Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4209 opinii

1.61 / 5

  • Niezawodność
    1.45
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.88
  • Parametry
    1.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 211
  • ~Gabriela / 2024-03-18 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    18.03.2024 otrzymałam fakturę na pond 250 zł za niezwrócony dekoder we wrześniu 2023.Próbowałam wyjaśnić na infolinii , że dekoder ( stary i zepsuty ) wróciłam w dniu 16.09.2023 w placówce przy placu Dominikańskim. Poprosiłam o kontakt ze swoją placówką. Okazało się , że ktoś anulował zwrot ( zapewne nie ja nie mam dostęp do systemu ) i na tym chęć pomocy się zakończyła. Okazuje się , że najpierw zwróciłam a potem odebrałam złom hmmmm? Nie ma woli , chęci rozwiązania tematu. Okazuje się , że to mój problem i moja faktura. Tak traktuje się wieloletniego klienta , terminowego itp. Żenada .Jak miałabym ocenić NPS to byłby na munusie. Każdy umywa ręce , każdy ma gdzieś bo to nie jego problem. Nikt nie sprawdził , nikogo nie zastanowiło kto anulował zwrot. To jest absurd. Tyle się mówi o klientocentryczności pytanie gdzie ona jest u WAS??? A może ktoś próbuje mnie naciągnąć na pieniądze ? Skoro ktoś odebrał ode mnie a później anulował może mówimy o nieuczciwości wewnątrz firmy. Jeżeli jednak ktoś chciałby do mnie oddzwonić to zostawiam numer 667890578
    Wadybrak wsparcia przy problemie
    MiejscowośćWRCŁAW
  • ~Grzegorz / 2024-03-18 19:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza firma telekomunikacyjna z jaką można się spotkać !!! Niestety ciągle mam z nią do czynienia przez narzucane warunki rozwiązania umowy…
    Niestety musiałem zmienić miejsce zamieszkania. Pod nowym adresem zamieszkania firma vectra rozwiesiła swoje ulotki i plakaty informujące o świadczeniu swoich usług( identycznych na które miałem podpisaną umowę) . Najlepsze że dodatkowo na stronie www można było się dowiedzieć że świadczą te usługi pod tym adresem.
    Mając taką wiedzę i przekonanie że będę mógł kontynuować korzystanie z usług poszedłem tydzień przed przeprowadzką do biura w Lublinie aby uzgodnić termin zmiany miejsca świadczenia usług i itd. Na miejscu czekał mnie kubeł zimnej wody w postaci informacji że te informacje to jest błąd i firma nie może przenieść usług pod nowy adres bo nie ma tam swoich kabli.
    Ale może mi zaproponować w zamian 1) rozwiązanie umowy z mojej wina za bagatela 1100 zł 2) nową umowę na usługi mobilne które nie pokrywają w żadnym stopniu pierwotnych usług 3) Lub napisanie reklamacji/prośby o polubowne rozwiązanie umowy za porozumieniem stron (na które firma zawsze się zgadza ????) Napisałem do firmy prośbę o polubowne rozwiązanie sprawy . Odpowiedź moja wina bo nie ma usług więc bierz co dajemy albo płać. Odwołanie gdzie grzecznie zwróciłem uwagę na temat nie etycznej i ściganej przez UOKIK nieuczciwej praktyce rynkowej ( za którą Vectra jakiś czas temu dostała karę), to dostałem odpowiedź że zerkniemy i przyjrzymy się temu a Pan płać albo podpisuj nową umowę. Więc ogólnie firma Vectra bardzo fajnie i bardzo pro konsumencko zachowała się wobec klienta. Nie wspomnę że w zasadzie po ponownym podpisaniu umowy wciągu 3 miesięcy Vectra podniosła rachunek o 15%.
    Firma troszczy się wyłącznie o swój stan konta nie liczy się z klientem , podpisanie umowy na czym dłuższy czas jest tylko wyłącznie ważne. Jeśli coś się dzieje to potrzebujecie pomocy to oleją ciebie i zarządają kasy. I wyłącznie wszystko załatwiaj przez formularz bo w biurze Panie nic nie mogą .
    MiejscowośćLUBLIN
  • ~Kuba / 2024-03-18 19:13
    Ocena: 4.50 / 5
    super polecam, szczególnie dzięki lnstagram:znieprawiona super mi poprawiła wieczór!!
    MiejscowośćKraków
  • ~Klient / 2024-03-18 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Od soboty brak internetu. Informacje jakie uzyskałem. Będzie o 12:30, 16:30, 12:30 w poniedziałek. Jest 17:21. Co powiedział mi miły pan gdy zadzwoniłem na infolinię? Oni nic nie wiedzą, dostają tylko informacje od techników. Jak będzie o 20:30 to będzie, jeśli nie to trzeba czekać. W takim razie po co jest ta infolinia?
    MiejscowośćWarszawa
  • ~M. / 2024-03-18 08:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Byliśmy w trakcie remontu naszego mieszkania, chcieliśmy zrezygnować z usług na czas remontu, Pani w salonie vectry poinformowała nas, że możemy zawiesić nasze usługi „na życzenie” i później w dowolnym momencie w ciągu 2 godzin je odblokować. Od tygodnia próbujemy odblokować usługi i każdy konsultant mówi co innego. Z „2 godzin” zrobiło się najpierw 2 tygodnie, później tydzień. 0 kompetencji pracowników, żadnej pomocy. Nie polecam nikomu!
    ZaletyBrak
    MiejscowośćGliwice
  • ~niezadowolony / 2024-03-17 12:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam. Po wielu latach posiadania usług z Vectry, nadchodzi czas rozstania. Czar goryczy przelał internet z wifi 6, ciągłym zrywaniem rozsyłania sygnału. Pierwszy router notorycznie zrywał sygnał na 2,4 ghz, 5 ghz działało lepiej, ale nie idealnie. Po wymianie routera na nowy (tej samej firmy Technicolor), kilka razy dziennie zrywa 5 ghz, natomiast 2,4 ghz nie jest wcale lepiej. Dopóki nie miałem wifi 6 i posiadałem poprzedni router, to nie można było narzekać, działało. PO zmianie jest tragedia. Firma się stacza.
    Generalnie nie polecam już tej firmy i czas pomyśleć nad konkurencją, zwłaszcza że jest w czym wybierać od innych dostawców (mieszkam w bloku)
    Zaletyjuż nie ma
    Wadyniestabilny internet
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wojciech / 2024-03-15 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka.Podnoszą opłaty o 25 % , a emerytury o 12%. Nowy klient inaczej traktowany.Jawna dyskryminacja i zwykłe złodziejstwo.
    MiejscowośćKonin
  • ~Nic / 2024-03-14 20:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Pol roku Brak usługi, a oni przysyłają ciągle te same maile z instrukcją aktualizacji, która nic nie daje. Potem kolejne zgłoszenie i kolejny idiota pisze te same bzdury i instrukcje. I tak w kółko pół roku. NIE POLECAM, SZKODA ZDOWIA, CZASU I PIENIĘDZY
    ZaletyBrak
    WadyDebile
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Oszukany / 2024-03-12 18:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Porażka. Firma naciąga klientów. Podwyżki inflacyjne regularne (zgodnie z umową). Po roku okazuje się, że płacisz 25% więcej niż nowy klient. Obsługa infolinii opryskliwa, wręcz chamska. Odrzucają wszelkie reklamacje. Wi-Fi6 to ściema marketingowa. Zrywa połączenie, więc szykuj kasę na własny Access Point.
    Absolutnie nie polecam tej firmy!!!!
    ZaletyPrzyzwoite pasmo
    WadyRegularne podwyżki
    Dopłata 2 zł za przelewy z aplikacji.
    Wi-Fi 6 niestabilne
    Niemiła obsługa
    MiejscowośćWrocław
  • ~Wku....ny klient / 2024-03-12 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej pazerna na pieniądze firma nie szanująca klienta. Co chwilę podnoszą cenę abonamentu bez prawa wypowiedzenia umowy. Łowią klienta na długą umowę a później co chwilę wyciskają z pieniędzy. Ostrzegam przed tą firmą !
    ZaletyŻADNYCH
    WadyŁowią klienta na długą umowę i co chwilę doją z pieniędzy podwyższaniem ceny abonamentu.
    MiejscowośćToruń
  • ~AlliasSs / 2024-03-12 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Raz w roku podnoszą cenę o poziom inflacji. Jak ma się umowę na 2 lata to nic nie można zrobić. W końcu okazuje się, że płaci się dużo więcej niż jest w ofercie dla nowych klientów.
    ZaletyBrak
    WadyWadą jest to, ze ta firma istnieje
    MiejscowośćDziałdowo
  • ~Andrzej / 2024-03-12 04:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Parametry dostosowane do opłat
    Bardzo miła obsługa
    cena nie wywindowana
    niezawodność na 5
    Zaletynie trzeba kombinować urządzeniami na balkonach żeby mieć zasięg lub dobrą jakość obrazu w telewizorze
    Wadybrak
    MiejscowośćGdansk Brzezno
  • ~Jagoda / 2024-03-10 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator telewizji kablowej. Obsługa bez kompetencji.Sprzęt najgorszej jakości. Nie polecam
    ZaletyBrak
    MiejscowośćPolkowce
  • ~Huragan / 2024-03-10 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Co pewien czas podnoszą kwotę tłumacząc się inflacją. Totalne bezprawie.Jak najdalej od Vectry.
    ZaletyZadnych
    WadyBrakloby słów na wady
    MiejscowośćKielce
  • ~Zawiedzony / 2024-03-10 09:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś uważałem że jest to naprawdę pożadna firma ale teraz zmieniam zdanie. Oszuści wyzyskiwacze kasy zmieniają warunki umowy podnasza ceny nigdy więcej z nimi żadnej umowy nie podpisze. Do nowych użytkowników którzy chcą z nimi podpisać umowę uważajcie bo to kłamcy i Oszuści bo podnasza ceny umowy bez waszej zgody.
    ZaletyŻadna
    WadyNajgorsza firma
  • ~Julka / 2024-03-09 00:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne D N O. Nie da się W OGÓLE korzystać z internetu podczas grania. Najniższy ping to 70ms - ale spokojnie, to tylko na chwilę bo po sekundzie ma się go 7000ms! No po prostu wyśmienity! Problem ten jest od listopada i zero poprawy. Nikomu nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadySame wady..
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Paulina / 2024-03-08 16:46
    Ocena: 2.00 / 5
    To są cyrki, vectra chyba się sypie. Zamówiłam internet w poniedziałek, technik miał przyjść w środę nie przyszedł. Dzwonię na infolinię nikt nic nie wie i nie może mi pomóc ani nigdzie przełączyć. Dzwonią jak czlowiek jest w pracy i nie może odebrać. Oddzwaniam to łacze sie z głowną infolinią ktora i tak nic nie wie. Oj chyba firma nie chce klientow
    MiejscowośćGdynia
  • ~Małgorzata / 2024-03-07 09:04
    Ocena: 1.25 / 5
    Ta ocena dotyczy pracowników infolinii. Panowie mało pomocni, nieprzyjemni, zrzucają sprawę na inne działy, przełączają na inne działy na których nikt nie odbiera. Po prostu luzik na całej linii. Mało zarabiają? Pracują tam bo nie mają innych ofert pracy? Maskara
    ZaletyZalety? Brak
    WadySame wady
    MiejscowośćBorkowo
  • ~Andrzej / 2024-03-06 17:22
    Ocena: 2.00 / 5
    To co reklamują totalne kłamstwo. Że dziś zamawiam, a jutro podłączają usługi. Z pewnością. Zamówiłem usługi dokładnie 25 dni temu i do dziś ich nie mam. Najpierw czekałem aż przyjdzie sprzęt kurierem tydzień, dopiero później ktoś zadzwonił się umówić na montaż i termin wynosił ponad tydzień, dwa dni przed umówionym terminem okazało się, że ktoś kto mnie umawiał nie potrafi w kalendarz i wpisał dzień wcześniej niż się umawialiśmy więc nic z tego nie wyszło ponieważ nie jestem w stanie wziąć wolnego tak nagle, jak ktoś do mnie dzwoni o 17 że monter będzie o 8 rano. I znów ponad tydzień czekania na kolejny termin. No, faktycznie dziś zamawiam jutro korzystam. W sytuacji kiedy błąd popełnił konsultant (rozmowy podobno są nagrywane, a podałem dokładna datę i godzinę rozmowy, mogą sobie sprawdzić na kiedy się umawiałem) klient powinien być traktowany priorytetowo i choćby specjalnie monter miał jechać z innego miasta, zrobić to najpóźniej dzień po rozmowie. Ponadto cena usług, obiecują przykładowo 70zl, po czym się okazuje że w moim mieście za 70zl to sobie mogę pomarzyć, bo to co za tyle reklamują u mnie kosztuje 120. Chociaż tyle dobrego, że jak już podłączyli to działa całkiem dobrze. W umowie jakieś haczyki, że przyznano 8000 ulgi i jak klient zerwie umowę to musi zwrócić przyznaną ulgę. Za co niby tyle ulgi? Wychodzi że bym za internet miał płacić grubo ponad 400zl miesięcznie jeśli przeliczyć to na miesiące i dodać cenę którą płacę. Oczywiście w umowie info za co ta ulga brak.
    ZaletyDziała
    WadyDługi termin montażu, niekompetentna obsługa klienta, drogo (chociaż tylko w niektórych miejscowościach, klient klientowi nierówny), haczyki w umowie.
  • ~xf / 2024-03-06 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    widać jedno vectra chce doprowadzić do tego by abonent odszedł do konkurencji .Traktowany jak partner a nie jak skarbonka bez dna , obsługa abonenta brak kompetencji od obsługi do kierownika biura .Oferta programowa 2024 jest kiepska dodawanie jest zapchaj dziura nic poza tym .
    Zaletyniema
    Wadywszystko .
    MiejscowośćKalisz
strona 1 z 211
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4209
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3451
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3173
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2533
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2193
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2024
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4061
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3726
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2752
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2413
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1903
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1178