Konsultantka z uśmiechem wciska seniorowi za drogi abonament. Klient niedawno zorientował się, że od lat ma za wysoki abonament - de facto płaci za swoją łatwowierność. To człowiek po poważnym wypadku nie zdawał sobie sparwy, że jest traktowany niewłaściwie. Ostatnio rachunek 170 zł miesiecznie za internet (wcale nie szybki) oraz telewizję kablową. Konsultanta wcisnęła starszej osobie na okres 23 miesiące Plan SperBOX Telewizja Cyfrowa DigitalTV za 55 zł miesięcznie oraz plan SuperBoXPakiet CanalSeriale i filmy za 25 zł . A INternet Bis 150 Mb opłata 8ystuje 0 a potem 92 zł. W sumie 170 zł, to skandal. Od lat ta konsultantka traktuje tę osobę( de facto ze skromną emeryturą) wysokim abonamentem. Pewnie ma z tego prowizję. Vectra ma fatalną opinię z powodu beznadziejnych konsultantów jak w opisywanym przypadku. Żerują na ludzkiej ufności. Ten senior powien korzystać z pakietu stalowego, najmniej płatnego.KOnsultantka nie informuje, że osoby w starszym wieku posiadające Kartę Seniora mają prawo do zniżek abonamentu.Być może nie wszędzie są tak pazerni konsutltanci, ale tych krzywdzących seniorów i w ogóle klientów powinno się zwolnić. Vectra musi obniżyć ceny, nie stosować ciągle podwyżek. Przez to traci klientów.
WadyOstatnio kanał kultura i kilka innych w pakietach zapłaconego abonamentu zwykle nie działają, tzn. zamiast programu kolorowe pasma drgające.
MiejscowośćBiłgoraj
~Koń Rafał / 2025-12-22 21:02
Ocena: 1.00 / 5
Drodzy państwo, nastał dzień 22 grudzień 2025 gdzie co pół godziny z zegarkiem w ręku nie ma internetu. Co najciekawsze nie tylko mi przydarzyła zaistniała sytuacja w tym samym czasie. Ja nie mam pojęcia jak ta firma dalej funkcjonuje lecz podziwiam że ludzie dalej się na to nabierajo. Jak bym mógł to bym nie dawał żadnej gwiazdki. Z FARTEM.
ZaletyZe co niby?
Wadynie będę sobie marnował czasu na ich wypisywanie
~piotr / 2025-12-18 19:09
Ocena: 5.00 / 5
Dla Pani Tatiany z pełen profesjonalizm życzliwość i pomoc w wypraniu odpowiedniej oferty w Vectrze ul. Piotra Skargi we Wrocławiu.
dziękuję.
jest osobą która potrafi przekazać wszystkie informacje w rzetelny i profesjonalny sposób.
serdecznie polecam.
Piotr
Wadybrak
Miejscowośćwrocław
~Piotrek / 2025-12-16 07:30
Ocena: 5.00 / 5
szczególne podziękowanie dla Pani Tatiany z salonu z Wrocławia przy ulicy Piotra Skargi.
Rzeczowa kobieta potrafi wytłumaczyć wszystkie warianty udzielanych usług, sprawdzi możliwość podłączenia i jego rodzaj.
na 5 gwiazdek daję 100
Zaletymiła obsługa, rzeczowo i na temat odpowiada na pytania, przekazuje najnowsze promocje i ich koszt.
Wadybrak
MiejscowośćWrocław
~Agnieszka / 2025-12-15 14:35
Ocena: 1.50 / 5
Firma Vectra to firma krętaczy i oszustów. Co innego mówią na infolinii, co innego robią. Za swoje pomyłki każą płacić klientom. Nie można się z nikim porozumieć. Pani Julia to kompletnie nie ma pojęcia o czym mówi, do tego jest niegrzeczna i bez kultury, brak szacunku do klientów. Ogólnie firma zła pomimo usług jakie oferuje. Albo pracują tam zupełnie niekompetentni ludzie, albo po prostu kłamią i oszukują żeby więcej zarobić. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćKudowa-Zdrój
~Angela / 2025-12-11 09:20
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma swiadczaca uslugi internetowe wszechczasow!!!! Od samego początku prędkość internetu na poziomie 1mb/s . Pomimo niezliczonych skarg, zażaleń nawet włączenia UKE w sprawę, nic nie zostało zrobione, wszystkie zażalenia zignorowane lub wmawiaja ze nie wykryli zadnych nieprawidlowosci. Milion testów prędkości na poziomie 1mb/s wysłanych do operatora i żadnej reakcji a w zamian wpieraja ze wszystko jest w porzadku.... przestałam płacić i poszłam do innego operatora. Nie chcieli zerwać umowy ze swojej winy tylko mi ją przypisali i teraz żądają odszkodowania w kwocie prawie 2000zł i straszą sądami. Nawet wniosek prezesa UKE gdzie zwróciłam się po pomoc został odrzucony.... TRZYMAJCIE SIE Z DALEKA OD TYCH OSZUSTÓW I NACIAGACZY!!! zmuszają do płatności a nie świadczą usługi, w glowie sie nie miesci ze takie dziadostwo jest nadal na rynku....
ZaletyAbsolutnie żadnych
~BD / 2025-11-24 19:40
Ocena: 1.00 / 5
Jeżeli chcesz się denerwować z powodu złej jakości sygnału internetowego, to idealna do tego jest Vectra, bo zamiast zgodnej z umową prędkości wysyłania 450 Mb/s, jest 6 (słownie sześć Mb/s)! Opinia dotyczy Vectry w Garwolinie. Swoją drogą, łaskawy pan z punktu obsługi Vectry na ul. Korczaka, mający naprawić sytuację, po przybyciu do domu klienta, go obraża . Nie polecam, bo szkoda zdrowia i nerwów.
Zaletynie ma żadnych
MiejscowośćGarwolin
~Tetiana / 2025-11-14 11:43
Ocena: 1.25 / 5
Działa źle, nie można skontaktować się z operatorem.
MiejscowośćStargard
~obiektywny / 2025-11-12 09:30
Ocena: 1.00 / 5
unikać! tandeta! i mówię to na poważnie, miałem światłowód nie mieli zasięgu w nowym miejscu i żadali kasy lub nowej umowy na mobilne ja proponowałem rozwiązanie umowy bo skoro nei mają internetu w nowym moejscu lub żeby świadczyli mobilnie co ich nic nie kosztuje, chciecli kasę i nową umowę 11 msc znowu, co w cywilizoqanym świecie taka dżungla jak u nich nie ma miejsca a daje się mobilnie internet do końca umowy i klient płaci normalnie a nie wpuszcza w nową umowę lub dawaj kasę za nic.odradzam!!!!
Wadytandeta na całej linii
MiejscowośćZagaje
~Aneta / 2025-11-03 18:22
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu ciągle brak internetu i kablówki od MSC ciągły problem
ZaletyBrak
WadyProblemy ciągle
MiejscowośćKamienna Góra
~Aneta / 2025-11-03 18:19
Ocena: 1.00 / 5
Od MSC mam problem brak internetu po 6dni nie niałam Internetu Zmienili ruter bo z niego zaczął iść dym Ciągle brak internetu i kablówki To już przesada
MiejscowośćBrak internetu i kablówki codziennie
~Norbert / 2025-11-03 16:09
Ocena: 1.00 / 5
Zwiększają rachunek do 150 zł a jak się dzwoni do nich twierdzą że nie i mogą zwiększyć pakiet w czasie trwania umowy ale zmniejszyć już nie mogą kpina i zlodzieje
MiejscowośćPłock
~Ew / 2025-10-31 10:38
Ocena: 3.50 / 5
Jeśli chodzi o internet, to sporo awarii i niestabilność sygnału, szczególnie w czasie transmisji. Kontakt z infolinią beznadziejny. Natomiast obsługa klienta przez Panią Dominikę w punkcie w Łęczycy wzorcowa. Gdyby internet działał podobnie, to nie byłoby problemu.
ZaletyObsługa przez Panią Dominikę w punkcie w Łęczycy.
WadySłaby internet, szczególnie w czasie transmisji.
MiejscowośćŁęczyca
~Irenueusz / 2025-10-29 09:31
Ocena: 2.25 / 5
Internet Vectry w Szczecinku na HFC do 600Mb/s jest niestabilny spadki są prędkości łączą od kilku lata vectra nic z tym nie robi aby zmodernizować siec
ZaletyTylko cena
WadySpadki łączą i niestabilności pobrania dużych plików
MiejscowośćSzczecinek
~julian / 2025-10-25 21:16
Ocena: 3.75 / 5
Firma ogólnie w miarę, tylko nie kapuje jak to jest .....dzwonie przez infolinie w sprawie zamówienia usługi super jest, ale jak chce zmienić godzinę montażu to problem się robi, dzwonie infolinie to problem z odpowiednim działem, a jak daje sobie spokój wyrzuca połączenie ,to numer jest gdzieś na klatce do --- opiekuna budynku a tu zonk bo gościu z pod tego numeru nic nie wie że ma być ktokolwiek u mnie, bałagan maja tam jedna firma ale jakby każdy gdzie indziej pracował
Zaletytak jak u innych
Wadymogło by szybciej ,
MiejscowośćPłock
~Maciej / 2025-10-23 14:48
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam kontaktu z firmą Vectra.
20.08.2025 zadzwonił do mnie pracownik firmy w odpowiedzi na moje zgłoszenie – poprosiłem, by oddzwonił za 15 minut, ponieważ byłem w trasie bez zasięgu. Nie oddzwonił.
25.08.2025 ponownie skontaktowałem się z infolinią, opisałem sytuację i chęć podłączenia światłowodu. Pracowniczka zapewniła mnie, że skontaktuje się z technikiem, sprawdzi możliwości montażu i oddzwoni. Zadeklarowałem nawet gotowość do partycypacji w kosztach, bo zależy mi na usłudze. Obiecała, że będzie moim opiekunem i że się odezwie – do dziś cisza.
Kolejny raz dzwoniłem 09.10.2025. Pani na infolinii potwierdziła, że najprawdopodobniej nikt się ze mną nie skontaktował z powodu „wysokiego kosztu podłączenia”, ale obiecała połączyć mnie z działem technicznym, bym poznał szczegóły. Oczywiście nikt się już nie odezwał.
Trzy rozmowy, kilka obietnic kontaktu i zero konkretów, zero odpowiedzi.
Zainteresowanie klientem kończy się w momencie zakończenia rozmowy telefonicznej.
Z przykrością stwierdzam, że Vectra sprawia wrażenie firmy, która nie traktuje poważnie potencjalnych klientów i nie potrafi dotrzymać słowa.
Miejscowośćkalisz
~Oleksandra / 2025-10-21 22:22
Ocena: 3.00 / 5
Korzystają tym że człowiek nic nie słyszy po telefonu i nic nie rozumie
~Zbyszek / 2025-10-20 08:00
Ocena: 1.75 / 5
przeniesienie numeru to tragedia z winy vectry, zgłoszenie problemu choć bardzo utrudnione nie przynosi rezultatu, już 5-ty dzień nie mogę skorzystać z połączeń telefonicznych, połakomiłem się na atrakcyjną ofertę i podpisałem umowę na 23 m-ce przy tak negatywnej obsłudze będę zmuszony do wykupienia dodatkowego numeru u innego operatora, zdecydowanie nie polecam tego operatora
Zaletyjedynie atrakcyjna cena
Wadywszystko poza ceną
MiejscowośćRadlin
~Aneta / 2025-10-14 17:29
Ocena: 5.00 / 5
Super działa już jak powinno po rozmowie telefonicznej z obsługą Vectra została zrobiona autoryzacja przemiła pani i pan na kierowali i zostało wszystko naprawione
MiejscowośćKamienna Góra
~Ela / 2025-10-14 17:13
Ocena: 5.00 / 5
Obsługa klienta na najwyższym poziomie. Pani Lidia w biurze obsługi we Władysławowie bardzo miła i kompetentna. W jasny i przejrzysty sposób przedstawiła oferty Vectry.