Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4444 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 223
  • ~nxc / 2025-03-24 11:04
    Ocena: 1.25 / 5
    widać że poprawy oferty programowej niema 2025 marzec .popr4awy usług tv i radia też niema jedynie awarie są ale usuwanie ich przez obsługę techniczna nie istnieje wcale .obiecywali wiele abonentom nie dali nic dzieli abonentów na lepszych i gorszych którzy mają usługę smart tv 4k a pozostali nic promocja nie istnieje wcale pytanie dlaczego ?
    Zalety niema
    Wadywszystko oraz obsługa techniczna i obsługa biura abonenta niema kompetencji .
    MiejscowośćKalisz
  • ~AntyVec / 2025-03-23 21:08
    Ocena: 1.25 / 5
    Ludzie ! trzymajcie się z daleka od tej oszukańczej firmy, najgorszego dostawce internetu na rynku ! Pobierają opłaty za serwis którego nie zapewniają pod względem technicznym co do deklarowanych minimalnych prędkości sygnału. Ponad to prawdziwe problemy zaczynają się gdy abonent chce wycofać się z tego "nabijania w butelkę". Wtedy reklamacje ciągną się tak długo ze nie można skutecznie zamknąć konta a opląty są ciągle naliczane i klient jest bombardowany codziennie po kilka razy wezwaniami do zapłaty za ich złom !!! Skandal, łatwiej jest zjeść beczkę solonych śledzi niż odczepić się od tych oszustów ! Taki biznes w cywilizowanym kraju już dawno byłby zamknięty ze względu na masowy pozew sadowy o odszkodowania ! Gdyby była ujemna skala ocen to dałbym -5 tym oszustom. Nic dziwnego ze ledwo przekraczają 1.... i o 1 za duzo !
    Zaletyzero zalet !
    Wadyparametry techniczne sygnału poniżej minimalnych deklarowanych w umowie. Skandaliczna obsługa klienta/reklamacji !!!!
    MiejscowośćKalisz
  • ~Joanna / 2025-03-22 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Pracownicy biura obsługi niekompetentni, wyłączają się w trakcie rozmowy, nie odpowiadają na wiadomości. Jeżeli ktoś ma możliwość korzystania u usług innego dostawcy to niech się trzyma z daleka od tej firmy.
    ZaletyBrak zalet
    WadyNiekompetentną obsługa
    problemy techniczne z dostarczeniem usługi
  • ~ycx / 2025-03-21 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    wabik na abonenta że niby umowa może być nie przedłużona ale nie dodali że konsekwencji finansowych albo sąd konsumenta . AWARIE na kanałach albo brak całkowity sychnału lub obraz się zatrzymuje i następuje przerwa kilka minut potem znowu na wielu kanałach EUROSPORT 1,2 , TV PULS ,BBC NEWS , TVN 7.
    Zaletyniema
    Wadybrak kompetencji w biurze abonenta obsługi technicznej
    MiejscowośćKalisz
  • ~Andrzej / 2025-03-20 11:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Do BOK nie da się dodzwonić.
    Nie ma tygodnia, żeby internet się nie wywalił.
    Brak dostępu do konfiguracji modemu.
    Sami zmienili godzinę montażu.

    ŻENADA
    Zaletybrak
    Wadynieprofesjonalni
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Omni / 2025-03-20 10:55
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet ok, stabilny. Obsluga fatalna, proby wprowadzania w blad klinetow poprzez obietnice np. zwiekszenie szybkosci przesylu itp, zwlaszcza jesli zlozylo sie wypowiedzenie. Obietnice nie sa dotrzymywane, chodzi najprawdpopodboniej o dodatkowe dwa m-ce abonamentu po tym jak sie zorientujemy, gdyz wypowiedzenie jest wycofywane natychmiast. To powinni Panstwo wiedziec. W moje ocenie firma nie zachowuje sie fair a wrecz odwrotnie. Jedna gwiazdka za stabilnosc sygnalu, to tyle. Przestrzegam.
    Zaletystabilny internet
    Wadynieuczciwe podejscie do klienta
    MiejscowośćŚląsk
  • ~yf / 2025-03-12 07:57
    Ocena: 1.00 / 5
    odradzam vectra ponieważ traktują abonenta bez usługi smart tv4k jak skarbonkę bez dna .PROMOCJA dla tych abonentów którzy mają usługę smart tv 4k reszta nie ma nic .usunąć kanał bez mrugnięcia okiem ale dać inny na jego miejsce to już nie ma nic . wciskanie tego co żaden abonent nie chce to ich metoda umowa stworzona tak by abonent nie miał szans wycofania bez kary finansowej albo sąd konsumenta poradzi .
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
    MiejscowośćKalisz
  • ~Piotr / 2025-03-11 20:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam. Jakość internetu jest bardzo słaba. W abonamencie mam 100 MB/s i sprawdzając na speed test to internet śmiga z prędkością pobierania na poziomie 15-20 MB/s. W rozmowie z pracownikiem infolinii ustaliłem że ile się płaci tak się ma. Tak mi powiedział. A płacę miesięcznie wraz z tv platyną prawie 110zl
    ZaletyBrak
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Mirafiori / 2025-03-10 09:21
    Ocena: 2.25 / 5
    Jakość internetu beznadziejna, średnio raz dziennie zrywa w okolicach 23:30-1:30 (oczywiście poziom sygnału dobry, wszystko ekstra, najwyższy internet... ale co z tego... możliwe że wywala przy okazji zmiany adresacji). Co do samego TV kanały OK, można coś dobrać, można zrezygnować z kanałów dobranych (tu taż robią problemy, często rezygnacji nie przyjmą, nie zanotują, nie odznaczą... lub wyłączą a na fakturze płaci się za nie dalej)... ale co z tego jak nowe dekodery tragiczne. Jeżeli komuś uda się wydębić od Vectry "stary" dekoder z nagrywarką lub ma go aktualnie... nie rezygnujcie z niego... zmniejszcie sobie pakiet, ale nie pozbywajcie się go, bo dostaniecie te nowe tragiczne, gdzie przełączenie kanału to paręnaście sek czekania, i nie zawsze macie obraz, przejście parę kanałów dalej potrafi zawiesić dekoder do takiego stopnia że trzeba resetować... tragedia. Rezygnacja w biurze = absolutny brak kultury, prostactwo, cwaniactwo i wywyższanie się (dotyczy odziału w Legnicy). Gdy już przebrniecie przez tą katorgę i zrezygnujecie, dopiero zaczyna się masakra: utrzymanie klienta nie ma archiwum, nie ma uwag, komentarzy w swojej apce dla podtrzymywaczy ruchu, tylko mają automat który ich łączy automatycznie bez jakiegokolwiek wglądu w cokolwiek, więc wydzwaniają jak tylko pojawi się u nich pracownik i siądzie do kompa... często mam na nocki, a te gnioty dzwonią o 8:05. Gdy informuje że wyjeżdżam do UK, oni dalej namawiają na zostawienie usług, lub przeniesienie na kogoś, lub dobranie czegokolwiek. Vectra już dawno była słaba, ale teraz szorują po dnie. Nie potrafią zrozumieć że ktoś się wyprowadza poza granice kraju i nawet na wysoko niekulturalne zachowanie i zwracanie się jak do dresów - nie reagują, wydzwaniają dalej.
    ZaletyJeszcze można dorwać stare dekodery z nagrywarką. Można dobierać kanały i z nich rezygnować. Można zrezygnować po przypilnowaniu terminu końca umowy.
    WadyInternet nie ma porównania do połowę słabszych usług konkurencji, nowe dekodery TV to porażka, czasem płaci się za usługi z których się zrezygnowało i trzeba wydzwaniać i pisać żeby to wyprostowali, prostactwo i brak kultury w biurze (Legnica), brak znajomości przepisów i wymagania z kosmosu co do rezygnacji, problemy przy rezygnacji, złośliwość, po rezygnacji wydzwaniają na potęgę, nie wystarczy raz powiedzieć że się wyjeżdża z kraju, gnębią w losowych godzinach
    MiejscowośćLegnica
  • ~JA / 2025-03-06 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM NIKOMU USŁUG FIRMY VECTRA. PRAKTYCZNIE NIGDZIE NIE DAM ANI JEDNEJ GWIAZDKI. CIĄGŁE AWARIE, OBSŁUGA KLIENTA NA NIEDOPUSZCZALNYM POZIOMIE I CENA ... WŁAŚNIE OTRZYMAŁAM "KARĘ" ZA TO, ŻE ODDAŁAM SPRZĘT KILKA DNI PO TERMINIE! OCZYWIŚCIE REKLAMACJA ODRZUCONA - PANI Z DZIAŁU WINDYKACJI NIE RACZYŁA NAWET PRZECZYTAĆ MOJEGO WYJAŚNIENIA. JA REZYGNUJĘ I NIE WRÓCĘ TU NIGDY. PRZY TAK SZEROKIM WACHLARZU OFERT NA RYNKU - VECTRA TO ... i tu zachowam kulturę wypowiedzi nie pisząc nic więcej.
    ZaletyBRAK
    WadySZCZEGÓŁY W OPISIE
    MiejscowośćWROCŁAW
  • ~życzliwy / 2025-03-05 09:39
    Ocena: 1.25 / 5
    widać jedno że podejście do abonenta vectra jest takie że nowi abonenci z usługą smart tv 4k to abonenci premium a pozostali to tylko skarbonka bez dna której nie informuje się o planowanej zmianie w ofercie programowej stawia się przed faktem dokonanym .obsługa biura i obsługa techniczna to brak kompetencji .naciągają abonenta na usługi których nie chce żaden abonent a umowy pisane w taki sposób by abonent nie miał pola manewru jak chciałby rozwiązać umowę to straszenie karami finansowymi zapominają oni o kodeksie konsumenta i jego prawach .
    Zaletynie ma
    Wadywszystko .od obsługi biura po obsługę techniczną
    MiejscowośćKalisz
  • ~OszukanyKlient / 2025-03-04 22:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam, nigdy więcej z nimi żadnej współpracy. Ostrzegam przed naciągaczami z infolinii, pod pretekstem przeniesienia płatności za netflixa do nich, przedłużono mi umowę internetu na kolejne 2 lata. Oczywiście nie informują o tym, a podejście tej firmy do klienta to dramat. Lawirują, kłamią , kręcą. Na koniec usłyszysz, że wszystko było zgodne i pracownik jasno i wyraźnie powiedział o nowych warunkach .A cichy bełkot pewnie jest celowy, żeby klient nie zrozumiał w co go właśnie wrabiają. Dziwne tylko, że jak przy ostatniej rozmowie prosiłam o wyraźne przedstawienie warunków i podanie dokładnego okresu na jaki będzie zawarta umowa to Pan musiał się rozłączyć z obietnicą oddzwonienia. i do tej pory oddzwania :)
    Zaletybrak
    Wadyoszustwo, naciąganie klienta, wysoka cena
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Nigdy vectra / 2025-03-03 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Internecik tak śmiga że ja szybciej dojdę piechotą do Australii niż on zacznie działać. Polecam zawiesić dziłalność a nie wciskacie shit klientom . NIE POZDRAWIAM.
    ZaletyŻADNE
    WadyZa długo by wymieniac
    MiejscowośćElbląg
  • ~yf / 2025-02-27 16:20
    Ocena: 1.25 / 5
    likwidują kanał REGIO TV co zostanie na jego miejsce dodane pewnie nic .dobrze że informowanie jest a poprawy usług już nie ma .Awarie stałe nic się nie robi dział obsługi technicznej bo kompetencji nie ma .
    Zaletystabilna cenna .
    Wadywszystko .obsługa biura abonenta oraz obsługa techniczna nie ma kompetencji ani wiedzy elementarnej jedynie regułka powtarzana nic więcej .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Damiano / 2025-02-25 09:18
    Ocena: 1.25 / 5
    Rozwiązanie umowy z nimi to jakiś dramat. Poziom obsługi klienta dramatyczny.
    Złożyłem wypowiedzenie z końcem okresu podstawowego umowy, ale okazało się że źle nazwałem czas trwania umowy i jest to okres aneksowy....I zaczęły się problemy. 3 msce nie mogli się ze mną rozstac: naliczali fv za okres kiedy już nie korzystałem z usług, potem chcieli ode mnie dekoder bo ktoś nie zaznaczyl ze oddałem. Na koniec obciążyli mnie nota za przedwczesne zerwanie umowy bo wypowiedzenie poszło odrazu a nie z końcem okresu umowy właśnie z powodu błędnego nazewnictwa. Oczywiście nikt mnie nie poinformował o tym. Dowiedziałem się po 3msc o co chodzi jak w końcu trafiłem na kogoś kto chyba pracuje tam dłużej niż tydzień. Dramat dramat dramat. Nie wrócę nigdy do tej firmy
    MiejscowośćSiedlce
  • ~yv / 2025-02-24 14:49
    Ocena: 1.25 / 5
    występują za kłócenia na kanałach dublerach tv PULS I BBC NEWS zawsze po za tym radio rmf clasik było słyszalne obecnie nie .traktowanie abonenta starego jak skarbonka a nowego promocja na canal + ektra 1 -18 co mają smart tv 4k reszta nic odkodować kanał np canal + dokument ,canal + SPORT 1.2,3,4 a tu nic .
    Zaletynie ma
    Wadybrak kompetencji w biurze abonenta .obsługa techniczna dramat .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Dorota / 2025-02-22 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra najgorsza telewizja jaką znam.Zablokowali mi wszystkie usługi mimo opłaconych faktur. I jeszcze głupia sztuczna inteligencja.
    ZaletyNie ma
    WadySame wady
    MiejscowośćSieradz
  • ~xy / 2025-02-21 15:25
    Ocena: 1.25 / 5
    obsługa techniczna oraz obsługa biura abonenta brak kompetencji .promowanie abonenta który ma usługę smart tv 4k za lepszego a pozostałych jak skarbonka bez dna im promocja się nie należy odkodowanie kanału na ewentualna promocję nie istnieje .awarie radia oraz za kłócenia na nie których kanałach to standard ale poprawy niema wcale . reakcji a to niema wcale dlaczego ?
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
    MiejscowośćKalisz
  • ~Kara / 2025-02-18 17:14
    Ocena: 1.25 / 5
    Gorąco nie polecam. Czy internet, czy telewizją nie są warte tych pieniędzy i nerwów. Jeśli cenicie sobie ciągłość w dostawie internetu i sprawne modemy + rutery to zdecydowanie nie jest to firma dla Was. Tygodniowo wykonuję więcej telefonów do obsługi klienta niż do narzeczonego. Ja się dałam nabrać, ale nie popełniajcie tego samego błędu, bo tutaj nigdy nie jest dobrze:) A dla odważnych przestroga - nie bierzcie umowy na 2 lata, bo za jej zerwanie są ogromne kary - są w stanie sprzedać Wam pakiet na czas nieokreślony, jednak gwarantuję Wam, że internet będzie zdecydowanie słabszy niż na czas określony:) (tak wiem, ciężko w to uwierzyć, ale może być jeszcze słabszy)
    ZaletyChciałabym coś tutaj napisać, ale jest to wylęgarnia wad
    MiejscowośćZamość
  • ~cxt / 2025-02-18 08:09
    Ocena: 1.25 / 5
    TEN operator jest tylko nastawiony na wabienie nowego abonenta a pozostali nie mają szans na promocję tylko usługa smart tv 4k reszta nic . obsługa abonenta nie kompetentna oraz obsługa techniczna .
    Zaletynie ma
    Wadywiele wad
    MiejscowośćKalisz
strona 1 z 223
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4444
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1915
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4562
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3919
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2968
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2567
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016