Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 1779 opinii

1.71 / 5

  • Niezawodność
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.51
  • Cena
    2.04
  • Parametry
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 89
  • ~Michał / 2019-08-15 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Opieszałość w realizacji zgłoszeń, problemy z internetem.
    ZaletyBrak
    Wadyopieszałość, arogancja obsługi klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~wielkieM / 2019-08-13 17:14
    Ocena: 4.25 / 5
    Nie jest źle. Łącze stabilne, prędkość nawet nawet - przy wykupionych 150 mam 120/140. Upload stabilne 15 - czyli tyle ile powinno być. Cena 35zł. Jest OK
    Zalety- stabilność
    - szybkość
    - niezawodność
    Wady- brak
    MiejscowośćSkarżysko-Kamienna
  • ~marcin / 2019-08-12 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    WIFI praktycznie zrywa non-stop,reklamacja nieuwzględniona, bo tak ma być, gdyż obok są inne sieci Wi-Fi.
    Zaletytelewizja działa
    Wadywifi zrywa non-stop , nie polecam
    MiejscowośćOżarów Mazowiecki
  • ~Nixol / 2019-08-11 22:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiem krótko jeżeli nie chcesz mieć internetu oraz tv przez miesiąc bez podania przyczyny , proszę bardzo wybierz Vectrę.
    Jeżeli lubisz czasem pograć z kolegami w jakieś ciekawe tytuły ,to wybierz Vectre. Będziesz miał gwarancję braku połączenia przez kilka dni.
    I na koniec proszę nie usuwać moich komentarzy na temat vecry. Mam prawo wypowiedzieć się jako użytkownik tego syfu. Koniec umowy i zmieniam dostawcę.
    MiejscowośćUstka
  • ~kzoak / 2019-08-11 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestescie najgorszym dostawca internetu,to jest kur.. tragedia,wieczne lagi,ciagłe spadki,za co wy hajs bierzecie.Jestescie jedna wielka porazka,nic ani nikt mnie nie skusci zeby od was cos wziasc,kazdej osobie która powie ze chce od was internet to powiem zeby wzieła psychologa w gratsie,bo podczas korzystania z waszych usług mozna dostac pierdolca , powinna byc kara za ciagłe awarie,zatrudnijcie kogos kto sie na tym zna i zeby doprowadzil do tego ze nie bedziecie miec 1,5 na 5 bo to chb sirednio swiadczy
    Zaletynie ma,a nie jest jedna mozna to rozwalic ruter bo jest tak słaby jak cały internet,że schodzi na strzała
    Wadywszystko
    MiejscowośćLegnica
  • ~Agulola / 2019-08-10 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma tragedia, zrezygnowalam z niej, gdyż ciągle nie chodził internet. Ponadt mam nadplate na koncie i nie moge dogadać sie z firmą , zeby mi ja zwrócili. Sprawa prawdopodobie skomczy sie u Rzecznika.
    ZaletyBrak
    WadyBrak
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Konrad / 2019-08-07 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    5 razy umawiany był technik który się nie zjawił i dostałem kolejny telefon o przesunięciu montażu. Na Internet czekam ponad tydzień i nadal żadnych postępów w tej sprawie. Do siedziby Vectry mam 200 metrów i nikt nie raczy przyjść i poświęcić 20 minut na założenie Internetu. Żałosne. Odradzam firmy. Unikać jak ognia.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Monika / 2019-08-06 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisywania była umowa z abonamentem 79.90 co 2 Msc przychodzi rachunek 99.90 ostatnio przysłali 159zl mimo że nic nie płatnego nie było włączanie w sprawie rachunku ciągle przelaczaja aż wkoncu się rozlaczaja
    ZaletyZadnych
    MiejscowośćRadom
  • ~Lesław / 2019-08-05 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziady i złodzieje, odradzam z całego serca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyZamiast 150 kanałów było 60, zresztą same badziewie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ktoś napewno / 2019-08-04 18:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet słaby jak barszcz czyli bardzo
    W dodatku czesto sie coś psuje i niema internetu
    WadySłaby internet
    Częsty brak internetu
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Żaneta / 2019-08-02 23:38
    Ocena: 2.75 / 5
    Własnie jestem w trakcie zakańczania współpracy z tą dziwną firmą,po 20 latach użytkowania. To co dzieje się tam od października to juz nie na moje nerwy. Od środy jestem kolejny raz bez Internetu, gdzie niby technik oczywiscie naprawia,a po kolejny telefonie dzisiaj dowiedziałam się,że przyjdzie w najbliższym dniu roboczym, czyli w poniedziałek po 16. Więc będę 6 dni bez Internetu, gdzie jest mi on potrzebny do pracy,ale nikogo to nie interesuje. Kiedy powiedziałam,że w takim razie rezygnuje z usług od ostatniego lipca ( w sierpniu nie mam w ogóle internetu) pani poinformowała mnie,że muszę zapłacić za sierpień i wrzesień. Dlatego ta sprawa zakończy się w sądzie, bo nie zamierzam placić za coś,z czego nie mogę korzystać. Dodam,że nie ma miesiąca,żebym nie miała problemów z internetem po kilka dni i za to nikt mi pieniedzy nie zwrócił. Nigdy wiecej VECTRY
    WadyCiągłe usterki
    MiejscowośćRadziejów
  • ~Toni / 2019-08-01 09:45
    Ocena: 2.33 / 5
    28-07-2019 brak internetu jak również brak w tym czasie możliwości kontaktu z nr infolinii a nawet z tel. komórkowym. Kiedy po powrocie łączności wysłałem zgłoszenie dostałem odpowiedź, że nie stwierdzono w tym czasie awarii na terenie Jeleniej Góry. Mam WiFi i stwierdziłem, że smartfon w tym czasie nie "widział" nikogo od tego operatora, a inni byli, czyli wniosek nasuwa się sam, ktoś tu kłamie
    Zaletybrak
    Wadybrak możliwości wysłania samego zgłoszenia przez strefę klienta bez odznaczenia, że odbiorca usługi żąda rekompensaty, co nie zawsze jest konieczne.
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~tengu / 2019-07-28 19:31
    Ocena: 2.50 / 5
    od kilku miesięcy tata boryka się ,z dziwnymi płatnościami na rzecz firmy Vectra. Dziwnymi przy każdym kwicie do zapłaty są bezpodstawne stwierdzenia że abonament jest nie zapłacony za dany okres ,gdzie jest to nie prawda.Tata posiada wpłaty dokonywane na poczcie .Nikt nie stara się wyjaśnić takiego stanu wydarzeń .W punkcie obsługi klienta ,obsługujące tam panie nie potrafią wyjaśnić przyczyny .Winny jest system ,tak brzmi odpowiedzi.Firma nie stara się wyjaśnić gdzie tkwi problem,prowadzi politykę zastraszania, płacenia ,kar za,właśnie za co?Nikt nie jest w stanie tego wyjaśnić ?A pisma firmowe którymi się Vectra posługuje ,są z klauzulą że nie są wiarygodne dlaczego?Bez poinformowania klienta zostaje mu zablokowany pakiet telewizji.Czy tak się podchodzi do klienta który współpracuje od 2016.r.
    Wadynie ma rocznego podsumowania płatności ile i kiedy ,czy są zaległości ?
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Andrzej K. / 2019-07-27 20:29
    Ocena: 4.50 / 5
    Jestem użytkownikiem Vectry od 10 lat i nie mam uwag
    krytycznych. Mam dwa dekodery 5830 CDX i dwa pakiety
    platynowe do TV (dwa telewizory). Każdy dekoder ma
    nagrywarkę 500 GB. Modem do internetu technicolor
    CGA 2121 dający szybkość odbioru 600 Mbs oraz
    telefon stacjonarny bez limitu na wszystkie połączenia
    komórkowe i stacjonarne w Polsce, UE, USA i Kanadzie.
    Cena abonamentu 140,80 zł. Wszystko działa dobrze,
    łącznie z Wi-Fi odbierane we wszystkich pomieszczeniach
    mieszkania M5. Przed napisaniem zmierzyłem prędkość
    internetu (sobota godz. 20:00) - 570 MBs ping - 6.
    Kilka dni temu, żona nieopacznie nacisnęła na pilocie
    obsługującym dekoder TV przycisk DISP. Tego mnie nie
    powiedziała więc nie wiedziałem o tym. Włączam TV
    programy TV naziemne odbierane są prawidłowo ale
    przez dekoder są trudności ze zmianą kanału, nie działa
    Menu itd. Dzwonię pod numer 587426500 i natychmiast
    uzyskuję połączenie. Zgłaszam uszkodzenie dekodera.
    Konsultantka ustala ze mną dogodny termin dla mnie
    przyjazdu technika do domu. Otrzymuję powiadomienie
    SMS i telefoniczne od technika i w wyznaczonym terminie
    czekam. Ma być od godz. 12-13. Przyjeżdza 12:20.
    Wykrywa, że rozdzielczość odbioru TV została zmieniona
    przyciskiem DISP na wyższą, którą mój telewizor nie
    odbiera i stąd ta "usterka". Wyjaśnia, że w takim
    wypadku trzeba kilka razy nacisnąć na pilocie
    dekodera DISP, aż na wyświetlaczu pojawi się wartość
    rozdzielczości prawidłowa dla mojego telewizora.
    To wszystko.

    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tom / 2019-07-27 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Jesli jest dobrze to dobrze. Gdy zaczna sie klopoty umywaja rece. Nie mowie o incydentalnej usterce lecz pernamentnym braku sygnalu i szybkosci internetu. Szkoda nerwow. Maja wywalone na klientow ktorzy przeciez placa za uslugi. Same problemy. 3 tygodnie nie sa w stanie usunac usterki !!!! Nie warto ryzykowac. Zrywam umowe bo szkoda zdrowia.
    ZaletyZalety ?
    WadyOpisane
    MiejscowośćKamienna Góra
  • ~Hipolit / 2019-07-26 12:38
    Ocena: 1.25 / 5
    total syf, nie polecam
    bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
    Zaletyżadne
    Wadyprawie wszystko
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~ag / 2019-07-26 09:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Odradzam wszystkim poziom obsługi klienta po podpisaniu umowy poniżej krytyki totalna porażka wg mnie najgorsza firma wśród trójmiejskich operatorów
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Zielasss / 2019-07-25 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wyprowadzce z poprzedniego mieszkania, pan monter nie raczył dać protokołu odbioru modemu, przez co firma naliczała przez kolejne pół roku dodatkowe opłaty, oczywiście nie racząc o tym poinformować. Wpłaty oczywiście muszę dokonać bo protokół się w firmie "zagubił".
  • ~John / 2019-07-23 19:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet 150mb/s co chwila skoki pingu w grach do 12k.
    Technik powiedział, że jak chce cokolwiek zdziałać, to żebym od razu dzwonił do działu technicznego do Gdyni bo on nic nie zrobi. Na poprzednim internecie 40mb/s wszystko działał obez zarzutu, gratuluje vectra! więcej was nie wezmę
    Zalety- TV
    Wady- Skoki pingu po wifi
    MiejscowośćSkierniewice
  • ~Majlosz / 2019-07-22 23:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Co chwile duży ping około 400ms, a szybkość mam 150mb/s. Tak na każdym komputerze i telefonie.
    MiejscowośćBielawa
strona 1 z 89
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.15, ilość opinii: 2339
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.56, ilość opinii: 1937
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1779
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.70, ilość opinii: 1632
UPC Internet
Ocena: 2.01, ilość opinii: 1498
Play Online
Ocena: 1.91, ilość opinii: 1323
Flixbus
Ocena: 2.22, ilość opinii: 562
mBank
Ocena: 2.05, ilość opinii: 512
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 294
ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 246
Netflix
Ocena: 2.86, ilość opinii: 134
nju mobile
Ocena: 3.15, ilość opinii: 124