Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 2289 opinii

1.71 / 5

  • Niezawodność
    1.52
  • Obsługa klienta
    1.51
  • Cena
    2.03
  • Parametry
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 115
  • ~Arek / 2021-05-12 16:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa klienta to dramat. Po godzinach spędzonych na infolinii prosząc aby sprzedano mi nowy dekoder tv który utraciłem, jedynym wyjściem było zrezygnowanie z kontynuacji umowy. Pierwszy konsultant który zadzwonił kilka dni później powiedział, że ustali z przełożonym możliwość sprzedania mi dekodera ale nigdy już potem nie oddzwonił. Drugi konsultant który zadzwonił dzisiaj chciał zaproponować lepsze warunki. Na pytanie czy wie dlaczego zrezygnowałem z umowy i czego potrzebuję aby pozostać z Vectra powiedział, że mają zbyt dużo klientów aby takie rzeczy wiedzieć i nie ma możliwości notowania takich rzeczy. Konkurencja może się jedynie z tego cieszyć.
    ZaletyInternet nawet stabilny choć mniej niż u innych operatorów
    WadyObsługa klienta to jakaś pomyłka.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Bob / 2021-05-11 13:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Po wielokrotnych rozmowach z działem technicznym, sprzedażą itd stwierdzam że pracują tam ludzie z nieukończoną podstawówką, tembr głosu, słownictwo i delikatnie rzecz ujmując tępota + zero logiki.
    MiejscowośćGrodzisk Mazowiecki
  • ~Cherry / 2021-05-10 20:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Zrezygnowałam z usług vectry, ale jest wielki...
    ...problem przy usunięciu konta e-book. Tak, wraz z wygaśnięciem umowy konto nie zostanie automatycznie usunięte. Na infolinii powiedzieli, ze konto będzie aktywne jeszcze 5 lat czyli tyle ile będą przechowywać moje dane osobowe, chociaż napisalam pismo o ich usunięcie. W regulaminie korzystania z serwisu internetowego napisane jest ze trzeba wysłać maila z prośbą o usunięcie konta. Tak więc zrobiłam i w odpowiedzi dostałam maila ze konta nie da się usunąć. Czy jest w tej firmie chociaz jedną kompetentna osoba??? Zrezygnowanie z uch usług było najlepsza rzeczą jaką mogłam zrobić.
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćKielce
  • ~Marek / 2021-05-09 20:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Nagminnie brak połączenia internetowego. Umowa na 300mb. Albo brak połączenia albo max 150mb w speedtest... masakra .zero reakcji ... jak dzwonię proponują zakup wzmacniacza sygnału... Chyba specjalnie ograniczają sygnał aby naciągnąć ludzi ma kasę. NIE POLECAM.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~walicTVN24 / 2021-05-09 08:15
    Ocena: 4.00 / 5
    fajny dostawca. nawet czasem się przydaje. mam 300 mb/s i tyle faktycznie jest. tv działa jak należy i oferty jest spoko
    Zaletycena
    oferta
    stabilność
    Wadymarne podejście do stałych klientów
    MiejscowośćPolanica-Zdrój
  • ~ewikb / 2021-05-07 09:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Skarga 07.05.2021r.
    Nazywam się Ewa B.Właśnie odbyła się u mnie, wizyta Pana, który miał sprawdzić na dekoderze, czy pojawiające się na ekranie telewizora znikające punkciki na czarnym tle, to jest wygaszacz czy nie! I chciałabym powiedzieć,że tak bezczelnego, wyniosłego,zarozumiałego ,niemiłego, niesympatycznego, agresywnego (słownie), aroganckiego człowieka świadczącego usługi, nie spotkałam!!!! Mam 63 lata i jestem oburzona 5 minutową wizytą w takiej jak pisałam powyżej atmosferze... Taki człowiek w ogóle nie powinien mieć kontaktu z ludźmi, z klientami, ponieważ jest obrzydliwie arogancki w tłumaczeniu przyczyny zaistniałej sytuacji na moim telewizorze...Nie zdążyłam go nawet zapytać o nazwisko, ponieważ wyleciał z mieszkania jak poparzony!!!!
    Chciałabym,żeby była przeprowadzona z tym panem rozmowa, pouczająca go jak należy rozmawiać z klientami. Jak należy szanować innych ludzi, tym bardziej,że taka wizyta jest płatna i ja nie życzę sobie opłacać takich „typów”.
    Z wyrazami szacunku dla innych – Ewa B
    MiejscowośćBiałystok
  • ~anonimowy / 2021-05-04 11:05
    Ocena: 1.25 / 5
    Niemiła obsługa, rozłączanie w trakcie rozmowy, błędne informacje podawane przez telefon przez co o 3 miesiące została przedłużona umowa z której się nie korzysta.
    WadyNiemiła obsługa, rozłączanie w trakcie rozmowy, błędne informacje podawane przez telefon przez co o 3 miesiące została przedłużona umowa z której się nie korzysta.
  • ~Andrzej / 2021-05-03 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Tradegia!!!! Przerwy w dostawach, fatalny transfer, obsługa tragedia. Nie potrafi usunąć usterki od ponad tygodnia. Tylko potrafią dzwonić żeby zwiększyć sobie pakiet , to potrafią najlepiej !!!!
  • ~Alesio / 2021-05-03 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacisz 100% za !/3 programów, te same programy, tylko w innej jakości są liczone jako różne.Ścigali mnie firmą windykacyjną, mimo, że zapłaciłem za wcześniejsze rozwiązanie umowy.
    Z daleka od te psedo-firmy.
    ZaletyBrak
    WadyZwykłe szalbierstwo, odradzam tych cwaniaków.Obsługa klienta-dno.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Walić_Vectra / 2021-05-02 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    codziennie mam przerwy w dostawie internetu, telewizja klatkuje, mam pakiet najlepszy a internet gorszy niz w pakiecie srebrnym, oszuści
    Zaletymożna oglądać na telefonie
    Wadyprzerwy w dostawie intenetu
    telewizja klatkuje
    oszustwa
    MiejscowośćElbląg
  • ~maydalena / 2021-04-30 09:01
    Ocena: 1.00 / 5
    to jest jakas masakra internet jak w sredniowieczu, nic nie dziala ciagle przerwy , najgorszy internet w calej polsce na szczescie zostal mi mc do konca umowt... nigdy wiecej
    Zaletybrak
    Wadynie laczy internet , przerywa
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Ania / 2021-04-29 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest tragedia jakaś ciągle przerwy w dostawie internetu, pokój obok na wi-fi już internet to kompletna porażka
    ZaletyBrak
    WadyInternet
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Daro / 2021-04-29 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra powinna być zlikwidowana. Nie na pojęcia o obsłudze klienta. Jakość ich usług to dramat!
  • ~Marcin / 2021-04-29 20:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Cena wysoka w porównaniu np. z Netią ... i obsługa klienta dramat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletysygnał TV dobrej jakości ,awarie brak sygnału bardzo rzadko np. raz na dwa lata
    Wadyobsługa klienta !!!!!!! załatwienie tematu niesłusznie zawyżonej kwoty na fakturze trwało cztery miesiące !!!!!!! prośba o stworzenie pakietu do określonej kwoty skutkowała brakiem roamingu na kartach SIM telefonów co oczywiście zostało ukryte przed klientem przez konsultanta Vectry tworzącego pakiet i umowę ,aby tylko podpisał owa umowa została podpisana !!!!!! i dodatkowy absurd z tym związany - roaming już nie osiągalny dal tej umowy ,dopiero po dwóch latach z nową umową !!!!!!!
  • ~OpelVectra / 2021-04-29 18:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Vectra to masakra. W Gdańsku ciągłe awarie i drogo. W czasach pracy zdalnej to kpina z klientów. Od Vectry to lepiej kupić nawet pakiet GB na karcie SIM, byleby nie ładować się w umowy z nimi. Odradzam. Po dwóch latach i końcu umowy jestem szczęśliwszy. Jeden problem mniej.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~lilo40 / 2021-04-29 15:15
    Ocena: 4.50 / 5
    Przez kilkanaście lat używałem internetu z upc. Tak z przyzwyczajenia. Płaciłem przez te lata zawsze tyle ile chcieli i z podpisaniem zobowiązania na 24 miesiące. Przed podpisaniem nowego cyrografu nie mogłem się z nimi dogadać co do ceny. Mają taniej dla nowego abonenta niż starego, który przedłuża umowę. Przeszedłem do vectry. Tam internet mam tańszy o 15zł, szybszy o 150Mb i bez tego cyrografu na 24 miesiące. Chodzi szybko i stabilnie Ale człowiek jest głupiiii.....
    ZaletyBez zobowiązania, tanio, stabilny,
    WadyW XXI wieku zablokowali dostępu do swobodnego ustawiania modemu
    MiejscowośćZabrze
  • ~Jan Nowak / 2021-04-29 14:46
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam w Gdyni na ul. Płockiej. Internet 600/60 Mb/s. Po Wifi.
    Pobieranie:
    405.42 Mb/s
    Wysyłanie:
    0.00 Mb/s i tak od 3 miesięcy.
    Zaletybrak zalet
    Wadyniestabilne łacze
    MiejscowośćGdynia, Płocka
  • ~Mateusz / 2021-04-28 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle problemy w dostawie. Próba przeniesienia winy na klienta podczas zgłaszania problemów. Porównując do innych dostawców telewizji i interesu różnica kolosalna oczywiście na duży minus. Z niecierpliwością czekam na zakończenie umowy. Ocena 1,7/5 mówi sama za siebie.
    ZaletyBrak
    WadyWymienione wyżej
    MiejscowośćZabrze
  • ~OMIJAĆ Z DALEKA / 2021-04-27 02:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Jeśli masz wybór - nigdy, PRZENIGDY nie wybieraj tego pseudodostawcy.
    ZaletyBrak.
    WadyCiągłe braki dostawy, imitacja obsługi klienta, wieczne wciskanie bzdur i próby przeniesienia winy na klienta. Pieniądze inkasowane co miesiąc za niedziałające usługi.
    MiejscowośćZabrze
  • ~trer / 2021-04-26 12:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Operator jak operator różnie z nim bywa, ale kontakt tragiczny. Wprowadzili "sztuczną" konsultantkę z którą nie idzie się porozumieć, jak jakimś cudem uda jej się określić temat rozmowy, to przekierowuje na infolinię konsultantów która jest permanentnie zajęta. Jak ktoś nie ma co najmniej 30 min życia do zmarnowania, to niech nie dzwoni. Zrobili wszystko by uprzykrzyć klientom kontakt z nimi, prawdopodobnie w grę wchodzą oszczędności jak zwykle na ludziach. Zrzucanie zadań na pseudo AI i na klientów by korzystali z formularza przez stronę, by zredukować ilość swoich pracowników. Uważajcie też na umowy zawierane przez telefon. Ja miałem dostać Voucher na NF, a tu sie okazuje, że jedyną możliwością odbioru tego Vouchera jest dodatkowe logowanie, akceptacja regulaminu który uprawnia Vectre do dzielenia sie moimi danymi z innymi podmiotami - żadna promocja tylko handel danymi. Uważam ze społeczność powinna wyrazić swój przeciw wobec tego typu praktyk co niniejszym czynie w swoim imieniu.
strona 1 z 115
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2583
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2320
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2289
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 2027
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.69, ilość opinii: 1703
Play Online
Ocena: 1.85, ilość opinii: 1583
Play
Ocena: 1.46, ilość opinii: 1264
Orange
Ocena: 1.45, ilość opinii: 1197
Orange Neostrada
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1077
mBank
Ocena: 1.87, ilość opinii: 919
T-Mobile
Ocena: 1.56, ilość opinii: 865
Plus
Ocena: 1.53, ilość opinii: 857