-02-26 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze nawet nie zaslugujecie na zero, internet nie działa, kontakt z wami to kpina. Malo tego blokujecie na fejsie ludzi ktorzy wstawiaja swoje posty negatywne!
    ZaletyBrak
    WadyCena, uslugi, kontakt , obsluga klienta
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Waldek / 2021-02-25 19:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Chciałem podzielić się wrażeniami z tygodniowego użytkowania szeroko reklamowanego dekodera SMART 4K. Niestety nie mogę napisać o nim nic pozytywnego. Po kolei. Dekoder nie pobiera sygnału z kabla telewizyjnego (koncentrycznego) lecz poprzez łącze internetowe, co skutkuje fatalną jakością obrazu. Nie da się oglądać dynamicznych scen np. sportu, a nawet paska wiadomości w programach informacyjnych, występuje męczący wzrok efekt stroboskopowy. Często również irytują zacięcia, pojawia się „stopklatka’ i kręcące się kółeczko, Zacinanie się obrazu potęguje się wieczorami, zacięcia są częstsze i dłuższe, prawdopodobnie z powodu większego obciążenia łączy. Problem dotyczy zarówno programów telewizyjnych jak i oglądanych za pomocą zainstalowanych aplikacji np. You Tube. Nie jest temu winny jedynie przesył danych przez Internet, zamiast telewizji z powyższych powodów, oglądałem filmy z Netflksa (z aplikacji w telewizorze) i żadnego stroboskopu ani zacięć nie było. Obsługa menu dekodera – uczy pokory i cierpliwości. Minimalistyczny (nowoczesny?), pozbawiony dedykowanych przycisków pilot, zamiast bezpośrednio wybierać określone funkcje, zmusza do poruszania się po mało intuicyjnym menu. Kanały pozbawione są numeracji (!), można jedynie wybierać grupy kanałów (np. filmy, sport, ogólne itp.) wewnątrz których można jedynie poruszać się kursorem „góra’ „dół”, co powoduje, że znalezienie określonego programy jest po prostu trudne. Mogłoby w tym przypadku pomóc wybieranie głosowe – mogłoby gdyby działało. Wywołanie tym sposobem kanały, np. komenda „Polsat”, powoduje wyświetlenie wszystkich ikonek programów zawierających słowo „Polsat” … i już. Każde kliknięcie na daną ikonę czy inne próby włączenia danego kanału powoduję powrót do menu głównego. Dalej, reklamowane funkcje oglądania programów do tygodnia wstecz i nagrywanie w chmurze. Jeżeli podczas zamawiania usługi mocno się dopytacie (sami tego nie powiedzą), to dowiecie się, że „nie dotyczy to wszystkich kanałów” . W praktyce oznacza to, że w pakiecie platynowym, na 168 dostępnych programów oglądanie wstecz dotyczy tylko 65 kanałów, a możliwość nagrywania w chmurze zaledwie 21 (słownie dwudziestujeden) kanałów, w żadnym z tych zestawów nie ma np. TVP1, TVP2, Polsatu czy TVN-u. Podsumowując, po tygodniu użytkowania wymieniłem dekoder (za dodatkową opłatą 69 zł) na dekoder PVR 4K z nagrywarką i dyskiem 1TB i odetchnąłem z ulgą – normalne użytkowanie, normalna (4K) jakość obrazu, nagrywanie wszystkiego co się chce, lepszy (szybszy, wygodniejszy) od poprzednio użytkowanego przeze mnie dekodera z nagrywarką 500GB i o niebo lepszy od SMARTA .
    ZaletyWygląd
    WadyZacinający się obraz
    Drgający obraz
    Niewygodne menu
    Praktycznie brak możliwości nagrywania programów
    Praktycznie brak możliwości sterowania głosem
    MiejscowośćZabrze
  • ~monmar11 / 2021-02-25 17:57
    Ocena: 1.75 / 5
    Od wielu lat korzystam z usług VECTRY ale ostatnio to dno i wodorosty. Dałem się "naciągnąć" na dekoder box 4K i okazuje się, że większości programów nie można nagrać oraz odtworzyć z dni poprzednich wbrew zapewnieniom z reklamach tej firmy. Oczywiście reklamacja nic nie daje - VECTRA twierdzi, że z ich strony wszystko ok. Radzę omijać szerokim łukiem tą pseudo firmę !!!!!!!!!!
  • ~Dawgiel / 2021-02-25 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta jest fatalna, próba kontaktu tragiczna. Brak zrozumienia, konieczność krzyku do telefony a i tak przekręcone słowa. Połączenie bezcelowe !!!!!!!!!!!!
    Obsługa to absolutny żart,
    Częsty brak internetu, a dzisiaj do ostatnia kropla
    Nikomu nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadycałkowity brak kontaktu w sprawie obsługi technicznej
    ciągłe braki internetu
  • ~Hanns / 2021-02-25 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i kropka. Coraz częstsze awarie. Nie mam żadnych pozytywnych skojarzeń odnośnie ich usług.
    ZaletyNie ma
    WadyCały ta usługa jest wielka wada.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~mar86 / 2021-02-25 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak internetu od godziny 10 rano. Praca i szkoła muszą poczekać aż VECTRA zacznie wywiązywać się z umowy i świadczyć usługi w sposób należyty. Być może bym przymknął oko na tą awarie gdyby nie fakt że w sposób prymitywny zostały odłączone telefon biura obsługi klienta, zaś telefony sprzedaży działają (o dziwo tego działu awaria nie dotknęła). Stanowczo odradzam
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Oburzona / 2021-02-25 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za gówno, brak 5g i 2g, cwaniaki wyłączyli obydwie infolinie. Nie można pracować i dzieci nie mogą się uczyć.
    Już 3-ci raz w tym tygodniu brak internetu.
    Jak tak dalej pójdzie, to zrywam z ich winy umowę. Nie umawialam się na brak kontaktu w razie problemów.
    SKANDALICZNE zachowanie, najprościej wyłączyć możliwość klientowi kontaktu!!!!!
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Małgorzata / 2021-02-25 13:31
    Ocena: 2.50 / 5
    Najgorszy internet jaki kiedykolwiek miałam. Ciągle jakieś awarie. Np. W samym tylko sierpniu 15 razy była awaria.
    Niestety muszę się z tym męczyć jeszcze rok.
    Szkoda, że za NIEZAWODNOŚĆ nie można dać tu minusów. Osobiscie vectry nie polecam
    WadyCiągłe awarie
    MiejscowośćRybnik
  • ~matto / 2021-02-25 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta to tragedia, próba wypowiedzenia umowy z racji reklamacji - niemożliwe. Dostałem rekompensatę w wysokości 6 PLN.
    Absolutny żart, nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadysłaba obsługa techniczna, ciągłe braki internetu
    MiejscowośćWarszawa, śródmieście
  • ~Karmelek44 / 2021-02-25 12:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam chce dołączyć do osób które nie są zadowolone z funkcjonowania Vectry. Ja tez mam Vectrę i często gęsto jest zrywane połączenie internetowe ostatnio jak zgłaszałam problem z netem to przyszli mi wymienili ruter ze mam sieć 5g ale cóż z tego jak sytuacja jest taka sama nic się nie zmieniło. Jak dzwoniłam kiedyś na infolinie a mam ten najszybszy internet 300 mg to pani mi powiedziała ze dopuszczalna prędkość haka będzie osiągał to 150 mg to powiedzcie za co się płaci. A w dniu dzisiejszym to już maskara nie dość ze nie ma internetu to nawet na infolinie nie da się dodzwonić. Oni kpiny sobie urządzają z ludzi wszystko działa na starych łączach nic zapewne nie jest modernizowane. Przez takie coś będą tracić klientów jak się nie opamiętają.Ja na pewno nie polecam Vectry.
    Skarżysko-Kamienna 25.02.2021 r
    MiejscowośćSkarżysko-Kamienna
  • ~Spark / 2021-02-25 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Worst internet service. Working from home because of this service provider cannot finish work.. its slower and not a good connection..
  • ~Monia / 2021-02-25 12:35
    Ocena: 2.25 / 5
    Brak internetu od godziny... Nic, że praca, szkoła, brak kontaktu z boa, nie aktywne telefony.... Żenada
  • ~Tomek / 2021-02-25 12:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Coraz częstsze awarie Internetu i brak kontaktu z infolinią. Ta firma to pomyłka. Nie polecam.
    MiejscowośćKonstancin-Jeziorna
  • ~Aleksandra / 2021-02-25 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakiś żart... Awarie internetu są niesamowicie często. W dzisiejszych czasach prawie wszystko jest online i takie awarie są nie do zniesienia. Dodatkowo nie da się dodzwonić na infolinię.
    MiejscowośćStarachowice
strona 1 z 111
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2554
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2299
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2218
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1979
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.69, ilość opinii: 1694
Play Online
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1539
Play
Ocena: 1.46, ilość opinii: 1127
Orange Neostrada
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1070
Orange
Ocena: 1.46, ilość opinii: 1052
mBank
Ocena: 1.88, ilość opinii: 890
T-Mobile
Ocena: 1.55, ilość opinii: 799
Plus
Ocena: 1.53, ilość opinii: 777