Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4462 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 224
  • ~yxy / 2025-05-10 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowych kanałów POLSAT X Zaletynie ma
Wadybrak kompetencji w biurze abonenta oraz wciskanie przez konsultanta na odległości tego czego żaden abonent nie chce .nie można się wycofać bo zaraz straszą karami finansowymi .
MiejscowośćKalisz
  • ~Emeryt / 2025-05-09 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nareszcie kończy mi się umowa. Płaciłem ok 170 zł. z niby zniżkami. Jak dałem wypowiedzenie umowy nagle obniżka do 130 zł i zwiększony internet do 1200. Płaciłem jak za światłowód a światłowód jest, tylko nie u abonentów bo "mają dużo roboty". Przez półtora roku telewizja ciągle zrywała ale konsultantka stwierdziła, że skoro od kilku miesięcy jest lepiej to przecież nie ma problemu. Od 2 tygodni tv znowu zrywa i internet się gubi.Pytanie czemu rezygnuję skwitowałem " bo mogę i chcę". Co mam tłumaczyć po raz któryś, że klientów mają w dupie a serwisu nie ma żadnego.
    ZaletyCzasem jest dobrze
    WadyBrak serwisu,na infolinii klienta traktują ją debila, jeżeli uznają reklamację to na sekundy. Ja dostałem swego czasu 5 zł odszkodowania a problemy miałem że 2 miesiące. A wsadźcie sobie te 5 zł w dupę.
    MiejscowośćŻory
  • ~Anonymous / 2025-05-09 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam, obsługa, odpowiedzialność za błędy, słuchanie klienta na infolinii, trzymaj się z daleka!
    Zaletyzero
    Wadymnóstwo
  • ~ODRADZAM / 2025-05-08 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma działa w modelu: złapać naiwnego klienta, wcisnąć mu niechciane usługi, ew. agresywnie wyciskać płatności. NIE przejmować się opinią klienta czy jakością usług. Prawdopodobnie przygotowują się do sprzedaży firmy (i przyszłego rebrandingu). Albo po prostu przyjęli agresywny wzrost, bez przejmowanie się przyszłością. Czyli polski model rozwoju.

    Próbowali wyłudzić ode mnie kasę za router, którego zwrot utrudniali. Więc dlatego uważam to za celowe generowanie klientowi zadłużenia. Otóż nie pozwalają zwrócić routera drogą, którą go otrzymałem - do salonu lub do montera. Nie można też było zwrócić korespondencyjnie, bo zlikwidowali jedyny ogólnopolski punkt zwrotów, który był w Trójmieście. Gdy mi się skończyła umowa to go nie było. Teraz jest jakiś nowy w Zabrzu. Można było zwrócić tylko przez paczkomaty za pomocą otrzymanego od nich kodu. Tylko, że mój kod nie działał i nie miałem jak zwrócić. Monity nic nie dawały. A gdy minął czas na zwrot to od razu zaczęli nękać ws. kary umownej. I nękali jeszcze przez jakieś 2 lata. W końcu wysłałem na swój koszt do salonu, gdzie zawarłem umowę. Dlatego uważam, że celowo utrudniają zwrot sprzętu, żeby naliczać kary umowne i je potem agresywnie windykować.
    WadyUNIKAĆ, TYLKO PROBLEMY
  • ~yds / 2025-05-04 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    informowanie o ewentualnych nowych kanałach od 5 05 2025 niema wcale .POLSAT X, POLSAT FILM 2,POLSAT REALITY obsługa biura abonenta oraz konsultanta brak kompetencji a jedynie umiejętności wciskania tego co żaden abonent nie chce to metoda .przysyłanie kuriera z umową której abonent nie może przeczytać przed podpisaniem to powoduje podejrzenia że konsultant w ciska coś czego nikt nie chce .
    Zaletynie ma
    Wadywszystko .internet działa
    MiejscowośćKalisz
  • ~Krzysztof / 2025-05-03 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Opisze krótko jak działa firma Vectra.Mieszkając we Wrocławiu udałem sie do Salonu Vectry we Wrocławiu przy Powstancow Slaskich ,by podłączono mi dekoder w Polanicy Zdr.Napisano umowe,ustalono termin przyjscia technika w celu podłączenia dekodera.Jeden termin 14.04.25,drugi 28.04 25.W pierwszym przypadku kazano potwierdzic umowe w internecie,ktorą zapomnieli umiescic.Tą drugą otrzymałem i potwierdziłem.Dwu krotnie technik sie nie pokazał,a Vectra zrobiła mi wycieczkę ( 70 cio latkowi)Wrocław -Polanica dwa razy czyli ok 400 km z okładem.Rozmowa z konsultantem to jedna ściema i kłamstwa.Rozmawiałem z kilkoma i kazdy zapewniał,ze Vectra z Wrocławia sie ze mną skontaktuje i to był ich wycwiczony i wyrachowany wybieg.Ludzie prosze Was,nim sie zdecujecie na Vectre zastanowcie sie ...i to głęboko..
    ZaletyBrak
    WadyFirma nieuczciwa
    MiejscowośćChciałem korzystac z tv i podłaczenia dekodera przez Vectre w m.Polanica Zdroj
  • ~fd / 2025-04-16 14:08
    Ocena: 1.25 / 5
    widać że vectra awarie radia ma ale informowanie że nastąpi przerwa już nie . poprawy oferty programowej niema w cale ale za to brak sygnału radia oraz za kłócenia w sygnale telewizji na nie których kanałach .obsługa techniczna nie robi nic że by naprawić awarie .
    Zaletynie ma
    Wadywszystko .jedynie internet działa
    MiejscowośćKalisz
  • ~Zmęczony Chomik vectry / 2025-04-14 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE DZIEŃ DOBRY JEŚLI DAM RADE TO WYSŁAĆ TO BĘDĘ POD WIELKIM TEGO WRAŻENIEM PONIEWAŻ NIE JESTEM PEWIEM CZY MAM DOPŁYW INTERNETU.JAK TO JEST PROWADZIĆ TAK NIEDORZECZNĄ FIRME JAK WASZA PSEUDO VEKTRA. DLACZEGO OSZUKUJECIE KLIENTÓW???????? NAWET MI JUŻ MELISA NIE POMAGA NA WASZ TAK GÓWNIANY SPRZĘT. ŻEGNAM
    Zalety...ŚMIESZNE
    WadySZKODA
    MiejscowośćElbląg
  • ~Klientka / 2025-04-13 20:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Hit...wybrałam online oferte za 69.99 tj.73 kanały i internet 300MG/s.Po pierwszym mies.opłacając rachunek z wliczonym montazem ,dowiaduje sie że płacę miesiecznie 84.98...Okazuje sie po pierwszym mies.również,ze w ilosc kanałów wchodzą nadprogramowe,po miesiącu sa blokowane i zostaje ich 27.Pozatym nie ma nic bardziej irytującego ,niz anulowanie kazdego niedostępnego kanału przy przełączaniu.Dochodzi też opłata za wypozyczenie sprzetu i kwota końcowa ,oraz pakiet w promocji za 69.99 nie istnieją!Pytanie moje brzmi co to za oszustwo taka promocja,której nie ma!?Mało tego ,rzekomo wliczone są jeszcze rabaty...więc pytam się jakie?
    ZaletyDobry internet
    WadyOferta za 69.99 zamienia się w oferte za 84.98 i gdzie są rabaty?Za tą kwote mogłam znaleźć lepszą ofertę.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Klient / 2025-04-13 17:28
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia od piątku od rana nie mam telewizji. Dzwoniłam kilka razy zgłaszałam awarię od piątku od godz. 15-tej i nikt się tym nie przejął. W sobotę dostałam informacje że awaria będzie usunięta w poniedziałek do godz. 12.30. Cały weekend nie mam dostępu do telewizji nic kompletnie. Od 25 lat jestem abonentem Multimedia/Vectra. Już nigdy nie podpisze z Vectra kolejnej umowy. Nigdy!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyDrogo, awarie, brak zrozumienia .
    MiejscowośćŚwidnica
  • ~yrh / 2025-04-12 11:33
    Ocena: 1.25 / 5
    szkoda że vectra nie ma zamiaru przeczytać skarg i uwag abonenta tylko ma to w nosie .Poprawy oferty programowej w 2025 kwiecień niema mimo obietnic .obsługa techniczna dramat oraz również dramat obsługa abonenta .Vectra dzieli abonenta z usługą smart tv 4k i na tych co usługi niema to promocji też niema wcale a konkurencja robi promocje dla abonenta a tu jedynie w ciskanie tego czego nikt nie chce .mam pytanie jaki operator jest uczciwy i solidny jak POLSAT BOX Zaletynie ma
  • Wadywszystko
    MiejscowośćKalisz
  • ~Mechanik / 2025-04-10 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kochani trzymajcie się z dala od Vektry od tych oszustów, naciągaczy i najgorszego dostawcy usług w Polsce a nawet w Europie. Pobierają opłaty za serwis nie zapewniając go w ogóle minimalna prędkość Internetu, chwilowe i bardzo częste wyłączenia nie informując klientów, a jak zapewnią i jest zgłoszenie to przyjeżdża serwisant chamski, wulgarny a na dodatek pod wpływem alkoholu.
    Miałem taki przypadek i wywaliłem go z mieszkania. Dwukrotnie miałem przypadek o podniesieniu opłaty 2 razy w ciągu 2 miesięcy zorientowałem się po Fv. W odwołaniu Vektra odpisała że poinformowała mnie na swoim portalu jak i SMS i mailem co okazało się nieprawdą, zażyczyłem sobie potwierdzenia co w ostatecznej odpowiedzi napisali że się pomylili i przepraszają co mi z przeprosin jak chcieli mnie naciągnąć złodzieje. Rozwiązanie umowy z nimi to jakiś dramat. Wypowiedzenie wysłałem 10.01.2025 umowa kończyła się 12.02.2025. Po dwóch dniach zadzwoniła konsultantka z zapytaniem jaki jest problem wypowiedzenia więc jej nakreśliłem co w dalszej rozmowie zaproponowała zwiększenie prędkości i pakiet do przetestowania a dodatkowo potwierdziła że nie jest to zobowiązujące i prześle warunki na maila ale żeby nie akceptować umowy gdyż wejdzie w życie, dodatkowo zaproponowała wymianę sprzętu przez technika który nigdy się nie pojawił, a tydzień póżniej otrzymałem pismo o akceptacji nowych warunków umowy na co się odwołałem Vektra odpisała że moja umowa została automatycznie przedłużona o 1 miesiąc i będzie pobierana opłata w wyższej kwocie co zobaczyłem na fv . Do dzisiaj boksuje się ze złodziejami o zwrot nadpłaty której nie otrzymałem, sprzęt zwróciłem do punktu zaraz po zakończeniu umowy za potwierdzeniem. Przerzucając się meilowo ostatnio odrzucają i blokują maile. Podejście tej firmy do klienta to dramat, lawirują, kłamią , kręcą oszukują i jeszcze naciągają. Na koniec usłyszysz, że wszystko było zgodne i pracownik jasno i wyraźnie powiedział. Ja zażyczyłem sobie przesłanie wszystkich moich rozmów ostatnich z konsultantami na płycie CD. Zobaczymy czy nagrali całe rozmowy czy powycinali drażliwe dla nich teksty. Czekam do końca miesiąca na wyjaśnienie jeśli sprawa się nie rozwiąże będę pisał do Rzecznika praw konsumenta, Inspekcji Handlowej oraz do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
    ZaletyZalety Vektry to OSZUSTWO, NACIĄGACTWO, ZŁODZIEJSTWO, BRAK KOMPLEKSÓW I LOJALNOŚCI
    WadyTYLKO SAME WADY
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Mechanik - T / 2025-04-10 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kochani trzymajcie się z dala od Vektry od tych oszustów, naciągaczy i najgorszego dostawcy usług w Polsce a nawet w Europie. Pobierają opłaty za serwis nie zapewniając go w ogóle minimalna prędkość Internetu, chwilowe i bardzo częste wyłączenia nie informując klientów, a jak zapewnią i jest zgłoszenie to przyjeżdża serwisant chamski, wulgarny a na dodatek pod wpływem alkoholu.
    Miałem taki przypadek i wywaliłem go z mieszkania. Dwukrotnie miałem przypadek o podniesieniu opłaty 2 razy w ciągu 2 miesięcy zorientowałem się po Fv. W odwołaniu Vektra odpisała że poinformowała mnie na swoim portalu jak i SMS i mailem co okazało się nieprawdą, zażyczyłem sobie potwierdzenia co w ostatecznej odpowiedzi napisali że się pomylili i przepraszają co mi z przeprosin jak chcieli mnie naciągnąć złodzieje. Rozwiązanie umowy z nimi to jakiś dramat. Wypowiedzenie wysłałem 10.01.2025 umowa kończyła się 12.02.2025. Po dwóch dniach zadzwoniła konsultantka z zapytaniem jaki jest problem wypowiedzenia więc jej nakreśliłem co w dalszej rozmowie zaproponowała zwiększenie prędkości i pakiet do przetestowania a dodatkowo potwierdziła że nie jest to zobowiązujące i prześle warunki na maila ale żeby nie akceptować umowy gdyż wejdzie w życie, dodatkowo zaproponowała wymianę sprzętu przez technika który nigdy się nie pojawił, a tydzień póżniej otrzymałem pismo o akceptacji nowych warunków umowy na co się odwołałem Vektra odpisała że moja umowa została automatycznie przedłużona o 1 miesiąc i będzie pobierana opłata w wyższej kwocie co zobaczyłem na fv . Do dzisiaj boksuje się ze złodziejami o zwrot nadpłaty której nie otrzymałem, sprzęt zwróciłem do punktu zaraz po zakończeniu umowy za potwierdzeniem. Przerzucając się meilowo ostatnio odrzucają i blokują maile. Podejście tej firmy do klienta to dramat, lawirują, kłamią , kręcą oszukują i jeszcze naciągają. Na koniec usłyszysz, że wszystko było zgodne i pracownik jasno i wyraźnie powiedział. Ja zażyczyłem sobie przesłanie wszystkich moich rozmów ostatnich z konsultantami na płycie CD. Zobaczymy czy nagrali całe rozmowy czy powycinali drażliwe dla nich teksty. Czekam do końca miesiąca na wyjaśnienie jeśli sprawa się nie rozwiąże będę pisał do Rzecznika praw konsumenta, Inspekcji Handlowej oraz do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet dno
    WadySame najgorsze
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Mechanik - T / 2025-04-10 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Kochani trzymajcie się z dala od Vektry od tych oszustów, naciągaczy i najgorszego dostawcy usług w Polsce a nawet w Europie. Pobierają opłaty za serwis nie zapewniając go w ogóle minimalna prędkość Internetu, chwilowe i bardzo częste wyłączenia nie informując klientów, a jak zapewnią i jest zgłoszenie to przyjeżdża serwisant chamski, wulgarny a na dodatek pod wpływem alkoholu.
    Miałem taki przypadek i wywaliłem go z mieszkania. Dwukrotnie miałem przypadek o podniesieniu opłaty 2 razy w ciągu 2 miesięcy zorientowałem się po Fv. W odwołaniu Vektra odpisała że poinformowała mnie na swoim portalu jak i SMS i mailem co okazało się nieprawdą, zażyczyłem sobie potwierdzenia co w ostatecznej odpowiedzi napisali że się pomylili i przepraszają co mi z przeprosin jak chcieli mnie naciągnąć złodzieje. Rozwiązanie umowy z nimi to jakiś dramat. Wypowiedzenie wysłałem 10.01.2025 umowa kończyła się 12.02.2025. Po dwóch dniach zadzwoniła konsultantka z zapytaniem jaki jest problem wypowiedzenia więc jej nakreśliłem co w dalszej rozmowie zaproponowała zwiększenie prędkości i pakiet do przetestowania a dodatkowo potwierdziła że nie jest to zobowiązujące i prześle warunki na maila ale żeby nie akceptować umowy gdyż wejdzie w życie, dodatkowo zaproponowała wymianę sprzętu przez technika który nigdy się nie pojawił, a tydzień póżniej otrzymałem pismo o akceptacji nowych warunków umowy na co się odwołałem Vektra odpisała że moja umowa została automatycznie przedłużona o 1 miesiąc i będzie pobierana opłata w wyższej kwocie co zobaczyłem na fv . Do dzisiaj boksuje się ze złodziejami o zwrot nadpłaty której nie otrzymałem, sprzęt zwróciłem do punktu zaraz po zakończeniu umowy za potwierdzeniem. Przerzucając się meilowo ostatnio odrzucają i blokują maile. Podejście tej firmy do klienta to dramat, lawirują, kłamią , kręcą oszukują i jeszcze naciągają. Na koniec usłyszysz, że wszystko było zgodne i pracownik jasno i wyraźnie powiedział. Ja zażyczyłem sobie przesłanie wszystkich moich rozmów ostatnich z konsultantami na płycie CD. Zobaczymy czy nagrali całe rozmowy czy powycinali drażliwe dla nich teksty. Czekam do końca miesiąca na wyjaśnienie jeśli sprawa się nie rozwiąże będę pisał do Rzecznika praw konsumenta, Inspekcji Handlowej oraz do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
    ZaletyGdyby była skala na minus dałbym -10 punktów
    WadySame wady
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~yvd / 2025-04-03 15:43
    Ocena: 1.25 / 5
    poprawy jakości usług TV I radia niema 2025 kwiecień . obsługa techniczna dramat nie usuwają usterek wcale .traktują abonenta że wciskają czego nik niechce a poprawy oferty programowej biecywali a nie zrobili nic .konkurencja okkodowuje dla swoich abonentów kanały na olimpiady lub mistrzostwa w piłce albo śiatkówce a vectra nic .
    Zaletyniema
    Wadywszystko
    MiejscowośćKalisz
  • ~Chomik vectry / 2025-03-30 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni państwo bardzo proszę o nakarmienie waszego chomika iż gdyż ponieważ mój super szybki internecik nie daje rady i nawet nie dochodzi sygnał do rutera. Pisząc to mam takie problemy że piszę to już trzecią godzinę. Nie mam już na was siły. Najlepiej to się usuńcie jak wam internet na to pozwoli. Ciekawe czy ta wiadomość się wyśle :)
    Zaletybrak
    Wadybrak zalet
    MiejscowośćElbląg
  • ~Anna / 2025-03-26 08:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Zamówiłam Vectrę . Nic nie działało zacinało się non stop. Zrezygnowałam w terminie bo po 4 dniach(odstąpienie od umowy do 14 dni). Mimo to najpierw szli w zaparte że nie otrzymali sprzętu potem że odstąpienia od umowy(wszystko wysłałam razem tak jak polecił konsultant na infolinii). Oczywiście naliczyli karę umowna i za abonament. Paranoja bo okazało się po pół roku walki ze jednak sprzęt dotarł tylko odstąpienia nie było. I tak vektra zarabia kasę za nic bo ja nie korzystałam zapłacić muszę ????
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćZakrzewo
  • ~nxc / 2025-03-24 11:04
    Ocena: 1.25 / 5
    widać że poprawy oferty programowej niema 2025 marzec .popr4awy usług tv i radia też niema jedynie awarie są ale usuwanie ich przez obsługę techniczna nie istnieje wcale .obiecywali wiele abonentom nie dali nic dzieli abonentów na lepszych i gorszych którzy mają usługę smart tv 4k a pozostali nic promocja nie istnieje wcale pytanie dlaczego ?
    Zalety niema
    Wadywszystko oraz obsługa techniczna i obsługa biura abonenta niema kompetencji .
    MiejscowośćKalisz
  • ~AntyVec / 2025-03-23 21:08
    Ocena: 1.25 / 5
    Ludzie ! trzymajcie się z daleka od tej oszukańczej firmy, najgorszego dostawce internetu na rynku ! Pobierają opłaty za serwis którego nie zapewniają pod względem technicznym co do deklarowanych minimalnych prędkości sygnału. Ponad to prawdziwe problemy zaczynają się gdy abonent chce wycofać się z tego "nabijania w butelkę". Wtedy reklamacje ciągną się tak długo ze nie można skutecznie zamknąć konta a opląty są ciągle naliczane i klient jest bombardowany codziennie po kilka razy wezwaniami do zapłaty za ich złom !!! Skandal, łatwiej jest zjeść beczkę solonych śledzi niż odczepić się od tych oszustów ! Taki biznes w cywilizowanym kraju już dawno byłby zamknięty ze względu na masowy pozew sadowy o odszkodowania ! Gdyby była ujemna skala ocen to dałbym -5 tym oszustom. Nic dziwnego ze ledwo przekraczają 1.... i o 1 za duzo !
    Zaletyzero zalet !
    Wadyparametry techniczne sygnału poniżej minimalnych deklarowanych w umowie. Skandaliczna obsługa klienta/reklamacji !!!!
    MiejscowośćKalisz
  • ~Joanna / 2025-03-22 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Pracownicy biura obsługi niekompetentni, wyłączają się w trakcie rozmowy, nie odpowiadają na wiadomości. Jeżeli ktoś ma możliwość korzystania u usług innego dostawcy to niech się trzyma z daleka od tej firmy.
    ZaletyBrak zalet
    WadyNiekompetentną obsługa
    problemy techniczne z dostarczeniem usługi
  • strona 1 z 224
    Dodaj własną opinię »

    Podobne wyszukiwania

    Vectra Wrocław opinie Vectra Gdańsk opinie Vectra Bydgoszcz opinie Vectra Sosnowiec opinie Vectra Katowice opinie Vectra Białystok opinie Vectra Gdynia opinie

    Zobacz również

    VECTRA
    Ocena: 1.60, ilość opinii: 4462
    UPC Internet
    Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
    Netia Szybki Internet
    Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
    Play Online
    Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
    T-Mobile Internet
    Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
    Plus GSM iPlus
    Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
    Play
    Ocena: 1.39, ilość opinii: 4616
    Orange
    Ocena: 1.40, ilość opinii: 3933
    Plus
    Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991
    T-Mobile
    Ocena: 1.59, ilość opinii: 2583
    Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
    mBank
    Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019