Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4338 opinii

1.61 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.87
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 217
  • ~ww / 2024-07-25 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Problemy z internetem, zacina podczas oglądania filmów. Samowolnie podnoszą ceny co jakiś czas o 5zł, nie informując o tym klienta, potem straszą windykacją z powodu zaległości. Niezadowolona - Rybnik
    Zaletybrak
    Wadydużo
    MiejscowośćRybnik
  • ~xxy / 2024-07-23 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    widać awarie sygnały telewizji oraz radia nagminne a reakcji obsługi technicznej brak . nowych kanałów niema wcale .pakiet olimpijski owszem jest ale ciekawe jaka cenna za to będzie dopisana do abonamentu o tym cisza nic .informowanie o wprowadzeniu pakietu olimpijskiego niema nic .
    Zaletyniema
    Wadybrak kompetencji
    MiejscowośćKalisz
  • ~Piotr / 2024-07-22 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczny internet która to już awaria z zrzędu, nie potraficie nawet w porę zareagować a my płacimy wam za gówno nie internet
    ZaletyBrak
    WadyInternet Najgorszy na świecie nie polecam
    MiejscowośćRybnik
  • ~Pt / 2024-07-22 21:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragiczny operator internetu i telewizji. Bez przerwy awarie. Sprzęt złej jakości. Odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyOgromna zawodność, wysoka cena
    MiejscowośćUstka
  • ~yf / 2024-07-21 08:57
    Ocena: 1.00 / 5
    widać informowanie o w prowadzeniu pakietu olimpijskiego po oferty EUROSPORT 3-9 niema w cale . zaniki obrazu i sygnału telewizji i radia powtarza się .czy DVBT-2 ma operato kablowy otym informacji też niema . obsługa techniczna dramat nic nie robi by usuwać awarie .
    Zaletyniema
    Wadybrak kompetencji od obsługi biura po kierownika
    MiejscowośćKalisz
  • ~Stanisław / 2024-07-19 07:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma ma za nic klienta obowiązują procedury takie jakby każdy klient był oszustem wymiana sprzętu z winy operatora ciągnie się bardzo długo zdecydowanie nie polecam a wręcz ostrzegam
    ZaletyBrak zalet
    MiejscowośćObiszy
  • ~ACI / 2024-07-15 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem głęboko rozczarowany postawą i brakiem empatii, jaką wykazała się firma Vectra S.A. w odpowiedzi na moją prośbę o rozwiązanie umowy z uwagi na ciężką chorobę mojej mamy, która przebywa obecnie w domu opieki i nie będzie już korzystać z usług Vectry. Pomimo przedstawienia trudnej sytuacji rodzinnej, firma zdecydowała się na naliczenie kary umownej w wysokości 504,51 zł za wcześniejsze zerwanie umowy promocyjnej.
    Postępowanie Vectry świadczy o braku zrozumienia i elastyczności w podejściu do klientów znajdujących się w trudnych sytuacjach życiowych. Zamiast wykazać się empatią i wsparciem, firma skoncentrowała się wyłącznie na aspektach finansowych i egzekwowaniu opłat, co uważam za głęboko niewłaściwe.
    W dzisiejszych czasach, gdy tak wiele mówi się o budowaniu pozytywnych relacji z klientami, postawa Vectry jest przykładem, jak nie powinno się traktować ludzi. Brak gotowości do kompromisu i zrozumienia indywidualnych potrzeb klientów jest godny potępienia i z pewnością przyczyni się do utraty zaufania wielu abonentów.
    Nie polecam usług Vectry nikomu, kto oczekuje uczciwego i empatycznego podejścia do klienta. Firma ta pokazała, że w sytuacjach kryzysowych nie można liczyć na ich wsparcie i zrozumienie.
    MiejscowośćWejherowo
  • ~Edward / 2024-07-14 08:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Kogo oni tam zatrudniaja, mój blok obklejony jak choinka na święta.
    Jednego dorwałem....I że jak on nie zawiesi to przyjdzie inny i to zrobi....
    Co za debile tam rządzą.
    Dodatkowo co miesiąc pętają się po bloku, człowieka po robocie budząc.
    Powinni mieć zakaz wstępu do bloku.
    ZaletyŻadnych
    WadyDużo
    MiejscowośćPłock
  • ~yf / 2024-07-13 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    vectra niema zamiaru informowania o ewentualnym wprowadzeniu pakietu olimpijskiego 2024 lipiec . abonent w końcu odejdzie do konkurencji gdzie będzie traktowany jak partner anie jak skarbonka bez dna .nowych kanałów na telewizji naziemnej jest a w sieci kablowej vectra niema nic .
    Zaletyniema
    Wadybrak kompetencji od obsługi biura po kierownika .biura abonenta
    MiejscowośćKalisz
  • ~To Ja / 2024-07-12 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Prosiłem ostatnio o wymianę dekodera bo ten odmówił posłuszeństwa. Myślałem że jakiś inny, lepszy dostanę, nieee dostałem ten sam szajs co był i problemy wróciły brawo vectra, róbcie tak dalej, to klienci drzwiami i oknami będą dowas walić hehe
    Zaletynie ma
    Wadyzawsze jakieś są
    MiejscowośćStargard
  • ~To Ja / 2024-07-12 22:45
    Ocena: 2.50 / 5
    Na dzień dzisiejszy to internet z vectry jest skandaliczny płaci się ale w zamian nie dostaje się za co się płaci.
    Dlatego pytam się kto za te braki zwróci pieniądze. Czy ktoś za to ponosi odpowiedzialność
    ZaletyZalety? To jakiś żart?
    Wady5G to niespotykana sieć. A 2.4 szybkością nie grzeszą
    MiejscowośćStargard
  • ~To Ja / 2024-07-11 23:17
    Ocena: 4.00 / 5
    Płaci się za prędkość której nie ma. Robienie klienta w ch..a
    MiejscowośćStargard
  • ~Kos40 / 2024-07-10 20:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Dopóki nie podpiszesz umowy to objecują prawie wszystko. Po podpisaniu olewają klientów na maksa. Parametry łącza beznadziejne, codzienny reset modemu to reguła. U mnie przy umowie na 1,2Gb/s jeżeli nie zresetuję modemu to mam ok. 120-150 MB/s. Na reklamacje reagują bzdurnymi pismami i odsyłają ,jak ci się nie podoba, do Prezesa UKE. Nie przyślą technika żeby rozpoznał i usunął usterkę chociaż firma ma swoje Biuro Obsługi Klienta przy tej samej ulicy przy której mieszkam.
    ZaletyDuży pakiet programowy ale za konkretną nie niską cenę.
    WadySłaba jakość parametrów internetu, nieadekwatnych do podpisanej umowy. Po stronie klienta jest dostarczenie dowodów, że te parametry są złe chociaż dostawca usługi monitoruje swoją sieć i bez problemu takie łącze może kontrolować.
    MiejscowośćToruń
  • ~Marc0902 / 2024-07-09 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli już się dodzwonisz do konsultanta to każdy powie coś innego. Gdy w końcu udało się dojść do rozwiązania umowy która kończyła się w kwietniu, był miesięczny okres wypowiedzenia o którym wcześniej nie zostaliśmy poinformowani gdy pytaliśmy jak zakończyć umowę skoro dobiegał jej koniec. W takim wypadku za nieużywanie internetu z Vectry w maju i tak trzeba było zapłacić rachunek. Na koniec jeszcze wysłali fakturę 200zl za rozwiązanie tej umowy( choć jej koniec był z ostatnim dniem kwietnia) to jeszcze pobrali z konta 32zl (mamy lipiec) ZŁODZIEJE, NIEKOMPETENTNI KONSULTANCI( JEŚLI JUZ JAKIMŚ CUDEM SIE Z NIM POŁĄCZYSZ)CZĘSTE RESETOWANIE INTERNETU, BO ZAWSZE JAKIEŚ PROBLEMY
    WadyWszystko
    MiejscowośćMIĘKINIA
  • ~vxc / 2024-07-07 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    widać informowanie o ewentualnym dodaniu EUROSPORTU 3- 9 na olimpiadę 2024 niema w cale . dodaniu nowych kanałów w ramach abonamienu nie ma nic .jedynie kasa za abonament rośnie ale poziom usługi już nie
    Zaletynie ma
    Wadybrak kompetencji oraz podnoszenie ceny a jakości już nie !
    MiejscowośćKalisz
  • ~Zawiedziony ziomuś / 2024-07-06 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet działał NIECAŁY tydzień. W sobotę popołudniu internet postanowił przestać działać. Po męczarniach z botem, który kazał odłączać modem od gniazdka zasilania (xD), doszedłem do etapu rozmowy z konsultantem. Ze zgłoszeniem zapoznawał się dobre 5 minut, aby wydukać coś przez mikrofon, po którym ktoś skakał, sądząc po jakości połączenia. Kiedy powiedziałem mu, że chyba ktoś mu skakał po mikrofonie, zniknął na kilka minut w poszukiwaniu mikrofonu. Powrócił i oznajmił mi, że nic się nie da zrobić i trzeba czekać na technika do poniedziałku.

    Pozdrawiam
    Zawiedziony, wściekły klient
    Zaletybrak
    Wadynie działa
    MiejscowośćGdynia
  • ~Julia / 2024-07-03 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam kupna. Sieć non stop rozłącza podczas grania bądź trzeba czekać godziny, zanim wejdzie się na jakąś stronę internetową.
  • ~były klient / 2024-07-01 22:27
    Ocena: 2.25 / 5
    Zdecydowanie nie poleca internetu z VECTRY . Oś lotnisko to tragedia a na dodatke nie uznają reklamacji. Więc cóż można mnie nazywać byłym klientem. ZREZYGNOWAŁEM...
    Zaletybrak no może nie całkiem. Wszak działało lecz do nerwicy doprowadza jakość.
    WadyDużo wad jeżeli chodzi o internet.
    MiejscowośćStargard
  • ~Damosz / 2024-06-30 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Po innych opiniach widzę, że nie jestem sam..

    Gorąco NIE POLECAM firmy VECTRA. Konsultanci mówią co innego niż jest w Strefie Klienta, odwołują zgłoszenia usterkowe bo 'ich zdaniem jest ok'. Mają w poważaniu klienta. Bezradny konsultant odbija piłeczkę, bo powiedziałem słowo 'g...' (nie obraziłem go personalnie, tylko wyraziłem opinie o sprzęcie w mowie potocznej). Sprzęt jest tragiczny, nawet zakup prywatnego routera na za wiele się nie zdaje, ponieważ ichni stwarza ogromne problemy.
    To samo telewizja - dekoder to jakaś tanizna z Chin, najtańsza pamięć flash, która się rozwala nie raz po kilku tygodniach użytkowania (wchodzi w tryb Android recovery). Na przestrzeni 9 MIESIĘCY miałem 4-5 UDOKUMENTOWANYCH usterek (pomniejszych było więcej, które to rozwiązywałem sam resetując to 'g...').
    WadyKiepski sprzęt, przerwy w dostępie do internetu, niekompetentna obsługa, irytujący bot na infolinii, odwracanie kota ogonem, naciąganie
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Marek / 2024-06-28 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo do kwadratu. Naciągacze pierwszej klasy. Nie wykonałem sms-a, a naliczyli mi 30 zł.
    Złożyłem reklamację i w odpowiedzi napisali, że mogę iść do sądu. Po zakończeniu umów odchodzę.
    Jak najdalej od tego pseudo operatora!!!
    MiejscowośćGdynia
strona 1 z 217
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4338
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3477
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3190
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2540
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2218
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2048
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4269
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3806
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2851
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2482
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1980
Mobile Vikings
Ocena: 4.61, ilość opinii: 1198