Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 2098 opinii

1.71 / 5

  • Niezawodność
    1.53
  • Obsługa klienta
    1.52
  • Cena
    2.04
  • Parametry
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 105
  • ~Karlos / 2020-12-01 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta w Vectrze jest żartem. Godziny spędzone na próbie połączenia z konsultantami, brak możliwości zapoznania się z treścią umowy przed jej podpisaniem, problemy z wypowiedzeniem umowy. Ogólna ocena -fatalnie, nie poleciłabym nawet największym wrogom.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jolanta / 2020-12-01 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Chcę pozostawić tu opinię o VECTRA i o podejściu firmy do trudnej sytuacji klienta. Od 3 miesięcy prosiłam operatora, by zgodził się na bezkosztowe rozwiązanie ze mną umowy, głównie z dwóch powodów. Pierwszy jest taki, że zmuszona byłam do zmiany miejsca zamieszkania w Gdańsku na takie, gdzie z usługi VECTRA nie mogę korzystać z powodu braku zasięgu do świadczenia usługi TV i Internetu. Drugi powód, ważniejszy, że z uwagi na stan mojego zdrowia utraciłam pracę i drastycznie spadły moje dochody, a poza tym musiałam podjąć od marca 2020 roku długotrwałe, kosztowne leczenie. Prosiłam Zarząd Vectry także o ewentualne obniżenie kary za przedterminowe rozwiązanie umowy. Po kilkumiesięcznej korespondencji (m.in wysyłaniu moich zaświadczeń lekarskich dot. leczenia) otrzymałam odmowę pozytywnego rozpatrzenia mojej prośby. Odmowę także o zastosowaniu jakiejkolwiek ulgi, rabatu, w abonamencie jaki opłacam nie korzystając z usług tego operatora. Vectra nie zaproponowała ze swojej strony też żadnego rozwiązania dla mnie, choćby wydłużenia okresu spłaty za usługę, z której i tak nie mogę korzystać, nie zrozumiała, że choruję, że moja szansa na pracę w dobie pandemii jest znikoma. Jestem rozgoryczona i rozczarowana, że tak duży operator, z kapitałem zakładowym w kwocie ponad 300 mln złotych) nie wziął pod uwagę mojej trudnej sytuacji życiowej. VECTRA nie jest równorzędnym partnerem dla swoich klientów. Wykorzystuje pozycję silniejszego. Kochani, zanim podejmiecie decyzję o zawarciu z VECTRA umowy, zapoznajcie się z ofertą innych operatorów. Takich, którzy będą dla Was prawdziwymi, równorzędnymi partnerami.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~arek / 2020-11-30 21:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Od 2 miesięcy im odwala mam tylko internet 300mb spadki nawet poniżej 150mb.Walka o poziom usługi za który płace to walka z wiatrakami moim zdaniem nie mam dowodów zanikają celowo neta bo nie maja tyle transferu co podpisują umowę i tak w skali każdego abonamenta mając ten sam internet mogą proponować więcej przepustowosci nie posiadając takowej ale kasa leci trzeba płacić A ile zaoszczędzając na transferze to tylko oni wiedzą ja podejzewam kilka g.s
    ZaletyŻadne
    WadyZawsze może być gorzej
    MiejscowośćŻary
  • ~Alek / 2020-11-25 14:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Po kilku dniach bez internetu i telewizji wypowiedziałem umowę. Obsługa techniczna to jakieś nieporozumienie. Infolinia... jak już uda się przebrnąć przez automat i połączyć w końcu z konsultantem to w efekcie i tak zostaniesz odesłany do strony internetowej która nie działa.
    Zaletymoże jakieś są ale bezobjawowe
    Wadytylko z tym się zetkniesz przy wyborze ich usług
    MiejscowośćGOLENIÓW
  • ~Jacek / 2020-11-24 18:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa w Goleniowie mało profesjonalna. Informacje uzyskane w biurze nie pokrywają się z uzyskanymi telefonicznie.
    ZaletyIstniejąca sieć kablowa w bloku.
    WadyCzęste awarie internetu.
    MiejscowośćGoleniów
  • ~mam dość! / 2020-11-24 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdza to co napisała poprzedniczka! NĘDZA! NĘDZA! NĘDZA! NĘDZA! NĘDZA!
    Codzienny brak Internetu od kilku do kilkudziesięciu minut, przy najwyższym abonamencie czyli 600MB. I tak od kiedy mam Internet od nich czyli ok. 3 lat. Niestety nie miałem alternatywy. Generalnie o 600 MB tez można zapomnieć, chyba nigdy nie udało mis się startować porządnie nawet połowy. Infolinia, to kilkanaście komunikatów powtarzanych w kółko, po to byś się nie dodzwonił, ciągłe odsyłanie do strony w necie, który przecież NIE DZIAŁA! Bo po co innego dzwonisz na infolinię? Przecież , żeby zgłosić awarię …. więc “zaloguj się do portalu klienta i …. ” PARODIA! A i jeszcze jedno, jak nie będzie przerwy dłuższej niż 12 godzin w dostawie neta, to nie zobaczysz złamanego grosza rekompensaty, za to za każdy dzień opóźnienia zapłaty rachunku naliczają solidnie ???? Ot taka to polityka.
    Przestrzegam, przed tą firmą! Ja masz czas na walkę o Internet to powodzenia życzę.
    Zaletybrak
    Wadyszkoda czasu by wyliczać
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Justyna / 2020-11-23 13:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Częste awarie, długie terminy oczekiwania na serwisanta. Kontakt telefoniczny porażka. System po czasie rejestruje reklamacje, wypowiedzenia umowy itp.....
    Miejscowośćknurów
  • ~Siteh / 2020-11-22 11:47
    Ocena: 1.75 / 5
    Od samego początku użytkowania problemy z dostawą internetu. Ciągle restartowanie lacza i przerwy w nadawaniu sygnału. Jestem klientem od wielu lat mieszkając w różnych miastach problem sie nie zmienia. Informacja na temat usterek na poziomie średniowiecza jak i ich rozwiązywanie. Wielki minus... brak nadzoru.
    Wadyxiaglhproblem z łączem internetowym.
    MiejscowośćElblag Gdansk Goleniow
  • ~Marek / 2020-11-21 12:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Telewizja działa z przerwami a internet to porażka więcej nie działa niż działa
    MiejscowośćTuchola
  • ~Przemysław / 2020-11-16 15:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Sprzedażowo są do rany przyłóż.

    Gdy chce się przenieść usługę, zrobić cesje - jeden wielki chaos i bałagan.

    Niekiedy warto dołożyć kilka złotych konkurencji ale być traktowanym na dobrym poziomie w każdej sytuacji.
    Nie polecam, kto ma jeszcze możliwość niech się zastanowi dwa razy.
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~ddd / 2020-11-14 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogólnie kupa.Mam łącze 600 Mb,od trzech miesiecy tragedia się dzieje,co chwilę im serwery dns wywala,pngi nawet do 1000 ms.Dzis jest sobota a od wczoraj vectra ma jakąś awarię ze nie mam nawet polowy downloadu a upload mam UWAGA 0 kb.I tak już drugi dzień z rzedu.Nie polecam.
    ZaletyŻadnych
    WadySame
    MiejscowośćSłupsk
  • ~Grzegorz / 2020-11-14 15:08
    Ocena: 1.25 / 5
    Brak internetu od 12 godziny 14 listopada 2020 , kiedy zadzwoniłem do biura powiedzieli że w całym budynku jest słaby sygnał i musi przyjść serwisant. Po chwili dostałem wiadomość że serwisant zjawi się 18 listopada (czyli za 4 dni). Śmiech na sali ,ludzie przecież muszą pracować a poza tym co wy tam macie jednego serwisanta co objeżdża całe trójmiasto? Chyba trzeba będzie zrezygnować bo to jest jakiś kabaret!!!
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo , dnia by nie starczyło aby wymienić
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Kacper / 2020-11-12 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    nie da sie grac w zadna gre profesjonalnie co chwile internet przerywa lub laguje, kiedys bylo dobrze a od 2 miesieacy odpierdala
    Zaletynic
    Wadywszystko
  • ~Bartosz / 2020-11-12 08:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Obsługa klienta to jakaś pomyłka! Na odpowiedź do zgłoszenia trzeba czekać dwa tygodnie - dosłownie!
    Nie potrafią wyjaśnić skąd się wzięła dodatkowa pozycja na fakturze (usługa Bezpieczny Internet) ale jednocześnie odrzucają wniosek o skorygowanie tej faktury! Niestety był to jedyny dostawca, który oferował umowę na czas nieokreślony. Jak tylko pojawiła się na osiedlu konkurencja (i to ze światłowodem) - od razu Ci bardziej świadomi zerwali umowy z Vectrą. Odradzam jakikolwiek kontakt z nimi - jak tylko masz do wyboru kogokolwiek innego, to wybierz tą drugą firmę.
    Wady- długi czas odpowiedzi na złożone wnioski (14 dni)
    - Sami podwyższają wysokość faktury, doliczając jakieś dodatkowe usługi bez mojej zgody
    MiejscowośćPoznań
  • ~s / 2020-11-11 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, internet nie dziala jak powinien zadzwonilem na infolnie wybralem "temat" internet stacjonarny (po 7minutach oczekiwania) odbrala konsultantka po wytlumaczniu problemu przelaczyla mnie dalej (podobno problemy z kablem to cos innego nie problem techniczny). Tak wiec dramat.
  • ~Waldek / 2020-11-07 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet działa bardzo kiepsko. Dzwonić na infolinie to męczarnia, człowiek rozmawia ze "sztuczną inteligencją" która działa tak jak cała Vectra- czyli kiepsko. Potem rozmowa z konsultantem. Receptą na wszystko jest reset modemu i wysłanie technika. Reset nic nie daje. Technik przychodzi coś kręci, coś pościemnia i dalej jest jak było. Firma w której jest bałagan, niekompetencja, kłamstwa wobec klienta, jednym słowem "bierz pieniądze i w nogi". No i jeszcze jedno : dodzwonisz się na infolinie to i zdarzy się, że jak za dużo gadasz to cie konsultant po prostu rozłączy. Mówię tu o grzecznej rozmowie klienta.Odradzam i ostrzegam przed podpisywaniem długotrwałej umowy.
    ZaletyBrak
    WadyZła jakość, przerywane połączenia, awarie, bałagan w firmie, niekompetencja.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Radek / 2020-11-07 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia - porazka. Kilka minut wywiadu prowadzonego przez automat, zeby stwierdzili czy jest sie klientem.
    Internet - porazka. Wlasnie mija szesnasta godzina bez internetu, termin usuniecia usterki jest wciaz odsuwany, zero konkretnych informacji.
    Wady1. Infolinia dla klientow
    2. Strasznie zawodny, zwlaszcza w czasie pandemii i pracy zdalnej.
    3. Niekompetentni pracownicy infolinii
    MiejscowośćWarszawa
  • ~to ja / 2020-11-05 19:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam. Posiadam pakiet ze wszystkimi kanałami + HBO, oraz internet do 150Mb/s. Telewizja ok. Internet mam max 100. Ale ku*wa największa porażka to jest ta ich jeb*na telewizja online. Nawet w domu na wifi( telefon czy laptop ) z ich routera nie mam ponad połowy programów ze swojego "top" pakietu. Zwykłego Polsatu czy TVN nawet sobie nie zobaczycie. No żeby blokować kanały, które są dostępne w zwyklym TV z DVBT to już urwa przesada Mieszkam w małej wsi pod Warszawą. Mianowicie w Grójcu. Jedyne co mnie u nich trzyma to to, że w tej wiosce nie ma UPC czy innej potocznie mówiąc kablówki. W Orange zapłacę jakieś 30 pln więcej za miesiąc za podobny pakiet, ale jak sobie będę chciał popatrzeć w Polsat na telefonie to sobie go obejrzę!!! Czekam tylko do końca abonamentu i pie*dolę t
    MiejscowośćGrójec
  • ~Beata / 2020-11-02 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko było ok póki nie próbowałam sie od nich uwolnić. Przeprowadzalam sie ale i tak musialam płacić - niemogac korzystac z uslugi 1,5 roku! Jak już kogoś mają to nie chca wypuscic. Balagan i nieprofesjonalizm. 1,5 r temu oddalam sprzet a ci znowu chcą żebym go zwróciła i tak co chwila coś.
    MiejscowośćSlaskie
  • ~Tomasz / 2020-11-01 13:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem w Vectra jakieś 15 lat, działa bardzo stabilne, tv najwyższą platinum +internet 300mbit za 79zl/mc mam
    Zaletystabilny internet, tanie pakiety tv+internet, karta ci+ za darmo zamiast dekodera
    Wadynie dostrzegłem
    MiejscowośćGdańsk
strona 1 z 105
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2514
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2250
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2098
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1896
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.69, ilość opinii: 1684
Play Online
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1485
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1050
Play
Ocena: 1.48, ilość opinii: 925
Orange
Ocena: 1.46, ilość opinii: 852
mBank
Ocena: 1.92, ilość opinii: 814
T-Mobile
Ocena: 1.56, ilość opinii: 701
Plus
Ocena: 1.57, ilość opinii: 619