Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4544 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 228
  • ~Harcerz / 2025-08-14 00:41
    Ocena: 2.25 / 5
    Dzieci z harcerki w 2 wojnie światowej szybciej dostarczały listy niż vectra, co chwile nowy "niezawodny router" a działa miesiąc i się losowo wieczorami co 30 minut wyłącza
    ZaletyZa niedługo zmieniam usługodawce
    Wadymusiałem sie z tym męczyć zbyt długo
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Grzegorz / 2025-08-13 17:36
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam chciał bym oszczec klientów vektry w Legnicy siedzą tam dwie oszustki która jedna fałszuje daty a druga twierdzi że czeba sobie potem samemu pisać wyjaśnienia nie polecam vektry w Legnicy
    MiejscowośćSZCZEDRZYKOWICE
  • ~Tomasz / 2025-08-13 10:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Korzystałem z usług Multimedii-Vectry od lat i do czasu przejęcia było całkiem ok. Vectra wprowadziła "nowy dziadowski standard" widać że jakość usług spadła, a internet zaczął działać jak u lokalnego dostawcy w latach 2000. Jakość obsługi telefonicznej zasługuje na laur bazarowy, odnoszę wrażenie, że w firmie liczy się jakoś -- jakoś to będzie.
    Zaletysprawny serwis techniczny
    Wadydziadowanie na każdym kroku
    MiejscowośćTarnów
  • ~Tomasz / 2025-08-12 12:09
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorsza z najgorszych firm telekomunikacyjnych!
    Naciągają starsze osoby na dodatkowe usługi HBO dla 90- letniej kobiety? Oszustwo i wyłudzenia,
    Brak jakichkolwiek pohamowań. Dodzwonić się na infolinię – graniczy z cudem.. Prosiliśmy o udostepnienie zapisu z rozmowy – obiecali i też nie dosłali! Oszuści – omijać szerokim łukiem. Dodatkowo na dekoderze programy są tak poukładane, że nie wiadomo o co chodzi.. radio na początku, masa zakodowanych programów.. nie można tego zmienić! Jakość usług słaba, jakość obsługi tragiczna. Zwykli wyłudzacze!
    Zaletybrak
    Wadybrak zalet
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Andrzej / 2025-08-10 14:25
    Ocena: 4.50 / 5
    Profesjonalna obsługa w salonie w Szczeinie, szczególnie Pani Renaty, pod kątem technicznym i sprzedażowym, polecam.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Andrzej / 2025-08-10 14:24
    Ocena: 4.50 / 5
    Profesjonalna obsługa w salonie w Szczeinie, szczególnie Pani Renaty, pod kątem technicznym i sprzedażowym, polecam.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Ewa / 2025-08-10 10:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z obsługi Pani Katarzyny z biura w Starachowicach. Wszytko bardzo jasno i klarownie wytłumaczone, bardzo cierpliwa i miła:) polecam bardzo !
    MiejscowośćStarachowice
  • ~M81 / 2025-08-07 23:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma, która naciąga seniorów, ludzi z demencją. Ponad 90 letnia kobieta płaciła za usługi premium, w tym netflixa, nie wiedząc nawet o jego istnieniu. W przypadku rezygnacji z usług (seniorka jest osobą przebywającą w opiece stołecznej, wymaga stałej opieki, jest leżąca) wysoka kara. By anulować karę (jak zapewnial mnie setny konsultant jest to moxliwe w tym przypadku) wymagają licznych dokumentów, zaświadczeń , podpisów, po ich przesłaniu okazuje się, ze są niekompletne i nie spełniają ich kryteriow, o czym wczesniej nikt nie informuje.
    Korespondecja mailowa nie wnosi nic - koresponduje się z setkami różnych pracowników, nie znających sprawy...
    Do tej pory nie znałam takiej firmy, która wyłudzałaby pieniadze jak Vectra, oszukiwała i wykorzystywała osoby starsze.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Sylwia / 2025-08-05 20:12
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet od paru dni źle działa i w TV i w telefonie
    WadyInternet w TV i w telefonie źle działa
    MiejscowośćPyskowice
  • ~Bylyklientvectry / 2025-08-05 09:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet fatalny. Z ulgą uwolniłam się po latach. Złodzieje wyłudzili pieniądze za zwrot sprzętu i mimo że wszystko dawno opłacone wysyłają wezwania do zapłaty. Złodzieje!!!!!!!! Pracownicy działu windykacji niekompetentni i bezczelni. Nie widzą zaksięgowanej płatności na koncie. Czekasz 10 minut na telefonie aż śpiąca idiotka łaskawie sprawdzi że wszystko masz zapłacone. Dramat!!!!
    WadySame wady
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mateusz / 2025-07-30 08:28
    Ocena: 1.75 / 5
    Nękają telefonami i wysyłają jakieś aneksy do umowy (niby niezobowiązujące), ale jak już olejesz ten aneks to po jakimś czasie okazuje się, że on jednak wchodzi w życie. Często są wyłączenia bez powodu i trwa to od kilku minut do kilku godzin. Usługa jest tragiczna. Nie wspomnę już o telewizji, modem ledwo działa, nie można nawet do niego podchodzić, bo już się coś z nim dzieje. Telewizja również często nie działa i trzeba czekać, aż w końcu sama dojdzie do siebie. Poza tym gdy zbliża się termin płatności to zaczynacie dziwnie często wyłączać internet i telewizję - forma przypomnienia? Czekam z utęsknieniem na rozwiązanie umowy, ale jednocześnie boję się tego momentu, że znowu coś się wydarzy. Trzeba było wziąć internet mobilny - miałby z pewnością lepszy zasięg... A z telewizji i tak za często nie korzystam (taniej było w pakiecie).
    Wady-Cena
    -Częste awarie/przerwy w dostawie usług
    -Jedno mówią, drugie robią
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~Mejq / 2025-07-27 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczny internet domowy, co chwila przerwy w dostanie Internetu. Bardzo często się zacina.
    WadyZa zerwanie umowy trzeba płacić nie małą sumę pieniędzy gdzie w inny sieciach jest to darmowe
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Aras / 2025-07-25 22:40
    Ocena: 3.25 / 5
    Często zawodzi
    Za często przerwy w dostawie inteternetu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Y / 2025-07-23 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet - drogi, opłata za płatności internetowe, zero pomocy w przypadku awarii.
    Zaletybrak
    Wadywszytsko
    MiejscowośćGliwice
  • ~ALINA / 2025-07-21 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, ciągłe problemy z internetem. Nie ma dnia żeby móc obejrzeć telewizję bez przerwy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak ciągłości dostawy internetu
    MiejscowośćBytom
  • ~ycv / 2025-07-20 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    konsultant vectra przez telefon ustalał umowę z abonentem i nie informował abonenta o dodatkowych usługach które wciska bez wiedzy .TVN TURBO RAZY trzy na 126 145 i 218 . awarie telewizji standard oraz radia obsługa techniczna nie robi nic by poprawić usługę .
    Zaletynie ma
    Wadynie informowanie abonenta o wprowadzanych zmianach w postaci dodatkowych usług internet opieka .
    Miejscowośćkal;isz
  • ~Arek / 2025-07-19 18:29
    Ocena: 1.75 / 5
    Powiem tak, jeśli nie chcecie mieć państwo masy problemów na głowie oraz być zadowoleni z usług multimedialnych to tą firmę omijajcie państwo szerokim łukiem bo kurwicy dostać idzie, wiecznie mają jakieś awarię nawet w małych miejscowościach i na Wioskach pewnie tymbardziej tych awarii podejrzewam że jest mnóstwo, co do oferty którą wybiera klient to i tak on ma mało do powiedzenia bo co innego obiecuję Vectra na swojej stronie internetowej a co innego dostaje klient, sygnał jest tragiczny a prędkości ciągle się wahają o telewizji jaką oni oferują nawet się nie wypowiem bo to jedna wielka masakra.
    ZaletySzczerze mówiąc to niestety ale Vectra według mnie nie ma żadnych zalet pod żadnym z kątów. I usług świadczonych przez nich.
    WadyBardzo słaby sygnał i jego siła, nie stabilne łącze, prędkości internetu nie zgodne z przedstawioną ofertą i umową, częste spadki prędkości szczególnie uploadu, wysoki ping w grach oraz rozmowach na komunikatorach, ceny nie artefaktne do jakości, sprzęt z kiepską specyfikacją techniczną, częste awarię i problemy z usługami multimedialnymi, pracownicy bez żadnego większego doświadczenia w swoim zawodzie, brak pomocy kiedy klient takowej potrzebuje, długi czas oczekiwania na połączenie z infolinią, awarię które są bardzo długo naprawiane.
    MiejscowośćTuchola
  • ~Barbara / 2025-07-18 15:36
    Ocena: 5.00 / 5
    W punkcie obsługi klienta w Słupsku zachęcam do korzystania z porad Pani Doroty. Przemila, kompetentna osoba. Potrafi bardzo spokojnie i dokładnie wytłumaczyć wszelkie propozycje. umie rozwiazywac problemy techniczne - niektore oczywiście , ale nikt na infolinii nie wpadł na to .
    ZaletyMiła, sympatyczna posiadająca dużą wiedzę na temat wszystkich produktów oferowanych przez vectrę.
    MiejscowośćSłupsk
  • ~yvx / 2025-07-17 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    vectra nie ma zamiaru informować abonenta o tym że kanały MTV znikają z końcem lipca od 1 08 2025 ma być show tv o tym niema nic żadnej informacji .traktowanie abonenta smart tv 4k lepiej a pozostałych z dekoderem HD jak druga liga . cenna do góry ale jakości usługi już nie .awarie standard sygnału tv radio też było radio rmf clasik i rmf max niema żadnego z nich .
    Zaletyniema
    Wadybrak informowania o zmianach planowanych i wprowadzanych bez uprzedniego informowania abonenta .nie kompetentna obsługa biura abonenta oraz obsługa techniczna
    Miejscowośćkalisz
  • ~Sebastian / 2025-07-16 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Ani telewizji ani internetu ani odpowiedzialności za to
    przez dwa lata ani razu nie zadziałała telewizja, na początek 3 miesiące zgłoszeń żeby przyjechał ponownie monter i poprawił źle zainstalowany światłowód, absolutnie bez żadnej rekompensaty. Co sobotę nie ma internetu, średnio 25 razy w tygodniu internet nagle znika. Jak włączam netflix to w tle jest dźwięk z tvp kobieta, infolinia mówi tylko że u nich działa i proszę zresetować. Za każdym razem jak chcemy użyć internetu to musimy zrestartować router. Chcąc rozwiązać umowę dostaje wyceny rzędu 5 tyś zł. nawet jak do końca zostały 3 miesiące. Na umowie niższa kwota niż na fakturze. Każde zgłoszenie reklamacyjne jest rozpatrywane ostatniego dnia z wynikem "z naszych danych wynika że działa" nawet jak wyślę film z wspomnianego wcześniej netflixa. Narzekałem na netie ale vectra to już dramat. nigdy więcej, nikomu nie polecam. 2 lata męczarni.
    Wadybrak kontaktu, brak internetu, brak telewizji, brak rekompensaty, brak możliwości rozwiązania umowy.
    MiejscowośćWarszawa
strona 1 z 228
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4544
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4759
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3087
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2644
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2043
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307