Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 2464 opinii

1.70 / 5

  • Niezawodność
    1.52
  • Obsługa klienta
    1.51
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 124
  • ~Katarzyna / 2021-10-19 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!!! zero kontaktu z obsługą klienta tylko automatyczna sekretatka gdzie nie można nic wyjaśnić. Naliczono mi kare za nie oddanie sprzętu na czas w kwocie 320 zl. A sprzęt oddany był w terminie. Działanie internetu i telewizji poprzez modem okropne a rachunki o połowę wyższe niż u konkurencji. Szczerze odradzam sama problemy . Dno i brak szacunku do klienta
    MiejscowośćChełmno
  • ~Mitigaro / 2021-10-19 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma fatalna. Jeśli macie możliwość skorzystania z ich usług-UCIEKAJCIE.
    Mam problem z płatnością, doliczyli mi dodatkową opłatę nie informując mnie wcześniej o tym fakcie. Pani z biura obsługi poinformowała mnie błędnie o stanie mojego salda i w związku z tym zapłaciłam mniej. Okazało się później, że mam niedopłatę, za którą nie dość że musiałam zapłacić odsetki to jeszcze została mi doliczona kara w wysokości 5,00 zł. Kontrakt z BOK to kpina!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    MiejscowośćPoznań
  • ~Sztyfyn / 2021-10-19 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawiałem internet z Vectry, umówiłem się na montaż od godziny 14 do 16. Technicy nie dotarli więc o 16 zadzwoniłem na infolinię i zostałem poinformowany, że dotrą w czasie pół godziny. Nie dotarli do 17 więc zadzwoniłem ponownie i zostałem poinformowany, iż dziś nie przyjdą ponieważ nie mają przy sobie umowy. Wynika z tego, że na infolinii przy pierwszym kontakcie zostałem oszukany, bardzo miło. Wizyta została przełożona na za 6 dni i tym razem technicy byli nawet przed czasem. Po pewnym czasie dokupiłem telewizję i dziś do godziny 12 miał nastąpić jej montaż. O 12 skontaktowałem się z infolinia i dowiedziałem się, że takiego zamówienia nie ma u nich w systemie i mam złożyć zamówienie na nowo(i czekać kolejny tydzień na montaż oczywiście), najlepiej telefonicznie. Podsumowując Vectra kpi sobie z przyszłych i obecnych klientów, a wśród konsultantów pracujących na infolinie znajdują się oszuści. Nie polecam nikomu korzystania z ich usług, nie oferują nic poza nieprzyjemnościami i zmarnowanym czasem.
    ZaletyPo zamontowaniu usługi działają
    WadyNie montują usług
    MiejscowośćGrudziądz
  • ~użytkownik / 2021-10-19 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem podpisywanie umowy z tym dostawcą to związek z problemami internet jest zawodny router trzeba co chwile resetowac lub recznie zmieniać kanał zeby działało wifi dodatkowo prędkość internetu to śmiech na sali za te pieniądze mozna wybrac innego operatora i być zadowolonym uzytkownikiem
    Zaletybrak
    Wadyszybkosc internetu, pomoc techniczna która umie tylko resetowac router i zmieniać kanał
    MiejscowośćBędzin
  • ~Szymi / 2021-10-18 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne dno. Internet przy ruterze jako tako, ale obsługa klienta to żart. Jeśli chcemy się połączyć z obsługa klienta, to godzina może być za mało.
    MiejscowośćWieluń
  • ~Beata / 2021-10-18 08:17
    Ocena: 4.25 / 5
    Spoznilam się mocno że zwrotem sprzętu po Multimedia, kara została anulowana, fakt, że miałam w tym okresie operację, ale po przedstawieniu dokumentów Dyrekcja Vectry wykazała się ludzkimi uczuciami kasując naliczona karę.
    Nie ma kolejek w biurze obsługi, mili i kompetentni pracownicy,
    ZaletySzybko, sprawnie, uprzejmie
    WadyInternet zanika, są przerwy, na szczęście krótkotrwałe
    MiejscowośćGDYNIA
  • ~Nautilus / 2021-10-16 16:05
    Ocena: 4.50 / 5
    Nie wiem na co wy patrzycie oceniając internet ale mi Vectra śmiga aż miło.
    Dodam że mieszkam w Poznaniu i mam internet 600/60 i rzadko się zdarza by było mniej w testach.
    Awarie się zdarzają wszędzie miałem wcześniej Inea internet i tam przynajmniej jedna awaria w miesiącu była .
    W vectra nie było więcej awarii w ciągu miesiąca.
    Dodam jeszcze że korzystam z Steam,Epic,Blizard i gry online bez problemów działają .
    Zaletyszybkość
    dobry ping
    Wadyw moim przypadku brak światłowaodu w moim miejscu zamieszkania.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Adam / 2021-10-16 11:12
    Ocena: 1.25 / 5
    Telewizja internet często się zacinają pomoc techniczna po oczekiwaniu na połączenie ok 40min i tak nic nie poradzi oprucz resetu urządzenia takie jak pilot dekoder szybko się psują
  • ~Maja / 2021-10-16 10:47
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam.
    Zaczęło się od tego, że regularnie zrywa się internet. Początkowo był problem, żeby do vectry w ogóle się dodzwonić. Kiedy już łaskawie odebrali i przysłali technika, ten stwierdził, że wszystko jest w porządku i to rzekomo wina przestarzałego sprzętu, który nie łączy się z szybszą 5G.
    Aktualnie mamy nowy sprzęt, jesteśmy połączeni z 5G - a problem jest dokładnie taki sam.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Papio / 2021-10-15 17:26
    Ocena: 3.75 / 5
    Sami akceptują nową umowę bez zgody klienta
    Utrudniają rezygnację z usługi
    Ostatnio coraz częściej internet pada
    Nie polecam
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Magda G / 2021-10-12 18:41
    Ocena: 2.50 / 5
    Mam umowę z Vectrą już na drugim mieszkaniu i mam dokładnie ten sam problem. W pokoju, w którym jest ruter działa ok, natomiast w pozostałych pokojach co chwilę gubi sieć. Myślałam, że to wina mieszkania, jednak na nowym mieszkaniu jest dokładnie taka sama sytuacja. Druga sprawa - cena. Zawierałam umowę na 49 zł z groszami. Okazuje się, ze pierwsza faktura była na tyle, druga faktura już na 50,99 a trzecia na 54,99. Argumentują to, ze przy zmianie na e-fakturę będzie taniej tyle, ze na ich wspalaniałej apce nawet nie mogę tego zmienić. Ja nie mam czasu latać po mieście po biurach Vectry aby mi nie przysyłali faktury papierowej. Trzecia sprawa - obsługa kleinta! WTF - bot, który przez 10 minut opowiada mi rzeczy, których nie chcę słuchać, udało się połączyć z kosnultantem, który jak usłyszał, ze chcę wypowiedzieć umowę to przełączył mnie znowu na bota! Serio, ja nie mam czasu ani chęci na użeranie się z kimś, kto ma klienta w dupie. Już więcej z nimi nie podpiszę umowy i nie polecam.
    WadyTechniczne,słaby zasięg, tragiczna obsługa klienta.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Karol / 2021-10-11 14:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Jakość usług tej firmy jest bardzo mierna- internet przerywa w zasadzie ciągle, trzeba co chwilę łączyć się z siecią, choć bardzo często to nic nie daje i trzeba restartować router, co niestety nierzadko daje skutek wyłącznie na chwilę. Wiadomo, że jest to uciążliwe, zwłaszcza podczas pracy czy nawet rozrywki. O zalogowaniu się gdziekolwiek nawet nie ma mowy, bo gdy w każdej sekundzie może zmienić się status połączenia sieci i wygasnąć sesja, to o czym my mówimy. Tak naprawdę nie ma dnia, żeby internet działał w porządku. Klientom tej firmy byłoby lepiej, gdyby zniknęła z rynku, tym bardziej jeśli ktoś nie jest w stanie (lub co gorsza nie chce) zapewnić odpowiedniej jakości usług.
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Wojtek / 2021-10-08 13:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Niby płacisz za 600 MB a obniżają zawsze prędkość o połowę. Czyli płacisz za 300 MB. Te 600 w umowie dają tylko na 2 godziny dziennie a reszta to obcina o połowę. No ale taka umowę podpisujesz _ do 600 a gwarantowane min 300. Wiec jeżeli myślisz że cena jest dobra to pomysl, że ta cena jest za połowę tego co oferują.
    ZaletyBez awari
    WadyObcinają prędkość o połowę a cena zostaję jak za pełny pakiet
    MiejscowośćLegnica
  • ~Michał / 2021-10-08 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem jak bardzo pijany musiałbym być żeby ponownie podpisać umowę z tą 'firma'. Obsługa klienta na najgorszym możliwym poziomie- odsyłanie od infolinii do oddziału, nikt nic nie wie i na dodatek chamstwo pełną gębą. Życzę rychłego upadku.
    MiejscowośćWrocław-Fabryczna
  • ~Ewa / 2021-10-02 19:03
    Ocena: 1.50 / 5
    Omijajcie szerokim łukiem tą firmę kompletnie nie jest zainteresowana klientem, to mało powiedziane, lekceważenie chyba mają wpisane w statucie.
    Dwa tygodnie wcześniej umówiona na montaż nowego rutera w związku z podniesieniem prędkości, dostarczanego Internetu. 29.IX.2021 Dzwonie na infolinie, czekam poł godziny na połączenie z konsultantem, upewniam się czy montaż aktualny, otrzymuję zapewnienie, że "jeśli technik był umówiony na montaż to jest jego obowiązek .... Gnam przez pół Polski (sprawy zawodowe to spowodowały),żeby być w domu. Czekam zgodnie z umową od 16 do 18.00 spokojnie bo zaraz przyjdzie przecież "to jego obowiązek" 15 minut przed koncem tego czasu dzwonie na infolinie. Konsultant zdziwiony moja irytacją, beble coś ,że jakaś wada systemu, problem natury technicznej ale postara się spowodować wizytę technika. NICZ Z TEGO .ANI TECHNIKA ANI TELEFONU Z WYJAŚNIENIAMI. Dzwonie na infolinie, rezygnuje z usługi, Idę spać bo rano znów poł pół polski do przejechania do pracy .Vectra mi zrobiła takie ćwiczenia. ŻENADA, WSTYD,PORAŻKA JAKIM CUDEM UDAJE SIĘ WAM FUNKCJONOWAĆ NA RYNKU. MAM PORÓWNANIE Z INNĄ FIRMĄ KTÓRA DOSTARCZA INTERNET, TO JEST PETROTEL-TAM ,ZE JEST INTERNET W DOMU JEST TAK OCZYWISTE JAK WODA W KRANIE. ŻADNYCH AWARII, KONIECZNOŚCI RESETOWANIA RUTERA NIC. LUDZIE OPANUJCIE SIĘ. PANIE PREZESIE CO PAN NA TO, SIENKIEWICZ SŁOWAMI KMICICA WYRAZIŁ TO SŁOWAMI "....KOŃCZ WAŚĆ WSTYDU OSZCZĘDŻ" CO PAN NA TO.
    ZaletyZERO
    WadyNIE MOŻĘ BYĆ GORZEJ
    MiejscowośćGostynin
  • ~Adela / 2021-09-30 20:12
    Ocena: 1.25 / 5
    Kupiłam nowy telewizor 4k, a dekoder miałam do tv hd, więc nie było głosu. Technik sprawdził, że trzeba zmienić dekoder czyli dodatkowy miesięczny i jednorazowy koszt. To bym nawet zaakceptowała, ale chcą mi przy tym zmienić umowę na nowych droższych warunkach. Z tym absolutnie się nie zgodzę, nie dokupuję żadnych dodatkowych usług, ani kanałów, więc nie ma powodu do zmiany umowy. Jestem zdecydowana udać się do Rzecznika Praw Konsumenta.
    ZaletyBrak
  • ~qadam12 / 2021-09-29 11:57
    Ocena: 2.25 / 5
    Stanowczo odradzam . Do momentu sprawnego działania było ok , od czasu wystąpienia awarii to już żenada . Infolinia, zgłaszanie usterki to tragedia ponad 40 min oczekiwania na połączenie. Zgłaszasz awarie przez infolinie lub stronę -wyznaczają termin za 10-14 dni, złożysz reklamację dostaniesz 50 gr ulgi w rachunku. Usunięcie awarii technik zgłasza w dniu wyznaczonym do jej naprawy a awaria zostaje dalej, zgłaszasz znowu dostajesz następny termin za 10-14 dni i sytuacja się w kółko powtarza . U mnie trwa to już ponad 70 dni, średnio modem ,,wyskakuje,, z sieci około 20 razy w miesiącu. Kupiłem internet od innego dostawcy i chodzi. Z wectrą nie mogę rozwiązać umowy bo kary umowne, sytuacja jest żenująca.
    ZaletyJak działa to jest przyzwoicie
    Wadyrzadko działa właściwie
    MiejscowośćCzarne
  • ~Mroczny / 2021-09-29 09:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Przez lata nie potrafili rozwiązać problemu z regularnym rozłączaniem modemu z Internetem. Po rozwiązaniu umowy twierdzą, że jeden z dekoderów nie został zwrócony. Radzę trzymać się z daleka.
    Zalety- teoretycznie dobre parametry Internetu
    Wady- regularne rozłączanie z Internetem (!!!)
    - problemy ze zwrotem sprzętu, nie odnotowali zwrotu pomimo jego dokonania
    MiejscowośćWrocław
  • ~Marcin / 2021-09-29 03:31
    Ocena: 2.75 / 5
    Cena hmmm nie warto jesli chodzi o internet.
    Konkurencja decydowanie lepiej
  • ~Reichenbachiana / 2021-09-27 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!! Nieuczciwa i nieprofesjonalna firma, niekompetentni pracownicy, niska jakość usług.
    MiejscowośćKrosno
strona 1 z 124
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.11, ilość opinii: 2633
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2464
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2366
UPC Internet
Ocena: 1.94, ilość opinii: 2157
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.68, ilość opinii: 1735
Play Online
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1652
Play
Ocena: 1.43, ilość opinii: 1623
Orange
Ocena: 1.43, ilość opinii: 1572
Plus
Ocena: 1.52, ilość opinii: 1108
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1101
T-Mobile
Ocena: 1.55, ilość opinii: 1011
mBank
Ocena: 1.85, ilość opinii: 1004